Ik ga vanavond spelen op de PS4 :)! Rhcpmikey, zal je straks even toevoegen.Inhumanous schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:00:
Mensen die vanavond/morgen nog gaan spelen op de ps4??
Voeg me toe: DaffyTheCore
Hopen dat de servers het gaan houden vrijdag.
Zat jij net ook in de stream van Olly?RedHat schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:05:
Hopen dat de servers het gaan houden vrijdag.
KraantjeD hier als twitchnaam of was het puur toeval dat er een redhat_NL in dat twitch kanaal zat
Nee dat was ikInhumanous schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:10:
[...]
Zat jij net ook in de stream van Olly?
KraantjeD hier als twitchnaam of was het puur toeval dat er een redhat_NL in dat twitch kanaal zat
Heel beperkt.Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:57:
Dat valt mee. Dat moet wel te doen zijn, heb het hele weekend vrij hiervoor. En qua attachments per wapen, is dat nog steeds tot 350 kills per wapen of is dat uitgebreid/beperkt?
Elke wapen heeft 3 of 4 pre-sets die je kunt unlocken in willekeurige volgorde en voor sommige wapens moet je dan eerst een bepaald level halen met die class.
Er zijn echter maar een stuk of 5 á 6 wapens per class waarvan sommigen geen een een pre-set hebben en maar in 1 uitvoering komen.
Verder kun je wel je ADS zoom, recoil patroon en bayonet wel/niet aanpassen maar dat kan direct.
[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 17-10-2016 23:15 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
nog steeds geen Hardcore sjonge jonge
[Battle.net: Forsaken#22243]
Ik was blijkbaar al level 10 recon. Ben er zojuist achtergekomen dat die Martini-Henry een héél erg lekker wapen is voor op de middellange afstand.
Jammer om te zien dat er bijna geen ammo gedropt wordt, als medic spam ik juist iedereen met health kits.
Verwijderd
Voeg mij toePandanl schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:33:
Jammer om te zien dat er bijna geen ammo gedropt wordt, als medic spam ik juist iedereen met health kits.
Ik heb het juist andersom haha.
Altijd 100+ resupplies.
Verwijderd
Gratis dogtag + link naar de nieuwe iphone/android app wat voorheen battlelog was:
https://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1/tips
Ook voor het gebruik van de app krijg je een dogtag (dus 2!).
https://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1/tips
Ook voor het gebruik van de app krijg je een dogtag (dus 2!).
Verwijderd
Intelcorei7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:07:
nog steeds geen Hardcore sjonge jonge

Staat al 2-3 dagen online.
Hardcore kan me gestolen worden, Fog of war lijkt me gruwelijk.
Geen map, hud, objective punten, gewoon oorlog (speculatie).
Volgens de companion app zou ik lvl 4 support zijn. Vindt het prima maar op beeld zag ik afgelopen weekend lvl 2 support staan. Nog effe tot vrijdag wachten om te kunnen checken
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gisteren bf1 ook aangeschaft. Dit weekend maar eens flink wat uurtjes maken met een paar vrienden op de LAN party.
Can't wait
eindelijk weer een spel waar ik me op heb verheugd.
Can't wait
Ik zit ook te twijfelen om hem straks te bestellen. Ik denk dat ik hem maar gaat bestellen. De beelden uit de stad mappen zijn prachtig. Tot dusver geen gigantische bug problemen tot mijn weten.Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:53:
Toch maar overstag gegaan, Battlefield 1 gekocht tezamen met een nieuwe videokaart omdat mijn HD6950 het echt niet meer ging trekken. Zat te twijfelen of ik hem wel of niet zou kopen aangezien ik een stuk minder fanatiek game, maar na wat gameplay beelden bekeken te hebben toch overtuigd geworden.
Kan iemand wat zinnigs zeggen over de tijd die je nodig hebt om een class compleet te krijgen qua unlocks? Vraag me af of ik me nu op een enkele class zal focussen om toch alle wapens beschikbaar te krijgen of alle classes door elkaar spelen maar wellicht nooit alle wapens vrijspelen wegens tijdgebrek.
Heb zaterdag een gtx 1080 gekocht maar iedereen speelt op de ps, heb daar nog geen reviews van gezien.
Hmmm.. denk ps4 toch maar.
Vandaag early enlister versie halen denk
Hmmm.. denk ps4 toch maar.
Vandaag early enlister versie halen denk
Dat is ook dé gun van de Recon class. Iedere BF YouTuber heeft er wel een filmpje over gemaakt.Awsom schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:19:
Ik was blijkbaar al level 10 recon. Ben er zojuist achtergekomen dat die Martini-Henry een héél erg lekker wapen is voor op de middellange afstand.![]()
![]()
![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vind snipen wel echt geweldig in Bf1. Zelf speel ik altid met de gewehr 95, zonder scope zodat ik uiteraard niet teveel ga campen 
Medic vind ik ook wel tof, maar toch zouden ze nog iets met het revive systeem moeten doen. In bf3, en 4 werd je continu gerevived. Hier vrijwel nooit.
