Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Reefun schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:33:
[...]

Huh? Dus als je dood gaat als scout en je hebt al 2 tripwires geplaatst, dan kun je er weer 2 extra planten welke gewoon blijven staan?

Dat ga ik binnenkort eens uit testen dan :)
Tripwires weet ik niet.. maar AT mines iig wel :)

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 19-09 09:06
quote:
Reefun schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:33:
[...]
Dus als je dood gaat als scout en je hebt al 2 tripwires geplaatst, dan kun je er weer 2 extra planten welke gewoon blijven staan?
Laatst kon ik er in een keer 4 plaatsen, omdat ik bij een supply crate zat. Als ik langer had gewacht had ik mogelijk de 5e ook gehad.
[edit]
Net ontdekt: Als je op een ammo crate blijft kun je oneindig flares schieten, tot de crate verdwijnt.
Ik gebruik de flare vaak als wapen: enemy een beetje opwarmen voor de kill. Vooral leuk als het een groep is.

Easymongo wijzigde deze reactie 22-01-2018 13:29 (25%)

• Snotgeit
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
Waar is de infiltrator-kit overal te vinden, in Operations en Conquest? Weet alleen van 1 in een van die bunkers op Cape Helles, E of F. Achi Baba nog nergens gezien.

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:58

Mon0lith

Smile!

quote:
De wapens in de Apocalypse DLC vallen me dus echt vies tegen :(

PSN: Monol1th23

quote:
Snotgeit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:20:
Waar is de infiltrator-kit overal te vinden, in Operations en Conquest? Weet alleen van 1 in een van die bunkers op Cape Helles, E of F. Achi Baba nog nergens gezien.
Ken ze alleen in Operations. Conquest speel ik amper tot niet :)

Cape Helles : Tussen A en B in. En anders 2 sectors terug in de bunker (B volgens mij).

In Achi Baba spawnen ze alleen voor de verdediging als de aanvallers @ Cape Helles alle sectors overnemen in n keer. En anders enkel voor de aanvallers als het hun laatste aanval is.

Zeker met Achi Baba is de Infiltrator kit echt een beest. Er zijn nog steeds zoveel mensen die niet op hun kaart letten zodra de "barrage flare" afgeschoten wordt waardoor je dus binnen no time 60-0 staat :+
quote:
Mon0lith schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:36:
[...]

De wapens in de Apocalypse DLC vallen me dus echt vies tegen :(
Tsja.. mij niet echt heel erg.. Ik weet echt niet wat we nog moeten hebben.. Behalve de Thompson, maar dan de prototypes van zn wereldbekende opvolger :D

The Persuader & Annihilator >:)

http://www.auto-ordnance.com/images/company/vg_persuader.gif

http://www.nfatoys.com/tsmg/images/sn1.gif

Wat zou je nog meer willen dan :?

poor Leno wijzigde deze reactie 22-01-2018 10:50 (3%)

quote:
Snotgeit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:20:
Op Conquest Cape Helles ligt ie in de bunker op E onderin, en op Alibaba ligt ie tussen D en C (rechte lijn in) :)

• Mon0lith
  • Laatst online: 08:58

Mon0lith

Smile!

quote:
poor Leno schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Tsja.. mij niet echt heel erg.. Ik weet echt niet wat we nog moeten hebben.. Behalve de Thompson, maar dan de prototypes van zn wereldbekende opvolger :D

The Persuader & Annihilator >:)

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zou je nog meer willen dan :?
Die Thompson bijvoorbeeld ja :)

Wel super blij met de AA-rocket gun!

PSN: Monol1th23

quote:
Mon0lith schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Die Thompson bijvoorbeeld ja :)

Wel super blij met de AA-rocket gun!
Zolang we m maar krijgen in BF WW2, dan vind ik t niet erg dat we m nu niet hebben :D

(EN misschien komt ie nog.. Ik zie DICE nog wel een paar verrassingen in petto hebben, aangezien de laatste DLC best vroeg komt. BF4 kreeg na dato ook nog allerlei extraatjes :) )

• Snotgeit
  • Nu online
quote:
Reefun schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:47:
[...]

Ken ze alleen in Operations. Conquest speel ik amper tot niet :)

Cape Helles : Tussen A en B in. En anders 2 sectors terug in de bunker (B volgens mij).

In Achi Baba spawnen ze alleen voor de verdediging als de aanvallers @ Cape Helles alle sectors overnemen in n keer. En anders enkel voor de aanvallers als het hun laatste aanval is.

Zeker met Achi Baba is de Infiltrator kit echt een beest. Er zijn nog steeds zoveel mensen die niet op hun kaart letten zodra de "barrage flare" afgeschoten wordt waardoor je dus binnen no time 60-0 staat :+
Thnx. Dat laatste wilde ik graag eens proberen ja :+ Had op Cape Helles al 2 maal de kit bemachtigd maar al snel gekilled :/ . Wel wat kills met de Martini Henry grenade-launcher, die schiet ook lekker weg. Wil daar wel eens wat loopgraven op Achi mee schoonvegen O-)
Also tnx poor Leno.
quote:
Snotgeit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Thnx. Dat laatste wilde ik graag eens proberen ja :+ Had op Cape Helles al 2 maal de kit bemachtigd maar al snel gekilled :/ . Wel wat kills met de Martini Henry grenade-launcher, die schiet ook lekker weg. Wil daar wel eens wat loopgraven op Achi mee schoonvegen O-)
Also tnx poor Leno.
Alsje. Als je echt kills wilt harken ermee. Operations. En dan hopen dat je hem te pakken kunt krijgen bij Achi Baba. Ik blijf dan altijd van een afstand met de MH GL schieten en iedere keer de barrage flare afschieten zodra hij is herladen (60 sec volgens mij).

Max wat ik nu heb gehaald ermee was iets van 90-2 :D maar goed. He. Dan moet je geluk hebben dat de tegenpartij niet op de kaart let natuurlijk.

Pro-tip ; schiet die flare hoog in de lucht richting de objective. Je kunt hem op ieder moment activeren op het punt waar hij dan is. Op die manier kun je gemakkelijk ieder punt van de map raken zonder zelf neer geschoten te worden :)

• Snotgeit
  • Nu online
quote:
Reefun schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Alsje. Als je echt kills wilt harken ermee. Operations. En dan hopen dat je hem te pakken kunt krijgen bij Achi Baba. Ik blijf dan altijd van een afstand met de MH GL schieten en iedere keer de barrage flare afschieten zodra hij is herladen (60 sec volgens mij).

Max wat ik nu heb gehaald ermee was iets van 90-2 :D maar goed. He. Dan moet je geluk hebben dat de tegenpartij niet op de kaart let natuurlijk.

Pro-tip ; schiet die flare hoog in de lucht richting de objective. Je kunt hem op ieder moment activeren op het punt waar hij dan is. Op die manier kun je gemakkelijk ieder punt van de map raken zonder zelf neer geschoten te worden :)
Dat is wel lekker spelen ja >:) . Heb het gevoel dat er altijd een file staat bij die crates want iedereen wil daar wel ff mee spelen volgens mij 8) . Die pro-tip had ik al eens van jou gelezen ja :)
Probleem is vaak dat in Operations Achi niet vaak gehaald wordt.. (en ik liever attacker speel ;) ) Hopelijk komt de kit ook in volgende Maps.
quote:
Snotgeit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:50:
[...]

