Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:14

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hoe level je effectief je class?
(lvl 16 en scout lvl 1 en de rest lvl 0 lijkt mij wat krom)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Class leveling is ook bugged volgens mij. Hij telt alleen XP van het eerste potje voor je class, en daarna niet meer. Dus dan zou je na elke potje van server moeten wisselen.

• jordyc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:01
Zijn er mensen die vanavond gaan spelen. Ik loop nu al een paar dagen rond terwijl iedereen lone wolf is en wil nu wel eens weten hoe het is om met een squad te spelen.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:38
vinom schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:59:
Class leveling is ook bugged volgens mij. Hij telt alleen XP van het eerste potje voor je class, en daarna niet meer. Dus dan zou je na elke potje van server moeten wisselen.
Zal denk ik wel met Live gefixed worden. Aangezien je progressie niet meegenomen wordt.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
vinom schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:59:
Dat wisselt volgens mij. Op een gegeven moment ging het class levelen goed en was ik vrij snel assault level 10. Inmiddels ook medic level 10. Rest is level 0

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:07
jordyc schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:00:
Zijn er mensen die vanavond gaan spelen. Ik loop nu al een paar dagen rond terwijl iedereen lone wolf is en wil nu wel eens weten hoe het is om met een squad te spelen.
Op welk platform speel je? :)

PSN: xMaurice93

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40

Gundogan

Rip and tear, until it is done

corporalnl schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:01:
[...]

Zal denk ik wel met Live gefixed worden. Aangezien je progressie niet meegenomen wordt.
Is nu al gefixed.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Jackal131 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:02:
[...]

Dat wisselt volgens mij. Op een gegeven moment ging het class levelen goed en was ik vrij snel assault level 10. Inmiddels ook medic level 10. Rest is level 0
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-aofD0ncUJM8/TrJHw02MFbI/AAAAAAAAAQ0/ENeAmHN3rXU/s1600/tumblr_lmyvqdyMTR1qafrh6.png

Verder ben ik niet jaloers

PSN: Bellerophon-

• jordyc
ik speel op de PC. Ik ben vanavond vanaf een uur of half 9/9 uur online.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Shadowplay hebben ze ook gefixed. Wilde wat dingen opnemen en toen na het gamen bleek dat het niet opgenomen was...

Tijdje terug had ik over het bomben wat te klagen, maar voor mijn gevoel hebben ze dat al iets verbeterd. Ik wou alleen dat ze iets in de cockpit hadden zoals bf2, maar wellicht komt dat nog.

Preorden doe ik niet meer maar tot nu toe wordt het wel een buy denk ik :)

Om in te haken op het tank gebeuren. Het is niet zozeer het probleem dat je anti tank wapen te weinig damage doet, maar dat geen hond (althans bij mij) in je team je probeert te helpen met het opblazen ervan. Sowieso ben ik geen fan van dat zelf repareren. Ik hoopte wat meer bf2 terug te zien, vliegen over je basis oid. Nu geven vliegtuigen zelfs automatisch gas, zonder iets indrukken gaat hij gewoon voorruit

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
vinom schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:53:
[...]

Inderdaad, dit kan niet meer. Hebben ze gefixed inmiddels, paar dagen terug kon je nog alles unlocken, ookal was je rank 0. Nu moet je het gevraagde level zijn voordat je het kunt unlocken.
Dit viel mij ook al op. Probleem is nu alleen dat ik niet level, dus niets meer kan kopen. Gelukkig had ik de AT Rocket Gun al wel geunlocked daarvoor.

Wat zijn eigenlijk de beste guns volgens jullie per klasse?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• jordyc
Voor support: M1909 BENÉT–MERCIÉ GUNNER Dat ding legt wel zo precies lood in het veld.

Assault: MP 18 experimental

Medic: Mondragon, lekkere damage en goeie accuracy, althanks op papier. Heb er nog niet mee kunnen spelen.

Sniper: GEWEHR M.95 RIFLEMAN / sharpshooter. Dat ding is gewoon zo snel met herladen en heeft een goede damage output.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

jordyc schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:22:
Voor support: M1909 BENÉT–MERCIÉ GUNNER Dat ding legt wel zo precies lood in het veld.

Assault: MP 18 experimental

Medic: Mondragon, lekkere damage en goeie accuracy, althanks op papier. Heb er nog niet mee kunnen spelen.

Sniper: GEWEHR M.95 RIFLEMAN / sharpshooter. Dat ding is gewoon zo snel met herladen en heeft een goede damage output.
M1909 BENÉT–MERCIÉ GUNNER, wat een ding is dat. Al menig sniper uit de bergen mee geschoten :D

PSN: Bellerophon-

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:52
Weet niet of de video hier al is voorbij gekomen, maar Jackfrags' video 'Everything right and wrong' somt voor mij ook zowat de plus- en minpunten op van de beta.

