Ik begrijp je helemaal. Ben zelf ook nieuw in BF serie en moest de eerste potjes heel erg wennen aan alles (de controls, maps, recoil, voertuigen etc).cowbell schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:58:
Dit is mijn eerste Battlefield en loop tegen een hoop frustatie aan.
Dat ik vaak gekilled wordt door ervaren mensen met betere aim en 'awareness' vind ik logisch. Al word ik na een tijdje wel moedeloos... voelt soms alsof ik geblinddoekt rondloop tussen tegenstanders met heatvision.
Maar dat sommige basis handelingen niet duidelijk zijn ergert me meer. Voorbeeld (de BF veteranen lachen zich rot) : ben al een paar keer te pletter gevallen uit een vliegtuig omdat ik niet weet hoe de parachute te activeren. Voordat ik de juiste knop heb gevonden lig ik al op de grond.
Nog een voorbeeld: als medic reviven, ik heb die naald in m'n hand maar hij steekt 'm niet in de dode teammate.
Dat zijn twee voorbeelden maar zo zijn er meer. Iedere keer een wanhopige zoektocht naar de juiste knop(combo) om voor die tijd te sterven.
Het is hier al eerder genoemd maar ik ben zo'n ouwe zak die graag een handleiding voor dat soort acties heeft (staan volgens mij ook niet bij de controller layout). Hier vind ik ook niet alles.
Ben zo'n slechte speler dat ik geen blok aan het been van een ervaren en communicerend Squad kan zijn (kan immers niet eens reviven). Daardoor zit je meestal in Squads met eenlingen/lotgenoten wat het er niet beter op maakt.
Uiteindelijk draait het vooral op tactisch spelen. Dat betekent vooral als squad voor de objectives gaan en de rol spelen die nodig is. Dat betekent dus als medic healthpacks droppen en reviven en als support ammo packs droppen. Wat betreft medic en reviven: je moet die spuit wel even opladen voordat je hem gebruikt. Leeg kan je er weinig mee.
Durf zelfs wel te zeggen dat objective belangrijker is dan k/d ratio in dit spel. Je moet je dus ook niet teveel focussen op kills maar vooral op cappen. Tenslotte: speel vooral conquest en operations. En kijk wat YouTube filmpjes over battlefield 1 tips