Dat is wel lekker spelen ja >:) . Heb het gevoel dat er altijd een file staat bij die crates want iedereen wil daar wel ff mee spelen volgens mij 8) . Die pro-tip had ik al eens van jou gelezen ja :)
Probleem is vaak dat in Operations Achi niet vaak gehaald wordt.. (en ik liever attacker speel ;) ) Hopelijk komt de kit ook in volgende Maps.
Ja... Als aanvaller @ Achi Baba staat er altijd wel een file.

Ik let dan gewoon op het scoreboard. Als ik zie dat de infiltrator kit in gebruik is ga ik gewoon m'n ding doen. Als ik zie dat hij dood is, dan ga ik bij de kratten wachten (hoe lame dat ook is, ik hou van de Infiltrator kit :+). Op Achi Baba is het altijd de meest rechter krat trouwens als aanvaller. Als verdediger, 2de van rechts volgens mij.
quote:
poor Leno schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:37:
[...]

hahaha nee maar ik wil oefenen voor straks, de fly-only mappen :)

Maar nog belangrijker... Straks bij BF WW2.... Stuka's, Messerschmitts, Sptifires, Kittyhawks, Focke Wulffs, P51 Mustangs! <3 <3 <3

De engine/mechanics enzo worden ong hetzelfde als die van BF1..
Je vergeet de vliegtuigen van de jappen, de mitsubishi's en de kawasaki's (ja serieus). Je zie het al voor je ? Je zelf een rode hoofdband om binden, een glas sake achter over gooien en je kapot vliegen op een Amerikaans vliegdekschip >:)

Maar wat lees ik nou ? @poor Leno in een vliegtuig ????? Heb ik net mijn PS4 verkocht :( Als iets me voldoening geeft, dan is het wel @poor Leno uit de lucht schieten in een dog fight.

Maar vliegen wordt straks een hel met die mobile AA of hoe dat ding ook mag heten. Te makkelijk voor iedereen om naar toe te switchen en het wordt haast onmogelijk om een fatsoenlijke bombing run te doen in de attack plane. Lang leve de BF1 jankerds die het spelletje niet snappen. Dan krijg je dus van die BF4 taferelen dat je als piloot alleen maar aan het dogfighten bent hoog in de lucht omdat laag vliegen gegarandeerd 6 engineers met stingers betekent en je dus nuttelloos bent tegen tanks en footmobiles.

Nu defend ik met de attack plane nog regelmatig een caputre point. Er overheen vliegen en met de boord canon eerst 3 man afknallen om de overige twee daarna met je bommen af te maken. Straks zal dat niet of nauwlijks gaan want dan wordt je van dicht bij door 3 man met de mobile AA uit de lucht gehaald.

@Reefun die tank hunter kit is echt geniaal he. Vooral op een open map zoals die russische map Galicia. Heerlijk al die arti trucks afknallen. En vliegtuigen neerhalen met de THK is ook 10x een beter gevoel dan de zoveelste bombing run waarbij je weer 3+ footmobiles afknalt.

En nu maar hopen dat Dice de mappen een beetje fatsoonlijk groot maakt zodat je niet aan de alle kanten onder vuur genomen kunt worden door de vaste AA's en nauwelijks kunt repareren omdat je al weer out of bounds vliegt dan zoals bij Galicia. :(

MRE-Inc wijzigde deze reactie 22-01-2018 23:35 (14%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Beam: MRE-Inc

quote:
MRE-Inc schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:32:
[...]

Je vergeet de vliegtuigen van de jappen, de mitsubishi's en de kawasaki's (ja serieus). Je zie het al voor je ? Je zelf een rode hoofdband om binden, een glas sake achter over gooien en je kapot vliegen op een Amerikaans vliegdekschip >:)
HASAMOTO KAMAZIIIII!. Hebben die "planerammers" eindelijk een geldige reden om te rammen! :+
quote:
Maar vliegen wordt straks een hel met die mobile AA of hoe dat ding ook mag heten. Te makkelijk voor iedereen om naar toe te switchen en het wordt haast onmogelijk om een fatsoenlijke bombing run te doen in de attack plane. Lang leve de BF1 jankerds die het spelletje niet snappen. Dan krijg je dus van die BF4 taferelen dat je als piloot alleen maar aan het dogfighten bent hoog in de lucht omdat laag vliegen gegarandeerd 6 engineers met stingers betekent en je dus nuttelloos bent tegen tanks en footmobiles.
Vergeet niet dat het verticale bereik van zo een AA-Rocket Gun hetzelfde zal zijn als de AT-Rocket gun. Ze zullen dus echt moeten liggen f cover gebruiken om de bi-pod te kunnen plaatsen. Hierdoor heb je in principe nog genoeg "speling" zo lang je maar hoog blijft vliegen. Dus als de AA-Rocket gun daadwerkelijk in het spel zit, simpelweg rekening houden dat je gn "dive-attacks" uitvoert laag bij de grond. Dat is n al vragen om problemen (LMG's kunnen je makkelijker targeten, tanks etc.) ; Maar dan al helemaal.

Dus, tegen die tijd, hoog in de lucht vliegen. In 1st person naar je bommen switchen, spotten, bommen droppen, recht naar beneden, salvo afvuren en op tijd weer optrekken.

Uiteraard is dit maar speculatie ; Ik maak namelijk de aanname dat het verticale bereik van de AA-Rocket gun gelijk zal zijn aan die van de AT-Rocket gun. En tuurlijk zal je vast alsnog wel uit de lucht geschoten worden door die krengen in sommige gevallen. Maar het zal lang niet zo "erg" worden als in BF3 of 4 waarbij je lock-on en "fire and forget" anti-air mogelijkheden heb. God wat kon ik gestoord worden van dat *beepbeepbeeeeeep* geluidje continu. Nu kon ik ze in BF4 al gemakkelijk ontwijken en in uiterste nood de ECM Jammer aan maar dan ng. Daarom hou ik van BF1. Niets geen lock-on maar pure rauwe "analoge" skills.
quote:
@Reefun die tank hunter kit is echt geniaal he. Vooral op een open map zoals die russische map Galicia. Heerlijk al die arti trucks afknallen. En vliegtuigen neerhalen met de THK is ook 10x een beter gevoel dan de zoveelste bombing run waarbij je weer 3+ footmobiles afknalt.
Ik ben geswitched naar de tankhunter kit dankzij een bepaalde assignment waarbij ik 20 tanks moest kapot knallen ermee. Als je dan Operations pakt @ Soisson als verdediger dan krijg je 2 vliegtuigen (vijand maar 1). En de vijand krijgt dan iets van 6 (!) vehicles. Prijs schieten! Zeker gezien de meeste met een Artillery truck of light tank gebruiken. 2 schoten met de maingun en 1x bommen en ze zijn stuk >:)

En als er dan iemand switched naar een AA-Artillery Truck dan zie ik dat maar als een compliment :+ Maar zelfs die zijn zo stuk. Het bereik van de maingun van de Tankhunter kit is zo goed als oneindig, mits je maar genoeg compenseert voor de afstand. Je kan letterlijk van de ene kant van de map tanks/trucks aan de andere kant van de map raken als je hoog genoeg vliegt :D Mits ze stil blijven staan lukt me dat nog....

En anders vlieg ik vlakbij de vliegtuig van mijn teammate zodat de AA truck op hem focused en dn afknallen. Heel flauw eigenlijk. Maar 7 van de 10x zijn het toch piloten met een situational awareness van een deurknop (lees, ze vliegen recht op AA/AA-Trucks af).

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:40

greatgonzo

schit-te-rend!

nog nieuws wanneer de januari update live gaat? Zal een dezer dagen zijn toch?

