Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb al geweldige teams mee mogen maken en wat had je dan verwacht op een paard? Dat je wel een paar kogels zou kunnen weg koppen?RubenDJ schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:50:
Heb ook even met de beta gespeeld maar deze kan mij nog niet overtuigen. De setting is leuk en prima dat ze een en ander versimpeld hebben maar wat me het meest nog tegen staat is de gameplay.De upgrade wapens zou ik graag eens proberen maar career laat slechts level 1 zien terwijl ik ingame rank 16 oid ben. Aan die bug wordt gewerkt als ik diverse bronnen mag geloven.
- Teamwork is afwezig. Ben nog 0x een samenspelend squad tegen gekomen, 0x een leader die marked en 0x gerevived. Iedereen holt/taxiet maar naar vlaggen om zo de punten te scoren. De rest ligt in de heuvels te snipen.
- Light tanks zijn onverslaanbaar met de juiste speler erin.
- Paarden zijn onspeelbaar, binnen 2 seconden ligt je hoofd eraf door een sniper.
- Nog steeds het aloude BF4 probleem (wat in BF4 eindelijk redelijk opgelost is). Schiet magazine leeg op tegenstander met zeker 5-10 hitmarkers. Tegenstander gaat niet dood maar draait zich om en 1 hit killed jou met welk wapen dan ook. Resterende health is dan 100. Gebeurt me 10+ keer per potje.
- Directional markers (waar komt inkomend vuur vandaan), slaan nergens op. Geeft vaak de tegenovergestelde richting aan.
Ik kan in BF4 met de meeste potjes toch wel meekomen in de (sub)top met een K/D van 2 a 3 maar in BF1 sta ik altijd in de middenmoot met K/D van hoogstens 0,5.
Of ik word gewoon oud..
PSN: Bellerophon-
Misschien een beetje een domme en overbodige vraag, maar neem je je xp, level en vrijgespeelde wapens uit de beta mee wanneer het echte spel uitkomt?
Of krijg je hooguit een beloning voor het spelen van de beta?
[ Voor 4% gewijzigd door bntjah op 06-09-2016 08:36 . Reden: Verbetering van zinsbouw ]
K49 '17
Ik heb beide wel een aantal keren meegemaakt, punt is wel dat ik ook niet heel dol zou worden van die medic wapens. Maar daarnaast is het ook een beta, ik weet dat bij elke BF beta tot nu toe deze klacht kwam (vaak inclusief dat het vorige altijd beter was qua teamwork en dat CoD de schuldige is).RubenDJ schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:50:
Heb ook even met de beta gespeeld maar deze kan mij nog niet overtuigen. De setting is leuk en prima dat ze een en ander versimpeld hebben maar wat me het meest nog tegen staat is de gameplay.
Teamwork is afwezig. Ben nog 0x een samenspelend squad tegen gekomen, 0x een leader die marked en 0x gerevived. Iedereen holt/taxiet maar naar vlaggen om zo de punten te scoren. De rest ligt in de heuvels te snipen.
Heb je al wel wat potjes erop zitten? Ik begon met een K/D de eerste potjes waarvan ik zou willen dat hij in de buurt van de 0.5 kwam, maar ondertussen kom ik meestal wel in de top 5 ergens uit, met veel van mijn deaths doordat ik soms iets te serieus probeer voertuigen te vernietigen. Overigens niet tijdslimiet eraf is moet je dat ook doen tegen die trein, en jammer genoeg zijn anti-tank mijnen nog maar 40 schade ipv 100 tegen een trein, dus dat duurt langer nu. Dan ben je zo 5x dood door die stomme trein, maar hij moet toch kapot.Ik kan in BF4 met de meeste potjes toch wel meekomen in de (sub)top met een K/D van 2 a 3 maar in BF1 sta ik altijd in de middenmoot met K/D van hoogstens 0,5.
Dat niet, maar in zo'n open veld als dit level ben je gewoon een sitting duck met die tientallen snipers in de heuvels en op de daken. Paarden zijn een gimmick, maar voegen niets toe aan de gameplay. Inderdaad zoals eerder gezegd zijn ze ook zeer slecht hoorbaar.Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:24:
[...]
Heb al geweldige teams mee mogen maken en wat had je dan verwacht op een paard? Dat je wel een paar kogels zou kunnen weg koppen?
Het probleem van de hitreg komt met name doordat je met een lage ping enorm in het nadeel bent ten op zichte van spelers met een hogere ping. Daar zijn al vele discussies over gevoerd en bewijzen voor geleverd, dat hoef ik niet meer op te rakelen. Het is een bekend minpunt van de Frostbite engine. Meestal heb ik een ping van 3-5 en de rest 150+, waardoor de hit registratie gewoon niet eerlijk gebeurt.
Wat ook verder verslechterd is t.o.v. BF4 is het spawn systeem. Ik speel aanvallend dus spawn vaak op vlaggen die 'heet' zijn. In zeker de helft van de keren spawn ik gewoon recht voor een tegenstander dus hup, weer een insta-kill. Ben al vele malen gewoon binnen 1 sec geknifed na het spawnen.
Ik snap heel goed dat het allemaal nog beta is, maar dit gaat echt niet goed komen voor de 21e oktober. Er moet nog teveel gesleuteld en gebalanceerd worden voordat het in de buurt kan komen van BF4. Dat heeft ook meer dan een jaar geduurd voordat het een beetje op niveau van BF3 was (al vinden velen BF3 zelfs nog beter). Ik hoop dat BF1 toch nog een solide game wordt want ik zie de potentie zeker. Maar ik kijk eerst de kat uit te boom, in ieder geval tot een paar maanden na de release. Dat is voor mij de uitkomst van deze beta.
Om heel eerlijk te zijn, (persoonlijk) heb ik niemand met een ping van 150 gezien. Mijn ping is rond de 50, en de rest tussen de 25-80 en heb nergens last van (btw, ben geen pro speller, speel voor mijn plezier)RubenDJ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:45:
[...]
Dat niet, maar in zo'n open veld als dit level ben je gewoon een sitting duck met die tientallen snipers in de heuvels en op de daken. Paarden zijn een gimmick, maar voegen niets toe aan de gameplay. Inderdaad zoals eerder gezegd zijn ze ook zeer slecht hoorbaar.
