Je zit in het verkeerde topicmvds schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:54:
Ik heb het idee dat sinds de patch van gisteren het spel wat minder goed draait. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit? Ik heb een GTX970 en draai FHD op Ultra wat prima ging tot gisteren. Gisteravond had ik nog maar ~30 fps.
41, hele weekend vrij :-)To easy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:49:
[...]
Wauw lvl 49 al damn. Met hoeveel uur played?
Iemand al met die Hellriegel gespeeld ? Is het echt zo'n beest van een wapen ? Zie weinig recoil in dit filmpje.
Deze gast speelt wel op een pc, dus totaal anders dan met de controller, maar toen ik destijds op de pc speelde was elk wapen een beest mits je een beetje fatsoenlijk kan aimen en corrigeren mbt de recoil.
Deze gast speelt wel op een pc, dus totaal anders dan met de controller, maar toen ik destijds op de pc speelde was elk wapen een beest mits je een beetje fatsoenlijk kan aimen en corrigeren mbt de recoil.
XBL: MRE Inc
Ik hoop het. De rest van de guns voor die klasse vind ik maar niks namelijk. Wordt een lange grind naar level 10 voor mij, om die te unlocken...MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:15:
Iemand al met die Hellriegel gespeeld ? Is het echt zo'n beest van een wapen ? Zie weinig recoil in dit filmpje.
[video]
Gisteren met een leuke squad een aantal potten gespeeld. Man, wat is de game dan geweldig!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Vind de wapens sowieso matig. Sweeper springt er voor mij ver bovenuit
Al een poosje vrijgespeeld. Naar mijn mening is dit een van de beste, zo niet het beste wapen van BF1.MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:15:
[video]
Probleem is alleen de ammo. 2x 60 lijkt veel, maar de ROF is behoorlijk hoog. Zit best vaak krap in de ammo!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik zie elke dag wel weer een wapen of een class langskomen hoe OP of godlike ze zijn. Allemaal beste van BF1, allemaal 'the gun to get', inhoudelijke filmpjes zijn bijna zeldzaam geworden (heerlijk hoe aantal FoV filmpjes maken 'on console', maar vervolgens clip van PC gameplay laten zien..).MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:15:
[video]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand enig idee of er een winkel is die de PS4 versie van BF1 als demo heeft staan?
Ik zou graag zien hoe het spel erop de PS4 uitziet als (ex)PC gamer...
Kom ook van de PC af, gewoon doen!!! Heerlijke game!
Tis alleen wennen met die controller haha....
PSN: SmokeInTheFaceNL
Is het nog steeds zo dat een Heavy Tank met twee tank granaten en één dynamiet kapot is?
Link: YouTube: How to kill the HEAVY TANK IN Battlefield 1.
Gisteravond zat ik de laatste pot in een Heavy Tank met vijf anderen, maar volgens mij is het dan niet te doen om de tank te verslaan, enkel een echt goede squad kan dan iets beginnen volgens mij.
Gisteravond zat ik de laatste pot in een Heavy Tank met vijf anderen, maar volgens mij is het dan niet te doen om de tank te verslaan, enkel een echt goede squad kan dan iets beginnen volgens mij.
Ik ben ook van de PC naar de console (PS4) gegaan. Het is heerlijk game opstarten en gaan, geen instellingen menu's meer. Minder gecheat, doordat iedereen hetzelfde ziet (al blijft het even afwachten hoe dit met de Sony PalyStation 4 Pro en XBOX Scorpio wordt). Op de PC had je met een goede videokaart, 144Hz scherm en de graphics op low detail (want minder vegetatie) behoorlijke voordelen t.o.v. de gemiddelde mainstream gamer.Sambalsmurf schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:53:
Iemand enig idee of er een winkel is die de PS4 versie van BF1 als demo heeft staan?
[ Voor 46% gewijzigd door Jumpman op 25-10-2016 10:05 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hij kon beter alleen dynamiet gebruiken dan had hij nog geleeft 
3 dynamiet is voldoende om stuk te maken.
Jumpman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:01:
Is het nog steeds zo dat een Heavy Tank met twee tank granaten en één dynamiet kapot is?
Volgens mij gooit hij twee tank granaten en twee dynamiet toch? Daarnaast ziet de tank er al beschoten uit, geen idee of hij full health had?Jumpman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:01:
Volgens mij disable je hem alleen met 3x dynamiet, of er ging bij mij iets verkeerdroyalt123 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:03:
Hij kon beter alleen dynamiet gebruiken dan had hij nog geleeft
[...]
Zou je als je iemand quote onderaan je bericht kunnen typen?
[ Voor 23% gewijzigd door Rickz op 25-10-2016 10:06 ]
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Hoe werkt die discord app nou eigenlijk. Is dat een soort teamspeak, of hetzelfde als dit, algemeen bf gepraat?
PSN: Vonkiii
Je hebt er 4 nodig om hem helemaal kapot te maken
Mja dat is ook de reden dat ik toch gewoon support speel met de MG15, altijd ammo en een groot magazijn. Reload niet eens zo heel lang.Jackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:44:
[...]
Al een poosje vrijgespeeld. Naar mijn mening is dit een van de beste, zo niet het beste wapen van BF1.
