Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je kunt natuurlijk ook gewoon het kitje van een gesneuveld iemand te halen. En omdat je driver klasse bent, had je helemaal geen gekozen kit. Als je een tank kiest ben je namelijk geen assault of medic op dat moment, maar al een driver klasse voordat je gespawned bent.Jumpman schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:05:
Die driverclass vind ik een goed idee, alleen zou het wat mij betreft wel zo moeten zijn dat je terug naar je basis moet kunnen om je gekozen kit te halen (Best of both worlds).
Vreemd.. ik heb nooit wat aan of uit gezet en kan gewoon mijn Rocketgun op een muurtje deployen. Dat het ding niet uit de heup kan schieten is prima en fijn. Lekker leunen en dan een sniper uit zijn huisje knallen geeft heerlijke voldoening.ThomasG schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:00:
[...]
Dat moet je wel aanzetten. De deployen van wapens staat namelijk standaard uit in de settings.
Overigens kan ik momenteel geen enkele game meer joinen, of hij laad onbeperkt of hij kickt me eruit om een of andere reden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier nog 1...Prosac schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:10:
[...]
Overigens kan ik momenteel geen enkele game meer joinen, of hij laad onbeperkt of hij kickt me eruit om een of andere reden.
i7-4770 + GTX1070 → 7800X3D + 9070XT #Gamerdad
Hier ook... server problemen of zal de beta periode voorbij zijn,
Stay hungry, stay foolish!
Ag, dan maar BF4, is ook leuk!
Idd, slinger nu BF4 aan
Kan je beter gewoon redeployen..Jumpman schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:05:
Die driverclass vind ik een goed idee, alleen zou het wat mij betreft wel zo moeten zijn dat je terug naar je basis moet kunnen om je gekozen kit te halen (Best of both worlds).
Heb vanmiddag grotendeels als Medic of Support besteed en samen met een leuke ploeg medespelers in een squad meerdere potjes succesvol afgewerkt. Daarbij ook eens wat langer in een attack plane met Tank Hunter loadout gespeeld en daar erg veel plezier mee gehad. Het gooien van bommen reageert goed op hoe je ze richt en die dingen doen een lekker staaltje damage
Mijn enthousiasme is daardoor wel weer een stukje verder gegroeid! Ben heel erg benieuwd naar de andere maps in de full game
Dat kost een ticket toch?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ga even liggen en probeer het dan nog een keerLekker Ventje schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:10:
Om met een snipergeweer te schieten, moet je dan eerst speciale handelingen of zo verrichten? Ik krijg het niet voor elkaar om een schot te lossen, al druk ik 80.000 keer mijn trigger in, er gebeurt niets.
Uh... Iets met beta.. ZuchtDutchManticore schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:52:
Weer plotseling uit een game gekickd...
Wil ik weer joinen, weer dezelfde fouten "Matchmaking failed" "Could not connect" etc.
Als je straks alle wapens kunt unlocken dan krijgen tanks het wel moeilijker, soms moet je ook een offerProsac schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:58:
Nu je met die rocketgun een wat eerlijker kans hebt tegen tanks, is het een stuk leuker inderdaad.
brengen voor je team, blies een tank op met dynamite, koste wel mijn leven maar C
kon eindelijk gepakt worden.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zorg dat je in de jeep komt.., en rijdt de enemy platk1978 schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:00:
Stop ermee.. Zonder wapen toch stuk minder interessant !!
Nou dat wapen is dus echt abnormaal sterk ik had heb vanavond even te pakken en ik had 10 kils te pakken.
Daarnaast haalde ik ook even een triplane neer met een kogell
Nickname KasPlantje.
Vooral tegen infantry is hij OP, al raak je een teen dan is het nog instakillGerGio schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:17:
Ik zag hier van de week iemand die met zijn tank sniper even een tri plane neerschoot.
Nou dat wapen is dus echt abnormaal sterk ik had heb vanavond even te pakken en ik had 10 kils te pakken.
