Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind het wel bijzonder vervelend dat je, wanneer je in een voertuig (waaronder ik paarden dan voor het gemak ook reken) spawnt als bestuurder, je vastzit aan de driver-class.

Je stapt dus niet van je paard af of uit je bijna gesloopte tank met de door jou gekozen klasse, maar met een lullig geweertje en de gadgets die bij die specifieke driver horen.

Ik hoop dat ze dat nog gaan aanpassen, maar waarschijnlijk niet.

Het heeft dus op dit moment géén zin om even een basis verderop te spawnen op een paard, om zo die tank te flanken: je stapt niet met je antitank rifle van je paard af.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
CodeCaster schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:48:
Ik vind het wel bijzonder vervelend dat je, wanneer je in een voertuig (waaronder ik paarden dan voor het gemak ook reken) spawnt als bestuurder, je vastzit aan de driver-class.

Je stapt dus niet van je paard af of uit je bijna gesloopte tank met de door jou gekozen klasse, maar met een lullig geweertje en de gadgets die bij die specifieke driver horen.

Het heeft dus op dit moment géén zin om even een basis verderop te spawnen op een paard, om zo die tank te flanken: je stapt niet met je antitank rifle van je paard af.
Nope dat gaan ze niet aanpassen haha.

En persoonlijk vind ik dit juist een goede wending aan het spel. In het echt stap je ook niet als medic achter het stuur van een tank, daar heb je mensen voor die dat specifiek doen.

Daarbij kun je gewoon de kit oppakken van een dode enemy (of friendly zelfs?) en dan heb je het opgelost. Werken voor je wapentuig dus, ik vind het gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The.Sticky schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:54:
[...]

En persoonlijk vind ik dit juist een goede wending aan het spel. In het echt stap je ook niet als medic achter het stuur van een tank, daar heb je mensen voor die dat specifiek doen.

Daarbij kun je gewoon de kit oppakken van een dode enemy (of friendly zelfs?) en dan heb je het opgelost. Werken voor je wapentuig dus, ik vind het gaaf!
Maar andersom, als jij gewoon spawnt als medic bij een base en dan de auto/tank/paard van iemand anders overneem, heb je wel gewoon je wapens en kit. Zo stap ik regelmatig in een verlaten jeep om weer naar ander point te rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 02-09-2016 12:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

The.Sticky schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:54:
[...]

Wanneer een voertuig is achtergelaten, kun je wel achter het stuur stappen ongeacht je klasse. Laat ik het zo zeggen: dit is een behoorlijk ingrijpende verandering in een mechanisme dat al sinds de eerste Battlefield zo werkt, het valt me op dat je er niemand over hoort. :)
Mjah, misschien moeten ze die kits dan eens niet na drie seconden laten verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
SinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:59:
[...]

Maar andersom, als jij gewoon spawnt als medic bij een base en dan de auto/tank/paard van iemand anders overneem, heb je wel gewoon je wapens en kit. Zo stap ik regelmatig in een verlaten jeep om weer naar ander point te rijden.
Dat klopt ook, maar het gaat om de initiele rol die jij kiest. Als jij ervoor kiest om als tank de battle in te gaan, dan begin je als een tank bestuurder en dus vind ik het logisch dat je een kit hebt die daarbij past. Er waren in het verleden ook al games (Operation Flashpoint volgens mij) waar ze dit principe ook hanteerden.

Ik vind het een goede keuze in ieder geval, het zorgt ervoor dat je iets meer moet nadenken over wat je gaat spelen afhankelijk van de situatie die er op dat moment speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

The.Sticky schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:02:
[...]

Dat klopt ook, maar het gaat om de initiele rol die jij kiest. Als jij ervoor kiest om als tank de battle in te gaan, dan begin je als een tank bestuurder en dus vind ik het logisch dat je een kit hebt die daarbij past. Er waren in het verleden ook al games (Operation Flashpoint volgens mij) waar ze dit principe ook hanteerden.

Ik vind het een goede keuze in ieder geval, het zorgt ervoor dat je iets meer moet nadenken over wat je gaat spelen afhankelijk van de situatie die er op dat moment speelt.
Ik wil geen ruiter spelen, ik wil assault spelen en een paard pakken om snel bij de eerste vlag te zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
CodeCaster schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:03:
[...]

Ik wil geen ruiter spelen, ik wil assault spelen en een paard pakken om snel bij de eerste vlag te zijn. :+
Tsja, keuzes keuzes :P

Overigens vind ik zo'n ruiter helemaal niet zo slecht. Je kunt jezelf restocken en healen, en daarbij heb je een wapen met een hoge fire rate. Ik heb al menig moment gehad dat ik daardoor vijanden eerder neer had, terwijl ze mij als eerste zagen. Daarna gauw healen, restocken en weer gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
CodeCaster schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:01:
[...]

Wanneer een voertuig is achtergelaten, kun je wel achter het stuur stappen ongeacht je klasse. Laat ik het zo zeggen: dit is een behoorlijk ingrijpende verandering in een mechanisme dat al sinds de eerste Battlefield zo werkt, het valt me op dat je er niemand over hoort. :)

[...]

Mjah, misschien moeten ze die kits dan eens niet na drie seconden laten verdwijnen.
Je kan dan wel in het achtergelaten voertuig stappen maar je kan niet fixen. Het was meer een maatregel tegen mensen die vliegtuigen pakken om er op een hoge berg uit te springen om te snipen. Dat soort ongein.
Dus uiteindelijk is het waar de mensen om gevraagd hebben dus klaagt men niet (zoveel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47
Eén piloot en twee snipers en je zit weer met zijn tweeën op een hoog punt te snipen, of zie ik dat verkeerd? Maar dan moet je wel als team samenwerken inderdaad.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 02-09-2016 14:38 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

CodeCaster schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:03:
[...]