Probleem is alleen de ammo. 2x 60 lijkt veel, maar de ROF is behoorlijk hoog. Zit best vaak krap in de ammo!
Dat die Hellriegel goed is, is prima maar je ziet hem in die video al veel vaker naar enemies kijken om te zien of er ergens een support bij ligt. Dat lijkt me echt heel irritant, ook al schiet je ze vrij simpel neer. Je bent te afhankelijk van support met die loadout. Die MG15 is misschien niet de sterkste, snelste, stabielste gun van allemaal, maar damn wat gaat die lekker door squads heen. Vooral flanken gaat daar erg lekker mee (mn favo hobby). Gister echt in Amiens stevig huis gehouden. K/D van 3 of 4 er telkens mee, ging erg lekker. Ook met mortar wordt ik nu wat beter waardoor ik ook meer voertuigen kan damagen (al is het kut dat je de meeste tanks niet met 1 barrage kan slopen, het is al lastig om 4 nades raak te schieten).
Het waren wel de Assault AT grenades, die doen 20 damage bij een direct hit, normale granaten dacht 10 en AT granaten 12 of 14.Rickz schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:04:
[...]
Volgens mij gooit hij twee tank granaten en twee dynamiet toch? Daarnaast ziet de tank er al beschoten uit, geen idee of hij full health had?
Ik speel Assault enkel als tank killer, vind de class verder weinig boeiend. Die AT gun is erg handig om te hebben, maar bv tegen enemy train gebruik ik nu vaker de mortar van support.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu je het over Amiens hebt, dat is wel echt een vette map. Tevens die map in het bos. DamnnMartinspire schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:10:
[...]
Mja dat is ook de reden dat ik toch gewoon support speel met de MG15, altijd ammo en een groot magazijn. Reload niet eens zo heel lang.
Dat die Hellriegel goed is, is prima maar je ziet hem in die video al veel vaker naar enemies kijken om te zien of er ergens een support bij ligt. Dat lijkt me echt heel irritant, ook al schiet je ze vrij simpel neer. Je bent te afhankelijk van support met die loadout. Die MG15 is misschien niet de sterkste, snelste, stabielste gun van allemaal, maar damn wat gaat die lekker door squads heen. Vooral flanken gaat daar erg lekker mee (mn favo hobby). Gister echt in Amiens stevig huis gehouden. K/D van 3 of 4 er telkens mee, ging erg lekker. Ook met mortar wordt ik nu wat beter waardoor ik ook meer voertuigen kan damagen (al is het kut dat je de meeste tanks niet met 1 barrage kan slopen, het is al lastig om 4 nades raak te schieten).
Dus de grafische kant van het spel op de PS4 is best wel heel aardig?!?smokeintheface schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:59:
Kom ook van de PC af, gewoon doen!!! Heerlijke game!
Verwijderd
Dat was mijn ervaring gisteren ook. Toen ik klaar was met een stuk of 4 tanks slopen en ze niks meer hadden bleef ik assault om die te levelen. Heb toen ontdekt dat het komisch is om infanterie met de at gun aan te pakken.Kjid schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:19:
Die AT gun van assault werkt ook lekker tegen snipers
Las elders een mooie tip voor snipers. Leg een trip mine op 1m achter je. Iedereen wil je knieën terwijl jij achter je schild de verte in tuurt. Boem.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 10:42 ]
Verdomd vervelend als je met operations een potje joint die bijna voorbij is je weer heel de tijd kan wachten. Ook speel je steeds dezelfde maps omdat het aanvallende team vaak verliest.
Ik heb zelf ps4 en xbox one en heb op allebei bf1 (voor ps4 geleend). En moet zeggen dat het verschil tijdens het gamen toch niet op valt tussen die twee. Ik denk dat als je van pc komt dat je idd moet wennen aan de controles, maar eenmaal daar door heen merk je tijdens de gameplay er vast niks meer van, zeker als je hem nog niet hebt gespeeld op de pc.Sambalsmurf schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Dus de grafische kant van het spel op de PS4 is best wel heel aardig?!?
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Heb je nog enige 'invloed' op die vage cam van die mortar? Als ik schietknop blijf spammen, blijft hij schieten en zie je diverse 'spot cams', maar initiële schot is zo random dat ene keer follow cam wel komt, andere keer zit ik gewoon naar m'n ventje te kijken, maar het is die vertraging na die 'kill cam' die zo irritant is. Nu schiet ik gewoon 1x, doe snel exit, enter, en weer schieten.Martinspire schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:10:
[...]
Mja dat is ook de reden dat ik toch gewoon support speel met de MG15, altijd ammo en een groot magazijn. Reload niet eens zo heel lang.
Als mensen eens wat vaker zouden spotten, zou mijn job stuk makkelijker maken.
Valt best mee. Het is vaak wel handiger om 2 communicerende squads te hebben. Daar win je misschien niet altijd mee, maar je kan wel heel ver komen.Nieuwevolger schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:51:
Verdomd vervelend als je met operations een potje joint die bijna voorbij is je weer heel de tijd kan wachten. Ook speel je steeds dezelfde maps omdat het aanvallende team vaak verliest.
