Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-10 09:35
Paulus07 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:46:
Trouwens ooit iemand al een keer revived door medic? :P
Kans van 1 op 12 miljoen, je kan beter een staatslot kopen heb je meer kans :+.

Maar zonder dollen, wel een paar keer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ThomasG schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:36:
[...]
Volgens mij ligt dat toch echt aan jullie. Mijn (inmiddels antieke) 2600k komt niet boven de 30-40%. Terwijl het op ultra draait met een GTX 970.
Dan ligt het aan de game imo, Verschillende mensen hier met een i5 (van allerlei generaties) hebben hetzelfde. Heb dat met nog geen enkele andere game gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 03-09-2016 23:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Ik, als ik een tank zie :9
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q6Q62Py.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/Jl6wLozCAN0lO/200w.gif

Heb elke keer dit in mijn hoofd :p

En tijdens een goed potje een kill/teamwork in een vliegtuig:

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/WQAna7qFrUAne/giphy.gif

[ Voor 39% gewijzigd door Paulus07 op 03-09-2016 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:03
Jezus je lijkt wel een wijf zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
SmokingCrop schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:40:
Hopelijk gaat erbij de non-beta betere CPU optimalisatie zijn, want anders ga ik een nieuwe moeten kopen om m'n GTX 1070 bij te houden.. Voelt soms echt laggy aan en dan zie ik idd ook zo'n "low fps" icon, ook al heb ik dan nog 70+ FPS..
Gewoon m'n i5 3570K @ 4,2Ghz die op 4x 100% zit.
Die gele kleine schermpjes rechts in beeld hebben niet met low fps te maken, dat geeft aan dat je netwerk verbinding hapert, kom dat best wel vaak tegen.
Trouwens niet te veel aantrekken van die 100% cpu belasting, in de alpha werd alles op high end pc's getoond, nu kan dice nog optimaliseren omdat ze nu ook met mindere hardware te maken heeft, ik hoop wel dat ze het geheugen gebruik wat kunnen temperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:56:
[...]

Die gele kleine schermpjes rechts in beeld hebben niet met low fps te maken, dat geeft aan dat je netwerk verbinding hapert, kom dat best wel vaak tegen.
Trouwens niet te veel aantrekken van die 100% cpu belasting, in de alpha werd alles op high end pc's getoond, nu kan dice nog optimaliseren omdat ze nu ook met mindere hardware te maken heeft, ik hoop wel dat ze het geheugen gebruik wat kunnen temperen
Die icoontjes zijn niet allemaal network related, ik krijg de voorlaatste bij 70+ FPS wanneer die 100% CPU spike gebeurt (licht-oranje versie):
Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/syvzV.png

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 04-09-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:02
Ik zie niet veel medics (heb alleen vandaag zes uur gespeeld) maar zag ergens dat reviven sowieso niet echt mogelijk is omdat vrijwel iedereen als ie dood is de revive skipt.
Ik heb vrijwel alleen support gespeeld, maar als ik assault speelde viel het me op dat een support mij geen nieuwe munitie gaf. Mensen moeten daar nog aan wennen denk ik (sprak ik heel naïef....). Bij iedereen die ik zie dump ik een munitiepak, allemaal punten voor mij en kogels voor de ander.

Teamwork wordt juist beter beloond nu maar toch blijven mensen zich alleen op kills focussen. Hopelijk maakt EA nog het een en ander duidelijk.

Heb 1 x Rush gedaan maar daar mogen ze van mij de voertuigen uithalen, die zijn overkill. Of anders alleen een light tank.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
SmokingCrop schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:57:
[...]

Die icoontjes zijn niet allemaal network related, ik krijg de voorlaatste bij 70+ FPS wanneer die 100% CPU spike gebeurt (licht-oranje versie):
[afbeelding]
Mijn core i5 4670k (4,5 ghz)draait continu op 100% en de gtx670 zit op 60%, voor mij mogen ze het wel
aanpassen want ik heb geen console waar de cpu meer moet doen dan mijn grafische kaart.
Misschien zit daar wel het probleem wat er is met de core i5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Paulus07 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:46:
Trouwens ooit iemand al een keer revived door medic? :P
Jup al 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
1 x nog maar, bij de bc2, bf3 en bf4 was dat wel anders met die medic rambo's, die reviven je midden tussen de vijanden in een vuur gevecht lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik begin te vermoeden dat het spel toch stabieler is dan ik eerst zei. Eerder had ik het in dit topic over een kaart die van de PCIe bus werd gegooid en een computer die helemaal vast liep. Ik merk dat ik het nu ook heb bij Battlefield 4, al heb ik het daar minder snel. En ook Grid Autosport heeft de neiging om erg vreemde beelden weer te geven. Ik denk dat mijn videokaart bijna overleden is. En toevallig begon dat net te gebeuren toen ik Battlefield 1 wilde testen.

Edit: videokaart was open een of andere losgekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 04-09-2016 02:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Om nieuw wapen te unlocken moet ik een level hoger zijn. Nummer 2. Waar kan ik zien hoeveel ik er nog vanaf zit? Benieuwd naar andere sniper guns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Volgens mij kan dat nog niet. Ik ga wel omhoog in rank als soldier, maar rank van de class blijft bij mij op 0 staan.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ben nu level 16 scout 1. Maar voor nieuwe guns moet je 2 of 3 zijn.

Zitten die jedi's vast in die battlefront engine? :P

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14188318_1197802736925371_4912708380500736166_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14231967_1197802856925359_5985866155276422759_o.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Paulus07 op 04-09-2016 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:38
Dat was te verwachten natuurlijk

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:43
Mick1990 schreef op zondag 04 september 2016 @ 00:58:
Volgens mij kan dat nog niet. Ik ga wel omhoog in rank als soldier, maar rank van de class blijft bij mij op 0 staan.
Is een bug, alleen het eerste potje van de server waar je in zit telt op het moment mee voor je class exp. Het is ook vaak sneller om na het einde van een potje een nieuwe server te zoeken met de standaard Dice instellingen waarbij je 60 seconden moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ontdek nu pas hoe het upgraden van wapens werkt. Ik vroeg me al af waarom anderen zo bizar veel beter waren in sniperen dan ik. Niet dat ik goed ben, maar ben ik nu zo slecht? Nee dus, ik gebruikte gewoon de begin sniper rifle, maar daarvan valt de kogel direct voor je voeten op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
Wat is er mis met de starting sniper rifle? ik schiet daar helemaal prima mee hoor. Ja, bullet drop is een dingetje, maar je kunt gewoon je zeroing cyclen (v uit m'n hoofd) naar een ruwweg correcte afstand (dát was best wel nieuw voor me, dat dat op standard issue gear anno '14-'18 een standard feature was :+ ) en dan is het he-le-maal hersenloos knallen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

iceheart schreef op zondag 04 september 2016 @ 02:29:
Wat is er mis met de starting sniper rifle? ik schiet daar helemaal prima mee hoor. Ja, bullet drop is een dingetje, maar je kunt gewoon je zeroing cyclen (v uit m'n hoofd) naar een ruwweg correcte afstand (dát was best wel nieuw voor me, dat dat op standard issue gear anno '14-'18 een standard feature was :+ ) en dan is het he-le-maal hersenloos knallen geblazen.
Van dat cycling snap ik dus helemaal niets. Zal wel aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
standaard sniper is inderdaad erg goed en kan je veel kills mee maken. Jammer dat al die bergen kills dus helemaal niks gedaan hebben voor mijn class XP -_- Voortaan maar van server wisselen na elk potje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:38
Je kon alle upgrades kopen via de website via career. Was een glitch, zo had ij hele assault class gekregen en F17 lighttank met 3e howitzer upgrade. Easy games en echt op. Anti infantry gun en niet normal howitzer damage op close distance tegen heavy tanks :D

