Ze hebben ook flink aan de BAR gesleuteld. Raak er niks meer mee...
Ah, dat lag dus niet aan mijRacer89 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:41:
Ze hebben ook flink aan de BAR gesleuteld. Raak er niks meer mee...
Vaak bu'j te bang!
Ik heb gisteren enkele uren op de pro gespeeld en geen enkele vorm van lag ondervonden. Van mijn 3 squadleden had er slechts 1 last van. Diegene die last had heeft een originele ps4, de rest heeft een slim maar dat zal er wel los van staan.
[ Voor 27% gewijzigd door RaijRaij op 21-02-2018 07:08 ]
Gisteren ook een tijdje gespeeld (XOX), had wel last van dat stotter probleem. Vond het aan 1 kant wel makkelijk -> Bij de maximale stotter had ik de kill en kon de finger from the trigger.
Nieuwe maps zien er wel mooi uit, maar het blijft conquest.
De nieuwe medic weapons zijn wel heel gemakkelijk te unlocken (50 kills als medic, daarna 50 kills met dat nieuwe wapen en 600 heals in 1 potje) hadden ze wel iets uitdagender mogen maken.
En had ook weer een paar "Hoe dan" momenten, in cover liggen en toch voor m'n donder geschoten worden.
Nieuwe maps zien er wel mooi uit, maar het blijft conquest.
De nieuwe medic weapons zijn wel heel gemakkelijk te unlocken (50 kills als medic, daarna 50 kills met dat nieuwe wapen en 600 heals in 1 potje) hadden ze wel iets uitdagender mogen maken.
En had ook weer een paar "Hoe dan" momenten, in cover liggen en toch voor m'n donder geschoten worden.
XBL: theArthurrrr
Waar zijn de nieuwe operations... ff serieus??
Speelde ook altijd met de BAR Storm. Maar het is nu echt verschrikkelijk. Gaat alle kanten op...-tom-562 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 23:08:
[...]
Ah, dat lag dus niet aan mijde BAR Storm is denk ik mijn favoriete support wapen, maar de 3 potjes die ik speelde leek het wel alsof het ding stuk was
Ik had gister ook nergens last van. Ik weet nog niet zo goed wat ik van de maps moet vinden. Weer beetje hetzelfde idee zo open. En op paar maps waar defence begint met alle punten is het gewoon bij A spawnen en daar hou je de attackers easy allemaal tegen.
Gelukkig is ook de BAR storm nog zoals die was voor de patch.
Gelukkig is ook de BAR storm nog zoals die was voor de patch.
Ja, Het is ook echt nodig om te 'showen' met PC Masterrace ?-tom-562 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:16:
Geen last van op de PC
[afbeelding]
Anyway, er zijn best wel wat leuke veranderingen! De SMG08 hebben ze flink gebuffed, de firerate is flink omhoog gekrikt, zit bijna op niveau van de Automatico! Alleen heeft het ding best veel recoil

Ik hoop dat alle servers waar je speelt vol zit met cheaters
Dan ben je één van de weinigen. Praise yourself lucky! Want aan Reddit/Twitter/etc. te zien heeft ruim 90% van de spelers er last van. Waaronder mezelf (XOX ook).Martinspire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 00:11:
Net even gespeeld. Moest hem nog even downloaden (thanks standby) en verder geen lag-issues. Speel wel op een XOX, misschien scheelt dat nog. Hier ook geen problemen met de BAR. Trench en Storm werken nog prima
Air Assault is nog enigszins te doen met een tankhunter kit (daar je maar 1 schot per keer lost). Maar ja, moeten mensen niet gaan voten voor Razors Edge waarbij je enkel met fighters kunt vliegen

Het scheelt wel dat ik nog niet veel assignments heb voltooid (zowel van de wapens als perks) dus het kan ook zijn dat je er pas last van hebt als je 1 van die dingen wel hebt gehaald (hoor ook vooral ervaren spelers erover klagen volgens mij). Overigens zag ik dat Rush weer gewoon 12 vs 12 is. Sinds wanneer is dat veranderd?Reefun schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:53:
[...]
Ja, Het is ook echt nodig om te 'showen' met PC Masterrace ?![]()
Ik hoop dat alle servers waar je speelt vol zit met cheatersWant daar is de PC Masterrace ook goed in
![]()
[...]
Dan ben je één van de weinigen. Praise yourself lucky! Want aan Reddit/Twitter/etc. te zien heeft ruim 90% van de spelers er last van. Waaronder mezelf (XOX ook).
Air Assault is nog enigszins te doen met een tankhunter kit (daar je maar 1 schot per keer lost). Maar ja, moeten mensen niet gaan voten voor Razors Edge waarbij je enkel met fighters kunt vliegen
Huh Rush in BF1 is altijd 12 geweest.. dat is t kutte eraan, want 16 is gewoon veul leuker.. miss zelfs 20v20Martinspire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:34:
[...]
Het scheelt wel dat ik nog niet veel assignments heb voltooid (zowel van de wapens als perks) dus het kan ook zijn dat je er pas last van hebt als je 1 van die dingen wel hebt gehaald (hoor ook vooral ervaren spelers erover klagen volgens mij). Overigens zag ik dat Rush weer gewoon 12 vs 12 is. Sinds wanneer is dat veranderd?

Meh. Met 12 kun je nog invloed hebben op de uitslag, met 16 of meer ben je veel teveel afhankelijk van de rest van je team. Al zou 15 ook nog wel kunnen omdat je dan 3 volle squads hebt (al zou ik liever hebben dat ze voor Rush max 4 doen want dat speelt gewoon beter). Maar meer is echt niet handig.poor Leno schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Huh Rush in BF1 is altijd 12 geweest.. dat is t kutte eraan, want 16 is gewoon veul leuker.. miss zelfs 20v20
Verder nog een reactie van een DEV op de bug:
Wat ook verklaard waarom ik er geen last van heb: zo ver ben ik nog niet.It's the new assignments (those with dependencies). If progressing those you'll get a spike on every hit/kill (whatever the assignment is)
Ik heb alleen nog niet getest of een secundaire account geen last zal hebben, maar misschien is het handig om daar even mee te testen, nieuwe account op zelfde console kan gewoon gebruik maken van PsPlus of XBLGold, dus dat maakt weinig uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 21-02-2018 11:48 ]
Lol, wist ik niet eens. De laatste keer dat ik Rush heb gespeeld was op Operation Metro 2014 in BF4. Toen als attacker in het eerste gedeelte stuk gelopen omdat je er gewoon niet door komt.poor Leno schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:13:
[...]
Huh Rush in BF1 is altijd 12 geweest.. dat is t kutte eraan, want 16 is gewoon veul leuker.. miss zelfs 20v20
Overigens heb ik goede herinneringen aan rush in BF3. Ooit eens een potje met @Martinspire en @Tags NL en @FiRePaTH gejoined op Metro. Als defenders voor het bank gebouw. Alleen de MCOM bij het witte busje was nog over en de sirene loeide al toen wij binnenkwamen. Ons squad maaide iedereen neer wat resulteerde in een zwaar bevochten overwinning. Heerlijke pot was dat.
Maar terug naar die fatastische lag bug in BF1. Is er al op het officiele forum van BF1 gereageerd door Dice ? En is er al een ETA voor een oplossing ? Lijkt me echt sterk dat ze dit niet tussentijds gaan patchen. Volgens mij kunnen ze die assignments ook server side beinvloeden en uitschakelen.
XBL: MRE Inc
Nee nog geen nieuws nogMRE-Inc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:56:
[...]
Lol, wist ik niet eens. De laatste keer dat ik Rush heb gespeeld was op Operation Metro 2014 in BF4. Toen als attacker in het eerste gedeelte stuk gelopen omdat je er gewoon niet door komt.
Overigens heb ik goede herinneringen aan rush in BF3. Ooit eens een potje met @Martinspire en @Tags NL en @FiRePaTH gejoined op Metro. Als defenders voor het bank gebouw. Alleen de MCOM bij het witte busje was nog over en de sirene loeide al toen wij binnenkwamen. Ons squad maaide iedereen neer wat resulteerde in een zwaar bevochten overwinning. Heerlijke pot was dat.
Maar terug naar die fatastische lag bug in BF1. Is er al op het officiele forum van BF1 gereageerd door Dice ? En is er al een ETA voor een oplossing ? Lijkt me echt sterk dat ze dit niet tussentijds gaan patchen. Volgens mij kunnen ze die assignments ook server side beinvloeden en uitschakelen.

Soms heb ik wel eens het idee dat deze game als een spinnenweb aan elkaar hangt van onderdelen. Als je een van de dragende lijnen doorknipt, dan vallen lijntje 4, 6b, 22d en 8f ook om. Als je dan lijntje 6b gaat fixen, dan breken draadje 12 en 16. etc etc.....
Ik had een weekje niet gespeeld omdat ik Firewatch en Super Lucky's Tale op 1000/1000 wilde zetten. Ik had daar beter wat rustiger aan mee kunnen doen om dit BF1 debacle te ontlopen.
Overigens zat ik mijn eigen filmpje terug te kijken: http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44468510
Ik zie toch duidelijk dat er iemand in mijn vliegtuig spawnt en eruit springt. Dan zou er een spot flare gedropt moeten worden gezien ik die geselecteerd hebt. Dat kun je rechts onderin het beeld ook zien. Toch zie ik geen flare gedropt worden. Dat werkt dus ook niet, of is dat weer ergens anders afhankelijk van ?
http://battlefield.wikia.com/wiki/Safe_Bail
[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 21-02-2018 13:44 ]
Denk dat het komt omdat hij heel snel eruit sprong? Maar andere kant. Heb wel vaker gehad dat mensen erin spawnen en daarna direct eruit springen (zelfs out of boundMRE-Inc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Ik zie toch duidelijk dat er iemand in mijn vliegtuig spawnt en eruit springt. Dan zou er een spot flare gedropt moeten worden gezien ik die geselecteerd hebt. Dat kun je rechts onderin het beeld ook zien. Toch zie ik geen flare gedropt worden. Dat werkt dus ook niet, of is dat weer ergens anders afhankelijk van ?
http://battlefield.wikia.com/wiki/Safe_Bail

