Rond de 50GBk1978 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 07:30:
Weet iemand hoeveel gig volledig install is van deze game ?
Battlepacks zijn denk ik random of zo, kreeg er afgelopen nacht 2 en waarom weet ik niet, was niet
zo lekker aan het spelen.
rondje conquest op st.quentin map, ook een mooie map om te spelen, we wonnen met een paar tickets verschil.
rondje conquest op st.quentin map, ook een mooie map om te spelen, we wonnen met een paar tickets verschil.
Aan het eind van elke match worden die verloot.NLsandman schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 07:55:
Battlepacks zijn denk ik random of zo, kreeg er afgelopen nacht 2 en waarom weet ik niet, was niet
[video]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gewoon random dus?Lekker Ventje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 08:17:
[...]
Aan het eind van elke match worden die verloot.
Yep.
Op het scherm waar de avatars verschijnen van de mensen met de meeste heals, revives, captures enzovoort, daaronder zie je de avatars van de mensen die een box winnen.
Op het scherm waar de avatars verschijnen van de mensen met de meeste heals, revives, captures enzovoort, daaronder zie je de avatars van de mensen die een box winnen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Wat vinden jullie de beste single round (of automatic) rifle voor supports? Ik heb nu die 1908 geloof ik, redelijk wapen, vooral in semi stand (automatisch is gewoon niet precies genoeg). Heb geen idee hoe die andere guns zijn, iemand ervaring? Deze is OK qua damage, maar voor mijn gevoel niet optimaal. Veel medics zijn best OP met een smg ofzo, heb het gevoel dat er binnen de support class een beter wapen moet zijn.
Ik heb gisteren een MAG gekocht voor mijn support en die beviel goed in de halve minuut dat ik 'm gebruikte. Helaas was toen ook de tien uur om 
Ik vraag me wel af wat ze bij DICE met de support klasse aan willen. Ik kan munitie uitdelen en schieten, veel meer is er niet te doen. Tanks kunnen de bestuurders zelf repareren en het aantal voertuigen valt me nu erg mee. De support heeft magnetische mijnen maar moet wel dicht bij de tanks komen en is dan enorm kwetsbaar.
De mortier is op papier erg leuk maar in werkelijkheid heb ik er weinig plezier aan gehad. Het bereik is vrij klein waardoor je dichtbij moet gaan zitten en een sitting duck voor de tegenstanders bent. Leuke gadgets maar in mijn ogen vrijwel nutteloos. Ik vind support leuk om te spelen maar had op wat meer gehoopt zoals in de beta waar ik met die tripwires ook aardig uit de voeten kon door die in gebouwen rondom controleposten te plaatsen. Maar die zijn na de beta helaas bij de support weggehaald.
Heb ook nog even medic gespeeld en dat beviel goed, vooral dat beginnerswapen is erg goed. Heb op youtube nog wat gameplay gezien en medics kunnen ook veel damage doen en doen wat mij betreft niet onder voor assault.
Ben nu pas rond lvl 8 doordat ik nauwelijks multipliers heb gehad (vrijwel niets gewonnen) en Amiens levert veel XP op (nieuwe Metro) maar die map heb ik ook niet veel gezien. En het scheelt veel of je als groep of als eenling rondloopt.
Sowieso speelt skill ook mee. BF1 is different koek dan Overwatch of PvsZ:GW2
Ben benieuwd naar de overige maps, deze tien uur zijn goed bevallen (op die irritante Trial melding na die elke 5 minuten verscheen).
Ik vraag me wel af wat ze bij DICE met de support klasse aan willen. Ik kan munitie uitdelen en schieten, veel meer is er niet te doen. Tanks kunnen de bestuurders zelf repareren en het aantal voertuigen valt me nu erg mee. De support heeft magnetische mijnen maar moet wel dicht bij de tanks komen en is dan enorm kwetsbaar.
De mortier is op papier erg leuk maar in werkelijkheid heb ik er weinig plezier aan gehad. Het bereik is vrij klein waardoor je dichtbij moet gaan zitten en een sitting duck voor de tegenstanders bent. Leuke gadgets maar in mijn ogen vrijwel nutteloos. Ik vind support leuk om te spelen maar had op wat meer gehoopt zoals in de beta waar ik met die tripwires ook aardig uit de voeten kon door die in gebouwen rondom controleposten te plaatsen. Maar die zijn na de beta helaas bij de support weggehaald.
Heb ook nog even medic gespeeld en dat beviel goed, vooral dat beginnerswapen is erg goed. Heb op youtube nog wat gameplay gezien en medics kunnen ook veel damage doen en doen wat mij betreft niet onder voor assault.
Ben nu pas rond lvl 8 doordat ik nauwelijks multipliers heb gehad (vrijwel niets gewonnen) en Amiens levert veel XP op (nieuwe Metro) maar die map heb ik ook niet veel gezien. En het scheelt veel of je als groep of als eenling rondloopt.
Sowieso speelt skill ook mee. BF1 is different koek dan Overwatch of PvsZ:GW2
Ben benieuwd naar de overige maps, deze tien uur zijn goed bevallen (op die irritante Trial melding na die elke 5 minuten verscheen).
Ik heb nog geen irritante trial melding gezien. 
Wat me wel opviel was dat ik donderdag level 12 was, en een dag later opeens weer level 8. Er zal wel ietsfout zijn gegaan in de sync.
Wat me wel opviel was dat ik donderdag level 12 was, en een dag later opeens weer level 8. Er zal wel ietsfout zijn gegaan in de sync.
Ik heb (uit nieuwsgierigheid) even zo'n Chronus ding bekeken maar haal die quotes maar weg want met zo'n Chronus Max (plus) is het niets anders dan echt cheaten zoals op een pc. Te veel mogelijkheden (zeker met scripts) die de speler wel heel erg kunnen "helpen" in games.Koning Willy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 06:07:
[...]
Genoeg "cheaters" op consoles ook![]()
Chronus max is maar 50-60 euro.
Het beste blijft om op servers te spelen met active admins die kunnen kicken.
Nee, speel zelf niet op een console want ik zou (bijna zeker) weer heel snel, zeker de FPS games, weer met een muis willen spelen (1 van de redenen dat ik nog steeds op een pc speel en zeker de FPS games altijd al gedaan heb).
Ik vond die mortieren net vrij OP, vooral dan in rush.Lekker Ventje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:44:
De mortier is op papier erg leuk maar in werkelijkheid heb ik er weinig plezier aan gehad. Het bereik is vrij klein waardoor je dichtbij moet gaan zitten en een sitting duck voor de tegenstanders bent. Leuke gadgets maar in mijn ogen vrijwel nutteloos.
(ook erg handig om vlug te zien waar ze vandaan komen, doordat je een birds-eye view even krijgt.)
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2016 11:22 ]
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus vraag maar wat hulp.
Welke versie moet ik kopen om nu te kunnen spelen? en dan de goedkoopste optie?
Dank!
Dank!
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Als je op Xbox / PC speelt -> EA / Origin Accessikbengoofy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:33:
Dank!
• kost 4 euro per maand, je hoeft niet meer dan 1 maand te betalen
• kan je 10 uur lang spelen (trial versie, nog niet de volledige versie)
Als je kan wachten tot de 21e en niet geeft om die skins die je krijgt bij de deluxe edition -> standaard edition
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2016 11:50 ]
Ik zie maar weinig wat ik niet met een controller zou kunnen. Maar dit soort cheaten is nog altijd minder irritant dan aimbot, wallhack en weet ik wat meer van wat je op de PC nú al tegen komt.Koning Willy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 06:07:
[...]
