Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
Mick1990 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Herkenbare frustrerende momenten. Kan het fout hebben, maar als ik je video in slow motion afspeel dan lijkt het er toch echt op dat je veel schoten mist. Het eerste schot is bijvoorbeeld net links onder de heup, het derde schot is raak, en daarna zie ik een schot net rechtsboven het hoofd en twee andere schoten zijn boven de rechterschouder. Speel de video maar in slow motion af. Vanaf zo'n afstand zou ik sowieso meer hipfire gebruiken en anders iets minder snel achter elkaar schieten.
Is niet mijn filmpje he ;) Deed een zoekopdracht op BF1 netcode en kreeg dat filmpje als eerste in de lijst, maar beschrijft maar al te goed hoe ik het ook vaak tegenkom omdat ik blijkbaar een te goede verbinding heb.

Heb het wel eens getest hoor en al vaker hier genoemd. In de tijd van BF3 ooit eens naar een server in Zuid Amerika geconnect. Toen een potje TDM gestart. 3x raden wie strak bovenaan stond aan het einde met een score van iets van 28-3. Scores die ik op een EU server echt nooit haal. Waarom op een Zuid Amerikaanse server dan wel ? Omdat ik daar door het beeld heen hop blijkbaar. Iemand ziet mij op zijn scherm op plek A staan en richt en schiet daarop, echter sta ik al lang en breed op plek B. Ik kan me omdraaien en hem alsnog neerschieten. Blijbaar heb je een voordeel als je een "slechte" verbinding hebt.

XBL: MRE Inc

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 18:54
Peter_Aragorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Ach, ik moest toch eens aan het werk :+
Ook ZZP'er? ;)

• pipapaulus
To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Wacht maar todat je lvl 10 bent en dan het lvl 10 assault wapen kan kopen. Dan ga je als een zeis over het graanveld heen 8)
Juistem, daarom speel ik ook assault. Ben nu level 5 en kan niet wachten op dat wapen :D

• sv2203
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Pukson schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:59:
Speel voornamelijk altijd medic met de M1907 SL Sweeper heerlijk wapen! Wel vind ik jammer dat als ik scout speel echt niet zoveel punten kan pakken mede omdat je voornamelijk ergens ligt. Capturen gaat niet werken omdat het altijd Close Combat is..
Is dat die eerste wapen met 10 kogels in een magazijn? Die is wel krachtig maar heb liever een mitrailleur.

PSN: Vonkiii

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:36
PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Juistem, daarom speel ik ook assault. Ben nu level 5 en kan niet wachten op dat wapen :D
Ja daar ga je van genieten. Jij hebt hem zeker in SP al kunnen testen? Daardoor wou ik hem graag namelijk!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
Die andere lvl 10 wapens zijn niet bepaald bijzonder. Vraag me sowieso af wat je met die zee aan warbonds moet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:56
sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Is dat die eerste wapen met 10 kogels in een magazijn? Die is wel krachtig maar heb liever een mitrailleur.
Irri die sprayers :o

• sv2203
sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Als beginner makkelijker. Ben van xbox naar ps gegaan. Dus ff wennen aan controller. Ben nog niet zo precies haha.

• pipapaulus
To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Ja daar ga je van genieten. Jij hebt hem zeker in SP al kunnen testen? Daardoor wou ik hem graag namelijk!
Nee ik speelde al assault en zag toen een video waarin dat lvl 10 wapen voorbij kwam. Toen was ik wel geïnteresseerd ;-) Hopelijk ergens deze week dat level halen.

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:25
To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Wacht maar todat je lvl 10 bent en dan het lvl 10 assault wapen kan kopen. Dan ga je als een zeis over het graanveld heen 8)
10 levels is wel vrij pittig, en dat voor 1 wapen..

Wat me ook al stoorde in de beta, is dat je on screen niet ziet in welke firing mode je wapen staat.. moet nu steeds maar gokken.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Is er een site die laat zien welke wapens je kunt unlocken?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:30
Lvl45 nu online. Speelt allemaal super alleen wat erger ik me kapot aan gas grenades op rush... word ik ng liever gequickscoped. Achterlijk iets

• Lekker Ventje
Diederik-Jan schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:22:
Je kunt dat ingame zien onder soldier. Volgens mij kan dat ook via de careersite zelf.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• pipapaulus
nickdew schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:23:
Lvl45 nu online. Speelt allemaal super alleen wat erger ik me kapot aan gas grenades op rush... word ik ng liever gequickscoped. Achterlijk iets
Op Playstation? Zo ja, wat is je PSN?

• MRE-Inc
co2301 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Wat me ook al stoorde in de beta, is dat je on screen niet ziet in welke firing mode je wapen staat.. moet nu steeds maar gokken.
Dat is ook nog een bug. Je kan bij de instellingen opgeven dat je dat:

- hide
- show when active
- show

Als ik het op show zet, dan krijg ik rechts onderin niks te zien. Als ik kies voor Show when active en ik druk op de dpad, dan zie ik alle opties wel inclusief fire modes.

• co2301
  • Laatst online: 11:25
MRE-Inc schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Dat is ook nog een bug. Je kan bij de instellingen opgeven dat je dat:

- hide
- show when active
- show

Als ik het op show zet, dan krijg ik rechts onderin niks te zien. Als ik kies voor Show when active en ik druk op de dpad, dan zie ik alle opties wel inclusief fire modes.
Ahh, thanks! Ik zat me hier zo erg aan te ergeren.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Beter dan net zoals met cod dat je er geld voor moet betalen vind ik!
Geen idee wat er nog gaat komen, natuurlijk. ;)

Had Battlefront iets vergelijkbaars?

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:13
Nou, gisteren de knoop maar doorgehakt en de game digitaal aangeschaft. Ik heb er tot op heden nog geen spijt van, na het aanpassen van enkele controls speelt het heerlijk weg. Afgezien van de graphics is het geluid echt super tof! Vooral wanneer je met een sniper rond loopt in Monte Grappa en een kogel afvuurt.. Die echo die dan vervolgens hoort, kippenvel! :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• To easy
co2301 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Dat dacht ik ook 10 lvls, maar dat is dus heel snel gehaald. Ongeveer 1 goed potje conquest per lvl had ik!