Mooi effect van deze maatregel: die $#@!$#@! taxichauffeurs hebben geen zin meer. Hoe vaak ik al niet ben neergestort in BF4 als gunner in de attack heli omdat een of andere klapjosti het weer nodig vond om naar de toren op Caspian Border te vliegen ... :N :( Dat gebeurt nu hopelijk niet meer of in ieder geval veel minder d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Pandanl schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:54:
Ondervinden mensen trouwens ook het volgende, je rijdt in een jeep wil uitstappen, maar soms stapt die gelijk weer in. Nu al meerdere keren meegemaakt wanneer je snel wil uitstappen om een enemy te killen.
Instappen: HOLD E
Uitstappen: TAP E

Als je te lang E ingedrukt houdt bij het uitstappen dan stap je inderdaad gelijk weer in. Moest ik ook ff aan wennen :P
Jumpman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:16:
Eén piloot en twee snipers en je zit weer met zijn tweeën op een hoog puntte snipen, of zie ik dat verkeerd? Maar dan moet je wel als team samenwerken inderdaad.
Om vervolgens alsnog te redeployen en je als scout bij de squad te voegen die boven op de berg zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MeltedForest schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:26:

Om vervolgens alsnog te redeployen en je als scout bij de squad te voegen die boven op de berg zit :+
Haha, precies.

Maar ja, het blijft prachtig dat bombarderen boven een squad snipers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Is er vandaag voor de PS4 ook een patch gekomen (net als voor XBOne)?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Maichel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:30:
Is er vandaag voor de PS4 ook een patch gekomen (net als voor XBOne)?
Net was er nog geen patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24

On_E

Housemusic

The.Sticky schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:05:
[...]

Tsja, keuzes keuzes :P

Overigens vind ik zo'n ruiter helemaal niet zo slecht. Je kunt jezelf restocken en healen, en daarbij heb je een wapen met een hoge fire rate. Ik heb al menig moment gehad dat ik daardoor vijanden eerder neer had, terwijl ze mij als eerste zagen. Daarna gauw healen, restocken en weer gaan :)
Precies, en een 1-hit kill nog met zijn zwaard.

De cavalry class is misschien wel de leukste van allemaal. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-10 06:29
CodeCaster schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:48:

Haha wij spawnen veelal juist op het paard, juist vanwege het extreem sterke geweer en non stop ammo / medic alsof je godmode aan hebt staan :P
Leuk? Nee ook weer veel te makkelijk.

Je kan uiteraard wel gewoon ergens spawnen en vervolgens een paard op, dan blijf je wel je eigen kit houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
De trein die in het midden van de map rond rijd is vooral overpowered.. je kunt geen flikker wanneer dat ding daar rond rijd en je wilt Delta capturen of je rijd met een tankje rond in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:13

The_Worst

Unox

Inderdaad. Ik heb het verliezende team zien terugkomen van een flinke achterstand tot een nipt verlies. Aan de ene kant is het natuurlijk wel lekker voor het verliezende team om toch nog een beetje terug te kunnen komen maar voor het winnende team... mwah.

Overigens het volgende potje op dezelfde server was een nek-aan-nek-race. De teams werden goed op skill gewisseld.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 21:16

Dit is de rede van de 'immortal-enemy-bug". Cavalryclass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
WishmasterNL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:40:
Start zojuist de beta weer op op de xbox en krijg het volgende:

[afbeelding]

Ben benieuwd?
En weet je het al?

Ik vind zo 1,2,3 niks op internet over deze update, hier ga ik hem vanmiddag weer eens aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
itzmxtch schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:05:
De trein die in het midden van de map rond rijd is vooral overpowered.. je kunt geen flikker wanneer dat ding daar rond rijd en je wilt Delta capturen of je rijd met een tankje rond in de buurt.
Duif he, geen delta. :D

Leuk op TS, BOTER jongens BOTER.

Ow nee, ze gaan voor Appel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:54

marapuru

db.

bvr1986 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:13:
[...]

Wut, krijg je dat als je console / pc op Nederlands ingesteld staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Hoe denken jullie over het bomben? Ik vind het nog niet echt fantastisch moet ik zeggen. Nog niet intens veel gevlogen, maar voldoende gevlogen om te merken dat bommen niet altijd neerkomen waar je denkt dat zij komen. Ik heb verschillende speeds geprobeerd, aanvlieghoek etc maar het is (voor mij) nog te random om een duidelijk ritme te vinden.

Iemand tips op dit gebied of ondervinden jullie diezelfde problemen?

edit: overigens vind ik het mikken verdomd onhandig, in bf2 vond ik het fijner tbh

[ Voor 9% gewijzigd door MisterChaoSs op 02-09-2016 14:18 ]

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
marapuru schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:16:
[...]

Naar mijn weten niet.. Ik heb mijn xbox one en pc (win10) op Nederlands maar spel is gewoon in het Engels.

Hun gebruiken dat op TS denk ik gewoon voor de lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 21:16
marapuru schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:16:
[...]

Lijkt me niet maar Duff* klinkt als Duif.

*Mid 19th century: northern English form of dough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
LopendeVogel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:17:
[...]

Naar mijn weten niet.. Ik heb mijn xbox one en pc (win10) op Nederlands maar spel is gewoon in het Engels.

Hun gebruiken dat op TS denk ik gewoon voor de lol?
idd voor de lol, en omdat apples en butter gewoon grappig is en ridicuul klinkt als je het schreeuwt op teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:40
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:18:
[...]

Lijkt me niet maar Duff* klinkt als Duif.

