Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 22:56
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 06:25:
Iemand ervaring met een support bug? Soms respawn ik na een death als soort van support medic Oo
Heb dan mijn support guns en nade, een ammo crate en een medpack.
Dit gebeurt elk potje wel minimaal 1 keer, ik vind het niet erg, maar het lijkt me niet de bedoeling...
Is op de X1, dus zal niet snel als cheater worden uitgemaakt, eerlijk is anders ;)
Dan ben je waarschijnlijk op een paard gespawned dan krijg je die loadout namelijk automatisch, heeft iedereen :)

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Is de Early Enlister Deluxe Edition allen op Origin beschikbaar?
Het scheelt voor mij 32.60 euro vergeleken met CDKeys.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:10
FRANSAD schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 06:50:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk op een paard gespawned dan krijg je die loadout namelijk automatisch, heeft iedereen :)
Dat is overigens toevoeging waar ik erg blij mee ben.
worden de voertuigen minder tot niet als wegwerp-taxi's gebruikt. Ideaal.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Koning Willy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:32:
Is de Early Enlister Deluxe Edition allen op Origin beschikbaar?
Het scheelt voor mij 32.60 euro vergeleken met CDKeys.
Ja. Deluxe en Ultimate is alleen via Origin beschikbaar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 20:31
ikbengoofy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:32:
[...]

Dat is overigens toevoeging waar ik erg blij mee ben.
worden de voertuigen minder tot niet als wegwerp-taxi's gebruikt. Ideaal.
Zeer goede toevoeging wat mij betreft idd. Vooral voor de vliegtuigen een grote impact.

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

Ja. Deluxe en Ultimate is alleen via Origin beschikbaar.
NVM ik heb gezien dat de pre-order DLC apart beschikbaar is op CDKeys.
Dan ben ik alleen Red Baron Pack/Lawrence of Arabia Pack/3 skins voor behemoths kwijt. Ik kan waarschijnlijk later upgraden als het spel op Origin Access komt of tijdens een sale.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Koning Willy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

NVM ik heb gezien dat de pre-order DLC apart beschikbaar is op CDKeys.
Dan ben ik alleen Red Baron Pack/Lawrence of Arabia Pack/3 skins voor behemoths kwijt. Ik kan waarschijnlijk later upgraden als het spel op Origin Access komt of tijdens een sale.
Klopt. Maar dan kun je de game pas vanaf de 21ste spelen i.p.v. de 18de met Early Enlister.

/edit: Klaarblijkelijk kun je toch al 4 extra maps spelen in de Trial. :)

https://m.reddit.com/r/Ba...blitz_argonne_forest_and/

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2016 09:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:30
Hallo

Het is mij opgevallen dat Battlefield 1 behoorlijk CPU intensief is vergeleken met andere games.
Op dit moment heb ik een i5 3570K die op 4Ghz draait echter lijkt deze een bottleneck te vormen voor mijn GTX1070.
CPU zit non stop op 100%.

Nu heb ik gelezen dat het verschil tussen de 3570 en de nieuwere 6xxx series niet echt heel groot is en dat het verschil in prestaties minimaal is.

Is het verstandig om te upgraden naar wellicht een i7?
Wat is jullie advies?

Alvast bedankt!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zonder eigen ervaring, maar een beetje van wat ik heb rondgelezen, zijn er mensen met overgeklokte hexacore i7's die gebottlenecked worden door hun CPU, en zijn er mensen met gewone i5s die nergens last van hebben. Ik zou dus ook wachten tot er wat meer duidelijkheid en benchmarks zijn. Om nu een nieuwe CPU te kopen die of nauwelijks beter presteert in de praktijk, of die een probleem oplost wat ook door de eerste patch wordt opgelost, is een beetje zonde.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11 17:13
Ik heb een i5 4670. Vorige week de GPU geupgrade van een 7970XT naar een Radeon 480 4GB. Nu alles op Ultra in DX11. Echter wel V-Sync uitgezet, dat was echt de bottleneck.
skdevil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:21:
Hallo

Het is mij opgevallen dat Battlefield 1 behoorlijk CPU intensief is vergeleken met andere games.
Op dit moment heb ik een i5 3570K die op 4Ghz draait echter lijkt deze een bottleneck te vormen voor mijn GTX1070.

Nu heb ik gelezen dat het verschil tussen de 3570 en de nieuwere 6xxx series niet echt heel groot is en dat het verschil in prestaties minimaal is.

Wat is jullie advies?

Alvast bedankt!
Daar moet iets anders aan de hand zijn lijkt me, een i5 3570K die een 1070 bottleneckt lijkt me wat grijs gaan maar je kan het wel even testen door je framerate te locken of je cpu nog wat verder over te clocken. 4,5 ghz zou geen probleem moeten zijn voor de meeste 3570s.

Maar gezien de vele klachten zelfs met 6600s en i7s waarin CPU's constant op 100% zitten, lijkt het mij een driver issue of wat verstokte windows services die je dwars zitten.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 23:54
Toch ook maar ge pre ordered.

Hopelijk houden ze de 21:9 implementatie zoals in de alpha/beta.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

waar ik net achter kom haha.. ik wil heel graag vanaf 18 oktober kunnen spelen. Maar alleen de deluxe early access geeft daar toegang voor..

heb net ff zo origin access abbo afgesloten voor 4€, kan je battlefield 1 10 uur mee spelen.. nou als ik dat mooi strek over 3 dagen, is het vrijdag dat ik 10 uur verder ben.. en kan ik een normale digital key voor 40€ kopen.. :) lijkt me een goed alternatief en fijn voor de knip ;)..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

skdevil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:21:
Hallo

Wat is jullie advies?

Alvast bedankt!
Ik heb een i5 4590 en ondanks dat mijn CPU load ook continue tussen de 90% en 100% zit heb ik hier geen last van tijdens de game. Draait keurig steady 60FPS (Adaptive V-Sync via Nvidia Control Panel) op Ultra in 1080p met m'n GTX970.

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:51
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Ik heb een i5 4590 en ondanks dat mijn CPU load ook continue tussen de 90% en 100% zit heb ik hier geen last van tijdens de game. Draait keurig steady 60FPS (Adaptive V-Sync via Nvidia Control Panel) op Ultra in 1080p met m'n GTX970.
En zet je dan de ingame V-sync uit ? ik heb hier een gtx 960 en ik draai en een wat ouder quad core proccessor en ik draai bijna alles op high enkel lightning op medium.

Maar is er winst te behalen door die adaptive V-sync aan te zetten ipv de ingame V-sync?

En BTW : ook op die settings ziet de game er prachtig uit en draai ik hem almost steady 60fps

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

ProCeela schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

En zet je dan de ingame V-sync uit ? ik heb hier een gtx 960 en ik draai en een wat ouder quad core proccessor en ik draai bijna alles op high enkel lightning op medium.

Maar is er winst te behalen door die adaptive V-sync aan te zetten ipv de ingame V-sync?

En BTW : ook op die settings ziet de game er prachtig uit en draai ik hem almost steady 60fps
In-game V-Sync staat inderdaad uit. Schijnt dat de Adaptive V-Sync via Nvidia Control Panel zorgt voor de minste input lag t.o.v. de V-Sync functie in de game zelf. En de game loopt hiermee butter smooth.