[video]
Bovendien was ik gister nog even met controller op PC bezig en ik was ook 1e of 2e in de game.
Wat is de balans bij Rush trouwens fucked up zeg. Ik heb nu 3 maps gedaan en in elke maps winnen de attackers echt hardstikke makkelijk. Als een aanval langer dan een minuut duurt, is dat al lang. Ze moeten echt wat aan die balans (en spawns) doen, want momenteel is het echt belachelijk.
Ik herken hetikbengoofy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:33:
Dank!
En voor PC een abbo op EA Access. Of anders ook hier de losse disk.
SmokingCrop schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:48:
[...]
Als je op Xbox / PC speelt -> EA / Origin Access
• kost 4 euro per maand, je hoeft niet meer dan 1 maand te betalen
• kan je 10 uur lang spelen (trial versie, nog niet de volledige versie)
Als je kan wachten tot de 21e en niet geeft om die skins die je krijgt bij de deluxe edition -> standaard edition
Beide dank!Scare360 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Ik herken hetgoedkoopste voor de console is de disk aanschaffen voor 55,-. Dan kun je pas vanaf 21ste spelen maar of dat erg is. Meestal hebben EA/DICE toch de nodige opstartproblemen.
En voor PC een abbo op EA Access. Of anders ook hier de losse disk.
ik sluit wel zo een abbo af van 4 euro die ik volgende maand opzeg
Kan je direct opzeggen nadat je het aangeschaft hebtikbengoofy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:08:
[...]
[...]
Beide dank!
ik sluit wel zo een abbo af van 4 euro die ik volgende maand opzeg.
Die maand behoud je.
Oh top, die 4 euro.. neem vandeweek wel brood mee naar mijn werk en heb het eruitSmokingCrop schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:12:
[...]
Kan je direct opzeggen nadat je het aangeschaft hebt
Die maand behoud je.
En hoe bevalt de game? (ik wacht lekker tot vrijdag, heb deze week toch geen tijd om te gamen)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Nee, klopt aimassist (op een console) heb je toch alMartinspire schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:49:
[...]
Ik zie maar weinig wat ik niet met een controller zou kunnen. Maar dit soort cheaten is nog altijd minder irritant dan aimbot, wallhack en weet ik wat meer van wat je op de PC nú al tegen komt.
Bovendien was ik gister nog even met controller op PC bezig en ik was ook 1e of 2e in de game.
2 voorbeelden:
Battlefield 1 | Anti-recoil, sniper mode, rapidfire, auto-spotting
Battlefield 4 [Anti-Recoil/AutoSpot/EnhancedAim/AutoBreath/Rapidfire]
Ik vind alle "hulpmiddelen" verwerpelijk... ja, ook zo'n "fast scope" die je bij meerdere FPS games tegen komt.
haha in de beta was de bom soms al gepland van de eerste objectives voordat je als verdediger op het battlefield staat.Martinspire schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 11:49:
[...]
Ik zie maar weinig wat ik niet met een controller zou kunnen. Maar dit soort cheaten is nog altijd minder irritant dan aimbot, wallhack en weet ik wat meer van wat je op de PC nú al tegen komt.
Wat is de balans bij Rush trouwens fucked up zeg. Ik heb nu 3 maps gedaan en in elke maps winnen de attackers echt hardstikke makkelijk. Als een aanval langer dan een minuut duurt, is dat al lang. Ze moeten echt wat aan die balans (en spawns) doen, want momenteel is het echt belachelijk.
Dat is soms nog steeds zo ja. Plus dat je telkens tegen een tank of iets moet vechten en dan heb je zelf niks. Of dan krijg je een tank maar heb je zo ongelofelijk veel cover dat je daar ook weinig mee uithaalt. En de meesten lopen toch als medic of assault dus ook die is zo stuk (als defender heb je meer variatie zo lijkt).Nieuwevolger schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:41:
[...]
haha in de beta was de bom soms al gepland van de eerste objectives voordat je als verdediger op het battlefield staat.
Vooral het feit dat je ver van de objective spawned en de tijd om een objective te defusen zo kort is, sloopt die hele modus. Je kunt totaal geen druk zetten op de tegenstander. En als het een keer toevallig wel lukt (doordat de tankdriver eindelijk iemand met 2 hersencellen is ipv 1), dan gaat het ook meteen de kant van spawnrapen op
Zo wat een verschil tussen de alpha en beta en hoe het nu is. Heb een uurtje gespeeld. Maar vind het nu gewoon de slechte game.
Nu kan dat de lag wezen op de server. Dus vanavond nog maar even spelen. Hopelijk loopt alles dan wel soepeler. Had er veel van verwacht maar voor de zekerheid hem niet gepreorderd. Tot nu toe blij dat ik dat niet heb gedaan.
Nu kan dat de lag wezen op de server. Dus vanavond nog maar even spelen. Hopelijk loopt alles dan wel soepeler. Had er veel van verwacht maar voor de zekerheid hem niet gepreorderd. Tot nu toe blij dat ik dat niet heb gedaan.
Heel random dan. Een vriend van mij heeft in 10 uur online 5 battlepacks gehad. Ik in 7 uur online 0... Dus snap er niks van!
Ik heb de buren laten weten dat ik vanuit mijn luie stoel een oorlogschip heb laten zinken ja hahaLopendeVogel schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:23:
[...]
Hahaha gelijk alle kanten op springen en schieten, tafel wordt volgens mij ook gelijk een halve meter opgetild?
Ja dat zijn inderdaad leuke maar helaas vaker lucky kills, direct een hoop vliegen in 1 klap
Ik heb er 2 gehad en nu ook al lange tijd niks meer. Drop-rate is echt veel te laag om het interessant te maken. Maar dat is waarschijnlijk omdat anders iedereen al in de eerste week alle unlocks binnen had, omdat er simpelweg gewoon niet veel te unlocken isTo easy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
Heel random dan. Een vriend van mij heeft in 10 uur online 5 battlepacks gehad. Ik in 7 uur online 0... Dus snap er niks van!
Snipen is op de console ineens too easy vergeleken met BF3 en BF4. In BF4 heb ik toch aardig vaak als sniper gespeeld en het lukte mij vrijwel nooit om bewegende vijanden op grote afstand te raken met de controller.Koning Willy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 06:07:
[...]
[video]
In BF1 daarentegen ging het raak schieten van bewegende vijanden op grote afstand extreem makkelijk. Er is nauwelijks bullet drop zoals dat wel bij BF3/4 aanwezig is. Ik kreeg regelmatig in mijn scherm op de Xbox 1 te zien dat pijltje down op de d-pad het mogelijk maakt om je vizier te levelen naar het 0 punt of hoe dat ook mag heten. Een paar keer geprobeerd, maar merkte echt niks. Ik raakte vijanden op grote afstand door het midden van het vizier hooguit een paar milimeter boven het hoofd te houden. In BF4 moest je echt, zelfs met de target ranger flink boven iemands hoofd mikken.
XBL: MRE Inc
Ja miss is het met de full game wel normaal idd. Maar het gaat nu puur om skins in battlepacks toch? Of ook attachments zoals in bf 4 bijvoorbeeld, want dan zou ik meer balen?Martinspire schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:39:
[...]
