Battlefield community is er al een poosjeBlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:46:
*PLEASE NOTICE & READ ME*![]()
Ik was er al een hele poos over aan 't denken om een clan te joinen op Battlefield 4 die - minstens - gedeeltelijk zou overgaan op Battlefield 1. Uiteindelijk heb ik er één gevonden, maar eenmaal ik effectief member was en met die mannen aan 't spelen was merkte ik op dat dit ook helemaal niet was waar ik achter zocht. Aangezien ik eerder een casual Battlefield speler geworden ben is 't een héél pak moeilijker om een groep te vinden die eigenlijk iets met me kan doen.
Daarom kwam ik nu op het idee om zelf opnieuw iets op te starten.
Geen clan, maar een community. Ik geef je direct meer informatie...
Ik ga zelf minstens één 64-slot server huren en ben bereid om uit te breiden naar twee servers zolang de spelers dit zelf zien zitten. Ik ga een Discord of TS3 server voorzien (ben er nog niet helemaal uit) en ik zal ook voor de community een privé IPBoard opstellen zodat de mensen van de server hierop kunnen lullen zonder zever te moeten lezen van randoms of trolls.
Wat is nu de bedoeling van deze community? Wel, ik zou graag een open, maar toch privé platform willen creëren voor spelers zoals ik die zich eigenlijk in geen enkele clan echt kunnen thuis voelen. Het doel is vooral om te gamen, dus de thuisbasis zal vooral onze - eerste - public server zijn.
Ik zal in deze server reclame voor de community maken en iedereen (ook mensen van enkele honderden kilometers verder) is welkom. Deze personen die geïnteresseerd zullen zijn zullen dus ook in alle gevallen spelers van de public server zijn. De personen die zich aanmelden mogen de community tag dragen zodra zij toegelaten zijn. Zodra men toegelaten is mag men zich ook aanmelden om server admin te worden.
En op deze manier blijft de bal een beetje rollen en amuseert iedereen zich met iedereen...
Er zullen - buiten activiteit op 't forum en op de server(s) - geen verplichtingen zijn. Iedereen is vrij om te doen en te laten wat men wil.
't Is trouwens nog niet zeker welke maps er op de server(s) zullen draaien, maar de eerste 64-slot server zal in ieder geval een Infantry Only server zijn. Alle wegen liggen nog volledig open voor de tweede.
Een klein voorbeeldje van 't toekomstig forum kan je hier vinden: http://imgur.com/a/f8glV
(PS: Yep, de community zal 'CaptureAPPLES' noemen)
Voeg me gerust toe op Origin, mocht er al iemand interesse hebben: BlueSmiley-BE
BuG Community --> www.bug-community.com
Zit daar nu al een flinke tijd en is daar altijd lekker spelen.
BF3, BF4, BF:HL en zometeen BF1