Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Snotgeit
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
Waar is de AA rocket-gun ? Komt niet meer?
quote:
Snotgeit schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:46:
Waar is de AA rocket-gun ? Komt niet meer?
Volgende DLC pas als het goed is.

Maar goed ook. Gebruik je AT Grenades maar! :+
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Volgende DLC pas als het goed is.

Maar goed ook. Gebruik je AT Grenades maar! :+
En dan kort daarna een nieuwe BF game. Zie frontpage. Hebben we er geen last meer van die AA AT zooi

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Beam: MRE-Inc

quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:11:
[...]

En dan kort daarna een nieuwe BF game. Zie frontpage. Hebben we er geen last meer van die AA AT zooi
De laatste DLC komt toch al binnen 2 maanden? Nieuwe BF zou dan in Oktober pas komen. Ben echt benieuwd naar de trailer! Weet nog heel goed toen de BF1 trailer uit kwam..... En nu maar duimen dat het echt een WW2 variant wordt!

Seven nation army couldn't hold me back O+
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:14:
[...]

De laatste DLC komt toch al binnen 2 maanden? Nieuwe BF zou dan in Oktober pas komen. Ben echt benieuwd naar de trailer! Weet nog heel goed toen de BF1 trailer uit kwam..... En nu maar duimen dat het echt een WW2 variant wordt!

Seven nation army couldn't hold me back O+
Oh man....die trailer was echt goed. Boven op die bergen in Monte Grappa... Attack planes die de Zeppelin aanvallen..... en seven nation army eronder als muziek.....

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:32
There are no winners in war: https://imgur.com/gallery/t4kSl6b.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Oh man....die trailer was echt goed. Boven op die bergen in Monte Grappa... Attack planes die de Zeppelin aanvallen..... en seven nation army eronder als muziek.....
Oh deze?

:P

Maar inderdaad, zin in nieuwe hypetrain met nieuwe BF. Denk dat ze wel weer naar WW2 terug gaan, maar misschien toch wat andere plekken die niet heel veel aandacht hebben gehad tot dusver (iets waar ze wel trots op zijn in elke game volgens mij).

Wat ik hoop is dat ze echt eens all-out gaan met voertuigen. Dus niet 3 lullige tanks per team, maar gewoon 10. En niet max 64 man, maar iets van 128 vs 128 of zo. Totale gekte, maar wel realistischer dan in je eentje een vlag overnemen. Maar dan niet meteen weer van die clusterfuck maps die ze toch weer in elke game weten te proppen. Laat COD lekker COD zijn en doe je eigen ding.

En als de sodemieter C4 e.d. terug. Ik mis de kamikaze jeeps.

Martinspire - PC, PS4, X1

quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Ha, nou succes dan met ww2 _O-

>:)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:32
quote:
Martinspire schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Oh deze?
[video]

Maar inderdaad, zin in nieuwe hypetrain met nieuwe BF. Denk dat ze wel weer naar WW2 terug gaan, maar misschien toch wat andere plekken die niet heel veel aandacht hebben gehad tot dusver (iets waar ze wel trots op zijn in elke game volgens mij).

Wat ik hoop is dat ze echt eens all-out gaan met voertuigen. Dus niet 3 lullige tanks per team, maar gewoon 10. En niet max 64 man, maar iets van 128 vs 128 of zo. Totale gekte, maar wel realistischer dan in je eentje een vlag overnemen. Maar dan niet meteen weer van die clusterfuck maps die ze toch weer in elke game weten te proppen. Laat COD lekker COD zijn en doe je eigen ding.

En als de sodemieter C4 e.d. terug. Ik mis de kamikaze jeeps.
Probleem waar je tegenaan loopt met bijvoorbeeld 128 Vs. 128 is de netwerkinfrastructuur in sommige gebieden. En daarbij op stoke points kan het wel heel druk worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

quote:
Jumpman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:06:
[...]

Probleem waar je tegenaan loopt met bijvoorbeeld 128 Vs. 128 is de netwerkinfrastructuur in sommige gebieden. En daarbij op stoke points kan het wel heel druk worden.
Oh dat snap ik ook wel, maar het is ook weer niet onmogelijk. En zolang je zorgt dat de game en map interessant genoeg is om niet hutjemutje te staan, moet dat gewoon lukken. Maar met zulke aantallen kun je ook niet wegkomen met de clusterfucks van Metro of Locker. Maps die wat mij betreft nog steeds niet thuishoren in een BF Conquest modus

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:40

greatgonzo

schit-te-rend!

quote:
Martinspire schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:53:
[...]

Oh deze?
[video]

Wat ik hoop is dat ze echt eens all-out gaan met voertuigen. Dus niet 3 lullige tanks per team, maar gewoon 10. En niet max 64 man, maar iets van 128 vs 128 of zo.
ik kan me nog de kwade reacties herinneren toen 20 vs 20 werd afgeschaft bij operations... dan wordt 128 vs 128 nog wat

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

128 vs 128 wordt nog too much denk ik. Simpelweg door hardware limitaties samen met bandbreedte.

Maar. Toegegeven. Zo lang het minimaal 32 vs 32 blijft vind ik het goed. Meer zou tof zijn maar als het simpelweg nog niet zou werken heb ik er mijn vrede mee.

Of wellicht 32 vs 32 en dan een aantal extra opties. Een commander. Of mensen die vaste emplacements bemannen bijv. Er zijn meerdere wegen naar Rome om meer spelers te krijgen. One can only speculate.....

In Oktober zullen we erachter komen. Tot die tije vermaak ik me prima met BF1! Vanavond maar Aerial Assault @ CTE weer proberen!
quote:
Nee deze: Die eindigt boven op Monte Grappa met de Zeppelin en waarin je een soldaat nog even iemand zijn hersenpan in ziet slaan. Er is ook nog een langere versie van, van 2 minuten.

quote:
Ja want deze zijn ook zo makkelijk mee op je rug mee te nemen. Ging mij niet zozeer om AA, maar om mobile AA zoals stingers en igla's in BF4. Dan loopt straks iedereen ermee en kun je nergens op de map vliegen omdat je overal dan onder vuur genomen wordt waardoor vliegtuigen eigenlijk compleet nutteloos worden zoals in BF4.

In BF4 liep elke engineer met een stinger of igla en werd je gek van het getuuuuuuuuuuut. Enige manier was om erg hoog te vliegen. Als groud support had je niks aan de vliegtuigen in BF4 door al die mobile AA's

MRE-Inc wijzigde deze reactie 31-01-2018 17:10 (5%)

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:09
Excuus voor de onjuiste berichtgeving.

Swizzler24 wijzigde deze reactie 31-01-2018 19:12 (84%)

quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:07:
[...]

Ja want deze zijn ook zo makkelijk mee op je rug mee te nemen. Ging mij niet zozeer om AA, maar om mobile AA zoals stingers en igla's in BF4. Dan loopt straks iedereen ermee en kun je nergens op de map vliegen omdat je overal dan onder vuur genomen wordt waardoor vliegtuigen eigenlijk compleet nutteloos worden zoals in BF4.

In BF4 liep elke engineer met een stinger of igla en werd je gek van het getuuuuuuuuuuut. Enige manier was om erg hoog te vliegen. Als groud support had je niks aan de vliegtuigen in BF4 door al die mobile AA's
Maar BF4 en BF3 hadden dan weer helicopters, waar toch wat meer actie en diepgang in zat imo. Die vond ik zelf ook nog wel leuk om te vliegen (en ook de attack chopper). Met Jets en de huidige vouwfietsen met vleugels in Bf1.

De reden om meer spelers te willen is ook omdat je dan ook als gunner kunt spelen zonder dat je verliest omdat er te weinig man op de grond is.
quote:
greatgonzo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:20:
[...]

ik kan me nog de kwade reacties herinneren toen 20 vs 20 werd afgeschaft bij operations... dan wordt 128 vs 128 nog wat
Ik speel(de) ook liever 20 vs 20. Maar dat was omdat de maps en objectives te clusterfucked zijn/waren. Als er 1 of 2 objectives zijn waar 64 man op af gaat, dan vind ik dat gewoon niet tof meer. Met 128 of 256 man moet je ook minstens 6 objectives hebben om het een beetje leuk te houden. Maar je ziet wel dat er bij de grote matches soms frontlinies ontstaan en dat vind ik dan wel realistisch. Het probleem is alleen dat er toch te vaak knelpunten zijn en dat is gewoon jammer

Een ander probleem, wat al bij BF3 goed zichtbaar was, is dat niemand nog verdedigd. Ze moeten echt wat doen om te zorgen dat het niet weer keer op keer een volksverhuizing is van vlag naar vlag, maar dat er ook nog wat mensen blijven staan om te wachten op de volksverhuizing van de tegenstander. En met 128 man is het minder erg als er 10 snipers in je team zitten, maar wel als het er 124 zijn. En de tijd dat een volle squad ook echt bij elkaar bleef om samen iets aan te vallen, kan ik me ook niet meer herinneren.

Zo veteran assignment voor de vliegtuigen is ook binnen. 2.5 dag over gedaan. Elke dag ongeveer 4 uur gespeeld.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43389795

Maar er is echt iets aan de vliegtuigen aangepast. Attack plane vliegt echt sluggish. Ik raak met de tank hunter kit nauwelijks meer wat. Vizier doet niet meer wat ik wil. Zie ook het eerste schot op de tank in bovenstaand filmpje. Ik mis gewoon van behoorlijk dichtbij. Dat is puur omdat ik op gevoel schiet. Pookje iets omhoog en dan schieten. Pookje ging echter wel omhoog, maar het vizier niet toen ik de trekker overhaalde.

