Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
PepieNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

Om even neutraal te blijven..

BF1 leunt heel erg op de CPU.
De PS4 mag dan wel een iets rappere GPU hebben maar op CPU kracht legt die het toch echt af ten opzichte van de XBO clockspeed.
Kan er wellicht iets mee te maken hebben.

Bij AC:unity zag je dit wel heel erg duidelijk (volle steden vol met AI) in de praktijk vertaald worden.
Hmmm, 0,175 meer MHz zal niet zo'n groot verschil kunnen maken? De PS4 heeft GDDR5 en XBOX One DDR3 met een lagere bandbreedte. Het is gewoon vreemd dat de XBOX One niet vergeleken wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 23:49
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:26:
Hoelang duurde BF om te installeren voor de PS4 gebruikers? :)
wil ik ook wel weten idd :) misschien haal ik dan alsnog die anister editie 8)

psn: taker-mart

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:31:
[...]

Hmmm, 0,175 meet MHz zal niet zo'n groot verschil kunnen maken? De PS4 heeft GDDR5 en XBOX One DDR3 met een lagere bandbreedte. Het is gewoon vreemd dat de XBOX One niet vergeleken wordt.
Het is mij ook niet opgevallen, het lijkt eerder dat XBO helemaal geen terugschaling heeft. Eerste potje op zo'n grote map met 2 man op zo'n motor, had het gevoel dat framerate onder de 20fps zakte ipv dus terug te schalen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SinergyX schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Het is mij ook niet opgevallen, het lijkt eerder dat XBO helemaal geen terugschaling heeft. Eerste potje op zo'n grote map met 2 man op zo'n motor, had het gevoel dat framerate onder de 20fps zakte ipv dus terug te schalen.
Ik las ergens dat X1 op 720p draait op een locked 60fps. Maar jij speelt op Xbox toch? Dat klopt in dat geval ook niet.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
MRE-Inc schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:32:
[...]

Pfff nou ik ga alweer klagen hoor :) Gisteren vrij genomen en dacht lekker de hele dag te spelen. Werd echt vanaf elke afstand door de MP18, Mondragon en zelfs handguns afgeschoten. Dan denk je: if you cannot beat them, join them. Dus de MP18 erbij gepakt en gewoon op korte afstand nog steeds alleen hitmarkers en halve magazijnen nodig. Bijna elk potje 1:1 spelen.
Ik had er wat minder moeite mee ( :7 ) maar vond het ook af en toe wel vreemd hoe makkelijk sommigen je neer lijken te schieten. Ik heb wel het idee dat damage-dropoff ivm range erg veel mee speelt. En als ze je dan toevallig een headshot raken (al is dat niet altijd dodelijk) dan gaat het wel snel. Lucky maar snel.
Heb sterk het gevoel dat iedereen de game opstart, de server browser opstart en luk raak maar een server aanklikt, daarbij niet lettend op regio. Sterk het gevoel dat er veel spelers van andere continenten op EU servers aan het spelen waren.
Volgens mij is dat niet aan de hand, maar eerder gewoon mensen met een ruk-verbinding. Wifi van de buren e.d.

Sowieso als je de game opstart, zal de serverbrowser standaard een regio selecteren. Bij mij stond ie standaard op EU. Lijkt me dat dit voor de overige matchmaking ook gewoon het geval is.

Het gebrek aan ping-indicatie op console maakt het echter lastig om het echte probleem te achterhalen.
Hoop echt dat er een region lock komt of iets in die geest want gisteren hoorde ik ook weer een stel Amerikanen op een EU server :(
Hoe hoorde je dat dan?
MRE-Inc schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:50:
[...]

Had ik gelezen. Wil best mee doen. In de tijd van BF3 hadden we ook met een paar tweakers een eigen server. Kun je het lekker EU only houden.
Zoals gezegd: zonder enige ping-indicatie gaat dat nog erg lastig worden. Zoals in de vorige 4 games van DICE dus. Want ik verwacht eigenlijk geen verandering ten opzichte van bf4 of hardline. Gewoon weer op console een brakke implementatie zonder RCON of iets en geen ping indicatie. Want je zou eens mensen uit je eigen server gooien omdat ze laggy bastards zijn.

Ik twijfel daarom ook nog om gewoon de PC-versie te halen voor erbij om in ieder geval af en toe nog wat lagvrije potjes te spelen. Gezien controller-support daar goed is nu, lijkt me dat nog wel interessant.

