Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
BlueSmileyBE schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:05:
[...]

En zelfs dan is 't nog steeds veel leuker om puur headshots te knallen met een bolt rifle. :P
Ik heb een ronde met 't wapen dat je bij de pre-order krijgt (ik kan echt niet op de naam komen! ;() gespeeld en deze is zonder scope. Echt tof!

Enkel dit wapen + Suez + Domination = Call of Duty 2: Rifle only op Toujane <3 :) Hopelijk gebeurt 't ook!

Edit: Gevonden! Ik heb 't over de 'Lawrence of Arabia's SMLE'.
Ja dat bedoel ik de Lawrence of Arabia's SMLE speelt echt gruwelijk lekker. Houd echt van die Bolt Action wapens alleen in Hardcore zijn ze wat effectiever. >:)

[Battle.net: Forsaken#22243]

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12

ErA

damn wat heb ik me vermaakt tot nu toe! Level 15 met nog 2,5 uur te gaan. Ik hoop level 18 te halen.

De heavy tank met een crew is echt heerlijk, en de tank hunter class is de ultieme one shot one kill class haha. nix tegen armor gewoon long range infantry neermaaien.

Wat gaan we genieten van dit spel!

Join teamspeak mensen, leuk om met een squad te spelen.

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Kan iemand die de trial versie speelt mij vertellen of je alleen kan kiezen tussen directx11 en directx12? Of kun je ook mantle/ vulkan kiezen als API zoals in battlefield 4?

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39

fynrd1

Fooled by Randomness

PepperNutz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:47:
Kan iemand die de trial versie speelt mij vertellen of je alleen kan kiezen tussen directx11 en directx12? Of kun je ook mantle/ vulkan kiezen als API zoals in battlefield 4?
Mantle wordt al sinds vorig jaar niet meer ondersteund door AMD, en zo ook niet DICE. MAntle kan je sinds een paar maanden ook helemaal niet meer gebruiken, de support is volledig uit de drivers gehaald.

[ Voor 13% gewijzigd door fynrd1 op 14-10-2016 18:59 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55
Zojuist de operations mode gedaan. Super tof.

Hebben jullie ook dat bij de intro filmpjes van operations het beeld een paar seconde blijft hangen voordat het verder afspeelt?

• PepperNutz
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:59:
[...]

Mantle wordt al sinds vorig jaar niet meer ondersteund door AMD, en zo ook niet DICE. MAntle kan je sinds een paar maanden ook helemaal niet meer gebruiken, de support is volledig uit de drivers gehaald.
Daarom heb ik er ook Vulkan bij gezet ;)

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Preload op Origin direct klaar door de proefversie, nice :)
Weet iemand of de VPN truc gaat werken voor vroege unlock?

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
PepperNutz schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:03:
[...]

Daarom heb ik er ook Vulkan bij gezet ;)
Geen Vulkan beschikbaar, enkel DX11 of 12

Verwijderd

Wie speelt er nog meer op de PC :D?

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:33
Iemand enig idee waar je de kills/deaths kan zien?

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 21:44
Helix schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:11:
Iemand enig idee waar je de kills/deaths kan zien?
Tab?

[ Voor 95% gewijzigd door Vinze op 14-10-2016 20:20 ]

• PepperNutz
  • Niet online
SmokingCrop schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:12:
[...]

Geen Vulkan beschikbaar, enkel DX11 of 12
Jammer 😔 Had gehoopt van wel namelijk. Thnx voor de reply though

• SmokingCrop
  • Niet online
Wat een heerlijk spel. Multiplayer is weer top. Kan zelf niet wachten op de rest van de single player missies.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:33
Hmm, ik bedoelde overall. Dus niet in-game scoreboard maar kills/deaths overall. Gewoon je complete stats dus.

