PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Daarom speel ik nu al vaker Assault (welke medic was in BF3/4), maar ik ben al sinds MAG en BF1942 medic geweest (BC2 met LMG was heerlijk), toch jammer door zo'n vage weapon-lock je zo'n class/job moet loslaten.poor Leno schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:37:
[...]
Je hebt ook de 'vol' auto's, maar die hebben een kleiner magazijn.. Wel de hoge fire-rate. Dan kun je de trigger gewoon inhouden
En anders moet je naar een andere calss kijken..
Maargoed, moet de rest nog unlocken, hopelijk zijn die wat beter.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Hm van die bug nog geen last gehad.Oxigeon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:42:
Gisteren ook mijn eerste potje gespeeld en daarna niet meer aangeraakt Door een verjaardag. Heb een map gespeeld in het bos. Verdomd mooie map.
Lekker als medic wat rond lopen sjokken. Lekker een beetje met de riffle iedereen lopen betrekken maar ook betrokken worden door anderen haha.
Een kleine bug ontdekt welke ook in de beta zat. Lekker aan het schieten met de riffle. Dan wordt ik gekillt en daarna weer gerevived. Daarna wa het wel nog mogelijk om in te zoomen maar niet om te schieten. Ook met andere wapens niet
Wel veel van de volgende 2 waarvan ik denk dat het een bug is:
- Gas granaat gooien daarna kan je heel vaak een aantal sec niet schieten (meestal niet altijd)
- Grote ammo krat gooien is ook niet leuk, elke keer zie je die armpjes gaan maar gooit de krat niet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is 2,5gb alles wat er nog te downloaden valt als je de disc hebt? Twijfel of ik 'm snel voor het sporten moet halen en alvast laten downloaden of dat ik het erna doeJumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:53:
Vanmorgen binnen, nu installeren en dan de 1.01 patch downloaden van 2,5GB en daarna wachten tot 20:00 uur tot de kinderen op bed liggen.
Volgens mij wel.Kjid schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:56:
[...]
Is 2,5gb alles wat er nog te downloaden valt als je de disc hebt? Twijfel of ik 'm snel voor het sporten moet halen en alvast laten downloaden of dat ik het erna doe
Ik heb ergens gelezen dat er vanavond een nieuwe patch wordt uitgerold van 2.5GB. Zal eens ff kijken of ik de bron vind.Kjid schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:56:
[...]
Is 2,5gb alles wat er nog te downloaden valt als je de disc hebt? Twijfel of ik 'm snel voor het sporten moet halen en alvast laten downloaden of dat ik het erna doe
EDIT: Volgens mij heb ik verkeerd gelezen en is die 2.5GB de patchde patch die je binnenhaalt als je de disc in de PS4 pleurt
[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 21-10-2016 13:09 ]
Ik ben niet zo handig met die knopjes, en wil toch wel weten hoe je als medic kan healen en dat soort zaken. Vind het voor 60 pleuro toch eigenlijk zot dat zoiets er niet bij zit.
Ben misschien een ouwe lul, maar in de tijd van de kartonnen dozen was het allemaal beter geregeld.
Daarnaast kreeg ik er nog een coupon bij met een code. Was gewoon een kwart A4-tje die Bart Smit erbij heeft geleverd. Iemand enig idee waar die voor dient?
Links en rechts op de d-pad gooi je health packs en kan je reviven. Staat trouwens ook rechtsonder in je scherm als je speelt , na bijv switchen van wapen.Warfare schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:16:
Beetje stomme vraag maar vanmorgen BF1 (XBone) gekocht en er zat geen handleiding bij.
Ik ben niet zo handig met die knopjes, en wil toch wel weten hoe je als medic kan healen en dat soort zaken. Vind het voor 60 pleuro toch eigenlijk zot dat zoiets er niet bij zit.
Ben misschien een ouwe lul, maar in de tijd van de kartonnen dozen was het allemaal beter geregeld.
Daarnaast kreeg ik er nog een coupon bij met een code. Was gewoon een kwart A4-tje die Bart Smit erbij heeft geleverd. Iemand enig idee waar die voor dient?
Code redemen op PSN Xbox Live.
