Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:05:
[...]

Ik speel bijna uitsluitend Operations ;) Dus ja, ik weet dat sommige mappen qua AA simpelweg bagger is. Of dat de AA posities vol in het zicht staan. Maar ook dát kun je counteren.
Als de tegenstander straks begrijpt hoe goed de bomber is, reken maar van yes dat er geen anti-air meer overheid kan staan en ook beschoten blijven.
En dan nogmaals. Probeer de volgende keer de M1917 of MG15 NA Supressive varianten tegen de heavy bomber. Je zult zien dat je er door heen gaat als een heet mes door boter heen gaat. AA is over-rated voor tegen de Heavy bomber. Dat is handiger tegen de snellere vliegtuigen zoals de fighter of attack plane.
Blijft nog steeds staan dat je met je loadout rekening moet houden voor anti-air als niet-anti-air class of iets.
[...]

En dat is de definitie van een bomber! Zoals MRE al zei, wat moeten ze dan? Met bloemetjes gooien? Het heet nota bene een heavy bomber. Dus ja. Jammer dan.
Je begrijpt me niet. Ik heb geen problemen met het feit dat ie bommen kan gooien. Het zijn er nu voor de balans gewoon teveel en te groot bereik met teveel damage per bom. Bovendien waren ze volgens mij eerst vooral bedoelt tegen voertuigen en dat is nu dus ook niet meer. Bommenwerpers zijn nog altijd voor infrastructuur en voertuigen gebruikt geweest, nooit/amper voor infantry.
En tuurlijk als je op de grond bezig bent kijk je niet continu in de lucht. Doe ik ook niet continu. Maar misschien moet je er dan wel meer op gaan letten. Het is immers een onderdeel van het spel. Kan heel simpel ; Het geluid. Ieder vliegtuig hoor je van mijlenver aankomen. Zeker als je op de grond zit. En ieder vliegtuig heeft zijn eigen motor geluid. Zo ook de heavy bomber.
Met alle explosies om me heen is het lastig om te horen dat er 2 kilometer verderop een heavy bomber verschijnt...

Bovendien ben ik nog druk met het ontwijken van de attack plane met zijn overpowered granaten bombardement aldaar. Het is dat de geschiedenis ons nog geen bepanserde bommenwerpers gaf, anders had het die rol wel gehad (sterk vliegtuig, maar log en medium damage). In een BF game is ie nu in ieder geval uit balans. Een beetje alsof je een elite flame-trooper 9000 health geeft. Geen enkele unit zou 10 kills (oftewel een derde van het totaal) in een kort tijdsbestek mogen halen imo.
On a side-note. Feest! Want mijn Elite Controller is zojuist binnen gekomen kreeg ik door van het "thuisfront" O+
}:O

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok @Martinspire. Je hebt gelijk. Hij is zwaar OP. Ik zat er nog geen 2 minuten in en ik had al 30 kills te pakken met de strategic bomber package. Wat een beest. Niet gezond gewoon.

De HE gun is lastig om goed te mikken maar dat moet ik nog even door krijgen. Als je als eem soorte van AC-130 rondjes blijft vliegen kun je het gebied continu onder vuur houden. In third person mode zie je een crosshair maar die verschuift steeds met hoe je vliegtuig staat.

De bommen.... my god. Je hebt maar 1 bom nodig per cluster van vijanden en ze zijn dood. Je kunt enorme gebieden in 1x vrij maken. Zeker als je de bommen een halve tot hele seconde na mekaar dropt.

Het lezen en kort in een filmpje zien is 1 ding. Maar nu ik het zelf heb ondervonden.... ja. De buff is echt way too much.

Trouwens. Wisten jullie dat er een hoogtemeter links onderin je HUD staat als je vliegt? :+ Viel me letterlijk pas daarnet op. Heeft dat er altijd al gezeten? :D

*Edit : De hoogtemeter zit blijkbaar enkel in Air Assault. Vandaar dat hij me nooit is opgevallen :+ Wel stuk handiger om ervoor te zorgen dat je niet out of bound gaat. Plus je kan ook duidelijk zien op welke hoogte je gaat "stallen" d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Reefun op 28-02-2018 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:09:
Ok @Martinspire. Je hebt gelijk. Hij is zwaar OP. Ik zat er nog geen 2 minuten in en ik had al 30 kills te pakken met de strategic bomber package. Wat een beest. Niet gezond gewoon.

De HE gun is lastig om goed te mikken maar dat moet ik nog even door krijgen. Als je als eem soorte van AC-130 rondjes blijft vliegen kun je het gebied continu onder vuur houden. In third person mode zie je een crosshair maar die verschuift steeds met hoe je vliegtuig staat.

De bommen.... my god. Je hebt maar 1 bom nodig per cluster van vijanden en ze zijn dood. Je kunt enorme gebieden in 1x vrij maken. Zeker als je de bommen een halve tot hele seconde na mekaar dropt.

Het lezen en kort in een filmpje zien is 1 ding. Maar nu ik het zelf heb ondervonden.... ja. De buff is echt way too much.

Trouwens. Wisten jullie dat er een hoogtemeter links onderin je HUD staat als je vliegt? :+ Viel me letterlijk pas daarnet op. Heeft dat er altijd al gezeten? :D

*Edit : De hoogtemeter zit blijkbaar enkel in Air Assault. Vandaar dat hij me nooit is opgevallen :+ Wel stuk handiger om ervoor te zorgen dat je niet out of bound gaat. Plus je kan ook duidelijk zien op welke hoogte je gaat "stallen" d:)b
Oh lol, hij is dus echt OP ? Of mis ik de /sarcasm tag ?
Even een stukje selectief quoten :>

<3
BF 2018 in Vietnam.....B-52. Dat zou de enige keer zijn dat ik in een heavy bomber zou stappen. "Even" kuch, kuch Hanoi plat bombarderen :Y

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c3/Boeing_B-52_dropping_bombs.jpg/1280px-Boeing_B-52_dropping_bombs.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:56:
[...]

Oh lol, hij is dus echt OP ? Of mis ik de /sarcasm tag ?
[...]

Even een stukje selectief quoten :>

<3
BF 2018 in Vietnam.....B-52. Dat zou de enige keer zijn dat ik in een heavy bomber zou stappen. "Even" kuch, kuch Hanoi plat bombarderen :Y

[afbeelding]
Nee absoluut niet /s. Hij is echt zwaar OP. Het is echt bi-zar hoeveel kills ik ermee kon halen binnen een korte tijd op Fao Fortress. Vanaf hoge hoogte haald ik in één run 10+ kills waarvan 1 AA, 1 Field gun én een ongelukkige attack plane die toevallig onder me vloog :+

Carpet Bombing werdt pas een ding in WW-2 gezien de bommenwerpers toen méér bommen mee konden nemen. Gezien er toendertijd nog géén targeting systemen waren moesten ze wel gewoon véél bommen mee nemen en hopen dat ze hun targets raken. Dan nog waren ze effectiever dan de gemiddelde artillery in WW1 :+ Enige grote nadeel van deze manier van bombarderen is dat je relatief veel "collatoral damage" kreeg. Maar goed, WW2 was ook een strijdtoneel waarbij moralen vlug de deur uit gingen...

Nu heb ik de term losjes gebruikt in een post. Zeker gezien het in WW1 nog géén ding was. Maar je snapt het idee :)

Hoe hoger je vliegt met de Heavy Bomber, hoe groter de 'spread' wordt. Zodra je dan dus een halve tot hele seconde interval neemt voor het gooien van de bommen creër je effectief gezien het "carpet bombing" effect. Zeker bij Operations kun je op deze manier één of meerdere objectives tegelijk compleet leeg krijgen. Zelfs voertuigen op de grond krijgen aanzienlijke schade ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:09:
[...]

Nee absoluut niet /s. Hij is echt zwaar OP. Het is echt bi-zar hoeveel kills ik ermee kon halen binnen een korte tijd op Fao Fortress. Vanaf hoge hoogte haald ik in één run 10+ kills waarvan 1 AA, 1 Field gun én een ongelukkige attack plane die toevallig onder me vloog :+

Carpet Bombing werdt pas een ding in WW-2 gezien de bommenwerpers toen méér bommen mee konden nemen. Gezien er toendertijd nog géén targeting systemen waren moesten ze wel gewoon véél bommen mee nemen en hopen dat ze hun targets raken. Dan nog waren ze effectiever dan de gemiddelde artillery in WW1 :+ Enige grote nadeel van deze manier van bombarderen is dat je relatief veel "collatoral damage" kreeg. Maar goed, WW2 was ook een strijdtoneel waarbij moralen vlug de deur uit gingen...

Nu heb ik de term losjes gebruikt in een post. Zeker gezien het in WW1 nog géén ding was. Maar je snapt het idee :)

Hoe hoger je vliegt met de Heavy Bomber, hoe groter de 'spread' wordt. Zodra je dan dus een halve tot hele seconde interval neemt voor het gooien van de bommen creër je effectief gezien het "carpet bombing" effect. Zeker bij Operations kun je op deze manier één of meerdere objectives tegelijk compleet leeg krijgen. Zelfs voertuigen op de grond krijgen aanzienlijke schade ervan.
Ah, okee....het is dat het me niet echt ligt die langzame vliegtuigen, anders was ik er wel ingestapt. Toch eens proberen voor de gein dan. Eerst maar eens boven de woestijn oefenen op Sinai Desert.

Enne hopen dat je wat raakt ? Neem een paar brandbommen mee en de wind/hitte doet de rest. Vraag maar na aan een paar inwoners van Dresden met bouwjaar pre-1940... Oh, wacht die zijn er niet meer ;)

Overigens gisteren weer veel last van framedrops/lag whatever je het ook wil noemen.

Check op 0:40 seconden als ik de Duitser onder vuur neem. Beeld blijft staan en ineens heb ik zijn bajonet in mijn ribbenkast.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44975566

En als je de achievement of trophy voor het killen van een flametrooper nog moet halen. Lekker op de brug op Carporetto blijven kampen, naar beneden springen en vanachter een slagersbijl erin rammen.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44975684

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 28-02-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BTW, weet iemand of er met de laatste hotfix of patch (die de framedrops veroozaakte) iets veranderd is aan de sensitivity van de controller sticks ? Kreeg gisteren van @Martinspire een bericht op XBL op een filmpje welke ik in game had gemaakt dat hij vond dat mijn sensitivity wel heel erg hoog stond. Dat vond ik ook, terwijl ik die instelling nooit omhoog heb gezet, eerder wat omlaag, van 22% naar 20% wat volgens mij standaard is.

Ik raak met de nieuwe mappen ook geen ene pepernoot meer en heb het gevoel alsof mijn wapen elke kant op zwaait behalve de goede. Deed me herinneren aan de tijd dat ik voor het eerst een MP FPS speelde op de Xbox 360 en voornamelijk naar de maan stond te kijken omdat ik nog niet kon omgaan met de thumbsticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Heb wel het idee dat het wat veranderd is, vooral zonder inzoomen.