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Er zijn eigenlijk ook wel veel heuvels waar je lekker kan campen. Ik probeer dus een beetje te counter sniperen. Anders kijk je een keer in de richting van een berg en zie je meteen 10 lens flares. Van bewegende targets moet ik niets hebben, maar er zijn genoeg pikkies die denken dat ze kunnen sniperen omdat ze een berg weten te beklimmen. Die tik je zo af.

Ga ik zelf op een bergje campen, meteen 5 kills erbij omdat vijandelijke snipers er op af komen als vliegen op een stronthoop. Ik kan misschien zelf voor geen meter sniperen, maar veel snipers maken het je wel heel makkelijk om ze terug te pakken. Voorspelbaar als de neten.

[ Voor 28% gewijzigd door Amanoo op 04-09-2016 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

vinom schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:14:
[...]

Toevallig heb ik een 6700K in combinatie met een 1070. Bij mij zit cpu usage bij Battlefield 1 constant rond de 60%. ( http://www.userbenchmark.com/UserRun/1587494)

De game loopt verder erg goed op 1080P. Tussen de 100 en 120 FPS, alles open.
he? Dat is raar. Op 1080p zit ik op 150 tot 180 fps op ultra.
Gtx1070 6700k

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 17:21

Stronkie

Where wind is Trouble

Amanoo schreef op zondag 04 september 2016 @ 02:38:
Er zijn eigenlijk ook wel veel heuvels waar je lekker kan campen. Ik probeer dus een beetje te counter sniperen. Anders kijk je een keer in de richting van een berg en zie je meteen 10 lens flares. Van bewegende targets moet ik niets hebben, maar er zijn genoeg pikkies die denken dat ze kunnen sniperen omdat ze een berg weten te beklimmen. Die tik je zo af.

Ga ik zelf op een bergje campen, meteen 5 kills erbij omdat vijandelijke snipers er op af komen als vliegen op een stronthoop. Ik kan misschien zelf voor geen meter sniperen, maar veel snipers maken het je wel heel makkelijk om ze terug te pakken. Voorspelbaar als de neten.
Aan het type spelers zoals jij hebben we veel aan hoor.. Hoor je al wat je zegt ... CAMPEN... Echt waar , denk je dat dit hele spel draait om de meeste kills en de minste deaths..

Je geeft het zelf al aan. Snipers voegen niets toe aan het spel. Op dit moment is deze class ook nog eens OP.. Ik kan al niet wachten op custom servers waarbij de sniper rule telt . Elke sniper is er 1 te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ben nu level 45 en ben benieuwd hoe hoog je kan komen en hoe hoog ik zelf uiteindelijk kom.

Game bevalt mij prima, eerste tig potjes wel flink aan het zoeken geweest naar de juiste speelwijze voor mezelf want ik ben geen sniper maar meer van de assault en als eerste probeerde ik rush maar dat werkte totaal niet voor mij dus toen overgestapt naar conquest en daar mijn ritme wel gevonden door vooral tussen C/D/B rond te hangen en als het nodig is een voertuig in te stappen om bij een ander punt te assisteren. Ik speel dus hoofdzakelijk als assault maar heb ook medic en support geprobeerd maar dat bewaar ik wel voor als er echt samen gespeeld gaat worden. Nu concentreer ik me vooral op flags capturen en tanks uitschakelen want die worden te vaak met rust gelaten.

Hoop dat het verhaal niet te onsamenhangend is :P

Ik ga deze game iig zeker halen en krijg er alleen nog maar meer zin in als ik denk aan de maps zoals die in de alpha.

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 04-09-2016 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Stronkie schreef op zondag 04 september 2016 @ 02:53:
[...]

Aan het type spelers zoals jij hebben we veel aan hoor.. Hoor je al wat je zegt ... CAMPEN... Echt waar , denk je dat dit hele spel draait om de meeste kills en de minste deaths..

Je geeft het zelf al aan. Snipers voegen niets toe aan het spel. Op dit moment is deze class ook nog eens OP.. Ik kan al niet wachten op custom servers waarbij de sniper rule telt . Elke sniper is er 1 te veel.
Aan snipers heb je niets en ze zijn ook nog OP? Beetje apart. At any rate, ik gebruik met name sniper als de vijand een heel vuurpeloton heeft staan. Dat is voor mijn team (of in ieder geval voor mij) alleen maar irritant, en als ik het voor elkaar krijg zelf die lui af te tikken voorkom ik dus een stel makkelijk te voorkomen deaths. En het voelt goed om ze terug te pakken. Wellicht vergt het niet enorm veel vaardigheid, en mijn persoonlijke speelstijl is ook altijd geweest om naar plekken te sluipen om daar vlug de onoplettende vijand uit te schakelen en de boel te veroveren, maar als er een vuurpeloton aan snipers voor me klaar staat bereik ik meer door te proberen ze terug te pakken.

Het grootste probleem met snipers is in mijn inzien dat deze map een aantal bergen heeft die makkelijk te veroveren zijn door een groepje snipers, die vervolgens moeilijk te besluipen blijken te zijn. Er is er telkens wel 1 die je door heeft. In mijn ervaring is zelf sniper kiezen nog hetgene dat er het beste tegen werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 04-09-2016 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:38
Nou ik heb het een paar uur gespeeld, maar het kan me niet bekoren. Vond het even geinig, nieuwe vehicles enzo bekijken. Allemaal even geprobeerd, en toen was de interesse wel weer bekoeld. De balans is op dit moment ver te zoeken, en ook al vind ik dat vreemd (spelen ze dat spel zelf niet?), is dat niet waar ik op afhaak. Weet eigenlijk niet waarom, het is gewoon meer van hetzelfde denk ik. Als ik wil schieten kan ik net zo goed BC2 of BF4 opstarten.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 09:18
Hebben anderen ook wel eens last van deze bug?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lJEIB62.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:45
Amanoo schreef op zondag 04 september 2016 @ 03:02:
[...]

Aan snipers heb je niets en ze zijn ook nog OP? Beetje apart. At any rate, ik gebruik met name sniper als de vijand een heel vuurpeloton heeft staan. Dat is voor mijn team (of in ieder geval voor mij) alleen maar irritant, en als ik het voor elkaar krijg zelf die lui af te tikken voorkom ik dus een stel makkelijk te voorkomen deaths. En het voelt goed om ze terug te pakken. Wellicht vergt het niet enorm veel vaardigheid, en mijn persoonlijke speelstijl is ook altijd geweest om naar plekken te sluipen om daar vlug de onoplettende vijand uit te schakelen en de boel te veroveren, maar als er een vuurpeloton aan snipers voor me klaar staat bereik ik meer door te proberen ze terug te pakken.
Stronkie schreef op zondag 04 september 2016 @ 02:53:
[...]

