Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16
Die driverclass vind ik een goed idee, alleen zou het wat mij betreft wel zo moeten zijn dat je terug naar je basis moet kunnen om je gekozen kit te halen (Best of both worlds).

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 04-09-2016 19:05 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 11:32
Jumpman schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:05:
Die driverclass vind ik een goed idee, alleen zou het wat mij betreft wel zo moeten zijn dat je terug naar je basis moet kunnen om je gekozen kit te halen (Best of both worlds).
Je kunt natuurlijk ook gewoon het kitje van een gesneuveld iemand te halen. En omdat je driver klasse bent, had je helemaal geen gekozen kit. Als je een tank kiest ben je namelijk geen assault of medic op dat moment, maar al een driver klasse voordat je gespawned bent.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 22:44
ThomasG schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:00:
[...]
Dat moet je wel aanzetten. De deployen van wapens staat namelijk standaard uit in de settings.
Vreemd.. ik heb nooit wat aan of uit gezet en kan gewoon mijn Rocketgun op een muurtje deployen. Dat het ding niet uit de heup kan schieten is prima en fijn. Lekker leunen en dan een sniper uit zijn huisje knallen geeft heerlijke voldoening.

Overigens kan ik momenteel geen enkele game meer joinen, of hij laad onbeperkt of hij kickt me eruit om een of andere reden.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
Om met een snipergeweer te schieten, moet je dan eerst speciale handelingen of zo verrichten? Ik krijg het niet voor elkaar om een schot te lossen, al druk ik 80.000 keer mijn trigger in, er gebeurt niets.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:50
Prosac schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:10:
[...]

Overigens kan ik momenteel geen enkele game meer joinen, of hij laad onbeperkt of hij kickt me eruit om een of andere reden.
Hier nog 1...

i7-4770 + GTX1070 → 7800X3D + 9070XT #Gamerdad

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
Hier ook... server problemen of zal de beta periode voorbij zijn,

Stay hungry, stay foolish!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Lukt mij ook niet. Niet met matchmaking, maar ook niet met de server browser. Jammer.
Ag, dan maar BF4, is ook leuk!

• douwe.nl
Kreeg net de melding dat de verbinding met de EA servers er uit lag...

Idd, slinger nu BF4 aan :)

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:05:
Kan je beter gewoon redeployen.. :9

• douwe.nl
BF4 kom ik ook niet in :D

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Noooo dat is wel balen.. Zou het echt net weer opstarten :P Ik heb vanmiddag na een paar dagen niet te (kunnen) spelen de bèta weer eens aangeslingerd en merkte toch al best een verschil met de eerste dagen. Er was veel meer teamplay, squadplay en (gelukkig) waren er ook meer mensen die zich vol op tanks stortten zodra er eentje in de buurt kwam. Dit maakte mijn ervaring echt een heeel stuk beter!

Heb vanmiddag grotendeels als Medic of Support besteed en samen met een leuke ploeg medespelers in een squad meerdere potjes succesvol afgewerkt. Daarbij ook eens wat langer in een attack plane met Tank Hunter loadout gespeeld en daar erg veel plezier mee gehad. Het gooien van bommen reageert goed op hoe je ze richt en die dingen doen een lekker staaltje damage :)

Mijn enthousiasme is daardoor wel weer een stukje verder gegroeid! Ben heel erg benieuwd naar de andere maps in de full game :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16
SmokingCrop schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:37:
[...]

Kan je beter gewoon redeployen.. :9
Dat kost een ticket toch?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 10:51
werkt hier weer!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:41
Bij BF1 kost doodgaan geen tickets.

YouTube

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Lekker Ventje schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:10:
Om met een snipergeweer te schieten, moet je dan eerst speciale handelingen of zo verrichten? Ik krijg het niet voor elkaar om een schot te lossen, al druk ik 80.000 keer mijn trigger in, er gebeurt niets.
ga even liggen en probeer het dan nog een keer :). Jij hebt denk ik de tankgewehr op gepakt en die kan je alleen afvuren als je op de grond ligt en een bipod op zet!

• Prosac
  • Laatst online: 16-11 22:44
Nu je met die rocketgun een wat eerlijker kans hebt tegen tanks, is het een stuk leuker inderdaad.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 19:22
DutchManticore schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:52:
Weer plotseling uit een game gekickd...
Wil ik weer joinen, weer dezelfde fouten "Matchmaking failed" "Could not connect" etc.
Uh... Iets met beta.. Zucht 8)7

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Prosac schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:58:
Nu je met die rocketgun een wat eerlijker kans hebt tegen tanks, is het een stuk leuker inderdaad.
Als je straks alle wapens kunt unlocken dan krijgen tanks het wel moeilijker, soms moet je ook een offer
brengen voor je team, blies een tank op met dynamite, koste wel mijn leven maar C
kon eindelijk gepakt worden.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:53
make love not war is het thema vanavond.. Hele tijd iedereen zonder wapens..

