Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Haha ja

@Reefun
En wat de Hellriegel betreft.. Ik ben er vanaf t begin mee gaan spelen omdat ik t een vet wapen vond. Soort kruising tussen een Maxim en een Tommygun (Chicago typewriter stijl)..

Ik heb eindelijk eens geluk, want ik speel graag alleen met wapens die ik vet vind, niet omdat ze goed zijn, en die zijn 99,9% van de keren crap in spellen die ik speel :/

En vervolgens is het een wapen die 7474646783 nerfs al heeft gehad :(

poor Leno wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:30 (3%)

De hellriegel vind ik eerlijk gezegd geeneens in het spel passen. Of welke SMG dan ook welke je praktisch alla CoD gewoon kan sproeien met relatief goede accuracy. Maar goed ach. De hellriegel zit er nu eenmaal in uiteindelijk. Heb er zelf getracht mee te spelen als Assault zijnde (om de defensive variant vrij te spelen) maar ik hou toch meer van de LMG's (support is dan ook mijn meest gespeelde kit).

Maar goed. Ik ben dan ook iemand die niet volop rushed en continu "run-and-gun". waarschijnlijk ook de reden waarom ik een schurft hekel aan de Assault class heb. Pre-patch kon ik nog prima mee komen CQB met de M1917, maar tegenwoordig gaat hij alle kanten op met hipfire. En dan ook cht alle kanten op. Niet eens remotely in de buurt van je crosshair.

Dus zeker na de laatste patch laat ik mooi de assault guys voorop rennen. Ik zoek wel een mooie vantage point, gooi smoke voor je cover en geef je supressive fire (zodat de vijanden dus ook niet kunnen healen met medcrates). Ik zorg ervoor dat ik 10 mortar shells binnen korte tijd bombardeer op grote groepen vijanden. Eerst een mortar plaatsen. 30 seconden wachten. Smoke erop. Ammo crate ernaast. Mortars vuren. Tegen de tijd dat ze op zijn kun je een tweede plaatsen (y)

Tenzij er een vliegtuig vrij is natuurlijk :+

Zin om weer te spelen O+ Maar ook zin in Terraria... Keuzes keuzes.....
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:20:
De hellriegel vind ik eerlijk gezegd geeneens in het spel passen. Of welke SMG dan ook welke je praktisch alla CoD gewoon kan sproeien met relatief goede accuracy. Maar goed ach. De hellriegel zit er nu eenmaal in uiteindelijk. Heb er zelf getracht mee te spelen als Assault zijnde (om de defensive variant vrij te spelen) maar ik hou toch meer van de LMG's (support is dan ook mijn meest gespeelde kit).

Maar goed. Ik ben dan ook iemand die niet volop rushed en continu "run-and-gun". waarschijnlijk ook de reden waarom ik een schurft hekel aan de Assault class heb. Pre-patch kon ik nog prima mee komen CQB met de M1917, maar tegenwoordig gaat hij alle kanten op met hipfire. En dan ook cht alle kanten op. Niet eens remotely in de buurt van je crosshair.

Dus zeker na de laatste patch laat ik mooi de assault guys voorop rennen. Ik zoek wel een mooie vantage point, gooi smoke voor je cover en geef je supressive fire (zodat de vijanden dus ook niet kunnen healen met medcrates). Ik zorg ervoor dat ik 10 mortar shells binnen korte tijd bombardeer op grote groepen vijanden. Eerst een mortar plaatsen. 30 seconden wachten. Smoke erop. Ammo crate ernaast. Mortars vuren. Tegen de tijd dat ze op zijn kun je een tweede plaatsen (y)

Tenzij er een vliegtuig vrij is natuurlijk :+

Zin om weer te spelen O+ Maar ook zin in Terraria... Keuzes keuzes.....
Ik ben t met je eens (beetje).. de Hellriegel had daarentegen wel mooi in de Apocalypse DLC gepast, qua prototype wapens.. Maar zoals ik al zei, ik heb een keer geluk *O*

Ik vind t juist heerlijk om vooruit te stormen en te raggen
(En dan boos worden omdat ik als eerste word afgeschoten en geen backup heb van mn team _O- )

Ik leef meestal bij dit principe >:)

Tot frustratie soms van squadmaatjes die klagen dat ik altijd in combat of gewond ben, zodat ze niet kunnen spawnen :X

-

PS: oh god wat hb ik zin in een WW2 Battlefield :o

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22:07
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:20:

x2, de laatste tijd is het echt een puinhoop met aimen, als de eerste kogel niet raak is gaat alles ernaast. terwijl ik er toch echt wel op mik. Is de eerste kogel raak dan gaat de rest ook goed. Ze hebben flink met de instellingen liggen klote. Dit is ook bij de Hellriegel. Als je aan het schieten bent, en je word geraakt gaat het wapen alle kanten op... :X :(
CURRAHEEEEEEEEEEEEE!! Band of Brothers... prachtige serie.

Kijk, Dat je naar voren rushen leuk vind. Dat is je 'goed recht'. Maar je hebt naar voren rushen.... en je hebt NAAR VOREN RUSHEN.

De fout welke de meeste spelers maken is dat ze recht op hun doel af gaan zonder verder te denken. Niet continu van cover naar cover gaan (want ja, dan doe je er langer over). Geen gebruik maken van de "peek over" mogelijkheid met het mikken (en dan dus ook snel achter cover kunnen komen indien beschoten). Controleren geen hoeken. Ze "slicen the pie" niet. FYI, Met slice the pie bedoel ik dan dit ;

Ideaal gezien dien je met 2 personen een gebouw in te gaan. De een gaat dan naar rechts naar binnen en de ander naar links. Maar goed, zulke 'in-depth' tactics zul je niet gauw tegen komen in public matches.

Maar, toegegeven, dit 'probleem' zie je in lle shooters terug. Goed, wellicht wat minder in bijv. Rainbow Six Siege of ArmA en soort gelijke spellen. Maar in iedere FPS game welke ik de laatste jaren heb gespeeld zie ik hetzelfde gedrag terug.

Spawn, Rush rush rush, sproeien, dood gaan, spawn, rinse, repeat. En vervolgens klagen dat het spel zo k*t is... 8)7

En nog n van de belangrijkste dingen, om maar in WW2 thema te blijven, DISPLACE! (Saving Private Ryan, laatste battle). Niet te lang op dezelfde plek blijven hangen. Zodra je gespot bent van ver of meerdere vijanden heb afgeschoten, zoek een andere vantage point als aanvaller. Als verdediger heb je wat meer mogelijkheden daar je doorgaangs makkelijke(re) killzones kunt creeren.

• Racer89
@Reefun we gaan geen oorlog voeren, het moet wel een spel blijven :9 Ik houd ook niet zo van het afwachten. Ik ren het liefste ook door en begin te schieten. Als ik dan dood ga gewoon weer opnieuw hahaha.

Vind Helgioland wel leuk, vooral met de boten ( kanonnen ). gisteren een hele rond geen ene keer op de grond geweest volgens mij haha.
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:57:

Spawn, Rush rush rush, sproeien, dood gaan, spawn, rinse, repeat. En vervolgens klagen dat het spel zo k*t is... 8)7
Nee dat doet @Jeroenimoes :>

Ik ben its voorzichtiger.. Dan zit ik om een hoekje te wachten/schuilen, komt hij ff met 200km/u voorbij gedenderd en wordt dan neergeschoten _O-

Maar zonder gekheid, ik heb helemaal t geduld niet om ergens op mn buikje te liggen of van een afstandje te gaan wachten :)

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07-06 12:04
Gaan er vanvond nog mede tweakers spelen? Wellicht een potje operations?

• larsbeumer.apd
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-06 21:21
quote:
poor Leno schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:13:
[...]

Ik ben its voorzichtiger.. Dan zit ik om een hoekje te wachten/schuilen, komt hij ff met 200km/u voorbij gedenderd en wordt dan neergeschoten _O-

Maar zonder gekheid, ik heb helemaal t geduld niet om ergens op mn buikje te liggen of van een afstandje te gaan wachten :)
Ik heb dat geduld ook helemaal niet, en ben eigenlijk ook niet zo van Bellyfield 1. Maar, vanmiddag toch even die M1917 geprobeerd met bipod, ging toch aardig goed. Zeker in samenwerking met die n00b-mortar met spotflares.

Je gaat in ieder geval minder vaak dood als je een beetje afwachtender speelt haha.

• Jeroenimoes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:00

Jeroenimoes

Moderator Spielerij

noine noine!

Topicstarter
quote:
[...]

Zo niet waar. Ik ben juist vaker de voorzichtige speler. Wat jij omschrijft zijn situaties waarin ik op je spawn als je ergens midden of achter de linies zit. Dan mis ik overzicht omdat ik dat zelf niet heb opgebouwd. Ik vergeet dan eerste te vragen wat je aan het doen bent.

FT-17 FTW!

Haha true, maar ga er maar gewoon vanuit dat als ik ergens achter zit te schuilen, dat het niet voor niets is :D
quote:
[...]

Op je buik liggen heeft ook niet heel veel nut. Dit omdat je een vrij gemakkelijke target bent en je kunt niet snel achter cover ;)

Wellicht bij Amiens of St. Quentin Scar in het dorpje dat het nog kan werken. Maar zelfs daar doe ik dan liever een limpet charge op een van de huizen en ga vanaf daar schieten met de bipod op een kapot geschoten muur.

Bedenk ook dat ik afgezien van de Turning Tides mappen enkel Operations speel. Dus je moet f voorwaarts f verdedigen. Je krijgt hoe dan ook killzones. Als verdediger, waarom zou ik naar voren rushen? Als ik ervoor kan zorgen dat de objectives leeg blijven is dat goed genoeg. Aanvallend gezien kan ik ervoor zorgen op goede vantage points dat de verdedigers geen kans krijgen om een LMG op een bipod neer te zetten door continu supressive fire te te geven.

Het is dus niet zozeer "afwachtend" spelen maar simpelweg tactisch spelen.
quote:
larsbeumer.apd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:16:
[...]

Ik heb dat geduld ook helemaal niet, en ben eigenlijk ook niet zo van Bellyfield 1. Maar, vanmiddag toch even die M1917 geprobeerd met bipod, ging toch aardig goed. Zeker in samenwerking met die n00b-mortar met spotflares.