Snipers die op bergen gaan zitten campen heb je inderdaad niet zo heel veel aan. Ik speel sniper maar dan wel agressief. Dat betekend meer naar de frondline. Ik speel nu met twee vrienden tot drie vrienden in een squad en dan is een sniper een goede toevoeging. Niet alleen spot ik vijanden. Die overigens een belachelijk klein icoon boven hun hoofd krijgen. Maar ik zorg er ook voor dat ik bijna altijd een veilig spawnpunt ben voor mijn squad mates. Die dan meteen weer door kunnen met de aanval op een vlag. Als laatste geef ik ook wat ik zie zo kan ik die andere drie waarschuwen voor vijanden ook al heb ik er zelf geen schot op.

Dat is de echte rol van een scout. Niet op een berg liggen campen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk tijd om de beta vandaag even te spelen, ben benieuwd, bijna klaar met downloaden! Ik lees overal positieve ervaringen, maar toch dat best veel mensen geen preorder hebben staan. Zit daar nog iets achter? Gaat EA weer met zo'n premium ding komen waar je eigenlijk 50 euro voor 'de rest van het spel' extra moet betalen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 09:25
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 08:56:
Eindelijk tijd om de beta vandaag even te spelen, ben benieuwd, bijna klaar met downloaden! Ik lees overal positieve ervaringen, maar toch dat best veel mensen geen preorder hebben staan. Zit daar nog iets achter? Gaat EA weer met zo'n premium ding komen waar je eigenlijk 50 euro voor 'de rest van het spel' extra moet betalen?
Het hele spel kost €130 incl alle DLC.
En pre-orderen is nooit een goed idee. Zeker niet bij EA.

Zie bijvoorbeeld Battlefront. Die had een prima beta, maar nadat de game een paar dagen uit was bleek al dat de unlocks (die niet in de beta zaten) enorm unbalanced waren en het hele spel verpesten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de info, das een best prijskaartje... Ach even genieten van wat uurtjes beta en dan rond de kerst maar eens zien of het nog wat is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:19

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet zeggen dat ik me goed vermaak, wel zwaar irritant dat ik niets kan doen aan tanks, heb geen anti-tank wapens.

Zijn die er uberhaupt? Zo ja, hoe kom je er aan?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Ik zou persoonlijk de premium niet aan het begin van de game kopen. De eerste DLC komt pas in Maart uit en ik zou dan pas beslissen of het nog waard is om geld in premium te steken. Voor die paar battlepacks voor de DLC moet je het vooral niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:55

Dutchredgaming

ICT Beheerder

k1978 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:49:
[...]

Jezus je lijkt wel een wijf zeg...
lol

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:25
Aantal potjes de beta gespeeld en het spel heeft mij toch erg verrast. De setting is cool en het speelt lekker weg.

Maar wat een prijs zeg (incl. premium)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 16:24
Hoe draait het spel bij jullie?

Heb een i2600k OC'd, 16Gb ram en 2 x R290 in crossfire.
Speel een enkele kaart aangezien crossfire nog niet ondersteund wordt maar ik vind de framerate best matig.
Kan zijn omdat het een béta is maar mss moet ik toch maar men setup eens overwegen up te graden?

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Beginnersvraagje, is dat kleine groene cijfertje rechtsboven de framerate?
Tenminste ,dat is op mijn speelscherm....v sync staat uit

[ Voor 6% gewijzigd door luifel op 04-09-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:45
luifel schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:20:
Beginnersvraagje, is dat kleine groene cijfertje rechtsboven de framerate?
Tenminste ,dat is op mijn speelscherm....
Ja dat is je framerate

Ik moet zeggen dat hij verrassend goed draait op een 880m in mijn laptop

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
GerGio schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:24:
[...]

Ja dat is je framerate

Ik moet zeggen dat hij verrassend goed draait op een 880m in mijn laptop
Komt bij mij niet boven 60, terwijl ik een r9 290 heb, komt misschien door de i 5 2500k?
Loopt op 4000 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan je trouwens dingen unlocken in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

luifel schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:31:
[...]

Komt bij mij niet boven 60, terwijl ik een r9 290 heb, komt misschien door de i 5 2500k?
Loopt op 4000 mhz
Bij mij komt ie niet onder de 60 met een 4690k en R9 280X. Speel op 1200p op ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
i5 4670k met een 1070 en 8GB draait ie op 1440p alles maxed out met minstens 70 fps. Maar als ik in een tank zit in 3rd person met die verrekte zandstorm dan wilt hij nog wel eens droppen naar 40fps. Zie toch geen bout dan dus maakt mij niet veel uit :P
Mad-Matt schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:34:
Kan je trouwens dingen unlocken in de beta?
Ja kan, in het menu waar je je class kan kiezen, staat linksonder Customize. Daar kan je een paar nieuwe dingen kopen, maar écht nieuwe komen er niet bij omdat dat rank system een beetje bugged is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-10 09:06
Voor diegene die nog Memory issues hebben, met een crash na zoveel tijd:
Sinds ik mijn Pagefile op Windows managed heb gezet ipv een fixed aantal GB's, crasht bij mij het spel niet meer.

I7-4790K
8GB RAM
Crucial MX 256GB
Nvidia 970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 18:51
Hier net op de PS4 een paar minuten gespeeld. Te weinig om wat te zeggen. Maar was positief verrast. Even kijken hoe dit verder bevalt.

Snipen is inderdaad wel erg makkelijk. Maar bevalt me wel. Ben namelijk een aanvallende speler die af en toe dekking zoekt en van wat verder af wat afschiet voordat ik naar de target loop. Maar de vraag is wat er gebeurt als je straks tegenover gasten staat die echt goed kunnen snipen in BF4. Dan word je volledig afgeschoten van afstand denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

RocketKoen schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:04:
[...]
Het hele spel kost €130 incl alle DLC.
En pre-orderen is nooit een goed idee. Zeker niet bij EA.
Die voor 130 euro is toch de Deluxe Edition? Dan krijg je ook early access voor alle uitbreidingen. Echt weer zoiets nutteloos waar ze weer meer geld voor vragen.

Dus enkel de game en Premium pass zou je voor in totaal 100 euro klaar moeten zijn toch?
Nog altijd 50 euro teveel, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Koekiemonsterr schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:18:
[...]

Die voor 130 euro is toch de Deluxe Edition? Dan krijg je ook early access voor alle uitbreidingen. Echt weer zoiets nutteloos waar ze weer meer geld voor vragen.