Het probleem van de hitreg komt met name doordat je met een lage ping enorm in het nadeel bent ten op zichte van spelers met een hogere ping. Daar zijn al vele discussies over gevoerd en bewijzen voor geleverd, dat hoef ik niet meer op te rakelen. Het is een bekend minpunt van de Frostbite engine. Meestal heb ik een ping van 3-5 en de rest 150+, waardoor de hit registratie gewoon niet eerlijk gebeurt.
Wat ook verder verslechterd is t.o.v. BF4 is het spawn systeem. Ik speel aanvallend dus spawn vaak op vlaggen die 'heet' zijn. In zeker de helft van de keren spawn ik gewoon recht voor een tegenstander dus hup, weer een insta-kill. Ben al vele malen gewoon binnen 1 sec geknifed na het spawnen.
Ik snap heel goed dat het allemaal nog beta is, maar dit gaat echt niet goed komen voor de 21e oktober. Er moet nog teveel gesleuteld en gebalanceerd worden voordat het in de buurt kan komen van BF4. Dat heeft ook meer dan een jaar geduurd voordat het een beetje op niveau van BF3 was (al vinden velen BF3 zelfs nog beter). Ik hoop dat BF1 toch nog een solide game wordt want ik zie de potentie zeker. Maar ik kijk eerst de kat uit te boom, in ieder geval tot een paar maanden na de release. Dat is voor mij de uitkomst van deze beta.
Nope, alles wordt gereset.. Maarrrr je krijgt een mooie shiny sparkling Beta dogtagHansAnders07 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 08:30:
Goedemorgen,
Misschien een beetje een domme en overbodige vraag, maar neem je je xp, level en vrijgespeelde wapens uit de beta mee wanneer het echte spel uitkomt?
Of krijg je hooguit een beloning voor het spelen van de beta?
---
Trouwens gemiste kans om de trein niet rondjes om t speelveld te laten rijden, maar gewoon heel duf heen en weer.. Was denk ik wel een stuk leuker geweest
Nee, dat is juist het probleem. De client die schiet ziet mij langer op 1 positie staan en heeft dus meer tijd om mij vol lood te pompen. Al die hits worden wegens lage ping in 1x naar de server gestuurd. Vervolgens krijg ik in 1 netwerk pakketje al die hits binnen en dat ervaar ik als een instant death.Sissors schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:06:
Netwerk code lijkt me buiten de engine staan. Maar sowieso de hele shit storm die we paar jaar geleden hadden rond de hitreg zou zijn omdat het client side gedaan zou worden bij degene die schiet. Nou mooi, dan is het dus totaal onafhankelijk van hoe hoog jouw ping is, en kan je niet de hitreg de schuld ervan geven dat jij iemand niet kan raken. Je kan alleen de hitreg de schuld ervan geven dat je door iemand die om een hoekje komt rennen doodgeschoten wordt voor jij kan reageren.
Ping heeft niks te maken met hoe lang jij op 1 positie staat op het scherm van de tegenstander.RubenDJ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:31:
[...]
Nee, dat is juist het probleem. De client die schiet ziet mij langer op 1 positie staan en heeft dus meer tijd om mij vol lood te pompen. Al die hits worden wegens lage ping in 1x naar de server gestuurd. Vervolgens krijg ik in 1 netwerk pakketje al die hits binnen en dat ervaar ik als een instant death.
Ping is enkel de vertraging. Dus terwijl jij op jouw scherm al veilig om het hoekje bent, kan degene met een hoge ping jou nog neerschieten omdat je op zijn scherm nog 150ms achter loopt.
Wat je bedoelt is de tickrate van de server. Die bepaald hoe vaak je positie wordt geupdate en hoe vaak jij netwerk pakjes krijgt. Dat is in BF4 een heikel punt geweest omdat de tickrate veel lager lag dan in andere shooters. Dat kost namelijk CPU op de server en bandbreedte.
Maar ten eerste is die tickrate server-side, dus voor iedereen gelijk.
En ten tweede is dat in BF4 al lang verhoogd mbv een patch. Dus ik neem aan dat ze voor BF1 niet weer terug zijn gegaan naar de lage tickrate.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Als een ronde is afgelopen ga je naar de 'End of Round' scherm en vervolgens kun je weer een nieuwe ronde starten. Als ik alleen speel (lees niet in een chatparty zit), dan verschijnt het 'End of Round' scherm vrijwel meteen en kan ik ook gelijk een nieuwe ronde starten.
Zit ik echter met meerder personen in een chatparty en deze mensen maken ook deel uit van mijn squad, dan duurt het soms wel een minuut en soms zelfs langer dat het 'End of Round' scherm verschijnt en daarna moet ik ook nog eens een minuut (timer) wachten voor ik eindelijk weer mag beginnen met de nieuwe ronde. Soms is een ronde al 2,5 tot 3 minuten bezig voor ik binnen kom.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ja dat was ons ook al opgevallenJackal131 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:59:
Iets wat mij opviel op de PS4:
Als een ronde is afgelopen ga je naar de 'End of Round' scherm en vervolgens kun je weer een nieuwe ronde starten. Als ik alleen speel (lees niet in een chatparty zit), dan verschijnt het 'End of Round' scherm vrijwel meteen en kan ik ook gelijk een nieuwe ronde starten.
Zit ik echter met meerder personen in een chatparty en deze mensen maken ook deel uit van mijn squad, dan duurt het soms wel een minuut en soms zelfs langer dat het 'End of Round' scherm verschijnt en daarna moet ik ook nog eens een minuut (timer) wachten voor ik eindelijk weer mag beginnen met de nieuwe ronde. Soms is een ronde al 2,5 tot 3 minuten bezig voor ik binnen kom.
Het is nog steeds de bug die ook in de Alpha zat, weet je nog? Echt een schande dat het er nog in zit
Als je in een PS4 party zit, is het echt een ramp.. Meer mensen opgemerkt dat het zich vooral voordoet als je in een party zit?
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 06-09-2016 10:03 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De hitreg zelf ervaar ik ook behoorlijk positief, af en toe teleporteert er iemand een paar meter en de deathcam laat ook niet altijd precies zien wat ik zag, maar what's new in een BF. Een verademing ten opzichte van BF3 en 4 in elk geval.beuker19 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 04:57:
[...]
Dat is de eerste x dat ik daar iemand over hoor en ik heb het zelf ook nog niet meegemaakt.