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:21:
[...]
Ik ben geswitched naar de tankhunter kit dankzij een bepaalde assignment waarbij ik 20 tanks moest kapot knallen ermee. Als je dan Operations pakt @ Soisson als verdediger dan krijg je 2 vliegtuigen (vijand maar 1). En de vijand krijgt dan iets van 6 (!) vehicles. Prijs schieten! Zeker gezien de meeste met een Artillery truck of light tank gebruiken. 2 schoten met de maingun en 1x bommen en ze zijn stuk >:)
Mwha....die assignments zijn buggy as hell :( Ben ook bezig met die The Friendly Skies (Basic) assignment en moet nog iets van 20 driver assists en 4 behemoth parts. Eergisteren gewoon 2 gondels van een zeppelin kapot geschoten maar registreren ho maar :(

Over die AA, ik merk idd dat er dummies bij zitten en toch wat meer ervaren AA gunners. De dummies zijn makkelijk te pakken/ontwijken. Die beginnen al te knallen als ze je zien. Dan is het omkeren en laag aanvliegen in cover en dan de bommen droppen.

De ervaren AA gunners die wachten net zo lang met schieten van de AA gun totdat ze zeker weten dat ze je neer halen. Je kan wel wegvliegen, maar je kan de AA gun er niet uitvliegen als je al half bent aangeschoten.

Dan nog de AA trucks. Vaak zie ik vanuit de lucht niet of het een normale truck is of een AA truck :( Mijn ogen worden slechter helaas.....

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:53:
[...]
Mwha....die assignments zijn buggy as hell :( Ben ook bezig met die The Friendly Skies (Basic) assignment en moet nog iets van 20 driver assists en 4 behemoth parts. Eergisteren gewoon 2 gondels van een zeppelin kapot geschoten maar registreren ho maar :(
Die kun je ook gewoon krijgen door een AA gun te gebruiken tegen een Zeppelin. Of met een boot de dreadnought. Fieldgun bij de trein etc.

Die assignment had ik al gehaald toen ik ze unlocked had toevallig :+
quote:
De ervaren AA gunners die wachten net zo lang met schieten van de AA gun totdat ze zeker weten dat ze je neer halen. Je kan wel wegvliegen, maar je kan de AA gun er niet uitvliegen als je al half bent aangeschoten.
Dat kan dus wl! Goed op je geluid letten! Als ik in een vliegtuig zit en ik hoor een AA Gun, druk ik meteen op "select" om de kaart te checken. Is het een friendly of enemy? Zie ik geen AA gun oplichten, waar zie je een truck staan en is die enemy of friendly? Tegenwoordig ben ik zo "getrained" dat ik dat binnen een seconde kan zien. Alternatief goed op je geluid letten en controleren waar het vandaan komt. De AA Gun (hetzij stationary hetzij mobile) heeft een hele specifieke geluid wat je vrij snel kunt herkennen.

Plus, indien je een tankhunter kit heb en je vleugels zijn geraakt. Eerst zover mogelijk uit zijn range proberen te komen en op het laatste moment pas je "emergency repair" gebruiken zodat je vleugels direct gefixed zijn.

LET OP!, Emergency repair werkt alleen bij je vleugels. NIET als je motor disabled is. Daar kwam ik laatst op de harde manier achter toen ik toch laag over vloog (al barrel rollend :+) en iemand schoot met een k-bullet mijn motor aan gort... Ben er wel gewoon in gebleven om hem netjes de kill te gunnen.

Verder, Nooit, en dan ook nooit in een rechte lijn blijven vliegen. Het zal misschien opgevallen zijn, maar ik vlieg bijna nooit in een rechte lijn zodra ik dichter bij AA mogelijkheden zit (of berhaupt lager over vijanden heen vlieg). Zeker als je je "run' heb gedaan, altijd barrel rollen. Zeker als je een barrel roll uit voert kun je meer snelheid krijgen door tijdens je barrelroll ook je rudders goed te gebruiken en de zwaartekracht zijn werk te laten doen. Zodra je die typische "whaaamm" geluid krijgt (dat je motor zegt maar extra lucht in zuigt en je extra snelheid krijgt) dan kun je veel gemakkelijker n sneller alles ontwijken. Dit is dan ook de enige reden waarom je mij altijd al barrel rollend over het slagveld ziet gaan :+

Tuurlijk zul je vast nog wel uit de lucht geschoten worden. Maar als je alle tips in acht neemt zou je dan enkel nog door de "veteran AA gunners" uit de lucht geknalt worden. De mensen die je dus weten te anticiperen en ook daadwerkelijk weten hoe de AA gun te gebruiken. 8 van de 10 aa gunners schiet met hun reticle precies op de vliegtuig terwijl je dat juist nooit moet doen. Altijd eerst 1 a 2 schoten om te kijken hoe ver je moet richten, en dan pas "volgas" schieten.
quote:
Dan nog de AA trucks. Vaak zie ik vanuit de lucht niet of het een normale truck is of een AA truck :( Mijn ogen worden slechter helaas.....
Ik zie dat ook niet hoor. Van een afstand kun je dat ook niet zien. Maar, als je een AA gun hoort en je ziet gn enemy of friendly stationary emplacements oplichten. Dan kun je er vanuit gaan dat het dus OF een Destroyer is, OF de dreadnought/trein OF een Mobile AA truck. De eerste 3 mogelijkheden heb je al snel uitgesloten (zodra de vijand een destroyer/dreadnought/trein heeft kun je er vanuit gaan dat er iemand op de AA gun zit).

Grote voordeel is dat zodra een Mobile AA Truck schiet, dan licht hij altijd op en kun je hem duidelijk zien op de kaart. Vervolgens kun je nog om je heen kijken of je ergens die typische AA wolkjes ziet, en alternatief nog op geluid. Indien je een tankhunter kit heb zou je het erop kunnen wagen om hem kapot te knallen. Indien squadsupport kit, spot de Mobile AA op de kaart en trek een denkbeeldige cirkel van rond de 300 meter om de mobile AA heen. Dit zodat je weet wat zijn bereik is. Dan is het een kwestie van uit zijn bereik te blijven. Mocht hij dan echt precies tussen de objectives zitten, hoog de lucht in, en dan vanaf afstand de objectives bestoken. Ook de squad support "kogels" hebben praktisch een oneindig bereik.

Voor bijv. cape Helles als verdediger, je kunt vanaf je "vliegtuig spawn" al de eerste 2 objectives raken op het strand helemaal aan de andere kant. Iets boven de horizon schieten! Ja, het duurt ongeveer 10 a 15 seconden voordat je "kogels" er zijn, maar ze komen er cht wel :+
quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Die kun je ook gewoon krijgen door een AA gun te gebruiken tegen een Zeppelin. Of met een boot de dreadnought. Fieldgun bij de trein etc.

Die assignment had ik al gehaald toen ik ze unlocked had toevallig :+

[...]

Dat kan dus wl! Goed op je geluid letten! Als ik in een vliegtuig zit en ik hoor een AA Gun, druk ik meteen op "select" om de kaart te checken. Is het een friendly of enemy? Zie ik geen AA gun oplichten, waar zie je een truck staan en is die enemy of friendly? Tegenwoordig ben ik zo "getrained" dat ik dat binnen een seconde kan zien. Alternatief goed op je geluid letten en controleren waar het vandaan komt. De AA Gun (hetzij stationary hetzij mobile) heeft een hele specifieke geluid wat je vrij snel kunt herkennen.

Plus, indien je een tankhunter kit heb en je vleugels zijn geraakt. Eerst zover mogelijk uit zijn range proberen te komen en op het laatste moment pas je "emergency repair" gebruiken zodat je vleugels direct gefixed zijn.