Medic vind ik ook wel tof, maar toch zouden ze nog iets met het revive systeem moeten doen. In bf3, en 4 werd je continu gerevived. Hier vrijwel nooit.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Dit ervaar ik anders, en zeker in operations gebeurd dit super veel.raiders schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:29:
Ik vind snipen wel echt geweldig in Bf1. Zelf speel ik altid met de gewehr 95, zonder scope zodat ik uiteraard niet teveel ga campen
In BF4 werd ik juist nooit gerevived in een random pot. Nu in BF1 echt supervaak!raiders schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:29:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe zit dat toch met die resolution scale? Ik speel op 2560 x 1440 en heb de resolution scale op 100% staan maar ik lees overal dat deze op 42% moet staan.
[ Voor 3% gewijzigd door CHKYBSTRD op 18-10-2016 08:49 ]
Stay hungry, stay foolish!
Bij mij stond die ook op 100% en leverde de vreemdste FPS drops op. Nu op 42% en FPS is vrij stabiel.RBN026 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:48:
Hoe zit dat toch met die resolution scale? Ik speel op 2K en heb de resolution scale op 100% staan maar ik lees overal dat deze op 42% moet staan.
maar op 42 % is het toch juist behoorlijk low detail? althans dat is mijn ervaring...
op 100% ziet het er netjes uit.. maar 42% is behoorlijk pixelachtig
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Wordt hierdoor het beeld ook minder scherp doordat de resolutie wordt aangepast?Zalaroth schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:49:
[...]
Bij mij stond die ook op 100% en leverde de vreemdste FPS drops op. Nu op 42% en FPS is vrij stabiel.
Ja dat viel mij dus ook op en ik vind dat echt zonde van de graphics. Op 100% met mijn 1070 en Gsync loopt het nog steeds fantastisch.Nickrsd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:51:
maar op 42 % is het toch juist behoorlijk low detail? althans dat is mijn ervaring...
42% = Native resolution.
Edit: Laat maar, in de alpha was 42% - 100%. Als het pixelachtig is moet je dus wel naar de 100% gaan.
Als je in console; Render.drawscreeninfo 1 invoert, zie je de resolutie.
Edit: Laat maar, in de alpha was 42% - 100%. Als het pixelachtig is moet je dus wel naar de 100% gaan.
Als je in console; Render.drawscreeninfo 1 invoert, zie je de resolutie.
[ Voor 79% gewijzigd door Zalaroth op 18-10-2016 09:01 ]
Je moet ook 100% nemen voor Native Resolution. Alleen in de beta was 42% native resolution.Nickrsd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:51:
Ahja de Career pagina (klik) werkt nu ook (weer) helemaal. Kunnen we maar weer lekker op onze stats geilen en de loadouts enz. regelen 
In totaal tijdens de 10 uren trial toch 21 potjes Conquest kunnen spelen, waarvan er maar 3 verloren zelfs
Overigens staat er wel bij dat ik in totaal 8 uur en 53 minuten heb gespeeld, dus dan zullen ze de tijd in het menu enz. ook wel gewoon meegerekend hebben?
Aaargh, nu nog even een paar dagen moeten wachten om weer verder te kunnen met deze nieuwe verslaving
In totaal tijdens de 10 uren trial toch 21 potjes Conquest kunnen spelen, waarvan er maar 3 verloren zelfs
Aaargh, nu nog even een paar dagen moeten wachten om weer verder te kunnen met deze nieuwe verslaving
Dus als ik het goed begrijp moet die setting nu ipv van 42% naar 100% om met de native resolution te spelen?Rivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Je moet ook 100% nemen voor Native Resolution. Alleen in de beta was 42% native resolution.
Ja. Gewoon zoals de game standaard staat. Maar dit hoort in het PC topic.Rebellious schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:13:
[...]
Dus als ik het goed begrijp moet die setting nu ipv van 42% naar 100% om met de native resolution te spelen?
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 18-10-2016 09:14 ]
Ja lijkt mij ook zeker gruwelijk om te spelenVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:36:
[...]
[afbeelding]
[Battle.net: Forsaken#22243]
Als dit zo is!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:36:
[...]
[afbeelding]
Companion App is live op Android en iOS.
Ik kan hem niet vinden op de app store ( Iphone ) ?Rivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:27:
Companion App is live op Android en iOS.
Ik heb 'm er toch echt opstaan.pascal073 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:39:
[...]
Ik kan hem niet vinden op de app store ( Iphone ) ?
Zoek even op Battlefield.
Ik zie de app ook niet staan hoor. Door wie is de app ontwikkeld?Rivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:41:
[...]