Je gaat in ieder geval minder vaak dood als je een beetje afwachtender speelt haha.
Je gaat beduidend minder vaak dood als je tactischer speelt. Denk je dat ze tijdens WW1 ook continu rushde? Nee.

Ok goed, er zijn wel vele charges uitgevoerd (welke miserabel afliepen) maar dat even terzijde :+

Maar goed ach. H. Zo lang iedereen maar lol heb denk ik maar zo.

En trouwens :D @ n00b-mortar. Weet je wat pas n00b is? Dat er 5 + mensen op dezelfde plek zitten welke je vervolgens met 1 tot 3 mortar shells allemaal tegelijk kunt pakken ;)
De mortar lijkt wellicht n00b doordat je "easy-kills" ermee kunt maken. Maar hij wordt bijna nooit echt goed gebruikt. Meeste mensen vuren gewoon de een na de ander. Of gebruiken de smokes niet bijv.

• larsbeumer.apd
quote:
[...]

Je gaat beduidend minder vaak dood als je tactischer speelt. Denk je dat ze tijdens WW1 ook continu rushde? Nee.

Ok goed, er zijn wel vele charges uitgevoerd (welke miserabel afliepen) maar dat even terzijde :+

Maar goed ach. H. Zo lang iedereen maar lol heb denk ik maar zo.

En trouwens :D @ n00b-mortar. Weet je wat pas n00b is? Dat er 5 + mensen op dezelfde plek zitten welke je vervolgens met 1 tot 3 mortar shells allemaal tegelijk kunt pakken ;)
De mortar lijkt wellicht n00b doordat je "easy-kills" ermee kunt maken. Maar hij wordt bijna nooit echt goed gebruikt. Meeste mensen vuren gewoon de een na de ander. Of gebruiken de smokes niet bijv.
Niet mee eens. Ik heb het over afwachtend, dat wil zeker niet altijd tactisch zeggen. Bovendien betekent rushen ook zeker niet altijd ontactisch. Plus dat dit nog steeds een arcade game is, geen milsim of iets. Dus of ze dat in WW1 ook deden maakt vrij weinig uit in-game.

En voir wat betreft de mortar, ik heb gewoon een hekel aan het feit dat iemand rustig achterin kan zitten en dom om een minimapje een plek aanklikt, en daarmee kills kan halen. Tuurlijk, je zou de mortar ook voor smokecovers of iets kunnen gebruiken, maar ook dat past niet bij mijn speelstijl. - ik word beschoten- "ho! Wacht even, even m'n mortar voor een smokescreen pakken zodat mijn teammates om kunnen lopen en hem flanken." Ten eerste, hoe tof dat ook klinkt, gebeurt nooit. Ten tweede, ik knal 'm dan liever zelf af en volgens mijn kd gaat dat vaak prima.

larsbeumer.apd wijzigde deze reactie 15-02-2018 09:58 (4%)

quote:
Reefun schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:51:
[...]

Op je buik liggen heeft ook niet heel veel nut. Dit omdat je een vrij gemakkelijke target bent en je kunt niet snel achter cover ;)
Joh, leg dat ff uit tegen die talloze gastjes die op hun buik liggen met de OP LMG bipods sinds TTK2 :(

Word er echt helemaal gaar van. Dat heeft 'dropshotten' ook weer helemaal een ding gemaakt :F

De patch heeft van de support class een nog meer campende in een hoekje liggende class gemaakt.
quote:
larsbeumer.apd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Niet mee eens. Ik heb het over afwachtend, dat wil zeker niet altijd tactisch zeggen. Bovendien betekent rushen ook zeker niet altijd ontactisch. Plus dat dit nog steeds een arcade game is, geen milsim of iets. Dus of ze dat in WW1 ook deden maakt vrij weinig uit in-game.

En voir wat betreft de mortar, ik heb gewoon een hekel aan het feit dat iemand rustig achterin kan zitten en dom om een minimapje een plek aanklikt, en daarmee kills kan halen. Tuurlijk, je zou de mortar ook voor smokecovers of iets kunnen gebruiken, maar ook dat past niet bij mijn speelstijl. - ik word beschoten- "ho! Wacht even, even m'n mortar voor een smokescreen pakken zodat mijn teammates om kunnen lopen en hem flanken." Ten eerste, hoe tof dat ook klinkt, gebeurt nooit. Ten tweede, ik knal 'm dan liever zelf af en volgens mijn kd gaat dat vaak prima.
Er is niets mis met 'afwachtend' spelen als je verdedigt met Operations. De aanvallers moeten naar de objectives toe. Dus ze komen sowiesow wel.

En natuurlijk hoeft rushen niet automatisch ontactisch te zijn. Maar dat is het doorgaans dus wl. Kijk maar aan het begin van een match hoe mensen als een kip zonder kop overal naar toe rushen. Natuurlijk is dat te begrijpen bij bijv. Conquest om z.s.m. objectives over te nemen. Maar heb het meer zodra er contact is gemaakt met de vijand.

Wat betreft de mortars. Je hoort ze aankomen n ziet ze aankomen. Ze hebben een typisch geluidje. PLUS, Je hoort je teamgenoten automatisch schreeuwen "INCOMING MORTAR" of "ARTILLERY FIRE". Je zou het dus prima kunnen ontwijken als je er maar goed genoeg op let.

En toegegeven. Met een mortar smoke screens geven zodat teamgenoten kunnen flanken n dat daadwerkelijk doen. Dat gebeurd niet heel vaak nee. Ik zie mezelf dan als een 'good-boy' om alsnog die smoke te leveren. Maar als support zijnde heb ik altijd smokes bij me. Dus in totaal heb je dan 4 smokes als je n mortar erbij rekent.

Ik speel al sinds BF3/4 op deze manier als support/ammo guy. En mijn K/D blijft doorgaans ruim voldoende ;

(Side-note, Infantry K/D is 1.81)

Maar goed. Dat is ook het mooie van Battlefield. Iedereen heeft zo zijn eigen speelstijl. Uiteindelijk is er niets "mis" met welke speelstijl dan ook. Iedereen speelt toch uiteindelijk op zijn of haar eigen manier. En als er mensen tussen zitten die het leuk vinden om gewoon rushen, spray-n-pray en continu dood te gaan/respawnen, dan moeten ze dat vooral doen :+
quote:
poor Leno schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:16:
[...]

Joh, leg dat ff uit tegen die talloze gastjes die op hun buik liggen met de OP LMG bipods sinds TTK2 :(

Word er echt helemaal gaar van. Dat heeft 'dropshotten' ook weer helemaal een ding gemaakt :F

De patch heeft van de support class een nog meer campende in een hoekje liggende class gemaakt.
Het "dropshotten" was altijd al een ding. Dat is al sinds de allereerste Battlefield zo (en nog erger gemaakt door de vele CoD spelers waarbij "dropshotten" bijna door iedereen gedaan wordt).

Als iemand dat in CQB doet en jij bent een assault, dan zou je de upperhand moeten hebben. Degene die dat doet is immers een sitting duck en zou je zo af moeten kunnen maken met een headshot.

Plus, Zodra je naar de grond gaat duurt het nog een seconde of twee voordat de bipod echt uitgezet is. Verder, als ze al schietend naar de grond gaan wordt de bipod niet uitgezet en wordt de spread onhandelbaar. Je dient altijd even niet te schieten voordat de bipod wordt uitgeklapt.

Daarnaast ; Als er al iemand met een uitgeklapte bipod zit dan is het juist de bedoeling dat hun de "upperhand" hebben. Dat is nog letterlijk door DICE aangegeven in de patch notes ook nog volgens mij.

Nog een laatste dingetje ; Sinds TTK2 is de bipod generfed. Je krijgt nu meer verticale recoil met de bipod dan voorheen. En al helemaal bij de eerste paar kogels.
Maar goed, daarin tegen hebben ze wel een kleine damage buff gehad dus dat heft mekaar weer op daar je ook met een LMG minder kogels nodig heb om iemand neer te leggen. Zelfde geldt trouwens ook voor vliegtuigen. Zeker fighter planes kan je nu binnen 20 sec. neer krijgen (mits al je kogels daadwerkelijk raken) :+
@Reefun

Ik heb t niet over op een paar meter afstand. Maar gewoon als ze zien dat er van een afstandje mensen aankomen: hop op t buikje en de laserbeam gebruiken.

Vooral op Achibabab is t k#t want ze liggen overal in die gangetjes te spammen.
quote:
poor Leno schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:27:
@Reefun

Ik heb t niet over op een paar meter afstand. Maar gewoon als ze zien dat er van een afstandje mensen aankomen: hop op t buikje en de laserbeam gebruiken.

Vooral op Achibabab is t k#t want ze liggen overal in die gangetjes te spammen.
Kijk. Dat zijn de mensen die tactisch spelen dan. Daar is de LMG voor bedoeld. Killzones creren. Suppresive fire. Belagen met een regen van kogels. Dat is het doel van een LMG. Of heb je niet opgelet bij Band of Brothers / Saving Private Ryan? :+

Nee maar serieus. De enige manier dat je echt kunt counteren op afstand is smokes! Als ze je niet kunnen zien, hebben ze ook minder kans om je te raken.

Reefun wijzigde deze reactie 15-02-2018 10:43 (4%)

• larsbeumer.apd
quote:
Reefun schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Nee maar serieus. De enige manier dat je echt kunt counteren op afstand is smokes! Als ze je niet kunnen zien, hebben ze ook minder kans om je te raken.
Geldt dat niet altijd? "Als ze je niet kunnen zien, hebben ze minder kans je te raken?" Dus dan maar non-stop smokes gooien, yes!
quote:
larsbeumer.apd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Geldt dat niet altijd? "Als ze je niet kunnen zien, hebben ze minder kans je te raken?" Dus dan maar non-stop smokes gooien, yes!
Hehe. Ja, Daar heb je dan ook weer gelijk in :+

Als ik naar voren push als support zijnde gooi ik eerst een smoke verderop. Ammo crate. Wacht tot ik bijna de 2de smoke weer terug heb. Gooi een tweede smoke voorbij de eerste smoke, ren naar de tweede smoke plek, gooi weer een ammo crate neer om nog een smoke te krijgen, gooi die alvast, wacht tot nog een smoke etc. etc.