[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 21-10-2016 13:21 ]
Wel jammer dat er geen fatsoenlijke handleiding bij zit. Kan online ook geen PDF vinden.
Ja, was tof! Echt veel toffer dan ik verwacht had. Het speelt echt lekker weg. Graphics zijn echt fantastisch, al valt de fps af en toe tegen.The_Worst schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:25:
Vannacht en vanochtend aardig wat potjes gespeeld en het spel is erg leuk! Van alle potjes 80+% gewonnen. Puur en alleen door gebruik te maken van squads en commando's op te volgen. Het levert een lading punten op ook. Gemiddeld 12-14k punten per potje en nog 8-14k squad-bonuspunten er boven op.
Het spel ziet er fantastisch uit en klinkt ook nog erg goed. Fantastisch hoe de soldaten krijsen als ze dood gaan of als ze in de fik staan.![]()
PSN: The_Worst_NL
En net eindelijk m'n eerste kistje. Zat een legendarische goude camo in. Nu nog kijken hoe ik m'n loadouts aanpas...
Het voelt ook als een volledig nieuw spel aan, maar dat zal wel komen omdat ik normaal CoD speel...
Echt te gek!
Meeste games kan je via settings naar je controller layout gaan, daar zou beetje de layout moeten staan van je controller. Dpad links is gadget 1 (default pack), Dpad rechts is gadget2 (default steringe).Warfare schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:16:
Beetje stomme vraag maar vanmorgen BF1 (XBone) gekocht en er zat geen handleiding bij.
Verder krijg je links en rechts nog wat tips ingame en tijdens loading, dat is je 'handleiding'
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar staat een handleiding... Beetje voorbereiden op mijn online pogingen vanaaf. Mezelf kennende met shooters online: ik die sterven gaat groet u
http://allestoringen.nl/storing/ea
Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Als je ingelogd bent niks aan de hand gelukkig. Niet uitloggen voor de rest dus.Rickz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:47:
Toevallig een middagje vrij vandaag, dacht lekker een paar potjes te knallen.. Servers down van ea![]()
http://allestoringen.nl/storing/ea
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat was gewoon slaughterfest van onze spawn linksonder op de map. Gate? Kan je niet door, was je gelijk dood. Over de muren? Dood vanwege de mensen op de hogere muren/in gebouw.
Toen was ik er toch wel ff klaar mee. Geweldige game met de SP, die nieuwe MP mode is awesome. Maar voor TDM, laat ze echt wat leren van UT, Quake 3 en dat soort games qua maps.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je hebt snel je oordeel klaar na twee potjes.corset schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:02:
Gister even gespeeld op de PC (EA Access trial). Eerste TDM ging goed, daarna potje beland op een eiland met kasteel, en wat zooi.
Dat was gewoon slaughterfest van onze spawn linksonder op de map. Gate? Kan je niet door, was je gelijk dood. Over de muren? Dood vanwege de mensen op de hogere muren/in gebouw.
Toen was ik er toch wel ff klaar mee. Geweldige game met de SP, die nieuwe MP mode is awesome. Maar voor TDM, laat ze echt wat leren van UT, Quake 3 en dat soort games qua maps.
Ik denk dat je meerdere potjes nodig hebt om een map goed te leren kennen en optimaal te benutten en daarnaast is de ervaring van je team heel belangrijk. Het spel is net uit dus veel mensen rennen nog met een kip zonder kop rond en een ervaren squad maakt daar snel gehakt van.
Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en ook een paar potjes online gespeeld. Vooralsnog vermaak ik me prima maar een echte slaughter heb ik nog niet meegemaakt en ik begrijp wel een slaughter frustrerend kan zijn.
Mooie vervanging voor cod
psn: taker-mart
Zo werkt de markt tegenwoordig. De tijd dat mensen rustig een game een paar dagen gaven werkt niet meer. Er is meer dan genoeg concurrentie op de markt, dus of een spel werkt in de eerste uur of 2, of het wordt overgeslagen.D.I.N.G schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Je hebt snel je oordeel klaar na twee potjes.
Ik denk dat je meerdere potjes nodig hebt om een map goed te leren kennen en optimaal te benutten en daarnaast is de ervaring van je team heel belangrijk. Het spel is net uit dus veel mensen rennen nog met een kip zonder kop rond en een ervaren squad maakt daar snel gehakt van.
Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en ook een paar potjes online gespeeld. Vooralsnog vermaak ik me prima maar een echte slaughter heb ik nog niet meegemaakt en ik begrijp wel een slaughter frustrerend kan zijn.
Het oude fanboy concept van "hurhur je bent nog geen triple platinum AAA god, dus je mag geen mening hebben" werkt allang niet meer (even als voorbeeld).
Maar goed om te lezen dat je duidelijk maar selectief leest. Ik zal het maar in een lijstje voor je zetten.
1.) SP -> Geniaal (ik kan alleen de tank delen doen. Wat is dat awesome)
2.) Nieuwe MP mode -> Geweldig. Met 7.1 headset op voelt het echt als je midden in een oorlog zit
3.) TDM -> Fuck no. Map design is ruk
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
http://allestoringen.nl/storing/eataker1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:28:
servers plat op de ps4 ?
SP is geweldig
Nu nog fatsoenlijke servers en mijn dag is compleet
Die bugs herken ik allebei. Niet alleen bij gas granaat, ook bij gewone granaat. Sta je dan 1 op 1 met een enemy. Bam, dood.....omdat je niet kan schieten.LopendeVogel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:53:
[...]
Hm van die bug nog geen last gehad.
Wel veel van de volgende 2 waarvan ik denk dat het een bug is:
- Gas granaat gooien daarna kan je heel vaak een aantal sec niet schieten (meestal niet altijd)
- Grote ammo krat gooien is ook niet leuk, elke keer zie je die armpjes gaan maar gooit de krat niet.
Bug met ammo krat geldt ook voor health pack overigens.
Bug met dat je niet kan ADS-en na revive heb ik al eerder genoemd een aantal pagina's terug....
Er is ook nog een bug in het menu scherm als je bijvoorbeeld je class aanpast. Ineens is alles greyed-out en kan je 10 seconden niks meer. Vooralsnog neem ik ze maar voor lief.....
XBL: MRE Inc
http://www.ign.com/wikis/battlefield-4/ControlsWarfare schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:16:
Ik beken eerlijk dat ik niet alle berichten van jou heb gelezen maar het lijkt me ook niet zo relevant want ik reageerde op jou opmerking dat het map design ruk is bij TDM.corset schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:30:
[...]
Zo werkt de markt tegenwoordig. De tijd dat mensen rustig een game een paar dagen gaven werkt niet meer. Er is meer dan genoeg concurrentie op de markt, dus of een spel werkt in de eerste uur of 2, of het wordt overgeslagen.
Het oude fanboy concept van "hurhur je bent nog geen triple platinum AAA god, dus je mag geen mening hebben" werkt allang niet meer (even als voorbeeld).
Maar goed om te lezen dat je duidelijk maar selectief leest. Ik zal het maar in een lijstje voor je zetten.![]()
1.) SP -> Geniaal (ik kan alleen de tank delen doen. Wat is dat awesome)
2.) Nieuwe MP mode -> Geweldig. Met 7.1 headset op voelt het echt als je midden in een oorlog zit
3.) TDM -> Fuck no. Map design is ruk
Ieder zijn mening natuurlijk en je hoeft geen pro te zijn of 1000 uur gespeeld te hebben maar 2 potjes vind ik persoonlijk te weinig om een goed oordeel te kunnen geven.
Verder denk ik dat er komende weken er wel updates komen die de balans in de bepaalde maps moeten verbeteren. Dit had natuurlijk al vanaf dag 1 moeten zijn maar als een spel veel gespeeld word komen deze dingen meestal pas naar boven.
Je hebt 1 map gespeeld en die was ruk. Prima en de overige 8 maps?
Quake en Unreal hadden ook zo hun mindere maps. Maar die zul je wel niet meer herinneren
Daarnaast klinkt het alsof het andere team jullie gewoon overklast heeft door de deuren te sluiten en de goede posities in te nemen. Ja ook dat kan gewoon maar maakt een map niet meteen slecht.
Was dat niet dat je dan je utp kabel uit je xbox moest halen, of in geval van een wifi verbinding, deze moest disablen en dat het dan een stuk sneller ging ?Arend1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:48:
XBO is bij mij al 4 uur bezig om de multiplayer te installeren zucht....