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Net eerste battlepack gekregen. Zit er zo'n gouden legendary BAR skin in. Vind het er niet uitzien maar toch wel vet

• Intelcorei7
Ik voeg me maar toe: PrivacyKoning

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Nu is de release tijd dinsdag opeens weer niet van ma op dinsdag nacht maar.... October 18, 2016 12:00 AM CEST Of haal ik nu weer am en pm door elkaar hahaha

[ Voor 17% gewijzigd door Donnie op 14-10-2016 21:32 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:41

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ben toch wel zeer positief verrast over de game, terwijl ik de beta juist tegen vond vallen. Single player is tof, de multiplayer maps zijn erg goed en vermakelijk. De wat minder krachtige wapens is even wennen maar werkt erg goed.

Daarnaast is de game gewoon goed geoptimaliseerd waardoor hij met oudere hardware (970 b.v.) prima te spelen is op ultra / hogere resolutie (zie b.v. https://nl.hardware.info/...marks-met-13-videokaarten ). Kortom aanrader.

Nu maar hopen dat Dice nu bezig gaat met een nieuwe 2e WO shooter ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 14-10-2016 22:04 ]

• ghighoegha
Tortelli schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:02:
Ben toch wel zeer positief verrast over de game, terwijl ik de beta juist tegen vond vallen. Single player is tof, de multiplayer maps zijn erg goed en vermakelijk. De wat minder krachtige wapens is even wennen maar werkt erg goed.

Daarnaast is de game gewoon goed geoptimaliseerd waardoor hij met oudere hardware (970 b.v.) prima te spelen is op ultra / hogere resolutie (zie b.v. https://nl.hardware.info/...marks-met-13-videokaarten ). Kortom aanrader.

Hoe kan het toch dat het op sommige systemen met een gtx970 erg goed loopt en op anderen niet. Ik heb nu alles op medium staan en heb af en toe nog steeds last van framedrops. Heb een i5 6400

Edit:

- ben al terug naar oude drivers
- geen vsync
- geen shadowplay
- gpu usage enabled

[ Voor 5% gewijzigd door ghighoegha op 14-10-2016 22:10 ]

• Tortelli

Tortelli

Misschien hangt de game vrij sterk aan de CPU? (zou mij verbazen overigens).
Daarnaast; op welke resolutie speel je?.

[ Voor 15% gewijzigd door Tortelli op 14-10-2016 22:12 ]

• ghighoegha
Ja dat hij zwaar is op cpu dat is al wel duidelijk maar hoor hier ook verhalen van anderen met een vergelijkbare cpu die hem op ultra draaien.

Speel gewoon op 1080p

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 23:14
hoe kan ik het spel op dx11 zetten? ik zit dat nergens bij de video settings staan namelijk.
Video > Advanced

En dan de bovenste setting.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:27:
[...]

Ik voeg me maar toe: PrivacyKoning
Heb je toegevoegd, Falkoren is mijn naam op Origin

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 23:14
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:49:
Video > Advanced

En dan de bovenste setting.
Bovenste setting is de resolution bij mij.
oh wacht. ik heb win8.1. dan heb ik zeker sowieso geen dx12?
dan zal het wel al wel op dx11 zitten, maar dus nog steeds af en toe haperen. het lijkt op lag, vooral als de amiens map start is het traag.