In diezelfde pot vloog ik ineens tegen het plafond van de map aan, terwijl ik dat normaal nooit had. Werd ik onder vuur genomen door een AA onder me. Maar die miste volledig en ik zag de AA shells gewoon nog hoger dan het plafond ontploffen.

De laatste tijd ook vaak dat ik echt 8x moet schieten op een attack plane voor me om hem te raken, terwijl dat voorheen 3-4x was. Het tegenovergestelde merk ik ook. Een schot lossen en dan weet ik al zodra ik geschoten heb dat ik mis schiet. Echter krijg ik dan ineens wel de hit. Ik snap er niks meer van. Ze hebben het weer goed verprutst bij Dice heb ik zo het idee.

Verder vind ik het raar dat bij elk schot van de tank hunter kit, de zwarte rook die vrijkomt nadat je geschoten hebt, steeds minder wordt. Eerste schot heb je zoveel zwarte rook dat je je doel gewoon kwijt bent. 2e schot al flink wat minder rook en bij het 3e schot helemaal geen rook meer. Alsof Dice je wil straffen voor het schieten met een tank hunter kit 8)7

Video: https://giant.gfycat.com/PowerfulShadowyChafer.mp4

@poor Leno we hebben weer wat te doen. Phantom Masterman Program deel 3 :) Succes oOo

Zag vanmiddag al in de server browser een private server met de naam: Easter egg hunt - no killing met idd die grote map van de Tsar DLC.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 02-02-2018 08:52 (7%)

quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:33:

@poor Leno we hebben weer wat te doen. Phantom Program deel 3 :) Succes oOo
Wohooo! *O*

Hee dit is een andere, voor de 3e Masterman dogtag :?

poor Leno wijzigde deze reactie 02-02-2018 08:01 (23%)

quote:
poor Leno schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:39:
[...]

Wohooo! *O*

Hee dit is een andere, voor de 3e Masterman dogtag :?

[video]
Euh, dus ik mag 2 van die dingen gaan doen ? Een voor een dogtag en n voor een skin ? Die derde dogtag is de laatste neem ik aan ? Brons en zilver heb ik al. Dit is goud tenzij er met de laatste DLC een platinum komt.

Overigens zegt JackFrags in het filmpje van de skin dat hij een extra 10 minuten kwijt is als hij moet uitleggen hoe de eerste set en 3e set lampcodes zijn gevonden. Deze zijn gevonden door iets te vinden op de TSAR mappen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ze en wat ze gevonden hebben.

AH, iets gevonden: YouTube: BATTLEFIELD 1 - THE IMPERSONATOR (EASTER EGG LEAKS AND CLUES)

Tip: zoek een lege server op een continent waar ze op het moment dat je wil gaan zoeken, liggent te slapen. De vorige keer kon ik nauwelijks lege servers vinden voor de eerste dogtag. Werd elke keer wel weer afgeknald. Heb toen uiteindelijk maar een server voor 1 dag gehuurd en mijn eigen map rotatie daarin aangepast. Voor 1,99 een bronzen dogtag :')

MRE-Inc wijzigde deze reactie 02-02-2018 08:50 (63%)

@MRE-Inc

Jepp 2x :D

Maar ik snap alleen de stap niet van de missing letters naar de cijfers.. dat van die twee letters=1 cijfer :?

Effe uitzoeken..

Ik denk dat zelf een server huren t makkelijktste is.. Ook voor als een paar vrinden het ook willen doen :)
quote:
poor Leno schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:53:
@MRE-Inc

Jepp 2x :D

Maar ik snap alleen de stap niet van de missing letters naar de cijfers.. dat van die twee letters=1 cijfer :?

Effe uitzoeken..

Ik denk dat zelf een server huren t makkelijktste is.. Ook voor als een paar vrinden het ook willen doen :)
Ach, ik vind het wel leuk om te doen. Alleen die morse code. Ze hadden het voor consoles wel iets makkelijker mogen maken. Nu moeten we via de gamedvr (op xbox) de game clip opnemen, daarna downloaden op de pc en converteren. Op de pc gaat dat allemaal wat makkelijker.

Hier nog wat van de TSAR mappen waarop hints zijn gevonden:

Vanavond maar eens uitgebreid bekijken en luisteren. Mocht ik een idee hebben hoe eea werkt, dan laat ik het hier wel weten.

@MRE-Inc

In dit videootje wordt t simpel uitgelegd.. ook duidelijker met de conversie van missing letters naar cijfers :)

poor Leno wijzigde deze reactie 02-02-2018 13:50 (19%)

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11:07
Wat een gedoe voor een dogtag :|
quote:
Ja, het is idd veel werk voor een simple dogtag en skin. Maar het gaat mij ook om de gehele uitwerking ervan en hoe de BF1 community er een hunt van maakt. Dat je als bf1 speler tijdens een gevecht met je kop achter een vlaggenmast ligt, waar je dan ineens een soort van code op ziet staan, deze deelt en er dan een hele hunt ontstaat met trial en error om de volgende hint te vinden en deze allemaal aan elkaar te verbinden zodat er een oplossing komt. Ik vind dat mooi.

En aan de andere kant. Ik moet toch wat met mijn tijd. Kan ook op de bank gaan hangen en alle seizoenen van GTST gaan kijken echter wordt ik daar niet blij van ;)

Tevens is het voor mij ook een beetje het spannende gevoel wat erbij komt. Een server joinen, niet weten of het gaat lukken. Misschien loopt halverwege de server wel vol of wordt je afgeknald. Kijken of het lukt om de morse code te kraken etc etc.

Maar ieder zijn ding natuurlijk :)

quote:
Haha ik vind t juist wel leuk :D

Vind t alleen jammer dat er niet meer een heel creepy 'spy' verhaal aan vast hangt, zoals voor de eerste dogtag toen.. dat was echt spannend :D
quote:
poor Leno schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Haha ik vind t juist wel leuk :D

Vind t alleen jammer dat er niet meer een heel creepy 'spy' verhaal aan vast hangt, zoals voor de eerste dogtag toen.. dat was echt spannend :D
Idd.
En ik kan nog niet echt ontdekken wat de masterman link nou exact is icm de inscripties op de dogtags en de bijbehorende zinnen als: You've made a big mistake etc etc. Maar ik kan de filmpjes momenteel even niet kijken met geluid. Vanavond maar eens doen.

Fuck it, ik wil naar huis en op dogtag hunt.

@poor Leno https://twitter.com/MASTERMANBF1

....en het gaat door met TUTI

https://twitter.com/BFEEcommunity

http://bfee.co/index.php?title=Battlefield_1/An_Escalation

MRE-Inc wijzigde deze reactie 02-02-2018 09:39 (11%)

*zucht*.... :D

Zit ik dan met al mijn 'standaard' dogtags who I really don't give a shait about. Succes heren!
@MRE-Inc De Phantom Machinegun skin is binnen *O*

Nu de 3e dogtag nog!

poor Leno wijzigde deze reactie 02-02-2018 13:43 (19%)

quote:
poor Leno schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:42:
@MRE-Inc De Phantom Machinegun skin is binnen *O*

Nu de 3e dogtag nog!
_/-\o_ server gehuurd ? Lang mee bezig geweest ? Vanavond ook maar eens aan de slag.

quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:01:
[...]

_/-\o_ server gehuurd ? Lang mee bezig geweest ? Vanavond ook maar eens aan de slag.
yes, ff servertje voor vandaag :)

Dogtag nu ook binnen!!! *O*
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Als je een server gaat huren, laat maar weten. Dan wil ik wel mee doen. Anders zoek je'et maar uit :+

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:55

Geronimous

Moderator Spielerij

༼ つ ◕_◕ ༽つ

Topicstarter
Ik zal ff een handige guide plaatsen voor wie het ook wil halen.

Wat heb je nodig?
- een USB stick, exFAT geformatteerd (om je videos snel op je PC te krijgen)
- een computer met:
* VLC player (https://www.videolan.org/vlc/index.nl.html)
* Audacity (https://www.audacityteam.org/download/)
- Morse code translator: https://morsecode.scphillips.com/translator.html

Video converterren naar MP3 file met VLC:
Media > Convert/Save > Add > [je video van de ps4] > Convert > Audio MP3 > [geef locatie op met nieuwe bestandsnaam.mp3]

Morse code uitlezen uit de audio MP3 met Audacity:
- kijk JackFrag's video vanaf dit moment: YouTube: SECRET WEAPON SKIN - Battlefield 1 How to Unlock!