Dan waren de tegenstanders aan het slapen. Het is een leuk ding hoor, maar gezien je moet liggen om hem af te vuren, kan je niet makkelijk ergens op schieten. Eb als je niet oplet raak je de grond voor je raakt en blaas je jezelf op, en je bent een makkelijk doelwit voor snipers. Als je een lekkere camp spot hebt kan het werken, maar dan werken meeste spullen wel prima.GerGio schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:17:
Ik zag hier van de week iemand die met zijn tank sniper even een tri plane neerschoot.
En BF zoals we BF gewend zijn: http://9gag.com/gag/aopx8xw
[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 04-09-2016 22:15 ]
Ik heb dat standaardgeweer geprobeerd wat bij de scout zit. Ik zie genoeg scouts staan, of is dat met een gekocht geweer?To easy schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:56:
[...]
ga even liggen en probeer het dan nog een keer. Jij hebt denk ik de tankgewehr op gepakt en die kan je alleen afvuren als je op de grond ligt en een bipod op zet!
Wil de klasse gewoon even proberen, al zal het toch wel op support en assault uit gaan draaien als de game straks uit is.
Wel balen dat een klant al zijn werk van het jaar opgespaard heeft en dat juist half oktober uitgevoerd wilt hebben
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- Tanks zijn echt gewoon te machtig, althans in het open. Waar je in alle eerdere Battlefields fatsoenlijke antitank-wapens hebt als infanterie, moet je het nu doen met granaten (die je zeer weinig hebt) of een wapen dat je op één plek in de map op kunt pikken. Net had ik een K/D van 31-1 en ik ben absoluut niet enorm goed in dit soort games. Normaal zit ik ergens bij de middenmoot.
- Bewegingen tijdens lopen, rijden en met het paard zijn nog behoorlijk buggy. Nu weet ik dat deze beta waarschijnlijk een build is van een paar maanden oud, maar het stoort... heel erg. Hopelijk dat het gefixed is bij de release.
- De sniper gebruiken is echt een héél stuk makkelijker dan in voorgaande delen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg omdat een kill maken echt enorm bevredigend is. Enige nadeel is dat er constant nogal wat sniper rondlopen. Maar dan gaan we weer naar punt 1: als je in de tank ziet kun je de snipers vliegles geven. Lichtpuntje zien, richten, schieten, halve gebouw aan gort en siper dood
- De kraters zijn echt awesome om te zien. Na een tijdje lijkt het slagveld net een maanlandschap.
- Performance is echt belachelijk goed. Zelfs op mijn inmiddels redelijk achterhaalde i5-2500K en Radeon 280X draait het als een zonnetje met de meeste settings op Ultra.
- Doordat kills nu niet, of veel minder, meetellen voor de tickets is de medic-class een beetje overbodig geworden. Waar je eerst de ticketbleed kon stoppen door goede medics te hebben is dat er nu niet meer en da's zonde.
- Weapon pickups. Ik had er in Battlefront een hekel aan en da's nu niet minder. Zorg gewoon dat je die 'classes' kunt kiezen en beperk het aantal van die classes dat rond kan lopen. Een beetje zoals met de voertuigen.
Er is een anti-tank launcher hoorSomerenV schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:03:
Oké, ik heb er nu een aantal uurtjes op zitten met Battlefield 1. Ik kan me er prima mee vermaken, ook al is deze map niet helemaal mijn ding.
- Tanks zijn echt gewoon te machtig, althans in het open. Waar je in alle eerdere Battlefields fatsoenlijke antitank-wapens hebt als infanterie, moet je het nu doen met granaten (die je zeer weinig hebt) of een wapen dat je op één plek in de map op kunt pikken. Net had ik een K/D van 31-1 en ik ben absoluut niet enorm goed in dit soort games. Normaal zit ik ergens bij de middenmoot.
Daarvoor moet je echter een level hoger zijn met de assault class. Daar zit overigens bijna geen bullet drop op, dus kan je van lekker ver op tanks schieten. Wanneer iedereen die unlocked heeft, zal de tank ownage wel anders zijn.
Maar die kleine tank gaat alleszins al een nerf krijgen. (confirmed via twitter)
Oh, dat wist ik nietSmokingCrop schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:07:
[...]