Niet dat het me gister met de Martini Henry verkeerd af ging trouwens:
http://xboxclips.com/Mart...3d-4290-b2c8-cccfbca234e5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:08:
BTW, weet iemand of er met de laatste hotfix of patch (die de framedrops veroozaakte) iets veranderd is aan de sensitivity van de controller sticks ? Kreeg gisteren van @Martinspire een bericht op XBL op een filmpje welke ik in game had gemaakt dat hij vond dat mijn sensitivity wel heel erg hoog stond. Dat vond ik ook, terwijl ik die instelling nooit omhoog heb gezet, eerder wat omlaag, van 22% naar 20% wat volgens mij standaard is.

Ik raak met de nieuwe mappen ook geen ene pepernoot meer en heb het gevoel alsof mijn wapen elke kant op zwaait behalve de goede. Deed me herinneren aan de tijd dat ik voor het eerst een MP FPS speelde op de Xbox 360 en voornamelijk naar de maan stond te kijken omdat ik nog niet kon omgaan met de thumbsticks.
Oh lol 20?? Ik speel op 100% sensitivity, maar heb alle deadzones zo ingesteld dat ie op korte beweginkjes langzamer is, en ADS op 50%, maar wél snel een insta 180 kan maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:26:
Heb wel het idee dat het wat veranderd is, vooral zonder inzoomen.

Niet dat het me gister met de Martini Henry verkeerd af ging trouwens:
http://xboxclips.com/Mart...3d-4290-b2c8-cccfbca234e5
Haha nice. Blijft wel een kick, zo'n one shot one kill....
poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:31:
[...]

Oh lol 20?? Ik speel op 100% sensitivity, maar heb alle deadzones zo ingesteld dat ie op korte beweginkjes langzamer is, en ADS op 50%, maar wél snel een insta 180 kan maken :)
Ik heb het allemaal vrij standaard staan. Alleen de controls voor vliegen heb ik iets aangepast. Misschien ook maar eens mee spelen. Pass je config eens door dan wat je exacte settings zijn.

Verder heb ik het idee dat ik ook altijd geinsta-killed wordt. Voor de TTK2.0 patch werd je geraakt, kon je nog even doorlopen, zag je je scherm rood worden en als je geluk had, dan kon je nog ontkomen. Nu wordt ik ondervuur genomen, zie mijn scherm niet eens rood worden, maar ben wel gelijk gekilled. Echt totaal geen mogelijkheid meer om weg te komen/ontwijken etc. Dat is niet alleen op short range, maar ook op long range. En volgens mij was die TTK patch vooral om het op korte afstand makkelijker te maken om een kill te krijgen. Die hele TTK patch mag van mij weer terug gedraaid worden.

EDIT: enige wat ik me nu nog kan bedenken is dat mijn elite controller op stand 2 staat. Die heb ik ooit eens iets gevoeliger ingesteld tov stand 1. Maar ook weer niet zo overdreven dat je crosshair direct richting maan gaat als je je stick 0,1mm beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Is het mensen ook opgevallen dat je door stenen muren heen kan schieten? Heb nu vaak genoeg gehad dat de tegenstander achter een muurtje schuilt en dat ik er gewoon door heen kan schieten. Dit was volgens mij voorheen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Swizzler24 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:02:
Is het mensen ook opgevallen dat je door stenen muren heen kan schieten? Heb nu vaak genoeg gehad dat de tegenstander achter een muurtje schuilt en dat ik er gewoon door heen kan schieten. Dit was volgens mij voorheen niet.
Niet zo zeer, maar heb wel soortgelijks opgemerkt: doorspoelen naar 35 seconden.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44988233#t=39

Ik wordt naar 64% health geschoten. Dan ga ik achter het huisje staan en wordt er een Antitank granaat gegooid die damage doet, maar mij niet killed. Ineens ben ik doodgeschoten door een BAR wat je kan zien in de kill feed en killcam. Waar kwam die tegenstander vandaan ? Ik zie hem niet van boven afkomen.... Dit was op 25 februari. Toen was die nieuwe patch er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Niet zo zeer, maar heb wel soortgelijks opgemerkt: doorspoelen naar 35 seconden.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44988233#t=39

Ik wordt naar 64% health geschoten. Dan ga ik achter het huisje staan en wordt er een Antitank granaat gegooid die damage doet, maar mij niet killed. Ineens ben ik doodgeschoten door een BAR wat je kan zien in de kill feed en killcam. Waar kwam die tegenstander vandaan ? Ik zie hem niet van boven afkomen.... Dit was op 25 februari. Toen was die nieuwe patch er al.
Ja die crap komt van players met high ping. But nooooooooo "high pingers hebben zeker geen voordeel hoor" -DICE en OOR players.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Ja die crap komt van players met high ping. But nooooooooo "high pingers hebben zeker geen voordeel hoor" -DICE en OOR players.

:(
:X Er zit ook zo'n optie in de instellingen die ik laatst had ingesteld. Iets met network latency/smoothing blablabla met als uitleg dat wanneer je een lage ping had en je problemen ondervond, dat je die optie aan moest zetten. Nou toen raakte ik helemaal niks meer.

Aangezien ik altijd een lage ping heb van tussen de 10-25ms heb ik dus altijd last van die high ping players en helemaal met die ttk2.0 patch..... Straks nog maar eens voor de zekerheid alle instellingen langs lopen, maar zo langzamerhand begint deze game me behoorlijk de strot uit te komen. Waar het voorheen altijd zo ging:

Spawn, kill, kill, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, kill, kill, dood. etc Eind score altijd wel iets van tussen de 1.50 tot 2.50 K/D.

Gaat het nu zo:

Spawn, dood. Spawn, dood. Spawn, dood. Spawn, kill, dood. Spawn, kill, dood. Spawn, dood. Spawn, dood. Eind score nu vaak 1 K/D soms nog minder. Elk 1 op 1 gevecht verlies ik bijna. Dan heb ik het over hellriegel vs autoloading 8.25 en dat soort semi auto wapens. En nee die gasten hebben dan allemaal de standaard perks aan staan en dus niet dat incomming suppression bij hun verminderd wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 02-03-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:38:
[...]

:X Er zit ook zo'n optie in de instellingen die ik laatst had ingesteld. Iets met network latency/smoothing blablabla met als uitleg dat wanneer je een lage ping had en je problemen ondervond, dat je die optie aan moest zetten. Nou toen raakte ik helemaal niks meer.

Aangezien ik altijd een lage ping heb van tussen de 10-25ms heb ik dus altijd last van die high ping players en helemaal met die ttk2.0 patch..... Straks nog maar eens voor de zekerheid alle instellingen langs lopen, maar zo langzamerhand begint deze game me behoorlijk de strot uit te komen. Waar het voorheen altijd zo ging:

Spawn, kill, kill, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, kill, kill, dood. etc Eind score altijd wel iets van tussen de 1.50 tot 2.50 K/D.

Gaat het nu zo:

Spawn, dood. Spawn, dood. Spawn, dood. Spawn, kill, dood. Spawn, kill, dood. Spawn, dood. Spawn, dood. Eind score nu vaak 1 K/D soms nog minder. Elk 1 op 1 gevecht verlies ik bijna. Dan heb ik het over hellriegel vs autoloading 8.25 en dat soort semi auto wapens. En nee die gasten hebben dan allemaal de standaard perks aan staan en dus niet dat incomming suppression bij hun verminderd wordt.
Ja het behoorlijk irri, dat het nu stukken sneller gaat.

En het gaat me er niet eens om dat je meer of minder kills kunt maken, maar ik vind langere firefights gewoon spannender :/

Maar dan zou ik je aanraden niet met de afflictions te gaan spelen :X

Ik ging van 3-4 KD per potje (het laatste half jaar) naar 2 de afgelopen dagen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Haha nice. Blijft wel een kick, zo'n one shot one kill....
Mja was ook wel weer lekker. En ook totaal niet moeilijk haha. Gewoon dik een K/D van 3+ in domination en TDM. Was nog een andere gozer, die ging ook wel lekker en was een behoorlijke strijd (maarja iemand met 50+ service stars met die Martini en level 150 blijft toch wel een no-lifer) en wilde hem eigenlijk een complimentje sturen maar ik kreeg al een berichtje mekkerend over het gebruik van aim assist (of auto aim in zijn ogen). Tja, dan niet.

Ander potje TDM begon ik met meteen 12 kills met de Hellriegel (waar ik die andere variant mee probeer te halen). Overall niet zo heel veel problemen met het behalen van kills dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Merk niets van de sensitivity zaken? Zal wel aan mij liggen :+

Oh, Nog over de Heavy Bomber.... Zie hier mijn eerste poging met dit ding na de laatste patch :

Vrij OP ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Swizzler24 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:02:
Vaak lijkt dat zo door lag van een high pinger of zoiets, maar ik heb het bewijs dat er zeker muren zijn die geen barriere blijken te zijn voor kogels. Op Ballroom is bij B een laag muurtje waar de kogels doorheen vliegen. Ik werd er gekilld terwijl ik erachter lag, door een gast met een Lewis die een kogelregen stuurde vanaf het balkon. Ik maakt een filmpje en daarop is te zien hoe kogels door de muur gaan.
Om een lang verhaal kort te maken: jawel, je kunt door bepaalde muren schieten. Maar of dit reproduceerbaar is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Kan je dat filmpje eens uploaden easy mongo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Komt-ie:
http://xboxdvr.com/gamer/Easymongo/video/45168120
't Was dus met een MG15.

[ Voor 18% gewijzigd door Easymongo op 03-03-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aparte is wel dat je in de vorige BF spellen ook door muren heen kon schieten. Bad Company reeks volgens mij. Daar kon je door alle houten hekken/muren heen schieten.

Jammer dat dat niet meer prominent aanwezig is in deze BF eigenlijk. Lekker door huizen heen sproeien :D

Maar goed ach. Andere kant niet zo een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Damn das wel lelijk. En dan lijkt die gek je ook nog te T-baggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zo op het oog: een muur waar dus geen collision op zit (bug van de map) en wat hij dus weet en zwaar misbruikt. Jammer, maar dat soort toxic spelers verneuken het wel voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Het feit dat hij blijft doorknallen en t-bagt doet idd wel vermoeden dat hij ervan weet (of het gewoon uitprobeert).

Iets anders, kent iemand de server Battlefield noobs NL?
Spelers met ping >100 worden gekickt, volgens de admin.
Er is vaak een lange wachtrij.
Maar als je erop gaat blijkt het toch vol te zitten met OOR spelers, pings van 300, 400, echt crap. Jammer hoor.
Of is de admin alleen op bepaalde tijden actief? Geen idee hoe zoiets werkt.

[ Voor 59% gewijzigd door Easymongo op 03-03-2018 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:02:
[...]

Zo op het oog: een muur waar dus geen collision op zit (bug van de map) en wat hij dus weet en zwaar misbruikt. Jammer, maar dat soort toxic spelers verneuken het wel voor de rest.
Net zelf ook mee gemaakt op Domination in Giant's Shadow. Je hebt op B de treinen staan. 2 hiervan zijn van staal. Normaal konden ze daar niet doorheen schieten. Werd vanmiddag toch gewoon 2x er door heen geraakt en gekillt....