Ik heb 'm er toch echt opstaan.
Bedankt haha, idd Battlefield en geen Battlefield 1!Rivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:49:
Alstublieft
Battlefield™ Companion by Electronic Arts
https://appsto.re/nl/N_MhE.i
Gisteren gekocht op de PS4 enbegonnen met spelen. Speelt lekker. Moet wel heel erg wennen weer en de maps leren kennen. Supermooi. Tot nu toe enkele kleine bugs tegen gekomen. Maar nog niets wat het verpeste voor mij.
Ik heb hem inderdaad was op Battlefield 1 aan het zoekenRivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:41:
[...]
Ik heb 'm er toch echt opstaan.
Stelletje oplichters daar bij EA!
Kon gister avond niet meer spelen maar kijk is naar het aantal gespeelde uren!

Wil mijn geld terug!!

Wil mijn geld terug!!
Dat jij een uur en een kwartier door de menu's heen loopt te glibberen kan EA natuurlijk weinig aan doenRBN026 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:02:
[afbeelding]
Wil mijn geld terug!!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Omg... vannacht paar uur gespeeld.. omg.. die maps.. die chaos en verschrikking.. die.. die.. 
Alle maps zijn stuk voor stuk echt pareltjes, ongelofelijk.. wat hebben ze daar een werk in zitten! En die variatie.. Op elke map vind je weer andere dingen die echt voor die map specifiek zijn.
Bijvoorbeeld de turret/koepels van de bunkers waar je in kan zitten op die Italiaanse berg map.. wow.
Elke map speelt ook weer totaal anders, qua feel en tactiek... te veel om om te noemen
De sfeer is echt fantastisch, en het is zo'n chaos dat je echt probeert om angstig met je squad bij elkaar te blijven, want als one-man rambo red je t vaak echt niet..
Zo maar weer aanzwengelen
Paar kleine dingetjes: (PS4)
- TTK voelt nog echt te kort.. Voor mijn gevoel ben je net iets te snel dood. Niet veel, maar je zou best 1 of 2 kogeltjes meer kunnen vangen voordat je dood bent. Of de supression iets omlaag doen, want je kan bijna niets als je onder vuur ligt.
- Als je als medic iemand revived, dan staat die naam erbij in t groen.. maar als je een squadmate revived, dan staat zn naam in t blauw.. lekker omgekeerd en verwarrend
- Ik word door de MP18 van afstanden gekilled, die niet normaal zijn. Van 100 naar 0, hop in 1x van 100 meter.. nu paar keer gebeurd.
- De Lawrence of Arabia SMLE ('smile') is volgens mij echt OP..
- Het geluid is nog niet optimaal in surround.. de balans van je eigen voetstappen i.t.t. andere geluiden lijkt heel raar gepositioneerd. En soms staat een tank ineens achter je, zonder dat je m hoort aankomen
- Operations mode staat niet tussen de server filters.. En als je een ronde operations hebt gedaan, moet je elk potje weer met zn alleen een nieuwe joinen.. (Met alle join en balance problemen vandien)
Hij gaat dus niet automatisch door naar de volgende map.. heel vervelend. Zou daar graag ook gewoon een rotatie zien.
Op deze manier lijkt het onmogelijk om een potje vanaf het begin mee te maken omdat je altijd ergens moet joinen.
Even genoeg voor nu, volgt vast wel meer
Alle maps zijn stuk voor stuk echt pareltjes, ongelofelijk.. wat hebben ze daar een werk in zitten! En die variatie.. Op elke map vind je weer andere dingen die echt voor die map specifiek zijn.
Bijvoorbeeld de turret/koepels van de bunkers waar je in kan zitten op die Italiaanse berg map.. wow.
Elke map speelt ook weer totaal anders, qua feel en tactiek... te veel om om te noemen
De sfeer is echt fantastisch, en het is zo'n chaos dat je echt probeert om angstig met je squad bij elkaar te blijven, want als one-man rambo red je t vaak echt niet..
Zo maar weer aanzwengelen
Paar kleine dingetjes: (PS4)
- TTK voelt nog echt te kort.. Voor mijn gevoel ben je net iets te snel dood. Niet veel, maar je zou best 1 of 2 kogeltjes meer kunnen vangen voordat je dood bent. Of de supression iets omlaag doen, want je kan bijna niets als je onder vuur ligt.
- Als je als medic iemand revived, dan staat die naam erbij in t groen.. maar als je een squadmate revived, dan staat zn naam in t blauw.. lekker omgekeerd en verwarrend
- Ik word door de MP18 van afstanden gekilled, die niet normaal zijn. Van 100 naar 0, hop in 1x van 100 meter.. nu paar keer gebeurd.
- De Lawrence of Arabia SMLE ('smile') is volgens mij echt OP..