Overigens is het verschil in prijs met pc waarschijnlijk ook het resultaat van meer instellingen en hogere eisen (ivm pro-gaming waar DICE nog nooit aandacht gaf aan console-versies)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03
Martinspire schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:48:

[...]
Sowieso als je de game opstart, zal de serverbrowser standaard een regio selecteren. Bij mij stond ie standaard op EU. Lijkt me dat dit voor de overige matchmaking ook gewoon het geval is.
BIj een standaard installatie staat er geen regio geselecteerd. Dus worden alle regio's afgezocht. Dat jij EU servers hebt, komt waarschijnlijk omdat je een custom filter hebt ? Ik althans wel.
Hoe hoorde je dat dan?
Je kan anderen gewoon horen als ze via game chat communiceren en je bij ze in het squad zit. Heb ook hele Franse en Spaanse verhalen aangehoord. Die US spelers herken je wel met hun US English accent.

XBL: MRE Inc

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 19:25

Twammo

PSN: rtwouda

Battlefield1

Ik heb hem binnen! Gekocht via AllYourGames.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Twammo op 20-10-2016 14:59 ]

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:19
taker1987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

wil ik ook wel weten idd :) misschien haal ik dan alsnog die anister editie 8)
Imo is de enlister edition om vandaag te kopen echt een 30 euro extra over de balk smijten voor die 8 uurtjes die je op dit moment eerder kan spelen. Ik heb hem dinsdag gekocht betekende 10 euro per dag en dat vond ik al een hoop extra geld voor 3 dagen.

LET OP: enlister edition geeft je niks extra's buiten de normale game om die je eerder kan spelen

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:30
Iemand in regio limburg die weet of de MM al iets verkoopt?

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:26
Zijn de servers nog steeds down?

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Probeer Gamemania die zijn meestal wel zo vrijgevig om hem een dag eerder aan de hongerige gamers te verkopen :)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 23:49
pascal073 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:01:
Probeer Gamemania die zijn meestal wel zo vrijgevig om hem een dag eerder aan de hongerige gamers te verkopen :)
valt vies tegen hoor , die houden zich de laatste jaren erg strikt aan de regels

psn: taker-mart

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bram1984 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Ik las ergens dat X1 op 720p draait op een locked 60fps. Maar jij speelt op Xbox toch? Dat klopt in dat geval ook niet.
XBO inderdaad, maar zou goed kunnen hoor, de game draait verder wel snel en soepel, zal misschien aantal momenten zijn dat het even te veel is, hoe locked hij 60 dan ook is, als de XBO het niet trekt, is het over.

Was ook meer het gevoel, had net zo goed een 60->40 drop kunnen zijn, drops vallen je altijd meer op dan een constant lagere fps.
Martinspire schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:48:
Ik twijfel daarom ook nog om gewoon de PC-versie te halen voor erbij om in ieder geval af en toe nog wat lagvrije potjes te spelen. Gezien controller-support daar goed is nu, lijkt me dat nog wel interessant.
Dit gaat zeker niet als server-filter komen, zoals GTA had met muis/keyboard en controller?

Grafisch is BF1 op de PC behoorlijk ziek, maar had altijd het gevoel het stuk pittiger was tegen muis/keyboards te moeten spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2016 15:04 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
taker1987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

valt vies tegen hoor , die houden zich de laatste jaren erg strikt aan de regels
Ik heb laatst toch The Division 1 dag eerder kunnen kopen daar ( met pre order bonussen erbij zelfs ).
Alleen het is hoe je de medewerker bespeelt hahaha })

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 10:29
Omdat de servers eruit liggen maar even de singleplayer verder gespeeld. Lees in veel reviews dat de singeplayer een stuk beter is maar deel die mening absoluut niet. Storys die vanaf seconde een al te voorspellen zijn en levels die gemaakt lijken te zijn met een simpele level editor, hier een kistje, daar een gebouwtje, hier een enemy die als een kop zonder kop staat te kijken. En staat te wachten tot hij een kogel vangt. Veel levels waar je langs alle enemies heen kan rennen naar de volgende cutscene zonder een kogel te lossen. Vooruit de cutscenes zijn grappig gedaan, afgezien van de clichematige personages. Niet meer dan een veredelde training voor de MP. Maargoed battlefield moet het dan ook niet hebben van de singeplayer. Dat is wel duideijk na 4 chapters gespeeld te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door swoutr op 20-10-2016 15:13 ]

