Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waar kan je hem het goedkoopst pre-orderen online voor de PC? (blijf een Nederlander)
In mijn hoofd kwam hij begin oktober al uit, zie net pas 21 oktober, das jammer
[ Voor 15% gewijzigd door Mad-Matt op 07-09-2016 11:28 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Bij cdkeys dot com staat ie voor 39,99Mad-Matt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:25:
mee eens, als ik zie hoeveel ik mij vermaak met de standaard spullen die in deze beperkte beta zitten geloof ik het wel. die premium ga ik niet kopen.
Waar kan je hem het goedkoopst pre-orderen online voor de PC? (blijf een Nederlander)
Ik heb net een nieuwe headset en dacht dat het daar aan lag, haha.bejaim schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:40:
Zijn er meer mensen die af en toe een irritante plop in het spel horen?
[video]
ik speel trouwens op een ps4.
Blijkbaar ben ik niet de enige die hier 'last' van heeft.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Nee denk het niet voor die ene dag. Las wel iets van dat alle wapens beschikbaar worden.jagermeister schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:01:
Er komt nog een update vandaag. Nieuwe map?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dit echt precies. Ik zie hier heel veel mensen klagen van:On_E schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:33:
[...]
Het feit dat je gisteren voor het eerst speelde is vooral de oorzaak van je sniper irritaties.
Als je deze map beter kent dan heb je amper nog last van ze.
Vond de map in het begin maar matig, maar na een kleine 15 uur echt niet meer. Sterker nog, het is imo een heerlijke map met voor ieder wat wils.
Hoe langer ik deze beta heb gespeeld hoe leuker ik de game vind, geeft mij weer het oude BF1942 gevoel terug iig en kan niet wachten op de release.
- map is kut
- alleen maar snipers
- tanks OP
En ga zo maar door. Zijn vooral mensen die een paar uurtjes hebben gespeeld en meteen hun conclusies trekken.
Heb er zelf nu zo'n 14uur inzitten en de game bevalt beter en beter. Mijn eerste uurtjes in de bèta waren ook moeizaam en vond het eerst ook vrij matig. Maar als je de map eenmaal kent, wat extra wapens hebt vrijgespeeld dan begint het echt leuk te worden. Zeker nu de tijdslimiet van conquest af is heb ik een aantal heerlijke potten gespeeld.
Enige wat ik echt storend vind is de quickspawn waardoor medic nu niet echt aanwezig is. En dat de lighttank even sterk is als een heavy tank.
Voor de rest wel wat kleine bugs zoals het spotten dat niet altijd even goed werkt enz. Zijn er natuurlijk ook nog maar dat komt allemaal wel goed denk ik.
Ik vind deze battlefield nu al erg tof. Prachtig geluid. Zet de vrouw/man uit en hoor je medespelers schreeuwen als er een punt wordt overgenomen.
Heb al heel wat heerlijke battlefield-momentjes gehad.
Nu begrijp ik dat deze game vast niet voor iedereen is. Maar sommige kritiek in dit topic s slaat nergens op.
Als je het goed genoeg vind om direct te spelen dan is het logisch dat je gelijk koopt en niet paar dagen na release koopt.Sissors schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:09:
[...]
Mwah, ik ging iig niet pre-orderen zonder gespeeld te hebben (uberhaupt liever niet kopen zonder gespeeld te hebben), maar ondanks dat ik aan het begin van de beta skeptisch was, nu ik erin zit weet ik zeker dat ik hem ga kopen. Dus dan is het alleen de vraag of je direct wil spelen, waarbij gezien de beta het goed speelbaar is (iig voor mij), maar er nog wel wat balans geschaafd mag worden en wat bugs geplet, of dat je liever wacht tot de prijs daalt.
Ik ga hem denk ik direct spelen, dus dan kan ik net zo goed pre-orderen als dat ik wacht tot twee dagen na release om hem dan te kopen.
Echter dan zou ik hem nog steeds niet eerder orderen dan max enkele dagen voor release. Werken ze hopelijk wat harder
Mag je vinden, ben het er alleen niet mee eensghighoegha schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:28:
[...]
Dit echt precies. Ik zie hier heel veel mensen klagen van:
- map is kut
- alleen maar snipers
- tanks OP
En ga zo maar door. Zijn vooral mensen die een paar uurtjes hebben gespeeld en meteen hun conclusies trekken.
Heb er zelf nu zo'n 14uur inzitten en de game bevalt beter en beter. Mijn eerste uurtjes in de bèta waren ook moeizaam en vond het eerst ook vrij matig. Maar als je de map eenmaal kent, wat extra wapens hebt vrijgespeeld dan begint het echt leuk te worden. Zeker nu de tijdslimiet van conquest af is heb ik een aantal heerlijke potten gespeeld.