Op die manier heb ik al zo vaak objectives overgenomen zonder ook maar een schot te lossen :D :D

Plus, als support zijnde kun je bovenop een objective zitten/liggen. smoke op jezelf. crate erbij en iedere keer als je weer 2 smokes heb 1 smoke recht onder je gooien zodat je altijd smoke om je heen heb. Als je vervolgens dan op de grond ligt en ADS kun je nog wel ets door de smoke heen zien (dus mikken op de plekken waarvan de meeste vijanden vandaan knnen komen). Let wel, zodra je begint te schieten zien ze jouw 'tracers' heel duidelijk door de smoke heen.

Dezelfde aangegeven smoke techniek kun je ook gebruiken samen met limpet charges. Je weg naar de vijanden smoken en dan een limpet gooien (liefst onderin een trap van een huisje). Prachtig vind ik dat altijd. Voel me dan net Batman :+

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22:16
Mooimooi. Hartstochtelijke tactische support spelers, daar zijn er niet veel van. Ik speel graag scout maar als ik in een pot terecht kom zonder supports (of mafklappers zonder ammo) in mijn team houdt het werk voor mij een beetje op en ga ik ook maar medic lopen net als de rest. Spotflares en smoke zijn zo essentieel om ennemies te verrassen. De twee flares waarmee je spawnt zijn echt te weinig. Het staat in geen verhouding met de explosive load-out van bijvoorbeeld assault.
quote:
Reefun schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Als ik naar voren push als support zijnde gooi ik eerst een smoke verderop. Ammo crate. Wacht tot ik bijna de 2de smoke weer terug heb. Gooi een tweede smoke voorbij de eerste smoke, ren naar de tweede smoke plek, gooi weer een ammo crate neer om nog een smoke te krijgen, gooi die alvast, wacht tot nog een smoke etc. etc.
Dude, *9 letters*.. tegen die tijd heb ik al 3 vlaggen gecapped, 20 enemies omgelegd en een tank opgeblazen :>
quote:
poor Leno schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Dude, *9 letters*.. tegen die tijd heb ik al 3 vlaggen gecapped, 20 enemies omgelegd en een tank opgeblazen :>
Hhmmhmm :)

Ik heb trouwens nog een screenshot van jou gevonden tijdens je vlieg acties! ;

:+ :>

Nah gekkigheid. Zat door deze site heen te bladeren ;

https://rarehistoricalphotos.com/category/ww1/

Reefun wijzigde deze reactie 15-02-2018 12:54 (10%)

• Easymongo
Ha, ze hebben ook een foto van mij nadat ik weer eens na een spawn foutje eindig als volkomen nutteloze rear gunner clown.

https://4.bp.blogspot.com..._of_WW1%2B%25287%2529.jpg

Hier heb ik zojuist de munitietrommel naar de vijand gegooid. Met nog wat scheldwoorden er achteraan. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond de out of bounds waar we dadelijk naartoe vliegen.

Easymongo wijzigde deze reactie 15-02-2018 13:41 (26%)

quote:
Easymongo schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:35:
Ha, ze hebben ook een foto van mij nadat ik weer eens na een spawn foutje eindig als volkomen nutteloze rear gunner clown.

https://4.bp.blogspot.com..._of_WW1%2B%25287%2529.jpg

Hier heb ik zojuist de munitietrommel naar de vijand gegooid. Met nog wat scheldwoorden er achteraan. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond de out of bounds waar we dadelijk naartoe vliegen.
Sorry to burst your bubble... maar dat is geen machinegeweer maar een fototoestel. Vandaar dat je geen reet raakt als reargunner :+

Nee maar serieus. de caption van deze foto is ;
quote:

A soldier poses with a Hythe Mk III Gun Camera during training activities at Ellington Field, Houston, Texas in April of 1918. The Mk III, built to match the size, handling, and weight of a Lewis Gun, was used to train aerial gunners, recording a photograph when the trigger was pulled, for later review, when an instructor could coach trainees on better aiming strategies.
Opzich nog best een leuk idee voor de reargunner. Een secondary 'wapen' als camera welke hetzelfde werkt als het spotten met de standard bomber!

Reefun wijzigde deze reactie 15-02-2018 14:09 (6%)

• Easymongo
Ah, ik vond het al zo'n raar Lewis-achtig ding. Met een camera zou ik me in ieder geval nog enigszins nuttig hebben kunnen maken.
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:15:
Crap dude. Dat is echt bizar veel hellriegel kills.... *zucht* ;)

Maar als we met stats gooien.... Met de Attack Plane sta ik op de 5de plek van Nederland met 8063 kills. 1 plek onder MRE, die heeft 10754 kills.
Die stats zeggen niks. Ik beschouw jouw als de (veel) betere piloot van ons tween. Dat ik boven jou sta is een vertekend beeld denk ik (niet in verdiept, boeit me niet zo). Volgens mij heb ik veel meer tijd nodig gehad voor die kills dan jij als je het echt wil gaan vergelijken.

Ook even die pic voor mij ingesteld: LOL, hoe verrassend ;)

En over n00b wapens gesproken. In BF3 en BF4 was ik de koning van de M320/GP20 Grenade launcher. Op gevoel alles en iedereen raak schieten. Toch kreeg ik zoooovveeeeeeel haat berichten dat ik een M320 n00b was. Maar goed, het domme volk snapt niet dat het veel moeilijker is om iets met 1 schot vanuit een M320 te raken dan met een SMAW of RPG. Met andere woorden, parabool versus rechte lijn. Do the math.... Ben helaas mijn collectie m320 filmpjes kwijt. Dat je op gasten 100+ meter verder alleen hitmarkers krijgt met je assault rifle, ze achter een muurtje gaan liggen en dan ineens een M320HE shell in hun nek krijgen....Of denken dat ze in een huisje met een piepklein raampje veilig zijn op de 3e verdieping. :N

Ah, gevonden: https://www.twitch.tv/videos/46981815

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Beam: MRE-Inc

quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Die stats zeggen niks. Ik beschouw jouw als de (veel) betere piloot van ons tween. Dat ik boven jou sta is een vertekend beeld denk ik (niet in verdiept, boeit me niet zo). Volgens mij heb ik veel meer tijd nodig gehad voor die kills dan jij als je het echt wil gaan vergelijken.

En over n00b wapens gesproken. In BF3 en BF4 was ik de koning van de M320/GP20 Grenade launcher. Op gevoel alles en iedereen raak schieten. Toch kreeg ik zoooovveeeeeeel haat berichten dat ik een M320 n00b was. Maar goed, het domme volk snapt niet dat het veel moeilijker is om iets met 1 schot vanuit een M320 te raken dan met een SMAW of RPG. Met andere woorden, parabool versus rechte lijn. Do the math.... Ben helaas mijn collectie m320 filmpjes kwijt. Dat je op gasten 100+ meter verder alleen hitmarkers krijgt met je assault rifle, ze achter een muurtje gaan liggen en dan ineens een M320HE shell in hun nek krijgen....Of denken dat ze in een huisje met een piepklein raampje veilig zijn op de 3e verdieping. :N

[afbeelding]
Achja en als je bijna 40.000 kills met een wapen hebt, wordt het vanzelf OP omdat je het door en door kent. Geen enkele nerf kan daar echt verandering in brengen.. (of ze moeten de BTK met 3 omhoog gooien)
quote:
[...]

[afbeelding]
Ik zie je eerst 5 keer schieten waarvan 4 keer mis en vervolgens pakken met M320. Sure dat schot was mooi, maar het probleem zit wel degelijk in je aim :+

En wat jij met die M320 doet, doe ik met granaten. Een skill die met Call of Duty is geperfectioneerd. Dat je dood gaat bij het gooien van een granaat maar na een tijdje wel "enemy killed" ziet staan is de beste revenge. Vooral als het een anti-tank granaat was op een tank

Martinspire - PC, PS4, X1

quote:
Martinspire schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Ik zie je eerst 5 keer schieten waarvan 4 keer mis en vervolgens pakken met M320. Sure dat schot was mooi, maar het probleem zit wel degelijk in je aim :+

En wat jij met die M320 doet, doe ik met granaten. Een skill die met Call of Duty is geperfectioneerd. Dat je dood gaat bij het gooien van een granaat maar na een tijdje wel "enemy killed" ziet staan is de beste revenge. Vooral als het een anti-tank granaat was op een tank
Ha. CoD 4. Shipment. Grenade fest :D

Je had met CoD : WaW die perk dat je de timer kon 'resetten' en daardoor de grenaat makkelijker terug kon gooien. Ene kant wel jammer dat dat niet kan in BF1 want dat was pas revenge. Iemand doden met z'n eigen grenaat :D

DICE was er in een vroeg stadium wel mee bezig om in BF1 grenaten zo te krijgen dat je ze terug kan slaan met een schep. Enkel waren de effecten nog te onvoorspelbaar en/of niet leuk genoeg om het echt te implementeren. Beetje tennis spelen met grenaten had me wel leuk geleken :+

Maar inderdaad @MRE-Inc. Het probleem met je eerste schoten lag wel degelijk aan je aim trouwens. Maar ach. We hebben allemaal wel eens momenten van een tijdelijke verstandsverbijstering :+

En trouwens ;
quote:
[...]

Awwwhh O+

Reefun wijzigde deze reactie 16-02-2018 12:01 (14%)

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 08:16

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisterenavond voor het eerst uit frustratie uit een potje Operations gestapt.
Ik moest nog een paar 1000 punten om die nieuwe operation campagain te halen, en ik dacht ik doe nog een potje.
Uiteindelijk bestond mijn kant nog maar uit een mannetje of 6 tegen 20 man ofzo. Niet te doen en de eerste keer dat ik dat meemaak. Ik kon wel heel gemakkelijk in tanks spawnen, maar echt leuk spelen is het dan niet.

XBL: theArthurrrr

quote:
[...]

Echt jij bent net een vrouw martin. Alleen maar zeiken om te kunnen zeiken :9

Ik schiet op een afstand van pak hem beet 100m met een ump met korte loop op een bewegend target van 3mm groot. Ja logisch dat mijn schoten mis gingen. Maar als je mijn tekst GOED had gelezen en niet je eigen zeik interpretatie erop los gelaten had ;), dan had je begrepen dat de kern van mijn tekst over de M320 ging en dat ik daar van alles mee raak. NIET over mijn aim met assault rifles.
quote:
[...]
[martinspire-zeik-modus]

Granaten laten vallen is geen kunst aan, je had zeker die perk ook nog aanstaan in COD ? :o

[/martinspire-zeik-modus]
quote:
Ja soms doe ik ook een Sven Kramertje. Toegeven dat je niet de beste bent ;) Maar heb even snel gekeken op battlefield tracker. Zag dat jij voor jouw kills ruim 2 volle dagen minder nodig had. Als je dat om gaat rekenen dan ligt jouw Kill Per Minute flink hoger dan dat van mij. Nogmaals natte vinger werk van mijn kant, maar denk wel dat het zo is.

