Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-11 12:56
wat een geweldig spel! Het Is lang geleden dat ik een spel voor de eerste keer speel en echt het wauw gevoel heb.

speel altijd alle COD games, van Cod mw T\M black ops 3. Battlefield heb ik altijd een beetje links laten liggen.
Maar wat is dit een heerlijk spel. Hier komt COD bij lange na niet in de buurt.

Wat een geweldige single player! ze vertellen het verhaal mooi, grafisch prachtig!

Multiplayer speelt heerlijk. Mooie mappen.

Dit jaar geen infinity warfare maar battlefield 1:)

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:24
To easy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Ja maar die hebben we ook grijs gespeeld de beta map haha. En als dat de saaiste map was in de beta verwacht ik veel van de andere. Ga het nu zo testen ;)
De maps zijn echt onwijs gaaf, althans persoonlijk uiteraard... Maar ik vond het desert level van de laatste beta 10x niks.
Prosac schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:37:
Hitreg is inderdaad nog wel een puntje. Ik ben uiteraard direct weer van start gegaan met tankhunten. Ik had in mijn beeld 4 hits op een kleine tank, echter kreeg ik maar 1x de melding van damage. Maar het ging over het algemeen beter dan bij de releases van BF3 en BF4

Tevens zag ik de tank een boom inrijden, dat was wel hilarisch om te zien. :D
Ja ik snap niet hoe ze die hitreg wederom zo weten te verpesten... Je zou zeggen met BF1 dat ze het eindelijk eens een keer echt goed zouden doen, veel reclame/marketing, zeer veel mensen die erop wachten (geloof zo dat het er veel meer zijn vergeleken BF3 en BF4 toen ze nog concurrentie hadden van COD). Maar nee wederom de hitreg die het soms zeer frustrerend maakt..
Zelf speel ik veelal als sniper, nja dan moet je eigenlijk al hardcore doen want 2x iemand hitte, die kans is klein.
Maar zoals vanochtend, dan zie ik iemand die aan het verstoppen is, en 3 kogels verdwijnen gewoon in zijn lichaam, kennis zat dan ook te kijken naar die persoon en zegt direct: HU?! je had hem toch? Ik zo: ja wel 3x maar er gebeurt niks..
Dan is het al verdomd lastig om op normal met de sniper te spelen, daar waar je met een sniper gewoonweg 1hit = 1 kill moet hebben, maar dankzij de hitreg soms gewoon onmogelijk om bf1 te spelen xd

En dan het leuke op de xbox one, stel je hit wordt wel geregistreerd, word het wel verziekt door een popup dat je de proefversie speelt :D

Nee, er valt nog genoeg te verbeteren.. BF1 ultimate heeft ons genoeg geld gekost en daar willen we dit keer wel waar voor krijgen :D

[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 13-10-2016 10:58 ]

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 21:44
Ik heb een preorder lopen bij cdkeys.com en krijg dus (pas) de 21ste mijn origin code. Als ik nu voor een maand een access account afsluit, kan ik dan straks ook gewoon die activatiecode van cdkeys gebruiken?

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11 22:45
Vinze schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:54:
Ik heb een preorder lopen bij cdkeys.com en krijg dus (pas) de 21ste mijn origin code. Als ik nu voor een maand een access account afsluit, kan ik dan straks ook gewoon die activatiecode van cdkeys gebruiken?
Ja dat kan, dus je behoudt je vordering in de game.

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 21:44
MaXeRs schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Ja dat kan, dus je behoudt je vordering in de game.
Nice, vanavond maar even voor een maandje een abonnement afsluiten dan :)

• soldier wolf
  • Laatst online: 17-11 12:56
ik ben totaal niet van de pre orders en heb het ook nog nooit gedaan..... maar zojuist toch echt mijn 1e pre order ooit geplaatst:) dit is echt een must have

• BlueSmileyBE
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-04 01:49
Ik had mijn pre-order van de Deluxe Edition al sinds begin september staan. De prijs is altijd €120 geweest. Gisteren kreeg ik een mail van Origin dat de betaling niet was doorgegaan omdat er niet genoeg geld op mijn pre-paid kaart stond. Raar, want ik had al sinds mijn pre-order speciaal 120 euro op mijn Mastercard klaarstaan voor Battlefield 1. Ik ging eens op Origin kijken en nu bleek de game €129,95(!) te kosten? Huh??
Eigenlijk een geluk bij een ongeluk, want ik had er niet bij nagedacht dat ik Origin Access genomen had voor de trial en dat ik nu 10% korting kreeg op toekomstige aankopen. Ik heb de pre-order geannuleerd en heb 't dan maar voor €116 gekocht... Dat lijkt mij nochtans nog steeds meer dan genoeg, maar waar die €129,95 plotseling vandaan komt begrijp ik wel niet zo goed? :X
Lekker Ventje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:45:
[...]

