Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:14

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook mijn eerste potje gespeeld en daarna niet meer aangeraakt Door een verjaardag. Heb een map gespeeld in het bos. Verdomd mooie map.

Lekker als medic wat rond lopen sjokken. Lekker een beetje met de riffle iedereen lopen betrekken maar ook betrokken worden door anderen haha.

Een kleine bug ontdekt welke ook in de beta zat. Lekker aan het schieten met de riffle. Dan wordt ik gekillt en daarna weer gerevived. Daarna wa het wel nog mogelijk om in te zoomen maar niet om te schieten. Ook met andere wapens niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

poor Leno schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:37:
[...]

Je hebt ook de 'vol' auto's, maar die hebben een kleiner magazijn.. Wel de hoge fire-rate. Dan kun je de trigger gewoon inhouden :)

En anders moet je naar een andere calss kijken..
Daarom speel ik nu al vaker Assault (welke medic was in BF3/4), maar ik ben al sinds MAG en BF1942 medic geweest (BC2 met LMG was heerlijk), toch jammer door zo'n vage weapon-lock je zo'n class/job moet loslaten.

Maargoed, moet de rest nog unlocken, hopelijk zijn die wat beter.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:40

The_Worst

Unox

Als je een vriend joint en hij zit in een squad die vol zit, kan je helemaal niks meer in het squad menu. Pas als je de server opnieuw joint werkt het weer.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 14:22
Oxigeon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:42:
Gisteren ook mijn eerste potje gespeeld en daarna niet meer aangeraakt Door een verjaardag. Heb een map gespeeld in het bos. Verdomd mooie map.

Lekker als medic wat rond lopen sjokken. Lekker een beetje met de riffle iedereen lopen betrekken maar ook betrokken worden door anderen haha.

Een kleine bug ontdekt welke ook in de beta zat. Lekker aan het schieten met de riffle. Dan wordt ik gekillt en daarna weer gerevived. Daarna wa het wel nog mogelijk om in te zoomen maar niet om te schieten. Ook met andere wapens niet
Hm van die bug nog geen last gehad.
Wel veel van de volgende 2 waarvan ik denk dat het een bug is:
- Gas granaat gooien daarna kan je heel vaak een aantal sec niet schieten (meestal niet altijd)
- Grote ammo krat gooien is ook niet leuk, elke keer zie je die armpjes gaan maar gooit de krat niet.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:55
Vanmorgen binnen, nu installeren en dan de 1.01 patch downloaden van 2,5GB en daarna wachten tot 20:00 uur tot de kinderen op bed liggen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:53:
Vanmorgen binnen, nu installeren en dan de 1.01 patch downloaden van 2,5GB en daarna wachten tot 20:00 uur tot de kinderen op bed liggen. :)
Is 2,5gb alles wat er nog te downloaden valt als je de disc hebt? Twijfel of ik 'm snel voor het sporten moet halen en alvast laten downloaden of dat ik het erna doe :9

• Jumpman
Kjid schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Is 2,5gb alles wat er nog te downloaden valt als je de disc hebt? Twijfel of ik 'm snel voor het sporten moet halen en alvast laten downloaden of dat ik het erna doe :9
Volgens mij wel.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kjid schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er vanavond een nieuwe patch wordt uitgerold van 2.5GB. Zal eens ff kijken of ik de bron vind.

EDIT: Volgens mij heb ik verkeerd gelezen en is die 2.5GB de patchde patch die je binnenhaalt als je de disc in de PS4 pleurt

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 21-10-2016 13:09 ]

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-11 07:45
Beetje stomme vraag maar vanmorgen BF1 (XBone) gekocht en er zat geen handleiding bij.
Ik ben niet zo handig met die knopjes, en wil toch wel weten hoe je als medic kan healen en dat soort zaken. Vind het voor 60 pleuro toch eigenlijk zot dat zoiets er niet bij zit.

Ben misschien een ouwe lul, maar in de tijd van de kartonnen dozen was het allemaal beter geregeld.