Ik heb er 2 gehad en nu ook al lange tijd niks meer. Drop-rate is echt veel te laag om het interessant te maken. Maar dat is waarschijnlijk omdat anders iedereen al in de eerste week alle unlocks binnen had, omdat er simpelweg gewoon niet veel te unlocken is
Nee het stond op de BF website als promotie in een zin over de PC voordelen met zoiets als uncapped FPS of unlimited FPS en multi monitor support. Nu weet ik niet waar ze ermee bedoelen, kan ook surround gaming zijn, echter hoop ik dat ik net als bij BF4 de map op mijn 2de scherm kan krijgen.
De bayonet charge mag van mij ook flink generfd worden. Die is nauwelijks te ontwijken als ze van achter komen en je hoort het gekrijs van de attacker. Ik heb me meerdere keren kunnen omdraaien en nog 2 schoten kunnen lossen, maar die charge blijft gewoon doorgaan. Van mij mogen ze zodra je een hitmarker krijgt op de attakcer die bayonet charge afbreken.
Martinspire: neem jij dinsdag nog vrij ? Ik namelijk wel, kan volgens mij op maandag vanaf 17:30 uur (indiase tijd) al spelen, dus neem dinsdag vrij.
Heb wel gemerkt dat het met een groepje bekenden samen spelen leuker is dan alleen. Ik de 7 uur die ik alleen gespeeld heb, ben ik iets van 3x gerevived. In de resterende 3 uur met een groepje bekenden, werd ik continu gerevived.
Overigens heb ik die mortier even gebruikt. Klopt het, dat wanneer je dat ding eenmaal heb neergezet, je die niet meer kan oppakken ? Tevens had ik maar 4 mortier granaten en toen die op waren, werden die niet aangevuld. Moet je dan echt eerst een ammo krat neerzetten, dan je mortier neer zetten en dan vuren om na de initiele 4 granaten nieuwe te krijgen ?
Martinspire: neem jij dinsdag nog vrij ? Ik namelijk wel, kan volgens mij op maandag vanaf 17:30 uur (indiase tijd) al spelen, dus neem dinsdag vrij.
Heb wel gemerkt dat het met een groepje bekenden samen spelen leuker is dan alleen. Ik de 7 uur die ik alleen gespeeld heb, ben ik iets van 3x gerevived. In de resterende 3 uur met een groepje bekenden, werd ik continu gerevived.
Overigens heb ik die mortier even gebruikt. Klopt het, dat wanneer je dat ding eenmaal heb neergezet, je die niet meer kan oppakken ? Tevens had ik maar 4 mortier granaten en toen die op waren, werden die niet aangevuld. Moet je dan echt eerst een ammo krat neerzetten, dan je mortier neer zetten en dan vuren om na de initiele 4 granaten nieuwe te krijgen ?
[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 16-10-2016 14:10 ]
Klopt, dit riep ik tijdens de laatste beta al in dit topic, toen werd ik hier voor gek verklaart want ik snapte het allemaal niet en er zou wel degelijk net als in BF3 en 4 zo'n bulletdrop zijn.MRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:48:
[...]
Snipen is op de console ineens too easy vergeleken met BF3 en BF4. In BF4 heb ik toch aardig vaak als sniper gespeeld en het lukte mij vrijwel nooit om bewegende vijanden op grote afstand te raken met de controller.
In BF1 daarentegen ging het raak schieten van bewegende vijanden op grote afstand extreem makkelijk. Er is nauwelijks bullet drop zoals dat wel bij BF3/4 aanwezig is. Ik kreeg regelmatig in mijn scherm op de Xbox 1 te zien dat pijltje down op de d-pad het mogelijk maakt om je vizier te levelen naar het 0 punt of hoe dat ook mag heten. Een paar keer geprobeerd, maar merkte echt niks. Ik raakte vijanden op grote afstand door het midden van het vizier hooguit een paar milimeter boven het hoofd te houden. In BF4 moest je echt, zelfs met de target ranger flink boven iemands hoofd mikken.
Maar ik deel je sniper ervaring volledig, ik ervaar ook zo goed als geen bulletdrop en etc. Een beetje TE makkelijk.
Operations werkt bij mij niet. Wanneer ik "join" kies, dan start het introfilmpje en die wordt na 30 seconden afgebroken om vervolgens weer in het Operations menu te belanden.
PC overigens.
Iemand hier ook last van?
Conquest en andere MP werkt probleemloos.
PC overigens.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ja, gisteren hele dag ook last van gehad, nog geen één keer kunnen spelen. Zijn ook een paar topics over op het Battlefield forum.jagermeister schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:24:
Operations werkt bij mij niet. Wanneer ik "join" kies, dan start het introfilmpje en die wordt na 30 seconden afgebroken om vervolgens weer in het Operations menu te belanden.
PC overigens.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ah ok!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Weet iemand hoe je, je pre order kunt annuleren op Origin? Ik kan het zo even niet vinden en bij cashback stond hij er ook niet bij. 
Door bepaalde factoren ga ik hem toch maar annuleren.
Er zijn maar 2 operations beschikbaar volgens mij. Ik ben niet helemaal zeker van de namen maar volgens mij heten ze Kaiserschlacht en Oil of Empire.jagermeister schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:24:
PC overigens.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
BF1 Draait als een trein op 5670x1080 dus ja ben blij dat daar niks aan veranderd isThe Source schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Nee het stond op de BF website als promotie in een zin over de PC voordelen met zoiets als uncapped FPS of unlimited FPS en multi monitor support. Nu weet ik niet waar ze ermee bedoelen, kan ook surround gaming zijn, echter hoop ik dat ik net als bij BF4 de map op mijn 2de scherm kan krijgen.
Floksor
Je kunt de volledige SP al spelen in de trial versie op de PC. 
https://www.reddit.com/r/.../?st=IUCM4IUP&sh=00fc4734
https://www.reddit.com/r/.../?st=IUCM4IUP&sh=00fc4734
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb nog geen game op origin gepre-ordered, maar hier kan je alleszins een refund aanvragen:raiders schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:31:
Weet iemand hoe je, je pre order kunt annuleren op Origin? Ik kan het zo even niet vinden en bij cashback stond hij er ook niet bij.
[...]
Er zijn maar 2 operations beschikbaar volgens mij. Ik ben niet helemaal zeker van de namen maar volgens mij heten ze Kaiserschlacht en Oil of Empire.
https://help.ea.com/en/refund/
Refund requests can be made:
- Within 24 hours of first launch of the game, or
- Within seven days from date of purchase (if you have not launched the game), or
- Within seven days from the release date if you pre-ordered the game (if you have not launched the game), whichever comes first.
BF1 Draait ook prima op 7680x1440@144hzFloks schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:32:
[...]
BF1 Draait als een trein op 5670x1080 dus ja ben blij dat daar niks aan veranderd is
Moet zeggen dat dit een leuke game is, na bfbc2 heb ik het overgeslagen met BF maar dit is erg vet!
Daar staat hij niet bij! Ik heb hem 5 dagen geleden besteld. Maar ik denk dat het systeem de trial meetelt als "gespeeld"...SmokingCrop schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:34:
[...]
Heb nog geen game op origin gepre-ordered, maar hier kan je alleszins een refund aanvragen:
https://help.ea.com/en/refund/
Refund requests can be made:
- Within 24 hours of first launch of the game, or
- Within seven days from date of purchase (if you have not launched the game), or
- Within seven days from the release date if you pre-ordered the game (if you have not launched the game), whichever comes first.
Maar bedankt!