• To easy
SqueakyClean schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Geen idee wat er nog gaat komen, natuurlijk. ;)

Had Battlefront iets vergelijkbaars?
Nee daar kon je alleen wapens kopen met verdiende online punten. Geen kistje met skins of microtransacties

• sv2203
Hoe verdien je trouwens dat soort geld op wapens mee aan te schaffen?

• mvds
  • Laatst online: 13:06

mvds

Totally awesome!

sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:30:
Hoe verdien je trouwens dat soort geld op wapens mee aan te schaffen?
Door te spelen, en volgens mij specifieker door rondjes te winnen, levels omhoog te gaan, achievements te halen, enz

• MRE-Inc
Ah, zoals ik al dacht, headphones horen bij de soort van mcom stations die je op elke map kan vinden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Z8tEYaKYOBQ]

• pipapaulus
To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Dat dacht ik ook 10 lvls, maar dat is dus heel snel gehaald. Ongeveer 1 goed potje conquest per lvl had ik!
Huh, voor level 5 naar 6 heb je 50.000 credits nodig. Die haal jij in één potje?? Pro! :D

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:42:
[...]

Huh, voor level 5 naar 6 heb je 50.000 credits nodig. Die haal jij in één potje?? Pro! :D
Ik heb geen idee hoeveel credits je nodig hebt, maar ik ben voor m'n gevoel ook redelijk rap geleveld. In de vorige BF's duurde het bij mij eeuwen. Nu zit ik al op lvl 21. Ik heb ook best vaak gehad dat ik een lvl omhoog ging en bij de progress bar het volgende lvl alweer bijna aantikte

• Peter_Aragorn
PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Op Playstation? Zo ja, wat is je PSN?
Jij zit toch niet de hele dag aan BF1 nu toch... ;)?

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:16
[...]

Met een squad goed samenspelen en je hebt zo een paar levels bij elkaar. Zag af en toe een squadbonus langskomen van bijna 20k samen met een aantal andere bonussen van een paar duizend. Heb ook een paar potjes gehad dat ik bijna anderhalf level per potje omhoog ging 8) nu level 34 na 28hr spelen.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• pipapaulus
Rickz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

Met een squad goed samenspelen en je hebt zo een paar levels bij elkaar. Zag af en toe een squadbonus langskomen van bijna 20k samen met een aantal andere bonussen van een paar duizend. Heb ook een paar potjes gehad dat ik bijna anderhalf level per potje omhoog ging 8) nu level 34 na 28hr spelen.
Ik doel op het level van je class, niet je poppetje ;-)

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Jeez, 28hr! Ben al blij dat ik twee warstories heb kunnen doorlopen met de 2 uurtjes die ik heb kunnen spelen sinds de release :? ...
Rickz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:56:
[...]

• Rickz
PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Ik doel op het level van je class, niet je poppetje ;-)
Ah die, Assault bijna 11, Medic bijna 10, support en scout bijna 1 :+
Pepigno schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:01:
Jeez, 28hr! Ben al blij dat ik twee warstories heb kunnen doorlopen met de 2 uurtjes die ik heb kunnen spelen sinds de release :? ...

[...]
Een vriendin die op het moment in het buitenland zit en een paar maatjes die niet vies zijn van een potje gamen :+

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Pepigno schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:01:

[...]
Haha, hier ook nog maar twee uur kunnen spelen. Weekend, kinderen slecht kunnen slapen. :) Ik hoop vanavond te beginnen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Lekker Ventje
Heb via die kratten al ongeveer 85.000 keer dezelfde skin gehad voor een pistool. Wat meer variatie zou welkom zijn. Op internet zag ik diezelfde skin ook telkens terug komen bij een video waar ze een zooitje kratten opende.

• sv2203
Rickz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:13:
[...]

Ah die, Assault bijna 11, Medic bijna 10, support en scout bijna 1 :+

[...]

Een vriendin die op het moment in het buitenland zit en een paar maatjes die niet vies zijn van een potje gamen :+
jij speelt vaker scooters of niet

• Rickz
sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:22:
[...]
jij speelt vaker scooters of niet
Nee die leeftijd heb ik gehad :+ zonder gekheid, dit is de eerste shooter weer sinds jaren die ik speel :Y

• sv2203
Rickz schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Nee die leeftijd heb ik gehad :+ zonder gekheid, dit is de eerste shooter weer sinds jaren die ik speel :Y
Pff, voor mij ook, maar wordt alleen maar neer geknalt.

• Rickz
sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Pff, voor mij ook, maar wordt alleen maar neer geknalt.
Ik mis ook vrij veel, en een KD ratio van 0.8 (ga meer dood dan ik anderen neerschiet). Meeste punten kun je halen door objectives te doen. Zo stond ik laatst eerste met 3 kills en 15 deaths

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:56
Diederik-Jan schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:22:
Instaleer de Battlefield companion app, daar staan ze allemaal op volgorde en als je op de wapens drukt zie ook alle stats van het wapen, damage, rate of fire enz. :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik wil dat ze de keuze van wapens vrij laten ongeacht welke klasse je speelt, zoals ook in oudere BF versies. Ik wil als support gewoon met een shotgun rond kunnen lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 24-10-2016 15:24 ]

• Peter_Aragorn
mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:24:
Ik wil dat ze de keuze van wapens vrij laten ongeacht welke klasse je speelt, zoals ook in oudere BF versies. Ik wil als support gewoon met een shotgun rond kunnen lopen.
Dat ben ik compleet met je eens!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
Peter_Aragorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:28:
[...]

Dat ben ik compleet met je eens!
Ik vind het juist leuk dat ze echt verschillende speelstijlen afdwingen. Zat gisteren een keer in een Squad die echt samenwerkte en dan is het echt fenomenaal. Probleem is alleen dat ik dat soort squads niet vaak kan vinden.
MRE-Inc schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:00:
[...]

Verder irriteren de bugs me steeds meer. De Niet-schieten-na-granaat-gooien bug leverde me gisteren een aantal deaths op. Je kan dan echt gewoon 3 seconden niet schieten. Ik heb het met zowel de mini granaat als de stick granaat.
Gelukkig geen last van gehad met incendiary
Dan heb je ook nog de Niet-kunnen-schieten-na-revive bug. Dus als je gerevived bent, kun je niet schieten tenzij je eerst naar je pistol swithed en daarna terug naar je primary.
Daar wel last van, al zie ik het vaak vrij snel omdat ik ADS deed voor dood gaan en je gun ook meteen die houding heeft bij revive.