Daarnaast kreeg ik er nog een coupon bij met een code. Was gewoon een kwart A4-tje die Bart Smit erbij heeft geleverd. Iemand enig idee waar die voor dient?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Warfare schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:16:
Beetje stomme vraag maar vanmorgen BF1 (XBone) gekocht en er zat geen handleiding bij.
Ik ben niet zo handig met die knopjes, en wil toch wel weten hoe je als medic kan healen en dat soort zaken. Vind het voor 60 pleuro toch eigenlijk zot dat zoiets er niet bij zit.

Ben misschien een ouwe lul, maar in de tijd van de kartonnen dozen was het allemaal beter geregeld.

Daarnaast kreeg ik er nog een coupon bij met een code. Was gewoon een kwart A4-tje die Bart Smit erbij heeft geleverd. Iemand enig idee waar die voor dient?
Links en rechts op de d-pad gooi je health packs en kan je reviven. Staat trouwens ook rechtsonder in je scherm als je speelt , na bijv switchen van wapen.

Code redemen op PSN Xbox Live.

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 21-10-2016 13:21 ]

• Warfare
Ja, gekocht op heenweg naar werk. Dus vanaaf maar even kijken. Was een raar vodje van BS, dus begreep niet helemaal waarom. De verkoopster ook niet, maar dat was te verwachten. ...

Wel jammer dat er geen fatsoenlijke handleiding bij zit. Kan online ook geen PDF vinden.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:25:
Vannacht en vanochtend aardig wat potjes gespeeld en het spel is erg leuk! Van alle potjes 80+% gewonnen. Puur en alleen door gebruik te maken van squads en commando's op te volgen. Het levert een lading punten op ook. Gemiddeld 12-14k punten per potje en nog 8-14k squad-bonuspunten er boven op.

Het spel ziet er fantastisch uit en klinkt ook nog erg goed. Fantastisch hoe de soldaten krijsen als ze dood gaan of als ze in de fik staan. :9

PSN: The_Worst_NL
Ja, was tof! Echt veel toffer dan ik verwacht had. Het speelt echt lekker weg. Graphics zijn echt fantastisch, al valt de fps af en toe tegen.

En net eindelijk m'n eerste kistje. Zat een legendarische goude camo in. Nu nog kijken hoe ik m'n loadouts aanpas...

Het voelt ook als een volledig nieuw spel aan, maar dat zal wel komen omdat ik normaal CoD speel... ;)

Echt te gek! :D

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste games kan je via settings naar je controller layout gaan, daar zou beetje de layout moeten staan van je controller. Dpad links is gadget 1 (default pack), Dpad rechts is gadget2 (default steringe).

Verder krijg je links en rechts nog wat tips ingame en tijdens loading, dat is je 'handleiding' :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Warfare
https://help.ea.com/nl/battlefield/battlefield-1/

Daar staat een handleiding... Beetje voorbereiden op mijn online pogingen vanaaf. Mezelf kennende met shooters online: ik die sterven gaat groet u

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:16
Toevallig een middagje vrij vandaag, dacht lekker een paar potjes te knallen.. Servers down van ea |:(

http://allestoringen.nl/storing/ea

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• The_Worst

The_Worst

Unox

Rickz schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:47:
Toevallig een middagje vrij vandaag, dacht lekker een paar potjes te knallen.. Servers down van ea |:(

http://allestoringen.nl/storing/ea
Als je ingelogd bent niks aan de hand gelukkig. Niet uitloggen voor de rest dus. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Alles ligt plat hoe lang gaat dit geintje duren.... middagje vrij genomen gvd

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 16:48
Bij mij ook plat, dacht al dat het hier fout zat

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 16:48
Blijkbaar alleen de ps4 server

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister even gespeeld op de PC (EA Access trial). Eerste TDM ging goed, daarna potje beland op een eiland met kasteel, en wat zooi.

Dat was gewoon slaughterfest van onze spawn linksonder op de map. Gate? Kan je niet door, was je gelijk dood. Over de muren? Dood vanwege de mensen op de hogere muren/in gebouw.

Toen was ik er toch wel ff klaar mee. Geweldige game met de SP, die nieuwe MP mode is awesome. Maar voor TDM, laat ze echt wat leren van UT, Quake 3 en dat soort games qua maps.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:34
corset schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:02:
Gister even gespeeld op de PC (EA Access trial). Eerste TDM ging goed, daarna potje beland op een eiland met kasteel, en wat zooi.