Misschien moeten we eens met ons 3-en in een squad. @Martinspire skilloze kills maken in zijn tank en wij skilloze kills maken in onze attack plane O-) O-) 8) :9

@MRE-Inc @Martinspire @Reefun

Echt zo jammer dat we niet een keer de PScrew tegen de XBcrew tegenover elkaar kunnen zetten :D
quote:
poor Leno schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:24:

Echt zo jammer dat we niet een keer de PScrew tegen de XBcrew tegenover elkaar kunnen zetten :D
Dat zou best wel lachen zijn. Wij zouden echter overklast worden gezien wij de enige 3 xbox spelers zijn in dit topic heb ik het idee. Dan spelen we tegen 3 squads vol met PS4 Tweakers, tegen 1 half squad Xbox spelers. De rest van ons team is hws toch weer met andere zaken bezig dat teamplay, dus dat wordt een walk over voor jullie :Y

Tevens kan @Martinspire niet zo goed tegen zijn verlies, dus die rage quit na 5 minuten omdat de rest van het team in zijn ogen niks doet O-)

Overigens had ik een PS4 met BF1. @Martinspire heeft ook een PS4 en hem kennende zal hij BF1 ook wel op de PS4 hebben. En @Reefun is ook zo'n game freak die vandaag of morgen nog wel een PS4 erbij haalt.

Het zou dus kunnen.....ooit.....

MRE-Inc wijzigde deze reactie 16-02-2018 13:31 (14%)

quote:

Dat zou z gaaf zijn ja O+ Maar niet alleen tgen elkaar maar ook mt elkaar natuurlijk! Maar helaas is dat een droom welke altijd een droom zal blijven ben ik bang.
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Overigens had ik een PS4 met BF1. @Martinspire heeft ook een PS4 en hem kennende zal hij BF1 ook wel op de PS4 hebben. En @Reefun is ook zo'n game freak die vandaag of morgen nog wel een PS4 erbij haalt.

Ik zie mezelf nog niet heel snel een PS4 Pro halen (normale wil ik dan niet daar ik meteen Horizon Dawn / Last of Us etc. in 4K (achtig) wil spelen dan) eerlijk gezegd. Wellicht als ik hem ooit goedkoop vandaan kan halen, maar zo lang hij meer dan 250,- kost ga ik hem nog niet halen. En ik ga no way Battlefield 1 ng een keer aanschaffen. Dit puur omdat ik nu de Elite Controller gewend ben met extra paddles aan de onderkant. Zonder die paddles kan ik echt geen BF meer spelen.... Zeker het vliegen wordt helemaal een handen twister anders 8)7

Plus ik vind de PS4 controller berhaupt gewoon ruk. Mijn broer heeft een PS4 en paar keer op gespeeld maar kan er simpelweg niet aan wennen.

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:48
@Reefun en andere elite controller bezitters, waar gebruiken jullie de flippers voor in bf?

Stefmeister wijzigde deze reactie 16-02-2018 14:15 (3%)

quote:
Reefun schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Dat zou z gaaf zijn ja O+ Maar niet alleen tgen elkaar maar ook mt elkaar natuurlijk! Maar helaas is dat een droom welke altijd een droom zal blijven ben ik bang.

[...]

Ik zie mezelf nog niet heel snel een PS4 Pro halen (normale wil ik dan niet daar ik meteen Horizon Dawn / Last of Us etc. in 4K (achtig) wil spelen dan) eerlijk gezegd. Wellicht als ik hem ooit goedkoop vandaan kan halen, maar zo lang hij meer dan 250,- kost ga ik hem nog niet halen. En ik ga no way Battlefield 1 ng een keer aanschaffen. Dit puur omdat ik nu de Elite Controller gewend ben met extra paddles aan de onderkant. Zonder die paddles kan ik echt geen BF meer spelen.... Zeker het vliegen wordt helemaal een handen twister anders 8)7

Plus ik vind de PS4 controller berhaupt gewoon ruk. Mijn broer heeft een PS4 en paar keer op gespeeld maar kan er simpelweg niet aan wennen.
Lol die PS4 controller is idd ruk ook zonder vergelijking met de Elite controller.

Ik gebruik de paddles niet meer. Nooit aan kunnen wennen. De verhoogde pookjes vind ik dan wel weer lekker. Ik houd BF1 redelijk basic qua settings anders zit ik bij de volgende BF game weer uren lang te kloten met de juiste instellingen.

@Stefmeister ik gebruik de paddles niet in BF1. Mijn vingers/handen moet ik dan in een voor mij niet-natuurlijke positie houden om te kunnen spelen. Ik kan daar niet aan wennen. Heb het wel geprobeerd en toen had ik een of 2 van die pookjes voor het droppen van bommen in de attack plane ingesteld en om medic crates snel te droppen. Een andere had ik ingesteld om in een vliegtuig snel om je heen te kunnen kijken.

quote:
[...]

Tevens kan @Martinspire niet zo goed tegen zijn verlies, dus die rage quit na 5 minuten omdat de rest van het team in zijn ogen niks doet O-)
Zetten we hem in een squad met @Jeroenimoes, kun je lachen >:)

(en een ereplekje voor mij :> )

@Reefun @MRE-Inc

Deze heb je voor de PS..

beiden hebben flippers geloof ik

En dan is deze er nog, van Hori

http://media.comicbook.com/2018/01/hori-1074209.jpeg

poor Leno wijzigde deze reactie 16-02-2018 14:14 (26%)

quote:
Stefmeister schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:57:
@reefun en andere elite controller bezitters, waar gebruiken jullie de flippers voor in bf?
quote:
Stefmeister schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:57:
@reefun en andere elite controller bezitters, waar gebruiken jullie de flippers voor in bf?
Ik heb 2 settings voor Battlefield 1. 1tje als ik infantry ben en de ander voor het vliegen.

Ik gebruik voor nu dan enkel de 2 langste (onderste) paddles. De bovenste paddles kan/kon ik niet aan wennen. Maar ik ga dat in de toekomst nog wel weer een keer proberen daar ik nog steeds wat knoppen tekort kom :D

Setting 1, Infantry :
Linker paddle : D-pad links
Rechter paddle : D-pad rechts

Op die manier kan ik snel switchen tussen gadgets zonder mijn duim van de thumbsticks af te halen. Zo geef ik snel ammo/med packs of switch ik snel tussen de trench periscope/syringe. 2x indrukken en ik switch weer naar mijn primary (scheelt me weer y indrukken en dus weer je duim van de thumbstick afhalen :+).

Setting 2, Vliegtuig :
Linker Paddle : LS (Dus het indrukken van je linker stick)
Rechter Paddle : Y
Linker stick : Uitgeschakeld (zodat ik niet continu naar achter kijk/free-look gebruik als ik spastisch de LS in druk :+).

De linker paddle zorgt er dan voor dat ik in 3rd person naar achteren kan kijken en in 1st person dat ik free-look modus kan gebruiken.

De rechter paddle kan ik dan vervolgens voor zorgen dat ik tijdens een bombing run, barrel run whatever snel tussen de main en secondary kan switchen. Wederom met de gedachtengang dat ik mijn duimen niet van de thumbsticks af hoef te halen (en dus kan vliegen/rollen tegelijkertijd met het wapen wisselen).

Ik zit eraan te denken om de 2 extra paddles alsnog bij te gaan zetten voor het vliegen en dan nog d-pad naar links (voor repair/spotflare) eraan toe te voegen en de ander voor de "startknop".

Ik heb sms het probleem dat als ik het scoreboard check voor vijandelijke vliegtuigen/piloten dat ik dan per ongeluk op X druk i.p.v. de "startknop". Dit wil ik dan hiermee gaan voorkomen.

Dit soort dingen zou ik dus met een PS4 controller simpelweg niet kunnen doen ;

Puur door het feit dat bij het wisselen van de wapens ik dan mijn duim van de rechterstick moet halen en daardoor mijn snelheid/momentum kwijt zou raken.

Plus, Rond kijken in 1st person terwijl je repaired is ook bijna niet te doen zonder paddles. Ik kijk altijd om me heen in 1st person als ik repair. Als ik dan niets zie switch ik weer terug naar 3rd person en kijk ik naar achteren.
quote:
Die zien er wel goed uit! Wellicht wel een idee mocht ik ooit een PS4 Pro in huis halen. Maar voorlopig blijf ik mijn vertrouwde Elite Controller O+

Reefun wijzigde deze reactie 16-02-2018 14:21 (9%)

• Stefmeister
Hehe dat spastisch (vooral de rechter) sticks in drukken is heel herkenbaar. Hoeveel keer ik mijzelf niet vervloekt heb om na 2 hits ipv de killshot een "air"knife te doen is niet meer te tellen. Hoewel de soms perongelijke melee kills wel een hoop goedmaken ;)
quote:
Stefmeister schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:25:
Hehe dat spastisch (vooral de rechter) sticks in drukken is heel herkenbaar. Hoeveel keer ik mijzelf niet vervloekt heb om na 2 hits ipv de killshot een "air"knife te doen is niet meer te tellen. Hoewel de soms perongelijke melee kills wel een hoop goedmaken ;)
Ik heb mijn controls qua bukken/melee anders staan. RS is bukken en B is Melee.

Gezien je vaker bukt dan melee gebruikt vind ik het zelf prettiger/handiger om de RS te gebruiken om te bukken. Dit zodat je, je raad het waarschijnlijk al, niet je duim van de thumbstick af hoeft te halen :)
Dat kan je trouwens gewoon bij je controls in BF1 (en BF3/4) aanpassen. Volgens mij moet je dan de solder sticks op "Legacy" of "Alternate" zetten.

Het spastisch ervan indrukken merk(te) ik alleen tijdens het vliegen. Dit omdat ik toch wel vrij grof met de thumbsticks bezig ben. Continu gasgeven/afremmen, rudders aanpassen etc etc.