Waar ik me voornamelijk aan stoor zijn de mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Medics, die blijkbaar geen idee hebben wat ze moeten doen. Ze staan op kleine afstand, maar een revive...?
Vlaggen pakken? Op een gegeven moment zaten er 6 'blueberries' om een vlag, maar niet binnen het gebied om de vlag te pakken. Als ze nou een paar meter naar voren zouden lopen, dan hadden ze de vlag kunnen pakken (PUNTJES!!!).
'In het heetst van de strijd' zijn dat de dingen waar ik me erg druk over maak.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Natuurlijk ziet het erop de ps4 nooit zo mooi uit als op een pc. Een voordeel is wel op een console dat je allemaal hetzelfde apparaat tot je beschikking hebt waardoor spelers niet zo snel een voordeel kunnen hebben als op de PC.Sambalsmurf schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:40:
[...]
Dus de grafische kant van het spel op de PS4 is best wel heel aardig?!?
Ik doel voornamelijk op de betere videokaart waardoor het soepeler loopt en minder last van lag hebt.
Het grappige aan dit spel is dat er wel wat gebouwen kapot kunnen maar dat het niet zo gigantisch is als Battlefield 4. Waardoor veel bomen en kapotte huizen gedetailleerder worden weergegeven omdat daar geen verandering in plaats kan vinden.
De graphics voor een online spel zien er op de PS4 erg mooi uit. De sfeer wordt prachtig overgebracht.
Aramiss schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:58:
[...]
Natuurlijk ziet het erop de ps4 nooit zo mooi uit als op een pc. Een voordeel is wel op een console dat je allemaal hetzelfde apparaat tot je beschikking hebt waardoor spelers niet zo snel een voordeel kunnen hebben als op de PC.
Ik doel voornamelijk op de betere videokaart waardoor het soepeler loopt en minder last van lag hebt.
Het grappige aan dit spel is dat er wel wat gebouwen kapot kunnen maar dat het niet zo gigantisch is als Battlefield 4. Waardoor veel bomen en kapotte huizen gedetailleerder worden weergegeven omdat daar geen verandering in plaats kan vinden.
De graphics voor een online spel zien er op de PS4 erg mooi uit. De sfeer wordt prachtig overgebracht.
Hahaha, vakantie, ziek en de early enlister
Kan je eigenlijk je k/d zien die niet gecombineerd is met een andere bf? Voor het eerst in m'n leven is m'n k/d eens een keer positief, maar kan ik het niet zien.
Ja in de companion app of op de battlelog website 
In game op de PS4 kan je iig niet de stats zien.
In game op de PS4 kan je iig niet de stats zien.
Hoeveel van al die uren heb je echt genoten van het spel?poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Man man man, wat kan jij ziekelijk veel vloeken!!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hij valt nog mee. Er zijn er nog erger.Ricloo86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Hoeveel van al die uren heb je echt genoten van het spel?![]()
![]()
![]()
En nee, ik ga geen namen noemen.
Ik zit al zowat vanaf de release met het probleem dat ik echt 99/100 keren pas heel laat kan spawnen bij het begin van een nieuwe ronde. Elke keer zijn mijn teammaten al bezig met de eerste vlag te capturen als ik pas uberhaupt kan spawnen. Speel ik met een party dan kan iedereen al spelen terwijl er bij mij nog 10 - 20 seconden 'Loading game' staat. Echt schijt irritant en ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen? Heb gewoon bedraad glasvezel internet, dus daar kan het ook niet aan liggen lijkt mij?
-edit-
Ik speel op een normale Xbox One trouwens.
-edit-
[ Voor 5% gewijzigd door AntraXxX op 25-10-2016 11:55 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Hahahaha, nou toch heel veel uren gelukkigRicloo86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Hoeveel van al die uren heb je echt genoten van het spel?![]()
![]()
![]()
Maar je hebt soms van die potjes waar echt niets lukt en je echt de grootste pech hebt.. Of als je voor de 10e keer weer overhoop geknald wordt door een 50-0 gozer in een tank, en jij de enige bent die er wat aan probeert te doen.
Terwijl de rest van je team lekker met marshmallows en een kampvuurtje achterin ligt te snipen of alleen voor de KD-tjes aan t rennen zijn
Erg frustrerend..
Heb 1x die Operations gejoined, en vond om een of andere reden de actie daar veel heftiger dan bij de normale conquest mode.Nieuwevolger schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:51:
Om een of andere reden lukte het me maar niet om te overleven tijdens Operations, waar me dat met conquest wel lukt.
kan er ook aan liggen dat ik toevallig lastige tegenstanders had haha
[ Voor 6% gewijzigd door Swaxie op 25-10-2016 11:47 ]
Gelukkig maar! hahapoor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Hahahaha, nou toch heel veel uren gelukkig
Maar je hebt soms van die potjes waar echt niets lukt en je echt de grootste pech hebt.. Of als je voor de 10e keer weer overhoop geknald wordt door een 50-0 gozer in een tank, en jij de enige bent die er wat aan probeert te doen.
