Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Vanavond rush gespeeld, zie nog wel wat map fouten bv spawn bij de 3e base als defender is geen pretje, je spawnt voor de vijand, het is een spawn rape plek.

Ik spawn ook steeds als 1 van de eersten maar draait het gewoon op HDD. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Derde sessie.

-Conquest want Rush blijft bagger op deze map.
-Voor de grap met een non scoped M95 gaan lopen. Doet dus 80 damage max wat gewoon onzin is. Nonscoped grendelgeweer zou OHK moeten zijn. Niet echt leuk zo, jeweetwel, het wapentype waar bijna iedereen mee rondliep en waarvan er tientallen miljoenen gemaakt zijn voor en tijdens WO1...
Stond alsnog tweede van mijn team omdat je een miljard punten krijgt voor cappen. Serieus, dit is toch geen gameplay meer? Rij rond en cap of ren rondjes tussen een aantal caps. De Luger is wel leuk.
-Bleek op een Nederlandse server te zitten. Ik herkende af en toe iemand en er liepen mensen in de chat te schelden over dat ze een turk waren. Dan weet je het wel. Serverprestaties waren niet al te best op deze. Veel random BS dood achter een muurtje of opeens dood neergevallen na een enorme bak met damage. Ook nog een beetje rubberbanding. Speelde veel vloeiender op Ierse servers. (ja, ik weet welk bedrijf ze host in NL, begin er maar niet over)
-Kennelijk raken Maxim, watergekoelde machinegeweren in tanks oververhit. Deze konden ook echt niet non stop duizenden kogels afvuren, nee, na een paar is het wel klaar. Vuursnelheid licht ook veel te laag en alles aan die dingen is zo overduidelijk uit BF3 geplukt dat het iet eens meer grappig is. Verder op het ene moment gaan die kogels op een vliegtuig raak en doen ze een vernietigende 1 damage per hit, het volgende moment doen ze willekeurig niks en gaan ze dwars door het toestel. 8)7
-Bayonet charge is gewoon irritant en niks minder dan dat. Het werkt ook voor geen meter. De normale melee met in mijn geval een schep is ook behoorlijk vaag en het is pure willekeur of het werkt of niet.
-Kennelijk kan je iemand van zijn paard schieten, dood en alsnog twee seconden laten worden gedood door zijn sabel.
-De boordschutter positie in het gevechtsvliegtuig is bijzonder waardeloos als positie. Je zal never nooit iets raken met een manoeuvrerende piloot.

Nog een sessie doen de komende dagen zodat ik de BF1 beta dogtag unlock en dan van mijn computer af. Ik had al mijn twijfels maar ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld. Er zit simpelweg geen durf in deze game. Het is een slappe kopie van BF3/4 en het lijkt ook niet een goede te zijn. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 23:15:
Ik heb de beta even gespeeld en ben eigenlijk helemaal niet onder de indruk. Zo leuk als de filmpjes leken zo inspiratieloos dit de zoveelste andere skin van battlefield lijkt. Misschien moet ik het nog een kans geven.
Ook na een viertal uurtjes een soort "mêh" gevoel. Leuke animaties (het reloaden van een kanon bv), maar het voelt gewoon als een mod voor BF4. Wel een toffe setting, maar ik voel deze map niet helemaal. Ben dan ook erg benieuwd naar spelen op de Europese velden. Geluid wederom prima en spelen met een kanon of de minitank is wel tof. Maar weer veel potjes gewonnen (en verloren) omdat het weer wemelt van de snipers. :'(

Ik ben niet overtuigd van aankoop, zoals ik dat bij BF3 (Metro was een heerlijke beta) wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ook inmiddels wat potjes gedaan, maar, nee, dit wordt hem niet voor mij.

Ik vind het gewoon totaal niet lekker spelen, BF4 en Hardline liggen mij prima, maar dit vind ik gewoon niks. Het voelt gewoon niet lekker aan, en het meest waardeloze vind ik nog wel de tanks. Die dingen slaan echt werkelijk helemaal nergens op. Een FT-17 die in 1 seconde zijn koepel 180 graden kan draaien, Mark V tanks die in 2 seconden 3x zo snel rijden als ze ooit in het echt deden, maar, een stuk artillerie draait natuurlijk wel vreselijk langzaam 8)7 Maak tanks net zo onhandig als ze echt waren, en het spel is al veel leuker.

Paarden zijn ook nogal vreemd. Ze kunnen met gemak 3 of 4 geweerkogels overleven, maar, achteruitlopen of springen op commando, vergeet het maar :/

En zoals Daniel zegt is de wapenkeuze ook een beetje vreemd, en al helemaal hoe ze zich gedragen.

Natuurlijk, graphics zijn erg goed, en het handmatig moeten herladen van artillerie vind ik ook echt tof bedacht, net als het echt moeten instappen [mag ook wel, na al die jaren] in tanks en voertuigen.

Stiekem vind ik, ook al kun je dus niet springen of achteruit lopen, paardrijden nog wel het leukste. Heb al wat mensen een kopje kleiner gemaakt, en een duel met een andere ruiter was echt leuk en gaaf om te doen, totdat die lullo gewoon afstapte, en mij heel on-sportief doodschoot met zijn pistool terwijl mijn paard boven op zijn paard botste :/

Toch wel jammer, keek er echt naar uit, maar vanaf de eerste gameplay video's was ik hier al bang voor: BF4, maar dan 100 jaar terug, maar wel met dezelfde tactieken en zelfde soort wapens. En blijkbaar zelfde soort tanks.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor nog gave screenshots van bf1 zie deze gast: https://m.flickr.com/#/photos/berduu/

Ook voor andere games een aanrader ook zijn youtube kanaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:20

steveman

Comfortabel ten onder

Iemand had het ingame over een sniper pickup... weet iemand waar die is :?

Vlammenwerper bij B en de airplane gun bij F ken ik wel.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 22:52

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

steveman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 01:01:
Iemand had het ingame over een sniper pickup... weet iemand waar die is :?