Hangt van je skills af of het te snel gaat. Ben zelf lvl 3 na ruim een uur maar het levellen van de supportklasse gaat een heel stuk langzamer. Zit op 9000 xp en moet er nog 41000 hebben voor ik lvl 1 support ben. En wil ik die BAR gun hebben dan moet ik lvl 3 zijn in de supportklasse. Daar ben ik voorlopig dus niet. Je hebt straks inderdaad veel warbonds maar het duurt wel evene voor je alles kunt kopen.
Je levelled de supportklasse door iedereen van ammo te voorzien en volgens mij ook door alle damage die je als support doet
Mijn games als support waren stukken beter dan wanneer ik scout was. (Enkele keren tweede en derde van het team (of de server? Geen idee.. Het kwam na de game op m'n scherm) met flag captures, K/D's waar ik tevreden over mag zijn met meer dan 25 kills, ik gooi constant ammo packs rond flags... 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door BlueSmileyBE op 13-10-2016 11:32 ]

Booo! Da's off-topic!

Verwijderd

Iemand ervaring met de xbox store? Nam net EA Access + wilde BF1 kopen (10% extra korting zo), eerste is gekocht, 2e kan ie de betaling niet verwerken?

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-11 13:50
Mooi ff installen zo en dan gaan we er volop op!

Origin account: PAUPERR add me

Stay hungry, stay foolish!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 03:21
Fao fortress is ook echt een hele gave map!

De FPS weet echter niet echt wat hij bij mij wil. Springt continu van 60 naar 80, naar 110, en weer naar 70 etc. (16GB Ram, i5 4460 en Asus Strix GTX 970).

Origin: LordRaiderz

[ Voor 10% gewijzigd door raiders op 13-10-2016 11:56 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-08 13:40
Zou die al uit moeten zijn voor EA Access op Xbox One? Ik kan het spel namelijk nog niet downloaden.

Edit: nvm hij is er al! Lekker 45 GB aam t downloaden lol

[ Voor 23% gewijzigd door Destrux op 13-10-2016 12:25 ]

Destrux schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:56:
Zou die al uit moeten zijn voor EA Access op Xbox One? Ik kan het spel namelijk nog niet downloaden.

Edit: nvm hij is er al! Lekker 45 GB aam t downloaden lol
Sinds gistermiddag al. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Best gek, nu ik veel meer beelden heb gezien bij Levelcap merk ik dat mijn enthousiasme een beetje daalt ipv stijgt. Ik zag weer mortars, de super pickups zijn ook een beetje.. mheh.. en dan die hoofden die je neer kan zetten en ook een flare laten zien.. zie je dus straks overal en overal flares. Een groot schip waar iedereen met hun geweer op aan het schieten zijn ..really? hm.. ik houd mn centen nog even in mn broekzak voor nu en wil meer beelden zien.

Mijn portfolio op Instagram

Waarom neem je niet even EA Access / Origin Access zodat je het zelf kunt proberen i.p.v. afgaan op YouTube beelden? Of heb je alleen een PS4 ter beschikking waarop je de game gaat spelen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Damn ook de multiplayer is ziek hoor. Paar maps gespeeld ze zijn idd stukken beter dan de beta map welke ik al gaaf vond! Ook helemaal geen last van tanks eigenlijk die worden meteen in de pan gehakt.

Had ook een ritje zappelin als bestuurder en jesus wat dropt die een bommen zeg haha. 1 ritje gemaakt van paar minuten en had zo 17 kills door gewoon de capture punten te bomben. Leuk dat je als bestuurder meer kan doen dan alleen rondjes vliegen.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Rivanov schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:29:
Waarom neem je niet even EA Access / Origin Access zodat je het zelf kunt proberen i.p.v. afgaan op YouTube beelden? Of heb je alleen een PS4 ter beschikking waarop je de game gaat spelen?
Heb je het tegen mij? :D

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 18:59
Wie heeft er op de PS4 via de store als BF1 gekocht? Ik wil eigenlijk de editie met premium erbij. Maar kan die niet vinden. Iemand tips?

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 22:57

InSanex

serenity now!

Helemaal verheugd, in eerste game gelijk een hacker, die ook nog doodleuk in de chat de site naar de hacks doorgeeft.
Gelukkig veel actieve admins...oh wacht.

Het weer in Halfweg

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Wat ik me afvraag: als je nu voor een maand Origin Access neemt en dan dus 10 uren speelt, om vervolgens de game wel toe te voegen aan je Origin account. Maar deze versie dan niet via Origin zelf koopt, maar via een keyshop. Zou je dan wel gewoon al je progress enz. houden, of behoud je dat alleen maar als je de game daarna daadwerkelijk via de Origin shop koopt?

Het jeukt toch wel heel erg om ook nu al te kunnen spelen, maar ik zou het zonde vinden als ik m'n progress dan zou verliezen :D
Ja. ;)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
The.Sticky schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:00:
Wat ik me afvraag: als je nu voor een maand Origin Access neemt en dan dus 10 uren speelt, om vervolgens de game wel toe te voegen aan je Origin account. Maar deze versie dan niet via Origin zelf koopt, maar via een keyshop. Zou je dan wel gewoon al je progress enz. houden, of behoud je dat alleen maar als je de game daarna daadwerkelijk via de Origin shop koopt?