Nog enkele bedenkingen:

- Het geluid is geweldig, maar ligt het aan mij of zijn tanks soms geweldig stil? Al meer dan eens uit het niets een tank voor je neus en dan ben je de klos natuurlijk.
- Daarbij aansluitend: snipers/scout/bushwookies genoeg, maar weinig mensen lijken de spot-knop al gevonden te hebben?
- In de vorige BF-games leek er meer verschil in hitpoints waar je een tank raakt. Heb echter nog geen immens verschil gemerkt tussen een tank aan de achterkant of de voorkant te raken met een at-rocket bvb. Ben ik mis? Heb het nog niet in detail uitgespit.

• Jackal131
  • Laatst online: 12-11 22:28
Jeroenimoes schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:27:
Overzicht van Monte Grappa map op de modus Breakthrough
Saillant detail: Commander modus zit er weer in
[afbeelding]

En hier een overzicht van de maps zoals ze tot nu toe bekend zijn

[afbeelding]
Als ik dat overzicht zo bekijk, dan lijkt het dat we op de minst interessante map aan het spelen zijn.
We gaan het meemaken!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hottentot schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:45:
Weet niet of de video hier al is voorbij gekomen, maar Jackfrags' video 'Everything right and wrong' somt voor mij ook zowat de plus- en minpunten op van de beta.

Nog enkele bedenkingen:

- Het geluid is geweldig, maar ligt het aan mij of zijn tanks soms geweldig stil? Al meer dan eens uit het niets een tank voor je neus en dan ben je de klos natuurlijk.
- Daarbij aansluitend: snipers/scout/bushwookies genoeg, maar weinig mensen lijken de spot-knop al gevonden te hebben?
- In de vorige BF-games leek er meer verschil in hitpoints waar je een tank raakt. Heb echter nog geen immens verschil gemerkt tussen een tank aan de achterkant of de voorkant te raken met een at-rocket bvb. Ben ik mis? Heb het nog niet in detail uitgespit.
Staat idd een paar posts terug, klopt vrij aardig allemaal.

Gister ook weer een nieuwe bug, al het geluid was weg. behalve je handelingen (herladen/schieten)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
Jackal131 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:49:
[...]

Als ik dat overzicht zo bekijk, dan lijkt het dat we op de minst interessante map aan het spelen zijn.
We gaan het meemaken!
Als dit de minst interessante map is, wat gaat de rest dan worden? :9~

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Eerste paard gekilled, voelt niet lekker ook al is het maar een game.
Sinds tijden weer uren achter elkaar gespeeld zo boeiend is de game, zie ook steeds grappige dingen
zoals 2 van de light cars op de berg bij F.
Quick scopen gaat ook weer lekker als sniper dus je kunt in bf1 aggressive wookie spelen.

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
als assault zijnde een shotgun pakken en mensen van hun paard afschieten is ook leuk

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-11 17:59

J8S

NLsandman schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:19:
Sinds tijden weer uren achter elkaar gespeeld zo boeiend is de game, zie ook steeds grappige dingen
Quick scopen gaat ook weer lekker als sniper dus je kunt in bf1 aggressive wookie spelen.
Paard killen voelt niet lekker, maar mensen wel? ;)

• NLsandman
J8S schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:32:
[...]

Paard killen voelt niet lekker, maar mensen wel? ;)
Jah, het paard schiet niet op mij, de spelers wel :9

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 22:35
NLsandman schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:44:
[...]

Paard killen is dan ook totaal niet effectief ;)
Ik heb het wel gehad dat ik met een tank op een paard schiet. En dan is hij blijkbaar nog niet dood... Stevige beestjes.

TheS4ndm4n#1919

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
NLsandman schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:44:
[...]

Niet als ze zonder wapen spawnen, en toen mij dat gebeurde schoot iedereen me nog steeds neer :P.

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
jordyc schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:00:
Met een squad is echt awesome, ik zou zeggen stuur mij een berichtje en ik stuur je een teamspeak ipje op, kun je gerust de hele avond knallen!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
https://twitter.com/BFBulletin/status/772731557056348161

Geldt ook voor Rush d:)b

Heb het zelf nog niet kunnen checken aangezien ik nog aan het werk ben, maar schijnt wel legit te zijn en meegekomen te zijn in de update van vandaag :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dus geen extra map

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 17:28

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

NLsandman schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:19:
Kan je paarden doden? Mij is het namelijk nog niet gelukt. Ik kan zo'n beest door de kop schieten en het is nog niet dood.

• jordyc
Amanoo schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:28:
[...]

Kan je paarden doden? Mij is het namelijk nog niet gelukt. Ik kan zo'n beest door de kop schieten en het is nog niet dood.
Ik heb er laatst eentje neer zien vallen. Maar dat was nadat de speler er af was gestapt. Ik zie regelmatig paarden met 0% health rondlopen terwijl er nog een speler op zit en mij neer sabeld 8)7

• The.Sticky
Haha ja de paarden zijn nog wel een beetje glitchy zo nu en dan. Daarentegen vind ik de Cavalry class wel echt ontzettend sterk. Heb er dit weekend eens wat meer tijd aan besteed en pfoe, daar kun je lekker mee killen zeg. Over mensen heen lopen, mensen aan je zwaard rijgen, tussendoor op afstand die gun gebruiken en je kan ook gewoon je grenade gooien terwijl je op dat beest zit :P

• Jumpman
The.Sticky schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:35:
Haha ja de paarden zijn nog wel een beetje glitchy zo nu en dan. Daarentegen vind ik de Cavalry class wel echt ontzettend sterk. Heb er dit weekend eens wat meer tijd aan besteed en pfoe, daar kun je lekker mee killen zeg. Over mensen heen lopen, mensen aan je zwaard rijgen, tussendoor op afstand die gun gebruiken en je kan ook gewoon je grenade gooien terwijl je op dat beest zit :P
Dat klopt, maar je bent ook goed voer voor snipers als je even niet aan het bewegen bent of in een lijn galoppeert.