Enige kleine minpuntje is dat ik soms wat fps lag ervaar in conquest mode, maar dit drukt mijn pret echt niet.
- Ben altijd een dikke fan van Battlefield geweest tov Call of Duty. Waar je in Cod het meeste alleen doet is dit in BF totaal anders. Indien je hele team maar wat rond rent zonder kop wordt je compleet in de pan gehakt. Pak je echter met een Squad of 2 squads vlag voor vlag zul je zien dat het steeds lastiger wordt voor de enemy om je te grazen te nemen. Kom je alleen aan bij een vlag ben je voer voor de enemy. Loop je met een man of 7 a 8 naar de vlag pak je vlag voor vlag mits je een mix hebt van medic/assault etc. Gaat er iemand down spuit je hem weer rechtop. Heeft iemand ammo nodig geef je hem dat etc.
- Nu nog een vraagje wat betreft het unlocken van wapens. Gisteren bij het 1e potje wat ik heb gespeeld een kist gekregen. Na deze geopend te hebben zat hier een legendary pistol in.
Nu zag ik verder dat ik wapens kan unlocken dmv Scrap in te zetten. Kom ik alleen aan Scrap door wapens uit die kistjes te demonteren? Of zijn er ook andere mogelijkheden? En is het mogelijk om wapens die ik demonteer nogmaals te krijgen? Of komen die nooit meer terug?
Volgens mij doen de servers het weer.
Ik kan in ieder geval weer gewoon online.
Ik speel deze game ook, maar ik heb het gevoel dat alles "vertraagd" aan voelt en dan bedoel ik in zekere zin met betrekking tot het aimen. In BF4 heb ik dit "probleem" niet. Iemand nog een tips qua instelling van de controller en sensitivity? Of is dit gewoon een user error?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Al geprobeerd om alle licenties te herstellen?Gupje360 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:47:
ik kan op mijn ps4 het spel niet eens starten, hij kan geen verbinding maken met de licentie server.
De wapens in de battlepacks zijn geen wapens, maar wapen skins. Niks bijzonders dus. Ik heb ze allemaal verkocht;.....Oxigeon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:18:
Een aantal vraagjes en een opmerking voor mensen die het niks vinden:
- Ben altijd een dikke fan van Battlefield geweest tov Call of Duty. Waar je in Cod het meeste alleen doet is dit in BF totaal anders. Indien je hele team maar wat rond rent zonder kop wordt je compleet in de pan gehakt. Pak je echter met een Squad of 2 squads vlag voor vlag zul je zien dat het steeds lastiger wordt voor de enemy om je te grazen te nemen. Kom je alleen aan bij een vlag ben je voer voor de enemy. Loop je met een man of 7 a 8 naar de vlag pak je vlag voor vlag mits je een mix hebt van medic/assault etc. Gaat er iemand down spuit je hem weer rechtop. Heeft iemand ammo nodig geef je hem dat etc.
- Nu nog een vraagje wat betreft het unlocken van wapens. Gisteren bij het 1e potje wat ik heb gespeeld een kist gekregen. Na deze geopend te hebben zat hier een legendary pistol in.
Nu zag ik verder dat ik wapens kan unlocken dmv Scrap in te zetten. Kom ik alleen aan Scrap door wapens uit die kistjes te demonteren? Of zijn er ook andere mogelijkheden? En is het mogelijk om wapens die ik demonteer nogmaals te krijgen? Of komen die nooit meer terug?
[ Voor 8% gewijzigd door Koning-Admiraal op 21-10-2016 16:31 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Voor die prijzen bij een goede game op de dag van release kan je ook scam verwachten (of account sharing).Diederik-Jan schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:30:
Marktplaats zit vol met Josti's die je proberen te scammen. Gozer biedt een Battlefield 1 game aan voor €35 euro, maar al zijn foto's waren van een andere Marktplaats gebruiker. Nu staat zijn telefoon uitgeschakeld, toen ik hem daarop wees
. Blijkt nu zelfs zijn advertentie verwijderd te zijn. Gelukkig niks overgemaakt.
