Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
cowbell schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:58:
Dit is mijn eerste Battlefield en loop tegen een hoop frustatie aan.
Dat ik vaak gekilled wordt door ervaren mensen met betere aim en 'awareness' vind ik logisch. Al word ik na een tijdje wel moedeloos... voelt soms alsof ik geblinddoekt rondloop tussen tegenstanders met heatvision.

Maar dat sommige basis handelingen niet duidelijk zijn ergert me meer. Voorbeeld (de BF veteranen lachen zich rot) : ben al een paar keer te pletter gevallen uit een vliegtuig omdat ik niet weet hoe de parachute te activeren. Voordat ik de juiste knop heb gevonden lig ik al op de grond.
Nog een voorbeeld: als medic reviven, ik heb die naald in m'n hand maar hij steekt 'm niet in de dode teammate.
Dat zijn twee voorbeelden maar zo zijn er meer. Iedere keer een wanhopige zoektocht naar de juiste knop(combo) om voor die tijd te sterven.

Het is hier al eerder genoemd maar ik ben zo'n ouwe zak die graag een handleiding voor dat soort acties heeft (staan volgens mij ook niet bij de controller layout). Hier vind ik ook niet alles.

Ben zo'n slechte speler dat ik geen blok aan het been van een ervaren en communicerend Squad kan zijn (kan immers niet eens reviven :+ ). Daardoor zit je meestal in Squads met eenlingen/lotgenoten wat het er niet beter op maakt.
Ik begrijp je helemaal. Ben zelf ook nieuw in BF serie en moest de eerste potjes heel erg wennen aan alles (de controls, maps, recoil, voertuigen etc).

Uiteindelijk draait het vooral op tactisch spelen. Dat betekent vooral als squad voor de objectives gaan en de rol spelen die nodig is. Dat betekent dus als medic healthpacks droppen en reviven en als support ammo packs droppen. Wat betreft medic en reviven: je moet die spuit wel even opladen voordat je hem gebruikt. Leeg kan je er weinig mee.

Durf zelfs wel te zeggen dat objective belangrijker is dan k/d ratio in dit spel. Je moet je dus ook niet teveel focussen op kills maar vooral op cappen. Tenslotte: speel vooral conquest en operations. En kijk wat YouTube filmpjes over battlefield 1 tips ;)

• cowbell
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
aaaido schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:18:
Wat betreft medic en reviven: je moet die spuit wel even opladen voordat je hem gebruikt. Leeg kan je er weinig mee.
Dit soort 'details' dus... HOE laad ik die spuit op?
Waarom staat daar geen lijstje van op de DICE site. Nu moeten beginners googelen en YouTube zitten kijken (wat ik al veel gedaan heb) in de hoop essentiële handelingen te vinden.
aaaido schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:18:
Durf zelfs wel te zeggen dat objective belangrijker is dan k/d ratio in dit spel. Je moet je dus ook niet teveel focussen op kills maar vooral op cappen.
Ja, ik speel ook het object. Maar dan is het wel leuk als je weet hoe een teammate te reviven, etc.
Bedankt voor je tip, ben weer een stap dichter bij m'n eerste revive ;)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
cowbell schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Waarom staat daar geen lijstje van op de DICE site. Nu moeten beginners googelen en YouTube zitten kijken in de hoop essentiële handelingen te vinden.

[...]

Ja, ik speel ook het object. Maar dan is het wel leuk als je weet hoe een teammate te reviven, etc.
Die spuit laadt vanzelf op. Maar dat duurt gewoon even een fractie van een seconde :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:25
cowbell schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Waarom staat daar geen lijstje van op de DICE site. Nu moeten beginners googelen en YouTube zitten kijken in de hoop essentiële handelingen te vinden.

[...]

Nee joh, niet opladen. Gewoon ingedrukt houden tot je ziet dat iemand gerevived is.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er ook een manier om die 'join friend' op je home tab te laten wisselen? Heb meestal meerdere mensen in m'n friendlist die in MP zitten, maar hij blijft altijd maar op 1 speler staan die toevallig operations doet, maar ik wil juist conquest doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 10:05
zijn er nog platoons voor de PS4? alleen spelen is best leuk, maar ik denk dat je het optimale eruit haalt als je in een squad zit met mics etc.

dan kan je me toevoegen

bennjiweerdinge (PSN)

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:21
benjamin19 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:16:
zijn er nog platoons voor de PS4? alleen spelen is best leuk, maar ik denk dat je het optimale eruit haalt als je in een squad zit met mics etc.

dan kan je me toevoegen

bennjiweerdinge (PSN)
Toegevoegd, voor anderen mijn PSN = Qoriox!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:57:
Is er ook een manier om die 'join friend' op je home tab te laten wisselen? Heb meestal meerdere mensen in m'n friendlist die in MP zitten, maar hij blijft altijd maar op 1 speler staan die toevallig operations doet, maar ik wil juist conquest doen.
Heb ik niet gevonden. Wat wel werkt is op rb drukken. Vandaar kun je vrienden joinen. Overigens werkt het ook vanuit de friends list.

Mijn favoriete truk is joinen, wisselen naar de tegenstander, en niks zeggen tot de eerste sniper headshot. :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dennisdn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Herkenbaar. Ook zo flauw dat de tegenpartij er nooit rekening mee houdt dat je er af en toe snel 1tje moet draaien |:(
Of even in een hoekje een hijs nemen en een mes in je nek krijgen :+

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat ik vaak gekilled wordt door ervaren mensen met betere aim en 'awareness' vind ik logisch. Al word ik na een tijdje wel moedeloos... voelt soms alsof ik geblinddoekt rondloop tussen tegenstanders met heatvision.

Maar dat sommige basis handelingen niet duidelijk zijn ergert me meer. Voorbeeld (de BF veteranen lachen zich rot) : ben al een paar keer te pletter gevallen uit een vliegtuig omdat ik niet weet hoe de parachute te activeren. Voordat ik de juiste knop heb gevonden lig ik al op de grond.
Nog een voorbeeld: als medic reviven, ik heb die naald in m'n hand maar hij steekt 'm niet in de dode teammate.
Dat zijn twee voorbeelden maar zo zijn er meer. Iedere keer een wanhopige zoektocht naar de juiste knop(combo) om voor die tijd te sterven.