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:35
Jumpman schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:40:
[...]

Dat klopt, maar je bent ook goed voer voor snipers als je even niet aan het bewegen bent of in een lijn galoppeert.
Tja, in een rechte lijn lopen is op veel plekken ook vragen om problemen. Wat dat betreft niet echt anders dus... En ik moet bekennen dat onoplettende camp...uh 'snipers' neersabelen wel een van mijn favoriete bezigheden is.

Zeker als er weer eens drie van die gasten op een rij door hun scope staan te loeren _/-\o_

• Sissors
  • Niet online
Die sabel heeft wel gigantisch bereik soms :P. Ik ga zelf nu proberen stelselmatig als er weer eens een paard op me af komt, en die krijg je toch niet op tijd dood, naar rechts te rennen. Dat is zijn linkerkant, en dan moet hij me niet kunnen neersabelen (is mijn theorie :P).

Verwijderd

Sissors schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:09:
Die sabel heeft wel gigantisch bereik soms :P. Ik ga zelf nu proberen stelselmatig als er weer eens een paard op me af komt, en die krijg je toch niet op tijd dood, naar rechts te rennen. Dat is zijn linkerkant, en dan moet hij me niet kunnen neersabelen (is mijn theorie :P).
bereik is niet normaal.. klopt van geen kant af en toe.. verdient nog wel wat aandacht.

*edit*
haha: http://imgur.com/22XUhXs

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 15:20 ]

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Sissors schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:09:
Dat is jammer ja, zou toch een optie moeten zijn om ook de linkerkant te kunnen sabelen (switch left-right)?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
KillerAce_NL schreef op zondag 04 september 2016 @ 02:46:
[...]
he? Dat is raar. Op 1080p zit ik op 150 tot 180 fps op ultra.
Gtx1070 6700k
Zou je ook eens een userbenchmark kunnen doen?

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
corporalnl schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:16:
[...]

Haha dat ding is geniaal, je kan dat wapen ook als sniper gebruiken =P. 1 hit 1 kill.
Triplane, Bam en its gone. Light tanks o die hebben het ook zwaar te voorduren als je van afstand op de korrel krijgt. Ik kreeg er zelfs zo'n vierkant hok mee klein.

Nickname KasPlantje.

• Jumpman
Hier heb ik af en toe het idee dat mijn vliegtuig neerstort terwijl ik laag vlieg en absoluut niets raak, het gevolg is KIA.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-11 13:02
Vraagje voor pc spelers (of moderators van Tweakers). Wat is nou precies de goede resolution scale voor pc? (Gewoon normaal, vergelijkbaar met 100% in bf4). Ondertussen heb ik hem hier al drie keer zien veranderen xD

[ Voor 16% gewijzigd door raiders op 05-09-2016 15:39 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-11 18:31

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

RPS13 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:46:
[...]

Weet je de naam van die piloot nog? :P Ik ben MNSKY ingame. Heb gisteren een aantal matches overleefd in hetzelfde vliegtuig. 1 keer bovenaan geëindigd met 0 deaths.

Ik heb ook een hoop dogfight beeldmateriaal opgenomen, vind het een geweldige game.
Ik zou de naam zo niet weten was wel wel korte naam. Maar teamwork dat is echt het gene wat dit spel gaat maken als dat gebeurd. En vliegen vind ik ook echt weer leuk hierin. Bij bf4 echt niet saaie straaljagers

Is er een tw lijst wie op pc,xbone,ps speelt? Ik speel op pc

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb heel vaak de grootst mogelijke moeite om te zien wie nou de vijand is of waar ze überhaupt zitten (de BETA aan het proberen op de PS4, mocht dat iets uitmaken). |:(

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

raiders schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:37:
Vraagje voor pc spelers (of moderators van Tweakers). Wat is nou precies de goede resolution scale voor pc? (Gewoon normaal, vergelijkbaar met 100% in bf4). Ondertussen heb ik hem hier al drie keer zien veranderen xD
42% is de native resolution scale. :)

BF1 = BF 4
42% = 100%
50% = 130%
100% = 200%

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 05-09-2016 15:45 ]

• Paulus07
  • Niet online
wat ik nog wel altijd apart blijf vinden is het enorme stuiter gehalte van jeepjes in de battlefield games :P

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:13
Dit probleem heb/had ik dus ook. Wat ik in ieder geval heb gevonden is dat 42% dus eigenlijk 100% is, en dus je native resolution is. 100% is dus 2x je resolutie.

Wat bij mij dus de lage fps verklaard... 8)7 Alhoewel ik nog best onder de indruk ben dan, 6700k + 1070 @ 1440p met resolution scale op 100% liep op high nog steeds tussen de 30-40 fps. Verre van ideaal natuurlijk.