• Stefmeister
Ja de legacy controls van bf4 vond ik lange tijd veel logischer maar na 300+ uur bf1 ben ik er nu wel ondertussen redelijk aan gewend. Ik wacht wel met smart op de nieuwe elite controllers voordat ik (eindelijk) van mijzelf deze mag/kan rechtvaardigen ;)
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Echt jij bent net een vrouw martin. Alleen maar zeiken om te kunnen zeiken :9

Ik schiet op een afstand van pak hem beet 100m met een ump met korte loop op een bewegend target van 3mm groot. Ja logisch dat mijn schoten mis gingen. Maar als je mijn tekst GOED had gelezen en niet je eigen zeik interpretatie erop los gelaten had ;), dan had je begrepen dat de kern van mijn tekst over de M320 ging en dat ik daar van alles mee raak. NIET over mijn aim met assault rifles.
Ik weet wat je kon raken met de M320 en ik snapte je punt ook wel, maar het viel me direct op ;)

Verder scheelt het een gadget als je geen nade-launcher nodig hebt maar gewoon granaten kunt gooien. Kun je meteen n shockpaddles n medbag meenemen (iets waar ik me nog wel eens aan stoorde dat je me niet kon helpen).

Het was dan wel weer handig voor het vernietigen van muurtjes en cover.

Het probleem van de UMP geef je mooi weer, maar overall is het niet onmogelijk om op die afstand iemand neer te schieten. Singleshot gaat je weinig helpen behalve dat je wat minder snel zonder ammo zit. Maar ook met minder kills imo.
quote:
Granaten laten vallen is geen kunst aan, je had zeker die perk ook nog aanstaan in COD ? :o
Haha. Alleen bij MW1 heb ik die een tijd gebruikt, maar meer omdat er toch geen boeiende andere perk voor in de plek was. Nee dit gaat om zelf gooien (en vaak voorkoken) en dan kills maken. Granaten zijn altijd aanwezig in de top van meest gebruikte wapens om te killen. Met 1400 kills in BF3 staat ie bv op plek 9. Liep er niet altijd mee. Bij COD staat ie waarschijnlijk rond plek 5.

Wel leuk verhaal: is allemaal begonnen met CoD World at War. Op studentenkamer met huisgenoten 4 player splitscreen doen met 1 of andere shotgun loadout. En als iemand dood was snel kijken waar ie spawnde zodat je een gekookte granaat op zijn bek kon gooien. Kleine map (Dome) gaf je de mogelijkheid dit vanaf vrijwel elk punt te doen. Daarom loop ik ook minder graag met smoke omdat ik weet dat ik met granaten best veel kan :P

En ook omdat ik weet wat je ermee kunt, haat ik overmatige nade-spam zoals al jaren in Battlefield zit, enorm :')
quote:
[...]

Misschien moeten we eens met ons 3-en in een squad. @Martinspire skilloze kills maken in zijn tank en wij skilloze kills maken in onze attack plane O-) O-) 8) :9
BF4 en BF3 waren zoveel leuker met tanks dan BF1. Al kun je ook nog wel goed domineren in dat ding, maar ze zijn te log om er leuk mee te spelen imo. Merk dat ik er toch minder vaak in ga zitten.
quote:

Ik kan gewoon een potje mee doen op de PS4. Heb er gewoon 1 staan, al weet ik niet of je in mn friendslist staat. MRE heeft zijn PS4 verkocht volgens mij, dus dat gaat niet meer lukken :P
quote:
[...]

Dat zou best wel lachen zijn. Wij zouden echter overklast worden gezien wij de enige 3 xbox spelers zijn in dit topic heb ik het idee. Dan spelen we tegen 3 squads vol met PS4 Tweakers, tegen 1 half squad Xbox spelers. De rest van ons team is hws toch weer met andere zaken bezig dat teamplay, dus dat wordt een walk over voor jullie :Y
Ik moet toch altijd al het team dragen, kan dit er ook nog wel bij :')
quote:
Het is de laatste maanden minder geworden hoor. Vooral ook omdat ik toch nog genoeg assignments te doen heb als het flut gaat. Rage-quitten doe en deed ik vrijwel nooit. In totaal maar een stuk of 10 keer gedaan in de 10 jaar dat ik op Xbox speel. Vink nog meevallen.
quote:
poor Leno schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:07:
[...]
Deze heb je voor de PS..

[afbeelding]

beiden hebben flippers geloof ik

En dan is deze er nog, van Hori

[afbeelding]
Ik ken ze wel, maar hoor vooralsnog dat ze van mindere kwaliteit zijn (of ik moet er 1 gemist hebben). Of ze kosten meteen 100+ euro. Ik vind een Xbox controller ook fijner werken. Kan ook niet wennen aan flippers van Elite controller, maar ik heb ze dan ook niet echt nodig (vlieg bv al nooit). Hij moet sowieso bedraad zijn, dus die Narcon valt alweer af. Die Hori lijkt aardig te voldoen maar met maar 6 uur gametijd (en dat is zelfs nog positief) is dat voor mij echt veel te weinig. Kortom: het blijft behelpen...

• To easy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:31
quote:
[...]

Mocht het zover komen dat xbox tegen ps4 kan met bf1 dan join ik je squad. Speel support met bar storm en ben onverslaanbaar in vooral rush en tdm :).

Wat ik mij af vroeg is waarom er zo weinig rush gespeeld word op de dlc's? Ik kan alleen rush op de classic maps spelen eigenlijk, want bij het joinen van rush op een van de dlc join ik vaak een server alleen of met 1 a 2 andere waar het na 5 minuten nog steeds zo is. Super irritant en erg tijd rovend al heb ik een one x.
quote:
To easy schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Mocht het zover komen dat xbox tegen ps4 kan met bf1 dan join ik je squad. Speel support met bar storm en ben onverslaanbaar in vooral rush en tdm :).

Wat ik mij af vroeg is waarom er zo weinig rush gespeeld word op de dlc's? Ik kan alleen rush op de classic maps spelen eigenlijk, want bij het joinen van rush op een van de dlc join ik vaak een server alleen of met 1 a 2 andere waar het na 5 minuten nog steeds zo is. Super irritant en erg tijd rovend al heb ik een one x.
Haha, top.... nog 1 plaats vrij in ons squad.

Sinds de Xbox One speel ik geen rush meer. Op de XBox360 met BF3 eigenlijk alleen maar rush omdat het toen nog 12vs12 was. Das een stuk makkelijker rush spelen. Helemaal als attackers. Met een goed squad kon je makkelijk het halve team van de tegenstander omleggen en de mcoms armen.

Met de komst van de X1 en PS4 werd het 32vs32 en op een volle rush server kon je als attacker eigenlijk nooit fatsoenlijk aanvallen omdat de overige squads soms gewoon niks deden (snipen op een afstand). Dan neem je het op tegen 3 squads van de verdedigende partij met je eigen squad.

• To easy
quote:
MRE-Inc schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:25:
[...]

Haha, top.... nog 1 plaats vrij in ons squad.

Sinds de Xbox One speel ik geen rush meer. Op de XBox360 met BF3 eigenlijk alleen maar rush omdat het toen nog 12vs12 was. Das een stuk makkelijker rush spelen. Helemaal als attackers. Met een goed squad kon je makkelijk het halve team van de tegenstander omleggen en de mcoms armen.

Met de komst van de X1 en PS4 werd het 32vs32 en op een volle rush server kon je als attacker eigenlijk nooit fatsoenlijk aanvallen omdat de overige squads soms gewoon niks deden (snipen op een afstand). Dan neem je het op tegen 3 squads van de verdedigende partij met je eigen squad.
Nee rush is nu ook gewoon 12 vs 12? Met bf1 begon ik met conquest wat ik ook erg leuk vind maar er is te weinig teamplay en ik wil nogal graag winnen. Nu 3 vrienden het ook sinds een half jaar spelen ben ik weer steeds meer rush gaan spelen, omdat je dan idd met 1 goede squad vaak wint en het een stuk leuker maakt.

Conquest speel ik vaak alleen en rush en operations met andere als je een goeie squad hebt.
Rush was nog leuk met BF3 op de X360 daar je niet heel veel beter had qua playercount.

Sinds de overstap naar de XB1 hoef ik enkel nog maar conquest (in het geval van BF4 of de Turning Tide mappen @ BF1) of Operations. Dat geeft veel meer het "Battlefield" gevoel voor mij.

TDM heb ik werkelijk waar nooit leuk gevonden. In welke FPS dan ook. Zelfs in de originele Unreal Tournament speelde ik liever Capture the flag :+

De "all-out-warfare" welke BF1/4 kan bieden is werkelijk waar brilliant O+

Echter kan ik voorlopig gn BF1 spelen. Goed, het kn wel. Maar met een "normale" controller spelen lukt me gewoon niet meer :( De LB van mijn Elite Controller is afgelopen Zaterdag afgebroken. Aangeschaft in Mei vorig jaar. En zal hem toch moeten gaan opsturen naar Microsoft waardoor ik hem weer een tijdje kwijt ben :( :( :(

Dus dat wordt maar Terraria de aankomende weken :+

Reefun wijzigde deze reactie 19-02-2018 09:48 (3%)

• Easymongo
Mijn Elite controller had een afgebroken USB-aansluiting. Via chat contact gezocht. MS gaf zonder veel omhaal aan dat ik een nieuwe zou krijgen als ik hem naar het support center opstuurde. Hetgeen geschiedde. In de tussentijd met de gewone controller gespeeld. De paddles miste ik het meest. Maar ik moet zeggen dat de soepele bediening van de sticks toch wel prettig vond. Met name de veerdruk van stick en button van de Elite is te zwaar naar mijn smaak.

Overigens bij het opsturen van de replacement ging het de eerste keer mis. Dat was in de periode van Kerst. Ik belde en ze zouden hem opnieuw sturen. Die was er vervolgens binnen twee dagen. Dus als je ook een replacement krijgt dan heb je die waarschijnlijk snel in huis.

• To easy
quote:
Reefun schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:48:
Rush was nog leuk met BF3 op de X360 daar je niet heel veel beter had qua playercount.

Sinds de overstap naar de XB1 hoef ik enkel nog maar conquest (in het geval van BF4 of de Turning Tide mappen @ BF1) of Operations. Dat geeft veel meer het "Battlefield" gevoel voor mij.