Zonder V-Sync heb ik FPS tussen 70 en 100 maar het flucteert dan teveel.. heb liever gewoon locked 60. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2016 09:46 ]

Vsync moet altijd uit in een shooter, ongeacht wat voor fancy naam ze het geven....

Hardcap je fps op je minimum fps vlak boven je monitor refresh rate als je extreme screen tearing hebt, maar waarom zou je willen spelen met die extra (inconsistente) input lag?

• outlandos
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:52:
Vsync moet altijd uit in een shooter, ongeacht wat voor fancy naam ze het geven....

Hardcap je fps op je minimum fps vlak boven je monitor refresh rate als je extreme screen tearing hebt, maar waarom zou je willen spelen met die extra (inconsistente) input lag?
Hardcap hoe? Via Nvidia Control Panel?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:52:

M'n Dell monitor is 60Hz. Echter geeft Battlefield zelf aan dat het een 59.95Hz monitor is. Rivatuner geeft ook 59.95fps aan terwijl Fraps op dat moment 60Fps aangeeft. Is de exacte refreshrate van m'n monitor dus 59.95Hz? Waar moet ik 'm dan op cappen? Want dat heb ik vaker geprobeerd maar heb dan wel veel last van tearing wat ik dus niet wil hebben. Daar irriteer ik me dan namelijk mateloos aan haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2016 09:57 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Origin voor iemand offline ook toevallig?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

p0st

Dutch Reefer

Wel grappig idd dat de pre-order bonussen gelijk beschikbaar zijn in de Trial, stond raar te kijken toen er gisteravond ineens al 5 battlepacks klaarstonden :)

Wel leuk trouwens dat er random battlepacks worden uitgedeeld aan het eind van iedere ronde, goede manier om mensen niet te laten leaven, omdat je dan wellicht iets misloopt.

Heb zelf voor de "middelste" optie gekozen, had natuurlijk dat Origin abbonement geactiveerd zodat ik die 10u trial kon spelen, en dan is de 10% korting leuk meegenomen. Die Battlefield Premium Pass koop ik later wel een keer als de eerste DLC bijna uitkomt :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

outlandos schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Hardcap hoe? Via Nvidia Control Panel?
Gewoon via de console met de command: gametime.maxvariablefps waarde

Of anders met afterburner of andere third pary software.
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

M'n Dell monitor is 60Hz. Echter geeft Battlefield zelf aan dat het een 59.95Hz monitor is. Rivatuner geeft ook 59.95fps aan terwijl Fraps op dat moment 60Fps aangeeft. Is de exacte refreshrate van m'n monitor dus 59.95Hz? Waar moet ik 'm dan op cappen? Want dat heb ik vaker geprobeerd maar heb dan wel veel last van tearing wat ik dus niet wil hebben.
Ik zou triple buffering uit forceren via je video kaart driver en dan je fps locken in de range van 63 - 70, of hoger als dat nog kan zonder screen tearing.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:59:
[...]

Gewoon via de console met de command: gametime.maxvariablefps waarde

Of anders met afterburner of andere third pary software.

[...]

Ik zou triple buffering uit forceren via je video kaart driver en dan je fps locken in de range van 63 - 70, of hoger als dat nog kan zonder screen tearing.
Je bedoelt dus:

Nvidia Control Panel:
- Triple Buffering AAN
- Adaptive V-Sync uit

In-game:
- V-Sync uit

Via RivaTuner:
- Cap op een waarde tussen 63 en 70

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
Is het niet handiger om een "problemen" topic te maken/gebruiken voor het uitwisselen van alle technische tips en truuks (net zoals er wat voor Battlefield 4?)

[PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic

PSN: Maichel

Verwijderd

Unlimited trial op de X1:

So if you've got EA access and pre-ordered the game through Xbox, you can play the trial before the pre-order early access date. However, you've only got 10 hours to make an impact. I found this completely by accident, and I don't know if it will work for anyone else, but it works for me. This will also stop the message from coming up every 2 minutes.

Make sure instant-on is on.
Join a multiplayer game, run around, get some kills, whatever.
Don't leave the lobby, but turn your xbox off
Turn your xbox back on, and try re-loading battlefield 1, it should say error connecting to EA servers, which is fine.
Quit battlefield one, then re-launch it. It should the trial message with X amount of hours remaining, press play trial, and that's it. The message shouldn't come up anymore, and you should have an unlimited trial - as I said, this has worked for myself, as I've played it for the past 10 hours on/off, and also yesterday; so I know I've definitely used more than 10 hours worth; but it's still saying I have 7 hours remaining (I didn't use this glitch when I first downloaded it). If it worked for you, please comment below!

Bron: https://m.reddit.com/r/ba..._get_unlimited_bf1_trial/
Werkt voor mij :)

• outlandos
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:01:
[...]

Je bedoelt dus:

Nvidia Control Panel:
- Triple Buffering AAN
- Adaptive V-Sync uit

In-game:
- V-Sync uit

Via RivaTuner:
Waarom Triple Buffering AAN?
outlandos schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

Waarom Triple Buffering AAN?
Dat weet ik niet, dat vraag ik aan 'm. :+

Iemand een idee over hoe en waar (en of t uberhaupt al kan) de day 1 patch ook al te pre-loaden is? (PS4)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Downloading ging van't weekend trouwens aardig vlot, gelukkig heeft EA haar download servers goed op orde :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pgbhOq9.jpg

Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:01:
[...]

Je bedoelt dus:

Nvidia Control Panel:
- Triple Buffering AAN
- Adaptive V-Sync uit

In-game:
- V-Sync uit

Via RivaTuner:
Wacht, dat zei ik niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde render ahead wat standaard aanstaat op 3. (in-game of in de config uit te schakelen met RenderDevice.RenderAheadLimit 0)

Triple buffering iets anders en is er voornamelijk om vsync speelbaar te houden als ik het goed heb, met vsync uit voegt het niet zoveel toe maar heeft het ook geen nadelen, je kan er even mee stoeien.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Ik kan niet meer in games komen op de Xbox One.. eerst matchmaking, dan eventjes loading game en daarna krijg ik een Failed to join server melding.

Meer mensen met een X1 die hier last van hebben?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

Wacht, dat zei ik niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde render ahead wat standaard aanstaat op 3. (in-game of in de config uit te schakelen met RenderDevice.RenderAheadLimit 0)

Triple buffering iets anders en is er voornamelijk om vsync speelbaar te houden als ik het goed heb, met vsync uit voegt het niet zoveel toe maar heeft het ook geen nadelen, je kan er even mee stoeien.
Cool. Vanavond maar eens proberen. Heb nu ook artikel gevonden die beschrijft hoe ik de refreshrate van m'n Dell U2414H kan overclocken naar 80Hz. :+

Verwijderd

wesley17 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:14:
Ik kan niet meer in games komen op de Xbox One.. eerst matchmaking, dan eventjes loading game en daarna krijg ik een Failed to join server melding.