[ Voor 33% gewijzigd door PuckStar op 14-10-2016 22:53 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jongens ik heb de oplossing gevonden!
  1. Stel eerst je graphics zodanig in dat je ruim boven je refreshrate zit qua fps, ik zou aanhouden aantal Hz+50%. (Dit is belangrijk, want je wilt geen dips onder je verversingssnelheid aangezien Vsync dan je fps halveert)
  2. Daarna spel afsluiten.
  3. Ga naar de instellingen van je videokaart, en forceer Vsync, bij Nvidia heb je de mogelijkheid voor adaptive, kies dan die. (Belangrijk puntje, je moet refereren aan BF1Trial.exe)
  4. Kopieer de volgende user.cfg en plaats die in je installatiefolder
    GameTime.MaxVariablefps 74.001
    PerfOverlay.DrawFps 1
    PostProcess.DofMethod 0
    PostProcess.BlurMethod 0
    PostProcess.DynamicAOEnable 0
    PostProcess.DynamicAOMethod 0
    Render.VSyncFlashTestEnable 0
    RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
    RenderDevice.Dx11Enable 0
    RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
    RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
    RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnabl­e 0
    RenderDevice.VSyncEnable 1
    RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
    RenderDevice.RenderAheadLimit 0
    RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
    RenderDevice.StereoSeparationScale 0
    RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenc­eScale 0
    WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
    WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
    WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
    WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
    WorldRender.FxaaEnable 0
    WorldRender.MotionBlurEnable 0
    WorldRender.MotionBlurForceOn 0
    WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
    WorldRender.MotionBlurMax 0
    WorldRender.MotionBlurQuality 0
    WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
    WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
  5. GameTime.MaxVariablefps staat op 74.001 bij mij, maar de waarde hiervoor stel je als volgt op: Aantal Hz paneel -2. Mijn scherm heeft exact een verversingssnelheid van 76.001 dus de waarde wordt 74.001
  6. Start het spel en ga naar opties, activeer hier vervolgens ook Vsync (Vraag me niet waarom, maar dubbele Vsync schijnt dus de inputlag volledig te verwijderen)
  7. Resultaat, geen input lag, geen tearing, geen microstutters en als belangrijkste, geen abnormale CPU load
Let wel op dat bij mij het aantal fps geen probleem was, maar wel die irritante 100% load op de cpu tijdens MP. Ik heb het even een kleine ronde getest op een 64p server en me load zit tussen de 45 en 75% in, dat op een 2600K@4.6GHz. Heb je dips onder je verversingssnelheid, dan je instellingen terugschroeven. Laat maar weten of dit een oplossing voor jullie was.

[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 14-10-2016 23:07 ]

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 03:21
Ik ga het morgen proberen! Maar hoe kan ik 2X mijn refreshrate krijgen? Mijn scherm is 60Hz maar ik heb geen optie voor 120 :(

Ik praat onzin :P. Ik ga het morgen proberen! Bedankt :)

[ Voor 79% gewijzigd door raiders op 14-10-2016 23:31 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

raiders schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:24:
Ik ga het morgen proberen! Maar hoe kan ik 2X mijn refreshrate krijgen? Mijn scherm is 60Hz maar ik heb geen optie voor 120 :(

Ik praat onzin :P. Ik ga het morgen proberen! Bedankt :)
Waarde fps = aantal Hz+50% aan fps. In jou geval zou je dus minimaal 90fps moeten halen. Je kan de marge verkleinen, maar framedrops met Vsync ingeschakelt, zijn nog erger dan ze al waren, die 50% covert zo'n beetje alle omstandigheden en mappen, vandaar dus. Vsync is helaas nodig als je framescapt op een non-freesync/gsync scherm om tearing tegen te gaan.
Mijn workaround is eigenlijk alleen bedoelt voor zware systemen, anders zul je teveel concessies moeten doen betreft kwaliteit, resolutie etc.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Wauw op die map met dat kasteel kan dus een freaking battleship spawnen haha. Die zag er heel bruut uit en die wou ik natuurlijk graag killen. Na een paar keer een suicide speedboat torpedo attack te hebben gedaan heb ik hem dus kunnen killen met een howitzer.

Zie hier het vette resultaat: http://xboxclips.com/Dutc...b-b821-ca049d8c2469/embed

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
Donnie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:29:
Nu is de release tijd dinsdag opeens weer niet van ma op dinsdag nacht maar.... October 18, 2016 12:00 AM CEST Of haal ik nu weer am en pm door elkaar hahaha
12AM CEST is gewoon 0:00 Nederlandse tijd hoor xd.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

fynrd1 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:55:
  1. Stel eerst je graphics zodanig in dat je ruim boven je refreshrate zit qua fps, ik zou aanhouden aantal Hz+50%. (Dit is belangrijk, want je wilt geen dips onder je verversingssnelheid aangezien Vsync dan je fps halveert)
  3. Ga naar de instellingen van je videokaart, en forceer Vsync, bij Nvidia heb je de mogelijkheid voor adaptive, kies dan die. (Belangrijk puntje, je moet refereren aan BF1Trial.exe)

