PSN: SmokeInTheFaceNL
hoop jesmokeintheface schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:38:
nog een half uur werken, dan als een dolle naar huis, en dan eerst installeren....update binnen halen en dan pas knallen....zucht....maar verder lekker heel het weekend uit proberen
PSN: SmokeInTheFaceNL
Wel aardig wat campaign gedaan is wel tof, maar niks voor mij en zo'n game koop je niet voor de single.
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe operation.
Hopelijk gaat het morgen weer goed met de servers..
Voor ps4 players voeg toe fevo-1190
Sorry maar hier moest ik heel hard om lachen toen ik het las en daarna je usernameshakespeare schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:57:
waarom liggen al die kutserves er altijd uit als mensen willen spelen hoeveel geld willen ze verdienen he.. jezus regel die kutzooi gewoon
Verwijderd
Held +9.000poor Leno schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:07:
[...]
Sorry maar hier moest ik heel hard om lachen toen ik het las en daarna je username
Cloud ☁️
Single player is wel goed dus?Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:32:
Ik vind de Single Player behoorlijk fraai, soms wat over the top (Zo heet volgens mij ook een missie).
Het is geen Uncharted verhaal natuurlijk, maar leuk vermaak.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
PSN : Fruitsla379
Verwijderd
De ps4 pro komt pas 10 november uit, dus hoe zie je dat voor je?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:51:
Zijn er al ergens beelden van Battlefield 1 op de PS4 Pro?
Er komt dan wel een patch uit voor battlefield1 voor de pro die bf mooier maakt etc.
"Battlefield 1 Nederland"fruitsla2800 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:59:
Is er buiten de tweakers community op ps4 nog eentje specifiek voor battlefield ? Zoek ook nog wat mensen voor af en toe mee te gamen. Fruitsla379 is de psn
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Nope.. helemaal niets.. Alleen de FoV en ook de DoF op je wapen (Scherp of onscherp als je ADS't)Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:36:
Heeft iemand al met de graphic settings op de ps4/ x1 zitten klooien en dingen gevonden die habdig zijn? Ik wil dat straks ff doen, weet nog dat je op pc snipers beter kon zien als je terrain detail wat lager zette etc, benieuwd of dit op de console ook kan.
Verder kun je Motion blur aanpassen.
Maar niets van wat jij wilt. Voor iedereen hetzelfde. Dat vind ik persoonlijk een groot voordeel van consoles.
Bij PC heb je al een dik voordeel als je een zware pc hebt die een grotere drawing distance heeft t.o.v. crappy pc's..
PSN: Von_Smallhausn
Ik las in eerste instantie 'saai'Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:32:
Ik vind de Single Player behoorlijk fraai, soms wat over the top (Zo heet volgens mij ook een missie).
Verschijnen de 'tips & tricks' popups die je in de SinglePlayer ziet ook in de MultiPlayer?
[ Voor 4% gewijzigd door cowbell op 22-10-2016 10:52 ]
Is gewoon random.. helaas.Mon0lith schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:47:
Weet iemand hoe het zit met battlepacks? Is dit totaal random of krijg je na elke complete round die je speelt?
Straks bij de PS4 Pro hetzelfde. Ik kan je hier al horen schreeuwen en vloeken.poor Leno schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Nope.. helemaal niets.. Alleen de FoV en ook de DoF op je wapen (Scherp of onscherp als je ADS't)
Verder kun je Motion blur aanpassen.
Maar niets van wat jij wilt. Voor iedereen hetzelfde. Dat vind ik persoonlijk een groot voordeel van consoles.
Bij PC heb je al een dik voordeel als je een zware pc hebt die een grotere drawing distance heeft t.o.v. crappy pc's..
Anyway terug ontopic:
Ik zie geen melding dat er al een reactie geweest is dus ik stel even een vraag opnieuw..
Meer mensen last van de volgende 2 ''bugs'' (ik neem aan dat het bugs zijn)
- Gas granaat gooien, veelal kan je daarna niet direct schieten maar pas na circa 3 seconden. Dit is niet altijd waardoor ik denk dat het een bug moet zijn?
- Ammo krat gooien, wat een hel is dat? Je moet hem vrijwel onder een perfect hoek gooien oid voordat die hem pas echt dropped. Heel vaak gooi ik dat ding, hoor je ook de stemmen: here is ammo, THANKS!.. Ik ren door en dan zegt een kennis: ej geef eens ammo.. Oftewel, hij gooit 9 van de 10x niet daadwerkelijke de ammo krat?