*Mid 19th century: northern English form of dough.
Dough is deeg en gezien boter, appel en zo misschien wel toepasselijk
Dove is wel duif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

als ze maar van George afblijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
During World War I both British Army and British Navy had developed their own quite separate spelling alphabets. The Navy system was full alphabet, starting: Apples, Butter, Charlie, Duff, Edward

Zegt Wikipedia over het fonetische alfabet dat gebruikt werd door de Britten in WW1.

Duff is weer een ander woord voor Dough:

Duff (dŭf) noun [ From Middle English dagh . √67. See Dough .] 1. Dough or paste. [ Prov. Eng.] Halliwell. 2. A stiff flour pudding, boiled in a bag; -- a term used especially by seamen; as, plum duff .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Heb nu een paar avondjes gespeeld en vind het toch wel erg tof. Was aan het begin nog niet echt overtuigd en best wel wennen allemaal. Maar als je de feeling een beetje hebt bij de meeste guns loopt het allemaal erg lekker. Paar puntjes die naar mijn mening verbetert zouden kunnen worden

- Die rocket gun mag wel iets meer damage doen. Nu heb je vaak 4 kogels nodig om een light tank onschadelijk te maken. Zeker omdat je er bij moet gaan liggen gaat dit maar zelden goed. En om dan nog maar niet te spreken over de heavy tank.

- Snipers zijn idd redelijk OP en gewoon te makkelijk op dit moment.

- Mis eigenlijk iets van een machine gun die het wat beter doet op medium range. Zoiets als de mp44 of bar in de eerst Call of Duty.

Hopelijk zetten ze het weer terug naar het oude conquest model. Nu zwermt iedereen een beetje van vlag naar vlag de hele tijd. Ook wel jammer dat de rondes nu zo kort duren. 20 min is net te weinig voor een lekkere pot conquest waardoor het niet zo goed aanvoelt. Begin je er net lekker in te komen. Is de ronde alweer ten einde.

Maar denk dat er nog wel aardig wat getweaked gaat worden door dice en dat er nog wel aardig wat kleine dingetjes verandert en verbeterd gaan worden die de spelervaring verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
  • Laatst online: 12-05 14:40
Hoorde dat er binnenkort twee extra mappen in de beta komen. Iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RNBakker schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:35:
Hoorde dat er binnenkort twee extra mappen in de beta komen. Iemand die dit kan bevestigen?
nope.. wat is je bron dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zal wel één map zijn. Die van de closed alpha zullen ze er wel weer bij gooien.

Verder ben ik er nog steeds niet over uit. Heb de closed alpha gespeeld. Nu de beta een paar dagen. Heb het gevoel dat hij op de PS4 lekkerder weg knalt dan op de PC. Het lijkt wel alsof de kogels veel minder random zijn op de PS4. En nee, dat komt zéér zeker niet door de aim assist, want ik kan op de PC toch écht veel beter aimen dan op de PS4. Bij de PC heb ik het idee dat de kogels veel meer random gaan. Je hebt nu natuurlijk naast bullet drop ook dat je kogels naar de linker of rechterkant kunnen afwijken. Dus je hebt nu min of meer gewoon geluk als je een headshot raakt. Persoonlijk vind ik dat echt een dooddoener.

Ze hebben de Medic-class onschadelijk gemaakt. Niemand die nog de moeite neemt om anderen te reviven. Soms gebeurt het nog wel eens sporadisch, maar omdat het voor de tickets toch niet meer uit maakt en omdat er nu een quick revive mogelijk is, is het ten eerste zinloos om te reviven en ten tweede lukt het vaak niet omdat men niet aangeeft dat ze gerevived willen worden maar gewoon lekker ala CoD quick respawned.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
Deed zojuist enkele potjes BF4 en dat werd in de chat besproken. Was aan het spelen op server:
#05 [BP4U.net] Siege of Shanghai NO RULES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RNBakker
Deed zojuist enkele potjes BF4 en dat werd in de chat besproken. Was aan het spelen op server:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
RNBakker schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:41:
[...]

Daarnaast wil jij graag weten of iemand dat kan bevestigen. Oftewel jij bent zelf net zo goed opzoek naar een bron die het kan bevestigen.

Waarom hij dan aan jou om een bron vraagt weet ik niet, daar waar je zelf om een bevestiging vraagt :D

Laten we het hopen.. Krijg ik er hopelijk ook weer lol in :D

Hier zeggen ze dat DICE gezegd heeft dat er géén andere map bij komt ondanks alle negatieve reacties vanwege deze map:
http://www.game-debate.co...ge-conquest-ticket-system

Maar goed ze linken weer niet naar een echte bron, een echte bron noem ik DICE zelf.
Nog een heeeel klein beetje hoop...

[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 02-09-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om te kijken of het een beetje betrouwbare bron is... niet dus, speculatie... zou wel leuk zijn om nog een map te proberen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
http://wccftech.com/battl...ystem-depending-feedback/

officiele twitter zegt geen nieuwe maps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
https://twitter.com/Battlefield/status/765254981561688064
Klopt, hoewel mijn bericht nog van 15 aug is.

Oké laatste beetje hoop op een positieve beta ervaring is weggevlogen..

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 02-09-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

MisterChaoSs schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:16:
Hoe denken jullie over het bomben? Ik vind het nog niet echt fantastisch moet ik zeggen. Nog niet intens veel gevlogen, maar voldoende gevlogen om te merken dat bommen niet altijd neerkomen waar je denkt dat zij komen. Ik heb verschillende speeds geprobeerd, aanvlieghoek etc maar het is (voor mij) nog te random om een duidelijk ritme te vinden.