LET OP!, Emergency repair werkt alleen bij je vleugels. NIET als je motor disabled is. Daar kwam ik laatst op de harde manier achter toen ik toch laag over vloog (al barrel rollend :+) en iemand schoot met een k-bullet mijn motor aan gort... Ben er wel gewoon in gebleven om hem netjes de kill te gunnen.

Verder, Nooit, en dan ook nooit in een rechte lijn blijven vliegen. Het zal misschien opgevallen zijn, maar ik vlieg bijna nooit in een rechte lijn zodra ik dichter bij AA mogelijkheden zit (of berhaupt lager over vijanden heen vlieg). Zeker als je je "run' heb gedaan, altijd barrel rollen. Zeker als je een barrel roll uit voert kun je meer snelheid krijgen door tijdens je barrelroll ook je rudders goed te gebruiken en de zwaartekracht zijn werk te laten doen. Zodra je die typische "whaaamm" geluid krijgt (dat je motor zegt maar extra lucht in zuigt en je extra snelheid krijgt) dan kun je veel gemakkelijker n sneller alles ontwijken. Dit is dan ook de enige reden waarom je mij altijd al barrel rollend over het slagveld ziet gaan :+

Tuurlijk zul je vast nog wel uit de lucht geschoten worden. Maar als je alle tips in acht neemt zou je dan enkel nog door de "veteran AA gunners" uit de lucht geknalt worden. De mensen die je dus weten te anticiperen en ook daadwerkelijk weten hoe de AA gun te gebruiken. 8 van de 10 aa gunners schiet met hun reticle precies op de vliegtuig terwijl je dat juist nooit moet doen. Altijd eerst 1 a 2 schoten om te kijken hoe ver je moet richten, en dan pas "volgas" schieten.

[...]

Ik zie dat ook niet hoor. Van een afstand kun je dat ook niet zien. Maar, als je een AA gun hoort en je ziet gn enemy of friendly stationary emplacements oplichten. Dan kun je er vanuit gaan dat het dus OF een Destroyer is, OF de dreadnought/trein OF een Mobile AA truck. De eerste 3 mogelijkheden heb je al snel uitgesloten (zodra de vijand een destroyer/dreadnought/trein heeft kun je er vanuit gaan dat er iemand op de AA gun zit).

Grote voordeel is dat zodra een Mobile AA Truck schiet, dan licht hij altijd op en kun je hem duidelijk zien op de kaart. Vervolgens kun je nog om je heen kijken of je ergens die typische AA wolkjes ziet, en alternatief nog op geluid. Indien je een tankhunter kit heb zou je het erop kunnen wagen om hem kapot te knallen. Indien squadsupport kit, spot de Mobile AA op de kaart en trek een denkbeeldige cirkel van rond de 300 meter om de mobile AA heen. Dit zodat je weet wat zijn bereik is. Dan is het een kwestie van uit zijn bereik te blijven. Mocht hij dan echt precies tussen de objectives zitten, hoog de lucht in, en dan vanaf afstand de objectives bestoken. Ook de squad support "kogels" hebben praktisch een oneindig bereik.

Voor bijv. cape Helles als verdediger, je kunt vanaf je "vliegtuig spawn" al de eerste 2 objectives raken op het strand helemaal aan de andere kant. Iets boven de horizon schieten! Ja, het duurt ongeveer 10 a 15 seconden voordat je "kogels" er zijn, maar ze komen er cht wel :+
Haha, jij bent veel meer bezig als piloot zijnde, merk ik wel. Jij let op elk detail etc etc. Ik heb dat ook wel, maar speel toch voornamelijk op gevoel. Die geluiden van de AA hoor ik wel, ook wel waar ze vandaan komen, maar ik speel totaal anders dan jij merk ik. Maar dat heeft ook met jouw vlieg achtergrond te maken :)

Overigens zat er in BF3 ook zo'n vliegmodus in. Heb ik maar een paar keer gespeeld. Vond er niet echt veel aan omdat het alleen maar plane vs plane was. Ik vind het toch wel leuk om te tank hunten en footmobiles het leven tig x zuur te maken. Ik wordt soms serieus wel eens pissed als ik voor de 20ste keer een multikill maak in 1 pot en en de tegenstander nog steeds niet door heeft dat ik 45-0 sta. Puur en alleen omdat je dan tegen zo'n ongelooflijk domme tegenstander aan het spelen bent. Vaak zijn de scores in CQ dan ook ruim in het voordeel van mijn team.

Vind het echt zo jammer dat sommigen gewoon niet doorhebben dat je al 5 minuten om ammo loopt te roepen. :( Helaas kom ik dat steeds vaker tegen.

BF1 trouwens weeeeeeer in de Deals with Gold op de Xbox....

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Haha, jij bent veel meer bezig als piloot zijnde, merk ik wel. Jij let op elk detail etc etc. Ik heb dat ook wel, maar speel toch voornamelijk op gevoel. Die geluiden van de AA hoor ik wel, ook wel waar ze vandaan komen, maar ik speel totaal anders dan jij merk ik. Maar dat heeft ook met jouw vlieg achtergrond te maken :)
Jep! Enige wat het ng gaver zou maken voor me is als ik een chte Flightstick/rudders/etc. zou kunnen gebruiken met BF1 op de XB1(X)! O+ Oh en nog een 7.1 Headset om ng beter te horen waar alles vandaan komt. Kan nu ook prima pinpointen waar alles vandaan komt, echter kan ik me goed voorstellen dat met een chte surround headset dat ng beter gaat.

De vliegmodus in BF3 (of volgens mij was dat zelfs 4?) was waardeloos. Dat was echt letterlijk alleen maar dogfighten (waarin het merendeel met lock-on wapens speelde :r).

De vliegmodus welke in BF1 eraan gaat komen is voor zover ik weet wel objectives based. Dat zou het al vele malen leuker maken! Zeker als je bijv. Zeppelin Vs. Zeppelin of Airships erbij kunt krijgen. Het liefst dan ook min. 20 vs 20 (of nog beter 32 vs 32)! Oh man kan niet wachten O+

Jammere van het feit dat BF1 wr in de sale zit is de hele stroom van newbies. Ik voel me een rasechte nerd als ik met mijn level 130 aan kom in een server waar het gemiddelde level rond de 30 zit. En dan krijg je inderdaad teamgenoten die er de ballen van snappen... Iedereen moet het leren, tuurlijk. Maar een goede tutorial had niet verkeerd geweest om de echte newbies een beetje op weg te helpen. Al is het maar om ammo/health of zelfs reviven te leren....
quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:47:
[...]

Jep! Enige wat het ng gaver zou maken voor me is als ik een chte Flightstick/rudders/etc. zou kunnen gebruiken met BF1 op de XB1(X)! O+ Oh en nog een 7.1 Headset om ng beter te horen waar alles vandaan komt. Kan nu ook prima pinpointen waar alles vandaan komt, echter kan ik me goed voorstellen dat met een chte surround headset dat ng beter gaat.

De vliegmodus in BF3 (of volgens mij was dat zelfs 4?) was waardeloos. Dat was echt letterlijk alleen maar dogfighten (waarin het merendeel met lock-on wapens speelde :r).

De vliegmodus welke in BF1 eraan gaat komen is voor zover ik weet wel objectives based. Dat zou het al vele malen leuker maken! Zeker als je bijv. Zeppelin Vs. Zeppelin of Airships erbij kunt krijgen. Het liefst dan ook min. 20 vs 20 (of nog beter 32 vs 32)! Oh man kan niet wachten O+

Jammere van het feit dat BF1 wr in de sale zit is de hele stroom van newbies. Ik voel me een rasechte nerd als ik met mijn level 130 aan kom in een server waar het gemiddelde level rond de 30 zit. En dan krijg je inderdaad teamgenoten die er de ballen van snappen... Iedereen moet het leren, tuurlijk. Maar een goede tutorial had niet verkeerd geweest om de echte newbies een beetje op weg te helpen. Al is het maar om ammo/health of zelfs reviven te leren....
Flightstick zou wel echt mooi zijn ja. Kom nu nog wel eens te hard aanvliegen.....