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 02:14
Overigens denk ik dat de game echt meer diepgang zou hebben als het aantal wapens beperkt is. Vind altijd dat het zo gaat draaien om wie sterkste wapens heeft en vrijspelen van wapens. Hierdoor krijgt gameplay een secundaire rol.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net een hele pot zonder wapens (bij diverse mensen) en einde ronde 0 punten voor iedereen

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• SmokingCrop
  • Niet online
Bij Conquest niet meer

• k1978
  • Laatst online: 10:53
Stop ermee.. Zonder wapen toch stuk minder interessant !!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Niet te spelen zo

• da_PSI
  • Laatst online: 08:56
k1978 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:00:
Stop ermee.. Zonder wapen toch stuk minder interessant !!
Zorg dat je in de jeep komt.., en rijdt de enemy plat :P... werkt prima hehe

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
Ik zag hier van de week iemand die met zijn tank sniper even een tri plane neerschoot.

Nou dat wapen is dus echt abnormaal sterk ik had heb vanavond even te pakken en ik had 10 kils te pakken.
Daarnaast haalde ik ook even een triplane neer met een kogell

Nickname KasPlantje.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Moet je nu na elk potje van server switchen om class xp te score ivm die bug?

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
GerGio schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:17:
Ik zag hier van de week iemand die met zijn tank sniper even een tri plane neerschoot.

Nou dat wapen is dus echt abnormaal sterk ik had heb vanavond even te pakken en ik had 10 kils te pakken.
Vooral tegen infantry is hij OP, al raak je een teen dan is het nog instakill :9

iRacing Profiel

• Paulus07
  • Niet online
Holy crap die tank killer is lomp. Heel potje in rond kunnen rijden en uit kunnen leven.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
GerGio schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:17:

Dan waren de tegenstanders aan het slapen. Het is een leuk ding hoor, maar gezien je moet liggen om hem af te vuren, kan je niet makkelijk ergens op schieten. Eb als je niet oplet raak je de grond voor je raakt en blaas je jezelf op, en je bent een makkelijk doelwit voor snipers. Als je een lekkere camp spot hebt kan het werken, maar dan werken meeste spullen wel prima.

En BF zoals we BF gewend zijn: http://9gag.com/gag/aopx8xw :P

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 04-09-2016 22:15 ]

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 17:28

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Is het niet meer mogelijk wapens te upgraden? Ik lijk weer rank 0 te hebben? Of gaat je rank omlaag als je upgrades doet?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
To easy schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:56:
[...]

ga even liggen en probeer het dan nog een keer :). Jij hebt denk ik de tankgewehr op gepakt en die kan je alleen afvuren als je op de grond ligt en een bipod op zet!
Ik heb dat standaardgeweer geprobeerd wat bij de scout zit. Ik zie genoeg scouts staan, of is dat met een gekocht geweer?
Wil de klasse gewoon even proberen, al zal het toch wel op support en assault uit gaan draaien als de game straks uit is.

Wel balen dat een klant al zijn werk van het jaar opgespaard heeft en dat juist half oktober uitgevoerd wilt hebben :'( Heb gevraagd om het werk naar voren te schuiven, twee van zijn mensen spelen al jaren BF en willen ook graag BF1 spelen dus wie weet :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SomerenV
  • Laatst online: 12:23

SomerenV

It's something!

Oké, ik heb er nu een aantal uurtjes op zitten met Battlefield 1. Ik kan me er prima mee vermaken, ook al is deze map niet helemaal mijn ding.

- Tanks zijn echt gewoon te machtig, althans in het open. Waar je in alle eerdere Battlefields fatsoenlijke antitank-wapens hebt als infanterie, moet je het nu doen met granaten (die je zeer weinig hebt) of een wapen dat je op één plek in de map op kunt pikken. Net had ik een K/D van 31-1 en ik ben absoluut niet enorm goed in dit soort games. Normaal zit ik ergens bij de middenmoot.

- Bewegingen tijdens lopen, rijden en met het paard zijn nog behoorlijk buggy. Nu weet ik dat deze beta waarschijnlijk een build is van een paar maanden oud, maar het stoort... heel erg. Hopelijk dat het gefixed is bij de release.

- De sniper gebruiken is echt een héél stuk makkelijker dan in voorgaande delen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg omdat een kill maken echt enorm bevredigend is. Enige nadeel is dat er constant nogal wat sniper rondlopen. Maar dan gaan we weer naar punt 1: als je in de tank ziet kun je de snipers vliegles geven. Lichtpuntje zien, richten, schieten, halve gebouw aan gort en siper dood _/-\o_

- De kraters zijn echt awesome om te zien. Na een tijdje lijkt het slagveld net een maanlandschap.

- Performance is echt belachelijk goed. Zelfs op mijn inmiddels redelijk achterhaalde i5-2500K en Radeon 280X draait het als een zonnetje met de meeste settings op Ultra.