Buiten dit, ja een heerlijk spel daar blijf ik bij.. Maar bovenstaande dingetjes kosten mij behoorlijk wat deaths ..
[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 22-10-2016 23:14 ]
EDIT: Nvm. Lijkt er op dat het nu wel werkt
[ Voor 25% gewijzigd door Joshoon op 22-10-2016 13:13 ]
Dat met die gasgranaat heb ik zelf nog niet gehad, vrienden van mij ook nog niet over gehoord. Klinkt behoorlijk irritant iig.LopendeVogel schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:17:
[...]
Anyway terug ontopic:
Ik zie geen melding dat er al een reactie geweest is dus ik stel even een vraag opnieuw..
Meer mensen last van de volgende 2 ''bugs'' (ik neem aan dat het bugs zijn)
- Gas granaat gooien, veelal kan je daarna niet direct schieten maar pas na circa 3 seconden. Dit is niet altijd waardoor ik denk dat het een bug moet zijn?
- Ammo krat gooien, wat een hel is dat? Je moet hem vrijwel onder een perfect hoek gooien oid voordat die hem pas echt dropped. Heel vaak gooi ik dat ding, hoor je ook de stemmen: here is ammo, THANKS!.. Ik ren door en dan zegt een kennis: ej geef eens ammo.. Oftewel, hij gooit 9 van de 10x niet daadwerkelijke de ammo krat?
Buiten dit, ja een heerlijk spel daar blijf ik bij.. Maar bovenstaande dingetjes kosten mij behoorlijk wat deaths ..
Wat betreft ammo crate, dit heb ik wel soms maar dan met HealthKit.
Dit is overigens op Xbox.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Dus? Er zijn ook al beelden van Tomb Raider, Spider-Man en Days Gone op de Pro. Je punt?Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 02:17:
[...]
De ps4 pro komt pas 10 november uit, dus hoe zie je dat voor je?
Er komt dan wel een patch uit voor battlefield1 voor de pro die bf mooier maakt etc.
Speel normaal altijd RPG's en geen shooters maar dit lijkt me wel een goede game om te gaan spelen. (xbox)
FUMES et CARNES
Ik speel nu al een heel tijdje alleen, best te doen hoor.Iusedto schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:06:
Moet je BF1 eigenlijk met een groepje spelen of kan je dit ook alleen spelen ?
Speel normaal altijd RPG's en geen shooters maar dit lijkt me wel een goede game om te gaan spelen.
Er is wel echt een enorme chaos soms, dus je moet je wel zien te redden in zo'n groot slagveld.
Ik denk dat je in zo'n enorme chaos als in Battlefield 1 niet eens wat aan elkaar hebt als je samen speelt hhahahah.
Oh en de chaos is trouwens iets positiefs, heel vet om in zo'n enorm slagveld te vechten.
[ Voor 19% gewijzigd door Joshoon op 22-10-2016 14:08 ]
Hmm ja iedereen die ik ken heeft dat probleem net granaten gooien en daarna direct schieten (ook de x one).Kapitein187 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
Dat met die gasgranaat heb ik zelf nog niet gehad, vrienden van mij ook nog niet over gehoord. Klinkt behoorlijk irritant iig.
Wat betreft ammo crate, dit heb ik wel soms maar dan met HealthKit.
Dit is overigens op Xbox.
Situatie die ik elk potje wel een paar keer heb, ik zie bijv 5 tegenstanders aankomen, ik gooi dan eerst een gas granaat (veel dmg op veel personen) en wil dan schieten.. Mja eer dat ik kan schieten ben ik natuurlijk allang dood
[ Voor 20% gewijzigd door LopendeVogel op 22-10-2016 14:54 ]
Verwijderd
Is prima alleen te spelen, vaak kom je in een squad met anderen of begin jij je eigen squad, zit vanzelf vol.Iusedto schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:06:
Moet je BF1 eigenlijk met een groepje spelen of kan je dit ook alleen spelen ?
Speel normaal altijd RPG's en geen shooters maar dit lijkt me wel een goede game om te gaan spelen. (xbox)
@ Xbox vs PS4 gezeik: zijn we daar nu inmiddels niet klaar mee? Ik heb ze allebei, geen van de twee is beter dan de ander. Allebei hebben ze voordelen, get over with it already!