Iemand tips op dit gebied of ondervinden jullie diezelfde problemen?

edit: overigens vind ik het mikken verdomd onhandig, in bf2 vond ik het fijner tbh
Maak je gebruik van de bombing crosshair? Dat is nogal nodig indien je een goeie bombing run wilt uitvoeren. Het bomben van tanks is pittig, maar het bomben van infantry is best goed te doen. Houdt rekening met je aanvliegroute, als je nogal slingert dan zal dat ook weer effect hebben op de spread van je bommen.

Het doet mij in ieder geval weer lekker ouderwets aanvoelen als in 1942. Oefening baart kunst denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RNBakker schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:35:
Tsja, er zullen nu wel weer veel mensen roepen dat het niet officieel is aangekondigd dus niet gaat gebeuren, maarrre dat riep EA ook ook bij BF3, bij BF4 en bij BF:H......

In BF3 open beta kregen we ook nog echt een map voor rush (Metro) en conquest (Caspian Border), met BF4 open beta kregen we Siege of Shanghai en Paracel Storm. In BF Hardline open beta kregen we Dustbowl, Bankjob, Downtown.

Dus je mag zelf bepalen hoe waarschijnlijk het is dat we alsnog een extra map krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

marapuru schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:25:
[...]

Maak je gebruik van de bombing crosshair? Dat is nogal nodig indien je een goeie bombing run wilt uitvoeren. Het bomben van tanks is pittig, maar het bomben van infantry is best goed te doen. Houdt rekening met je aanvliegroute, als je nogal slingert dan zal dat ook weer effect hebben op de spread van je bommen.

Het doet mij in ieder geval weer lekker ouderwets aanvoelen als in 1942. Oefening baart kunst denk ik :)
Bedoel meer, ik vind het zwaar irritant dat je door dat rondje kijkt. Ik wil gewoon zoiets als in BF2 in je cockpit o.i.d. haha.

Daarnaast, ik vlieg echt kaarsrecht aan, tank staat stil en ik druk bommenlos exact op het moment dat het rondje op de tank zit. Volgens mijn logica zouden de bommen dan moeten raken, maar vaak gebeurd dat dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

MisterChaoSs schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:27:
[...]

Bedoel meer, ik vind het zwaar irritant dat je door dat rondje kijkt. Ik wil gewoon zoiets als in BF2 in je cockpit o.i.d. haha.

Daarnaast, ik vlieg echt kaarsrecht aan, tank staat stil en ik druk bommenlos exact op het moment dat het rondje op de tank zit. Volgens mijn logica zouden de bommen dan moeten raken, maar vaak gebeurd dat dus niet
Volgens mij is dat juist wat het bombarderen uitdagend maakt. Het is lastig, maar daarmee zorgt het ook weer voor meer balans in de gameplay (overpowered andere classes even daargelaten). Misschien je bommen eens droppen als de crosshair nog nét niet op de tank zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

marapuru schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:31:
[...]

Volgens mij is dat juist wat het bombarderen uitdagend maakt. Het is lastig, maar daarmee zorgt het ook weer voor meer balans in de gameplay (overpowered andere classes even daargelaten). Misschien je bommen eens droppen als de crosshair nog nét niet op de tank zit?
Ja het is nogal random. Ik probeer schuiner aan te vliegen e.d. maar ervoor of erna kan het net zo goed hitten. Zal wel aan de snelheid e.d. liggen, maar dat maakt het wel erg variabel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Guys.. ik lijk problemen te hebben met mijn videokaart..

PC:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670 Boxed€ 228,50€ 228,50
1Asus B85M-E€ 66,78€ 66,78
1Club3D Radeon HD 7970 XT2 '13Series€ 0,-€ 0,-
1WD Green WD20EZRX, 2TB€ 79,90€ 79,90
1Cooler Master CM 690 II Advanced Black and White Edition€ 0,-€ 0,-
1Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10€ 69,70€ 69,70
1Philips 65PUK7120 Zilver, Zwart€ 1.497,35€ 1.497,35
1Lite-On IHOS104-32 (4x, SATA-300, dual-layer, Zwart)€ 0,-€ 0,-
1Seasonic M12II 520W€ 0,-€ 0,-
1Crucial 2.5" M500 240GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.942,23

Even snel mijn inventaris ge-copy-paste.. prijzen doen er verder niet meer toe en de TV is ook overbodige info, maar goed..

Bij het opstarten van BF1 krijg ik een melding van verouderde drivers.. Ga ik vervolgens naar de site van AMD, welke aangeeft dat mijn drivers up-to-date zijn. Na wat verder googlen ontdek ik dat er een work-around is via Regedit en het aanpassen van de versie, maar vervolgens start de game op met een gigantische resolutie (ik heb een 4K monitor), waarbij ik alleen zwart beeld blijf houden.. Ik hoor wel het geluid dus ik weet dat de game start, maar ik krijg hem verder niet aan de praat.

Ik wil niet geloven dat mijn videokaart alweer verouderd is.. het hele systeem is 3 jaar geleden aangeschaft.. :'( :'( Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Thrilled schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:43:
Guys.. ik lijk problemen te hebben met mijn videokaart..

PC:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670 Boxed€ 228,50€ 228,50
1Asus B85M-E€ 66,78€ 66,78
1Club3D Radeon HD 7970 XT2 '13Series€ 0,-€ 0,-
1WD Green WD20EZRX, 2TB€ 79,90€ 79,90
1Cooler Master CM 690 II Advanced Black and White Edition€ 0,-€ 0,-
1Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10€ 69,70€ 69,70
1Philips 65PUK7120 Zilver, Zwart€ 1.497,35€ 1.497,35
1Lite-On IHOS104-32 (4x, SATA-300, dual-layer, Zwart)€ 0,-€ 0,-
1Seasonic M12II 520W€ 0,-€ 0,-
1Crucial 2.5" M500 240GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.942,23

Even snel mijn inventaris ge-copy-paste.. prijzen doen er verder niet meer toe en de TV is ook overbodige info, maar goed..