Ben alleen de afgelopen dagen te weinig revived om daar echt last van te hebben :')
Verder heb ik steeds meer het gevoel van dat BF1 de kant van COD op gaat. Teamplay is ver te zoeken als je niet met bekenden speelt.
Ik heb het idee dat dit deels aan het tijdstip ligt dat je gaat gamen en aan het squad welke je joined. Als je een squad hebt zonder medics of met gasten die alleen voor eigen gewin gaan, dan moet je gewoon wisselen. Als ik wat gasten mee heb die me willen hebben, wordt je vanzelf het beste squad. Als ze hun eigen ding doen vaak niet.

Daarom gewoon wisselen van squad als je het idee hebt dat je team niks doet. Ik heb het idee dat de meesten vooral squadmates reviven omdat ze daar zelf voordeel bij hebben met respawnen.

Tenslotte merk ik dat het later op de avond gewoon minder wordt. Net na het eten rond 8 uur gaat het het best. Na 23u gaat eigenlijk alles belabberd op je eigen party na. Alsof dan alleen Engelsen overblijven en die geen zin hebben tijd te steken in alles behalve zichzelf. Meer mensen moeten gewoon lekker TDM gaan doen.

Operations ben ik bv ook even klaar mee omdat je toch eigenlijk niet van randoms op aankunt. Nou zitten er wel veel n00bs in de game, maar het heeft even tijd nodig. Ik denk overigens wel dat het na de nieuwe release van COD wel een stuk beter wordt :X
Verder las ik dat sommigen een hekel hebben aan snipen, maar dat ze het in BF1 wel leuk vinden. Weet niet meer wie het schreef, maar dat komt dus omdat BF1 nauwelijks bulletdrop heeft en het lange afstand schieten bijna gelijk is aan iemand op een COD map van de ene kant afschieten terwijl de ander aan de andere kant van de map staat. Snipen is te makkelijk gemaakt. In BF3 en BF4 moest je echt, zelfs als je de range detector op je sniper rifle had staan, veel corrigeren en inschatten waar je moest richten. In BF1 kun je gewoon je crosshair op long range 1 millimeter boven het hoofd houden en het is een headshot. Zo werkte het niet in BF3 en BF4. Erg jammer. Daarom wordt je dus ook in bijna elke map door snipers omgelegd.
Mja gister ook even mn recon naar level 4 gekregen en merkte dat ik gewend was om veel te hoog te mikken en daardoor dus vaak iemand miste. Doordat je dan echter gaat reloaden, zie je daar weer niks van lol.

Van mij mag de bulletdrop wel met factor 10 verhoogt worden. Maakt het ook wat interessanter imo.
Vliegen is niet leuk meer. De wapens doen te weinig damage tegen tanks. Je hebt voor de attack plane een soort van tank bom, maar die doet bij een tank die nog 100% is maar iets van 20 damage. Dan moet ik 5x aanvliegen. Tja.....ik heb wel wat beters te doen.
Mja ik vlieg ook alleen als er een zeppelin is. Gister wel mn eerste kill in vliegtuig maar dat gaat met een anti-air gun echt 10x sneller.
Tanks zijn sowieso te sterk. Je moet echt met 3 man gaan tankhunten om er eentje stuk te krijgen omdat je van alle kanten onder vuur genomen kan worden. De tanks in BF3 en BF4 kon 2-3 man in waarvan er maar 2 konden schieten. De magnetische mijn doet ook maar 20 damage op een tank. C4/dynamiet heb ik nog niet echt op een tank geprobeerd, maar in BF3/4 was een tank met 3 c4's sowieso kapot.
Je doet inderdaad te weinig damage. Alleen de granaten doen nog een beetje fatsoenlijke damage zo lijkt het. Op zich heb ik geen probleem met een rijdend fort, maar hij moet niet overheersen. En ook niet instakillen dan.

Liever gewoon meer damage zodat ze niet te overheersend zijn en je je nooit kansloos voelt, ook al ben je assault.

Het gebrek aan rocketlaunchers zal ook helpen trouwens. Men is niet gewend om zo'n tank up-close-and-personal aan te vallen. Ik heb trouwens gemerkt dat je echt het beste de mortar kunt pakken. Probleem is dan vaak wel dat de boog niet over veel gebouwen wil gaan en je regelmatig een mortar voor jan lul neerzet omdat ie de trein/tank niet kan raken :(
Over Operations mode: De attackers krijgen 2 tanks, de defenders niks. Tja, dan zijn de eerste 3-5 posities nauwelijks te houden als als niemand gaat tank hunten. Zaterdag stonden de attackers die in de tank zaten op 35-0 en 27-0 8)7 Verhoogt ook niet echt het speel plezier.
Klopt. Tel daarbij vaak een bohemoth en het feest is compleet. En dan maar 1 anti-air gun in je basis. Sowieso mogen statische defense-dingen wel meer damage doen aangezien je behoorlijke risico moet nemen om ze te pakken
Tevens schijnt de netcode dezelfde te zijn als die van BF4 als ik de berichten op de FP mag geloven. Ik geloof daar niks van. De netcode zal best overeenkomsten hebben met die van BF4, sterker nog, zal in groten delen gelijk zijn, maar in BF1 is er aan gesleuteld en niet ten gunste van mij iig/mensen met een lage ping. Ik heb een vrij goede verbinding (1gbit glasvezel), maar 1 op 1 wordt ik echt vaak afgeknald of krijg ik gewoon geen hitmarkers zoals in onderstaand filmpje. De zeikers op de FP (de reacties onder de video van de BF1 release trailer) die vinden dat er geen (netcode) bugs zijn, zijn volgens mij de gasten die zelf via wifi zitten te gamen terwijl pap en mam zitten te netflixen en broer en zus aan het youtuben/downloaden zijn en dus zelf een ping van 400ms hebben waardoor ze niet geraakt worden en dus geen netcode problemen ondervinden :( Vanavond maar eens mijn server filter op USA instellen. If you cannot beat them, join them.
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig last van heb. Het verschil zit hem eerder in een rifle vs machinegun die minder damage doet, dan dat ik netcode issues heb. Wel fijn want daardoor erger ik me minder als ik dood ga omdat het gewoon duidelijk is waarom, zonder bullshit. Mn K/D lijkt in de meeste potten ook significant hoger dan voorheen en ik stijg nog elke dag.

