Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Volgens mij heb ik zo'n gele/oranje gekregen, maar kan het allemaal niet nazoeken nu. Dit ging dacht ik juist over een sniper iets met de naam wardragon ofzo erin? Nja ik kan er pas morgenavond na werk achter komen grrrr
Je hebt indd verschillende skins in de packages zitten, er zijn drie types in volgorde van zeldzaamheid;

- special ( witte gloed )
- distinquished ( blauwe gloed )
- legendary ( oranje gloed )

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

Je hebt indd verschillende skins in de packages zitten, er zijn drie types in volgorde van zeldzaamheid;

- special
- distinquished ( blauwe gloed )
- legendary ( oranje gloed )
Thanks voor de info, ik ga het morgen allemaal eens op mijn gemak nakijken (tenminste geen teller die afloopt haha, YES!). Want ik heb best een shitload aan packs ondertussen gekregen en geopend (bijna elk potje was het wel raak en kreeg ik er 1 max 2).

Hopen dat het inderdaad een legendary heb die ik gekregen had, altijd wel leuk om iets ''unieks'' te hebben in een spel :D

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:29
Gezien de Wehkamp niet meer met een dag aanbieding voor de PS4 Battlefield 1 lijkt te komen (had hem graag voor € 44,44 gescoord. ;)), vanmorgen maar bij de MediaMarkt besteld voor €53,00 inclusief verzenden. Kan ik in ieder geval vrijdagavond een paar potjes spelen. :)

Weet iemand of er ergens nog pre-order bonussen zijn bij fysieke exemplaren van console versies?

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 17-10-2016 12:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:11
Ik zit heel erg te twijfelen. Zou de game wel graag willen spelen maar dan is mijn laptop denk ik net te oud. Heeft een Intel i5/i7 4200 (exacte type weet ik niet) met een Geforce 860m chip erin zitten. Denk dat hij wel aardig mee kan op low settings maar dan houdt het wel op. Heb ook nog een PS4 staan, denk dat ik daar betere graphics en een stabielere framerate heb maar das dan wel zonder muis/tobo. Wat is volgens jullie het meest verstandige?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:40
Zullen we anders ook een "BF1: Internetproviders" topic aanmaken? :P Nu we vandaag toch bezig zijn ...

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:45
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:28:
Zullen we anders ook een "BF1: Internetproviders" topic aanmaken? :P Nu we vandaag toch bezig zijn ...
_/-\o_ _/-\o_ doen we

• Bobmeister
Awsom schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:39:
Klopt het trouwens dat die website (a la Battlelog) waar je je loadout etc op kunt aanpassen, offline is? Tijdens de beta kon ik hem zo vinden maar nu niet meer. :P
Weet iemand dit?
Battlelog is toch helemaal verdwenen voor BF1?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Bobmeister
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:41:
Battlelog is toch helemaal verdwenen voor BF1?
Nou, in de beta was er een website waarop je je profiel, loadout, etc kon zien (en aanpassen). Die kan ik nu echter niet terug vinden.

• LopendeVogel
Robkazoe schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:27:
Ik zit heel erg te twijfelen. Zou de game wel graag willen spelen maar dan is mijn laptop denk ik net te oud. Heeft een Intel i5/i7 4200 (exacte type weet ik niet) met een Geforce 860m chip erin zitten. Denk dat hij wel aardig mee kan op low settings maar dan houdt het wel op. Heb ook nog een PS4 staan, denk dat ik daar betere graphics en een stabielere framerate heb maar das dan wel zonder muis/tobo. Wat is volgens jullie het meest verstandige?
[PC] Battlefield 1

Voor oa jou is zojuist dit topic aangemaakt, zodat alle pc hardware issues en stuff hier buiten schot blijft en we het hier lekker over BF1 kunnen hebben.

Even je vraag kopiëren en in het pc issue topic plakken.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-11 19:19
Beste Mede tweakers,

ik heb net Battlefield 1 Early enlister edition gekocht op de PS4. nu kan ik zeg maar wel de 2 dlc packs downloaden maar de game zelf nog niet? weet iemand vanaf wanneer dit kan omdat ik vanavond om 12 uur wel graag nog even wil knallen.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Inhumanous schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:59:
Beste Mede tweakers,

ik heb net Battlefield 1 Early enlister edition gekocht op de PS4. nu kan ik zeg maar wel de 2 dlc packs downloaden maar de game zelf nog niet? weet iemand vanaf wanneer dit kan omdat ik vanavond om 12 uur wel graag nog even wil knallen.
Zou automatisch moeten gaan. Ik heb alles al binnen. Ik moet alleen wachten tot 0.00 uur, aangezien de game dan pas unlocked.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

In australie issie uit mensen ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• LopendeVogel
Beste Mede tweakers,

hmm vreemd, hoe gaat dit op de PSN met andere games die je pre-download?
Op de xbox download die namelijk de volledige game incl de rest van de dingetjes (premium pas en etc).