Er is een anti-tank launcher hoor
Daarvoor moet je echter een level hoger zijn met de assault class. Daar zit overigens bijna geen bullet drop op, dus kan je van lekker ver op tanks schieten. Wanneer iedereen die unlocked heeft, zal de tank ownage wel anders zijn.
Maar die kleine tank gaat alleszins al een nerf krijgen. (confirmed via twitter)
Die scouts hebben allemaal zo'n Russisch geweer. Die zijn best goed.Lekker Ventje schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:58:
[...]
Ik heb dat standaardgeweer geprobeerd wat bij de scout zit. Ik zie genoeg scouts staan, of is dat met een gekocht geweer?
Wil de klasse gewoon even proberen, al zal het toch wel op support en assault uit gaan draaien als de game straks uit is.
Wel balen dat een klant al zijn werk van het jaar opgespaard heeft en dat juist half oktober uitgevoerd wilt hebbenHeb gevraagd om het werk naar voren te schuiven, twee van zijn mensen spelen al jaren BF en willen ook graag BF1 spelen dus wie weet
Ja, hij is bijzonder lief voor de hardware, dat had ik niet gedacht.[b][message=48213279,noline]
- Performance is echt belachelijk goed. Zelfs op mijn inmiddels redelijk achterhaalde i5-2500K en Radeon 280X draait het als een zonnetje met de meeste settings op Ultra.
Hebben meerdere daar problemen mee of is er iets wat ik kan doen om dat beter door te krijgen? Of is dit iets wat aan de map ligt gezien de woestijn en de kleuren van de kleding bijna hetzelfde zijn?
http://i.imgur.com/P8OkCrN.gifv
Nou niet helemaal maar ik was juist niet aan het campen. Want dan hebben ze je zo. Ze komen je rushen en dan heb je gewoon een te lange reload. Overigens kun je hem ook vanuit een raam afschieten dat maakt het killen van vijanden al een heel stuk makkelijker. ik kwam er gisteren achter dat tanks en jeeps ook niet echt blij zijn met je. Man wat doet dat ding een damage.Sissors schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:14:
[...]
Dan waren de tegenstanders aan het slapen. Het is een leuk ding hoor, maar gezien je moet liggen om hem af te vuren, kan je niet makkelijk ergens op schieten. Eb als je niet oplet raak je de grond voor je raakt en blaas je jezelf op, en je bent een makkelijk doelwit voor snipers. Als je een lekkere camp spot hebt kan het werken, maar dan werken meeste spullen wel prima.
Nickname KasPlantje.
Al onder de streep blijft het een stuk slechter dan bijvoorbeeld een RPG in BF4 tegen tanks, omdat je simpelweg niet even uit dekking kan komen en direct schieten, en hij doet niet meer schade tegen een tank dan dus een RPG in BF4 doet (<20 tegen een light tank van voren), dus je kan je magazijn erop leegschieten en vervolgens repareert die gewoon zichzelf. En dat een landship sterk is kan ik wel mee leven, gezien er 5 man ofzo in zit. Maar die light tanks doen niet onder voor een MBT in BF4, en je hebt toch serieus mindere anti-tank opties.
That said, ik kan niet wachten tot ie uitkomt!
Ik hoop alleen wel op wat leukere maps, met meer urban settings en zonder zo'n belachelijk groot stuk niemandsland.
De gameplay (op de overpowered snipers na) is erg leuk, ondanks dat iedereen zegt dat het spel sneller is, voelt het wat rustiger en hierdoor zijn naar mijn idee de vuurgevechten vaak wat langer.
De Antitank gun is vermakelijk en ik ben door BF4 al goed gewend aan het uitklappen van de bipod (speel in BF4 altijd met M249) al zou hij vanuit 1 player gezien iets meer damage mogen doen, het is nu nog steeds lastig om in je eentje een tank uit te schakelen.
De vliegtuigen zijn misschien wel de beste verandering sinds BF4, daar gebruik ik ze nooit (enkel als taxi) omdat je altijd zo ver van de rest van de actie bent. In BF1 zit je met de vliegtuigen juist bovenop de actie en het toevoegen van meerdere seats maakt de luchtgevechten erg gaaf, niets zo leuk om al rollend en looping makend de ene na de andere fighter neer te halen.
