Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:19
Malt007 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:47:
Heb hem online gekocht voor de ps4 met het idee dat hij dan al gedownload wordt, maar zie hem niet bij de downloads staan. Ik zie hem wel in de bibliotheek als aangekochte games staan maar geen idee hoe ik de pre-load moet doen. Als ik google zie ik dat het automatisch zou moeten gebeuren, iemand enig idee of hij op de achtergrond al aan het downloaden is?
Dit dacht ik eerst ook ( enlister edition ) gewoon even naar begin scherm gaan daar staat als goed is bf1 nu ook bij, probeer hem op te starten, en zo kan je zien hoeveel GB die nog moet downloaden.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Bij mij is hij nu ook verzonden van allyourgames!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 09:27
Inhumanous schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:20:
[...]

Dit dacht ik eerst ook ( enlister edition ) gewoon even naar begin scherm gaan daar staat als goed is bf1 nu ook bij, probeer hem op te starten, en zo kan je zien hoeveel GB die nog moet downloaden.
Thx, ondertussen gewoon via laptop de playstation store geopend en daar kan je 'downloaden' aanklikken. Vanavond even kijken of hij daadwerkelijk aan het downloaden is.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:40

The_Worst

Unox

SqueakyClean schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Dat is ook wel relaxt ja... maar morgenavond al spelen?

[...]
Morgenavond = morgennacht. Om 1 uur unlocked het spel. Of ik speel dan een potje of het wordt vrijdagochtend vroeg opstaan. Vrijdag overdag vrij, rest van het weekend ben ik er helaas niet.

KevinJK88 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:07:

Een uur?!

Gaat toch zeker niet zo lang duren - tenzij het druk is op PSN zelf. Maar laatste tijd pak ik gewoon mijn volledige download snelheid hoor.
PSN is anders lekker op dreef. Vannacht om 12 uur is de preload begonnen van ~50GB. Een uur geleden moest die alsnog 4 uur. :+

Snelheid zit er allesbehalve in.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-11 13:07
Iemand bekend met de 'platoon' functie binnen de compagnion app?

Bij Battlefield 3 en 4 kon je nog een platoon aanmaken, te vergelijken met een clan, met de optie om een clantag te gebruiken en een embleem te maken. Ik kan dit momenteel nergens terug vinden helaas. Dus als iemand weet hoe ik dit wel voor elkaar krijg hoor ik dat graag!

Verder vind ik de singleplayer erg mooi in elkaar gezet, de graphics zijn schitterend! Multiplayer gameplay is als vanouds al is er niet echt een skill voor nodig om kills te maken. Het is allemaal erg 'arcade' en dan heb ik het met name over de snipers.

Ik ben erg tevreden met de aankoop in ieder geval. Echt weer een toppertje.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:26:
Bij mij is hij nu ook verzonden van allyourgames!
Hier ook! Ben toch wel benieuwd of de levering goed gaat, na lang wikken en wegen toch de gok maar genomen en hier besteld. (Reviews hier op tweakers wisselen echt enorm, van niet geleverd tot andere edities ipv de 'day-one') We zullen het zien, fingers crossed.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39
Ben ook benieuwd naar de platoon optie. Kunnen we misschien een Tweakers BF1 platoon maken.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
KevinJK88 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:11:
Ik geloof dat de standaard editie op PSN 70 euro is. De early access variant is 90 euro.

Even wachten op vrijdag dus - want hij zal bij de mediamarkt 53 zijn.

Behoorlijk groot verschil!
Voor dat geld wordt je afgezet. Heb de game paar weken terug op de XBox One digitaal aangeschaft voor omgerekend 48 euro :) (is wel met korting van EA Access).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
The_Worst schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Morgenavond = morgennacht. Om 1 uur unlocked het spel. Of ik speel dan een potje of het wordt vrijdagochtend vroeg opstaan. Vrijdag overdag vrij, rest van het weekend ben ik er helaas niet.