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 12:51
MM Heerlen nog niks

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
swoutr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:07:
Omdat de servers eruit liggen maar even de singleplayer verder gespeeld. Lees in veel reviews dat de singeplayer een stuk beter is maar deel die mening absoluut niet. Storys die vanaf seconde een al te voorspellen zijn en levels die gemaakt lijken te zijn met een simpele level editor, hier een kistje, daar een gebouwtje, hier een enemy die als een kop zonder kop staat te kijken. En staat te wachten tot hij een kogel vangt. Veel levels waar je langs alle enemies heen kan rennen naar de volgende cutscene zonder een kogel te lossen. Vooruit de cutscenes zijn grappig gedaan, afgezien van de clichematige personages. Niet meer dan een veredelde training voor de MP. Maargoed battlefield moet het dan ook niet hebben van de singeplayer. Dat is wel duideijk na 4 chapters gespeeld te hebben.
Zo dit is wel heel negatief. Ik heb het namelijk als heel positief ervaren en vond het erg vet om een keer een goeie bf campain te spelen na bf hardline, 3 en 4 (vond ik persoonlijk ook nog wel redelijk leuk). Voorspelbaar is toch niet erg met een historische shooter? Je weet tenslotte al het eigenlijk wat er gebeurd is toen die tijd. Heb meer het idee dat je gewoon negatief wil zijn, omdat de meeste zo positief zijn. Je gaat dit natuurlijk niet vergelijken met een PUUR singleplayer spel, maar voor battlefield vind ik dit echt wel een paar uur goed vermaak wat ze hier laten zien!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Hier is hij ook binnen van allyourgames! Nu patch downloaden..

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 14:55
Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:31:
[...]

Hmmm, 0,175 meet MHz zal niet zo'n groot verschil kunnen maken?
0,175 Ghz per core inderdaad.

• swoutr
  • Laatst online: 13-11 10:29
To easy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:28:
[...]

Zo dit is wel heel negatief. Ik heb het namelijk als heel positief ervaren en vond het erg vet om een keer een goeie bf campain te spelen na bf hardline, 3 en 4 (vond ik persoonlijk ook nog wel redelijk leuk). Voorspelbaar is toch niet erg met een historische shooter? Je weet tenslotte al het eigenlijk wat er gebeurd is toen die tijd. Heb meer het idee dat je gewoon negatief wil zijn, omdat de meeste zo positief zijn. Je gaat dit natuurlijk niet vergelijken met een PUUR singleplayer spel, maar voor battlefield vind ik dit echt wel een paar uur goed vermaak wat ze hier laten zien!
Nah niet echt, vind hem gewoon niet goed, heb 2x gedacht, aah grappig, maar zal niet spoilen.

Vond bf3 een wel aardige singleplayer hebben, heb me er toen wel mee vermaakt. 4 was slecht, en verwachte mede dankzij de reviews wel een leuke singeplayer. Maar je stoomt er doorheen binnen een half uur tot 3 kwartier. Misschien vergelijk ik ze wel teveel met een singeplayer ala gears of wolfenstein. Die ik laatst heb zitten spelen. Maarja dat mag met toch zeker wel. De multiplayer daarintegen vind ik fenomenaal.

• To easy
  • Laatst online: 07-11 23:08
swoutr schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:39:
[...]

Nah niet echt, vind hem gewoon niet goed, heb 2x gedacht, aah grappig, maar zal niet spoilen.

Vond bf3 een wel aardige singleplayer hebben, heb me er toen wel mee vermaakt. 4 was slecht, en verwachte mede dankzij de reviews wel een leuke singeplayer. Maar je stoomt er doorheen binnen een half uur tot 3 kwartier. Misschien vergelijk ik ze wel teveel met een singeplayer ala gears of wolfenstein. Die ik laatst heb zitten spelen. Maarja dat mag met toch zeker wel. De multiplayer daarintegen vind ik fenomenaal.
Oke oke duidelijk. Inderdaad het draait tenslotte om de multiplayer en die is heel vet ja. Geniet ervan!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nog niks binnen hier helaas. Hopelijk morgen :) of postnl heeft gefaald. Zal niet de 1e keer zijn namelijk :p

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
Om een vreemde reden wijst mijn vorige link nu naar een embleem van de Duitse vlag.
Dus ff opnieuw delen:

https://emblem.battlefield.com/mdmo4VH4Cx

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 14:59

Fustje

Koel bewaren

Ook binnen. Allyourgames :>

Na openen beperkt houdbaar

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Hebben jullie bij AYG ook de pre-order bonus erbij gekregen?

• Mortalboy[NL]
RedHat schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:32:
Heb er verder niks bij.