Dus zin in? Ja, kom maar op met de full game, maar Pre-order? Hell no!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik heb juist bijna alleen nog maar Rush gespeeld, omdat op Conquest ik constant zonder wapen spawnWhiteTiiger schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:15:
Ben ik de enige die Rush een groot drama vind? Om te janken als aanvaller, gewoon geen doen geweest tot nu toe. Met conquest weet ik wel aardig wat af te knallen, maar met rush..
Alleen op Rush heb je nog veel meer teamwork nodig dan op Conquest, waarbij je op Conquest in je eentje nog wel een vlag kan veroveren kom je daar op Rush niet mee weg.
Damn, games hebben een vorm van realisme bereikt die ik nooit voor mogelijk achtte... Nu houden ze ook al rekening met besparingen opgelegd door de overheid.Mad-Matt schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:47:
Net een hele pot zonder wapens (bij diverse mensen) en einde ronde 0 punten voor iedereen
https://twitter.com/Battlefield/status/772509618820046848
Als je daar last van hebt, gewoon een nieuwe server zoekenMeltedForest schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:41:
[...]
Ik heb juist bijna alleen nog maar Rush gespeeld, omdat op Conquest ik constant zonder wapen spawn
Alleen op Rush heb je nog veel meer teamwork nodig dan op Conquest, waarbij je op Conquest in je eentje nog wel een vlag kan veroveren kom je daar op Rush niet mee weg.
Verwijderd
Als aanvaller is het juist zo easy, je pakt een tank en klaar is Kees...WhiteTiiger schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:15:
Ben ik de enige die Rush een groot drama vind? Om te janken als aanvaller, gewoon geen doen geweest tot nu toe. Met conquest weet ik wel aardig wat af te knallen, maar met rush..
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Als medic spelen doe ik enkel als ik samen speel met iemand. De een medic de ander support, dan kun je het een hele tijd uithouden. Als assault en sniper kom je constant zonder munitie te zitten en kun je elkaar niet helpen als je bijna dood gaat. Wat dat betreft is er wel een mooie balans tussen het spelen als lone wolf en teamwork.jurgenb1990 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:46:
ik van het weekend een aantal keer geprobeerd om assault of medic te spelen, die machineguns doen veel te weinig damage... Met die handpistool schiet je iedereen in 1/2 schoten neer en met je machinegun schiet je heel magazijn leeg en is hij nog niet dood.... Daarom alleen maar sniper gaan spelen want dat is van afstand 1 schot meestal wel dood en handgun dus in 2 schotenelke game medaille omdat ik dan meeste (10-15) handgun kills had haha
Tsja.. het is maar waar je prioriteiten liggen.. Bij mij staan prioriteiten nooit bovenaan mn lijstjewesley17 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:53:
Vandaag laatste dagje BF1 spelen voor mij.. morgenvroeg krijg ik de sleutels van mijn nieuwe huis, en daarna dus klussen, klussen en nog meer klussen.
idd, super realistisch, tof was het echter niet.Asgaro schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:44:
[...]
Damn, games hebben een vorm van realisme bereikt die ik nooit voor mogelijk achtte... Nu houden ze ook al rekening met besparingen opgelegd door de overheid.
Ik moet zeggen dat ik de granaten erg slap vind. Tot zover maar 1 kill ermee, dit omdat ik met m'n sniper hem al naar 20hp had gebracht.
Niemand zit erop te wachten, maar hierbij mijn top en minpunten:
Top:
- wapens, echt tof
- sfeer, erg verfrissend terug naar een oude setting
- Geen lock-on etc. Lekker oldschool
- snipen, het lukt me weer
- glare van scope, top, zo kan een sniper niet de hele pot op 1 plek blijven
- paardjes, toch wel leuk
Min:
- blijft een buggy engine
- op het moment weinig dingen tegen tanks
- weinig teamplay (squad allemaal eenlingen, niet echt nodig om een team van klasses te maken)
- verbinding (maar dit is uiteraard vanwege beta)
Al met al vermaak ik me prima
[ Voor 37% gewijzigd door Mad-Matt op 05-09-2016 10:07 ]
Ik vind hem eigenlijk te veel als battlefront spelen en dat is wat jammer imo.