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Het systeem met Battlepacks is dit keer afgeleid van CS:GO. Het systeem bepaalt 'random' wanneer je aan het eind van de game een kratje krijgt. Desondanks vind ik dit wel een goed systeem omdat je oude skins kunt inruilen voor een superior battlepack, welke gegarandeerd een legendarisch wapen bevat.

Voor mensen die op PC 60 of 90 fps genoeg vinden, vraag ik mij af of je in elk gevecht 0 mouse lag hebt. Aangezien een 144 Hz scherm alleen kan profiteren met 144 behaalde fps, is het verschil naar mijn mening, duidelijk voelbaar. (Niet zichtbaar).

• Bobmeister
Scy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:04:
Voor mensen die op PC 60 of 90 fps genoeg vinden, vraag ik mij af of je in elk gevecht 0 mouse lag hebt. Aangezien een 144 Hz scherm alleen kan profiteren met 144 behaalde fps, is het verschil naar mijn mening, duidelijk voelbaar. (Niet zichtbaar).
Laten we die discussie maar niet gaan voeren hier.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:49
Hoop dat ik voor vrijdag al ergens een fysiek exemplaar op de kop kan tikken..

psn: HertogJack

• LopendeVogel
Scy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:04:
Het systeem met Battlepacks is dit keer afgeleid van CS:GO. Het systeem bepaalt 'random' wanneer je aan het eind van de game een kratje krijgt. Desondanks vind ik dit wel een goed systeem omdat je oude skins kunt inruilen voor een superior battlepack, welke gegarandeerd een legendarisch wapen bevat.

*knip, hier is een ander topic voor geopend
Zelf vind ik het random niet geweldig, ik kreeg in de trial vrijwel elk potje wel een battlepack (zoals aangegeven zelfs in 2 potjes 2 packs), mijn neef en kennis welgeteld 1 in 10 uur tijd..

Dan worden wel 8-10 packs (oid?) verdeeld onder 64 personen, maar goed de 1 heeft geluk dat die heel vaak 1 krijgt (zoals ik met de trial) en de ander krijgt er 1 in 10 uur spelen.. Doordat het random blijft kan het zijn dat het zo door blijft gaan en hun dadelijk 200 uur erop hebben zitten en nog altijd geen pack hebben gekregen.

Zo ben ik wel van mening dat het iets anders kan, bijv 3-4 potjes 0 battlepacks is de volgende ronde of de ronde daarop gewoon 100% een battlepack (bijvoorbeeld).

Ik ben ook bang dat men (die graag battlepacks wilt) gewoon servers in gaan waar maar een paar spelers zijn waarbij je dus bijna 100% een battlepack krijgt?

Dan heb je de mensen die bovenaan uitgelicht worden, ook daar sta ik vaker bij omdat ik echt zo'n ammo / support guy ben, maar goed dan heb je iets goed gedaan, je krijgt er dan niks voor terug naar mijn weten.

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 17-10-2016 13:13 ]

• Bobmeister
*knip, hier is een ander topic voor geopend
Wist niet dat je mod was.

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
En hier een snelle form als je je als speler wil registeren: https://docs.google.com/f...BObYagvx2khzmPUk-IDpAdEMk

De spelerslijst komt er zometeen aan..

• LopendeVogel
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Wist niet dat je mod was.
1. ik wilde niet die gehele tekst mee kopiëren daar waar ik geen antwoord erop ging geven.
2. ik vond het informatief om te vermelden dat voor die vragen een speciaal topic geopend is. Daar heeft de tweaker baat bij en wij ook.

Ik ben dan ook geen mod zoals je ziet, gewoon iemand die wilde helpen.

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:45

• Bendalf
En hier de spelerslijst: https://docs.google.com/s...Gvj1OirrsB9AZxcqbraE772G4

Misschien handig om in het OT te zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bendalf op 17-10-2016 13:36 ]

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Nice, heb me me maar ook meteen even aangemeld!

PS: voor mensen die de standaard editie hebben maar willen upgraden, dat kan gewoon via refund. Even een ticketje aanmaken bij ea, onder de Nederlandse versie en je laten terugbellen. Zo gepiept!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:24

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Link werkt niet.... beter gezegd, de lijst werkt niet.

Steam/Discord: Flimovic

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Beste Mede tweakers,

Kijk eens bij je notificaties, dikke kans dat die download niet is gestart omdat je er niet genoeg ruimte voor hebt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
nav de review ook maar gepreorderd.

Weten mensen al of het makkelijk is om een lobby te openen in een community? Als er bijvoorbeeld een Tweakers Community is dat er van daaruit lobby's gemaakt kunnen worden om (mainly) met Tweakers te spelen? (Op de PS4 is mijn geval overigens).