Enige wat ik echt storend vind is de quickspawn waardoor medic nu niet echt aanwezig is. En dat de lighttank even sterk is als een heavy tank.
Voor de rest wel wat kleine bugs zoals het spotten dat niet altijd even goed werkt enz. Zijn er natuurlijk ook nog maar dat komt allemaal wel goed denk ik.
Ik vind deze battlefield nu al erg tof. Prachtig geluid. Zet de vrouw/man uit en hoor je medespelers schreeuwen als er een punt wordt overgenomen.
Heb al heel wat heerlijke battlefield-momentjes gehad.
Nu begrijp ik dat deze game vast niet voor iedereen is. Maar sommige kritiek in dit topic s slaat nergens op.
Daarnaast heeft EA bij mij een bijzonder slechte reputatie op bepaalde gebieden dus voorlopig geen voordeel vd twijvel voor hen.
[ Voor 43% gewijzigd door Help!!!! op 07-09-2016 12:36 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Iedereen loopt te mopperen op snipers, maar ik vind de Scout een heerlijke class en is dan ook bij verre mijn favoriet. En in een echte oorlog zijn snipers van levensbelang.
Dus ik blijf lekker snipen
Wat ik wel een goede vind is die glare van de kijker, hierdoor kan je toch niet de hele pot op 1 plek blijven.
En ik snap ook goed dat gister die speler die door het veld liep te huppelen om niet geraakt te worden flink aan het schelden was toen ik hem met puur geluk door z'n kop schoot
Dit was inderdaad ook mijn eerste reactie, maar bij mij bevalt alles veel beter nu.ghighoegha schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:28:
[...]
Dit echt precies. Ik zie hier heel veel mensen klagen van:
- map is kut
- alleen maar snipers
- tanks OP
Let wel ik speel alleen Rush, omdat conquest het saaiste is wat er ooit uitgevonden is...
- Map heeft inderdaad een paar matige stukken, maar over het algemeen bevalt het goed. Alhoewel ik het stad gedeelte veruit het mooiste stukje vind. Waarschijnlijk omdat de snipers dan nutteloos zijn.
- Er zijn inderdaad teveel snipers, van de 12 mensen in je Rush team zijn er gemiddeld 7 snipers. Alhoewel je dan automatisch kei en echt keihard verliest als het vijandelijke team maar 3 snipers heeft en de rest gewoon de objective speelt.
- Tanks (vooral light tank) zijn inderdaad OP als je team bestaat uit 7/12 snipers die ergens in de bergen liggen. Maar zodra je met 2-3 personen een tank aanvalt is hij zo weg. Zeker met die rocketlauncher assault gun. (Moet je wel mikken op vital points niet ergens midden op die tank)
PS: Hoe komt het dat er mensen zijn met 50+ ping? Afgelopen weekend was er een KPN internet storing, waardoor ik maar mijn 4G op mijn telefoon als wifi hotspot gebruikte. Mijn ping zat via deze manier gewoon op 50ms, dus ik snap echt niet wat voor internet die mensen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door steel123 op 07-09-2016 13:05 ]
Only in Battlefield. Binnenkort toch maar eens upgraden, want gameplay opnemen lukt me niet zonder aanzienlijke framedrops.
Ik ben inmiddels level 40 en begin een aardige waardering voor zowel spel als map te krijgen, maar wacht na de release nog even met aanschaffen om te kijken wat de rest van de wereld ervan vindt.
Staan niet zo'n beetje alle servers in Amsterdam? Op een enkeling uit Spanje na zie ik alleen servers met een NL-vlaggetje, waarop ik een ping van 5-10 heb. Veel anderen zitten inderdaad rond de 30-50.PS: Hoe komt het dat er mensen zijn met 50+ ping? Afgelopen weekend was er een KPN internet storing, waardoor ik maar mijn 4G op mijn telefoon als wifi hotspot gebruikte. Mijn ping zat via deze manier gewoon op 50ms, dus ik snap echt niet wat voor internet die mensen hebben.
[ Voor 52% gewijzigd door CodeCaster op 07-09-2016 13:06 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat denk ik nou van Rush.steel123 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:04:
[...]
Dit was inderdaad ook mijn eerste reactie, maar bij mij bevalt alles veel beter nu.
Let wel ik speel alleen Rush, omdat conquest het saaiste is wat er ooit uitgevonden is...
Heb in alle BFs die ik heb gespeeld waarschijnlijk voor 99% van de tijd Conquest gespeeld.
