Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 13:13
BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:46:
*PLEASE NOTICE & READ ME* ;)

Ik was er al een hele poos over aan 't denken om een clan te joinen op Battlefield 4 die - minstens - gedeeltelijk zou overgaan op Battlefield 1. Uiteindelijk heb ik er één gevonden, maar eenmaal ik effectief member was en met die mannen aan 't spelen was merkte ik op dat dit ook helemaal niet was waar ik achter zocht. Aangezien ik eerder een casual Battlefield speler geworden ben is 't een héél pak moeilijker om een groep te vinden die eigenlijk iets met me kan doen.

Daarom kwam ik nu op het idee om zelf opnieuw iets op te starten.
Geen clan, maar een community. Ik geef je direct meer informatie...

Ik ga zelf minstens één 64-slot server huren en ben bereid om uit te breiden naar twee servers zolang de spelers dit zelf zien zitten. Ik ga een Discord of TS3 server voorzien (ben er nog niet helemaal uit) en ik zal ook voor de community een privé IPBoard opstellen zodat de mensen van de server hierop kunnen lullen zonder zever te moeten lezen van randoms of trolls.

Wat is nu de bedoeling van deze community? Wel, ik zou graag een open, maar toch privé platform willen creëren voor spelers zoals ik die zich eigenlijk in geen enkele clan echt kunnen thuis voelen. Het doel is vooral om te gamen, dus de thuisbasis zal vooral onze - eerste - public server zijn.
Ik zal in deze server reclame voor de community maken en iedereen (ook mensen van enkele honderden kilometers verder) is welkom. Deze personen die geïnteresseerd zullen zijn zullen dus ook in alle gevallen spelers van de public server zijn. De personen die zich aanmelden mogen de community tag dragen zodra zij toegelaten zijn. Zodra men toegelaten is mag men zich ook aanmelden om server admin te worden.
En op deze manier blijft de bal een beetje rollen en amuseert iedereen zich met iedereen...
Er zullen - buiten activiteit op 't forum en op de server(s) - geen verplichtingen zijn. Iedereen is vrij om te doen en te laten wat men wil.

't Is trouwens nog niet zeker welke maps er op de server(s) zullen draaien, maar de eerste 64-slot server zal in ieder geval een Infantry Only server zijn. Alle wegen liggen nog volledig open voor de tweede.

Een klein voorbeeldje van 't toekomstig forum kan je hier vinden: http://imgur.com/a/f8glV
(PS: Yep, de community zal 'CaptureAPPLES' noemen)

Voeg me gerust toe op Origin, mocht er al iemand interesse hebben: BlueSmiley-BE
Battlefield community is er al een poosje :D (jaartje of 5, met verschillende naamswijzigingen)
BuG Community --> www.bug-community.com

Zit daar nu al een flinke tijd en is daar altijd lekker spelen.
BF3, BF4, BF:HL en zometeen BF1 d:)b

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:32

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:46:
*PLEASE NOTICE & READ ME* ;)

Ik was er al een hele poos over aan 't denken om een clan te joinen op Battlefield 4 die - minstens - gedeeltelijk zou overgaan op Battlefield 1. Uiteindelijk heb ik er één gevonden, maar eenmaal ik effectief member was en met die mannen aan 't spelen was merkte ik op dat dit ook helemaal niet was waar ik achter zocht. Aangezien ik eerder een casual Battlefield speler geworden ben is 't een héél pak moeilijker om een groep te vinden die eigenlijk iets met me kan doen.

Daarom kwam ik nu op het idee om zelf opnieuw iets op te starten.
Geen clan, maar een community. Ik geef je direct meer informatie...

Ik ga zelf minstens één 64-slot server huren en ben bereid om uit te breiden naar twee servers zolang de spelers dit zelf zien zitten. Ik ga een Discord of TS3 server voorzien (ben er nog niet helemaal uit) en ik zal ook voor de community een privé IPBoard opstellen zodat de mensen van de server hierop kunnen lullen zonder zever te moeten lezen van randoms of trolls.

Wat is nu de bedoeling van deze community? Wel, ik zou graag een open, maar toch privé platform willen creëren voor spelers zoals ik die zich eigenlijk in geen enkele clan echt kunnen thuis voelen. Het doel is vooral om te gamen, dus de thuisbasis zal vooral onze - eerste - public server zijn.
Ik zal in deze server reclame voor de community maken en iedereen (ook mensen van enkele honderden kilometers verder) is welkom. Deze personen die geïnteresseerd zullen zijn zullen dus ook in alle gevallen spelers van de public server zijn. De personen die zich aanmelden mogen de community tag dragen zodra zij toegelaten zijn. Zodra men toegelaten is mag men zich ook aanmelden om server admin te worden.
En op deze manier blijft de bal een beetje rollen en amuseert iedereen zich met iedereen...
Er zullen - buiten activiteit op 't forum en op de server(s) - geen verplichtingen zijn. Iedereen is vrij om te doen en te laten wat men wil.

't Is trouwens nog niet zeker welke maps er op de server(s) zullen draaien, maar de eerste 64-slot server zal in ieder geval een Infantry Only server zijn. Alle wegen liggen nog volledig open voor de tweede.

Een klein voorbeeldje van 't toekomstig forum kan je hier vinden: http://imgur.com/a/f8glV
(PS: Yep, de community zal 'CaptureAPPLES' noemen)

Voeg me gerust toe op Origin, mocht er al iemand interesse hebben: BlueSmiley-BE
Dan ben je wel een beetje bezig om het wiel opnieuw uit te vinden.... ;)

Specs

• BlueSmileyBE
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-04 01:49
bvk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:58:
[...]

Dan ben je wel een beetje bezig om het wiel opnieuw uit te vinden.... ;)
Of course! Ik ben zéér vroeger (nu praat ik over een vijftiental jaren terug) nog een lid geweest van noob.eu. De leider had een vijftal CS: Condition Zero servers en een forum waarop een hechte community terug te vinden was. Hij heeft het wiel uitgevonden, en zolang ik zelf niks terugvind zoals 't toen was voel ik me vrij om 't zelf te doen. Maar heb je misschien een linkje naar een bestaande community? Mocht ik er één vinden die me past hoef ik men tijd niet verder te verdoen. :9 Zelf ben ik nog steeds lid van UKCS, maar aangezien zij enkel op Valvé games te vinden zijn ben ik er op Battlefield niets mee. :)
Lampuhkap schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:56:
[...]

Battlefield community is er al een poosje :D (jaartje of 5, met verschillende naamswijzigingen)
BuG Community --> www.bug-community.com

Zit daar nu al een flinke tijd en is daar altijd lekker spelen.
BF3, BF4, BF:HL en zometeen BF1 d:)b
Dank je wel voor de link! Ik ben zeker en vast geïnteresseerd. Ik ga het dadelijk eens allemaal bekijken. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door BlueSmileyBE op 13-10-2016 21:07 ]

Booo! Da's off-topic!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 03:21
To easy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:47:
[...]

De eerste missie van singleplayer heeft gewoon soms slomo actie he ;). Niet dat je dat als een FPS drop ziet miss haha!
Ja haha daar was ik al achter. De lag is ook in de multiplayer xD

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• bvk

bvk

BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:06:
[...]

Of course! Ik ben zéér vroeger (nu praat ik over een vijftiental jaren terug) nog een lid geweest van noob.eu. De leider had een vijftal CS: Condition Zero servers en een forum waarop een hechte community terug te vinden was. Hij heeft het wiel uitgevonden, en zolang ik zelf niks terugvind zoals 't toen was voel ik me vrij om 't zelf te doen. Maar heb je misschien een linkje naar een bestaande community? Mocht ik er één vinden die me past hoef ik men tijd niet verder te verdoen. :9 Zelf ben ik nog steeds lid van UKCS, maar aangezien zij enkel op Valvé games te vinden zijn ben ik er op Battlefield niets mee. :)

[...]