Wat speelt het lekker weg dit spel, volgens mij zeker meer de arcade kant op en kills maken is best makkelijk.

Zeer leuke maps en modes, stukje singleplayer gedaan omdat installatie bezig was, maar dit vond ik toch wel tegenvallen. Hiig de eerste 1,5 missie.. Cutscenens waren wel leuk. De multiplayer daarentegen is echt een pareltje. }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 20-10-2016 18:01 ]

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:38

muhda

Time & Space traveler

Jammer dat Media Markt nog niet met de verkoop is gestart, maar het is te begrijpen.
Ik wilde eigenlijk tot volgende week wachten en dan pas BF1 halen, maar het ziet er goed uit dus op release halen maakt dan niks uit.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
MM Hengelo wilde ook nog niet verkopen helaas.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-10 21:09
iemand crosfire all aan de praat gekregen

kan er weinig over vinden

tot op heden werkt het nog niet

[ Voor 20% gewijzigd door red-devil84 op 20-10-2016 18:18 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
Weet ook niet of je veel over crossfire op de console gaat vinden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-10 21:09
oeps verkeerde topic

Sorry

• Lekker Ventje

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Jumpman
Game Mania en MediaMarkt hebben beide een nachtopening, waarvan MediaMarkt zelfs met Livestream. Van Bart Smit en Intertoys hoef je niets te verwachten, dus zul je het tot 00:00 uur uit moeten zitten of een kleine gameshop moeten proberen.

Game Mania België is overigens al wel aan het verkopen:

Battlefield 1 is nu verkrijgbaar in alle Belgische Game Mania winkels! De nachtopening gaat niet door; winkels zullen open zijn tot 20:00!

Bron: Twitter.

[ Voor 31% gewijzigd door Jumpman op 20-10-2016 18:40 ]

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:30
MM Maastricht ook niet.

• Lekker Ventje
Ik zing het tot morgenmiddag uit. Heb een klusje gekregen van een paar uurtjes werk en kan al om 7:00 beginnen bij de klant. Klaar naar huis. :)

Ik ga voorlopig alleen medic en support spelen, sniper en assault komen nog wel een keer.

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Ik ga voorlopig alleen medic en support spelen, sniper en assault komen nog wel een keer.
[/quote]

Met support kun je lekker spayen met de machine gun. Komt het aimen niet zo nauw. :D

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:38:
Game Mania en MediaMarkt hebben beide een nachtopening, waarvan MediaMarkt zelfs met Livestream. Van Bart Smit en Intertoys hoef je niets te verwachten, dus zul je het tot 00:00 uur uit moeten zitten of een kleine gameshop moeten proberen.

Game Mania België is overigens al wel aan het verkopen:

Battlefield 1 is nu verkrijgbaar in alle Belgische Game Mania winkels! De nachtopening gaat niet door; winkels zullen open zijn tot 20:00!

Bron: Twitter.
Event vanaf 21.30 uur. Iemand idee of je de game dan ook al kan kopen of pas vanaf 0.00?
http://www.mediamarkt.nl/...rdam-ArenA,10263,-11.html

Edit
0.00 uur dus.

Divide and conquer.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bajan schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:25:
[/quote]

Met support kun je lekker spayen met de machine gun. Komt het aimen niet zo nauw. :D
Waarom sprayen? Die nubtub is toch al genoeg? :P

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:40

The_Worst

Unox

Als iemand zin heeft om vanavond/vannacht of morgen overdag (of überhaupt) te squadden op de PS4 voeg mij toe: The_Worst_NL. Speel conquest en vlag georiënteerd k/d geef ik niet om dus die ligt ook rond de 0.7 maar teamplay en samenwerking geef ik wel om dus een paar bekenden is wel leuker.

[ Voor 16% gewijzigd door The_Worst op 20-10-2016 21:26 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:25:
Als iemand zin heeft om vanavond/vannacht of morgen overdag (of überhaupt) te squadden op de PS4 voeg mij toe: The_Worst_NL. Speel conquest en vlag georiënteerd k/d geef ik niet om dus die ligt ook rond de 0.7 maar teamplay en samenwerking geef ik wel om dus een paar bekenden is wel leuker.
Count me in!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
saai zo'n avond zonder BF1 :( :P

Verwijderd

Hoe zit het met de mensen die een ps4 pro zullen hebben wanneer komt de bf 1 pro versie uit?

• Inhumanous
  • Laatst online: 19:19
The_Worst schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:25:
Count me in!!