Bij het opstarten van BF1 krijg ik een melding van verouderde drivers.. Ga ik vervolgens naar de site van AMD, welke aangeeft dat mijn drivers up-to-date zijn. Na wat verder googlen ontdek ik dat er een work-around is via Regedit en het aanpassen van de versie, maar vervolgens start de game op met een gigantische resolutie (ik heb een 4K monitor), waarbij ik alleen zwart beeld blijf houden.. Ik hoor wel het geluid dus ik weet dat de game start, maar ik krijg hem verder niet aan de praat.

Ik wil niet geloven dat mijn videokaart alweer verouderd is.. het hele systeem is 3 jaar geleden aangeschaft.. :'( :'( Iemand ideeën?
Simpel te verhelpen door een registry aanpassing. Moment.. zoek het even op voor je. :)

Edit: Dit even lezen. Bij mij werkte het. https://forums.battlefiel...ment/72229/#Comment_72229

Edit2: Oh.. dat had je al gevonden. 8)7 Misschien je kaart even uninstallen en opnieuw de drivers installeren?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Als een die hard battlefield veteraan ben ik nog niet overtuigd van dit spel. Het voelt alsof ik een kruising zit te spelen tussen hardline en star wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
jagermeister schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:45:
[...]

Simpel te verhelpen door een registry aanpassing. Moment.. zoek het even op voor je. :)

Edit: Dit even lezen. Bij mij werkte het. https://forums.battlefiel...ment/72229/#Comment_72229

Edit2: Oh.. dat had je al gevonden. 8)7
Dat omschreef ik ook :P Ik heb de registry fix gedaan, maar krijg alleen geluid met een zwart scherm (in windowed-modus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Thrilled schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:52:
[...]

Dat omschreef ik ook :P Ik heb de registry fix gedaan, maar krijg alleen geluid met een zwart scherm (in windowed-modus)
Dan zou ik je kaart even helemaal uninstallen en de drivers opnieuw installeren en daarna die registry setting natuurlijk weer doorvoeren.

Ik moest hem een keer of 4 invoeren in de 0001, 0002, 0003 et cetera.... Heb je dat ook gedaan?

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 02-09-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Er waren wel meer kills dan assists op mijn video, maar wat betreft muisklikje en klaar ben ik het niet met je eens. Ik denk dat de moeilijkheidsgraad ligt waar je op speelt. Een PC tegen een Console is niet eerlijk (en zou je eigenlijk niet eens mogen vergelijken IMHO).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

innerchild schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:51:
Als een die hard battlefield veteraan ben ik nog niet overtuigd van dit spel. Het voelt alsof ik een kruising zit te spelen tussen hardline en star wars.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. BF3 vond ik erg tof, voelde veel meer alsof wapens echt 'impact' hadden, zoals in BC2. Hardline vond ik ruk en niet eens gekocht en BF4 was voor mij BF3 met een CoD sausje. Veeeeel te veeeeel customization etc.

Deze BF voelt weer meer chaotisch aan, dwars door het slagveld. Geluiden zijn weer fantastisch, suizende bommen, het weer vind ik echt geweldig. Wapens 'voelen echt aan alsof ze impact hebben' en het gehele BF gevoel keert wat meer terug.

Uiteraard moet er nog veel gefixt worden, maar ik ben positiever over BF1 nu, als over BF4 in de Beta van toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
bvr1986 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:13:
[...]

Zeggen ze Dove in het engels dan? Ik hoorde volgens mij Delta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:10
Leuke bug, vliegtuig draait rond als ie is gecrashed.

Video (op het eind): YouTube: BlazeMuis playing Battlefield 1 Open Beta on Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

itzmxtch schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:02:
[...]

Zeggen ze Dove in het engels dan? Ik hoorde volgens mij Delta.
Hopelijk hoor je voetstappen beter dan dat soort calls mogen wij hopen dan :P

Nee, het is echt 'Duff' :)

Dit is het hele rijtje als ik mij niet vergis:
Apples Butter
Charlie Duff
Edward Freddy
George Harry
Ink Johnnie
King London
Monkey Nuts
Orange Pudding
Queenie Robert
Sugar Tommy
Uncle Vinegar
Willie Xerxes
Yellow Zebra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
Ik snap niet dat er zoveel haat is op deze map; ik vind hem zelf toffer dan die alpha map.Qua uitstraling in ieder geval, heb de alpha te weinig gespeeld om het te kunnen hebben over de balans.
Ben ook wel erg benieuwd naar de dolomieten....

Maat goed, na een paar dagen beta zie ik zat verbeterpunten
- behemoths mogen iets minder health hebben
- anti-tank maatregelen mogen ietsje sterker: je slaat met je anti-tank rocketgeweer nog geen deuk in een pakje boter. Ook verdwijnen je mijnen als je doodgaat.
- de AA is iets te sterk
- Rush is teveel voertuig-georienteerd. de balans is zoek

en natuurlijk de vele bugs...
- einde-ronde-scherm bug
- rondes die voorbij zijn voor de tickets of tijd verstrken is (rush voornamelijk)
- visuele bugs als heuptasjes

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben nog een beetje shellshocked aan het rond rennen. En ik denk dat ik niet de enige ben die er nog niks van bakt, dus tacktiek kan je niet verwachten in zo een beta.

En ook de mensen die al wel goed in console shooters zijn, die zijn ook van alles aan het uitproberen. Is toch logisch? Bovendien ook nog eens leuk om alles eens te zien/doen. Zou me hierover geen zorgen maken. Je moet gewoon een stuk of 3 vaste servers gaan uitzoeken, die altijd vol zitten, met toffe admins, en waar serieus gespeeld wordt.

