Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:34:
Weet iemand toevallig of er ook voldoende servers zijn waar je alle maps incl. DLC kan spelen in de rotatie? Wil misschien BF Revolution kopen in de PS store, maar ik kan me herinneren van BF4 dat elke DLC apart was, waardoor je vrijwel alleen de vanilla maps speelt.

Zijn er nog veel Tweakers die BF1 met regelmaat spelen in de avonden?
Wat wil je spelen? Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar Operations. Als er weer een operations campaign is speel ik die. Daar zijn zijn soms ook dlc mappen onderdeel van.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
DeWaanzin schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Wat wil je spelen? Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar Operations. Als er weer een operations campaign is speel ik die. Daar zijn zijn soms ook dlc mappen onderdeel van.
Opzich bedoel ik dat als ik conquest of domination start gewoon alle maps in de rotatie kan krijgen. Dus alleen met spelers zit die premium hebben. Volgens mij was die in vorige BF delen niet zo. En daardoor speelde je premium content erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Xbox weer in de lucht.
Patch notes:
https://www.battlefield.c...pdate-notes/easter-update

[ Voor 13% gewijzigd door Easymongo op 27-03-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
Revolution gekocht voor PS4!

Mochten mensen zin hebben om te gamen, voeg me gerust toe. Nu even 45 GB downloaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:47:
Revolution gekocht voor PS4!

Mochten mensen zin hebben om te gamen, voeg me gerust toe. Nu even 45 GB downloaden :p
Misschien dat ik je vanavond wel even aan de mouw trek, heb al een paar weekjes niet meer gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delete

[ Voor 85% gewijzigd door poor Leno op 08-04-2018 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tel even mee: 1 strafing run en 2012 XP. Mijn beste run ooit.

Toch blijft het vliegen de ene dag klote aanvoelen en de andere dag gaat echt alles, maar dan ook alles raak. Zaterdag nog even een potje op Sinai met de tank hunter loadout op de attack plane. Echt alles ging raak en kapot in 2 a 3 schoten (voertuigen).

Oh ja, ook kennis gemaakt met de AA AT gun. Man wat een belabeerd ding is dat zeg. 100% health, je hoort wat langs suizen, je hoort een dof knalletje omdat de AA AT ergens 6km verder ontploft en bam 40% health over. Dus je vliegt verder, want je weet dat diegene die ze afschiet, nog moet herladen. Dan ben je dus al gauw een stuk verder en bam weer een dof knalletje en dood...Heb het idee dat je die AA AT gewoon luk raak kunt afvuren in de richting van een vliegtuig en dat ze toch wel damage doen. Het zijn gewoon heat seaking AT shells ofzo. Verkloot door Dice deze game.... En tijd om te repairen heb je niet want na 5 seconden heb je volgende AA AT om je oren....

Voor @poor Leno : door spoelen naar 0:40 ongeveer als die niet begint daarop :)
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/46827100#t=42

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 09-04-2018 11:57 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MRE-Inc Nice!!! d:)b

Dat geluk (dat ze zo op elkaar zitten geclusterd) heb ik meestal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

poor Leno schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:24:
@MRE-Inc Nice!!! d:)b

Dat geluk (dat ze zo op elkaar zitten geclusterd) heb ik meestal niet :/
Ik ook niet. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ze ook niet eens gezien had ondanks dat ik bij elke strafing run op de spot knop zit te rammen, echter wilden ze op een of andere manier niet gespot worden. Ik ging puur af op de hitmarkers die ik kreeg en op een gegeven moment maar vol erop blijven vuren.

Ach zo af en toe heb je eens een gelukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield Incursions is al gespot in de PS en XBox store :D

Heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:53:
Tel even mee: 1 strafing run en 2012 XP. Mijn beste run ooit.

Toch blijft het vliegen de ene dag klote aanvoelen en de andere dag gaat echt alles, maar dan ook alles raak. Zaterdag nog even een potje op Sinai met de tank hunter loadout op de attack plane. Echt alles ging raak en kapot in 2 a 3 schoten (voertuigen).

Oh ja, ook kennis gemaakt met de AA AT gun. Man wat een belabeerd ding is dat zeg. 100% health, je hoort wat langs suizen, je hoort een dof knalletje omdat de AA AT ergens 6km verder ontploft en bam 40% health over. Dus je vliegt verder, want je weet dat diegene die ze afschiet, nog moet herladen. Dan ben je dus al gauw een stuk verder en bam weer een dof knalletje en dood...Heb het idee dat je die AA AT gewoon luk raak kunt afvuren in de richting van een vliegtuig en dat ze toch wel damage doen. Het zijn gewoon heat seaking AT shells ofzo. Verkloot door Dice deze game.... En tijd om te repairen heb je niet want na 5 seconden heb je volgende AA AT om je oren....

Voor @poor Leno : door spoelen naar 0:40 ongeveer als die niet begint daarop :)
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/46827100#t=42
Hehe. Nice run. Heerlijk gevoel om zoveel in één klap te vernietigen :+

Maarem. Waarom heb je een skin op je vliegtuig? Je bent op die manier zoveel malen makkelijker te zien door de vijand. Dat is de enige reden waarom ik altijd de standard skins gebruik. Leuk en wel zo een Red Baron pakket voor de fighter bijv. ; maar als je zo enorm licht rood bent dan val je nogal op in de lucht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Reefun schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:55:
[...]

Hehe. Nice run. Heerlijk gevoel om zoveel in één klap te vernietigen :+

Maarem. Waarom heb je een skin op je vliegtuig? Je bent op die manier zoveel malen makkelijker te zien door de vijand. Dat is de enige reden waarom ik altijd de standard skins gebruik. Leuk en wel zo een Red Baron pakket voor de fighter bijv. ; maar als je zo enorm licht rood bent dan val je nogal op in de lucht :+
Ja ach op mijn vliegtuig vind ik zo'n skin eigenlijk best wel leuk ipv de standaard shizzle. En ja ik weet dat je extra opvalt, maar aangezien ik nog steeds potjes met 50-1 enzo afsluit als ik vlieg, valt het allemaal wel mee met dat opvallen. Het gros van de BF1 gamers snapt het spelletje toch niet. Laat ik dan in een maand 2x extra uit mijn vliegtuig geschoten worden.....boeie...