Het jeukt toch wel heel erg om ook nu al te kunnen spelen, maar ik zou het zonde vinden als ik m'n progress dan zou verliezen :D
Tuurlijk wel...je progress zit toch gewoon aan je account?

PSN: Maichel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
dangerpaki schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:58:
Wie heeft er op de PS4 via de store als BF1 gekocht? Ik wil eigenlijk de editie met premium erbij. Maar kan die niet vinden. Iemand tips?
https://store.playstation...02387_00-PULTIMATEEDITION
Pre-order en ontvang:
• Het Hellfighter-pakket, met thematische items
• 7 dagen eerder toegang tot de Battlefield 1-map Giant's Shadow in december 2016.
• Battlefield™ 1-thema als je het spel downloadt.

Battlefield™ 1 Ultimate Edition is de ultieme verzameling met:

Battlefield 1 Deluxe Edition
• Basisspel: Ervaar het begin van totale oorlog in Battlefield 1. Ontdek een wereld in oorlog via een avontuurlijke campagne, of doe mee aan multiplayergevechten met maximaal 64 spelers.
• Het Red Baron Pack en Lawrence of Arabia Pack: met thematische wapens, voertuigen en items.
• Nieuw grafisch uiterlijk voor de Behemoths.
• Vijf Battlepacks.

Battlefield 1 Premium Pass*
• Vier thematische uitbreidingspakketten die binnenkort worden verwacht.
• Twee weken eerder toegang tot elk uitbreidingspakket.
• 16 nieuwe multiplayer-maps, speel als nieuwe legers inclusief Frankrijk en Rusland, nieuwe Operations, nieuwe Elite-klassen en nog veel meer.

[ Voor 58% gewijzigd door Maichel op 13-10-2016 13:08 ]

PSN: Maichel

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben een PC gamer en heb de beta even mogen spelen. Die vond ik okey. Maar ook daar was ik niet overtuigd. Ik heb mij jaren geleden uitstekend vermaakt met de WW2 thema's en ik hoopte diep van binnen dat BF die kant weer op ging. Het is WW1 geworden maar ik zie dat de game ook een beetje opschuif naar arcade. Misschien ook om de zwevende CoD'r te strikken, ik weet het niet. Van wat ik zie voel ik geen urgentie om de game meteen te bestellen of te moeten spelen. Ik vrees weer die vervloekte mortars in BF4 die sommige potjes onspeelbaar maken. Zeker tijdens Rush. Ik moet het allemaal nog maar even zien. Ik speel graag 'hardcore' zodat alle toeters en bellen die je moeten helpen zo goed als weg zijn. Ik weet niet hoe dat met BF1 zit, daar heb ik de moeite nog niet ingestoken om het uit te zoeken. Ik kijk nog even de kat uit de boom met deze game.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
^
Denk dat dat sowieso de verstandigste insteek is bij een release van DICE/EA.

Vaak zijn mensen obv alpha/beta en vlak na release (server issues daargelaten) vrij positief. Het ziet er immers altijd zeer gelikt uit. Het duurt vaak even voordat alle rare dingen, bugs en onbalances duidelijk zijn.

Alhoewel dat nu misschien sneller gaat met alle kennis opgedaan door m.n. de BF4 launch.

Het blijft een complexe game om te balanceren echter dat komt m.i. vooral ook door de keuzes die EA zelf maakt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 14:02
BlueSmileyBE schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:27:
Ik had mijn pre-order van de Deluxe Edition al sinds begin september staan. De prijs is altijd €120 geweest. Gisteren kreeg ik een mail van Origin dat de betaling niet was doorgegaan omdat er niet genoeg geld op mijn pre-paid kaart stond. Raar, want ik had al sinds mijn pre-order speciaal 120 euro op mijn Mastercard klaarstaan voor Battlefield 1. Ik ging eens op Origin kijken en nu bleek de game €129,95(!) te kosten? Huh??
Eigenlijk een geluk bij een ongeluk, want ik had er niet bij nagedacht dat ik Origin Access genomen had voor de trial en dat ik nu 10% korting kreeg op toekomstige aankopen. Ik heb de pre-order geannuleerd en heb 't dan maar voor €116 gekocht... Dat lijkt mij nochtans nog steeds meer dan genoeg, maar waar die €129,95 plotseling vandaan komt begrijp ik wel niet zo goed? :X

[...]

Mijn games als support waren stukken beter dan wanneer ik scout was. (Enkele keren tweede en derde van het team (of de server? Geen idee.. Het kwam na de game op m'n scherm) met flag captures, K/D's waar ik tevreden over mag zijn met meer dan 25 kills, ik gooi constant ammo packs rond flags... 8)7
De boeven hebben de prijs veranderd ivm EA Access 10% korting.

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:58
Vanochtend bijna anderhalf uur gespeeld. De story valt mij heel erg tegen. Ik heb nu dik half uur met een tank moeten spelen en een half uur stealth. Wanneer kan je gewoon met een squad op pad?
1 machinegeweer is daarbij totaal ruk met mega recoil (trenchgun?) dmr en shotgun vind ik nooit fijn spelen ook in bf1 niet. Maar in de singleplayer heb ik na de proloog maar 10 schoten gelost ofzo.