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Misschien kan het maar vanaf dat de game gelaunched is, al zou ik dat maar vreemd vinden dat je een pre-order niet onmiddellijk zou kunnen cancelen.raiders schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:39:
[...]
Daar staat hij niet bij! Ik heb hem 5 dagen geleden besteld. Maar ik denk dat het systeem de trial meetelt als "gespeeld".... Anders stuur ik wel even een mailtje.
Maar bedankt!
Hier al eens gekeken? Misschien dat je daar cancel ofzo kan drukken bij die order? (kan zelf niet checken)
https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2016 14:44 ]
Nou die kritiek kwam dan niet van mij. Bullet drop is er eigenlijk gewoon niet op korte en middel-lange afstand.LopendeVogel schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Klopt, dit riep ik tijdens de laatste beta al in dit topic, toen werd ik hier voor gek verklaart want ik snapte het allemaal niet en er zou wel degelijk net als in BF3 en 4 zo'n bulletdrop zijn.
Maar ik deel je sniper ervaring volledig, ik ervaar ook zo goed als geen bulletdrop en etc. Een beetje TE makkelijk.
Als voorbeeld: Op de map Sinai Desert heb je 2 van die trein wagons staan bij de D vlag in CQ. Als je dan naar rechts kijkt, heb je die grote rotswand waar je een soort van brug hebt waar je dus die rotswand helemaal kunt oplopen waar altijd wel wat snipers liggen. Vanaf de D vlag hoef je maar 1 milimeter boven het hoofd te richten om een headshot te maken. Andersom ook trouwens. Als je op die rotsen daar ligt en naar D kijkt, dan schiet je echt zo iedereen af, bewegend of stilstaand.
Vond dat ze met de beta sniperen wel belachelijk makkelijk gemaakt hebben, volgens mij hadden kogels zelfs een kleine afwijking naar boven toe. Normaal ben ik z'n scheel iemand die altijd op het buik of benen mik, maar doordat de kogels steeds naar boven afweek had ik de ene headshot naar de ander (oke, beetje overdreven) terwijl ik met bf4 alleen maar hitmarkers kreeg. Ik weet 1 ding van de 1e wereld oorlog en dat is dat snipers destijds niet beter waren dan snipers 100 jaar later ( in bf4).LopendeVogel schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Klopt, dit riep ik tijdens de laatste beta al in dit topic, toen werd ik hier voor gek verklaart want ik snapte het allemaal niet en er zou wel degelijk net als in BF3 en 4 zo'n bulletdrop zijn.
Nah, ook bij operations die ik heb gespeeld krijg ik regelmatig dat het intro filmpje stopt en ik weer in het operations menu zit. Er zit iets fout daar, kan er alleen de vinger niet op leggen.raiders schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:31:
[...]
Er zijn maar 2 operations beschikbaar volgens mij. Ik ben niet helemaal zeker van de namen maar volgens mij heten ze Kaiserschlacht en Oil of Empire.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb sterk het idee dat er van het hele bulletdrop/hitmarker/recoil vrij weinig klopt in BF1 vergeleken met BF3/4.Nieuwevolger schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:44:
[...]
Vond dat ze met de beta sniperen wel belachelijk makkelijk gemaakt hebben, volgens mij hadden kogels zelfs een kleine afwijking naar boven toe. Normaal ben ik z'n scheel iemand die altijd op het buik of benen mik, maar doordat de kogels steeds naar boven afweek had ik de ene headshot naar de ander (oke, beetje overdreven) terwijl ik met bf4 alleen maar hitmarkers kreeg. Ik weet 1 ding van de 1e wereld oorlog en dat is dat snipers destijds niet beter waren dan snipers 100 jaar later ( in bf4).
Zoals ik al eerder opmerkte, wordt ik door het standaard wapen, de MP18 trench gun vanaf grote afstand in no time omgelegd terwijl ik zelf met de Mondragon 3 hitmarkers kreeg op grote afstand. Die Mondragon deed me denken aan de M1 Garand uit WW2 en schiet semi-automatisch en daardoor zou je dus minder last moeten hebben van recoil als je snel schiet in tegenstelling tot de MP18 trench gun die full auto is. Maar blijkbaar heb je daar weinig last van recoil bij waardoor je het dus altijd aflegt tegen die gun op basis van vuursnelheid en gebrek aan recoil.
In het echt gaan kogels de eerste paar honderd meter ook 'omhoog', afhankelijk van waar je je nulpunt op hebt afgesteld. Geen idee hoe de kogelbanen er uit zien in BF1. Ik richt niet anders dan in BF3 (BF4 nauwelijks gespeeld), maar raak alles wel met mijn sniper.Nieuwevolger schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:44:
[...]
Vond dat ze met de beta sniperen wel belachelijk makkelijk gemaakt hebben, volgens mij hadden kogels zelfs een kleine afwijking naar boven toe. Normaal ben ik z'n scheel iemand die altijd op het buik of benen mik, maar doordat de kogels steeds naar boven afweek had ik de ene headshot naar de ander (oke, beetje overdreven) terwijl ik met bf4 alleen maar hitmarkers kreeg. Ik weet 1 ding van de 1e wereld oorlog en dat is dat snipers destijds niet beter waren dan snipers 100 jaar later ( in bf4).
Beetje zielig tegenwoordig dat als je extra geld neerlegt je blijkbaar vanaf de 'normale' releasedate kan spelen, en de peasants die niet extra willen betalen een vertraagde release krijgen.
Sowieso moet ie eruit van voren. Of in ieder geval de knife-animatie. Charge mag van mij wel zo zijn dat het je kwetsbaarder maakt van voren. Dat je het dus niet moet doen als iemand je recht aan kijkt of zo.MRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:03:
De bayonet charge mag van mij ook flink generfd worden. Die is nauwelijks te ontwijken als ze van achter komen en je hoort het gekrijs van de attacker. Ik heb me meerdere keren kunnen omdraaien en nog 2 schoten kunnen lossen, maar die charge blijft gewoon doorgaan. Van mij mogen ze zodra je een hitmarker krijgt op de attakcer die bayonet charge afbreken.
Ik heb dinsdag een best drukke dag op het werk. Ik ben pas om 9u thuis. Daarom neem ik denk ik woensdag vrij. En als er dan niet veel online zijn, speel ik de SP wel eerst uit.Martinspire: neem jij dinsdag nog vrij ? Ik namelijk wel, kan volgens mij op maandag vanaf 17:30 uur (indiase tijd) al spelen, dus neem dinsdag vrij.
Ik ben dan ook een geweldige medic natuurlijkHeb wel gemerkt dat het met een groepje bekenden samen spelen leuker is dan alleen. Ik de 7 uur die ik alleen gespeeld heb, ben ik iets van 3x gerevived. In de resterende 3 uur met een groepje bekenden, werd ik continu gerevived.
Maar inderdaad, je moet het samen doen. Anders boek je ook weinig progressie. Heb op sommige maps dat ik me in mn eentje echt het rambam loop omdat we vlaggen gewoon niet vast houden in sommige maps. Als je dat wat kunt coordineren, dan gaat dat prima.
Ik moet het sowieso nog eens met een volle squad doen, laat staan een volle party. Volgens mij ben je dan al vrij snel onoverwinnelijk. Door die EA Access trial, zie je dat nog niet echt veel voorkomen.