Dus enkel de game en Premium pass zou je voor in totaal 100 euro klaar moeten zijn toch?
ultimate edition. dat is de deluxe + season pass.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Paulus07 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 23:31:
En tijdens een goed potje een kill/teamwork in een vliegtuig:

[afbeelding]
Dat moet natuurlijk dit stukje zijn :+
Afbeeldingslocatie: https://www.imfdb.org/images/thumb/7/74/IJLC-PlaneGun07aaaaa.jpg/600px-IJLC-PlaneGun07aaaaa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ThomasG schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:22:
[...]
Dat moet natuurlijk dit stukje zijn :+
[afbeelding]
Klopt maar die kon ik zo snel niet vinden als gif :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zo makkelijk vind ik het snipen niet, het lukt me maar niet om ook maar 1 kogel af te vuren. Wellicht is dat een bug.
Vandaag wil ik de assault klasse eens proberen, medic voegt in deze map weinig toe. In BF3 speelde ik de hele dag medic op de Metro map zodat je enorm snel kon levelen, hopelijk komen dat soort maps ook in BF1.
En voor mij de standaard editie. De game bevalt me zo ook prima en als ik zie wat er via EA Access aan mappacks met korting verkocht wordt komen die map packs vanzelf. En na de release krijgen we toch nog een gratis map ergens voor de kerst?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet zeggen dat ik de sniper wel erg leuk vind.

De map daarentegen is niet mijn ding, net als anderen hier had ik wel wat Indiana Jones momentjes, maar ik ga me veel meer vermaken in de Europese setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

R0y. schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:15:
Aantal potjes de beta gespeeld en het spel heeft mij toch erg verrast. De setting is cool en het speelt lekker weg.

Maar wat een prijs zeg (incl. premium)...
ach bij een keysite is hij straks voor 80/90 euro te krijgen incl. premium wat ik niet veel geld vind voor een game die je zo 500+ speelt.
BF1 kost bij Kinguin nu 41,99€ https://www.kinguin.net/c...tlefield-5-origin-cd-key/

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 04-09-2016 12:08 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
beuker19 schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:05:
[...]

ach bij een keysite is hij straks voor 80/90 euro te krijgen incl. premium wat ik niet veel geld vind voor een game die je zo 500+ speelt.
Ligt er aan of je 500+ uren gaat spelen :P
Titanfall bijvoorbeeld had ik na een week wel weer gezien. BF4 ongeveer 3 maanden gespeeld.

Maar zelfs 3 maanden is niet genoeg om de eerste DLC te krijgen. Dus voor mij wordt de season pas het sowieso niet.
Dat zou ik alleen overwegen als ik deel 4 nu nog steeds zou spelen. (maar ik speel nu overwatch).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

RocketKoen schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:10:
[...]

Ligt er aan of je 500+ uren gaat spelen :P
Titanfall bijvoorbeeld had ik na een week wel weer gezien. BF4 ongeveer 3 maanden gespeeld.

Maar zelfs 3 maanden is niet genoeg om de eerste DLC te krijgen. Dus voor mij wordt de season pas het sowieso niet.
Dat zou ik alleen overwegen als ik deel 4 nu nog steeds zou spelen. (maar ik speel nu overwatch).
Deel 4 word nu nog veel gespeeld en het is bijna zonde dat je BF4 niet meer hebt gespeeld want het is nu een hele fijne bug vrij shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46
Hier ook de PS4 standaard versie. Destijds met de PS4 kon je nog een luxe versie met de eerste DLC gratis vinden.

Mijn theorie is dat je als mainstreamgamer beter voor de standaard versie kan gaan, op de DLC's zitten vaak toch de mensen die erg goed zijn en/of veel tijd hebben om te spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Laatst online: 10-10 11:35
MeltedForest schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:35:
[...]

Bij mij komt ie niet onder de 60 met een 4690k en R9 280X. Speel op 1200p op ultra.
Hoe warm wordt jou kaart dan? Mijne tikt wel de 90° graden aan en ik speel op FHD (wel alles ultra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Koekiemonsterr schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:18:
[...]

Vroeger waren uitbreidingspakketten ook niet gratis. Als ik kijk bij BF4 hoeveel je voor die ruwweg 100 euro hebt gekregen, dan vind ik dat echt geen vreemd bedrag. Als we het nu over DLC hadden waarbij je 10 euro voor 2 wapens moest betalen, ja dan was het een ander verhaal geweest. Maar volgens mij heeft premium uit mijn hoofd in BF4 ruwweg 20 maps, 20 primary wapens, 5 game modes en nog een zooi overige zaken (voertuigen, attachements, etc) gegeven. Toch wel redelijk voor 50 euro imo. Vooral als mensen dan wel een nieuwe graka voor 500 euro kopen ;).

Zelf begon ik de beta toch wel redelijk skeptisch, en aan het begin vond ik het eigenlijk weinig toevoegen tov BF4. Maar ondertussen moet ik zeggen dat ik toch aan het overwegen ben hem te gaan pre-orderen. Nog wel wat zaken die ik hoop dat aangepakt worden: Op de objective spelen ben ik grote voorstander van, maar momenteel levert een onverdedigde flag overnemen wel gigantisch veel punten op. Vooral als je ook nog een squad order erop zet. Snipen vind ik nogal erg makkelijk momenteel, al is anti tank gun wel een leuke counter tegen snipers in gebouwen. En de light tanks kan ook wel een nerf gebruiken. Zijn frontale armor is even sterk als van een landship. Tel daarbij een prima wapen + van binnenuit repareren, en je kan ook nog eens medpacks droppen, en ze zijn zo ongeveer onmogelijk kapot te krijgen. Ook omdat de anti tank wapens toch een stukje slechter zijn dan in BF4 (en met een stukje bedoel ik heel veel slechter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Zelf begin ik de Sinai map leuker en leuker te vinden. Ik begin de flow van de map helemaal door te krijgen en dan is het natuurlijk een stuk vermakelijker als je 37-12 gaat zonder tank en grotendeels met een shotgun :*)

Al ben ik wel benieuwd naar de andere maps.

De hype is er alleszins wel, er waren op een moment meer dan 900k mensen aan het spelen op alle 3 de platformen samen. Op dit moment nog meer dan 300k:
http://bf1stats.com/
De piek van BFH beta was 387K en Battlefront beta was 374K.
beuker19 schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:05:
[...]

BF1 kost bij Kinguin nu 41,99€ https://www.kinguin.net/c...tlefield-5-origin-cd-key/
Bij Instant-gaming zelf nog maar 40,49 :9
(met ideal betalen via HiPay door country op Nederland te zetten)
Bij Cdkeys nog 50 cent minder, maar daar heb ik geen ervaring met pre-orders.

[ Voor 38% gewijzigd door SmokingCrop op 04-09-2016 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Sissors schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:35:
[...]