Dat fort in Monte Grappa bestaat overigens echt. Aangezien ik deze zomer toch weer 2 weken Gardameer doe, zal ik eens kijken of een een bezoekje kunnen brengen: Wikipedia: Forte Tre Sassi

Ik heb nog wel een verband trommeltje in mijn auto liggen. Die zal ik dan meenemen en van me af gooien en dan keihard roepen: Cassetta Medica !!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 10-04-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 10:55:
[...]
Dat fort in Monte Grappa bestaat overigens echt. Aangezien ik deze zomer toch weer 2 weken Gardameer doe, zal ik eens kijken of een een bezoekje kunnen brengen: Wikipedia: Forte Tre Sassi

Ik heb nog wel een verband trommeltje in mijn auto liggen. Die zal ik dan meenemen en van me af gooien en dan keihard roepen: Cassetta Medica !!!!!
:D

Pics/video or it didn't happen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Cassetta Medica Eco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat je dat dan IRL gaat doen bedoelde ik natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Reefun schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:27:
[...]

Nee, dat je dat dan IRL gaat doen bedoelde ik natuurlijk ;)
Dat begreep ik, echter moet ik nog ruim 130 dagen alvorens ik naar Italie kan afreizen, dus je moet het hier mee doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Battlefield Incursions is Live voor de geinteresseerden :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DaZuRWkX4AEhCgX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
*grinnikt*
Jesse Pinkman liep er ook rond, zag ik. BB, fijne herinneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Battlefield Incursions is niet verkeerd. Alleen jammer dat je team niet word aangevuld als er mensen uitgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Laatst online: 25-10-2023
Mensen, hoe kom ik in Iccursions ? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Dropkogel schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:07:
Mensen, hoe kom ik in Iccursions ? :/
Lees eens 3 berichten terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Laatst online: 25-10-2023
Aha, overheen gelezen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst nog een mooi momentje waarbij ik erg blij was met "past me" :+ :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

dit is weer terug naar het origineel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:11:
[...]
dit is weer terug naar het origineel toch?
Nee niet helemaal.. dit zijn single maps ipv 2 of 3.

*O* *O* *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 21-04-2018 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*snip* let op het dubbelposten... :F

[ Voor 155% gewijzigd door Geronimous op 21-04-2018 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimtofoes
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-01-2024
Zijn er nog mensen die Incursions op Ps4 in teamverband willen spelen? Uiteraard met headset. Je kan mij toevoegen, mij PSN naam is Mooijboy. Ik moet mij nog even inschrijven voor het GoT platoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk. Prima oplossing zo! Als ze op deze manier dan de mappen welke op dit moment nog géén Operations at all hebben tóch kunnen voorzien van een Operations mode, dan ben ik al helemaal blij! Jammer dat het dan "maar" 40 spelers is, maar op sommige mappen kan ik me ook wel voorstellen dat 64 spelers dan net beetje too much is (maar dat is Verdun / Vort Faux eigenlijk ook, maar dat even terzijde).

Maar dan nog hoop ik nog op 64 spelers Operations voor de grotere mappen. Heligo Bright, Albion, Zeebrugge, Giants Shadow.... Nu komen de laatste 2 al naar deze "quick ops" game mode, maar deze lenen zich dan nog prima voor 64 spelers dunkt me.

Ik ben benieuwd. Gezien de CTE enkel nog voor PC is kan ik het helaas niet van te voren proberen, dus ik zie het vanzelf wel verschijnen in de retail update. Goede zaak! d:)b

Had het eerlijk gezegd niet eens verwacht dat DICE nog 'grotere' updates uit ging brengen voor BF1. Kudos voor hun wat dit betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Reefun. Ik dacht dat je niet meer aan teabaggen deed?

[ Voor 72% gewijzigd door Swizzler24 op 24-04-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swizzler24 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:07:
Reefun. Ik dacht dat je niet meer aan teabaggen deed?
Huh? Ik heb nooit gezegd niet te t-baggen :D

Ik t-bag erop los hoor. Als een piloot crashed (of het nu ons team is of van de vijand), dan t-bag ik'em. Als ik een heavy bomber heb neer geschoten met een LMG. Dan t-bag ik hem/hun.

Als infiltrator de artillery barrage afgevuurd? Dan t-bag ik erop los. Meerdere tegelijk t-baggen! Heerlijk! O+

En dan de haatberichten ontvangen. Prachtig hoe mensen boos kunnen worden omdat je een paar keer op de rechter stick drukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
Reefun schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:31:
[...]

Huh? Ik heb nooit gezegd niet te t-baggen :D

Ik t-bag erop los hoor. Als een piloot crashed (of het nu ons team is of van de vijand), dan t-bag ik'em. Als ik een heavy bomber heb neer geschoten met een LMG. Dan t-bag ik hem/hun.

Als infiltrator de artillery barrage afgevuurd? Dan t-bag ik erop los. Meerdere tegelijk t-baggen! Heerlijk! O+

En dan de haatberichten ontvangen. Prachtig hoe mensen boos kunnen worden omdat je een paar keer op de rechter stick drukt :+
Wist niet dat dit bestond. geweldig.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maartend schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:51:
[...]

Wist niet dat dit bestond. geweldig.......
Al sinds de eerste online FPS shooters hoor! :D Ik T-bag in ieder FPS spel. Ik vind het geweldig om te doen. Juist omdat mensen er boos over kunnen worden. En dan ook écht boos gewoon. Ik kan er alleen maar om lachen. Ik heb ooit zelfs een keer een doodsbedreiging gehad erdoor in de tijd van CoD 4! :D :D

Mijn vrouw doet het ook altijd. Zeker als ze iemand neer schiet welke mij heeft neer geschoten. Maar bij haar is het dan Hotdoggen of Taco'en natuurlijk. Of geen idee wat het nu was :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12

Ik vind de titel NERF wel erg overdreven en zelfs een beetje clickbait, niet gewend van Westie. Elke verandering is tegenwoordig een NERF of BUFF, terwijl het hier gewoon gaat om toegevoegde visuele hints.

kort samengevat:

* Scout rifles krijgen een DoF voor de sweetspot: binnen de sweetspot zien je alles glashelder, daarbuiten waziger.
* ALLE scoutrifles (dus ook 4x scope en minder) krijgen een Scope glint
* de Scopeglint van een scout die op je mikt en waarvan je in de sweetspot bevind krijgt een "regenboog" glint, zodat je ziet of je met 1 kogel omgelegd kan worden door die scout.

Verder geen veranderingen aan de damage die ze doen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:01:
[video]

Ik vind de titel NERF wel erg overdreven en zelfs een beetje clickbait, niet gewend van Westie. Elke verandering is tegenwoordig een NERF of BUFF, terwijl het hier gewoon gaat om toegevoegde visuele hints.

kort samengevat:

* Scout rifles krijgen een DoF voor de sweetspot: binnen de sweetspot zien je alles glashelder, daarbuiten waziger.
* ALLE scoutrifles (dus ook 4x scope en minder) krijgen een Scope glint
* de Scopeglint van een scout die op je mikt en waarvan je in de sweetspot bevind krijgt een "regenboog" glint, zodat je ziet of je met 1 kogel omgelegd kan worden door die scout.