- Doordat kills nu niet, of veel minder, meetellen voor de tickets is de medic-class een beetje overbodig geworden. Waar je eerst de ticketbleed kon stoppen door goede medics te hebben is dat er nu niet meer en da's zonde.

- Weapon pickups. Ik had er in Battlefront een hekel aan en da's nu niet minder. Zorg gewoon dat je die 'classes' kunt kiezen en beperk het aantal van die classes dat rond kan lopen. Een beetje zoals met de voertuigen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• SmokingCrop
  • Niet online
SomerenV schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:03:
Oké, ik heb er nu een aantal uurtjes op zitten met Battlefield 1. Ik kan me er prima mee vermaken, ook al is deze map niet helemaal mijn ding.

- Tanks zijn echt gewoon te machtig, althans in het open. Waar je in alle eerdere Battlefields fatsoenlijke antitank-wapens hebt als infanterie, moet je het nu doen met granaten (die je zeer weinig hebt) of een wapen dat je op één plek in de map op kunt pikken. Net had ik een K/D van 31-1 en ik ben absoluut niet enorm goed in dit soort games. Normaal zit ik ergens bij de middenmoot.
Er is een anti-tank launcher hoor ;)
Daarvoor moet je echter een level hoger zijn met de assault class. Daar zit overigens bijna geen bullet drop op, dus kan je van lekker ver op tanks schieten. Wanneer iedereen die unlocked heeft, zal de tank ownage wel anders zijn.

Maar die kleine tank gaat alleszins al een nerf krijgen. (confirmed via twitter)

• SomerenV
  • Laatst online: 12:23

SomerenV

It's something!

SmokingCrop schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:07:
[...]

Er is een anti-tank launcher hoor ;)
Daarvoor moet je echter een level hoger zijn met de assault class. Daar zit overigens bijna geen bullet drop op, dus kan je van lekker ver op tanks schieten. Wanneer iedereen die unlocked heeft, zal de tank ownage wel anders zijn.

Maar die kleine tank gaat alleszins al een nerf krijgen. (confirmed via twitter)
Oh, dat wist ik niet :) En mijn killstreak was ook met dat kleine ding. Die is wendbaar, snel, en je kunt je makkelijk ergens verschuilen om te repareren. Overigens blijf ik erbij dat ik een tankkiller liever als beperkte class zie dan als een pickup of unlockable. Met de unlockable krijg je namelijk het risico dat de balans weer zoek raakt als iedereen met zo'n ding rondloopt. Als normale infanterie moet je je redelijk machteloos voelen tegenover een tank, maar wel weten dat er teamleden zijn die wél opgewassen zijn tegen zo'n metalen reus.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Lekker Ventje schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:58:
[...]

Ik heb dat standaardgeweer geprobeerd wat bij de scout zit. Ik zie genoeg scouts staan, of is dat met een gekocht geweer?
Wil de klasse gewoon even proberen, al zal het toch wel op support en assault uit gaan draaien als de game straks uit is.

Wel balen dat een klant al zijn werk van het jaar opgespaard heeft en dat juist half oktober uitgevoerd wilt hebben :'( Heb gevraagd om het werk naar voren te schuiven, twee van zijn mensen spelen al jaren BF en willen ook graag BF1 spelen dus wie weet :)
Die scouts hebben allemaal zo'n Russisch geweer. Die zijn best goed.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
[b][message=48213279,noline]
- Performance is echt belachelijk goed. Zelfs op mijn inmiddels redelijk achterhaalde i5-2500K en Radeon 280X draait het als een zonnetje met de meeste settings op Ultra.
Ja, hij is bijzonder lief voor de hardware, dat had ik niet gedacht.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Soms word ik afgeknald met een pistool nadat ik bezig was iemand vol lood te pompen. Sta je een half uur op hem te ratelen, ga je dood door een nerf pistooltje, Balans is soms wel een beetje zoek. En ik werd net geraakt door een heuvel heen, wat ook best apart is.

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:10
Ik speel op de PS4 en ik merk dat ik moeite heb om de enemy/vijand te zien laat staan spotten. Spotten werkt nog niet echt prima geloof ik en de vijand kan ik gewoon niet goed zien. Ik heb dit in dit topic gezocht op verschillende keywords maar vind daar nog niet echt iets over.

Hebben meerdere daar problemen mee of is er iets wat ik kan doen om dat beter door te krijgen? Of is dit iets wat aan de map ligt gezien de woestijn en de kleuren van de kleding bijna hetzelfde zijn?

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

En ik net maar klagen dat een pistoolschot meer schade doet dan een half magazijn uit een machine geweer. Blijkt dat de spuit nog meer overpowered is :+

http://i.imgur.com/P8OkCrN.gifv

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
Sissors schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:14:
[...]