Zelf ook last van, aim sensitiviteit op 130% staan nu speelt het al stuk beter!Partypooper schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:52:
Goed, ik ga het hier maar voor leggen, misschien dat ik iets over het hoofd zie.
Ik speel deze game ook, maar ik heb het gevoel dat alles "vertraagd" aan voelt en dan bedoel ik in zekere zin met betrekking tot het aimen. In BF4 heb ik dit "probleem" niet. Iemand nog een tips qua instelling van de controller en sensitivity? Of is dit gewoon een user error?
Die staat standaard op de consoles toch op 20% ? Ik vond het ook wat trager lijken dan bij BF4, dus heel voorzichtig die setting naar 22% gezetPukson schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:24:
[...]
Zelf ook last van, aim sensitiviteit op 130% staan nu speelt het al stuk beter!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:32:
Xbox one plat ?
Bij mij wel, maar ik zit in een party en alle anderen kunnen wel gamen. Niet bij iedereen dusVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:32:
Xbox one plat ?
Je hebt 3 soorten waarvan 1 standaard op 100% staat die staat niet op 130%.MRE-Inc schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:33:
[...]
Die staat standaard op de consoles toch op 20% ? Ik vond het ook wat trager lijken dan bij BF4, dus heel voorzichtig die setting naar 22% gezet. Wanneer ik daar aan gewend ben, zal ik hem eens wat hoger zetten
Degene op 20% heb ik op 30 gezet
Bf4 kon ik ook niet spelen, FIFA wel weer dus niet alle servers liggen eruit. (Ps4)RedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:03:
Op FP staat iets over DDos. Misschien EA ook slachtoffer van geworden
Maarja eerst eten en gok een day1 patch
psn heeft blijkbaar ook last van die DNS Ddos meukPaulus07 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:47:
Game is binnen maar volgens mij is er iets met PSN. Loopt niet echt lekker met downloads en de friendslist kon hij ook niet laden door errors etc.
Maarja eerst eten en gok een day1 patch
[ Voor 44% gewijzigd door RubenSaurus op 21-10-2016 18:49 ]
nieuws: Populaire sites tijdelijk onbereikbaar door ddos op DynDNS - updatetaker1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:03:
wat is er aan de hand ? ik lees een ddos maar op wat/wie ?
Volgens mij is die platoon er nog niet. Ik weet wel dat sommige mensen hun tweakers emblem hebben gebruikt op hun bf1 account. Maar er is ook nog een spelers lijst als je met andere tweakers wil spelen.DigitalError schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:48:
nou werd ik net in battlefield 1 op de ps4 gekilled door iemand met een tweakers logo, heb al de search gebruikt op het woord platoon maar niet gevonden dat er al 1 is aangemaakt. hoe zit dit? zou graag joinen net als in BF4
[...]
psn heeft blijkbaar ook last van die DNS Ddos meuk
Bendalf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:39:
Even een tussenstand: Er zijn momenteel 44 spelers beschikbaar in de spelerslijst. Zoek je voor vanavond dus mede- of tegenstanders dan kan je die hier steeds vinden.Vragen of opmerkingen: steeds welkom :-)
- De enige echte BF1 Spelerslijst
- Wil je meedoen dan kan je je hier registreren
- Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al 30 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Ik zou ook graag in een squad willen knallen:
PSN smokeintheface
PSN: SmokeInTheFaceNL
De servers liggen er weer uit. Dit is weer een ddos aanval wat je amper kan verkomen , hackers weten je toch wel te pakken als ze je moeten hebben . net als de criminelen en de politie , het blijft een kat en muis spelletje waar de politie altijd achter loopt dan de criminelen .
[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 21-10-2016 20:20 ]
je kan battlefield ook niet met call of duty vergelijkenRedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:25:
Ik vind het niveau op de ps4 echt schrikbarend hoog. Mensen doen gewoon 180 graden turns met headshots met een sniper. Echt ziek hoe goed mensen zijn en dat met een controller. Stond vroeger met Black Ops 1 altijd bij de 1e 2 maar ben een hoop skill kwijt en de rest heeft allemaal mega skill. Maar we gaan door
Zal voor mij al weer helemaal wennen zijn om een shooter te spelen op de console....oefenen oefenen oefenenRedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:25:
Ik vind het niveau op de ps4 echt schrikbarend hoog. Mensen doen gewoon 180 graden turns met headshots met een sniper. Echt ziek hoe goed mensen zijn en dat met een controller. Stond vroeger met Black Ops 1 altijd bij de 1e 2 maar ben een hoop skill kwijt en de rest heeft allemaal mega skill. Maar we gaan door
Nu lekker op de bank en lekker chille!
maar wat een verschil zet battlefield 1 en cod.
battlefield heeft deze strijd echt 10 dubbel en dwars gewonnen!