De multi deed het vanochtend nog niet op de xbox one. Daar verwacht ik nog wat van, maar tot nu toe vind ik de guns nog niet fijn en verpest het mijn ervaring

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
BF1 speelt wel lekker, alleen jammer dat ik de eerste hacker(0xByt) alweer ben tegen gekomen. 51-1,110-3 etc

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Klein stukje gameplay gecaptured;

Kom net terug van een werktrip vanuit de VS, kortom helemaal helder was ik niet tijdens het spelen.....

nu eerst even op 1 oor......

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 13:03

ErA

VySio schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:27:
Vanochtend bijna anderhalf uur gespeeld. De story valt mij heel erg tegen. Ik heb nu dik half uur met een tank moeten spelen en een half uur stealth. Wanneer kan je gewoon met een squad op pad?
1 machinegeweer is daarbij totaal ruk met mega recoil (trenchgun?) dmr en shotgun vind ik nooit fijn spelen ook in bf1 niet. Maar in de singleplayer heb ik na de proloog maar 10 schoten gelost ofzo.

De multi deed het vanochtend nog niet op de xbox one. Daar verwacht ik nog wat van, maar tot nu toe vind ik de guns nog niet fijn en verpest het mijn ervaring
Zoals je het nu brengt klinkt het alsof jij liever het instagib wapen wilt van Unreal Tournament.

Veel mensen vinden het een uitdaging om leren om te gaan met de diverse wapens die er zijn. Recoil handelen en dat soort zaken.

Ik ga vanavond maar de game kopen. Ik vind het nog steeds een wirwar aan wat er allemaal is. Ik ga in ieder geval gewoon de Ultimate in huis halen dan ben ik van al het gezeur af.

En morgen heb ik vrij genomen >:)

• ErA

ErA

Tortelli schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:48:
Klein stukje gameplay gecaptured;
[video]

Kom net terug van een werktrip vanuit de VS, kortom helemaal helder was ik niet tijdens het spelen.....

nu eerst even op 1 oor......
Waarmee capture jij? :9

• Intelcorei7
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb wel echt Hardcore nodig. Ik speel namelijk nooit met battlefield Core. Vind sniper vervelend spelen dan alsmaar 2 schoten of je moet een headshot geven natuurlijk.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• The.Sticky
Maichel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Tuurlijk wel...je progress zit toch gewoon aan je account?
Mja dat klopt dat het aan je account gekoppeld zit. Maar EA kennende kunnen ze je er ook zo mee naaien dat je 'm dan beslist vanuit Origin moet kopen ;)
Intelcorei7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:58:
Ik heb wel echt Hardcore nodig. Ik speel namelijk nooit met battlefield Core. Vind sniper vervelend spelen dan alsmaar 2 schoten of je moet een headshot geven natuurlijk.
Zit er (nog) geen hardcore in deze 'trial' versie dan?
Weet iemand trouwens of je (op de Xbox One) gewoon meerdere XBL Gamertags met nieuwe origin accounts kunt aanmaken om telkens 10 uur te spelen, maar wel op de xbox live gold van een andere account blijven spelen?

Edit: blijkbaar kun je dat wel doen maar moet je de free trial via de ea access app activeren ipv via de console. Gezien ik al EA Access heb op mn main account en toch een trial bij BF1 Early Enlister kreeg, kan ik zo toch even 20 uur aan de slag

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2016 14:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 23:14
falcon123 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:48:
BF1 speelt wel lekker, alleen jammer dat ik de eerste hacker(0xByt) alweer ben tegen gekomen. 51-1,110-3 etc
Met dat soort scores is het niet per definitie een hacker.
Ik merk dat spelers (vooral gister avond toen er nog ook weinig anti tank mensen konden zijn) die lang in een tank volhouden (of vliegen) zulke scores halen.

Ik geloof best dat er hackers zijn, maar ga niet enkel uit van scores.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
PuckStar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:12:
[...]

Met dat soort scores is het niet per definitie een hacker.
Ik merk dat spelers (vooral gister avond toen er nog ook weinig anti tank mensen konden zijn) die lang in een tank volhouden (of vliegen) zulke scores halen.

Het was duidelijk een hacker, iedereen in de server was hem al aan het reporten en daarnaast was hij aan het promoten met de website waar die de hacks vandaan had.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:13
PuckStar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:12:
[...]

Dit. In BF4 kon een goede gunship crew prima dergelijke scores neerzetten, net als goede tank/APC/AA spelers.

• ErA

ErA

Is er al een TEamspeak server uitgekozen als primair voor de tweakers?

Ik vind dat erg gezellig en leuk namelijk altijd.

Voor CS:Go heb je Nehox (grote communitie)

Dan is er voor overwatch de Bug server.

Zou mooi zijn als er voor BF1 ook 1 centrale plek is waar tweakers gezellig kunnen kletsen over de game, en nog belangrijker natuurlijk, samen kunnen spelen!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Early enlister versie unlocked: Releasedatum:
18 oktober 2016 00:00 CEST

Is dat als ik het goed begrijp de nacht van maandag op dinsdag, ja toch?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• VySio
ErA schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

Zoals je het nu brengt klinkt het alsof jij liever het instagib wapen wilt van Unreal Tournament.