Ik vind de sniper en de light tanks oppermachtig op de map uit de beta.
Tevens merk ik dat de kleine dingen me teleurstellen, zoals het moeten spawnen in een plane of tank.
Ik vond het juist mooi om een vliegveld te hebben een plane te pakken en zo het gevecht in te gaan, tuurlijk was dat ook niet ideaal maar er was iets geweldigs aan die manier van spelen en volgensmij ook de reden waarom battlefield battlefield maakte.
Bij elke nieuwe BF heb ik het gevoel dat je steeds meer aan het handje gehouden word, dat werd dan gecompenseerd door een hele goede game, zoals bf2, bfbc2 en bf3, maar bf4, bfhl en swbf konden daar niet meer aan tippen. Ik hoop daarom dat bf1 nog wel een slag weet te maken om leuker te worden.
De granaat is vooral ideaal als je snel een vlag moet verdedigen en doodgaan/erop spawnen is sneller dan er naar toe lopen, of zonder ammo/health zit, ff van kit moest wisselen, of snel bij je squadmates wilt kunnen spawnen.Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:03:
[...]
Ik moet zeggen dat ik de granaten erg slap vind. Tot zover maar 1 kill ermee, dit omdat ik met m'n sniper hem al naar 20hp had gebracht.
Eén van de belangrijkste PTFO tools is het zelfmoord plegen op dit moment, sneller kom je niet bij vlaggen of sneller aan nieuwe gear om bv tanks uit te schakelen.
Zo had ik het nog niet gezien, maar idd, goede optie. zeker omdat deaths geen tickets meer kost.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:
[...]
De granaat is vooral ideaal als je snel een vlag moet verdedigen en doodgaan/erop spawnen is sneller dan er naar toe lopen, of zonder ammo/health zit, ff van kit moest wisselen, of snel bij je squadmates wilt kunnen spawnen.
Eén van de belangrijkste PTFO tools is het zelfmoord plegen op dit moment, sneller kom je niet bij vlaggen of sneller aan nieuwe gear om bv tanks uit te schakelen.
Thx voor de tip! Vanavond eens proberen danEXCalibur_EeK schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:41:
[...]
Er is een nieuwe driver uit met crossfire support voor bf1. Misschien eens proberen.
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Maar granaat werkt prima om een gebouw leeg te maken of als iemand in dekking ligt. Ik gebruik zelfs regelmatig mijn anti-tank granaten als reguliere granaten. Ze zijn wat minder effectief, maar nog steeds wel wat infanterie kills ermee, en degene die in het gebouw ziet vooral een granaat naarbinnen komen en dat is meestal wel genoeg om ze naar buiten te jagen. En anders doordat ik hem verwond iig bevestiging dat hij daar zit.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Belachelijk is ook die AT gun van assault, ding tikt nog geen deuk in zo'n tank, beste damage tot heden is 19dmgStewie! schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:51:
Die Howitzer light tank is een feest. Daar eindig je makkelijker met 32 kills op 2 deaths de ronde mee. Op Conquest, rondom C rond blijven rijden om de 3-4 punten in die buurt bezet te houden en direct terug in te nemen wanneer nodig. Geen gebouw staat meer overeind, muurtjes rij je omver. Als je infantrie support krijgt is dat echt een volle ronde genieten!
Wat de gameplay imho totaal niet bevordert, ik speelde 99% medic in de BF series, heb me nog nooit zo nutteloos gevoeld in BF. Ammo op? Gewoon doodgaan, heb je sneller nieuwe ammo dan een support zoeken en die ~10sec reload per granaat/secondary.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:45:
De granaat is vooral ideaal als je snel een vlag moet verdedigen en doodgaan/erop spawnen is sneller dan er naar toe lopen, of zonder ammo/health zit, ff van kit moest wisselen, of snel bij je squadmates wilt kunnen spawnen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Update incoming!