Vind het nadeel van dit soort spellen altijd dat je altijd tegen randoms speelt over de hele wereld. Vind een beetje communicatie altijd wel handig en dat is er vaak niet bij spellen als BF/CoD.

• Bendalf
Flimovic schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Link werkt niet.... beter gezegd, de lijst werkt niet.
Normaal staat er onderaan een tabje met "Results".. Dat moet je gebruiken

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:13:
En hier een snelle form als je je als speler wil registeren: https://docs.google.com/f...BObYagvx2khzmPUk-IDpAdEMk

De spelerslijst komt er zometeen aan..
Ik heb me ingeschreven, ik ben ook erg benieuwd naar de lijst. :)

Overigens erg triest dat het met een formulier moet, omdat anders de lijst leeggegooid wordt. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Bendalf
Even alle links samen zetten:

En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.

Spelerslijst
Je kan je nu ook hier aanmelden als speler en zo je gegevens makkelijk delen. De lijst zelf kan je hier raadplegen

Geen idee wat de mogelijkheden zijn op xbox/psn maar als daar communities beschikbaar zijn dan mag je die steeds doorsturen. Dan zet ik ze bij in het formulier.

Verwijderd

RedHat schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:44:
nav de review ook maar gepreorderd.

Weten mensen al of het makkelijk is om een lobby te openen in een community? Als er bijvoorbeeld een Tweakers Community is dat er van daaruit lobby's gemaakt kunnen worden om (mainly) met Tweakers te spelen? (Op de PS4 is mijn geval overigens).

Vind het nadeel van dit soort spellen altijd dat je altijd tegen randoms speelt over de hele wereld. Vind een beetje communicatie altijd wel handig en dat is er vaak niet bij spellen als BF/CoD.
Je kunt previous servers & favorites browsen. Kwestie van: iemand een servertje huren, naam aanpassen, allemaal bij favorite knallen: klaar. 64 man conquest is dikke prima ;)

• RedHat
Is het niet mogelijk om in de Result sheet een tab te hebben met PS4/XBox/PC ?

Bovenstaande reactie: Dus je kan ook op PS4 Dedicated Servers gebruiken? Vet!

[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 17-10-2016 14:02 ]

• Pukson
  • Laatst online: 19-11 21:40
Nu de enlister editie al speelbaar is zou het mogelijk zijn fysiek de game ergens al te bemachtigen? Maandag komt meestal de leveringen binnen van games bij onze lokale intertoys. Zo maar eens aanrijden
Succes, maar ik denk eerlijk gezegd dat je vrijdag mag terugkomen :/

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:05
Pukson schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:10:
Nu de enlister editie al speelbaar is zou het mogelijk zijn fysiek de game ergens al te bemachtigen? Maandag komt meestal de leveringen binnen van games bij onze lokale intertoys. Zo maar eens aanrijden
Uh, is de enlister nu al te spelen? morgen toch pas?
Vannacht 00:00 *O*

(en dan 3 uur vloeken op server en join problemen, om uiteindelijk het maar op te geven en te gaan slapen ;) )

[ Voor 77% gewijzigd door poor Leno op 17-10-2016 14:16 ]

• Pukson
  • Laatst online: 19-11 21:40
Ohja even in de war, maar met VPN naar Australië kan je wel spelen dacht ik al

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:12
Pukson schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:10:
Waarom een fysieke kopie?
Meestal moet je toch alles downloaden dus dan is de meerwaarde van een DVD ook weg.

EDIT: Vroeg me vooral af of er een voordeel zat aan een fysieke kopie...

[ Voor 8% gewijzigd door Leader98 op 17-10-2016 16:03 ]

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:05
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:15:

(en dan 3 uur vloeken op server en join problemen, om uiteindelijk het maar op te geven en te gaan slapen ;) )
Juist!
Leader98 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Meestal moet je toch alles downloaden dus dan is de meerwaarde van een DVD ook weg.
Nee, dan heof je de 50 gig van het spel niet te downen.. alleen de patches.

• Rebel8319
  • Laatst online: 15:57
Ik heb op die Agone Forest map , dat volgens mij de belichting niet helemaal juist werkt op de lucht.. het is heeel fel , en als ik naar boven kijk dan flikkert het ook .. de rest van die map is prima en zie ik goed en geen shaduw problemen

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:11
Zijn er op de PC nou dedicated servers?

• Inhumanous
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:15:

Denkje? Dit is mijn eerste battlefield game en heb ook de early enlister edition, maar jij denkt dus dat vanavond rond 12 uur half 1 het spel eigenlijk nog niet te spelen is door server problemen?

Verwijderd

Inhumanous schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:20:
[...]