Het is hier al eerder genoemd maar ik ben zo'n ouwe zak die graag een handleiding voor dat soort acties heeft (staan volgens mij ook niet bij de controller layout). Hier vind ik ook niet alles.

Ben zo'n slechte speler dat ik geen blok aan het been van een ervaren en communicerend Squad kan zijn (kan immers niet eens reviven :+ ). Daardoor zit je meestal in Squads met eenlingen/lotgenoten wat het er niet beter op maakt.
Parachute open je met X (PS4)

En volgens mij (zit zelf ook vaak te kutten in de heat of the moment :P) selecteer je die medic spuit en dan met je rechter trigger pomp je elke keer iets meer in zijn lichaam..dacht ik.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 15:57:
[...]

Heb ik niet gevonden. Wat wel werkt is op rb drukken. Vandaar kun je vrienden joinen. Overigens werkt het ook vanuit de friends list.

Mijn favoriete truk is joinen, wisselen naar de tegenstander, en niks zeggen tot de eerste sniper headshot. :)
Enige wat je dan kan doen is join party of join game, maar join game is enkel de ingame party joinen, maar niet de game zelf.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:47:
[...]

Enige wat je dan kan doen is join party of join game, maar join game is enkel de ingame party joinen, maar niet de game zelf.
Dan heb ik gisteren te veel gedronken. Ik zou zweren dat ik potjes in progress, o aan het joinen was. :)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:34
Sipio schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

Of even in een hoekje een hijs nemen en een mes in je nek krijgen :+
Er zou een vlaggetje voor moeten zijn, want weet zeker dat bijna iedereen er wel begrip voor heeft.

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-11 13:38
Wat is deze game dik! Inmiddels 10 uur spelen erop zitten, veel samen met vrienden in een squad. Goed squad operations spelen is zeer gaaf. Operations vetste nieuwe game mode sinds tijden in BF. Ooit bad company 2 helemaal grijs gespeeld, bij deze game weer hetzelfde enthousiasme. Pareltje.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:58
Mensen op de xbox die af en toe even samen willen knallen voeg me toe!

Gamertag: Smeld0r

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Credits van de SP rollen over het scherm :)

Mis nog een hoop field manuals en codex entries. Maar die manuals liggen soms in huizen die super donker zijn. Dan is het puur geluk en icoontje om ze te vinden. Al getest om contrast etc aan te passen maar blijft donker.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-11 22:16
Veel vrienden hebben toch besloten dat ze de game niet kopen (helaas).
Als mensen eens een potje willen knallen, zou dat tof zijn!
PSN: iRoyalFlushh

PSN: xMaurice93

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Paulus07 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:42:
Credits van de SP rollen over het scherm :)

Mis nog een hoop field manuals en codex entries. Maar die manuals liggen soms in huizen die super donker zijn. Dan is het puur geluk en icoontje om ze te vinden. Al getest om contrast etc aan te passen maar blijft donker.
SP nog mee bezig. Wat heb je eigenlijk aan de field manuels en codex entries :? Schijnt dat je er iets mee kunt in de MP :?

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

Ik begrijp je frustratie, speel al best lang battlefield (knipperlichtrelatie) en heb er in de chaos ook nogal eens last van dat ik op de verkeerde knoppen zit te rammen. Maar dat is ook voor een deel gewoon uitproberen en na het vallen weer opstaan.

Verder is taktiek en samenwerking belangrijk. Het gaat niet alleen om kills, je kan bovenaan in de ranking staan zonder een kill te maken. Blijf bij je Squad en PTFO (play the f... objective), dan kom je een heel eind. Bijt er even doorheen en dan ga je er steeds meer plezier in krijgen.

Andere tip: download de app. Daarin kun je ook je loadout aanpassen, incl. wapens aanpassen e.d. En aangezien je voor elke klasse 3 standaard loadouts op kan slaan, hoef je er alleen een te kiezen op het veld. Tijdens een potje kan je ook snel wisselen als je dood gaat, en je denkt dat je in dat potje net iets anders nodig hebt.

Veel plezier!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:06

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:03:
[...]
Andere tip: download de app. Daarin kun je ook je loadout aanpassen, incl. wapens aanpassen e.d. En aangezien je voor elke klasse 3 standaard loadouts op kan slaan, hoef je er alleen een te kiezen op het veld. Tijdens een potje kan je ook snel wisselen als je dood gaat, en je denkt dat je in dat potje net iets anders nodig hebt.
Dat heb ik nog niet gevonden in de app. Ik speel op de PC, misschien scheelt dat? Of moet je ingame zijn voordat je die mogelijkheid ziet?

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14
Wat een brute game, niet gedacht dat dit spel zo tof kon zijn. Helaas weer een hoop campers die het wel frustreren.

• greatgonzo
  • Laatst online: 10:05

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb nog een xbox 360, maar voor dit spel wil ik toch over naar next gen.

Is er uberhaubt verschil tussen de xbox en PS4 versie?

Verwijderd

mvds schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:38:
[...]

Dat heb ik nog niet gevonden in de app. Ik speel op de PC, misschien scheelt dat? Of moet je ingame zijn voordat je die mogelijkheid ziet?
Volgens mij maakt je platform niet uit. Ga naar career, dan staat er een grote witte knop met "customize loadout". Je kan daar alles aanpassen en ook je warbonds uitgeven om nieuwe wapens te unlocken.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 13:07
Geweldig spel dit maar snap 1 ding niet. Krijg battlepacks met van alles erin. Nu leek het alsof ik een wapen kreeg. Een legendary. Die staat in mijn inventory. Het enige dat ik ermee kan is bekijken (x) en scrap ervan maken. Maar niet equipen of zoiets. Mis ik iets of is het alleen maar scrap maken ervan ?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:08:
[...]

Volgens mij maakt je platform niet uit. Ga naar career, dan staat er een grote witte knop met "customize loadout". Je kan daar alles aanpassen en ook je warbonds uitgeven om nieuwe wapens te unlocken.
Nope, geen knop :) (Op mijn iPhone)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
greatgonzo schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:56:
Ik heb nog een xbox 360, maar voor dit spel wil ik toch over naar next gen.

Is er uberhaubt verschil tussen de xbox en PS4 versie?
Op dit moment is er geen verschil, over enkele weken wel als de PS4 Pro uitkomt. Aan jouw de keuze.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

mvds schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:21:
[...]