Geen idee wat jij hebt gedaan, maar bij mij kan ik die mortier gewoon weer meenemen. Moest wel even zoeken naar de knopcombinatie om uberhaupt te stoppen met mortieren, maar je kunt hem gewoon deployen en oppakken wanneer jij wilt. En je ammo wordt weer gewoon aangevuld na een tijdje volgens mij (en anders idd met ammo krat erbij).Overigens heb ik die mortier even gebruikt. Klopt het, dat wanneer je dat ding eenmaal heb neergezet, je die niet meer kan oppakken ? Tevens had ik maar 4 mortier granaten en toen die op waren, werden die niet aangevuld. Moet je dan echt eerst een ammo krat neerzetten, dan je mortier neer zetten en dan vuren om na de initiele 4 granaten nieuwe te krijgen ?
Vind mortieren momenteel wat te makkelijk en denk dat dit erg irritant gaat worden.
Als ik echter ga kijken, wordt ik niet eens zo heel vaak door een sniper afgeschoten. Wel vreemd dan. Zelf lukt het me ook niet echt geweldig om te sniperen. Maar goed, ik ben dan ook een echte rusher en meer van de up-close-and-personal actieMRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Nou die kritiek kwam dan niet van mij. Bullet drop is er eigenlijk gewoon niet op korte en middel-lange afstand.
Als voorbeeld: Op de map Sinai Desert heb je 2 van die trein wagons staan bij de D vlag in CQ. Als je dan naar rechts kijkt, heb je die grote rotswand waar je een soort van brug hebt waar je dus die rotswand helemaal kunt oplopen waar altijd wel wat snipers liggen. Vanaf de D vlag hoef je maar 1 milimeter boven het hoofd te richten om een headshot te maken. Andersom ook trouwens. Als je op die rotsen daar ligt en naar D kijkt, dan schiet je echt zo iedereen af, bewegend of stilstaand.
Daar is niets raars aan. Je betaald er voor. Bovendien hebben ze dit expres gedaan om de load op de servers enigszins te beperken op het begin.ShininNL schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:07:
Beetje zielig tegenwoordig dat als je extra geld neerlegt je blijkbaar vanaf de 'normale' releasedate kan spelen, en de peasants die niet extra willen betalen een vertraagde release krijgen.
Schaamteloze actie, maar ik ben dinsdag vanaf 13u vrij. Als je op pc speelt speel ik graag samen, levelt stuk sneller en daarnaast gezelliger. Add me maar op origin T_MusiQ_TMRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:03:
Mogen andere overigens ook doen!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je betaald gwn een paar euro meer voor de skins en vroegtijdige release. Daar is niks zieligs aan. De game released op de 21e, de mensen die early access hebben die spelen 3 dagen eerder.ShininNL schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:07:
Verwijderd
En dit heb je zeker gelezen op Reddit of zo?iriseyoufall schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:13:
Bovendien hebben ze dit expres gedaan om de load op de servers enigszins te beperken op het begin.
En dat mensen het normaal vinden om tientallen euro's extra te betalen voor een week eerder spelen laat wel zien waarom games tegenwoordig zo crap zijn. Ze worden toch wel gekocht.
Ik speel op de Xbox One....Al jaren console speler. Maar dank voor de uitnodiging 😀Mu.siQ schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:18:
[...]
Schaamteloze actie, maar ik ben dinsdag vanaf 13u vrij. Als je op pc speelt speel ik graag samen, levelt stuk sneller en daarnaast gezelliger. Add me maar op origin T_MusiQ_T
Mogen andere overigens ook doen!
Friends In High Places - Flight School.
Holyshit die graphics van die bergen!
Holyshit die graphics van die bergen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
lol, die kolibri pistol is net alsof je thee aan het drinken bent zoals een Engelse snob:
25 damage per headshot
25 damage per headshot
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 16-10-2016 16:38 ]
Mijn 10 uur zit er op.
Level 20 net niet kunnen bereiken, maar ik heb me uitstekend vermaakt.
Klopt het trouwens dat die website (a la Battlelog) waar je je loadout etc op kunt aanpassen, offline is? Tijdens de beta kon ik hem zo vinden maar nu niet meer.
Klopt het trouwens dat die website (a la Battlelog) waar je je loadout etc op kunt aanpassen, offline is? Tijdens de beta kon ik hem zo vinden maar nu niet meer.
Goed verhaal zeg, lekker interessant en goed onderbouwd ook. Heb je het spel überhaupt wel gespeeld? Ik kan me prima voorstellen dat er een hoop mensen zijn die na het spelen van de alpha en/of bèta zo enthousiast zijn geworden, dat ze het wel wat extra geld waard vinden om de game eerder te kunnen spelen. Daarbij krijgen ze dan ook nog het een en ander aan bonus spullen erbij.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:38:
[...]
En dit heb je zeker gelezen op Reddit of zo?
En dat mensen het normaal vinden om tientallen euro's extra te betalen voor een week eerder spelen laat wel zien waarom games tegenwoordig zo crap zijn. Ze worden toch wel gekocht.
Als je durft te beweren dat deze game crap is dan vraag ik me sterk af wat voor game jij wél goed vind van de afgelopen tijd
Ongeacht of je van dit game genre houdt, heeft DICE echt een flink staaltje vakwerk afgeleverd met deze Battlefield. Daar kunnen een hoop gamestudio's echt een puntje aan zuigen tegenwoordig. En dat staat los van mijn mening over een game serie als Battlefield.
Wat dacht je van dat Martin Henry geweer dan haha? Echt een bruut geweer alleen jamer van het moderne sight!Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:34:
Tof die codex!
Op welke site kan ik een goede digital key kopen voor battlefield 1 zodat ik op 18 oktober kan spelen..? Liefst ook met wat extra erbij zoals die Shotgun en skins..
En dan een mooie prijs
En dan een mooie prijs
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Origin, das de hele truc met dit soort early access dingen. Kan alleen via officiele wegen worden gekocht. Als je de 21ste begint ben je 35-40 euro kwijt, 18e = deluxe of ultimate, dan ben je 80 of 140 (xbox: 100) kwijt, punt.Nickrsd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:02:
Op welke site kan ik een goede digital key kopen voor battlefield 1 zodat ik op 18 oktober kan spelen..? Liefst ook met wat extra erbij zoals die Shotgun en skins..
En dan een mooie prijs
Verwijderd
Ha, een hoop aannames van jezelf. Ik vind BF1 namelijk helemaal geen slechte game en ga deze gewoon spelen.The.Sticky schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:28:
[...]
Goed verhaal zeg, lekker interessant en goed onderbouwd ook. Heb je het spel überhaupt wel gespeeld? Ik kan me prima voorstellen dat er een hoop mensen zijn die na het spelen van de alpha en/of bèta zo enthousiast zijn geworden, dat ze het wel wat extra geld waard vinden om de game eerder te kunnen spelen. Daarbij krijgen ze dan ook nog het een en ander aan bonus spullen erbij.
Als je durft te beweren dat deze game crap is dan vraag ik me sterk af wat voor game jij wél goed vind van de afgelopen tijd![]()
Ongeacht of je van dit game genre houdt, heeft DICE echt een flink staaltje vakwerk afgeleverd met deze Battlefield. Daar kunnen een hoop gamestudio's echt een puntje aan zuigen tegenwoordig. En dat staat los van mijn mening over een game serie als Battlefield.
Ik vind wel dat de marketing truuks van tegenwoordig nergens meer over gaan en daardoor gaat veel kwaliteit verloren. Niet per se op BF doelend in dit geval. En dat een boel mensen erin trappen of het zelfs 'normaal' zijn gaan vinden om geld te betalen voor early access etc.