Voor mij is dat Battlefield!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ik speel inderdaad ook geen rush, battlefield is voor mij ook gewoon conquest, spots overnemenOn_E schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:05:
[...]
Dat denk ik nou van Rush.
Heb in alle BFs die ik heb gespeeld waarschijnlijk voor 99% van de tijd Conquest gespeeld.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik hou niet zo van tank warfare, daarom heb ik waarschijnlijk ook alleen BF3 gespeeld en vooral de close quarters mode en rush waar er niet veel voertuigen zijn.On_E schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:05:
[...]
Dat denk ik nou van Rush.
Maar in een echte oorlog is de verhouding sniper:rest niet zo extreem als in BF momenteelMad-Matt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:58:
Even eerlijk nu.
Iedereen loopt te mopperen op snipers, maar ik vind de Scout een heerlijke class en is dan ook bij verre mijn favoriet. En in een echte oorlog zijn snipers van levensbelang.
Dus ik blijf lekker snipen
Wat ik wel een goede vind is die glare van de kijker, hierdoor kan je toch niet de hele pot op 1 plek blijven.
En ik snap ook goed dat gister die speler die door het veld liep te huppelen om niet geraakt te worden flink aan het schelden was toen ik hem met puur geluk door z'n kop schoot
Denk dat juist nu veel meten scout gaan vanwege de enorm kleine bulletdrop en de map zich aardig leent voor easy killing (en amper counters), dat is daar wel de irritatie kan begrijpen.
Ik speel zelf medic, dan is de game direct al een stuk minder interessant omdat heel het reviven amper nut heeft op deze modus.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Qua medic snij je een goed onderwerp aan, dit is heel jammer.
Wat ik minstens net zo jammer vind is dat het geen donder uit maakt hoeveel vlaggen je bezig. Gister wonnen we een pot waar de tegenstander de gehele game meer vlaggen in bezit had als ons.
Ah duidelijk, voor mij zijn alle voertuigen juist een goede toevoeging.steel123 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:07:
[...]
Ik hou niet zo van tank warfare, daarom heb ik waarschijnlijk ook alleen BF3 gespeeld en vooral de close quarters mode en rush waar er niet veel voertuigen zijn.
Het was niet dat volledige harnas uit de trailer, maar alleen iets op zijn borst en armen (voor zover ik kon zien).
[ Voor 37% gewijzigd door BounceMeister op 07-09-2016 13:32 ]
Bij b heb je een flammenwerper er bij en bij F een minigun.
Dit ligt in houten kisten bij het punt (Bij E ligt het anti tank geweer zonder harnas)
[ Voor 25% gewijzigd door Repelsteelke op 07-09-2016 13:34 ]
PS4: DonSigario
Denk dat je of halverwege gejoined bent of niet goed hebt opgelet. Want je krijgt gewoon punten per hoeveel flags je hebt.Mad-Matt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:12:
De bulletdrop vind ik idd minimaal, jammer eigenlijk.
Qua medic snij je een goed onderwerp aan, dit is heel jammer.
Wat ik minstens net zo jammer vind is dat het geen donder uit maakt hoeveel vlaggen je bezig. Gister wonnen we een pot waar de tegenstander de gehele game meer vlaggen in bezit had als ons.
Vlammenwerper vind ik overigens echt mooi hoe die grafisch gaat. Die ridder armor is vooral irritant om dood te krijgen
[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 07-09-2016 13:35 ]
Je hebt een dik machine geweer, vlammenwerper en een antitank sniper
Je hebt drie elite classes die in de map verstopt zijn als pickup namelijk:BounceMeister schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:30:
Ik zag iemand rondlopen met een harnas aan, maar geen idee hoe je daar aan komt, iemand een idee?
1. Flame trooper op B
2. Sentry ( die bedoel jij denk ik ) op F
3. Tank Hunter op E
Vind persoonlijk vooral de Flame trooper geweldig
PS4: DonSigario
Zag een keer een speler brandend van die rots af donderenSissors schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:34:
[...]
Denk dat je of halverwege gejoined bent of niet goed hebt opgelet. Want je krijgt gewoon punten per hoeveel flags je hebt.
Vlammenwerper vind ik overigens echt mooi hoe die grafisch gaat. Die ridder armor is vooral irritant om dood te krijgen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Volle health, ren een hoekje om en word door 1 kerel met een MP18 met serieus maar een paar schoten omgelegd, terwijl ik hem vol in t gezicht raakte.. Hij had niets en ik was dood .. wtf??!! (was even een mini klein rage momentje)
Thanks. Ik heb hem geannuleerd, tot nu toe alleen maar frustrerende potjes BF1 meegemaakt en voor 40 euro wacht ik wel een paar dagen. Die skins kunnen me ook aan mijn achterwerk oxideren dus hoppa, weg ermee. Nu even kijken hoe snel mijn geld terugkomt zodat ik die andere versie kan kopen.SmokingCrop schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:13:
[...]