Dank je wel voor de link! Ik ben zeker en vast geïnteresseerd. Ik ga het dadelijk eens allemaal bekijken. ;)
Ik doelde dan ook op BuG die ooit begonnen is als GoTBF3.nl. in 2011. Oorspronkelijk een Battlefield community voor en door Tweakers leden maar ondertussen spelen we veel meer games en zijn het niet alleen maar fervente Battlefield spelers die ons joinen maar ook de "casuals".

En hebben we nu na 5 jaar een kant en klaar platform incl. een forum, Teamspeak, eigen servers, een donatiesysteem etc. etc. En weten veel Tweakers ons na al die jaren al wel te vinden, ook voor andere games ;)

[ Voor 0% gewijzigd door bvk op 13-10-2016 21:23 . Reden: typo ]

Specs

• BlueSmileyBE
bvk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:16:
[...]

Ik doelde dan ook op BuG die ooit begonnen is als GoTBF3.nl. in 2011. Oorspronkelijk een Battlefield community voor en door Tweakers leden maar ondertussen spelen we veel meer games en zijn het niet alleen maar fervente Battlefield spelers die ons joinen maar ook de "casuals".

En hebben we nu na 5 jaar een kant en klaar platform incl. een forum, Teamspeak, eigen servers, een donatiesysteem etc. etc. En weten veel Tweakers ons na al die jaren al wel te vinden, ook voor andere games ;)
Ideaal, lijkt me. :)
Hoeveel servers zijn er dan? Ik zie er maar één op de website staan?
Worden er ook Battlefield 1 servers gehuurd?

Booo! Da's off-topic!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:56
Net een uur gespeeld op de PC. Wat een meervaller, vind het spel echt goed te spelen met ietwat oudere hardware. Heb een 4770k + 280x 3g. Speelt op zowel high als ultra erg soepel op FHD. Twijfelde nog voor een upgrade.. Nog even aanzien.
Ben onder de indruk van het spel.

• bvk

bvk

BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:45:
[...]

Ideaal, lijkt me. :)
Hoeveel servers zijn er dan? Ik zie er maar één op de website staan?
Worden er ook Battlefield 1 servers gehuurd?
Op dit moment hebben we inderdaad nog maar 1 server draaien omdat we servers huren naar gelang de community daarom vraagt. En BF4 zat een beetje in het slop de laatste tijd, dus die hebben we beetje bij beetje afgedankt waarna we nu momenteel nog alleen maar een ESL server hebben.

We hebben echter tijden gehad waarbij we 7 servers tegelijk vol hadden, al was dat nog met BF3, met BF4 waren het er wat minder. Maar dan toch.

Voor BF1 kijken we de kat nog even uit de boom, mede omdat we moeten afwachten wat er nu gaat gebeuren met huren via EA en de beperkingen die verwacht worden. We werken nu nog met Procon wat we waarschijnlijk straks wel kunnen deinstalleren, terwijl we daar juist zo'n mooi systeem omheen gebouwd hebben... :|

Specs

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
bvk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:14:
[...]

Op dit moment hebben we inderdaad nog maar 1 server draaien omdat we servers huren naar gelang de community daarom vraagt. En BF4 zat een beetje in het slop de laatste tijd, dus die hebben we beetje bij beetje afgedankt waarna we nu momenteel nog alleen maar een ESL server hebben.

We hebben echter tijden gehad waarbij we 7 servers tegelijk vol hadden, al was dat nog met BF3, met BF4 waren het er wat minder. Maar dan toch.

Voor BF1 kijken we de kat nog even uit de boom, mede omdat we moeten afwachten wat er nu gaat gebeuren met huren via EA en de beperkingen die verwacht worden. We werken nu nog met Procon wat we waarschijnlijk straks wel kunnen deinstalleren, terwijl we daar juist zo'n mooi systeem omheen gebouwd hebben... :|
Haha, dat systeem hebben we dan weer niet zelf gebouwd maar is door een amerikaan gedaan :P
Wel hebben we op de vip lijst komen geautomatiseerd nadat je gedoneerd hebt :)

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 21:44
Na een paar weken geleden de beta uitgebreid (en met veel plezier) gespeeld te hebben heb ik zojuist een uurtje de volledige versie gespeeld. Ik ben ook enorm onder de indruk, wat een ontzettend vette game zeg! Tot nu toe de maps Amiens, Fao Fortress en St. Quentin Scar gehad, lekker afwisselend en alle drie erg vermakelijk.

Verder draait de game zoals verwacht/gehoopt perfect op m'n nieuwe PC (i7 6700k, GTX 1070, 16GB ram) en heb gelukkig geen problemen gehad met crashes of drivers die niet goed werken. (versie 373.06)

Nu mezelf beheersen en zorgen dat ik tot de release niet meer dan een uur per dag ga spelen :P

• bvk

bvk

Fonta schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:19:
[...]

Haha, dat systeem hebben we dan weer niet zelf gebouwd maar is door een amerikaan gedaan :P
Ok, ok, maar je hebt er wel iets leuks van gemaakt waar we veel plezier en gemak van hebben :) En wat we hopelijk kunnen blijven gebruiken, maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop...

Specs

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
Wat is Amien toch een bizar vette map, sinds vanavond pas een goed potje kunnen spelen.

Wanneer ik DX12 aanzet hapert het als een malle met een RX480, maar op DX11 gaat het prima, meer mensen hier last van?

• BlueSmileyBE
[...]

Ik heb me alvast geregistreerd op de website en 'm op mijn bladwijzerbalk gezet. :)
Hopelijk gebeurt er bij jullie iets met Battlefield 1 aangezien ik me enkel hierin interesseer. Ik moet jullie wel gelijk geven i.v.m. de onduidelijkheid over de servers. Ik heb zo het gevoel dat 't allemaal in het nadeel van de administrators gaat draaien aangezien EA zolang wacht met duidelijkheid scheppen.
Je kan volgens mij wel bijna zeker zijn dat 't enkel via I3D zal gaan en 't wel minstens €1 per slot zal gaan kosten... EA heeft wel iemand van Procon in dienst genomen geloof ik, dus er zullen wel enkele mogelijkheden van Procon standaard aan de Battlefield 1 servers toegevoegd zijn, maar ik heb er ook een beetje bang voor.

Bedankt voor de link in ieder geval. Ik ben al veel te lang op zoek naar zoiets als deze community.
Hopelijk wordt 't iets op Battlefield 1! I'll stick around en 'k zal me in de loop van de nacht wel eens voorstellen op 't forum... ;) Eerst nog even mijn twee resterende uurtjes op de Trial verkwisten! :9

Booo! Da's off-topic!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Welk level zijn jullie mannen ?

[Battle.net: Forsaken#22243]

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Ben nu level 9 met nog 6uurtjes te gaan

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Ik heb me alvast geregistreerd op de website en 'm op mijn bladwijzerbalk gezet. :)
Hopelijk gebeurt er bij jullie iets met Battlefield 1 aangezien ik me enkel hierin interesseer. Ik moet jullie wel gelijk geven i.v.m. de onduidelijkheid over de servers. Ik heb zo het gevoel dat 't allemaal in het nadeel van de administrators gaat draaien aangezien EA zolang wacht met duidelijkheid scheppen.
Je kan volgens mij wel bijna zeker zijn dat 't enkel via I3D zal gaan en 't wel minstens €1 per slot zal gaan kosten... EA heeft wel iemand van Procon in dienst genomen geloof ik, dus er zullen wel enkele mogelijkheden van Procon standaard aan de Battlefield 1 servers toegevoegd zijn, maar ik heb er ook een beetje bang voor.

Bedankt voor de link in ieder geval. Ik ben al veel te lang op zoek naar zoiets als deze community.
Hopelijk wordt 't iets op Battlefield 1! I'll stick around en 'k zal me in de loop van de nacht wel eens voorstellen op 't forum... ;) Eerst nog even mijn twee resterende uurtjes op de Trial verkwisten! :9
Klopt inderdaad, de oude opperbaas van ProCon werkt tegenwoordig voor DICE.
Geen idee wat de slots gaan kosten, waarschijnlijk zal EA er wel aan willen verdienen dus... Vul zelf maar in.