Meer mensen met een X1 die hier last van hebben?
Operations werkt wel

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:21
Hey guys, sorry dat ik jullie onderbreek (het gaat volgens mij 100% over computer/desktop issues :P as usual )
Echter ik ga hem voorlopig niet op de PC doen, wel op de x one (iedereen die ik ken gaat het vanaf de x one spelen)..

Wij hebben de Ultimate editie gekocht oftewel ook wij kunnen vanaf de 18e spelen.. Gisteren las ik hier ergens op het topic (wat ik nu lekker niet meer terug kan vinden wegens alle pc / hardware / software / driver issues zoals bij vrijwel elk spel (lief van mij hé haha)) dat je de xbox naar een bepaalde regio kon zetten en al vandaag de 17e rond 15:30 oid kon spelen??

Morgen ben ik de gehele dag werken (klap in me gezicht :D ) en zou dus ook wel vandaag al aan de slag willen gaan..

Iemand meer info hierover? Indien dit toch allemaal niet kan, vanaf hoe laat is het te spelen: 00:01 of...?

Na de zeer toffe trial (op de proef melding na) kan ik echt niet meer wachten, sinds een heule lange tijd weer eindelijk een toffe shooter!

Misschien een tip:
Kan er niet een computer issue topic geopend worden zodat het hier lekker over BF1 blijft gaan? Ik maak hierboven wel flauwe opmerkingen richting de pc gebruiker (bedoelde het niet oprecht slecht, maar het is zo standaard elke keer die pc ellende), maar misschien is dat wel handig zodat men het hier over BF1 kan hebben en niet over al die driver/hardware en etc gedoe.
Ik bedoel deze tip dus niet slecht, want ik weet hoe balen het is om zonder hoofdpijn te gamen met een PC (hoewel de beta hier perfect liep). Maar nu is er 1 informatief iets wat ik probeer te vinden en dat vind ik niet want ik zie alleen maar: i5, gtx, i7, 16gb ram etc etc.

[ Voor 25% gewijzigd door LopendeVogel op 17-10-2016 10:26 ]

• Prosac
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

M'n Dell monitor is 60Hz. Echter geeft Battlefield zelf aan dat het een 59.95Hz monitor is. Rivatuner geeft ook 59.95fps aan terwijl Fraps op dat moment 60Fps aangeeft. Is de exacte refreshrate van m'n monitor dus 59.95Hz? Waar moet ik 'm dan op cappen? Want dat heb ik vaker geprobeerd maar heb dan wel veel last van tearing wat ik dus niet wil hebben. Daar irriteer ik me dan namelijk mateloos aan haha.
Verrek, dit heb ik met mijn 75hz Iiyama ook. Als ik een andere optie kies (dus 60 hz of hoger), dan wordt het beeld ontzettend blokkerig. Alsof ik alle settings in LOW heb staan en we BF1942 spelen. Ik heb mijn monitor via AMD Catalyst hard op 75hz gezet, maar dan krijg ik steeds de melding dat het niet de native hz is.
Geen idee wat er is, maar misschien is het een goed excuus een nieuwe monitor te kopen. :+
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:23:
Hey guys, sorry dat ik jullie onderbreek (het gaat volgens mij 100% over computer/desktop issues :P as usual )
Echter ik ga hem voorlopig niet op de PC doen, wel op de x one (iedereen die ik ken gaat het vanaf de x one spelen)..

Wij hebben de Ultimate editie gekocht oftewel ook wij kunnen vanaf de 18e spelen.. Gisteren las ik hier ergens op het topic (wat ik nu lekker niet meer terug kan vinden wegens alle pc / hardware / software / driver issues zoals bij vrijwel elk spel (lief van mij hé haha)) dat je de xbox naar een bepaalde regio kon zetten en al vandaag de 17e rond 15:30 oid kon spelen??

Morgen ben ik de gehele dag werken (klap in me gezicht :D ) en zou dus ook wel vandaag al aan de slag willen gaan..

Iemand meer info hierover? Indien dit toch allemaal niet kan, vanaf hoe laat is het te spelen: 00:01 of...?

Na de zeer toffe trial (op de proef melding na) kan ik echt niet meer wachten, sinds een heule lange tijd weer eindelijk een toffe shooter!
De releasetijd van jouw game hangt af van de Store waarin je de game hebt gekocht, niet de regio waarin je de Xbox zet. Heb je 'm dus in Singapore gekocht.. dan kun je dus gewoon je regio van de Xbox op Nederland laten staan en je game released dan netjes op 18 oktober 0:00 plaatselijke tijd in Singapore.

Heb je 'm in Nederland gekocht, dan moet je echt wachten tot onze tijd 18 oktober 0:00

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 09:20
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:23:
Origin geeft 18 oktober 2016 00:00 aan als release datum
Is het een idee/nodig dat we dit topic gaan opsplitsen in een Console/PC topic?

En anders een apart topic voor BF1 PC problemen, hard- en software issues, tips&trucs etc? :)

• LopendeVogel
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:24:
[...]

De releasetijd van jouw game hangt af van de Store waarin je de game hebt gekocht, niet de regio waarin je de Xbox zet. Heb je 'm dus in Singapore gekocht.. dan kun je dus gewoon je regio van de Xbox op Nederland laten staan en je game released dan netjes op 18 oktober 0:00 plaatselijke tijd in Singapore.

Heb je 'm in Nederland gekocht, dan moet je echt wachten tot onze tijd 18 oktober 0:00
Du en Sinus_rhythm thanks voor de reactie.

Nja we hebben hem gewoon ''normaal'' via de NL store gekocht, dat wordt dus wachten tot 00:00 dunkt mij.

Jammer, ik dacht namelijk hier gelezen te hebben dat je alsnog nu je xbox locatie oid kon omzetten en dan van de andere tijdzones kon profiteren.. Niet dus? :-(

• Sinus_rhythm
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:27:

En anders een apart topic voor BF1 PC problemen, hard- en software issues, tips&trucs etc? :)
Liever een gametalk topic en een complain/problemen topic :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17

Ja, graag. (iig PC / Console)

PSN: Maichel

LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:27:
[...]

Du en Sinus_rhythm thanks voor de reactie.

Nja we hebben hem gewoon ''normaal'' via de NL store gekocht, dat wordt dus wachten tot 00:00 dunkt mij.

Jammer, ik dacht namelijk hier gelezen te hebben dat je alsnog nu je xbox locatie oid kon omzetten en dan van de andere tijdzones kon profiteren.. Niet dus? :-(
Nope. Het is echt afhankelijk van de Store Region waarin je de game hebt gekocht.

• LopendeVogel

Ja precies dat is min of meer het idee/tip die ik zojuist had.

Ik ga hem voorlopig niet spelen op de PC (zie ook de tig pagina's hier met de pc issues) en het is dan niet leuk om iets informatief over BF1 te zoeken, daar waar het alleen maar over PC problemen gaat.