Merk wel dat er behoorlijke leegloop is op Domination helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:31:
Het feit dat hij blijft doorknallen en t-bagt doet idd wel vermoeden dat hij ervan weet (of het gewoon uitprobeert).

Iets anders, kent iemand de server Battlefield noobs NL?
Spelers met ping >100 worden gekickt, volgens de admin.
Er is vaak een lange wachtrij.
Maar als je erop gaat blijkt het toch vol te zitten met OOR spelers, pings van 300, 400, echt crap. Jammer hoor.
Of is de admin alleen op bepaalde tijden actief? Geen idee hoe zoiets werkt.
"Vroegah" bij BF3/BF4 had je altijd al "badmins". Ben zo vaak gekicked/gebanned voor lompe redenen.

Schiet je een admin neer terwijl hij in een vliegtuig/chopper zit? Ban
Schiet je een admin neer op meer dan 500meter afstand? Ban
Heb je een killstreak van 10+ in een vliegtuig/chopper? Ban
Gebruik je een wapen wat op dat moment OP is (USAS-12 met fragrounds anyone? :+)? Ban!

Echt te bizar voor woorden. Is ook een mooie aflevering van Battlefield Friends trouwens :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oAp7VyGgqhc]

Ik kan enkel maar voorstellen dat er ook voldoende "Badmins" in BF1 zijn. Helaas. Ik denk dat het gevoel van "ULTIMATE POWAHHH" sommige mensen naar hun hoofd stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Net de avond afgesloten met een aardige pot. Hij had geweldig kunnen zijn, ware het niet dat naast de Tweakers de rest van het team niet veel soeps was. Vrijwel alle vlaggen waren telkens van het andere team op de map Empire's Edge. Ik spawnde in de tank, zoals ik wel vaker doe op die map en was eigenlijk van plan om naar C te rijden en een beetje bij die heuvel te blijven zodat je C, D op de heuvel en B en F ernaast kunt coveren. Echter kwam al meteen een heleboel naar C van de enemy waardoor ik genoegen moest nemen met de F-vlag. En ik heb het geweten ook. Constant aanvallen op de vlag (ook omdat het de laatste was) en diverse keren omsingelt. Een gozer in ons team vond het leuk om te repairen en ik denk dat ie uiteindelijk ook in de top 5 is gekomen. Heb namelijk vaak in de fik gestaan, want op den duur was het echt opvallend hoeveel menen naar assault waren gewisseld om mij af te maken. Want ja, dan heb je alle vlaggen op 1 of 2 na, maar dan staat er dus bij het andere team op 1 iemand met 20+ kills en 0 of 1 deaths. Uiteindelijk eerst 25 kills gehaald tot ik werd gesloopt en toen met tank 2 (want stel je voor dat je die dingen inzet) tot de 40 gekomen. En die gozer maar telkens uitstappen om te repairen als de zijkant weer eens in de hens stond _O-

Met een wat beter team hadden we het beter gehad, maar om zoveel tanks uit te schakelen en zoveel infantry uit te moorden in zo'n enorme korte tijd is me nog niet eerder overkomen (want ja, zo'n match is snel over als je maar 1 vlag van de 7 hebt). Ik blijf het wel een leuke map vinden, maar hij is wel vrij lastig als tank, vooral omdat je zo makkelijk door assault gepakt kunt worden.

Waarom de enemy telkens met light tanks of landships aan kwam zetten weet ik niet, blijf de heavy tank veel leuker vinden en ook veel nuttiger voor je team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Martinspire schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:57:
Een gozer in ons team vond het leuk om te repairen en ik denk dat ie uiteindelijk ook in de top 5 is gekomen. Heb namelijk vaak in de fik gestaan, want op den duur was het echt opvallend hoeveel menen naar assault waren gewisseld om mij af te maken. Want ja, dan heb je alle vlaggen op 1 of 2 na, maar dan staat er dus bij het andere team op 1 iemand met 20+ kills en 0 of 1 deaths. Uiteindelijk eerst 25 kills gehaald tot ik werd gesloopt en toen met tank 2 (want stel je voor dat je die dingen inzet) tot de 40 gekomen. En die gozer maar telkens uitstappen om te repairen als de zijkant weer eens in de hens stond.
't was een opofferende held (of deed een assignment...). Je hebt hem een doos bonbons gestuurd zeker. ;)

Zonder gekheid, ik heb ooit op Ballroom bijna een gehele match als schutter in een dikke tank meegereden. Ik raakte uiteraard helemaal niks, misschien 1 kill. Maar de tanker was een topper en reed tussen 2 vlaggen heen en weer om ze te cappen. Op tijd repairen en hup daar ging-ie weer. Ik eindigde in de top 5 met die ene kill. Nooit zo lui gespeeld voor zoveel puntjes. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Eindelijk tijd om te gamen. Ligt de ea server er uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:57:
Ja.... Gisteren eindelijk weer eens BF kunnen spelen en hetzelfde probleem. EA is lekker bezig de laatste weken :(

Nou ja. Vanavond dan maar weer BF! Er vanuit gaande dat de servers het blijven doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Racer89 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:57:
Was ook al twee dagen geleden (ook met FIFA, zelfs mij offline FUT pot werd afgebroken met een EA disconnect). EA. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:06:
[...]

Ja.... Gisteren eindelijk weer eens BF kunnen spelen en hetzelfde probleem. EA is lekker bezig de laatste weken :(

Nou ja. Vanavond dan maar weer BF! Er vanuit gaande dat de servers het blijven doen....
Niet zeuren. Je hebt een superior battlepack ontvangen voor alle problemen van afgelopen weken. :(:)

:')

Ik had overigens ook weer eens een gelukje. Ken je die mop van die 5 mannen die in een torpedo bootje wilden stappen ?

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45582817

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Niet zeuren. Je hebt een superior battlepack ontvangen voor alle problemen van afgelopen weken. :(:)

:')

Ik had overigens ook weer eens een gelukje. Ken je die mop van die 5 mannen die in een torpedo bootje wilden stappen ?

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45582817
Ken je die mop al van het troepentransportbootje dat geen topedobootje was? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Ken je die mop al van het troepentransportbootje dat geen topedobootje was? :>
Ja die ken ik. Ken jij die mop al van dat filmpje dat 1 minuut duurt ipv 17 seconden? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Ja die ken ik. Ken jij die mop al van dat filmpje dat 1 minuut duurt ipv 17 seconden? :>
Ah idd. Maar edit dan t begin er gewoon af of zet een tijdstart marker, na t eerste bootje werd t nogal saai :>

Vet shot though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Voor de rest gaat het nog goed met jullie ? hahaha.

Ben blij als ik 2 minuten overleef in het vliegtuig, ik heb soms het gevoel als ik eindelijk een vliegtuig heb dat er een grote pijl boven me staat. Iedereen komt dan achter mij aan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is me gelukt!! *O*

Volle bak voor de twee moeilijkste en mooiste gegaan <3

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/i3dklu.jpg

En

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/4imww7.jpg

Na vele uren zweten en frustratie is het weer tijd om gewoon te gaan spelen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:23:
Het is me gelukt!! *O*

Volle bak voor de twee moeilijkste en mooiste gegaan <3

[afbeelding]

En

[afbeelding]

Na vele uren zweten en frustratie is het weer tijd om gewoon te gaan spelen _O-
*zucht* :D

Doet me echt denken aan die south park aflevering make love not warcraft.

"What are we going to do now?"
"Guess we will start playing the game now"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 08:10:
[...]

*zucht* :D

Doet me echt denken aan die south park aflevering make love not warcraft.

"What are we going to do now?"
"Guess we will start playing the game now"
Hahaha idd :D

Heb er ongeveer nonstop mee gespeeld sinds de 'Stotter-patch', en heeft me behoorlijk wat SPM en KD gekost :X
Ik heb er wel meer lol mee gehad dan ik had gedacht though!

Scavenger en Deathtoll zijn verreweg het makkelijkste en zijn makkelijk te combineren met andere Afflictions. Dit raad ik ook aan om dat je voor de verschillende dogtags dezelfde afflictions nodig hebt, dus 2 vliegen.

Ik heb geprobeerd Peacock, Paranoia en Reaper tegelijk aan te hebben.. Dat is echt een No-Go haha _O-

Reaper is echt de moeilijkste en irritanste. En de 10 kills in a life met die was echt heel moeilijk. (Schijnt dat je dat kunt cheaten op airassault, maar dat heb ik niet gedaan) Ben heel vaak tot 8-9 gekomen en dan vervolgens gekilled te worden en niet gerevived te worden..

Wat een must voor Reaper is, is de spcialization van Medic dat je zelf healed als je anderen healed (Pharmacist)

Paranoia raak je snel aan gewend, en combineer dat met goeie hipfire wapens. Op een gegeven moment merk je niet meer dat je een masker op hebt, en is best chill dat je je niet druk hoeft te maken over gas. (Dan merk je pas hoeveel gas er gespammed wordt)

Peacock vond ik verreweg t leukst!
Je wordt helemaal gek als je weet dat iedereen je kan zien en op je gaat jagen. Vooral op drukke/gesloten maps is het heel spannend.
Je hoort iedereen achter je aan komen, en het wordt een kat en muis spel. Waarbij je probeert iedereen te slim af te zijn en bijv met dynamiet en shotguns in de val te lokken enzo.
Soms op Amiens, Suez, Nivelle Nights enzo werd het een soort Benny Hill stijl, in en uit huisjes en straatjes en trenches, terwijl de granaten om je oren vliegen.

Mensen worden blind als ze t zien en rennen zonder na te denken op je af, omdat ze denken dat het een easy gratis kill wordt. Als jij dan met een shotgun om t hoekje wacht: Boem klaar, en weer verder rennen :D

Ik heb een keer 12 man achter me aan gehad hahahaha _O- (Geteld later op ogenomen video, ze waren gespot met flare op minimap)
Dat was echt hilarisch! Heb er een aantal kunnen lokken maar uiteindelijk hadden ze me natuurlijk..

Ik vond het totaal niet erg als mensen me uiteindelijk neerschoten omdat ik er zelf om vroeg. Mijn spel werd er heel anders door, en dat had ik nooit verwacht. Raad het zeker aan om eens te proberen! :D

Al met al heb ik er een leuke tijd mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
Lees overal dat premium laats €15 was. Maar nu weer €50? Damn das zuur

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Racer89 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:00:

Ben blij als ik 2 minuten overleef in het vliegtuig, ik heb soms het gevoel als ik eindelijk een vliegtuig heb dat er een grote pijl boven me staat. Iedereen komt dan achter mij aan :P
Zo herkenbaar. Ben wat aan het oefenen met Apocalypse om enige skills te kweken. Speelde altijd met 3D view omdat iedereen dat adviseert. Nu kom ik erachter dat als ik met pilot view vlieg ik veel meer lol heb! Dan wordt het een simulatie. Natuurlijk ga je snel kapot, maar dan liever met een gevoel dat je realistisch in een battle zit en knokt voor je leven. De besturing voelt ook meer naturel. Met pilot view kun je bovendien fraai 360 graden om je heen kijken.
Van mij mogen ze alle 3D views uit BF1 slopen.
Maar da's weer een heel ander onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
poor Leno schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:27:
Ik heb een keer 12 man achter me aan gehad hahahaha _O- (Geteld later op ogenomen video, ze waren gespot met flare op minimap)
Dat was echt hilarisch! Heb er een aantal kunnen lokken maar uiteindelijk hadden ze me natuurlijk..
Tip. Onderschat niet hoeveel je er met tripwires kunt pakken. (Als je scout wilt spelen tenminste. Maar je kan altijd de kit van een dooie assault oprapen...) Laatst had ik een quad kill in een hutje op Lupkov P. Dubbel kill is heel gangbaar als je weet waar de zerg passeert, en cavalry en elites zijn een mooie bonus.
Mits supplied kun je er max. 5 plaatsen.