Denkje? Dit is mijn eerste battlefield game en heb ook de early enlister edition, maar jij denkt dus dat vanavond rond 12 uur half 1 het spel eigenlijk nog niet te spelen is door server problemen?
Mensen kunnen gefaseerd spelen, dus zal wel los lopen. Ik ga zelf morgen pas echt spelen (geen zin om vnaaf om 12 uur te beginnen). Servers zijn nu toch ook prima? Australie en azie zijn al online..

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

[...]

Dat is bijna met elke nieuwe release zo tegenwoordig......helaas!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[...]

Grootste problemen ontstaan natuurlijk pas als de grote massa losgaat
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Nee, dan heof je de 50 gig van het spel niet te downen.. alleen de patches.
Maar je moet wel de game installeren vanaf disc wat ongeveer net zo traag/snel gaat als downloaden. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:12
De mappen die niet in de trial zitten zijn sinds vandaag te spelen met de volledige game op Xbox One :D

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 17-10-2016 14:24 ]

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Maar je moet wel de game installeren vanaf disc wat ongeveer net zo traag/snel gaat als downloaden. :+
Ja en nee, de 50gb is in ieder geval al wel binnen, en hoeft niet meer traag gedownload te worden...
En installeren moet je alsnog bij de download

Revive the guild!

• Bendalf
RedHat schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:00:
Is het niet mogelijk om in de Result sheet een tab te hebben met PS4/XBox/PC ?

Bovenstaande reactie: Dus je kan ook op PS4 Dedicated Servers gebruiken? Vet!
Je kan gewoon de bestaande filter views gebruiken... :P
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/110539217/filter.png

• RedHat
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]
|:( Niet gezien. Ben niet zo bekend met docs sorry :)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53
Leader98 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Eeuwige discussie nr 28346128364:
Schijf versus digitaal.

voordelen schijf:
- goedkoper in retail (consoles)
- doorverkoopmogeijkheden / inwisselbaar
- enorme downloads vermijden (sommmige landen doen nog aan datacaps)

voordelen digitaal:
- geen gehannes met schijfjes wisselen of vergeten mee te nemen.
- pre-loaden, direct aan deslat bij release
- cheaper bij sales of keysites (PC)

DOSSIER: GESLOTEN.

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 17-10-2016 16:56 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• PuckStar
  • Laatst online: 17:43
Jeroenimoes schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:16:
[...]

Eeuwige discussie nr 28346128364:
Schijf versus digitaal.

voordelen schijf:
- goedkoper in retail
- doorverkoopmogeijkheden / inwisselbaar
- enorme downloads vermijden (sommmige landen doen nog aan datacaps)

voordelen digitaal:

DOSSIER: GESLOTEN.
Indien het over de PC versie gaat:
Goedkoper in retail!?!? Dacht het niet hè. Hoe kom je daarbij?

Zeer groot voordeel van Digitaal:
Preloaden en direct bij release spelen.........ipv bij schijf wachten totdat de bezorger er is, of dat de winkels open gaan.

je dossier is dus helaas niet volledig en kan derhalve niet gesloten worden :P
als je een eeuwige discussie wilt stoppen moet je wel volledig zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PuckStar op 17-10-2016 15:47 ]

• WWooDs
  • Laatst online: 28-02 12:21
ik heb een versie waarmee ik een fysieke kopie krijg, heb echter geen DVD-speler in mijn pc zitten.

kan de gehele versie toch ook downloaden als ik de game geregistreed heb in ORIGIN neem ik aan ?

• PuckStar
WWooDs schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:22:
ik heb een versie waarmee ik een fysieke kopie krijg, heb echter geen DVD-speler in mijn pc zitten.

kan de gehele versie toch ook downloaden als ik de game geregistreed heb in ORIGIN neem ik aan ?
ja

• RedHat
Nu nog een optie om een fysieke kopie te registeren in PS Store zodat je hem ook gewoon kan downloaden.
Leuk om fysieke games in je kast te hebben staan, geen gehannes met discs.

• PuckStar
RedHat schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:31:
Nu nog een optie om een fysieke kopie te registeren in PS Store zodat je hem ook gewoon kan downloaden.
Leuk om fysieke games in je kast te hebben staan, geen gehannes met discs.
print je het hoesje en stop je dat in een lege dvd hoes ;)
staat leuk in de kast. inhoud pak je er toch nooit meer bij.
ok het is niet hetzelfde :p maar toch.....

• Bobmeister
Waar staat jullie sensitivity trouwens op? Mijn on-foot sensitivity stond eerst op 8%, maar nu al op 2% (met 1800dpi) en nog voelt het eigenlijk net iets te snel. Straks in de full build maar eens kijken of je dat ook lager dan 1% kunt krijgen mbv de console.