Terwijl de rest van je team lekker met marshmallows en een kampvuurtje achterin ligt te snipen of alleen voor de KD-tjes aan t rennen zijn
Erg frustrerend..
Snap je punt wel, maar dan beter in de party met 8 man wat proberen te forceren dan je zo laten gaan man.
Gelukkig zit er een mute knop op, mocht je weer de oude Leno zijn weet ik dat knopje vast weer te vinden
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik heb exact hetzelfde. Vaak is de eerste vlag in Conquest al veroverd en dan spawn ik pas. Alle voertuigen weg...... Bij mij overigens op de XBox one.AntraXxX schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:44:
Ik zit al zowat vanaf de release met het probleem dat ik echt 99/100 keren pas heel laat kan spawnen bij het begin van een nieuwe ronde. Elke keer zijn mijn teammaten al bezig met de eerste vlag te capturen als ik pas uberhaupt kan spawnen. Speel ik met een party dan kan iedereen al spelen terwijl er bij mij nog 10 - 20 seconden 'Loading game' staat. Echt schijt irritant en ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen? Heb gewoon bedraad glasvezel internet, dus daar kan het ook niet aan liggen lijkt mij?
Achja, maar de rest van de party deed op dat moment ook niet veel 
En dan wordt het voor mij een principe kwestie.. MUST KILL TANK
En dan wordt het voor mij een principe kwestie.. MUST KILL TANK
Heb je wel BF1 op een SSD geinstalleerd? Daar kan het eventueel ook nog aan liggen. Anders zou ik het echt niet weten.AntraXxX schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:44:
Ik heb bij Operations veel meer een oorlogsgevoel omdat je daar meer een soort linie hebt, waar jouw team tegenover dat van de vijand staat. In Conquest wordt je echt om de haverklap in je rug geschoten omdat iedereen overal rondrent. Vind dat het grote voordeel van Operations.Swaxie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:46:
[...]
Heb 1x die Operations gejoined, en vond om een of andere reden de actie daar veel heftiger dan bij de normale conquest mode.
Om een of andere reden lukte het me maar niet om te overleven tijdens Operations, waar me dat met conquest wel lukt.
kan er ook aan liggen dat ik toevallig lastige tegenstanders had haha
[ Voor 32% gewijzigd door J8S op 25-10-2016 11:53 ]
Nee, gewoon op de harde schijf van de normale Xbox One. Had de 44GB (of wat het ook was) met de Early Access al erop staan, dus met de release gewoon de cd erin en gelijk kunnen spelen. Misschien eens BF1 verwijderen en die 44GB opnieuw installeren?J8S schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Heb je wel BF1 op een SSD geinstalleerd? Daar kan het eventueel ook nog aan liggen. Anders zou ik het echt niet weten.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Mijne staat op externe schijf, maar kom het ook regelmatig tegen, jammer dat games vandaag de dag geen status ofzo meer laten gezien, liefst alles achter de schermen. Dan zou je tenminste kunnen weten of je Xbox nog staat te laden of hij zit op een timeout met 1 of andere server.
Al is het ingame pauze menu ook enorm traag, als je clip opneemt gaat hij automatisch in pauze (2x xbox knop, X), duurt altijd weer even voor ik weer verder kan spelen.
Al is het ingame pauze menu ook enorm traag, als je clip opneemt gaat hij automatisch in pauze (2x xbox knop, X), duurt altijd weer even voor ik weer verder kan spelen.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2016 12:05 ]
Bij mij staat het ook op de externe schijf, maar bij mij komt dit niet voor. Andersom juist, ik moet telkens wachten tot er voldoende spelers zijn (XONE)SinergyX schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:02:
Mijne staat op externe schijf, maar kom het ook regelmatig tegen, jammer dat games vandaag de dag geen status ofzo meer laten gezien, liefst alles achter de schermen. Dan zou je tenminste kunnen weten of je Xbox nog staat te laden of hij zit op een timeout met 1 of andere server.
Waarom zijn sommige squads gelocked? Dat je die dus niet kan joinen? En dan gaat het om de squads waar vaak maar 1 persoon in zit. Dat is toch zonde voor het verloop van het spel? Dat neemt eigenlijk een van de grootste spel eigenschappen weg van BF1...
<insert forever alone meme>aaaido schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:17:
Waarom zijn sommige squads gelocked? Dat je die dus niet kan joinen? En dan gaat het om de squads waar vaak maar 1 persoon in zit. Dat is toch zonde voor het verloop van het spel? Dat neemt eigenlijk een van de grootste spel eigenschappen weg van BF1...
Kan zijn dat hij hem locked maakt dat alleen vriendjes kunnen joinen, mochten ze joinen, andere hebben geen zin in random kamikazi mensen in een team. Maar je kan het ook per ongeluk doen, dacht dat het R3 was om te locken, was me ook al 2x overkomen.
Probleem wat ik dus al 2x had, 3 full squads, 1 met 4 man, de rest locked en we gingen er met 2 man in, werd die 2de dus naar andere team gestuurd.
Of je speelt met een paar in een party (ook automatisch een gelockte squad dacht ik) de rest leaved tot er maar 1 over is.
Heb op de PS trouwens geen last van dat ik pas laat kan joinen.