Tearing zie je idd niet veel met hoge refresh+fps.
Die G-sync heb ik vooral graag bij games waarbij het soms naar 45-55 FPS gaat. Blijft de game lekker smooth.
(g-sync crap noemen is nogal dwaas imo, het is gewoon een goed werkende technologie die z'n prijs heeft. Dat je het te duur vindt voor wat het is, kan ik heel zeker inkomen.)
[...]
5 tientjes? Is gemakkelijk voor 4 tientjes te vinden.
Ik vind die extra's bij de pre-order dat geld alleszins niet waard.
Neem dan Origin Access aan 4 euro voor een maandje en speel 10 uur battlefield 4 voor het officieel released is als je al vroeger wil spelen. ^^
(en speel terwijl mss een paar andere spellen van Origin Access ook)
edit: als je het goed timed, kan je met 1 maand zowel 10 uur fifa 17 als Battlefield 1 op voorhand spelen (zonder het spel te moeten pre-orderen/kopen)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Inderdaad.SinergyX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:10:
[...]
Maar in een echte oorlog is de verhouding sniper:rest niet zo extreem als in BF momenteel
Ik speelde een paar dagen geleden een potje Rush.
Aanvallende partij en we hadden gewoon 6 snipers in onze spawn liggen en dus 6 soldaatjes om de 'Mcoms' te armen. Succes om dan nog het potje te winnen. Maar dan is er ook niemand die dan bedenkt om ff van class te switchen, want dat moet een ander maar doen. Tja dan zit er maar 1 ding op: de anderen succes wensen en een nieuwe server zoeken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik speel met 3930K, GTX 680 en 8 Gb intern geheugen. Geen top PC, maar elk half uur melding vind ik beetje overdreven.
Game loopt op ULTRA trouwens "best goed" (mijn mening) op ongeveer 60-70 FPS
Het is een game. Geen échte oorlog. Vrijwel niets is te vergelijken met een echte oorlog. Maar dat begrijp je vast wel.SinergyX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:10:
[...]
Maar in een echte oorlog is de verhouding sniper:rest niet zo extreem als in BF momenteel
Ik zie veel mensen positief over de game. Mijn positieve punten zijn de graphics, het geluid. Prachtig! Grootste minpunt voor mij is de gunplay. De sniper is het enige wapen dat een beetje doet wat je wilt voor mijn idee. Daarom zie je ook zoveel mensen het gebruiken. De andere wapens hebben echt liefde nodig. Als dat niet gebeurt dan zie ik mijzelf deze game niet heel vaak/lang spelen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Alle wapens zijn unlocked.SAiN ONeZ schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:04:
Wat brengt die update nou?!
Had dit probleem ook, bleek mn virtual memory te zijn.MAGDATTT schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:54:
Ik klap er wel heel vaak uit met melding dat mijn memory low is.
Ik speel met 3930K, GTX 680 en 8 Gb intern geheugen. Geen top PC, maar elk half uur melding vind ik beetje overdreven.
Game loopt op ULTRA trouwens "best goed" (mijn mening) op ongeveer 60-70 FPS
De wapens van de Assault class zijn de hel. Support Class heeft dan weer enorm goede wapens maar nihil kans op het destroyen van tanks en dergelijke zonder een Battlefield vet.
Toch kan ik niet wachten op de volledige versie waarbij we hopelijk nog een pak leukere dingen zien.
learning every day.
Gisteren ook weer ff een "WAUW" momentje.. heel simpel eigenlijk. Ik zit in een gebouw naar buiten te staren met mijn AT-gun (en een squadmember die mij steeds van nieuwe ammo voorziet
Ik zie twee vijanden aankomen en gok hun route, gooi een anti-tank granaat en die explodeert nabij de brandende tanks. De vlammen bewogen met de explosie mee en door de luchtdruk leken ze zelfs wat te verminderen. Echt heel erg gaaf om te zien.
Ik mis de balans in het spel. Zoals je al zegt, de tanks zijn OP, vliegtuigen ook trouwens. Er is amper AA in het veld te vinden. Te voet maak je amper kans tegen de voertuigen.SoulsOnFire schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:48:
Wat mij best stoort aan de Beta is de map-keuze. Misschien zal deze later nog het beste lijken of net omgekeerd. Het is zo uitnodigend voor snipers. Ik heb tot lvl 18 enkel met sniper gespeeld en was er in no-time. Toen begon ik met tanks wat ik trouwens veel te OP vind. Hopelijk zullen ze hier iets op vinden aangezien iedereen liever weg loopt van de tanks.