• Rickpm1
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:38:
Waar staat jullie sensitivity trouwens op? Mijn on-foot sensitivity stond eerst op 8%, maar nu al op 2% (met 1800dpi) en nog voelt het eigenlijk net iets te snel. Straks in de full build maar eens kijken of je dat ook lager dan 1% kunt krijgen mbv de console.
Dat is een best hoge DPI, je kan ook je DPI verlagen zodat je in-game sensitivity in range blijft.

Verwijderd

Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:02:
[...]

Dat is een best hoge DPI, je kan ook je DPI verlagen zodat je in-game sensitivity in range blijft.
DPI is dat je muis ding? Die heb ik op 8500 staan lol, 1800 is toch juist superlaag?

• Bobmeister
Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:02:
[...]

Ja maar dat vind ik allemaal weer lastig en dat kost tijd enzo. Als ik mijn sens ingame gewoon op 0,2% ofzo kan zetten ben ik er ook. :P
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:09:
[...]

DPI is dat je muis ding? Die heb ik op 8500 staan lol, 1800 is toch juist superlaag?
:D

Raak je wel wat?

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 12:25
Goede reviewscores, ondanks dat het natuurlijk om de multiplayer draait is het ook goed om te horen dat de singleplayer de moeite waard is. Zin in.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Rickpm1
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:10:
[...]

Ja maar dat vind ik allemaal weer lastig en dat kost tijd enzo. Als ik mijn sens ingame gewoon op 0,2% ofzo kan zetten ben ik er ook. :P

[...]

:D

Raak je wel wat?
Ik heb op mijn Razer abyssus de opties om hem op 450, 1800 en 3500 te zetten. Standaard op 450 staan want vanaf 1800 vliegt die alle kanten op haha.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 20:41
Jeroenimoes schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:16:
voordelen digitaal:
Zo heb ik ook ooit GTA5 voor de pc op schijf gekocht. Leuk zo'n doosje met schijfjes. Maar voor wat betreft installatie werkt het net zo prima. Ik heb de inhoud van al die schijven in 1 map gekopieerd en mocht ik het spel moeten herinstalleren dan kan dat gewoon vanuit die map. :)

Mijn YouTube Channel

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:56:

En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.

Spelerslijst
Je kan je nu ook hier aanmelden als speler en zo je gegevens makkelijk delen. De lijst zelf kan je hier raadplegen

Geen idee wat de mogelijkheden zijn op xbox/psn maar als daar communities beschikbaar zijn dan mag je die steeds doorsturen. Dan zet ik ze bij in het formulier.
Opgenomen in startpost, maarrreh, die lijst werkt nog niet... (zie ook geen weergave opties per platform)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Opgenomen in startpost, maarrreh, die lijst werkt nog niet... (zie ook geen weergave opties per platform)
Lijst werkt prima. Onderaan heb je de Results tab.
En de filter vind je via Data -> Filter Views.

Verwijderd

Haha ja, gaat prima! Alleen vliegen is klote met een hoge DPI, maar heb de sensitiviteit daarvan lager gezet.
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]
Gooi mijn eerste entry er even uit a.u.b.
Je hebt op een later moment de Mic en Leeftijd toegevoegd, die ik dus niet had ingevuld. Nu wel, maar sta er nu dus twee keer in. ;)

• The Source
  • Registratie: April 2000
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:56:

Spelerslijst

Staat nog uplay in de vraag over je origin ID.

• Bobmeister
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Haha ja, gaat prima! Alleen vliegen is klote met een hoge DPI, maar heb de sensitiviteit daarvan lager gezet.
Damn, kan me niet voorstellen hoe weinig jij jouw muis moet bewegen. :P

• Intelcorei7
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb mijn DPI van m'n razer op 1900 staan en sensitiviteit ook iets omhoog dan gaat het perfect.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:55:
[...]

Damn, kan me niet voorstellen hoe weinig jij jouw muis moet bewegen. :P
Moet je ff quake gaan spelen, komt door dat spel haha :P Snel moven en draaien is key om te pwnen! :+

• Bendalf
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:41:
[...]

Gooi mijn eerste entry er even uit a.u.b.
Je hebt op een later moment de Mic en Leeftijd toegevoegd, die ik dus niet had ingevuld. Nu wel, maar sta er nu dus twee keer in. ;)
Entry verwijderd en de uplay referentie aangepast naar Origin :-)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

8500 dpi is achterlijk hoog ook als je Quake speelt. Je moet op een DPI spelen waar je sensor in je muis native op draait en dan met je sensitivity tweaken. Zo'n hoge DPI is alleen maar nadelig en is al aangetoond dat je bij serieus hoge DPI's zelfs pixels kan gaan skippen omdat het allemaal softwarematig geboost wordt.