Dan waren de tegenstanders aan het slapen. Het is een leuk ding hoor, maar gezien je moet liggen om hem af te vuren, kan je niet makkelijk ergens op schieten. Eb als je niet oplet raak je de grond voor je raakt en blaas je jezelf op, en je bent een makkelijk doelwit voor snipers. Als je een lekkere camp spot hebt kan het werken, maar dan werken meeste spullen wel prima.
Nou niet helemaal maar ik was juist niet aan het campen. Want dan hebben ze je zo. Ze komen je rushen en dan heb je gewoon een te lange reload. Overigens kun je hem ook vanuit een raam afschieten dat maakt het killen van vijanden al een heel stuk makkelijker. ik kwam er gisteren achter dat tanks en jeeps ook niet echt blij zijn met je. Man wat doet dat ding een damage.

Nickname KasPlantje.

• Sissors
  • Niet online
Wil hij wel vanuit een raam schieten? Lukte mij niet toen ik dat probeerde (en daardoor ging ik ervanuit dat het niet mogelijk was, nog maar eens proberen).

Al onder de streep blijft het een stuk slechter dan bijvoorbeeld een RPG in BF4 tegen tanks, omdat je simpelweg niet even uit dekking kan komen en direct schieten, en hij doet niet meer schade tegen een tank dan dus een RPG in BF4 doet (<20 tegen een light tank van voren), dus je kan je magazijn erop leegschieten en vervolgens repareert die gewoon zichzelf. En dat een landship sterk is kan ik wel mee leven, gezien er 5 man ofzo in zit. Maar die light tanks doen niet onder voor een MBT in BF4, en je hebt toch serieus mindere anti-tank opties.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:48

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kap nou eens met die Pre-orders, het enige dat je ermee doet is EA belonen voor crap praktijken. Ik snap dat mensen enthousiast zijn na het spelen van de bèta, maar koop het spel lekker op of na release. Het is echt niet zo dat de keys zometeen op zijn.. En daarnaast is het spel in de eerste week wss toch niet speelbaar..

That said, ik kan niet wachten tot ie uitkomt!

Ik hoop alleen wel op wat leukere maps, met meer urban settings en zonder zo'n belachelijk groot stuk niemandsland.
De gameplay (op de overpowered snipers na) is erg leuk, ondanks dat iedereen zegt dat het spel sneller is, voelt het wat rustiger en hierdoor zijn naar mijn idee de vuurgevechten vaak wat langer.
De Antitank gun is vermakelijk en ik ben door BF4 al goed gewend aan het uitklappen van de bipod (speel in BF4 altijd met M249) al zou hij vanuit 1 player gezien iets meer damage mogen doen, het is nu nog steeds lastig om in je eentje een tank uit te schakelen.
De vliegtuigen zijn misschien wel de beste verandering sinds BF4, daar gebruik ik ze nooit (enkel als taxi) omdat je altijd zo ver van de rest van de actie bent. In BF1 zit je met de vliegtuigen juist bovenop de actie en het toevoegen van meerdere seats maakt de luchtgevechten erg gaaf, niets zo leuk om al rollend en looping makend de ene na de andere fighter neer te halen.

Dus zin in? Ja, kom maar op met de full game, maar Pre-order? Hell no!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Tijgertje
  • Laatst online: 14-11 21:44
Ben ik de enige die Rush een groot drama vind? Om te janken als aanvaller, gewoon geen doen geweest tot nu toe. Met conquest weet ik wel aardig wat af te knallen, maar met rush..

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

WhiteTiiger schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:15:
Ben ik de enige die Rush een groot drama vind? Om te janken als aanvaller, gewoon geen doen geweest tot nu toe. Met conquest weet ik wel aardig wat af te knallen, maar met rush..
Ik heb juist bijna alleen nog maar Rush gespeeld, omdat op Conquest ik constant zonder wapen spawn :+
Alleen op Rush heb je nog veel meer teamwork nodig dan op Conquest, waarbij je op Conquest in je eentje nog wel een vlag kan veroveren kom je daar op Rush niet mee weg.

• Asgaro
  • Laatst online: 08-10 17:01
Mad-Matt schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:47:
Net een hele pot zonder wapens (bij diverse mensen) en einde ronde 0 punten voor iedereen
Damn, games hebben een vorm van realisme bereikt die ik nooit voor mogelijk achtte... Nu houden ze ook al rekening met besparingen opgelegd door de overheid.

• Paulus07
  • Niet online
En weer een battlefront iets in de beta. De force push :P

https://twitter.com/Battlefield/status/772509618820046848

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
MeltedForest schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:41:
[...]

Ik heb juist bijna alleen nog maar Rush gespeeld, omdat op Conquest ik constant zonder wapen spawn :+
Alleen op Rush heb je nog veel meer teamwork nodig dan op Conquest, waarbij je op Conquest in je eentje nog wel een vlag kan veroveren kom je daar op Rush niet mee weg.
Als je daar last van hebt, gewoon een nieuwe server zoeken :) Je kunt heel snel controleren of een server goed is of niet. Als bij alle spelers een 0 als level staat, meteen er uit gaan en een nieuwe zoeken. Als je gewone level voor je naam staat, dan zit je goed :)

Verwijderd

WhiteTiiger schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:15:
Als aanvaller is het juist zo easy, je pakt een tank en klaar is Kees...