De wapens van de Assault class zijn de hel. Support Class heeft dan weer enorm goede wapens maar nihil kans op het destroyen van tanks en dergelijke zonder een Battlefield vet.
Toch kan ik niet wachten op de volledige versie waarbij we hopelijk nog een pak leukere dingen zien.
Battlefield = snipers. Dat is helaas al jaren zo. Maar ik mis de granaatwerpers, C4 en de stingers. Maar die waren niet van die tijd, dat weet ik. Ze mogen wat mij betreft de voertuigen flink omlaag schroeven. Qua aantallen, schade die ze doen, maar ook qua schade die ze zelf kunnen incasseren.
https://forums.battlefiel...g-how-servers-work-in-bf1
Het is nog niet zeker natuurlijk, maar daardoor ben ik helaas wel terughoudend met een server afnemen..
Verder vind ik de beta wel geslaagd en deze heeft me wel enthousiast gemaakt over de game.
Ik denk dat ze daarom de beta doen. Al vind ik dat ze zoiets al uit de closed beta konden opmaken.mvds schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:55:
[...]
Ik mis de balans in het spel. Zoals je al zegt, de tanks zijn OP, vliegtuigen ook trouwens. Er is amper AA in het veld te vinden. Te voet maak je amper kans tegen de voertuigen.
Battlefield = snipers. Dat is helaas al jaren zo. Maar ik mis de granaatwerpers, C4 en de stingers. Maar die waren niet van die tijd, dat weet ik. Ze mogen wat mij betreft de voertuigen flink omlaag schroeven. Qua aantallen, schade die ze doen, maar ook qua schade die ze zelf kunnen incasseren.
In Battlefield 4 speelde ik bijna nooit met snipers. Dus voor mij persoonlijk ligt dat anders! Er is één launcher maar die kan enkel met een bipod gebruikt worden. Je moet dus neer liggen, richten, schieten en daarbij doe je ongeveer 20 dmg. Na twee hits draait de tank zich om, schiet je dood, repair and the vicious circle never ends. C4 is er trouwens ook. Vooral ook de respawn tijd. Als je met zen allen de tank kapot schiet en hij blijft 10min weg zodat je ook even een andere class kan spelen zou het een verademing zijn denk ik.
learning every day.
Of waren de tanks in Battlefield 4 juist under powered?mvds schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:55:
[...]
Ik mis de balans in het spel. Zoals je al zegt, de tanks zijn OP, vliegtuigen ook trouwens. Er is amper AA in het veld te vinden. Te voet maak je amper kans tegen de voertuigen.
Ik heb het gevoel dat er in BF1 veel minder tanks rond rijden, en vindt het juist wel cool dat als je een tank ziet je moet rennen voor je leven... Dat was in BF4 wel anders.
Snap trouwens nog steeds niet waarom er vijf mensen in dat kleine jeep achtige ding kunnen met alleen een machinegeweer er op. Twee lijkt me voldoende
als je dit helaas vind waarom speel je het. Ik zelf vind het een verademing zonder de stingers en de C4. Oh en we hebben gewoon granaat werpers hoor. De medic class kan deze als add-on opzetten.mvds schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:55:
[...]
sommige loadouts mogen generfed worden idd. zoals de buckshot van de light-tank. maar verder vind ik tanks perfect.
meeste mensen weten gewoon niet hoe ze een tank moeten uitschakelen. of gewoon niet samen kunnen werken.
menig een kent Jackfrags en hij legt het oa uit in dit filmpje. En geeft natuurlijk ook toe dat de lighttank OP is maar dat dat niet de enige reden is waarom mensen OP beginnen te gillen.
YouTube: Are Tanks Overpowered In Battlefield 1?
1 op 1 verlies in ook van een tank tenzij ik gebruik maak van mijn omgeving en team.
Met je vliegtuigen en te weinig AA kan ik je nergens in vinden. Er zijn 3 of 4 spots met AA. En het aantal keren dat ik neergehaald ben door een vliegtuig. (dan wel bommenwerper of fighter) is op mijn hand te tellen. Maar misschien ligt dat meer aan je speel stijl.