En hier gaat mijn vraag over. Ik ben een hardcore Vietnam veteraan, en toen speelde ik altijd op de server van de universiteit van twente geloof ik.

Hebben die dat nog steeds? Zaten meer leden van GOT op, jaren lang, elke dag. Want als dat zo is, dan wordt dat mijn home base, ;-). Kom ik misschien nog oude bekenden tegen. Alhoewel de namen wel veranderd zullen zijn.

Edit

Shit.... Dat was PC natuurlijk.... ;-(

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 02-09-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik vermaak me tot nu toe wel met de beta. Al heb ik het idee dat mensen die op ultra spelen minder zien als anderen ? Het lijkt alsof ik veel meer last heb van schaduwen etc ?
Voor rush is deze map niet geschikt, te open, snipe fest.
Of ze gaan met een tank op een berg staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Westie over E FLAG NEEDS TWEAKING! - Battlefield 1 Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Turfschipper schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:10:
Ik ben nog een beetje shellshocked aan het rond rennen.
Ik en flink gedeelte van andere spelers waren dat ook aan het doen laatste potje. We waren immers de burgers in het potje, iig ik neem aan dat we daarom geen wapens hadden gekregen :P. Op paard had ik wel wapens, dus iig mijn eerste sabel kill gemaakt. Maar iemand vertelde daar dat je via career website weer wapens kon krijgen, echter die website zegt me alleen dat ik moet inloggen terwijl ik ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:30
Jeroenimoes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:05:
Ik snap niet dat er zoveel haat is op deze map; ik vind hem zelf toffer dan die alpha map.Qua uitstraling in ieder geval, heb de alpha te weinig gespeeld om het te kunnen hebben over de balans.
Ben ook wel erg benieuwd naar de dolomieten....

Maat goed, na een paar dagen beta zie ik zat verbeterpunten
- behemoths mogen iets minder health hebben
- anti-tank maatregelen mogen ietsje sterker: je slaat met je anti-tank rocketgeweer nog geen deuk in een pakje boter. Ook verdwijnen je mijnen als je doodgaat.
- de AA is iets te sterk
- Rush is teveel voertuig-georienteerd. de balans is zoek

en natuurlijk de vele bugs...
- einde-ronde-scherm bug
- rondes die voorbij zijn voor de tickets of tijd verstrken is (rush voornamelijk)
- visuele bugs als heuptasjes
Het is toch juist leuk dat een tank daadwerkelijk iets is om voor te vluchten? Dat was in WW1 niet anders... Ik vond in de vorige games het schrik effect van een tank eigenlijk wat te beperkt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47
sdk1985 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:44:
[...]

Het is toch juist leuk dat een tank daadwerkelijk iets is om voor te vluchten? Dat was in WW1 niet anders... Ik vond in de vorige games het schrik effect van een tank eigenlijk wat te beperkt.
Klopt, het mag van mij ook maar IETSJE meer ;) Tanks horen een verschrikking te zijn, absoluut.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de Alpha kon je met 3-4 schoten van je anti tank rocket gun een tank opblazen :D

(Alleen werd ie meer als sniper gebruikt }:| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 22:56
Sissors schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:42:
[...]

Ik en flink gedeelte van andere spelers waren dat ook aan het doen laatste potje. We waren immers de burgers in het potje, iig ik neem aan dat we daarom geen wapens hadden gekregen :P. Op paard had ik wel wapens, dus iig mijn eerste sabel kill gemaakt. Maar iemand vertelde daar dat je via career website weer wapens kon krijgen, echter die website zegt me alleen dat ik moet inloggen terwijl ik ingelogd ben.
Wat bij mij hielp was een restart van de game, dus geen wapens hoeven kopen oid :)

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jeroenimoes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:57:
[...]

Klopt, het mag van mij ook maar IETSJE meer ;) Tanks horen een verschrikking te zijn, absoluut.
Ja leuk jó spelers die de ranglijst domineren met 35-2 en zulk soort scores en altijd maar achter de linies blijven om op afstand een kill te maken.

Ik vind dat in games als BF dat tanks juist infantery horen te ondersteunen bij het cappen van vlaggen en altijd het voortouw hoor te nemen in de gevechten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Jeroenimoes schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:57:
[...]

Het is gewoon even wennen, ik zie nog steeds mensen op een tank af rennen in werkelijkheid doet niemand dat.
Men is te veel verwent geraakt met c4 en anti tank mines in bf3 en bf4, dat jihad gedoe kan gelukkig niet in bf1.
Alleen bij de huizen maak je kans, vooral van boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net even beta geprobeerd op mijn nieuwe videokaart, rx480 4gb nitro met oc naar 1360/1870.
Loopt goed en haal tussen de 60-70 fps. Op een oude xeon x5670@ 4.4ghz met 12gb ram @1771 en sabertooth x58.
Alleen zie ik in topic warning staan 50% is native reso(1920x1200 bij mij) maar ik lees overal anders dat 42% native is... ALs ik hem op 50 zet haal ik nog maar in de 50FPS....
Wel alles ultra met geloof TAA ofzo.
Maar vind spel er niet echt goed uitzien, beetje wazig/onscherp.
Op ps4 en mijn tv oogt het scherper(misschien door afstand van de tv) maar vind dat wel beetje raar..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:40
Ik merk op PC wel dat de beta soms gigantisch veel van je cpu en RAM vraagt... Iets teveel als je het mij vraagt. Battlefield gebruikte net 80+% van mijn processor en soms zit ik rond de 10GB RAM.