Zie jij trouwens nog netwerk-icoontjes in beeld tijdens het spelen?

Deed jij nog aan port-forwarding? Zie op de site dat je dit nodig hebt:
TCP: 53, 80, 3074
UDP: 53, 88, 500, 3074, 3544, 4500

Weet iemand trouwens wat alle netwerk-icoontjes zijn en wat ze betekenen?

Ik zie ze namelijk niet in de handleiding:
https://eaassets-a.akamai...tlefield-1-xboxone-en.PDF

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Peter_Aragorn
giantgiantus schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Ik vind het juist leuk dat ze echt verschillende speelstijlen afdwingen. Zat gisteren een keer in een Squad die echt samenwerkte en dan is het echt fenomenaal. Probleem is alleen dat ik dat soort squads niet vaak kan vinden.
Oh maar dat vind ik ook wel leuk! Ik wil graag tanks enzo opblazen als assault, maar ik vind die guns echt helemaal niks.

Verwijderd

mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:24:
Het gaat anders weer aardig terug naar de roots van BF ;)
http://strategywiki.org/wiki/Battlefield_1942/Weapons

• Lekker Ventje
Voor mij hoeven ze niet alle wapens vrij te geven, ongeacht de klasse die je speelt. Maar ik vind het wel jammer dat de medics met hun startwapen ook heel goed kunnen snipen.

En ik ben al 4x gekilled doordat die pleuris zeppelin op mij neer kwam. Dat mag ook wel anders van mij.

• Misha
Peter_Aragorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Oh maar dat vind ik ook wel leuk! Ik wil graag tanks enzo opblazen als assault, maar ik vind die guns echt helemaal niks.
Met die rocket-gun-dinges en paar anti-tank granaten lukt dat prima hoor :)

Ik snap niet waarom mensen zoveel moeite hebben met tanks, maar dat komt misschien omdat ik in een squad zit die redelijk goed gebalanceerd is. Tuurlijk worden we wel eens gesquad wiped door een tank, maar in net zoveel gevallen maken we er gehakt van

• Lekker Ventje
Het meeste in de game valt wel mee maar in BF heb je de pech dat er ook zoiets als CoD bestaat en dat heeft het shootergenre geen goed gedaan. Daardoor zijn er teveel figuren die menen dat je BF ook speelt als CoD. En nu er meer mensen dat futuristische niet meer pruimen komen ze BF verzieken.

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:41:
Het meeste in de game valt wel mee maar in BF heb je de pech dat er ook zoiets als CoD bestaat en dat heeft het shootergenre geen goed gedaan. Daardoor zijn er teveel figuren die menen dat je BF ook speelt als CoD. En nu er meer mensen dat futuristische niet meer pruimen komen ze BF verzieken.
Ik heb meer last van fifa spelers die de laatste patch niet meer trekken. Komen ze de boel in BF verzieken.

Waar heb je het over?

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Ik heb meer last van fifa spelers die de laatste patch niet meer trekken. Komen ze de boel in BF verzieken.

Waar heb je het over?
Waar ik het over heb is dat je in BF samen moet werken terwijl CoD niet meer is dan rondrennen en schieten. Iets wat je zelf ook heel goed weet.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik wil de season pass aan gaan schaffen, heb alleen het vermoeden dat ik de UK versie heb (PS4), volgens mij maakt het dan toch niet uit, NL season pass moet dan toch gewoon werken?

• Steven030
  • Laatst online: 10:12
Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Waar ik het over heb is dat je in BF samen moet werken terwijl CoD niet meer is dan rondrennen en schieten. Iets wat je zelf ook heel goed weet.
Ik vind het juist wel mooi om te zien dat mensen dat futuristische gedoe (en de speelstijl) van CoD zat zijn en nu overstappen. Natuurlijk is deze speelstijl dan even wennen, maar dat komt heus wel

• mvds

mvds

Totally awesome!

Steven030 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:51:
[...]

Ik vind het juist wel mooi om te zien dat mensen dat futuristische gedoe (en de speelstijl) van CoD zat zijn en nu overstappen. Natuurlijk is deze speelstijl dan even wennen, maar dat komt heus wel
Zat zijn is een groot woord. Beetje afwisseling is lekker. Ik wissel steeds van CoD naar BF en weer terug. Ze hebben beide hun pros en cons.

• Steven030
  • Laatst online: 10:12
mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:02:
[...]

Zat zijn is een groot woord. Beetje afwisseling is lekker. Ik wissel steeds van CoD naar BF en weer terug. Ze hebben beide hun pros en cons.
Haha oké, laat ik dan namens mijzelf spreken. Ik ben persoonlijk dat futuristische gedoe echt zat. Deze Battlefield geeft mij echt het gevoel terug van de gloriedagen van CoD, ik vind dit een verademing en een fantastisch spel. Zowel de SP als de MP

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

Sure. Een cod vs BF discussie is een goed plan. Nog nooit gebeurd. Probeer eens een Fifa VS BF discussie. Is veel leuker.

BF is ook gewoon rondrennen en schieten. Alleen met meer man.

• Peter_Aragorn
Misha schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:32:
[...]

Ik snap niet waarom mensen zoveel moeite hebben met tanks, maar dat komt misschien omdat ik in een squad zit die redelijk goed gebalanceerd is. Tuurlijk worden we wel eens gesquad wiped door een tank, maar in net zoveel gevallen maken we er gehakt van
Oh nee, dat lukt wel prima! Maar de gewone gun vind ik niet fijn :+

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

Mensen die vanavond in een squad willen spelen, mijn PSN is BearQu3st.

• pipapaulus
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:39:
[...]

Sure. Een cod vs BF discussie is een goed plan. Nog nooit gebeurd. Probeer eens een Fifa VS BF discussie. Is veel leuker.

Fifa is toch ook gewoon rondrennen en schieten?