De link zit hier uiteraard tussen BF1 en de PC voor vele, maar een ander topic zou beter zijn ja want wij console spelers hebben nergens last van en willen graag over BF1 praten en niet over hardware/software/driver/koeling/percentage issues :P

Ik bedoel het nogmaals niet vervelend voor de PC gamers, maar het gaat bij elk spel zo en dat is wel een beetje jammer :D

Maak er in de eerste plaats maar "ik heb versie X gekocht in winkel Y, wanneer kan ik nou spelen?" en "hoera ik heb ge-preorderd" topics van, want zodra het een tikkie inhoudelijk dreigt te worden, staat menigeen hier weer op de achterste benen...

• Sinus_rhythm
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:29:
[...]
het is dan niet leuk om iets informatief over BF1 te zoeken, daar waar het alleen maar over PC problemen gaat.
:9
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Ja precies dat is min of meer het idee/tip die ik zojuist had.

Ik ga hem voorlopig niet spelen op de PC (zie ook de tig pagina's hier met de pc issues) en het is dan niet leuk om iets informatief over BF1 te zoeken, daar waar het alleen maar over PC problemen gaat.

De link zit hier uiteraard tussen BF1 en de PC voor vele, maar een ander topic zou beter zijn ja want wij console spelers hebben nergens last van en willen graag over BF1 praten en niet over hardware/software/driver/koeling/percentage issues :P

Ik bedoel het nogmaals niet vervelend voor de PC gamers, maar het gaat bij elk spel zo en dat is wel een beetje jammer :D
Ik heb de trial ook op Xbox One gespeeld en daar loopt Conquest 64 players toch niet altijd even smooth hoor. :+
Ga de game op zowel Xbox One als PC halen dus hoor bij beide kampen.

Als iemand van de PC community zich ajb wil ontfermen over een PC topic die over de hardware en andere problemen gaat? :>

Dan kunnen we dit topic wel voor beiden (PC/Console) houden zolang t over de game zelf gaat.. dan is er niets aan de hand :)

Verwijzing naar dat topic kan dan ook hier in de topicwarning gezet worden.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Maak er in de eerste plaats maar "ik heb versie X gekocht in winkel Y, wanneer kan ik nou spelen?" en "hoera ik heb ge-preorderd" topics van, want zodra het een tikkie inhoudelijk dreigt te worden, staat menigeen hier weer op de achterste benen...
Tsja, zolang t spel niet officieel uit is, zijn dit best logische vragen/opmerkingen. Na de 21ste is dat natuurlijk overbodig.

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 15:30
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Waar staat jouw resolution scale op in settings?
Adaptive V-Sync is hetzelfde als fast sync niet? Dat heb ik al geprobeerd zonder veel resultaat.

Ik drop vaak onder de 50 fps , zelfs met sommige opties op high ipv ultra.
skdevil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Adaptive V-Sync is hetzelfde als fast sync niet? Dat heb ik al geprobeerd zonder veel resultaat.

100%. Had 'm gisteravond zelfs even op 110% staan en met Adaptive Sync op ON hield hij nog netjes 60FPS.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
skdevil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Adaptive V-sync zet V-sync aan als je boven de 60 fps zit, kom je er onder wordt V-sync uit gezet zodat je fps niet halveert als je onder de 60 fps komt te zitten.
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:34:
Als iemand van de PC community zich ajb wil ontfermen over een PC topic die over de hardware en andere problemen gaat? :>

Dan kunnen we dit topic wel voor beiden (PC/Console) houden zolang t over de game zelf gaat.. dan is er niets aan de hand :)

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:33
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:34:

Verwijzing naar dat topic kan dan ook hier in de topicwarning gezet worden.
Dit! Momenteel gaat het bijna alleen maar over issues met de pc. Beetje zonde van de tijd voor mensen die BF1 niet op de pc spelen.

• LopendeVogel
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Ik heb de trial ook op Xbox One gespeeld en daar loopt Conquest 64 players toch niet altijd even smooth hoor. :+
Ga de game op zowel Xbox One als PC halen dus hoor bij beide kampen.
Hmm ik heb de trial uiteraard ook gedaan op de x one, en alleen maar conquest 64 spelers, maar 0x ergens last van gehad, kennis, neef en 2 neefjes ook niet.
Alleen die proefversie melding, zodra je die wegklikte hing je beeld na 1-2 sec voor 1-2 sec vast.

Maar goed wij hoeven niks uit te sluiten, alles wordt voor ons geregeld :D

Ook de maps vond ik zeer strak en ik ben benieuwd (ik ben niet van de spoilers dus ssssst) hoe de andere maps zullen zijn. Deze uit de trial vond ik zeer geslaagd, zo vind ik het leuk om met support maar ook met de sniper te rennen, elke map was er perfect geschikt voor.
Jammer dat er geen hardcore was want 2x iemand in de borst schieten met een sniper vind ik een beetje,,, tsja,, nep :P Je krijgt vaker maar 1 kans om 1 kogel raak te schieten, nja om dan nog een 2e in die zelfde speler te jagen is gewoon bijna niet te doen (in geen 1 game:D )

Dan de woestijn levels, in de Beta hoopte ik dat het de enige zou zijn (grrr wat baalde ik van die map zeg, dat heeft iedereen hier wel gevoeld haha) , echter deze in de trial vond ik toch wel geslaagd.

Zo vond ik het level (excuses, ik ben zeer, zeer slecht met namen van dit soort zaken) met het grote fort super tof (2 capture punten heeft die), dan het level met die brandende molen en zeppelins en dan uiteraard dat ''Franse?'' dorpje.

Wij spelen veelal met een vast groepje (familie en dan een vriend van ons alle) en spelen 9 van de 10 potjes wel redelijk taktisch. Zo veroveren we 1 a 2 punten (spelen altijd conquest large) en blijven die verdedigen met ammo, medic en snipers.
Zo spelen we dus een beetje als camper, aanvaller, verdediging en alles.. De maps uit de trial zijn daar alle zeer geschikt voor..

Ja voor het eerst sinds een lange tijd (bf bad company / bf2 en cod mw2) weer een game waar ik (we) me echt op verheug, top gedaan!

Oja die battlepacks wat uitgedeeld worden aan het einde van een potje waren heel vaak in mijn voordeel, ik kon bijna mijn kennis en neef overtuigen dat ik ze kreeg door een toetsencombinatie in te tikken :D (je weet wel, zoals vroeger bij GTA voor onbeperkt kogels en etc). Ik kreeg gewoon vrijwel elk potje wel een battlepack, 2x zelfs 2 packs gekregen xd dit terwijl mijn kennis en neef gewoon niks kregen :D

Wat alleen een beetje vaag is, ik heb 2x een wapen gekregen uit een pack die me heel tof lijkt (1x een sniper, 1x een assault rifle), echter ik kan ze nergens terugvinden als ik die bijv wil selecteren? De naam van de gun (die ik inmiddels niet meer weet) stond bij geen enkele class erbij?

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 17-10-2016 10:48 ]

[PC] Battlefield 1

PC topic. Goed?

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-11 23:39
Beetje meer verdraagzaamheid en je meer richten op console only zaken maakt het wat meer overzichtelijk voor jezelf. Lukt bij mij anders heel goed. :)
Lijkt me iets te voorbarig.

Voor problemen met de pc versie kunnen we beter een apart topic maken.