De hitreg is juist een van de dingen die door mij juist heel positief word ervaren.
Waar ik mij enorm aan stoor is dat je paarden en voetstappen heel slecht hoort en ook shotgun van dichtbij hoor ik bijna niet.
Directional sound wil ook nog wel eens falen inderdaad, met name als er veel destruction heeft plaatsgevonden van gebouwen.
Grotere irritaties zijn die invisible corners rond mooie glooiende rotsen waar je niet doorheen kan schieten (op sommige stukken uitsluitend van 1 kant) of overheen kan vaulten. De map zit er vol mee, helemaal voor quick peeks en tanks een doorn in t oog. Ook is de map enorm inconsistent waar je wel kan liggen/kits kan droppen en waar niet.
Ook de hardcoded, niet te rebinden, keys zijn BLOEDirritant voor EDSF spelers; paarden/jeeps/machine guns zijn gewoon onspeelbaar. De medkits en ammokits (de grote) daar moet je praktisch inzitten, anders krijg je niets. Ik snap wel dat het niet een te grote radius moet hebben, maar nu is een meter al te ver. Weer een extra reden om geen medic of support te kiezen.
Ow, de tanks zijn echt unbalanced ten opzichte van infantry. Je hebt veel teamwork nodig om 1 tank kapot te schieten, al was t alleen maar om extra ammo voor AT/nades (en die krijg je niet) maar 1 persoon in een tank kan wel zonder hulp van teammates zichzelf blijven repairen/re-armen en zonder problemen 30 - 50 man neerhalen. Klasse DICE, goed overna gedacht.
De bestuurder van de trein heeft ook een veels te grote invloed op de uitkomst van t potje, als daar een complete klaphark in zit, is het game over, zit er een goede speler in, dan win je met de behemoth vrijwel altijd.
Ik heb de beta al wel weer gezien, het heeft een enorm battlefront gevoel. Vermakelijk in het begin, maar je loopt al zo snel tegen de grenzen aan van wat je qua teamwork kan betekenen, dat er weinig spanning in een potje zit. Wachten op de nieuwe maps en de aanpassingen die ze gaan doen, kijken welke richting ze op willen met BF1.
[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 06-09-2016 10:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Even los van dat wat je beschrijft niet direct ping is: Door client side hit reg heb je zeker gelijk dat het kan dat jij dood gaat, terwijl je geen schijn van kans had om terug te schieten.RubenDJ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:31:
[...]
Nee, dat is juist het probleem. De client die schiet ziet mij langer op 1 positie staan en heeft dus meer tijd om mij vol lood te pompen. Al die hits worden wegens lage ping in 1x naar de server gestuurd. Vervolgens krijg ik in 1 netwerk pakketje al die hits binnen en dat ervaar ik als een instant death.
Echter, dit werkt andersom net zo goed voor jou, en het kan dus niet dat door diezelfde client side hit reg dat je iemand vol kogels pompt en hij niet dood gaat.
Deze inderdaad, en dan screw tanks. Het is pas vervelend met mijn anti-tank rifle, dan moet ik verplicht liggen, dan schiet ik, en dan heb ik uiteindelijk alleen een kuil voor mezelf gegraven.Grotere irritaties zijn die invisible corners rond mooie glooiende rotsen waar je niet doorheen kan schieten (op sommige stukken uitsluitend van 1 kant) of overheen kan vaulten. De map zit er vol mee, helemaal voor quick peeks en tanks een doorn in t oog. Ook is de map enorm inconsistent waar je wel kan liggen/kits kan droppen en waar niet.
[ Voor 26% gewijzigd door Sissors op 06-09-2016 10:18 ]
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Dat van die onzichtbare hoeken op rotsen ben ik ook al tegen gekomen, denk ik mooi deels achter een rots te liggen met mijn rocketgun over de rost heen, blaas ik mezelf op omdat ik schijnbaar wel in die rots schiet. En inderdaad, de minitank kan wel een nerf gebruiken. Met 4 AT-rockets nog niet kapot te krijgen.
Dat idee had ik ook, ben zelf een een cod speler en dit jaar skip ik de nieuwe versie. Toen BF1 geprobeerd maar dit is toch totaal anders en na heel wat uurtjes te hebben geprobeerd is het niet mijn ding. De gameplay is veel te traag voor lekker snelle kills. Ik heb maar een paar kills pet potje en dat is niet bevredigend voor het game plezier.Jumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:15:
Volgens mij komen er hordes COD spelers naar BF1. Nu COD zo slecht wordt, zijn mensen naarstig opzoek naar een alternatief. Vrienden die ik al vanaf BF3 aan het overtuigen ben, stappen nu opeens wel over, ook op mijn werk veel gamers die deze herfst gaan overstappen omdat ze de nog futuristische setting van COD gewoon niet meer trekken.
Ik denk dat de gemiddelde cod speler snel is uitgekeken op BF1.
Ik denk wel dat ik BF4 er naast blijf spelen, want dat blijft ook gewoon een heerlijke game.
PSN ID Binloading_nl
Tot nu toe houden ze het al enkele dagen in de Beta uit.RoaDHouse schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:43:
[...]
Dat idee had ik ook, ben zelf een een cod speler en dit jaar skip ik de nieuwe versie. Toen BF1 geprobeerd maar dit is toch totaal anders en na heel wat uurtjes te hebben geprobeerd is het niet mijn ding. De gameplay is veel te traag voor lekker snelle kills. Ik heb maar een paar kills pet potje en dat is niet bevredigend voor het game plezier.
Ik denk dat de gemiddelde cod speler snel is uitgekeken op BF1.
[...]
Tot nu toe houden ze het al enkele dagen in de Beta uit.
[/quote]
Volgens mij heeft nog niemand vlag E in het echt gezien!
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Ik bedoel dat ze het alleen kennen van de E die op de map staat.ThePrutser schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:56:
[quote]Jumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:54:
[...]
Tot nu toe houden ze het al enkele dagen in de Beta uit.Wel zie ik ze altijd rennen bij B, C, D en F van vlag naar vlag om alle tegenstanders te killen en daarna weer hetzelfde rondje te doen. Voertuigen doen ze nog niets mee en ik betwijfel of ze ooit vlag E in het echt hebben gezien.
[/quote]
Volgens mij heeft nog niemand vlag E in het echt gezien!![]()
Overigens ben ik in de Sinaï geweest (en die is groot).