[ Voor 1% gewijzigd door meller14 op 07-09-2016 15:18 . Reden: verkeerde LINK! ]
omdat er verder geen snel voertuig is die rond de 4 personen kan meenemen. Het spel moet in "gameplay" balans zijn. Zodat niet iedereen 4km moet rennen om bij de eerste objectieve te komen.ghighoegha schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:07:
Mee eens. Vind alleen de light tank overpowered. Die andere twee zijn een stuk langzamer en, als ze niet helemaal vol zitten lastiger, om te verdedigen
Snap trouwens nog steeds niet waarom er vijf mensen in dat kleine jeep achtige ding kunnen met alleen een machinegeweer er op. Twee lijkt me voldoende
Verwijderd
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik bedoel niet de normale jeep maar dat kleine tankje met alleen een machinegeweer. Drop dan gewoon wat extra jeeps in de mapmeller14 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:14:
[...]
omdat er verder geen snel voertuig is die rond de 4 personen kan meenemen. Het spel moet in "gameplay" balans zijn. Zodat niet iedereen 4km moet rennen om bij de eerste objectieve te komen.
Daar kun je toch met 5 man in? Qua posities zie je dan 4 machine gunners en een driver, maar van buiten zie je maar 1 machine gun
Waar kan je dan een server afnemen voor BF1?ThaAresX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:01:
Voor de mensen die een server willen afnemen misschien is het volgende artikel wel interessant:
https://forums.battlefiel...g-how-servers-work-in-bf1
Het is nog niet zeker natuurlijk, maar daardoor ben ik helaas wel terughoudend met een server afnemen..
Verder vind ik de beta wel geslaagd en deze heeft me wel enthousiast gemaakt over de game.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die hebben alleen een aardig matig bereik, heb 2x goed geluk gegooid en kreeg een disabled bonusLekker Ventje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:25:
Support klasse heeft granaten die tegen gepantserde voertuigen gebruikt kan worden. Je blaast er geen tank mee op maar alle kleine beetjes helpen. En ik heb er ook gewoon soldaten mee gekilled
Die anti-tank mine is me nog steeds niet gelukt, veel gokwerk waar je zo'n ding moet neerleggen.
De AT Rocket gun heeft als groot nadeel, je mag alleen maar liggend of zittend bij een randje er mee schieten en dat wil ingame lang niet altijd goed gaan (te vaak op een zandheuveltje direct voor me geschoten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er staan toch best veel turrets op de map? Gattlings, howitsers, mortieren?mvds schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:55:
[...]
En tegen snipers kan je ook gewoon rookbommen gooien. Waarom gebruiken zo weinig mensen die dingen? Ik gooi ze altijd voor de snipers als ik ze zie
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zag een ventje lopen en een sniper van mijn team raakte hem, hij duikt een huisje in vlak voor z'n neus (hij was dus bijna veilig). Hij gooit een gas-granaat in het huisje om veilig te kunnen herstellen, ik knikker er een granaat in en hij is dood
Was er al bang voor maar als jij zo iets al zegt weet ik genoeg.Stewie! schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:02:
[...]
Waar kan je dan een server afnemen voor BF1?
Einde van het clan tijd perk in battlefield.
Video met een aantal van m'n favoriete momenten.
Nog niet alle wapens, er zijn er nog veel die pas in de game beschikbaar komen.J8S schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:56:
Toen ik uurtje terug ging spelen kreeg ik een update van BF1. Weet niet precies of ze al bugs gefixed hebben, maar ik weet in ieder geval wel dat je nu alle wapens etc. kan selecteren voor al de classes. Je kan dus wat meer gaan experimenteren met verschillende loadouts.
Leuk die update
Edit:
Ben niet de enige. Mogelijk een MSI moederbord gerelateerd probleem.
http://answers.ea.com/t5/...atch/m-p/5539834#U5539834
[ Voor 20% gewijzigd door -MD- op 07-09-2016 19:05 ]
Weet ik, ik bedoelde eigenlijk alle wapens uit de betaLekker Ventje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:10:
[...]
Nog niet alle wapens, er zijn er nog veel die pas in de game beschikbaar komen.
Had trouwens vanmiddag ook het idee dat het enorm laggy was. kreeg damage en zag ook wel de hitindicator, maar hoorde niet het geluid etc.
mooie compilatie. De beta heeft me echter totaal niet overtuigd. Het zal de setting wel zijn.Uffeltje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:02:
Ik heb me de afgelopen weken prima vermaakt. Omdat doodgaat tijdens een rondje CQ niet van invloed is op de score ook redelijk wat lopen kloten met mijnen. Mooite methode om voertuigen te slopen.
[video]
Hoop kills, ging goed.
Voor het eerst en dan ruim 6 uur gespeeld, geeft niet veel hoop voor de volle game.
onspeelbaar
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Misschien je pc eens upgraden, 30fps is al erg laag.Tusk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:12:
sinds update heb ik ineens 15 fps minder....en ik had er maar 30 (alles op low)
onspeelbaar
@Battlefield 14 minutes ago
Today's the last day of the Battlefield 1 Open Beta, and we've unlocked all accessible weapons and gadgets. Get out there and fight!
de antitank mijn is een juweeltje. idd je moet geluk hebben maar het is voor alle voertuigen 1 hit kill.SinergyX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:44:
[...]
