Ook inmiddels wat potjes gedaan, maar, nee, dit wordt hem niet voor mij.
Ik vind het gewoon totaal niet lekker spelen, BF4 en Hardline liggen mij prima, maar dit vind ik gewoon niks. Het voelt gewoon niet lekker aan, en het meest waardeloze vind ik nog wel de tanks. Die dingen slaan echt werkelijk helemaal nergens op. Een FT-17 die in 1 seconde zijn koepel 180 graden kan draaien, Mark V tanks die in 2 seconden 3x zo snel rijden als ze ooit in het echt deden, maar, een stuk artillerie draait natuurlijk wel vreselijk langzaam

Maak tanks net zo onhandig als ze echt waren, en het spel is al veel leuker.
Paarden zijn ook nogal vreemd. Ze kunnen met gemak 3 of 4 geweerkogels overleven, maar, achteruitlopen of springen op commando, vergeet het maar
En zoals Daniel zegt is de wapenkeuze ook een beetje vreemd, en al helemaal hoe ze zich gedragen.
Natuurlijk, graphics zijn erg goed, en het handmatig moeten herladen van artillerie vind ik ook echt tof bedacht, net als het echt moeten instappen [mag ook wel, na al die jaren] in tanks en voertuigen.
Stiekem vind ik, ook al kun je dus niet springen of achteruit lopen, paardrijden nog wel het leukste. Heb al wat mensen een kopje kleiner gemaakt, en een duel met een andere ruiter was echt leuk en gaaf om te doen, totdat die lullo gewoon afstapte, en mij heel on-sportief doodschoot met zijn pistool terwijl mijn paard boven op zijn paard botste
Toch wel jammer, keek er echt naar uit, maar vanaf de eerste gameplay video's was ik hier al bang voor: BF4, maar dan 100 jaar terug, maar wel met dezelfde tactieken en zelfde soort wapens. En blijkbaar zelfde soort tanks.
People as things, that’s where it starts.