Ik hobbel heel veel op de bergkam tussen B en C, vanaf daar lekker snipen, dan als C in onze handen is, daarheen gaan en snipen vanuit de gebouwen naar de mensen die vanaf F door de geul komen. Als dat rustig wordt, doorgaan naar F, daar eens wat killen en omlopen naar G. Dan is vaak B of C weer uit handen en dan ga ik weer andersom terug. Vermaak me prima.Jumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:54:
[...]
Tot nu toe houden ze het al enkele dagen in de Beta uit.Wel zie ik ze altijd rennen bij B, C, D en F van vlag naar vlag om alle tegenstanders te killen en daarna weer hetzelfde rondje te doen. Voertuigen doen ze nog niets mee en ik betwijfel of ze ooit vlag E in het echt hebben gezien.
Als ik als Engelsman spawn is het wel altijd auto pakken naar E, dan door naar A
Ik ren persoonlijk keihard naar de nieuwste COD en dan voornamelijk voor MW 1 hereditie. Is weer terug naar waar het allemaal begonnen is met COD MW.Jumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:15:
Volgens mij komen er hordes COD spelers naar BF1. Nu COD zo slecht wordt, zijn mensen naarstig opzoek naar een alternatief. Vrienden die ik al vanaf BF3 aan het overtuigen ben, stappen nu opeens wel over. Ook op mijn werk zijn veel gamers die deze herfst gaan overstappen omdat ze de nog futuristische setting van COD gewoon niet meer trekken.
Als Battlefield gekkie ( bijna 6000 uur op de teller ) en voormalig nummer 1 van de wereld op de xbox 360 kan ik mij totaal niet vinden in BF1 en mede doordat de setting mij totaal niet trekt. Ik heb niets met WW1 of 2. Het thema boeit mij niet en de beta van BF1 is ook weer van mijn ps4 af.
Dus ja mensen kunnen veranderen
Dat snapte ikJumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:59:
[...]
Ik bedoel dat ze het alleen kennen van de E die op de map staat.
Maar.... heb je vlag E ook gezien?Overigens ben ik in de Sinaï geweest (en die is groot).
En over voertuigen gesproken. Ik stapte er in eentje om uit te proberen, ik was gunner bleek. De bestuurder reed als een malle naar alle vlaggen en binnen no-time hadden we alle gebieden veroverd
[ Voor 29% gewijzigd door ThePrutser op 06-09-2016 11:21 ]
Waarom zou dat niet de bedoeling kunnen zijn?ThePrutser schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:19:
[...]
Dat snapte ik![]()
[...]
Maar.... heb je vlag E ook gezien?![]()
En over voertuigen gesproken. Ik stapte er in eentje om uit te proberen, ik was gunner bleek. De bestuurder reed als een malle naar alle vlaggen en binnen no-time hadden we alle gebieden veroverd![]()
Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling? Of eis ik dan de teveel van de game?
Wellicht liggen mijn verwachtingen dan verkeerd. Het druist tegen mijn gevoel van digitaal "oorlogje" voeren in, dat je binnen 2 minuten alle gebieden heb veroverd door rond te racen. Ik weet verder niet in hoeverre realistisch BF1 bedoeld is (en in hoeverre je realisme kan/mag/moet verwachten in dit soort games, had ik al gezegd dat ik wellicht de verkeerde verwachtingen heb?).Bellerophon schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:22:
[...]
Waarom zou dat niet de bedoeling kunnen zijn?
Ik was in ieder geval enigszins flabbergasted (maar goed het was pas mijn derde BF1 sessie).
Ik kan mij in jouw gevoel vinden hoor, maar het is wel een goede 'tactiek', eerst snel alles overnemen, zodat de tegenstander vervolgens moet gaan kiezen welke kant ze opgaan.ThePrutser schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:26:
[...]
Wellicht liggen mijn verwachtingen dan verkeerd. Het druist tegen mijn gevoel van digitaal "oorlogje" voeren in, dat je binnen 2 minuten alle gebieden heb veroverd door rond te racen. Ik weet verder niet in hoeverre realistisch BF1 bedoeld is (en in hoeverre je realisme kan/mag/moet verwachten in dit soort games, had ik al gezegd dat ik wellicht de verkeerde verwachtingen heb?).
Ik was in ieder geval enigszins flabbergasted (maar goed het was pas mijn derde BF1 sessie).
Beetje 'divide and conquer'

Ik zit ook rond B, C, D en F. Waarom ben ik nu een CoD speler? Omdat ik niet hele potje in een tank zit te campen? Ik vernietig voertuigen liever.Jumpman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:54:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 06-09-2016 11:37 ]
Screenshot van weggevallen verbinding met de tekst:
Roses are red
Soldiers are nervous
You have lost connection to the EA servers.
Vond hem wel grappig
https://onsizzle.com/i/ro...e-lost-connection-2281412Mad-Matt schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:48:
hmm, vreemd, korte omschrijving:
Screenshot van weggevallen verbinding met de tekst:
Roses are red
Soldiers are nervous
You have lost connection to the EA servers.
Vond hem wel grappig
PSN: Maichel
Ben namelijk links handig en dan is WASD toeten voor mij echt niet te spelen gebruik namelijk andere toetsen combinatie's. Kan alleen maar infanterie spelen, helaas geen paard/tank of vliegtuig wat na een paar potjes toch wel begint te vervelen.
Hoop wel dat ze dit fixen voor releas, anders zijn vele spelers de klos inclusief ik.
Jammer dan er nu al hacks zijn en bf1, de pot was af gelopen die gast eindigde met 138-10 deaths.
Ik vond hem al verdacht ,op momenten was ik al gelijk dood het was onmogelijk dat hij me kon zien.
Youtube staat er vol mee. zoek maar eens op bf1 hacks
[ Voor 4% gewijzigd door wth op 06-09-2016 12:08 ]
Gigabyte F2A88XM-HD3
AMD Athlon X4 860K Quad 3,7Ghz
8GB RAM
Radeon R7 250X
Alles behalve een modern systeem, maar ik kan niet echt de vinger erop leggen wat de grootste bottleneck vormt. Veel website noemen verschillende oorzaken, maar niet 1 boosdoener.