Veel mensen vinden het een uitdaging om leren om te gaan met de diverse wapens die er zijn. Recoil handelen en dat soort zaken.
Bij Bf4 vond ik de recoil perfect, bij WO1 shooters vind ik meer recoil niet raar , maar leuk vind ik het niet. Ik speel op xbox waarbij het controleren ervan al lastig kan zijn.
Het kan natuurlijk aan de trenchgun liggen.

• PuckStar
Donnie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:24:
Early enlister versie unlocked: Releasedatum:
18 oktober 2016 00:00 CEST

Is dat als ik het goed begrijp de nacht van maandag op dinsdag, ja toch?
Correct.

• Intelcorei7
The.Sticky schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Mja dat klopt dat het aan je account gekoppeld zit. Maar EA kennende kunnen ze je er ook zo mee naaien dat je 'm dan beslist vanuit Origin moet kopen ;)

[...]

Zit er (nog) geen hardcore in deze 'trial' versie dan?
Nee , zit er niet in.

*Hoppa*

Net de PS4 Deluxe versie pre-order geplaatst >:)

Niet zozeer vanwege de extraatjes, maar omdat 21 Oktober op t einde van mn vakantie valt en ik wil de 18e al spelen _O-

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

poor Leno schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:57:
*Hoppa*

Net de PS4 Deluxe versie pre-order geplaatst >:)

Niet zozeer vanwege de extraatjes, maar omdat 21 Oktober op t einde van mn vakantie valt en ik wil de 18 al spelen _O-
Op de 21e begint mijn vakantie _/-\o_
Lekker een weekje knallen

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Lucky you, dan had ik de standaard versie gehaald :)

• BlueSmileyBE
Hidde schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

De boeven hebben de prijs veranderd ivm EA Access 10% korting.
Ah oké dan... :| :?

Booo! Da's off-topic!

Hoewel ik de Alpha helemaal kapot heb gespeeld en de Beta ivm tijdgebrek iets minder, KAN IK ECHT NIET WACHTEN!!!!!!!!!!! *O*

Gvd wat heb ik er zin in!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Begint toch weer te jeuken :') Nouja ik ga proberen sterk te zijn om toch eerst de release af te wachten
shoombak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:22:
Begint toch weer te jeuken :') Nouja ik ga proberen sterk te zijn om toch eerst de release af te wachten
aahwww hoezo, je weet toch dat je m gaat kopen.. toe nou maar.. t wordt zo awesome.. gewoon doen.. kan geen kwaad.. je weet dat je t wilt >:)

[ Voor 44% gewijzigd door poor Leno op 13-10-2016 15:24 ]

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
Hopelijk is het vanavond wel mogelijk een potje te spelen, gister ging dit in ieder geval voor geen meter.

Wacht ook nog wel even na de release met spelen, dit gaat ongetwijfeld een ramp worden bij release met de games joinen.
Pandanl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:27:
Hopelijk is het vanavond wel mogelijk een potje te spelen, gister ging dit in ieder geval voor geen meter.

Wacht ook nog wel even na de release met spelen, dit gaat ongetwijfeld een ramp worden bij release met de games joinen.
Is alles al geactiveerd? Kun je bijvoorbeeld zien of het al mogelijk is om Clan/platoon tags toe te voegen? (Zoals BF4)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Op de pc echt geen 1 x problemen gehad met joinen anders hoor gisteravond...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
Donnie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:31:
Op de pc echt geen 1 x problemen gehad met joinen anders hoor gisteravond...
Ik wel na 23:00 op de pc, 1 potje kunnen spelen en daarna niks meer kunnen joinen voor 1.5 uur.

• Intelcorei7
Pandanl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

Ik wel na 23:00 op de pc, 1 potje kunnen spelen en daarna niks meer kunnen joinen voor 1.5 uur.
Wat ik zij , je gaat naar server browser en staat er meestal wel 1 of je komt in een wachtrij van 3 mensen maarja gaat snel genoeg

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Gespeeld tot 10u dus dat kan ;-)

Is de annoying end-of round, spanningsmuziek nu al eens een keer uit te zetten? Die ging echt op mn zenuwen werken :(

• PuckStar
poor Leno schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:42:
Is de annoying end-of round, spanningsmuziek nu al eens een keer uit te zetten? Die ging echt op mn zenuwen werken :(
haha. punt is dat die veel te vroeg begint. vlak voor het einde is het ok, maar nu had ik ook het idee dat het al 10min van te voren begint. dat werkt idd op zenuwen.

• Intelcorei7
Die vrouwen stem vind ik alleen niet zo. Zij heeft meer zo stem die op Schiphol alles omroept. Ik wil een Duitse Generaal die in je oor loopt te schreeuwen

• PuckStar
Intelcorei7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:54:
Die vrouwen stem vind ik alleen niet zo. Zij heeft meer zo stem die op Schiphol alles omroept. Ik wil een Duitse Generaal die in je oor loopt te schreeuwen
Je kunt het sowieso op Male zetten (wat ik ook al gedaan heb).
Intelcorei7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:54:
Daarom heb ik 'm ook op Male gezet. ;)

Die heb ik sowieso gelijk uitgezet >:)

Maar de muziek is dus niet uit te zetten? (Nog)

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:13
Deze game geeft me tot de voorgaande games echt weer die oldschool vibe Battlefield shooter

Ik vind hem echt heel vet!!!