Alleen had die de single player (weliswaar op easy of normal dat weet ik niet meer) binnen 4,5 uur uit.
Tuurlijk is dit een multiplayer game en zullen daar de vele uren inzitten, maar als ik dat vergelijk met de vele weken/maanden die ik in b.v. Witcher 3 heb zitten dan moet je imo BF1 zeer zeker niet alleen (maar) voor de SP aanschaffen.
Squad teamplay is nog even wennen, maar heeft nog steeds veel nut. Gisteren met 5 man gespeeld in een squad, samen met teamspeak. Dan merk je toch wel snel de voordelen: elkaar kunnen reviven, ammo geven. Wij als squad proberen ook telkens de 'vergeten' objectives te pakken, oftewel de objectives die dicht bij de basis van de enemy ligt en waar vrijwel geen vijand meer te vinden is. Gisteren nog probeerden we een objective te bereiken die op een berg / heuvel ligt, maar daar zat een hele goede sniper. Toen hebben vier squadmates hem proberen af te leiden en te supressen en schoot onze sniper hem neer en konden we de objective pakken. Dat soort dingen zijn toch wel de vette squad teamplay momentjesJoshoon schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Ik denk dat je in zo'n enorme chaos als in Battlefield 1 niet eens wat aan elkaar hebt als je samen speelt hhahahah.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
heerlijke modes inderdaad, al heb ik de duif nog geen 1 keer door iemand geraakt zien worden.Nieuwevolger schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:19:
Die game mode met die duif is echt heerlijk chaotisch, ene keer profiteer je ervan en pak je 10 kills, de andere keer wordt je 10 achter elkaar gekilled.
.. sessie weer verbroken een geen verbinding meer met psn
Cloud ☁️
Het voelt allemaal een beetje halfbakken aan, alsof de PS4 versie is geöptimaliseerd voor de PS4 Pro.
Ik heb de PS4 versie omdat vrienden en familie ook deze versie spelen, maar overweeg nu toch maar gewoon de PC versie aan te schaffen.
BF1 SP vergelijken met the Witcher 3? Zoals altijd, gaat het bij BF natuurlijk om de MP, net als Cod. bijv.Tadream schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:27:
Voor m'n zoon gekocht op de PS4 en ziet er grafisch goed uit en loopt ook soepel.
Alleen had die de single player (weliswaar op easy of normal dat weet ik niet meer) binnen 4,5 uur uit.
Tuurlijk is dit een multiplayer game en zullen daar de vele uren inzitten, maar als ik dat vergelijk met de vele weken/maanden die ik in b.v. Witcher 3 heb zitten dan moet je imo BF1 zeer zeker niet alleen (maar) voor de SP aanschaffen.
Hoe is de MP van de Witcher 3 in vergelijking met BF1 MP?
Op de PC is dit niets anders met Empire's Edge. Ik had al hierover een post gemaakt in de PC topic maar volgens mij is er echt iets mis met de map en niet echt goed geoptimaliseerd.MadDogMcCree schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:52:
Is de performance bij jullie op bepaalde maps ook zo behoorlijk tegenvallend bij de PS4 versie? Argonne lijkt op een relatief steady 60 fps te draaien, maar Empire's Edge en Amiens lijken constant 20 fps te draaien. Het is soms echt onspeelbaar. Ik kom ook flinke fouten in maps tegen. Zojuist in Empire's Edge viel ik door de grond en even later sloten de textures van rotspartijens niet aan, waardoor je onder de map kon komen.
Het voelt allemaal een beetje halfbakken aan, alsof de PS4 versie is geöptimaliseerd voor de PS4 Pro.
Ik heb de PS4 versie omdat vrienden en familie ook deze versie spelen, maar overweeg nu toch maar gewoon de PC versie aan te schaffen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
vanmiddag meerdere keren, ps4 geeft nu aan geen verbinding te kunnen maken met psn...Arend1987 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:04:
Meer mensen last van het feit dat ze er elke x uit gegooid worden bij de EA servers. Heb van de 20 potjes zeker 18 x last van gehad. Word er gek van....