Nope, geen knop :) (Op mijn iPhone)
Vaag. Heb hem ook voor de iPhone even gepakt om te checken (had hem voor iPad), maar daar staat hij ook.

Zou dan toch met platform te maken hebben?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:28

DjVe

Hatsaflats!

Wellicht een domme vraag, maar ga hem toch stellen ;)

Ik heb bij de MM BF1 gekocht voor de PS4. Werkt prima en was lekker op tijd. Nu heb ik een mail gekregen van de MM voor een pre-order pack gekregen met een key. Hoe en waar voer je die in godsnaam in? Ik kan het ingame en in de psstore niet vinden 8)7

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

2,5 potjes gespeeld en ben er nu al klaar mee :+
Gelukkig de game niet gekocht maar een vriend (xbox home console).

Word opeens in de lucht gespawnd en val dood.
Word gespawned VOOR een enemy in een grote map, gelijk dood.
Word van grote afstand met 1 shot 1 kill dood gemaaid, Ik schiet iemand met sniper in zijn borst van kleine afstand, niet dood.
Pistol tegen machine gun, Pistol wint :+ Nu zal mijn aim vast niet mega geweest zijn maar 3 kogels van pistol vond ik wel gek als ik kijk hoeveel een machine gun er nodig heeft.

Toch voelt het naast het bovenstaande ook niet heel vloeiend aan in mijn beleving.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:53

On_E

Housemusic

jaydenjarno schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:09:
Geweldig spel dit maar snap 1 ding niet. Krijg battlepacks met van alles erin. Nu leek het alsof ik een wapen kreeg. Een legendary. Die staat in mijn inventory. Het enige dat ik ermee kan is bekijken (x) en scrap ervan maken. Maar niet equipen of zoiets. Mis ik iets of is het alleen maar scrap maken ervan ?
Je vindt soms puzzelstukjes van speciale melee wapens. Je moet dus eerst alle stukjes verzameld hebben voor je het wapen kunt gebruiken!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:56
DjVe schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:58:
Wellicht een domme vraag, maar ga hem toch stellen ;)

Ik heb bij de MM BF1 gekocht voor de PS4. Werkt prima en was lekker op tijd. Nu heb ik een mail gekregen van de MM voor een pre-order pack gekregen met een key. Hoe en waar voer je die in godsnaam in? Ik kan het ingame en in de psstore niet vinden 8)7
Normaal moet je de code in de playstation store invoeren.

Misschien op deze manier proberen: https://www.playstation.c...a-voucher-code-using-ps4/

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 06:27
Famous schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:05:

Word van grote afstand met 1 shot 1 kill dood gemaaid, Ik schiet iemand met sniper in zijn borst van kleine afstand, niet dood.
Pistol tegen machine gun, Pistol wint :+ Nu zal mijn aim vast niet mega geweest zijn maar 3 kogels van pistol vond ik wel gek als ik kijk hoeveel een machine gun er nodig heeft.

Toch voelt het naast het bovenstaande ook niet heel vloeiend aan in mijn beleving.
Ik heb er al 30 uur op zitten en ben deze zaken nog niet echt tegen gekomen. Wel es een dubieuze faceoff welke ik verlies, maar ach..

PV opbrengst

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
Speel op x1. Zou graag eens met een leuk Squad spelen. Samen op pad ook met medic. Andere geïnteresseerden?

Aangezien ik weinig ervaring heb zou ik het leuk vinden met een Squad leader die orders geeft etc.

[ Voor 32% gewijzigd door giantgiantus op 23-10-2016 21:14 ]

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Famous schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:05:

Ik heb het zelf nog niet negatief ondervonden. Wel al meerdere malen iemand voor me zien spawnen, soms een hele squad, wat dan ook makkelijk scoren was voor me.

Vergis je trouwens niet in het feit dat snipers minder Damage doen van dichtbij. Dit kan je ook zien in het grafiekje aan de rechterkant. Bullet drop en damage drop zie je daar.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Mhh... krijg je geen rewards meer voor MVP? :+

[ Voor 3% gewijzigd door RadiQal op 23-10-2016 21:38 ]

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:28

DjVe

Hatsaflats!

DoubleDutch schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:33:
[...]

Normaal moet je de code in de playstation store invoeren.

Misschien op deze manier proberen: https://www.playstation.c...a-voucher-code-using-ps4/
Top! Op deze manier werkt het wel :) Dank!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Wat een heerlijke shooter ...
Back to basics heerlijk.
Enige minpunt of bug wat ik afentoe meemaak is dat als ik soms iemand wel reviven die op een trap lig dan lukt het niet.
Voor de rest heerlijk, maar zou wel tof zijn als je met meerdere speel.
Dus zijn er nog ps4 spelers die iemand zoeken om zo nu en dan te knallen?
Medic vind ik wel het fijnste spelen zeker , nadat je lvl 3 medic bent geweest dan krijg je heerlijke wapens!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Kapitein187 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:29:
[...]

Ik heb het zelf nog niet negatief ondervonden. Wel al meerdere malen iemand voor me zien spawnen, soms een hele squad, wat dan ook makkelijk scoren was voor me.

Vergis je trouwens niet in het feit dat snipers minder Damage doen van dichtbij. Dit kan je ook zien in het grafiekje aan de rechterkant. Bullet drop en damage drop zie je daar.
Zal wel aan mij liggen dan of omdat ik voorheen altijd CoD speelde.
Ben er in elk geval helemaal vanaf gekickt :+

Zeker met die twee spawn fails achter elkaar..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:31:
[...]

Vaag. Heb hem ook voor de iPhone even gepakt om te checken (had hem voor iPad), maar daar staat hij ook.

Zou dan toch met platform te maken hebben?
Ik deed wat fout! Ik heb meerdere Battlefields en ik moet daardoor eerst een keuze maken voor ik de knop zie. Maar hij slaat loadouts niet op en toont ook geen unlocks dus onbruikbaar voor mij.

• Lekker Ventje
Mijn eerste service star is binnen, op de mortier. Morgen nog effe die op de BAR halen, nog 11 kills te gaan.
En daarna helaas weer 4 dagen werken en niet gamen :'(

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Wohoooo weer een boog?? *O*

>:)

Oeh een update!