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Ik heb DX12 geactiveerd en de game loopt prima voor mij. Lees toch her en der dat DX12 nog bugged is en DX11 beter loopt?

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Door alle positieve berichten toch maar ook de Early enlister versie gekocht met een maandje Ea acces :) !
Toevallig een Tweakers clan actief op de xone?

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Nivdia Shawdowplay.

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Weet iemand al of je met de Standard edition en een losse aanschaf van Battlefield 1 Premium ook al op de 18e mag spelen? Deze pagina geeft aan dat Premium wel vanaf 18 oktober 02:00 beschikbaar is:

https://www.origin.com/nl...attlefield-1-premium-pass

Ik heb @Battlefield getweet maar krijg geen respons ;(

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

speedyjules07 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:10:
Weet iemand al of je met de Standard edition en een losse aanschaf van Battlefield 1 Premium ook al op de 18e mag spelen? Deze pagina geeft aan dat Premium wel vanaf 18 oktober 02:00 beschikbaar is:

https://www.origin.com/nl...attlefield-1-premium-pass

Ik heb @Battlefield getweet maar krijg geen respons ;(
Nope. Dan heb je echt de Ultimate Edition nodig. Premium Pass zorgt er niet voor dat je de 18de al kunt spelen.

• Intelcorei7
Komt er een Tweakers clan (PC) ? En voor Hardcore. :)

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Rivanov schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:14:
[...]

Nope. Dan heb je echt de Ultimate Edition nodig. Premium Pass zorgt er niet voor dat je de 18de al kunt spelen.
Heb je daar ook een bron voor? Het is wel vreemd dat er wel specifiek 18 oktober bij de Premium pagina staat. Bij deluxe en ultimate mag je sowieso al op de 18e spelen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• ErA

ErA

Intelcorei7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:23:
Komt er een Tweakers clan (PC) ? En voor Hardcore. :)
Deze vraag wil ik wel combineren met mijn vraag:
Is er al een TEamspeak server uitgekozen als primair voor de tweakers?

Ik vind dat erg gezellig en leuk namelijk altijd.

Voor CS:Go heb je Nehox (grote communitie)

Dan is er voor overwatch de Bug server.

Zou mooi zijn als er voor BF1 ook 1 centrale plek is waar tweakers gezellig kunnen kletsen over de game, en nog belangrijker natuurlijk, samen kunnen spelen!
Zo was er voor BF3 volgens mij de Tweakers Platoon of zo iets?
speedyjules07 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:24:
[...]

Heb je daar ook een bron voor? Het is wel vreemd dat er wel specifiek 18 oktober bij de Premium pagina staat. Bij deluxe en ultimate mag je sowieso al op de 18e spelen.
Geen officiele bron.

http://www.neogaf.com/for...p=220057816&postcount=624

• ErA

ErA

edit:

Ik denk dat we beter een nieuw platoon kunnen aanmaken

[ Voor 69% gewijzigd door ErA op 13-10-2016 16:33 ]

• Intelcorei7
ErA schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:31:
edit:

Ik denk dat we beter een nieuw platoon kunnen aanmaken
Ja is goed, wie is de uitverkorene om dat te starten.

Verwijderd

Ik ben even de singleplayer aan het spelen met ea access op de xbox one.
Alleen om de paar minuten komt er een schermpje in beeld met:"je hebt nog 10 uur....."
Zwaar irritant. Vorige keer bij fifa had ik dat niet. Alleen als ik het spel opstartte.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Potverdorie... als ik alle reacties hier lees baal ik er wel van dat ik geen EA Access heb hoor... maar goed, nog paar daagjes geduld! En zou het ook mooi vinden als er een centrale Tweakers loctaties is om lekker te TS'en. BF is echt een game die zo veel leuker wordt als je in een groepje speelt!

Steam/Discord: Flimovic

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Flimovic schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:37:
Potverdorie... als ik alle reacties hier lees baal ik er wel van dat ik geen EA Access heb hoor... maar goed, nog paar daagjes geduld! En zou het ook mooi vinden als er een centrale Tweakers loctaties is om lekker te TS'en. BF is echt een game die zo veel leuker wordt als je in een groepje speelt!
Je kunt natuurlijk alsnog ea acces afsluiten

• Intelcorei7
Nog meer mensen die zometeen met de full game Hardcore gaan spelen ? Voeg me toe op origin: PrivacyKoning

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:05

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

ErA schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:27:
[...]

Deze vraag wil ik wel combineren met mijn vraag:

[...]