Vlammenwerper bij B en de airplane gun bij F ken ik wel.
Sniper ligt bij E in dat middelste tenten gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:18
Meh kan nu niet spelen.. heel KPN ligt eruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Even video gemaakt en beste manier om veel kills te halen gewoon mensen aanrijden :')

YouTube: battlefield 1 beta driving kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44
Gisteren toch nog wat potjes gespeeld, deze map is duidelijk niet gemaakt voor rush, had gehoopt dat ze net als in bfbc2 nu is een keer voor elke mode een map zouden maken, natuurlijk lastig zeggen met een map in de Bèta maar het belooft weinig goeds.
Conquest is wel wat beter, maar het voelt na wat potjes leeg, heb mijn ps4 gewoon uit gezet omdat het me niet kon boeien en dat heb ik niet eerder gehad met een spel.

Als Dice slim is verlengen ze de Bèta met een week en gooien ze er een andere map tegen aan en misschien Squad Death match,want lees hier en daar toch veel mensen die teleurgesteld zijn in het spel.

Wat ik mij ook afvraag waarom zou Dice voor deze map hebben gekozen in de Bèta en niet de The St. Quentin Scar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 08:51
DoubleDutch schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:27:
Gisteren toch nog wat potjes gespeeld, deze map is duidelijk niet gemaakt voor rush, had gehoopt dat ze net als in bfbc2 nu is een keer voor elke mode een map zouden maken, natuurlijk lastig zeggen met een map in de Bèta maar het belooft weinig goeds.
Conquest is wel wat beter, maar het voelt na wat potjes leeg, heb mijn ps4 gewoon uit gezet omdat het me niet kon boeien en dat heb ik niet eerder gehad met een spel.

Als Dice slim is verlengen ze de Bèta met een week en gooien ze er een andere map tegen aan en misschien Squad Death match,want lees hier en daar toch veel mensen die teleurgesteld zijn in het spel.

Wat ik mij ook afvraag waarom zou Dice voor deze map hebben gekozen in de Bèta en niet de The St. Quentin Scar?
De meeste mensen die (hier) reageren zijn meestal negatief. De positieve mensen reageren niet en zitten alleen maar de spelen :P .
Iedere battlefield is hetzelfde verhaal, je vind het leuk of niet.
En neem nou maar aan de het grootste gros de game leuk vind en al gepreorderd :9 heeft en/of gaat kopen.

Hier in NL klagen we nu eenmaal altijd :P we willen geen bf4 meer maar een andere setting, we krijgen een andere setting en is het weer niet goed.

Ik vind hem vermakelijk na alle modern warfare die er alleen maar word uitgebracht, is het een technisch hoogstandje of erg vernieuwend nee dat niet maar vermaken ga ik me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44
Tuurlijk er zijn altijd mensen die klagen en mensen die zich prima vermaken.
Ik vind dit een super setting, maar denk dat het bij mij meer de map is die het spel de das om doet, kaal met de vlaggen te ver uit elkaar, als je geen vervoer hebt ben je de sjaak als je gaat lopen, eeuwen onder weg of Snipers die je om leggen.
Daarom hoop ik op een andere map in de Bèta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:55
Mwah met een grote titel als bf1 verwacht je toch wel dat je zoiets als de wow factor hebt tijdens de eerste keer spelen (ook met een bèta). Veel mensen hebben dat niet. Dat is gewoon jammer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:20
Gisteren heb ik ook even de open beta gespeeld, viel me tegen. BF1942 heb ik blauw gespeeld, daarna BF3. Dit is nog erger dan BF3... Veel te snelle actie, mega chaotisch, teamplay speelt geen rol.

Uit frustratie BF1942 maar weer geïnstalleerd, wat blijft dat een heerlijk spel, en uit de hoeveel spelers die nog steeds online zijn ben ik niet de enige die er zo over denkt :)

Performance van BF1 was verder prima, gemiddeld 90fps op 1440p met alles max.

[ Voor 9% gewijzigd door pirke op 03-09-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 20-09 21:31
https://i.imgur.com/IkV4dxF.gifv
:+

[ Voor 183% gewijzigd door Leeuw070 op 03-09-2016 10:50 ]

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 14:10
Gisteren toch wel een paar lekkere kills gemaakt met de vliegtuigjes. Hier 1 minuutje gameplay. Vooral trots op de laatste kill ^^.

http://xboxclips.com/Wout...25-4c76-95fa-209c2ea6c173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Als ik de reacties hier zo lees:

Afbeeldingslocatie: https://www.savethestudent.org/uploads/dare_to_complain.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 03-09-2016 10:52 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
swoutr schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:50:
Gisteren toch wel een paar lekkere kills gemaakt met de vliegtuigjes. Hier 1 minuutje gameplay. Vooral trots op de laatste kill ^^.

http://xboxclips.com/Wout...25-4c76-95fa-209c2ea6c173
Dacht dat vliegtuigje alleen mitrailleur had ( pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-10 19:41
luifel schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:45:
[...]

Dacht dat vliegtuigje alleen mitrailleur had ( pc)
Ik zie net dat je via de website veel andere coole wapens / bommen kan kopen en equipen voor vliegtuigen en tanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:57

Licko

ZVDK

Kom net terug van vakantie en heb dat mailtje over platform voor beta registeren, gemist. Heeft er iemand nog een code over of iets dergelijks?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:01
De mensen die het tof vinden hoor je niet of nauwelijks, de mensen die het niet zo tof vinden komen uitleggen waaróm ze het niet zo tof vinden.
Dat dat bij de mensen die het wél leuk vinden overkomt als geklaag is begrijpelijk ;)
Al zullen er ook wel lui zijn die hun twijfels hebben maar het gewoon goed wíllen vinden, omdat ze het voor zichzelf (en anderen) zoveel gehyped hebben.

Ik denk dat een hoop mensen de game spelen als demo en dan puur om te kijken of de game wat voor hen is, meer dan dat men op zoek is naar bugs/designfouten etc. Want dat die er zijn dat weten we ;)
Ik beschouw het ook niet echt als een beta. Dice kennende zijn ze sowieso nog wel ruim 2 jaar bezig om alle bugs eruit te halen en daar waar nodig te vervangen door nieuwe bugs :P

Ik speelde enkel en alleen om te kijken of de setting wat voor mij was.
Maar zoals ik in de groep al een keer zei: ik hou van racegames, maar een racegame met bv T-Fordjes doet het niet voor mij, hoe goed de physics ook zijn en hoe spectaculair de T-Ford races ook kunnen verlopen.
Ieder zo zijn ding d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik heb er nu zo'n 10 uur in zitten en moet zeggen dat ik blij ben met de game.
De enige keren dat ik geen of minder fun had was door teammates die wellicht nog nooit een shooter hadden gespeeld en bepaalde keybinds die nog fk'd up zijn als je ze verandert (en bv. vliegen met muis terwijl je in de "bomb drop" modus zit is nog helemaal slecht)

Dit is precies wat ik gehoopt had van een Battlefield in WW1 setting. Geen saaie realistische dingen, maar gewoon zoals het nu is.