Stappenplan voor de Skin, vanuit de Discord channel:
- een server huren is niet perse nodig. Join een lege ranked server op Conquest Albion als Support.
- zorg ervoor dat er niemand anders ook op knopjes gaat drukken. Per mapronde kun je de skin eenmaal bemachtigen.
quote:
- An Escalation Quick Guide -

+ Albion +

--- Radio Tower Morse Code ---
> Press each of the 9 cases once

> Press the House Switch once

> Press each of the 9 cases again

> Press the House Switch 4 times

> Prone next to radio tower base and record your 5 character morse

--- Lighthouse Switches ---
> Travel to the lighthouse

> Break the 6 lanterns found on the walls of the houses near the lighthouse. Be careful NOT to break the sphere shaped ones

> The lighthouse contains 6 switches, beginning with 'A' at the top, and 'F' at the bottom

- TIP: Mark the 6 switches with bulletholes next to them, essentially numbering them

> Insert your 5-letter morse inside this sequence:
CAEEB#####FEAADDAD

> Input the resulting sequence into the lighthouse as quickly as you can

> Once you input the final letter, climb to the very top of the lighthouse and press 'use' on the glowing cylinder attached to the light of the lighthouse

> Once pressed, a smoke grenade will appear and you will hear the familiar 'success' noise. Whoever presses this final switch will receive the skin

> If the final 'use' prompt does not appear, meaning you pressed the switches incorrectly, wait 30 seconds and try again

> Only 1 skin may be obtained per map session
Stappenplan voor de Dogtag:
quote:
- An Omen Quick Guide -

+ Zeebrugge +

--- Latin 'Water Tower' Morse ---
> Acquire Infiltrator kit from the cabin of the docked ship near flag 'E'

> Stand on top of the water tower at the opposite end of the map near flag 'A'

> Hold still, and record the Infiltrator's morse code

> Compare your code to this phrase, and note the 8 missing letters:
DULCE ET DECORUM EST PRO PATRIA MORI

> Convert your letters into numbers using this guide:
A3 B5 C1 D2 E7 F1 G8 H I5 J K8 L7 M9 N6 O2 P0 Q R4 S9 T0 U3 V W X6 Y Z4

OR

> This guide can also be used if you note which 8 letters were missing:
DULCE ET DECORUM EST PRO PATRIA MORI
23717 70 2712439 790 042 030453 9245

--- Generator Lights ---
> Enter the generator room labeled '1' near flag 'C'

> Starting from the left-most computer, interact with the lights to enter your first 4 numbers using the morse code number system:

dot = on
dash = off

0 = -----
1 = .----
2 = ..---
3 = ...--
4 = ....-
5 = .....
6 = -....
7 = --...
8 = ---..
9 = ----.

> Enter the generator room labeled '3' near flag 'D'

> Enter the remaining 4 numbers. Whoever completes entering the final number will receive the An Omen dog tag. After a few seconds, the room will fill with smoke, and the person acquiring the tag will hear a long sequence of spooky noises.

Geronimous wijzigde deze reactie 02-02-2018 15:32 (5%)

FT-17 FTW!

Ik vind het allemaal teveel werk en wacht wel op de release van een nieuwe map waar je alle stuff gewoon op kunt pakken (zoals met de crossbow het geval was). Vind het wel leuk om te zien wat je moet doen, maar zelf totaal geen zin in :+

Vanavond kom ik wel weer effe battlefielden trouwens

quote:
Reefun schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Als je een server gaat huren, laat maar weten. Dan wil ik wel mee doen. Anders zoek je'et maar uit :+
Zal wel later komende week psychische worden. Laat het weten. Leuk!
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:54:
Ik vind het allemaal teveel werk en wacht wel op de release van een nieuwe map waar je alle stuff gewoon op kunt pakken (zoals met de crossbow het geval was). Vind het wel leuk om te zien wat je moet doen, maar zelf totaal geen zin in :+

Vanavond kom ik wel weer effe battlefielden trouwens
*O* Dat wordt weer ouderwets knallen en winnen.

quote:
Lang geleden dus? :+

quote:
Winnen niet, ouderwets als In:

Best squad: Bravo
Martinspire
@Tags NL
MRE Inc
The XS NL

....wel.

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 19-09 09:06
Nieuwe CTE Apocalypse DLC infantry maps met textures.
YouTube: ➤ MASSIVE APOCALYPSE DLC MAP CHANGES! - Battlefield 1 (More C...
Ook gameplay-aanpassingen. Bijv. cavalry kan nu self healen door med pack te laten vallen en dat gare corner sliden is moeilijker gemaakt. En nog veel meer, maar bekijk de vid maar.
De skin is binnen en de dogtag ook:

Heb de guide van @Jeroenimoes gebruikt, maar wanneer ik de audio opsla als .mp3 dan is de morse code nauwelijks te zien in Audacity. Waarom ? Geen idee.

Voor de xbox spelers is het makkelijkst om de recording te uploaden naar onedrive. Dan op je pc de file van onedrive afhalen en via http://media.io/ de recording te uploaden en naar .wav om te zetten. Wanneer ik de .wav in Audacity inlaad, dan is de morse code echt duidelijk te zien. Daarna was het echt zo gedaan.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 03-02-2018 23:36 (21%)

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 12:10
Ik zag een vaag ding wat mee kwam in de nieuwe DLC, een soort van spiegel op een tripod. Ik kom er maar niet achter welke class dat vage ding gebruikt en wat het is.

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

quote:
Gekke Jantje schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:09:
Ik zag een vaag ding wat mee kwam in de nieuwe DLC, een soort van spiegel op een tripod. Ik kom er maar niet achter welke class dat vage ding gebruikt en wat het is.
Spawn becon van de Infiltrator kit.

Overigens @Reefun zie ik in dit filmpje duidelijk attack planes vliegen. Ook in de killfeed zie je het icoon van de attack plane. Tevens hoor je: seat switcher als commentaar en je ziet de rear gunner zitten inclusief mondingsvuur van zijn MG.

Dus niet alleen fighter planes in die nieuwe mode.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 04-02-2018 12:28 (5%)

quote:
MRE-Inc schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:27:
[...]

Spawn becon van de Infiltrator kit.

Overigens @Reefun zie ik in dit filmpje duidelijk attack planes vliegen. Ook in de killfeed zie je het icoon van de attack plane. Tevens hoor je: seat switcher als commentaar en je ziet de rear gunner zitten inclusief mondingsvuur van zijn MG.

Dus niet alleen fighter planes in die nieuwe mode.

[video]
Dat is de map London Calling. Op de map Razors Edge heb je (vooralsnog) enkel fighterplanes :)
quote:
Easymongo schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:26:
Nieuwe CTE Apocalypse DLC infantry maps met textures.
YouTube: ➤ MASSIVE APOCALYPSE DLC MAP CHANGES! - Battlefield 1 (More C...
Ook gameplay-aanpassingen. Bijv. cavalry kan nu self healen door med pack te laten vallen en dat gare corner sliden is moeilijker gemaakt. En nog veel meer, maar bekijk de vid maar.
Je kon jezelf toch al healen als calvalry? Pouches droppen, eroverheen lopen en healen begon? Of hebben ze dat er in de afgelopen maanden uit gehaald?

quote:
Martinspire schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Je kon jezelf toch al healen als calvalry? Pouches droppen, eroverheen lopen en healen begon? Of hebben ze dat er in de afgelopen maanden uit gehaald?
Nee dat zit er nog steeds in. Ze gaan het nu alleen aanpassen dat je jezelf kunt healen terwijl je nog op je paard zit.
quote:
Reefun schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Dat is de map London Calling. Op de map Razors Edge heb je (vooralsnog) enkel fighterplanes :)
Ah, dan zal dat het zijn. Dacht dat het alleen fighter was.

Denk dat ik het niet vaak zal spelen. Gisteren ook weer niks kunnen raken in de vliegtuigen. Hele patch is echt 3x niks. LMG's op zijn ook niet meer te doen op mappen als Amiens. Want je bent telkens te laat nu als je niet als eerste schiet. Begint een beetje COD te worden. Diegene die het eerste schiet, wint. Allemaal door die ene kogel die je minder nodig hebt.

Gisteren op een potje Amiens 2-7 na 5 minuten met een LMG. Elke 1 op 1 gevecht ga je dan neer zeker als je lmg een lage rate of fire heeft.

quote:
MRE-Inc schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Denk dat ik het niet vaak zal spelen. Gisteren ook weer niks kunnen raken in de vliegtuigen. Hele patch is echt 3x niks. LMG's op zijn ook niet meer te doen op mappen als Amiens. Want je bent telkens te laat nu als je niet als eerste schiet. Begint een beetje COD te worden. Diegene die het eerste schiet, wint. Allemaal door die ene kogel die je minder nodig hebt.

Gisteren op een potje Amiens 2-7 na 5 minuten met een LMG. Elke 1 op 1 gevecht ga je dan neer zeker als je lmg een lage rate of fire heeft.
De LMGs zijn dan weer wl superieur zodra je al ervoor klaar staat en op lange afstanden.

Eerst kon je al prima "snipen" ermee en nu ng meer. Ja er is ets meer verticale recoil maar het is nog prima te overzien IMHO.

In CQB verlies je sneller. True. De hipfire gaat nu werkelijk alle kanten op. Maar daar moet jezelf dan op berekenen. Als je in CQB tegemoet gaat waarvan je weet dat het een killzone is. Laat een assault bijv eerst gaan daar die simpelweg meer kans maken om te winnen. In hele drukke gebieden smoke erin. Erin rennen en direct naar de grond. Check je minimap waar mensen dood zijn gegaan om zo een relatief beeld te krijgen waar iedereen zit.
quote:
MRE-Inc schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Probeer maar eens met de RSC te spelen.. is iets te veel gebuffed en gaat wss een nerfje krijgen.. _O-

Verder vind ik de patch vooralsnog een beetje meh, maar ben er wel beter aan gewend nu. Als je als tweede schiet, moet je gewoon zorgen dat je hem beter (hoofd) raakt met een sterk of sneller wapen, dan win je t wel. En anders proberen te dodgen.