Ik ga het vanmiddag/vanavond nog eens testen met de scale op 42%.

• RPS13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-11 18:48

RPS13

S T Y L E

Coldbullet schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:39:
[...]

Ik zou de naam zo niet weten was wel wel korte naam. Maar teamwork dat is echt het gene wat dit spel gaat maken als dat gebeurd. En vliegen vind ik ook echt weer leuk hierin. Bij bf4 echt niet saaie straaljagers

Is er een tw lijst wie op pc,xbone,ps speelt? Ik speel op pc
Mee eens.
Ik speel op PC, in de 64 player EU servers.

• PuckStar
  • Laatst online: 09:48
Zeara schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:44:
[...]

Dit probleem heb/had ik dus ook. Wat ik in ieder geval heb gevonden is dat 42% dus eigenlijk 100% is, en dus je native resolution is. 100% is dus 2x je resolutie.

Wat bij mij dus de lage fps verklaard... 8)7 Alhoewel ik nog best onder de indruk ben dan, 6700k + 1070 @ 1440p met resolution scale op 100% liep op high nog steeds tussen de 30-40 fps. Verre van ideaal natuurlijk.

Ik ga het vanmiddag/vanavond nog eens testen met de scale op 42%.
Jongens jongens :(......het staat nota bene in de reply tip!!!!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-11 18:31

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Wat is je origin naam ik ben Altijd wel in voor een potje teamplay
RPS13 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:44:
[...]

Mee eens.
Ik speel op PC, in de 64 player EU servers.

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Hier uitleg over de resolutie scaling:

https://www.reddit.com/r/...scale_is_your_native_res/

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-11 17:59

J8S

ThePrutser schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:40:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb heel vaak de grootst mogelijke moeite om te zien wie nou de vijand is of waar ze überhaupt zitten (de BETA aan het proberen op de PS4, mocht dat iets uitmaken). |:(
Dat heb ik ook altijd bij een nieuwe game inderdaad, gewoon een kwestie van wennen denk ik. Speel nu een paard dagen en ik zie nu eigenlijk elke enemy wel gelijk.

• Sissors
  • Niet online
PuckStar schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:46:
[...]

[...]

Die was waarschijnlijk wel duidelijker geweest als hij niet elke dag veranderde (oké overdreven, maar eerst stond er 40%, wat nogal verwarrend was gezien het gewoon onjuist was).

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
The.Sticky schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:10:
https://twitter.com/BFBulletin/status/772731557056348161

Geldt ook voor Rush d:)b

Heb het zelf nog niet kunnen checken aangezien ik nog aan het werk ben, maar schijnt wel legit te zijn en meegekomen te zijn in de update van vandaag :)
Ah, ik had het al wel gemerkt in de game, maar ik dacht dat die server gewoon zo was ingesteld. Wel beter dit, de rondjes waren voor m'n gevoel veel te snel voorbij eerst.

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Charly schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:05:
[...]

Tja, in een rechte lijn lopen is op veel plekken ook vragen om problemen. Wat dat betreft niet echt anders dus... En ik moet bekennen dat onoplettende camp...uh 'snipers' neersabelen wel een van mijn favoriete bezigheden is.

Zeker als er weer eens drie van die gasten op een rij door hun scope staan te loeren _/-\o_
Snipers zijn voer voor vliegtuigen. Je kunt ze van veraf zien en ze liggen altijd op mooi bereikbare plekken voor je vliegtuig.

• raiders
[b]PuckStar schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:46:

Ja dat is het probleem! Eerst stond er 50%, toen 40 en nu 42 :P
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:42:
[...]

42% is de native resolution scale. :)
Ah bedankt! Raar getal trouwens maar daar zou vast wel een goede rede voor zijn :)

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

raiders schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:46:
[...]

[...]

Ah bedankt! Raar getal trouwens maar daar zou vast wel een goede rede voor zijn :)
42 is natuurlijk het antwoord op alles he.

• PuckStar
  • Laatst online: 09:48
raiders schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:46:
[...]

[...]

okok het is wel paar keer veranderd ja :).

maar eh de reden is een bug. want 100% is wel 2 keer. Dus 50% zou 1 keer moeten zijn.

ik mis trouwens de camfeed van squad mates zodat je kunt zien of je er wilt spawnen of niet.
en de map kunnen inzoomen alvorens te kiezen waar je spawned.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:57

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik verwacht dat mensen met een 16:10 ipv 16:9 scherm een 50% scale zien.

Dus 1920x1200 ipv 1920x1080, of 30" 2560x1600 vs 2560x1440 wat nu weer hip is?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Sissors
  • Niet online
Ik heb 16:10, staat ook 42% (de default, heb er niet mee geexperimenteerd). Overigens worden schermen volgens mij juist nog steeds breder, met de ultra-widescreens.

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 05-09-2016 17:04 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:57

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

21:9 eventueel, de rest is wrs allemaal dezelfde verhouding 16:9..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• NLsandman
ThePrutser schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:40:
Ligt niet aan jou, je ziet ze pas als ze bewegen, vooral de engelsen zijn lastig te zien als ze in de schaduw
tegen de rotsen staan.
Ook valt mij op dat de kleur van spelers op afstand zwart is, pas dicht bij zie ik de kleuren.
[...]