We will be performing maintenance and releasing an update for Battlefield 1 on Oct 24, 2016, with the following downtimes:

• PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 0700 UTC/ 12AM PT Oct 24.
• Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 0800 UTC / 1AM PT.
• PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 0900 UTC / 2AM PT.

PT + 9 uur is onze tijd :)

[ Voor 86% gewijzigd door poor Leno op 24-10-2016 06:29 ]

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-11 17:33
poor Leno schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 06:22:
Wohoooo weer een boog?? *O*

>:)

Oeh een update!

We will be performing maintenance and releasing an update for Battlefield 1 on Oct 24, 2016, with the following downtimes:

• PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 0700 UTC/ 12AM PT Oct 24.
• Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 0800 UTC / 1AM PT.
• PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 0900 UTC / 2AM PT.

PT + 9 uur is onze tijd :)
Ik hoop dat ze die trophy glitch met die klasses ook aanpakken. Ben inmiddels al een tijdje rank 4 met assault maar heb nog steeds die trophy niet.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
Hmm, dit sluit wel aan wat ik op Fao Fortress heb gevonden. Als je vanaf vlag G het water oversteekt naar het fort en dan de rosten op loopt aan de zijkant dan staat daar in de rotsen een soort van tafel met een aantal radio's erop. Ik denk dus als je zo'n hoofdtelefoon vindt en die radio, dat je iets kunt doen. Heb er helaas geen screenshot van gemaakt :(

Verder irriteren de bugs me steeds meer. De Niet-schieten-na-granaat-gooien bug leverde me gisteren een aantal deaths op. Je kan dan echt gewoon 3 seconden niet schieten. Ik heb het met zowel de mini granaat als de stick granaat.

Dan heb je ook nog de Niet-kunnen-schieten-na-revive bug. Dus als je gerevived bent, kun je niet schieten tenzij je eerst naar je pistol swithed en daarna terug naar je primary.

De bugs mbt het resetten van je layout neem ik wel even voor lief. Die beinvloeden mijn gameplay niet.

Verder heb ik steeds meer het gevoel van dat BF1 de kant van COD op gaat. Teamplay is ver te zoeken als je niet met bekenden speelt. Verder las ik dat sommigen een hekel hebben aan snipen, maar dat ze het in BF1 wel leuk vinden. Weet niet meer wie het schreef, maar dat komt dus omdat BF1 nauwelijks bulletdrop heeft en het lange afstand schieten bijna gelijk is aan iemand op een COD map van de ene kant afschieten terwijl de ander aan de andere kant van de map staat. Snipen is te makkelijk gemaakt. In BF3 en BF4 moest je echt, zelfs als je de range detector op je sniper rifle had staan, veel corrigeren en inschatten waar je moest richten. In BF1 kun je gewoon je crosshair op long range 1 millimeter boven het hoofd houden en het is een headshot. Zo werkte het niet in BF3 en BF4. Erg jammer. Daarom wordt je dus ook in bijna elke map door snipers omgelegd.

Vliegen is niet leuk meer. De wapens doen te weinig damage tegen tanks. Je hebt voor de attack plane een soort van tank bom, maar die doet bij een tank die nog 100% is maar iets van 20 damage. Dan moet ik 5x aanvliegen. Tja.....ik heb wel wat beters te doen. Tanks zijn sowieso te sterk. Je moet echt met 3 man gaan tankhunten om er eentje stuk te krijgen omdat je van alle kanten onder vuur genomen kan worden. De tanks in BF3 en BF4 kon 2-3 man in waarvan er maar 2 konden schieten. De magnetische mijn doet ook maar 20 damage op een tank. C4/dynamiet heb ik nog niet echt op een tank geprobeerd, maar in BF3/4 was een tank met 3 c4's sowieso kapot.

Over Operations mode: De attackers krijgen 2 tanks, de defenders niks. Tja, dan zijn de eerste 3-5 posities nauwelijks te houden als als niemand gaat tank hunten. Zaterdag stonden de attackers die in de tank zaten op 35-0 en 27-0 8)7 Verhoogt ook niet echt het speel plezier.

Tevens schijnt de netcode dezelfde te zijn als die van BF4 als ik de berichten op de FP mag geloven. Ik geloof daar niks van. De netcode zal best overeenkomsten hebben met die van BF4, sterker nog, zal in groten delen gelijk zijn, maar in BF1 is er aan gesleuteld en niet ten gunste van mij iig/mensen met een lage ping. Ik heb een vrij goede verbinding (1gbit glasvezel), maar 1 op 1 wordt ik echt vaak afgeknald of krijg ik gewoon geen hitmarkers zoals in onderstaand filmpje. De zeikers op de FP (de reacties onder de video van de BF1 release trailer) die vinden dat er geen (netcode) bugs zijn, zijn volgens mij de gasten die zelf via wifi zitten te gamen terwijl pap en mam zitten te netflixen en broer en zus aan het youtuben/downloaden zijn en dus zelf een ping van 400ms hebben waardoor ze niet geraakt worden en dus geen netcode problemen ondervinden :( Vanavond maar eens mijn server filter op USA instellen. If you cannot beat them, join them.

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 24-10-2016 08:14 ]

XBL: MRE Inc

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11 15:04
Gisteren voor het eerst wat uurtjes multiplayer gespeeld. Ik heb als doel gesteld dat ik rond de 1 KD ratio wil blijven met PTFO'en. Ik heb gemerkt dat als ik dat niet probeer dat ik toch minder speel (bij BF4 had ik een 0.5 KD ratio). Veel kills gemaakt met de heavy tank, de MP18 en de SMLE.

Heb nu alleen last van dat ik via de companion niet de gehele loadout kan zien, mijn nieuwe pistol op de scout class staat niet in de companion. Net als de ammo en medic crate voor support en Medic.

Hebben jullie ook goals voor BF1, en wat vinden jullie de beste wapens die je aan het begin kunt unlocken (level 0 of level 1).

Ik speel met alle classes op het default wapen alleen op support heb ik de Benet Mercie omdat ik met de lewis gun niets raakte.

• steineken
MRE-Inc schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:00:
[...]
.....