Trouwens, Het tweede schot was wel mooi. Precies tussen de vleugels door
Haha, dat heb ik zooooo vaak, tussen de vleugels door. Dan schiet ik en maakt die gast net een beweging naar links ofzo waardoor mijn schot net mist.Reefun schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:46:
[...]
Denk dat het komt omdat hij heel snel eruit sprong? Maar andere kant. Heb wel vaker gehad dat mensen erin spawnen en daarna direct eruit springen (zelfs out of bound) en dat er wél gewoon een flare (pre-patch) mee ging.
Trouwens, Het tweede schot was wel mooi. Precies tussen de vleugels doorDat is ook best knap
Ik heb trouwens ook als specialization Quick Unspot.
Dus:
Quick Unspot: 2 seconden minder gespot
Cloud Cover: 50% minder tijd gespot. Ipv 12 seconden dus 6 seconden.
Vraag me dus af of dat bij elkaar wordt opgeteld. Dus die 6 seconden minus de 2 seconden van de Quick Unspot dus intotaal maar 4 seconden gespot.
Welke specializations heb jij @Reefun ? op je pilot loadout ?
Wil trouwens nog een keer met je in de party chat om jouw settings te doorlopen. Heb een beetje het idee dat ik een of andere setting over het hoofd zie waardoor het bij mij traag gaat op een of andere manier.
EDIT: Flare dropt wel, maar je moet echt heel goed kijken. Waarschijnlijk omdat ik zo hoog vloog zie je het niet eens op de mini map

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 21-02-2018 13:56 ]
Wat ik ook wazig vind op de nieuwe mappen, als je begint als defense heb je alle objectives. Maar je kunt niet op de map zien waar de tegenstander begint. Je moet de map al een keer hebben gespeeld of als Assault zijn begonnen. Beetje onduidelijk ...
Tevens zijn de spawn plaatsen ook soms raar, Als de tegen partij een objectives aan het veroveren is, kun je hier nog op starten. Normaal start je dan een stuk er vanaf zodat je nog een kans maakt. Gisteren werd ik gewoon midden op het objective gedropt om te beginnen. En dit een paar keer achter elkaar, je bent direct omsingeld en is gewoon kansloos...
Tevens zijn de spawn plaatsen ook soms raar, Als de tegen partij een objectives aan het veroveren is, kun je hier nog op starten. Normaal start je dan een stuk er vanaf zodat je nog een kans maakt. Gisteren werd ik gewoon midden op het objective gedropt om te beginnen. En dit een paar keer achter elkaar, je bent direct omsingeld en is gewoon kansloos...

Nouja onduidelijk... Het is altijd bij A, op alle assault mappenRacer89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:00:
Wat ik ook wazig vind op de nieuwe mappen, als je begint als defense heb je alle objectives. Maar je kunt niet op de map zien waar de tegenstander begint. Je moet de map al een keer hebben gespeeld of als Assault zijn begonnen. Beetje onduidelijk ...
Is dice al met een reactie/oplossing gekomen voor de gestotter, gewoon irritatie tijdens het spelen
PSN ID = steppa87
Ja reactie wel, gisteravond ook in de livestream. Werken eraan, nog geen ETAsteppa87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:34:
Is dice al met een reactie/oplossing gekomen voor de gestotter, gewoon irritatie tijdens het spelen

Hebben ook op mijn reddit post gereageerd (alleen weer geen ETA)
Ik heb sowiesow Cloud Cover en Safe Bail. De derde weet ik even niet meer.MRE-Inc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Welke specializations heb jij @Reefun ? op je pilot loadout ?
Wil trouwens nog een keer met je in de party chat om jouw settings te doorlopen. Heb een beetje het idee dat ik een of andere setting over het hoofd zie waardoor het bij mij traag gaat op een of andere manier.
Ha, Ik heb aardig wat settings aangepast. Maar qua controls vrij weinig eigenlijk. Qua vliegtuig controls heb ik alles standaard staan, op de zoomed-in sensitivity na (deze heb ik iets opgeschroeft om zo makkelijker ingezoomed te kunnen manouvreren).
Verder settings uit m'n hoofd ;
* Controls : Alternate (dus rs bukken en b melee)
* FOV Infantry : Rond de 95~100
* FOV Vehicles 3P : Volledig open
* Show gadgets : Always (zodat ik snel kan zien of bepaalde zaken al herladen zijn)
* Kill log : all (al zit ik erover na te denken om hem in de buurt te zetten)
* Rewards e.d. : UIT. Kan mij het verrotten welke badges of wat dan ook ik verdien tijdens een match. Ik hoef dat niet vol in mijn beeld te krijgen.
* Announcers : UIT. Serieus, who cares dat de enemy "BUTTERS" aan het overnemen is. Ik zie dat bovenin het scherm ook wel.
* Mini-map size 125 ~ 135%
* Mini-map zoom : Alles volledig uitgezoomed op Infantry na (deze staat iets halverwege a 3/4)
* Spot-based ordering - uit (zodat ik zelf gewoon kan bepalen wanneer welke objective "aan staat" als squadleader en niet iedere keer dat ik spot inene objective aangepast wordt)
* Decouple turret from aiming : On
* Objective/friendly/gadet iconen transparanter en kleiner (ook op de mini-map)
* Vijandelijke iconen volledig zichtbaar, wel iets kleiner
* Kleurenblind setting : degene die het dichtsbij de 'originele' kleuren komen maar dan nét iets duidelijker IMHO
* Alle motionblur en extra "effecten"en weet ik veel wat allemaal uit zodat alles gewoon scherp blijft.
* Weapon DOF : Uit
* Crosshairs : Verschillende kleuren per kill, headshot of critical hit
* Autoaim : uit
* Stick aim acceleration : uit, of in ieder geval zo laag mogelijk
Het vliegen gaat nu sowiesow "trager" voor m'n gevoel sinds de vorige patch. Daar doe je weinig tegen, behalve eraan wennen
[ Voor 4% gewijzigd door Reefun op 21-02-2018 15:24 ]
Bij BF1 was het volgens mij in het begin 24 tegen 24 of zelfs 32 vs 32 en dan helpt het niet als je maar 2 objectives hebt. Maar het lijkt nu speelbaar, dus binnenkort maar eens proberen dan?MRE-Inc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:56:
[...]
Lol, wist ik niet eens. De laatste keer dat ik Rush heb gespeeld was op Operation Metro 2014 in BF4. Toen als attacker in het eerste gedeelte stuk gelopen omdat je er gewoon niet door komt.
Mja zolang je geen grote clusterfuck hebt, vind ik Rush wel leuk, maar zodra de enemy weet dat je maar 1 of 2 punten hebt om doorheen te gaan, dan vind ik het wat jammer want dan komt het neer op campen en pixelneuken.Overigens heb ik goede herinneringen aan rush in BF3. Ooit eens een potje met @Martinspire en @Tags NL en @FiRePaTH gejoined op Metro. Als defenders voor het bank gebouw. Alleen de MCOM bij het witte busje was nog over en de sirene loeide al toen wij binnenkwamen. Ons squad maaide iedereen neer wat resulteerde in een zwaar bevochten overwinning. Heerlijke pot was dat.
De reactie die ik zag, ging er in ieder geval over dat ze wisten dat ie er was en ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen (maar ga er maar vanuit dat het wel 2 weken minimaal ruk is). Verder dus een alternatieve account gebruiken en geen assignments doen, dan heb je nergens last van.Maar terug naar die fatastische lag bug in BF1. Is er al op het officiele forum van BF1 gereageerd door Dice ? En is er al een ETA voor een oplossing ? Lijkt me echt sterk dat ze dit niet tussentijds gaan patchen. Volgens mij kunnen ze die assignments ook server side beinvloeden en uitschakelen.
Wat een kutmaps. Word ook van alle kanten afgeschoten, zie niemand lopen. En die support gaat ook helemaal nergens over met hun laserbeams. Ook tegenovergestelde van de werkelijkheid.
En dan al helemaal dat kutvolk die dit spel met een muis en toetsenbord spelen op de console, flikker op naar de pc!
Zo, moest ff na de ragequit
En dan al helemaal dat kutvolk die dit spel met een muis en toetsenbord spelen op de console, flikker op naar de pc!
Opmerking over de muis en toetsenbord......EENS.baronruud schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:33:
Wat een kutmaps. Word ook van alle kanten afgeschoten, zie niemand lopen. En die support gaat ook helemaal nergens over met hun laserbeams. Ook tegenovergestelde van de werkelijkheid.
Verder vind ik de maps veeeel beter gelukt dan die turning tides mappen :-)
Lag al verholpen?
PSN ID: RedrumNL
Maar wat zijn nu de must go wapens voor medic en assault?
Matchmaking is er ook niet beter op geworden. Kom echt te vaak in een operation pot terecht die net afgelopen is. Dice, please.
Voor mij blijft de Federov het beste voor de medic classbaronruud schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:46:
En assault de Ribberol (of zo iets)
PSN ID: RedrumNL
De Fedorov trench is een goed wapen. Voor assault inderdaad de ribbeyroll of zoiets en ik vind de mp 18 trench een heerlijk wapen voor assault. De hellriegel is ook een beest maar ze hebben na de update de sights erop veranderd. Echt zwaar irritant.
[ Voor 31% gewijzigd door Swizzler24 op 21-02-2018 21:58 ]
Mee eens, die wapens van support met scope en dan liggen. Raak je nog meer mee dan een sniper... de kogel valt ook niet na beneden op 300 mtr.... gaat gewoon nergens over...baronruud schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:33:
Als er drie ennemies op me afkomen, assault, medic en support, dan zegt de logica om de medic te schieten. Maar ik merk dat ik meestal de support pak, uit pure nijd voor dat hersenloze gesproei van kogels dwars over de halve map.Racer89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:21:
Mee eens, die wapens van support met scope en dan liggen. Raak je nog meer mee dan een sniper... de kogel valt ook niet na beneden op 300 mtr.... gaat gewoon nergens over...
Iedereen roept RSC vanwege z'n overpowered 2HK, maar ik vind die lastig door zn recoil. Ik merk dat ik weer terug kom bij mn oude liefde Mondragon met zijn vergevingsgezinde magazijngrootte. En de Federov voor als ik in de stemming ben voor auto knallen. Het nieuwe medic wapen, weet even de naam niet, vind ik lollig door die gekke sights, dus daar loop ik nu mee, voor de verandering.baronruud schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:46:
Voor assault pak ik ook meestal de Ribey. Maar ik loop die class alleen maar voor de mines en AT als het nodig is. Ik heb geen sterke voorkeur qua wapen.
Hoe weet je dan dat iemand met muis en toetsenbord speelt? Of roep je dat maar gewoon blind omdat je paar keer door dezelfde persoon bent afgeschoten?baronruud schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:33:
Betreffende de framedrops; de "community manager" van DICE heeft gepost op Reddit dat ze ermee bezig zijn. Nog steeds geen concrete eta maar binnen 2 weken (
De Apocalypse DLC patch notes
Nu hopen dat ze de lag issues snel verhelpen want gister avond was echt drama
Het is gewoon niet te spelen zo
Nu hopen dat ze de lag issues snel verhelpen want gister avond was echt drama