Vroeger waren uitbreidingspakketten ook niet gratis. Als ik kijk bij BF4 hoeveel je voor die ruwweg 100 euro hebt gekregen, dan vind ik dat echt geen vreemd bedrag. Als we het nu over DLC hadden waarbij je 10 euro voor 2 wapens moest betalen, ja dan was het een ander verhaal geweest. Maar volgens mij heeft premium uit mijn hoofd in BF4 ruwweg 20 maps, 20 primary wapens, 5 game modes en nog een zooi overige zaken (voertuigen, attachements, etc) gegeven. Toch wel redelijk voor 50 euro imo. Vooral als mensen dan wel een nieuwe graka voor 500 euro kopen ;).
Dat er geld wordt gevraagd voor DLC vind ik nog niet eens zo erg. Maar vergeet niet dat ze in BF4 na circa een jaar ineens heel veel spelers buiten hebben gesloten door je te weigeren op een server als je geen premium hebt, ook al wordt er op dat moment gewoon een vanilla map gespeeld. Een vriend van mij heeft geen premium en kan maar een klein lijstje aan servers joinen. Ook al zit er maar één DLC-map in de rotatielijst: toegang geweigerd! Voorheen werd hij gewoon uit de server gegooid als er een DLC-map werd geladen, maar nu is dat niet meer. Je hebt dus in feite wel degelijk premium nodig, ook al speel je nooit iets van de DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32
sig69 schreef op zondag 04 september 2016 @ 03:07:
Nou ik heb het een paar uur gespeeld, maar het kan me niet bekoren. Vond het even geinig, nieuwe vehicles enzo bekijken. Allemaal even geprobeerd, en toen was de interesse wel weer bekoeld. De balans is op dit moment ver te zoeken, en ook al vind ik dat vreemd (spelen ze dat spel zelf niet?), is dat niet waar ik op afhaak. Weet eigenlijk niet waarom, het is gewoon meer van hetzelfde denk ik. Als ik wil schieten kan ik net zo goed BC2 of BF4 opstarten.
Dit vind ik nou zo'n typische reactie waar ik niets mee kan. Ik ga je commentaar even counteren als ik mag :+

Ten eerste speel je een beta, niet het eindproduct. In het eindproduct zullen er sowieso zaken wat anders zijn, waarvan sommige zaken al zijn aangekondigd (zoals de mini-tank ). Ook in het uiteindelijke product zullen er meer wapens en gadgets zitten zodat je dan pas echt een je een speelstijl eigen kunt maken. Dat je er aan moet wennen hoort erbij.

Verder: als je 'wilt schieten' kun je ook net zo goed Quake op je oude DOS bak aanzwengelen... ik bedoel... omdat dit spel juist níet 'meer van hetzelfde' is: gameplayelementen als het schieten, tanks, vliegtuigen, paarden, etc anders zijn dan in voorgaande Battlefield games... Alleen al om de setting en de afwezigheid van al die lock-on wapens uit BF4 ga ik BF1 aanschaffen. Balans-dingen worden gedurende de levensduur aangepast - dat is altijd even zoeken.
Mick1990 schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:16:
[...]

Dat er geld wordt gevraagd voor DLC vind ik nog niet eens zo erg. Maar vergeet niet dat ze in BF4 na circa een jaar ineens heel veel spelers buiten hebben gesloten door je te weigeren op een server als je geen premium hebt, ook al wordt er op dat moment gewoon een vanilla map gespeeld. Een vriend van mij heeft geen premium en kan maar een klein lijstje aan servers joinen. Ook al zit er maar één DLC-map in de rotatielijst: toegang geweigerd! Voorheen werd hij gewoon uit de server gegooid als er een DLC-map werd geladen, maar nu is dat niet meer. Je hebt dus in feite wel degelijk premium nodig, ook al speel je nooit iets van de DLC.
DAT vind ik dan ook zelf weer jammer... DLC breken de spelersbasis uit elkaar. Wat ik graag zou zien is dat ze de maps in ieder geval gewoon gratis toevoegen aan de vanilla game, misschien dan een paar maanden later ofzo. Dan de wapens, gadgets, unieke skins / outfits, etc, dan in de DLC houden. Daar betalen mensen opzich wel voor.

[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 04-09-2016 13:43 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

JacobsT schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:18:

Speel een enkele kaart aangezien crossfire nog niet ondersteund wordt maar ik vind de framerate best matig.
Kan zijn omdat het een béta is maar mss moet ik toch maar men setup eens overwegen up te graden?
Er is een nieuwe driver uit met crossfire support voor bf1. Misschien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:35:
[...]

DAT vind ik dan ook zelf weer jammer... DLC breken de spelersbasis uit elkaar. Wat ik graag zou zien is dat ze de maps in ieder geval gewoon gratis toevoegen aan de vanilla game, misschien dan een paar maanden later ofzo. Dan de wapens, gadgets, unieke skins / outfits, etc, dan in de DLC houden. Daar betalen mensen opzich wel voor.
Dat je geen servers kan joinen omdat er een map in de rotatie zit die je niet kan spelen lijkt mij ook niet de handigste beslissing, al begrijp ik het wel een beetje. Tegelijk als ik in de BF4 server lijst kijk staan er nog zat vanilla only servers.

Maar met jouw idee, dan verlies je ruwweg 2/3de van de waarde van een DLC (1/3de maps, 1/3de voertuigen/game modes, 1/3de wapens. IIG voor mij, ik heb nog nooit een andere outfit dan de standaard gekozen). 50 Euro voor alleen een paar wapens, waarbij je iig bij BF4 prima zonder kan om lekker te spelen, ga ik niet betalen. Dus dan kunnen ze nog zo'n 20 euro ervoor vragen, en ik denk niet dat ze zoveel geld willen kwijtraken om te zorgen dat iedereen met elkaar op elke server en map kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
SmokingCrop schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:59:
Zelf begin ik de Sinai map leuker en leuker te vinden. Ik begin de flow van de map helemaal door te krijgen en dan is het natuurlijk een stuk vermakelijker als je 37-12 gaat zonder tank en grotendeels met een shotgun :*)

De hype is er alleszins wel, er waren op een moment meer dan 900k mensen aan het spelen op alle 3 de platformen samen. Op dit moment nog meer dan 300k:
http://bf1stats.com/
De piek van BFH beta was 387K en Battlefront beta was 374K.

[...]

Bij Instant-gaming zelf nog maar 40,49 :9
(met ideal betalen via HiPay door country op Nederland te zetten)
Bij Cdkeys nog 50 cent minder, maar daar heb ik geen ervaring met pre-orders.
cdkeys.com idd 39,99 heb daar al een tiental games gekocht en nog nooit problemen gehad dus is wat mij betreft betrouwbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

SmokingCrop schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:59:

Ik heb dezelfde ervaring. Eerst vond ik de map ook oninteressant. Maar hoe meer ik het speel, hoe meer ik ontdek hoe ik mijn normale speelstijl bij kan tweaken zodat het in deze map steeds meer bruikbaar wordt. Wel moet ik nog leren te voorkomen dat ik niet aan de lopende band in de rug wordt geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Sissors schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:51:
[...]

Dat je geen servers kan joinen omdat er een map in de rotatie zit die je niet kan spelen lijkt mij ook niet de handigste beslissing, al begrijp ik het wel een beetje. Tegelijk als ik in de BF4 server lijst kijk staan er nog zat vanilla only servers.