Ik verbruik 7,3GB als ik speel. Wellicht dat ik daar wat winst kan boeken, maar dat zal niet heel veel zijn denk ik. Zal ik met een vga-upgrade de meeste performance winst boeken? Ik begrijp dat het moeilijk is om dit exact aan te geven, maar wellicht iemand een suggestie?
[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-09-2016 12:12 ]
rechts muizen, doe ik ook als linkspoot.wth schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:06:
Ik had goede verwachtingen van bf1, maar op bepaalde punten valt het me toch tegen.
Ben namelijk links handig en dan is WASD toeten voor mij echt niet te spelen gebruik namelijk andere toetsen combinatie's. Kan alleen maar infanterie spelen, helaas geen paard/tank of vliegtuig wat na een paar potjes toch wel begint te vervelen.
Hoop wel dat ze dit fixen voor releas, anders zijn vele spelers de klos inclusief ik.
Jammer dan er nu al hacks zijn en bf1, de pot was af gelopen die gast eindigde met 138-10 deaths.
Ik vond hem al verdacht ,op momenten was ik al gelijk dood het was onmogelijk dat hij me kon zien.
Youtube staat er vol mee. zoek maar eens op bf1 hacks
Hacks snap ik echt niet, wat is daar nou de lol van
In Battlefield 1 kan ik mij tot nu toe nog erg goed vermaken. Geen conquest geprobeerd, want ik weet al van mezelf dat het niks is voor mij. Verder veel rush gedaan en alhoewel teamwork lastig is om voor elkaar te krijgen, als je een redelijke squad hebt krijg je veel gedaan. Zolang je gewoon niet teveel snipers hebt die ergens in de bergen liggen.
Een paar dingen:
- Inderdaad die onzichtbare rotsen waar je dus niet doorheen kunt schieten.
- Tanks zijn enorm sterk, vooral die 1 persoons light tank. Die heb ik een keer gepakt om te kijken hoe ik zo'n tank kan counteren. Nou niet dus. Die tank kan alleen kapot als die tank driver veel te agressief en blind ergens in rijdt.
- Ik word moe van al die berg snipers op Rush die niets toevoegen aan de winst. Al leek dit minder te worden op het einde van de beta.
- Onduidelijk wie je kunt reviven als medic. Soms wordt er voor je neus iemand doodgeschoten en kun je die persoon niet reviven. Mis ik hierbij iets?
PS: Ik ken ook geen linkshandige die ook daadwerkelijk links muizen, hooguit enkele 40+ collega's. Zelf ben ik ook links, maar heb nog nooit mijn muis links willen proberen.
Ik vind het niet zo raar. Je gpu is maar een keer zo snel als een onboard kaart, cpu is ook niet veel.StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:07:
Ik heb het volgende systeem en heb toch wel wat performance problemen;
Gigabyte F2A88XM-HD3
AMD Athlon X4 860K Quad 3,7Ghz
8GB RAM
Radeon R7 250X
Alles behalve een modern systeem, maar ik kan niet echt de vinger erop leggen wat de grootste bottleneck vormt. Veel website noemen verschillende oorzaken, maar niet 1 boosdoener.
Ik verbruik 7,3GB als ik speel. Wellicht dat ik daar wat winst kan boeken, maar dat zal niet heel veel zijn denk ik. Zal ik met een vga-upgrade de meeste performance winst boeken? Ik begrijp dat het moeilijk is om dit exact aan te geven, maar wellicht iemand een suggestie?
Bf4 op full hd medium is al zwaar voor die kaart.
Als je af gaat, kan je ervoor kiezen of je gerevived wil worden of niet. Misschien dat je alleen mensen kan reviven die dat willen zeg maar?steel123 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:19:
- Onduidelijk wie je kunt reviven als medic. Soms wordt er voor je neus iemand doodgeschoten en kun je die persoon niet reviven. Mis ik hierbij iets?
PSN: Maichel
En het 'erge' is dat ik vanavond en morgen een diner met borrel heb, dus tegen de tijd dat ik thuis ben en de nodige alcoholische versnaperingen genuttigd heb, heeft het geen zin meer om nog een paar potjes te doen. Ik denk dus dat de Open Beta erop zit voor mij. Ik heb er i.i.g. van genoten. En ben echt van de map gaan houden.Mad-Matt schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:28:
Gadver, donderdag al weer einde beta
Nu maar hopen dat het doodskopje in gebruik blijft in de release XD Anders kan ik weer gaan sleutelen.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
https://www.battlefield.com/nl-nl/career/173180193/bf1
B.t.w. ook alles unlocked wat er te unlocken valt.
[ Voor 25% gewijzigd door MadButcher op 06-09-2016 13:22 ]
Zeker.ThePrutser schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:19:
[...]
Dat snapte ik![]()
[...]
Maar.... heb je vlag E ook gezien?![]()
En over voertuigen gesproken. Ik stapte er in eentje om uit te proberen, ik was gunner bleek. De bestuurder reed als een malle naar alle vlaggen en binnen no-time hadden we alle gebieden veroverd![]()
Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling? Of eis ik dan de teveel van de game?
Tito129 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:27:
stomme vraag, ik heb rechts in het scherm steeds een geel icoontje flikkeren met een uitroepteken, wat betekend het?
Ik vind zelf eigenlijk best leuk op zo'n paard te racen, in vol galop en met zwaard echt ideaal om van die snipers in woestijn of aan de randen bij vlaggen A/B/F/G lastig te vallen.Beakzz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:29:
Wat is nou de juiste tactiek tegen paarden in deze game? Krijg altijd de neiging om opzij te rollen, maar die optie hebben we niet. Als zo'n paard en ruiter de hoek komen ben je eigenlijk al dood of je moet een zeldzame quickscope makenIn het echte leven heb ik het al niet zo op paarden, maar na een paar uurtjes in de beta heb ik zin een random wei/stal in te lopen met een manchete
Heb wel geleerd niet te veel op 1 target richten maar als je er 1 mist gewoon door naar volgende, niet proberen snel te draaien want dan wordt je interesant voor de tegenstanders.
Merkte dus al snel dat als je gaat liggen of probeert aan de linkerkant van paard te komen, dat ik dan veel sneller miste of compleet missloeg, dus "dive into the dirt".