Ik ben wel benieuwd hoe andere maps zullen spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door SmokingCrop op 03-09-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Licko schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:07:
Kom net terug van vakantie en heb dat mailtje over platform voor beta registeren, gemist. Heeft er iemand nog een code over of iets dergelijks?
Je hebt geen code nodig. Was alleen op de eerste dag (early access). Nu kan je het gewoon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:29
Mensen, ik heb de fout gemaakt de xbox-one versie van de beta te kiezen. Maar heb ff geen live op de xbox en ook niet van plan dit te kopen daar ik veel te druk ben met WoW: Legion.

Wil het spel wél nog ff proberen op de PC, is dit nog mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Pyr0_ schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:13:
Mensen, ik heb de fout gemaakt de xbox-one versie van de beta te kiezen. Maar heb ff geen live op de xbox en ook niet van plan dit te kopen daar ik veel te druk ben met WoW: Legion.

Wil het spel wél nog ff proberen op de PC, is dit nog mogelijk?
Je kunt in Origin gewoon e Open Beta downloaden. Via de Store > Free Game > Demos and Betas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

I had good game with Rush. :o

Eerste potje de tegenstanders gestopt en gewonnen bij de vierde set verslagen en het volgende potje hebben we de wookies verslagen. *O*

Ik heb vier doelen opgeblazen en zelfs een tank gemold met antitankgranaten. Het eerste doel uitgeschakeld met de vlammenwerper en dat is zo ongelooflijk leuk. Wookies, meet my flamethrower. })

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-09-2016 12:28 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:07:
[...]

De mensen die het tof vinden hoor je niet of nauwelijks...

Bij dezen dan :+ *O*

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, fps op consoles, ziet er altijd zo bizar uit, alsof het mannetje dronken is ofzo :D
PsychoMantis_NL schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:33:
Edit: Ehh wut gebeurde daar :+

Anyhoe, de fps zou toch rond de 60 moeten zitten. Dat die niet altijd gehaald wordt, en dat 't geen GTX 1080 SLI is geloof ik wel, maar zo beroerd is 't ook weer niet toch :9
First Person Shooters ;)

[ Voor 67% gewijzigd door steveman op 03-09-2016 12:35 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Edit: Ehh wut gebeurde daar :+

Anyhoe, de fps zou toch rond de 60 moeten zitten. Dat die niet altijd gehaald wordt, en dat 't geen GTX 1080 SLI is geloof ik wel, maar zo beroerd is 't ook weer niet toch :9
steveman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:33:
Lol, fps op consoles, ziet er altijd zo bizar uit, alsof het mannetje dronken is ofzo :D

[...]

First Person Shooters ;)
Ah, die andere FPS, my bad :+

[ Voor 175% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 03-09-2016 12:42 ]

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Het verschil tussen de wapens is veel te groot. Of je hebt een wapen dat mega bout is of je hebt een die super goed is. Zit te weinig variatie in en ook weinig keuze qua pistolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
toch wel weer dikke fun hoor :) Wel beniwud naar de andere maps en zeker of ze dit keer wel een goede single player kunnen neerzetten :)

Met de sniper en die armor kogels. Op tanks etc heb je maar een hit van 5 punten etc. Waar gebruiken jullie hem vooral voor? Net de verrekijker unlocked. ook wel handig voor de spotter :)

En lol die opening :P

[ Voor 11% gewijzigd door Paulus07 op 03-09-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik heb de beta nu zoon 16 uur gespeeld.
Ik vind het echt tof ondanks ik de map minder vindt dan die van de closed alpha.
Heb elke keer zin om te spelen en te blijven spelen vooral met wat vrienden.
Met zijn alle in een Heavy tank of bomber plane heb je de grootste lol.

Nog genoeg rare en gekke bug maar als je daar langs kijkt,
De gameplay speelt lekker weg ondanks natuurlijk nog een beetje aan tweakt moet worden
Bv op deze map de E vlag.

Pre orderen ga ik niet doen week of 2 later haal ik hem wel,
tenzij battlefield 1 deluxe edition op dvd uitkomt dan paar dagen na dat de game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Mijn battlefield 1 crashed op het moment dat mijn origin online is. Als ik mijn Origin in offline modus zet dan kan ik de game wel opstarten maar natuurlijk niet spelen.

Hebben jullie enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoeveel HP heeft zo'n behemoth wel niet? En kan hij gerepareerd worden? Ik heb uiteindelijk er eentje weten te vernietigen, maar dat kostte wel wat moeite zeg :P. Mag ook, gezien ik het zo ongeveer solo deed, de uiteindelijke kill leverde me ook zo'n 3k punten op.

Ik vermoed zelf dat, afhankelijk van hoeveel HP ze hebben allemaal, de trein niet de sterkste gaat zijn, of de bestuurder moet beter opletten. Maar nu heb ik hem 'gewoon' vernietigd met anti-tank mines op het spoor leggen. Ik had daarnaast anti tank gun wat niet erg opschoot, maar als je ook nog dynamiet heb erbij zal het een stuk sneller gaan. En zolang de bestuurder niet goed oplet weet je precies waar hij gaat komen, dus waar je je explosieven moet neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Je kan met x dat tankje van binnen uit repareren.

Weet iemand hoe je met de warbonds wapens kan kopen?
Ik krijg het telkens in beeld, maar weet niet hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 08-10 22:44
Even over die trein, komt die alleen als een van de teams een te grote achterstand heeft? Ten faveure van het team dat achter staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Prosac schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:49:
Even over die trein, komt die alleen als een van de teams een te grote achterstand heeft? Ten faveure van het team dat achter staat?
Volgens mij wel. Als het goed is is er ook een filmpje in het hoofdmenu over..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Blijkbaar stuiteren tanks. Terwijl ik er een van de vijand probeerde op te blazen sprong die spontaan op het hoofd van een teammaat die er net achter liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Leuke bug weer.. Crash met het vliegtuig, maar het gaat niet kapot xD.