Ik dacht ook dat het niet kon, maar hij valt echt dood neer en je krijgt er 100 punten voor, er moet wel een vijand op dat paard zitten Dice is toch diervriendelijk want het schieten op de rijder is vele malen makkelijker, wordt geregeld door een sniper met 1 shot er af geschoten.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Nu dat ze een nieuw systeem hanteren (eerste naar 300 kills volgens mij?) voor het eerst
meegemaakt dat we met behulp van de Behemoth toch nog terug kwamen van een flinke
achterstand en alsnog wisten te winnen >:)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

http://xboxclips.com/Sine...58-4594-ae1a-daf67b8cabed

Jup :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aNW4wdr_460s.jpg

Helemaal waar :D

• Sanderp
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:55
-

[ Voor 100% gewijzigd door Sanderp op 18-03-2024 20:46 ]

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:16
Goed, ik heb er inmiddels sinds enkele dagen nog een heel aantal potjes gespeeld.

Ik heb tot dusver nog niet het "hyped" gevoel, maar dat komt denk ik grotendeels door de map.

Ik heb nu ook wat wapens vrij gespeeld. Sommige zijn echt shit en sommige zijn echt overpowered, hopelijk doen ze hier nog wat mee.

Wat ik overigens wel positief vind, is voor console spelers (ik speel op de Xbox One) om de FoV aan te passen, speelt het toch wat fijner voor mijn gevoel. Daarnaast kan de motion blur uitgezet worden. Het enige wat mij wel stoort is de soort van "input lag" ik dacht eerst dat dit door mijn televisie kwam, maar ik ervaar dit probleem niet in games zoals Destiny, Rainbow Six Siege en Battlefield 4.

Mochten er trouwens nog mensen willen spelen in een party op de Xbox One, voel je vrij om me toe te voegen! GT : TheBelSn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
[YouTube: https://youtu.be/gnEhZELtpr8]

Het is helaas nog steeds mogelijk om tanks te stelen. Ik vraag me af of ze dit aangepast hebben of dat het gewoon een bug is.

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Liggen de EA servers plat?

Ik kom immers niet meer online: "You have lost connection to the EA servers"

Al opgelost. PC herstart en Firewall uitgeschakeld. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Indy91 op 05-09-2016 20:25 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Paulus07
  • Niet online
Indy91 schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:18:
Liggen de EA servers plat?

Ik kom immers niet meer online: "You have lost connection to the EA servers"
paar keer proberen. Heb ik ook in het begin met opstarten :)

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:10
bejaim schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:17:
[video]

Het is helaas nog steeds mogelijk om tanks te stelen. Ik vraag me af of ze dit aangepast hebben of dat het gewoon een bug is.
waarom zou dit een bug zijn? als je team zo dom is op uit te stappen en zn tank achter te laten, dan verdienen jullie het gewoon....

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

[video]

Dat heeft in Battlefield altijd al gekund, en eigenlijk zou het een extreem grote verandering zijn als ze het ineens uit zouden zetten.

Verwijderd

Ik heb al meerdere keren gehad dat hits van tanks en bijv. dat stationaire kanon niet registreren. Meer mensen die dit gemerkt hebben?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
Amanoo schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:22:
[...]

Die scouts hebben allemaal zo'n Russisch geweer. Die zijn best goed.
Krijg het met zowel dat Duitse geweer als de Mark niet voor elkaar. Een enkele keer kan ik een schot afvuren maar het is denk ik een bug want op youtube zie ik ze wel schot na schot afvuren. Jammer, ik probeer het na oktober wel weer :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Ik dacht dat het hele idee achter die dedicated classes dat dit nu juist niet meer mogelijk was. In de alpha lukte het me trouwens niet om tanks te stelen en te repareren.

Verwijderd

bejaim schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:30:
Ik dacht dat het hele idee achter die dedicated classes dat dit nu juist niet meer mogelijk was. In de alpha lukte het me trouwens niet om tanks te stelen en te repareren.
Het zou echt een deel van de tactische mogelijkheden weg nemen. Imo is het zo ongelofelijk stom als je je tank laat stelen dat je er dan ook zwaar gestraft voor moet worden (en een tank extra voor de tegenpartij is echt een prima straf!)

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Partypooper schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:03:

Ik heb nu ook wat wapens vrij gespeeld. Sommige zijn echt shit en sommige zijn echt overpowered, hopelijk doen ze hier nog wat mee.
Is toch beetje idee van de bèta dat ze wat met die data kunnen en de boel nog wat beter kunnen balancen?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Mu.siQ schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:38:
[...]

Is toch beetje idee van de bèta dat ze wat met die data kunnen en de boel nog wat beter kunnen balancen?
Als mensen het melden wel ja.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 22:44
Scavy schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:11:
Nu dat ze een nieuw systeem hanteren (eerste naar 300 kills volgens mij?) voor het eerst
meegemaakt dat we met behulp van de Behemoth toch nog terug kwamen van een flinke
achterstand en alsnog wisten te winnen >:)

[video]
Check. tot voorheen was je gezien zodra je de Behemoth kreeg, nu maak je nog kans. Primadeluxe dus.