Cloud ☁️
Tijdens de killcam zie je rechtsonderin het wapen waarmee je gedkkd bent. Als er een skin opzit wordt dat daar ook weergegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:03:
Vraagje : In de battlepacks zitten camo's .. Maar behalve jezelf wie kan het nog meer zien ? Want in mijn killcam is de vijand helemaal in oranje en zie ik niet zijn camo ..Weet iemand hoe dit werkt ?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Beetje flanken he. Ik ben zo een sniper. Tenminste tot rank 2 dan ga ik wel wat anders doen. Hoewel ik snipen in bf1 wel erg leuk vind. In andere spellen vind ik er geen hol aan. Hier gek genoeg wel.PeevdTee schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:11:
Ik erger me echt kapot aan al die snipers in die open gebieden. Dat geeft echt een gevoel van 'wat kan ik hier in hemelsnaam aan doen' en helpt niet echt met de spelvreugde(en nee, ik ga niet zelf snipen)
Verwijderd
Hier ook een draadje naar een topic op de BF forums. https://forums.battlefiel...909/class-trophies-bugged
Dacht eerst ook dat een paar SP trophies bugged waren, maar had verkeerd gelezen. Waren de Codex', niet de Field Manuals.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 22:18 ]
Voertuig pakken en veel smoken. Ik gebruik eigenlijk sinds bf3 geen granaten meer, aangezien de kans dat je (of ik) er een kill mee maakt ontzettend klein is. Volgens mij ben ik altijd de enige die smoke gebruikt...PeevdTee schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:11:
Ik erger me echt kapot aan al die snipers in die open gebieden. Dat geeft echt een gevoel van 'wat kan ik hier in hemelsnaam aan doen' en helpt niet echt met de spelvreugde(en nee, ik ga niet zelf snipen)
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:22:
Nog mensen zin om nu in een squad te spelen op PS4? Voeg me ff toe: P_McBacon
Toen ik dinsdag over operations hoorde heb ik hem toch maar besteld.
Operations geeft toch meer oorlog gevoel dan bv Qonquest.
Ik weet overigens niet hoe Qonquest nu aanvoelt want heb alleen maar operations gespeeld.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:19:
Conquest ligt beetje aan de map, vind die map in het bos en in de stad pure chaos, zijn wel mn favo's.
PSN: xMaurice93
'An error ocucurred when trying to open the battlepack'
Iemand ook last van deze error?
Ach, we hadden toch nog een leuke Squad bij elkaarPeevdTee schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:27:
Ik invite straks wat mensen die ik vanmiddag heb toegevoegd voor de party
[...]
Yes, was leukPeter_Aragorn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:13:
[...]
Ach, we hadden toch nog een leuke Squad bij elkaar
Verwijderd
Zal eens me lijst wat verschonen en wat tweakers toevoegen
Is ook totaal geen vergelijking natuurlijk, dat begrijp ik ook.baronruud schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:02:
[...]
BF1 SP vergelijken met the Witcher 3? Zoals altijd, gaat het bij BF natuurlijk om de MP, net als Cod. bijv.
Hoe is de MP van de Witcher 3 in vergelijking met BF1 MP?
Alleen zo'n 4 uur SP gameplay, wat ik zelf over het algemeen, zou voor mij niet genoeg zijn.
Voor MP ligt het natuurlijk totaal anders, daar zit veel meer replay value in.
Redelijk serieus hier ;-). Vloog gister ook even bewust bij een bomber naar binnen om te kijken hoe dat zou uitpakken 😄Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:18:
Speelt iedereen echt serieus? Bedoel ik speel ook wel serieus maar soms lig ik ook wel eens 10 min kansloos in bosjes met een joint
Zal eens me lijst wat verschonen en wat tweakers toevoegen
Nope, performance is prima, ook op bijvoorbeeld Amiens. Alleen als er meerdere rook/gasgranaten op een putn liggen heb ik dipjes naar ~30fps gemerkt, maar speelt verder prima weg.MadDogMcCree schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:52:
Is de performance bij jullie op bepaalde maps ook zo behoorlijk tegenvallend bij de PS4 versie? Argonne lijkt op een relatief steady 60 fps te draaien, maar Empire's Edge en Amiens lijken constant 20 fps te draaien. Het is soms echt onspeelbaar. Ik kom ook flinke fouten in maps tegen. Zojuist in Empire's Edge viel ik door de grond en even later sloten de textures van rotspartijens niet aan, waardoor je onder de map kon komen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[YouTube: https://youtu.be/eIwZNeTcyjQ]
[YouTube: https://youtu.be/aUWKXSggLGE]
[ Voor 24% gewijzigd door nexhil op 23-10-2016 10:30 ]
Als ik de reacties hier zie kan ik er vanuit gaan dat het een aanrader is. Is het spel deze keer wel af? Is het een beetje te doen op console?