Filmpje:

Actie op 0:18

[ Voor 22% gewijzigd door BlazeMuis op 03-09-2016 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

kobus71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:41:

https://www.battlefield.com/career/ dan Battlefield 1 kiezen. Hiermee kan je wapens upgraden / kopen.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Badtothebone schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:17:
[...]

https://www.battlefield.com/career/ dan Battlefield 1 kiezen. Hiermee kan je wapens upgraden / kopen.
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
wesley17 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:17:
Leuke bug weer.. Crash met het vliegtuig, maar het gaat niet kapot xD.

Filmpje: [video]

Actie op 0:18
Daartegenover staat weer dat je soms de berg/het obstakel niet eens aanraakt, maar wel kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Yqyq7Nd1EWH1a4danjjHC4ty/full.png

Het spel laat soms aan stabiliteit wel te wensen over. Het presteert het soms om mijn hele videokaart van de PCIe-bus te gooien. Wellicht dat het ook niet helpt dat ik een redelijk onorthodoxe setup heb waarbij BF1 in een virtuele machine draait, al is de VM wel altijd stabiel geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door Amanoo op 03-09-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:03
Valt me reuze mee hoe zwaar Battlefield one is. Ik heb mijn oude GTX 660 Ti PE even in de NAS gezet (dualcore G4400 Skylake) en het was redelijk speelbaar: 40-63 fps op medium op 1680x1050:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vP0kMg0DilwTmvnitrK49ayc/full.png

Op mijn normale pc (2500K @ 4.4 Ghz met GTX 1070 FTW editie) haal ik overigens 70-100 fps op Ultra 2560x1080.

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 03-09-2016 15:32 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

sdk1985 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:29:
Valt me reuze mee hoe zwaar Battlefield one is. Ik heb mijn oude GTX 660 Ti PE even in de NAS gezet (dualcore G4400 Skylake) en het was redelijk speelbaar: 40-63 fps op medium op 1680x1050:

[afbeelding]

Op mijn normale pc (2500K @ 4.4 Ghz met GTX 1070 FTW editie) haal ik overigens 70-100 fps op Ultra 2560x1080.
Ook mijn ervaring. Ik heb geen uitgebreide tests gedaan, maar op mijn HD7950 draait het ook behoorlijk soepel en ziet het er zeker niet slecht uit. En die kaart is ook al een oudje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik kan de beta niet spelen omdat ik (en niemand in mijn omgeving) geen goede pc meer heb.

Dus ik wil graag van de BF1942 veteranen weten: Nieuwe pc kopen voor deze game?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Tusk schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:37:
ik kan de beta niet spelen omdat ik (en niemand in mijn omgeving) geen goede pc meer heb.

Ik laat net zien dat de game draait op een cpu van 65 euro :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als BF1942 veteraan zou ik dan zeggen, wacht nog maar even af. Er is nu nog maar 1 map te spelen, dus er valt nog niet teveel over te zeggen. Zelf vind ik de enige map niet extreem goed. Zeker niet slecht, maar ook niet heel boeiend. Dat komt ook door de stijl van de map, die me nog nooit heeft aangestaan. Ik verwacht dan ook dat er maps gaan komen die me meer aanstaan in de officiele release. Maar ja, dat is dus afwachten.

Overigens is het niet echt een zwaar spel. Je moet dan wel een vrij zwakke PC hebben. Zelf heb ik een vrij zware CPU, maar mijn videokaart is ook al een jaar of 4 oud, en was toen al redelijk mid range.

[ Voor 11% gewijzigd door Amanoo op 03-09-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32
kobus71 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:41:

- Je kunt alleen vehicles repareren als je erin gespawned bent. Als je er in stapt als infanterie kun je dat niet

- wapens/gadgets kopen met warbonds kun je doen in het scherm waarin je je uitrusting aanpast, voordat je spawnt.
Prosac schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:49:
Klopt!

[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 03-09-2016 15:41 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
@Jeroenimoes
Heb je ook al een logica in de tank spawns ontdekt? Soms zit ik 1 minuut te wachten aan het begin van de match en komt er niets. De andere keer denk ik, "laat ik maar spawnen op het eerste punt dat ze gepakt hebben" en vervolgens komt er dan iemand in een tank voorbij zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
sdk1985 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:43:
@Jeroenimoes
Heb je ook al een logica in de tank spawns ontdekt? Soms zit ik 1 minuut te wachten aan het begin van de match en komt er niets. De andere keer denk ik, "laat ik maar spawnen op het eerste punt dat ze gepakt hebben" en vervolgens komt er dan iemand in een tank voorbij zetten...
Dat heeft er volgens mij mee te maken dat je veel langer in een tank overleeft in BF1, vergeleken met BF4. Daardoor spawnt er natuurlijk veel minder vaak een nieuwe.

Verder klopt de start van rondes niet: sommigen lopen achter en krijgen soms zelfs als ze al in de nieuwe ronde gespawnt zijn pas het eindscherm van de vorige ronde te zien (!). Irriteert me nog het meeste aan de beta... maar goed, het is een beta... verwacht wel dat dat gefixt is bij release.

Als je een beetje uitkijkt, repareert wanneer dat nodig is, kun je met gemak een hele ronde uitzitten in een tank. Zeker die kleine 1-persoons tank.

protip: je kunt vanuit enkele tanks (waaronder die kleine) een Medkit/Ammo resupply droppen! (Op de PS4 is dat D-pad > pijltje rechts).

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 03-09-2016 16:26 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:50:
[...]

Dat heeft er volgens mij mee te maken dat je veel langer in een tank overleeft in BF1, vergeleken met BF4. Daardoor spawnt er natuurlijk veel minder vaak een nieuwe.

Als je een beetje uitkijkt, repareert wanneer dat nodig is, kun je met gemak een hele ronde uitzitten in een tank. Zeker die kleine 1-persoons tank.

protip: je kunt vanuit enkele tanks (waaronder die kleine) een Medkit/Ammo resupply droppen! (Op de PS4 is dat D-pad > pijltje rechts).
Dit ging even over het begin van de ronde in conquest. Op 17 minuten (aftellend, dus na 3 minuten, geen tank te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Ja klopt, pastte net mijn vorige post aan ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10 09:22
Moest in het begin wennen aan deze map. Rush met deze map vind ik helaas niet zo geslaagd.. Daarin tegen met conquest is het prima. Van de open zand gebieden tot het dorpje, het is een keer iets anders. Benieuwd naar de rest van de mappen.