TDM heb ik werkelijk waar nooit leuk gevonden. In welke FPS dan ook. Zelfs in de originele Unreal Tournament speelde ik liever Capture the flag :+

De "all-out-warfare" welke BF1/4 kan bieden is werkelijk waar brilliant O+

Echter kan ik voorlopig gn BF1 spelen. Goed, het kn wel. Maar met een "normale" controller spelen lukt me gewoon niet meer :( De LB van mijn Elite Controller is afgelopen Zaterdag afgebroken. Aangeschaft in Mei vorig jaar. En zal hem toch moeten gaan opsturen naar Microsoft waardoor ik hem weer een tijdje kwijt ben :( :( :(

Dus dat wordt maar Terraria de aankomende weken :+
Klopt conquest enzo geven meer het hele pakket ervaring. Vind ik ook erg leip, maar als ik even geen zin heb in voertuigen dan is rush erg leuk vooral met een goede squad. Tdm is soms voor de afwisseling en ook best vermakelijk af en toe. Vond in bf4 die close quarter dlc ook erg vet voor de afwisseling.
quote:
Easymongo schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:16:
Mijn Elite controller had een afgebroken USB-aansluiting. Via chat contact gezocht. MS gaf zonder veel omhaal aan dat ik een nieuwe zou krijgen als ik hem naar het support center opstuurde. Hetgeen geschiedde. In de tussentijd met de gewone controller gespeeld. De paddles miste ik het meest. Maar ik moet zeggen dat de soepele bediening van de sticks toch wel prettig vond. Met name de veerdruk van stick en button van de Elite is te zwaar naar mijn smaak.

Overigens bij het opsturen van de replacement ging het de eerste keer mis. Dat was in de periode van Kerst. Ik belde en ze zouden hem opnieuw sturen. Die was er vervolgens binnen twee dagen. Dus als je ook een replacement krijgt dan heb je die waarschijnlijk snel in huis.
Mijn Elite Controller heeft mijn vrouw vanmiddag afgedropped bij een UPS Ophaalpunt. Ik hoop dan deze week een vervanging te gaan krijgen.

Inmiddels is er nog een controller "gesneuveld". Degene welke ik bij mijn XB1X heb gekregen. Die verliest om de haverklap de verbinding met de console. Hij werkt ansich nog wel maar als ik die nu ook meteen op stuur heb ik maar 2 controllers in totaal liggen hier. En dat voor 3 consoles in totaal hier :+ Dan zouden we niet meer met z'n drin tegelijkertijd Terraria kunnen spelen.

Dus ik wacht eerst tot ik mijn controller weer terug heb, dan stuur ik de XB1X controller pas terug. De UPS ophaal dingen zijn toch 30 dagen geldig, ik mag toch hopen dat ik mijn elite controller eerder terug krijg........

Al om al vind ik het maar naadje dat ik hem eerst moet opsturen voordat ik een nieuwe krijg. En dat voor een controller van 150,- 8)7

Vanavond toch maar proberen om BF1 te spelen op een 'plebs' controller gezien het toch wel jeukt....
quote:
To easy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Klopt conquest enzo geven meer het hele pakket ervaring. Vind ik ook erg leip, maar als ik even geen zin heb in voertuigen dan is rush erg leuk vooral met een goede squad. Tdm is soms voor de afwisseling en ook best vermakelijk af en toe. Vond in bf4 die close quarter dlc ook erg vet voor de afwisseling.
Als je met een goede squad bent dan is Rush wel leuk kan ik me voorstellen. Maar dan nog vind ik het te "magerig" als je bedenkt wat BF1 je kn bieden. Ik hou van de 64 spelers chaos O+ Ik hoop ook echt dat ze voor de nieuwe Battlefield ng meer spelers kwijt kunnen.

Zelf ben hou ik van de voertuigen. Dt is Battlefield in mijn ogen. Vliegtuigen, boten, tanks en alles er tussen in. Kom maar op O+

Op de PS3 had je toen MAG met 256 (!!) spelers. Maar, toegegeven, dat was dan beduidend minder qua gameplay. Maar met zoveel spelers is het ook lastig om dezelfde omgeving te krijgen zoals in BF1 of 4. Dan nog was het wel hl gaaf gedaan. Gewoon het idee dat je met zoveel spelers tegelijk bezig bent is al geweldig.

• Easymongo
quote:
Reefun schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:21:
[...]
Dus ik wacht eerst tot ik mijn controller weer terug heb, dan stuur ik de XB1X controller pas terug. De UPS ophaal dingen zijn toch 30 dagen geldig, ik mag toch hopen dat ik mijn elite controller eerder terug krijg........
Moet snel kunnen gaan. Zodra oude binnen is doen ze je replacement naar UPS. Die doet er dan 1 a 2 dagen over. In theorie. Dus maar een paar dagen 'onthouding'...
quote:
Easymongo schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:11:
[...]

Moet snel kunnen gaan. Zodra oude binnen is doen ze je replacement naar UPS. Die doet er dan 1 a 2 dagen over. In theorie. Dus maar een paar dagen 'onthouding'...
Ik hoop het! Ze zouden die paddles bij iedere controller moeten doen... Maar goed.

Iets anders, heeft iemand al eens geprobeerd om een 4K HDR video te uploaden naar YT? Mijn test video, welke in 4K HDR is opgenomen, krijg ik enkel nog maar tevoorschijn in 1080p max.

Heb nu dan een externe USB stick aangesloten zodat ik ruim een uur kan opnemen in 4K HDR. Vervolgens de USB stick in de laptop en uploaden via YT. Niets geen editen (vooralsnog niet) of wat dan ook. Maar dan krijg ik dit ;

Snap er niets van. Ik wou een aantal matches no-hud gaan opnemen. Puur omdat het een hele andere ervaring geeft..... Iemand?

*edit nvm. YT moet het blijkbaar even verwerken voordat hij als 4K HDR tevoorschijn komt :)

Reefun wijzigde deze reactie 19-02-2018 21:16 (4%)

quote:
Reefun schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:48:

LB is toch alleen spotten? Als je met een party speelt kun je het ook wel doorgeven. En ik spot toch altijd al voor 10, dus dat maakt weinig uit :P

Maar idd de controlelrs had ik ook meer van verwacht. Bij mij is bij de Elite dat rubber los bij 1 kant, dus dat speelt ook voor geen meter meer. Mede vanwege de problemen heb ik ook nog geen custom controller besteld. Zou zonde zijn als zo'n ding dan na een jaar al stuk gaat. Maar goed, mijn XOX kwam weer met een nieuwe controller, dus zit niet bepaald zonder. En als je wat meer als soldaat speelt, heb je ook minder problemen met het missen van je hendels aan de achterkant van je Elite...

Martinspire wijzigde deze reactie 19-02-2018 19:29 (11%)

quote:
Martinspire schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:29:
[...]

LB is toch alleen spotten? Als je met een party speelt kun je het ook wel doorgeven. En ik spot toch altijd al voor 10, dus dat maakt weinig uit :P

Maar idd de controlelrs had ik ook meer van verwacht. Bij mij is bij de Elite dat rubber los bij 1 kant, dus dat speelt ook voor geen meter meer. Mede vanwege de problemen heb ik ook nog geen custom controller besteld. Zou zonde zijn als zo'n ding dan na een jaar al stuk gaat. Maar goed, mijn XOX kwam weer met een nieuwe controller, dus zit niet bepaald zonder. En als je wat meer als soldaat speelt, heb je ook minder problemen met het missen van je hendels aan de achterkant van je Elite...
Je repaired er o.a mee. Spotten doe je met RB ;)

Maar als soldaat heb ik ze ingesteld op de linker en recht d-pad. Op deze manier kan ik rennen, ammo droppem en een limpet gooien binnen een paar seconden zonder m'n duim van de LS af te halen

Of zo kan ik iemand een medpack toegooien (of door ze te spotten via LB RB ;)), naar iemand toe rennen, smoke gooien, slidend reviven en dan weer cover zoeken binnen een paar seconden zonder m'n duim van de LS af te halem.

Zonder de paddles verlies ik korte, maar belangrijke seconden wat leven of dood kan betekenen.

Om nog maar te zwijgen in de lucht als je tijdens een kurketrekker bommen wil laten droppen, optrekken, switchen van wapens etc.

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 02:21
Bij vorige BF's speelde ik constant Rush, maar in BF1 hou ik het bij Conquest. Ik vind dat de setting bij BF1 daar niet echt geschikt voor is.
Jeuj vandaag Apocalypse dag! *O*

Servers plat voor update:

PS4: 11:00 - 13:00
Xbox: 13:00 - 15:00

Patchnotes later via de link in deze link te vinden :)

https://forums.battlefiel...-out-february-20th#latest

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 07:41 (9%)

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-06 12:37

greatgonzo

schit-te-rend!

goh... niet zien aankomen... maar tof! _/-\o_

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

• DeWaanzin

DeWaanzin

quote:
Ik kan het niet echt ontdekken, maar zit daar nu wel of geen nieuwe Operations map bij? Zou jammer zijn als dat niet zo was speel alleen maar Operations.

quote:
DeWaanzin schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:40:
[...]

Ik kan het niet echt ontdekken, maar zit daar nu wel of geen nieuwe Operations map bij? Zou jammer zijn als dat niet zo was speel alleen maar Operations.
Nope. Daar is ook best veel haat over.

Alleen zijn mensen al steen en been aan t klagen voordat de DLC al gerleased is, terwijl ik denk dat dit pas deel 1 is..

De DLC dropped zo vroeg, dat ik denk dat DICE nog wat verrassingen in petto heeft :)

@DeWaanzin & @greatgonzo Als je op de hoogte wil blijven van dingen, hou dan https://www.reddit.com/r/battlefield_live/ in de gaten :)

• Mon0lith
  • Laatst online: 18-06 07:03

Mon0lith

Smile!

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:45:
Alleen zijn mensen al steen en been aan t klagen voordat de DLC al gerleased is, terwijl ik denk dat dit pas deel 1 is..

De DLC dropped zo vroeg, dat ik denk dat DICE nog wat verrassingen in petto heeft :)
Denk ook omdat deze laatste DLC zo snel gereleased wordt na de Turning Tides DLC, en mensen bang zijn
dat Dice zich daarmee een beetje snel en makkelijk vanaf probeert te komen. Om zo de activiteiten rond BF1 te stoppen en zich te richten op de nieuwe BF titel

PSN: Monol1th23

quote:
Mon0lith schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:03:
[...]