- Het geluid is nog niet optimaal in surround.. de balans van je eigen voetstappen i.t.t. andere geluiden lijkt heel raar gepositioneerd. En soms staat een tank ineens achter je, zonder dat je m hoort aankomen
- Operations mode staat niet tussen de server filters.. En als je een ronde operations hebt gedaan, moet je elk potje weer met zn alleen een nieuwe joinen.. (Met alle join en balance problemen vandien)
Hij gaat dus niet automatisch door naar de volgende map.. heel vervelend. Zou daar graag ook gewoon een rotatie zien.
Op deze manier lijkt het onmogelijk om een potje vanaf het begin mee te maken omdat je altijd ergens moet joinen.
Even genoeg voor nu, volgt vast wel meer
Nee er is nog geen nieuwe driver uit, ik hoop dat die met spoed komt omdat ik moet nu telkens een oudere driver herinstalleren voordat het spel wil starten ( dit was met de trial acces versie ).HWSHHZ schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:08:
Zijn er toevallig al Nvidia drivers voor Batllefield 1 uit? Mag nu ongeveer wel tog?
lijkt me dat nu 100% de native reso is.. maargoed.
heb net ff settings op ultra en reso op 130% gezet, ziet er nog scherper uit
en fps komt niet onder de 60.. blijft tussen 65-80 hangen overal. (met een i5 660k en 970gtx)
heb net ff settings op ultra en reso op 130% gezet, ziet er nog scherper uit
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Klopt. Alles boven 100% resolution-scale is supersampling dus met name de AA is dan scherper/beter.Nickrsd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:30:
lijkt me dat nu 100% de native reso is.. maargoed.
heb net ff settings op ultra en reso op 130% gezet, ziet er nog scherper uiten fps komt niet onder de 60.. blijft tussen 65-80 hangen overal. (met een i5 660k en 970gtx)
Is het trouwens 100% zeker dat er alleen skins in de Battlepacks zitten? Want voor de ene krijg je meer scraps dan de andere.. Voor mijn gevoel lijkt het alsof sommige ook echt wapens zijn..
Komt omdat je Special, Distinguished, en Legendary skins hebt. Uiteraard krijg je voor Legendary skins veel meer scraps.poor Leno schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:37:
Is het trouwens 100% zeker dat er alleen skins in de Battlepacks zitten? Want voor de ene krijg je meer scraps dan de andere.. Voor mijn gevoel lijkt het alsof sommige ook echt wapens zijn..
Even een tussenstand: Er zijn momenteel 44 spelers beschikbaar in de spelerslijst. Zoek je voor vanavond dus mede- of tegenstanders dan kan je die hier steeds vinden.
- De enige echte BF1 Spelerslijst
- Wil je meedoen dan kan je je hier registreren
- Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al 30 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Op de website staat verder dat er puzzelstukjes in kunnen zitten om contactwapens te craften en andere verrassingen er staat letterlijk: "naast wapenskins en contactwapen-accesoires kun je ook nog andere verrassingen tegenkomen".poor Leno schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:37:
Goed ik twijfel nog over een eventuele aankoop voor de Xbox One. De game ziet er ontzettend goed uit, werkt smooth etc. Echter heb ik nog steeds een beetje twijfels over de gameplay. Iemand een advies voor mij?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Gewoon kopen en anders neem je 15 euro verlies en zet je hem op MP.Partypooper schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:01:
Goed ik twijfel nog over een eventuele aankoop voor de Xbox One. De game ziet er ontzettend goed uit, werkt smooth etc. Echter heb ik nog steeds een beetje twijfels over de gameplay. Iemand een advies voor mij?
Hopelijk heb je een oplader bij je.RBN026 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:02:
[afbeelding]
Wil mijn geld terug!!
Verwijderd
Ik weet niet waar jij van houdt, maar ik vind het erg leuk.Partypooper schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:01:
Zelfs als je keihard wordt geowned is het leuk, wij verloren superhard, ben met mn squad gewoon steeds 2 punten heen en weer gaan capturen. Wij hadden 30.000 score, rest van het team 2-5000. Tsja. Maak er zelf wat van, anders zal het snel gaan frustreren (je verliest best veel, om en om tot nu toe voor mij).
Haha als je goed kijkt (rechtsboven) zie je dat deze verbonden is met de oplader
Na wat downloadprobleempjes (game wilde niet starten
) kon ik om 1.00 dan toch eindelijk aan de slag. En het ging zowaar nog erg top ook. En de nieuwe maps zijn helemaal prima. Verbaasd me toch wel dat de map uit de beta echt significant minder is dan de maps die nu beschikbaar zijn geworden.
Merk wel dat in de meeste maps teamplay prima is, maar die uit de beta gewoon totaal niet. Daar mist echt iets.