Sowieso (alvast) welkom bij BuG!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:52
Level 16 met nog 3 uur te gaan.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Intelcorei7
Ik heb zo zin om te spelen. Maar kan niet moet het echt even verspreiden over de dagen tot dinsdag. Anders wordt ik gek |:(

• ghighoegha
Wat is het hele idee achter Suez trouwens? Vind dat wel een vrij matige map. Rest van de maps zijn echt tof. Heb alleen bij St. Quentin Scar last van framedrops af en toe.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Ik heb het idee dat er maar 3 maps in zitten of niet? Net zoals dat je met de singleplayer maar tot de 2de missie kan?

Die map met dat kasteel is idd een sniperfest en te open voor mij. Enige wat je kan doen is counteren met sniper :). Verder krijg ik nooit battlepacks aan het einde van een potje maar vele andere wel doe ik iets verkeerd of? Ook krijg ik geen scraps waar je skins? mee kan kopen, maar ik zie wel mensen die mij killen wel die skins hebben.

• BlueSmileyBE
To easy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:43:
Ik heb het idee dat er maar 3 maps in zitten of niet? Net zoals dat je met de singleplayer maar tot de 2de missie kan?

Die map met dat kasteel is idd een sniperfest en te open voor mij. Enige wat je kan doen is counteren met sniper :). Verder krijg ik nooit battlepacks aan het einde van een potje maar vele andere wel doe ik iets verkeerd of? Ook krijg ik geen scraps waar je skins? mee kan kopen, maar ik zie wel mensen die mij killen wel die skins hebben.
Huh? De speelbare maps zijn St. Quentin Scar, Amiens, Sinai Desert, Fao Fort en Suez.
De map met 't kasteel is Foa Fortress en 't is inderdaad een ééntonige map. Deze speel ik ook niet graag. De map die ik 't liefste speel is Amiens. Ik zoek steeds via de server browser voor servers die deze map draaien, maar jammer genoeg komt Fao Fortress vlak achter Amiens in de mapcycle, dus je kan al raden dat ik deze map al enkele keren heb zien passeren... 8)7

Ik heb persoonlijk ook geen idee hoe je die Battlepacks verkrijgt. De ene keer speel ik een volledige game van begin tot einde uit en krijg ik geen Battlepack en de andere keer heb ik amper vijf minuutjes gespeeld voor de game eindigt en krijg ik er wel één. :|
Die scraps verkrijg je door wapens die je d.m.v. Battlepacks verkrijgt te salvagen. Voor een 'common skin' krijg je bijvoorbeeld maar 30 scraps terwijl je voor een 'special skin' dan 90+ scraps verkrijgt. Natuurlijk ben je deze skin die je verkregen hebt dan wel voor altijd kwijt. Je kan deze wel terug via een andere Battlepack verkrijgen.
ghighoegha schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:35:
Wat is het hele idee achter Suez trouwens? Vind dat wel een vrij matige map.
Dat is volgens mij een map die gemaakt is terwijl de makers 'Rush' in gedachten hadden. Voor CQ deugt deze map inderdaad niet zo erg. Operations kan op Suez misschien ook nog wel fun zijn? Ik heb er jammer genoeg nog geen Rush op kunnen testen, maar ik hoop na de release toch eens te kijken wat die gamemode op deze map geeft. :)
Fonta schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:48:
[...]

Klopt inderdaad, de oude opperbaas van ProCon werkt tegenwoordig voor DICE.
Geen idee wat de slots gaan kosten, waarschijnlijk zal EA er wel aan willen verdienen dus... Vul zelf maar in.

Sowieso (alvast) welkom bij BuG!
Zolang het bedrag niet hoger dan €1 per slot ligt heb ik nog wel interesse...
& Bedankt! ;)

[ Voor 74% gewijzigd door BlueSmileyBE op 13-10-2016 23:59 ]

Booo! Da's off-topic!

Verwijderd

BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:33:.
Je kan volgens mij wel bijna zeker zijn dat 't enkel via I3D zal gaan
Mag hopen van niet :X Dan pak ik wel een Duitse server. (Of host i3d die ook al)

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Zooo ik heb mezelf eindelijk kunnen dwingen om het spel voor vanavond af te sluiten :P Heb nu in totaal 3 uren gespeeld volgens Origin en ben, als ik me niet vergis, level 8. Eerste indrukken:

Wat me meteen al een ontzettend hyped gevoel gaf, was hoe slick en vloeiend het menu is van het spel. Vanaf het moment dat je opgestart bent, zit je meteen al in een Battlefield gevoel. Komt ook door de muziek uiteraard, maar het klopt gewoon allemaal. Enige wat ik wel jammer vind is dat je niet je Warbonds kunt besteden en je loadouts kunt regelen daarbinnen, maar wellicht komt dit nog als de game echt uit is.

Ten tweede merk ik toch wel een hoop verbetering in bepaalde gameplay elementen ten opzichte van de bèta. Enkel voorbeeld: het spelen van Medic, dat voelt nu echt weer nuttig om te spelen. Mensen reviven is ook goed nu, in de zin van dat je duidelijk ziet als mensen zijn gesneuveld.

En dan: de speelbare maps! Met name St. Quentin Scar en Amiens vind ik echt geweldig! Lekker veel capture points, veel mogelijkheden om aan te vallen. Een paar rondes al met degelijke squadplay kunnen spelen en dat levert meteen een hoop plezier op. Fao Fort vond ik ook wel vermakelijk, maar die heb ik maar één ronde gespeeld. Suez vind ik de minst interessante, maar dat kan wennen zijn.

Grafisch ziet het er (nog steeds) super mooi uit, wat een details en het loopt zo heerlijk soepel allemaal. Ik heb echt het gevoel dat ik temidden van een dikke battle loop met de prachtige omgeving en het geluid doet daarbij ook ontzettend goed z'n ding. Al menig keer een billenknijp moment gehad als ik met wat squadmates rond een punt lag en dat de kogels en explosies ons om de oren vlogen :D

Het was zeker de eerste rondes wel even inkomen, met veel sterven als gevolg :+ maar na een paar rondes zit je er toch al lekker in en speelt het heerlijk weg! :9

Nu het nog wat goed zien te doseren tot de volledige game uit komt :P Ik ben in ieder geval zwaar onder de indruk van wat ik gezien en gespeeld heb tot zover.

Trusten :w

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:47

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ga hem toch maar halen dan denk.. die verhalen hier :D whoop whoop..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• BlueSmileyBE
ghighoegha schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:35:
Wat is het hele idee achter Suez trouwens? Vind dat wel een vrij matige map. Rest van de maps zijn echt tof. Heb alleen bij St. Quentin Scar last van framedrops af en toe.
Update: Heb zonet een volledige Rush ronde op Suez gespeeld en in 't begin is het echt wat ik persoonlijk van Rush wil. Echt close quarters tussen alle gebouwen dus.
Naarmate het spel vordert ga je verder van de stad weg en beland je in de woestijn. Hier heeft DICE jammer genoeg beslist om de defenders tanks te geven. 't Is wel een leuke side-mission om een tank stuk te krijgen, maar helaas waren we zelfs met ons volledig team (attackers) naar assault overgeschakeld en slaagden we er niet in om ze op te blazen. De assaults die een tankgewehr gebruikten werden door enemy scouts neergemaaid en degene (waaronder ik) die dicht aan de tank geraakten werden door de tank een beetje belachelijk gemaakt. Net voor het einde heb ik twee AT granaten op de tank kunnen gooien, maar het mocht niet zijn. Jammer. :P

Conclusie: Suez is enorm goed als Rush-map zolang de tanks niet aanwezig zijn. Mijn team heeft sterk gespeeld en 't was eigenlijk in ons voordeel een unfair match tot dat ze met één tank afkwamen die iedereen opblies en het unfair gedeelte volledig omkeerde. Mèh. :9

Booo! Da's off-topic!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-10 05:46
Heeft er hier iemand ook problemen dat wanneer ze een voertuig gebruiken, of één van de wapens op die op de maps zijn, dat de muis schokt. Telkens kan ik maar kleine stukjes bewegen en schieten gaat ook zeer langzaam.