Qua vliegtuigen merk ik t eigenlijk alleen op Helgioland.. Alsof die map zn eigen mechanics heeft ofzo.. Zwemmen is ook al zo weird op die map.

• Sjoewe
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:19
Ik weet niet helemaal wat er veranderd is, maar ik heb de laatste tijd echt een hele lage ping. Meestal zo tussen de 6-9 ms. Op zich leuk, maar ik word ook weer de hele tijd weer om-de-hoek-gekilled, en van die momenten dat je zelf 6+ hits lijkt te landen zonder veel effect, terwijl je zelf nauwelijks tijd hebt om te reageren op de hits die je terugkrijgt, alsof ze in bulk aankomen...

En Helgoland, ik vind het best een leuke map, maar er zitten nog best wat fouten in. Dat je op een boot wil spawnen maar in het water beland. :+

Sjoewe wijzigde deze reactie 05-02-2018 10:56 (16%)

• Tjebakka
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-09 11:42

Tjebakka

PSN: Tjebakka

Gister even een paar potjes gespeeld maar het was qua verdeling echt waardeloos gesteld in alle 3 servers waar ik in zat. Zowel qua niveau als aantallen spelers per team. Werd er niet echt leuker op.

Tjebakka wijzigde deze reactie 05-02-2018 11:10 (7%)

If it aint fixed, it's broken.

Toch blijf ik het bullshit vinden wat enkele youtubers aanhalen als voordelen van de lagere time to kill. Dat je dan meer man kon afschieten. Dat werkt alleen als ze niet op jou schieten, wat prima gaat als je aan het flanken bent en 30 man met de rug naar jou kijkt, maar niet in normale omstandigheden. En ik weet niet wat voor matches zij spelen, maar bij mij ligt er vrijwel nooit een flank helemaal open. En als ik begin met schieten, zijn ze wel zo bekwaam om mij daar spoedig mee te laten stoppen.

Je hebt echter weer veel meer nadeel als je je wel gewoon op de battlefield begeeft, want iemand hoeft je maar te zien en jij hem niet en je bent zo dood. Die 1-shot-kill van snipers is al rete-irritant, maar daar komt nu bijna elke gun in de game wel bij. Juist als je meer kogels nodig hebt per kill, komt het veel meer aan op het raak schieten en meer damage doen bij je tegenstanders. Ergo: goed mikken wordt beloond bij lage TTK. Games met een langzamere mechanic deden het bij mij ook altijd veel beter dan waar je in een fractie dood bent. De tragere CODs (BLOPS1 bv) over de snellere (Infinity War).

De tijd dat je alleen maar tegen noobs speelde, en dus een snellere TTK zou willen, is ook gewoon voorbij. Sure, ze kunnen slecht bezig zijn met objectives of liever voor die ene kill gaan en zelf het loodje leggen, maar overall heeft een lage TTK meer zin als je voor de hogere killstreaks wilt gaan. Het is nu haast onmogelijk om een lange streak te hebben, zonder met medpacks te strooien voor jezelf of lang cover te nemen. De keren dat je toevallig wat gasten tegenkomt en ze allemaal kan afknallen omdat ze niet kijken, is laag.

Dat gezegd hebbende, gaat het alsnog niet slecht. Ik merk dat er meer revived wordt dan vroeger, maar alsnog kan je team keihard ingemaakt worden door een tekort aan medics. Elke keer als ik win, zie ik veel medics rondlopen. Verliezen we, dan is dit aantal vrij brak maar hebben we wel tig snipers.

Ook bij een team met veel medics zie ik dat vliegtuigen weinig uitmaken. Een bombing run en er zijn wat mensen dood, maar die worden bijna allemaal weer revived. Weer een run en het herhaalt zich. Maarja, je staat wel bovenaan het scoreboard. Effectieve toevoeging echter 0

quote:
poor Leno schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:47:
[...]

Probeer maar eens met de RSC te spelen.. is iets te veel gebuffed en gaat wss een nerfje krijgen.. _O-

Verder vind ik de patch vooralsnog een beetje meh, maar ben er wel beter aan gewend nu. Als je als tweede schiet, moet je gewoon zorgen dat je hem beter (hoofd) raakt met een sterk of sneller wapen, dan win je t wel. En anders proberen te dodgen.

Qua vliegtuigen merk ik t eigenlijk alleen op Helgioland.. Alsof die map zn eigen mechanics heeft ofzo.. Zwemmen is ook al zo weird op die map.
Haha toevallig kwam ik het filmpje van Westie tegen over de RSC. Ook even geprobeerd, maar die gun past niet bij mijn speelstijl. Dan moet je echt als medic achter je troepen blijven en die gun alleen gebruiken om af en toe op mid-range wat af te knallen. Je moet dan niet zoals ik vaak doe, omlopen om de vijande in de rug aan te vallen en gelijk 3+ man neermaaien.

Legoland map gisteren weer gespeeld. Bevalt me toch wel, maar alleen als piloot met de tank hunter kit. Even samen gespeeld met @Reefun en dat ging wel lekker. Met z'n tweeen achter de gunboats aan. Als ik zo'n bootje niet in 1x afschoot, dan kwam Reefun er nog even achteraan om het werk alsnog te klaren. Was een mooi potje weer..... Heerschend in den lucht.

quote:
Martinspire schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:11:
Een bombing run en er zijn wat mensen dood, maar die worden bijna allemaal weer revived. Weer een run en het herhaalt zich. Maarja, je staat wel bovenaan het scoreboard. Effectieve toevoeging echter 0
Hoe zou t zijn als je je kill pas krijgt als een persoon niet meer gerevived wordt (voor zowel infantry, tanks vliegtuigen etc).. Dan zou t scorebord er heel anders uitzien :D

Maar voor de rest heb je wel gelijk hoor.. Het voelt alsof een lagere BTK bedoeld is zodat mensen die minder goed zijn ook een kill kunnen krijgen. Want het betekent effectief dat je dus (met huidige recoil, spread etc) minder kogels on target moet houden.

Met andere woorden: als ik dus een spray&pray-speler ben, dan is de kans dat een 5e kogel mis gaat enorm groot. En nu heb ik er maar 4 nodig!

Dus dat :/
quote:
Ook bij een team met veel medics zie ik dat vliegtuigen weinig uitmaken. Een bombing run en er zijn wat mensen dood, maar die worden bijna allemaal weer revived. Weer een run en het herhaalt zich. Maarja, je staat wel bovenaan het scoreboard. Effectieve toevoeging echter 0
Gaan we wr.... Ik zat al te wachten op de eerste opmerking t.o.v. vliegtuigen :)

Zeker op de nieuwe mappen bewijzen de vliegtuigen hun kracht. De attack plane met tankhunter kit is bijna een must geworden om de destroyers/airships veilig te houden. De torpedo bootjes zijn relatief OP met hun enorme range van torpedos en relatief snelle herlaad tijd. Hierdoor knallen ze binnen no time de destroyers kapot.

Als Vliegtuig zijnde ben je bijna de enige lijn van verdediging voor destroyers. Dit omdat de losse HE shells van de destroyer zelfs relatief weinig damage doen (je moet een boot toch 2 a 3x raken wil hij stuk gaan) en de AA/Torpedo gunner op een destroyer 9 van de 10x aan het slapen is. Als destroyer zijnde kun je ook niet tussen torpedos door heen repairen. Of je moet een support kerel met repair wrench bovenop je destroyer hebben zitten ; maar dat komt haast niet voor. Sterker nog, zelfs met een tank of whatever komt dat bijna nooit voor :+

Hetzelfde voor de Airship. Fighters zijn nu enorm in trek doordat ze met 1 goede pass een airship kunnen neerhalen. Toegegeven ; Het lukt ze enkel bij Airships die heel.... langzaam.... door het level heen gaan, maar dat zijn ze ook meestal. Als Airship kn je ze dodgen, je kunt relatief snel evasive manouvres uitvoeren als Airship zijnde. Maar tegen een beetje competente fighter piloot overleef je het simpelweg niet langer dan een minuut.

De AP met TH kit is dan een must om de fighters neer te halen vrdat ze hun raketten kunnen afvuren.

Dus, Op de nieuwe mappen voegen ze al beduidend meer toe als voorheen. Dit omdat de AP relatief snel over de gehele map kan komen om de bootjes weg te houden van de objectives, fighter planes snel uit te schakelen n stationary emplacements (AA/Coastal guns) disabled te houden.

Als AP met TH kit focus ik me dan ook anders dan met een Squad Support package.

Prioriteit wordt dan > Vliegtuigen > Boten > Stationary Emplacements > Infantry. Qua kills haal je dan relatief minder (tenzij je volle bootjes afknalt, heerlijk die "squad wipe" in beeld te zien :+) maar daar doe ik het dan ook niet per definitie voor. Tuurlijk is het mooi mee genomen, maar uiteindelijk doe ik het om het team te helpen. Zo lang ze niet aan land kunnen komen kunnen ze ook geen objectives overnemen.