Vliegen is niet leuk meer. De wapens doen te weinig damage tegen tanks. Je hebt voor de attack plane een soort van tank bom, maar die doet bij een tank die nog 100% is maar iets van 20 damage. Dan moet ik 5x aanvliegen. Tja.....ik heb wel wat beters te doen. Tanks zijn sowieso te sterk. Je moet echt met 3 man gaan tankhunten om er eentje stuk te krijgen omdat je van alle kanten onder vuur genomen kan worden. De tanks in BF3 en BF4 kon 2-3 man in waarvan er maar 2 konden schieten. De magnetische mijn doet ook maar 20 damage op een tank. C4/dynamiet heb ik nog niet echt op een tank geprobeerd, maar in BF3/4 was een tank met 3 c4's sowieso kapot.

...
[video]
Dat je met meerdere mensen moet gaan tankhunten vind ik alleen maar een postief iets. Wanneer je alleen met gemak een tank opblaast vind ik het ver van realistisch. Dan doe je het idee van een tank teniet.

Gisteren tijdens een potje flink lopen rampagen met een tank op st Quentins. Je moet met je tank wel opletten dat je niet word ingesloten door 3 assault players want dan ben je gewoon verloren. Als je in je eentje wat tegen tanks wilt doen zorgen dat je een rij anti tank mines neerlegt of een combo met c4/anti tank grenades/AT rocket gebruikt. Volgens mij zijn net als in BF4 3 mines genoeg voor insta kill op een tank.

Verder kloppen de rest van je comments wel, sniper class is te makkelijk. Toch leg ik regelmatig een sniper om van afstand met een medic rifle of een submachine. Gewoon blijven bewegen als je op open terrein bent.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39
steineken schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:24:

Hebben jullie ook goals voor BF1, en wat vinden jullie de beste wapens die je aan het begin kunt unlocken (level 0 of level 1).

Ik speel met alle classes op het default wapen alleen op support heb ik de Benet Mercie omdat ik met de lewis gun niets raakte.
Een goed iets van BF1 vind ik de beperkte wapens. In de voorgaande Battlefield games zag je al die wapen assignments wat PTFO niet ten goede komt, want je moest x kills met wapen zus maken en x kills met wapen zo zodat iedereen zich daar op ging focussen want dan kreeg je als reward wapen Y die dan weer ietje beter was dan de overige wapens.

Met die medals die je kunt halen doe ik ook niks want dat komt PTFO niet ten goede. Je moet je in BF1 focussen op het cappen en verdedigen van vlaggen in CQ en niet dat je x aantal kills moet maken met wapen Y. Snap wel dat ze dit erin doen, maar echt leuk vind ik het niet. Je krijgt dan van die situaties dat je in je eentje een vlag aan het verdedigen bent tegen 7 tegenstanders terwijl de rest van je squad een tank aan het opblazen is op een gedeelte van de map die er niet zo toe doet omdat ze met C4 10 tank kills moeten maken voor een reward.

De Benet Mercie speel ik ook mee. Met AA sight erop speelt dat ding best lekker ondanks zijn lage firerate. Heb toch vaak dat ik met 1 magazijn 3 a 4 kills achter elkaar maak.

XBL: MRE Inc

• Lekker Ventje
Dan ligt het dus niet aan mij dat ik niet kan schieten nadat ik een granaat heb gegooid.
Heb van die tanks in Operations nog niet veel last gehad, ik gebruik de mortier en weet ze zo al aardig te beschadigen. Wat ik wel een beetje te veel vind is de behemoth. Die is wat mij betreft OP. Bij Ballroom Blitz ga ik continu dood als er een zeppelin boven me hangt.

Verder ben ik tevreden met deze game maar de game is soms wel te zwaar voor deze generatie consoles. Heb echter geen zin om enkel voor deze game de PS4 Pro te halen, dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en de game nogmaals kopen.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:22:
Dan ligt het dus niet aan mij dat ik niet kan schieten nadat ik een granaat heb gegooid.
Heb van die tanks in Operations nog niet veel last gehad, ik gebruik de mortier en weet ze zo al aardig te beschadigen. Wat ik wel een beetje te veel vind is de behemoth. Die is wat mij betreft OP. Bij Ballroom Blitz ga ik continu dood als er een zeppelin boven me hangt.

Verder ben ik tevreden met deze game maar de game is soms wel te zwaar voor deze generatie consoles. Heb echter geen zin om enkel voor deze game de PS4 Pro te halen, dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en de game nogmaals kopen.
Wat bedoel je?

PSN: Maichel

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:28

Qu3st

Of UTC +2 :+

• Lekker Ventje
Lijkt me niet dat je de voortgang van de XBox mee kunt nemen naar de PS4. Heb wel een PS4 staan maar omdat ik een voorkeur voor de XBox controllers heb speel ik deze game op de XBO.

Vraag me wel af of dat je voortgang per console of per game opgeslagen wordt bij de BF1 servers. Mijn XBox account is niet dezelfde als die van EA maar de gegevens over mijn career haal ik weer op via mijn EA account.

[ Voor 25% gewijzigd door Lekker Ventje op 24-10-2016 09:34 ]

• Maichel
Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:26:
[...]

Lijkt me niet dat je de voortgang van de XBox mee kunt nemen naar de PS4. Heb wel een PS4 staan maar omdat ik een voorkeur voor de XBox controllers heb speel ik deze game op de XBO.
Ahh my bad :) Dacht effe dat je bedoelde van PS4 -> PS4 Pro :)

• Maichel
Die Companion app op Android die logged me steeds uit, zo irritant (ook al staat "Aangemeld blijven" gewoon aan).

Zag bij de comments in de Play Store dat meer mensen dit hebben, erg irritant omdat je steeds weer moet aanmelden, authenticator stuff doen, enzovoort :)

• Lekker Ventje
Ik word er ook telkens uitgegooid, op de iPad blijf ik gewoon ingelogged.

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09
Hoe unlock je trouwens de tanker en pilot weapons. Lees dat je hier ook wapens kan unlocken maar ik kan ze in de app niet terugvinden

• mvds

mvds

Totally awesome!

Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:22:
Wat ik wel een beetje te veel vind is de behemoth. Die is wat mij betreft OP.
Vind ik ook. Vind het ook raar als het aanvallende team deze gewoon krijgt ook als ze al meerdere zones ingenomen hebben. Zeker de zeppelin is amper stuk te krijgen vanaf de grond aangezien er te weinig AA staat, en deze ook nog eens binnen de kortste tijd stuk is. Het is gewoon prijsschieten vanuit de zeppelin.