• The.Sticky
Okee ik ben vanaf nu echt helemaal hooked aan het vliegen in deze game O+

De Attack Plane in combinatie met de Tank Hunter kit is echt ge-wel-dig! Je kunt er infantry mee pakken als ze out in the open zijn, je kunt auto'tjes en tanks flinke damage geven / kapot maken en als je een vijandige bomber tegenkomt heb je ze met 1 of 2 goed geplaatste schoten ook kapot :D

Daarnaast voelt de besturing ervan ook heerlijk aan. Ik had een Fighter achter me aan en besloot te proberen om hem af te schudden rondom de bergen bij F en G. Na wat vreemde wendingen hoorde ik achter me een dikke knal en was hij tegen de berg aangevlogen _/-\o_

Nu ze de timer weg hebben gehaald en de potjes langer duren, speelt het echt ontzettend veel lekkerder. Wat een heerlijke epische ervaringen kun je soms hebben tijdens een potje zeg, dat heb ik bij eerdere Battlefields niet zo ervaren als bij deze :)

• Prosac
  • Laatst online: 16-11 22:44
Ik vind de gevechten rond en om "C" echt geweldig. Lekker door die stad rennen en de heleboel aan puin knallen.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hmm, sinds de update is m'n framerate gehalveerd

• Sissors
  • Niet online
bejaim schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:30:
Ik kan me erin vinden dat je niet zou moeten kunnen repareren als je er niet in gespawned bent, dat is een te overwegen idee om de schade die één idioot in je team kan veroorzaken te beperken (vooral in Rush bijvoorbeeld als je team één tank krijgt en je teamgenoot die doneert aan de tegenstanders). Maar ik zie eigenlijk niet waarom het onmogelijk zou moeten zijn om in een tank van de tegenstander te klimmen die leeg staat.

Vandaag zelf nog gedaan, twee anti tank frags + schot van anti-tank gun en hij sprong eruit (ik had overigens al mijn overige munitie voltreffers moeten plaatsen om hem te vernietigen, oftewel het was nogal stom van hem), en ik kon erin. Toen weer even ervaren hoe makkelijk het spel voor tankers is, iig vooral met die light tank. Was echt tralalalala kills verzamelen. Oh een sniper schiet met K-bullets: X even indrukken en we zijn weer 100% en kunnen er weer tegenaan. Uiteindelijk ging ik wel na ergens tussen de 10 en 15 kills dood doordat ik een beetje te agressief een andere light tank aanviel en toen tussen 5+ tegenstanders reed die een beetje pissig leken te zijn.

Overigens was mijn eerste kill met de light tank een heavy tank in een frontaal gevecht. Oké granted, hij mikte eerst niet geweldig waardoor ik twee hits kreeg die hij niet kreeg, maar dan nog steeds, light tank was redelijk equivalent aan heavy tank...

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:16
Mu.siQ schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:38:
[...]

Dat zou je zeggen ja.. Maar bij voorgaande battlefield beta's werd dit uiteindelijk ook pas enkele weken gefixed. Nadat de uiteindelijke game al uit was.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Heb ook even met de beta gespeeld maar deze kan mij nog niet overtuigen. De setting is leuk en prima dat ze een en ander versimpeld hebben maar wat me het meest nog tegen staat is de gameplay.
  • Teamwork is afwezig. Ben nog 0x een samenspelend squad tegen gekomen, 0x een leader die marked en 0x gerevived. Iedereen holt/taxiet maar naar vlaggen om zo de punten te scoren. De rest ligt in de heuvels te snipen.
  • Light tanks zijn onverslaanbaar met de juiste speler erin.
  • Paarden zijn onspeelbaar, binnen 2 seconden ligt je hoofd eraf door een sniper.
  • Nog steeds het aloude BF4 probleem (wat in BF4 eindelijk redelijk opgelost is). Schiet magazine leeg op tegenstander met zeker 5-10 hitmarkers. Tegenstander gaat niet dood maar draait zich om en 1 hit killed jou met welk wapen dan ook. Resterende health is dan 100. Gebeurt me 10+ keer per potje.
  • Directional markers (waar komt inkomend vuur vandaan), slaan nergens op. Geeft vaak de tegenovergestelde richting aan.
De upgrade wapens zou ik graag eens proberen maar career laat slechts level 1 zien terwijl ik ingame rank 16 oid ben. Aan die bug wordt gewerkt als ik diverse bronnen mag geloven.

Ik kan in BF4 met de meeste potjes toch wel meekomen in de (sub)top met een K/D van 2 a 3 maar in BF1 sta ik altijd in de middenmoot met K/D van hoogstens 0,5.

Of ik word gewoon oud.. :'(

specs

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

career en ingame rank zijn 2 losse dingen.