Al om al. Vliegtuigen of Vehicles ansich zijn al een deel van Battlefield sinds het eerste deel. Dat eindeloze gezever dat het niets toevoegd. Ga dan gewoon CoD spelen als je puur en enkel infantry combat wilt hebben :)

Enfin. Verder moet ik zeggen dat ik de laatste dagen veel meer Conquest (Assault) heb gespeeld dan Operations. Maar dan puur en enkel de 2 nieuwe mappen. Dit omdat het gewoon n grote naval warfare is en persoonlijk vind ik dat prachtig. Al die schepen, vliegtuigen, airships. Heerlijk! O+
Blijft nog steeds een gemiste kans om deze (en nog vele andere..) mappen niet te voorzien met een Operations. De mogelijkheden bij beide mappen.... Wellicht ooit in de toekomst d:)b
quote:
MRE-Inc schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:14:
[...]
Legoland map gisteren weer gespeeld. Bevalt me toch wel, maar alleen als piloot met de tank hunter kit. Even samen gespeeld met @Reefun en dat ging wel lekker. Met z'n tweeen achter de gunboats aan. Als ik zo'n bootje niet in 1x afschoot, dan kwam Reefun er nog even achteraan om het werk alsnog te klaren. Was een mooi potje weer..... Heerschend in den lucht.
Ja dat was wel een mooi potje! We konden F (waarbij je een extra destroyer/vliegtuig krijgt en dus n van de belangrijkste) goed vrij houden. Zelfs met die Dreadnought van de tegenstander vlak in de buurt.

Eergisteren had ik trouwens een kill van je gestolen (wel meerdere eigenlijk), knalde vervolgens tegen jou op waardoor je crashde :+ Heb het nog opgenomen maar nog niet geupload. Zei nog "sorry" via de command rose ;)

Wat ik trouwens niet snap met die map is dat er soms mensen bij je in de vliegtuig mee vliegen. En vervolgens op de heuvel tussen alle objectives in eruit springen. En ook niet n keer, meerdere malen! Je zou verwachten dat ze na de eerste keer dood gaan daar boven (gezien het out of bounds is voor infantry) dat ze hun lesje wel geleerd hebben 8)7
quote:
Reefun schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:45:
[...]

Gaan we wr.... Ik zat al te wachten op de eerste opmerking t.o.v. vliegtuigen :)
Ik had er misschien bij moeten zetten dat het om vliegtuigen tegen infantry gaat. Tegen voertuigen blijven ze nuttig, maar zo zie je ze meestal niet gebruikt worden. Gister bij Operations zie je de ene na de andere fighter plane granaten gooien op de objectives met elke keer wel een kill of wat, maar uiteindelijk de map verliezen omdat de tanks niet werden aangepakt.

Tegen voertuigen, vliegtuigen en behemoths blijven ze erg zinvol alsook transportbootjes. Maar daar waar fighters veel kills kunnen halen, is hun nuttigheid significant minder geworden. Zeker bij teams waar genoeg medics zijn.

quote:
Martinspire schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Ik had er misschien bij moeten zetten dat het om vliegtuigen tegen infantry gaat. Tegen voertuigen blijven ze nuttig, maar zo zie je ze meestal niet gebruikt worden. Gister bij Operations zie je de ene na de andere fighter plane granaten gooien op de objectives met elke keer wel een kill of wat, maar uiteindelijk de map verliezen omdat de tanks niet werden aangepakt.

Tegen voertuigen, vliegtuigen en behemoths blijven ze erg zinvol alsook transportbootjes. Maar daar waar fighters veel kills kunnen halen, is hun nuttigheid significant minder geworden. Zeker bij teams waar genoeg medics zijn.
Ah. Ja, Dat is wel wat logischer. Op mappen waarbij je sowiesow maar 1 of maar 2 vliegtuigen per kant krijgt is een Fighter berhaupt al nutteloos. Ja, ze kunnen andere vliegtuigen pakken en ja wellicht de Zeppelin. En daarna? "Potshots" tegen infantry met nihil toevoeging inderdaad. Beetje competente fighter piloot kan prima wel een aantal infantry kills krijgen, zelfs met de rocket of alleen met de twin lmg's. Maar net wat je zelf zegt, met een paar medics erbij heeft dat ook geen effect meer.

Paar maanden geleden waren ze dan nuttiger. De fighter trench darts waren toen ongelovelijk sterk. Maar sinds de nerf moet je hl precies ermee mikken en je hebt praktisch geen splash damage meer ermee.

De enige mappen waarbij een Fighter een btje toegevoegde waarde heeft zijn bij mappen met 3 vliegtuigen n/of een Airship. Effectief gezien enkel Heligoland Bright en Zeebrugge. Maar zelfs dn zijn ze eigenlijk nutteloos. Want zodra er van de tegenpartij gn targets meer zijn zit je het met hetzelfde probleem.

Plus ; Een attack plane met tankhunter kit kan een Airship ook zo neer krijgen. De main HE shell doet niet zoveel schade (5 tot 15 tot nu toe nog maar gekregen, heb nog geen 'critical spots' ontdekt), maar de bommen doen 60+ schade heb ik gemerkt. Enige nadeel wat je dan heb is als de Airship een competente AA Gunner heeft. Dit omdat je de bommen er natuurlijk boven moet droppen (dus je komt recht in het vizier van de AA).

Tegen boten is het ideaal. 2, max 3 schoten is genoeg om een kleine bootjes kapot te krijgen. En mocht je het niet op tijd redden kun je altijd nog vlug je bommen erop droppen. Destroyers ermee vernietigen kn in n run, mits al je 5 HE shells raken plus je bommen. Tegen Behemoths kun je het gemakkelijk vanaf een afstand doen. Die krengen zijn zo groot dat als je in de lengte vliegt en beetje hoog schiet, je altijd wel hem raakt. Alleen gezien de Dreadnought 2x AA guns heeft zou ik niet snel in de buurt komen ermee.

Bij mappen welke echt Vehicle heavy zijn (boten/tanks) neig ik al heel snel richting de Tankhunter kit tegenwoordig. Sinds ik die specialisations ben gaan doen voor vliegtuigen (Kill 20 tanks with tankhunter package with attack plane volgens mij?) heb ik een liefde gekregen ervoor. Ik krijg meer voldoening uit het neer halen van 10+ boten/tanks dan 10+ infantry. Plus ik krijg letterlijk een kick ervan als ik een ander vliegtuig met 1 schot neer weet te halen :+

De Squad Support variant blijft wel superieur op mappen waarbij er minder vehicles zijn. Denk bijv. aanvallend @ Cape Helles, Fao Fortress of St. Quentin scar. Je bent alleen wel zwaar de pineut als je de TH kit gewend bent en je vleugels snel probeerd te repareren met een "emergency repair" om vervolgens flares uit je vliegtuig te zien komen :+

Nog iets anders trouwens. Op Heligoland Bright kun je eindelijk fatsoenlijk gebruik maken van een vliegtuig waar ik nog nooit gebruik van heb gemaakt hiervoor. De Torpedo Bomber! Wat een beest is dat ding tegen boten! Met 1 torpedo heb je kleinere bootjes sowiesow in n keer stuk. Destroyers krijgen 60 tot 90 schade van n torpedo, en de Behemoths raak je met 150 tot zelfs 250 (!) schade PLUS in n keer een "part damaged". Ben even kwijt hoeveel "parts" een dreadnought heeft, maar volgens mij zou je dan in 6 tot 7 runs een dreadnought stuk kunnen krijgen ermee.

Enige grote nadeel ervan is, je moet echt laag vliegen wil de torpedo correct afvuren. Zodra je te hoog vliegt ontploft de torpedo direct zodra het in contact komt met het water. Ik ben nog niet zeker wat de maximale hoogte is. Ik gok zo een 20 a 30 meter. Nu komt dat wel overeen met hoe het IRL ging "vroegah". Maar je bent tijdelijk een sitting duck. Dus duiken, horizontaal krijgen, "mikken", torpedo afvuren en direct optrekken, rond draaien, rinse, repeat. Plus, zonder een mee vliegende gunner ben je een makkelijke prooi voor andere vliegtuigen :(

Maar ik moet zeggen. Het geeft wel een enorme kick om destroyers met de torpedo bomber te vernietigen. Mooie duikvlucht, torpedo's away! En ze dan net iets onder het wateroppervlakte voorbij zien racen en zich in de destroyer zien boren. Prachtig! O+

Reefun wijzigde deze reactie 05-02-2018 13:54 (3%)

• Tjebakka

Tjebakka

@poor Leno vandaag is jouw dag! :D

quote:
Haha ik hoop t _O-

Maar wtf man, wat ging t slecht gister zeg, ongelofelijk ;w

Nog nooit zo erg gehad dat we telkens op t 'crapteam' werden gezet..

Maar hebben anderen dat nou ook?? Dat t lijkt alsof de maan verkeerd staat ofzo.. Dat echt lles mislukt. Dat je overal net te laat of te vroeg bent, kills worden gejat, spawned in een tripwire, spawned in een shotgun, spawned in een artillerytruck lucky shot van de andre kant van de map, spawned in een incendiary, spawned in een knifekill, dat jij de enige telkens wordt gekilled in een groepje terwijl je achteraan staat etc etc.. nee t was geen beste dag gister.

Laatste potje op Vaux ging een beetje ok, hebben nt gewonnen met 1000-995.. Toen kreeg ik pas mn eerste win-scraps van de day geloof ik :N

poor Leno wijzigde deze reactie 06-02-2018 09:32 (34%)

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:28:
[...]

Haha ik hoop t _O-

Maar wtf man, wat ging t slecht gister zeg, ongelofelijk ;w

Nog nooit zo erg gehad dat we telkens op t 'crapteam' werden gezet..

Maar hebben anderen dat nou ook?? Dat t lijkt alsof de maan verkeerd staat ofzo.. Dat echt lles mislukt. Dat je overal net te laat of te vroeg bent, kills worden gejat, spawned in een tripwire, spawned in een shotgun, spawned in een artillerytruck lucky shot van de andre kant van de map, spawned in een incendiary, spawned in een knifekill, dat jij de enige telkens wordt gekilled in een groepje terwijl je achteraan staat etc etc.. nee t was geen beste dag gister.