[ Voor 13% gewijzigd door BlazeMuis op 05-09-2016 11:06 ]
Probleem is alleen dat je met 5 man op het vliegveld staat te wachten op een jet, en als je dan erin zit dat je al half kapot wordt geschoten door je team omdat zij dan nog langer op de volgende moeten wachten. Nu zie je gelijk of er een tank beschikbaar is of niet en zo niet, dan hoef je ook niet te wachten...REDSD schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:05:
Ik vind de sniper en de light tanks oppermachtig op de map uit de beta.
Tevens merk ik dat de kleine dingen me teleurstellen, zoals het moeten spawnen in een plane of tank.
Ik vond het juist mooi om een vliegveld te hebben een plane te pakken en zo het gevecht in te gaan, tuurlijk was dat ook niet ideaal maar er was iets geweldigs aan die manier van spelen en volgensmij ook de reden waarom battlefield battlefield maakte.
Ik hoor veel mensen klagen over tanks, maar ik heb er eerlijk gezegd geen last van.
Als je goede bombers hebt, dan zijn die tanks zo weg. En anders pak je zo'n launcher tegen een tank. Als je op de juiste plekken mikt kan een tank snel waardeloos worden.
Wel jammer dat ie geen scope heeft... Wordt wel een beetje met je neus op het scherm zitten om wat op een grotere afstand te raken.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Haha dat ding is geniaal, je kan dat wapen ook als sniper gebruiken =P. 1 hit 1 kill.steveman schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:15:
Ohja, en die Tank gewehr! *BAM* in 1 schot autootje met MG opgeblazen XD
Wel jammer dat ie geen scope heeft... Wordt wel een beetje met je neus op het scherm zitten om wat op een grotere afstand te raken.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Zou leuk zijn als het incl een nieuwe map is
Ben wel zelf enorm benieuwd naar de alpha map. Die ziet er in alle video's erg goed uit en dikke fun
Kheb op de Xbox nog geen update.. ff wachten nog dus.
Hoe kom je hieraan?corporalnl schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:16:
[...]
Haha dat ding is geniaal, je kan dat wapen ook als sniper gebruiken =P. 1 hit 1 kill.
Hoe level je trouwens een klasse? Ik ben lvl 14, speel bijna alleen maar scout, maar die is lvl 1, geen idee hoe ik hem hoger krijg.
Alleen spel is iets voor mij, ik moet te lang lopen voordat ik bij een tegenstander ben.
Daarom ben ik toch meer voor de COD shooters.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
www.battlefield.com/careerMad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:25:
[...]
Hoe kom je hieraan?
Hoe level je trouwens een klasse? Ik ben lvl 14, speel bijna alleen maar scout, maar die is lvl 1, geen idee hoe ik hem hoger krijg.
Daar kan je alles unlocken en equippen, ook wat niet vanuit de game zelf toegankelijk is.
Saillant detail: Commander modus zit er weer in

En hier een overzicht van de maps zoals ze tot nu toe bekend zijn
[ Voor 62% gewijzigd door Geronimous op 05-09-2016 11:33 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
ah ok, top.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
[...]
www.battlefield.com/career
Daar kan je alles unlocken en equippen, ook wat niet vanuit de game zelf toegankelijk is.
Waar staat die anti-tank sniper?
Ik kan hem niet vinden
Is een elite class te vinden in de game zelfMad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:33:
[...]
ah ok, top.
Ik kan hem niet vinden
PSN: Bellerophon-
Die ligt in een krat op het veld. ( bij point E uit me hoofd ligt er bijvoorbeeld 1 )Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:25:
[...]
Hoe kom je hieraan?
Gisteren een potje gehad en er was 1 speler die kon vliegen! Dat scheelt zo veel we konden overal doorheen lopen was goedde support en kwam ook helpen als je get vroeg. Het bf1942 gevoel begint zeker terug te komen! Ik vermaak me prima
Das waar, nieuw voor mij (al een tijd geen BF gespeeld)
Dan doe je toch echt iets verkeerd.Mars18 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
Mooi dat de beta beschikbaar was, ziet er echt super mooi uit.