[...]
  5. GameTime.MaxVariablefps staat op 74.001 bij mij, maar de waarde hiervoor stel je als volgt op: Aantal Hz paneel -2. Mijn scherm heeft exact een verversingssnelheid van 76.001 dus de waarde wordt 74.001
  6. Start het spel en ga naar opties, activeer hier vervolgens ook Vsync (Vraag me niet waarom, maar dubbele Vsync schijnt dus de inputlag volledig te verwijderen)
  7. Resultaat, geen input lag, geen tearing, geen microstutters en als belangrijkste, geen abnormale CPU load
Let wel op dat bij mij het aantal fps geen probleem was, maar wel die irritante 100% load op de cpu tijdens MP. Ik heb het even een kleine ronde getest op een 64p server en me load zit tussen de 45 en 75% in, dat op een 2600K@4.6GHz. Heb je dips onder je verversingssnelheid, dan je instellingen terugschroeven. Laat maar weten of dit een oplossing voor jullie was.
Zet je dan dx11 ingame aan of dx12?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

To easy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 01:00:
Wauw op die map met dat kasteel kan dus een freaking battleship spawnen haha. Die zag er heel bruut uit en die wou ik natuurlijk graag killen. Na een paar keer een suicide speedboat torpedo attack te hebben gedaan heb ik hem dus kunnen killen met een howitzer.

Zie hier het vette resultaat: http://xboxclips.com/Dutc...b-b821-ca049d8c2469/embed
Haha die blijdschap; schieten en t-bag _O-

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mu.siQ schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 05:45:
[...]

Zet je dan dx11 ingame aan of dx12?
Ik heb eerlijk gezegd met deze instellingen nog geen dx12 geprobeerd, kan dat vandaag nog wel even doen, maar ik denk dat er nog flink gepatched moet worden. Voor deze workaround schakel je dan dus in feite dx12 uit, en deze user.cfg forceert dx11.1 ipv 11.0

• BlazeMuis
Zucht.. al die Twitch streamers die gister nog BF1 speelden spelen ze zowat allemaal Infinite Warfare -_-

Wat een pleuris spel zeg, beter gaan ze ff terug naar Battlefield.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tortelli schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:02:

Een 970 zou ik overigens niet oudere hardware noemen. Een half jaar geleden was hij de default mid-high end kaart.

• Tortelli

Tortelli

Het is wel een kaart van 2 jaar oud, dat er in die tussen tijd (tot de 1060) geen echte vervanger van op de markt is gekomen is een ander verhaal.

Zou mijn statement iets kunnen aanpassen; zelfs op een 780 (non TI) is de game op 1440p medium prima speelbaar. Dat is een kaart van ~3 jaar oud en die mag ik wel "oud" noemen denk ik? ;).

*knip*

Wat is het probleem van een hoge load tijdens MP zolang de game goed loopt?. Mijn load is soms vrij hoog (80 - 95%) maar loopt niet naar de 99% voor zover me opgevallen is.

[ Voor 51% gewijzigd door Tortelli op 15-10-2016 11:23 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
poor Leno schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 06:52:
[...]

Haha die blijdschap; schieten en t-bag _O-
Haha ja normaal ben ik niet echt van t-baggen eerlijk gezegd, maar ik voelde me hier zo onoverwinnelijk en omdat hun mij een paar keer kilde was dit de justice they deserve haha. En dat schieten was gewoon om het filmpje wat leuker te maken O-)

• ghighoegha

[...]
Haha ik snap hier helemaal niks van. Ik wacht nog wel ff totdat er een patch oid uitkomt voordat ik dit ga proberen.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Weet iemand of je de volledige game al gewoon online kan spelen? (Xbox One) Ik krijg de Deluxe edition vandaag binnen en hoop eigenlijk dat ik gewoon alle mappen kan spelen :D En anders eerst maar aan de single player beginnen tot de officiële release.