Als ik gewoon rondloop is er niks aan de hand.

Edit: never mind. Keer alt tab was genoeg...

[ Voor 19% gewijzigd door speeder1988 op 14-10-2016 01:35 ]

• To easy
Nickrsd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:23:
ga hem toch maar halen dan denk.. die verhalen hier :D whoop whoop..
DOEN!

• To easy
BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:50:
[...]

Huh? De speelbare maps zijn St. Quentin Scar, Amiens, Sinai Desert, Fao Fort en Suez.
De map met 't kasteel is Foa Fortress en 't is inderdaad een ééntonige map. Deze speel ik ook niet graag. De map die ik 't liefste speel is Amiens. Ik zoek steeds via de server browser voor servers die deze map draaien, maar jammer genoeg komt Fao Fortress vlak achter Amiens in de mapcycle, dus je kan al raden dat ik deze map al enkele keren heb zien passeren... 8)7

Ik heb persoonlijk ook geen idee hoe je die Battlepacks verkrijgt. De ene keer speel ik een volledige game van begin tot einde uit en krijg ik geen Battlepack en de andere keer heb ik amper vijf minuutjes gespeeld voor de game eindigt en krijg ik er wel één. :|
Die scraps verkrijg je door wapens die je d.m.v. Battlepacks verkrijgt te salvagen. Voor een 'common skin' krijg je bijvoorbeeld maar 30 scraps terwijl je voor een 'special skin' dan 90+ scraps verkrijgt. Natuurlijk ben je deze skin die je verkregen hebt dan wel voor altijd kwijt. Je kan deze wel terug via een andere Battlepack verkrijgen.

[...]

Dat is volgens mij een map die gemaakt is terwijl de makers 'Rush' in gedachten hadden. Voor CQ deugt deze map inderdaad niet zo erg. Operations kan op Suez misschien ook nog wel fun zijn? Ik heb er jammer genoeg nog geen Rush op kunnen testen, maar ik hoop na de release toch eens te kijken wat die gamemode op deze map geeft. :)

[...]

Zolang het bedrag niet hoger dan €1 per slot ligt heb ik nog wel interesse...
& Bedankt! ;)
Mmmm oke, maar speel jij dan alleen de trial versie of heb jij ook al het spel gekocht? Ik heb namelijk 8 potjes gespeeld maar nog geen battlepack gezien namelijk!

• BlueSmileyBE
To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:57:
[...]

Mmmm oke, maar speel jij dan alleen de trial versie of heb jij ook al het spel gekocht? Ik heb namelijk 8 potjes gespeeld maar nog geen battlepack gezien namelijk!
Ik heb de UE gekocht. Krijg je er dan al?
Ik heb ondertussen in ieder geval toch al enkele Battlepacks na een game gekregen. Hoe of wat, geen idee...
Zonet zat ik 3 of 4 minuutjes in een Domination server en stond ik op het einde op de MVP-lijst met enkele resupplies. ( 8)7 ) Maar die lijst heeft er volgens mij dan weer niets met te maken aangezien ik ook al Battlepacks gekregen heb zonder ook maar iets of wat deftig gespeeld te hebben... Ik denk dat het systeem nog een beetje bugged is?

Edit:

Time's up. Jammer!
Ik kreeg een melding dat ik nog 5 minuten kon spelen en ik heb onmiddelijk deze screenshot gemaakt.
Eigenlijk valt hij zo goed mee, dat ik 'm als wallpaper zet! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DonwxWP.jpg
(1920x1080)

[ Voor 19% gewijzigd door BlueSmileyBE op 14-10-2016 03:07 ]

Booo! Da's off-topic!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb nog 10 uur te gaan en kan dit weekend nauwelijks spelen, gelukkig woensdag en donderdag vrij anders kon ik die uren niet eens opmaken :X

Verwijderd

Gelukkig... Waar FH3 en GOW4 met 25-30 mbps downloadde en het uren duurde, download BF1 gelukkig met 230-250 mbps... Begrijp nog steeds niet waarom de X1 niet gewoon de volledige internet capaciteit (500mbps) leeg trekt. Misschien vanwege de schrijfsnelheid van de harde schijf ofzo? Anyway: vandaag lekker spelen, rest van het weekend volgepland, hoop idd ook dat ik die 10 uur vol kan maken, hrmpf! :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
De battlepacks worden verloot onder de spelers als ik het goed gezien heb. Aan het einde waar de mensen met de meeste kills, revives, captures, enz., vermeld worden zie je onder die grote avatars ook een rij met kleine avatars verschijnen. Dat zijn de spelers die een battlepack hebben gewonnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
[...]

Ben ook nog aan het afwachten, we hadden 2 bf3 servers en die hebben hun best gedaan de afgelopen 4 jaar, bf4 hebben we over geslagen.
Probleem is dat bijna iedereen nu division speelt inclusief mijn clan leader en ik krijg nog maar weinig reactie op mijn bf1 reclame, in mijn eentje het battlefield verleden weer op bouwen gaat het denk ik niet worden.
Ik ga het wel spelen, ben diep onder de indruk van wat dice laat zien en ik ben nogal sceptisch maar dit keer lijkt het erop dat they nailed it :9~
Gisteren een potje gespeeld en ben al meer gerevived dan in de hele beta lol, zat in een lege server om wat opnames te maken en in eens liep die vol.

@bluesmileyBE

Je moet niet zomaar een clan joinen, wat ik altijd deed was clan server joinen, kijken hoe de clan mensen zijn, teamspeak joinen indien het bevalt en mocht dat lekker gaan dan join ik de clan.
Het moet namelijk klikken tussen elkaar en ik zoek clans waar de leeftijd gemixt is, van jong tot oud, met 44 ga ik geen clan joinen met alleen maar jonge spelers :P

[ Voor 10% gewijzigd door NLsandman op 14-10-2016 07:58 ]

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:04:
[...]

We kunnen er een maken? Voeg mij toe, ik ga hem ook op de X1 spelen :)
McFriemel073 is mijn gamertag dus zou zeggen voeg me toe haha :)
Geld ook overigens voor andere feel free to add me ;) !
Heeft iemand conquest op Suez al een keer gewonnen met de Britten? Ik heb het idee dat de Turken die map standaard winnen :?
Vooral die trein is zo ongelofelijk waardeloos, dat de mensen die daarin zitten vrij weinig toevoegen maar je ze keihard mist rond de objectives.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2016 09:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 15:28
pascal073 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

McFriemel073 is mijn gamertag dus zou zeggen voeg me toe haha :)
Geld ook overigens voor andere feel free to add me ;) !
Als ik het onthoudt zal ik je vanmiddag ff toevoegen. Nog 3 uurtjes school en dan heb ik eindelijk vakantie voor het eerst in mijn eigen huis :)

Overigens moet ik ook wel wat tijd met mijn vriendin (waar ik nu dus mee samen woon) spenderen aangezien ze ook vakantie heeft vanaf morgenmiddag.. maar goed, kan niet wachten tot bf1 released is en ik de hele dag door kan spelen xD.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Het is op de PS4 niet mogelijk om hem nu al te spelen zie ik?