Laatste potje op Vaux ging een beetje ok, hebben nt gewonnen met 1000-995.. Toen kreeg ik pas mn eerste win-scraps van de day geloof ik :N
Ik noem dat een gemiddelde zaterdag. Dunno maar als ik BF ga spelen op zaterdag, gaat het altijd naatje.

Maar geef de schuld gewoon aan hoge skill-rating. Heb ik ook vaak zat het idee mee gehad dat door een hoge skill rating je altijd in het troep-team komt en wordt verwacht dat te tillen tot overwinning. Ik kan veel, maar niet 30 noobs meetillen...

• Racer89
Wat me ook de laatste tijd op valt, als je gaat joinen en er zitten zon 10 man in de server. Word een kant opgevuld met mensen die binnen komen. Dan start de ronde. Met een verhouding van 20-10, en ik heb dan altijd het geluk dat ik in het team zit met maar 10 man tegen 20. Pas later in het potje word het weer een beetje gelijk getrokken. :X

Team Balance is altijd al oneerlijk geweest.

@poor Leno Meestal gaat het goed, als je moet stoppen :P En dan denk je doe toch maar nog n rondje en dan valt het vies tegen :(

Racer89 wijzigde deze reactie 06-02-2018 11:58 (21%)

Heel verhaal waar ik het mee eens ben :D
quote:
Reefun schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:53:
[...]

Plus ik krijg letterlijk een kick ervan als ik een ander vliegtuig met 1 schot neer weet te halen :+ nadat MRE- Inc al het nodige voorwerk al gedaan heeft
O-)

;)

@poor Leno ja, ik ken het gevoel dat alles verkeerd gaat. Heb ik sinds de laatste patch. Ik heb niet eens de patch notes/commentaren gelezen om er "schoon" in te stappen met de laatste patch, maar het is bagger. Misschien als je een XBox koopt dat het beter gaat. De xbox gamers kennen je nog niet. Op de PS4 loopt je met een virueel "Shoot Me" bord achter op je rug ;)

En als @Reefun je kills niet steelt, dan doet je rear gunner het wel. Bootje komt trouwens flink van de grond het water.....

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43636003

MRE-Inc wijzigde deze reactie 06-02-2018 13:24 (11%)

• Tjebakka

Tjebakka

Ik ben vanavond wel weer ff van de partij, vanaf +/- half 7, om te gaan knallen!

• Sjoewe
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:19
Ik schuif ook wel ff aan denk ik

• Tjebakka

Tjebakka

quote:
Sjoewe schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:18:
Ik schuif ook wel ff aan denk ik
we kunnen ook een rondje gaan fietsen :+

quote:
Racer89 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:57:
Wat me ook de laatste tijd op valt, als je gaat joinen en er zitten zon 10 man in de server. Word een kant opgevuld met mensen die binnen komen. Dan start de ronde. Met een verhouding van 20-10, en ik heb dan altijd het geluk dat ik in het team zit met maar 10 man tegen 20. Pas later in het potje word het weer een beetje gelijk getrokken. :X

Team Balance is altijd al oneerlijk geweest.

@poor Leno Meestal gaat het goed, als je moet stoppen :P En dan denk je doe toch maar nog n rondje en dan valt het vies tegen :(
Die balance is naatje maar dat boeit me eigenlijk weinig als de ronde start. Toch zat man die even hun loadout aanpast, drinken haalt of even naar de wc gaat. Eerste minuut kun je wel veel punten pakken.

Zoals laatst met MRE in operations, sprinten naar de eerste objective toe. 2 enemies zaten te slapen en zagen me niet lopen dus ik sta er al naast en kan ze afschieten, loop door naar objective. MRE covert 1 deel, ik het ander. Ik schiet daar nog 6 man af en de eerste objective is binnen (zag ook de rest van het team naar de andere objective lopen maar nu wel beter want nu hadden we beide). Juist in die eerste paar minuten kun je de hele match bepalen, zeker als een server nog niet vol zit.

En MRE maar vragen waar de tegenstanders zaten _O-

Ook blijf ik het grappig vinden dat ik na al die jaren nog steeds een pot in kan gaan en dik 2x zoveel kills als wie dan ook in het team kan halen. Sure ik ga ook dood, maar tel er een leuke objective-score bij en er staat weer een MVP op mijn carrirepagina :+
Soms kan er iemand van de tegenstander meekomen en dan wordt het spannend, inclusief teabagging natuurlijk

Martinspire wijzigde deze reactie 06-02-2018 17:01 (11%)

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 13:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik weet nog steeds niet wat ik van de TTK v2.0 moet denken. Ik ben helemaal geen assault player, omdat ik er voor de TTK v2.0 eigenlijk niets van bakte. Nu doe ik het er icm met de ribeyrolles best wel ok mee.

Nieuwe maps zijn best wel leuk, heb ze gespeeld om die community missions te halen. Helaas assault conquest, wat toch niet meer mijn ding is speel liever operations.

XBL: theArthurrrr

quote:
Toch blijf ik het bullshit vinden wat enkele youtubers aanhalen als voordelen van de lagere time to kill. Dat je dan meer man kon afschieten. Dat werkt alleen als ze niet op jou schieten, wat prima gaat als je aan het flanken bent en 30 man met de rug naar jou kijkt, maar niet in normale omstandigheden.
Dat schreef ik ook al eerder:
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Maar begrijp ik het dan verkeerd of is dit om het even in vergelijking met pre-patch ?

Huidige situatie: Moeilijker om een kill te maken, maar ook moeilijker om zelf gekilled te worden. KD = 20/10

Nieuwe situatie: Makkelijker om een kill te maken, maar ook makkelijker om zelf gekilled te worden. KD = 40/20
quote:
Pff, nou over dat reviven ben ik het niet eens, vooral de laatste tijd niet en al helemaal niet nu ik er echt op let. Veel potjes Operations gedaan op Cape Helles en Achi Baba en guess what: geen medics te bekennen. Wordt echt nauwelijks gerevived. Omdat ik de pot wil winnen, verdom ik het om op de A knop te drukken om zsm weer te kunnen spawnen. Kost je gewoon een ticket.

Als ik zelf als medic speel, spot ik de neergeschoten team members, sta ik 5 meter van ze vandaan, hebben ze op A gedrukt om te respawnen |:( Dat gerevive valt dus nog wel mee. Hangt ook van de pot af, maar ik merk toch dat de meeste willekeurige randoms en ja ook die van level 100+ gewoon het spelletje niet snappen. Zo snel mogelijk maar respawnen om zonder smoke weer vol in de aanval te gaan en voor de 10e keer neergemaaid te worden.

Overigens moet ik terug komen op mijn opmerking over de nieuwe Helegio map. Vliegen met de tank hunter kit is daar echt leuk. Bootjes afknallen en in 1 run de destroyer tot zinken brengen. Grootste uitdaging is toch wel om de Behemoth zo lang mogelijk varende te houden door de kleine torpedo bootjes uit te schakelen met de THK.

• Easymongo
Zo jammer dat de nieuwe maps geen Frontlines of Operations hebben!
Op Heligoland is het nauwelijks mogelijk in een random squad te zitten waarbij je samenwerkt. De een zit in een vliegtuig, een paar scheuren rond met een bootje, iemand zit een half uur in een fortress gun, whatever. En ik zit als enige een vlag te cappen, feitelijk mijn tijd te verdoen, kijkend naar de trage punten die binnenlopen.
De bootjes spawnen als konijnen. En probeer niet zomaar op een actief bootje te spawnen, grote kans dat de schipper ver buitengaats blijft dobberen. En als dat niet gebeurt, dan is er wel een random torpedo die je 1 seconde later naar de filistijnen helpt.
Als je zinloos wilt knallen, vliegen en varen heb je de tijd van je leven. Maar schaf de vlaggen en de punten dan ook maar af. Dit gaat nergens meer over.

Dit heeft me overigens wel twee nieuwe hobby's opgeleverd. Met de SMLE vanaf de oever headshots uitdelen aan passerende bootjes. Hij ligt dan meteen stil, heel grappig. Ook leuk, trollen in de submarine bunker bij D-vlag. Je kunt onder water onzichtbaar grote afstanden afleggen en argeloze supports die denken TTK koning te zijn met hun enorme stalen dildo, in hun nek knuppelen.
Misschien moet ik ook maar's proberen met repair tool en limpet de behemoth te killen. Geen idee of je er op kunt klimmen.

Easymongo wijzigde deze reactie 07-02-2018 11:07 (9%)

• Easymongo
quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 07:51:
Als ik zelf als medic speel, spot ik de neergeschoten team members, sta ik 5 meter van ze vandaan, hebben ze op A gedrukt om te respawnen |:( Dat gerevive valt dus nog wel mee. Hangt ook van de pot af, maar ik merk toch dat de meeste willekeurige randoms en ja ook die van level 100+ gewoon het spelletje niet snappen.
Ik merk dat ik er ook een gewoonte van maak op A te drukken, omdat de kans op revive niet zo groot is. Soms baal ik van mezelf als ik te laat zie dat er een medic aan komt rennen. Het is idd per pot erg verschillend. Je moet het een beetje aanvoelen. Door te wachten maak je het voor actieve medics leuker, die daardoor actiever blijven. Voor cappen van een vlag met veel bloedvergieten zijn 1 of 2 actieve medics doorslaggevend voor succes.