[ Voor 13% gewijzigd door raiders op 02-09-2016 20:40 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:53

steveman

Comfortabel ten onder

Grootste deel van het potje chauffeur gespeeld in de armored car :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vEmEvnr.png

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
steveman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:40:
Grootste deel van het potje chauffeur gespeeld in de armored car :)

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/14138103_1170512413037166_449365302993118460_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
Cleanup met heavy tank:)

Conclusie: tanks zijn inderdaad overpowered omdat de anti vehicle wapens te zwak zijn. Zelf speel ik altijd een class met anti vehicle wapens in bf4. In bf1 is het veel moeilijker. De mbt law van bf4 is wel te vergelijken met de rocket gun van bf1. Maar dynamite mag net iets sterker als je het vergelijkt met de c4 van bf4. Normaal gesproken speel ik wel hardcore dus dat zou dan nog goed kunnen komen in de hardcore modus?

Edit: de overpowered tanks zijn mede ook zo omdat de chauffeur makkelijker zelf de tank kan fixen. Je hoeft niet eens meer uit te stappen.

[ Voor 43% gewijzigd door headphoneguy op 02-09-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-10 16:55
raiders schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:39:
Ik merk op PC wel dat de beta soms gigantisch veel van je cpu en RAM vraagt... Iets teveel als je het mij vraagt. Battlefield gebrhttps://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1689759/130uikte net 80+% van mijn processor en soms zit ik rond de 10GB RAM.
Klopt, de memory leak is gigantisch. Fora staan er vol van.

Bij mij het zelfde :( kan ongeveer een 15 minuten spelen en dan is het afgelopen .. :+ (8Gb ram)

[edit] Ik heb mn speeltijd weten op te krikken naar 45 minuten d.m.v. het "repairen" van MS Visual, in de volgende map: Origin Games\Battlefield 1 Open Beta\__Installer\vc\vc2013\redist

toch lekker 3 hele rondes kunnen doen, en toen kwam de memory error weer :)

[ Voor 20% gewijzigd door fender89 op 02-09-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Ik heb een nieuw speeltje ontdekt. De Attack Plane met Tank Hunter kit. Werkt goed tegen tanks, werkt super goed tegen Armored Trains, als je goed mikt one shot je vijandige bombers en andere vliegtuigen. Ook mensen die in een kuiltje schuilen zin de klos. Je haalt er zoveel x2 en x3 multi kills mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
ThomasG schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:35:
Ik heb een nieuw speeltje ontdekt. De Attack Plane met Tank Hunter kit. Werkt goed tegen tanks, werkt super goed tegen Armored Trains, als je goed mikt one shot je vijandige bombers en andere vliegtuigen. Ook mensen die in een kuiltje schuilen zin de klos. Je haalt er zoveel x2 en x3 multi kills mee.
Wist wel dat je verschillende vliegtuigen kon kiezen maar waar kies je de "kits" dan waar jij het over hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
headphoneguy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:44:
[...]

Wist wel dat je verschillende vliegtuigen kon kiezen maar waar kies je de "kits" dan waar jij het over hebt?
In-game kun je ze niet unlocken; weet niet of dat een bug is of met opzet. Maar als je naar battlefield.com/career gaat (moet je inloggen, en je battlefield 1 profiel selecteren), kun je onder loadouts meer wapens en items unlocken. En die kun je dan gewoon gebruiken, alleen flammenwerper tanks e.d. lijken niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat ik niet begrijp is dat mensen altijd eerder in de game mogen dan ik..
Ik heb een SSD en zit gewoon te wachten op "game starting in ... seconden", toch zijn ze elke keer al vandoor met alle vehicles ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:40
SmokingCrop schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:50:
Wat ik niet begrijp is dat mensen altijd eerder in de game mogen dan ik..
Ik heb een SSD en zit gewoon te wachten op "game starting in ... seconden", toch zijn ze elke keer al vandoor met alle vehicles ...
Klopt! Dat is een bug! Sommige spawnen al in de game nog voordat de game is begonnen.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 01:04
iedereen hier kan gewoon joinen? kom al sinds release de server niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
ThomasG schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:47:
[...]
In-game kun je ze niet unlocken; weet niet of dat een bug is of met opzet. Maar als je naar battlefield.com/career gaat (moet je inloggen, en je battlefield 1 profiel selecteren), kun je onder loadouts meer wapens en items unlocken. En die kun je dan gewoon gebruiken, alleen flammenwerper tanks e.d. lijken niet te werken.
Op Xbox one in ieder geval kan je zodra je een tank/vliegtuig kan kiezen, op de customize knop drukken als je deze selecteerd.

[ Voor 8% gewijzigd door CyberJohn op 02-09-2016 21:04 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
CyberJohn schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:02:
[...]

Op Xbox one in ieder geval kan je zodra je een tank/vliegtuig kan kiezen, op de customize knop drukken als je deze selecteerd.
Op de PC kun je ze in-game wel selecteren, maar je kunt het niet in-game unlocken (of ik ben gewoon scheel, dat kan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
ThomasG schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:11:
[...]
Op de PC kun je ze in-game wel selecteren, maar je kunt het niet in-game unlocken (of ik ben gewoon scheel, dat kan ook).
Mhm zal eens even kijken, sowieso is het hinderlijk dat je de kit niet kan aanpassen zonder dat er een tank/vliegtuig vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
goed. als de servers draaien en je zit in een potje waar een beetje teamwork in zit, dan is het dikke fun :) Chaos op de map is dan ook weer compleet. Ook mooi tank kunnen uitschakelen met een sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-10 22:38

J8S

Meer mensen hier die last hebben van behoorlijke CPU usage? Heb een i5 6400 en tik soms de 100% aan. Zit eigenlijk altijd wel boven de 80%. Is BF een CPU heavy game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dit is de kudtste bug

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
J8S schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:29:
Meer mensen hier die last hebben van behoorlijke CPU usage? Heb een i5 6400 en tik soms de 100% aan. Zit eigenlijk altijd wel boven de 80%. Is BF een CPU heavy game?
Yup, ik tik soms de 95-100% aan met alle 4 cores van i5 3570K.
Misschien toch maar eens wat meer overklokken. Op die momenten voelt het dan ook niet 100% smooth meer. (al heb ik dan nog 75+ FPS)

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 02-09-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ik kwam net iemand tegen die onzichtbaar was, zal later uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Ik zat voor het eerst in the highlights, ik was trigger happy, lol.