Psn: DaffyTheCore

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Vandaag begonnen met multiplayer maar wat verrekt moeilijk is dat zeg. Ik ben geen aimwonder maar het lijkt dat iedereen een vliegensvlugge aim heeft. Maar veel oefenen en hopen op verbetering (al stond ik 1e potje wel positief).

Het is zo chaotisch, alles komt van alle kanten, is voor mij als nieuweling niet tegenop te werken.

Speelt wel lekker weg, nog geen framedrops tegen gekomen op de ps4. Laden duurt wel erg lang van de map.

Kwam al lvl 40+ gasten tegen, dat is wel wat jammerlijk.

Is het eigenlijk mogelijk je ingame Nick te veranderen? Kon het nergens vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 20-10-2016 22:05 ]

• Pukson
  • Laatst online: 19-11 21:40
Gaat echt precies vanaf 12 de lock van de game? NVM.. zojuist gelezen nog 2 uurtjes 😀

Voeg me toe PS4

Jemoederisdik (I know slechte naam kan niet meer veranderen was nog puber ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door Pukson op 20-10-2016 22:08 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:04
Ben best onder de indruk van wat Dice nog uit de xbox one/PS4 kan persen. De framerate fluctueert echter teveel in conquest mode. Soms 60 frames, soms 25. Dat werkt gewoon niet voor een dergelijke shooter.

• MeneerSmit
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-04-2022
Ik ben nieuw hier, maar altijd in voor een goed potje knallen! Voeg me maar toe psn: NaLoBi25

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Add me. Big thanks aan de TSers. Ziet er erg goed uit boys !

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Jeroenimoes schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:01:
Om een vreemde reden wijst mijn vorige link nu naar een embleem van de Duitse vlag.
Dus ff opnieuw delen:

Thanks voor het embleem!
Geinig dat het ook op je voertuigen komt.

Battlefield emblem

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 14:56
Kapitein187 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:14:
[...]

Thanks voor het embleem!
Geinig dat het ook op je voertuigen komt.

[afbeelding]
sweat ziet er goed uit

Floksor

• Pukson
Hoe ziek is die intro! Te mooi dit spel

• Jumpman
Dus ff opnieuw delen:

Hier krijg ik een Amerikaans embleem te zien.

Verwijderd

FrankoNL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:08:
Ben best onder de indruk van wat Dice nog uit de xbox one/PS4 kan persen. De framerate fluctueert echter teveel in conquest mode. Soms 60 frames, soms 25. Dat werkt gewoon niet voor een dergelijke shooter.
Echt? Op de ps4? Ik heb hem op de x1 (heb ook een ps4) en heb er in 40u gameplay nog niks van gemerkt, speel alleen op 64m conquest servers.

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 14:59

Fustje

Koel bewaren

RedHat schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:32:
Dlc code per mail gehad paar dagen terug.

Na openen beperkt houdbaar

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:31:
[...]

Hier krijg ik een Amerikaans embleem te zien.
Ja blijkbaar vervalt de link die je aanmaakt al snel :S Lijkt me een bug.
Ik zal em vanavond nog eens linken

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• jimz93
  • Laatst online: 01-11 13:08
Dus ff opnieuw delen:

Ik word doorverwezen naar de home pagina vd companion app... :|

hoe zie ik of de emblem overgenomen is?

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

is het bij BF mogelijk om net als bij cod de knoppen r1 l1 te wisselen met r2 en l2?

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

donvalentino schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:41:
is het bij BF mogelijk om net als bij cod de knoppen r1 l1 te wisselen met r2 en l2?
Als niet via de game, dan via de custom mapping in de PS4 zelf...

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Hoe zet je een emblem voor in game use? Pakt hij ps4 over? Tevens als er gezegd wordt er is een kit gedropt bij jou.. waar ligt deze dan??

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03
Gisteravond met wat Tweakers uit dit topic op de Xbox One gespeeld. Lekker veel samen werken en met elkaar van vlag naar vlag. Beetje squad orders uitdelen, ammo droppen en de punten stromen binnen. Het aantal deaths nam bij mij ook drastisch af omdat er altijd wel een medic nu in de buurt was.

Niet meer het gevoel dat je alles alleen aan het doen bent, maar gewoon lekker relaxed spelen wetende dat er vaak wel ammo of health in de buurt ligt. Als je toch dood bent, werd er wel geroepen van: enemy zit daar op de 2e verdieping. Vervolgens gaan 2 of 3 man van ons squad er op af om even later te in de party chat te horen: enemy down :D

Speelt dus echt zoveel fijner met een team dat echt objective speelt.