• djmelvee
  • Laatst online: 16-11 01:51
MelvinW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:51:
Weet iemand of je de volledige game al gewoon online kan spelen? (Xbox One) Ik krijg de Deluxe edition vandaag binnen en hoop eigenlijk dat ik gewoon alle mappen kan spelen :D En anders eerst maar aan de single player beginnen tot de officiële release.
Hoe dan krijg je die vandaag al binnen?!

• MelvinW
djmelvee schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Hoe dan krijg je die vandaag al binnen?!
Voordeel van wonen in UAE :*)

• SmokingCrop
  • Niet online
MelvinW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Voordeel van wonen in UAE :*)
Nee, je kan pas ten vroegste spelen wanneer de release is ergens in de wereld via een VPN naar die plaats.

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:08
Begrijp ik het goed dat ik bf1 10 uur kan spelen met ea access zonder dat ik hem op origin heb gepreordered?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 18:45
Maikjuh schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:59:
Begrijp ik het goed dat ik bf1 10 uur kan spelen met ea access zonder dat ik hem op origin heb gepreordered?
correct
SmokingCrop schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Nee, je kan pas ten vroegste spelen wanneer de release is ergens in de wereld via een VPN naar die plaats.
Tenzij je op de X1 of PS4 speelt, dan kun je volgens mij gewoon aan de slag. Servers zijn ook al online. Al spelen de servers volgens mij alleen preview-maps (en niet de volledige rotatie). SP is sowieso dan al wel te spelen lijkt me?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Intelcorei7
Ik ga zo even mijn laatste 3 uur gametime weg knallen. En dan is het wachten tot dinsdag :/

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:27
Ik ga zo eens verder met de 9 uur gametime die nog over is. :+

YouTube

• MelvinW
Martinspire schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Tenzij je op de X1 of PS4 speelt, dan kun je volgens mij gewoon aan de slag. Servers zijn ook al online. Al spelen de servers volgens mij alleen preview-maps (en niet de volledige rotatie). SP is sowieso dan al wel te spelen lijkt me?
Ga ik ook vanuit. Zal het vanavond eens bekijken.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:19
To easy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 01:00:

Hahaha gelijk alle kanten op springen en schieten :D, tafel wordt volgens mij ook gelijk een halve meter opgetild? :D

Ja dat zijn inderdaad leuke maar helaas vaker lucky kills, direct een hoop vliegen in 1 klap :D

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
[...]

Speel jij nu een extra 10 uur met je AwesomeFrisbee account ? Heb namelijk ook nog 2 andere gamertags op mijn X1 staan, namelijk van mijn zoon en vriendin. Kun je met 1 EA Access code voor 10 uur ook met die andere 2 accounts 10 uur spelen ? Neem aan dat je gewoon onder dat account moet inloggen en de Try Trial knop moet gebruiken ?

Overigens mag die standaard trench gun met die rare bol aan het magazijn wel generfd worden. Wordt van tig meter gewoon neer gemaaid door die dingen. Echt iedereen speelt er mee wat ook wel logisch is, maar toch. Die gun wint met 3 kogels van een de DMR die ik gebruik waarbij ik ook gewoon 3 hitmarkers krijg.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

64 man conquest is echt te gek, veel infantry gevechten ipv 83738 tanks op de map. Top!!!

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]

Geen idee hoe het geregeld is op console, maar op PC speel je een andere titel dan BF1. Je speelt namelijk "BF1 trial". De echte BF1 kunnen ze dan makkelijk locken tot release.
MRE-Inc schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Speel jij nu een extra 10 uur met je AwesomeFrisbee account ?
Nog niet. Heb volgens mij nog 3 uur staan.
Heb namelijk ook nog 2 andere gamertags op mijn X1 staan, namelijk van mijn zoon en vriendin. Kun je met 1 EA Access code voor 10 uur ook met die andere 2 accounts 10 uur spelen ? Neem aan dat je gewoon onder dat account moet inloggen en de Try Trial knop moet gebruiken ?
Nee, Trials zijn gelocked aan 1 account op X1. Dus wil je met je andere accounts spelen, dan moet je daar ook EA Access voor aanschaffen (of trials invoeren)
Overigens mag die standaard trench gun met die rare bol aan het magazijn wel generfd worden. Wordt van tig meter gewoon neer gemaaid door die dingen. Echt iedereen speelt er mee wat ook wel logisch is, maar toch. Die gun wint met 3 kogels van een de DMR die ik gebruik waarbij ik ook gewoon 3 hitmarkers krijg.
Dat iedereen ermee speelt is meer omdat het de eerste gratis gun van de assault class is.

