Scy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:04:
Het systeem met Battlepacks is dit keer afgeleid van CS:GO. Het systeem bepaalt 'random' wanneer je aan het eind van de game een kratje krijgt. Desondanks vind ik dit wel een goed systeem omdat je oude skins kunt inruilen voor een superior battlepack, welke gegarandeerd een legendarisch wapen bevat.
*knip, hier is een ander topic voor geopend
Zelf vind ik het random niet geweldig, ik kreeg in de trial vrijwel elk potje wel een battlepack (zoals aangegeven zelfs in 2 potjes 2 packs), mijn neef en kennis welgeteld 1 in 10 uur tijd..
Dan worden wel 8-10 packs (oid?) verdeeld onder 64 personen, maar goed de 1 heeft geluk dat die heel vaak 1 krijgt (zoals ik met de trial) en de ander krijgt er 1 in 10 uur spelen.. Doordat het random blijft kan het zijn dat het zo door blijft gaan en hun dadelijk 200 uur erop hebben zitten en nog altijd geen pack hebben gekregen.
Zo ben ik wel van mening dat het iets anders kan, bijv 3-4 potjes 0 battlepacks is de volgende ronde of de ronde daarop gewoon 100% een battlepack (bijvoorbeeld).
Ik ben ook bang dat men (die graag battlepacks wilt) gewoon servers in gaan waar maar een paar spelers zijn waarbij je dus bijna 100% een battlepack krijgt?
Dan heb je de mensen die bovenaan uitgelicht worden, ook daar sta ik vaker bij omdat ik echt zo'n ammo / support guy ben, maar goed dan heb je iets goed gedaan, je krijgt er dan niks voor terug naar mijn weten.
[
Voor 13% gewijzigd door
LopendeVogel op 17-10-2016 13:13
]