[ Voor 5% gewijzigd door Easymongo op 11-03-2018 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 14-09 22:40
Korkss schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:28:
Lees overal dat premium laats €15 was. Maar nu weer €50? Damn das zuur
Nou laatst. Het is 2 maand terug bijna. Het was met de kerstdagen tot de eerste week van januari dacht ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
Easymongo schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Zo herkenbaar. Ben wat aan het oefenen met Apocalypse om enige skills te kweken. Speelde altijd met 3D view omdat iedereen dat adviseert. Nu kom ik erachter dat als ik met pilot view vlieg ik veel meer lol heb! Dan wordt het een simulatie. Natuurlijk ga je snel kapot, maar dan liever met een gevoel dat je realistisch in een battle zit en knokt voor je leven. De besturing voelt ook meer naturel. Met pilot view kun je bovendien fraai 360 graden om je heen kijken.
Om even in te gaan op dit andere onderwerp, hoezo zouden ze dit er uit mogen slopen dan? Zodat iedereen verplicht in first person in voertuigen moet spelen? Wat voor meerwaarde zou je daar in zien dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
Wat dacht je van faire kansen? Een tanker hoeft niet te weten dat ik als infantry achter een heuveltje lig. Maar hij weet het wel, via de god view die 3D is. Die vreselijke arty truck dropt granaten pin point strak, alsof er een drone boven het slagveld hangt. Als ik side gunner ben in een tank heb ik toch ook geen 3D? Zit ik in een fortress of field gun, geen 3D. Wat is de logica erachter?
Het zal wel iets zijn dat bij fps hoort, in de WW1 setting vind ik het eerlijk gezegd niks.
Dus geen meerwaarde an sich. Maar als het er niet in zou zitten moet je ook AT rebalancen. Dus het is meer een theoretische verzuchting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Easymongo schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:56:
Wat dacht je van faire kansen? Een tanker hoeft niet te weten dat ik als infantry achter een heuveltje lig. Maar hij weet het wel, via de god view die 3D is. Die vreselijke arty truck dropt granaten pin point strak, alsof er een drone boven het slagveld hangt. Als ik side gunner ben in een tank heb ik toch ook geen 3D? Zit ik in een fortress of field gun, geen 3D. Wat is de logica erachter?
Het zal wel iets zijn dat bij fps hoort, in de WW1 setting vind ik het eerlijk gezegd niks.
Dus geen meerwaarde an sich. Maar als het er niet in zou zitten moet je ook AT rebalancen. Dus het is meer een theoretische verzuchting.
Ik ben het er mee eens dat het gek is dat bij een heavy tank bijvoorbeeld de driver wel third person view heeft en de side gunners niet. Echter zie ik het probleem niet zo. Infantry heeft sowieso een veel wijdere field of view, beweegt sneller en kan makkelijk wegduiken of wegrennen. Bovendien is het in third person met een artillery truck bijvoorbeeld best lastig om (zeker op langere afstand) een gericht schot uit te brengen.

En voor wat betreft de logica erachter, ik vind het persoonlijk een mooie compensatie om voertuigen die toch vrij beperkt zijn in hun bewegingsmogelijkheden vergeleken met infantry toch nog een fair chance te geven tegen infantry.

Sidenote: Het is third person view, geen 3D view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Vanmiddag paar potten gespeeld. Ging sowieso niet geweldig, maar aan het einde tot twee keer toe een server crash gehad, vlak na elkaar. Geen idee of de EA-servers weer lopen te kloten of zo, maar het is wel vreselijk irritant. Vanavond nog maar weer proberen en hopen dat het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Gisteren ook diverse keren uit de server gevlogen. Telkens server disconnected.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Overpowered anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
larsbeumer.apd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 19:45:
Ik ben het er mee eens dat het gek is dat bij een heavy tank bijvoorbeeld de driver wel third person view heeft en de side gunners niet. Echter zie ik het probleem niet zo. Infantry heeft sowieso een veel wijdere field of view, beweegt sneller en kan makkelijk wegduiken of wegrennen. Bovendien is het in third person met een artillery truck bijvoorbeeld best lastig om (zeker op langere afstand) een gericht schot uit te brengen.
En voor wat betreft de logica erachter, ik vind het persoonlijk een mooie compensatie om voertuigen die toch vrij beperkt zijn in hun bewegingsmogelijkheden vergeleken met infantry toch nog een fair chance te geven tegen infantry.
Sidenote: Het is third person view, geen 3D view.
Excuus, uiteraard bedoel ik 3P.
Ik had liever gezien dat de compensatie zat in rebalance van anti tank vs. anti infantry. Maar BF1 is toch vooral een shooter en geen sim. Dus de verzuchting om classes anders te laten werken, dichter bij hoe het werkelijk was, blijft verder theorie. Om nog maar niet te spreken van het revive-mechanisme...

Gisteren paar potjes gespeeld. Om in een goede balanced lobby te komen kost tijd. Had zelfs op een server het rode dropped frames icoontje (heet dat zo?), wat ik anders nooit heb. Onspeelbaar dus. Maar gelukkig ook goede servers. Wel weer een trits van verloren matches. Als je eenmaal in zo'n flow van verliezen zit dan lijkt zo'n server zich niet goed te herstellen. De bad boys blijven zitten aan de winnende kant, de verliezende kant is een duiventil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Iedereen dat adviseert? Not really! Zowel 1st als 3rd person hebben zijn voor- en nadelen.

Voordelen 1st person :
* Je kunt beter de diepte inschatten
* Je ziet beter waar je crosshair zit
* Als je inzoomed bij sommige loadouts krijg je een duidelijke "zoomed" beeld i.p.v. enkel een kleine crosshair
* Het geluid, of eerder, de positionering van het geluid is logischer. Hierdoor kun je veel beter op geluid spelen in 1st person mode omdat je veel beter hoort waar alles gebeurd. Als je goed genoeg oplet kun je dus de motoren volgen en hierdoor sneller je target weer vinden
* Het voelt onwijs "immersive" aan. Zeker "the way to go" als je helemaal "erin" wilt zitten.
* Met de free-look functie kun je bijna 360 graden om je heen kijken

Nadelen 1st person :
* Je hebt een onwijs kleine FoV waardoor je vaak genoodzaak bent om de free-look te gebruiken. Hierdoor ben je ook zwaar in het nadeel t.o.v. mensen die 3rd person view gebruiken
* Je kunt je targets vrij snel kwijt raken als je hun bewegingen niet goed kopieërt.
* Als er een gunner bij je zit en hij mikt precies naar voren terwijl je ingezoomed zit, dan zie je de gun én de rook welke er vanaf komt dwars door je beeld waardoor het lastiger is om een goed schot te landen.
* Er zitten veel verschillen in de vliegtuigen qua beeld. Ik bedoel dan dat de ene vliegtuig grotere ruimtes heeft tussen de vleugels waardoor je meer zicht heb. Hierdoor is het lastiger vliegen bij sommige attack planes afhankelijk van het land waarvoor je speelt. Bij Fighter planes is dit nog erger. Het verschil tussen de drie-deks Fokker Dr-III en de Sopwith Camel is enorm. De Sopwith camel heeft beduidend een voordeel hierin
* Het verschil in gebruik van de incendiary rounds bij de Fokker Dr-III en Sopwith camel is enorm als je ingezoomed zit. Bij de Fokker variant zie je bijna geen "vlammen" in beeld als je schiet. Bij de Sopwith camel dan weer wél. Hierdoor kun je lastiger mikken tijdens het schieten (ook al zijn het maar 12 of 14 kogels).
* Spotten is lastiger in 1st person daar je vrij precies moet mikken wil het werken.

Voordelen 3rd person :
* Grotere FoV waardoor je een enorm goed overzicht krijgt. Hierdoor raak je minder snel je targets kwijt.
* Je kunt met 1 druk op de knop achter je kijken. i.t.t. in 1st person dat je eerst op de free-look knop moet drukken en dan ook nog met je rechterstick achter je moet kijken waardoor je veel tijd verliest.
* Je kunt veel gemakkelijker spotten daar je maar globaal in de buurt moet zijn.
* Het is makkelijker anticiperen waar je nog onderdoor/tussendoor/etc. kunt vliegen doordat je je vleugels duidelijk kunt zien. Hierdoor heb je minder kans dat je toch met je vleugels iets raakt. Hierdoor kun je veel strakker langs de grond, bergen, zeppelin whatever vliegen.

Nadelen 3rd person :
* Je kunt niet inzoomen met je wapens waardoor je minder accuraat bent. Rare is, dit kan in de SP campaign dan weer wél? Maar in de SP campaign kun je dan weer niet rollen (really DICE?)
* Het geluid is veel "globaler". Hierdoor raak je sneller in de war van waar het geluid vandaan komt. De geluids "koepel" is veel groter om je heen. Dus ook al vlieg je 100m boven het slagveld, je hoort mensen dan spotten/dingen roepen/dood gaan/etc. terwijl je er allang voorbij bent. In dogfights met meerdere vliegtuigen is het daardoor ook geen doen meer om op geluid te spelen indien nodig.
* Het is lastiger inschatten hoe ver/dichtbij bepaalde vijanden/objecten zijn. Hierdoor zijn precisie schoten bijna niet te doen.

Dit is dan dus ook de reden waarom ik in de meeste potjes simpelweg switch tussen 1st en 3rd person. Afhankelijk van de situatie. Zodra ik echt achter een ander vliegtuig zit dan blijf ik liever in 1st person omdat ik dan makkelijker kan zien/horen als hij afremt en om de een of andere reden ook makkelijker de bewegingen kan kopiëren en dan 9 van de 10x achter hem kan blijven.

Mocht ik hem dan toch kwijt raken dan switch ik naar 3rd person om hem makkelijker terug te kunnen vinden. Op een gegeven moment leer je wel op tijd te switchen tussen alles en gaat het een stuk soepeler d:)b

Air Assault is wat dat betreft de ideale game modus om je vlieg skills wat op te krikken.