Zo was er voor BF3 volgens mij de Tweakers Platoon of zo iets?
Jullie zijn voor Battlefield 1 ook gewoon welkom op de BuG Teamspeak hoor, er zijn al tijden (sinds BF3) Battlefield kanalen aanwezig. En misschien gaan we ook nog wel een BF1 server huren, maar dat hangt er nog even vanaf wat DICE allemaal in petto heeft voor de admins qua aan te passen settings.

Specs

• VySio
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:31:
Ik ben even de singleplayer aan het spelen met ea access op de xbox one.
Alleen om de paar minuten komt er een schermpje in beeld met:"je hebt nog 10 uur....."
Zwaar irritant. Vorige keer bij fifa had ik dat niet. Alleen als ik het spel opstartte.
Heb ik ook, tips welkom.
Lijkt mij online heel irritant. Vanochtend was nog niemand online.

Verwijderd

VySio schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:14:
[...]

Heb ik ook, tips welkom.
Lijkt mij online heel irritant. Vanochtend was nog niemand online.
Heel irritant. Net of je zo'n gratis app op je telefoon aan het spelen ben en je krijgt elke keer reclame.
Alleen gaat het daar weg als je betaald.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:16
Op de Xbox One kan ik het spel nog niet starten icm EA Acces (ingesteld op de VS). Iemand tips?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Steven030 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:37:
Op de Xbox One kan ik het spel nog niet starten icm EA Acces (ingesteld op de VS). Iemand tips?
Speel al sinds gisteren met EA Access op een VS account en ingesteld op de VS.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
Wil de game opstarten en kreeg weer hetzelfde probleem als gisteren: tijdens launch een crash! Sjezus wat klote :S, moet ik dus wss weer mijn NVIDIA driver opnieuw installeren. Iemand anders hier ook last van?

• tillietom
  • Laatst online: 07:13
Zondag nog ffe lekker een weekje op vakantie en daarna knallen 😀 voel me net een klein kind die aftelt tot zn verjaardag😂

• ErA

ErA

bvk schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:02:
[...]

Jullie zijn voor Battlefield 1 ook gewoon welkom op de BuG Teamspeak hoor, er zijn al tijden (sinds BF3) Battlefield kanalen aanwezig. En misschien gaan we ook nog wel een BF1 server huren, maar dat hangt er nog even vanaf wat DICE allemaal in petto heeft voor de admins qua aan te passen settings.
Misschien kan dit in de topicstart worden opgenomen. Dit om te zorgen dat we zoveel mogelijk BF1 spelers op 1 plek hebben. Prima om daar bug voor te gebruiken!

Ik ga me vnvnend later verdiepen in de mogelijkheden om een platoon aan te maken. De teamspelers server fungeert echter meestal als een heel mooi verzamelpunt.

Verwijderd

pascal073 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:05:
Door alle positieve berichten toch maar ook de Early enlister versie gekocht met een maandje Ea acces :) !
Toevallig een Tweakers clan actief op de xone?
We kunnen er een maken? Voeg mij toe, ik ga hem ook op de X1 spelen :)

• The.Sticky
Okee ik ben gezwicht :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G5sJXQT.png

[ Voor 10% gewijzigd door The.Sticky op 13-10-2016 19:10 ]

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:16
Lekker Ventje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:47:
[...]

Speel al sinds gisteren met EA Access op een VS account en ingesteld op de VS.
Vreemd. Bij mij staat er nog steeds "coming soon".

Edit: Hij doet het nu! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 13-10-2016 19:27 ]

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
Ik ben nu teruggegaan naar 372.90, werkt vooralsnog. Wel heel irritant die crashes bij het opstarten.

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Damn duurt dat downloaden lang... 2 uur 30 minuten... :(
Zijn er meer mensen met een langzame download of ligt het aan mijn internet.

• The.Sticky
Intelcorei7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:52:
Nog meer mensen die zometeen met de full game Hardcore gaan spelen ? Voeg me toe op origin: PrivacyKoning
Jazeker, ik speel normaal gesproken ook alleen maar Hardcore! Heb je toegevoegd. :)
TheRecklezz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:29:
Hij download hier gewoon m'n maximale snelheid, dus denk dat 't aan je internet ligt.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 03:21
Ik blijf flinke FPS drops hebben. Vaak zit de fps rond de 70-80 maar ook regelmatig dropt de fps naar 40-50. Mijn CPU blijft ook steeds op zijn max waarvan battlefield rond de 93-94% zit. Ik weet dus bijna zeker dat dit het probleem is.

Iemand anders hier ook problemen mee of iemand misschien een tip/oplossing? Ik speel ondertussen op medium / low settings wat ik best zonde vind voor een setup met een GTX 970, i5 4460 en 16GB RAM.
Rickpm1 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:49:
Wil de game opstarten en kreeg weer hetzelfde probleem als gisteren: tijdens launch een crash! Sjezus wat klote :S, moet ik dus wss weer mijn NVIDIA driver opnieuw installeren. Iemand anders hier ook last van?
Ja! Toen ik mijn pc opstartte deed hij het bij mij ook niet meer! Ik zit nu ook weer 372.90. Ik heb mijn pc nog niet gerestart omdat ik eigenlijk nog even wou spelen zonder gezeur. Maar ik hoop dat het nu wel opgelost is!