[...]

PSN is anders lekker op dreef. Vannacht om 12 uur is de preload begonnen van ~50GB. Een uur geleden moest die alsnog 4 uur. :+

Snelheid zit er allesbehalve in.
De download telkens pauzeren en hervatten, dan gaat de snelheid op een gegeven moment ineens flink omhoog. Uiteindelijk had ik hem binnen een uur binnen. Kan wel een paar minuutjes duren voordat je daadwerkelijk een lekkere downloadsnelheid te pakken hebt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
Allyourgames is leuk, als de bestelling goed gaat. Gaat het niet goed, dan kom je in een groot fiasco zo te lezen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ik heb ook besteld bij AYG en heb een mail gekregen dat hij verzonden is.
Nu lees ik pas shopreviews maar voor de PS4 maakt het toch helemaal niet uit of je een disc hebt uit engeland, benelux of japan bij wijze van? (Voor de content dan, DLC / Talen etc).

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LIM schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:20:
Weet er iemand of je ook de Early Enlister versie digitaal kan kopen bij een buitenlandse shop (UK)? Bespaart toch weer wat centen :)

link
Donnie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:20:
AL 10 x gevraagd, zelfs paar berichten boven je. En nee kan dus niet...
Voor de duidelijkheid, dit kan (op de PS4) dus wel. Je hebt alleen wel een UK-account nodig. En de kans is groot dat micro-DLC niet werkt, zoals de wapens, kistjes e.d. Ook moet je de Premium pass in de UK-shop aanschaffen voor de grote DLC.

Scheelt je bij Game trouwens €3... niet echt de moeite waard dus.

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 19-10-2016 15:08 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Wanneer veranderen die battlepacks precies dan? De inhoud daarvan?

• Jumpman
UK of NL is toch dezelfde regio code (PAL 2)? De kans is groot dat Allyourgames ook een UK versie gaat leveren.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:15:
UK of NL is toch dezelfde regio code (PAL 2)? De kans is groot dat Allyourgames ook een UK versie gaat leveren.
Is volgens mij alleen van belang bij digitale games. PSN heeft aparte UK en NL stores met aparte accounts.

• The_Worst

The_Worst

Unox

19FR08 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:38:
[...]

De download telkens pauzeren en hervatten, dan gaat de snelheid op een gegeven moment ineens flink omhoog. Uiteindelijk had ik hem binnen een uur binnen. Kan wel een paar minuutjes duren voordat je daadwerkelijk een lekkere downloadsnelheid te pakken hebt.
Ik ken de trucjes maar aangezien het een preload betreft die ik pas vrijdag kan spelen het het geen haast. Als het voor vrijdag maar binnen is. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Jumpman
Heeft iemand al de pre-order code ontvangen via de e-mail?

Edit: Laat maar, zojuist een e-mail ontvangen met de pre-order bonus code.

[ Voor 40% gewijzigd door Jumpman op 19-10-2016 16:39 ]

• Inhumanous
Ik word soms gekilld door iemand die achter zijn wapen naam een sterretje met een 1 of 2 heeft staan wat is dit? Iemand enig idee?

• Jumpman
Inhumanous schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:58:
Ik word soms gekilld door iemand die achter zijn wapen naam een sterretje met een 1 of 2 heeft staan wat is dit? Iemand enig idee?
Volgens mij heeft hij dan zijn wapen 'gemastered' zeg maar. X aantal kills behaald met het desbetreffende wapen.

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:00:
[...]

Volgens mij heeft hij dan zijn wapen 'gemastered' zeg maar. X aantal kills behaald met het desbetreffende wapen.
Klopt, elke 100 kills = 1 ster erbij :)

• SebkeClaes
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-10-2023
Iemand enig idee hoe je de verschillende varianten van elk voertuig unlocked? Heb er nu al wat uurtjes opzitten en zou graag de mortier-variant van de Light Tank eens uitproberen, maar ik kan het nergens selecteren in het menu. Moet je een bepaald aantal kills hebben? Hogere rank?