Dat was gewoon slaughterfest van onze spawn linksonder op de map. Gate? Kan je niet door, was je gelijk dood. Over de muren? Dood vanwege de mensen op de hogere muren/in gebouw.

Toen was ik er toch wel ff klaar mee. Geweldige game met de SP, die nieuwe MP mode is awesome. Maar voor TDM, laat ze echt wat leren van UT, Quake 3 en dat soort games qua maps.
Je hebt snel je oordeel klaar na twee potjes.

Ik denk dat je meerdere potjes nodig hebt om een map goed te leren kennen en optimaal te benutten en daarnaast is de ervaring van je team heel belangrijk. Het spel is net uit dus veel mensen rennen nog met een kip zonder kop rond en een ervaren squad maakt daar snel gehakt van.

Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en ook een paar potjes online gespeeld. Vooralsnog vermaak ik me prima maar een echte slaughter heb ik nog niet meegemaakt en ik begrijp wel een slaughter frustrerend kan zijn.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Had na de beta zoiets van deze sla ik over maar toch gehaald. En wat een tof spel. Heb tot nu toe enkel de SP gespeeld en die bevalt goed. Mooie graphics en ok verhaal. Uiteindelijk doet vooral de setting ww1 het.

Mooie vervanging voor cod ;)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 23:49
servers plat op de ps4 ?

psn: taker-mart

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
D.I.N.G schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

Je hebt snel je oordeel klaar na twee potjes.

Ik denk dat je meerdere potjes nodig hebt om een map goed te leren kennen en optimaal te benutten en daarnaast is de ervaring van je team heel belangrijk. Het spel is net uit dus veel mensen rennen nog met een kip zonder kop rond en een ervaren squad maakt daar snel gehakt van.

Ik heb het spel gisteren binnen gekregen en ook een paar potjes online gespeeld. Vooralsnog vermaak ik me prima maar een echte slaughter heb ik nog niet meegemaakt en ik begrijp wel een slaughter frustrerend kan zijn.
Zo werkt de markt tegenwoordig. De tijd dat mensen rustig een game een paar dagen gaven werkt niet meer. Er is meer dan genoeg concurrentie op de markt, dus of een spel werkt in de eerste uur of 2, of het wordt overgeslagen.
Het oude fanboy concept van "hurhur je bent nog geen triple platinum AAA god, dus je mag geen mening hebben" werkt allang niet meer (even als voorbeeld).

Maar goed om te lezen dat je duidelijk maar selectief leest. Ik zal het maar in een lijstje voor je zetten. 8)7

1.) SP -> Geniaal (ik kan alleen de tank delen doen. Wat is dat awesome)
2.) Nieuwe MP mode -> Geweldig. Met 7.1 headset op voelt het echt als je midden in een oorlog zit
3.) TDM -> Fuck no. Map design is ruk <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Jumpman
First World problems.

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 18:15
Heb de game net binnen gekregen.
SP is geweldig :) .
Nu nog fatsoenlijke servers en mijn dag is compleet :'( .

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03
LopendeVogel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

Hm van die bug nog geen last gehad.
Wel veel van de volgende 2 waarvan ik denk dat het een bug is:
- Gas granaat gooien daarna kan je heel vaak een aantal sec niet schieten (meestal niet altijd)
- Grote ammo krat gooien is ook niet leuk, elke keer zie je die armpjes gaan maar gooit de krat niet.
Die bugs herken ik allebei. Niet alleen bij gas granaat, ook bij gewone granaat. Sta je dan 1 op 1 met een enemy. Bam, dood.....omdat je niet kan schieten.

Bug met ammo krat geldt ook voor health pack overigens.
Bug met dat je niet kan ADS-en na revive heb ik al eerder genoemd een aantal pagina's terug....

Er is ook nog een bug in het menu scherm als je bijvoorbeeld je class aanpast. Ineens is alles greyed-out en kan je 10 seconden niks meer. Vooralsnog neem ik ze maar voor lief.....