[ Voor 50% gewijzigd door MaXeRs op 17-10-2016 10:49 ]

Verwijderd

Al die performance issues zijn na de eerste week weg, komt goed ;) Xboxers: als jullie samen willen knallen, voeg mij toe :)
Ja hoor :) Maar zoals ik al zei, het is niet perse nodig om PC en Console te splitsen, maar vooral dat topic te wijden aan de hard- en software problemen.. Lijkt me handiger..

Want als je topic vooral daarover gaat, terwijl t alles voor PC zou moeten dekken, weten pc spelers die gewoon over de game willen praten, niet goed waar ze moeten posten omdat ze daar ondergesneewud worden..

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:39
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Hmm ik heb de trial uiteraard ook gedaan op de x one, en alleen maar conquest 64 spelers, maar 0x ergens last van gehad, kennis, neef en 2 neefjes ook niet.
Alleen die proefversie melding, zodra je die wegklikte hing je beeld na 1-2 sec voor 1-2 sec vast.

Maar goed wij hoeven niks uit te sluiten, alles wordt voor ons geregeld :D

Ook de maps vond ik zeer strak en ik ben benieuwd (ik ben niet van de spoilers dus ssssst) hoe de andere maps zullen zijn. Deze uit de trial vond ik zeer geslaagd, zo vind ik het leuk om met support maar ook met de sniper te rennen, elke map was er perfect geschikt voor.
Jammer dat er geen hardcore was want 2x iemand in de borst schieten met een sniper vind ik een beetje,,, tsja,, nep :P Je krijgt vaker maar 1 kans om 1 kogel raak te schieten, nja om dan nog een 2e in die zelfde speler te jagen is gewoon bijna niet te doen (in geen 1 game:D )

Dan de woestijn levels, in de Beta hoopte ik dat het de enige zou zijn (grrr wat baalde ik van die map zeg, dat heeft iedereen hier wel gevoeld haha) , echter deze in de trial vond ik toch wel geslaagd.

Zo vond ik het level (excuses, ik ben zeer, zeer slecht met namen van dit soort zaken) met het grote fort super tof (2 capture punten heeft die), dan het level met die brandende molen en zeppelins en dan uiteraard dat ''Franse?'' dorpje.

Wij spelen veelal met een vast groepje (familie en dan een vriend van ons alle) en spelen 9 van de 10 potjes wel redelijk taktisch. Zo veroveren we 1 a 2 punten (spelen altijd conquest large) en blijven die verdedigen met ammo, medic en snipers.
Zo spelen we dus een beetje als camper, aanvaller, verdediging en alles.. De maps uit de trial zijn daar alle zeer geschikt voor..

Ja voor het eerst sinds een lange tijd (bf bad company / bf2 en cod mw2) weer een game waar ik (we) me echt op verheug, top gedaan!
Je was op zoek naar mijn post mbt de tijden wanneer de game speelbaar is: MRE-Inc in "[XBO] Xbox One - Deel 5"

Ik heb hem dus in de Indiase MS Store gekocht, dus ik kan, als het goed is en onder voorbehoud, vanmiddag om 17:00 spelen. Laat ik dan al thuis zijn van werk. Tevens dinsdag en woensdag vrijgenomen van werk.

Met hoeveel man speel jij in een party ? Ik zelf meestal in een party van 5 man. Wellicht zal dat in het begin wat groter zijn, maar meestal blijf ik met Martinspire, TheXSNL en Givemethosttags over. Groepje bestaat al sinds BF3 en wellicht al eerder, maar BFBC2 heb ik niet met ze gespeeld.

Gisteren overigens nog een paar uur BF4 gespeeld. Merkte echt dat ik toe was aan iets nieuws in de vorm van BF1. Nieuwe mappen, nieuwe wapens etc.

XBL: MRE Inc

poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Ja hoor :) Maar zoals ik al zei, het is niet perse nodig om PC en Console te splitsen, maar vooral dat topic te wijden aan de hard- en software problemen.. Lijkt me handiger..

Want als je topic vooral daarover gaat, terwijl t alles voor PC zou moeten dekken, weten pc spelers die gewoon over de game willen praten, niet goed waar ze moeten posten omdat ze daar ondergesneewud worden..
True. Even een mod aanspreken om de titel te wijzigen naar [PC] Battlefield 1 Hardware/Problemen topic

• LopendeVogel
MRE-Inc schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Je was op zoek naar mijn post mbt de tijden wanneer de game speelbaar is: MRE-Inc in "[XBO] Xbox One - Deel 5"

Ik heb hem dus in de Indiase MS Store gekocht, dus ik kan, als het goed is en onder voorbehoud, vanmiddag om 17:00 spelen. Laat ik dan al thuis zijn van werk. Tevens dinsdag en woensdag vrijgenomen van werk.

Met hoeveel man speel jij in een party ? Ik zelf meestal in een party van 5 man. Wellicht zal dat in het begin wat groter zijn, maar meestal blijf ik met Martinspire, TheXSNL en Givemethosttags over. Groepje bestaat al sinds BF3 en wellicht al eerder, maar BFBC2 heb ik niet met ze gespeeld.

Gisteren overigens nog een paar uur BF4 gespeeld. Merkte echt dat ik toe was aan iets nieuws in de vorm van BF1. Nieuwe mappen, nieuwe wapens etc.
Die zocht ik inderdaad!!! Thanks :D

Maar goed, wij kunnen er kennelijk niks mee want wij hebben hem gewoon in de NL store gekocht :( Grrr

Matinspire was ik toevallig in de beta tegengekomen, ik lag lekker op een dak samen met mijn neef te snipen en toen kwam hij ons een schoffel in de nek slaan, naam deed me gelijk aan tweakers denken :D En ja hoor het was hem xd

Wij hebben een vaste groep van min 3 man die wel redelijk wat spelen (wij hebben dezelfde situatie: zelfde werktijden, vrouw in huis en etc) , dan heb ik nog 3 neefjes die hem ook in de pre-order hebben staan (standaard editie), maar die zitten met studie en/of onregelmatige werktijden. Wij spelen dus over het algemeen met 6 man.

De tactieken die we toepassen is meestal te doen met 3 spelers; 2 verdedigen een huis, 1 kijkt naar buiten om de vlag te verdedigen. Dit wisselt uiteraard af en toe af, als je 5 minuten ligt en er gebeurt niks is 1 van ons af en toe de kamikaze piloot die wel effe naar buiten rent voor wat actie.
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

True. Even een mod aanspreken om de titel te wijzigen naar [PC] Battlefield 1 Hardware/Problemen topic
Top d:)b

En het hoeft niet alleen over problemen te gaan natuurlijk he, maar ook over handige tips, instellingen, drivers, beste hardware etc. :)

Dan houden we t hier 'inhoudelijk' over de game zelf. Wat nog steeds breed is hoor.. Als een PC speler bijv. een supermooie 16K Superultra screenshot heeft gemaakt, dan mag dat natuurlijk hier gepost worden :D

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 17-10-2016 10:58 ]

• LopendeVogel
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

En het hoeft niet alleen over problemen te gaan natuurlijk he, maar ook over handige tips, instellingen, drivers, beste hardware etc. :)

Dan houden we t hier 'inhoudelijk' over de game zelf. Wat nog steeds breed is hoor.. Als een PC speler bijv. een supermooie 16K Superultra screenshot heeft gemaakt, dan mag dat natuurlijk hier :D
Hehe, fijn dat er zo snel op mijn ''nare'' opmerkingen richting de pc issues geanticipeerd wordt. Top!
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Hehe, fijn dat er zo snel op mijn ''nare'' opmerkingen richting de pc issues geanticipeerd wordt. Top!
Nja het was al een paar dagen een beetje aan t knagen.. Maar kreeg in dit topic zelf steeds minder mee van t spel..