XBL: MRE Inc

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-11 18:36
Ik heb nu een Xbox One, maar ga waarschijnlijk binnen nu en een maand overstappen naar een PS4. Weet iemand of je dan je stats kan overzetten? Zou zuur zijn om dan weer overnieuw te moeten beginnen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

kw_nl schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:07:
Ik heb nu een Xbox One, maar ga waarschijnlijk binnen nu en een maand overstappen naar een PS4. Weet iemand of je dan je stats kan overzetten? Zou zuur zijn om dan weer overnieuw te moeten beginnen.
Voor zover ik weet niet. Ik heb Battlefield 1 en 4 allebei op de PS4 en Xbox One, maar zijn toch echt onafhankelijke stats en progressie. Die kan ik ook niet overzetten helaas.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
vraag, hoe krijg ik mijn icon in battlefield bij de players.. ik zie ps4 icoon.
Terwijl ik op mijn ps4 wel een icoon heb ingesteld?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

Na 20 uur spelen een K/D ratio van 0,53. :')

Maar, wel 708 score/minuut.

Daarom hou ik zo van Battlefield, ook als je gunplay slecht is kun je een verschil maken. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:38:
Na 20 uur spelen een K/D ratio van 0,53. :')

Maar, wel 708 score/minuut.

Daarom hou ik zo van Battlefield, ook als je gunplay slecht is kun je een verschil maken. :)
Noob! Zouden ze in cod zeggen.. Baas! Zeggen we in bf ;) Lekker objectives nakken en genieten van de visuals en sounds!!

• Rickz
  • Laatst online: 11-11 15:16
Gister zo'n 4/5 uurtjes gespeeld en tot lvl 9 gekomen, lang geen shooters op een console gedaan _O-
3 kills/15 deaths en toch 2e van het team geworden, als ik ze niet dood krijg pak ik ze wel op objectives >:)

Vriendin zit nog een paar weken in het buitenland, doordeweeks in de avonduren mooi de tijd dus. Mogen mij ook wel toevoegen voor een tactisch potje, PSN: Rickz1989

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• Mortalboy[NL]
Ik speel ook altijd puur op objectives in conquest mode. KD is meestal wel stabiel maar soms ook wel erg slecht. Maar heb dan wel veel punten behaald na het potje :P Sprokkel ook wel veel punten binnen met mn gas grenades, al die enemy hits steeds :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:40:
[...]

Noob! Zouden ze in cod zeggen.. Baas! Zeggen we in bf ;) Lekker objectives nakken en genieten van de visuals en sounds!!
Zeker, ik speel toch alleen maar Conquest en geniet er van als ik met bv. een 4-16 killscore eerste ben geworden van mijn team met de overall score. Terwijl je dan bv. iemand met 37-13 op plek twaalf ziet staan. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Zeker, ik speel toch alleen maar Conquest en geniet er van als ik met bv. een 4-16 killscore eerste ben geworden van mijn team met de overall score. Terwijl je dan bv. iemand met 37-13 op plek twaalf ziet staan. :+
Precies! Had laatst iemand met meer dan 100 kills, kerel was goed, maar had maar 30k, als je objectives doet haal je zo 60k.

• Distrax1988
  • Niet online
Wat is jullie ervaring tot zover met de performance van de servers? is het stabiel, veel lag? release update moet je veel downloaden?

Ik heb hem zojuist opgehaald in Rotterdam Centrum MM (was nog een voorraad van 72 voor de PS4)

Verwijderd

Geen lag, draait toppie. Wel soms ff queue voor een server, mja luxeproblemen :+

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Dus ff opnieuw delen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2kw3XbL.png

Ik krijg weer een heel ander embleem :(

Kan je hem weer even plaatsen? Zou hem ook wel willen hebben :)

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:14
Als iemand op XB1 vanavond samen wil spelen add me maar. (Clavis NL).

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:21

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Oliwier30 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:49:
[...]

[afbeelding]

Ik krijg weer een heel ander embleem :(

Kan je hem weer even plaatsen? Zou hem ook wel willen hebben :)
Ik had hem wel goed, bij deze nieuwe link.
https://emblem.battlefield.com/6Kauf1CgEx

https://untappd.com/user/OzzBier

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Thanks! Deze werkt wel :D

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

• Pukson
Was vannacht ook echt tof, weet de map niet meer. Maar we renden met mijn Squad en nog een Squad een berg op om daar de vlag te capturen. Lekker intens vuurgevecht na 3 uurtjes lvl 4 nu speel liefst medic of sniper.