7.1 headset.... Ik heb sinds 2 weken deze: pricewatch: Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10

Is echt compleet draadloos omdat hij zich gedraagt als xbox controller. Dus ook spraak is volledig draadloos. Geluid vind ik meer dan prima en pinpointen van enemies gaat prima. Maak dan ook even je gehele setup compleet. Dus naast je 4k TV en XBox One X ook nog even deze headset. :)

Thanks voor de tip.

Wellicht ooit voor de toekomst! Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat BF1 ook Dolby Atmos ondersteund om ng meer een "immersive experience" te krijgen. Dat werkt ook gewoon prima met mijn huidige headset met die "Insects Experience".

Heeft die headset nu echt een toegevoegde waarde? Lees, kun je nu ng beter pinpointen waar alles vandaan komt doordat hij 7.1 is, of is de meerwaarde t.o.v. een simpele stereo koptelefoon te verwaarlozen?

Wat betreft te hard aan komen vliegen. Beter op je sticks letten! :+ "Remmen" doet bijna geeneen Piloot. Hoe vaak ik wel niet in de lucht ben gaan "remmen" en dat degene die "on my six" zit me gewoon voorbij vliegt.... 8)7
quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:54:
Thanks voor de tip.

Wellicht ooit voor de toekomst! Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat BF1 ook Dolby Atmos ondersteund om ng meer een "immersive experience" te krijgen. Dat werkt ook gewoon prima met mijn huidige headset met die "Insects Experience".

Heeft die headset nu echt een toegevoegde waarde? Lees, kun je nu ng beter pinpointen waar alles vandaan komt doordat hij 7.1 is, of is de meerwaarde t.o.v. een simpele stereo koptelefoon te verwaarlozen?

Wat betreft te hard aan komen vliegen. Beter op je sticks letten! :+ "Remmen" doet bijna geeneen Piloot. Hoe vaak ik wel niet in de lucht ben gaan "remmen" en dat degene die "on my six" zit me gewoon voorbij vliegt.... 8)7
Ja een headset is een absolute 100% meerwaarde :)

Wat dat remmen betreft, nou bij mij remmen ze net zo hard af hoor :/

En een attackplane afschudden lukt me wel (vlieg zelf nu ook altijd die) maar hoe doe je dat tegen een fighter? Die goede zijn bijna onmogelijk af te schudden :(

En als ik dan het seatswitch trucje doe, en de fighter heeft rockets dan ben ik de sjaak..

Als me dat 2x gebeurt, pak ik zelf een fighter en knal hm (probeer) net zo vaak uit de lucht totdat ie niet meer wil vliegen (ik check t scorebord vaak) en dan ga ik weer verder met groundsupport attackplane infantry farmen >:)
(Maar dan is de pot vaak afgelopen en heb ik geen zak kunnen doen omdat ik teveel bezig was met de andere vliegtuigen en continu irri AA :( )

@MRE-Inc Hahaha ja dat was je hoogstwaarschijnlijk vaak gelukt, aangezien iedereen en zn moeder me naar beneden haalt :'(
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Ik heb ook al wel een headset. Alleen geen 7.1 headset. Ben dan enkel benieuwd of een 7.1 headset dan een toegevoegde waarde heeft t.o.v. een stereo headset :)
quote:

En een attackplane afschudden lukt me wel (vlieg zelf nu ook altijd die) maar hoe doe je dat tegen een fighter? Die goede zijn bijna onmogelijk af te schudden :(

En als ik dan het seatswitch trucje doe, en de fighter heeft rockets dan ben ik de sjaak..

Als me dat 2x gebeurt, pak ik zelf een fighter en knal hm (probeer) net zo vaak uit de lucht totdat ie niet meer wil vliegen (ik check t scorebord vaak) en dan ga ik weer verder met groundsupport attackplane infantry farmen >:)
(Maar dan is de pot vaak afgelopen en heb ik geen zak kunnen doen omdat ik teveel bezig was met de andere vliegtuigen en continu irri AA :( )

@MRE-Inc Hahaha ja dat was je hoogstwaarschijnlijk vaak gelukt, aangezien iedereen en zn moeder me naar beneden haalt :'(
Capabele fighter piloten afschudden in een attack plane is lastig maar zeer zeker niet onmogelijk.

Er zijn een aantal dingen wat je zou kunnen proberen. Ik zit alleen mobiel te tikken nu dus echt uitgebreid komt een andere keer.

Check de onderstaande link voor wat tips ;

Wikipedia: Basic fighter maneuvers

Aanvullend ;
Geef gas bij het optrekken. Zodra je dan bijv. Naar links of rechts draait rem je af en gooi je je neus naar beneden dezelfde kant op. Vergeet niet dat je extra hard kan draaien als je je linker stick ook mee beweegt.

Het out manouveren van een fighter is lastig. Maar do-able!

Reefun wijzigde deze reactie 23-01-2018 18:14 (9%)

quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:54:
Thanks voor de tip.

IK heb gister die Dolby Atmos app gekocht op de X1X en er eigenlijk vanmiddag niet eens op gelet of het nou beter was dan Windows Sonic. Ik kan iig echt wel alles pinpointen. Links achter, rechts voor, boven, beneden etc. Dus meerwaarde heeft het.

Remmen vergeet ik wel eens bij een strafing run, verder eigenlijk niet zo vaak. Rem wel eens mid-air en dan vliegen ze je idd voorbij.
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Switch truukje werkt bij mij 8/10 keer. Die andere 2x heb je echt een skilled fighter pilot. Tegen rockets is het idd lastig. Maak ook gebruik van de omgeving. Steil duiken als een Stuka en op het laatste moment optrekken. Tussen de bomen door en extreem laag vliegen doe ik ook vaak als ik iemand achter me heb zitten. Maak gebruik van bergen en ook van de zon. Op Sinai Desert vlieg ik, als de zon schijnt, recht tegen de zon in, seat switch en knal mijn achtervolger neer.

Soms heb ik een piloot die hetzelfde doet en ik kan je vertellen dat tegen de zon in schieten best lastig is als die piloot ook nog van links naar rechts gaat. Vlieg naar je eigen capture points in de hoop dat er iemand achter de AA gaat zitten om je te helpen.

Als je nou een XBox koopt, kun je met mij en @Reefun in de party chat. Niks zo mooi als met z'n 3-en in een vliegtuig en elkaar helpen door continu te communiceren zoals we ooit eens op St. Quentin Scar deden. Vijand had geen schijn van kans in de lucht en op de grond. Heb je een fighter achter je aan, dan lossen Reefun en ik het wel voor je op. Andersom ook. Zulke potjes zijn echt een genot. Helemaal als je dan ook nog 2 andere tweakers hebt die de AA van de vijand onder vuurnemen van afstand (sniper) en zelf ook in de AA gaan zitten. Heer en Meester ben je dan.

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:56:
[...]