En die bos-map waarvan men zegt dat het de nieuwe Metro is, vind ik echt veel beter dan gedacht. Genoeg flankroutes en prima gevechten gehad. En omdat ik als een gek iedereen healde of revivede, zag ik dat de rest dat ook ineens ging doen. Ben in 1 pot zo'n 10x door randoms revived!
(mede daardoor wonnen we ook de pot volgens mij)
Moet zeggen dat ik ook weinig last had van laggy bullshit momenten en een prima k/d kon behalen. Vanavond maar eens met een squad gaan spelen en morgen even de tijd nemen voor SP (als er niemand online is)
Merk wel dat in de meeste maps teamplay prima is, maar die uit de beta gewoon totaal niet. Daar mist echt iets.
En die bos-map waarvan men zegt dat het de nieuwe Metro is, vind ik echt veel beter dan gedacht. Genoeg flankroutes en prima gevechten gehad. En omdat ik als een gek iedereen healde of revivede, zag ik dat de rest dat ook ineens ging doen. Ben in 1 pot zo'n 10x door randoms revived!
Moet zeggen dat ik ook weinig last had van laggy bullshit momenten en een prima k/d kon behalen. Vanavond maar eens met een squad gaan spelen en morgen even de tijd nemen voor SP (als er niemand online is)
Met een belangrijk tentamen op 26 oktober in zicht, moet ik helaas even wachten.... Gezien de gameplay die ik op YouTube voorbij heb zien komen, zou dit mijn cijfer niet ten goede komen vrees ik haha.
Ben benieuwd naar het vliegen. In de Beta vond ik het bijna onmogelijk om als bomber het te overleven als er een assault (bedoel de middelste classe) vliegtuig achter je aan zat. Afschudden is niet mogelijk, hij doet snel veeeel damage en aan gunners heb je vaak niets
.
Hoe ervaren jullie het vliegen tot nu toe?
Ben benieuwd naar het vliegen. In de Beta vond ik het bijna onmogelijk om als bomber het te overleven als er een assault (bedoel de middelste classe) vliegtuig achter je aan zat. Afschudden is niet mogelijk, hij doet snel veeeel damage en aan gunners heb je vaak niets
Hoe ervaren jullie het vliegen tot nu toe?
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Gerevived worden in BF1 gaat sowieso stukken beter dan in BF4. Wordt nu veel vaker door randoms gerevived!Martinspire schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:23:
Na wat downloadprobleempjes (game wilde niet starten) kon ik om 1.00 dan toch eindelijk aan de slag. En het ging zowaar nog erg top ook. En de nieuwe maps zijn helemaal prima. Verbaasd me toch wel dat de map uit de beta echt significant minder is dan de maps die nu beschikbaar zijn geworden.
Is er een overzicht van Tweakers die BF1 spelen? Ik zoek squadmates
bij voorkeur mensen die een headset hebben en niet muziek op de achtergrond draaien
https://docs.google.com/s...raE772G4/edit?usp=sharingMisha schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:26:
Is er een overzicht van Tweakers die BF1 spelen? Ik zoek squadmatesbij voorkeur mensen die een headset hebben en niet muziek op de achtergrond draaien
Op welk platform speel je?Misha schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:26:
Is er een overzicht van Tweakers die BF1 spelen? Ik zoek squadmatesbij voorkeur mensen die een headset hebben en niet muziek op de achtergrond draaien
Ik op PS4 en was al op zoek naar een tweakers community voor BF1 maar die is er nog niet. Wellicht een idee?
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:55:
Een uurtje of 8/10 om level 10 per class om dat classlevel 10 te bereiken gok ik zo. Dan kun je met alle wapens spelen. Ik verwacht dat je dan ook wel genoeg geld (warbonds) hebt om die allemaal te kopen (of in ieder geval één soort).
Om hier nog ff op terug te komen.Mijn levels op dit moment:Tsurany schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:57:
Dat valt mee. Dat moet wel te doen zijn, heb het hele weekend vrij hiervoor. En qua attachments per wapen, is dat nog steeds tot 350 kills per wapen of is dat uitgebreid/beperkt?
Scout level 11 in 5 uur
Asssault level 5 in 2 uur
Dat is echte gameplay-tijd denk ik.
Goed dat er weer een discord server is! Bij The Division was (en is) dit echt een groot succes. Ik kan alles en iedereen aanraden discord te gaan gebruiken ipv teamspeak.. je wil daarna nooit meer terug!Bendalf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:39:
Even een tussenstand: Er zijn momenteel 44 spelers beschikbaar in de spelerslijst. Zoek je voor vanavond dus mede- of tegenstanders dan kan je die hier steeds vinden.Vragen of opmerkingen: steeds welkom :-)
- De enige echte BF1 Spelerslijst
- Wil je meedoen dan kan je je hier registreren
- Om ingame snel en makkelijk te communiceren kan je onze Discord server gebruiken. Momenteel ook al 30 BF1 spelers met account. De ideale opvolger van teamspeak.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat is voor jouw de grootste plus van Discord t.o.v. Teamspeak? Praten is toch hetzelfde?spartacusNLD schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:42:
[...]