Het is gewoon niet te spelen zo
[ Voor 46% gewijzigd door Mon0lith op 22-02-2018 08:28 ]
PSN: Von_Smallhausn
Denk idd omdat sommigen 6x achter elkaar door dezelfde worden afgeschoten.Reefun schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:57:
[...]
Hoe weet je dan dat iemand met muis en toetsenbord speelt? Of roep je dat maar gewoon blind omdat je paar keer door dezelfde persoon bent afgeschoten?
Betreffende de framedrops; de "community manager" van DICE heeft gepost op Reddit dat ze ermee bezig zijn. Nog steeds geen concrete eta maar binnen 2 weken () hopelijk. Wat een onzin allemaal.....
Gisteren de nieuwe mappen gespeeld. Op zich waren ze wel leuk al lijkt die ene map in de modder wel erg veel op die Franse map in het donker met die loopgraven en brug.
Vliegen was totaal niet te doen met de lag bug. Spelen als foot mobile ook niet. Het enige wat een beetje te doen was, was snipen en op een afstandje iedereen af schieten. Dan heb je wel last van die lag bug, maar keert het niet zo zeer tegen je.
In close combat op 3 man aflopen, is er nu niet meer bij. Je raakt enemy 1 en krijgt lag waardoor je niet fatsoenlijk meer kan richten en je wordt direct door de anderen afgeknald.
QA zal wel op een clean machine gedaan zijn met een schoon profiel. Zo doen we QA hier op kantoor ook met diverse applicaties. Zorgwekkend overigens dat dit soort bugs er gewoon "door komen" bij Dice.
Er is een fix klaar! 
https://twitter.com/BFBulletin/status/966471699876204544
Maarrrr.. het wordt dus een echte patch, niet alleen serverside.. dus moet het voorbij de controle van MS en Sony..
Normaal duurt dit twee weken, maar jjju zegt eronder dat first party devs het sneller voor elkaar krijgen.
Dus fingers crossed!
@MRE-Inc
Het probleem is ontstaan doordat in de CTE alles al unclocked is en niets hoeft te tracken. (Dat is ook een fix, unlock alles
)
En uitgerekend zit daar dus de bug.

Maarrrr.. het wordt dus een echte patch, niet alleen serverside.. dus moet het voorbij de controle van MS en Sony..
Normaal duurt dit twee weken, maar jjju zegt eronder dat first party devs het sneller voor elkaar krijgen.
Dus fingers crossed!
@MRE-Inc
Het probleem is ontstaan doordat in de CTE alles al unclocked is en niets hoeft te tracken. (Dat is ook een fix, unlock alles
[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 22-02-2018 08:44 ]
Maar denk je niet dat zowel Sony en Microsoft dit als prio gaan behandelen ? Die willen ook niet graag slechte reclame voor hun consoles. Hoe je het went of keert, je krijgt toch altijd van die opmerkingen van K$# Sony en K#$ Microsoft met hun klote consoles. BF1 werkt niet goed op de consoles, het ligt aan de consoles. Zie je wel, de consoles zijn niet sterk genoeg etc etc etc.....poor Leno schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:42:
Er is een fix klaar!
Maarrrr.. het wordt dus een echte patch, niet alleen serverside.. dus moet het voorbij de controle van MS en Sony..![]()
Dus fingers crossed!
@MRE-Inc
Het probleem is ontstaan doordat in de CTE alles al unclocked is en niets hoeft te tracken. (Dat is ook een fix, unlock alles)
Maar CTE is dus blijkbaar gelijk aan niet-CTE als het op testen aankomt ? Vaag....zo test je niet. Oh het werkt in CTE prima, bam door naar produktie

Het is juist goede reclame als ze dit erdoor pushen. Iedereen weet dat dit niet aan de consoles ligt. En tenslotte hebben pc's er ook en masse last van.MRE-Inc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:52:
[...]
Maar denk je niet dat zowel Sony en Microsoft dit als prio gaan behandelen ? Die willen ook niet graag slechte reclame voor hun consoles. Hoe je het went of keert, je krijgt toch altijd van die opmerkingen van K$# Sony en K#$ Microsoft met hun klote consoles. BF1 werkt niet goed op de consoles, het ligt aan de consoles. Zie je wel, de consoles zijn niet sterk genoeg etc etc etc.....
Maar CTE is dus blijkbaar gelijk aan niet-CTE als het op testen aankomt ? Vaag....zo test je niet. Oh het werkt in CTE prima, bam door naar produktie
En ergens is dit een (stomme) bug die ik ergens wel begrijp. Sort of.
Dat andere bugs er nog steeds inzitten, snap ik echter niet.
Muur- ervoor liggen-ipv erover springen bug
Revive parkinson bug
Geen ads na revive bug
Het (niet) joinen op friends gek#t
Blooming bug
etc
Is de blooming bug nog steeds een ding? Man man man. Sinds ik ben overgestapt naar de XB1X met 4K HDR TV heb ik er geen last meer van gelukkig. Komt dus puur door een HDR patch/instelling/iets. Maar ik las een tijd geleden op Reddit dat de blooming bug niet zomaar gefixed kon worden en dat iedere map afzonderlijk aangepakt moest worden ervoorpoor Leno schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:07:
[...]
Revive parkinson bug
Geen ads na revive bug
Blooming bug
etc

Dat bedoel ik dus ook te zeggen. Dat MS en Sony niet 2 weken deze patch gaan laten liggen.poor Leno schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:07:
[...]
Het is juist goede reclame als ze dit erdoor pushen. Iedereen weet dat dit niet aan de consoles ligt. En tenslotte hebben pc's er ook en masse last van.
En ergens is dit een (stomme) bug die ik ergens wel begrijp. Sort of.
Revive parkinson bug
Geen ads na revive bug
Blooming bug
etc
Voorlopig ga ik wel even achievement hunten. Zijn iig 3 achievements in deze DLC die wel te halen zijn. Met wijn flessen rondlopen en kills maken oa en een of andere livens projector kill maken en een flame trooper killen met een melee wapen.
Wat is een melee gun ? Je kunt toch niemand knock out slaan/killen zoals in COD2 door met je kolf van je rifle iemand te killen ?To get this achievement you have to kill player with Flametrooper kit with any melee gun.

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 22-02-2018 09:25 ]
Ik roep niet blind als ik het niet zeker weet.Reefun schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:57:
[...]
Hoe weet je dan dat iemand met muis en toetsenbord speelt? Of roep je dat maar gewoon blind omdat je paar keer door dezelfde persoon bent afgeschoten?
Betreffende de framedrops; de "community manager" van DICE heeft gepost op Reddit dat ze ermee bezig zijn. Nog steeds geen concrete eta maar binnen 2 weken () hopelijk. Wat een onzin allemaal.....
Ik ken er een aantal die dat doen (NL's in mijn vriendenlijst). Die zitten gewoon aan een bureau als achter de pc incl. monitor. Xim er tussen en gaan. Of met een strikepack; anti-recoil, auto-spot of rapidfire...
Ook als een potje is afgelopen en ik heb zo mijn twijfels. Bijvoorbeeld een medic met een autoloading 8 .25 extended met een reactie en richtvermogen van heb ik hier daar die 70-5 gaat in DOM. Ik stuur hem een berichtje: Xim / strikepack ? en je krijgt yes of
Die Flyswatter had ik met 1 potje Airassault al gehaaldMRE-Inc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:23:
[...]
Dat bedoel ik dus ook te zeggen. Dat MS en Sony niet 2 weken deze patch gaan laten liggen.
Voorlopig ga ik wel even achievement hunten. Zijn iig 3 achievements in deze DLC die wel te halen zijn. Met wijn flessen rondlopen en kills maken oa en een of andere livens projector kill maken en een flame trooper killen met een melee wapen.
[...]
Wat is een melee gun ? Je kunt toch niemand knock out slaan/killen zoals in COD2 door met je kolf van je rifle iemand te killen ?
[afbeelding]