Inmiddels heb ik een aantal potjes Air Assault op 1st person mode only no HUD gespeeld (met de elite configuratie de RS uitgeschakeld waardoor ik niet kon switchen naar third person). Dát voelt pas immersive. Je bent heel zwaar in het nadeel natuurlijk en het is enkel echt "te doen" bij de map Razors Edge doordat er maar 2 type vliegtuigen in de lucht zitten. Hierdoor kun je makkelijker bepalen wie de vijand is ;

Plus als je zonder hud 1st person only speelt... wauw. Dán ben ik pas gefocused zeg. Werkelijk prachtig om zo te spelen. Hier zouden ze pas van die assignments voor moeten maken i.p.v. die lompe assignments welke ze nu hebben gedaan 8)7
Daar waren we toch al over uit? Hij is inderdaad zwaar overpowered. Zeker omdat je enorme gebieden kunt vrij maken ermee. De enige 'trade-off' is dat hij log als de pest is en je toch relatief lang bezig bent om een nieuwe run te maken (daar het draaien heel lang duurt). Oh, en geen emergency repair bij de OP Loadout (strategic bomber loadout). Je kunt dan enkel lang overleven als je een support guy met repairwrench op plek 4 in de heavy bomber mee neemt. Desondanks dat de repair snelheid is gehalveerd, is het nog steeds de beste optie om zo lang mogelijk te overleven in een Heavy bomber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Tuurlijk, hij is sterk. Maar zoals Jack zelf ook al in z'n filmpje zegt, dit zal vrijwel nooit in een normaal potje voorkomen. Verder vind ik dat je die bombers snel neer hebt. Vaak kom ik niet eens toe aan m'n eerste run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Reefun schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:55:
Iedereen dat adviseert? Not really! Zowel 1st als 3rd person hebben zijn voor- en nadelen.
Oh?, ik heb dat een paar keer op forums gelezen en zie ook altijd 3P YT filmpjes, vandaar. Maar super, jouw uitgebreide crash (no pun intended) course! Zal het eens goed lezen.

Om eerlijk te zijn heb ik BF1 juist gekocht voor het vliegen. Er is een dedicated WW1 vliegtuig-sim voor PC (kan even niet op de naam komen) maar omdat ik thuis alleen Mac heb is het er nooit van gekomen dat te kopen. Nu ik BF1 vlieg blijkt het met name uit knallen en bombarderen met unlimited ammo te bestaan binnen de beperkte bounds van een klein map, wat ik wel een beetje jammer vind. De WW1 vliegsim heeft veel grote, echte maps van het westelijke front, incl. vliegvelden, zodat je missies kunt vliegen met je squadron. Dat zou ik echt tof vinden om te doen met de gelikte graphics van EA/Dice. Zal wel een droom blijven. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Easymongo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:54:
[...]

Oh?, ik heb dat een paar keer op forums gelezen en zie ook altijd 3P YT filmpjes, vandaar. Maar super, jouw uitgebreide crash (no pun intended) course! Zal het eens goed lezen.

Om eerlijk te zijn heb ik BF1 juist gekocht voor het vliegen. Er is een dedicated WW1 vliegtuig-sim voor PC (kan even niet op de naam komen) maar omdat ik thuis alleen Mac heb is het er nooit van gekomen dat te kopen. Nu ik BF1 vlieg blijkt het met name uit knallen en bombarderen met unlimited ammo te bestaan binnen de beperkte bounds van een klein map, wat ik wel een beetje jammer vindt. De WW1 vliegsim heeft veel grote, echte maps van het westelijke front, incl. vliegvelden, zodat je missies kunt vliegen met je squadron. Dat zou ik echt tof vinden om te doen met de gelikte graphics van EA/Dice. Zal wel een droom blijven. ;w
Alsje!

Denk trouwens dat je War Thunder bedoeld.

En ja, Ik zie ook inderdaad veel filmpjes op YT welke in 3rd person mode vliegen en nooit switchen naar 1st person. Snap ik werkelijk geen reet van. Of nog erger, hebben ze de FOV standaard staan (waardoor je dus bijna geen reet ziet) PLUS hebben ze de mini-map standaard staan waardoor je dus totaal geen idee heb wat er gebeurd om je heen 8)7

Het vliegen in BF1 blijf ik toch één van de betere vinden. Juist omdat er zoveel diversiteit in zit samen met de grondtroepen/voertuigen erbij.

Nee, Het is absoluut geen "echte" flightsim door inderdaad zaken zoals onbeperkt ammo, onbeperkt kunnen repairen of het niet kunnen opstijgen of landen. MAAR, er zitten wel veel details in wat de meeste mensen niet opvallen.

De manier waarop je motor meer lucht kan aanzuigen om zodoende nóg meer snelheid te krijgen hebben ze goed voor mekaar (als je dan dus van hoge hoogte een nose of spiraldive uit voert hoor je je motor meer een "WAAAAHMMMP" geluid maken) bijvoorbeeld. Of de manier waarop je verblindt wordt door de zon. De manier waarop je subtiele tikjes kunt geven aan je Aileron/Rudders/Elevators en dit ook goed vertaald naar hoe jouw vliegtuig zich gedraagt is goed uitgewerkt.

Just in case, hieronder een plaatje met wat ik bedoel ;

Afbeeldingslocatie: http://pongo-air.com/flt_ctl.jpg

Pro-tip m.b.t. de Ailerons/Rudders/Elevators. In het geval van de attack plane met squadsupport ; Als je een strafing run voorbereid (relatief hoge hoogte en met een vaste angle of attack) los je eerst een aantal schoten om te checken waar ze ongeveer landen. Vervolgens kun je aan de hand van die schoten bepalen hoe lang je ongeveer moet wachten om "vol automatisch" te schieten zodat ze ook landen waar je ze wilt hebben. Zodra je je rechter stick gebruikt, dan maak je vrij grote "stappen" naar waar je naar toe gaat waardoor je grotere kans heb dat je je target mist.

ECHTER, als je de Linkerstick gebruikt naar links en rechts dan beweeg je subtiel de Rudders waardoor je heel "fijn" mikt. In kleinere stapjes dan zeg maar. Voor boven en beneden kun je dan de rechterstick alsnog gebruiken daar de linker stick naar boven beneden jouw throttle bepaald. Je kunt echter wel compenseren met de throttle. Als je trager vliegt gaan de kogels iets lager dan als je sneller vliegt. Beetje trial and error is het om er feeling voor te krijgen.

Als je 100% zeker weet dat je een "veilige" run kunt maken van een grote afstand, gooi je throttle omlaag! Zo ga je wel langzamer, maar heb je langer de tijd om de vijanden te bestoken. Dus van lange afstand eerst een barrage van je primary nét voordat hij overload. Als je bijna bij de target(s) bent trek je hem vol naar boven (zodat je ook even recht naar boven gaat) full throttle. Switch over naar je bommen (in 1st person kun je dan zien waar je ong. zit). Gooi je vliegtuig naar voren voor een nose-dive, als je op het "hoogste" punt zit kort even throttle omlaag, neus naar voren gooien, zodra je de draai maakt met je neus naar beneden throttle weer vol open, bommen gooien, flares gooien (recht omlaag meer kans dat ze precies komen waar je ze wilt hebben) en vol automatisch je primary voor het laatste stukje. Op tijd optrekken uiteraard!

Alternatief : Ga zo hoog mogelijk vliegen. Vervolgens switch je naar first person en dan naar je bommen. Met de select knop (of thans, de knop links van je home knop) kun je je mini-map groter maken. Dan kun je checken waar je zit op de map en of je rechter over jouw geplande targets gaat vliegen. Vervolgens als je bovenin je bomb view bijna de targets ziet, throttle volledig omlaag en de flares afvuren. Als het goed is, vallen de flares zo ongeveer bij je targets. Als je vervolgens je targets iets boven jouw bombing crosshair krijgt drop je de bommen. Switch vervolgens naar je primary, neus recht naar beneden. Op deze manier vuur je ook recht naar beneden (vergeet niet je linker stick te gebruiken voor kleine aanpassingen naar links/rechts) en kun je ieder schot op dezelfde plek gooien. Zeker handig voor heel veel infantry bij mekaar. Uiteraard halverwege throttle vol open en op tijd op trekken.

Al het bovenstaande enkel van toepassing bij Operations/Conquest natuurlijk. In Air Assault heb je niet heel veel aan de attack plane met ground support package :+

Tegenwoordig is het wel iets lastiger geworden om een strafing run te maken in een hoek op jouw targets af. Dit omdat je dan steeds lager gaat vliegen en dus een betere target wordt voor de assault kerels met anti-air rocket gun (of zelfs snipers of lmg's). Maar, tot nu toe ben ik nog nooit uit de lucht geschoten door een anti-air rocket gun :+ Maar dat gaat vást nog wel een keer gebeuren.

En als laatste ; Volgende keer dat we online spelen en je wilt in Operations gaan vliegen. Lemme know. Ik bescherm je wel in de lucht 8)

*edit : God. Tekst werdt een beetje langer dan verwacht :+ Nee, Ik hou niet van vliegen of dingen erover uit leggen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Thx!
De sim die ik bedoel is deze: https://riseofflight.com. Ik zou er bijna een pc voor kopen...

Mooi filmpje trouwens, alsof je Wings (IMDB: Restored Version from Wings (1927) dunnetjes overdoet.

Heb je zonder HUD eigenlijk informatie over damage of kills? Ik meen een apart geluid te horen.

Dank voor het aanbod. Wie weet, als ik in de spawn een kist kan krijgen...
Maarre, als we weer online zijn in OPs mag je (weer) de enemy tanks van onze vlaggen knallen. Da's ook erg fijn als het eigen team niet zoveel actieve assaults heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door Easymongo op 12-03-2018 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:40:
Heb je zonder HUD eigenlijk informatie over damage of kills? Ik meen een apart geluid te horen.

Dank voor het aanbod. Wie weet, als ik in de spawn een kist kan krijgen...
Maarre, als we weer online zijn in OPs mag je (weer) de enemy tanks van onze vlaggen knallen. Da's ook erg fijn als het eigen team niet zoveel actieve assaults heeft.
Zonder HUD zie je uiteraard niets want ja. Geen HUD :+

Bij de london mappen schiet ik nog regelmatig op teamgenoten omdat het gewoon erg lastig is om te zien of het nu een vijand of bondgenoot is. Dus de enige manier om dat zeker te weten is door of te spotten zodat je character iets zegt of erop schieten.

Je krijgt dan wel een audio cue als je iemand raakt, als je zelf geraakt wordt en als bepaalde dingen "gereload" zijn (zoals emergency repair, raketten, incendiary rounds etc). Op een gegeven moment weet je precies wat er gebeurd op enkel de audio cues. Zonder HUD let je ook meer op de kogels als je beschoten wordt. Je "voelt" ze bijna voorbij schieten dan.

Zeker omdat je niet afgeleid bent door allerlei informatie in beeld ben je veel meer gefocused op de basis dingen. Enkel wat je ziet of hoort in de buurt is dan van belang. Als je daarna inene MET HUD gaat spelen gaat het nog makkelijker af :D

Met de tanks had ik gister veel geluk. Ik kreeg ze stuk met de attack plane en squad support package. Maar puur omdat ze al flink beschadigd waren. Met de heavy bomber ging het ansich ok alleen ze waren toen al flink pissig op me want op een gegeven moment zat er echt continu iemand op een AA :+

En Amiens was gewoon ruk :( we kwamen maar niet voorbij die 2de sector. Nja. You win some. You lose some :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:28:
[...]

