Als de tegenstander straks begrijpt hoe goed de bomber is, reken maar van yes dat er geen anti-air meer overheid kan staan en ook beschoten blijven.Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:05:
[...]
Ik speel bijna uitsluitend OperationsDus ja, ik weet dat sommige mappen qua AA simpelweg bagger is. Of dat de AA posities vol in het zicht staan. Maar ook dát kun je counteren.
Blijft nog steeds staan dat je met je loadout rekening moet houden voor anti-air als niet-anti-air class of iets.En dan nogmaals. Probeer de volgende keer de M1917 of MG15 NA Supressive varianten tegen de heavy bomber. Je zult zien dat je er door heen gaat als een heet mes door boter heen gaat. AA is over-rated voor tegen de Heavy bomber. Dat is handiger tegen de snellere vliegtuigen zoals de fighter of attack plane.
Je begrijpt me niet. Ik heb geen problemen met het feit dat ie bommen kan gooien. Het zijn er nu voor de balans gewoon teveel en te groot bereik met teveel damage per bom. Bovendien waren ze volgens mij eerst vooral bedoelt tegen voertuigen en dat is nu dus ook niet meer. Bommenwerpers zijn nog altijd voor infrastructuur en voertuigen gebruikt geweest, nooit/amper voor infantry.[...]
En dat is de definitie van een bomber! Zoals MRE al zei, wat moeten ze dan? Met bloemetjes gooien? Het heet nota bene een heavy bomber. Dus ja. Jammer dan.
Met alle explosies om me heen is het lastig om te horen dat er 2 kilometer verderop een heavy bomber verschijnt...En tuurlijk als je op de grond bezig bent kijk je niet continu in de lucht. Doe ik ook niet continu. Maar misschien moet je er dan wel meer op gaan letten. Het is immers een onderdeel van het spel. Kan heel simpel ; Het geluid. Ieder vliegtuig hoor je van mijlenver aankomen. Zeker als je op de grond zit. En ieder vliegtuig heeft zijn eigen motor geluid. Zo ook de heavy bomber.
Bovendien ben ik nog druk met het ontwijken van de attack plane met zijn overpowered granaten bombardement aldaar. Het is dat de geschiedenis ons nog geen bepanserde bommenwerpers gaf, anders had het die rol wel gehad (sterk vliegtuig, maar log en medium damage). In een BF game is ie nu in ieder geval uit balans. Een beetje alsof je een elite flame-trooper 9000 health geeft. Geen enkele unit zou 10 kills (oftewel een derde van het totaal) in een kort tijdsbestek mogen halen imo.
On a side-note. Feest! Want mijn Elite Controller is zojuist binnen gekomen kreeg ik door van het "thuisfront"