Ruim 550+ uur gespeeld en nog nooit gedacht van "Oh, die heeft vast een XIM/strikepack whatever". Maar dat zal wel aan mij liggen dan denk ik? Maar als jij wilt ragequitten erover moet je dat vooral doen.baronruud schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:23:
[...]
Ik roep niet blind als ik het niet zeker weet.
Ik ken er een aantal die dat doen (NL's in mijn vriendenlijst). Die zitten gewoon aan een bureau als achter de pc incl. monitor. Xim er tussen en gaan. Of met een strikepack; anti-recoil, auto-spot of rapidfire...
Ook als een potje is afgelopen en ik heb zo mijn twijfels. Bijvoorbeeld een medic met een autoloading 8 .25 extended met een reactie en richtvermogen van heb ik hier daar die 70-5 gaat in DOM. Ik stuur hem een berichtje: Xim / strikepack ? en je krijgt yes ofdan weet ik genoeg.
Snap heus wel dat het ahum, vervelend is, als ze randapparatuur gebruiken waarbij ze een voordeel eruit halen. Maar ze zijn niet onverslaanbaar lijkt me. Thans, Ik heb zelf nog nooit gedacht "He shit, ik krijg deze persoon echt niet neer want hij gebruikt x of y".
Plus, auto-spot? Hoe werkt dat dan? Er zit een "cool-down" op het spotten.
Dus niet server-side aan te passen helaasch..... Ze zijn er iig mee bezig. Go Microsoft en Go Sony !!!UPDATE 2: Given that the fix is currently being tested and has received a high priority, certification can be quicker. Service assignments cannot be disabled meanwhile due to several reasons (latest report). It's a client HUD-UI issue and must be fixed through client update #BF1.
https://twitter.com/BFBulletin/status/966591407585742848
[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 22-02-2018 09:37 ]
Als ik dit soort scores zie dan ben ik eerder onder de indruk van het lage aantal deaths dan het hoge aantal kills. Als ik in dezelfde tijd rondloop heb ik sowieso al het dubbel aantal deaths te pakken, puur door slechte spawns, random granaten, bajonet kill from nowhere en dat soort flauwekul. Dus mijn eerste reactie bij dit soort scores is altijd: what the hell hoe blijf je zo makkelijk in leven dude? Dat hij met K&M zou kunnen spelen boeit me dan niet echt.baronruud schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:23:
Bijvoorbeeld een medic met een autoloading 8 .25 extended met een reactie en richtvermogen van heb ik hier daar die 70-5 gaat in DOM. Ik stuur hem een berichtje: Xim / strikepack ? en je krijgt yes ofdan weet ik genoeg.
Ik ragequitte niet daarom, beter lezen. Het is gewoon jammer, meer niet.Reefun schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:30:
[...]
Ruim 550+ uur gespeeld en nog nooit gedacht van "Oh, die heeft vast een XIM/strikepack whatever". Maar dat zal wel aan mij liggen dan denk ik? Maar als jij wilt ragequitten erover moet je dat vooral doen.
Snap heus wel dat het ahum, vervelend is, als ze randapparatuur gebruiken waarbij ze een voordeel eruit halen. Maar ze zijn niet onverslaanbaar lijkt me. Thans, Ik heb zelf nog nooit gedacht "He shit, ik krijg deze persoon echt niet neer want hij gebruikt x of y".
Plus, auto-spot? Hoe werkt dat dan? Er zit een "cool-down" op het spotten.
Vind ik ook hoor. Te lui om de stijle leercurve van de controller onder de knie te krijgen.baronruud schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:40:
[...]
Ik ragequitte niet daarom, beter lezen. Het is gewoon jammer, meer niet.
Ik weet nog dat ik op de console begon (Xbox 360) in de tijd dan COD MW2 net uitwas. Multiplayer potje met wat collega's.... Erbarmelijke scores van 1-20 en dat soort dingen. Willen schieten en alleen maar de maan en de zon raken, dat soort dingen.
Van mij mogen ze keyboard en mouse direct bannen van de consoles. Klaarblijkelijk zijn gasten die dat gebruiken gewoon zo slecht en vooral bang dat er iets gaat krimpen in hun broek als ze geen fatsoenlijke k/d halen.
Ik begrijp je frustratie dus volkomen echter heb ik geleerd mijn schouders op te halen en door te gaan of ik zoek een andere server op.
? ;baronruud schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:40:
[...]
Ik ragequitte niet daarom, beter lezen. Het is gewoon jammer, meer niet.
Hoe moet ik het nu lezen? Ondersteboven?baronruud schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:33:
Kan door meerdere dingen komen. Iemand speelt met een goede squad, wordt continu gerevived, speelt afwachtend i.p.v. rushend als een kip zonder kop en een van de belangrijkste ; situational awareness! Met headset op hoor je praktisch alles om je heen gebeuren. Mortars, voetstappen van anderen, rondvliegende kogels etc.Easymongo schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:38:
[...]
Als ik dit soort scores zie dan ben ik eerder onder de indruk van het lage aantal deaths dan het hoge aantal kills. Als ik in dezelfde tijd rondloop heb ik sowieso al het dubbel aantal deaths te pakken, puur door slechte spawns, random granaten, bajonet kill from nowhere en dat soort flauwekul. Dus mijn eerste reactie bij dit soort scores is altijd: what the hell hoe blijf je zo makkelijk in leven dude? Dat hij met K&M zou kunnen spelen boeit me dan niet echt.
Het is niet moeilijk om lang in leven te blijven. Plus, als het andere team vol zit met rushende kippetjes dan zijn zulke scores niet lastig te behalen. Of je nu K&M gebruikt of niet. Met een vliegtuig is het al helemaal makkelijk, maar die tel ik voor het gemak even niet mee.
True. Het hoort niet bij een FPS op console. Want ja, toegegeven, met een muis en tobo kun je simpelweg veel zuiverder mikken en schieten. Alleen ik denk niet dat het snel gaat gebeuren dat zulke accesoires niet meer werken. Sterker nog, er komt als ik het me goed herriner officiële muis + tobo support naar de Xbox.MRE-Inc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:44:
[...]
Van mij mogen ze keyboard en mouse direct bannen van de consoles. Klaarblijkelijk zijn gasten die dat gebruiken gewoon zo slecht en vooral bang dat er iets gaat krimpen in hun broek als ze geen fatsoenlijke k/d halen.
Ik begrijp je frustratie dus volkomen echter heb ik geleerd mijn schouders op te halen en door te gaan of ik zoek een andere server op.
[ Voor 17% gewijzigd door Reefun op 22-02-2018 09:53 ]
Omg, ik las net op het kantoor dat Apocolypse geen nieuwe operation heeft? Met passchendaele en de Somme als maps zou daar toch echt een Operation bij gekund?
Als we alleen conquest kunnen spelen ben ik denk ik zo klaar met deze dlc. Dat vind ik zo'n dooie game mode. Iedereen loopt maar van vlag naar vlag waardoor je nooit die epische confrontaties krijgt zoals Operations dat wel voor elkaar heeft.
Het zou echt dood zonde zijn als die nieuwe maps nooit in een operation te spelen zijn.
Als we alleen conquest kunnen spelen ben ik denk ik zo klaar met deze dlc. Dat vind ik zo'n dooie game mode. Iedereen loopt maar van vlag naar vlag waardoor je nooit die epische confrontaties krijgt zoals Operations dat wel voor elkaar heeft.
Het zou echt dood zonde zijn als die nieuwe maps nooit in een operation te spelen zijn.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Dat was al langer bekend hoorMenN schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:28:
Omg, ik las net op het kantoor dat Apocolypse geen nieuwe operation heeft? Met passchendaele en de Somme als maps zou daar toch echt een Operation bij gekund?
Maar ben het volledig met je eens. Conquest (Assault) is gewoon waardeloos i.v.m. Operations. Conquest speel ik nu alleen nog voor de Turning Tides mappen Zeebrugge en Heligoland Bright (gezien de naval warfare echt super is IMHO). Ik zal vast nog wel de nieuwe mappen even uitproberen, gewoon, omdat het kan. Maar daarna zal ik gewoon weer terug gaan naar Operations.
Maar een groot deel van de BF1 playerbase is er pissig over. DICE weet dondersgoed dat Operations een hele gewilde gamemodus is. Operations is simpelweg dé gamemodus van BF1! Maar luisteren ze? Nope. Ze focusen zich liever op een combat systeem van 5 vs 5 en lompe specializations voor de "pro's" onder ons voor wat nietszeggende f**kin dogtags

Operations is zeker tof. Maar het is niet de eerste keer dat dice de operations game mode tekort doet. Het begon al bij het feit dat ze de meest gespeelde versie, 40 man, eruit gehaald hebben.Reefun schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Dat was al langer bekend hoorMaar goed. Kan me voorstellen dat je niet alles leest natuurlijk.
Maar ben het volledig met je eens. Conquest (Assault) is gewoon waardeloos i.v.m. Operations. Conquest speel ik nu alleen nog voor de Turning Tides mappen Zeebrugge en Heligoland Bright (gezien de naval warfare echt super is IMHO). Ik zal vast nog wel de nieuwe mappen even uitproberen, gewoon, omdat het kan. Maar daarna zal ik gewoon weer terug gaan naar Operations.
Maar een groot deel van de BF1 playerbase is er pissig over. DICE weet dondersgoed dat Operations een hele gewilde gamemodus is. Operations is simpelweg dé gamemodus van BF1! Maar luisteren ze? Nope. Ze focusen zich liever op een combat systeem van 5 vs 5 en lompe specializations voor de "pro's" onder ons voor wat nietszeggende f**kin dogtags
Why? Geen idee. Maar, nu kunnen ze wel dolfijn conquest assault door onze neus heen boren.
Voor zover ik heb begrepen hebben ze de 40P Operations eruit gehaald om Operations "levend" te houden. Wat mij betreft ook een reden van niets. Maar goed, Dat is dan wat ik gelezen heb op Reddit.larsbeumer.apd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:25:
[...]
Operations is zeker tof. Maar het is niet de eerste keer dat dice de operations game mode tekort doet. Het begon al bij het feit dat ze de meest gespeelde versie, 40 man, eruit gehaald hebben.
Why? Geen idee. Maar, nu kunnen ze wel dolfijn conquest assault door onze neus heen boren.
Maar inderdaad. Ze hebben het al vaker gedaan. Er zijn nu ontzettend veel mappen die perfect lenen voor een Operations maar enkel beschikbaar zijn met Conquest. Waarom? Geen idee. Ik krijg steeds meer en meer het idee dat DICE/EA het gewoon echt geen reet meer interesseert.
Dat was op PC wel een issue, maar op consoles dus totaal niet. Maarja, CTE is daar ook nog niet en ik verwacht niet dat ze er uitgebreid op testenReefun schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:55:
[...]
Voor zover ik heb begrepen hebben ze de 40P Operations eruit gehaald om Operations "levend" te houden. Wat mij betreft ook een reden van niets. Maar goed, Dat is dan wat ik gelezen heb op Reddit.
Maar ik hoor dat het trucje met de alternatieve account zonder assignments gewoon prima werkt, dus @MRE-Inc dat kun je gewoon proberen voorlopig. Ik heb nog dezelfde account die ik bij BF4 en BF Hardline nodig had om fatsoenlijk te spelen (enige gameserie waar ik ooit zoiets voor gedaan heb)
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 22-02-2018 23:13 ]
Gisteren de Advanced Studies achievement gehaald. Eigenlijk niks speciaals voor gedaan. Direct aan het begin van de map een paar seconden wachten en op X drukken. Meteen 3 kills. Daarna nog een keer gedaan en weer 2 kills ermee.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44641974
Ook nog even die Air Assault gedaan. Wordt ik ook niet echt warm van. Is meer een beetje oefenen om met fighters de dogfighten. Maar dan nog. De ene keer heb je iemand in je vizier die je continu raakt met je normale machine guns en zelfs alle 15 incendary rounds maar niet neer wil gaan. De andere keer wordt jij binnnen 3 seconden door een andere jager uit de lucht geschoten.... Gaat weer nergens over.
Deze is dan wel weer grappig. Via een van de BF devs:

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44641974
Ook nog even die Air Assault gedaan. Wordt ik ook niet echt warm van. Is meer een beetje oefenen om met fighters de dogfighten. Maar dan nog. De ene keer heb je iemand in je vizier die je continu raakt met je normale machine guns en zelfs alle 15 incendary rounds maar niet neer wil gaan. De andere keer wordt jij binnnen 3 seconden door een andere jager uit de lucht geschoten.... Gaat weer nergens over.
Deze is dan wel weer grappig. Via een van de BF devs:

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 23-02-2018 08:03 ]
Update van de community manager op Reddit over de fix m.b.t. de stutter issues:
De London mappen daarintegen zijn wél leuk IMHO. Je hebt dan óf 2 Zeppelins en moet je gewoon 1000 punten scoren. Of je hebt 2 rondes waarbij ieder team een Zeppelin moet aanvallen of verdedigen en dat wisselt dan de ronde erop.
De London mappen vind ik dan weer wél leuk om te doen. Al is het maar omdat je dan meer mogelijkheden krijgt. Je kunt alle vliegtuigen uit kiezen, plus de map zelf is wat leuker om te doen. Je kunt schuilen in/tussen de wolken, de Zeppelins gebruiken als cover etc.
Het probleem wat jij noemt met fighters heb ik totaal niet. De Incendiary rounds doen weinig échte schade, maar doen wél veel schade tegen de vleugels en motoren van de andere vliegtuigen. De Incendiary rounds zijn dan ook bedoeld om ze te disabelen door de motor of vleugels uit te schakelen. Daarna afmaken met je 'normale' rounds.
Toch moet ik zeggen dat ik liever de Bomber Killer package gebruik. Dit puur omdat je emergency repair erbij krijgt. Dit is dan ook de enige modus waarin de Fighter plane daadwerkelijk nut heeft.
Gezien de Tankhunter kit generfed is, is mijn 'droom' om met de attack plane los te gaan praktisch vervlogen (pun intended). De squad support package is dan nog wel handig om de infantry in de Zeppelins uit te schakelen (daar ze allemaal zijn voorzien van AA guns). Maar omdat er zoveel fighters met incendiary rounds rond vliegen is emergency repair simpelweg een must om lang(er) te kunnen overleven. Dus eigenlijk ga ik bij Air Assault puur met de Fighter plane aan de slag.
Het enige wat ik nog wel mee moet maken is het daadwerkelijk neer krijgen van een Zeppelin. Qua health zijn ze aanzienlijk sterker dan in de 'normale' game. Ik hoop ook ooit mee te maken een soort gelijke scene als hieronder mee te maken ;
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=56VWPGz10EY]
Letterlijk honderden rakketten tegelijk. Dát zou zo gaaf zijn
Je kunt zodra je spawned direct de Zeppelin spotten. De raketten hebben oneindige range dus je kunt tegen de tijd dat je er bent (en wordt geintercept door andere vliegtuigen) 2 salvo's van raketten afvuren. Probeer wel ervoor te zorgen dat je zoveel mogelijk op dezelfde plek schiet zodat de buitenkant kapot raakt. Krijg je ook bonus punten voor (exterior torn). Als je vervolgens op dezelfde plek blijft schieten doe je extra damage. Maar, dan moet wel ieder vliegtuig hetzelfde doen. En dan langzaam maar zeker de gehele Zeppelin open rijgen.
As soon as possible.
Let's detail this: If I say "It will be live on Saturday" before we pass Certification and one of the 1st party platforms comes back with a critical fail on Cert, a new build has to be created that will delay the "announced" date, thus further frustrating the community and potentially impacting more gamers and our partners. That's pretty much why we can't give an exact ETA. If it was only on PC, that would be super easy. But as this affects gamers on all platforms, we have to hold the release date to PENDING CERT until Sony/MS clear the build and we're locked. The MOMENT that happens, I PROMISE I'll share the release date. The teams are extremely dedicated to getting this hotfix out within days, not weeks. But, again, I can't specify any timeframe accurately until we have cleared Cert. (I know, it's annoying. )
Ligt ook wel aan de map hoor. De map Razors Egde is puur en enkel Fighters. Dat is geen zak aan. één grote mosquito circkle jerk.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 07:40:
De London mappen daarintegen zijn wél leuk IMHO. Je hebt dan óf 2 Zeppelins en moet je gewoon 1000 punten scoren. Of je hebt 2 rondes waarbij ieder team een Zeppelin moet aanvallen of verdedigen en dat wisselt dan de ronde erop.
De London mappen vind ik dan weer wél leuk om te doen. Al is het maar omdat je dan meer mogelijkheden krijgt. Je kunt alle vliegtuigen uit kiezen, plus de map zelf is wat leuker om te doen. Je kunt schuilen in/tussen de wolken, de Zeppelins gebruiken als cover etc.
Het probleem wat jij noemt met fighters heb ik totaal niet. De Incendiary rounds doen weinig échte schade, maar doen wél veel schade tegen de vleugels en motoren van de andere vliegtuigen. De Incendiary rounds zijn dan ook bedoeld om ze te disabelen door de motor of vleugels uit te schakelen. Daarna afmaken met je 'normale' rounds.
Toch moet ik zeggen dat ik liever de Bomber Killer package gebruik. Dit puur omdat je emergency repair erbij krijgt. Dit is dan ook de enige modus waarin de Fighter plane daadwerkelijk nut heeft.
Gezien de Tankhunter kit generfed is, is mijn 'droom' om met de attack plane los te gaan praktisch vervlogen (pun intended). De squad support package is dan nog wel handig om de infantry in de Zeppelins uit te schakelen (daar ze allemaal zijn voorzien van AA guns). Maar omdat er zoveel fighters met incendiary rounds rond vliegen is emergency repair simpelweg een must om lang(er) te kunnen overleven. Dus eigenlijk ga ik bij Air Assault puur met de Fighter plane aan de slag.
Het enige wat ik nog wel mee moet maken is het daadwerkelijk neer krijgen van een Zeppelin. Qua health zijn ze aanzienlijk sterker dan in de 'normale' game. Ik hoop ook ooit mee te maken een soort gelijke scene als hieronder mee te maken ;
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=56VWPGz10EY]
Letterlijk honderden rakketten tegelijk. Dát zou zo gaaf zijn
[ Voor 63% gewijzigd door Reefun op 23-02-2018 08:59 ]
Huh ???? Heb ik wat gemist ? Leg uit, wat is er aangepast. Heb de patch notes nog niet gelezen, althans niet helemaal....Reefun schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:20:
Gezien de Tankhunter kit generfed is,
London map is idd wel leuk om te doen. Die game mode is ook leuker met die zeppelins. Heb gisteren beide kits op de fighter geprobeerd om te kijken welke voor mij beter speeld. Merk toch dat ik vaker de incendiary rounds gebruik dan de rockets.....
Jep. De tankhunter kit kan géén One shot kills meer maken bij andere vliegtuigen. Dat was het enige wat echt specifiek vermeld was in de patchnotes. Hoe en wat precies gepatched is weet ik niet.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:25:
[...]
Huh ???? Heb ik wat gemist ? Leg uit, wat is er aangepast. Heb de patch notes nog niet gelezen, althans niet helemaal....
London map is idd wel leuk om te doen. Die game mode is ook leuker met die zeppelins. Heb gisteren beide kits op de fighter geprobeerd om te kijken welke voor mij beter speeld. Merk toch dat ik vaker de incendiary rounds gebruik dan de rockets.....
Alhoewel ik het nog niet echt goed heb kunnen testen. Kan me voorstellen dat een directe headshot tegen de piloot alsnog een one shit kill zou moeten zijn.
De Incendiary rounds zijn geweldig. Veel beter dan de raketten! Maar zoals ik zei, De emergency repair is praktisch een must met air assault. Zodra je vleugel of motor geraakt is dan ben je de sjors. En als je dat nog vlug kan fixen dan heb je wat meer kans. De raketten zijn lastig te gebruiken tegen andere vliegtuigen (op (heavy) bombers na). Maar uiteindelijk wen je daar vanzelf aan. Plus is het best wel een kick als je raketten daadwerkelijk raken
Hi Battlefield 1 Community,
We’re currently finalizing a Battlefield 1 update that will resolve performance issues introduced with the latest expansion pack release, Apocalypse. We are working to deploy the update to all players and regions early next week. We appreciate your patience and will have more information to share with you once we have full approval on the proposed build.
Thank you and we’ll see you on the battlefield!
The Teams at EA/DICE
https://www.reddit.com/r/...sues_with_bf1_apocalypse/
Dinsdag misschien?
We’re currently finalizing a Battlefield 1 update that will resolve performance issues introduced with the latest expansion pack release, Apocalypse. We are working to deploy the update to all players and regions early next week. We appreciate your patience and will have more information to share with you once we have full approval on the proposed build.
Thank you and we’ll see you on the battlefield!
The Teams at EA/DICE
https://www.reddit.com/r/...sues_with_bf1_apocalypse/
Dinsdag misschien?
@poor Leno ze zijn bang geworden van het geschreeuw