En ik weet niet hoe oud je bent, maar leeftijd heeft er zeker mee te maken, 34 hier en ik speelde vroeger in de top mee met FPS (mensen verlieten de server als ik online kwam, dit is lang lang lang geleden, nu lachen ze me uit :P )

[ Voor 73% gewijzigd door Mad-Matt op 05-09-2016 21:56 ]

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
[video]

Ik vind het eigenlijk wel een gepaste straf. Mooie is ook dat je mij erin ziet springen en dat ze me tijdens het sluiten van de deurtjes nog doodschieten, ze hebben dus een langere tijd t.o.v. BF4 om het recht te zetten. :)

Wat ik ook merk is dat de spelers slimmer worden wanneer ze een tank tegenkomen, de anti-tankgranaten vliegen me geregeld om de oren. Mijnen daarentegen kom ik bijna nooit tegen.

[ Voor 14% gewijzigd door Uffeltje op 05-09-2016 21:58 ]

YouTube

• NLsandman
Partypooper schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:45:
[...]

Dat zou je zeggen ja.. Maar bij voorgaande battlefield beta's werd dit uiteindelijk ook pas enkele weken gefixed. Nadat de uiteindelijke game al uit was.
Het is ook niet makkelijk vandaar dat je nu alleen de begin wapens kunt unlocken, daar krijgen ze veel telemetry van binnen en kunnen dan zien of er wat aangepast moet worden.
Ik had begrepen dat bv de light tank al een nerf krijgt maar die was over duidelijk te over powered, hij is light, snel, best wel zware armor en goed kanon, van mij mag de reload time wel iets trager en dat hij minder dmg kan hebben.

@madd matt, als je jouw focust en wat meer tijd besteed kun je wel weer bij de top horen met 34, de slijtage komt na 40, ogen worden minder, reactie vermogen neemt af, minder testosteron en je kunt de flow niet meer lang vast houden.
Ik word 44 volgende maand en het is heel hard gegaan, de ervaring gaat meer mee tellen want op reactie vermogen pak ik die jongeren niet meer lol.

[ Voor 21% gewijzigd door NLsandman op 05-09-2016 22:25 ]

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
Die light tank moet inderdaad gewoon veel, veel minder zwaar pantser hebben, dan is ie verder best oké. zodra dat ding echt bang moet zijn voor zware (zwaardere?) tanks, en een beetje op moet passen voor vastberaden infanterie, is het echt prima. Als je dan ook de gun nog gaat nerfen wordt ie in ene weer volkomen onbruikbaar...

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Mad-Matt schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:55:
career en ingame rank zijn 2 losse dingen.

En ik weet niet hoe oud je bent, maar leeftijd heeft er zeker mee te maken, 34 hier en ik speelde vroeger in de top mee met FPS (mensen verlieten de server als ik online kwam, dit is lang lang lang geleden, nu lachen ze me uit :P )
Da's lekker duidelijk en consistent dan 8)7 . Maar goed hoe veel ik ook speel, levelbalk in career wordt niet hoger.

Ben inderdaad wel 37, en nooit echt heel goed geweest maar daar speel(de) ik dan ook veel te weinig voor. Ik game ook niet om in de top mee te doen maar om leuke en gave momenten in een spel te ervaren. De Battlefield serie is daar gewoon goed voor geschikt. In BF4 kom je soms van die squads tegen die lekker samen spelen, ook zonder ts of wat dan ook. Leader die lekker marked (daar ben ik zelf ook niet te beroerd voor), een squad die samenwerkt revived/health/ammo packs dropt en elkaar bedankt na afloop. Dat is helaas al heel zeldzaam in BF4.

Nog erger is het in BF1 waar ik de meeste tijd doorbreng met spatie ingedrukt houden en wachten tot ik weer kan spawnen. Na het spel kan er nog niet eens een 'gg' vanaf meestal.

specs

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:31

steveman

Comfortabel ten onder

Ha, mooie pot net, ik vliegen met de bomber via teamspeak in contact met de front gunner. Deze haalde dus mooi ff 55 - 1 XD

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Paulus07
  • Niet online
waarom is deze beta alsnog redelijk verslavend? :P

• raiders
Paulus07 schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:31:
waarom is deze beta alsnog redelijk verslavend? :P
Omdat het ondanks een paar foutjes gewoon leuk is :)

• da_PSI
  • Laatst online: 08:56
Zucht..., zit met een dilemma.. :P .., wil eigenlijk geen geld over de balk gooien.., maar vanaf de 19de tot de 23ste ben ik vrij..., en zou eigenlijk wel graag BF1 willen spelen..., ben ik gek als ik voor de early enlister ga? :p

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:31

steveman

Comfortabel ten onder

da_PSI schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:49:
Zucht..., zit met een dilemma.. :P .., wil eigenlijk geen geld over de balk gooien.., maar vanaf de 19de tot de 23ste ben ik vrij..., en zou eigenlijk wel graag BF1 willen spelen..., ben ik gek als ik voor de early enlister ga? :p
Gij zult niet pre-orderen! :Y) O-)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• da_PSI
  • Laatst online: 08:56
I know... :X ...., maar opzich.... voor die ene keer..., vind het eigenlijk toch wel verslavend.... :X :X :X :X :X

• NLsandman
da_PSI schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:52:
[...]