Maar inderdaad, hij mag wat meer damage-dropoff hebben. Zeker ook omdat de andere guns die het moeten counteren juist weer waardeloos zijn op korte afstand.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zonet het spel ook besteld voor de pc 42,45 (gewoon de echte versie die ik thuis gestuurd krijg) ;)
Dat early acces sla ik wel over.... volgende week komt het spel al uti gelukkig ^^

• Intelcorei7
nu net werd ik eruit gegooit met battlefield 1 werkt niet meer :? hoop dat het niet vaker gebeurt.

• Intelcorei7
ik krijg in eens als ik BF1 wil starten "Cloud Conflict" , cloud gegevens gebruiken of lokale gegevens. Kan ik dat cloud opslaan ook uitzetten en dat de voortgang gewoon op mijn laptop komt ? want ik houd niet van die cloud ellende.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
Nog 1 klaag bericht: ik moet telkens als ik wil spelen mijn NVIDIA driver opnieuw installeren. Hopelijk komt er snel een nieuwe driver! Grrrr

• Intelcorei7
zo ik heb mijn 10 uur erop zitten. Kan ik nu die trial versie verwijderen of is dan mijn preload voor mijn deluxe ook weg ?

• MelvinW
Nu de eeuwenlange installatie afwachten 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YKX9Fxn.jpg

• Intelcorei7
MelvinW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:02:
Nu de eeuwenlange installatie afwachten 8)7

[afbeelding]
huh heb je em nu al ? >:)

• MelvinW
Voordeel van het Midden Oosten haha. Games worden hier standaard dagen voor de release verkocht.

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:31
Geweldige game, alleen die 10 uur timer werkt me wel op de zenuwen. ;(

Ook de fps vind ik een lastige kwestie. Ziet er zooi mooi uit, maar ben 144 fps (144 hz monitor) gewend dus alles beneden de 80 voelt als lage fps (en ik zie de oranje FPS indicator constant knipperen.)

Luxe problemen. :9

• Intelcorei7
MelvinW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:04:
[...]

Voordeel van het Midden Oosten haha. Games worden hier standaard dagen voor de release verkocht.
pff lucky bastard

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:13
Heb toch de Deluxe Early Enlister edition net gekocht via Origin :D

Kon het niet laten en heb ontzettend veel zin in de full game

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• MelvinW
De day-one patch is in ieder geval al live. Weegt 2,6GB.

• BlazeMuis
MelvinW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:13:
De day-one patch is in ieder geval al live. Weegt 2,6GB.
Hoe weet je dat? En op welk platform?
wesley17 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

Kijk eens paar posts boven je.. :|

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MelvinW
wesley17 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

Omdat ik de game al heb. Check een paar posts boven je =p. Xbox One.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Trouwens, gaat battlelog gewoon weer werken met bf1? Samen met in game browser? Voor je stats ed vond ik battlelog toch inmiddels verdomd handig :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

MelvinW schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:21:
[...]

Omdat ik de game al heb. Check een paar posts boven je =p. Xbox One.
Zit je in Dubai?

• MelvinW

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12
Mu.siQ schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:23:
Trouwens, gaat battlelog gewoon weer werken met bf1? Samen met in game browser? Voor je stats ed vond ik battlelog toch inmiddels verdomd handig :)
Zoals nu bekend, is Battlelog verleden tijd. Het is zelfs in BF4 minder toegankelijk gemaakt: je kunt niet meer via Battlelog iemand joinen vanuit het hoofdmenu.