[ Voor 7% gewijzigd door soldier wolf op 21-10-2016 19:30 ]
Verwijderd
op de ps4 werkt het via party geloof ik , zodra iemand in de party zit kan je hem automatisch mee nemen naar een match , hij krijgt dan een melding of hij wil joinenVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:41:
Hey iedereen . Ik heb een vraagje : Hoe nodig je iemand uit in een game ? Ik wil graag operations spelen maar weet niet hoe ik iemand mee in de game krijg .Ik speel xbox ( ps4 zal ongeveer wel hetzelfde werken qua uitnodigen) . Kan iemand mij helpen ? thanks
ps :
https://status.playstation.com/nl-NL/
echt balen dit , daar gaat mn avond bf1
[ Voor 8% gewijzigd door taker1987 op 21-10-2016 19:46 ]
Verwijderd
Super !! Thanks voor je hulp . Ik ga het proberentaker1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
op de ps4 werkt het via party geloof ik , zodra iemand in de party zit kan je hem automatisch mee nemen naar een match , hij krijgt dan een melding of hij wil joinen
Ik ben namelijk op zoek naar een Squad die s avonds speelt met voice.
[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 21-10-2016 19:48 ]
Ik merk het soms op de PS4, maar dat komt niet zo vaak voor en niet in extreme mate. (multiplayer)shoombak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:48:
De framedrops op de X1s zijn echt bizar soms, meer mensen last van?
de platoon functie zit nog niet in BF1 zo te zien, tot die tijd kun je sowieso mensen uit de lijst toevoegen en via een party werkenRedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:48:
Kan er op de ps4 geen t.net groep aangemaakt worden waar je elkaars Squad kan joinen? Of onmogelijk
Ik ben namelijk op zoek naar een Squad die s avonds speelt met voice.
denk dat er maar weinig mensen spelen op dit moment, in mijn hele lijst is er maar 1 iemand die MP speelt, de rest hangt allemaal in de menu'sJumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:31:
Is er op de PS4 een Party met Tweakers?
Bral_unit
Micmulder
Shiverzz
aaaido
P_McBacon
Botbek
The_Worst_NL
Murzeltje1976
Kidjuh
Zal wel even vermelden dat het vanuit Tweakers komt
PSN: smokeintheface
[ Voor 6% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 21-10-2016 21:06 ]
Deed ik met BF4 ook al, alleen toen op de PC.
psn werkt hier ook alweer een tijdje , nu alleen de servers van bf nogMortalboy[NL] schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:05:
PSN werkt weer, Battlefield 1 servers nog niet
Er is al wel een Community: "Battlefield 1 Nederland" met flink wat members.Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:31:
Is er op de PS4 een Party met Tweakers?
^^ Mijn PSN is Erulezz
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dan maar dit even luisteren, om in de mood te blijven...
Haha ja geweldig hoe ze dezelfde melodie kunnen verpakken in andere settings. Het viel me op dat de soundtrack van BF1 weer een groot gedeelte zoals BF1942 is... zoals het heurtMortalboy[NL] schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:07:
[video]
Dan maar dit even luisteren, om in de mood te blijven...
ik vind de muziek in bf1 echt passen bij het sfeertje van eerste wereld oorlog /2de wereld oorlog.wesley17 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:09:
Ik moet zeggen ik vind die muziek in het menu vaak best wel depresief...
Ik vindt die theme song van 1942 idd nog het tofste uit de hele serie!RadiQal schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:09:
[...]
Haha ja geweldig hoe ze dezelfde melodie kunnen verpakken in andere settings. Het viel me op dat de soundtrack van BF1 weer een groot gedeelte zoals BF1942 is... zoals het heurt
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.