XBL: MRE Inc

• taker1987
gister hadden we ook de bug die in de beta voorkwam , je pakt een tank of boot en een paar minuten later stap je uit en schiet wat overhoop , wil je terug de tank of boot is blijkt die weg te zijn .

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 15:33
XBO is bij mij al 4 uur bezig om de multiplayer te installeren zucht....

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-11 19:14

http://www.ign.com/wikis/battlefield-4/Controls

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:34
corset schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

Zo werkt de markt tegenwoordig. De tijd dat mensen rustig een game een paar dagen gaven werkt niet meer. Er is meer dan genoeg concurrentie op de markt, dus of een spel werkt in de eerste uur of 2, of het wordt overgeslagen.
Het oude fanboy concept van "hurhur je bent nog geen triple platinum AAA god, dus je mag geen mening hebben" werkt allang niet meer (even als voorbeeld).

Maar goed om te lezen dat je duidelijk maar selectief leest. Ik zal het maar in een lijstje voor je zetten. 8)7

1.) SP -> Geniaal (ik kan alleen de tank delen doen. Wat is dat awesome)
2.) Nieuwe MP mode -> Geweldig. Met 7.1 headset op voelt het echt als je midden in een oorlog zit
Ik beken eerlijk dat ik niet alle berichten van jou heb gelezen maar het lijkt me ook niet zo relevant want ik reageerde op jou opmerking dat het map design ruk is bij TDM.

Ieder zijn mening natuurlijk en je hoeft geen pro te zijn of 1000 uur gespeeld te hebben maar 2 potjes vind ik persoonlijk te weinig om een goed oordeel te kunnen geven.

Verder denk ik dat er komende weken er wel updates komen die de balans in de bepaalde maps moeten verbeteren. Dit had natuurlijk al vanaf dag 1 moeten zijn maar als een spel veel gespeeld word komen deze dingen meestal pas naar boven.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
corset schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:30:
[...]
Je hebt 1 map gespeeld en die was ruk. Prima en de overige 8 maps?

Quake en Unreal hadden ook zo hun mindere maps. Maar die zul je wel niet meer herinneren ;)

Daarnaast klinkt het alsof het andere team jullie gewoon overklast heeft door de deuren te sluiten en de goede posities in te nemen. Ja ook dat kan gewoon maar maakt een map niet meteen slecht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
Arend1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:48:
XBO is bij mij al 4 uur bezig om de multiplayer te installeren zucht....
Was dat niet dat je dan je utp kabel uit je xbox moest halen, of in geval van een wifi verbinding, deze moest disablen en dat het dan een stuk sneller ging ?

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 06:27
Echt lachen die mensen die het spel 2 uur spelen en een oordeel kunnen geven, ik heb er nu +- 17 uur in zitten en het wordt alleen maar beter. Ik speel voornamelijk domination en conquest. Het is wat je er zelf van maakt, teamplay met je Squad maakt het fun. Zelfs met pug groeps is het erg leuk.

Enige kleine minpuntje is dat ik soms wat fps lag ervaar in conquest mode, maar dit drukt mijn pret echt niet.

PV opbrengst

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Een aantal vraagjes en een opmerking voor mensen die het niks vinden:

- Ben altijd een dikke fan van Battlefield geweest tov Call of Duty. Waar je in Cod het meeste alleen doet is dit in BF totaal anders. Indien je hele team maar wat rond rent zonder kop wordt je compleet in de pan gehakt. Pak je echter met een Squad of 2 squads vlag voor vlag zul je zien dat het steeds lastiger wordt voor de enemy om je te grazen te nemen. Kom je alleen aan bij een vlag ben je voer voor de enemy. Loop je met een man of 7 a 8 naar de vlag pak je vlag voor vlag mits je een mix hebt van medic/assault etc. Gaat er iemand down spuit je hem weer rechtop. Heeft iemand ammo nodig geef je hem dat etc.

- Nu nog een vraagje wat betreft het unlocken van wapens. Gisteren bij het 1e potje wat ik heb gespeeld een kist gekregen. Na deze geopend te hebben zat hier een legendary pistol in.