Maar met jouw idee, dan verlies je ruwweg 2/3de van de waarde van een DLC (1/3de maps, 1/3de voertuigen/game modes, 1/3de wapens. IIG voor mij, ik heb nog nooit een andere outfit dan de standaard gekozen). 50 Euro voor alleen een paar wapens, waarbij je iig bij BF4 prima zonder kan om lekker te spelen, ga ik niet betalen. Dus dan kunnen ze nog zo'n 20 euro ervoor vragen, en ik denk niet dat ze zoveel geld willen kwijtraken om te zorgen dat iedereen met elkaar op elke server en map kan spelen.
Ja daar ben ik ook bang voor.
Ik zou het ook wel ruig vinden als er duidelijk afwijkende outfits komen, en die dan alleen beschikbaar maken voor de spelers die een lijst lastige assignments behalen, zoiets als de Phantom-assignments in BF4. Alleen waren de skins niet zo heel onderscheidend. In BF1 de outfit van Generaal, of juist zaken als het Rode Baron vliegtuig zou ik nou juist zo in het spel stoppen dat je er ook echt iets voor moet doen, in plaats van dat je dalijk bij de launch precies kan zien aan het grote aantal rode vliegtuigjes wie de early enlister editie heeft gekocht...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:36

SomerenV

It's something!

Jeroenimoes schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:56:
[...]

Ja daar ben ik ook bang voor.
Ik zou het ook wel ruig vinden als er duidelijk afwijkende outfits komen, en die dan alleen beschikbaar maken voor de spelers die een lijst lastige assignments behalen, zoiets als de Phantom-assignments in BF4. Alleen waren de skins niet zo heel onderscheidend. In BF1 de outfit van Generaal, of juist zaken als het Rode Baron vliegtuig zou ik nou juist zo in het spel stoppen dat je er ook echt iets voor moet doen, in plaats van dat je dalijk bij de launch precies kan zien aan het grote aantal rode vliegtuigjes wie de early enlister editie heeft gekocht...
Exclusieve ingame-dingen voor mensen die dieper in de buidel tasten vind ik persoonlijk echt de grootste onzin. Die modellen/skins zitten in elke versie van Battlefield, maar alleen als je grof meer betaalt wordt het geunlockt voor je. Geef dan een collectors item erbij zoals een miniatuur tank of personage ofzo. Iets tastbaars. En laat alles wat in de game zit beschikbaar zijn voor iedereen. Of ze nou 60, 80 of 120 euro betaald hebben. En inderdaad sommige dingen lastig maken te unlocken zodat je er meer voldoening uit haalt.

Maar voldoening is een uitstervend iets in de videogames van vandaag. Bij teveel games kun je gewoon extra dokken om maar niet de moeite voor iets te hoeven doen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang het geen extra voordeel geeft, zou ik het prima vinden dat je voor extra geld skins en wapens e.d. krijgt die anderen niet hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
Amanoo schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:54:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring. Eerst vond ik de map ook oninteressant. Maar hoe meer ik het speel, hoe meer ik ontdek hoe ik mijn normale speelstijl bij kan tweaken zodat het in deze map steeds meer bruikbaar wordt. Wel moet ik nog leren te voorkomen dat ik niet aan de lopende band in de rug wordt geschoten.
Idem dito, in het begin was ik nog overmand door alles, nu dat wat minder wordt en ik meer de focus kan leggen op spelen gaat het steeds beter als infantry en voor de light tank ben ik ook niet meer bang met rocket anti tank.
Het werkt allemaal ook lekker, weinig game breaking bugs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ben gisteren naar lvl 1 gegaan als support. Ben sinds vanochtend lvl 0,5 en er komen ook geen punten meer bij, ondanks dat ik elke keer een nieuwe server pak. Erg jammer, had graag wat wapens uitgeprobeerd.
Op BF1 career wordt het algemene level echter wel accuraat weergegeven, in tegenstelling tot het scherm op de XBO die telkens een half level achter ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Zou die die alpha map nog komen vandaag? Ik hoop het echt heb deze map namelijk kapot gespeeld haha. Kan hem echt even niet meer zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Amanoo schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:54:
[...]

Eens, al vind ik alsnog dat E wel 200m dichterbij D gelegd mag worden. Dan zit er nog een flink stuk woestijn tussen, maar niet zoveel als nu. Dat of spawn meer paarden/random jeeps (en dan niet meteen jeeps met 20 machine geweren erop) daar, zodat je niet nadat je E hebt ingenomen midden in de woestijn zit waarbij de meeste efficiente optie is om te redeployen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:03
Tusk schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 16:41:
[...]

THx voor je input. Ik heb de registry hack over het hoofd gezien. Mijn 5850 draait het nu, maar wel oerlelijk :) erg wennen!

[...]

lees mijn bericht nog een keer.
Je bericht was goed gelezen hoor. Punt was dat je geen goede pc nodig hebt voor BF One. Een simpele dualcore met wat DDR4 en een mid-range gpu volstaat. Wil je 60+ fps op ultra dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 04-09-2016 15:33 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-10 04:27
Heeft iemand ervaringen met pre-orders op sites als G2A? 20 euro besparen vind ik behoorlijk wat. Maar ik vind 40 euro alsnog wel een groot bedrag voor een niet officiële verkoper.

En ook ik heb nu het snipen ontdekt. Op het moment gebruik ik nu de Gewehr. Wel speel ik zonder scope en speel ik voornamelijk rondom C en D en speel ik wel de objective als close - mid range scout.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
raiders schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:45:
Heeft iemand ervaringen met pre-orders op sites als G2A? 20 euro besparen vind ik behoorlijk wat. Maar ik vind 40 euro alsnog wel een groot bedrag voor een niet officiële verkoper.

En ook ik heb nu het snipen ontdekt. Op het moment gebruik ik nu de Gewehr. Wel speel ik zonder scope en speel ik voornamelijk rondom C en D en speel ik wel de objective als close - mid range scout.
Mijn pre-orders bij instant-gaming heb ik altijd al 1 à 4 dagen voor de release gekregen. Je hebt normaal wel niet de early enlisters edition bij zo'n shop.

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 04-09-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hitboxen zijn weer als vanouds, ik zit achter een rots en schiet in de rots, tegenstander schiet uiteraard wel langs de rots en ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
raiders schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:45:

Je wilt een multiplayer shooter kopen via een niet-officiele verkoper? :+
Ik blijf zelf ver weg van G2A... ik heb geen zin in problemen straks omdat ik een gestolen serienummer heb gekocht bij een louche tent.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Jeroenimoes schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:20:
[...]

Ik blijf zelf ver weg van G2A... ik heb geen zin in problemen straks omdat ik een gestolen serienummer heb gekocht bij een louche tent.
Dat ligt er aan waar je het koopt. Je kunt het kopen bij officiële winkels, en bij mensen die het daar te koop aan bieden. Als je het dus koopt bij G2A zelf, en niet bij iemand die het daar aan bied, is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:24
beuker19 schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:12:
[...]

Deel 4 word nu nog veel gespeeld en het is bijna zonde dat je BF4 niet meer hebt gespeeld want het is nu een hele fijne bug vrij shooter.
Wat zie jij als een bug? Ondertussen zie je voor elk klein dingetje wel weer een andere term voorbij komen. De tijd waaruit ik kom (doom1, althans doom1 was al een WOW factor voor mij) is de term bug gewoon breed.
Dit houd in: bf4 kent nog heel veel bugs.. Muren; bepaald draaien en je kijkt door muren heen.
Voor een steen liggen, draaien en erin kruipen = andere zien jou niet, jij hun wel en je kan schieten.
Voor mij valt dat allemaal onder de noemer BUG, iets waar BF4 nog vol mee zit. Voor mij is BF4 alles, behalve een BUG VRIJE SHOOTER..
Uiteraard zitten al deze bugs ook wederom in de BF1 beta, deze zullen er (Denk ik, ik hoop van wel uiteraard) wederom niet uitgaan.