Die hebben alleen een aardig matig bereik, heb 2x goed geluk gegooid en kreeg een disabled bonus
Die anti-tank mine is me nog steeds niet gelukt, veel gokwerk waar je zo'n ding moet neerleggen.
De AT Rocket gun heeft als groot nadeel, je mag alleen maar liggend of zittend bij een randje er mee schieten en dat wil ingame lang niet altijd goed gaan (te vaak op een zandheuveltje direct voor me geschoten).
ja over AT kun je vanalles vinden. maar het heeft erg weinig bullet drop dus ik denk dat dat compenseert.
maar schijnbaar heeft het wel effect op zijn rig. hoe is dat met de rest?Mad-Matt schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:24:
[...]
Misschien je pc eens upgraden, 30fps is al erg laag.
sinds de update een drop in FPS?
Ik zie er niets van, ik kan nog steeds niet alle wapens kopen via de site.
Edit: NVM, je kan alles kiezen ingame.
[ Voor 9% gewijzigd door soulcrusher op 07-09-2016 19:54 ]
leuke video.Uffeltje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:02:
Ik heb me de afgelopen weken prima vermaakt. Omdat doodgaat tijdens een rondje CQ niet van invloed is op de score ook redelijk wat lopen kloten met mijnen. Mooite methode om voertuigen te slopen.
[video]
ik vind suicide kills eigg alleen oke als je niet anders kunt. in veel situaties gebruik je het gewoon als respawn middel. Daarom vind ik het oude conquest ticket system oa moet blijven.
Heb ik ook, zie diverse posts terugmeller14 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:50:
[...]
maar schijnbaar heeft het wel effect op zijn rig. hoe is dat met de rest?
sinds de update een drop in FPS?
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Ik speel de beta omdat ik wilde kijken of het nu anders is. Maar BF1 is ook niet mijn spel. Je loopt je suf om nog voordat je ook maar een tegenstander ziet gesniped te worden.meller14 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:10:
[...]
als je dit helaas vind waarom speel je het.
Verwijderd
Lol, ik lees dit wel vaker. Dat komt omdat in BF4 de meeste tankers gewoon niet echt weten wat ze doen. In BF1 maakt het momenteel niet uit of je goed snapt hoe een tank werkt.MRDude22 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:02:
[...]
Of waren de tanks in Battlefield 4 juist under powered?
Ik heb het gevoel dat er in BF1 veel minder tanks rond rijden, en vindt het juist wel cool dat als je een tank ziet je moet rennen voor je leven... Dat was in BF4 wel anders.
In BF4 kon je echt zo makkelijk in een conquest map een map domineren met 1 tank. Kwestie van de juiste kits kiezen.
El Alamein was nog veel groter.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
het is natuurlijk persoonlijk, maar door de beperkte snelheid/aanwezigheid van de voertuigen lijken de maps nog groter. Het blijft wel een gedurfde zet van DICE en zal de hardcore BF veteran vast overtuigen.Tusk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:11:
maar maar als je de map te groot vindt, is dit echt niet jouw spel....
El Alamein was nog veel groter.
Ik heb nog hoop want er is immers nog helemaal niets bekend, positief noch negatief. Maar als het gelimiteerde Official servers worden waarop je als admin alleen maar mappen en dergelijke in kunt stellen gaat het denk ik ook niets worden...NLsandman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:49:
[...]
Was er al bang voor maar als jij zo iets al zegt weet ik genoeg.
Einde van het clan tijd perk in battlefield.
Dat zou heel leuk zijn, maar hoe weet jij dat?Fonta schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:43:
Gelukkig komt er straks ook gewoon weer tdm en domination.
TDM is wel een beetje een standaard mode voor in een shooter. En domination werd al laten zien in de alpha.bvk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:09:
[...]
Dat zou heel leuk zijn, maar hoe weet jij dat?
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Op de battlefield 1 site staat ook nog Domination en Operations are game modes.bvk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:09:
[...]
[...]
Het klopt toch dat een hardcore is bevestigd? Kogels moeten echt zoveel meer damage doen namelijk.
Frusrterend trouwens, een op zich goede bomber pilot die z'n toestel maar niet repareert
[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 07-09-2016 23:33 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Medic wapens doen zat damage. Van assault gaat het wel denk ik. Zorgt ervoor dat je wat meer CQ speelt. Support vond ik ook aardig balanced, maar sniper mag vaker 1 hit kill worden. Het blijft zo frustrerend dat je iemand in z'n chest schiet, voornamelijk van dichtbij, en hij niet in een keer doodgaat.steveman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:30:
Denk dat ik hem wel ga kopen na de releaseMoeten rare dingen gebeuren wil ik dat niet doen.