• BlazeMuis
RikN89 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:32:
Het is op de PS4 niet mogelijk om hem nu al te spelen zie ik?
Correct.. al kan jij morgen wel de Infinite Warfare beta spelen :p

• RikN89
  • Laatst online: 01-09-2024
wesley17 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Correct.. al kan jij morgen wel de Infinite Warfare beta spelen :p
Ik speel nog liever Battlefield 1942 op low

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:46
Martinspire schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:15:
Heeft iemand conquest op Suez al een keer gewonnen met de Britten? Ik heb het idee dat de Turken die map standaard winnen :?
Vooral die trein is zo ongelofelijk waardeloos, dat de mensen die daarin zitten vrij weinig toevoegen maar je ze keihard mist rond de objectives.
Jeps gister avond en dik ook!

Klopt het dat niet alle mappen in conquest mode te spelen zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door CHKYBSTRD op 14-10-2016 10:01 ]

Stay hungry, stay foolish!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
RBN026 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:00:
[...]

Ik ook, verschil van 200 punten nog goed gemaakt!
RBN026 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:00:
[...]

Trial heeft maar 3 mappen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ghighoegha
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:09:
[...]

Trial heeft maar 3 mappen.
4
Ja kan ook. :+
Beperkt aantal in ieder geval. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 21:03
Nou het ging voor mij gisteravond ook weer lekker, terwijl BF3 mij zeer goed af ging (KD van 2) ging BF4 voor mij al wat minder (KD 1.3) en nu gaat het af en toe helemaal slecht.

In het begin van het potje 0-9, had de hele tijd assists en raakte niets maar daarna ineens 9 kills achter elkaar. Dit is typisch hoe het bij mij met Battlefield altijd gaat, ene keer zeer goed en de andere keer zeer slecht.

Toch vind ik het spel geweldig om te spelen, alleen kan ik wel merken dat heel veel mensen dingen nog niet echt goed kunnen, bijvoorbeeld dat level waarbij een team ineens een zeppelin krijgt. Dit ding duurt veel te lang om kapot te maken en is te ver weg om iedere keer geraakt te worden met raketten. Vond ik zelf niet erg leuk want ik werd ondertussen wel 2 keer uit mijn tank geknald en ik kon er zelf weinig aan doen. Was niet bepaald leuk dat één team zo lang een voordeel had.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:23
om de proefversie te spelen moet je dus eerst lid worden? kost 3,99 per maand?

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:41

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Inderdaad, echter als je de game koop krijg je 10% korting (waarmee je de extra kosten direct terug verdien).

• BlazeMuis
Aggressor schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:38:
om de proefversie te spelen moet je dus eerst lid worden? kost 3,99 per maand?
Dat klopt :)

Je kan het ook kopen en dan meteen weer cancelen, kost het dus maar 3.99 voor 10 uurtjes speelplezier :)

• BlueSmileyBE
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:15:
[...]

Ja kan ook. :+
Beperkt aantal in ieder geval. ;)
5 zelfs. :) St. Quentin Scar, Amiens, Sinai Desert, Fao Fortress en Suez.
NLsandman schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:40:@bluesmileyBE

Je moet niet zomaar een clan joinen, wat ik altijd deed was clan server joinen, kijken hoe de clan mensen zijn, teamspeak joinen indien het bevalt en mocht dat lekker gaan dan join ik de clan.
Het moet namelijk klikken tussen elkaar en ik zoek clans waar de leeftijd gemixt is, van jong tot oud, met 44 ga ik geen clan joinen met alleen maar jonge spelers :P
Heb ik bij m'n huidige clan ook gedaan. Het begon me pas achteraf gaan op te vallen wat een zootje ongeregeld 't is en hoe onvolwassen ze zijn. (De clan leader is 't kleinste kindje van de volledige clan, lol)
't Is dan ook deels daarom dat ik geen clan meer wil, maar liever in een actieve community ga met verschillende soorten leden.
Yamotek schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:36:
Nou het ging voor mij gisteravond ook weer lekker, terwijl BF3 mij zeer goed af ging (KD van 2) ging BF4 voor mij al wat minder (KD 1.3) en nu gaat het af en toe helemaal slecht.

In het begin van het potje 0-9, had de hele tijd assists en raakte niets maar daarna ineens 9 kills achter elkaar. Dit is typisch hoe het bij mij met Battlefield altijd gaat, ene keer zeer goed en de andere keer zeer slecht.
Ik herhaal 't al jaren en ik blijf het doen: K/D's boeien niet. Winning percentages wel!
In sommige games heb ik een K/D van 4 of meer en in sommigen 1 of minder. Toch voelt 't voor mij persoonlijk veel beter als ik MVP ben d.m.v. flag captures. Zou jij dat ook niet leuker vinden?
Anyway: Probeer niet te snel te rushen, maar blijf ook niet in dezelfde plaats. Blijf bij je team en zoek genoeg cover. Ben je geen assault, maar komt er wel een tank in jou richting? GTFO & laat je team 'm pakken voor de tank jou heeft.
Verander ook niet te snel van class, maar wen aan je class en je wapens. :)
Yamotek schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:36:Toch vind ik het spel geweldig om te spelen, alleen kan ik wel merken dat heel veel mensen dingen nog niet echt goed kunnen, bijvoorbeeld dat level waarbij een team ineens een zeppelin krijgt. Dit ding duurt veel te lang om kapot te maken en is te ver weg om iedere keer geraakt te worden met raketten. Vond ik zelf niet erg leuk want ik werd ondertussen wel 2 keer uit mijn tank geknald en ik kon er zelf weinig aan doen. Was niet bepaald leuk dat één team zo lang een voordeel had.
Deze behemoth is inderdaad een pain in the ass. :/ Zodra je ergens op een AA kruipt en kogels richting boven stuurt krijg je de hel op aarde terug en mag je weer gaan respawnen. 8)7 Zolang je team goed samenwerkt is 't geen probleem, maar jammer genoeg is dit meestal in public niet 't geval.
Wij hadden twee vliegtuigen rondvliegen die zich op de grond concentreerden i.p.v. op de zeppelin. Urgh...

[ Voor 111% gewijzigd door BlueSmileyBE op 14-10-2016 10:51 ]

Booo! Da's off-topic!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:23
Tortelli schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:39:
Inderdaad, echter als je de game koop krijg je 10% korting (waarmee je de extra kosten direct terug verdien).
naja dan kan je hem beter bij de wehkamp bestellen denk ik?

w
daar is die 49,95 - 7,50 korting
bij de mediamarkt gaat ie ongeveer 45 euro kosten denk ik of wel meer?

Verwijderd

Raar! Op de X1: 'je bent te vroeg: natuurlijk wil je echt gaan beginnen maar je zult nog even moeten wachten. Ga naar de store voor de releasedatum.'.
Ik heb zowel EA access als de ultimate edition preorder, gedownload en al... Wat nu? :P Moet je een code invoeren ofzo?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:55

nexhil

BAM!

Steven030 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:37:
Op de Xbox One kan ik het spel nog niet starten icm EA Acces (ingesteld op de VS). Iemand tips?
Ik heb vannacht nog gespeeld op de ONE.
NL'se EA access met Amerikaanse Battlefield.

En eindelijk een fatsoenlijke kill met een vliegtuig :D
YouTube: Battlefield 1 Multiplayer - Bombing

• pascal073
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:46:
Raar! Op de X1: 'je bent te vroeg: natuurlijk wil je echt gaan beginnen maar je zult nog even moeten wachten. Ga naar de store voor de releasedatum.'.
Ik heb zowel EA access als de ultimate edition preorder, gedownload en al... Wat nu? :P Moet je een code invoeren ofzo?
Heb je EA Acces? anders moet je even naar de EA Acces hun gaan dan naar Game trails en selecteer je battlefield 1 dan klik je op game details onderaan en word je terugverwezen naar de store en zie je trail+ staan en zodra je daar op klikt kan je aan de slag.