Goed dat er weer een discord server is! Bij The Division was (en is) dit echt een groot succes. Ik kan alles en iedereen aanraden discord te gaan gebruiken ipv teamspeak.. je wil daarna nooit meer terug!
Verwijderd
Dat is enkel voor PC om na middernacht te webcammen etc... Je weet toch.shoombak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
De Xbox en PS4 users krijgen geen vraag over leeftijd of mic
BuG community.Misha schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:26:
Zijn een redelijke vast groep met allemaal bf spelers van 25+ jaar oud
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Xbox en PS4 wordt standaard geleverd met mic.shoombak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Oh dan heb ik denk ik echt pech met teammates. Ik word bijne nooit gerevived.Rivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:43:
[...]
In BF4 werd ik juist nooit gerevived in een random pot. Nu in BF1 echt supervaak!
Even voor de zekerheid: je hoeft nu niet meer op een knopje te drukken om een revive te vragen toch?
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Nee, je ziet gewoon iemand liggen met een doodskop en een aflopende timer.raiders schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:56:
[...]
Oh dan heb ik denk ik echt pech met teammates. Ik word bijne nooit gerevived.
Even voor de zekerheid: je hoeft nu niet meer op een knopje te drukken om een revive te vragen toch?
Heb jij ooit gebruik gemaakt van discord? Het is een soort combinatie van het forum hier, teamspeak en een whatsapp groep en dat alles in een zeer goed werkende windows app. Daarnaast zijn er ook iOS en Android appsRivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:44:
[...]
Wat is voor jouw de grootste plus van Discord t.o.v. Teamspeak? Praten is toch hetzelfde?
https://www.reddit.com/r/...instead_of_skype_and_ts3/
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zHpiCAq9YcQ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
* SinergyX kijkt naar titelspartacusNLD schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:42:
[...]
Goed dat er weer een discord server is! Bij The Division was (en is) dit echt een groot succes. Ik kan alles en iedereen aanraden discord te gaan gebruiken ipv teamspeak.. je wil daarna nooit meer terug!
Discord.. voor XBO/PS4? Gekkie
Voor mensen met EA Access, ik dacht dat je normaal korting krijgt op de aanschaf van een game, maar als ik nu via EA access naar de store ga van BF1, krijg ik de normale prijs te zien. BF1 heeft geen korting via EA Access.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ow wacht.. alles wat ik zij geld voor PCSinergyX schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
* SinergyX kijkt naar titel
Moet eerlijk bekennen dat ik pas gisteravond voor het eerst echt Discord heb gebruikt voor BF1 (die van Bendalf) Werkt inderdaad erg goed!spartacusNLD schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
Heb jij ooit gebruik gemaakt van discord? Het is een soort combinatie van het forum hier, teamspeak en een whatsapp groep en dat alles in een zeer goed werkende windows app. Daarnaast zijn er ook iOS en Android appsWerkt goed als je een leuke community hebt.. Maar idd het valt of staat met hoeveel mensen zich aanmelden, geld ook voor teamspeak.
https://www.reddit.com/r/...instead_of_skype_and_ts3/
[video]
Krijg je dat bedrag ook te zien als je het opent vanuit de EA Acces app op de XBO?SinergyX schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:01:
[...]
* SinergyX kijkt naar titel
Voor mensen met EA Access, ik dacht dat je normaal korting krijgt op de aanschaf van een game, maar als ik nu via EA access naar de store ga van BF1, krijg ik de normale prijs te zien. BF1 heeft geen korting via EA Access.
Ik heb de game een tijd terug wel gepre-ordered met korting namelijk
Gisteren vanaf 20:30 uur tot 00:30 uur gespeeld. Wat een n00bs op de X1 zeg. In totaal 1x gerevived en tig keer om ammo gevraagd en NIET gekregen. Echt snapt nou niemand hoe dit spelletje gespeeld moet worden ? Tevens veel te veel geouwehoer in de party chat ipv objective te spelen.
Mochten en Xbox One spelers zijn die voldoen aan de volgende, volgens mij niet zo heel gekke eisen, voeg me dan toe op XBL:
- Objective spelen;
- Niet hun hele dag bespreken over de party chat;
- Niet over andere games willen ouwehoeren;
- Weten dat ze moeten reviven en medpacks moeten rondgooien;
- Weten dat ammo op raakt en dus ammo packs moeten droppen;
- Weten dat reviven geen zin heeft als er nog 6 vijandelijke spelers bij je rondlopen;
- Niet bij elke tegenslag als een klein kind gaan lopen vloeken of scheldwoorden gaan gebruiken en al helemaal niet het K woord.