Zijn er maar 4 mappen beschikbaar tijdens de launch van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 30-09 15:43

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Amanoo schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:39:
[...]

Als BF1942 veteraan zou ik dan zeggen, wacht nog maar even af. Er is nu nog maar 1 map te spelen, dus er valt nog niet teveel over te zeggen. Zelf vind ik de enige map niet extreem goed. Zeker niet slecht, maar ook niet heel boeiend. Dat komt ook door de stijl van de map, die me nog nooit heeft aangestaan. Ik verwacht dan ook dat er maps gaan komen die me meer aanstaan in de officiele release. Maar ja, dat is dus afwachten.

Overigens is het niet echt een zwaar spel. Je moet dan wel een vrij zwakke PC hebben. Zelf heb ik een vrij zware CPU, maar mijn videokaart is ook al een jaar of 4 oud, en was toen al redelijk mid range.
THx voor je input. Ik heb de registry hack over het hoofd gezien. Mijn 5850 draait het nu, maar wel oerlelijk :) erg wennen!
sdk1985 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:38:
[...]

Ik laat net zien dat de game draait op een cpu van 65 euro :X .
lees mijn bericht nog een keer.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:45
Iemand een idee waarom er bij meerdere malen per rondje een aantal seconden een "freeze" ontstaat en dat ik daarna gewoon weer verder kan spelen? Erg irritant, vooral als je in een dogfight zit of tijdens een battle.

Zie dit filmpje: YouTube: [GTX760] Battlefield 1 BETA - CONQUEST GAMEPLAY!

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
:| Ik wacht toch maar even met het kopen van BF1.
Ik moet toch wat meer MP zien op andere maps.
Het is na mijn inzien toch nog te chaotisch wantiedereen en alles rent kris kras door elkaar.
Toch niet echt het eerste wereldoorlog gevoel gekregen de afgelopen dagen.
Maar we zullen zien wat de release zal doen.

Ook de singleplayer even afwachten.
Hoop toch echt dat hij beter word dan die van BFH en dat er veel loopgraven gevechten zijn en dat er een leuke verhaal lijn inzit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
https://mobile.twitter.co...status/772089353799479296

Zometeen dus maintenance. Hopen dat ze er meteen een paar bugs uit slaan (zover het ze dat lukt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Werd er net uitgegooid. Zal dan nu wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Weer 5 uur erop zitten en ik weet nu zeker dat het onderwerp WW1 mij totaal niet trekt of iets met mij doet. Het is een grappig spelletje geworden maar ik heb totaal niets met het thema WW1 maar wel met BF ansich. Heck ik heb er in BF3 bijna 3500 uur in zitten en 4 bijna 1000 en in BF2 rond de 2000 uur en vietnam wel iets van 600 uur.. Dus ik ben wel enigszins bekend met BF in het algemeen. Dit is buiten hardline de 2de battlefield die ik links laat liggen.. Heel jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Ff bf1942 uit de kast gehaald ivm sommige postings hier...
Mijn gpu belasting bleef op 0 staan :-)

[ Voor 3% gewijzigd door luifel op 03-09-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het valt me wel op dat ze het na BF3 weer proberen met de kraters! De inslag van de vele bommen en granaten laat behoorlijke kuilen achter op het slagveld, ik ben benieuwd of ze het er deze keer wel in laten zitten. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Zo, ook even wat uurtjes gespeeld vandaag. Graphics, sfeer en audio zijn echt goed voor elkaar, maar daar blijft het ook bij. Het is net alsof ik Battlefront zit te spelen; hoeveel kogels moet je wel niet in iemand pompen voordat hij doodgaat? En ik dacht eindelijk van die rot Vipers af te zijn uit BF4, maar nee hoor die gasten zijn gewoon verplaatst naar bommenwerpers en halen zonder gemak 50-0. 8)7

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Mick1990 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:09:
Zo, ook even wat uurtjes gespeeld vandaag. Graphics, sfeer en audio zijn echt goed voor elkaar, maar daar blijft het ook bij. Het is net alsof ik Battlefront zit te spelen; hoeveel kogels moet je wel niet in iemand pompen voordat hij doodgaat? En ik dacht eindelijk van die rot Vipers af te zijn uit BF4, maar nee hoor die gasten zijn gewoon verplaatst naar bommenwerpers en halen zonder gemak 50-0. 8)7
Dat gevoel heb ik voornamelijk met de Support class wapens.
Hoe vaak ik maar niet op wat voor afstand dan ook verlies van Assault's of Medic's.
Voelt niet echt alsof de LMG's een plek hebben in BF1.

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
CodeCaster schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:08:
Het valt me wel op dat ze het na BF3 weer proberen met de kraters! De inslag van de vele bommen en granaten laat behoorlijke kuilen achter op het slagveld, ik ben benieuwd of ze het er deze keer wel in laten zitten. :)
Lijkt er op dat ze het voor elkaar hebben, in bf3 en bf4 veroorzaakte ground deformation glitching, door de map vallen en vast lopers vandaar dat men dat in bf3 uit heeft gezet en in bf4 minimaal heeft gedaan.
Destruction op zich is ook veel beter, ben nog geen rare dingen tegen gekomen zoals ontzichtbare objecten na destructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Guido001 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:13:
[...]

Dat gevoel heb ik voornamelijk met de Support class wapens.
Hoe vaak ik maar niet op wat voor afstand dan ook verlies van Assault's of Medic's.
Voelt niet echt alsof de LMG's een plek hebben in BF1.
Apart, ik heb dat juist met de Medic class. Had net 5 schoten raak en nog was een vijand niet dood. En hij draait zich om en schiet mij in 1x dood met zijn sniper. Dan heb ik het eigenlijk meteen ook alweer gehad. Support class met LMG lukt opzich nog wel aardig, maar voor veraf moet je met LMG echt single shot gebruiken heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

NLsandman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:22:
[...]