Canon 5D Mk II • 15mm 2.8 • 28mm 1.8 • 70-200mm 2.8 • 600EX-RT

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ben benieuwd of de game morgen al ergens te halen valt :) Ik heb er iig erg veel zin in weer! De beta speelde erg lekker.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Inhumanous
SebkeClaes schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:53:
Iemand enig idee hoe je de verschillende varianten van elk voertuig unlocked? Heb er nu al wat uurtjes opzitten en zou graag de mortier-variant van de Light Tank eens uitproberen, maar ik kan het nergens selecteren in het menu. Moet je een bepaald aantal kills hebben? Hogere rank?
Volgens mij kan je vanaf het begin al andere voertuigen selecteren, op de map klik op de tank en dan op de PS4 kan je met R1 en L1 light/heavy tank kiezen of zoon land tank

• SebkeClaes
[...]

Volgens mij kan je vanaf het begin al andere voertuigen selecteren, op de map klik op de tank en dan op de PS4 kan je met R1 en L1 light/heavy tank kiezen of zoon land tank
Ik bedoel de verschillende varianten van elk voertuig, niet de verschillende voertuigen zelf. Light Tank heeft 3 varianten, Landship en Heavy Tank ook. Ik kan er slechts eentje selecteren.

• To easy
SebkeClaes schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:42:
[...]

Ik bedoel de verschillende varianten van elk voertuig, niet de verschillende voertuigen zelf. Light Tank heeft 3 varianten, Landship en Heavy Tank ook. Ik kan er slechts eentje selecteren.
ja dat kan, maar die moet je kopen. Kosten 250 warbands dacht ik zo.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Battlefield 1 is echt tof. Early acces gebruikt en besloten om het op de PS4 te halen. Zeker de €50,- euro waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 19-10-2016 19:50 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:41
In hoeverre merken jullie die terugschakelingen in resolutie tijdens het spelen? Las op PSX-Sense dat dit best extreem kan zijn soms.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Jumpman
Kuhr89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:40:
In hoeverre merken jullie die terugschakelingen in resolutie tijdens het spelen? Las op PSX-Sense dat dit best extreem kan zijn soms.
Wel vreemd ja, Star Wars Battlefront heeft dat niet en is ook erg mooi (vergelijkbaar). Het zal wel gepatched worden. Aluhoed modus: Wellicht heeft Microsoft hier wel geld voor gegeven. De PS4 zou beter moeten presteren dan de XBOX One hardware technisch gezien, en over de XBOX One wordt niet gerept.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13

On_E

Housemusic

Kuhr89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:40:
Nauwelijks eigenlijk, vind het spel prima draaien op de PS4.

Maar misschien heb ik een lage standaard. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SebkeClaes
ja dat kan, maar die moet je kopen. Kosten 250 warbands dacht ik zo.
Blijkbaar moet je eerst hoger gaan in de Tanker-class vooraleer je met Warbonds de nieuwe loadouts kan kopen. Heb 100+ kills met de Light Tank in de standaard configuratie, maar nog steeds kan ik niets kopen. Beetje jammer.

EDIT: via de Career pagina van de Battlefield Companion kan ik ze wél aanpassen. Even zoeken zeg!

[ Voor 13% gewijzigd door SebkeClaes op 19-10-2016 21:17 ]

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

edit: sorry

[ Voor 99% gewijzigd door fynrd1 op 19-10-2016 21:19 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• To easy
Damn die forrest map blijft me verbazen hoe vet die gemaakt is. Doet me beetje denken aan de serie 'pacific' dat ze meter voor meter vechten op de rotsen enzo( Ik weet dat het ww2 is maar dan nog). Echt heel bruut als je met ze alle een rots onder vuur neemt omdat daar alle duitsers verstoppen haha!