Heb op de PS trouwens geen last van dat ik pas laat kan joinen.
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Waar kan ik mn k/d dan vinden in de app?poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:32:
Ja in de companion app of op de battlelog website
In game op de PS4 kan je iig niet de stats zien.![]()
Had hem al, maar bedankt. Mooie k/d van 1.21.
Ik heb ook het spel eerst via EA Access en later gekocht en ik join ook steeds als de eerste vlaggen al gecaptured zijn. Misschien is het dat wel idd... Voorlopig ff geen zin om 44GB en patches opnieuw te installen.
Bij mij staat het op een externe HDD zonder SDD.
Mocht je een oplossing vinden, meldt het ff hier!
Zondag ochtend probeerde ik online te spelen op de xbox one.
Kreeg helaas alleen maar foutmeldingen
Kreeg helaas alleen maar foutmeldingen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Uhmm, misschien niet op een externe?Warfare schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:52:
Ik heb ook het spel eerst via EA Access en later gekocht en ik join ook steeds als de eerste vlaggen al gecaptured zijn. Misschien is het dat wel idd... Voorlopig ff geen zin om 44GB en patches opnieuw te installen.
Iemand een idee, waar je de weekly challanges kan vinden? of is dat alleen in het laadscherm?
Las wel dat ze iedere week voor iedereen verschillen, maar kan er weinig over vinden.
Weet dat ik er nu 2 van de 5 compleet heb, maar verder kan ik er maar weinig over vinden
There are 34 Medals in total and unlocking each one will also score you an XP bonus. Each Medal can be obtained 100 times.
https://www.battlefield.c...g-medals-in-battlefield-1
maar das geloof ik geen weekly
Las wel dat ze iedere week voor iedereen verschillen, maar kan er weinig over vinden.
Weet dat ik er nu 2 van de 5 compleet heb, maar verder kan ik er maar weinig over vinden
There are 34 Medals in total and unlocking each one will also score you an XP bonus. Each Medal can be obtained 100 times.
https://www.battlefield.c...g-medals-in-battlefield-1
maar das geloof ik geen weekly
[ Voor 30% gewijzigd door Floks op 25-10-2016 13:27 ]
Floksor
Verwijderd
" ziek"poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:22:
[...]
Je hoeft je niet te schamen hoor, je mag gewoon gerust zeggen dat je gewoon even als een nerd die game hebt gespeeld, niks mis mee, begin ik vandaag ook mee
Bedoel, als je ziek bent, echt ziek, ga je ook niet gamen..
Onzin natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
Bedoel, als je ziek bent, echt ziek, ga je ook niet gamen..
Vorige week is het in mijn rug geschoten, waardoor ik amper de ene voet voor de andere kon krijgen.
Gevalletje ziektewet! Gelukkig game ik niet met mijn voeten en kan ik prima liggend gamen...
Oftewel: wat is de definitie van ziek!
[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 25-10-2016 13:20 ]
Verwijderd
Als je echt ziek bent, ga je niet 60 uur gamen, dat is ook dan niet goed voor je rug..Jackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Onzin natuurlijk.
Vorige week is het in mijn rug geschoten, waardoor ik amper de ene voet voor de andere kon krijgen.
Gevalletje ziektewet! Gelukkig game ik niet met mijn voeten en kan ik prima liggend gamen...
Straks wordt je in Battlefield ook nog in je rug geschoten...Jackal131 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:19:
[...]
Onzin natuurlijk.
Dat gebeurt sowieso de hele tijd 
Poppetjes die ongeveer het hele potje in een hoekje gaan zitten en wachten totdat er mensen langslopen. Top man, wat zullen die een plezier aan het spel beleven
Poppetjes die ongeveer het hele potje in een hoekje gaan zitten en wachten totdat er mensen langslopen. Top man, wat zullen die een plezier aan het spel beleven
Druk je wel op start/options in het scorescherm?AntraXxX schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:44:
-edit-
Toen ik dat begon te doen en daarna in het laadscherm van de nieuwe map kwam was ik ineens wel altijd op tijd voor de eerste spawn.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Iedereen beleeft plezier aan zijn eigen smerige tactieken. Dat zou jij toch moeten weten Spawn Beacon Lenopoor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:43:
Dat gebeurt sowieso de hele tijd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gelukkig (of helaas) kent BF1 geen spawn beacons meer.dvdkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
Iedereen beleeft plezier aan zijn eigen smerige tactieken. Dat zou jij toch moeten weten Spawn Beacon Leno
Hahaha mee eens, smerige tactieken zijn toegestaan. Maarrrrr in een hoekje zitten wachten is nou niet echt tactiek.dvdkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
[...]
Iedereen beleeft plezier aan zijn eigen smerige tactieken. Dat zou jij toch moeten weten Spawn Beacon Leno
Btw.. fruitig fruithapje van me, wat doe je hier in het topic? Je haat dit spel
(Of ben je langzaam aan t ontdooien?