En anders voelde ik me genoodzaakt om mn eigen dikzakje (Dual 12c Xeons, Sli TitanX, m2 Pci SSD's) in de strijd te gooien >:)

(maar helaas blijft dat mn werk computertje, vandaar de PS4 ;w )

• Bobmeister
  • Nu online
Maak anders één console en één PC topic waarin alles besproken kan worden. Dan scheiden we direct het kaf van het koren en hebben we verder geen gezeik.
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:05:
Maak anders één console en één PC topic waarin alles besproken kan worden. Dan scheiden we direct het kaf van het koren en hebben we verder geen gezeik.
Dat is nergens voor nodig denk ik..

Zowel console als PC spelers hebben leuke dingen aan elkaar te melden, over de wapens, maps etc. of leuke awesome 'only in BF' momenten videootjes posten.
Eén gezamenlijk topic voor console en PC is prima zoals dit topic. Hier kunnen we in het algemeen over BF1 praten. Specifiek over PC problemen / vragen kan in het andere topic.

• LopendeVogel
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:08:
[...]

Dat is nergens voor nodig denk ik..

Zowel console als PC spelers hebben leuke dingen aan elkaar te melden, over de wapens, maps etc. of leuke awesome 'only in BF' momenten videootjes posten.
Ja wel mee eens, de game is voor de rest precies hetzelfde of je het nu op de pc, ps4 of xone doet. Zolang alle PC issues maar uit dit topic verwijdert blijven :D

Trouwens, een kennis van mij had een vaag iets met de trial op de x one, hij kon zijn wapens niet aanpassen? Dit kon hij wel in de beta..
Ik kon naar mijn weten wel wapens aanpassen, zo had ik een nieuwe assault gekocht en daar een andere ''scope'' op gezet (nja scope, waren 4 ijzeren cirkels haha).
Zou hij gewoon niet genoeg met het wapen gespeeld hebben en/of genoeg van die punten hebben om zaken te kopen? Of hebben meerdere mensen ditzelfde probleem gehad?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:03:
Unlimited trial op de X1:

So if you've got EA access and pre-ordered the game through Xbox, you can play the trial before the pre-order early access date. However, you've only got 10 hours to make an impact. I found this completely by accident, and I don't know if it will work for anyone else, but it works for me. This will also stop the message from coming up every 2 minutes.

Make sure instant-on is on.
Join a multiplayer game, run around, get some kills, whatever.
Don't leave the lobby, but turn your xbox off
Turn your xbox back on, and try re-loading battlefield 1, it should say error connecting to EA servers, which is fine.
Quit battlefield one, then re-launch it. It should the trial message with X amount of hours remaining, press play trial, and that's it. The message shouldn't come up anymore, and you should have an unlimited trial - as I said, this has worked for myself, as I've played it for the past 10 hours on/off, and also yesterday; so I know I've definitely used more than 10 hours worth; but it's still saying I have 7 hours remaining (I didn't use this glitch when I first downloaded it). If it worked for you, please comment below!

Bron: https://m.reddit.com/r/ba..._get_unlimited_bf1_trial/
Werkt voor mij :)
Werkt hier ook voorzover ik kan zien, er gaat in ieder geval niets van het aantal uur af na 3 uur spelen.
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Bespaar je de moeite, die werkten niet met BF3, BF4, Hardline en dat zal met BF1 niet anders zijn.
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

Dan houden we t hier 'inhoudelijk' over de game zelf. Wat nog steeds breed is hoor.. Als een PC speler bijv. een supermooie 16K Superultra screenshot heeft gemaakt, dan mag dat natuurlijk hier gepost worden :D
Fijn dat jij je visie hier zo aan iedereen op probeert te dringen, maar ik ben het er wel mee eens hoor. Het is ook heel gek dat er in een publiek forum in een multi-platform topic zaken worden besproken die niet voor mij specifiek relevant zijn. Moeten we niet willen en zonde van mijn tijd. Niet zo zonde natuurlijk dat ik met de andere console-politie drie pagina's vol kan schrijven met 'kan die pc shit niet ergens anders!', we moeten dit topic wel leesbaar houden natuurlijk.

Daarom idd, maar weer terug naar vragen die direct te googlen zijn en uitsluitend voor iedereen met een console relevant zijn. Bovendien moeten dezelfde filmpjes van Westie en Jackfrags wel zichtbaar blijven op elke pagina natuurlijk.

/s
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:05:
Maak anders een console en een PC topic waarin alles besproken kan worden. Dan scheiden we direct het kaf van het koren en hebben we verder geen gezeik.
Dat lijkt overduidelijk het beste.

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Werkt hier ook voorzover ik kan zien, er gaat in ieder geval niets van het aantal uur af na 3 uur spelen.
dat is het idd, als je 10 uur al op zijn helpt dit niet, ik heb het zelf al 2 dagen, nog 9 uur remaining ;)

• Bobmeister
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

dat is het idd, als je 10 uur al op zijn helpt dit niet, ik heb het zelf al 2 dagen, nog 9 uur remaining ;)
Maar nu lopen jullie wel die dogtag voor 10 uur spelen mis en zullen jullie dus altijd noobs blijven. :P

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
MRE-Inc schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Lukte dit gewoon met credit card? Ik heb heel wat games via Rusland market gekocht en daar moest ik eerst Microsoft points kopen. In de Indiase store ook of is een vpn genoeg?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Bespaar je de moeite, die werkten niet met BF3, BF4, Hardline en dat zal met BF1 niet anders zijn.

[...]

Fijn dat jij je visie hier zo aan iedereen op probeert te dringen, maar ik ben het er wel mee eens hoor. Het is ook heel gek dat er in een publiek forum in een multi-platform topic zaken worden besproken die niet voor mij specifiek relevant zijn. Moeten we niet willen en zonde van mijn tijd. Niet zo zonde natuurlijk dat ik met de andere console-politie drie pagina's vol kan schrijven met 'kan die pc shit niet ergens anders!', we moeten dit topic wel leesbaar houden natuurlijk.

Daarom idd, maar weer terug naar vragen die direct te googlen zijn en uitsluitend voor iedereen met een console relevant zijn. Bovendien moeten dezelfde filmpjes van Westie en Jackfrags wel zichtbaar blijven op elke pagina natuurlijk.

/s

[...]

Dat lijkt overduidelijk het beste.
En die complete onzin die je nu produceert is niet zonde van je tijd?

Welk gedeelte snap je niet van het splitsen in Gameplay (ie. over de game zelf) en Hardware (ie. issues, instellingen etc)?