Gewoon op 800 DPI zetten en dan met de sensitivity spelen tot dat je de door jou als fijn ervaren snelheid hebt.
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:59:
[...]

Moet je ff quake gaan spelen, komt door dat spel haha :P Snel moven en draaien is key om te pwnen! :+

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

DAMAGE schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:05:
8500 dpi is achterlijk hoog ook als je Quake speelt. Je moet op een DPI spelen waar je sensor in je muis native op draait en dan met je sensitivity tweaken. Zo'n hoge DPI is alleen maar nadelig en is al aangetoond dat je bij serieus hoge DPI's zelfs pixels kan gaan skippen omdat het allemaal softwarematig geboost wordt.

Gewoon op 800 DPI zetten en dan met de sensitivity spelen tot dat je de door jou als fijn ervaren snelheid hebt.

[...]
800 dpi is best goed ja. Maar 1600 dpi is naar mijn mening de sweetspot bij 1080p. Geen pixelskipping bij micro bewegingen van de muis. Ik speelde 400 dpi 10 sensitivity bij overwatch en ging daarna een test doen met 1600 dpi en 2,5 sensitivity. Je kunt het verschil duidelijk merken.

Wat jij bedoelt is wanneer je dpi te ver omhoog schaalt en je sens in verhouding niet laag genoeg hebt gezet. (Bijvoorbeeld 12 cm voor 270 graden turn) Dan skipt je muis nog steeds pixels bij weinig bewegen.) Hoge dpi is goed mits je een leer lage sensitivity gebruikt om het te compenseren. Boven 3200 dpi is er geen veelal geen reden meer om 4k monitoren pixelskippen tegen te gaan. Bron: https://m.reddit.com/r/Co...onstrates_pixel_skipping/ zie ook reddit tool onderaan post.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Als men niet discord wilt gebruiken, maar gewoon het oude bekende Teamspeak zijn ze uiteraard wederom van harte welkom op de BuG TS.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Een meneer van Logitech heeft dit eens uitgelegd. Er is geen reden om een DPI te gebruiken boven de native DPI van de sensor die in je muis zit. Ga je dit wel doen, dan wordt de DPI softwarematig verhoogd, waardoor je dus kans hebt op pixelskippen. Resolutie zou niet uit mogen maken. Het aantal pixels dat je muis bij beweging aflegt zou altijd gelijk moeten zijn. Ongeacht of je pixels skipt of niet.

Als de native DPI van je muis 1600 is dan gebruik je dat. Als dat 800 DPI is dan gebruik je dat. Daarna ga je het finetunen met je sensitivity in game. Het beste zoek je dus uit wat de native DPI van de sensor is die in je muis zit en dat gebruik je dan.

Verder is het natuurlijk belangrijk om te kijken naar welke sensitivity het beste bij je past. Je moet niet een hoge sensitivity nemen omdat mensen roepen dat je dan sneller kunt omdraaien of zo. Je moet een sensitivity pakken waarop je het meest accuraat bent. Bij de ene is dat een hoge sens bij de ander is dat juist een lage sens. Sommige mensen nemen maar wat aan van anderen zonder zelf te kijken wat goed voor ze is. Belangrijkste is natuurlijk dat je on target kunt blijven.

De enige reden om een hoge DPI muis te gebruiken is als je bijvoorbeeld een muis op een console wilt aansluiten (PS4, Xbox) dan wil je een zo hoog mogelijke DPI hebben. Want lage DPI geeft op een console extreem lage sens. 8500 DPI is dan juist weer prima. Anyway we dwalen af.
Scy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

800 dpi is best goed ja. Maar 1600 dpi is naar mijn mening de sweetspot bij 1080p. Geen pixelskipping bij micro bewegingen van de muis. Ik speelde 400 dpi 10 sensitivity bij overwatch en ging daarna een test doen met 1600 dpi en 2,5 sensitivity. Je kunt het verschil duidelijk merken.

Wat jij bedoelt is wanneer je dpi te ver omhoog schaalt en je sens in verhouding niet laag genoeg hebt gezet. (Bijvoorbeeld 12 cm voor 270 graden turn) Dan skipt je muis nog steeds pixels bij weinig bewegen.) Hoge dpi is goed mits je een leer lage sensitivity gebruikt om het te compenseren. Boven 3200 dpi is er geen veelal geen reden meer om 4k monitoren pixelskippen tegen te gaan. Bron: https://m.reddit.com/r/Co...onstrates_pixel_skipping/ zie ook reddit tool onderaan post.