Verwijderd

pascal073 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

Heb je EA Acces? anders moet je even naar de EA Acces hun gaan dan naar Game trails en selecteer je battlefield 1 dan klik je op game details onderaan en word je terugverwezen naar de store en zie je trail+ staan en zodra je daar op klikt kan je aan de slag.
Dank je Pascal! Inderdaad via de 'gratis versie' van Battlefield 1 (ipv ultimate edition) gelukt. _/-\o_

• pascal073
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Dank je Pascal! Inderdaad via de 'gratis versie' van Battlefield 1 (ipv ultimate edition) gelukt. _/-\o_
Geen probleem veel schiet plezier :*) !

Verwijderd

pascal073 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:52:
[...]

Geen probleem veel schiet plezier :*) !
Gaat goedkomen! Vrouwlief aan het werk, manlief aan het gamen, zo hoort het haha (komt sporadisch voor, maar toch!)

• To easy
http://xboxclips.com/Dutc...4-838c-b79dc5fe7916/embed

Mooi filmpje van de bommen van een zeppelin :)

• pascal073
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Gaat goedkomen! Vrouwlief aan het werk, manlief aan het gamen, zo hoort het haha (komt sporadisch voor, maar toch!)
Goed voor elkaar haha! ik mag nog een aantal uurtjes werken dan naar huis en ga ik ook even knallen _/-\o_
Mag me toevoegen als je wilt: McFriemel073

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11 21:03
BlueSmileyBE schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Ik herhaal 't al jaren en ik blijf het doen: K/D's boeien niet. Winning percentages wel!
In sommige games heb ik een K/D van 4 of meer en in sommigen 1 of minder. Toch voelt 't voor mij persoonlijk veel beter als ik MVP ben d.m.v. flag captures. Zou jij dat ook niet leuker vinden?
Anyway: Probeer niet te snel te rushen, maar blijf ook niet in dezelfde plaats. Blijf bij je team en zoek genoeg cover. Ben je geen assault, maar komt er wel een tank in jou richting? GTFO & laat je team 'm pakken voor de tank jou heeft.
Verander ook niet te snel van class, maar wen aan je class en je wapens. :)
Dat begrijp ik, score is inderdaad belangrijker maar toch vind ik het wel heel erg wennen allemaal. Daarbij gaat KD en score voor mij behoorlijk samen, ik heb niet heel vaak een slechte KD maar een hele goede score ;).

Daarbij ren ik altijd van hot naar her, zo speel ik gewoon en erger me ook vaak dood aan anderen die niet mee rennen :+. Dit doe ik al vanaf BC2, stil zitten vind ik gewoon niet erg leuk.

Toch kan ik hier wel aan het spel wennen, geen drones die je de oren om vliegen of C4 over richels heen en wat het beste is: geen FLIR!

Als mensen mij trouwens willen toevoegen op Origin: Rifleshader

• BlazeMuis
Via Microsoft een refund gekregen voor de standaard versie van Battlefield omdat ik wilde upgraden naar de Early Enlister Edition (Kheb over een uur vakantie..). Kan ik iig de 18e al spelen yay!

• Intelcorei7
Daarom speel ik liever Hardcore, ik heb nu namelijk veel 'enemy hit' maar geen kill bijv met sniper en krijg je maar 20 punten ofzo. Zometeen maar weer even 2 uurtjes knalle

Verwijderd

Campaign voelt immersive aan, tof! Multiplayer speelt als vanouds lekker, net wel een crash gehad tijdens het wisselen van class. Geen idee of dit vaker voor komt, maar wel ff jammer. Toch lunch tijd, dus komt als geroepen :+ Ziet er verrekte goed uit op de console trouwens, console maakt amper herrie, impressed!!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Holy F**k wat een heerlijke game! Vooral de Amiens map is echt AWESOME _/-\o_
Draait ook als een trein op 4K met alles Ultra, dus eindelijk een goed geoptimizede game van Dice :+

• BlueSmileyBE
Yamotek schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Dat begrijp ik, score is inderdaad belangrijker maar toch vind ik het wel heel erg wennen allemaal. Daarbij gaat KD en score voor mij behoorlijk samen, ik heb niet heel vaak een slechte KD maar een hele goede score ;).

Daarbij ren ik altijd van hot naar her, zo speel ik gewoon en erger me ook vaak dood aan anderen die niet mee rennen :+. Dit doe ik al vanaf BC2, stil zitten vind ik gewoon niet erg leuk.

Toch kan ik hier wel aan het spel wennen, geen drones die je de oren om vliegen of C4 over richels heen en wat het beste is: geen FLIR!

Als mensen mij trouwens willen toevoegen op Origin: Rifleshader
Score ftw!

Ik ook hoor, maar ik neem wel gebruik van de omgeving, maar als ik sommigen op Battlefield in the middle of nowhere zo zie lopen denk ik: :F

't Is terug een beetje meer basic en 't is ook hierdoor dat ik zo van dit spel hou. Ik had er sinds Battlefield 4 een slecht gevoel bij. Het leek alsof elke generatie meer en meer begon te overdrijven. Call of Duty heeft met Infinite Warfare volgens mij wel de gouden medaille gewonnen. Van dit soort games blijf ik dan ook mijlenver weg!

Fuck FLIR. 't Heeft de hele Community Operations map op BF4 (Outbreak geloof ik?) naar de kloten gedaan vind ik. ;( 't Was een steengoede map, maar ik werd er gewoon gek van en 'k heb de map na enkele uurtjes nooit meer gespeeld.
Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:44:
Daarom speel ik liever Hardcore, ik heb nu namelijk veel 'enemy hit' maar geen kill bijv met sniper en krijg je maar 20 punten ofzo. Zometeen maar weer even 2 uurtjes knalle
Urgh. Campen en kills farmen als scout? Nice... :F Ik speel liever scout in normal mode, want dan moet je tenminste aimen.

[ Voor 12% gewijzigd door BlueSmileyBE op 14-10-2016 12:07 ]

Booo! Da's off-topic!

• To easy
Maar je kan niet eens je KD checken in het menu ofwel? Ik zie alleen kills per minute staan, maar dat vind ik ook een vage stat eigenlijk!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteren nog meer beelden gezien die uit de stad maps komen. Die maken wel een enorme indruk op mij. Daar krijg ik echt weer de gevoelens van vroeger bij wat ik zie. Knap gedaan, met overal puin, brandjes, etc.

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd

2 vragen: 1) ik ben nu level 4 en zie ingame best vaak dat ik scraps verdien, in mijn soldier look zie ik staan: scraps: 0. Wat gaat hier fout? 2) iemand al een manier gevonden om tijdens de scoreboard een game te leaven? Ik kan alleen vooruit (loadscreen) of terug (scoreboard), die knop die je daarvoor moet gebruiken gebruik je ingame om de match te leaven, beetje vaag.

Verder speelt het erg lekker man, de multiplayer is fenomenaal, wel een beetje veel mist, maar ach... 64 man versus is gewoon top in deze setting.

• Intelcorei7
BlueSmileyBE schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:05:
[...]

Score ftw!

Ik ook hoor, maar ik neem wel gebruik van de omgeving, maar als ik sommigen op Battlefield in the middle of nowhere zo zie lopen denk ik: :F

't Is terug een beetje meer basic en 't is ook hierdoor dat ik zo van dit spel hou. Ik had er sinds Battlefield 4 een slecht gevoel bij. Het leek alsof elke generatie meer en meer begon te overdrijven. Call of Duty heeft met Infinite Warfare volgens mij wel de gouden medaille gewonnen. Van dit soort games blijf ik dan ook mijlenver weg!

Fuck FLIR. 't Heeft de hele Community Operations map op BF4 (Outbreak geloof ik?) naar de kloten gedaan vind ik. ;( 't Was een steengoede map, maar ik werd er gewoon gek van en 'k heb de map na enkele uurtjes nooit meer gespeeld.

[...]