Maak anders zelf een topic aan, en ga daar lekker in je eentje chagrijnig zitten wezen.
Een complete splitsing tussen Console en PC is nergens voor nodig.

• LopendeVogel
Weet iemand hier al meer over een hardcore mode???

Ik ging er stiekem vanuit dat het er gewoon in moet zitten (in mijn ogen een stuk realistischer dan normal) maar tot mijn verbazing lees ik niet zo 1,2,3 een statement waarin staat dat hardcore aanwezig zal zijn?

Ook op het bf forum wordt deze vraag gesteld maar niemand die een antwoord kan geven?

Ik zou het zelf raar vinden indien hardcore niet erin zit (ik vind zelf normal te casual), wij spelen namelijk het liefst hardcore..

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog altijd geen discord app is voor ps4/xbox.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zijn de resoluties al bekend voor de PS4 en Xbox One?

[ Voor 11% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-10-2016 11:57 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Ik mag nog 13 uur wachten voor de download eindelijk klaar is, snelheid hier is om te huilen...

• LopendeVogel
HWSHHZ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:57:
Ik mag nog 13 uur wachten voor de download eindelijk klaar is, snelheid hier is om te huilen...
Dan zou ik morgenvroeg maar direct de xbox aanzetten, waarschijnlijk krijg je nog wel een aantal gb aan updates/patches xd
Althans, ik weet niet of je de juiste versie hebt om morgen al te kunnen spelen.

• Prosac
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Wat alleen een beetje vaag is, ik heb 2x een wapen gekregen uit een pack die me heel tof lijkt (1x een sniper, 1x een assault rifle), echter ik kan ze nergens terugvinden als ik die bijv wil selecteren? De naam van de gun (die ik inmiddels niet meer weet) stond bij geen enkele class erbij?
Ik zag dat je nog geen antwoord had gehad. Maar er zitten geen wapens in de battlepacks. Alleen skins voor zover ik weet. Leuk voor de verzamelaars, maar ik ga de inhoud lekker scrappen voor meer warbonds om wapens te kopen.

Heb al wat centen, maar wil wat langer spelen om te weten wat nodig is. Ik heb alleen de trenchgun voor assault gekocht om in Amiens op korte afstand wat effectiever te zijn.

Gisteren trouwens de kans gehad op in TAO Fortress ff met de boordkanonnen van het slagschip te spelen, heerlijk om in dat fort te knallen en dan een multikill te hebben van 10 spelers, waarvan 5 in een tank. :9~

• LopendeVogel
Prosac schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Ik zag dat je nog geen antwoord had gehad. Maar er zitten geen wapens in de battlepacks. Alleen skins voor zover ik weet. Leuk voor de verzamelaars, maar ik ga de inhoud lekker scrappen voor meer warbonds om wapens te kopen.

Heb al wat centen, maar wil wat langer spelen om te weten wat nodig is. Ik heb alleen de trenchgun voor assault gekocht om in Amiens op korte afstand wat effectiever te zijn.

Gisteren trouwens de kans gehad op in TAO Fortress ff met de boordkanonnen van het slagschip te spelen, heerlijk om in dat fort te knallen en dan een multikill te hebben van 10 spelers, waarvan 5 in een tank. :9~
Hu ik heb toch echt al meerdere keren wapens gekregen? Zoals die standaard shotgun heb ik al een paar keer gehad, zo ook 1x een assault en 1x een sniper? Althans ik las er niks over dat het skins zouden moeten zijn? Ik zag gewoon een standaard plaatje van een wapen (geen bepaalde print) met de naam van t wapen?
Skins heb ik dan volgens mij nog helemaal niet gehad..

Huw?

Of zag ik dankzij mijn enthousiasme de realiteit niet meer haha? (zou ook kunnen natuurlijk..)

Ik weet inderdaad dat je voorheen bij BF gewoon upgrades of skins voor wapens kreeg, maar dan zag je ook gewoon een plaatje van de bepaalde print of bijv een scope. Ik zag nu gewoon de wapens om mee te spelen na het openen van de pack? Alleen 2 wapens kan ik dan nergens terugvinden in de lijst, de shotguns wel maar die ben ik na 2x gaan scrappen.

[ Voor 16% gewijzigd door LopendeVogel op 17-10-2016 12:08 ]

• HWSHHZ
  • Nu online
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Dan zou ik morgenvroeg maar direct de xbox aanzetten, waarschijnlijk krijg je nog wel een aantal gb aan updates/patches xd
Althans, ik weet niet of je de juiste versie hebt om morgen al te kunnen spelen.
Ik heb de Ultimate Edition voor PC, dus kan morgen iig wel spelen, maar alles bij elkaar ben ik idd nog wel 15-16 uurtjes aan het downloaden ja... |:( :'(

• Prosac
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Hu ik heb toch echt al meerdere keren wapens gekregen? Zoals die standaard shotgun heb ik al een paar keer gehad, zo ook 1x een assault en 1x een sniper? Althans ik las er niks over dat het skins zouden moeten zijn? Ik zag gewoon een standaard plaatje van een wapen (geen bepaalde print) met de naam van t wapen?

Huw?
Maar kun je die wapens vervolgens ook gebruiken in-game? Want ik heb begrepen dat de Battlepacks geen wapens zouden bevatten. Ik heb tot nu toe 3 BP gehad en alleen skins.

• Bobmeister
  • Nu online
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

Huw?
Dat zijn skins.
Prosac schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Die scraps zijn toch wat anders dan warbonds?

Scraps -> Battlepacks
Warbonds -> Wapens / uitrusting
Begrijp ik t nou goed dat je moet kiezen tussen spulletjes in de battlepacks? Of althans inruilen voor geld oid? :?

• Rickpm1
HWSHHZ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:06:
[...]

Ik heb de Ultimate Edition voor PC, dus kan morgen iig wel spelen, maar alles bij elkaar ben ik idd nog wel 15-16 uurtjes aan het downloaden ja... |:( :'(
Dan download je dus ongeveer met 800/900 kb/s, dat is niet best anno 2016 : O....

• Prosac
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Die scraps zijn toch wat anders dan warbonds?

Scraps -> Battlepacks
Warbonds -> Wapens / uitrusting
Ik dacht dat je die scraps weer kon inzetten voor warbonds? Want meer battlepacks voor meer skins waar ik het nut niet van zie is ook zo wat. }:O :O

• LopendeVogel
Prosac schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Maar kun je die wapens vervolgens ook gebruiken in-game? Want ik heb begrepen dat de Battlepacks geen wapens zouden bevatten. Ik heb tot nu toe 3 BP gehad en alleen skins.
De enige die ik kon gebruiken was de shotgun, de andere 2 wapens (namen) kon ik nergens terugvinden.

Hoe wordt in BF1 een skin of accessoire aangeduid als ik vragen mag? Voorheen zag je met een skin gewoon een plaatje van de skin, en bij een accessoire bijv een plaatje van de scope. Het enige wat ik zag was een plaatje van desbetreffende wapen (geen skin, gewoon origineel) met de naam van het wapen.