O shit. Ik hoop echt koude oorlog of heden, zodat ze daarna weer terug na ww2 kunnen gaan
Update dropt MORGEN...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Oeh maandag! 
edit: nevermind Jeroen = ninja
Hier is het 9 uur later, dus PS4 = 10:00, XB 11:00 en PC 12:00
edit: nevermind Jeroen = ninja
Hier is het 9 uur later, dus PS4 = 10:00, XB 11:00 en PC 12:00
[ Voor 132% gewijzigd door poor Leno op 25-02-2018 20:20 ]
Ik vind het niet eerlijk dat ik morgen een uur lang niet kan spelen omdat een paar spelers hun gebrek aan skills willen verantwoorden door heel hard lag te roepen....
Zou tijd worden. Krijgen we nog een of andere vorm van compensatie ? Vast niet, want Dice. Stelletje prutsers. Als ik de filmpjes van Westie mag geloven was er al heel veel kritiek in de CTE op deze afflictions/assignments. Toch heeft Dice ze er door gedrukt.
Ipv op bestaande bugs te focussen, gaan ze eerst nieuwe buggy dingen implementeren.
Overigens zijn de mappen in de Apocalypse DLC echt wel top. River Somme is weer het echte BF gevoel, van alles wat, close combat, sniping, loopgraven. Carporetto is heerlijk grijs en grauw zoals ik me WW1 altijd voorstel en Passchendale is gewoon weer WW1 ten top. Je ruikt bijna de geur van bloed, rottend vlees en afgeschoten munitie.
Ipv op bestaande bugs te focussen, gaan ze eerst nieuwe buggy dingen implementeren.
Overigens zijn de mappen in de Apocalypse DLC echt wel top. River Somme is weer het echte BF gevoel, van alles wat, close combat, sniping, loopgraven. Carporetto is heerlijk grijs en grauw zoals ik me WW1 altijd voorstel en Passchendale is gewoon weer WW1 ten top. Je ruikt bijna de geur van bloed, rottend vlees en afgeschoten munitie.
Eerlijk gezegd heb ik er eigenlijk niet zo heel veel last van, op de filmpjes ziet het 10x erger uit. In het weekend redelijk wat gespeeld. Echter geen last hiervan ondervonden. Raar dat de ene er mee last van heeft dan de andere...?
Nouja niet echt, sort of.Racer89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:28:
Eerlijk gezegd heb ik er eigenlijk niet zo heel veel last van, op de filmpjes ziet het 10x erger uit. In het weekend redelijk wat gespeeld. Echter geen last hiervan ondervonden. Raar dat de ene er mee last van heeft dan de andere...?
Het ligt aan de tracking he. Stel jij hebt assignment A B en C completed/unlocked, dan worden die 3 meegenomen om telkens de gebuggde nieuwe assignments te tracken. (Want die hebben ABC nodig om verder te gaan)
Zolang je dus niet die ABC assignments hebt unlocked, kunnen de gebuggde ook niet gaan tracken, dus heb je ook geen last van de bug.
Degenen die dus al bijna alles hebben unlocked hebben er last van. En daarom was er ook nog verschil.. Hoe meer je hebt unlocked hoe meer stutter je had, omdat er meer getracked werd.
Sommigen hadden alleen stutter bij een kill, anderen alleen bij punten.
Ik had volle bak: Kills, hits & punten
Het ligt eraan hoeveel van de assignments je al heb gedaan. Wat de precieze criteria ervoor is geen idee.Racer89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:28:
M.a.w ; Als je geen service assignments heb gedaan dan heb je kans dat je géén last heb van de stutter bug.
Obvious troll is obvious.SmooK schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:26:
Ik vind het niet eerlijk dat ik morgen een uur lang niet kan spelen omdat een paar spelers hun gebrek aan skills willen verantwoorden door heel hard lag te roepen....
Maar je slaat de plank trouwens wel volledig mis. Want degene die last hebben van de bug hebben juist géén gebrek aan skills
Daarnaast is het ook geen lag maar framedrops. Nu zou je het lag kunnen noemen maar dit zou dan technisch gezien incorrect zijn. Als ik toch aan het mierenneuken ben moet ik het wel goed doen
Reefun schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:39:
[...]
Daarnaast is het ook geen lag maar framedrops. Nu zou je het lag kunnen noemen maar dit zou dan technisch gezien incorrect zijn. Als ik toch aan het mierenneuken ben moet ik het wel goed doen

Hahaha haphaphap, Reefun heeft honger.
[ Voor 4% gewijzigd door RaijRaij op 26-02-2018 10:22 ]
Whoop whoop. Waarschijnlijk brengt deze update weer andere problemen met zich mee.
Dat is goed nieuws! Ik hoop dat ik vandaag dan nog mijn Elite Controller terug krijg dan kan ik helemaal "fris" de Air Assault weer in!
Echt wtf ? Moet je niet naar je werk of school of whatever ?
Remote mijn xbox aanzetten en maar hopen dat als ik straks thuis kom, de update geinstalleerd is. Zal wel weer moeten wennen dat er geen framedrops zijn
Heb me ziek gemeld zodat ik kon testenMRE-Inc schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:17:
[...]
Echt wtf ? Moet je niet naar je werk of school of whatever ?
Er zijn nogal wat updates geweest, dus je bent vaker ziek dan op het werk ?

[ Voor 3% gewijzigd door Racer89 op 26-02-2018 11:53 ]
Hah ik laat hiermee gewoon zien dat ik prioriteiten kan stellen en gelijk belangrijke keuzes kan maken zonder te twijfelen. Dat is een ijzersterke karaktereigenschapRacer89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Er zijn nogal wat updates geweest, dus je bent vaker ziek dan op het werk ?

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 26-02-2018 12:41 ]
Vind het maar lastig om een vliegtuig te raken met die nieuwe rocket gun. Als je ze raakt is het maar max. 50 damage....
Filmpje heb ik ook gekeken, wat me vooral opviel is dat ze hem zo lang z'n gang laten gaan. Er is bijna niemand die achter een AA-gun kruipt. Die bombers heb zo zo neer nl.Martinspire schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 00:02:
Ik moest even hard lachen. Belachelijk
XBL: theArthurrrr
Air Assault is echt onspeelbaar.... ;
Je krijgt geen fluitje meer als je "Go Go Go" doet als Squad leader zijnde