Urgh. Campen en kills farmen als scout? Nice... :F Ik speel liever scout in normal mode, want dan moet je tenminste aimen.
Ik speel scout maar zonder scope, en normaal kun je gewoon gaan rennen en gekkigheid. Hardcore heb je geen spots en is veel meer tactisch. Ik Camp nooit omdat ik zonder scope speel.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:46
To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:23:
Maar je kan niet eens je KD checken in het menu ofwel? Ik zie alleen kills per minute staan, maar dat vind ik ook een vage stat eigenlijk!
Ik denk dat dit nog moet komen. Zoals dat bij carrier kan met bf4. Ik zat hier ook naar te zoeken omdat het mij handig lijkt als ik mijn gear alvast goed zet online zodat ik geen kostbare minuten verlies op die 10 uur.

Stay hungry, stay foolish!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-11 21:15
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:45:
2 vragen: 1) ik ben nu level 4 en zie ingame best vaak dat ik scraps verdien, in mijn soldier look zie ik staan: scraps: 0. Wat gaat hier fout? 2) iemand al een manier gevonden om tijdens de scoreboard een game te leaven? Ik kan alleen vooruit (loadscreen) of terug (scoreboard), die knop die je daarvoor moet gebruiken gebruik je ingame om de match te leaven, beetje vaag.

Verder speelt het erg lekker man, de multiplayer is fenomenaal, wel een beetje veel mist, maar ach... 64 man versus is gewoon top in deze setting.
Heb ik iets gemist? Is BF1 al te spelen?

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:13
micmulder schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

Heb ik iets gemist? Is BF1 al te spelen?
Onder welke steen kom jij gekropen dan _/-\o_ >:) Goeieeemorgenn .. ja hij is te spelen via EA Access voor maar een lief bedragje van 3euro en 99 cent

[ Voor 18% gewijzigd door Rebel8319 op 14-10-2016 14:09 ]

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-11 21:15
ProCeela schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Onder welke steen kom jij gekropen dan _/-\o_ >:) Goeieeemorgenn .. ja hij is te spelen via EA Access voor maar een lief bedragje van 3euro en 99 cent
Een hele grote en hij heet werk :'(

Verwijderd

micmulder schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:09:
[...]

Een hele grote en hij heet werk :'(
Duty calls! We moeten NL verdedigen tegen de Duitsers etc :P

• Boownage
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik weet niet wat ze hebben gedaan met deze game maar de performance op PC is voor mij echt enorm gedaald. Waar ik met de beta nog gemakkelijk 70+ fps haalde op ultra settings kan ik nu op high settings bijna de 60 fps niet raken, daalt soms zelfs naar 20 fps. Dit is trouwens ook op dezelfde map als in de beta.

Specs:
i5 6500 @3.2GHz
16GB DDR4
Gigabyte 1070
Crucial 256GB SSD

Heel jammer, want het is een geweldige game alleen de performance is echt bagger op t moment. Ook de mouse sensitivity voelt raar, vooral in vehicles.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
Boownage schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:10:
Ik weet niet wat ze hebben gedaan met deze game maar de performance op PC is voor mij echt enorm gedaald. Waar ik met de beta nog gemakkelijk 70+ fps haalde op ultra settings kan ik nu op high settings bijna de 60 fps niet raken, daalt soms zelfs naar 20 fps. Dit is trouwens ook op dezelfde map als in de beta.

Specs:
i5 6500 @3.2GHz
16GB DDR4
Gigabyte 1070
Crucial 256GB SSD

Heel jammer, want het is een geweldige game alleen de performance is echt bagger op t moment. Ook de mouse sensitivity voelt raar, vooral in vehicles.
Dat kan echt niet kloppen. Op welke resolutie speel je? Heb je vsync uit staan?

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Vsync uitzetten. GeForce experience eraf gooien (shadowplay eraf) gpu memory restriction uit zetten en verder moet hij echt wel goed draaien op de 1070

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:10:
[...]

Duty calls! We moeten NL verdedigen tegen de Duitsers etc :P
NL was neutraal tijdens WW1 :) .

Wanneer ik zo lees en filmpjes zie kriebelt het toch. Alleen ik heb niet zoveel tijd om te gamen en twijfel daarom.

• Boownage
Donnie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:14:
Vsync uitzetten. GeForce experience eraf gooien (shadowplay eraf) gpu memory restriction uit zetten en verder moet hij echt wel goed draaien op de 1070
Ik snap niet waarom Geforce experience eraf moet maar ik heb vsync al uit staan en gpu memory restriction staat ook uit.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Rollback naar oude driver schijnt ook te helpen... 372.90

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vooral shadowplay schijnt hoop lag te geven...

• Boownage
Donnie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:18:
Vooral shadowplay schijnt hoop lag te geven...
Ik zal er naar kijken, bedankt voor de tip

• Br3wmaster
  • Laatst online: 17:17

Specs:
i5 6500 @3.2GHz
16GB DDR4
Gigabyte 1070
Crucial 256GB SSD

Game DVR in die nieuwe xbox app in Windows al uitgezet?

PSN: Brwmaster

• Boownage
Br3wmaster schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Game DVR in die nieuwe xbox app in Windows al uitgezet?
Nog niet, zal ik nu gelijk even doen.

• Br3wmaster
  • Laatst online: 17:17
Boownage schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

Nog niet, zal ik nu gelijk even doen.
Heeft voor mij echt onwijs veel problemen opgelost met zowel fps drops als games die uberhaupt niet meer wilde starten 8)7 |:(

PSN: Brwmaster

Verwijderd

migeye schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

NL was neutraal tijdens WW1 :) .

Wanneer ik zo lees en filmpjes zie kriebelt het toch. Alleen ik heb niet zoveel tijd om te gamen en twijfel daarom.
Hij is erg tof, ik ben een casual speler en zie me hier prima mee vermaken! Net ff wat potjes gedaan (tijd vliegt dan wel) en het is echt leuk. Wat mij vooral opvalt is dat snipers niet zo OP zijn, zelfde geldt voor tanks. Je krijgt alles wel redelijk goed neer. Spawn punten zijn ook prima, ietsje buiten een zone, waardoor je die ene sniper net ff kan flanken :) Speel zelf support (unlimited ammo/ nades) en dat gaat best prima. In 2 uurtjes MP nu 2 battlepacks gekregen met elk een wapen skin erin. Gaat best snel voor mijn gevoel!

• raiders

Specs:
i5 6500 @3.2GHz
16GB DDR4
Gigabyte 1070
Crucial 256GB SSD

Ik heb hetzelde probleem met een GTX 970. Die zou deze game ook prima moeten runnen. Kun je eens kijken naar je cpu usage tijdens het spelen (taakbeheer)? Bij mij zit die steeds tegen de 100% aan.

raiders schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Ik heb hetzelde probleem met een GTX 970. Die zou deze game ook prima moeten runnen. Kun je eens kijken naar je cpu usage tijdens het spelen (taakbeheer)? Bij mij zit die steeds tegen de 100% aan.
Ik heb geen problemen met de GTX970 (i5 4590 en 8GB RAM). Draai op 1080p in Ultra in 60fps locked via v-sync. Zonder V-sync schommelt het tussen 60 en 100fps.

Heb alleen op St Quentin Scar (o.i.d. :+) dat de framerate af en toe wat dipt.. maar dat schijnen meer mensen te hebben alleen op deze map.

Ga nog wel even controleren of Game DVR uitschakelen helpt in de Windows app. You never know.

• raiders
Ik heb geen optie voor DirectX12 bij de settings. En volgens mij heeft mijn videokaart die mogelijkheid ook geen eens. Maar kan het zijn dat die misschien nog aan staat? Ik hoor vaak dat DX12 ook voor problemen zorgt.
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Ik heb geen problemen met de GTX970 (i5 4590 en 8GB RAM). Draai op 1080p in Ultra in 60fps locked via v-sync. Zonder V-sync schommelt het tussen 60 en 100fps.

Heb alleen op St Quentin Scar (o.i.d. :+) dat de framerate af en toe wat dipt.. maar dat schijnen meer mensen te hebben alleen op deze map.