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
ik van het weekend een aantal keer geprobeerd om assault of medic te spelen, die machineguns doen veel te weinig damage... Met die handpistool schiet je iedereen in 1/2 schoten neer en met je machinegun schiet je heel magazijn leeg en is hij nog niet dood.... Daarom alleen maar sniper gaan spelen want dat is van afstand 1 schot meestal wel dood en handgun dus in 2 schoten :) elke game medaille omdat ik dan meeste (10-15) handgun kills had haha

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
jurgenb1990 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:46:
ik van het weekend een aantal keer geprobeerd om assault of medic te spelen, die machineguns doen veel te weinig damage... Met die handpistool schiet je iedereen in 1/2 schoten neer en met je machinegun schiet je heel magazijn leeg en is hij nog niet dood.... Daarom alleen maar sniper gaan spelen want dat is van afstand 1 schot meestal wel dood en handgun dus in 2 schoten :) elke game medaille omdat ik dan meeste (10-15) handgun kills had haha
Als medic spelen doe ik enkel als ik samen speel met iemand. De een medic de ander support, dan kun je het een hele tijd uithouden. Als assault en sniper kom je constant zonder munitie te zitten en kun je elkaar niet helpen als je bijna dood gaat. Wat dat betreft is er wel een mooie balans tussen het spelen als lone wolf en teamwork.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:37
Vandaag laatste dagje BF1 spelen voor mij.. morgenvroeg krijg ik de sleutels van mijn nieuwe huis, en daarna dus klussen, klussen en nog meer klussen.
wesley17 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:53:
Vandaag laatste dagje BF1 spelen voor mij.. morgenvroeg krijg ik de sleutels van mijn nieuwe huis, en daarna dus klussen, klussen en nog meer klussen.
Tsja.. het is maar waar je prioriteiten liggen.. Bij mij staan prioriteiten nooit bovenaan mn lijstje :>

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Asgaro schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:44:
[...]

Damn, games hebben een vorm van realisme bereikt die ik nooit voor mogelijk achtte... Nu houden ze ook al rekening met besparingen opgelegd door de overheid.
idd, super realistisch, tof was het echter niet. :P

Ik moet zeggen dat ik de granaten erg slap vind. Tot zover maar 1 kill ermee, dit omdat ik met m'n sniper hem al naar 20hp had gebracht.

Niemand zit erop te wachten, maar hierbij mijn top en minpunten:

Top:
- wapens, echt tof
- sfeer, erg verfrissend terug naar een oude setting
- Geen lock-on etc. Lekker oldschool
- snipen, het lukt me weer
- glare van scope, top, zo kan een sniper niet de hele pot op 1 plek blijven
- paardjes, toch wel leuk

Min:
- blijft een buggy engine
- op het moment weinig dingen tegen tanks
- weinig teamplay (squad allemaal eenlingen, niet echt nodig om een team van klasses te maken)
- verbinding (maar dit is uiteraard vanwege beta)

Al met al vermaak ik me prima

[ Voor 37% gewijzigd door Mad-Matt op 05-09-2016 10:07 ]

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 09:02
Ik ben er nog niet uit wat ik van BF1 vind.
Ik vind hem eigenlijk te veel als battlefront spelen en dat is wat jammer imo.

Ik vind de sniper en de light tanks oppermachtig op de map uit de beta.
Tevens merk ik dat de kleine dingen me teleurstellen, zoals het moeten spawnen in een plane of tank.
Ik vond het juist mooi om een vliegveld te hebben een plane te pakken en zo het gevecht in te gaan, tuurlijk was dat ook niet ideaal maar er was iets geweldigs aan die manier van spelen en volgensmij ook de reden waarom battlefield battlefield maakte.

Bij elke nieuwe BF heb ik het gevoel dat je steeds meer aan het handje gehouden word, dat werd dan gecompenseerd door een hele goede game, zoals bf2, bfbc2 en bf3, maar bf4, bfhl en swbf konden daar niet meer aan tippen. Ik hoop daarom dat bf1 nog wel een slag weet te maken om leuker te worden.
Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:03:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de granaten erg slap vind. Tot zover maar 1 kill ermee, dit omdat ik met m'n sniper hem al naar 20hp had gebracht.
De granaat is vooral ideaal als je snel een vlag moet verdedigen en doodgaan/erop spawnen is sneller dan er naar toe lopen, of zonder ammo/health zit, ff van kit moest wisselen, of snel bij je squadmates wilt kunnen spawnen.

Eén van de belangrijkste PTFO tools is het zelfmoord plegen op dit moment, sneller kom je niet bij vlaggen of sneller aan nieuwe gear om bv tanks uit te schakelen.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:14

Stewie!

Keen must die!