Maar ik weet niet wat jij als bug ziet, bijv met een vliegtuig vliegen en ineens sta je op mars, ja dat is ook een bug natuurlijk xd Iets wat we inderdaad niet in BF4 zien (of welke andere BF dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:39
Ik ben pas rank 8. De setting vind ik super, de wapens knallen ook wel aardig, alleen dat herladen duurt erg lang. Natuurlijk, het zijn oude wapens, maar ik ga best vaak dood doordat ik aan het herladen ben. Ook vind ik het lastig om iets tegen een tank te doen.

De beste stukjes vind ik te paard. Ik voel me best machtig met m'n sabel. Heerlijk als je net achter de vuurlinie zit en zo eventjes 4 of 5 man afmaakt. Charge!

Is er een overzicht van tweakers die BF1 spelen per console? Ik wil in een squad zitten waar daadwerkelijk wordt samengewerkt. Er zijn nu nog teveel lone rangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Sissors schreef op zondag 04 september 2016 @ 15:19:
[...]

Eens, al vind ik alsnog dat E wel 200m dichterbij D gelegd mag worden. Dan zit er nog een flink stuk woestijn tussen, maar niet zoveel als nu. Dat of spawn meer paarden/random jeeps (en dan niet meteen jeeps met 20 machine geweren erop) daar, zodat je niet nadat je E hebt ingenomen midden in de woestijn zit waarbij de meeste efficiente optie is om te redeployen.
Daar kan ik me wel in vinden. Als het allemaal zo ver weg is, dan is rondsluipen ook veel moeilijker, omdat je zoveel door de woestijn moet sluipen. Dan heb je wel wat zandheuvels, maar je bent toch vrij open en bloot. Als er dan een rots vol zit met snipers kan ik daar bijna niet bij in de buurt komen. Dat is ook waarom ik zoveel sniper speel. Als ik als assault niet in de buurt kan komen en de snipers van dichtbij kan afmaken, dan moet ik ze maar een koekje van eigen deeg geven. In voorgaande spellen had ik altijd een hele verzameling sluiproutes, om zo mensen die zich veilig wanen van achteren te grazen te nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 04-09-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Misha schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:35:
Ik ben pas rank 8. De setting vind ik super, de wapens knallen ook wel aardig, alleen dat herladen duurt erg lang. Natuurlijk, het zijn oude wapens, maar ik ga best vaak dood doordat ik aan het herladen ben. Ook vind ik het lastig om iets tegen een tank te doen.

De beste stukjes vind ik te paard. Ik voel me best machtig met m'n sabel. Heerlijk als je net achter de vuurlinie zit en zo eventjes 4 of 5 man afmaakt. Charge!

Is er een overzicht van tweakers die BF1 spelen per console? Ik wil in een squad zitten waar daadwerkelijk wordt samengewerkt. Er zijn nu nog teveel lone rangers.
Hmm ik vind het herladen juist veel te snel, iets wat toen der tijd helemaal niet kon zo snel.. Nu begrijp ik dat ze het niet realistisch kunnen maken omdat je dan 5 minuten bezig bent met herhalen (bewijzen van spreken), maar ik vind het te cod / quake aanvoelen..
Sniper te snel
Medic (tsja wat is de naam van die bolt rifle?) te snel (laad volgens mij per 5 kogels ipv 1...)
Automatische wapens? Nja daar wil ik niet eens over beginnen, die herladen veul te snel...

Zelfs in BF3 en 4 lijkt dat trager te gaan met al die moderne wapens, dus laten we hopen dat ze het in BF1 voor de officiële release nog trager weten te maken dan BF3 en 4..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:36
Ik ben inmiddels rank 15. Op een paar uitzonderingen zit ik steeds in de top 5. De wapens vind ik heerlijk spelen. Je moet echt gedoseerd schieten bij die automatische wapens anders raak je geen bal en dat is leuk. Ik was eerst erg sceptisch over de paarden maar ik kan mijzelf daar prima mee vermaken.
De vliegtuigen spelen wel ok. Voor mijn gevoel is die bomber vliegtuig een beetje nutteloos in de huidige setting. Raakt geen pepernoot en is erg kwetsbaar.
Al met al wacht ik nog even met bestellen van de game. Ik wil bijv. eerst weten hoeveel maps de basisgame van BF 1 bevat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:39
LopendeVogel schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:47:
[...]

Hmm ik vind het herladen juist veel te snel, iets wat toen der tijd helemaal niet kon zo snel.. Nu begrijp ik dat ze het niet realistisch kunnen maken omdat je dan 5 minuten bezig bent met herhalen (bewijzen van spreken), maar ik vind het te cod / quake aanvoelen..
Sniper te snel
Medic (tsja wat is de naam van die bolt rifle?) te snel (laad volgens mij per 5 kogels ipv 1...)
Automatische wapens? Nja daar wil ik niet eens over beginnen, die herladen veul te snel...

Zelfs in BF3 en 4 lijkt dat trager te gaan met al die moderne wapens, dus laten we hopen dat ze het in BF1 voor de officiële release nog trager weten te maken dan BF3 en 4..
Het kan zijn dat het vroeger veel langzamer ging, maar dat haalt het spelletje onderuit. Bij de bolt rifle van de medic vind ik het wel tof gedaan: laden gaat per 5. Maar als je nog 6 kogels hebt en je gaat herladen, dan doet 'ie de resterende 4 er per stuk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Misha schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:56:
[...]

Het kan zijn dat het vroeger veel langzamer ging, maar dat haalt het spelletje onderuit. Bij de bolt rifle van de medic vind ik het wel tof gedaan: laden gaat per 5. Maar als je nog 6 kogels hebt en je gaat herladen, dan doet 'ie de resterende 4 er per stuk in :)
Nja ik weet dat BF richting een arcade shooter wilt gaan en ook dat ze het niet zoals vroeger (in de echte WW1 tijd) moeten doen want dat kan saai worden (zoals jij zegt: haalt het spelletje onderuit). Maar het net zo snel, zo niet, sneller laten gaan als in BF4 met al die moderne wapens.. Tsja...

Ik ga het spel BF1 halen, daar niet van.. Maar ik weet gewoon dat het geen topper is (althans, weet, ik ga uit van de beta. De beta van BF staat altijd gelijk aan wat je kan verwachten), ze slaan de plank gewoon mis.. Net als met Hardline (/beta) tsja wat moet je ermee? Het is leuk, maar nee gewoon net niet.

Het idee van BF vind ik nog altijd leuk, voertuigen, grote map, veel te zien en te doen.. Maar het is gewoon TE arcade geworden.