Of ga jij ook na een proefrit bij de dealer nog even een duizendje extra neerleggen omdat je er zo blij mee bent?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 18:14 ]
Verwijderd
Wat betaal je extra om eerder te kunnen spelen?Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Ha, een hoop aannames van jezelf. Ik vind BF1 namelijk helemaal geen slechte game en ga deze gewoon spelen.
Ik vind wel dat de marketing truuks van tegenwoordig nergens meer over gaan en daardoor gaat veel kwaliteit verloren. Niet per se op BF doelend in dit geval. En dat een boel mensen erin trappen of het zelfs 'normaal' zijn gaan vinden om geld te betalen voor early access etc.
Of ga jij ook na een proefrit bij de dealer nog even een duizendje extra neerleggen omdat je er zo blij mee bent?
Op de X1 is de ultimate 100 euro en de gewone 70 ofzo? 30 euro meer is je premium (alle dlc). Klaar?
Origin heeft het slim gespeeld op de PC qua early access, maarja: start een week later en we hebben het nergens meer over?
Het enige dat zij doen is zorgen dat alle early enlisters 100% via origin worden voorzien van games (digitaal, fysiek is ander verhaal).
Als die mensen dat willen betalen, dan levert het DICE extra geld op, en het kost jouw niks. Mooi toch? Kijk naar al die mensen die liever een hele dag in de rij gaan staan voor een iPhone (en er zelfs vrij voor nemen, bedenk hoe duur dat is), terwijl ze hem ook online kunnen bestellen en 1-2 dagen later hebben.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Ha, een hoop aannames van jezelf. Ik vind BF1 namelijk helemaal geen slechte game en ga deze gewoon spelen.
Ik betaal t extra beetje zodat ik in m'n vakantie nog wat dagen meer kan spelen, anders kan ik pas tegen t einde spelen.. 
(En omdat ik gewoon niet meer kan wachten
)
(En omdat ik gewoon niet meer kan wachten
Inderdaad ik betaal het ook omdat ik niet kan wachten. Wordt helemaal gek hier
[Battle.net: Forsaken#22243]
Leuk spel, zit erg goed in elkaar.
Beetje jammer dat bijna alle maps uitnodigen om te sniperen. in ieder hoekje is een tent te vinden. Soms zelfs een complete camping.
Beetje jammer dat bijna alle maps uitnodigen om te sniperen. in ieder hoekje is een tent te vinden. Soms zelfs een complete camping.
haha komt omdat de camping goedkoper is dan die dure huizen in almein! Heb je die prijzen gezien? Niet normaal joh!ikbengoofy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:27:
Leuk spel, zit erg goed in elkaar.
Error battlefield stopped working *zucht*..natuurlijk alleen in de multiplayer en als hij de map net heeft ingeladen. Alfa en de Beta geen problemen ondervonden
.
B@n@@n
Dat aannames gedeelte zal ik maar even laten voor wat het isVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Anyway, de marketing gaat tegenwoordig inderdaad wel ver, maar uiteindelijk gaat het om jezelf en hoe je daar mee omgaat. Ik heb nu weliswaar Origin Access gedaan om toch die 10 uren al te kunnen spelen, maar ik ga ondanks dat wel gewoon voor de standaard versie. Ik ben niet van plan om 30 euro meer te betalen voor 3 dagen eerder spelen en die skins e.d. kunnen me verder gestolen worden. Maar dat geldt voor mij persoonlijk
Je laatste opmerking slaat de spijker overigens wel echt mis. Het gaat in dit geval om extra betalen zodat je hetgene wat je koopt eerder hebt (en kunt spelen). Als ik iets meer voor m'n nieuwe auto zou kunnen betalen, om hem binnen 2 weken i.p.v. 6 weken op m'n stoep te hebben, dan zou ik dat doen ja.
Zoals hierboven inderdaad: ben dinsdag vrij en heb komend weekend niet zoveel tijd. Dus ook maar het duurdere pakket genomen en morgenavond lekker knallen. Mensen die op de PS4 gaan spelen, add me op Rhcpmikey
.
Zijn leuke maps die er nog bij komen volgende week.MRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:15:
Gameplay van oa de map in de Italiaanse Alpen
[video]
En dat Duits blijft geweldig om te horen. Hopelijk speel ik altijd als Duitser
Het verschil voor mij op de Xbox 1 was exact 10 euro tussen de standaard versie en de Early enlister zodat ik 3 dagen eerder kon spelen. Daarvoor ga ik dan niet echt moeilijk doen. Tevens denk ik dat die 10 uur early access ook een soort van beta programma is voor EA. Er zullen namelijk nog wel wat bugs naar voren zijn gekomen die nu nog in een day-0v2 patch opgelost kunnen worden.The.Sticky schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:39:
[...]
Ik ben niet van plan om 30 euro meer te betalen voor 3 dagen eerder spelen en die skins e.d. kunnen me verder gestolen worden. Maar dat geldt voor mij persoonlijkEr zijn ook genoeg die dat wel het geld waard vinden en in dat opzicht is het alleen maar slim van EA om daar op in te spelen.
Verwijderd
Je mag even 10 uur proefrijden en dan mag je die auto weer teruggeven en even wachten voordat je hem werkelijk mag behouden. Op zich is het extra cashen en slim, ook kan je daarna nog van de koop afzien. Maar denk dat ze een flinke extra duikt ermee binnenhalen.The.Sticky schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:39:
[...]
Je laatste opmerking slaat de spijker overigens wel echt mis. Het gaat in dit geval om extra betalen zodat je hetgene wat je koopt eerder hebt (en kunt spelen). Als ik iets meer voor m'n nieuwe auto zou kunnen betalen, om hem binnen 2 weken i.p.v. 6 weken op m'n stoep te hebben, dan zou ik dat doen ja.
P.s. Kan je nu wel of niet de hele sp spelen met origin access, in het geval van ja ga ik het misschien ook proberen en dan in 10 uur uitspelen. Koop het spel dan later wanneer cheaper... blijft voor mij een spel wat ik af en toe even aanzet.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 20:07 ]
Nog een video met uitleg over oa battlepacks en zoom op je iron sights. Heb de video even snel gekeken, maar begrijp ik het nou goed dat je in de standaard battlepacks alleen maar skins krijgt ? Ik heb er nu een aantal, maar die hele skins boeien me niet, dus die kan ik net zo goed inwisselen voor scraps en dan een andere beter battlepack kopen.
EDIT: Ja dus, alleen maar skins, xp items of puzzel stukjes voor melee wapens: https://www.battlefield.c...lepacks-for-battlefield-1
EDIT: Ja dus, alleen maar skins, xp items of puzzel stukjes voor melee wapens: https://www.battlefield.c...lepacks-for-battlefield-1
Hoe hebben we Battlepacks voor Battlefield 1 vernieuwd?
Maak die dozen open en val op in het strijdgewoel
By
Jonas Elfving
Battlepacks keren terug in Battlefield™ 1, en we hebben redelijk veel gave wijzigingen aangebracht. Deze keer draait alles om geweldige content en aanpassingsmogelijkheden in de vorm van wapenskins waarmee je opvalt in het strijdgewoel.
Voor Battlefield-nieuwkomers: Battlepacks zijn in-game dozen met items die je kunt gebruiken om je Battlefield 1-ervaring aan te passen en te verbeteren. Elk Battlefield 1 Battlepack bevat één wapenskin. Sommige pakketten bevatten mogelijk ook een extra puzzelstuk voor een contactwapen of een XP-bonus. Je verdient Battlepacks door het strijdveld op te gaan en het spel te spelen. Aan het einde van een match verdienen de mensen die de strijd tot het laatst toe hebben volgehouden een Battlepack. Zij kunnen naar de menu's gaan om de packs te openen.