Die Howitzer light tank is een feest. Daar eindig je makkelijker met 32 kills op 2 deaths de ronde mee. Op Conquest, rondom C rond blijven rijden om de 3-4 punten in die buurt bezet te houden en direct terug in te nemen wanneer nodig. Geen gebouw staat meer overeind, muurtjes rij je omver. Als je infantrie support krijgt is dat echt een volle ronde genieten!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:
[...]

De granaat is vooral ideaal als je snel een vlag moet verdedigen en doodgaan/erop spawnen is sneller dan er naar toe lopen, of zonder ammo/health zit, ff van kit moest wisselen, of snel bij je squadmates wilt kunnen spawnen.

Eén van de belangrijkste PTFO tools is het zelfmoord plegen op dit moment, sneller kom je niet bij vlaggen of sneller aan nieuwe gear om bv tanks uit te schakelen.
Zo had ik het nog niet gezien, maar idd, goede optie. zeker omdat deaths geen tickets meer kost.

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 21:57
EXCalibur_EeK schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:41:
[...]

Er is een nieuwe driver uit met crossfire support voor bf1. Misschien eens proberen.
Thx voor de tip! Vanavond eens proberen dan :)

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

• Sissors
  • Niet online
Escape -> redeploy heb je daar ook voor hoor :P. Overigens heb ik geen klachten over granaten, ik heb zelfs het idee dat ze wat sterker zijn dan in BF4, maar daar gebruikte ik ook vaak mini's, of de contact granaten, en iig minis zijn zwakker dan de normale.

Maar granaat werkt prima om een gebouw leeg te maken of als iemand in dekking ligt. Ik gebruik zelfs regelmatig mijn anti-tank granaten als reguliere granaten. Ze zijn wat minder effectief, maar nog steeds wel wat infanterie kills ermee, en degene die in het gebouw ziet vooral een granaat naarbinnen komen en dat is meestal wel genoeg om ze naar buiten te jagen. En anders doordat ik hem verwond iig bevestiging dat hij daar zit.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Gisteren even gevlogen met m'n xbox controller (bij gebrek aan joystick support...........) en ik denk dat de fighter met de AT-gun wel eens m'n favoriete toestel kon worden. Echt mooi om met een schot zo'n bomber op te blazen XD *triple kill* Wellicht had ie al wat tikken gehad.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stewie! schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:51:
Die Howitzer light tank is een feest. Daar eindig je makkelijker met 32 kills op 2 deaths de ronde mee. Op Conquest, rondom C rond blijven rijden om de 3-4 punten in die buurt bezet te houden en direct terug in te nemen wanneer nodig. Geen gebouw staat meer overeind, muurtjes rij je omver. Als je infantrie support krijgt is dat echt een volle ronde genieten!
Belachelijk is ook die AT gun van assault, ding tikt nog geen deuk in zo'n tank, beste damage tot heden is 19dmg :/ Met 3 kogels haal je dus max niet eens 60, dus je hebt al 2 man volledige ammo nodig om 1 tank uit te schakelen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:

Wat de gameplay imho totaal niet bevordert, ik speelde 99% medic in de BF series, heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld in BF. Ammo op? Gewoon doodgaan, heb je sneller nieuwe ammo dan een support zoeken en die ~10sec reload per granaat/secondary.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BlazeMuis
https://mobile.twitter.co...status/772683959398387712

Update incoming!

[ Voor 13% gewijzigd door BlazeMuis op 05-09-2016 11:06 ]

• MeltedForest
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

REDSD schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:05:

Ik vind de sniper en de light tanks oppermachtig op de map uit de beta.
Tevens merk ik dat de kleine dingen me teleurstellen, zoals het moeten spawnen in een plane of tank.
Ik vond het juist mooi om een vliegveld te hebben een plane te pakken en zo het gevecht in te gaan, tuurlijk was dat ook niet ideaal maar er was iets geweldigs aan die manier van spelen en volgensmij ook de reden waarom battlefield battlefield maakte.
Probleem is alleen dat je met 5 man op het vliegveld staat te wachten op een jet, en als je dan erin zit dat je al half kapot wordt geschoten door je team omdat zij dan nog langer op de volgende moeten wachten. Nu zie je gelijk of er een tank beschikbaar is of niet en zo niet, dan hoef je ook niet te wachten...

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:33
Zo moet zeggen dat ik zeer positief ben over BF1. Lekker chaotisch maar als je goede samenwerking hebt dan kan je zeer ver komen.
Ik hoor veel mensen klagen over tanks, maar ik heb er eerlijk gezegd geen last van.

Als je goede bombers hebt, dan zijn die tanks zo weg. En anders pak je zo'n launcher tegen een tank. Als je op de juiste plekken mikt kan een tank snel waardeloos worden.