IK heb gister die Dolby Atmos app gekocht op de X1X en er eigenlijk vanmiddag niet eens op gelet of het nou beter was dan Windows Sonic. Ik kan iig echt wel alles pinpointen. Links achter, rechts voor, boven, beneden etc. Dus meerwaarde heeft het.
Hhhm.... Wellicht dat ik binnenkort ook maar een 7.1 headset ga halen. Jammer dat je het niet eerst even ergens testen. Ja, bij de Mediamarkt wellicht maar met muziek hoor ik geen verschil met 7.1 surround sound.
quote:
Remmen vergeet ik wel eens bij een strafing run, verder eigenlijk niet zo vaak. Rem wel eens mid-air en dan vliegen ze je idd voorbij.
Zeker bij strafing runs van een afstand is remmen praktisch noodzakelijk. Dit omdat je dan veel meer schoten kunt lossen in dezelfde run daar je natuurlijk langzamer gaat. Enige nadeel van het remmen tijdens een strafingrun ; je bent een "sitting duck" voor scout/support infantry. Maar, zo lang je hoog genoeg gaat kunnen ze in ieder geval gn bipod gebruiken.
quote:
Switch truukje werkt bij mij 8/10 keer. Die andere 2x heb je echt een skilled fighter pilot. Tegen rockets is het idd lastig. Maak ook gebruik van de omgeving. Steil duiken als een Stuka en op het laatste moment optrekken. Tussen de bomen door en extreem laag vliegen doe ik ook vaak als ik iemand achter me heb zitten. Maak gebruik van bergen en ook van de zon. Op Sinai Desert vlieg ik, als de zon schijnt, recht tegen de zon in, seat switch en knal mijn achtervolger neer.
De omgevingen gebruiken is ook een goede inderdaad. Zeker de zon als tegenlicht gebruiken. Het switch truukje doe ik zelf nooit. Maar dit is omdat ik het 1) Aardig lame vind en 2) Als ik achter iemand aan zit en die gaat switchen dan is hij direct een sitting duck. Op die manier heb ik lle tijd om te richten en haal ik je neer. En met mij genoeg anderen.
quote:
Soms heb ik een piloot die hetzelfde doet en ik kan je vertellen dat tegen de zon in schieten best lastig is als die piloot ook nog van links naar rechts gaat. Vlieg naar je eigen capture points in de hoop dat er iemand achter de AA gaat zitten om je te helpen.
Als iemand tegen de zon in vliegt, ga in 1st person en zoom in. Op die manier heb je minder last van de zon ;)
quote:
Als je nou een XBox koopt, kun je met mij en @Reefun in de party chat. Niks zo mooi als met z'n 3-en in een vliegtuig en elkaar helpen door continu te communiceren zoals we ooit eens op St. Quentin Scar deden. Vijand had geen schijn van kans in de lucht en op de grond. Heb je een fighter achter je aan, dan lossen Reefun en ik het wel voor je op. Andersom ook. Zulke potjes zijn echt een genot. Helemaal als je dan ook nog 2 andere tweakers hebt die de AA van de vijand onder vuurnemen van afstand (sniper) en zelf ook in de AA gaan zitten. Heer en Meester ben je dan.
Ja dat was wel een bazenpotje toen! Samen met nog iemand waarvan ik naam ben vergeten. Weet alleen dat hij een paar potjes daarvoor een enorm ragequit deed toen jij (of ik) hem continu neer schoot @ Sinai Desert :D :+

Als je 3 vliegtuigen tegelijk in de lucht heb kun je wel mooi formatie vliegen. Dan zou het ideaal zijn 1 Bomber en 2 attack planes waarvan 1 attack plane squad support en de ander tank hunter. Maar goed ach. Nog eventjes en we hebben een air only modus O+

• Easymongo
quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:00:
Ben er wel gewoon in gebleven om hem netjes de kill te gunnen.
_/-\o_
Maar je bent dan wel sneller weer in een vers vliegtuig, of niet? >:)
quote:
Easymongo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:23:
[...]

_/-\o_
Maar je bent dan wel sneller weer in een vers vliegtuig, of niet? >:)
Indien er al een vliegtuig van mijn team kapot zou zijn wellicht. Anders is het 60 seconden wachten op een nieuwe.

Heb dan toch liever mijn oude vliegtuig en hem dan repairen natuurlijk!

Maar ik blijf altijd gewoon in het vliegtuig als iemand mij legit neer schiet. Indien iemand tegen me op ramt en ik ga crashen boven een gebied waarbij ik als infantry kan overleven spring ik er wel uit. Anders gun ik altijd de ander gewoon de kill. Zeker als je toch out of bound raakt als je eruit zou springen. Beetje een ongeschreven piloten regel zeg maar :)
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Anders gun ik altijd de ander gewoon de kill. Zeker als je toch out of bound raakt als je eruit zou springen. Beetje een ongeschreven piloten regel zeg maar :)
hah, no way ;) Ok, de eerste keer.. maar de tweede of derde? Nope dan jump ik gewoon en redeploy in de lucht >:)
quote:
poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:13:
[...]

hah, no way ;) Ok, de eerste keer.. maar de tweede of derde? Nope dan jump ik gewoon en redeploy in de lucht >:)
Tweede of derde keer door dezelfde piloot gebeurd sowiesow niet vaak. Ik ga echt in "full-retard" mode om je te pakken als je me n keer als piloot zijnde uit de lucht knalt :+

Maar ja. Als je toch al out of bound raakt als je eruit springt, kun je net zo goed sportief zijn en de ander de kill gunnen. Vind ik wel zo netjes/correct om te doen.
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Tweede of derde keer door dezelfde piloot gebeurd sowiesow niet vaak. Ik ga echt in "full-retard" mode om je te pakken als je me n keer als piloot zijnde uit de lucht knalt :+

Maar ja. Als je toch al out of bound raakt als je eruit springt, kun je net zo goed sportief zijn en de ander de kill gunnen. Vind ik wel zo netjes/correct om te doen.
Ik weet niet wat voorn spelers er zijn op de Xdoos, maar ik heb echt 50% van de keren gelijk al een piloot achter me zitten die de spawn camped en me al voor de helft kapot heeft terwijl ik nog in de animatie zit van first person naar 3rd person :(

Van wachtende AA's (omdat ze natuurlijk weer je home vlag hebben gepakt en je retard team niets doet om m terug te pakken) nog niet eens te spreken..
quote:
poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Ik weet niet wat voorn spelers er zijn op de Xdoos, maar ik heb echt 50% van de keren gelijk al een piloot achter me zitten die de spawn camped en me al voor de helft kapot heeft terwijl ik nog in de animatie zit van first person naar 3rd person :(

Van wachtende AA's (omdat ze natuurlijk weer je home vlag hebben gepakt en je retard team niets doet om m terug te pakken) nog niet eens te spreken..
Ok. Goed. Als je inderdaad "gespawnkilled" wordt, dan zou ik ze de kill ook niet gunnen en vervolgens continu op hun jagen. Al is het maar met een LMG continu op hun blijven schieten. Ik moet en zal hun leven dan zuur maken ingame :)

Ikzelf heb mezelf erop betrapt een aantal keer per ongeluk te hebben "gespawnkilled". Maar dat was meer toeval omdat ik daar toevallig vloog en ze kwamen binnen gevlogen.

Wachtende AA's nooit last van daar ik nooit Conquest speel :)

Trouwens. Iets anders. Vind het wel prachtig dat ik, en andere, jou nu vliegtips kan geven. You finally joined the darkside O+ ;)
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Trouwens. Iets anders. Vind het wel prachtig dat ik, en andere, jou nu vliegtips kan geven. You finally joined the darkside O+ ;)
Hehe, je weet wat bij the Dark Side de apprentice met zn master doet he? >:)
quote:
poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Hehe, je weet wat bij the Dark Side de apprentice met zn master doet he? >:)
Die koopt eerst een Xbox om vervolgens hetgene te kunnen proberen wat een Dark Side apprentice doet? O-)
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:58:
[...]