Nu zag ik verder dat ik wapens kan unlocken dmv Scrap in te zetten. Kom ik alleen aan Scrap door wapens uit die kistjes te demonteren? Of zijn er ook andere mogelijkheden? En is het mogelijk om wapens die ik demonteer nogmaals te krijgen? Of komen die nooit meer terug?

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 21:40
Wat houd eigenlijk dat operations in? Kan je daar alleen die medals krijgen?

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 18:15
Even een update.
Volgens mij doen de servers het weer.
Ik kan in ieder geval weer gewoon online.

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 07:52
ik kan op mijn ps4 het spel niet eens starten, hij kan geen verbinding maken met de licentie server.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:59
Goed, ik ga het hier maar voor leggen, misschien dat ik iets over het hoofd zie.

Ik speel deze game ook, maar ik heb het gevoel dat alles "vertraagd" aan voelt en dan bedoel ik in zekere zin met betrekking tot het aimen. In BF4 heb ik dit "probleem" niet. Iemand nog een tips qua instelling van de controller en sensitivity? Of is dit gewoon een user error? :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• The_Worst

The_Worst

Unox

Gupje360 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:47:
ik kan op mijn ps4 het spel niet eens starten, hij kan geen verbinding maken met de licentie server.
Al geprobeerd om alle licenties te herstellen?

• MRE-Inc
Oxigeon schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:18:
Een aantal vraagjes en een opmerking voor mensen die het niks vinden:

- Ben altijd een dikke fan van Battlefield geweest tov Call of Duty. Waar je in Cod het meeste alleen doet is dit in BF totaal anders. Indien je hele team maar wat rond rent zonder kop wordt je compleet in de pan gehakt. Pak je echter met een Squad of 2 squads vlag voor vlag zul je zien dat het steeds lastiger wordt voor de enemy om je te grazen te nemen. Kom je alleen aan bij een vlag ben je voer voor de enemy. Loop je met een man of 7 a 8 naar de vlag pak je vlag voor vlag mits je een mix hebt van medic/assault etc. Gaat er iemand down spuit je hem weer rechtop. Heeft iemand ammo nodig geef je hem dat etc.

- Nu nog een vraagje wat betreft het unlocken van wapens. Gisteren bij het 1e potje wat ik heb gespeeld een kist gekregen. Na deze geopend te hebben zat hier een legendary pistol in.

Nu zag ik verder dat ik wapens kan unlocken dmv Scrap in te zetten. Kom ik alleen aan Scrap door wapens uit die kistjes te demonteren? Of zijn er ook andere mogelijkheden? En is het mogelijk om wapens die ik demonteer nogmaals te krijgen? Of komen die nooit meer terug?
De wapens in de battlepacks zijn geen wapens, maar wapen skins. Niks bijzonders dus. Ik heb ze allemaal verkocht;.....

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Marktplaats zit vol met Josti's die je proberen te scammen :'). Gozer biedt een Battlefield 1 game aan voor €35 euro, maar al zijn foto's waren van een andere Marktplaats gebruiker. Nu staat zijn telefoon uitgeschakeld, toen ik hem daarop wees :D. Blijkt nu zelfs zijn advertentie verwijderd te zijn. Gelukkig niks overgemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Koning-Admiraal op 21-10-2016 16:31 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Jumpman
Diederik-Jan schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:30:
Marktplaats zit vol met Josti's die je proberen te scammen :'). Gozer biedt een Battlefield 1 game aan voor €35 euro, maar al zijn foto's waren van een andere Marktplaats gebruiker. Nu staat zijn telefoon uitgeschakeld, toen ik hem daarop wees :D. Blijkt nu zelfs zijn advertentie verwijderd te zijn. Gelukkig niks overgemaakt.
Voor die prijzen bij een goede game op de dag van release kan je ook scam verwachten (of account sharing).

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Voor de ps4 users, voeg mij toe op: aaaido

• Pukson
Partypooper schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:52:
Goed, ik ga het hier maar voor leggen, misschien dat ik iets over het hoofd zie.

Ik speel deze game ook, maar ik heb het gevoel dat alles "vertraagd" aan voelt en dan bedoel ik in zekere zin met betrekking tot het aimen. In BF4 heb ik dit "probleem" niet. Iemand nog een tips qua instelling van de controller en sensitivity? Of is dit gewoon een user error? :p
Zelf ook last van, aim sensitiviteit op 130% staan nu speelt het al stuk beter!