Lijkt er op dat ze meer het systeem gebruiken van Battlefont: een 'carriere' pagina / ingame stats. Het lijkt er erg op maar het team/clan gedeelte zit er niet meer in (in Battlefront althans).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MelvinW
De multiplayer doet het gelukkig :)

• Intelcorei7
Ik heb een aantal keren een battlepack geopend. En daar kwam een wapen uit of een Skin ? Weet het zelf niet zo. Maar waar kan ik die wapens/skins vinden uit die battlepack ?

• BlueSmileyBE
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-04 01:49
Intelcorei7 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:39:
Ik heb een aantal keren een battlepack geopend. En daar kwam een wapen uit of een Skin ? Weet het zelf niet zo. Maar waar kan ik die wapens/skins vinden uit die battlepack ?
Als je uw class wil aanpassen staat 't wapen/de skin er automatisch tussen.

Booo! Da's off-topic!

• Intelcorei7
BlueSmileyBE schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:57:
[...]

Als je uw class wil aanpassen staat 't wapen/de skin er automatisch tussen.
Aha , moet even beter kijken dan een dinsdag.

• BlueSmileyBE
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-04 01:49
Intelcorei7 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:05:
[...]

Aha , moet even beter kijken dan een dinsdag.
Vergeet zeker ook geen scraps te maken om een betere battlepack te verkrijgen! :D Ik heb al 870 scraps.
Ik wil die gouden BAR skin en zolang ik 'm niet heb scrap ik alles! :D

Booo! Da's off-topic!

• raiders

[...]
Held! Ik heb net 2 potjes gespeeld! Op sinai dessert bleef mijn cpu rond de 90-95 zitten, op St. Quentin Scar zat ik wel steeds tegen de 100%.

Echter was de fps wel 60 en heb ik geen 1 keer een drop gezien! Ik heb nog 6.5 uur over dus ik ga het deze week nog even goed testen maar het lijkt te werken :)

Mijn CPU (i5 4590) zit ook continue tussen de 90 en 100% maar spel loopt wel goed.
RAM zit op 6GB (van de 8GB) en videogeheugen van m'n GTX970 zit tegen de 3GB aan.

• Intelcorei7
BlueSmileyBE schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:10:
[...]

Vergeet zeker ook geen scraps te maken om een betere battlepack te verkrijgen! :D Ik heb al 870 scraps.
Ik wil die gouden BAR skin en zolang ik 'm niet heb scrap ik alles! :D
Ja klopt ik heb er nu 660

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-10 21:09
iemand een idee waarom crosfire niet werkt

heb 2x r9 280x
alleen draait het spel maar op 1 kaart

en is er al een mogelijkheid om een clan tag voor je naam te zetten
want dan kan ik ook nergens vinden

• SmokingCrop
  • Niet online
red-devil84 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:38:
iemand een idee waarom crosfire niet werkt

heb 2x r9 280x
alleen draait het spel maar op 1 kaart

en is er al een mogelijkheid om een clan tag voor je naam te zetten
want dan kan ik ook nergens vinden
Wachten op CF profile voor BF1 in nieuwe driver wellicht.

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-10 21:09
SmokingCrop schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:02:
[...]

Wachten op CF profile voor BF1 in nieuwe driver wellicht.
okey

hopen dat die snel komt

1x r9 280x kan het net baas

• raiders
En toen had ik geen beeld meer... :(

[ Voor 71% gewijzigd door raiders op 15-10-2016 21:57 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:12
Valt me vooral op dat PC spelers niet eerst zelf troubleshooten en de obvious dingetjes proberen om het proberen op te lossen: drivers updaten, windows updaten, spel opnieuw installeren. En dat noemt zich 'masterrace'... :+

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 21:03
Nou lekker dit, net MVP van een potje geweest maar nog steeds verloren en geen battlepack..
Dus.. op naar het volgende potje. Zie daar de eerste hacker die 40-0 gaat, bah dat belooft alweer wat (vooral voor de mensen die niet zo 'opvallend' hacken).