Verder geen veranderingen aan de damage die ze doen.
Ik las al zoiets op Reddit inderdaad. Ben echt perplexed dat ze zo laat in de game nog dit soort ingrijpende veranderingen maken. Dit maakt het gebruik van een scout class niet leuk meer. Ik gebruikte al express niet meer een sniper variant vanwege de glint en enkel de marksman varianten voor veraf en infantry/trench varianten voor dichterbij. Maar nu heeft de marksman variant ook al helemaal geen nut meer |:(

Voorheen (of nu nog steeds dan) gebruikte ik de marksman i.s.m. de trench periscope. De trench periscope geeft ook al een glint (alhoewel kleiner dan de sniper varianten). Maar als ik dan toch wou gaan schieten had ik geen glint dankzij de marksman variant. Dat is dan dus verleden tijd binnenkort. Dan kan ik net zo goed alsnog de sniper variant gaan gebruiken. Dan heb je doorgaans meteen een bipod erbij.

Wat betreft de sweetspot blur, ik heb de DoF effect standaard uit staan (alsmede alle andere 'mooie' effecten daar dat enkel maar impact heeft op de performance, plus ik zit er niet op te wachten). Dus daar zal ik geen last van hebben. Wat betreft de 'regenboog' glint... Ik ben benieuwd hoe dat zal uit pakken.

Al om al... Ik ben er niet blij mee. Maar goed. Het gaat toch wel door onze strot heen geduwd worden dus kan er net zo goed maar mee leren leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er echt niet uit.... 8)7

Nou ja. Groot voordeel is wel dat we binnenkort nieuwe Operations krijgen O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Reefun schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:21:
[...]

Het ziet er echt niet uit.... 8)7
Regenboog.. Alsof snipers nog niet gay genoeg waren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:05:
[...]

Regenboog.. Alsof snipers nog niet gay genoeg waren >:)
Hehe. Precies dat :+

Voor mij is toch echt de 'doodsteek' voor als ik scout zou willen spelen. Ja, Ik kan wel met een infantry/carbine/optical variant gaan met spotflares en dan tripwire/decoy of k-bullet. Maar soms is het op lange afstand met een trench periscope gluren ook leuk om te doen. En niet te vergeten bijna onmisbaar op de grotere mappen, zeker met Operations. 9 van de 10x als ik actief help mee spotten met de trench en ik zit in een squad met voertuigen dan is de map zo clear op bijv. Monte Grappa, Cape Helles of St. Quentin Scar d:)b

Maar goed. Afgezien daarvan, dit topic begint wel zo een beetje dood te bloeden. Spelen mensen niet meer? Andere games welke de 'oude garde' nu doet? Watskeburt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Reefun schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:59:
[...]

Hehe. Precies dat :+

Voor mij is toch echt de 'doodsteek' voor als ik scout zou willen spelen. Ja, Ik kan wel met een infantry/carbine/optical variant gaan met spotflares en dan tripwire/decoy of k-bullet. Maar soms is het op lange afstand met een trench periscope gluren ook leuk om te doen. En niet te vergeten bijna onmisbaar op de grotere mappen, zeker met Operations. 9 van de 10x als ik actief help mee spotten met de trench en ik zit in een squad met voertuigen dan is de map zo clear op bijv. Monte Grappa, Cape Helles of St. Quentin Scar d:)b

Maar goed. Afgezien daarvan, dit topic begint wel zo een beetje dood te bloeden. Spelen mensen niet meer? Andere games welke de 'oude garde' nu doet? Watskeburt?
er zijn veel goede series op tv die ik nu weer aan het volgen ben :X

En het is mooi weer buiten, dus Pappa zit nu vaak in het zonnetje, ipv te gamen in het slaapje van de kleine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Momenteel kunnen xbox gebruikers de "They shall not pass" DLC gratis downloaden:
https://www.microsoft.com...s/C2M3GD4WQJ2Z?nosplash=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 11:10
Kitano schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:36:
Momenteel kunnen xbox gebruikers de "They shall not pass" DLC gratis downloaden:
https://www.microsoft.com...s/C2M3GD4WQJ2Z?nosplash=1
Niet alleen XBOX gebruikers, PS4 en PC ook.

Voor PS4: Klik hierrrr....

Edit: Vooruit, linkje voor PC ook toegevoegd :)

[ Voor 15% gewijzigd door Maichel op 02-05-2018 15:32 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Afgezien daarvan, dit topic begint wel zo een beetje dood te bloeden. Spelen mensen niet meer?
Ben lekker de hort op. Eerst Noord-Spanje, nu Zuid-Frankrijk. 8) Vanaf zondag speel ik weer :*) De nieuwe operations ga ik straks zeker uitproberen. En ook dat trucje met de sweetspot. Misschien dat ik daarom juist meer met scope ga spelen. Klinkt gek, maar 't kan zijn dat ik daarmee de OHK onder de knie krijg. Ik speel nu alleen infantry/carbine en mik consequent op 't koppie. Scope vind ik maar lastig en slecht te voorspellen hoe de kogel landt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Reefun schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:59:
[...]
GoW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
Er komen tussendoor inderdaad andere sterke games :) Ik speel nog steeds, maar begin langzaam wel trek te krijgen in een nieuwe WW2 BF!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:16:
[...]

Er komen tussendoor inderdaad andere sterke games :) Ik speel nog steeds, maar begin langzaam wel trek te krijgen in een nieuwe WW2 BF!
spoiler:
(Voor de BF liefhebbers.. alvast een heads up.. het kán zijn dat er morgen perongeluk een nieuwtje komt, just sayin' O-) )

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Laatst online: 01-06 19:03
Ben zelf na een lange pauze terug begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
poor Leno schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:59:
[...]

spoiler:
(Voor de BF liefhebbers.. alvast een heads up.. het kán zijn dat er morgen perongeluk een nieuwtje komt, just sayin' O-) )
Is er al een nieuw topic voor dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ;)

Maar ik was iets te vroeg. Wacht gewoon geduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

En alle uitbreidingen gratis de komende tijd.. dat is ook wel nieuws

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Papa vs junior.

Na de aanschaf van de XBox One X was ik van plan om de oude Xbox One te verkopen. Aangezien je er toch geen drol voor krijgt en ik geen zin heb in die marktplaats sukkels die 50euro bieden, heb ik dat ding maar weer uit de doos gehaald en op junior zijn slaapkamer gezet. 1080p monitortje er aan gehangen en gaaaaaaan. Voor 19 euro vorige week Battlefield 1 inclusief premium gekocht voor junior.