Verwijderd

PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:58:
[...]

Fifa is toch ook gewoon rondrennen en schieten?
Haha. Die zag ik niet aankomen. :)

Rush net even gespeeld. Die lijkt me tot nu toe de tofste gamemode. Conquest heb ik nooit veel aangevonden. Ben meer van de chokepoints en beperkt aantal doelen. Operations vind ik daarom ook wel goed. Alleen die treinen en zeppelins zijn super cheap. Die meuk hoeft er wat mij betreft echt niet in te zitten.

• Misha
Peter_Aragorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

Oh nee, dat lukt wel prima! Maar de gewone gun vind ik niet fijn :+
Daar schiet je toch prima raak mee? Ik bedoel, die vogels horen ook bij de tegenstander! :+

• Peter_Aragorn
Misha schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:32:
[...]

Daar schiet je toch prima raak mee? Ik bedoel, die vogels horen ook bij de tegenstander! :+
Aah oke! Daar komen al die onverklaarbare punten vandaan.

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hier nog een CoD speler die de overstap naar BF heeft gemaakt. Wat een heerlijke game!

Moet (zoals meer overstappers) nog wel wat wennen aan de andere speelstijl, maar dat komt vast goed.

Om de samenwerking wat meer op te zoeken ben ik van plan een headset aan te gaan schaffen.

Welke vinden jullie prettig werken voor BF?

• pipapaulus
DaFreakR schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:47:
Hier nog een CoD speler die de overstap naar BF heeft gemaakt. Wat een heerlijke game!

Moet (zoals meer overstappers) nog wel wat wennen aan de andere speelstijl, maar dat komt vast goed.

Om de samenwerking wat meer op te zoeken ben ik van plan een headset aan te gaan schaffen.

Ik heb deze Sennheiser headset. Absolute aanrader w.b. comfort, spraak- en audiokwaliteit :)

• Peter_Aragorn
PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Ik heb deze Sennheiser headset. Absolute aanrader w.b. comfort, spraak- en audiokwaliteit :)
Mooi ding. Is hij ook goed in muziek/stemmen?

• pipapaulus
Peter_Aragorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:54:
[...]

Mooi ding. Is hij ook goed in muziek/stemmen?
Ja de audiokwaliteit is echt top. Zowel voor muziek als stemmen. Ben er zelf heel tevreden over :)

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Vanmiddag ook mooi dood gegaan omdat ik een vliegtuig wou spawnen maar door een bug er meteen werd uitgegooid en ik daarna te lang in de non combat area was...

Het is wel echt heerlijk als je met mortieren vol in een groepje spelers schiet dat je zo 3 a 4 kills maakt.

Verwijderd

DaFreakR schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:47:

Ik heb die Sony gold gekocht voor bf, nog zeker geen spijt van. Goed geluid, en ik vind de pasvorm super. Laatste is natuurlijk per hoofd weer anders misschien.

https://tweakers.net/pric...reless-headset-zwart.html

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:39:
[...]

Klopt. En dat is nu juist het hele probleem, het is de bedoeling dat je samenwerkt alleen dat ontbreekt er nogal eens aan.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wisten jullie dat als je de option knop in houd, meteen bij het scoreboard komt (lees het net op reddit).

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:20:
Wisten jullie dat als je de option knop in houd, meteen bij het scoreboard komt (lees het net op reddit).
Dat was bij BF4 ook al ;)

Verwijderd

PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Even een vraagje...dat standaard ding dat bij de ps4 zit..werkt die een beetje?
Ik merk dat ik me begin te irriteren aan squad members die zomaar wat rondrennen en wat aankloten.
Niet dat ik goed ben hoor ;) maar een beetje samenwerken lijkt me wel zo handig af en toe.

Is er overigens een lijst met psn namen hier? Wil wel eens wat mensen toevoegen, dus als je een verzoek krijgt van bibibuzz...dat ben ik.

• MRE-Inc
Martinspire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:34:
[...]
Je doet inderdaad te weinig damage. Alleen de granaten doen nog een beetje fatsoenlijke damage zo lijkt het. Op zich heb ik geen probleem met een rijdend fort, maar hij moet niet overheersen. En ook niet instakillen dan.
Het is een rijdend fort. Die tank met 6 zitplaatsen heeft rondom gewoon 100% dekking. Je komt er niet dicht genoeg bij in de buurt om 2x een anti tank granaat + dynamiet te gooien want dan wordt je geinsta killed door de machine guns aan de zij en achter kant. Dat is het hele probleem wat ik met die tanks heb.

In BF3 BF4 had je max 3 man in de tank. De bestuurder die ook de turret bedient, de gunner en in BF3 nog de spotter. Maar die gunner en bestuurder moesten wel continu om zich heen kijken waardoor de kans dat je ongezien dichterbij kan komen om de tank uit te schakelen vele malen groter was. Ik probeer het niet eens meer om een vlag te cappen als er een tank van de tegenstander staat. Te veel ogen en het levert je te vaak een death op.
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig last van heb. Het verschil zit hem eerder in een rifle vs machinegun die minder damage doet, dan dat ik netcode issues heb. Wel fijn want daardoor erger ik me minder als ik dood ga omdat het gewoon duidelijk is waarom, zonder bullshit. Mn K/D lijkt in de meeste potten ook significant hoger dan voorheen en ik stijg nog elke dag.

Zie jij trouwens nog netwerk-icoontjes in beeld tijdens het spelen?

Deed jij nog aan port-forwarding? Zie op de site dat je dit nodig hebt:
TCP: 53, 80, 3074
UDP: 53, 88, 500, 3074, 3544, 4500

Weet iemand trouwens wat alle netwerk-icoontjes zijn en wat ze betekenen?

Ik zie ze namelijk niet in de handleiding:
https://eaassets-a.akamai...tlefield-1-xboxone-en.PDF
Ja de icoontjes zie ik regelmatig. Port forwarding heb ik ook allemaal ingesteld, maar ik heb blijkbaar een te goede verbinding. Je weet zelf ook dat toen jij nog in je studentenhuis zat op die gedeelde verbinding dat jij 19 van de 20x bovenaan stond in BF3 omdat je niet te raken was door je te hoge ping. En omdat iedereen tegenwoordig wel 2 tablets, 2x laptops en 4 smartphones in huis heeft, die allemaal continue gebruik maken van de internet verbinding, zijn de meeste gewoon aan het spelen met een te hoge ping waar je gewoon voordeel van hebt.