Lijkt er op dat ze het voor elkaar hebben, in bf3 en bf4 veroorzaakte ground deformation glitching, door de map vallen en vast lopers vandaar dat men dat in bf3 uit heeft gezet en in bf4 minimaal heeft gedaan.
Destruction op zich is ook veel beter, ben nog geen rare dingen tegen gekomen zoals ontzichtbare objecten na destructie.
Ik heb helaas wel een keer ondergronds vastgezeten. Health 0 en geen redeploy mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Mick1990 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:33:
[...]

Apart, ik heb dat juist met de Medic class. Had net 5 schoten raak en nog was een vijand niet dood. En hij draait zich om en schiet mij in 1x dood met zijn sniper. Dan heb ik het eigenlijk meteen ook alweer gehad. Support class met LMG lukt opzich nog wel aardig, maar voor veraf moet je met LMG echt single shot gebruiken heb ik gemerkt.
Single shot met LMG is wel te doen maar de andere classes hun wapens zijn vele malen effectiever op die afstanden. En gezien je iets van 10 kogels of meer nodig heb met een LMG (althans zo voelt het wel) heb je niet echt een kans tegen de andere wapens.

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
Ja tijd voor hardcore modus, dan gaan ze allemaal eens wat sneller liggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Scrtz schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:39:
Ja tijd voor hardcore modus, dan gaan ze allemaal eens wat sneller liggen ^^
Dat blijft idd het beste, alleen in BF4 vond ik het echt jammer dat dan ook de minimap verdwijnt. Zal bij BF1 niet anders zijn vermoed ik. In BF3 bleef deze gewoon zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
De zooi ligt weer plat gloeiende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
KillerAce_NL schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:34:
[...]

Ik heb helaas wel een keer ondergronds vastgezeten. Health 0 en geen redeploy mogelijk.
door zo'n krater?

EA is druk bezig om de connection problemen op te lossen, kwam een tweet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 19:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mick1990 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:33:
[...]

Met de vol auto medic gun (M1907) is het wel te doen op korte afstand. Met de 50 damage semi auto's wordt het pas een feest op alle afstanden. :*)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteren voor het eerst een paar potjes gespeeld. Ik vind het een prachtige game op de hoogste settings. Ik heb het 'okey' gehad tijdens het spelen. Helaas was wel hetzelfde riedeltje gaande als met de voorgaande delen. Altijd een paar spelers bovenaan met een k/d van heb ik jou daar. Ik vermoed tank bestuurders die het halve veld wel een keertje op zijn of haar menu heeft gehad. Een beetje de chopper uit de andere BF series die soms een hele game met zn twee de hele boel aan flarden schoot. Door het nieuwe punten systeem had ik gehoopt op wat meer objective gameplay. Maar er waren maar weinig mensen daar mee bezig. Terwijl je stevig wordt beloond door op de objectives te gaan zitten. Het maakte daardoor op mij qua gameplay een 'mwha' indruk. Graphics en geluid zijn dik op orde. Het WW1 verhaal voel ik er ook nog niet zo in terug.

Overigens vond ik de teksten die soldaten naar elkaar roepen wel erg tof. Ik hoop dat ze er een boel zinnetjes in hebben gepropt. Ik schoot een tegenstander neer en een karakter die voorbij liep gaf een compliment .. iets in de vorm van "Well done mate!!". Dat zijn wel mooie details.

Ik ben nieuwsgierig naar de andere mappen. Mijn voorkeur gaat naar Europese dorpjes. Ik ga de game pas kopen als hij uit is.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:02

Ik speel BF vanaf BF1942 en BF1 bevalt me uitstekend (behalve die zandstormen). BF4 en Hardline heb ik via EA Acces maar die boeien me veel minder dan BF1 tot nu toe en zou ik zelf niet gekocht hebben. BF1 koop ik echter wel.

Ik speel op de XBO en de graphics bevallen mij ook erg goed, maar dat heeft wellicht met het upscalen van het beeld door de tv te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-09-2016 20:16 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
Mick1990 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:42:
[...]

Dat blijft idd het beste, alleen in BF4 vond ik het echt jammer dat dan ook de minimap verdwijnt. Zal bij BF1 niet anders zijn vermoed ik. In BF3 bleef deze gewoon zichtbaar.
Was dat in bad company 2 ook zo? Iig vind ik het wel vet, vind het vreselijk dat getag op de map en minimap als enemies gespot worden, dat moet je gewoon lekker zelf doen imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:03
Nu meerdere dagen gespeeld en van dat ik het niks vond moet nu toegeven dat ik het wel vet vind eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 15:41:

- Je kunt alleen vehicles repareren als je erin gespawned bent. Als je er in stapt als infanterie kun je dat niet
In de alpha kon je idd alleen als je in het voertuig gespawnd was het voertuig ook repareren maar in de beta kan je gewoon met elke klasse het voertuig ( wel in de driver positie natuurlijk ) repareren. Op deze manier heb ik als assault al 2 tanks kunnen afpakken en repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
bejaim schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:24:
[...]

In de alpha kon je idd alleen als je in het voertuig gespawnd was het voertuig ook repareren maar in de beta kan je gewoon met elke klasse het voertuig ( wel in de driver positie natuurlijk ) repareren. Op deze manier heb ik als assault al 2 tanks kunnen afpakken en repareren.
Das vreemd want dat is mij nog niet gelukt...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:27:
[...]

Das vreemd want dat is mij nog niet gelukt...
Ik had het net in een vliegtuig die rond de 10% was: dan kun je X (op de PC) ingedrukt houden en is het vliegtuig zelf onbestuurbaar. Na een aantal seconden krijg je er dan iets van 30% bij ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Hopelijk gaat erbij de non-beta betere CPU optimalisatie zijn, want anders ga ik een nieuwe moeten kopen om m'n GTX 1070 bij te houden.. Voelt soms echt laggy aan en dan zie ik idd ook zo'n "low fps" icon, ook al heb ik dan nog 70+ FPS..
Gewoon m'n i5 3570K @ 4,2Ghz die op 4x 100% zit.