• Lekker Ventje
Die companion app werkt nog niet helemaal lekker. Die blijft zeggen dat ik lvl 5 support ben (is lvl 2) en ik heb ook al 17 kills met de Landsman op mijn naam staan terwijl ik daar enkel twee minuten passagier ben geweest. Heb zeker een kwartier in de Light Tank rond gereden en minsten 10 kills en dat zie ik nergens terug.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Hebben jullie ook dat het onwijs lang duurt om een potje te laden? Ook vaak bij een nieuwe match dat de rest al eerder kan beginnen.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:34:
[...]
Klopt, elke 100 kills = 1 ster erbij :)
1000 kills.

Voor elke 1000 kills met een wapen krijg je een zogenaamde Service Star.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
Voor wie het leuk vind: Het Tweakers logo als emblem :)
(met zwarte rand, ziet er beter uit, maar je kunt die er zelf ook afhalen natuurlijk)

https://emblem.battlefield.com/mdmo4VH4Cx

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 20-10-2016 17:00 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• The_Worst

The_Worst

Unox

Had het oude logo nog ingesteld, nu die nieuwe maar in gebruik!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 00:12:
[...]

1000 kills.

Voor elke 1000 kills met een wapen krijg je een zogenaamde Service Star.
Onjuist, zie hieronder:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EB6u0eE.png

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2016 07:15 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03
_/-\o_ @ gamertag. Heb je toegevoegd. Als je je naam eer aan doet qua speelstijl dan wil ik wel een paar potjes BF1 met je spelen. Wel squad orders geven aan aannemen :D

Pfff nou ik ga alweer klagen hoor :) Gisteren vrij genomen en dacht lekker de hele dag te spelen. Werd echt vanaf elke afstand door de MP18, Mondragon en zelfs handguns afgeschoten. Dan denk je: if you cannot beat them, join them. Dus de MP18 erbij gepakt en gewoon op korte afstand nog steeds alleen hitmarkers en halve magazijnen nodig. Bijna elk potje 1:1 spelen.

Heb sterk het gevoel dat iedereen de game opstart, de server browser opstart en luk raak maar een server aanklikt, daarbij niet lettend op regio. Sterk het gevoel dat er veel spelers van andere continenten op EU servers aan het spelen waren.

In het begin van BF4 was dat namelijk ook zo, maar dat werd later beter. Bij BF4 is het verschil Kill/Death ruim 12.000 in de plus.

Hoop echt dat er een region lock komt of iets in die geest want gisteren hoorde ik ook weer een stel Amerikanen op een EU server :(

Verder nog aardig wat bugs:

Werd gerevived, kan ik daarna niet meer ADS. Moest ik eerst naar mijn handgun switchen en weer terug naar mijn standaard wapen alvorens ik weer ADS kan doen.

Qua geluid werkt het ook nog niet altijd even goed. Aardig wat keer van achter een mes in de rug gekregen zonder dat ik diegene hoor aankomen,

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 20-10-2016 07:35 ]

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Iemand dit al gelezen trouwens?
nieuws: Huren van Battlefield 1-servers wordt op pc flink duurder dan op cons...
Mocht iemand interesse hebben om een X1 servertje te huren dan hoor ik graag, kunnen samen wel een 180 dagen ding nemen? Als we dat met een groepje doen (tientje de man?) dan valt het best mee, ik vind het te duur om alleen te doen (wat een zakkenvullers EA..).

@MRE-Inc: conquest 64 speel ik tot nu toe alleen maar, lekker tussen 2-3 objectives in zitten en full-on met je squad rellen en die punten her- of veroveren :) !

• MRE-Inc
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:39:
nieuws: Huren van Battlefield 1-servers wordt op pc flink duurder dan op cons...
Mocht iemand interesse hebben om een X1 servertje te huren dan hoor ik graag, kunnen samen wel een 180 dagen ding nemen? Als we dat met een groepje doen (tientje de man?) dan valt het best mee, ik vind het te duur om alleen te doen (wat een zakkenvullers EA..).