[ Voor 11% gewijzigd door DAMAGE op 17-10-2016 18:32 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Mijn muis gaat tot 10.000 dpi, is handig bij hoge resoluties.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

DAMAGE schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:29:
Een meneer van Logitech heeft dit eens uitgelegd. Er is geen reden om een DPI te gebruiken boven de native DPI van de sensor die in je muis zit. Ga je dit wel doen, dan wordt de DPI softwarematig verhoogd, waardoor je dus kans hebt op pixelskippen. Resolutie zou niet uit mogen maken. Het aantal pixels dat je muis bij beweging aflegt zou altijd gelijk moeten zijn. Ongeacht of je pixels skipt of niet.

Als de native DPI van je muis 1600 is dan gebruik je dat. Als dat 800 DPI is dan gebruik je dat. Daarna ga je het finetunen met je sensitivity in game. Het beste zoek je dus uit wat de native DPI van de sensor is die in je muis zit en dat gebruik je dan.

Verder is het natuurlijk belangrijk om te kijken naar welke sensitivity het beste bij je past. Je moet niet een hoge sensitivity nemen omdat mensen roepen dat je dan sneller kunt omdraaien of zo. Je moet een sensitivity pakken waarop je het meest accuraat bent. Bij de ene is dat een hoge sens bij de ander is dat juist een lage sens. Sommige mensen nemen maar wat aan van anderen zonder zelf te kijken wat goed voor ze is. Belangrijkste is natuurlijk dat je on target kunt blijven.

De enige reden om een hoge DPI muis te gebruiken is als je bijvoorbeeld een muis op een console wilt aansluiten (PS4, Xbox) dan wil je een zo hoog mogelijke DPI hebben. Want lage DPI geeft op een console extreem lage sens. 8500 DPI is dan juist weer prima. Anyway we dwalen af.

[...]
Mijn muis is op elke resolutie native :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:03
Bleh, ik dacht om 17:00 te kunnen spelen omdat de Indiase store 17-10-2016 8:30PM aangaf. Dat had ik dus mooi verkeer omgerekend naar Nederlandse tijd. Die 8:30 is dus al de omgerekende tijd voor NL. Als het dus in NL 20:30 uur is, dan is dat in India dus 0:00 uur. Ook wel logisch want de game gaat overal om middernacht live :(

Onderstaande is de Indiase Microsoft Store op een Xbox One met locatie op India en taalgebied op English (India) en taal op English en via een VPN verbinding naar India.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EIrs4gB4kySjzQJocEDen90h/full.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 17-10-2016 20:19 ]

XBL: MRE Inc

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Wow wat is dat dan dat nu alle maps beschikbaar zijn met de trial haha. Speelde net grappa mountains die is wel leip hoor met al die bunkers en kanon koepels :)

Verwijderd

To easy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:59:
Wow wat is dat dan dat nu alle maps beschikbaar zijn met de trial haha. Speelde net grappa mountains die is wel leip hoor met al die bunkers en kanon koepels :)
Zal wel zijn omdattie released nu, voorbereidingen voor alle regions. Gave maps! Vooral dat bos en die stedenmaps.. gogo berlin en stalingrad style (1942..)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:06:
[...]

Zal wel zijn omdattie released nu, voorbereidingen voor alle regions. Gave maps! Vooral dat bos en die stedenmaps.. gogo berlin en stalingrad style (1942..)
Ja die bos map was aan het laden, maar je raad het al trial time op haha. Vanavond 1 over 12 even naar kijken ;). Ja echt een prachtig gevoel bij sommige maps. Ik vind ook die seuz map steeds lekker, vooral als iedereen om punt B strijd met conquest. Dan liggen beide teams op die duinen te strijden voor elke centimeter echt prachtig vind ik dat. Helemaal als je dan de sentry gun oppakt dan ben je echt een rambo in de duinen!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 23:54

Bozznl

GT: The Bozzz88

MRE-Inc schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:14:
Bleh, ik dacht om 17:00 te kunnen spelen omdat de Indiase store 17-10-2016 8:30PM aangaf. Dat had ik dus mooi verkeer omgerekend naar Nederlandse tijd. Die 8:30 is dus al de omgerekende tijd voor NL. Als het dus in NL 20:30 uur is, dan is dat in India dus 0:00 uur. Ook wel logisch want de game gaat overal om middernacht live :(

Onderstaande is de Indiase Microsoft Store op een Xbox One met locatie op India en taalgebied op English (India) en taal op English en via een VPN verbinding naar India.

[afbeelding]
Haha precies... ik had m ook in India besteld. Nu werkt die ook bij mij! Knallen maar!