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 25-10-2016 13:55 ]
Verwijderd
Op de One is je squad standaard gelocked. Je moet in een submenu unlocked. Kan alleen de squad leader doen. Top systeem! /saaaido schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:17:
Dat truukje doe ik nu ook, scheelt wel iets, maar ben nog steeds als een van de laatsten op het slagveld. Iig zijn alle voertuigen al weg als ik spawn. Ga vanmiddag de zooi maar eens op de externe hdd zetten.On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:46:
[...]
Druk je wel op start/options in het scorescherm?
Toen ik dat begon te doen en daarna in het laadscherm van de nieuwe map kwam was ik ineens wel altijd op tijd voor de eerste spawn.
Ik denk dat dat wel scheelt. Ik heb de boel ook op een externe hd staan en ben vaak als 1 van de eerste al aan het capturen als de rest nog aan het connecten is.MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:19:
[...]
Dat truukje doe ik nu ook, scheelt wel iets, maar ben nog steeds als een van de laatsten op het slagveld. Iig zijn alle voertuigen al weg als ik spawn. Ga vanmiddag de zooi maar eens op de externe hdd zetten.
GT: The Bozzz88
Ik weet niet eens wat voor een externe schijf eraan hangt. Kan wel eens een 2TB 5400rpm schijfje zijn. En dat zou sneller moeten zijn dan de interne disk ?Bozznl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:
[...]
Ik denk dat dat wel scheelt. Ik heb de boel ook op een externe hd staan en ben vaak als 1 van de eerste al aan het capturen als de rest nog aan het connecten is.
Ik ben juist altijd veel te vroeg in de lobby. Moet altijd een minuut wachten voordat het potje begint.MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Ik weet niet eens wat voor een externe schijf eraan hangt. Kan wel eens een 2TB 5400rpm schijfje zijn. En dat zou sneller moeten zijn dan de interne disk ?
Hmm weet ik even niet. Ik meen te herinneren dat zo goed als elke usb schijf sneller zou zijn dan de interne schijf in de X1 (weet niet cker).MRE-Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Ik weet niet eens wat voor een externe schijf eraan hangt. Kan wel eens een 2TB 5400rpm schijfje zijn. En dat zou sneller moeten zijn dan de interne disk ?
GT: The Bozzz88
Kwam vanochtend nog via een vliegtuig op het dat van dat grote land huis terrecht (weet niet hoe de map heet). Mooi met sniper totaal overzicht over hun spawn plek. Heerlijk om al die stil liggende snipers stuk voor stuk af te knallen.poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
Hahaha mee eens, smerige tactieken zijn toegestaan. Maarrrrr in een hoekje zitten wachten is nou niet echt tactiek.
(Of ben je langzaam aan t ontdooien?)
Ook dat level dat je met de artillerie van het slachtschip vol erop los kaan gaan op het kasteel waar iedereen spawnd.
Dat zou echt wel een faal zijn danBozznl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:52:
[...]
Hmm weet ik even niet. Ik meen te herinneren dat zo goed als elke usb schijf sneller zou zijn dan de interne schijf in de X1 (weet niet cker).
[ Voor 78% gewijzigd door poor Leno op 25-10-2016 14:57 ]
Nouja, bij mij werkt die externe HDD in elk geval niet. Tenzij iedereen een SSD heeft in elk geval.
Vanaaf eens wat vlotter op de startknop drukken.
Maar man man, wat een vet spel.... En wat suck ik toch enorm hard.
Vanaaf eens wat vlotter op de startknop drukken.
Maar man man, wat een vet spel.... En wat suck ik toch enorm hard.
Wat een drama om nu te spelen.
Iedereen rent rond als kip zonder kop en ze klungelen maar wat aan.
Na meerdere malen vragen om een objective krijg je er eindelijk 1 maar zodra dat punt is gepakt blijft het daar ook bij.
Iedereen rent rond als kip zonder kop en ze klungelen maar wat aan.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Klopt gewoon. De interne schijf moet meer doen dan alleen de game draaien.
Maar ik heb er met een externe schijf ook last van. Zit eraan te denken om misschien een SSD te halen binnenkort.
Naast traag laden, heb ik ook last van een regelmatige hapering. Meer mensen daar last van? En laat even weten of je een externe schijf hebt ja/nee en of het een snel ding is. Gaat om Xbox One gamers btw
Verwijderd
Blij dat ik geen last van dat laden gezeik heb. Vind wel de menu's traag reagerend, hopelijk is dat over 2 weekjes op de ps4 pro niet meer zo.
Laden gezeik? het lange laden? ach het valt allemaal wel mee, heb je fijn even tijd om naar de wc te gaan, drinken te pakken of even met het vrouwtje te appen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:03:
Blij dat ik geen last van dat laden gezeik heb. Vind wel de menu's traag reagerend, hopelijk is dat over 2 weekjes op de ps4 pro niet meer zo.
Het valt allemaal wel meeSwaxie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:08:
[...]
Laden gezeik? het lange laden? ach het valt allemaal wel mee, heb je fijn even tijd om naar de wc te gaan, drinken te pakken of even met het vrouwtje te appen.
Verwijderd
Ik heb zoals ik al zei nergens last van, maar ik hoor allemaal verhalen dat ze de game op een externe HD gaan installeren in de hoop dat het beter wordt etc etc.Swaxie schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:08:
[...]