• Bobmeister
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i90.photobucket.com/albums/k252/nottingham8vgti/bf1%20deluxe%20battle%20pack%203_zpsfgmhngl3.png

• HWSHHZ
  • Nu online
Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Dan download je dus ongeveer met 800/900 kb/s, dat is niet best anno 2016 : O....
Dat is correct en tevens juist, online gamen gaat meestal goed als k alleen op internet zit, maar natuurlijk is dit grote bagger. Glasvezel wil er maar niet van komen in t dorp hierzo...

• LopendeVogel
Perfecto, dat is inderdaad wat ik zag (alleen dan een ander wapen).
Dat moet in BF1 dus een skin voorstellen?

Aaaaaaah balen :( hahaha

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 17-10-2016 12:12 ]

• outlandos
Ik lees net over de mogelijkheid 10 uur te spelen als je voor 4 euro EA Access neemt. Vanavond toch maar eens doen: ik heb namelijk een pre order gedaan op bol.com, maar weet niet of het spel mij wel voldoende kan overtuigen.

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

outlandos schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:11:
Ik lees net over de mogelijkheid 10 uur te spelen als je voor 4 euro EA Access neemt. Vanavond toch maar eens doen: ik heb namelijk een pre order gedaan op bol.com, maar weet niet of het spel mij wel voldoende kan overtuigen.
Ga er maar vanuit dat het spel je gaat overtuigen. ;)

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

• Rickpm1
HWSHHZ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:10:
[...]

Dat is correct en tevens juist, online gamen gaat meestal goed als k alleen op internet zit, maar natuurlijk is dit grote bagger. Glasvezel wil er maar niet van komen in t dorp hierzo...
Bij welke provider zit je dan? Ik heb 150 mbit van Ziggo, en trek Battlefield dus ongeveer met 15 mb/s van de EA servers af.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Perfecto, dat is inderdaad wat ik zag.
Dat moet in BF1 dus een skin voorstellen?

Aaaaaaah balen :( hahaha
Jep, er zijn ook wel wat bijzonderdere(rerere) hoor, maar daar moet je natuurlijk een beetje geluk voor hebben. Leuk details is dat je ook als je gekilld wordt ziet dat iemand een bepaalde skin heeft. Wit (special) is standaard, blauw (distinguished) is iets zeldzamer en de kleuren daarna (oranje?) heb ik nog niet en nog niet gezien ook.

Wat me overigens positief opvalt is dat ze de hele sfeer van het spel gecombineerd hebben met een hele "cleane" interface met witte duidelijke letters etc. wat mij betreft echt een goede combinatie! Alleen de menu's zijn nog wat lomp en console-geïnsipreerd (ik speel op PC) maar verder vind ik het er prima uitzien en werken!
Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:14:
[...]
Bij welke provider zit je dan? Ik heb 150 mbit van Ziggo, en trek Battlefield dus ongeveer met 15 mb/s van de EA servers af.
Ik had hiervoor ook ADSL en VDSL toen ik nog in een buitengebied woonde, echt tragisch. Toen we verhuisd zijn naar Dronten (of all places) heb ik gelijk 1000mb van Tweak besteld om die tijd goed te maken :9... 8 minuten duurde het bij mij, die initiële 40GB :D

[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 17-10-2016 12:15 ]

• HWSHHZ
  • Nu online
Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Ik woon momenteel nog thuis en heb dat zelf niet geregeld, dus ik moet je op dit moment het antwoord schuldig blijven... 8)7 Maar ga er maar vanuit dat het geen al te beste provider is

• LopendeVogel
outlandos schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:11:
Beta liet mij bijna twijfelen, de trial heeft ervoor gezorgd dat ik 0,0 spijt heb van de ultimate editie. Voor het eerst sinds jaren dat ik me op een spelletje verheug, gewoon abnormaal.
Graphics, muziek, geluiden, gameplay, actie, omgeving, animaties, het is werkelijk abnormaal wat ze met BF1 neerzetten.
Hele omgevingen veranderen, het weer verandert (donker/licht/regen/droog/zon/bewolkt), vallen er veel bommen dan krijg je een hele stoffige omgeving.
Volgens mij kan echt alles kapot gemaakt worden, elke map ziet er elk potje weer anders uit.

Zoals de titel van het tweakers artikel op de frontpage: Battlefield 1: prachtig eerbetoon aan de Eerste Wereldoorlog. Titel doet het spel inderdaad recht aan.

Verwijderd

HWSHHZ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Ik woon momenteel nog thuis en heb dat zelf niet geregeld, dus ik moet je op dit moment het antwoord schuldig blijven... 8)7 Maar ga er maar vanuit dat het geen al te beste provider is
Verdiep je eens in een 4g kaart van tmobile, voor 90 per maand heb je dan 225 mbit ofzo, misschien zelfs goedkoper.

• LopendeVogel
p0st schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Jep, er zijn ook wel wat bijzonderdere(rerere) hoor, maar daar moet je natuurlijk een beetje geluk voor hebben. Leuk details is dat je ook als je gekilld wordt ziet dat iemand een bepaalde skin heeft. Wit (special) is standaard, blauw (distinguished) is iets zeldzamer en de kleuren daarna (oranje?) heb ik nog niet en nog niet gezien ook.

Wat me overigens positief opvalt is dat ze de hele sfeer van het spel gecombineerd hebben met een hele "cleane" interface met witte duidelijke letters etc. wat mij betreft echt een goede combinatie! Alleen de menu's zijn nog wat lomp en console-geïnsipreerd (ik speel op PC) maar verder vind ik het er prima uitzien en werken!

[...]

Ik had hiervoor ook ADSL en VDSL toen ik nog in een buitengebied woonde, echt tragisch. Toen we verhuisd zijn naar Dronten (of all places) heb ik gelijk 1000mb van Tweak besteld om die tijd goed te maken :9... 8 minuten duurde het bij mij, die initiële 40GB :D
Volgens mij heb ik zo'n gele/oranje gekregen, maar kan het allemaal niet nazoeken nu. Dit ging dacht ik juist over een sniper iets met de naam wardragon ofzo erin? Nja ik kan er pas morgenavond na werk achter komen grrrr

• Rickpm1
HWSHHZ schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Vraag dat maar eens aan je ouders. Het kan zijn dat je een verouderd abonnement hebt waardoor je snelheid nog zo laag is. Een nieuw abonnement online afsluiten met hogere internet snelheden voor nagenoeg dezelfde prijs is binnen een minuut gepiept.

• HWSHHZ
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Verdiep je eens in een 4g kaart van tmobile, voor 90 per maand heb je dan 225 mbit ofzo, misschien zelfs goedkoper.
Hoe bedoel je dit precies?
Rickpm1 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Vraag dat maar eens aan je ouders. Het kan zijn dat je een verouderd abonnement hebt waardoor je snelheid nog zo laag is. Een nieuw abonnement online afsluiten met hogere internet snelheden voor nagenoeg dezelfde prijs is binnen een minuut gepiept.
Ja eigenlijk wel beetje nodig ja, frustreer me er al langere tijd aan maar ja druk met de studie en werk heeft er tot nog toe nog niks van gebracht
Pagina: 1 ... 52 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.