Die koopt eerst een Xbox om vervolgens hetgene te kunnen proberen wat een Dark Side apprentice doet? O-)
Nah ik heb net een maandje of wat m'n mooie witte Pro O-)

En ALS ik al een xbox zou kopen dan wil ik de One X.. en die vind ik te duur..

Koop maar een PS >:)
quote:
poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Ooit komt er wel een PS4 Pro hier in huis. Maar dan enkel voor Horizon Dawn, Little Big Planet 3 (of 4 geen idee meer, voor m'n dochtertje!), Shadow of the Colussus, Last of Us en Uncharted!

Plus. Once you go BF1 on XB1X.... Dan wil je niet meer terug! Ja, hij is duur, maar worthed. Zoals ik een tijd geleden al zei, de draw distance is iets groter (voor m'n gevoel dan, wellicht komt het door de 4K upscaling?) waardoor ik vliegtuigen van de ene kant van de map aan de andere kant van de map zie binnen spawnen :+

• Racer89
  • Laatst online: 11:07
quote:
poor Leno schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:00:
[...]

Merk je veel verschil tussen de pro en gewone PS4? Ik heb regelmatig lag in het spel. Lijkt wel of BF1 te zwaar is voor de PS4. Vooral bij drukke mappen.
quote:
Racer89 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Merk je veel verschil tussen de pro en gewone PS4? Ik heb regelmatig lag in het spel. Lijkt wel of BF1 te zwaar is voor de PS4. Vooral bij drukke mappen.
Ja 100% (sort of) eigenlijk geen of nauwelijks framedrops, ook niet op de drukke maps. Het geluid stottert dan wel soms, maar dat was op de gewone veel erger en was dan ook nog eens gecombineerd met framedrops..
Zo, campaign uitgespeeld :)
Op zich best leuke verhaaltjes maar allemaal vrij kort. Jammer dat ze er een Assassin's Creed achtige touch aan hebben gegeven met het verzamelen van alle codexen. Het deed me iets te veel denken aan de 100% missie sync in die games.
Nog ntje te gaan (vernietig 10 bombers binnen 30 sec met de AA gun) maar daarvoor heb ik de laatste patch nu even verwijderd; die is een stuk lastiger sinds de laatste patch :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• jap85
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 11:20
quote:
Racer89 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Voor m'n gevoel is het ook scherper op de Pro (heb gewoon een 1080p tv). Misschien omdat de resolutie constanter blijft en minder vaak omlaag gaat dan op de base PS4. En lijkt ook of de draw distance beter is.

• bassGunner
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:42
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Ooit komt er wel een PS4 Pro hier in huis. Maar dan enkel voor Horizon Dawn, Little Big Planet 3 (of 4 geen idee meer, voor m'n dochtertje!), Shadow of the Colussus, Last of Us en Uncharted!

Plus. Once you go BF1 on XB1X.... Dan wil je niet meer terug! Ja, hij is duur, maar worthed. Zoals ik een tijd geleden al zei, de draw distance is iets groter (voor m'n gevoel dan, wellicht komt het door de 4K upscaling?) waardoor ik vliegtuigen van de ene kant van de map aan de andere kant van de map zie binnen spawnen :+
Er is anders nog geen X patch voor BF1. Het enige wat er nu gebeurd is dat de frame rate stabiel 60fps zal zijn en dat de maximale dynamisch resolutie vrijwel altijd gehaald wordt, maar dat schijnt maar 1000p te zijn (niet eens 1080p). Wel krijg je met de X standaard 16x AF volgens mij.

@jap85 en @Racer89 :
Op de Pro heb dynamische resolutie tot 1800p, meestal rond 1440p. Met supersampling op een HD tv. Loopt over het algemeen soepel, maar op drukke momenten in 64p conquest merk ik echt wel duidelijke framedrops. Maar zal altijd soepeler zijn dan de base PS4 en de Xbone, daar loopt het volgens mij nooit soepel.
quote:
bassGunner schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Er is anders nog geen X patch voor BF1. Het enige wat er nu gebeurd is dat de frame rate stabiel 60fps zal zijn en dat de maximale dynamisch resolutie vrijwel altijd gehaald wordt, maar dat schijnt maar 1000p te zijn (niet eens 1080p). Wel krijg je met de X standaard 16x AF volgens mij.
Ik weet dat er gn patch voor de X is. Deze gaat er waarschijnlijk ook niet komen (helaas...). Echter sinds ik over ben gestapt naar de X kan ik vele malen duidelijker alles in de verte zien. Bij Monte Grappa kan ik vanaf mijn vliegtuig spawn zo een ander vliegtuig binnen zien vliegen. Dat kreeg ik niet voor mekaar bij de originele XB1 en een 1080P TV.

Wellicht is het een combinatie van de upscaling welke de XB in combinatie met mijn TV doet (daar hij gewoon op 4K resolutie uitstuurt) te samen met de AF? Geen idee.

Maar qua FPS is hij simpelweg stabiel. Nooit framedrops, hoe druk het ook wel niet is. Wereld van verschil met de standaard XB1 dat is n ding wat zeker is.

Ik hoop echt dat ze alsnog een XB1X patch gaan maken. Bij SW : BF2 merk ik ook een wereld van verschil met Starfighter Assault met de standaard XB1 en de XB1X. Native 4K maakt echt een wereld van verschil in beeldkwaliteit. Niet alleen is het dan prachtig, maar ook zooi wat in de verte komt is vele malen makkelijker te zien.

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:40

greatgonzo

schit-te-rend!

zoals verwacht, a.s. dinsdag het tweede deel van de TT DLC, en dus de patch:

https://forums.battlefiel...9&ts=1516952627313#latest

greatgonzo wijzigde deze reactie 26-01-2018 08:44 (11%)

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

• bassGunner
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:42
quote:
Reefun schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:36:
[...]

Ik weet dat er gn patch voor de X is. Deze gaat er waarschijnlijk ook niet komen (helaas...). Echter sinds ik over ben gestapt naar de X kan ik vele malen duidelijker alles in de verte zien. Bij Monte Grappa kan ik vanaf mijn vliegtuig spawn zo een ander vliegtuig binnen zien vliegen. Dat kreeg ik niet voor mekaar bij de originele XB1 en een 1080P TV.

Wellicht is het een combinatie van de upscaling welke de XB in combinatie met mijn TV doet (daar hij gewoon op 4K resolutie uitstuurt) te samen met de AF? Geen idee.

Maar qua FPS is hij simpelweg stabiel. Nooit framedrops, hoe druk het ook wel niet is. Wereld van verschil met de standaard XB1 dat is n ding wat zeker is.

Ik hoop echt dat ze alsnog een XB1X patch gaan maken. Bij SW : BF2 merk ik ook een wereld van verschil met Starfighter Assault met de standaard XB1 en de XB1X. Native 4K maakt echt een wereld van verschil in beeldkwaliteit. Niet alleen is het dan prachtig, maar ook zooi wat in de verte komt is vele malen makkelijker te zien.
Ja die framerate zal wel stabiel zijn ja, mag ook wel bij 1000p :)
Maar dat zal toch hetgeen zijn wat voor het meeste voordeel zorgt tijdens intense potjes.
Het zou kunnen dat de upscaling inderdaad ook wel helpt, zou niet weten hoe dat precies zit.
En het zou echt een gemiste kans zijn als ze geen X patch meer maken! Zoveel werk kan dat niet zijn... en apocalypse moet nog uitkomen dus ze zijn er toch nog even mee bezig. Zal voor je duimen ;)
quote:
greatgonzo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:42:
zoals verwacht, a.s. dinsdag het tweede deel van de TT DLC, en dus de patch:

https://forums.battlefiel...9&ts=1516952627313#latest
Nice! 8)

bassGunner wijzigde deze reactie 26-01-2018 19:01 (13%)

• Racer89
PSN heeft wel laatste tijd weer veel problemen. Nu ook weer....
quote:
[...]