Dat resulteert dus in een avondje Battlefield 1 inclusief party chat.

Papa, waar zit je ?
- Euh ik zit in de attack plane boven B
Oh, ik zit ook in een vliegtuig
- :D de rest is verleden tijd :

Maar goed, hij is bijna 15 en weet zich inmiddels prima staande te houden. En ja, ik heb hem uitgelegd dat het een spelletje is (voor de moraal ridders onder ons)

http://xboxdvr.com/gamer/mre-inc/video/49422930

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

MRE-Inc schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:34:
Papa vs junior.

Na de aanschaf van de XBox One X was ik van plan om de oude Xbox One te verkopen. Aangezien je er toch geen drol voor krijgt en ik geen zin heb in die marktplaats sukkels die 50euro bieden, heb ik dat ding maar weer uit de doos gehaald en op junior zijn slaapkamer gezet. 1080p monitortje er aan gehangen en gaaaaaaan. Voor 19 euro vorige week Battlefield 1 inclusief premium gekocht voor junior.

Papa, waar zit je ?

Maar goed, hij is bijna 15 en weet zich inmiddels prima staande te houden. En ja, ik heb hem uitgelegd dat het een spelletje is (voor de moraal ridders onder ons)

Niks zo mooi als zoiets kunnen delen met je kinderen of naasten :) Nu heb ik zelf geen kinderen, maar m'n vriendin is ook altijd wel benieuwd naar wat ik speel ook al gamed ze zelf (nog :+ ) niet. En wat moraalridders betreft: ik speelde op m'n 10e al games al Unreal Tournament. Met wat fatsoenlijke opvoeding en zonder gekke kronkels in je hoofd moet zoiets best kunnen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Begrijpelijk dat veel mensen van het goede weer genieten! Vroeg het me gewoon af :)
MRE-Inc schreef op zondag 6 mei 2018 @ 20:34:
Papa vs junior.

Papa, waar zit je ?

Waarom heb je nog een x Battlefield aangeschaft dan? Of heb je een disc versie van BF1?

Als jij zijn Xbox insteld als "home xbox" dan deel je alle (digitale aangekochte!) spellen. Zo hoef je niets 2x te kopen. Ja, de digitale versies zijn doorgaans iets duurder. Maar als je toch van plan bent om samen te spelen dan is het wel goedkoper d:)b

Zo doe ik het ook met mijn vrouw (huhuhu). Echter gezien mijn dochter nu ook vaker speelt heeft mijn vrouw nu ook los gold en xbox game pass zodat we op die manier met z'n drietjes gemakkelijk samen kunnen spelen (Terraria, Robocraft etc). Scheelt aanzienlijk in de centjes!

Enne... Dat filmpje, is dat dan je zoon die speelt? Of zat hij erin als gunner (Poorlybred nogwat :D ;)).

Enne... Moraal ridder? Mijn dochter was 3 toen ze voor het eerst GTA speelde :+ (maar toen reed ze enkel maar rond e.d.). Ze is nu bijna 7 en mag van mij bijv. wél Star Wars Battlefront 2 spelen, of Robocraft, Minecraft en Fortnite. Maar Battlefield 1 vind ik haar nog iets te jong voor. Niet zo zeer voor de graphics, maar meer om het geluid. Het geluid kan zo ontzettend realistisch zijn, de schreeuwen als mensen in brand staan, de ranzige gorgels als je iemand bajonet/neer steekt etc.

BF4 zou ze dan wel weer mogen spelen van me. Maar dan enkel de trainings range. Maar dat is niet zo erg, Ze vind het gewoon leuk om rond te vliegen en proberen onderste boven onder dat bruggetje heen door te vliegen :+ (net d'r vader, maar die lukt het dan weer wel :+)
poor Leno schreef op zondag 6 mei 2018 @ 12:57:
[...]

Nee ;)

Maar ik was iets te vroeg. Wacht gewoon geduldig :)
Aankondiging/reveal van de nieuwe BF zeker? Gisteren was het exact 2 jaar geleden dat de Teaser trailer (seven nation army O+) uit kwam. Dus zou wel zo een beetje tijd technisch gezien samen vallen gok ik zo :)
SomerenV schreef op maandag 7 mei 2018 @ 04:02:
[...]

Niks zo mooi als zoiets kunnen delen met je kinderen of naasten :) Nu heb ik zelf geen kinderen, maar m'n vriendin is ook altijd wel benieuwd naar wat ik speel ook al gamed ze zelf (nog :+ ) niet. En wat moraalridders betreft: ik speelde op m'n 10e al games al Unreal Tournament. Met wat fatsoenlijke opvoeding en zonder gekke kronkels in je hoofd moet zoiets best kunnen.
Ik speelde al Doom toen ik 8 was :+ Nee, Maar het is wel anders tegenwoordig hoor. "Vroegah" kon je vrij gemakkelijk zien dat het niet 'echt' is. Maar de hedendaagse games zien er zo verdomd goed tot bijna realistisch aan toe uit dat het lastig is. Voor een kind van onder de 8 is het lastig om te relativeren wat nu echt en wat nu nep is. Nu gaat dat stukje met mijn dochter prima (vind ik zelf). Ze zegt zelf ook als ze weer eens af gaat in Fortnite "Ach, Het is maar een spelletje, volgende keer beter!". Maar je weet nooit wat in dat koppie om gaat.

Al om al ; Zo lang je ze goed opvoed en normen en waarden mee geeft zie ik geen problemen erin als ze spellen speelt met geweld erin. Kijk, Het moet natuurlijk geen super gory affaire ala God of War / Gears of War etc. worden daar ik dat gewoon te ranzig vind voor d'r. Maar spellen waarbij je toch al praktisch niets ziet en relatief "mild" zijn heb ik geen problemen mee (zoals bijv. Fortnite of Splatoon).

Maar persoonlijk vind ik het ook steeds leuker worden om met d'r samen een spel te spelen. Ze begint nu al goed engels te lezen (en te begrijpen) waardoor ik steeds minder uit hoef te leggen. Sterker nog, ze begint nu al juist mij te helpen met spelletjes :+ Om de een of andere reden kan ze razendsnel bijv. een DPS uitrekenen en de nog overgebleven HP van een vijand/baas en dat binnen 10 seconden vertellen. Maar toch "vergeet" ze iedere avond om met d'r mond leeg te praten 8)7 :+

[ Voor 42% gewijzigd door Reefun op 07-05-2018 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weapons Crate Patchnotes :)

https://www.battlefield.c...otes/weapons-crate-update

En vnvnd om 22.00 is een livestream..