Btw.. als iemand hier ook btje casual multiplayer wil spelen komende tijd voeg maar toe op X1: The Bozzz88

[ Voor 6% gewijzigd door Bozznl op 17-10-2016 21:36 ]

GT: The Bozzz88

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Booeeeee m'n 10 uren zijn nu toch echt voorbij :'(

Toch nog even een paar van de nieuwe maps mee kunnen pakken gelukkig :D Ik ben met name erg te spreken over Ballroom Blitz en Argonne Forest. Die laatste is echt heerlijke chaos en close combat fights, leverde nu al geniale momenten op met vijanden. En Medic spelen is daar ook leuk en goed voor de punten :9

Nu maar een paar dagen wat ander vertier nog zoeken en dan daarna weer lekker verder met de full game!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 20:24
Is het bij jullie soms ook extreem mistig? zie soms echt maar 10 meter voor me.
Ook met een vliegtuig is het dan lastig vliegen :P

Speel het op de ultra preset

[ Voor 13% gewijzigd door lochpatje op 17-10-2016 21:48 ]

Toch maar overstag gegaan, Battlefield 1 gekocht tezamen met een nieuwe videokaart omdat mijn HD6950 het echt niet meer ging trekken. Zat te twijfelen of ik hem wel of niet zou kopen aangezien ik een stuk minder fanatiek game, maar na wat gameplay beelden bekeken te hebben toch overtuigd geworden.

Kan iemand wat zinnigs zeggen over de tijd die je nodig hebt om een class compleet te krijgen qua unlocks? Vraag me af of ik me nu op een enkele class zal focussen om toch alle wapens beschikbaar te krijgen of alle classes door elkaar spelen maar wellicht nooit alle wapens vrijspelen wegens tijdgebrek.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bobmeister
Een uurtje of 8/10 om level 10 per class om dat classlevel 10 te bereiken gok ik zo. Dan kun je met alle wapens spelen. Ik verwacht dat je dan ook wel genoeg geld (warbonds) hebt om die allemaal te kopen (of in ieder geval één soort).
Dat valt mee. Dat moet wel te doen zijn, heb het hele weekend vrij hiervoor. En qua attachments per wapen, is dat nog steeds tot 350 kills per wapen of is dat uitgebreid/beperkt?

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 17-10-2016 21:57 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Toen straks toch maar Early Enlister gekocht om vanavond al lekker los te gaan. Heerlijke game!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

p0st

Dutch Reefer

Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:55:
Een uurtje of 8/10 om level 10 per class om dat classlevel 10 te bereiken gok ik zo. Dan kun je met alle wapens spelen. Ik verwacht dat je dan ook wel genoeg geld (warbonds) hebt om die allemaal te kopen (of in ieder geval één soort).
Dat ligt ook wel een beetje aan je skill hoor, ik was al blij dat ik Assault op Level 1 had na 2/3 uur spelen haha :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• PuckStar
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:55:
dat is erg snel! ik heb er 10u op zitten maar ben class 2 of 3 ofzo (wel afgewisseld assault/medic)

• Bobmeister
Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:57:
Dat valt mee. Dat moet wel te doen zijn, heb het hele weekend vrij hiervoor. En qua attachments per wapen, is dat nog steeds tot 350 kills per wapen of is dat uitgebreid/beperkt?
Dat weet ik eigenlijk niet. In de beta en in de early play versie waren er maar een paar modificaties waar je uit kon kiezen.
p0st schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:15:
[...]

Dat ligt ook wel een beetje aan je skill hoor, ik was al blij dat ik Assault op Level 1 had na 2/3 uur spelen haha :+
PuckStar schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:16:
[...]

dat is erg snel! ik heb er 10u op zitten maar ben class 2 of 3 ofzo (wel afgewisseld assault/medic)
Oke. :P Waar ik mijn 8 tot 10 uur op baseer is dat ik er nu 10 uur op heb zitten en ik recon level 8 ben, medic level 3, en assault level 2. Ik gok dat ik zo'n 5 tot 6 uur recon heb gespeeld en de andere 2 classes de rest.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08

beany

Meeheheheheh

Is het iemand trouwens al opgevallen dat in http://battlelog.battlefield.com/ BF1 er ook bij staat?

Als je naar http://battlelog.battlefield.com/bf1 gaat nadat je bent ingelogd krijg je wat info over wat je kan verwachten qua BF1 op battlelog.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Bobmeister
beany schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:30:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat in http://battlelog.battlefield.com/ BF1 er ook bij staat?

Als je naar http://battlelog.battlefield.com/bf1 gaat nadat je bent ingelogd krijg je wat info over wat je kan verwachten qua BF1 op battlelog.
Ah, hij is er weer! Die website kon je ook bezoeken tijdens de Beta. :)

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 23:00
Naam toegevoegd aan de lijst, ik heb er zin in! Vrijdag lekker spelen. Als er nog meer zijn die vrijdag gaan spelen, voeg me maar toe, speel met mic; (PC) origin id: bryanlost

PSN: bryanlost

• Inhumanous
Mensen die vanavond/morgen nog gaan spelen op de ps4??

Voeg me toe: DaffyTheCore
Pagina: 1 ... 53 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.