• mvds

mvds

Totally awesome!

mvds schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:54:
[...]

Ik deed wat fout! Ik heb meerdere Battlefields en ik moet daardoor eerst een keuze maken voor ik de knop zie. Maar hij slaat loadouts niet op en toont ook geen unlocks dus onbruikbaar voor mij.
Hebben meer mensen dit trouwens? Ik heb bijvoorbeeld de ammo crate unlockt. Maar deze zie ik niet terug als keuze voor een load out. Ook kan ik in de companion kiezen wat ik wil, ik zie de load out niet terug in het spel...

• steineken
MRE-Inc schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Een goed iets van BF1 vind ik de beperkte wapens. In de voorgaande Battlefield games zag je al die wapen assignments wat PTFO niet ten goede komt, want je moest x kills met wapen zus maken en x kills met wapen zo zodat iedereen zich daar op ging focussen want dan kreeg je als reward wapen Y die dan weer ietje beter was dan de overige wapens.

De Benet Mercie speel ik ook mee. Met AA sight erop speelt dat ding best lekker ondanks zijn lage firerate. Heb toch vaak dat ik met 1 magazijn 3 a 4 kills achter elkaar maak.
Ben ik het ook zeker mee eens, nu na een paar uur spelen heb ik alle starting guns geprobeerd en eigenlijk vond ik alleen support tegenvallen. De rest zijn zeer bruikbare wapens alleen de cei-reigotti word afgeraden voor de Medic, zal die eens wisselen van de week naar de M1907.

Hebben anderen ook problemen met Battlepacks vinden in-game of de app?

Edit:
mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Hebben meer mensen dit trouwens? Ik heb bijvoorbeeld de ammo crate unlockt. Maar deze zie ik niet terug als keuze voor een load out. Ook kan ik in de companion kiezen wat ik wil, ik zie de load out niet terug in het spel...
Dit heb ik dus precies ook. In game heb ik wapens en gadgets unlocked die niet in companion load out te vinden zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door steineken op 24-10-2016 09:55 ]

Verwijderd

Comp app zal wel geupdate moeten worden. Alleen standaard loadouts staan daar in

• Steven030
  • Laatst online: 10:12
Hoi allemaal, weet iemand hoe het op de Xbox One werkt met team chat? Als ik mijn (standaard meegeleverde) koptelefoon aanzet lijkt deze niet automatisch te werken. Ook hoor ik überhaupt niemand van mijn team of squad oid praten. Ik zie hierover niets in de instellingen staan

• FavvieChulo
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-07-2020
Weet iemand waar ik de wapens uit battlepacks kan terug vinden?

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:20
Steven030 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:05:
Hoi allemaal, weet iemand hoe het op de Xbox One werkt met team chat? Als ik mijn (standaard meegeleverde) koptelefoon aanzet lijkt deze niet automatisch te werken. Ook hoor ik überhaupt niemand van mijn team of squad oid praten. Ik zie hierover niets in de instellingen staan
Op de PS4 ook niks van gezien trouwens

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
Weekendje gespeeld en dit is weer een heerlijke Battlefield! Ben blij dat ze van het CoD idee van Hardline afgestapt zijn, terug naar de kracht van de eerdere Battefields :D

Het grote minpunt aan het geheel zijn storende bugs zoals wanneer je iemand joint terwijl zijn squad vol zit, je komt kan dan niet in een andere squad joinen en bent vrijwel verplicht te leaven tenzij je in je eentje rond wil lopen :/
Daarnaast is het menu vaak heel traag of loopt het helemaal vast. Zulke dingen moeten toch gewoon soepel kunnen werken zou je denken..

Maar als je eenmaal in een squad zit kan je heerlijk spelen!

Ik zoek nog wel een vast groepje wat 's avonds leuk samen speelt. Iemand nog een plekje over?

• mvds

mvds

Totally awesome!

FavvieChulo schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:09:
Weet iemand waar ik de wapens uit battlepacks kan terug vinden?
Weet je zeker dat je wapens gekregen hebt? Vaak zijn het camo's die je krijgt en geen wapens :) Ik weet niet of je uberhaupt wel wapens kan krijgen... (je kan wel puzzelstukjes krijgen waarmee je een wapen krijgt als je alle stukjes hebt)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kjid schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:19:
Weekendje gespeeld en dit is weer een heerlijke Battlefield! Ben blij dat ze van het CoD idee van Hardline afgestapt zijn, terug naar de kracht van de eerdere Battefields :D

Het grote minpunt aan het geheel zijn storende bugs zoals wanneer je iemand joint terwijl zijn squad vol zit, je komt kan dan niet in een andere squad joinen en bent vrijwel verplicht te leaven tenzij je in je eentje rond wil lopen :/
Daarnaast is het menu vaak heel traag of loopt het helemaal vast. Zulke dingen moeten toch gewoon soepel kunnen werken zou je denken..

Maar als je eenmaal in een squad zit kan je heerlijk spelen!

Ik zoek nog wel een vast groepje wat 's avonds leuk samen speelt. Iemand nog een plekje over?
Of de bug waarbij alle squads vol zijn of gelockt (wat ik alzo bullshit vind, waarom zijn steeds zowat alle squads gelockt?) maar je geen nieuwe squad kan aanmaken... Heel irritant.
steineken schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:53:
[...]

Ben ik het ook zeker mee eens, nu na een paar uur spelen heb ik alle starting guns geprobeerd en eigenlijk vond ik alleen support tegenvallen. De rest zijn zeer bruikbare wapens alleen de cei-reigotti word afgeraden voor de Medic, zal die eens wisselen van de week naar de M1907.

Hebben anderen ook problemen met Battlepacks vinden in-game of de app?

Edit:
[...]

Dit heb ik dus precies ook. In game heb ik wapens en gadgets unlocked die niet in companion load out te vinden zijn.
De wapens van de support klasse hebben een enorme spread zodat je amper iets kan raken. Daar mogen ze wel wat aan doen. Ik vind normaal gesproken de support erg leuk om te spelen maar nu leg ik het altijd af, zelfs tegen een pistool.