Zo nog eens een sessie knallen, ben al bijna hooked. Ga hem zeker halen, maar wacht wel ff de launge af en of dat alles goed werkt.

Maar hier ga ik veel plezier mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Er zijn zeker nog wat puntjes op de T te zetten, maar leuk vind ik hem al wel :)

Ik wil met joystick vliegen!!

[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 02-09-2016 21:47 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-10 22:38

J8S

SmokingCrop schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:40:
[...]

Yup, ik tik soms de 95-100% aan met alle 4 cores van i5 3570K.
Misschien toch maar eens wat meer overklokken. Op die momenten voelt het dan ook niet 100% smooth meer. (al heb ik dan nog 75+ FPS)
Nee precies heb soms van die lag spikes en ik heb het gevoel dat mn CPU het dan even niet aankan. Vind dat trouwens wel vrij opmerkelijk hoor, komt toch niet heel vaak voor dat een vergelijkbare game 100% CPU usage haalt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

ThomasG schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:47:
[...]
Man, man ,man.

Wat is dat nu weer voor omslachtig gedoe. Hebben ze er eindelijk een serverbrowser inzitten, moet je je vehicles weer aanpassen in de browser. Why? Je class loadout kies je toch ook gewoon ingame?

Fijn dat dit ook nergens aangegeven wordt, en dat je het moet vernemen van fora. Evenals de verschillende viewpoints van de bomber. Staat ingame aangegeven met een 3, maar is gewoon rechtermuisknop....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:32

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Jeroenneman schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:49:
[...]

Man, man ,man.

Wat is dat nu weer voor omslachtig gedoe. Hebben ze er eindelijk een serverbrowser inzitten, moet je je vehicles weer aanpassen in de browser. Why? Je class loadout kies je toch ook gewoon ingame?

Fijn dat dit ook nergens aangegeven wordt, en dat je het moet vernemen van fora. Evenals de verschillende viewpoints van de bomber. Staat ingame aangegeven met een 3, maar is gewoon rechtermuisknop....
Volgens mij kan het in de volledige game wel ingame, maar is het nu uitgezet. Maar dan nog wordt het zoeken in de niet zo duidelijke menu's. :+

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
ThomasG schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:11:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/k8cnrrmb5/20160902_215518.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Ik wil graag de irritantste ps4 bug benoemen.
Herhaaldelijk verdwijnt het (land)voertuig in het niets terwijl je aan het rijden bent. Rijden we met z'n 5en vanaf checkpoint E notabene en ineens plop! Daar staan we dan in het zand en het voertuig is nergens te bekennen. E heeft nooit voertuigen dus met zn allen lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:23

Shabbaman

Got love?

headphoneguy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:00:
Herhaaldelijk verdwijnt het (land)voertuig in het niets terwijl je aan het rijden bent. Rijden we met z'n 5en vanaf checkpoint E notabene en ineens plop! Daar staan we dan in het zand en het voertuig is nergens te bekennen. E heeft nooit voertuigen dus met zn allen lopen..
Dat heb ik op pc ook al een paar keer gehad.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik dacht even dat je bedoelde dat het voertuig onzichtbaar zou worden en dat je dan met z'n vijven over het terrein zou zweven. Lijkt me hilarisch te zien :+

Persoonlijk vind ik het wel aardig spelen maar ben bij lange na nog niet overtuigd. Helemaal na het voor mij tegenvallende BF3 en BF4 wacht ik hier nog rustig mee. Eventueel totdat er een got oid komt waar alle dlc in zit ofzo.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

1x gehad nu op pc: YouTube: DudeWhereIsMyCar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
meerdere malen al gisteren en vandaag op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Er is iets goed mis met dit spel. Of met mijn PC. Ik zie telkens mijn scherm ineens op zwart gaan, het krijgt helemaal geen inputsignaal meer. En zo crasht dus de virtuele machine waar ik het in draai, met enkele seconden later ook het host OS, welke gewoon helemaal vastloopt. Zelfs de reset button van de PC stopt met werken.

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Diverse spellen op mijn VM gespeeld op LAN parties, en Dragon Age Inquisition, Tomb Raider, en Rise of the Tomb Raider (in DX12 mode) erop uitgespeeld. Ook een enkele keer Battlefield 4 ging prima. Nooit ergens last van gehad, behalve wellicht een verouderde videokaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 02-09-2016 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik had dit nu net ook. Nadat ik gerevived werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Ik (en wat anderen) kan al 2 dagen geen upgrades meer kopen van de warbonds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 01:04
kever678 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:01:
iedereen hier kan gewoon joinen? kom al sinds release de server niet op
Ander Origin account aangemaakt en het werkt. Maar eens een ticket inschieten waarom ik met mijn gebruikelijke account niet kan joinen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta even gespeeld en ben eigenlijk helemaal niet onder de indruk. Zo leuk als de filmpjes leken zo inspiratieloos dit de zoveelste andere skin van battlefield lijkt. Misschien moet ik het nog een kans geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2016 23:17 ]

Pagina: 1 ... 33 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.