*edit : God. Tekst werdt een beetje langer dan verwacht :+ Nee, Ik hou niet van vliegen of dingen erover uit leggen hoor :+
Even geknipt :D Na dit gelezen te hebben..... speel je echt zo ? Dus elke stap over nadenken, en eventueel 2 stappen vooruit denken ? Echt ik weet niet wat ik dan verkeerd doe of juist niet, maar bij mij gaat echt alles, maar dan ook alles op de automatische piloot. Als ik echt moet gaan nadenken dat ik vlak voor het einde van mijn strafing run op Y moet drukken om van canon naar bommen te switchen en weer terug en <- om flares te droppen, dan gaat het bij mij compleet fout.

Op een of andere manier gaat het vliegen, spotten, om me heen kijken, vijanden lokaliseren, uitlijnen, strafing run inzetten, richten, schot uitlijnen/bijstellen, afremmen, schieten met canon, switchen naar bommen op het juiste moment, bommen droppen, terug switchen naar canon, flares droppen, optrekken en snelheid maken echt compleet, maar dan ook echt compleet automatisch. Ik zou je niet eens kunnen zeggen wat mijn vingers op dat moment allemaal doen en in welke volgorde, ik denk er niet eens meer bij na.

Maar als ik jouw verhaal zo lees, dan lijkt het net alsof je over elke stap nadenkt alvorens deze uit te voeren. Wellicht dat het alleen jouw beschrijving is van de door jouw uitgevoerde stappen hoor, maar dat weet ik niet.

Trouwens vanmiddag weer een echt Dice momentje. Dice Physics Part 495 onderhand. Je kent ze wel. In 3rd person langs een boom vliegen en toch crashen omdat Dice vindt dat je er niet langs vloog |:( 8)7

Kan iemand uitleggen wat er hier gebeurt ? En nee op dat gedeelte van de map vlieg je als het ware berg afwaarts. Ergens tegen aan vliegen kan gewoon simpelweg niet.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45803254#t=42

Dit schot wat dan wel weer lekker. Attack Plane met Tank Hunter Kit. Schot is bijna 3 seconden onderweg alvorens in te slaan op het dak van de al geraakte landship. Jammer dat net voordat ik schiet, er 2 man al uitstappen.

En speciaal voor @poor Leno : even verder kijken dan de eerste 2 schoten in het begin. Echte actie vanaf 0:46 ongeveer ;)

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45803244

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 12-03-2018 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 12 maart 2018 @ 23:32:
[...]

Even geknipt :D Na dit gelezen te hebben..... speel je echt zo ?
Ja. Ik speel "echt" zo. Maar als het een "geruststelling" is, alles gaat binnen split seconds. Al vanaf ik me kan heugen speel ik spellen door zoveel mogelijk vooruit te denken, te anticiperen. Maar ik doe alles in het "echte leven" ook zo. Alles gaat in flowcharts in m'n hoofd :+ Dus het is dan echt een combi van automatisme, instinct en soms ook goed geluk :D

Gisteren een potje Operations @ Monte Grappa zonder HUD gevlogen (enkel gevlogen, op 1x eruit jumpen na omdat ik ging crashen). Ging nog bést redelijk. Uiteindelijk stond ik 54-6. Toegegeven, ik denk dat 20+ kills door de Heavy Bomber komen maar dan nog :+ ;

Qua punten niet eens in de buurt van de top 10 in vergelijking met het andere team maar ach.

In het begin had ik nog moeite om vijandelijke vliegtuigen te herkennen. Maar tijdens de match viel me de kruizen op op onze vliegtuigen waardoor het daarna weer wat makkelijker ging d:)b

Mooie nog eraan is dat ik tijdens de match een bericht kreeg van iemand "level 135 and camping in the plane LULZZ". Nooit over nagedacht. Eigenlijk camp je in het vliegtuig ja. Je zit toch telkens op dezelfde plek :+
Trouwens vanmiddag weer een echt Dice momentje. Dice Physics Part 495 onderhand. Je kent ze wel. In 3rd person langs een boom vliegen en toch crashen omdat Dice vindt dat je er niet langs vloog |:( 8)7

Kan iemand uitleggen wat er hier gebeurt ? En nee op dat gedeelte van de map vlieg je als het ware berg afwaarts. Ergens tegen aan vliegen kan gewoon simpelweg niet.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45803254#t=42
Je lagde (of iets) ; Rechts in beeld zie je dat icoontje in beeld komen. Dus enige wat ik kan verzinnen is dat je even iets van connectie/framedrop/whatever problemen had. Erg apart inderdaad.
Dit schot wat dan wel weer lekker. Attack Plane met Tank Hunter Kit. Schot is bijna 3 seconden onderweg alvorens in te slaan op het dak van de al geraakte landship. Jammer dat net voordat ik schiet, er 2 man al uitstappen.

En speciaal voor @poor Leno : even verder kijken dan de eerste 2 schoten in het begin. Echte actie vanaf 0:46 ongeveer ;)

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45803244
Lekker schot inderdaad! Dat was een beste afstand :)

Waarom speel je eigenlijk met een speciale skin? Je valt onwijs op met zo een skin in de lucht ;) Daarom gebruik ik ze nooit met vliegtuigen en altijd de standaard skins. Deze zijn meestal namelijk beetje gelijk met de map zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
Ik ben alweer zo'n tijd bezig geweest met specifieke weapon unlocks (+geforceerde wapenkeuze), dat door ongeveer een half jaar aan updates mijn oude "favoriete" wapens totaal niet meer functioneren zoals ik me kan herinneren. Vooral met de assault-class heb ik een identiteitscrisis :)

Wat zijn bij jullie een beetje de go-to wapenopties bij de verschilleden klasse na de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Reefun schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 07:35:
In het begin had ik nog moeite om vijandelijke vliegtuigen te herkennen. Maar tijdens de match viel me de kruizen op op onze vliegtuigen waardoor het daarna weer wat makkelijker ging
In BF1 schiet je ieder kogel met lichtspoor. Ik vraag me af hoeveel lichtspoor ze in die tijd gebruikten. Even een puntje, qua realisme. Misschien dat iemand dat hier weet?

Op wiki staat dat ze pas in de loop van de oorlog die munitie ontwikkelden, en dan vooral om zeppelins sneller te kunnen laten ontbranden, in plaats van alleen maar penetreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Stefmeister schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:28:
Wat zijn bij jullie een beetje de go-to wapenopties bij de verschilleden klasse na de laatste update?
Voor mijn oude favo class medic twijfel ik tussen Federov en Farquhar. In een nostalgische bui pak ik de Mondragon Storm weer. Met de AL 8.25 heb ik ook altijd goed kunnen werken. Een tijdje met RSC en 1906 gelopen, maar ben van die geweren de routine wat kwijt.

Qua assault en support zou ik het niet weten. Schieten met auto wapens voelt voor mij een beetje vies en goedkoop. Ik loop die classes alleen voor AT, limpet en repair.

Mijn goto class is scout. Je kunt het relaxed en aggressief spelen. Wapens: SMLE, Martini Henry of Lebel.
Scoped wapens kan ik niet goed mee overweg, altijd iron sights.
Secondary Frommer Stop, Obrez of een revolver.

Wat ik bijzonder vind aan wapenkeuze is het persoonlijke karakter ervan. Er zijn een paar wapens waar mensen bij zweren maar waarmee ik geen pukkel raak. Voorbeeld AL 8.35 of Arisaka. Daarom denk ik niet dat er een "juiste" keuze in het algemeen bestaat. Er is alleen een optimale keuze in jouw geval. En dat verschilt per dag en zelfs per server.

Benieuwd naar favorieten van andere GOTs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefmeister schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:28:
Ik ben alweer zo'n tijd bezig geweest met specifieke weapon unlocks (+geforceerde wapenkeuze), dat door ongeveer een half jaar aan updates mijn oude "favoriete" wapens totaal niet meer functioneren zoals ik me kan herinneren. Vooral met de assault-class heb ik een identiteitscrisis :)

Mijn "go-to" class is Support. Dan ik gebruik doorgaans :

M1917 Telescopic (2x zoom). Ideaal voor supressive fire (ook op langere afstanden) en om vliegtuigen hun leven zuur te maken

Alternatief : M1917 Low-weight voor de CQB mappen zoals Verdun, Fort Vaux, Amiens etc.

Secondary : Revolver

Recon :
Ligt aan de situatie ;
Long-range : M1903 Marksman (nooit de sniper variant daar deze een glare af geeft), maximale zoom met trench periscope erbij.
Mid-range : Gewehr 95. infantry
Close-range : Martini Henri
Secondary : Mars Automatic of Kolibri met de Martini Henry

Medic :
Doorgaans : Mondragon / RSC
CQB Mappen : Federov

Assault :
Speel ik haast nooit mee. Maar als ik ermee speel, dan gebruik de ribeye roll nogwat. Vind ik uiteindelijk toch het lekkerst werken. Probeer de laatste tijd ook de SMG08 uit, maar heb al gemerkt dat het echt een CQB wapen is.

Shotguns e.d. raak ik nooit aan. Werkelijke schijthekel aan die krengen.
Easymongo schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:04:
[...]

In BF1 schiet je ieder kogel met lichtspoor. Ik vraag me af hoeveel lichtspoor ze in die tijd gebruikten. Even een puntje, qua realisme. Misschien dat iemand dat hier weet?

Op wiki staat dat ze pas in de loop van de oorlog die munitie ontwikkelden, en dan vooral om zeppelins sneller te kunnen laten ontbranden, in plaats van alleen maar penetreren.
Het lichtspoor wat je bedoeld zijn de "tracers". Dit zit in alle Battlefield games. Dit heeft niets te maken met de kogel zelf. Maar puur dat je weet waar ongeveer de kogels vandaan komen. Voor zover ik weet is het in Battlefield puur een gameplay mechanic. Hoe dit nu in het echt vertaald, dat durf ik niet te zeggen. Gelukkig ben ik nog nooit in een kogelregen terecht gekomen :+

Wat betreft de munitie. De kogels waarnaar je refereert zijn de incendiary rounds (met fosfor als hoofd ingerediënt). Deze werden ook wel "Smoke Tracers" genoemd. Deze zijn inderdaad speciaal ontwikkelt om de Zeppelins neer te kunnen halen. In de eerste maanden/jaar van WWI was England flink in het nauw gedreven door de Zeppelins. Ze konden echt enorme mayhem veroorzaken, zeker in het begin. Dit omdat de Zeppelins zo hoog vlogen dat de vliegtuigen moeite hadden om in de buurt te komen. Zelfs de crew van Zeppelins had ook moeite om het bij te blijven houden door die hoogte. Dit zorgde ervoor dat de crewleden van de Zeppelins doorgaans al kapot waren voordat ze überhaupt bij hun bestemming waren aan gekomen. Omdat ze toendertijd nog geen goede beademings apparatuur hadden moest je wel van erg sterk staal zijn wou je mee vliegen in een Zeppelin bombing run. Verder waren ze bijna niet te detecteren doordat hun motoren relatief stil zijn in vergelijking met die van standaard vliegtuigen/bommenwerpers.