Het klopt toch dat een hardcore is bevestigd? Kogels moeten echt zoveel meer damage doen namelijk.
Frusrterend trouwens, een op zich goede bomber pilot die z'n toestel maar niet repareertIk maar roepen
Hardcore gaat dit wel, maar daar vind ik de damage per normale kogel dus weer iets te veel. Ik wil een midden mode haha
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Zeker naarmate ik meer met de Selbstlader aan het spelen ben geweest. Wat een heerlijk wapen is dat toch. Mooie damage en met leuke moves ook nog mogelijk om die irritante snipertjes boven op rotsen het moeilijk te maken.
Nu nog even kijken hoe andere games die dit najaar uitkomen gaan vallen.
Ik heb precise hetzelfde... Toevallig op een Geforce 650M? Ik speel op 720p, alles op low en zit op ongeveer 45-55 fps..., na de update rond de 30Tusk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:12:
sinds update heb ik ineens 15 fps minder....en ik had er maar 30 (alles op low)
onspeelbaar
Ohja, en ik wil joystick support! Vliegen met de controller vind ik maar niks
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dit is wat de R9 390 doet op 4K:EXCalibur_EeK schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:50:
[...]
hmm welke settings? Als ik op 1080p speel en de slider van 42% naar 100% (dus 4K) zet dan haal ik nog maar 25 fps op ultra met mijn Rx 480.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z5YKzJk2Pkk]
Meestal tussen de 25 en 30fps, echter treed er nu ook een lichte vertraging op doordat de computer tegelijkertijd de gameplay opneemt.
Dat lijkt me nog best vet.
Ik vind het machtig mooi om te zien hoe ze manoevreren tussen huizen en obstakels omzeilen.
[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 08-09-2016 02:23 ]
Als stewie al zo'n bericht plaatst dan weet ik wel hoe laat het is, geen bf1 server voor verhuur en aangezien hij dicht bij het vuur zit geloof ik hem meteen.bvk schreef op woensdag 07 september 2016 @ 22:09:
[...]
Ik heb nog hoop want er is immers nog helemaal niets bekend, positief noch negatief. Maar als het gelimiteerde Official servers worden waarop je als admin alleen maar mappen en dergelijke in kunt stellen gaat het denk ik ook niets worden...
[...]
Blijkbaar is het goed bevallen bij battlefront.
Was jouw het niet opgevallen dat het alleen maar i3d servers zijn in de open beta.
Vraag mij wel af hoe EA dat financiert, indirect zal het toch bij de spelers vandaan komen en stoppen ze na 3 jaar?
Als we echt geen servers kunnen gaan huren in BF1 met custom rules ben ik er echt helemaal klaar mee.NLsandman schreef op donderdag 08 september 2016 @ 03:36:
[...]
Als stewie al zo'n bericht plaatst dan weet ik wel hoe laat het is, geen bf1 server voor verhuur en aangezien hij dicht bij het vuur zit geloof ik hem meteen.
Blijkbaar is het goed bevallen bij battlefront.
Was jouw het niet opgevallen dat het alleen maar i3d servers zijn in de open beta.
Vraag mij wel af hoe EA dat financiert, indirect zal het toch bij de spelers vandaan komen en stoppen ze na 3 jaar?
Dat is dan niet omdat ik het spel niet wil spelen maar puur om het wanbeleid bij dice/ea.
Haha.. herkenning!steveman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:30:
Denk dat ik hem wel ga kopen na de releaseMoeten rare dingen gebeuren wil ik dat niet doen.
Frusrterend trouwens, een op zich goede bomber pilot die z'n toestel maar niet repareertIk maar roepen
Idd zoveel tankdrivers en pilots meegemaakt, die echt geen flauw idee hadden waarom ik zo zat te roepen
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Vliegen met tb en muis is nog minder. Vooral het sturen met de muis dat is zo hachelijk. TB is nog wel te doen.steveman schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:56:
Ohja, en ik wil joystick support! Vliegen met de controller vind ik maar niks
Ik heb 5 minuten geleden nog gespeeld.Mad-Matt schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:59:
nope, tot 8 september.
[ Voor 38% gewijzigd door MadButcher op 08-09-2016 10:50 ]
ah ok, ik had gister de tekst gelezen "Till september 8th" dus dacht tot.
Nou ja mooi, hoop dat ik vanavond ook nog even kan spelen.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.