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Ohja, en die Tank gewehr! *BAM* in 1 schot autootje met MG opgeblazen XD

Wel jammer dat ie geen scope heeft... Wordt wel een beetje met je neus op het scherm zitten om wat op een grotere afstand te raken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• corporalnl
steveman schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:15:
Ohja, en die Tank gewehr! *BAM* in 1 schot autootje met MG opgeblazen XD

Wel jammer dat ie geen scope heeft... Wordt wel een beetje met je neus op het scherm zitten om wat op een grotere afstand te raken.
Haha dat ding is geniaal, je kan dat wapen ook als sniper gebruiken =P. 1 hit 1 kill.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Tja, maar BF in je eentje is toch nooit echt serieus te doen? Medics en supports lopen je inderdaad straal voorbij. In BF3 viel het nog wel mee, maar sinds BF4 is het echt een ramp. Ik heb letterlijk voor supports staan dansen en springen, maar nee hoor geen ammo uit te krijgen. Ik ben volgens mij ook de enige die constant van die medicpakjes of ammopakjes loopt te spammen in BF1. En squad teamplay met onbekenden kun je ook wel haast vergeten, want iedereen rent toch wel een andere kant uit. Gisteren heb ik voor het eerst met vijf vrienden in een squad gespeeld samen met teamspeak, en dan krijgt support / medic een totaal andere dimensie. Maar ze hadden wat mij betreft die medic en ammo bags wel achterwege mogen laten en dat inruilen voor supplycrates bij objectives.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:14

Stewie!

Keen must die!

• Paulus07
  • Niet online
Zou leuk zijn als het incl een nieuwe map is :) maar of ze dat zullen doen in een beta.......
Ben wel zelf enorm benieuwd naar de alpha map. Die ziet er in alle video's erg goed uit en dikke fun :)

• BlazeMuis
Stewie! schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:19:
[...]

Is zelfs al klaar op PC! Game on!
Kheb op de Xbox nog geen update.. ff wachten nog dus.

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Map erbij zou leuk zijn, verwacht zelf eigenlijk alleen een update voor wat bugs en nerfs voor de tanks (die ze al vermeld hadden in een twitterbericht)

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

corporalnl schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:16:
[...]

Haha dat ding is geniaal, je kan dat wapen ook als sniper gebruiken =P. 1 hit 1 kill.
Hoe kom je hieraan?

Hoe level je trouwens een klasse? Ik ben lvl 14, speel bijna alleen maar scout, maar die is lvl 1, geen idee hoe ik hem hoger krijg.

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Een nieuwe map zou ik niet te veel op hopen. Denk eerder wat tweakers en bugfixes die ze willen uitproberen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:47
Mooi dat de beta beschikbaar was, ziet er echt super mooi uit.
Alleen spel is iets voor mij, ik moet te lang lopen voordat ik bij een tegenstander ben.

Daarom ben ik toch meer voor de COD shooters.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:25:
[...]

Hoe kom je hieraan?

Hoe level je trouwens een klasse? Ik ben lvl 14, speel bijna alleen maar scout, maar die is lvl 1, geen idee hoe ik hem hoger krijg.
www.battlefield.com/career

Daar kan je alles unlocken en equippen, ook wat niet vanuit de game zelf toegankelijk is.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 12:16
Overzicht van Monte Grappa map op de modus Breakthrough
Saillant detail: Commander modus zit er weer in
Monte Grappa

En hier een overzicht van de maps zoals ze tot nu toe bekend zijn

Maps

[ Voor 62% gewijzigd door Geronimous op 05-09-2016 11:33 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• da_PSI
  • Laatst online: 08:56
Hoe kun je zien of je de update al hebt ;)

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
[...]

www.battlefield.com/career

Daar kan je alles unlocken en equippen, ook wat niet vanuit de game zelf toegankelijk is.
ah ok, top.

Waar staat die anti-tank sniper?
Ik kan hem niet vinden 8)7

• Mick1990
  • Niet online
Anti-tank sniper is net als de flamethrower en een soort MG42 een pickupweapon.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:33:
[...]

ah ok, top.

Is een elite class te vinden in de game zelf

PSN: Bellerophon-

• corporalnl
Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:25:
[...]

Hoe kom je hieraan?

Die ligt in een krat op het veld. ( bij point E uit me hoofd ligt er bijvoorbeeld 1 )

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-11 18:31

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Heerlijk spel! Alleen idd de classe verschil is te groot. En die trein wa OP is dat ding. Maar wel leuk. Tanks, vind het wel mee vallen tot nu toe de anti tank kannonen die overal staat kom je al een heel eind. Blaas er genoeg mee op als de snipers je nog niet te pakken hebben.

Gisteren een potje gehad en er was 1 speler die kon vliegen! Dat scheelt zo veel we konden overal doorheen lopen was goedde support en kwam ook helpen als je get vroeg. Het bf1942 gevoel begint zeker terug te komen! Ik vermaak me prima

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ok, thanks.
Das waar, nieuw voor mij (al een tijd geen BF gespeeld)

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Mars18 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
Mooi dat de beta beschikbaar was, ziet er echt super mooi uit.
Alleen spel is iets voor mij, ik moet te lang lopen voordat ik bij een tegenstander ben.