PS. Ik weet niet of het al vermeld is, sommige mensen vinden het vervelend om een deur te openen.. Maar je kan gewoon tegen de deur aanrennen (met de ren knop) en de deur gaat automatisch open zoals in quake/unreal.
Je hoeft dus niet voor de deur op de X ''open'' knop te drukken, gaat allemaal vol automatisch zoals in de star wars films / games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
[...]

Krijgen we die discussie weer een keer...

Ik heb de laatste 5 jaar mijn fifa's/ CoD's/ Battlefield's allemaal via een "niet-officiele verkoper" gekocht, oftewel een keysite, en heb nooit problemen gehad met deze multiplayer games of welke andere game dan ook.

Koop je keys gewoon bij een "erkende site" zoals G2A, cdkeys.com, instantgaming of zoiets dergelijks (kijk ook eens in dit topic :+ ) en je kan jezelf misschien nog eens wat geld besparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
jackfrags over Battlefield 1 - EVERYTHING RIGHT AND WRONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 07:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

JacobsT schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:18:

Non-WHQL-Win10-64Bit-Radeon-Software-Crimson-16.8.3-Aug30 is uit, en daarin zit een BF1 CF profile, ik draai met ultra op 2560x1440 en zak niet onder de 60fps, heb wel een 6 core, 12thr cpu..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Nou volgens mij ben jij dan gewoon dief van je eigen wallet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Buh, op mijn macbook krijg ik steeds "You have lost connection to the session" terwijl het op mijn andere laptop perfect gaat. Nog mensen last van?
Ik heb wel mijn driver versie moeten spoofen via het register want de nieuwste drivers wilde BF1 niet accepteren. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

EDIT: Hm, leek iets tijdelijks te zijn. Te vroeg geklaagd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 04-09-2016 18:05 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
De eerste keer dat ik me nuttig voelde in Bf1. ;) [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tv-alU_sEi0]
die stem ben ik niet. :*)

[ Voor 11% gewijzigd door jurriaan10 op 04-09-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Toch knap van EA dat ze weer een game hebben waarin de Sniper zo zwaar OP is. Je zou verwachten dat ze de balance na zoveel games toch wel een beetje door zouden hebben. En wellicht nog wel slechter, het is echt onbegrijpelijk dat de weerseffecten client side afgehandeld worden, de storm / zandstorm gebeurd dus niet overal bij iedereen gelijk..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kwam het op youtube ook tegen waar iemand zei dat de sniper OP is of de rest UP. Er is in ieder geval geen balans tussen die twee. Zag ook iemand als rifleman spelen en dat is wel leuk als je dat kunt maar waarom altijd weer die snipers in een game en dan ook nog zonder limiet is me niet duidelijk. Stel dan de limiet op twee per team of zo, werd daarstraks 10x gekilled door verschillende snipers. En dat je midden in een open stuk respawned helpt ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Laatst online: 20:23
Ik ga denk ik via Origin de normale versie voor 37€ bestellen. Die 60€ dat het hier kost no way.

Of dan kan ik ook nog voor 52€ ipv 80€ hier de Deluxe versie kopen, of voor 82€ ipv 130€ hier de Ultimate.

Mmm twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Lekker Ventje schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:29:
Kwam het op youtube ook tegen waar iemand zei dat de sniper OP is of de rest UP. Er is in ieder geval geen balans tussen die twee. Zag ook iemand als rifleman spelen en dat is wel leuk als je dat kunt maar waarom altijd weer die snipers in een game en dan ook nog zonder limiet is me niet duidelijk. Stel dan de limiet op twee per team of zo, werd daarstraks 10x gekilled door verschillende snipers. En dat je midden in een open stuk respawned helpt ook niet echt.
Het grotere, onderliggende probleem is dat 'balans' iets ongelofelijk subjectiefs is; iedereen heeft daar een andere mening over.

Snipen is schijnbaar wat makkelijker dan in voorgaande BF games, en sommige mensen roepen dan meteen OP of dat er 'geen balans' is. Je moet je altijd in het achterhoofd houden dat er altijd een balans is, alleen is dat vaak een designkeuze. Ik heb zelf in ieder geval nog niet echt meegemaakt dat ik constant werd gesniped.

Maar zoals ik al meerdere keren heb aangegeven moet je een beta niet afrekenen op 'balans' issues; dat is namelijk nogal veranderlijk en soms ff wennen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 11:06
Voor 40 euro aangeschaft op cdkeys.com. Thanks aan degene die de link plaatste.
Topgame, veel lol mee. Of ik premium aanschaf ziek ik wel na een paar maanden gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Weer plotseling uit een game gekickd...
Wil ik weer joinen, weer dezelfde fouten "Matchmaking failed" "Could not connect" etc.

Hoop dat het geen voorbode is voor de volledige versie.
Ondanks dat ik nog steeds vindt dat het belachelijk is dat ze voor de WW1 setting kiezen en die vervolgens volledig verloederen, twijfel ik toch of ik hem wil gaan halen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:52:
[...]

Het grotere, onderliggende probleem is dat 'balans' iets ongelofelijk subjectiefs is; iedereen heeft daar een andere mening over.

Snipen is schijnbaar wat makkelijker dan in voorgaande BF games, en sommige mensen roepen dan meteen OP of dat er 'geen balans' is. Je moet je altijd in het achterhoofd houden dat er altijd een balans is, alleen is dat vaak een designkeuze. Ik heb zelf in ieder geval nog niet echt meegemaakt dat ik constant werd gesniped.

Maar zoals ik al meerdere keren heb aangegeven moet je een beta niet afrekenen op 'balans' issues; dat is namelijk nogal veranderlijk en soms ff wennen.
De combinatie van dat gewone wapens minder nauwkeurig zijn, en dat snipers een heerlijke scope hebben, maakt het gewoon te makkelijk vanaf een gebouw alles onder vuur nemen. Ook omdat je minder makkelijk zo'n gebouw kapot kan maken om het probleem op te lossen. Het kan wel, en ik probeer het ook regelmatig met mijn anti-tank gun, maar je bent terwijl je mikt wel heel kwetsbaar. Terwijl in bijvoorbeeld BF4 je gewoon om het hoekje kijkt en direct je RPG afschiet. Of anders met je reguliere wapen nauwkeurig genoeg kan schieten om iig de sniper bang te maken.

Het verplicht moeten liggen bij die anti-tank gun is in zijn algemeen iets dat het veel moeilijker maakt. Ik zou willen dat op zijn minst net als in BF4 de bipod gewoon kan deployen op muurtjes, kozijnen, etc.

Overigens geloof ik niet in limieten. Een sniper limit van 2 betekend gewoon dat er twee overpowered rond lopen. En dan ben je waarschijnlijk genaaid als de twee in jouw team net de slechte zijn. Het moet gewoon gebalanceerd worden. En ik denk niet dat er grote veranderingen voor nodig zijn, maar wel wat.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 04-09-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehh, je kunt ook deployen op obstakels als kozijnen of muurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
KillerAce_NL schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:59:
Ehh, je kunt ook deployen op obstakels als kozijnen of muurtjes.
Dat moet je wel aanzetten. De deployen van wapens staat namelijk standaard uit in de settings.
Pagina: 1 ... 35 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.