[ Voor 38% gewijzigd door raiders op 13-10-2016 20:04 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Intelcorei7
Zo me telefoon maakt een zooitje van me reacties.

[ Voor 103% gewijzigd door Intelcorei7 op 13-10-2016 20:02 ]

• Lekker Ventje
Hij blijft bij mij nu telkens op matching your skill hangen. En als ik terug ga blijft ie op de wereldbol hangen. Helemaal lekker loopt die trial versie niet hier.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 08:15
Lekker Ventje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:12:
Hij blijft bij mij nu telkens op matching your skill hangen. En als ik terug ga blijft ie op de wereldbol hangen. Helemaal lekker loopt die trial versie niet hier.
Same.
Lijkt me een server issue, of gewoon een bug.

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 23:29
Ligt aan jou, duurde 20min hier!

• Lekker Ventje
Purple Dolphin schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:33:
[...]

Same.
Lijkt me een server issue, of gewoon een bug.
Ik kijk morgen wel weer, de tijd loopt namelijk gewoon door.

• To easy
Je kunt bij 30% ongeveer al spelen he!

• BlueSmileyBE
*PLEASE NOTICE & READ ME* ;)

Ik was er al een hele poos over aan 't denken om een clan te joinen op Battlefield 4 die - minstens - gedeeltelijk zou overgaan op Battlefield 1. Uiteindelijk heb ik er één gevonden, maar eenmaal ik effectief member was en met die mannen aan 't spelen was merkte ik op dat dit ook helemaal niet was waar ik achter zocht. Aangezien ik eerder een casual Battlefield speler geworden ben is 't een héél pak moeilijker om een groep te vinden die eigenlijk iets met me kan doen.

Daarom kwam ik nu op het idee om zelf opnieuw iets op te starten.
Geen clan, maar een community. Ik geef je direct meer informatie...

Ik ga zelf minstens één 64-slot server huren en ben bereid om uit te breiden naar twee servers zolang de spelers dit zelf zien zitten. Ik ga een Discord of TS3 server voorzien (ben er nog niet helemaal uit) en ik zal ook voor de community een privé IPBoard opstellen zodat de mensen van de server hierop kunnen lullen zonder zever te moeten lezen van randoms of trolls.

Wat is nu de bedoeling van deze community? Wel, ik zou graag een open, maar toch privé platform willen creëren voor spelers zoals ik die zich eigenlijk in geen enkele clan echt kunnen thuis voelen. Het doel is vooral om te gamen, dus de thuisbasis zal vooral onze - eerste - public server zijn.
Ik zal in deze server reclame voor de community maken en iedereen (ook mensen van enkele honderden kilometers verder) is welkom. Deze personen die geïnteresseerd zullen zijn zullen dus ook in alle gevallen spelers van de public server zijn. De personen die zich aanmelden mogen de community tag dragen zodra zij toegelaten zijn. Zodra men toegelaten is mag men zich ook aanmelden om server admin te worden.
En op deze manier blijft de bal een beetje rollen en amuseert iedereen zich met iedereen...
Er zullen - buiten activiteit op 't forum en op de server(s) - geen verplichtingen zijn. Iedereen is vrij om te doen en te laten wat men wil.

't Is trouwens nog niet zeker welke maps er op de server(s) zullen draaien, maar de eerste 64-slot server zal in ieder geval een Infantry Only server zijn. Alle wegen liggen nog volledig open voor de tweede.

Een klein voorbeeldje van 't toekomstig forum kan je hier vinden: http://imgur.com/a/f8glV
(PS: Yep, de community zal 'CaptureAPPLES' noemen)

Voeg me gerust toe op Origin, mocht er al iemand interesse hebben: BlueSmiley-BE

[ Voor 16% gewijzigd door BlueSmileyBE op 13-10-2016 20:54 ]

Booo! Da's off-topic!

• To easy
raiders schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:57:
Ik blijf flinke FPS drops hebben. Vaak zit de fps rond de 70-80 maar ook regelmatig dropt de fps naar 40-50. Mijn CPU blijft ook steeds op zijn max waarvan battlefield rond de 93-94% zit. Ik weet dus bijna zeker dat dit het probleem is.

Iemand anders hier ook problemen mee of iemand misschien een tip/oplossing? Ik speel ondertussen op medium / low settings wat ik best zonde vind voor een setup met een GTX 970, i5 4460 en 16GB RAM.

[...]

Ja! Toen ik mijn pc opstartte deed hij het bij mij ook niet meer! Ik zit nu ook weer 372.90. Ik heb mijn pc nog niet gerestart omdat ik eigenlijk nog even wou spelen zonder gezeur. Maar ik hoop dat het nu wel opgelost is!
De eerste missie van singleplayer heeft gewoon soms slomo actie he ;). Niet dat je dat als een FPS drop ziet miss haha!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Lekker Ventje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:41:
[...]

Ik kijk morgen wel weer, de tijd loopt namelijk gewoon door.
Gewoon dmv server browen een server joinen ipv auto matchmaker gebruiken

-Real power isn't given, it must be taken-

Pagina: 1 ... 48 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.