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ligt het aan mij, of kan je op de webcompanion je loadout niet aanpassen? Kan alleen assault aanklikken, alle andere classes en vehicles doen niets.

Sowieso irritant dat je echt in een game moet zitten om je loadout aan te passen. Zou dat ook wel gewoon in het hoofdmenu willen hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door M617573 op 21-10-2016 10:35 ]

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 06:27
Toppie bedankt :)

PV opbrengst

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn er ook nog universele wapens te unlocken? Ben die wapens van medic nu echt zat, geef mij gewoon een shot/AR/LMG variant ipv zo'n 'rifle' ding. Uit frustatie maar weer Assault gaan spelen, leuke wapens en leuke AT spul, maar ben sinds BF3 al medic/reviver, beetje jammer dat ik dat moet opgeven vanwege de wapens locked aan class.

Edit, die google link, ik kan enkel nog nieuwe form invullen, maar de lijst niet meer zien.. is dit aangepast recent?

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2016 10:38 ]

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 06:27
Qoriox schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:33:
Ligt het aan mij, of kan je op de webcompanion je loadout niet aanpassen? Kan alleen assault aanklikken, alle andere classes en vehicles doen niets.
Costomize loadout, en je kan alles aanpassenen zelfs loadouts toevoegen

PV opbrengst

• The_Worst

The_Worst

Unox

Qoriox schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:33:

Sowieso irritant dat je echt in een game moet zitten om je loadout aan te passen. Zou dat ook wel gewoon in het hoofdmenu willen hebben.
Komt eraan. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Justin2000 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Costomize loadout, en je kan alles aanpassenen zelfs loadouts toevoegen
Dat werkt niet bij mij. Ik klik erop en er gebeurd niets. Alleen de assault class kan ik aanpassen. Vaag. Safari, chrome en IE.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:35:
Zijn er ook nog universele wapens te unlocken? Ben die wapens van medic nu echt zat, geef mij gewoon een shot/AR/LMG variant ipv zo'n 'rifle' ding. Uit frustatie maar weer Assault gaan spelen, leuke wapens en leuke AT spul, maar ben sinds BF3 al medic/reviver, beetje jammer dat ik dat moet opgeven vanwege de wapens locked aan class.

Edit, die google link, ik kan enkel nog nieuwe form invullen, maar de lijst niet meer zien.. is dit aangepast recent?
Kan niet. Wordt dus keuze maken. Maar hoezo zijn die wapens slecht dan? Of is het omdat je meer van close quarters combat bent?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Is het -net als bij BF4- mogelijk om wapens voor de MP te unlocken via de SP?

PSN: Maichel

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
Met de officiele release even een reminder voor de spelerslijst.
  • De enige echte BF1 Spelerslijst
  • Wil je meedoen dan kan je je hier registreren
  • Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al +60 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Vragen of opmerkingen: steeds welkom :-)

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:45
Ik ga vandaag ook los op de ps4. Kijk er al helemaal naar uit. Ik speel het liefst in een team met microfoon. Als dit ook jouw voorkeur heft voeg me dan graag toe:

PSN is physxx

Sta ook op de spelerslijst! (staat in de Topic Opening volgens mij alleen een link naar het registratie formulier maar niet naar het formulier zelf).

[ Voor 22% gewijzigd door Physx op 21-10-2016 11:32 ]

• Kapitein187
Dit had ik gisteravond. Ongelukkige squad spawning _/-\o_

[Video: https://1drv.ms/v/s!Am3NEzlAfMcygr5oX-zwKJmXVpZ68g]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Kan niet. Wordt dus keuze maken. Maar hoezo zijn die wapens slecht dan? Of is het omdat je meer van close quarters combat bent?
Niet slecht, maar niet mijn style. Denk aan principe Recon van BF4 met de SVD, SKS en M39. Dat zijn gewoon niet mijn wapens. Als medic zit ik veel meer CQC, zolang ik nog geen naalden kan gooien op afstand, zal dat wel zo blijven.

Hopelijk dat die M1916 optical of de Mondragon iets meer in mijn straatje zitten, al moet ik daar hogere medic rank voor zijn en ik heb geen idee hoe dat precies werkt (mijn stats zeggen dat ik halverwege 2->3 medic ben, maar mijn medic1 wapens zijn nog steeds locked).