Daarom ben ik toch meer voor de COD shooters.
Dan doe je toch echt iets verkeerd.

• Sissors
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
[afbeelding]

[afbeelding]
Beetje speculeren nu van mij, want geloof dat die modus ook nog nooit echt is uitgelegd, maar hij lijkt echt op Advance & Secure van Joint Operations, want mijn favoriete game mode in een FPS tot nu toe is. Hopelijk lijkt hij daar op en wordt hij populair genoeg om hem ook te kunnen spelen. (Zou dan combinatie tussen Rush en Conquest zijn, waarbij als je alle flags in één zone inneemt, je de volgende zone kan aanvallen, maar andere team vervolgens gewoon die flags weer kan innemen en dan jouw volgende zone mag aanvallen).
[...]

ah ok, top.

Je hebt de pick-up, maar bij assault class ook de AT rocket gun. Dat is effectief dezelfde maar minder sterk.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 05-09-2016 11:39 ]

[...]

ah ok, top.

De assault heeft ook een AT gun, doet precies t zelfde met iets minder damage, maar je bent minder vaak naar E aan t sjouwen dan de anti tank sniper op te pikken. :D

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:40:
[...]

De assault heeft ook een AT gun, doet precies t zelfde met iets minder damage, maar je bent minder vaak naar E aan t sjouwen dan de anti tank sniper op te pikken. :D
Moet je alleen wel eerst de assault class levelen :'(

• Paulus07
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
[afbeelding]

[afbeelding]
hmmm amiens of die screenshot heeft wel wat. stadje/dorpje/straatjes/huis-aan-huis gevechten :)
Bellerophon schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:42:
[...]

Moet je alleen wel eerst de assault class levelen :'(
Nee hoor, op die website kan je direct alles unlocken en heb je geen last van die levelingbug.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:56
Wat een heerlijke game!

als COD fanboy neem ik afscheid van COD.
Wat een slecht spel is infinity warfare en wat een fantastisch spel en battlefield 1 !!

Pre order is geplaatst:)

• RPS13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-11 18:48

RPS13

S T Y L E

Coldbullet schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:35:
Heerlijk spel! Alleen idd de classe verschil is te groot. En die trein wa OP is dat ding. Maar wel leuk. Tanks, vind het wel mee vallen tot nu toe de anti tank kannonen die overal staat kom je al een heel eind. Blaas er genoeg mee op als de snipers je nog niet te pakken hebben.

Gisteren een potje gehad en er was 1 speler die kon vliegen! Dat scheelt zo veel we konden overal doorheen lopen was goedde support en kwam ook helpen als je get vroeg. Het bf1942 gevoel begint zeker terug te komen! Ik vermaak me prima
Weet je de naam van die piloot nog? :P Ik ben MNSKY ingame. Heb gisteren een aantal matches overleefd in hetzelfde vliegtuig. 1 keer bovenaan geëindigd met 0 deaths.

Ik heb ook een hoop dogfight beeldmateriaal opgenomen, vind het een geweldige game.

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:43:
[...]

Nee hoor, op die website kan je direct alles unlocken en heb je geen last van die levelingbug.
Dat zeg je, maar bij mij werkt dat niet, ik kan niets van lvl 3 scout unlocken en van de andere klasses (waar ik amper mee gespeeld heb) kan ik niet boven 0 unlocken.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:43:
[...]

Read and weep ;( ;(
Ik weet dat het online kan, maar ik zie die griebus buy/equip knop niet

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/c0sf2n08r/Naamloos456.png

• Sissors
  • Niet online
Probeer een andere browser te gebruiken, heeft bij mij nog wel problemen opgelost bij die website.

• Mick1990
  • Niet online
Ik kan op www.battlefield.com/career/ unlocken wat ik wil maar ingame blijven ze locked.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:46:
[...]

Dat zeg je, maar bij mij werkt dat niet, ik kan niets van lvl 3 scout unlocken en van de andere klasses (waar ik amper mee gespeeld heb) kan ik niet boven 0 unlocken.
Inderdaad, dit kan niet meer. Hebben ze gefixed inmiddels, paar dagen terug kon je nog alles unlocken, ookal was je rank 0. Nu moet je het gevraagde level zijn voordat je het kunt unlocken.

• Paulus07
  • Niet online
Ik blijf wel bij de PS4 versie. Mijn HTPC gaat dat niet echt helemaal lekker draaien gok ik zo :P

http://www.game-debate.co...ubmit=#systemrequirements
Kak, sorry, wist niet dat ze battlefield.com/career al hebben gefixed. Ik heb alles op dag 2 daar in 1 keer unlocked :(

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:54:
Kak, sorry, wist niet dat ze battlefield.com/career al hebben gefixed. Ik heb alles op dag 2 daar in 1 keer unlocked :(
Want de class levelen lijkt best wat tijd in beslag te nemen

Pagina: 1 ... 36 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.