En voor de Easteregg liefhebbers onder ons *O*

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 07-05-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
DRINGEN! DRINGEN! _O-

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Reefun schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:26:

Waarom heb je nog een x Battlefield aangeschaft dan? Of heb je een disc versie van BF1?

Als jij zijn Xbox insteld als "home xbox" dan deel je alle (digitale aangekochte!) spellen. Zo hoef je niets 2x te kopen. Ja, de digitale versies zijn doorgaans iets duurder. Maar als je toch van plan bent om samen te spelen dan is het wel goedkoper d:)b

Zo doe ik het ook met mijn vrouw (huhuhu). Echter gezien mijn dochter nu ook vaker speelt heeft mijn vrouw nu ook los gold en xbox game pass zodat we op die manier met z'n drietjes gemakkelijk samen kunnen spelen (Terraria, Robocraft etc). Scheelt aanzienlijk in de centjes!

Enne... Dat filmpje, is dat dan je zoon die speelt? Of zat hij erin als gunner (Poorlybred nogwat :D ;)).
Nee geen disc versie, maar Junior heeft bij zijn moeder ook nog een Xbox One Elite staan. In totaal dus 3 xboxen. Aangezien je maar 1 als Home Xbox kan instellen, is dat diegene die bij zijn moeder staat, dan kan hij daar iig alle games spelen die ik ooit gekocht heb.

Als hij dan in het weekend bij mij is, dan kan hij kiezen op welke xbox hij gaat spelen, mijn oude op zijn slaapkamer of de Xbox One X in de woonkamer. Heb dus naast een extra kopie BF1 voor hem ook nog een Gold abo afgesloten. Die had ik nog liggen van vorig jaar toen ik iets van 4x 13 maand voor 25€ per stuk had gekocht. Daarvan had ik er 2 geredeemed.

Dat filmpje heb ik gemaakt. Ik zit meteen achter hem aan, beide in de Attack Plane. Je ziet zijn gamertag ook wel, eindigent op 2003.

Overigens speelt junior nu voornamelijk Fortnite. Dan wel weer vaak samen met de zoon van @Tags NL . Op zich wel grappig. Ik speel vaak (als in bijna elke doordeweekse avond) met @Tags NL BF1 en onze zoons regelmatig Fortnite samen, inclusief party chat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous

Hoe je in de ruimte komt... veel rennen! :D

EDIT: BFEE heeft vannacht ontdekt hoe de twee valves zijn te unlocken. Je kunt ze in verschillende standen zetten. Verder zijn er symbolen gevonden en die worden nu ontcijferd :P

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 09-05-2018 09:12 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous

Battlefield 2018 wordt 23 mei onthuld!!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Blijft leuk die easter eggs, maar eens kijken wanneer ik deze ga doen. Op de Soisson map ligt op het dak van het kasteel ook een mandje met easter eggs. Ook in het water er vlak bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Hebben jullie dat ook dat jullie alleen maar servers vinde voor td, conquest (klein en groot) en operations met mense op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bieren89 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:25:
Hebben jullie dat ook dat jullie alleen maar servers vinde voor td, conquest (klein en groot) en operations met mense op?
Ik kijk altijd eerst of er Tweakers spelen via het platoon menu en daarna de server browser. Maar ik zoek enkel voor Air Assault of Operations en nooit problemen ermee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Mense die wat samen willen spele?

Psn: bierka89

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/bierka89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Om wat wapens te unlocken moet ik nog diverse boten aan flarden schieten, flags capturen in een boot en zwemmende mensen killen...

Ik weet dat volgens mij de Turning Tide DLC best wel wat water based levels heeft, maar die worden volgens mij amper gespeeld op de X1. Hoe is jullie ervaring daarmee? Zijn er wellicht andere maps die in misschien de base game zitten die water based zijn? Ik kon ze zo snel niet bedenken...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel zelf op de XB1. Maar je kan je het beste even aanmelden voor de Platoon. Dan zie je direct als er mensen aan het spelen zijn d:)b
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:22:
Om wat wapens te unlocken moet ik nog diverse boten aan flarden schieten, flags capturen in een boot en zwemmende mensen killen...

Ik weet dat volgens mij de Turning Tide DLC best wel wat water based levels heeft, maar die worden volgens mij amper gespeeld op de X1. Hoe is jullie ervaring daarmee? Zijn er wellicht andere maps die in misschien de base game zitten die water based zijn? Ik kon ze zo snel niet bedenken...
De Turning Tide mappen Zeebrugge en Heligoland Bight zijn de enige 2 mappen welke ik daadwerkelijk leuk vind om Conquest om te spelen. Zeker Heligoland Bight is ge-wel-dig om in een Attack Plane met tankhunter kit te vliegen. 1 grote "boothunt" festijn is het dan :+

Maar, Ik heb inderdaad moeite om servers te vinden waar daadwerkelijk op gespeeld wordt op de 2 genoemde mappen :( Toen de DLC net uit was waren ze er continu. Maar nu, heel sporadisch.

Ik denk dat je meer kans op slagen hebt zodra de Turning Tides DLC gratis speelbaar is (al dan niet tijdelijk), of gewoon heel veel geluk hebben.

Wat betreft andere mappen. Er zijn maar weinig mappen met boten erin. Laat staan zwemmende mensen. Fao Fortress, Empires Edge, Capes Helles, Zeebrugge, Heligoland Bight en Albion (laatste 3 enkel Conquest) zijn de enige mappen die nog boten hebben als ik het me goed herriner. Dus dan wordt het al wat lastiger...

Zelf heb ik die assignments gedaan wat betreft boten slopen en zwemmende infantry op de map Heligoland Bight en Capes Helles (Operations als verdediger, eerste sector krijg je héél veel vijandelijke bootjes). Het cappen met een boot is het gemakkelijkst op Zeebrugge of Heligoland Bight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ja écht ge-wel-dig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Vorige week was er op XB nog een server die alleen maar Heligoland draaide, vermoedelijk voor unlocks en assignments, maar die is er niet meer. De enige server met vaste map is momenteel Sinai. Er zijn soms wel gehuurde servers met "only best maps" maar dan nog weet je niet waarin je terecht komt. Dit systeem is bepaald niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Echt 0 skill voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kevaai schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:46:
[...]

Echt 0 skill voor nodig.
Aha. Dus je post hier puur om te flamen of wat?

Beetje zelfde niveau als die gast waarvan ik laatst een bericht op XBL kreeg. Ik zou een skill-loze newbie zijn met de attack plane en tankhunter package. Dit terwijl ik hem 7x uit zijn Artillery truck had geknald waarvan hij 3x in een Anti-Air truck zat notabene :D

Echt 0 skill ervoor nodig inderdaad ;w ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Iedereen die iemand kan killen met een vliegtuig in BF1 heeft in mijn optiek onwijze skills :P Of ik crash binnen 10 seconden, of ik vlieg doelloos 10 minuten rond zonder dat ik ook maar iemand hit...