Maar goed. Gisteren voor het eerst geprobeerd om te vliegen zonder HUD. Ging ansich nog bést ok :
Dit potje had ik 3rd person nog aan staan. Een ander filmpje welke ik nog moet uploaden had ik de RS uitgeschakeld zodat ik niet naar 3rd person kon switchen (voor een extra challenge!).
Alleen zonder de paddles is het wel extra lastig om in 1st person in free-look modus te komen..... Hoop echt dat m'n Elite Controller snel binnen komt want het vliegt werkelijk waar voor geen meter zo
Je krijgt geen fluitje meer als je "Go Go Go" doet als Squad leader zijnde
Maar goed. Gisteren voor het eerst geprobeerd om te vliegen zonder HUD. Ging ansich nog bést ok :
Dit potje had ik 3rd person nog aan staan. Een ander filmpje welke ik nog moet uploaden had ik de RS uitgeschakeld zodat ik niet naar 3rd person kon switchen (voor een extra challenge!).
Alleen zonder de paddles is het wel extra lastig om in 1st person in free-look modus te komen..... Hoop echt dat m'n Elite Controller snel binnen komt want het vliegt werkelijk waar voor geen meter zo
[ Voor 63% gewijzigd door Reefun op 27-02-2018 08:47 ]
Belachelijk omdat je de heavy bomber ook OP vindt of belachelijk omdat je vindt dat de footmobiles het spelletje niet snappen en die heavy bomber zovaak zijn gang laten gaan ? Kan het namelijk niet uit jouw opmerking opmaken.Martinspire schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 00:02:
Ik moest even hard lachen. Belachelijk
[video]
Zoals vaker gezegd, vliegtuigen en tanks zijn nou eenmaal onderdeel van de game. En ja in het echt maak je ook geen kans tegen een goede piloot of tanker, nog los van het feit dat een hedendaags piloot zijn ammo verspilt aan 1 persoon.
Als je 6x door een vliegtuig of tank wordt afgeknald, dan kun je een aantal dingen doen. Zorgen dat je met een paar man de tank/vliegtuig afknalt, er met een grote boog omheen lopen/ontwijken, of lekker Call of Duty gaan spelen en gaan janken dat voertuigen OP zijn.
Waar moeten die tankers en piloten dan mee schieten ? Bloemetjes of zo ? De bommen en tank granaten zijn nou eenmaal instakills als je die op of vlak bij je op je hoofd krijgt. Net zoals een kogel uit een Martini Henry binnen de sweet spot op je hoofd. Is die dan ook meteen OP ? Nee toch ? Een goede sniper met een Martini Henry kom ik ook zo vaak tegen in de game. Tja, als je er niet tegen kunt, moet je lekker gaan dammen of schaken.
Uiteraard zijn er dingen die niet goed zijn aan de game zoals bv shotguns met pellet spray zo groot als een huis met een range van 60meter. Ja, dat is overpowered, maar dingen zoals in dit filmpje niet.
De Heavy Bomber is één grote sitting duck. Dat ding vliegt zo ontzettend log, sloom als de pest en zonder een crew ben je gewoon binnen no time kapot. Hij is zo huge, als je die niet kan raken moet je echt maar beter Hello Kitty Island adventure gaan spelen.
Dus, In dat opzicht vind ik deze buff juist terecht. De Heavy Bomber moet juist zulke destructie achter laten. Als je niet zulke fire power zou hebben ermee, waarom zouden mensen er überhaupt mee vliegen?
De gunners hebben restricte visie (geen eens 180 graden!). Je moet hoog vliegen wil je een overlevings kans hebben waardoor de gunners doorgaans weinig hebben om op te schieten. Afgezien van de gunner in de staart, die kan dan weer wel recht naar beneden schieten. Maar die heb je meestal nodig om vijandelijke vliegtuigen van je af te houden.
Als je dan ook nog erbij op telt dat de heavy bombers door 1 Support kerel neer gehaald kan worden, of in ieder geval continu schade kan veroorzaken waardoor ze niet kunnen repareren... Nee. Dit moet gewoon zo blijven. Als de mensen op de grond dan keer op keer op keer dood gaan en er niets tegen doen. Dan verdienen ze het om iedere keer kapot geknald te worden.
Als laatste hebben ze de repair rate aangepast van de repairwrench in de "repairseat" van de Heavy Bomber. Dus je bent simpelweg nóg meer de lul als maar genoeg vijanden op jou gaan focusen in de Heavy Bomber. Toegegeven, deze nerf was wel nodig want eerst kon je gewoon dwars door AA, Fighter planes etc. heen vliegen zo lang er maar iemand continu zat te repairen. Je was praktisch onverslaanbaar. Maar goed, toen stelden de bommen e.d. helemaal geen reet voor. Hell, zelfs een simpele granaat deed meer schade voor m'n gevoel.
Dus, In dat opzicht vind ik deze buff juist terecht. De Heavy Bomber moet juist zulke destructie achter laten. Als je niet zulke fire power zou hebben ermee, waarom zouden mensen er überhaupt mee vliegen?
De gunners hebben restricte visie (geen eens 180 graden!). Je moet hoog vliegen wil je een overlevings kans hebben waardoor de gunners doorgaans weinig hebben om op te schieten. Afgezien van de gunner in de staart, die kan dan weer wel recht naar beneden schieten. Maar die heb je meestal nodig om vijandelijke vliegtuigen van je af te houden.
Als je dan ook nog erbij op telt dat de heavy bombers door 1 Support kerel neer gehaald kan worden, of in ieder geval continu schade kan veroorzaken waardoor ze niet kunnen repareren... Nee. Dit moet gewoon zo blijven. Als de mensen op de grond dan keer op keer op keer dood gaan en er niets tegen doen. Dan verdienen ze het om iedere keer kapot geknald te worden.
Als laatste hebben ze de repair rate aangepast van de repairwrench in de "repairseat" van de Heavy Bomber. Dus je bent simpelweg nóg meer de lul als maar genoeg vijanden op jou gaan focusen in de Heavy Bomber. Toegegeven, deze nerf was wel nodig want eerst kon je gewoon dwars door AA, Fighter planes etc. heen vliegen zo lang er maar iemand continu zat te repairen. Je was praktisch onverslaanbaar. Maar goed, toen stelden de bommen e.d. helemaal geen reet voor. Hell, zelfs een simpele granaat deed meer schade voor m'n gevoel.
Noooooo wat geen fluitje meer? Hoe moet ik nu mijn squad rallyen... was zo vet altijd als ik voor aan liep met rush of operations en dan het fluitje liet afgaan en dan allemaal rushen naar een bom of punt!Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:37:
Air Assault is echt onspeelbaar.... ;
[video]
Je krijgt geen fluitje meer als je "Go Go Go" doet als Squad leader zijnde![]()
[video]
Ho ho, voor zover ik weet is het enkel bij Air Assault. Ik heb nog geen een "normale" map gespeeld sinds Stutterfield. En gisteren ook enkel Air Assault gespeeld eigenlijkTo easy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:22:
[...]
Noooooo wat geen fluitje meer? Hoe moet ik nu mijn squad rallyen... was zo vet altijd als ik voor aan liep met rush of operations en dan het fluitje liet afgaan en dan allemaal rushen naar een bom of punt!
Zoveel damage doen in zo'n korte tijd met in principe de eerste run. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kijk niet naar de vliegtuig-spawns om te zien wat eraan komt. De eerste bombing run zal ik dus ook niet meekrijgen. Als ik er vaker door gepakt wordt ga ik er wel wat aan doen ja en zo weinig als dat Jack beschoten wordt is hilarisch (PC gasten vinden zichzelf altijd zo elite maar dit is gewoon enorm noobish).MRE-Inc schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:49:
[...]
Belachelijk omdat je de heavy bomber ook OP vindt of belachelijk omdat je vindt dat de footmobiles het spelletje niet snappen en die heavy bomber zovaak zijn gang laten gaan ? Kan het namelijk niet uit jouw opmerking opmaken.
Ik vind het prima dat een heavy bomber ook zware bommen laat vallen, maar dit zijn er teveel in een te korte tijd. De helft met een korte reload oid zou al beter zijn zodat je echt een bombing run maakt ipv 1 keer het luik open zet.
Ja hij is log en ja hij is kwetsbaar, maar ook erg dominant en al lukt het je maar 1 keer in een rush/operations map, dan win je gewoon die ronde. 2 vingers in de neus. Dat spotten alleen al is zwaar onnodig en ook veel te snel.
Alles bij elkaar maakt hem overpowered. Niet dat ie 5 artillery bommen kan laten vallen, wel dat ze allemaal tegelijk gaan. Niet dat ie bommen laat vallen, maar dat er nog een overpowered spotting mechanic vooraf zit. En als ie slim bezig is schakelt ie de anti-air eerst uit voor ie daarin stapt en dan zit het andere team gewoon met een probleem. En kijk vooral ook even naar de objectives van diverse locaties en maps waarbij geen anti-air of iets staat en je dus als assault of medic (geen ongebruikte classes imo) er vrij kansloos tegen bent. En er hoeft maar 1 randdebiel in de vliegtuigen te zitten die hem negeert en voor eigen gewin gaat, en je gaat gewoon keihard verliezen. Mijn team faalt al genoeg, daar hoeft niet nog zo'n extra schop in de ballen bij
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 27-02-2018 12:53 ]
Nogmaals. Je kunt als support een heavy bomber binnen mum van tijd neer krijgenMartinspire schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:53:
[...]
En kijk vooral ook even naar de objectives van diverse locaties en maps waarbij geen anti-air of iets staat en je dus als assault of medic (geen ongebruikte classes imo) er vrij kansloos tegen bent. En er hoeft maar 1 randdebiel in de vliegtuigen te zitten die hem negeert en voor eigen gewin gaat, en je gaat gewoon keihard verliezen. Mijn team faalt al genoeg, daar hoeft niet nog zo'n extra schop in de ballen bij
Er zijn meer dan genoeg counter-measures beschikbaar tegen de Heavy Bomber. Ja, sommige mappen zijn lastiger omdat je geen AA in de buurt heb. Maar met 1 support kerel krijg je hem zo neer. Het is niet alsof ze heel snel kunnen vliegen waardoor ze onwijs gemakkelijk te raken zijn.
Kijk, als de fighter plane nu een soort gelijke loadout zou krijgen. Dát zou anders zijn. Die zijn heel klein en relatief snel. Dat zou inderdaad té overpowered zijn omdat ze simpelweg lastiger te raken zijn. Maar in het geval van de Heavy Bomber moeten mensen niet zeuren. Wordt je er door af gemaakt? Doe er wat aan! Pak een AA. Een AA-Rocket gun. Een LMG. Welke gun dan ook eigenlijk! Ze zijn een ENORM target welke je zeker met een LMG vanaf praktisch oneindige afstand kunt raken. Zéker met de Supressive varianten.
Als je de eerste run niet mee krijgt. Kan gebeuren. Maar je kan ook uit het niets door een siper inene een kogel door je kop krijgen. Dat krijg je ook niet mee.
Resume ; Niets mis met de Heavy Bomber zoals hij nu is naar mijn mening.
Ze zijn bedoeld voor een "shock effect". Die krengen zijn zo groot. Bijna 2 a 3x zo groot dan een 'standaard' bomber. Ze moeten juist het gevoel geven van "oh fuck...." als je er één aan ziet komen vliegen.
[ Voor 5% gewijzigd door Reefun op 27-02-2018 13:41 ]
Ja hij is traag, ja hij gaat snel stuk en ja op veel maps heb je wel genoeg AA in de buurt (maar speel voor de gein eens operations of rush, niet elke map en elke defense heeft dat).Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Nogmaals. Je kunt als support een heavy bomber binnen mum van tijd neer krijgenJe bent zeer zeker niet kansloos. Een LMG kan continu schade geven en de bomber kan er geen ene moer aan doen. Zelfs de gunners niet. Goed, tenzij hij heel laag zou vliegen natuurlijk maar dan is het hele effect van de "carpet bombing" sowiesow weg. Immers, hoe hoger je vliegt, hoe groter de 'spread'.
Er zijn meer dan genoeg counter-measures beschikbaar tegen de Heavy Bomber. Ja, sommige mappen zijn lastiger omdat je geen AA in de buurt heb. Maar met 1 support kerel krijg je hem zo neer. Het is niet alsof ze heel snel kunnen vliegen waardoor ze onwijs gemakkelijk te raken zijn.
Kijk, als de fighter plane nu een soort gelijke loadout zou krijgen. Dát zou anders zijn. Die zijn heel klein en relatief snel. Dat zou inderdaad té overpowered zijn omdat ze simpelweg lastiger te raken zijn. Maar in het geval van de Heavy Bomber moeten mensen niet zeuren. Wordt je er door af gemaakt? Doe er wat aan! Pak een AA. Een AA-Rocket gun. Een LMG. Welke gun dan ook eigenlijk! Ze zijn een ENORM target welke je zeker met een LMG vanaf praktisch oneindige afstand kunt raken. Zéker met de Supressive varianten.
Als je de eerste run niet mee krijgt. Kan gebeuren. Maar je kan ook uit het niets door een siper inene een kogel door je kop krijgen. Dat krijg je ook niet mee.
Resume ; Niets mis met de Heavy Bomber zoals hij nu is naar mijn mening.
Ze zijn bedoeld voor een "shock effect". Die krengen zijn zo groot. Bijna 2 a 3x zo groot dan een 'standaard' bomber. Ze moeten juist het gevoel geven van "oh fuck...." als je er één aan ziet komen vliegen.
Maar dat ding spawned, komt naar de objective toe, dropt zijn bommen en killt zo 10 man of meer (natuurlijk niet altijd, maar het is goed mogelijk, zie ook filmpje waar dat een paar keer gebeurd). Dat is gewoon een enorme onbalans. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik op de grond sta, ben ik vooral bezig met de zaken aldaar en ga ik diverse bombers gewoon missen.
Overall kun je na spawnen in veel gevallen in 30 seconden bij de objective zijn om bommen te laten vallen.
Weet je wat: probeer het anders vanavond eens uit, zul je zien dat het gewoon niet in balans is...
Pas als je er echt op gaat letten, kun je hem counteren, maar dankzij dit filmpje ga je dit echt veel vaker zien.
Ik speel bijna uitsluitend OperationsMartinspire schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Ja hij is traag, ja hij gaat snel stuk en ja op veel maps heb je wel genoeg AA in de buurt (maar speel voor de gein eens operations of rush, niet elke map en elke defense heeft dat).
En dan nogmaals. Probeer de volgende keer de M1917 of MG15 NA Supressive varianten tegen de heavy bomber. Je zult zien dat je er door heen gaat als een heet mes door boter heen gaat. AA is over-rated voor tegen de Heavy bomber. Dat is handiger tegen de snellere vliegtuigen zoals de fighter of attack plane.
En dat is de definitie van een bomber! Zoals MRE al zei, wat moeten ze dan? Met bloemetjes gooien? Het heet nota bene een heavy bomber. Dus ja. Jammer dan.Maar dat ding spawned, komt naar de objective toe, dropt zijn bommen en killt zo 10 man of meer (natuurlijk niet altijd, maar het is goed mogelijk, zie ook filmpje waar dat een paar keer gebeurd). Dat is gewoon een enorme onbalans. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik op de grond sta, ben ik vooral bezig met de zaken aldaar en ga ik diverse bombers gewoon missen.
En tuurlijk als je op de grond bezig bent kijk je niet continu in de lucht. Doe ik ook niet continu. Maar misschien moet je er dan wel meer op gaan letten. Het is immers een onderdeel van het spel. Kan heel simpel ; Het geluid. Ieder vliegtuig hoor je van mijlenver aankomen. Zeker als je op de grond zit. En ieder vliegtuig heeft zijn eigen motor geluid. Zo ook de heavy bomber.
Maar, eerlijk is eerlijk. Dan nog als je bezig bent op de grond focus je meer op wat er daar ook direct gebeurd. En als je dan naar boven gaat zitten gapen heb je meer kans om neer geschoten te worden.
En hier geef je weer de definitie van een bomber opOverall kun je na spawnen in veel gevallen in 30 seconden bij de objective zijn om bommen te laten vallen.
Weet je wat: probeer het anders vanavond eens uit, zul je zien dat het gewoon niet in balans is...
Pas als je er echt op gaat letten, kun je hem counteren, maar dankzij dit filmpje ga je dit echt veel vaker zien.
Ik heb al gevlogen met de Heavy Bomber. Heerlijk ding met een goede crew. Heb er nog niet mee gevlogen in een normale map na de laatste patch, dus dat moet ik nog uit gaan proberen.
Maar andersom ; Op de grond ben ik 9 van de 10x support. En ik ben dan zo een lul die continu de vliegtuigen in de gaten houdt. En zeker als ik een heavy bomber in de verte zie dan check ik eerst mijn surroundings en check ik waar vandaan ik evt. geraakt kan worden. Vervolgens kijken vanaf waar ik hem het langst onder vuur kan houden (met de bipod uiteraard) en gaan. Ik deed dat al pre-patch, en na de laatste buff zal ik er nog meer op gaan letten.
On a side-note. Feest! Want mijn Elite Controller is zojuist binnen gekomen kreeg ik door van het "thuisfront"
OMG, ik moest gelijk terugdenken aan het (rampjaar) 2001 Dance Valley! Daar vloog volgens mij (kan t niet goed herrineren) een WW2 B17 over en die strooide bloemen uit over het hele festival terreinReefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:05:
Zoals MRE al zei, wat moeten ze dan? Met bloemetjes gooien?