Denk ook omdat deze laatste DLC zo snel gereleased wordt na de Turning Tides DLC, en mensen bang zijn
dat Dice zich daarmee een beetje snel en makkelijk vanaf probeert te komen. Om zo de activiteiten rond BF1 te stoppen en zich te richten op de nieuwe BF titel
Het lijkt me logischer dat er nu al een team bezig is met de nieuwe BF titel. Dus in dat opzicht lijkt het me stug.

Maar, het zou dan weer wel kunnen dat ze dan mr mankracht kunnen wijden aan de nieuwe BF titel.

Hoop het niet natuurlijk, want als dit echt de laatste DLC is voor BF1 dan is het wel erg zuur met zo weinig content. Enkel conquest mappen..... 8)7 Specializations welke nergens op slaan 8)7

• DeWaanzin

DeWaanzin

Alleen conquest mappen ;(
In het begin best veel gespeeld, maar zie het nu toch een beetje als alleen maar rondjes rennen van vlag naar vlag.

• Stefmeister
Ja hoop niet dat er een cheevo hangt aan het gebruik van al die specializations, ik zie niet in waarom er ook maar 1 van zou willen gebruiken. Ben wel benieuwd naar de nieuwe weaponassignments, die van turning tides waren in tegenstelling tot de vorige dlc een stuk "aangenamer".
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 07:40:
Jeuj vandaag Apocalypse dag! *O*

Servers plat voor update:

PS4: 11:00 - 13:00
Xbox: 13:00 - 15:00

Patchnotes later via de link in deze link te vinden :)

https://forums.battlefiel...-out-february-20th#latest

[afbeelding]
Enne wat houdt dit in, in het kort ? Nieuwe mappen ? Oh wacht natuurlijk die fucking AA rocket gun.

Gisteren sinds een week weer even BF1 gespeeld. Die hele game is echt om zeep geholpen door Dice.... Vliegen gaat werkelijk alsof je net door een pot honing of stroop bent gevlogen.... Ik raak dingen die ik niet zou moeten raken en mis dingen die ik niet zou moeten missen. Ik krijg de meest vreemde kills met de tank hunter kit op de Attack plane. |:(

quote:
Mon0lith schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:03:
[...]

Het gaat erom dat mensen nu al beginnen te miepen. BF2018 zijn ze natuurlijk al langer mee bezig.

En geen enkele Dev is zo gek om meer dan een half jaar voordat het spel zn 'einde' heeft bereikt, alles al op tafel te gooien.

Dice kennende gaan ze echt nog met leuke dingen komen, vooral omdat er nogal wat mist (nog)

Ik heb daar echt vertrouwen in.

@MRE-Inc de dingen wat jij nu allemaal vertelt, heb ik heeel soms last van, maar totaal niet op t niveau van zoals jij t beschrijft :?
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Gisteren sinds een week weer even BF1 gespeeld. Die hele game is echt om zeep geholpen door Dice.... Vliegen gaat werkelijk alsof je net door een pot honing of stroop bent gevlogen.... Ik raak dingen die ik niet zou moeten raken en mis dingen die ik niet zou moeten missen. Ik krijg de meest vreemde kills met de tank hunter kit op de Attack plane. |:(
In het begin was het flink wennen, maar de laatste keer dat ik in een match vloog totaal geen last meer gehad ervan.

Ja, Overall feeling blijft "stroperiger" als voorheen. Maar ik ben nu wel gewend geraakt aan hoe de shells van de THK nu gaan.

Het grootste verschil is nu ook het feit dat je sneller alle kanten op gaat zodra je vlakbij een explosie zit. Al helemaal bij een Dreadnought in de buurt. Maar voor de rest valt het allemaal reuze mee. d:)b

Ik bedenk me ook net.... Dat de Air Assault modus dan vandaag ook gemplementeerd gaat worden!..... :o Let's do this!

Oh wacht... M'n controller :( Die is trouwens al wel aangekomen in Frankfurt zag ik. Gaat nog vrij snel d:)b
quote:
Reefun schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:45:
[...]

Ik bedenk me ook net.... Dat de Air Assault modus dan vandaag ook gemplementeerd gaat worden!..... :o Let's do this!

Oh wacht... M'n controller :( Die is trouwens al wel aangekomen in Frankfurt zag ik. Gaat nog vrij snel d:)b
Zo jammer dat je niet een echte flightstick mag aansluiten van Battlefield ;w

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:50:
[...]

Zo jammer dat je niet een echte flightstick mag aansluiten van Battlefield ;w

[afbeelding]
Ha. Toevallig is er sindskort een variant uitgekomen van Thrustmaster. De TFlight Hotas One.

Maar.... Ik ga geen flightstick aanschaffen puur en enkel voor BF1. Dan voldoet de Elite Controller prima.

Plus, BF1 heeft maar beperkte vliegmogelijkheden i.t.t. bijv. Warthunder of een gemiddelde flightsim. Mocht er ooit een chte flightsim uit komen voor de XB1, dan is het wellicht het overwegen waard.

"Vroegah" voor de PC had ik alles, flightstick, pedalen, throttles etc. Maar goed, toen speelde ik ook bijv. F-22 Raptor, Flight Simulator, Red Baron II + III, Dawn Patrol en nog meer. Werkte ook prima met BF1942 en BF2 toendertijd!
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:16:
[...]

@MRE-Inc de dingen wat jij nu allemaal vertelt, heb ik heeel soms last van, maar totaal niet op t niveau van zoals jij t beschrijft :?
Hij heeft het vooral (of alleen?) over vliegtuigen. Heb zelf als infantry ook nergens last van.

Gister ook weer online bezig geweest en in 1 pot eerste geworden als support met 130 resupplies. Was kwestie van neerdumpen bij de chokepoints en zelf een beetje strooien met granaten en crossbows (dat ding is trouwens ook echt overpowered :') ) en wachten tot mensen weer wat ammo nodig hebben.

Was overigens met de assignments bezig en heb nu de eerste rij klaar. Ook weer even sniper geweest. Had er weer 1 gepakt zonder scope en hoewel lastig was dat ook wel weer lekker. Zeker als er 2 man op je af komen en je ze allebei kunt pakken met 4 schoten.

Kan iemand me trouwens nog vertellen wat de controls van die grote slagschepen is? Repair kon ik zo even niet vinden en geen idee wat die eerste ability eigenlijk doet

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Hij heeft het vooral (of alleen?) over vliegtuigen. Heb zelf als infantry ook nergens last van.

Gister ook weer online bezig geweest en in 1 pot eerste geworden als support met 130 resupplies. Was kwestie van neerdumpen bij de chokepoints en zelf een beetje strooien met granaten en crossbows (dat ding is trouwens ook echt overpowered :') ) en wachten tot mensen weer wat ammo nodig hebben.

Was overigens met de assignments bezig en heb nu de eerste rij klaar. Ook weer even sniper geweest. Had er weer 1 gepakt zonder scope en hoewel lastig was dat ook wel weer lekker. Zeker als er 2 man op je af komen en je ze allebei kunt pakken met 4 schoten.

Kan iemand me trouwens nog vertellen wat de controls van die grote slagschepen is? Repair kon ik zo even niet vinden en geen idee wat die eerste ability eigenlijk doet
Ja in t begin na vorige patch had ik t ook even. Maar nu nergens last van bij vliegen :?

Boot: repair is tzelfde als bij een vliegtuig en tank... En de eerste? Je bedoelt die barrage? Dan moet je met 'ADS' knop kijken en trekker overhalen :)

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 12:52 (6%)

quote:
[...]

Klopt, als infanterist heb ik nergens last van. Alleen bij het vliegen.

Weet je zeker dat de crossbows HE overpowered is ? Heb heb ook gebruikt gisteren, maar moest toch echt eerst 1/2x raak schieten met mijn primary en dan de crossbow granaat erop. Alleen een crossbow granaat leverde mij gisteren geen instakill op.

Waarschijnlijk in alle chaos waren jouw crossbow kills al op enemies die half aangeschoten waren en al teveel damage hadden.

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Klopt, als infanterist heb ik nergens last van. Alleen bij het vliegen.

Weet je zeker dat de crossbows HE overpowered is ? Heb heb ook gebruikt gisteren, maar moest toch echt eerst 1/2x raak schieten met mijn primary en dan de crossbow granaat erop. Alleen een crossbow granaat leverde mij gisteren geen instakill op.

Waarschijnlijk in alle chaos waren jouw crossbow kills al op enemies die half aangeschoten waren en al teveel damage hadden.
Niet de HE maar juist de granaat-variant. Is gewoon een granaat gooien maar dan verder zeg maar. En als je dus eerst een normale granaat gooit en dan 2 crossbowgranaten, dan krijg je vrij makkelijk een kill (als je eerste granaat niet te goed is overigens }:O ). Zeker op een match met chokepoints of spawnrape is het een stuk makkelijker

Martinspire wijzigde deze reactie 20-02-2018 12:56 (5%)

quote:
[...]
Als je de Dreadnought bedoeld :

Als je net erin spawned is de RT de hoorn.
Y, Switchen naar je Artillery Barrage (4 schoten per keer)
Nog een keer Y en je zit weer terug in first person view (enkel handig om te spotten tusen schoten door, vergeet niet dat je kunt zoomen in de first person view om vijanden nog beter te kunnen spotten)
LS : Het bewegen van je schip. Zelfde idee als een tank. Je kunt ook nog bewegen als je in de "mortar view" zit trouwens.

Je kunt niet repairen in de Dreadnought. Als je op X drukt om eruit te gaan ga je ook terug naar het spawnscherm i.p.v. dat je eruit springt.

Vergeet niet om zo te draaien dat de achterste gun (ook een artillery) ook targets kan raken. Dus direct links of rechts van je kan hij raken, maar niet recht voor je schip zeg maar.

Destroyer is dan beetje soort gelijk. Enkel switch je dan met Y tussen HE shells en een artillery barrage ala de Infiltrator kit (of Airship). Daar kun je dan dus precies op je crosshair een barrage oproepen (je hoort dan een telegram af gaan zodra je 'geschoten' heb). Na een paar seconden komt er en een artillery barrage op de plek waar je heb gevuurd in een cirkel met een diameter van wat, 20 to 40 meter. Geen idee eigenlijk.