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-10 20:57
mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Weet je zeker dat je wapens gekregen hebt? Vaak zijn het camo's die je krijgt en geen wapens :) Ik weet niet of je uberhaupt wel wapens kan krijgen... (je kan wel puzzelstukjes krijgen waarmee je een wapen krijgt als je alle stukjes hebt)
Ik heb ook geen idee waar ik de wapens/camo's die ik in de battlepacks krijg kan vinden.
Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?

Verder top spel, het echte battlefield gevoel en genoeg afwisseling in de diverse maps!

iRacing Profiel

• FavvieChulo
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-07-2020
Oke..Thnx! en waar kan ik de camo`s terugvinden dan? :)
mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

• steineken
mvds schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:30:

De wapens van de support klasse hebben een enorme spread zodat je amper iets kan raken. Daar mogen ze wel wat aan doen. Ik vind normaal gesproken de support erg leuk om te spelen maar nu leg ik het altijd af, zelfs tegen een pistool.
De Benet Mercie is best ok in CQB, ik hoor heel veel goede verhalen over de BAR maar daar ben ik nog lang niet.

• R0dsk0ll
steineken schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

De Benet Mercie is best ok in CQB, ik hoor heel veel goede verhalen over de BAR maar daar ben ik nog lang niet.
Ik vind de BAR in de support classe echt een geweldig wapen. Verder vind ik de wapens in support niet bijzonder.

iRacing Profiel

• Lekker Ventje
De BAR is een prima wapen maar die heeft wel een aardige recoil en een burst mode zit er helaas niet op. Ik leg het vrijwel elke keer af tegen een ander uit de assault of medic class.

• mvds

mvds

Totally awesome!

FavvieChulo schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:34:
Oke..Thnx! en waar kan ik de camo`s terugvinden dan? :)
Als je een wapen hebt gekozen in de load out dan kan je achter het wapen op het tandwieltje klikken en dan krijg je extra opties te zien voor het wapen. De onderste is de camo (als je camo's hebt voor het wapen, anders zie je de optie niet geloof ik)
Lekker Ventje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:41:
De BAR is een prima wapen maar die heeft wel een aardige recoil en een burst mode zit er helaas niet op. Ik leg het vrijwel elke keer af tegen een ander uit de assault of medic class.
Dat heb ik dus met elk wapen uit de support klasse. Erg jammer. Kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat ik enkel mortieren en ammo ga spammen.

Zelfs als ik op de grond lig (wat je een hogere accuraatheid zou moeten geven) red ik het niet tegen andere wapens.

• Flarlarlar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07-2022
R0dsk0ll schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Ik heb ook geen idee waar ik de wapens/camo's die ik in de battlepacks krijg kan vinden.
Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?

Verder top spel, het echte battlefield gevoel en genoeg afwisseling in de diverse maps!
Je kan wapens enkel equippen/reskinnen ingame. Wanneer je dus een een class loadout kiest, als je skins hebt voor een wapen, komt er een extra blokje "visuals" bij waar je de skin van kan aanpassen.

Uit battlepacks komen 100% alleen maar skins.

De skins die je hebt kan je ook zien als je gaat in het mainscreen naar soldier -> battlepacks -> inventory tab.

• R0dsk0ll
Flarlarlar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

Je kan wapens enkel equippen/reskinnen ingame. Wanneer je dus een een class loadout kiest, als je skins hebt voor een wapen, komt er een extra blokje "visuals" bij waar je de skin van kan aanpassen.

Uit battlepacks komen 100% alleen maar skins.

De skins die je hebt kan je ook zien als je gaat in het mainscreen naar soldier -> battlepacks -> inventory tab.
Top bedankt voor je antwoord. Ga vanmiddag even checken. :9

iRacing Profiel

• Peter_Aragorn
Tuurlijk EA. Gooi me uit een spannende match om aan te geven dat ik de game moet updaten. Top...

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:16
Ja hier ook al, download nu 1.02.
Ben benieuwd wat de verbeteringen zijn, op het BF1 forum staat nog geen release note.

• pipapaulus
  • Laatst online: 20-11 18:54
Peter_Aragorn schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:03:
Tuurlijk EA. Gooi me uit een spannende match om aan te geven dat ik de game moet updaten. Top...
Aiiii, bastards! Waarschijnlijk willen ze dat iedereen vanaf nú die nieuwe patch download om alles eerlijk te houden w.b. patches/buffs/e.d.

• sv2203
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Hier ook de patch gedownload voor ps4. Dan is het wel leuk om de singleplayer te spelen. Krijg nu na installatie telkens een popup dat er geen netwerk verbinding gemaakt kan worden.

PSN: Vonkiii

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:16
Klopt bij mij is de update geïnstalleerd maar kan helaas niet meer online..

• Peter_Aragorn
PeevdTee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:07:
[...]

Aiiii, bastards! Waarschijnlijk willen ze dat iedereen vanaf nú die nieuwe patch download om alles eerlijk te houden w.b. patches/buffs/e.d.
Ach, ik moest toch eens aan het werk :+

• sv2203
J_Velsink schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:18:
Klopt bij mij is de update geïnstalleerd maar kan helaas niet meer online..
Hij pakt hem hier weer gelukkig.

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:16
Op de companion app op de telefoon kan ik mij inloggen op mijn PSN account, kan deze optie nog niet terug vinden op de webversie. Iemand enig idee hoe ik op mijn PSN account inlog hier dus?

Mijn EA account heeft een ander mailadres dan mijn PSN account, vandaar dat ik via PSN wil inloggen.

edit:

Heb al wat gevonden op de EA site:

Oké, hoe koppel ik mijn accounts?

Als je een EA-account aangemaakt hebt met hetzelfde e-mailadres als voor Xbox LIVE of PlayStation™Network, start je simpelweg een EA-game op je Xbox of PlayStation. Je accounts worden dan automatisch gekoppeld.

Als je een EA-account aangemaakt hebt met een ander e-mailadres, neem dan contact met ons op, zodat wij de accounts voor je kunnen koppelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Rickz op 24-10-2016 11:34 ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Hoeveel GB is deze patch voor de Xbox One?

Ben nu op school.. Als het een grote is moet ik mn vriendin ff vragen de Xbox aan te zetten :P

• sv2203
wesley17 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:32:
Hoeveel GB is deze patch voor de Xbox One?