Alleen spel is iets voor mij, ik moet te lang lopen voordat ik bij een tegenstander ben.
Daarom ben ik toch meer voor de COD shooters.
Beetje speculeren nu van mij, want geloof dat die modus ook nog nooit echt is uitgelegd, maar hij lijkt echt op Advance & Secure van Joint Operations, want mijn favoriete game mode in een FPS tot nu toe is. Hopelijk lijkt hij daar op en wordt hij populair genoeg om hem ook te kunnen spelen. (Zou dan combinatie tussen Rush en Conquest zijn, waarbij als je alle flags in één zone inneemt, je de volgende zone kan aanvallen, maar andere team vervolgens gewoon die flags weer kan innemen en dan jouw volgende zone mag aanvallen).Jeroenimoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
Overzicht van Monte Grappa map op de modus Breakthrough
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt de pick-up, maar bij assault class ook de AT rocket gun. Dat is effectief dezelfde maar minder sterk.Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:33:
[...]
ah ok, top.
Ik kan hem niet vinden
[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 05-09-2016 11:39 ]
De assault heeft ook een AT gun, doet precies t zelfde met iets minder damage, maar je bent minder vaak naar E aan t sjouwen dan de anti tank sniper op te pikken.Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:33:
[...]
ah ok, top.
Ik kan hem niet vinden
Moet je alleen wel eerst de assault class levelenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:40:
[...]
De assault heeft ook een AT gun, doet precies t zelfde met iets minder damage, maar je bent minder vaak naar E aan t sjouwen dan de anti tank sniper op te pikken.
hmmm amiens of die screenshot heeft wel wat. stadje/dorpje/straatjes/huis-aan-huis gevechtenJeroenimoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
Overzicht van Monte Grappa map op de modus Breakthrough
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, op die website kan je direct alles unlocken en heb je geen last van die levelingbug.Bellerophon schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:42:
[...]
Moet je alleen wel eerst de assault class levelen
als COD fanboy neem ik afscheid van COD.
Wat een slecht spel is infinity warfare en wat een fantastisch spel en battlefield 1 !!
Pre order is geplaatst:)
Weet je de naam van die piloot nog?Coldbullet schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:35:
Heerlijk spel! Alleen idd de classe verschil is te groot. En die trein wa OP is dat ding. Maar wel leuk. Tanks, vind het wel mee vallen tot nu toe de anti tank kannonen die overal staat kom je al een heel eind. Blaas er genoeg mee op als de snipers je nog niet te pakken hebben.
Gisteren een potje gehad en er was 1 speler die kon vliegen! Dat scheelt zo veel we konden overal doorheen lopen was goedde support en kwam ook helpen als je get vroeg. Het bf1942 gevoel begint zeker terug te komen! Ik vermaak me prima
Ik heb ook een hoop dogfight beeldmateriaal opgenomen, vind het een geweldige game.
Dat zeg je, maar bij mij werkt dat niet, ik kan niets van lvl 3 scout unlocken en van de andere klasses (waar ik amper mee gespeeld heb) kan ik niet boven 0 unlocken.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:43:
[...]
Nee hoor, op die website kan je direct alles unlocken en heb je geen last van die levelingbug.
Read and weepA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:43:
[...]
Nee hoor, op die website kan je direct alles unlocken en heb je geen last van die levelingbug.
Ik weet dat het online kan, maar ik zie die griebus buy/equip knop niet
Inderdaad, dit kan niet meer. Hebben ze gefixed inmiddels, paar dagen terug kon je nog alles unlocken, ookal was je rank 0. Nu moet je het gevraagde level zijn voordat je het kunt unlocken.Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:46:
[...]
Dat zeg je, maar bij mij werkt dat niet, ik kan niets van lvl 3 scout unlocken en van de andere klasses (waar ik amper mee gespeeld heb) kan ik niet boven 0 unlocken.
http://www.game-debate.co...ubmit=#systemrequirements
Want de class levelen lijkt best wat tijd in beslag te nemenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:54:
Kak, sorry, wist niet dat ze battlefield.com/career al hebben gefixed. Ik heb alles op dag 2 daar in 1 keer unlocked
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.