Optie 2 die ik zelf nog wil proberen, is als het uit komt rocket gun neerzetten en zie of dat het probleem oplost
Welcome bij de lage ping club in battlefield, de youtuber battlefield nonsense heeft hier al eens wat aandachtReQuiem83 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:01:
Ik zit meestal op ping van onder de 10...misschien eens een niet EU server proberen ^^. Ik heb er eigelijk in elke BF last van dus inderdaad de engine dan.
aan besteed, als je een lage ping hebt van bv 6ms en de rest heeft ping 50ms dan ben je in het nadeel terwijl
het logischer zou zijn dat je in het voordeel bent.
Ik draai bf1 nu op de pc maar krijg niet meer frames dan 1-8, en hij geeft een timout wanneer ik eenmaal bij het laadscherm ben.
Specs van mijn pc;
I7 6700k
Asus inpact viii
Gtx1080
16gb ddr4 3000mhz
Samsung 850 evo
Heb al de directX 11 en 12 geprobeerd tevens de scaling aangepast voor zowel 1080p al 1440p
Iemand tips?
Is dat niet achterhaald met de hogere tickrates van tegenwoordig?NLsandman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:52:
[...]
Welcome bij de lage ping club in battlefield, de youtuber battlefield nonsense heeft hier al eens wat aandacht
aan besteed, als je een lage ping hebt van bv 6ms en de rest heeft ping 50ms dan ben je in het nadeel terwijl
het logischer zou zijn dat je in het voordeel bent.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik gok een nVidia driver probleem.. Al een nieuwere/oudere geprobeerd?misterd11 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:42:
Mensen ik zit met een probleem,
Ik draai bf1 nu op de pc maar krijg niet meer frames dan 1-8, en hij geeft een timout wanneer ik eenmaal bij het laadscherm ben.
Specs van mijn pc;
I7 6700k
Asus inpact viii
Gtx1080
16gb ddr4 3000mhz
Samsung 850 evo
Heb al de directX 11 en 12 geprobeerd tevens de scaling aangepast voor zowel 1080p al 1440p
Iemand tips?
Ik had hetzelfde probleem zodra hij op 75fps (refresh rate van m'n monitor) en fullscreen werd ingesteld. Probeer eens borderless fullscreen, dat loste bij mij het probleem op.misterd11 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:42:
Mensen ik zit met een probleem,
Specs van mijn pc;
I7 6700k
Asus inpact viii
Gtx1080
16gb ddr4 3000mhz
Samsung 850 evo
Iemand tips?
Ter land, ter zee en in de kroeg
*Geeft G-Sync Monitor een high-five*
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 06-09-2016 22:56 ]
Laatste tik uitdelen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ter land, ter zee en in de kroeg
144hz monitor + gtx1080 is supersmooth en heb je geen g-sync nodig.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tearing zie je idd niet veel met hoge refresh+fps.RoaDHouse schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:11:
Alle rommel zoals g-sync (is crap) en v-sync uitstaan 160fps zonder tearing of wat dan ook.
Die G-sync heb ik vooral graag bij games waarbij het soms naar 45-55 FPS gaat. Blijft de game lekker smooth.
(g-sync crap noemen is nogal dwaas imo, het is gewoon een goed werkende technologie die z'n prijs heeft. Dat je het te duur vindt voor wat het is, kan ik heel zeker inkomen.)
5 tientjes? Is gemakkelijk voor 4 tientjes te vinden.Arfman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:13:
Zit te twijfelen om m'n preorder maar te cancellen en voor 5 tientjes een key van G2A te halen. Spel is me in deze staat geen 80 euro waard.... What to do what to do...
Ik vind die extra's bij de pre-order dat geld alleszins niet waard.
Neem dan Origin Access aan 4 euro voor een maandje en speel 10 uur battlefield 4 voor het officieel released is als je al vroeger wil spelen. ^^
(en speel terwijl mss een paar andere spellen van Origin Access ook)
edit: als je het goed timed, kan je met 1 maand zowel 10 uur fifa 17 als Battlefield 1 op voorhand spelen (zonder het spel te moeten pre-orderen/kopen)
[ Voor 48% gewijzigd door SmokingCrop op 06-09-2016 23:21 ]
Lol misschien even verdiepen in g-sync. Dat heerst nogalRoaDHouse schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:11:
Alle rommel zoals g-sync (is crap) en v-sync uitstaan 160fps zonder tearing of wat dan ook.
Ik heb hem ook wat goedkoper gekocht, spel bevalt me verder prima hoor maar alle dlc en dergelijke heb ik voorlopig niet nodig. Bf4 heb ik inclusief premium gekocht maar uiteindelijk zijn hier de nieuwe maps amper gespeeld.Arfman schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:13:
Zit te twijfelen om m'n preorder maar te cancellen en voor 5 tientjes een key van G2A te halen. Spel is me in deze staat geen 80 euro waard.... What to do what to do...
[YouTube: https://youtu.be/56Z27OTHv44]
ik speel trouwens op een ps4.
Hielp ook niet, ik zat te kijken of ik hem ging halen voor de ps4 of pc. Maar als ik hem geen eens kan testen op de pc........manmanmanUffeltje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:40:
[...]
Ik had hetzelfde probleem zodra hij op 75fps (refresh rate van m'n monitor) en fullscreen werd ingesteld. Probeer eens borderless fullscreen, dat loste bij mij het probleem op.
Verwijderd
Same hier. Goede aankoop geweest.SmokingCrop schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:56:
Helemaal geen Tearing hier.
*Geeft G-Sync Monitor een high-five*
Verwijderd
Hahaha, plof..bejaim schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:40:
Zijn er meer mensen die af en toe een irritante plop in het spel horen?
[video]
Dat nog niet gehoord, maar ik hoor wel vaak krakerige geluiden.. Alsof me headset stuk is maar dat is die niet. Best irritant want audio vind ik belangrijk.
Overigens wel vaker gare bugs bij het laden van nieuwe "map"/ eind score scherm. Soms moet ik 1 min wachten en zie ik anderen al rond vliegen en laatst kon ik Zelf wel door maar me buddy in de party die bij me in zat niet..
En dan als je de optie menu etc ingame wilt checken, man wat traaagggggg.
Verder wel toffe game die ik zeker ga halen
Ik had een monitor met g-sync en voegde eigenlijk nix toe, en voor de rest speel ik geen games op 40 fps of lager.