Hier trouwens nog de patch notes:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
Here are the details of the Battlefield 1 Update 10242016. Unless specifically noted, these updates apply to all platforms.

General 
Fix for one common and one uncommon client crash.
Fixed a potential soft freeze in single player campaign connected to AI.
Fixed an issue where players experienced getting stuck in the globe screen when cancelling matchmaking.
Fixed an issue when trying to join multiple servers.
Fixed an issue where players experienced weapon skins not being removed when scrapping items.
Fixed an issue where players were missing “The Insider” Dog Tag.
Tweaked calculations of values in End of Round.
Fixed issue where Class Rank was incorrect.
Note: This fix may result in players going down in Class Rank to the correct rank. In this scenario, any unlocks purchased at a higher and incorrect rank will not be lost.
PC: Fixed an occasional crash when a user shutdown the game.
PC: Fixed an issue where players experienced troubles with A and X button functionality on PC while using an Xbox One controller.
PC: Fixed an issue where players experienced crashing while closing the client during streaming installation.
Xbox One: Fix for the "Trench Raider" Dog Tag not unlocking on Xbox One.

UI 
Fixed two issues in the “Through Mud and Blood” War Story where no new objectives would appear.
Fixed an issue where players experienced wrong info in loading screen.
Fixed an issue where players were missing the Dog Tag counter.
Fixed an issue where English text would appear for players in non-English regions.
Fixed an issue where players experienced a placeholder image when opening the Operations menu for the first time.
PC: Fixed an issue where players were missing an option to display controller button prompts.
Fixed an issue where players experienced End of Round screen not loading.
Graphics 
Fixed a crash related to soldier animation.
Fixed a graphical glitch when exiting a War Story and going to the main menu.
Fixed an issue where players experienced player icon overlapping while matchmaking on console.
PC: Temporal anti-aliasing is now the default anti-aliasing mode on medium graphics quality.
PC: Fix for a graphical issue causing artifacts in shadows.

The Teams at EA/DICE

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 24-10-2016 19:47 ]

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Platoons of clans zitten nog niet in de game, weet iemand of dat nog gaat komen?

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:06
Hoi, ik ben opzoek naar een BF1 key voor de xbox one, ik had deze gevonden http://www.cdkeys.com/xbo...l&utm_campaign=allkeyshop is er een goedkopere key verkrijgbaar?

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

...
Is er overigens een lijst met psn namen hier? Wil wel eens wat mensen toevoegen, dus als je een verzoek krijgt van bibibuzz...dat ben ik.
Meestal speel ik zelf wat later op de avond, medic Class tot nu toe favoriet. mijn psn id: F41R

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Kan ik eindelijk MP, moet ik eerst 2,418 GB downloaden. :( Gelukkig gaat het met maximale snelheid. :) Is er nog een Squad op de PS4 met wat oudere gamers (25+)?

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 24-10-2016 20:30 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:43
Jeroenvdk schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:24:
Hoi, ik ben opzoek naar een BF1 key voor de xbox one, ik had deze gevonden http://www.cdkeys.com/xbo...l&utm_campaign=allkeyshop is er een goedkopere key verkrijgbaar?
Amazon, daar kost 'ie $59.99.

• xGROOVER
Is die ook instant delivery en werkt gewoon in nl?

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:43
Jeroenvdk schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:38:
[...]

Is die ook instant delivery en werkt gewoon in nl?
Xbox One keys hebben volgens mij geen regio lock, dus zou gewoon moeten werken in Nederland. Amazon levert instant.

• sv2203
Waar is eigenlijk de lijst te vinden met nicknames waarvoor je je moest aanmelden om samen te spelen op de consoles?

• xGROOVER
MelvinW schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:40:
[...]

Xbox One keys hebben volgens mij geen regio lock, dus zou gewoon moeten werken in Nederland. Amazon levert instant.
Kan iemand dit bevestigen?

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik overweeg gewoon voor het eerst om een Playstation Plus abo te nemen voor dit spel! Zijn die dingen nog wel eens in de aanbieding ergens?

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
DaFreakR schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:55:
Ik overweeg gewoon voor het eerst om een Playstation Plus abo te nemen voor dit spel! Zijn die dingen nog wel eens in de aanbieding ergens?
https://www.playstation-plus-now.com/en/

Scheelt toch aardig. En binnen 2 minuten geregeld.

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:37
Goeie vraag ben ik ook wel benieuwd naar. Want die tv kijkende amerikanen over mijn headset ben ik wel klaar mee :D
sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:41:
Waar is eigenlijk de lijst te vinden met nicknames waarvoor je je moest aanmelden om samen te spelen op de consoles?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09

The_Worst

Unox

inbedrijf schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:28:
Goeie vraag ben ik ook wel benieuwd naar. Want die tv kijkende amerikanen over mijn headset ben ik wel klaar mee :D

[...]
sv2203 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:41:
Aanmelden: https://docs.google.com/f...BObYagvx2khzmPUk-IDpAdEMk
Lijst met spelers: https://docs.google.com/s...Gvj1OirrsB9AZxcqbraE772G4

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Ook mijzelf toegevoegd.

• sv2203
Thnx die gehele link van spelers niet kunnen vinden bedankt.

Misha schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:32:
[...]

Ik snap dat je hem best kunt pakken, maar ik heb altijd het gevoel alsof het vanuit mijn squad moet komen. Te weinig zie ik andere squads ook goed samenwerken om zo'n ding te pakken. Helemaal als vrij snel duidelijk is dat 1 tank op een spawn/objective de hele boel om zeep helpt.

Ik ben overigens inderdaad overgestapt van C4 naar rocketgun en van Limpet Charge naar Mortar. Van afstand pakken maakt het toch wel makkelijker. Al kun je na het uitschakelen van 1 tank meestal niet nog 1 tank aan.
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:19:
[...]