Verwijderd

Xbox one plat ?

• MRE-Inc
Pukson schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:24:
[...]

Zelf ook last van, aim sensitiviteit op 130% staan nu speelt het al stuk beter!
Die staat standaard op de consoles toch op 20% ? Ik vond het ook wat trager lijken dan bij BF4, dus heel voorzichtig die setting naar 22% gezet :') . Wanneer ik daar aan gewend ben, zal ik hem eens wat hoger zetten :$

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:10
yup, hier pc ook en zo te zien is het bij iedereen

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Bij mij wel, maar ik zit in een party en alle anderen kunnen wel gamen. Niet bij iedereen dus

• Pukson
MRE-Inc schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:33:
[...]

Die staat standaard op de consoles toch op 20% ? Ik vond het ook wat trager lijken dan bij BF4, dus heel voorzichtig die setting naar 22% gezet :') . Wanneer ik daar aan gewend ben, zal ik hem eens wat hoger zetten :$
Je hebt 3 soorten waarvan 1 standaard op 100% staat die staat niet op 130%.
Degene op 20% heb ik op 30 gezet

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 07:13
PS4 multiplayer werkt ook nog niet lekker....matchmaking: failed

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Hier op de Xbox One ook niet helaas.. dus de controller maar eens aan mn vriendin gegeven, mag ze nu ook eindelijk eens een spelletje spelen :p

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op FP staat iets over DDos. Misschien EA ook slachtoffer van geworden

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 19:46
RedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:03:
Op FP staat iets over DDos. Misschien EA ook slachtoffer van geworden
Bf4 kon ik ook niet spelen, FIFA wel weer dus niet alle servers liggen eruit. (Ps4)

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Game is binnen maar volgens mij is er iets met PSN. Loopt niet echt lekker met downloads en de friendslist kon hij ook niet laden door errors etc.

Maarja eerst eten en gok een day1 patch :P

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
nou werd ik net in battlefield 1 op de ps4 gekilled door iemand met een tweakers logo, heb al de search gebruikt op het woord platoon maar niet gevonden dat er al 1 is aangemaakt. hoe zit dit? zou graag joinen net als in BF4
Paulus07 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:47:
Game is binnen maar volgens mij is er iets met PSN. Loopt niet echt lekker met downloads en de friendslist kon hij ook niet laden door errors etc.

Maarja eerst eten en gok een day1 patch :P
psn heeft blijkbaar ook last van die DNS Ddos meuk

[ Voor 44% gewijzigd door RubenSaurus op 21-10-2016 18:49 ]

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
waarom liggen al die kutserves er altijd uit als mensen willen spelen hoeveel geld willen ze verdienen he.. jezus regel die kutzooi gewoon

• Jumpman
Haha, kan ik bijna beginnen met de game ligt alles er uit. :)

• DeDuifff
  • Laatst online: 10-10 20:47
Wat een drama weer..... :-(

• RadiQal
  • Laatst online: 22-05-2024
Het zit 'm in PSN, niet EA

• RedHat
Mensen zin om Squad te maken mer voice? Rooiehoed is psn

• taker1987
wat is er aan de hand ? ik lees een ddos maar op wat/wie ?

• RubenSaurus

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
DigitalError schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:48:
nou werd ik net in battlefield 1 op de ps4 gekilled door iemand met een tweakers logo, heb al de search gebruikt op het woord platoon maar niet gevonden dat er al 1 is aangemaakt. hoe zit dit? zou graag joinen net als in BF4

[...]

psn heeft blijkbaar ook last van die DNS Ddos meuk
Volgens mij is die platoon er nog niet. Ik weet wel dat sommige mensen hun tweakers emblem hebben gebruikt op hun bf1 account. Maar er is ook nog een spelers lijst als je met andere tweakers wil spelen.
Bendalf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:39:
Even een tussenstand: Er zijn momenteel 44 spelers beschikbaar in de spelerslijst. Zoek je voor vanavond dus mede- of tegenstanders dan kan je die hier steeds vinden.
  • De enige echte BF1 Spelerslijst
  • Wil je meedoen dan kan je je hier registreren
  • Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al 30 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Vragen of opmerkingen: steeds welkom :-)

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
PSN is down idd, ook veel andere populaire website(diensten).. Momenteel grote DDOS aanvallen aan de gang, wellicht de russen? Zou zomaar kunnen heaa..