Gamertag: MRE Inc
Mochten en Xbox One spelers zijn die voldoen aan de volgende, volgens mij niet zo heel gekke eisen, voeg me dan toe op XBL:
- Objective spelen;
- Weten dat reviven geen zin heeft als er nog 6 vijandelijke spelers bij je rondlopen;
- Niet bij elke tegenslag als een klein kind gaan lopen vloeken of scheldwoorden gaan gebruiken en al helemaal niet het K woord.
XBL: MRE Inc
Haha, achteraf ben ik blij dat ik dus nog niet kon spelen lolMRE-Inc schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:16:
Gisteren vanaf 20:30 uur tot 00:30 uur gespeeld. Wat een n00bs op de X1 zeg. In totaal 1x gerevived en tig keer om ammo gevraagd en NIET gekregen. Echt snapt nou niemand hoe dit spelletje gespeeld moet worden ? Tevens veel te veel geouwehoer in de party chat ipv objective te spelen.
Had er later op de avond dus duidelijk minder last van. Sowieso moet je even zoeken naar een squad met mensen die wel wat punten hebben en waarvan er 1 medic is met hoge score. Grote kans dat die wel weet hoe het spelletje gespeeld moet worden. Ben er ook wat kieskeuriger in geworden.
- Niet bij elke tegenslag als een klein kind gaan lopen vloeken
Ben vanmiddag nog even thuis denk ik, maar daarna pas later.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 18-10-2016 12:28 ]
Had ik gisteravond totaal geen last van werd aan alle kanten geholpen en we volgden allemaal de objective (allemaal onbekenden). Maargoed ik voeg je toe! Je mag mij evt ook alvast toevoegen: The Bozzz88MRE-Inc schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:16:
- Objective spelen;
GT: The Bozzz88
Ik speel op de Xbox One. Heb het formuliertje ingevuld en voeg iedereen die er nu op staat even toeScare360 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
Op welk platform speel je?
Ik op PS4 en was al op zoek naar een tweakers community voor BF1 maar die is er nog niet. Wellicht een idee?
Ik heb dat gisteren bij een paar potjes ook gehad toen ik niet de squad leader was. Daarna werd ik de squad leader en begon ik met orders geven. Ik merkte toen dat de squad veel meer met elkaar bezig was en bij elkaar bleef en elkaar hielp. De squad bestond uit 2 medics, 2 support en 1 assault. Dat was behoorlijke ownageMRE-Inc schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:16:
[ Voor 49% gewijzigd door Misha op 18-10-2016 12:56 ]
Het niet reviven en het niet gooien van ammo packs tot daar aan toe, maar die gasten die een vliegtuig pakken om naar B te komen en er dan vrolijk uitspringenBozznl schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:34:
[...]
Had ik gisteravond totaal geen last van werd aan alle kanten geholpen en we volgden allemaal de objective (allemaal onbekenden). Maargoed ik voeg je toe! Je mag mij evt ook alvast toevoegen: The Bozzz88
Heb je toegevoegd. Kom vanmiddag en vanavond online en ben waarschijnlijk morgen ook nog vrij.
Is de radar nog aangepast mbt reviven? Was in de demo best irritant, of je zag ze niet, of niemand vond het nodig om te wachten op een revive en ging meteen voor respawn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valt mij ook op dat er weinig uitgedeeld wordt. Ik snap dat niet want als medic of support kun je makkelijk xp binnenhalen zo. Ben afgelopen zaterdag telkens met een groepje meegerend in Amiens en heb onderhand een tennisarm aan het smijten van ammo packs overgehouden. Gezien mijn schietskills is dat ook de enige manier voor mij om aan xp te komen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Juist voertuig abuse merk ik totaal niet meer met het nieuwe voertuig-spawn systeem. Ik vind het prima werken zo!
Mijn enige probleem is dat ik het idee heb dat spotten 6 van de 10x niet werkt.. Verder lijk ik ze ook niet echt op m'n mini map terug te kunnen zien, maar misschien ben ik gewoon te traag.
Verder heb ik nog nooit zoveel med kits en rezzes gehad en gezien! Alleen de ammo is nog wat schaars maar ach!
Mijn enige probleem is dat ik het idee heb dat spotten 6 van de 10x niet werkt.. Verder lijk ik ze ook niet echt op m'n mini map terug te kunnen zien, maar misschien ben ik gewoon te traag.
Verder heb ik nog nooit zoveel med kits en rezzes gehad en gezien! Alleen de ammo is nog wat schaars maar ach!