England heeft hele squadrons aan vliegtuigen verloren met hun gevechten tegen de Zeppelins in het begin. Op een gegeven moment kwamen ze erachter dat het focusen op een paar kleine gedeeltes het effectiefs was. Op een gegeven dachten ze, Wat als we de gaszakken kunnen ontsteken met vuur of kleine ontploffingen?

Dus, Toen is de Incendiary round ontwikkelt. Het productie process was wel relatief kostbaar, daardoor kregen piloten doorgaans maar een aantal magazijnen mee met deze rounds erin. Het was eerst de bedoeling om een gat in de gaszakken te maken, en deze vervolgens vol te pompen met de Incendiary rounds. Dit zorgde voor de beoogde ontsteking in de gaszakken waardoor ze daarna gewoon ala de Hindenburg veranderde in één grote vuurbal.

Groot nadeel echter van deze rounds was wel, ze hadden een beperkt bereik. Uit m'n hoofd iets meer dan 300 meter. Hierdoor moesten ze dus relatief dichtbij de Zeppelins komen voordat ze de rounds konden afvuren. Ironisch is, dat ze deze rounds niet tegen andere vliegtuigen mochten gebruiken. want dit zou een "Criminal act of war" betekenen.

Als laatste nog een nutteloos maar toch leuk feitje : In de tijd dat Duitsland de productie volledig opschroefde van de Zeppelins was het eten van de befaamde Brätwurst verboden. Dit omdat alle koeiendarmen nodig waren om de gaszakken mee te kunnen produceren. Voor 1 Zeppelin waren er meer dan 250.000 koeiendarmen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De CTE is weer begonnen en er komen nieuwe wapens *O*

https://www.reddit.com/r/...ants_coming_silenced_too/

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2ot5h1koikl01.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 13-03-2018 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
@Reefun
Thx voor de uitgebreide uitleg. Weer wat duidelijker.
Deze topic is al bijna een boek: "BF1 voor piloten" of zoiets...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
Easymongo schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Dit is inderdaad in iedere battlefield game zo. Tegenwoordig, wanneer ze met bijvoorbeeld een .50 of een MAG vanaf een marineschip schieten (Ja we hebben ze nog) zit er meestal om de vijf kogels één tracer. Dit is inderdaad om te zien waar je op aan 't schieten bent, dit dingen zitten gemount en het is en blijft een beetje natte vingerwerk waar je op schiet. Geen idee hoe ze dat in WO1 deden maar ik kan me iets soortgelijks voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

larsbeumer.apd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:52:
[...]

.50 of een MAG vanaf een marineschip schieten (Ja we hebben ze nog)
Hebben we nog MAG's dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
MRE-Inc schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:51:
[...]

Hebben we nog MAG's dan ?
Zeker, worden zowel bij de landmacht als bij de marine gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
larsbeumer.apd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 08:52:
[...]

Dit is inderdaad in iedere battlefield game zo. Tegenwoordig, wanneer ze met bijvoorbeeld een .50 of een MAG vanaf een marineschip schieten (Ja we hebben ze nog) zit er meestal om de vijf kogels één tracer. Dit is inderdaad om te zien waar je op aan 't schieten bent, dit dingen zitten gemount en het is en blijft een beetje natte vingerwerk waar je op schiet. Geen idee hoe ze dat in WO1 deden maar ik kan me iets soortgelijks voorstellen.
Dit wist ik ook niet haha, ik hoorde daar laatste een collega over praten die in de jaren 80 in het leger heeft gezeten. En toen hadden ze al extra munitie voor nacht oefeningen. Hier waren ook die licht spoort kogel verwerkt om de 5 kogels van de .50.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Easymongo
Memories... Drie dagen bivak met je compagnie in de Drunense Duinen. Iedereen een FAL en één MAG voor de hele groep. Het rondslepen van dat gevaarte was niet fijn. En dan had je de loop nog in een losse foedraal. Als je die poppetjes in BF1 heuvelop ziet sprinten met 20 kilo bruut staal, dan denk ik: ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:38:
Memories... Drie dagen bivak met je compagnie in de Drunense Duinen. Iedereen een FAL en één MAG voor de hele groep. Het rondslepen van dat gevaarte was niet fijn. En dan had je de loop nog in een losse foedraal. Als je die poppetjes in BF1 heuvelop ziet sprinten met 20 kilo bruut staal, dan denk ik: ja hoor.
20 Kilo maar? Mwaw. Valt nog mee dan :D

"Vroegâh" fotografeerde ik veel op festivals/feesten 8+ uur lang. En mijn camera en alle accesoires erbij was al ruim 15 kilo in totaal. Die 5 kilo extra is dan nog wel te doen 8)

Ik dacht dat je voor de AMO alleen al met 30 tot 40 kilo bepakking rond moest lopen? Maar goed, Uiteindelijk heb ik die nooit mogen doen vanwege relatief veel overgewicht toendertijd :+ Bij nader inzien ook helemaal niet erg daar de luchtmacht uiteindelijk toch niets voor mij was. Ik hou van mijn kantoor baantje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteren weer eens een potje operations gedaan op Monte Grappa. Blijkt wel weer dat er veel totaal geen aandacht schenken aan vliegtuigen. Mijn score had wat hoger uit kunnen vallen als ik niet 2/4 strafing runs over de vijandelijke AA moest vliegen en uitschakelen.

Ding werd wel vaker bemand door de vijand dan dat onze eigen AA bemand werd. Daardoor stond de piloot bij de tegenstander ook bovenaan. Vind het toch echt een taak van de foot mobiles om vliegtuigen uit de lucht te halen.

Verhouding is een beetje zoek zo....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/suYE1jsRRcaidIzYPOYPPvqf/medium.png

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 15-03-2018 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:19:
[...]

20 Kilo maar? Mwaw. Valt nog mee dan :D

"Vroegâh" fotografeerde ik veel op festivals/feesten 8+ uur lang. En mijn camera en alle accesoires erbij was al ruim 15 kilo in totaal. Die 5 kilo extra is dan nog wel te doen 8)
Vroegâh was je vast een kleiner ventje en heb je t iets verkeerd onthouden en geromatiseerd? ;)

Want zelfs oudere fototoestellen met een hele zwik lenzen en misschien een statiefje was geen 15kg, misschien 10.. dan ben ik wel benieuwd wat je allemaal meezeulde :D

Maar voor feesten neem je geen primes mee (meestal) en hoogstens een monopod..
Easymongo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:38:
Memories... Drie dagen bivak met je compagnie in de Drunense Duinen. Iedereen een FAL en één MAG voor de hele groep.
Kreeg jij geen UZI?? -O-
(had je gewoon net zolang moeten doorzeuren en aantonen dat de FAL toch écht niets voor jou was ;))

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2018 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:06:
[...]

Vroegâh was je vast een kleiner ventje en heb je t iets verkeerd onthouden en geromatiseerd? ;)

Want zelfs oudere fototoestellen met een hele zwik lenzen en misschien een statiefje was geen 15kg, misschien 10.. dan ben ik wel benieuwd wat je allemaal meezeulde :D

Maar voor feesten neem je geen primes mee (meestal) en hoogstens een monopod..

[...]

Kreeg jij geen UZI?? -O-
(had je gewoon net zolang moeten doorzeuren en aantonen dat de FAL toch écht niets voor jou was ;))
Canon 1D MKIII
Canon 20D (backup)
24-70/2.8L USM
70-200/2.8L IS USM
50/1.4
8/2.8
2x Speedlite 580EXII
Statief (voor de panorama's)
Lightspheres voor de flitsers
Battijeren
2 grijskaarten
Visite kaartjes
Lenzen schoonmaak middel/doekje

Tas en al woog al 19 kg.

Camera (1D), lenzen en flitsers had ik ten alle tijden bij me (met heuptasjes). Alles bij mekaar woog ong. 15 kg. Tenzij de weegschaal toendertijd niet goed geijkt was. Niets verkeerd onthouden :)

*edit Helaas kon ik na mijn auto ongeluk het niet meer aan om 8 uur achter mekaar alles mee te zeulen. Dus moest ik wel of vaker een break nemen of een "pakezel" mee nemen. Maar meestal hadden de "pakezels" er geen problemen mee natuurlijk lol

[ Voor 10% gewijzigd door Reefun op 15-03-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Reefun haha noem je een 1D III al vroegâh? _O-

oh lol het is al 10 jaar terug bijna :D

Maar dat had je toch niet de hele dag bij je neem ik aan (hoop ik :X)

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 15-03-2018 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:58:
@Reefun haha noem je een 1D III al vroegâh? _O-

oh lol het is al 10 jaar terug bijna :D

Maar dat had je toch niet de hele dag bij je neem ik aan (hoop ik :X)
Jep. Had het continu bij me. Na mijn auto ongeluk liet ik de heuptasjes met 2de flitser en lenzen door iemand anders dragen. Maar daarvoor deed ik prima een heel festival van begin tot eind ermee. En dan na het feest direct alles bewerken.

En ja ik schrok ook al met hoe oud de 1D MKIII al wel niet is LOL. Ik had hem als een van de eerste in Nederland weet ik nog :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Dienstplichtig (onder) officieren liepen met FAL. Vraag me niet waarom. Pistoolschieten hoorde ook bij de opleiding. Ik zat overigens bij de genie. Daar kon je ook met explosieven klooien en mijnen graven/ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Easymongo schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Dienstplichtig (onder) officieren liepen met FAL. Vraag me niet waarom. Pistoolschieten hoorde ook bij de opleiding. Ik zat overigens bij de genie. Daar kon je ook met explosieven klooien en mijn graven/ruimen.
Ik dacht dat ik met mijn 42 lentes een van de oudste hier was. Maar ik was een van de laatsten die gekeurd werd voor de dienstplicht ergens halverwege de jaren 90. Als jij nog met een FAL geschoten hebt, dan ben je van voor 1975.....

BF1 veteranen zijn we dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Ver voor. Nope, je bent beslist niet de oudste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*mompelt iets over verklaring van het niets kunnen raken* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voordat ik gek word: klopt het dat mijnen een bepaalde afstand van elkaar moeten hebben? Sinds wanneer kun je die dingen niet meer overal neer plempen? En waarom accepteert ie uberhaupt vrijwel nooit waar ik de eerste mijn neer wil leggen? Al aardig wat keren dood gegaan voor die krengen. Heb namelijk aardig wat wapens en assignments die hangen op mijn-kills en destroys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:29:
Voordat ik gek word: klopt het dat mijnen een bepaalde afstand van elkaar moeten hebben? Sinds wanneer kun je die dingen niet meer overal neer plempen? En waarom accepteert ie uberhaupt vrijwel nooit waar ik de eerste mijn neer wil leggen? Al aardig wat keren dood gegaan voor die krengen. Heb namelijk aardig wat wapens en assignments die hangen op mijn-kills en destroys :(
Ja dit klopt :(

2x nerf gehad. Eerst kon je ze naast elkaar/op elkaar leggen. Toen een meter uit elkaar. En toen 2 ofzo. Net te ver dat ze elkaar niet af laten gaan, en breder zijn dan een tank is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
poor Leno schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:32:
[...]