@MRE-Inc: conquest 64 speel ik tot nu toe alleen maar, lekker tussen 2-3 objectives in zitten en full-on met je squad rellen en die punten her- of veroveren :) !
Had ik gelezen. Wil best mee doen. In de tijd van BF3 hadden we ook met een paar tweakers een eigen server. Kun je het lekker EU only houden.

Tussen 2-3 objectives blijven is eigenlijk wel een goede tactiek. Nu ren ik nog alle vlaggen af en als ik onderweg wat tegen kom om te killen dan doe ik dat.

Trouwens wordt bij jullie je loadout ook niet onthouden als je wat aanpast ? Denk je met de Henry Martin te spelen als scout (wel fijn wapen trouwens), blijkt dat je de standaard rifle in je handen hebt.

En wie heeft bij Dice bedacht dat je na een ronde in het hoofdscherm met de resultaten (die met die 4 tabbladen) er 10 seconden de mogelijkheid is om de game te quitten. Staat echt maar iets van 1 seconden de optie Press Y to Quit. Waarom niet de gehele laad peroide die gelukkig niet zo lang is, kuch....

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:39:

Tientje p.p. is best te doen ieder half jaar, ik vind het prima :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 15:13

Stewie!

Keen must die!

Bij veel andere games kan je op een console de server niet eens huren. Bij BF1 wel. En nog goed geregeld ook.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik zit alleen nog met de wapens te pielen... veel wapens lijken op elkaar of is een variant.
Kan nog niet echt een fijn wapen vinden, welke gebruiken jullie ?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
shakespeare schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:12:
ik zit alleen nog met de wapens te pielen... veel wapens lijken op elkaar of is een variant.
Kan nog niet echt een fijn wapen vinden, welke gebruiken jullie ?
Ik heb ook echt nog geen enkel fijn wapen gevonden, de TTK lijkt sowieso onmogelijk lang soms.

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Maakte eergisteren nog een leuke kill met een tank :)

http://xboxclips.com/McFr...5e-4629-b688-afe8ccfaf88b

Geeft toch altijd een lekker gevoel xD

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 23:49
ik hoop dat er wat winkels los gaan vandaag :$ :D

psn: taker-mart

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-11 22:35
taker1987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:26:
ik hoop dat er wat winkels los gaan vandaag :$ :D
Ik hoop het ook.
Tussen de wedstrijden door vanavond wat potjes spelen :+

• Inhumanous
Iemand nog meer last van trophies die die niet krijgt op de PS4. De 450 warbond trophy en reach lvl 10 heb ik wel gehad.

Maar de reach lvl 2 medic class heb ik nog niet gekregen wellicht een bug? Of verkeerd aangegeven en moet ik level 10 halen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

shoombak schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:13:
[...]

Ik heb ook echt nog geen enkel fijn wapen gevonden, de TTK lijkt sowieso onmogelijk lang soms.
Lang? Ik heb het gevoel regelmatig gehad dat ik COD aan het spelen was ipv BF, medipack was regelmatig overbodig omdat iedereen gewoon direct dood was.

Grootste hekelpunt, 'press A to skip'. Iemand gaat dood, heb je aardig wat tijd om hem te reviven, in het beeld zie je zelfs welke medics in de buurt zijn, maar nee... Press A to Skip en respawnen maar. Alle BF's ben ik of medic of engineer (die valt wat tegen), maar combinatie van dat reviven en de zeer matige wapens (waarom moeten die altijd locked zijn aan je class), viel me dat aardig tegen.