De grote ammo pack en grote medic kist zijn de 2 dingen die ik het eerste aangeschaft heb. Qua wapens heb ik volgens mij de Mondirgan ofzo nog gekocht. Verder speel ik met de standaard wapens. Moet zeggen dat die best lekker spelen. De MP18 is overpowerd op long range, maar dat zal wel aangepakt worden.Lekker Ventje schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:57:
Valt mij ook op dat er weinig uitgedeeld wordt. Ik snap dat niet want als medic of support kun je makkelijk xp binnenhalen zo. Ben afgelopen zaterdag telkens met een groepje meegerend in Amiens en heb onderhand een tennisarm aan het smijten van ammo packs overgehouden. Gezien mijn schietskills is dat ook de enige manier voor mij om aan xp te komen
Heb met BF1 ook minder de behoefte om alle wapens uit te proberen. In BF3 en BF4 waren de standaard wapens nooit zo goed en moest je vaak door spelen voor de wat betere wapens. Dat is nu niet zo het geval. Komt waarschijnlijk ook door het gebrek aan moderne sights zoals red dot, holo etc. Het komt nu wat meer aan op skill heb ik het idee want iedereen moet nu met een iron sight spelen.
Aangepast ondertussen.shoombak schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
Aangezien jullie zelf de verzonden data niet kunnen aanpassen kan je best een nieuwe submit doen (en mij iets laten weten zodat ik de oude data kan verwijderen). Liefst via een PM op de discord server (linkje in mijn signature)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ergens dacht gelezen te hebben het PC topic vooral te openen zodat alle problemen/hardware vragen/etc daarin kon en dit voor het gameplay topic zou blijven
Dit inderdaad, ik begrijp ook niet helemaal het nut van het splitsen. Het is veel leuker om met z'n allen in één topic te posten, hypen enz.Bendalf schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:08:
Aaarrggh.. haat die console/PC splitsing in de topics hier.. wat een gedoe...
Het andere topic is ook meer bedoeld voor PC problemen en dit topic voor algemene Battlefield talk.
Heb een moderator al een bericht gestuurd om de topic titels aan te passen.
Heb een moderator al een bericht gestuurd om de topic titels aan te passen.
Zo had ik het ook begrepen.. Weer dezelfde problematiek als in andere game topics.. Blijkbaar is er geen oplossing die iedereen kan bekoren... Nu twee topic bijhouden, crossposts.. verre van ideaal..Jaguar645 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:11:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ergens dacht gelezen te hebben het PC topic vooral te openen zodat alle problemen/hardware vragen/etc daarin kon en dit voor het gameplay topic zou blijven
ps: tenzij we het PC topic sluiten en het technische luik verhuizen naar de discord chat zoals bij het Division topic :-) (shameless advertising
PC, XONE, PS4 allemaal in 1 topic
Problemen met PC oid graag ander topic
Problemen met PC oid graag ander topic
Gister BF1 gespeeld. Ik was eerst niet zo heel enthousiast over de game maar ik zie dat DICE toch wel een paar hele sterke verbeteringen heeft doorgevoerd voor deze game. Wat een heerlijke game. Het is echt lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest voor een shooter zeg. Heb echt weer een beetje een Bad Company 2 gemixt met Battlefield 1942 gevoel.
Al in een potje 20 om 0 gegaan met de light tank. Je merkt wel dat ze dat ding flink generfed hebben (was wel; nodig die anti personel rounds schoten mensen van veel te ver af kapot) maar toch nog prima mee te knallen. De SMLE is echt een top rifle. Heb daar nu 94 kills mee waarvan 40 headshots. Vanavond maar weer verder ermee!
Al in een potje 20 om 0 gegaan met de light tank. Je merkt wel dat ze dat ding flink generfed hebben (was wel; nodig die anti personel rounds schoten mensen van veel te ver af kapot) maar toch nog prima mee te knallen. De SMLE is echt een top rifle. Heb daar nu 94 kills mee waarvan 40 headshots. Vanavond maar weer verder ermee!
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 18-10-2016 13:28 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zijn er mensen die nu/vanavond op de ps4 spelen en samen zouden willen spelen?
Ben niet de beste battlefield speler maar begin het aardig onder de knie te krijgen
Psn: DaffyTheCore
Ben niet de beste battlefield speler maar begin het aardig onder de knie te krijgen
Hoe hem je hem ?Inhumanous schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:32:
Zijn er mensen die nu/vanavond op de ps4 spelen en samen zouden willen spelen?
Ik heb je toegevoegd. Bij het vloeken zal ik de Mute knop gebruiken[b][message=48778717,noline]
Mochten en Xbox One spelers zijn die voldoen aan de volgende, volgens mij niet zo heel gekke eisen, voeg me dan toe op XBL:.....
Huh.... waar staan deze danMRE-Inc schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
De grote ammo pack en grote medic kist zijn de 2 dingen die ik het eerste aangeschaft heb.
Medic / Support Class -> Customize -> Gadgets
Zijn die grote ammo/medic packs ook te gebruiken in de strijd of? Kan je deze ook gewoon onbeperkt weg gooien naar team mates?Rivanov schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:39:
[...]
Medic / Support Class -> Customize -> Gadgets
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.