Laden gezeik? het lange laden? ach het valt allemaal wel mee, heb je fijn even tijd om naar de wc te gaan, drinken te pakken of even met het vrouwtje te appen.
Zoveel moeite doen, kennelijk valt het voor hun niet mee dus.
Ligt het aan mij of is de verdedigende partij bij Operations behoorlijk in het voordeel? Ik heb tot nu toe iedere match als verdediger gewonnen. Per sector hoef je als verdediger eigenlijk slechts één vlag te bezitten, terwijl de aanvallende partij deze alle twee (of zelfs drie, wat nog lastiger is) tegelijk moet bezitten. En dan zit er ook nog een spawn-limiet voor de aanvallende partij die drie keer geldt; als ze dan niet álle sectoren in álle maps die bij die Operation horen hebben veroverd, is het afgelopen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Kwam net naar het forum om hierover te informeren / vragen. Ja ik heb ook last van regelmatige haperingen, dat hij een seconde even blijft hangen, of soms zelfs 2. Zeer irritant midden in een vuurgevecht of als ik aan het vliegen ben en daardoor tegen een rots aan knal. Speel op een Xbox One S vanaf een externe HDD 5200RPM. Eigenlijk nog niet geprobeerd hem over te zetten op de interne hdd. Heb er ook niet altijd last van.Martinspire schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
Klopt gewoon. De interne schijf moet meer doen dan alleen de game draaien.
Maar ik heb er met een externe schijf ook last van. Zit eraan te denken om misschien een SSD te halen binnenkort.
Naast traag laden, heb ik ook last van een regelmatige hapering. Meer mensen daar last van? En laat even weten of je een externe schijf hebt ja/nee en of het een snel ding is.
Ik had in eerste instantie enorme framedrops en momenten dat het beeld voor een halve seconde zelfs helemaal stil stond. Op sommige momenten onspeelbaar. Dacht eerst dat het kwam omdat mijn interne schijf vrijwel vol zat, maar dingen verwijderen mocht niet baten.Martinspire schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
...
Naast traag laden, heb ik ook last van een regelmatige hapering. Meer mensen daar last van? En laat even weten of je een externe schijf hebt ja/nee en of het een snel ding is.
Heb mijn Xbox een reset gegeven met behoud van Apps & Games, dat heeft het euvel voor mij opgelost.
Nu ben ik alleen nog vrijwel als laatste in de game, maar geen framedrops meer
Hebben meer mensen moeite met vliegen? Ik snap er niets van.... Helemaal met de bomber, die krijg je gewoon niet omgedraaid zonder dat hij opeens stuurloos wordt en z'n neus naar beneden gooit 
Ben ook niet de enige, want als ik bij iemand anders in een vliegtuig stap dan is crashen een feit ipv mogelijkheid.
Ben ook niet de enige, want als ik bij iemand anders in een vliegtuig stap dan is crashen een feit ipv mogelijkheid.
Maar natuurlijk.On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:46:
[...]
Druk je wel op start/options in het scorescherm?
Aan het einde van welke Operations dan ook krijg ik mijn score helemaal niet te zien. Cirkeltje blijft maar draaien, tot ik uiteindelijk uit de Operations word gezet. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT
Nu nog volop bezig met de SP, erg leuk en vermakelijk tot nu toe.
Heb even kort Team Deathmatch gespeeld maar wed continue neergemaaid en ge-owned. K/D van 0.75
Speelt ook heel anders als Battlefront, volgens mij zit er in de PS4 versie ook geen aim-assist?
Als ik de SP heb afgerond ook maar eens naar de andere game modes kijken. De standaard wapens zijn trouwens ook niks, komt vaak genoeg voor dat ik met hipfire alleen maar mis
Heb even kort Team Deathmatch gespeeld maar wed continue neergemaaid en ge-owned. K/D van 0.75
Speelt ook heel anders als Battlefront, volgens mij zit er in de PS4 versie ook geen aim-assist?
Als ik de SP heb afgerond ook maar eens naar de andere game modes kijken. De standaard wapens zijn trouwens ook niks, komt vaak genoeg voor dat ik met hipfire alleen maar mis
Het topic staat nog steeds bij MyReact, dus ik lees gewoon vrolijk mee met jullie; totdat er een nieuw topic komtpoor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
(Of ben je langzaam aan t ontdooien?)
Ik vind het interessant om te lezen wat Dice er van gemaakt heeft en hoe de game hier ontvangen en ervaren wordt. Ook kijk ik wel eens BF1 streampjes, wat best tof is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Join the Dark Side.. Kom naar BF1, we missen je
En ik had hem al reset om van die preview-popup af te komendubbeldekkert schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
Ik had in eerste instantie enorme framedrops en momenten dat het beeld voor een halve seconde zelfs helemaal stil stond. Op sommige momenten onspeelbaar. Dacht eerst dat het kwam omdat mijn interne schijf vrijwel vol zat, maar dingen verwijderen mocht niet baten.
Heb mijn Xbox een reset gegeven met behoud van Apps & Games, dat heeft het euvel voor mij opgelost.
Nu ben ik alleen nog vrijwel als laatste in de game, maar geen framedrops meer
Maar waar staat de game nu op? Nog steeds intern?