Zit nog in m'n 10 uur trial, dus ga nog wat meer spelen, nog in twijfel tussen XBO en PC versie, zeker het menu is zo freaking traag op de XBO, dat ik nu toch eerder geneigd ben naar PC te gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Medics worden juist vaak gekozen vanwege de wapens.. medic en scout hebben de beste wapens.
Press A to skip is inderdaad debiel, verwacht dat ze dit zullen aanpassen. Ik doe t meestal op 80% van dat balkje rechts van die knop, anders kun je niet zien welke objectives hulp nodig hebben en snel kan spawnen.
Ik vind support wel prima, vooral met fire nades, mensen uit hun cover krijgen en nakken. Ook lekker veel knife kills gisteren, beetje tussen 2 objectives met je squad campen zorgt voor goed vertier.
Ik heb alleen het gevoel dat ik de maps nog maar voor 5% ken haha. Vooral die in dat bos waar C op een brug ligt. Soms komt de enemy van achter, denk dan echt wtf? Volgende spawn ff langslopen, blijkt daar een pad te zijn haha.
Goed bedachte map met veel chokepoints :)

• Westbaas
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-11 12:55
Is hij al ergens in een winkel gesignaleerd, dat iemand weet? 😁

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb met die wapens een flashback naar Recon van BF3/4, die starters versie M39 dacht ik. Heb gelukkig nu de optical versie dus al beter dan zo'n iron scope, maar ben nooit fan geweest van die carbine/bolt wapens. Ik snap namelijk niet waarom je semi-ranged wapens (echt CQC zijn ze niet) aan een class geeft die juist CQC moet gaan om mensen van health te voorzien en reviven.

Maar viel me wel op dat respawn amper effect op tickets heeft, de objectives vasthouden des te meer, dat meerwaarde om te wachten op een medic ook niet bijzonder groot is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jumpman
Westbaas schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:33:
Is hij al ergens in een winkel gesignaleerd, dat iemand weet? 😁
Ik denk dat de meeste winkels hem nu wel in het magazijn hebben liggen. ;)

• taker1987
Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat de meeste winkels hem nu wel in het magazijn hebben liggen. ;)
ja maar nu nog vandaag verkopen _/-\o_

• Inhumanous
Voor de mensen in omgeving helmond

http://link.marktplaats.n...s&utm_content=app_android

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Voor een dag eerder €5,- euro meer betalen. Het niet waard imho.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Jumpman
Volgens mij heb je bij Allyourgames het meeste kans op levering vandaag, maar dan had je voor gisteren 18:00 uur moeten bestellen. Bij FIFA 17 is het daar ook voor een aantal mensen hopeloos mis gegaan, die een aantal dagen later pas de game kregen (Er was iets fout gegaan met PostNL). Verder is het een kwestie van tijd, tot ze een sanctie krijgen voor die vroege leveringen bij populaire games.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 21:01
Diederik-Jan schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:20:
Voor een dag eerder €5,- euro meer betalen. Het niet waard imho.
Betekent wel dat het embargo is verbroken, hetgeen gunstig kan zijn voor de rest.

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
Je hebt gelijk!

Ik was echt in de veronderstelling dat het 1000 was...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:14
Jeroenimoes schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 00:13:
Voor wie het leuk vind: Het Tweakers logo als emblem :)
(met zwarte rand, ziet er beter uit, maar je kunt die er zelf ook afhalen natuurlijk)

https://emblem.battlefield.com/iEKoGJCUBx
Mooi man, hoe kan ik die enablen? Kan op m'n laptop niet inloggen in mn Xbox One account...

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Clavis schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Mooi man, hoe kan ik die enablen? Kan op m'n laptop niet inloggen in mn Xbox One account...
Het lukte mij via de Battlefield companion app.. toen ik op de link drukte opende die meteen de app en kon em toen equippen.

• Lekker Ventje
Heb zelf regelmatig (toen ik nog fysieke games kocht) eerder kunnen spelen doordat de games vanaf 16:30 opgehaald konden worden. Dat werkte echter alleen bij preorders.

• MisterJoJo
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-12-2020
Kunnen mensen misschien een foto sturen als iemand hem binnen heeft? Waarschijnlijk gaat dan iedereen los.