Nja dat hier dus ook eigenlijk. Daar gaat het ook om toch, om de lol die je kunt hebben.Misha schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:04:
Wij spelen in principe altijd serieus, maar er moet ruimte zijn voor humor. Meestal mondt dat uit in het nemen van belachelijke risico's, maar man o man wat een heroïsche momenten heb je als het wél lukt
Wat is je PSN?
Verwijderd
Mwah. Ligt een beetje aan de map en de mode. Vooral Saint Quentin in Operations met 64 man is af en toe 'too much'. Je ziet het ook aan de textures die wat langzamer inladen. Ik heb er niet zo'n probleem mee.MadDogMcCree schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:52:
Tsja, als je het echt voor de graphics doet zou ik sowieso voor de PC versie gaan maar ik ben sinds BF4 overgestapt naar de consoles i.v.m. het feit dat PC een beetje sniper heaven doet aanvoelen. Game voelt ook wat langzamer op consoles wat ik persoonlijk als prettiger ervaar (en minder vermoeiend).
Als iemand nog een 'redelijke' medic zoekt, voeg me maar toe op PSN: Harsh-Criticus. Kan alleen nooit voice com doen, zit in een kamer met anderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 11:03 ]
Herkenbaar. Ook zo flauw dat de tegenpartij er nooit rekening mee houdt dat je er af en toe snel 1tje moet draaienVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:18:
Speelt iedereen echt serieus? Bedoel ik speel ook wel serieus maar soms lig ik ook wel eens 10 min kansloos in bosjes met een joint
Vond de beta ook erg tegenvallen, kwam voornamelijk door de map. Game nu, en dan voornamelijk operations vind ik erg vet, battles in de alpen en op het platteland.Beltoni schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:56:
Vond de bèta erg tegenvallen, heb het spel dus ook nog niet gehaald. Weet niet of het door de map kwam of omdat het meer aanvoelde als Battlefront dan BF4...
Als ik de reacties hier zie kan ik er vanuit gaan dat het een aanrader is. Is het spel deze keer wel af? Is het een beetje te doen op console?
Iemand nog tips om classes te levelen? Ben nu bezig met medic, maar na 4-5 uurtjes operations ben ik pas level 2. 😶
Same here. Vond de beta echt niks. Het volledige spel maakt veel goed. Speel vooral conquest en operations. Dat zijn wel de leukste modes. En probeer zoveel mogelijk als squad samen te blijven. Dan komen de punten en kills vanzelf.Beltoni schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:56:
Vond de bèta erg tegenvallen, heb het spel dus ook nog niet gehaald. Weet niet of het door de map kwam of omdat het meer aanvoelde als Battlefront dan BF4...
Verwijderd
Verwijderd
Heb de beta na 10 min verwijderd idd star wars battlefront gevoel . En vind de woestijnmappen niet zo leuk . toch gekocht op basis van andere gameplay en idd geen spijt van . Een map als Amiens midden in een oude stad ( geen dorp ) .Alsof je in saving private ryan zit . en operations op keiserslacht is fantastischBeltoni schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:56:
Verwijderd
Ik doe soms ook als gunner 5 min ff niks, dan ben ik idd 1 aan het draaienDennisdn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:02:
[...]
Herkenbaar. Ook zo flauw dat de tegenpartij er nooit rekening mee houdt dat je er af en toe snel 1tje moet draaien
Let me know als je het gevonden hebtco2301 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:06:
Heb nu voor 1 wapen 2 skins uit battlepacks, maar kan gewoon niet vinden waar je die kan aanpassen x_x
Je kunt jouw wapen gewoon aanpassen hoor. Als je een wapen kiest, druk je op Driehoekje. Dan komen er nog een aantal opties.
Ah, ja, je moet echt je wapen config openen. Beetje vervelend dat je die alleen kan openen in een potje. W uitgebreid wapens vergeleken, sta je weer 10 minuten stilPeter_Aragorn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:26:
[...]