Ga nog wel even controleren of Game DVR uitschakelen helpt in de Windows app. You never know.
Ik zou thuis eens kijken! Ik probeer al best veel dingen om de CPU usage naar beneden te halen maar het wil niet echt lukken. De hele tijd zit Battlefield zelf rond de 93%. Met de achtergrond taken van windows zit je dus al snel tegen de 100%.

Problemen doen zich voor op alle maps. Al is het CPU verbruik wel lager op kleine gamemodes, wat vrij logisch is.

[ Voor 11% gewijzigd door raiders op 14-10-2016 15:56 ]

Op de overige mappen heb ik geen enkel probleem. Heb overigens wel AfterBurner draaien met een lichte OC.

• ghighoegha
Heb zelf ook een gtx970. Nadat ik de divers terug heb gezet ging het wel beter. Maar krijg nog steeds wel framedrops. Zie ook vaak die drie uitroeptekens. Wat dus betekent dat je een lage fps hebt.

Heb gpu usage al enabled staan.

Wat is shadowplay precies?

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Amiens ziet er echt lekker uit, beetje aan het rondlopen geweest en opgenomen, het is grafisch medium maar toch ziet het er nog steeds goed uit.

ghighoegha schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:20:
Heb zelf ook een gtx970. Nadat ik de divers terug heb gezet ging het wel beter. Maar krijg nog steeds wel framedrops. Zie ook vaak die drie uitroeptekens. Wat dus betekent dat je een lage fps hebt.

Heb zelf een gtx670 maar dat is niet het probleem in bf1, de game gebruikt veel cpu threads en aardig wat geheugen, zelfs op low krijg nog die frame drop icoontjes, had dit ook in de beta terwijl de fps teller gewoon rond de 100 zat.

Shadowplay is een programma van nvidia waarmee je kunt opnemen, de gpu heeft een video decoder ingebouwd zodat je de cpu niet meer nodig hebt, filmpje van mij is met shadowplay opgenomen.

[ Voor 66% gewijzigd door NLsandman op 14-10-2016 16:56 ]

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 23:29
ghighoegha schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:20:

Shadowplay heet nu 'Share' dacht ik. In je Nvidia Geforce Experience naar Settings gaan > Share uitvinken.

• Boownage
raiders schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Jep mijn CPU zit bijna constant op 100%. Mijn GPU daarin tegen dropt soms naar 40-50%. Wat wel vreemd is aangezien ik met de beta totaal geen problemen had hiermee, het lijkt wel alsof de full game veel zwaarder op de CPU is dan de beta.

• raiders
Rivanov schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:51:
Op de overige mappen heb ik geen enkel probleem. Heb overigens wel AfterBurner draaien met een lichte OC.
Overclocken waag ik me niet aan! Zeker niet omdat ik gewoon de stock cooler heb. Dat lijkt me niet verstandig.
Met Shadowplay kun je, je gameplay opnemen. Dit zit standaard in Nvidia Geforce Experience.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39

fynrd1

Fooled by Randomness

Het hoge cpu verbruik komt mogelijk door Denuvo, op sommige systemen lijkt hij gewoon flatout te gaan.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Intelcorei7
Dat vsync moet dat altijd uit ? Ik speel met een GTX 1060. Maar nu nog geen problemen gehad.

• raiders
Wel zonde! Ik zit er nu wel aan te denken om mijn pre order te cancelen totdat deze "bug" gefixed is. (Kan me niet voorstellen dat de game echt zo zwaar is!).
fynrd1 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:54:
Het hoge cpu verbruik komt mogelijk door Denuvo, op sommige systemen lijkt hij gewoon flatout te gaan.
Kan kloppen! Ik heb hier wel wat meer over gelezen. Is het mogelijk om bepaalde taken een lagere prioriteit te geven waardoor je cpu usage omlaag gaat?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:59
Zo de eerste 6 uur zitten er op op de Xbox One. Leuke mappen. Ook Sinai Desert blijf ik een leuke map vinden, helemaal nu de meeste bugs eruit zijn.

Een aantal dingen die opvallen:

Die irritante melding om de 5 minuten zorgt bij mij elke keer voor een death. :( Echt snap niet dat ze dit er in doen.

Na gerevived te zijn, kan ik niet schieten. Verscheidene keren gebeurd. Ook heel irritant

Snipen is te makkelijk. De potjes die ik als sniper speel, haal ik hoge scores.

Vaak veel hitmarkers en geen kill. Erg frustrerend is dat.

Aan het eind van de game heb je de statistieken. Laatste tab blad geeft de totaal lijst weer. Naar beneden scrollen in die lijst gaat uitermate langzaam :(

Vind het toch nog wel behoorlijk beta aanvoelen. Er mag van mij nog wel een flinke patch komen voor de release.

Vind het toch nog wel een beetje beta aanvoelen.

XBL: MRE Inc

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:39

fynrd1

Fooled by Randomness

raiders schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:28:
Wel zonde! Ik zit er nu wel aan te denken om mijn pre order te cancelen totdat deze "bug" gefixed is. (Kan me niet voorstellen dat de game echt zo zwaar is!).

[...]

Kan kloppen! Ik heb hier wel wat meer over gelezen. Is het mogelijk om bepaalde taken een lagere prioriteit te geven waardoor je cpu usage omlaag gaat?
Bij mij niet, het pakt in mijn geval gewoon alles wat die pakken kan. Wat het momenteel voor mij prima speelbaar maakt is het volgende:

Memory regulation: uit
DX12: uit
Scherm overclocked naar 76Hz ipv 75Hz (std. 60Hz :P )
Vsync: aan

Dan in user.cfg
PerfOverlay.DrawFps 1
PostProcess.DofMethod 0
PostProcess.BlurMethod 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PostProcess.DynamicAOMethod 0
Render.VSyncFlashTestEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 1
RenderDevice.DxDiagDriverDectectionEnabl­e 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 1
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.StereoConvergenceScale 0
RenderDevice.StereoSeparationScale 0
RenderDevice.StereoSoldierZoomConvergenc­eScale 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 1
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
Omdat mijn GPU 80% van de tijd uit zijn neus zit te eten met deze settings, heb ik resolution scale verhoogd naar 140%. Let wel op dat ik zelf game op 2560x1080@76Hz, Alle settings op Low m.u.v. Mesh die staat op Ultra. In mijn drawgraph levert het op dat, mijn cpu op 13.51ms en mijn gpu op 8.38ms frametimes gemiddeld zit, dit zonder noemenswaardige fluctuaties.

Inputlag is met deze settings nog steeds wel aanwezig, en hoe lager je refresh rate hoe significanter het wordt. Om een deel te compenseren heb ik dus mijn refresh rate minus 2Hz gelocked in the user.cfg. De RenderDevice.RenderAheadLimit op 0, en RenderDevice.ForceRenderAheadLimit op 0 zorgen ervoor dat daar geen framebuffer is, en dan met tripelbuffering zou ik in theorie 1 frame achterlopen. Zoals ik al eerder zei, is dit beter dan continu microstuttering.

[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 14-10-2016 18:10 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• BlueSmileyBE
Intelcorei7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

Ik speel scout maar zonder scope, en normaal kun je gewoon gaan rennen en gekkigheid. Hardcore heb je geen spots en is veel meer tactisch. Ik Camp nooit omdat ik zonder scope speel.
En zelfs dan is 't nog steeds veel leuker om puur headshots te knallen met een bolt rifle. :P
Ik heb een ronde met 't wapen dat je bij de pre-order krijgt (ik kan echt niet op de naam komen! ;() gespeeld en deze is zonder scope. Echt tof!

Enkel dit wapen + Suez + Domination = Call of Duty 2: Rifle only op Toujane <3 :) Hopelijk gebeurt 't ook!

Edit: Gevonden! Ik heb 't over de 'Lawrence of Arabia's SMLE'.

[ Voor 4% gewijzigd door BlueSmileyBE op 14-10-2016 18:08 ]

Booo! Da's off-topic!

Pagina: 1 ... 49 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.