• Inhumanous
Als ik zo lees op facebook zijn er al aardig wat winkels die hem al verkopen. Ook in BE vliegen ze over de toonbank!

Ik speel hem al vanaf dinsdag dus ik ben niet opzoek naar een exemplaar maar hoop dat mijn mede tweakers snel een exemplaar weten te score

• MRE-Inc
Ik hen net op https://www.battlefield.com/companion bij de voertuigen via warbonds wat unlocks gekocht. Voor de attack jet heb ik wat zwaarder geschut gekocht en "equipped". Is dat in game direct bruikbaar ? Of moet je een bepaald level zijn als attack jet piloot zijnde ? Ik zie namelijk nergens welk level ik ben van de classes en voertuig classes. Iemand een idee ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/F9aL8N7chv7Z96yYMVnKVPAL/full.png

• taker1987
Inhumanous schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:13:
Als ik zo lees op facebook zijn er al aardig wat winkels die hem al verkopen. Ook in BE vliegen ze over de toonbank!

Ik speel hem al vanaf dinsdag dus ik ben niet opzoek naar een exemplaar maar hoop dat mijn mede tweakers snel een exemplaar weten te score
weet je ook welke winkels ?

• Inhumanous
Nee sorry, alleen die winkel in helmond dan en x aantal winkels in belgie.

• taker1987
is die early enister versie nog de moeite waard om vandaag te kopen ?

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-11 18:57
taker1987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:04:
Nee, gok dat de eerste winkels rond 16:00 de game vrijgeven omdat het embargo doorbroken is.

PSN: Kidjuh

• taker1987
Kidjuh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Nee, gok dat de eerste winkels rond 16:00 de game vrijgeven omdat het embargo doorbroken is.
ik ga toch voor de digitale versie, dus vandaar de vraag ;)

• KevinJK88
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-06-2023
taker1987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:04:
Voor zover ik weet zitten er een paar pre-order goodies bij maar dat is het?

Twijfelde of ik deze ook zou halen. Maar dat is mij de 30 euro niet waard. Vooral niet omdat de game waarschijnlijk vandaag al verkocht gaat worden.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 21:01
Ik ben net bij Media Markt Den Bosch geweest maar daar willen ze hem nog niet meegeven.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:42
T7D_Sneezy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:15:
Ik ben net bij Media Markt Den Bosch geweest maar daar willen ze hem nog niet meegeven.
MM Leeuwarden helaas ook geen succes

• FavvieChulo
  • Laatst online: 20-07-2020
MM Zwolle ook niet

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11 15:04
Net een confimatie gehad van gameresource dat hij op de post is gegaan.
Toch weer een zorg minder.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Dacht eerst dat het spel pas om 1 uur zal unlocken maar gelukkig is het al om 12 uur. Paar potjes BF4, werken en daarna maar los gaan in bf 1.

Edit: uiteraard, servers liggen plat. :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door The_Worst op 20-10-2016 13:36 ]

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:26
The_Worst schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:34:
Dacht eerst dat het spel pas om 1 uur zal unlocken maar gelukkig is het al om 12 uur. Paar potjes BF4, werken en daarna maar los gaan in bf 1.

Edit: uiteraard, servers liggen plat. :Y)
Unlocked het spel om 00:00 vannacht?

• ThijsM
  • Laatst online: 20:11
Iemand in Groningen of Zuidlaren al gekeken of het spel al in de schappen ligt?

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 14:02
thijsmunniksma schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:41:
Iemand in Groningen of Zuidlaren al gekeken of het spel al in de schappen ligt?
Zijn er winkels in zuidlaren dan :P ?

In groningen nog niet in de winkels iig, al gaan er geruchten dat 'ie vanmiddag in de winkels word gelegd daar.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuku-San op 20-10-2016 13:44 ]

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
T7D_Sneezy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:15:
Probeer de gamemania in de stad, daar kon ik toen der tijd The Division 1 dag eerder halen.
Erg vriendelijke mensen daar :)

• The_Worst

The_Worst

Unox

Steven030 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Unlocked het spel om 00:00 vannacht?
Yups, nog 10 uur.