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:32
Mijn vriendin ff een exemplaar laten meenemen van de winkel, als ik straks klaar ben met werken... lekker knallen :) iig singleplayer ff checken als het online gebeuren nog niet werkt...

Ik zou ook graag in een squad willen knallen:

PSN smokeintheface

PSN: SmokeInTheFaceNL

• RedHat
Ik vind het niveau op de ps4 echt schrikbarend hoog. Mensen doen gewoon 180 graden turns met headshots met een sniper. Echt ziek hoe goed mensen zijn en dat met een controller. Stond vroeger met Black Ops 1 altijd bij de 1e 2 maar ben een hoop skill kwijt en de rest heeft allemaal mega skill. Maar we gaan door :)

• taker1987
*snip*

De servers liggen er weer uit. Dit is weer een ddos aanval wat je amper kan verkomen , hackers weten je toch wel te pakken als ze je moeten hebben . net als de criminelen en de politie , het blijft een kat en muis spelletje waar de politie altijd achter loopt dan de criminelen .

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 21-10-2016 20:20 ]

• taker1987
RedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:25:
Ik vind het niveau op de ps4 echt schrikbarend hoog. Mensen doen gewoon 180 graden turns met headshots met een sniper. Echt ziek hoe goed mensen zijn en dat met een controller. Stond vroeger met Black Ops 1 altijd bij de 1e 2 maar ben een hoop skill kwijt en de rest heeft allemaal mega skill. Maar we gaan door :)
je kan battlefield ook niet met call of duty vergelijken 8) ik ga ook regelmatig dood om welke rede dan ook , maar ook ik heb mn lekkere potjes met 41 kills en 20 deaths :)

• smokeintheface
RedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:25:
Zal voor mij al weer helemaal wennen zijn om een shooter te spelen op de console....oefenen oefenen oefenen :) Had geen zin meer om mijn pcbak te upgraden.
Nu lekker op de bank en lekker chille!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 22:00
heb zo goed als geen de dag battlefield gespeeld en wat een fantastisch spel! maar denk laten we is wat afwisseling doen en laten we de beta van call of duty infinity warfare eens proberen. (zowel een groot call of duty als battlefield fan).

maar wat een verschil zet battlefield 1 en cod.

battlefield heeft deze strijd echt 10 dubbel en dwars gewonnen!

[ Voor 7% gewijzigd door soldier wolf op 21-10-2016 19:30 ]

Verwijderd

Hey iedereen . Ik heb een vraagje : Hoe nodig je iemand uit in een game ? Ik wil graag operations spelen maar weet niet hoe ik iemand mee in de game krijg .Ik speel xbox ( ps4 zal ongeveer wel hetzelfde werken qua uitnodigen) . Kan iemand mij helpen ? thanks

• taker1987
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:41:
Hey iedereen . Ik heb een vraagje : Hoe nodig je iemand uit in een game ? Ik wil graag operations spelen maar weet niet hoe ik iemand mee in de game krijg .Ik speel xbox ( ps4 zal ongeveer wel hetzelfde werken qua uitnodigen) . Kan iemand mij helpen ? thanks
op de ps4 werkt het via party geloof ik , zodra iemand in de party zit kan je hem automatisch mee nemen naar een match , hij krijgt dan een melding of hij wil joinen

ps :

https://status.playstation.com/nl-NL/

echt balen dit , daar gaat mn avond bf1

[ Voor 8% gewijzigd door taker1987 op 21-10-2016 19:46 ]

Verwijderd

taker1987 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
op de ps4 werkt het via party geloof ik , zodra iemand in de party zit kan je hem automatisch mee nemen naar een match , hij krijgt dan een melding of hij wil joinen
Super !! Thanks voor je hulp . Ik ga het proberen

• RedHat
Kan er op de ps4 geen t.net groep aangemaakt worden waar je elkaars Squad kan joinen? Of onmogelijk

Ik ben namelijk op zoek naar een Squad die s avonds speelt met voice.