Kan t videootje niet meer vinden

Ooo gelukkig haha. Dat zal wel alleen bij air assault zijn dan.Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:05:
[...]
Ho ho, voor zover ik weet is het enkel bij Air Assault. Ik heb nog geen een "normale" map gespeeld sinds Stutterfield. En gisteren ook enkel Air Assault gespeeld eigenlijk
Zo. Dat was mijn allereerste Dance feest! Mooi feestje. Beetje jammer van het einde. Onderkoeld geraakt toen.... Maar goed. Maar waren dat B-17's jôh? Dat had ik geeneens door toenpoor Leno schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:25:
[...]
OMG, ik moest gelijk terugdenken aan het (rampjaar) 2001 Dance Valley! Daar vloog volgens mij (kan t niet goed herrineren) een WW2 B17 over en die strooide bloemen uit over het hele festival terrein![]()
Kan t videootje niet meer vinden
Maar dat hebben ze meerdere jaren gedaan hoor! Vond het maar irritant. Had ik inene een bloemetje in m'n bier
Hahaha hilarisch dat we daar toen beiden warenReefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Zo. Dat was mijn allereerste Dance feest! Mooi feestje. Beetje jammer van het einde. Onderkoeld geraakt toen.... Maar goed. Maar waren dat B-17's jôh? Dat had ik geeneens door toenMaar goed. Ik was nog te flabbergasted van het hele gebeuren gezien het m'n eerste échte feest ooit was. 90.000 man in Spaarnwoude is geen goed idee in ieder geval.....
Maar dat hebben ze meerdere jaren gedaan hoor! Vond het maar irritant. Had ik inene een bloemetje in m'n bier

Heb t uitgezocht, er vlogen toen een aantal ww2 vliegtuigen over, maar de bloemen werden kennelijk door een helicopter uitgestrooid.
Ja het was zo vaag om te zien joh, de bussen reden s'ochtends al niet vanwege vernielingen dus er liepen kilometers kolonnes van mensen door de hitte in de weilanden richting t terrein.
Iedereen zei dat we 'er bijna' waren.. Het bleek een wandeling van meer dan een uur.. en na 10 minuten al kwamen we een kerel tegen.. die helemaal van t padje heen en weer aan t rennen was, tegen die iedereen een fijn feest wenste en dat we er bijna waren hahaha die heeft t nooit gehaald volgens mij

En inderdaad de onderkoelingen

Wij waren ook maar na t feest begonnen met lopen langs de snelweg, maar na 5 minuten hoorden we getoeter en stopte een auto.. Bleek een vriend te zijn die iedereen kwijt was (mobieltjes waren 'nieuw') dus we konden mee terug rijden!!
Volgende dag op t nieuws zagen we wat er gebeurd was

(en tot slot is een vriend nog afgezet bij een tankstation. Hij wilde kaugom kopen voor 2,- en achteraf bleek dat 200,- was aangetikt op de pinautomaat.. nooit terugekregen

Mooie tijden

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 27-02-2018 15:17 ]
Oh ja. Helicopters inderdaad. De vliegtuigen kon ik me al niet meer herrineren. Maar we zaten ook veel in de tenten. Junkie XL
Tiësto toendertijd
Yoji Biomehanika
Lab-4
Tom Harding 
Een B-17 had me écht wel bijgebleven zeg maar
Ik liep toen ook terug maar toen begonnen mensen allemaal tegen de bussen aan te rammen. één stond zelfs in de fik (knap met al die regen
). Toen maar begonnen met lopen. Nou, rond 3 uur s'nachts liepen we nog. Toevallig had ik al een mobieltje (Nokia 6310 toendertijd? Of die kleine blauwe) maar die was helemaal door weekt geraakt dus kon er niets meer mee.
Letterlijk een week ziek thuis gelegen daarna.... Maar, Sindsdien wel een dance fanaat! Begonnen met draaien, fotograferen etc. etc.
Maar goed. Ehhh. Gaan beetje te offtopic afgezien van de vliegtuigen
Een B-17 had me écht wel bijgebleven zeg maar
Ik liep toen ook terug maar toen begonnen mensen allemaal tegen de bussen aan te rammen. één stond zelfs in de fik (knap met al die regen
Letterlijk een week ziek thuis gelegen daarna.... Maar, Sindsdien wel een dance fanaat! Begonnen met draaien, fotograferen etc. etc.
Maar goed. Ehhh. Gaan beetje te offtopic afgezien van de vliegtuigen
[ Voor 4% gewijzigd door Reefun op 27-02-2018 15:27 ]
Maar er vlogen weldegelijk ww2 bommenwerpers over! Dat je die niet gezien hebt?? De bloemen werden alleen door de choppers gedaanReefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:27:
Gaan beetje te offtopic afgezien van de vliegtuigen![]()
Ja maar die heb ik dan niet gezien. Wellicht zat ik toen net in een tent ofzo geen idee.poor Leno schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:29:
[...]
Maar er vlogen weldegelijk ww2 bommenwerpers over! Dat je die niet gezien hebt?? De bloemen werden alleen door de choppers gedaan
De B-17's hebben een machtig geluid en gevoel als je er vlakbij staat
Andere helicopters "voel" je ook wel. Alleen doordat die doorgaans maar 1 set wieken welke ook dunner zijn, is dat "bass" gevoel aanzienlijk lager. Dan voel je het amper.
Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.