Deze keer hebben we ons geconcentreerd op één type Battlepack: gewoon “het Battlepack”. Je kunt allerlei items in dit Battlepack krijgen, en zeldzamere items zijn niet beperkt tot een pakket met een hogere waarde. Er zijn twee aangepaste versies van het Battlepack – Enhanced en Superior Battlepacks – die garantie bieden voor een wapenskin met een specifieke zeldzaamheid. Je kunt deze aangepaste versies alleen krijgen door de spelvaluta uit te geven: zogenaamde Scraps (daarover later meer).
Als je het Battlepack opent, krijg je altijd één ongelooflijke wapenskin. Deze skins hebben drie verschillende zeldzaamheden: Special, Distinguished en Legendary. Je krijgt misschien ook een zeldzaam bonusitem: een XP-bonus of een puzzelstuk voor een uniek contactwapen. Als je alle puzzelstukken voor een contactwapen verzamelt, kun je het wapen in elkaar zetten en meenemen naar het spel.
De pools met Battlepack-content, of revisies zoals ze in-game worden genoemd, worden regelmatig gerouleerd. Nu er nieuwe revisies aankomen, is het een goed idee om te blijven spelen, zodat je kunt zien wat voor geweldige items je in handen kunt krijgen. Voordat je een Battlepack opent, zie je een lijst met de skins in de huidige revisie, zodat je weet of een skin voor je favoriete wapen in de pool met mogelijke items zit.
Dus hoe zit het met dat Scraps-systeem? Dat werkt als volgt: als je een wapenskin of een bonusitem krijgt dat je niet wilt of niet nodig hebt, kun je het recyclen voor Scraps, een spelvaluta die je kunt uitgeven aan nieuwe Battlepacks. Zoals gezegd zijn Scraps de enige manier om Enhanced en Superior Battlepacks in handen te krijgen. Je wilt Scraps misschien sparen voor een binnenkort verwachte revisie van Battlepacks met een skin die je wilt hebben.
Dat was het dan. We hopen dat je zult genieten van het nieuwe en verbeterde Battlepacks-systeem. De jacht op een Legendary skin voor je favoriete wapen kan binnenkort beginnen. Battlefield 1 wordt uitgebracht op 21 oktober (of 18 oktober als je hebt gekozen voor de Early Enlister Digital Deluxe Edition).
[ Voor 79% gewijzigd door MRE-Inc op 16-10-2016 20:25 ]
Op de normale manier kun je in de Early Access Trial maar twee of drie missions spelen van de Campaign. Met een 'hack' kun je de overige missies ook spelen.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:03:
[...]
Je mag even 10 uur proefrijden en dan mag je die auto weer teruggeven en even wachten voordat je hem werkelijk mag behouden. Op zich is het extra cashen en slim, ook kan je daarna nog van de koop afzien. Maar denk dat ze een flinke extra duikt ermee binnenhalen.
P.s. Kan je nu wel of niet de hele sp spelen met origin access, in het geval van ja ga ik het misschien ook proberen en dan in 10 uur uitspelen. Koop het spel dan later wanneer cheaper... blijft voor mij een spel wat ik af en toe even aanzet.
So, there's a way to play all campaign missions in the trial, even with the "limit"
Go to your game directory, open a command prompt inside of it, and put in
bf1trial.exe -level levelhere
Here's a list of levels:
Levels/SP/EP0_Prologue/SP_Prologue/SP_Prologue
Levels/SP/EP1_FriendsInHighPlaces/SP_FlightSchool/SP_FlightSchool
Levels/SP/EP1_FriendsInHighPlaces/SP_TotalWar/SP_TotalWar
Levels/SP/EP1_FriendsInHighPlaces/SP_CarryYourFriend/SP_CarryYourFriend
Levels/SP/EP1_FriendsInHighPlaces/SP_Blitz/SP_Blitz
Levels/SP/EP2_NothingIsWritten/SP_HiddenInPlainSight/SP_HiddenInPlainSight
Levels/SP/EP2_NothingIsWritten/SP_YoungMensWork/SP_YoungMensWork
Levels/SP/EP2_NothingIsWritten/SP_HearTheDesert/SP_HearTheDesert
Levels/SP/EP3_ThroughMudAndBlood/SP_TankAssault/SP_TankAssault
Levels/SP/EP3_ThroughMudAndBlood/SP_FogOfWar/SP_FogOfWar
Levels/SP/EP3_ThroughMudAndBlood/SP_OutOfGas/SP_OutOfGas
Levels/SP/EP3_ThroughMudAndBlood/SP_SteelOnSteel/SP_SteelOnSteel
Levels/SP/EP4_Avanti/SP_Arditi/SP_Arditi
Levels/SP/EP4_Avanti/SP_SearchRescue/SP_SearchRescue
Levels/SP/EP5_TheRunner/SP_Gallipoli/SP_Gallipoli
Levels/SP/EP5_TheRunner/SP_TheRunaround/SP_TheRunaround
Levels/SP/EP5_TheRunner/SP_SavingALife/SP_SavingALife
Levels/SP/EP6_Epilogue/SP_Epilogue/SP_Epilogue
so an example would be
bf1trial.exe -level Levels/SP/EP1_FriendsInHighPlaces/SP_FlightSchool/SP_FlightSchool
Ziet er inderdaad uit als leuke maps. En geen enkele map lijkt een clusterfuck chokepoint ala Metro of Lockers te hebben. Ik zie sowieso nog geen map waar ik een hekel aan heb. Ook in de standaard rotatie vind ik het nog wel prima. Al vind ik de beta-map dan nog eigenlijk de minste van het stel.MRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:15:
Gameplay van oa de map in de Italiaanse Alpen
[video]
Ook handig:
Hmmm:
En deze moet natuurlijk ook even geplaatst worden:
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2016 20:47 ]
hey jongens ik heb een vraagje, weet niet of dit al eerder is gesteld maar ik wil de game via zo'n key shop halen. Dit kan vanzelf en ik wil alleen de Russische versie halen.
https://www.g2a.com/battl...-key-preorder-ru-cis.html
deze kost 28 euro. Maar gaat deze werken als ik deze met een vpn activeer in origin?
alvast bedankt voor jullie antwoord.
https://www.g2a.com/battl...-key-preorder-ru-cis.html
deze kost 28 euro. Maar gaat deze werken als ik deze met een vpn activeer in origin?
alvast bedankt voor jullie antwoord.
Ik zou die niet kopen, dat is een Russiche key. Zover ik weet zijn die region locked en zul je Engels ook niet als taal kunnen selecteren.
Ze zijn ook strenger geworden op het gebruik van russische keys en andere region locked goedkope keys.
Ik zou het houden bij een gewone key van zo'n shop.
Ik zou het houden bij een gewone key van zo'n shop.
Ik was benieuwd hoe jullie Teamspeak gebruiken i.c.m. bijvoorbeeld Battlefield. Gebruiken jullie de functie dat de game-audio gedempt wordt als iemand praat op Teamspeak?