I know... :X ...., maar opzich.... voor die ene keer..., vind het eigenlijk toch wel verslavend.... :X :X :X :X :X
Pas op met early access, jij bent diegene die de eerste problemen op vangt.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik moest er even inkomen, maar vind het tot nu toe erg leuk. De langzamere gameplay ervaar ik erg positief. Teamplay is wat ver te zoeken, maar een hele hoop freebies spelen het nu, dus dat trekt ongetwijfeld recht nadat het spel echt gekocht moet worden.

Vliegen lijkt ook een stuk leuker, en die bombview is echt top.

Ben al wel veel cheaters tegengekomen, maar ik gok dat het alleen maar goed is voor het collectief aangezien de maker van bf en fairfight veel kunnen registreren om exploits etc beter te kunnen blocken bij launch.

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Die hitboxes gaan nergens over. Sniper op 75 meter laten staat, crosshair op hoofdje tegenstander op 300 meter is een headshot maar van 6 meter op vijand zn nek is mis?

• SomerenV
  • Laatst online: 17:28

SomerenV

It's something!

RubenDJ schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:50:
Heb ook even met de beta gespeeld maar deze kan mij nog niet overtuigen. De setting is leuk en prima dat ze een en ander versimpeld hebben maar wat me het meest nog tegen staat is de gameplay.
  • Teamwork is afwezig. Ben nog 0x een samenspelend squad tegen gekomen, 0x een leader die marked en 0x gerevived. Iedereen holt/taxiet maar naar vlaggen om zo de punten te scoren. De rest ligt in de heuvels te snipen.
  • Light tanks zijn onverslaanbaar met de juiste speler erin.
  • Paarden zijn onspeelbaar, binnen 2 seconden ligt je hoofd eraf door een sniper.
  • Nog steeds het aloude BF4 probleem (wat in BF4 eindelijk redelijk opgelost is). Schiet magazine leeg op tegenstander met zeker 5-10 hitmarkers. Tegenstander gaat niet dood maar draait zich om en 1 hit killed jou met welk wapen dan ook. Resterende health is dan 100. Gebeurt me 10+ keer per potje.
  • Directional markers (waar komt inkomend vuur vandaan), slaan nergens op. Geeft vaak de tegenovergestelde richting aan.
De upgrade wapens zou ik graag eens proberen maar career laat slechts level 1 zien terwijl ik ingame rank 16 oid ben. Aan die bug wordt gewerkt als ik diverse bronnen mag geloven.

Ik kan in BF4 met de meeste potjes toch wel meekomen in de (sub)top met een K/D van 2 a 3 maar in BF1 sta ik altijd in de middenmoot met K/D van hoogstens 0,5.

Of ik word gewoon oud.. :'(
Alleen dat van de tanks herken ik zelf. Voor de rest geen van jouw problemen meegemaakt. Paarden zijn ook echt heel gaaf als je doorkrijgt hoe je daarmee moet spelen. Achter de frontlinie door en mensen van achteren in de pan hakken. Directional markers let ik persoonlijk niet echt op, maar het vermoorden van vijanden gaat best aardig. Heb inmiddels ook al een paar keer meegemaakt dat we met een paar man vrij tactisch bepaalde vlaggen bestormden, compleet het elkaar dekken, en strategische plekken innemen.

Wat overigens ook leuk is te proberen: spelen zonder HUD. Zó enorm lastig omdat het lastig is vriend van vijand te onderscheiden. Maar de immersie is echt zó gaaf!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

RubenDJ schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:50:
Nog steeds het aloude BF4 probleem (wat in BF4 eindelijk redelijk opgelost is). Schiet magazine leeg op tegenstander met zeker 5-10 hitmarkers. Tegenstander gaat niet dood maar draait zich om en 1 hit killed jou met welk wapen dan ook. Resterende health is dan 100. Gebeurt me 10+ keer per potje.
Dat is de eerste x dat ik daar iemand over hoor en ik heb het zelf ook nog niet meegemaakt.

De hitreg is juist een van de dingen die door mij juist heel positief word ervaren.

Waar ik mij enorm aan stoor is dat je paarden en voetstappen heel slecht hoort en ook shotgun van dichtbij hoor ik bijna niet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10 12:15
De hit reg is juist het enige waar ik mij aan stoor. Schiet 6- kogels op een persoon van redelijk dichtbij en hij 2-3 kogels en ik dood. Misschien andere class eens proberen dan alleen medic (health boxes drop en bij teammembers en reviven, al is laatste wel heel veel minder dan andere BF games) Of ik wordt oud en mik slechter (33)

[ Voor 1% gewijzigd door ReQuiem83 op 06-09-2016 07:19 . Reden: Telefoon autocompleet was vervelend ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 20:39

Shabbaman

Got love?

Het zal het laatste wel zijn, want ik raak al helemaal niks meer ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 21:44
Gister enkel en alleen maar in een Artillery tanks gezeten, een paar matches. Maar dam, wat is die OP. Elke match eindig je met een score van tussen de 20-60 en maximaal 4 deaths. Je kunt zo snel repareren nadat je geraakt bent en weer vrolijk verder gaan.

Leuk als je er in zit, maar voor de overige spelers denk ik niet :P.
Pagina: 1 ... 37 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.