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 03-09-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Ik had een bug met de light tank dat ik beide wapens vrijwel tegelijk kon schieten. Als ik wapen 1 schoot en snel genoeg wisselde naar 2 kon ik die ook vuren. Is me het rondje daarna niet meer gelukt om te reproduceren. Verder kun je met een light tank wel een attack en fighter plane neerschieten, maar een bomber krijg je niet stuk met 1 tank shot :/

En aangezien je over nog hogere objecten kan springen levert dat nog meer glitchy gedrag op. Soms het eeuwenoude "ik kan niet over het stoeprandje springen" en ik had net dat ik over een laag object sprong alsof het een 2 meter hoge muur was :o

De map vind ik overigens een beetje mwah. Niet echt infantrie gericht.

[ Voor 22% gewijzigd door soulcrusher op 03-09-2016 20:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 16:56

Dreanor

Joene

Moet zeggen dat deze game mij behoorlijk tegenvalt.

Het ziet er geweldig uit, geluid knalt uit je speakers en het schieten/besturen is prima, maar de gameplay ... :(

Het is helaas één grote chaotische clusterfuck, wat op zich wel wat heeft maar dat hebben we al zoveel (battlefield 3 en 4 net zo).

Misschien had ik gehoopt dat deze game wat meer terug naar de roots ging. Waar je echt een frontline had die je kon pushen. Waarbij je voorzichtig speelde want als je dood ging spawnde je terug in je basis die soms VER van de linie af lag (battlefield 1942 ;)).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
soulcrusher schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:42:
Ik had een bug met de light tank dat ik beide wapens vrijwel tegelijk kon schieten. Als ik wapen 1 schoot en snel genoeg wisselde naar 2 kon ik die ook vuren. Is me het rondje daarna niet meer gelukt om te reproduceren. Verder kun je met een light tank wel een attack en fighter plane neerschieten, maar een bomber krijg je niet stuk met 1 tank shot :/

De map vind ik overigens een beetje mwah. Niet echt infantrie gericht.
Voor infantrie @ conquest moet je in het midden van de map zijn, dan kan je best goed doen.
De shotgun is daar ook erg effectief (37-12 daarnet nog gedaan met infantry only). Die mounted machine geweren op de daken zijn ook best goed. Lekkere killstreak daarmee gehad. Enkel opletten voor snipers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
SmokingCrop schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:40:
Hopelijk gaat erbij de non-beta betere CPU optimalisatie zijn, want anders ga ik een nieuwe moeten kopen om m'n GTX 1070 bij te houden.. Voelt soms echt laggy aan en dan zie ik idd ook zo'n "low fps" icon, ook al heb ik dan nog 70+ FPS..
Ik zou je pc eens nalopen met http://www.userbenchmark.com/, ik heb namelijk nog geen één keer lag gehad met mijn 2500K en GTX 1070:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ebLxQXeNITjZDMSwE9p9JpjP/full.png?nohitcount=1

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 03-09-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:50:
[...]

Ik zou je pc eens nalopen met http://www.userbenchmark.com/, ik heb namelijk nog geen één keer lag gehad met mijn 2500K @ 4.4 GHz en dezelfde gtx 1070. Laagste is iets van 70 fps.
Ik heb ook 70-100 FPS tijdens de laggy momenten. Op die momenten staan alle cores gewoon op 100% te draaien ;)
Benchmarks van m'n systeem waren al altijd prima op alle vlakken.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 03-09-2016 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
SmokingCrop schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:40:
Mijn 6600K @4,5 GHz zit ook op 4x 100% in combinatie met een 1070. Kan nog wel wat worden geoptimaliseerd dus. 8)7

Blijft gelukkig wel soepel spelen. :)

YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Dreanor schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:45:

Het ziet er geweldig uit, geluid knalt uit je speakers en het schieten/besturen is prima, maar de gameplay ... :(

Het is helaas één grote chaotische clusterfuck, wat op zich wel wat heeft maar dat hebben we al zoveel (battlefield 3 en 4 net zo).

Misschien had ik gehoopt dat deze game wat meer terug naar de roots ging. Waar je echt een frontline had die je kon pushen. Waarbij je voorzichtig speelde want als je dood ging spawnde je terug in je basis die soms VER van de linie af lag (battlefield 1942 ;)).
Eigenlijk ook precies mijn probleem. Ik heb vooral problemen met de shitload aan tanks. Voor elke tank die je killt spawnen er instant 2 terug lijkt het. En dan krijg je alle cliche's als:
1. Ja, maar vroeger waren de tanks ook oppermachtig
2. Ja, dan plaats je toch gewoon anti-tank mines
3. Ja, dan gooi je toch gewoon anti-tank grenades

Antwoorden:
A. Leuk en aardig, maar dit is een game. Als alles realistisch zou moeten zijn dan kunnen ze je beter gewoon vanaf start af aan de rode knop van een Nuke geven, en de gene die het eerst op het knopje drukt wint. Niet relevant dus. Tuurlijk ben je dood als je een tank-kogel kopt, maar dat betekend niet dat je er niets tegen zou moeten kunnen doen.
B. Die mines zijn leuk en aardig, maar doen ook veel te weinig
C. Die anti-tank grenades doen volgens mij 1/5e van de damage benodigd op een tank. Je spawnt met 2 anti-tank grenades en hebt dus in principe 3 respawns of refills nodig om 1 zo'n klote ding kapot te maken, waarna diezelfde gast letterlijk bij het spawnen al weer in zo'n ding zit.

Rush is nagenoeg onspeelbaar. Enemy rijdt met een tank letterlijk OP de objective, plant de bom, gaat terug in tank en drukt af en toe linker muis knop in.

En als het spelletje niet om de tanks draait draait het wel om de snipers. Met een sniper heb je aan 2 kogels in iemand z'n been genoeg van 200+ meter, maar 9 kogels met een assault rifle is niet genoeg op 10 meter afstand.

Nogmaals: het spel speelt echt heerlijk, maar voor mij persoonlijk moet er echt behoorlijk wat gebalanceerd gaan worden wil ik dit spel bij release a €55-€60 aanschaffen. Maar dat is puur mijn mening...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
Dreanor schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:45:

Ja en toen werd DAAR nou juist over gezeken... dat zijn eerder nostalgische gevoelens dan dat dat echt veel betere gameplay was.

Ben zelf ook een beetje al dat azijngepis moe aan het worden. Niemand die zich nog de moeite neemt om te wennen aan het spel; te accepteren dat er -zoals altijd- nog wel wat veranderd aan de balans.
EricNL schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:53:
[...]