Je kunt jouw wapen gewoon aanpassen hoor. Als je een wapen kiest, druk je op Driehoekje. Dan komen er nog een aantal opties.
En volgens mij ook via https://www.battlefield.com/companionco2301 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Ah, ja, je moet echt je wapen config openen. Beetje vervelend dat je die alleen kan openen in een potje. W uitgebreid wapens vergeleken, sta je weer 10 minuten stil
Kwam daar gisteren wat tegen bij de wapens en dan rechtsonder stond iets van visuals etc en natuurlijk de andere opties.
Dat ik vaak gekilled wordt door ervaren mensen met betere aim en 'awareness' vind ik logisch. Al word ik na een tijdje wel moedeloos... voelt soms alsof ik geblinddoekt rondloop tussen tegenstanders met heatvision.
Maar dat sommige basis handelingen niet duidelijk zijn ergert me meer. Voorbeeld (de BF veteranen lachen zich rot) : ben al een paar keer te pletter gevallen uit een vliegtuig omdat ik niet weet hoe de parachute te activeren. Voordat ik de juiste knop heb gevonden lig ik al op de grond.
Nog een voorbeeld: als medic reviven, ik heb die naald in m'n hand maar hij steekt 'm niet in de dode teammate.
Dat zijn twee voorbeelden maar zo zijn er meer. Iedere keer een wanhopige zoektocht naar de juiste knop(combo) om voor die tijd te sterven.
Het is hier al eerder genoemd maar ik ben zo'n ouwe zak die graag een handleiding voor dat soort acties heeft (staan volgens mij ook niet bij de controller layout). Hier vind ik ook niet alles.
Ben zo'n slechte speler dat ik geen blok aan het been van een ervaren en communicerend Squad kan zijn (kan immers niet eens reviven
Verwijderd
Je bent niet de enige hoorcowbell schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:58:
Dit is mijn eerste Battlefield en loop tegen een hoop frustatie aan.
Dat ik vaak gekilled wordt door ervaren mensen met betere aim en 'awareness' vind ik logisch. Al word ik na een tijdje wel moedeloos... voelt soms alsof ik geblinddoekt rondloop tussen tegenstanders met heatvision.
Maar dat sommige basis handelingen niet duidelijk zijn ergert me meer. Voorbeeld (de BF veteranen lachen zich rot) : ben al een paar keer te pletter gevallen uit een vliegtuig omdat ik niet weet hoe de parachute te activeren. Voordat ik de juiste knop heb gevonden lig ik al op de grond.
Nog een voorbeeld: als medic reviven, ik heb die naald in m'n hand maar hij steekt 'm niet in de dode teammate.
Dat zijn twee voorbeelden maar zo zijn er meer. Iedere keer een wanhopige zoektocht naar de juiste knop(combo) om voor die tijd te sterven.
Het is hier al eerder genoemd maar ik ben zo'n ouwe zak die graag een handleiding voor dat soort acties heeft (staan volgens mij ook niet bij de controller layout). Hier vind ik ook niet alles.
Ben zo'n slechte speler dat ik geen blok aan het been van een ervaren en communicerend Squad kan zijn (kan immers niet eens reviven). Daardoor zit je meestal in Squads met eenlingen/lotgenoten wat het er niet beter op maakt.
Klopt. Dat ben ik met je eens. Moet ook gewoon ergens in het menu kunnen. Of tijdens het laden ofzo.co2301 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Ah, ja, je moet echt je wapen config openen. Beetje vervelend dat je die alleen kan openen in een potje. W uitgebreid wapens vergeleken, sta je weer 10 minuten stil
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Daarom moet je eigenlijk een squad hebben die communiceert met elkaar. Dus mensen van hier met een micWillieWuks schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:13:
Net een paar potjes operation gespeeld. Hoe gaaf is dat zeg! Alleen wat is er aan de hand met medics en supports? Niemand revived of dropt ammo pakketjes. Squad leden lopen overal op de map rond zonder echt als Squad te werken. Frustrerend.
Ja ik ook, ben ook medic en heb vaak genoeg als most revived in scorebord gestaan.Peter_Aragorn schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:14:
[...]
Daarom moet je eigenlijk een squad hebben die communiceert met elkaar. Dus mensen van hier met een micIk revive/heal altijd als een malle
Mijn psn staat in mijn signature voor mensen die in Squads willen spelen, heb mic. Nu eerst Ajax
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.