Rush net even gespeeld. Die lijkt me tot nu toe de tofste gamemode. Conquest heb ik nooit veel aangevonden. Ben meer van de chokepoints en beperkt aantal doelen. Operations vind ik daarom ook wel goed. Alleen die treinen en zeppelins zijn super cheap. Die meuk hoeft er wat mij betreft echt niet in te zitten.
Ik dacht dat die behemoths ook in Rush voorkwamen? Ach ja, tanks zijn daar ook vaak erg dominant maar misschien is vanwege de progressie van anderen nu wel een betere balans in die games (vond het de eerste paar dagen niet te pruimen zo makkelijk wonnen de attackers)

Had overigens verwacht dat je ook nog wel wat TDM of Domination zou doen?
MRE-Inc schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:45:
[...]

Het is een rijdend fort. Die tank met 6 zitplaatsen heeft rondom gewoon 100% dekking. Je komt er niet dicht genoeg bij in de buurt om 2x een anti tank granaat + dynamiet te gooien want dan wordt je geinsta killed door de machine guns aan de zij en achter kant. Dat is het hele probleem wat ik met die tanks heb.
Mja zoals ik al hierboven zeg: gewoon overstappen op die rocket-gun en HE mortar. Niet meer op af lopen als het niet nodig is. Gewoon spotten en terugzakken. Sowieso alles spotten wat je spotten kunt, maar zeker voertuigen.
In BF3 BF4 had je max 3 man in de tank. De bestuurder die ook de turret bedient, de gunner en in BF3 nog de spotter. Maar die gunner en bestuurder moesten wel continu om zich heen kijken waardoor de kans dat je ongezien dichterbij kan komen om de tank uit te schakelen vele malen groter was. Ik probeer het niet eens meer om een vlag te cappen als er een tank van de tegenstander staat. Te veel ogen en het levert je te vaak een death op.
Mja hij is inderdaad erg dominant en het gebrek aan easy RPG kills maakt zo'n ding sterker. Toch heb ik nu nog wel redelijk een balans gevonden om niet te snel in de line-of-sight te komen, maar hem toch wel uit te kunnen schakelen. Maar je moet het niet alleen willen doen want daar ben ik al achter gekomen :X
[...]

Ja de icoontjes zie ik regelmatig. Port forwarding heb ik ook allemaal ingesteld, maar ik heb blijkbaar een te goede verbinding. Je weet zelf ook dat toen jij nog in je studentenhuis zat op die gedeelde verbinding dat jij 19 van de 20x bovenaan stond in BF3 omdat je niet te raken was door je te hoge ping. En omdat iedereen tegenwoordig wel 2 tablets, 2x laptops en 4 smartphones in huis heeft, die allemaal continue gebruik maken van de internet verbinding, zijn de meeste gewoon aan het spelen met een te hoge ping waar je gewoon voordeel van hebt.
Ja ok, maar als ik op de PC een stabiele ping van 5 heb, verwacht ik niet dat ik op de X1 veel problemen ga krijgen (als ie ook bedraad ligt).

Wel zie ik regelmatig packetloss voorbij komen van zowel client als server blijkbaar. Niet dat het aan mijn verbinding lijkt te liggen.

En dat haperen elke 5 minuten (vooral op Monte Grappo of hoe die berg-map heet) is het een drama

Martinspire - PC, PS5, XSX

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:09

The_Worst

Unox

Ben vandaag een paar potjes wat rustiger gaan spelen en ik word wel beloond. Geen k/d van 0,2 meer maar zat nu al tweemaal rond de 0,8. Nu hoef ik geen positieve k/d maar soms potjes van 2-14 is ook niet goed natuurlijk. :9

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• sv2203
The_Worst schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:56:
Ben vandaag een paar potjes wat rustiger gaan spelen en ik word wel beloond. Geen k/d van 0,2 meer maar zat nu al tweemaal rond de 0,8. Nu hoef ik geen positieve k/d maar soms potjes van 2-14 is ook niet goed natuurlijk. :9
Merk ook. Vooral tijdens domination en conquest, de mappen vanaf de buiten kanten aan te lopen, dan zie je de ongeduldige door 't midden lopen/rennen en kan je, je wapens goed op hen uit testen :D

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:30
Lvl 49 met kd van 2,46. Ren alleen naar rond :) snap alleen niet hoe he parachute uit krijgt? In bf4 X en dit werkt bij mij niet??! Maat zegt dat bij hem wel werkt

• To easy
nickdew schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:02:
Lvl 49 met kd van 2,46. Ren alleen naar rond :) snap alleen niet hoe he parachute uit krijgt? In bf4 X en dit werkt bij mij niet??! Maat zegt dat bij hem wel werkt
Wauw lvl 49 al damn. Met hoeveel uur played?

• To easy
[...]

Nee haha was dat maar waar zoveel credits. Nou ik zweer het dat het na 10-12 potjes gedaan was met alleen maar assault spelen. Heb nergens een credit meter gezien en kreeg ook maar 3 keer lvl up te zien bijvoorbeeld. Miss bugged?

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
nickdew schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:02:
Wow nice ik ben pas lvl 15.
Ja X indrukken alleen duurt het soms wat lang.
Dus uit een gebouw springen en snel X drukken werkt niet meer zoals bij bf4.

• MRE-Inc
Martinspire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:30:
[...]
Ik snap dat je hem best kunt pakken, maar ik heb altijd het gevoel alsof het vanuit mijn squad moet komen. Te weinig zie ik andere squads ook goed samenwerken om zo'n ding te pakken. Helemaal als vrij snel duidelijk is dat 1 tank op een spawn/objective de hele boel om zeep helpt.

Ik ben overigens inderdaad overgestapt van C4 naar rocketgun en van Limpet Charge naar Mortar. Van afstand pakken maakt het toch wel makkelijker. Al kun je na het uitschakelen van 1 tank meestal niet nog 1 tank aan.
Dit dus. Dat gevoel heb ik ook, dat het dus altijd van mijn squad moet afkomen om die tanks op te ruimen. Ben afgelopen weekend, op aanraden van mijn zoon overgestapt naar de rocket gun. Nadeel alleen weer is dat je moet liggen om dat ding af te vuren. Je kan dus niet even snel uit je cover komen, richten, schieten en weer terug naar je cover voor een reload zoals je dat met een SMAW of RPG wel kan. Je moet nu echt uit je cover gaan komen, gaan liggen wat je nog eens extra kwetsbaar maakt, richten, vaak nog even naar voren kruipen omdat je rocketgun niet gedeployed kan worden anders schiet je de maan stuk etc etc. Zal ook te maken hebben met de wapens uit WW1, maar het lijkt er wel op alsof Dice met opzet de tanks zo sterk mogelijk wil laten lijken.