Ik ben een infantry mannetje! En daar ben ik wel goed in als ik het zelf mag zeggen, echter het halen van de challenges zorgen de laatste week voor enorme dips in mijn KD ratio en SPM. :) I blame the shotguns and the snipers... Wat een irritante wapens zitten er tussen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:58:
Iedereen die iemand kan killen met een vliegtuig in BF1 heeft in mijn optiek onwijze skills :P Of ik crash binnen 10 seconden, of ik vlieg doelloos 10 minuten rond zonder dat ik ook maar iemand hit...
Maar dat is anders! Dat is een kwestie van oefenen en proberen. De enige manier om er beter in te worden! Mocht je dat echt willen, dan wil ik je er trouwens wel bij helpen trouwens :) Maar dan stuur ik wel een PB daar ik anders dit topic wederom vervuil met mijn vliegtuig gebrabbel :+

Echter, om meteen te droeftoeteren en hier bleren dat je er 0 skills voor nodig heb getuigt van iets anders. Wellicht is @kevaai te vaak door een "skilloze" piloot kapot geknald. Geen idee.

Toegegeven. Voor bijv. de Heavy Bomber heb je niet veel skills nodig. Bij mijn eerste run met dat vliegtuig stond ik al 15-0 binnen 1 minuut. Sloeg werkelijk nergens op (nog steeds niet trouwens, veels te OP). Echter om met de tankhunter package veel kills (of beter, vehicles destroyed) te krijgen heb je wel degelijk skills nodig. Of 3 (!!) fighters achter je aan hebben en ze toch alle 3 weten te vernietigen zonder hulp van je team heb je ook wel degelijk skills voor nodig. Of een AA uitschakelen van 350~600 meter afstand heb je toch echt skills voor nodig.
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:58:
Ik ben een infantry mannetje! En daar ben ik wel goed in als ik het zelf mag zeggen, echter het halen van de challenges zorgen de laatste week voor enorme dips in mijn KD ratio en SPM. :) I blame the shotguns and the snipers... Wat een irritante wapens zitten er tussen :p
Sommige challenges slaan dan ook werkelijk nergens op hoor. Om een bepaalde assignment te doen voor de Medic Class moet je op Ballroom Blitz met een shotgun... een shotgun, 50 kills halen (of iets in die trand). Je moet dus verplicht assault spelen én nog met een shotgun. WTF? Of dan moet je 50 kills halen met een rifle grenade (waardoor je dus genoodzaakt je medcrate/pouch of syringe moet inleveren).

Of met een tripwire een vliegtuig (really?) kapot maken. Of met een kolibri een behemoth (REALLY?).

Kijk, Als er een goede reward aan vast hangt (dus een nieuw wapen en/of variant en niet alleen een dogtag of iets), dan wil ik ze best doen. Anders zoeken ze het maar lekker uit ermee :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
@uchiha tijntje Je bent niet de enigste hoor, herken jou verhaal. Op het moment dat ik in een vliegtuig start lijkt altijd de hele tegen partij achter mij aan te komen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Reefun schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:26:
[...]

Sommige challenges slaan dan ook werkelijk nergens op hoor. Om een bepaalde assignment te doen voor de Medic Class moet je op Ballroom Blitz met een shotgun... een shotgun, 50 kills halen (of iets in die trand). Je moet dus verplicht assault spelen én nog met een shotgun. WTF? Of dan moet je 50 kills halen met een rifle grenade (waardoor je dus genoodzaakt je medcrate/pouch of syringe moet inleveren).
50 shotgun kills is anders niet zo'n probleem. Zeker met de Model 10 niet.

Wat me eerder stoort is inderdaad dat je je speelstijl moet aanpassen om het te behalen. En kijk, dat ze eens willen dat je wat anders probeert is prima, maar met de hoeveelheid die er nu is, zit minimaal 50% van je team zich niet met de winst bezig te houden maar met zijn eigen voortgang. Ze moeten wat mij betreft vooral de pro-team items bevorderen. Heal of revive x mensen is belangrijker dan rifle grenades imo. Vooral ook omdat die rifle grenade in 80% van de situaties gewoon niks toevoegt.
Of met een tripwire een vliegtuig (really?) kapot maken. Of met een kolibri een behemoth (REALLY?).

Kijk, Als er een goede reward aan vast hangt (dus een nieuw wapen en/of variant en niet alleen een dogtag of iets), dan wil ik ze best doen. Anders zoeken ze het maar lekker uit ermee :D
Die instelling heb ik ook hoor. En vooraf kijk ik zelfs of de gun wel de moeite waard is om uberhaupt de moeite voor te doen. Dan heb ik maar niet alle guns, het is niet alsof de rest slecht is. Sterker, ik vind de meeste DLC wapens niet de moeite waard. Alleen die automatische medic-gun, de rest meh. En die bullshit items (tripwire of kolibri) waren toch voor die perks die niemand zinvol wil gebruiken?

Die bullshit assignments en de explosive spam zijn mijn grootste pijnpunten aan de game en maakt dat ik het niet met regelmaat ga spelen. Tel daarbij dat de meeste DLC vrij inspiratieloos is (meeste stukken van de maps zien er vrij inwisselbaar uit met ook weinig tactische toevoegingen) en je ziet gewoon een groot deel van de community niet snel terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Wat me eerder stoort is inderdaad dat je je speelstijl moet aanpassen om het te behalen. En kijk, dat ze eens willen dat je wat anders probeert is prima, maar met de hoeveelheid die er nu is, zit minimaal 50% van je team zich niet met de winst bezig te houden maar met zijn eigen voortgang. Ze moeten wat mij betreft vooral de pro-team items bevorderen.
100% eens. Het verschil tussen stevig spelen voor de punten en maar wat aan rotzooien is soms dramatisch in een game. Gisteren een nieuw dieptepunt. Belandde ik in een squad waarbij de leader en nummer 2 beide een AT truck hadden gekaapt. Daarmee deden ze een racespelletje in de spawn. Ze hadden daarmee dus 2 tanks voor ons team gedurende de gehele pot inactief gemaakt. Soms stopten ze even om te repairen. De een na de andere squad-mate kwam en vertrok scheldend. We verloren dik, mede dankzij deze pubers en ik had er ook geen zin meer in en ben hun gaan trollen. Even dacht ik dat ik ze kon bewegen tot PTO, maar nee.
Ik heb een enemy assault die deze eikels wilde pakken na afloop een bedankje gestuurd.
Als je als spellenmaker assignments bedenkt die totaal niets bijdragen aan team-gedrag, tja, dan vraag je ook om dit.