Betaal liever 200 euro meer voor een goede video-kaart dan de 150 euro meerprijs voor g-sync. Maar ja dat is persoonlijk zoals met de meeste dingen in dit forum.
Voor de rest is het natuurlijk ook een kwestie van je pc goed configureren.
Mwa.. ik vind m vrij bouncy.. Zelf level 9 medic en gebruik altijd de 1907 Factory.. geen auto (wel net zo te snel tapfiren als de auto) alleen de factory is veel nauwkeuriger/heeft veel minder spreadsoulcrusher schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:24:
Iemand ervaring met de Selbstslader? Ik kon hem net pas vrijspelen omdat je Medic lvl 1 moet zijn maar ik moet zeggen dat het een erg fijn wapen is
De Selbstlader doet wel meer damage per kogel geloof ik.
Verder voelde het op de een of andere manier heel erg battlefront achtig aan.
Persoonlijk heb ik nog geen wow gevoel bij bf1 en ben er helemaal nog niet zeker van of ik de game ga halen.
Natuurlijk heb ik ziggo.. Maar de modem staat alleen in modem modus, en netgear verdeeld bij mij t internet.
Op de pc heb ik 150Mbits down, op de PS4 is dit 10Mbit. Als ik wat verander en ik test dan schiet het de eeste test omhoog (100Mbit of 25Mbit) en daarna gaat het weer terug naar 10Mbit... what is going on!
ik heb alle porten voor de ps4 open gezet op de router,
Ik heb de ps4 op LAN1 en had de port ge QoS'ed maar dat heb ik ook maar weer undone... geen enkele progressie. Daarna heb ik niet meer gespeeld, maar goed...
Heeft iemand anders nog een idee? Was alleen gisteren erg, daarvoor niet
PS4: DonSigario
Mijn favoriete wapen op dit moment. Gecombineerd met anti-tank granaten en med-kits.soulcrusher schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:24:
Iemand ervaring met de Selbstslader? Ik kon hem net pas vrijspelen omdat je Medic lvl 1 moet zijn maar ik moet zeggen dat het een erg fijn wapen is
Ik heb daar ook laatst van heel irritant dat. Of ineens zo harde piep toon ik heb hem ook voor de PS4bejaim schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:40:
Zijn er meer mensen die af en toe een irritante plop in het spel horen?
[video]
Heb nu een i5 4670, met 8 GB geheugen en een Radeon HD 7970XT2 videokaart. Volgens mij kan die i5 nog wel mee en is 8 GB geheugen ook geen probleem. Met Ziggo MAX is internet ook het probleem niet.
Is een nieuwe videokaart (bijvoorbeeld een R9) voldoende de "problemen" (first world problem) te tackelen?
Enige wat ik soms heb tijdens potjes zijn een ruis/kraak in de audio of dat de audio even helemaal wegvalt. Soms wel irritant dat je dan in ene gebouw ziet en iemand hoort lopen dus wil opletten waar hij vandaan gaat komen. en dan poef audio ff weg. En zul je zien dat er op dat moment dus iemand voor je springt en je neer knaltAmdwarrior schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:26:
[...]
Ik heb daar ook laatst van heel irritant dat. Of ineens zo harde piep toon ik heb hem ook voor de PS4
Moet trouwens ook soms wennen aan die bajonet aanval. Dat je iemand ziet lopen en dan R3 (zo uit me hoofd) ingedrukt houd maar dat er dan geen charge komt maar een melee. Sta je daar midden op de weg om je heen te slaan op niks
Je kan beter even wachten totdat de release is. Er zal nog eea geoptimaliseerd worden. BF1 vraagt momenteel veel van de CPU. Wat haal je gemiddeld qua fps?Prosac schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:51:
Even iets anders, het spel speelt op zich prima, maar ik wil natuurlijk wel ietsje beter (ervaar framerate drops, het beruchte tekentje). Voor BF4 kocht ik een compleet nieuw systeem, dat gaat me nu wat te ver. Nu ik een aantal dagen BF1 heb gespeeld, wil ik het toch hebben ergens in november/december.
Heb nu een i5 4670, met 8 GB geheugen en een Radeon HD 7970XT2 videokaart. Volgens mij kan die i5 nog wel mee en is 8 GB geheugen ook geen probleem. Met Ziggo MAX is internet ook het probleem niet.
Is een nieuwe videokaart (bijvoorbeeld een R9) voldoende de "problemen" (first world problem) te tackelen?
Ik heb soms ook framedrops, maar weet nog niet waar het aan ligt. Zit zelf op zo'n 80 fps ultra 1080p met mijn RX 480. Maar soms (een keer per 15 mins ofzo) dropt ie een halve seconde tot 20-25 fps en direct daarna is ie weer snel.
Het spelen met klassieke guns is opzich wel een plus, al mag de recoil wel wat bijgewerkt worden heb ik het idee. Ik heb aardig wat plezier beleeft alleen zit ik dan wel weer met het punt, is het me straks 60 euro waard (laten we even de standaard prijs hanteren). Nee, tot dusver niet. Ik kreeg namelijk niet het gevoel dat ik deze game grijs zal spelen en (maar dat zal waarschijnlijk door de map komen) kreeg ik erg het gevoel dat ik een sniper-simulator aan het spelen was.
Ik ga het vanavond nog eens proberen om te zien of mijn mening veranderd, maar tot dusverre ziet het er leuk uit, maar heeft het mij nog niet weten te overtuigen dat het ook echt zo leuk is om er x bedrag voor neer te tellen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Het antwoord is simpel: Wacht gewoon op de release en koop het in de weken / maand daarna als de reviews en ervaringen bekend zijn.
Obv de ervaringen die ik nu met deze beta map heb zie ik weer hetzelfde patroon. Heel veel poeha en hype bij EA en het ziet er goed uit maar voor een game anderhalve maand prior to release zitten er veel te veel bugs, balance en gameplay issues in.
EA zou eens voldoende tijd moeten nemen om deze dingen goed te finetunen. Deze beta had eigenlijk ergens in april gedaan moeten worden en dan de rest gebruiken om het goed te krijgen ipv na release.
Althans, het zou me zeer verbazen als het niet weer maanden gaat duren om de game enigszins "goed" te krijgen. Maar goed langer testen/finetunen zal wel te duur zijn.