Ik heb al twee keer een pistool en twee keer een gun gehad. Het zag er in ieder geval niet uit als een deel van het wapen maar mogelijk waren het gewoon delen van een wapen. Ik heb ze gescrapped want ik zit niet op dat spul te wachten. Skins boeien me ook niet, XP items wel want dan level ik wellicht wat snellerMRE-Inc schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:22:
Nog een video met uitleg over oa battlepacks en zoom op je iron sights. Heb de video even snel gekeken, maar begrijp ik het nou goed dat je in de standaard battlepacks alleen maar skins krijgt ? Ik heb er nu een aantal, maar die hele skins boeien me niet, dus die kan ik net zo goed inwisselen voor scraps en dan een andere beter battlepack kopen.
[...]
[video]
Die andere maps zien er erg tof uit. Heel erg zin in de game.
Verwijderd
Gewoon alle game volume op 40-50% en ts op 100%, fixedRivanov schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:35:
Ik was benieuwd hoe jullie Teamspeak gebruiken i.c.m. bijvoorbeeld Battlefield. Gebruiken jullie de functie dat de game-audio gedempt wordt als iemand praat op Teamspeak?
Mijn 10 uur early gameplay er ook opzitten. De game runned prima op mijn systeem met een 560 TI welke dus onder de minimum specs zit. Wel heb ik de resolutie omlaag geschroeft, aangezien de map SCAR in de standaard roulatie zit en deze map te heavy voor de gpu was.
Verder heb ik een 4-tal vastlopers gehad direct na het eindigen van de ronde. Precies op het moment dat de battlepacks te zien waren liep het spel een aantal keer vast. Weet niet of meer mensen dit hebben?
Wat mij betreft mogen ze iig de volgende dingen wat beter balanceren:
- AT spul sterker, of tanks zwakker. Ze hoeven niet direct kills op te leveren, maar zorg ervoor dat die tanks wat makkelijker uit te schakelen zijn.
- Bullet drop op de sniper rifles. (logisch)
- Verminderde accuracy op support rifles als er bewogen wordt. Ze zijn wat mij betreft nu net wat te accuraat op midden afstand. En als de persoon die hem gebruikt ook nog eens flink heen en weer beweegt lijkt dit geen effect te hebben op de accuracy.
Verder heb ik een 4-tal vastlopers gehad direct na het eindigen van de ronde. Precies op het moment dat de battlepacks te zien waren liep het spel een aantal keer vast. Weet niet of meer mensen dit hebben?
Wat mij betreft mogen ze iig de volgende dingen wat beter balanceren:
- AT spul sterker, of tanks zwakker. Ze hoeven niet direct kills op te leveren, maar zorg ervoor dat die tanks wat makkelijker uit te schakelen zijn.
- Bullet drop op de sniper rifles. (logisch)
- Verminderde accuracy op support rifles als er bewogen wordt. Ze zijn wat mij betreft nu net wat te accuraat op midden afstand. En als de persoon die hem gebruikt ook nog eens flink heen en weer beweegt lijkt dit geen effect te hebben op de accuracy.

Benchmarks van battlefield 1
Bron Hardware.info
Testsysteem:
Intel Core i7 5960X @ 4.0 GHz
MSI X99S Gaming 9 AC moederbord,
16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 geheugen @ 2133 MHz 13-13-13-36-2T
Samsung 840 Evo 1TB SSD
Seasonic Platinum Series 1200W PSU,
NZXT Kraken X60
CPU-koeler, Iiyama G-Master 'Gold Phoenix' GB2888UHSU-B1
En een Cooler Master Test Bench.
Kan echt niet wachten tot ik de pracht van Argonne Forest kan ervaren.
Lol, ze hebben wel humor daar, want hier draai ik +60FPS met een 980Ti in 4KMir64za schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:52:
[afbeelding]
Benchmarks van battlefield 1
Bron Hardware.info
Zelfs 5K draait op 52FPS wat dus al hoger is
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ook alles Ultra? Want dan heb je een vermomde Titan X Pascal te pakken.Koning Willy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:27:
[...]
Lol, ze hebben wel humor daar, want hier draai ik +60FPS met een 980Ti in 4K
Zelfs 5K draait op 52FPS wat dus al hoger is
[afbeelding]
Wat mij betreft is het redelijk accuraat, want mijn 1070 doet ook rond de 80fps op 1440p. (Utra preset)
[ Voor 11% gewijzigd door Uffeltje op 16-10-2016 23:43 ]
Alles ultra, geen TAA natuurlijk want dat slaat nergens op in 5K resolutie op een 1440P display.Uffeltje schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:39:
[...]
Ook alles Ultra? Want dan heb je een vermomde Titan X Pacsal te pakken.
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ik haal met mijn 1060 75 fps gemiddeld op High in 1440p met maar een i5 2500k
Ik ben wel blij dat ik de trial heb kunnen spelen want mijn twijfels zijn in een keer weg want wat is deze game vet.
Het is lang geleden dat ik mij zo vermaakt hebt een game als vandaag en Operations is zo gaaf en alleen dat zou de aankoop al rechtvaardigen.
Wat ik wel jammer vind is dat ze van Battlelog zijn afgestapt en we het nu moeten doen met een in-game gedrocht waar je bijna niets kan vinden en alles weer verstopt zit achter sub menu's of het zit er helemaal niet in.
Nu wachten tot de 21ste want ik ga echt h
geen 80 euro betalen voor wat eerder toegang en koop mijn key gewoon bij een keyshop voor rond de 40/50 euro
Ik ben wel blij dat ik de trial heb kunnen spelen want mijn twijfels zijn in een keer weg want wat is deze game vet.
Het is lang geleden dat ik mij zo vermaakt hebt een game als vandaag en Operations is zo gaaf en alleen dat zou de aankoop al rechtvaardigen.
Wat ik wel jammer vind is dat ze van Battlelog zijn afgestapt en we het nu moeten doen met een in-game gedrocht waar je bijna niets kan vinden en alles weer verstopt zit achter sub menu's of het zit er helemaal niet in.
geen 80 euro betalen voor wat eerder toegang en koop mijn key gewoon bij een keyshop voor rond de 40/50 euro
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik vind dat ze battle-log moeten houden als reserve.beuker19 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:19:
Ik haal met mijn 1060 75 fps gemiddeld op High in 1440p met maar een i5 2500k
Rivanov schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 23:24:
Kan echt niet wachten tot ik de pracht van Argonne Forest kan ervaren.
[ Voor 12% gewijzigd door Koning Willy op 17-10-2016 00:34 ]
De Beta was vet! Een paar maten van mij en ik hebben de game al pre-ordered, hopelijk zijn er dan geen server problemen...
Ik zou graag de 18 oktober willen spelen op de pc.. welke versie moet ik halen en hoe duur is die
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Lees anders een paar pagina's terug in deze threadNickrsd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 03:57:
Ik zou graag de 18 oktober willen spelen op de pc.. welke versie moet ik halen en hoe duur is die
of http://lmgtfy.com/?q=Battlefield+1+editions
Verwijderd
Iemand ervaring met een support bug? Soms respawn ik na een death als soort van support medic Oo
Heb dan mijn support guns en nade, een ammo crate en een medpack.
Dit gebeurt elk potje wel minimaal 1 keer, ik vind het niet erg, maar het lijkt me niet de bedoeling...
Is op de X1, dus zal niet snel als cheater worden uitgemaakt, eerlijk is anders
Heb dan mijn support guns en nade, een ammo crate en een medpack.
Dit gebeurt elk potje wel minimaal 1 keer, ik vind het niet erg, maar het lijkt me niet de bedoeling...
Is op de X1, dus zal niet snel als cheater worden uitgemaakt, eerlijk is anders
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.