Probleem gisteren met de mortar, is dat de tanks vaak niet stil staan. Dan zie je alsnog: Heavy tank damage 12 ;w Ben ook geswitched hoor, naar de mortar, maar gisteren tijdens het mortaren, toch 4x afgeknald. Tevens vind ik de range te klein. Heb je net je mortar gedeployed, kom je net niet binnen bereik van de tank en kun je weer 30 seconden wachten voordat je een nieuwe mortar kan deployen want oppakken kan niet, tenzij ik iets over het hoofd zie.
Mja zoals ik al hierboven zeg: gewoon overstappen op die rocket-gun en HE mortar. Niet meer op af lopen als het niet nodig is. Gewoon spotten en terugzakken. Sowieso alles spotten wat je spotten kunt, maar zeker voertuigen.
Man je moest eens weten hoeveel ik spot. Mijn RB is zowat kapot aan het gaan van het spotten. Jammer vind ik wel weer dat je geen geluidje meer hoort bij het spotten zoals in BF4. Nu heb ik vaak van: Hey, is mijn RB stuk ? Heb ik wel hard genoeg gedrukt op de RB om te spotten. Maar volgens mij is het spotten ook behoorlijk brak in BF1. Op medium afstand kan je al niet eens meer spotten. Korte afstand lukt nog wel, maar maar snipers hoog op een berg.....met hangen en wurgen krijg ik soms een spot.
Mja hij is inderdaad erg dominant en het gebrek aan easy RPG kills maakt zo'n ding sterker. Toch heb ik nu nog wel redelijk een balans gevonden om niet te snel in de line-of-sight te komen, maar hem toch wel uit te kunnen schakelen. Maar je moet het niet alleen willen doen want daar ben ik al achter gekomen :X
Tja.....alleen willen doen, lukt toch al niet, maar ik merk echt dat er spelers zijn die totaal geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Gister 3 man die naast elkaar lagen te snipen kunnen kniven en de vierde neergeschoten die er nog op het laatst op spawnde. Die liggen dan net buiten het gebied waar je punten krijgt voor het cappen van de vlag (Was de A vlag op St Quiten Scar). Tja....hoe dom ben je dan.....
Ja ok, maar als ik op de PC een stabiele ping van 5 heb, verwacht ik niet dat ik op de X1 veel problemen ga krijgen (als ie ook bedraad ligt).

Wel zie ik regelmatig packetloss voorbij komen van zowel client als server blijkbaar. Niet dat het aan mijn verbinding lijkt te liggen.

En dat haperen elke 5 minuten (vooral op Monte Grappo of hoe die berg-map heet) is het een drama
Packetloss icoon zie ik ook het vaakst..... Op Monte Grappa heb ik nergens last van overigens.

Mbt de patch notes: Heb gister voor de Xbox One geen enkel verschil gemerkt qua gameplay bugs zoals de granaat bug. Die zat er nog vrolijk in. De loadout die ik gistermiddag op de pc had gemaakt, werd gelukkig nu wel onthouden.

Maar het is natuurlijk belangrijker om de schreeuwlelijkerds die geilen op een dogtag tegemoet te komen en er voor te zorgen dat de dogtag unlockt dan echte gameplay bugs op te lossen.....

Wel het idee dat de mappen heel iets sneller laden......

• Misha
Eh, je hoeft volgens mij niet te liggen. Die rocket gun moet op een ondergrond staan, wat betekent dat je er prima mee kan peeken?

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10 10:26
Ik heb sinds vrijdag ook BF1 voor de X1. Waar ik voorheen altijd zoveel mogelijk spotte merk ik inderdaad nu dat het op midden/lange afstanden niet te doen is. Ingezoomed of niet, en de speler open en bloot in het veld maakt niks uit, ik heb amper een spot.

Ook is het wel even wennen dat je (volgens mij) alleen maar warbonds (CP) krijgt bij een level up, heeft me tot level 10 geduurd om de Mondragon Storm vrij te spelen.

Mocht iemand in de avond een squad voor de X1 opzetten en nog een medic zoeken, voeg me toe koeningNL.

• Aramiss
  • Laatst online: 20-11 19:37
Mick1990 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Herkenbare frustrerende momenten. Kan het fout hebben, maar als ik je video in slow motion afspeel dan lijkt het er toch echt op dat je veel schoten mist. Het eerste schot is bijvoorbeeld net links onder de heup, het derde schot is raak, en daarna zie ik een schot net rechtsboven het hoofd en twee andere schoten zijn boven de rechterschouder. Speel de video maar in slow motion af. Vanaf zo'n afstand zou ik sowieso meer hipfire gebruiken en anders iets minder snel achter elkaar schieten.
Wat hierboven wordt aangehaald zie ik ook. Het ligt in dit filmpje aan je aim en niet aan de netcode.
De kogels vliegen namelijk over zijn hoofd heen inplaats van op de borst. Ik herken deze manier van doodgaan wel, je bent dan heel erg gebrand op het neerknallen van de tegenstander dat je niet compenseert met je pookje om de kogels in de goede richting te schieten.

Ik vind daarbij dat ik meer raak in bf1 dan in bf4. Het kan ook liggen aan de lagere firerate van wapens en minder hoeveelheid kogels in een magazijn. Spray en pray is geen oplossing vooral niet op langere afstand.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
Misha schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 07:24:
Eh, je hoeft volgens mij niet te liggen. Die rocket gun moet op een ondergrond staan, wat betekent dat je er prima mee kan peeken?
klopt, je kunt gecrouched en staand op randjes ook schieten met dat ding. Je moet gewoon je bipod kunnen neerzetten.

Tips & tricks : de Behemoths...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb het idee dat sinds de patch van gisteren het spel wat minder goed draait. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit? Ik heb een GTX970 en draai FHD op Ultra wat prima ging tot gisteren. Gisteravond had ik nog maar ~30 fps.
Pagina: 1 ... 61 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.