Los daarvan: assignments zijn niet verplicht. Waarom zou je je er zo druk over maken? Je krijgt er echt niet een superwapen oid voor. En die medailles en dog tags snap ik uberhaupt niks van. Wat moet je er in godsnaam mee? Kun je nog beter plaatjes van Freek Vonk sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:51:
[...]
50 shotgun kills is anders niet zo'n probleem. Zeker met de Model 10 niet.

Wat me eerder stoort is inderdaad dat je je speelstijl moet aanpassen om het te behalen. En kijk, dat ze eens willen dat je wat anders probeert is prima, maar met de hoeveelheid die er nu is, zit minimaal 50% van je team zich niet met de winst bezig te houden maar met zijn eigen voortgang. Ze moeten wat mij betreft vooral de pro-team items bevorderen. Heal of revive x mensen is belangrijker dan rifle grenades imo. Vooral ook omdat die rifle grenade in 80% van de situaties gewoon niks toevoegt.
Ik hou niet ervan om überhaupt met de Assault Class te spelen. Laat staan dat ik dan ook nog een shotgun ga gebruiken. De Assault Class en calvary zijn de enige classen welke ik nog niet op level 50 heb.

Maar precies dat. Ik zou dan mijn speelstijl aan moeten passen puur om die assignments te halen. Ik moet dan Assault spelen om iets te behalen wat je gebruikt voor de Medic class. Dat stoort me gewoon het meest. Plus het werkt teamwork inderdaad helemaal tegen 8)7
Die instelling heb ik ook hoor. En vooraf kijk ik zelfs of de gun wel de moeite waard is om uberhaupt de moeite voor te doen. Dan heb ik maar niet alle guns, het is niet alsof de rest slecht is. Sterker, ik vind de meeste DLC wapens niet de moeite waard. Alleen die automatische medic-gun, de rest meh. En die bullshit items (tripwire of kolibri) waren toch voor die perks die niemand zinvol wil gebruiken?
ziet gewoon een groot deel van de community niet snel terugkomen
Die bullshit assigments (tripwire/kolibri) waren enkel voor dogtags. Dus ja. Gaat helemaal nergens over. Nu heb ik toevallig wel een assault class klaar staan (met Ribeye rolls/kolibri/mines/c4) mocht ik ooit de kans krijgen om een Behemoth kapot te maken met de kolibri. Maar ik ga er niet actief achteraan zitten.

Wat ik nóg vervelender vind, is dat er voor de scout classes 2 assignments zijn voor bepaalde perks (dat je automatisch een decoy plaatst onder de 45 health en nog 1 die ik even kwijt ben). Maar voor beide assignments moet je dan dus bijv. 50 Telegrams armen in Rush (wat bijna niet gespeeld wordt), 25 Pidgeon matches winnen (wat bijna niet gespeeld wordt) en 25 Domination matches winnen (wat... nou ja, je raad het al). Ik heb gewoon géén mogelijkheid om die assignments te doen ook al zou ik willen :(
Easymongo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:30:
[...]
Los daarvan: assignments zijn niet verplicht. Waarom zou je je er zo druk over maken? Je krijgt er echt niet een superwapen oid voor. En die medailles en dog tags snap ik uberhaupt niks van. Wat moet je er in godsnaam mee? Kun je nog beter plaatjes van Freek Vonk sparen.
Voor sommige krijg je andere wapens. Zeker de M1917 voor Support is de moeite waard en de Faharov (of zoiets) Automatic voor de medic class. Maar die hadden nog enigszins "normale" assigments ervoor meen ik me te herrineren.

Maar voor medialles en dog tags snap ik het ook niet. Ik heb nog nooit écht moeite gedaan voor een dog tag. Kan mij het nou verrotten welke dogtags ik heb :D

[ Voor 13% gewijzigd door Reefun op 16-05-2018 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reefun schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:50:
[...]

Ik zou een skill-loze newbie zijn met de attack plane
Nouja.. ik wil verder niet stoken hoor.. maar laten we eerlijk wezen.. :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
* snip*

Trollen vinden we niet zo leuk. Dat op de man reageren om een reactie uit te lokken mag je elders doen.

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 16-05-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*snip*

Reageer er niet op maar dien een TR in... dat moet ik echt te vaak uitleggen hiero...

Één ding heb je wel gelijk in trouwens. Ik zit inderdaad veel in voertuigen. Als ik puur infantry combat wil dan ga ik wel een andere gamemodus spelen of Verdun/Vort Vaux. Wellicht zou jij dat ook moeten doen als jij er zo aan irriteert d:)b

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 16-05-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Volgens mij ging het erom dat uchiha tijntje het lastig vond om vlieg-assignments te halen en maken jullie er nu iets anders van? Ik denk dat iedereen wel zo zijn assignments heeft die hij liever laat liggen omdat het de moeite niet waard is? Zeker degene die de laatste maanden zijn toegevoegd...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Battlefield V Live Reveal: Ten Things You Don’t Want To Miss:

https://www.battlefield.c...al-ten-things-not-to-miss

https://www.instagram.com/p/Bi174dEnOBh/

[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 16-05-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Leuke host in ieder geval. Ben benieuwd hoe goed ie eigenlijk is in battlefield :P

Overigens, als het V is, welke volgorde past ie dan?

Want BF2 kwam weer na 1942, BF3 kwam daar weer na voor volgens mij (of na). BF4 is daar weer na. Dus is BF5 dan hedendaags? De volgorde klopt niet helemaal. Daarnaast was BF5 eigenlijk BF1 toch? (als je BFBC, Vietnam en 2142 niet meerekent tenminste wat op zich gewoon uit de klauwen gewassen DLC was met bestaande engine)

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Gokje: V for victory. Churchill. Geen vijf dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Easymongo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:21:
Zou wel tof zijn, een keer met de britten. Misschien nog een prologue van luchtaanvallen in Londen oid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Second that! Denk dat de V in dit geval inderdaad voor Victory staat en niet als in Battlefield 5.

Ik hoop oprecht dat het gerucht dat het om een WW2 game gaat ook daadwerkelijk klopt. Een WW2 game met de huidige frostbite engine lijkt me ge-wel-dig! Al is het maar dat er geen lock-on wapens zijn en alles nog steeds 'analoog' is. Maar dan wel iets geavanceerder dan WW1.

Man man... Een Operations tijdens D-Day. Bastogne. Arnhem. Carentan. Ja... Ik ben aan boord van de hype train hoor O+
Martinspire schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:52:
[...]
Overigens, als het V is, welke volgorde past ie dan?