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Weet iemand of er in een winkel als demo ergens een PS4 met BF1 staat om die te bekijken?
Normaal gesproken game ik op mijn PC echter ik wil gaan gamen in de woonkamer en dan denk ik aan de PS4 (pro) die komt in november.
maar ik (be)twijfel hoe het er grafisch uitziet...ik zie wel filmpjes op youtube maar moet het denk ik in levende lijve eens beoordelen!

:) :)

• Kapitein187
Maichel schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:10:
Is het -net als bij BF4- mogelijk om wapens voor de MP te unlocken via de SP?
Nee dit moet echt via de multiplayer.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 13:57
Kapitein187 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Nee dit moet echt via de multiplayer.
Dat was vorige keer bij BF4 ja, maar als je de campaign voltooide krijg je 4 wapens voor de MP. Dat is nu dus niet meer?

PSN: Maichel

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Mezelf ook maar ff op het lijstje gezet. P_McBacon. Wil vooral in team spelen, dat is het leukst!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Worker123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 12:51
Vanavond op de PS4 beginnen :) zin in, voeg me toe voor een potje PSN: Robit_Sj_0507
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Niet slecht, maar niet mijn style. Denk aan principe Recon van BF4 met de SVD, SKS en M39. Dat zijn gewoon niet mijn wapens. Als medic zit ik veel meer CQC, zolang ik nog geen naalden kan gooien op afstand, zal dat wel zo blijven.

Hopelijk dat die M1916 optical of de Mondragon iets meer in mijn straatje zitten, al moet ik daar hogere medic rank voor zijn en ik heb geen idee hoe dat precies werkt (mijn stats zeggen dat ik halverwege 2->3 medic ben, maar mijn medic1 wapens zijn nog steeds locked).
Wacht maar tot je de Autoloader 8.25 Extended kunt gebruiken! Echt een beest >:)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

poor Leno schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:21:

Wacht maar tot je de Autoloader 8.25 Extended kunt gebruiken! Echt een beest >:)
Maar blijft een single shot rifle, daar zit mijn probleem ;)

En blijkbaar heeft BF1 stokje gestoken tegen Xbox Elite controllers als je de quicktriggers aanzet, boten gaan niet volgas, aantal wapens (zoals sniper) willen niet schieten, hopelijk een bug en wordt nog gefixed, zou wel jammer zijn.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Vannacht en vanochtend aardig wat potjes gespeeld en het spel is erg leuk! Van alle potjes 80+% gewonnen. Puur en alleen door gebruik te maken van squads en commando's op te volgen. Het levert een lading punten op ook. Gemiddeld 12-14k punten per potje en nog 8-14k squad-bonuspunten er boven op.

Het spel ziet er fantastisch uit en klinkt ook nog erg goed. Fantastisch hoe de soldaten krijsen als ze dood gaan of als ze in de fik staan. :9

PSN: The_Worst_NL

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 23:54

Bozznl

GT: The Bozzz88

SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

En blijkbaar heeft BF1 stokje gestoken tegen Xbox Elite controllers als je de quicktriggers aanzet, boten gaan niet volgas, aantal wapens (zoals sniper) willen niet schieten, hopelijk een bug en wordt nog gefixed, zou wel jammer zijn.
Ik heb dit ook gemerkt, volgens mij merkte ik dit ook in BF4 en werd nooit gefixt.

GT: The Bozzz88

SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

Tsja, hij heeft een relatief hoge fire rate, hoge damage en nauwkeurig. Als je snel kunt tap-firen win je in CQC het over t algemeen van de machinegeweren :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

poor Leno schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:31:
[...]

Tsja, hij heeft een relatief hoge fire rate, hoge damage en nauwkeurig. Als je snel kunt tap-firen win je in CQC het over t algemeen van de machinegeweren :)
Dat is precies m'n ding, ik haat dat 'tik tik tik tik' schieten, ik druk dat ding in of niet, getimed met bv een snipergun of burst/spray met automatics. Dit is met name met controller, op de PC (bv in BF4) had ik hier enorm stuk minder last van.

SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:35:
[...]

Dat is precies m'n ding, ik haat dat 'tik tik tik tik' schieten, ik druk dat ding in of niet, getimed met bv een snipergun of burst/spray met automatics. Dit is met name met controller, op de PC (bv in BF4) had ik hier enorm stuk minder last van.
Je hebt ook de 'vol' auto's, maar die hebben een kleiner magazijn.. Wel de hoge fire-rate. Dan kun je de trigger gewoon inhouden :)

En anders moet je naar een andere class kijken..
Pagina: 1 ... 57 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.