[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 21-10-2016 19:48 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De framedrops op de X1s zijn echt bizar soms, meer mensen last van?

• Mortalboy[NL]
shoombak schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:48:
De framedrops op de X1s zijn echt bizar soms, meer mensen last van?
Ik merk het soms op de PS4, maar dat komt niet zo vaak voor en niet in extreme mate. (multiplayer)

• RubenSaurus
RedHat schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:48:
Kan er op de ps4 geen t.net groep aangemaakt worden waar je elkaars Squad kan joinen? Of onmogelijk

Ik ben namelijk op zoek naar een Squad die s avonds speelt met voice.
de platoon functie zit nog niet in BF1 zo te zien, tot die tijd kun je sowieso mensen uit de lijst toevoegen en via een party werken

• RedHat
Sorry was al beantwoord maar wist niet dat het Platoon heette dus legde de link niet

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zeuren op de servers of EA heeft geen zin. Doe dit dan ook niet

• Jumpman
Is er op de PS4 een Party met Tweakers?

• RubenSaurus
Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:31:
denk dat er maar weinig mensen spelen op dit moment, in mijn hele lijst is er maar 1 iemand die MP speelt, de rest hangt allemaal in de menu's

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Aangeven of de servers werken lijkt me zeer welkom, dan hoef ik niet zelf elke keer de ps4 op te starten.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 18:54
Als PSN weer up is ga ik de volgende mensen toevoegen:

Bral_unit
Micmulder
Shiverzz
aaaido
P_McBacon
Botbek
The_Worst_NL
Murzeltje1976
Kidjuh

Zal wel even vermelden dat het vanuit Tweakers komt :)

• RadiQal
add mij ook maar :)
PSN: RadiQal

• smokeintheface
ik wil ook wel mee doen :)

PSN: smokeintheface

• RubenSaurus
mijn psn staat in m'n signature :P

• Mortalboy[NL]
PSN werkt weer, Battlefield 1 servers nog niet

[ Voor 6% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 21-10-2016 21:06 ]

• smokeintheface
Altijd leuke om met mensen ook echt de objective te spelen.
Deed ik met BF4 ook al, alleen toen op de PC.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 07:36
Ea servers liggen er bij mij allemaal uit. Helaas. Had veel zin om te spelen.

• Jumpman
Voeg mij ook maar toe. Zie signature.

• taker1987
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:05:
PSN werkt weer, Battlefield 1 servers nog niet
psn werkt hier ook alweer een tijdje , nu alleen de servers van bf nog

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:40
Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:31:
Er is al wel een Community: "Battlefield 1 Nederland" met flink wat members.

^^ Mijn PSN is Erulezz

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Mortalboy[NL]

Dan maar dit even luisteren, om in de mood te blijven... :P

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Ik moet zeggen ik vind die muziek in het menu vaak best wel depresief...

• RadiQal
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:07:
[video]

Dan maar dit even luisteren, om in de mood te blijven... :P
Haha ja geweldig hoe ze dezelfde melodie kunnen verpakken in andere settings. Het viel me op dat de soundtrack van BF1 weer een groot gedeelte zoals BF1942 is... zoals het heurt _/-\o_

• taker1987
wesley17 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:09:
Ik moet zeggen ik vind die muziek in het menu vaak best wel depresief...
ik vind de muziek in bf1 echt passen bij het sfeertje van eerste wereld oorlog /2de wereld oorlog.

• Mortalboy[NL]
RadiQal schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:09:
[...]

Haha ja geweldig hoe ze dezelfde melodie kunnen verpakken in andere settings. Het viel me op dat de soundtrack van BF1 weer een groot gedeelte zoals BF1942 is... zoals het heurt _/-\o_
Ik vindt die theme song van 1942 idd nog het tofste uit de hele serie! 8)

• Jumpman
Ik vind de Single Player behoorlijk fraai, soms wat over the top (Zo heet volgens mij ook een missie).

Pagina: 1 ... 58 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.