• TGT2
  • Laatst online: 22-09-2022
http://downdetector.com/status/ea/map/

Zou het weer gebeuren? Net als bij BF3, 4 en de BF1 Beta?

:(

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
Delete

-- zie nu dat het geen PC forum meer is --
(waar is die gebleven)?

[ Voor 86% gewijzigd door exstence op 20-10-2016 13:59 ]

• taker1987
TGT2 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:56:

heeft niks met bf1 te maken , fifa server liggen ook plat .

• TGT2
taker1987 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

heeft niks met bf1 te maken , fifa server liggen ook plat .
Is toch beide EA?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad, zal weer leuk worden de komende dagen, precies wanneer m'n nieuwe FIFA seizoen in proclubs begint :P

• Lekker Ventje
degoof schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:57:
Delete

-- zie nu dat het geen PC forum meer is --
(waar is die gebleven)?
Effe in het forumoverzicht kijken, je hebt twee forums voor de PC nu. Een voor de game en een voor de gebruikelijke hardware issues.

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
TGT2 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:56:

Ik heb nergens last van.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Inhumanous
Ik ook niet? Ben nu gewoon online aan het spelen op de ps4

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 14:56
waarschijnlijk omdat je al was ingelogd, ikzelf net als vele andere met mij die nog niet waren ingelogd, kunnen dit dus nu niet

Floksor

• TGT2
Hoop voor je dat het zo blijft.

Helaas is gebleken (bij releases BF3, 4, Hardline) dat er server issues waren. Beta was DDOS. Maja altijd gezeik iig. Fingers crossed!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Op de PS4 springt de game af en toe in Wolfenstein 3D modus. Schijnt een bug te zijn in de dynamische resolutie scaling.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.pu.nl/media/fernando/bf1_resolution_bug_screen_2.jpg

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Iemand MM Hengelo al geprobeerd dan ;)? Anders doe ik het rong 17:00.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bram1984 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:14:
Op de PS4 springt de game af en toe in Wolfenstein 3D modus. Schijnt een bug te zijn in de dynamische resolutie scaling.

[afbeelding]
Heeft soms ook z'n charmes, goed je ziet amper meer wie wat is, maar in Horizon 3 kan je dit op de PC ook inschakelen, even terug naar 480 tijdperk zet er soms ook leuk uit :P

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 14:55
Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:56:
[...]

Wel vreemd ja, Star Wars Battlefront heeft dat niet en is ook erg mooi (vergelijkbaar). Het zal wel gepatched worden. Aluhoed modus: Wellicht heeft Microsoft hier wel geld voor gegeven. De PS4 zou beter moeten presteren dan de XBOX One hardware technisch gezien, en over de XBOX One wordt niet gerept.
Om even neutraal te blijven..

BF1 leunt heel erg op de CPU.
De PS4 mag dan wel een iets rappere GPU hebben maar op CPU kracht legt die het toch echt af ten opzichte van de XBO clockspeed.
Kan er wellicht iets mee te maken hebben.

Bij AC:unity zag je dit wel heel erg duidelijk (volle steden vol met AI) in de praktijk vertaald worden.

[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 20-10-2016 14:21 ]

• Jumpman
bram1984 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:14:

[afbeelding]
Was al bekend, zie enkele pagina's terug. Lang niet iedereen heeft er overigens last van.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:20:
[...]

Was al bekend, zie enkele pagina's terug. Lang niet iedereen heeft er overigens last van.
Ah, wist ik niet.

Verwijderd

Hoelang duurde BF om te installeren voor de PS4 gebruikers? :)

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 15:16
Krijg net een berichtje van het thuisfront dat hij op de mat beland is O+
Besteld via allyourgames.

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Pagina: 1 ... 56 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.