Want BF2 kwam weer na 1942, BF3 kwam daar weer na voor volgens mij (of na). BF4 is daar weer na. Dus is BF5 dan hedendaags? De volgorde klopt niet helemaal. Daarnaast was BF5 eigenlijk BF1 toch? (als je BFBC, Vietnam en 2142 niet meerekent tenminste wat op zich gewoon uit de klauwen gewassen DLC was met bestaande engine)
Er is simpelweg geen volgorde. DICE/EA heeft er een handje van om dat volledig overboord te gooien. Kijk maar naar BF1. Of Star Wars Battlefront I + II welke dezelfde namen als games van eerder hebben!

En uiteindelijk.... What's in a name? Ook al zou het Battlefield 69 heten. Insta-buy gok ik zomaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:27
Alle numerieke Battlefield delen zijn met normale cijfers geschreven, geen Romeinse. Als dit deel 5 zou zijn zou het Battlefield 5 heten en niet Battlefield V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben we het toch allemaal mis. Het is 5 ;

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/764vgrrkl9y01.jpg

Oh... En deze wou ik jullie niet onthouden. Krijgen we toch een "Koude oorlog"! ;

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/znb4ry15q9y01.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Reefun op 17-05-2018 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
Koude oorlog of alles ná dat tijdperk en het wordt een instabuy.
Ik ben voor!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Reefun schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Second that! Denk dat de V in dit geval inderdaad voor Victory staat en niet als in Battlefield 5.

Ik hoop oprecht dat het gerucht dat het om een WW2 game gaat ook daadwerkelijk klopt. Een WW2 game met de huidige frostbite engine lijkt me ge-wel-dig! Al is het maar dat er geen lock-on wapens zijn en alles nog steeds 'analoog' is. Maar dan wel iets geavanceerder dan WW1.

Man man... Een Operations tijdens D-Day. Bastogne. Arnhem. Carentan. Ja... Ik ben aan boord van de hype train hoor O+

[...]

Er is simpelweg geen volgorde. DICE/EA heeft er een handje van om dat volledig overboord te gooien. Kijk maar naar BF1. Of Star Wars Battlefront I + II welke dezelfde namen als games van eerder hebben!

En uiteindelijk.... What's in a name? Ook al zou het Battlefield 69 heten. Insta-buy gok ik zomaar :)
Heb je nog een plek voor mij op die hype train ?

Enne Me-109 vs Spitfire of Me-109 vs P51 Mustang oOo :Y :9~ O+ Zie ons al vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:56
MRE-Inc schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:58:
[...]

Heb je nog een plek voor mij op die hype train ?

Enne Me-109 vs Spitfire of Me-109 vs P51 Mustang oOo :Y :9~ O+ Zie ons al vliegen :)
Mij lijkt rond crossen met een Sherman of met een Tigertank wel legendarisch. _/-\o_

@Reefun Wat dacht je dan van de epische tankbattle van Kursk of de slag om Berlijn. En natuurlijk de gevechten met Japan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
De V kan gerust voor 5 staan, dat sluit nog steeds de letter V niet uit. Om uit te spreken is "five" handiger.

OSX, was dat niet gewoon OS10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
We hebben gewoon een V topic: [Multi] Battlefield V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Easymongo op 17-05-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:56
Het lijkt erop dat het Battlefield 1945 wordt: [Multi] Battlefield V.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie zijn er ook weer als de kippen bij hé :D d:)b

Dan houden we dit topic mooi over BF1 (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Mmmmkay... ;)

1 maart, PS4
poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:20:

*pinkt traantje weg*

Hier zit ik al zoooo lang op te wachten *sniff* :')

BF V gaat het heten (Zowel 5 als V for Victory denk ik)
:> >:)

Was toen ook zelfs de eerste op Reddit die t callde (ja je mag me aanraken als gewone sterveling).. maaarrrr helaas is t nu bevestigd dat t dus inderdaad 5 is..

Hoop van '45..

[ Voor 11% gewijzigd door poor Leno op 17-05-2018 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Crosspostje!

Lang leve Battlefield! Sinds een week of 2 Battlefield 1 weer opgepakt. Heb nu alle DLC achievements gehaald. Een van de achievements was dat je een kill moest maken met alle DLC wapens. Om die wapens te unlocken moest je “challenges” doen. Heb alle wapens geunlocked, behalve de Parabellum MG14/17 Low Weight. Hiervoor moest je 2 planes killen met een LMG... heel toevallig zag ik dat iemand mij killde met dat wapen, dus ik het hele potje naarstig op zoek naar die gast zodat ik zijn loadout kon pakken als ik hem had gekilled. Uiteindelijk hem gevonden en een paar kills gemaakt zodat ik de planes lekker met rust kon laten...

Verder jammer dat je met betaalde DLC in een MP game na een jaar wel een erg diffuus publiek hebt. Sommige modi en maps worden dan nog amper gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:06:
Crosspostje!

Lang leve Battlefield! Sinds een week of 2 Battlefield 1 weer opgepakt. Heb nu alle DLC achievements gehaald. Een van de achievements was dat je een kill moest maken met alle DLC wapens. Om die wapens te unlocken moest je “challenges” doen. Heb alle wapens geunlocked, behalve de Parabellum MG14/17 Low Weight. Hiervoor moest je 2 planes killen met een LMG... heel toevallig zag ik dat iemand mij killde met dat wapen, dus ik het hele potje naarstig op zoek naar die gast zodat ik zijn loadout kon pakken als ik hem had gekilled. Uiteindelijk hem gevonden en een paar kills gemaakt zodat ik de planes lekker met rust kon laten...

Verder jammer dat je met betaalde DLC in een MP game na een jaar wel een erg diffuus publiek hebt. Sommige modi en maps worden dan nog amper gespeeld.
Vliegtuigen kun je het gemakkelijkst neer halen met de M1917 Telescopic. Je krijgt dan 200+ kogels. Overheat pas bij 60 kogels (om- en nabij). Ideaal om vliegtuigen mee neer te halen.

Als je het jezelf nog makkelijker wilt maken dan ga je bij een AA staan, los je een aantal schoten ermee en maak je het af met een LMG.

Of.... Nóg makkelijker, simpelweg blijven schieten op de Heavy Bomber. Die kun je heel gemakkelijk neer halen zo lang je een line of sight blijft behouden.

Maar... Ik moet zeggen dat van alle LMG's de M1917 sowiesow wel de beste all-round is. De parabellum heeft zelfs op een bipod een beste recoil, overheat relatief snel en het herladen duurt een half jaar voor m'n gevoel.

[ Voor 7% gewijzigd door Reefun op 18-05-2018 10:23 ]

Pagina: 1 ... 117 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.