Rush is nagenoeg onspeelbaar. Enemy rijdt met een tank letterlijk OP de objective, plant de bom, gaat terug in tank en drukt af en toe linker muis knop in.

En als het spelletje niet om de tanks draait draait het wel om de snipers. Met een sniper heb je aan 2 kogels in iemand z'n been genoeg van 200+ meter, maar 9 kogels met een assault rifle is niet genoeg op 10 meter afstand.

Nogmaals: het spel speelt echt heerlijk, maar voor mij persoonlijk moet er echt behoorlijk wat gebalanceerd gaan worden wil ik dit spel bij release a €55-€60 aanschaffen. Maar dat is puur mijn mening...
Rush uitgezonderd vind ik helemaal niet dat er teveel tanks rondrijden. Vind de balans wel prima zo. Ht is immers een Battlefield game, geen CoD. Zeker Conquest hoort gewoon een 'shitload' aan voertuigen te hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Geronimous op 03-09-2016 20:58 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:50:
[...]

Ik zou je pc eens nalopen met http://www.userbenchmark.com/, ik heb namelijk nog geen één keer lag gehad met mijn 2500K en GTX 1070:

[afbeelding]
Ik haal daar overigens 85,6% waar average 77% is voor m'n CPU. (niets speciaals gesloten, gewoon laten runnen tijdens youtube etc)
De lag is bij mij trouwens maar lichtjes merkbaar, maar het is er wel. Zo'n gevoel dat het niet helemaal 100% smooth is. Dat heb ik al lang niet meer gehad met m'n G-Sync scherm. Misschien ben ik wel te verwend geworden O-)

Vraag me wel af hoe het zou zijn met bv. een i7 6700K.

[ Voor 28% gewijzigd door SmokingCrop op 03-09-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 09-10 00:03
Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:56:
[...]
accepteren dat er -zoals altijd- nog wel wat veranderd aan de balans.
Iets zegt me dat er niet veel gaat veranderen tussen de beta en de release. Was dat met BF3, 4 en HL niet ook gewoon zo? Ik merkte geen verschil tussen Hardline beta en release. Maar goed, als het spel daadwerkelijk af was dan speelden we nu de release ipv de beta, dus wellicht gaan er nog dingen veranderen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
soulcrusher schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:00:
[...]

Iets zegt me dat er niet veel gaat veranderen tussen de beta en de release. Was dat met BF3, 4 en HL niet ook gewoon zo? Ik merkte geen verschil tussen Hardline beta en release. Maar goed, als het spel daadwerkelijk af was dan speelden we nu de release ipv de beta, dus wellicht gaan er nog dingen veranderen. :)
Het is al confirmed via twitter dat die light tank generfed gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 21:53
SmokingCrop schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:58:
[...]

Ik haal daar overigens 85,6% waar average 77% is voor m'n CPU. (niets speciaals gesloten, gewoon laten runnen tijdens youtube etc)
De lag is bij mij trouwens maar lichtjes merkbaar, maar het is er wel. Zo'n gevoel dat het niet helemaal 100% smooth is. Dat heb ik al lang niet meer gehad met m'n G-Sync scherm. Misschien ben ik wel te verwend geworden O-)

Vraag me wel af hoe het zou zijn met bv. een i7 6700K.
Toevallig heb ik een 6700K in combinatie met een 1070. Bij mij zit cpu usage bij Battlefield 1 constant rond de 60%. ( http://www.userbenchmark.com/UserRun/1587494)

De game loopt verder erg goed op 1080P. Tussen de 100 en 120 FPS, alles open.

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 03-09-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:36
Bij mij is de play button greyed out, meer die hier last van hebben? Doe ik iets verkeerd? Wou eerder deze week al spelen maar kon niet connecten met EA.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Failed to connect to ea online (ps4) denk je ff potje te gaan spelen.

Zag op twitter trouwens vragen voorbij komen wanneer beta stopt. Ga ea geen datum op maar meer info soon. Dacht ergens gezien hebben dat het de 8e zou zijn? Of krijgen we toch meer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:35
vinom schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:14:
[...]

Toevallig heb ik een 6700K in combinatie met een 1070. Bij mij zit cpu usage bij Battlefield 1 constant rond de 60%. ( http://www.userbenchmark.com/UserRun/1587494)

De game loopt verder erg goed op 1080P. Tussen de 100 en 120 FPS, alles open.
Ik heb de 4670k op 3,7 in turbostand in combinatie met de 1070 en die loopt ook zoals eerder gezegd op 95-100% constant. Meestal bij alfa/bèta games is dat een soort debugging die mee loopt op de achtergrond.

Ook al zou dit blijven loopt alles lekker smooth voor mij met een fps tussen de 70-120 :)
Paulus07 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:39:
Zag op twitter trouwens vragen voorbij komen wanneer beta stopt. Ga ea geen datum op maar meer info soon. Dacht ergens gezien hebben dat het de 8e zou zijn? Of krijgen we toch meer tijd :)
Hier in de topic warning staat het ook. Maar heb inderdaad ook vaker gelezen dat er officieel nog geen datum is.

Vandaag heb ik een mail ontvangen met het volgende erin:
Maar er is meer: door in de Battlefield 1 bèta te spelen kun je een Dog Tag** verdienen als Battlefield 1 op 21 oktober uitkomt, maar je moet dan wel een missie voltooien in deze bèta. Wil je dat? Nou, dan moet je ervoor zorgen dat je:

• Rang 15 behaalt
• Op minimaal vier verschillende dagen speelt

[ Voor 38% gewijzigd door Sinus_rhythm op 03-09-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Nog mensen die hier het probleem hebben dat het spel plots afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ps4 werkt het weer mbt inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Sinus_rhythm schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 22:02:
[...]

Ik heb de 4670k op 3,7 in turbostand in combinatie met de 1070 en die loopt ook zoals eerder gezegd op 95-100% constant. Meestal bij alfa/bèta games is dat een soort debugging die mee loopt op de achtergrond.
Volgens mij ligt dat toch echt aan jullie. Mijn (inmiddels antieke) 2600k komt niet boven de 30-40%. Terwijl het op ultra draait met een GTX 970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Trouwens ooit iemand al een keer revived door medic? :P
Pagina: 1 ... 34 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.