Ja dit klopt :(

2x nerf gehad. Eerst kon je ze naast elkaar/op elkaar leggen. Toen een meter uit elkaar. En toen 2 ofzo. Net te ver dat ze elkaar niet af laten gaan, en breder zijn dan een tank is :(
Dus wat is de magische tip om snel veel tanks te slopen met mijnen voor al de wapen assignments en perks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Dus wat is de magische tip om snel veel tanks te slopen met mijnen voor al de wapen assignments en perks?
Vraag dat idd maar aan Leno de tankdestroyer >:)

1 mijn neerleggen en 3 dynamiet er een beetje omheen strooien O-)

Het jammere is dat je dan geen AT granaten bij je kunt hebben..

Wel twee dingen waar ik niet zeker over ben, want nooit op gelet:
Of je dynamiet blijft liggen nadat je dood bent (zoals mijnen).. er zijn tegenstrijdige berichten..
En of t dan een mijn kill wordt of dynamiet kill..

Als je een mijn neerlegt en dan een granaat opgooit, dan wordt de tank destroyed met granaat als kill.
Dus t kan best zijn dat als de mijn de dynamiet detoneert en dan de tank destroyed, dat het een mijn-kill is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Zojuist even op Amiens geprobeerd. Mijnen blijven liggen, dynamiet verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:48:
Zojuist even op Amiens geprobeerd. Mijnen blijven liggen, dynamiet verdwijnt.
Top goed om te weten :)

Nou dan t beste lijkt me dan, met een AT mine en Dynamiet loadout, om bijv 2 mijnen neerleggen met 1 dynamiet ertussen, en op een andere plek 2 dynamiet en een mijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh nice!!!! *O*

Battlefield 1 - CTE - PC Only - Tonight we will be playing a new build that contains improved visibility for players that are in-doors and are looking out into the outside, on a number of maps. I will be posting more details soon™

https://twitter.com/JaqubAjmal/status/974969871074234370

Nu al? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 18-03-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Voor de volledigheid de info van reddit,
https://www.reddit.com/r/.../?st=JEVR3QV5&sh=225dc8d1
Vet schrift is van mij.
Greetings, Battlefield 1 players!
When we first launched the Battlefield 1 Community Test Environment, we were excited to share our development processes and testing with you, our passionate community.

Over the past 2 years, you’ve shared feedback, provided your suggestions, and played new proposed game content with us – helping our dev team determine issues to be resolved, generate new concepts and ideas that may or may not have made it to release.

Recently, we had announced a hiatus for Battlefield 1 Community Test Environment. As we move forward, we will be re-activating the Battlefield 1 CTE for PC only. In fact, starting on March 13th all PC players will be able to update their Community Test Environment to test out this month’s round of fixes, tweaks, and improvements. Going forward, CTE will only be available on PC, with the Battlefield 1 CTE for PS4 and Xbox One coming to a graceful end.

What’s next?
Any content that will be deployed on the BF1 CTE PC client will be for developmental feedback purposes and is not guaranteed to be released.
Though content feedback will be based on PC, any changes that resulted from these learnings will be applied to all platforms including PlayStation 4 and Xbox One.

You might be asking yourselves, “why is EA/DICE shutting down the console CTE clients?” We are always striving for parity across platforms, but need to focus our CTE efforts on PC at the moment, but we do have some exciting news coming soon for both PC and Console players.

As always, for the CTE to work, we need you, the #BestCommunityintheWorld, to join, kick the tires, give the content a test drive, and, as Jaqub “gunhero” Ajmal would say, “Do those surveys!” We’re always listening to feedback, so make sure to jump into the Battlefield Forums, the Battlefield_Live reddit, and the Discord/Slack channels to share your feedback.

As always, thanks for being part of the community and we’ll see you on the battlefield!
Battlefield 1 CTE PC access requires Battlefield 1 (PC) and Battlefield 1 Premium Pass (PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
En de lijst van reddit:
(o.a. fix van tripwires die onbedoeld afgaan en natuurlijk de fix van de enorme bloom/glare als je naar buiten kijkt)
Hello Battlefield 1 CTE crew!

Today we will be testing a number of fixes that we hope will improve the quality of life for Battlefield 1.

Please be aware that an issue snuck into this build which may cause you not being able to enter anything into the end of round feedback screen. If this happens, you might be able to proceed by either using the arrow keys or using a gamepad to navigate. This issue has been fixed in the next version.

Known Issue:

Mouse/Keyboard controls are not working in End of Round flow. This has since been fixed in the base game but is present in this CTE build. The next round will still start appropriately, and players may connect a controller to interact with End of Round flow if they wish.

Stability

Improved stability on all platforms.
Improved matchmaking into Battlefield 1 Apocalypse maps

Weapons, Vehicles, & Gadgets

Fixed an issue where the Heavy Bomber spawn on the Austria-Hungarian side on Caporetto was too low and took damage from the ground immediately upon spawning in.
Fixed an issue where players occasionally detonated Tripwires when they didn’t trip the device.
Fixed an issue where the Howell Automatic Sniper had different ammo count to the Factory variant.
Fixed an issue where the Dreadnought horn would occasionally get stuck.

Maps & Modes

Improved visibility when looking outside while standing indoors. We have addressed the following maps:

Amiens
Ballroom Blitz
Sinai Desert
Verdun Heights
Soissons
Lupkow Pass
Galicia
Tsaritsyn
Heligoland Bight

Improved the balance of Volga River in the Red Tide Operation.
Fixed an issue where players were able to reach unintended rooftops in Amiens.
Fixed an issue where players would encounter invisible collision after destroying bridges on Amiens.
Fixed an issue where players would encounter invisible collision when existing the fort on Monte Grappa.
Fixed an issue where players would encounter invisible collision near the D capture flag in Fao Fortress.
Fixed the fidelity of some trees on the River Somme map.

Player Journey & Unlocks

Corrected the rarity grade of the PTFO skins to Legendary.
Corrected the rarity grade of the Incarcerator skin to Distinguished.
Fixed an issue where the Reaper Affliction would constantly play a grunting sound effect while taking damage.

UX & UI

Fixed an issue where long Platoon names would sometimes run out of the Best Squad list.
Fixed an issue where the Howell Automatic Rifle Grenade HE gadget was missing an icon.
Fixed an issue where the Doughboy M1911 would occasionally not display in the customize screen.
Fixed an issue where the Trench Clearer skin on the M1909 would not appear in the customize screen.
Fixed the thumbnail for the Battle of Festubert skin on the Automatico M1918.
Fixed an issue where players who are using VOIP were not being indicated on the End of Round screen.
Fixed an issue where the map voting images for London Calling: Scourge and London Calling: Raiders did not appear.
Fixed an issue where the Operation name remained on screen when entering the Best Squad screen.
Fixed an issue where the player would not return to the Globe after canceling the matchmaking that was initiated through the Join Any Operation button.
Fixed an issue where the capture progress indicator would display the incorrect color when planting explosives at the telegraph in Frontlines.
Fixed an issue where various weapons were missing components when viewing them in the Modify screen on the front-end menus.
Fixed an issue where z-fighting appeared on the magazine of the Autoloading 8.25 Extended when viewing in the Modify screen while the Battle of Cote 304 skin is equipped.
Fixed an issue where the rarity indicating colors were missing for Distinguished and Legendary skins when opening the Assault Edition Class Battle Pack.

Once you have gotten the chance to play a few rounds, please make sure to fill in our surveys.

Quality of Life Update – March Survey - https://www.surveymonkey.com/r/XRF75DY

It is incredibly important that you fill in our surveys as it will help us improve the game.

We are aiming to go live with the PC CTE today the 17th of March in the evening CET time.

Also, as a disclaimer, please note that this patch is a work in progress, and that we may add or remove fixes and changes as needed, without notice.

Thanks everyone for your continued support and we hope to see you all on the Battlefield!

/The teams at EA and DICE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Easymongo

"Fixed an issue where the Reaper Affliction would constantly play a grunting sound effect while taking damage"

Ja gvd, heb ik met dat gekreun elke seconde continu rondgelopen :(

Ik vind dat iedereen dat moet nu :>

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 18-03-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:26:
Oeh nice!!!! *O*

Battlefield 1 - CTE - PC Only - Tonight we will be playing a new build that contains improved visibility for players that are in-doors and are looking out into the outside, on a number of maps. I will be posting more details soon™

https://twitter.com/JaqubAjmal/status/974969871074234370

Nu al? ;)
Is dat nog steeds een ding? Man man man 8)7

Totaal geen last meer van sinds ik een HDR scherm gebruik voor BF1 gelukkig. Maar sta er werkelijk van te kijken hoe lang het wel niet moet duren. En dan nog geeneens alle mappen aangepakt! Bijna een jaar na de "introductie" van deze bug....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Tijd voor grotere party's, ik kon er gisteren niet meer bij hij was helemaal vol :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor degene die m nog willen/moeten, Premium Pass voor 9,99 in de PS store :D

https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASS00000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Stomme vraag,

Ik zie BF1 Revolution nu voor €19.80 in de Microsoft store staan.
Wil hem eigenlijk wel aanschaffen, dan ben ik tenminste van die DVD af.
Heeft iemand enig idee of m'n huidige BF1 installatie en de instellingen dan gewoon behouden blijven?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:24:
Stomme vraag,

Ik zie BF1 Revolution nu voor €19.80 in de Microsoft store staan.
Wil hem eigenlijk wel aanschaffen, dan ben ik tenminste van die DVD af.
Heeft iemand enig idee of m'n huidige BF1 installatie en de instellingen dan gewoon behouden blijven?
Ja, is simpelweg een licentie om te activeren. Je instellingen en savegame zitten in de cloud.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Rivanov schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:26:
[...]

Ja, is simpelweg een licentie om te activeren. Je instellingen en savegame zitten in de cloud.
Thanks,

Werkt idd, heb hem in de US store met gift cards voor $19.80 gekocht.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

Elke maand een update toch? Kunnen we morgen iets verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:26:
Elke maand een update toch? Kunnen we morgen iets verwachten?
Als t goed is wel, maatr kan er nog geen bevestiging van vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:32
Weet iemand toevallig of er ook voldoende servers zijn waar je alle maps incl. DLC kan spelen in de rotatie? Wil misschien BF Revolution kopen in de PS store, maar ik kan me herinneren van BF4 dat elke DLC apart was, waardoor je vrijwel alleen de vanilla maps speelt.

Zijn er nog veel Tweakers die BF1 met regelmaat spelen in de avonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abothur
  • Laatst online: 20-01 13:10
Gisteren de unlockeble light bomber uitgeprobeerd. Vraagt wat hulp van de tegenstander maar dan heb je ook wat.

https://youtu.be/p0KTO2CpBvo
Pagina: 1 ... 116 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.