• JoostRAW18
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:52
Nieuwe maps spelen wel lekker weg hoor. Vooral Heligoland naar mijn mening, heerlijk die chaos. Geeft echt voldoening om die schepen/bootjes met je torpedo's neer te halen.

Die bootjes gaan trouwens wel snel neer. Ben blij als ik 3 tegenstanders tot zinken kan brengen om dan aan land verder te gaan.

Benieuwd naar de laatste DLC. Zag er in de CTE prima uit.

• Tjebakka

Tjebakka

Beetje balen dat gisteren mijn verbinding plotsklaps wegviel. Terwijl ik nog wel in de party zat :( . Het ging geloof ik wel lekker in Soissons! Vanavond weer van de partij hoor.

Gisteravond was het op de Xbox weer niet speelbaar. Vliegtuigen die stroperig vliegen. Niks kunnen raak schieten, zelfs point blank. Op andere momenten weer schoten lossen met de Tank Hunter Kit op de attack plane en ineens een kill krijgen op veel te grote afstand ? Echt, ik weet niet wat Dice aan het doen is met deze laatste patch, maar de stroop en honing druipt er vanaf..... Wat een ongelooflijke ka uu tee patch als het gaat om vliegen.

Had gisteren echt voor het eerst in lange tijd dat ik mijn controller door de tv wilde gooien zo klote ging het.

Dit filmpje: http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43748887

Als je het beeld op 0:16 stil zet, dan zie je nog mijn tank hunter shell de schoenveters raken van de sniper. Geen explosie of wat dan ook. Toch krijg ik maar een Enemy Hit 56. Het 2e schot belandt een meter achter hem. Bam....dikke explosie en wel een kill (zal wel door de splash damage komen uiteraard, maar ik had bij het eerste schot al de kill verwacht. Helemaal van zo'n dikke shell die hij naast zich krijgt.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 08-02-2018 07:44 (45%)

quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:32:

Had gisteren echt voor het eerst in lange tijd dat ik mijn controller door de tv wilde gooien zo klote ging het.
Oh dat heb ik wel iets vaker :X

• Racer89
quote:
poor Leno schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Soms in de party lijkt het wel of de controller door het headset komt :P _/-\o_

• larsbeumer.apd
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-09 09:28
quote:
Racer89 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:20:
[...]

Soms in de party lijkt het wel of de controller door het headset komt :P _/-\o_
Zo voelt 't af en toe wel aan mijn oren :P
Jajajajajajajajaja zo kan ie wel weer :D

Ik wou van jullie dat jullie juist die passie en emotie hadden O-)
quote:
larsbeumer.apd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:37:
[...]

Zo voelt 't af en toe wel aan mijn oren :P
En t is altijd "Leno je klinkt zo zacht" :>

Tis ook nooit goed

poor Leno wijzigde deze reactie 08-02-2018 15:40 (53%)

• larsbeumer.apd
quote:
poor Leno schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:39:
Jajajajajajajajaja zo kan ie wel weer :D

Ik wou van jullie dat jullie juist die passie en emotie hadden O-)
Zoals ik vanochtend ook al zei, ik mis je energieke attitude af en toe wel
;)
Haha ja ik doe mee om te winnen, crushen, vermorzelen, vernederen!

Meedoen om het meedoen is bedacht door losers >:)

• larsbeumer.apd
quote:
poor Leno schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:43:
Haha ja ik doe mee om te winnen, crushen, vermorzelen, vernederen!

Meedoen om het meedoen is bedacht door losers >:)
Lekker, dan gaan we vanavond weer vol gas! Eens kijken of we die nieuwe pro kunnen laten pompen.
quote:
poor Leno schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
[...]

Ja ben je zo'n heetgebakered mannetje ? ;)

Ik heb geleerd om te relaxen. Gisteren gewoon door een A7V tank uit de lucht geschoten vanaf fucking 3/4 van de map. Echt zo'n wtf moment. Ging wel even een flinke vloek door de kamer, maar 5 seconden daarna haal ik m'n schouders op, denk ik: als dat het enige negatieve is in mijn leven...... en ga ik verder.

Laat me niet gek meer maken. Als ik het niet meer leuk vind, dan doe ik een quit en ga ik naar een andere server. Net zo makkelijk. Ik heb denk ik in de 8 jaar dat ik game op de Xbox echt maar 1x een controller snoeihard tegen de vloer gegooid. Dat ik echt weken later tijdens het stofzuigen nog stukjes plastic tegenkwam. Dat was trouwens ook in een Battlefield game. BF3 op Kharg Island Rush, eerste deel aan het water. Werd tot 4x toe achter elkaar door die frogfoot uit de lucht geschoten door een fucking no-lifer. Elke keer in 1 salvo.

De laatste week sinds de patch, sta ik vaker verbaasd te kijken en komt er vaker een HOE DAN ? uit mijn mond dan een GVD of iets dergelijks. Echt dat ik gekilled wordt uit de meest onmogelijker hoeken en gaten, afstanden en wat dan ook. Zowel op de grond als in de attack plane. Uiteraard ook andersom dat ik zelf kills krijg waarvan ik denk: never nooit niet dat ik die gast geraakt heb.

Maar ja..... Dice he.....lang leve de bugs. Voor elke 1 opgeloste bug, krijg je er 3 terug. Ik denk dat ik ook maar eens flink ga janken op het Dice forum. Misschien dat ze in de volgende patch dan ook van alles aanpassen in mijn voordeel. |:(

• Easymongo
"Laat me niet gek meer maken. Als ik het niet meer leuk vind, dan doe ik een quit en ga ik naar een andere server."

Dit.

Ik speel nog maar een jaar, maar ben al wel gestopt met boos te worden over hoe dingen soms gaan.

Ik zie het maar als extra oorlogsrealisme of zo. Een geweer dat weigert door de modder etc.
Als er een schreeuwer en schelder (GFY effin noob, dat soort werk) over de headset binnenkomt ben ik meteen weg uit een squad.

Je kunt wel muten maar wat voor zin heeft het te teamplayen met iemand naast je waarvan je weet dat hij geen lol aan het spelletje beleeft?

Easymongo wijzigde deze reactie 09-02-2018 10:31 (22%)

quote:
Easymongo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:25:
"Laat me niet gek meer maken. Als ik het niet meer leuk vind, dan doe ik een quit en ga ik naar een andere server."

Dit.
Als ik alleen speel kan dat wel, maar het is gewoon vervelend als je met volle party/squad speelt.. Dan kun je niet in je eentje zomaar een andere server zoeken :/
(En t dan met de anderen wel fantastisch gaat, dus die willen niet uit de game)
quote:
poor Leno schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Als ik alleen speel kan dat wel, maar het is gewoon vervelend als je met volle party/squad speelt.. Dan kun je niet in je eentje zomaar een andere server zoeken :/
(En t dan met de anderen wel fantastisch gaat, dus die willen niet uit de game)
Tuurlijk kun je in je eentje een andere server opzoeken. Je wilt het dan niet. Dat is het verschil :+

Maar goed. Gekheid op een stokje. Vroegh, in mijn Counter-Strike "hoogtijden" kon ik in public matches relatief snel "rage quitten". Toendertijd ook met de PSX/PS2 was ik ook een heethoofd. Meerdere controllers waren toen gesneuveld. Maar gezien ik de PSX/PS2 toen ook ombouwde (je weet wel, voor het afspelen van *ahum*, back-ups) voor klasgenootjes had ik een overvloed aan controllers gelukkig :+

Echter sinds ik aanzienlijk minder competitief ben gaan spelen is mijn "rage" gehalte aanzienlijk gedaald. Daarnaast is hij ng verder gedaald toen mijn vrouw zwanger raakte. Iets onder het mom van voorbeeld en alles.

Dus ja, tegenwoordig kan ik heus nog wel boos worden op een spel. Maar de afgelopen wat, 10 jaar, heb ik nooit meer een controller of iets anders kapot gemaakt vanwege een spel. Hoogstens een scheld kanon. Maar zelfs daarin ben ik vrij mild vanwege ja... het "voorbeeld" zijn :)

Ik blijf altijd wel competitief ingesteld. Ook al speel ik nu puur voor de lol en niet voor de eerste plek of prijzen of wat dan ook. Ik wil altijd "het beste" spelen. Onderste uit de kan halen blablabla. Maar dat is puur omdat ik het zelf leuk vind om "goed" te presteren.

Soms zou ik wel weer terug willen in een echt competitieve scene. Ik mis de spanning en sensatie van voorrondes spelen, tournooien en het oefenen ervoor. Maar ja, zoals iedereen tegenwoordig... Leven is al druk zat!
Ok.. echt wtf :? :? :?

De nieuwe specializations in Apocalypse.. wtf?

3 normale.. en 5 echt rare vage die totaal negens op slaan (maar er zal wel iets op gevonden worden, of komt er nog aan..)

Paranoia: Je loopt ALTIJD met je gasmasker op en kunt deze niet af doen..

Death Toll: Bij elke death gaat er 200 punten van je score af..

Scavenger: Je krijgt maar 1 magazijn bij elk van je wapens, en moet dus op t veld naar ammo zoeken..

Reaper: Er gaat 1 health per seconde van je leven af, maar als je iemand killed, pauzeert het voor 10 seconden..

Peacock: Als je eenmaal gespot bent, blijf je gespot totdat je dood bent..