Verdedigen is wel makkelijker, maar z'n zappelin of slagschil kan je wel in groot voordeel brengen. Maar als er al 2 hebt gebruikt in de eerste map, wordt de 2e map erg lastig om te winnen.Conscience NL schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:19:
Ligt het aan mij of is de verdedigende partij bij Operations behoorlijk in het voordeel? Ik heb tot nu toe iedere match als verdediger gewonnen. Per sector hoef je als verdediger eigenlijk slechts één vlag te bezitten, terwijl de aanvallende partij deze alle twee (of zelfs drie, wat nog lastiger is) tegelijk moet bezitten. En dan zit er ook nog een spawn-limiet voor de aanvallende partij die drie keer geldt; als ze dan niet álle sectoren in álle maps die bij die Operation horen hebben veroverd, is het afgelopen.
Soms staat er in het kill screen een sterretje+cijfer achter het wapen, waarmee die enemy je gekilled heeft. Wat houdt dat in?
Edit:
Ik ben nu level 12, speel alleen maar medic, maar mn medic level blijft op 2 hangen. Alleen met healen kom je er dus niet? Veel xp van revives?
Edit:
Ik ben nu level 12, speel alleen maar medic, maar mn medic level blijft op 2 hangen. Alleen met healen kom je er dus niet? Veel xp van revives?
[ Voor 38% gewijzigd door co2301 op 25-10-2016 18:01 ]
Ik vind de game echt ontzettend moeilijk zeg. Kan er niets van. Vind het ook erg chaotisch
Zodra je de maps een beetje leert kennen is het al een stuk overzichtelijker en weet je beter waarom het waar 'zo druk' kan zijn opeens. Mijn tip: focus je in het begin vooral op verkennen en minder op killen. Speel dus vooral objective en ren/vlieg/rij lekker over die maps heengiantgiantus schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:56:
Ik vind de game echt ontzettend moeilijk zeg. Kan er niets van. Vind het ook erg chaotisch
Als het je eerste battlefield game is kan het inderdaad wel overweldigend overkomen. Maar gewoon ff doorzetten, het gaat vanzelf beter. Ik ben ook geen hoogvlieger wat k/d betreft maar ik haal best wel leuke scores. Gewoon veel capturen en op andere manieren je medespelers helpen en niet proberen te stressen want dan gaat het alleen maar slechter.giantgiantus schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:56:
Zo "even" de game van interne HDD naar externe HDD gezet die op USB3 zit. Het is ook een USB3 disk van Western Digital. Volgens mij niet eens de snelste. Ooit eens bij de Media Markt gekocht. Overzetten van die 45GB duurde bijna een uur.
Toen een potje gespeeld die vrij snel was afgelopen. Onder in het score scherm zie je dan: Next round starting in: x seconds. Toen die op 0 seconden stond, de stopwatch aangezet. De volgende map werd in ongeveer 38 seconden geladen en ik was nu dus wel een van de eersten in de map
Verder de MG15 ook maar eens geprobeerd op aanraden van Martinspire....Lekker wapen, en flanken ging prima, 7 man achter elkaar neegemaaid met 1 magazijn.
Toen een potje gespeeld die vrij snel was afgelopen. Onder in het score scherm zie je dan: Next round starting in: x seconds. Toen die op 0 seconden stond, de stopwatch aangezet. De volgende map werd in ongeveer 38 seconden geladen en ik was nu dus wel een van de eersten in de map
Verder de MG15 ook maar eens geprobeerd op aanraden van Martinspire....Lekker wapen, en flanken ging prima, 7 man achter elkaar neegemaaid met 1 magazijn.
Hmm, zelf vind ik de invloed van de behemoths in Operations nog wel meevallen. In Conquest, afhankelijk van de map, vind ik de impact veel groter (zoals de trein in Sinai Desert).Nieuwevolger schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:09:
[...]
Verdedigen is wel makkelijker, maar z'n zappelin of slagschil kan je wel in groot voordeel brengen. Maar als er al 2 hebt gebruikt in de eerste map, wordt de 2e map erg lastig om te winnen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Vanavond nog mensen die potje rush doen? Nickdw is gamertag!
Zijn er nog squads die goed samenwerken en niet alleen voor eigen succes gaan??
Enige jammere van de game vind ik dat er weinig samenwerking.
Speel vooral medic en heb zo nu en dan weleens ammo nodig en vraag er ook om maar niemand geeft ammo of healt mij..
Speel vooral medic en heb zo nu en dan weleens ammo nodig en vraag er ook om maar niemand geeft ammo of healt mij..
Komt goed, veel mensen moeten het nog leren spelen. Er zijn veel BF nieuwkomers..
En binnenkort komt CoD uit, dus dan wordt t waarschijnlijk wel beter
En binnenkort komt CoD uit, dus dan wordt t waarschijnlijk wel beter
Die zijn er zeker. Wij hier vanuit tweakers gisteravond nog met in totaal acht man. Maakt de game ook een stuk toffer!fevo-1190 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:59:
Zijn er nog squads die goed samenwerken en niet alleen voor eigen succes gaan??
Morgenavond weer
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.