Meteen geen zin meer voor vanavond. Naja dan morgen/overmorgen de laatste uurtjes maar opmaken.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:27
Lol. Al dat geklaag hier. Net even een paar uurtjes gespeeld (PC) en geen enkel probleem gezien. Geen gezeur met drivers, geen gezeur met framerate etc. :D

Multiplayer ziet er ontzettend goed uit, speelt daarnaast ook lekker weg. De maps zijn tof, alleen de map met 3 vlaggen (ben de naam even kwijt) is redelijk vervelend.

[ Voor 35% gewijzigd door Uffeltje op 15-10-2016 22:06 ]

YouTube

• MelvinW
Hele avond gespeeld. Man, wat een heerlijke game dit. Morgen weer verder!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

raiders schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:27:
[...]

Held! Ik heb net 2 potjes gespeeld! Op sinai dessert bleef mijn cpu rond de 90-95 zitten, op St. Quentin Scar zat ik wel steeds tegen de 100%.

Echter was de fps wel 60 en heb ik geen 1 keer een drop gezien! Ik heb nog 6.5 uur over dus ik ga het deze week nog even goed testen maar het lijkt te werken :)
Heb je een i5 of een i7?

edit: Als je rechtsboven 60fps ziet, dan werkt je user.cfg niet, je zou 58 locked moeten zien.

[ Voor 9% gewijzigd door fynrd1 op 15-10-2016 22:34 ]

• Intelcorei7
Ik zag gisteren ook een hacker voorbij komen. Zat toevallig in mijn Squad die gast stond 108 - 1. Iedereen ging schreeuwen dat hij.werd geband dus hij ging uit de game. :w

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou toch maar eens even de 10 uur te spelen en kijken hoe het bevalt.
Zag al een city map voorbij komen en dat is altijd +1

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
Jeroenimoes schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:48:
Valt me vooral op dat PC spelers niet eerst zelf troubleshooten en de obvious dingetjes proberen om het proberen op te lossen: drivers updaten, windows updaten, spel opnieuw installeren. En dat noemt zich 'masterrace'... :+
Je mag toch van een release verwachten dat er geen problemen zijn? Drivers up to date houden daar gelaten natuurlijk.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Zucht, de eerste lading cheaters ook al tegen gekomen...., 155-2 , 96-1, 176-3......

• PepperNutz
  • Niet online
Net de hele tijd crashes gehad (directxcrash). Toen kreeg ik de ingame melding dat mijn fps te laag was, kort daarna zwarte artifacts. Terug gegaan naar directx11 en draai nu 80-100 fps op 1440p alles ultra.

Met de beta deed dx12 het ook al niet. Meer mensen die problemen met dx12 hebben?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:54
Weet iemand hoe ik de map op de 2de monitor kan krijgen? EA beweert dat dit kan, echter heb ik het niet kunnen vinden.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

The Source schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:58:
Weet iemand hoe ik de map op de 2de monitor kan krijgen? EA beweert dat dit kan, echter heb ik het niet kunnen vinden.
Vergis jij je niet met BF4?

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:01
da_PSI schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:54:
Zucht, de eerste lading cheaters ook al tegen gekomen...., 155-2 , 96-1, 176-3......
Wel op de pc mag ik hopen ? Voor mij destijds een reden om richting de console over te stappen. Sommige games werden er gewoon door verziekt...

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Nol_NL schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 01:42:
[...]

Wel op de pc mag ik hopen ? Voor mij destijds een reden om richting de console over te stappen. Sommige games werden er gewoon door verziekt...
Genoeg "cheaters" op consoles ook ;)
Chronus max is maar 50-60 euro.
Het beste blijft om op servers te spelen met active admins die kunnen kicken.

[ Voor 14% gewijzigd door Koning Willy op 16-10-2016 06:10 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:46
Weet iemand hoeveel gig volledig install is van deze game ?
Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.