Wat ik nu heb aangetroffen bevestigt alleen maar weer dat het imho een goed idee is om geen preorders te doen.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Imo echt een gemiste kans dat er zo veel (vol) automatische wapens in het spel zijn. Uiteraard komt gameplay voor 'realisme' maar bij BF1943 was het standaard wapen half automatisch en dat was prima. Ik had gehoopt dat dit hier ook zo zou zijn (of een snelle bolt action), maar blijkbaar durfde men dat toch niet aan.
Dat was een mooie manier geweest om qua gamplay onderderscheidende game te maken. Op deze manier is het hele wo1 ding wat mij betreft inderdaad niet meer dan een flavor/skin en dat is (voor mij) gewoon niet genoeg.
Verwijderd
Ik ga ervan uit dat deze al een maand voordat de beta is uitgebracht in deze staat was. Je ziet ook dat er geen patches komen om bugs uit de game te halen. Met andere woorden: ze hebben zo'n 3 maanden de tijd om al deze bugs uit de game te halen. Ik twijfel of dit wel voldoende is. Maar we gaan het zien. De servers crashen iig niet en ben nog geen serieuze game breaking bugs tegengekomen. Alleen dat ie de connectie met EA verliest, maar dat zal denk ik komen doordat ze momenteel niet voldoende servers hiervoor hebben opgezet. De belangstelling was/is enorm. Dus dat kan ik nog wel begrijpen. We gaan het zien. Jammer dat ik de closed alpha niet heb gespeeld. Denk dat je dan kan zien wat er in de tussentijd is gebeurd.Help!!!! schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:59:
^
Het antwoord is simpel: Wacht gewoon op de release en koop het in de weken / maand daarna als de reviews en ervaringen bekend zijn.
Obv de ervaringen die ik nu met deze beta map heb zie ik weer hetzelfde patroon. Heel veel poeha en hype bij EA en het ziet er goed uit maar voor een game anderhalve maand prior to release zitten er veel te veel bugs, balance en gameplay issues in.
EA zou eens voldoende tijd moeten nemen om deze dingen goed te finetunen. Deze beta had eigenlijk ergens in april gedaan moeten worden en dan de rest gebruiken om het goed te krijgen ipv na release.
Althans, het zou me zeer verbazen als het niet weer maanden gaat duren om de game enigszins "goed" te krijgen. Maar goed langer testen/finetunen zal wel te duur zijn.
Wat ik nu heb aangetroffen bevestigt alleen maar weer dat het imho een goed idee is om geen preorders te doen.
Toen met een armored vehicle rond gaan rijden, een mooie krater gevonden om de neus richting de hemel te wijzen, toen op de gun gaan zitten en hem succesvol de lucht uitgeschoten, mede doordat hij dacht dat hij mij wel plat kon gooien en recht op me af kon vliegen.
Piloot doodgeschoten, toen crashte hij (Unreal stem) *triple kill!!*
En toen was ik happy
Vanavond nog even 2 potjes en dan naar de kalender staren tot het zover is.
Het feit dat je gisteren voor het eerst speelde is vooral de oorzaak van je sniper irritaties.Damien schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:45:
Gisteren de beta voor de eerste keer geprobeerd. Het startscherm sprak mij aan, maar zoals al vaak vermeld gaf het wel een behoorlijk battlefront gevoel. Toen de game zelf. Graphics zagen er echt prachtig uit en met alles op ultra had ik rond de 80 fps wat ik niet verkeerd vond. Dan de gameplay zelf dat voelde ook aardig goed aan en het snipen op lange afstand gaf de voldoening die het hoort te geven. Kan er aan liggen dat ik al een tijd geen Battlefield meer gespeeld had maar ik vond de pace in de game vrij hoog, wat opzich niet verkeerd is maar het viel wel op. Het chargen, had er van mij niet in gehoeven maar goed dat is voor ieder anders qua gevoel. Verder is het jammer dat de keuze uit maps maar bestaat uit 1 en dan ook nog eentje die het snipen echt uitlokt. Oftewel sniper of in een tank anders is het haast niet te doen (speelde Rush).
Het spelen met klassieke guns is opzich wel een plus, al mag de recoil wel wat bijgewerkt worden heb ik het idee. Ik heb aardig wat plezier beleeft alleen zit ik dan wel weer met het punt, is het me straks 60 euro waard (laten we even de standaard prijs hanteren). Nee, tot dusver niet. Ik kreeg namelijk niet het gevoel dat ik deze game grijs zal spelen en (maar dat zal waarschijnlijk door de map komen) kreeg ik erg het gevoel dat ik een sniper-simulator aan het spelen was.
Ik ga het vanavond nog eens proberen om te zien of mijn mening veranderd, maar tot dusverre ziet het er leuk uit, maar heeft het mij nog niet weten te overtuigen dat het ook echt zo leuk is om er x bedrag voor neer te tellen.
Als je deze map beter kent dan heb je amper nog last van ze.
Vond de map in het begin maar matig, maar na een kleine 15 uur echt niet meer. Sterker nog, het is imo een heerlijke map met voor ieder wat wils.
Hoe langer ik deze beta heb gespeeld hoe leuker ik de game vind, geeft mij weer het oude BF1942 gevoel terug iig en kan niet wachten op de release.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Geen framedrops of haperingen.
hmm welke settings? Als ik op 1080p speel en de slider van 42% naar 100% (dus 4K) zet dan haal ik nog maar 25 fps op ultra met mijn Rx 480.Snowwie schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:47:
Battlefield 1 speelt verrassend soepel op 4K op m'n R9 390.
Geen framedrops of haperingen.
Helaas staat 1 Gpu op 100% te branden en de andere op 45% gemiddeld...
Mwah, ik ging iig niet pre-orderen zonder gespeeld te hebben (uberhaupt liever niet kopen zonder gespeeld te hebben), maar ondanks dat ik aan het begin van de beta skeptisch was, nu ik erin zit weet ik zeker dat ik hem ga kopen. Dus dan is het alleen de vraag of je direct wil spelen, waarbij gezien de beta het goed speelbaar is (iig voor mij), maar er nog wel wat balans geschaafd mag worden en wat bugs geplet, of dat je liever wacht tot de prijs daalt.Help!!!! schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:59:
^
Ik ga hem denk ik direct spelen, dus dan kan ik net zo goed pre-orderen als dat ik wacht tot twee dagen na release om hem dan te kopen.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.