Ben nu op school.. Als het een grote is moet ik mn vriendin ff vragen de Xbox aan te zetten :P
Voor de ps niet zo groot. Had 1 singleplayer missie gespeeld en kon hem daarna al installeren. De eerste missie zelf was 5 minuten ofzo :D

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Herkenbare frustrerende momenten. Kan het fout hebben, maar als ik je video in slow motion afspeel dan lijkt het er toch echt op dat je veel schoten mist. Het eerste schot is bijvoorbeeld net links onder de heup, het derde schot is raak, en daarna zie ik een schot net rechtsboven het hoofd en twee andere schoten zijn boven de rechterschouder. Speel de video maar in slow motion af. Vanaf zo'n afstand zou ik sowieso meer hipfire gebruiken en anders iets minder snel achter elkaar schieten.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Over salvage: je kan er wapens mee unlocken, maar klopt het dat je met levelen ook wapens unlockt?
Ik merk dat bij een level-up ik geen unlocks te zien krijg. Volgens mij gebeurde dat wel in BF4.

Verder heb ik gemerkt dat als ik rush speel veel sneller battlepacks verdien: vrijdag een ochtend (uur of 4/5) conquest gespeeld en er 1 verdiend. Gisteren een paar uur rush en 3 verdiend. Kan natuurlijk toeval zijn. Weet iemand verder of je ook duplicate skins kan krijgen uit een kistje?

• Worker123
  • Laatst online: 11:20
2.4GB voor de PS4

Offtopic: sta al ruim 41 minutren in de wacht bij PS Support... 8)7 van ellende maar opgehangen na 54 minuten

[ Voor 86% gewijzigd door Worker123 op 24-10-2016 11:57 ]

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 12:25
Van het weekend aardig wat potjes multiplayer gedaan en die bevalt weer goed. Zoals de reviews aangaven zijn de modes Operations en War Pigeons een toffe toevoeging. Naast de multiplayer vind ik de singleplayer, en de opzet daarvan middels War Stories, ook echt fantastisch.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 20:19
SqueakyClean schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:39:
Over salvage: je kan er wapens mee unlocken, maar klopt het dat je met levelen ook wapens unlockt?
Ik merk dat bij een level-up ik geen unlocks te zien krijg. Volgens mij gebeurde dat wel in BF4.

Verder heb ik gemerkt dat als ik rush speel veel sneller battlepacks verdien: vrijdag een ochtend (uur of 4/5) conquest gespeeld en er 1 verdiend. Gisteren een paar uur rush en 3 verdiend. Kan natuurlijk toeval zijn. Weet iemand verder of je ook duplicate skins kan krijgen uit een kistje?
Wapens unlock je alleen door ze te kopen met warbonds. Sommige wapens hebben een class level requirement. In de battlepacks unlock je alleen skins voor de wapens.

• Kjid
Als die battlepacks echt alleen maar skins geven ga ik ze maar verkopen voor scraps. Ik geef echt niets om skins.

• R0dsk0ll
Kjid schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:47:
Als die battlepacks echt alleen maar skins geven ga ik ze maar verkopen voor scraps. Ik geef echt niets om skins.
Misschien een domme vraag maar wat heb je eraan als je ze verkoopt? Kan je dan daadwerkelijk iets met die punten?

iRacing Profiel

• Kjid
R0dsk0ll schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

Misschien een domme vraag maar wat heb je eraan als je ze verkoopt? Kan je dan daadwerkelijk iets met die punten?
Die gebruik je voor zover ik weet om wapens / accessoires mee te unlocken!

edit: oeps, dit is dus niet waar

[ Voor 6% gewijzigd door Kjid op 24-10-2016 12:01 ]

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Als je battlepacks scrapt dan kun je daar van andere battlepacks kopen:

- Battlepack (200 scraps)
- Enhanced battlepack (450 scraps)
- Superior battlepack (900 scraps)

Bij die laatste twee heb je een grotere kans om een puzzelstukje te krijgen waarmee je uiteindelijk de Bartek bludgeon of sawtooth knife mee kunt unlocken. Als je dus een puzzelstukje krijgt moet je die zeker bewaren. Voor de rest hebben battlepacks nog geen nut.

Je kunt van scraps geen 'normale' wapens of gadgets kopen, dat kan namelijk alleen met warbonds die je verdient door te levelen.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kjid schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:47:
Dat heeft niet zoveel zin: scraps gebruik je om kistjes te kopen. :)

• To easy
  • Laatst online: 10:57
SqueakyClean schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Beter dan net zoals met cod dat je er geld voor moet betalen vind ik!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 21:40
Speel voornamelijk altijd medic met de M1907 SL Sweeper heerlijk wapen! Wel vind ik jammer dat als ik scout speel echt niet zoveel punten kan pakken mede omdat je voornamelijk ergens ligt. Capturen gaat niet werken omdat het altijd Close Combat is..

• co2301
  • Laatst online: 11:25
Ligt het aan mij of is de assault class helemaal niet zo boeiend? Wat je kan unlocken is eigenlijk de moeite helemaal niet waard. Voornamelijk alleen nog maar medic gespeeld.

• Kjid
SqueakyClean schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Ah! Bedankt voor deze info _/-\o_
Ik had niet door dat scraps en warbonds andere dingen waren 8)7

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

co2301 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:01:
Ligt het aan mij of is de assault class helemaal niet zo boeiend? Wat je kan unlocken is eigenlijk de moeite helemaal niet waard. Voornamelijk alleen nog maar medic gespeeld.
Die AT gun is toch m'n favoriet, heb dat wel beetje met elke class, de unlocks zijn niet echt zo bijzonder en erg situatie gericht, maar niet te spreken over de guns zelf (wegens gebrek aan wapens, bij bv medic splits je de scopes gewoon op elk geef elke 3 varianten, iron scope, optical en sniper versie).

Zelfde is met Support, die 'magnetic' charge blijft wel plakken aan een muur, maar niet aan een tank.

Ben nu medic 11, die medic10 wapen is wel grappig, maar enkel iron scope.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2016 12:05 ]

• To easy
  • Laatst online: 10:57
co2301 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:01:
Wacht maar todat je lvl 10 bent en dan het lvl 10 assault wapen kan kopen. Dan ga je als een zeis over het graanveld heen 8)

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:00
MP18 van assault is een beest, level 10 wapen van assault is ook heel goed.
Ik heb heel vaak rondes met assault 30-10, ligt ook echt aan wat jouw speel stijl is natuurlijk.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.