Repairen doe je trouwens gewoon met LB zoals in ieder voertuig (afgezien van de Behemoths)

Afhankelijk van de load-out kun je met D-Pad links nog zeemijnen plaatsen of quick-repair volgens mij (laatste weet ik even niet meer).

Reefun wijzigde deze reactie 20-02-2018 13:25 (6%)

• Mon0lith

Mon0lith

Smile!

quote:
Reefun schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Het lijkt me logischer dat er nu al een team bezig is met de nieuwe BF titel. Dus in dat opzicht lijkt het me stug.

Dat ze bezig zijn met een nieuwe BF titel, daar was ik zelf nog niet achter achter... :/

Denk alleen dat het BF1 team na apocalypse DLC toegevoegd word aan het huidige team wat al met de nieuwe BF titel bezig is ;)

Mon0lith wijzigde deze reactie 20-02-2018 13:17 (3%)

WAARSCHUWING!!!!

De nieuwe patch heeft een gamebreaking bug. Er is een enorme hoeveelheid aan lag/stutter. En vooral voor elke kogel die je op een tegenstander mikt/raakt. Niet te spelen, iedereen heeft t. :( :( :(
quote:
Hmm. Bedankt voor je uitleg, maar bedenk me net dat ik een alternatieve layout heb. Dus linker trigger achteruit, rechter trigger vooruit en zo nog wat zaken. Zal er nog eens in duiken. Zag in ieder geval iemand met zo'n flinke (maar niet bohemoth) ship zichzelf repairen...

• Swizzler24
Serieus joh. Pffff. Het lijkt wel dat het na elke update slechter wordt. Oh wacht, het wordt ook slechter na elke update.

Swizzler24 wijzigde deze reactie 20-02-2018 14:10 (25%)

• Swizzler24
Je heb gelijk. Net een potje operations gespeeld. Onspeelbaar. Stroperig als de malle.
Van Psychomantis, PS4:
(En het kan zelfs ng erger)

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:57:
WAARSCHUWING!!!!

De nieuwe patch heeft een gamebreaking bug. Er is een enorme hoeveelheid aan lag/stutter. En vooral voor elke kogel die je op een tegenstander mikt/raakt. Niet te spelen, iedereen heeft t. :( :( :(
Seri-fuckin-eus?

Echt. Laat het aan DICE over om het te verprutsen zeg. Nondejh..... |:( |:(

Iemand op Reddit had wel een mooie post ;

Maybe this is one of the new afflictions.

Reefun wijzigde deze reactie 20-02-2018 14:44 (9%)

quote:
Reefun schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Seri-fuckin-eus?

Echt. Laat het aan DICE over om het te verprutsen zeg. Nondejh..... |:( |:(

Iemand op Reddit had wel een mooie post ;

Maybe this is one of the new afflictions.
Yepp super serial :(

Het blijkt aan de tracking van de nieuwe Service assignments te liggen. Zodra je daar ook maar iets voor doet (per ongeluk) dan krijg je t.

https://www.reddit.com/r/...stutter_after_every_kill/

Nog een voorbeeldje van iemand:

:( ;w

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 14:53 (7%)

Nou. Je had in ieder geval gelijk @poor Leno. Ze hebben nog verrassingen voor ons in petto.... Ppfffff. Ongelovelijk.

En trouwens... :

Tijd geleden zat ik te grappen over assignments. Iets in de trand van "Vernietig een vliegtuig met een Kolibri met een tripwire"....

.......................... Serieus DICE? SERIEUS? |:( |:(

Reefun wijzigde deze reactie 20-02-2018 15:48 (63%)

• JoostRAW18
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 12-06 09:48
Een behemoth met een kolibri neerhalen? Een airplane met trapwire destroyen?

Mag hopen dat DICE er tutorials van heeft.

Ga er niet eens aan beginnen. Verneukt toch de complete teamplay als mensen zich hierop gaan focussen....

Edit: Vergeet ook de 25 Dud-club kills in n leven niet. Zo easy :/

JoostRAW18 wijzigde deze reactie 20-02-2018 16:49 (13%)

• Swizzler24
Ik zag net the broken machine op YouTube en die heeft nergens last van. Heel vreemd.
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Yepp super serial :(

Het blijkt aan de tracking van de nieuwe Service assignments te liggen. Zodra je daar ook maar iets voor doet (per ongeluk) dan krijg je t.

https://www.reddit.com/r/...stutter_after_every_kill/

Nog een voorbeeldje van iemand:

[video]

:( ;w
Oh het is alleen na elke kill. Daar hebben de meeste mensen toch geen last van _O-

Maareh, is het op beide platformen? Met elke variant van console? Ook na herinstallatie en clearen cache?

Fuck it Dice.... Die lag na een kill shot.....of eigenlijk, net ervoor. Pfffffff......zo irritant:

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44468510

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44468660

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44468763

Ik snap serieus niet hoe Dice.... ach laat ook maar. Deze game is echt helemaal naar de kloten gemaakt door ze....

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:49:
[...]

Oh het is alleen na elke kill. Daar hebben de meeste mensen toch geen last van _O-

Maareh, is het op beide platformen? Met elke variant van console? Ook na herinstallatie en clearen cache?
Het is op alle platforms. Het wordt dus veroorzaakt door de tracking van de assignments. Enige oplossing is ALLES unlocken. Maar ja dat is dus niet reeel..

Maar je krijgt stotters bij alles.. als je healed, revived, killed.. spottingflares en incendiaries/gas zijn helemaal feest. _O-

Ook als je later bijv een assisist als kill krijgt of een spotting flare assist.. dan out of the blue hangt je scherm even.

Voor de rest is het overall stotterig.. gewoon het rondlopen al en iemand komt in de buurt. En natuurlijk als je beschoten wordt :(

Dit is echt een ramp.
quote:
JoostRAW18 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:46:
Een behemoth met een kolibri neerhalen? Een airplane met trapwire destroyen?

Mag hopen dat DICE er tutorials van heeft.

Ga er niet eens aan beginnen. Verneukt toch de complete teamplay als mensen zich hierop gaan focussen....

Edit: Vergeet ook de 25 Dud-club kills in n leven niet. Zo easy :/
Haha dat zijn yolo-assignments. Van allemaal hoef je er maar 5 van de 6 te doen he.. dus die "onmogelijke" hoef je niet perse te doen :)

Dit is alles btw:

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 17:57 (25%)

• Racer89
Ik heb nog niet gespeeld, maar als ik de filmpjes al kijk heb ik er geen zin meer in... :(

• Jeroenimoes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:00

Jeroenimoes

Moderator Spielerij

noine noine!

Topicstarter
Huh? Heb nergens last van :)

FT-17 FTW!

quote:
Fighter planes: increase everything so that flying an attack plane becomes not interesting anymore.

New weapon: AA rocket gun :(

MRE-Inc wijzigde deze reactie 20-02-2018 19:33 (4%)

• Mon0lith

Mon0lith

Smile!

Hier geprobeerd air superiority te spelen...
Zulke stutters dat je 9/10 eindigt door tegen iemand anders aan te vliegen }:|

• To easy
quote:
Jammer van de problemen, maar holy shit idd een hele zieke trailer!!!

• Easymongo
Het is stutter, lag, rubber banding, vanalles. Wat een worsteling.

Bij het eerst potje op Caporetto door een cavalry met een sabel gekilld op 50 meter afstand. Althans, dat was in het kill scherm te zien. Misschien schoot hij, geen idee. Heb er gelijk maar een filmpje gemaakt. Staat op Xbox live, maar ik zou niet weten hoe dat te linken, anders zou ik deze bizarre circus-truc hier delen.

Dat was kort nadat ik door de bottle te grazen werd genomen. Die stond opeens achter me, dood in een halve seconde. Zelfs niet eens een animatie gezien. Bizar.

Zal straks nog een paar potjes spelen. Kijken of de servers nog zo raar doen.

Maar wel vind ik dat ze hiermee loopgravengevechten fraai hebben uitgewerkt. Als de balance goed is kun je heftige potjes assault conquest spelen, de aanvallers vastpinnen die daarna slim moeten flanken. Althans in de eerste fase. Daarna is het gewoon de normale CQ zerg toestand en is de lol er een beetje van af. Wie weet kan er ooit nog eens een echte frontlines van worden gemaakt.
quote:
Easymongo schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:19:
Het is stutter, lag, rubber banding, vanalles. Wat een worsteling.

Bij het eerst potje op Caporetto door een cavalry met een sabel gekilld op 50 meter afstand. Althans, dat was in het kill scherm te zien. Misschien schoot hij, geen idee. Heb er gelijk maar een filmpje gemaakt. Staat op Xbox live, maar ik zou niet weten hoe dat te linken, anders zou ik deze bizarre circus-truc hier delen.

Dat was kort nadat ik door de bottle te grazen werd genomen. Die stond opeens achter me, dood in een halve seconde. Zelfs niet eens een animatie gezien. Bizar.

Zal straks nog een paar potjes spelen. Kijken of de servers nog zo raar doen.

Maar wel vind ik dat ze hiermee loopgravengevechten fraai hebben uitgewerkt. Als de balance goed is kun je heftige potjes assault conquest spelen, de aanvallers vastpinnen die daarna slim moeten flanken. Althans in de eerste fase. Daarna is het gewoon de normale CQ zerg toestand en is de lol er een beetje van af. Wie weet kan er ooit nog eens een echte frontlines van worden gemaakt.
Hieronder in het reactie boxje je link van de Xbox dvr/live pasten :)
Linken vanaf xboxclips.com werkt ook prima

• Easymongo
Thx lui. Dit dus (vanaf 20s):
http://xboxclips.com/Easy...17-4e96-bc11-4e1314390e38
De animatie hapert, waardoor ik niet zie dat het paard al bij me is.
Echt zo'n wtf...

Easymongo wijzigde deze reactie 20-02-2018 21:08 (4%)

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:06

-tom-562

Oliesjeik

Geen last van op de PC
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/854/102/00b.jpg

Anyway, er zijn best wel wat leuke veranderingen! De SMG08 hebben ze flink gebuffed, de firerate is flink omhoog gekrikt, zit bijna op niveau van de Automatico! Alleen heeft het ding best veel recoil :(

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

Pagina: 1 ... 114 ... 118 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*