_O-

• Racer89
Wat is daar het nut dan van? De Peacock is wel handig voor campers :*)
quote:
Racer89 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:12:
Wat is daar het nut dan van? De Peacock is wel handig voor campers :*)
Gn idee :X

En Peacock geldt voor jezelf he.. niet op players die je spot.

poor Leno wijzigde deze reactie 12-02-2018 11:14 (14%)

• Racer89
quote:
poor Leno schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Gn idee :X

En Peacock geldt voor jezelf he.. niet op players die je spot.
Haha, dat snap ik. Is wel jammer 8)7
quote:
poor Leno schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
Ok.. echt wtf :? :? :?

De nieuwe specializations in Apocalypse.. wtf?

3 normale.. en 5 echt rare vage die totaal negens op slaan (maar er zal wel iets op gevonden worden, of komt er nog aan..)

Paranoia: Je loopt ALTIJD met je gasmasker op en kunt deze niet af doen..

Death Toll: Bij elke death gaat er 200 punten van je score af..

Scavenger: Je krijgt maar 1 magazijn bij elk van je wapens, en moet dus op t veld naar ammo zoeken..

Reaper: Er gaat 1 health per seconde van je leven af, maar als je iemand killed, pauzeert het voor 10 seconden..

Peacock: Als je eenmaal gespot bent, blijf je gespot totdat je dood bent..

_O-

[video]
Ik meen me een Reddit topic te herrineren hierover dat ze dergelijke zaken wouden gaan implementeren.

Als je pas echt wilt gaan rage quitten, moet je vooral dit soort dingen aan gaan zetten :+

Maar ik dacht dat deze het leven in waren geroepen om spelers nog een extra challenge te geven. Nou, dikke vinger dat ik ook maar n van deze varianten ooit aan ga zetten 8)7
Ik gok dat het voor achievements gaat gelden. Zo lang spelen met perk x

Waar ze dan weer niet over nadenken is dat het een teamgame is en je dus straks nog minder aan je teamgenoten hebt omdat ze die troep aan hebben staan

Martinspire wijzigde deze reactie 12-02-2018 11:35 (52%)

• Racer89
Ook lekker eerlijk met een L-class destroyer v.s. Torpedo boot. Vanaf een bepaalde afstand raak je met de destroyer de torpedo boot niet meer. Terwijl deze wel leuk jou kan raken met de torpedo's. Lekker eerlijk op Heligoland....
quote:
Racer89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:23:
Ook lekker eerlijk met een L-class destroyer v.s. Torpedo boot. Vanaf een bepaalde afstand raak je met de destroyer de torpedo boot niet meer. Terwijl deze wel leuk jou kan raken met de torpedo's. Lekker eerlijk op Heligoland....
De torpedo boot is zwaar OP bij de naval mappen. De range van torpedo's is praktisch on-eindig. Plus, als ze achter mekaar blijven schieten kun je als Destroyer zijnde geeneens tussentijds repairen dus ben je simpelweg de Sjaak.

Voor zover ik weet gaan ze het wel aanpassen, maar hoe weet ik nog niet.

Voor nu is je enige kans tot overleven met de Destroyer je teamgenoten (zoals bijv. een Attack Plane met THK, andere boten in de buurt of een Bomber met Torpedo package) om de torpedo boten op tijd af te knallen.

De Destroyer heeft wel zo zijn voordelen. De zee mijnen zijn heel krachtig, je hebt er maar 1 (max 2) nodig om 1 torpedo boot kapot te krijgen. En de Destroyer dropped volgens mij iets van 6 tot 10 mijnen. Voor maximum 'coverage' wel volle snelheid gaan als je ze dropped.

• larsbeumer.apd
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:54:
[...]

De torpedo boot is zwaar OP bij de naval mappen. De range van torpedo's is praktisch on-eindig. Plus, als ze achter mekaar blijven schieten kun je als Destroyer zijnde geeneens tussentijds repairen dus ben je simpelweg de Sjaak.

Voor zover ik weet gaan ze het wel aanpassen, maar hoe weet ik nog niet.

Voor nu is je enige kans tot overleven met de Destroyer je teamgenoten (zoals bijv. een Attack Plane met THK, andere boten in de buurt of een Bomber met Torpedo package) om de torpedo boten op tijd af te knallen.
[... ]
Het zou mooi zijn als ze die torpedoboten inderdaad iets van een rangecap geven. Bovendien vind ik dat wanneer je het voor elkaar krijgt om met dat secondary kanon te schieten en zo'n klein bootje te raken dat die in een schot in ieder geval disabled mag zijn. Nu kost het vaak nog twee schoten.

Wat ik ook als probleem zie is dat die dingen maar uit de grond blijven schieten. Er komen steeds weer nieuwe en er zijn er berhaupt zoveel! Dat zou ook wel een tikkeltje minder mogen van mij.

Maar, het balancen blijft lastig, je wil ook niet het hele rondje geraped worden door de destroyer.
quote:
larsbeumer.apd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:03:
[...]

Het zou mooi zijn als ze die torpedoboten inderdaad iets van een rangecap geven. Bovendien vind ik dat wanneer je het voor elkaar krijgt om met dat secondary kanon te schieten en zo'n klein bootje te raken dat die in een schot in ieder geval disabled mag zijn. Nu kost het vaak nog twee schoten.

Wat ik ook als probleem zie is dat die dingen maar uit de grond blijven schieten. Er komen steeds weer nieuwe en er zijn er berhaupt zoveel! Dat zou ook wel een tikkeltje minder mogen van mij.

Maar, het balancen blijft lastig, je wil ook niet het hele rondje geraped worden door de destroyer.
Op dit moment zijn er 2 probleen met de torpedoboten. Hij heeft een oneindige range wat gewoon OP is n ze spawnen direct nadat ze vernietigd zijn opnieuw waardoor je eigenlijk continu in zo een bootje kan rond varen.

Nu met de Naval mappen snap ik wel dat je genoeg bootjes nodig heb, zeker als je aanvaller bent en soms geeneens aan land zou kunnen spawnen. Maar er zijn zo bizar veel bootjes beschikbaar continu....

Maar inderdaad. Een goede balance vinden is erg lastig. Maar op dit moment is het simpelweg bijna niet te doen als Destroyer zijnde.

Zelfde voor de Airship welke na n goede run van een fighter met bomberkiller package kapot is. Maar goed. We zullen zien wat ze ermee gaan doen. Ik hoop maar dat ze niet weer nieuwe bugs introduceren bij de volgende patch/update. Maar DICE kennende...... :+
Hier van reddit

Wat stats van the game we all love to hate :D

poor Leno wijzigde deze reactie 14-02-2018 10:33 (29%)

Lol, 25+ miljoen spelers en ik sta op plek 1000 met Gamescore van alle platfoms _O-

(en ik durf t bijna niet te zeggen, maar plek 237 met de Hellriegel, ook op alle platforms :> )

• Racer89
Dat noemen ze soms ook wel verslaafd :P hahaha.
Crap dude. Dat is echt bizar veel hellriegel kills.... *zucht* ;)

En verder... Je hebt bijna 2 dagen gevlogen en dan maar 67 kills? Schiet jij met bananen in een vliegtuig? :+
keek bij de verkeerde stats :X

Maar als we met stats gooien.... Met de Attack Plane sta ik op de 5de plek van Nederland met 8063 kills. 1 plek onder MRE, die heeft 10754 kills.

Qua Repairs sta ik op plek 846 op de XB ladder internationaal. En dat met 'maar' 1155 repairs.

Qua highest Kill streak op plek 1164 met 86.

De rest sta ik allemaal op plek 1500+.

Grappig om zo terug zien allemaal eigenlijk. Je hebt voor de niets aan deze informatie maar goed. H. Lekker belangrijk :D

Reefun wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:27 (4%)

quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:15:
Crap dude. Dat is echt bizar veel hellriegel kills.... *zucht* ;)

En verder... Je hebt bijna 2 dagen gevlogen en dan maar 67 kills? Schiet jij met bananen in een vliegtuig? :+

Maar als we met stats gooien.... Met de Attack Plane sta ik op de 5de plek van Nederland met 8063 kills. 1 plek onder MRE, die heeft 10754 kills.

Qua Repairs sta ik op plek 846 op de XB ladder internationaal. En dat met 'maar' 1155 repairs.

Qua highest Kill streak op plek 1164 met 86.

De rest sta ik allemaal op plek 1500+.

Grappig om zo terug zien allemaal eigenlijk. Je hebt voor de niets aan deze informatie maar goed. H. Lekker belangrijk :D
Huh :?

Nee, ik was na een week ofzo al lvl 50 piloot (vanaf lvl1 begonnen _O- )

En had laatst een potje van 73-1 dus dat klopt sws niet..

Volgens Battlefield tracker, Attackplane: 2337 kills :)
Oh wacht jh. Ik zat bij Pilot te kijken onderin. Bij Vehicles staat dan weer inderdaad 2337 bij de Attack Plane. Apart. Je zou verwachten dat de kills onder Pilot alle kills met vliegtuigen zou zijn?
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:24:
Oh wacht jh. Ik zat bij Pilot te kijken onderin. Bij Vehicles staat dan weer inderdaad 2337 bij de Attack Plane. Apart. Je zou verwachten dat de kills onder Pilot alle kills met vliegtuigen zou zijn?
Nee dat is als je als piloot op de grond kills maakt :)
Pagina: 1 ... 113 ... 120 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True