Euh, maar je kijkt toch eerst waar de vijandelijke vliegtuigen zich bevinden in het spawn scherm ? Ik wel iig. Soms zie ik dan een vijandelijk vliegtuig richting onze spawn komen. Dan wacht ik tot dat ik bijna zeker weet dat hij weer van de spawn afvliegt. Dan spawn ik en zit ik vaak direct achter hem om hem neer te knallen.

Hier een voorbeeld hoe het overigens wel moet. Ik zit achter een fighter die echt alles uit de kast haalt om mij kwijt te raken. Dus gebruik maken van de objecten op de map, laag en snel vliegen, tussen de bomen door al zigzaggend, in de hoop dat ik een fout maak door bv tegen een boom aan te vliegen.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43137049

En een voorbeeld hoe het niet moet. Geraakt worden en dan alsnog rechtuit blijven vliegen.
http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43136999

Overigens zaterdag eindelijk de eerste set van assignments gehaald voor het vliegen. Moest nog 3/5 behemoth parts vernietigen. Die blijkt bij mij behoorlijk buggy te zijn. Echt tig keer een gondel destroyed in beeld gehad, maar kreeg de assignment niet. Tot dat ik op Fao Fortress de elite kit op pakte en luk raak, zonder te richten op de Dreadnought schoot. Ding had nog 100% health en ik krijg een Part Destroyed in beeld :') En ineens ook de assignment binnen.... Nu lekker tanks killen met de tank hunter kit op de Attack plane oOo
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:07:
[...]

Hhhm.... Wellicht dat ik binnenkort ook maar een 7.1 headset ga halen. Jammer dat je het niet eerst even ergens testen. Ja, bij de Mediamarkt wellicht maar met muziek hoor ik geen verschil met 7.1 surround sound.
Jaaaa, echt doen.... Wereld van verschil.........Heerlijk om als je een fighter kapot hebt geschoten, dat vrrrrrmmmm, vvvvvvrrrrrrrrmmmmmmmm, brrrmmmmmmm achter te te horen (ja dat geluid als een fighter neerstort dus)
quote:
De omgevingen gebruiken is ook een goede inderdaad. Zeker de zon als tegenlicht gebruiken. Het switch truukje doe ik zelf nooit. Maar dit is omdat ik het 1) Aardig lame vind en 2) Als ik achter iemand aan zit en die gaat switchen dan is hij direct een sitting duck. Op die manier heb ik lle tijd om te richten en haal ik je neer. En met mij genoeg anderen.
Switch truuk vind ik op zich niet lame. Het zit er nou eenmaal in. En ik heb ook regelmatig een goede rear gunner die het dan voor me doet. Tevens is het niet zomaar even switchen van seat. Je moet zorgen dat je geen klim of afdaling maakt, dus je vliegtuig moet perfect horizontaal vliegen. Bij de minste schade, gaat dat ding in onbalans als je klimt of daalt en ga je dubbel zo hard naar beneden.
quote:
Ja dat was wel een bazenpotje toen! Samen met nog iemand waarvan ik naam ben vergeten. Weet alleen dat hij een paar potjes daarvoor een enorm ragequit deed toen jij (of ik) hem continu neer schoot @ Sinai Desert :D :+
Haha, ja dat klopt. Bruce is dat. Kan ook goed vliegen, maar is soms te fanatiek. Ik zelf ook wel, maar het kan mij vrij weinig schelen allemaal. Ik speel voornamelijk voor de fun.

quote:
Lol, ik had je gelijk kunnen zeggen dat de gondels van de zeppelin niet tellen als "part damage" _O-
quote:
poor Leno schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:26:
[...]

Lol, ik had je gelijk kunnen zeggen dat de gondels van de zeppelin niet tellen als "part damage" _O-
Tja, wat dan wel..... Als ik met de tank hunter elite kit op de dreaghtnought schiet die 100% health heeft en ik krijg in 1 keer een part destroyed om vervolgens ineens 5/5 behemoth parts destroyed te krijgen, terwijl er op het assignment scherm nog vrolijk 3/5 staat....dan weet ik ook niet meer wat wel en wat niet er onder valt.

Overigens: nieuws: Gerucht: Microsoft overweegt EA over te nemen

Als dat waar is en als het dan ooooooooit eens cross platform wordt...... Ik zie @poor Leno nu al angstig achterom kijken, al zittende in zijn Attack Plane op zijn PS4. Een hartslag van 160bpm omdat daar ineens @MRE-Inc en @Reefun in hun XBox One X attack planes uit de wolken te voorschijn komen..... >:)

quote:
MRE-Inc schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:47:
[...]

Euh, maar je kijkt toch eerst waar de vijandelijke vliegtuigen zich bevinden in het spawn scherm ? Ik wel iig. Soms zie ik dan een vijandelijk vliegtuig richting onze spawn komen. Dan wacht ik tot dat ik bijna zeker weet dat hij weer van de spawn afvliegt. Dan spawn ik en zit ik vaak direct achter hem om hem neer te knallen.
Ha, dat doe ik ook altijd. Als ik van plan ben om te spawnen in een vliegtuig (dus eigenlijk altijd :+) dan check ik altijd waar de vijandelijke vliegtuigen zijn. Dit om direct achter ze aan te gaan en neer te halen :D
quote:
Jaaaa, echt doen.... Wereld van verschil.........Heerlijk om als je een fighter kapot hebt geschoten, dat vrrrrrmmmm, vvvvvvrrrrrrrrmmmmmmmm, brrrmmmmmmm achter te te horen (ja dat geluid als een fighter neerstort dus)
Toevallig van het weekend Dolby Atmos trial app gedownload op de XB1 en moet zeggen, zeker bij Dolby Atmos spellen (GoW 4 @ Gamepass).... Het is een wereld van verschil! Met BF1 merk ik niet echt heel veel verschil vooralsnog. Maar wellicht komt dat door mijn cheapo headset nu?

En trouwens.... :D @ Uitleg van dat geluid. Man man man :D
quote:
Switch truuk vind ik op zich niet lame. Het zit er nou eenmaal in. En ik heb ook regelmatig een goede rear gunner die het dan voor me doet. Tevens is het niet zomaar even switchen van seat. Je moet zorgen dat je geen klim of afdaling maakt, dus je vliegtuig moet perfect horizontaal vliegen. Bij de minste schade, gaat dat ding in onbalans als je klimt of daalt en ga je dubbel zo hard naar beneden.
"Het zit er nou eenmaal in". Ja, Scout classes ook. Wil niet zeggen dat iedereen scout class moet gaan :+

Nee maar serieus. Het vergt totaal geen "skill" om te seat switchen. Als ik een vliegtuig neer haal, wil ik dat doen in een dogfight. En niet omdat ze stil gaan hangen om zo als een sitting duck neer geschoten te worden ; want dat laatste gebeurd 9 van de 10x. Je hebt alle tijd om te richten en ze zijn zo neer. Soms zelfs met simpelweg een directe headshot. Daar haal ik geen voldoening uit dus blijft het in mijn optiek "lame". Maar goed, h, meningen verschillen :)
quote:
Als dat waar is en als het dan ooooooooit eens cross platform wordt...... Ik zie @poor Leno nu al angstig achterom kijken, al zittende in zijn Attack Plane op zijn PS4. Een hartslag van 160bpm omdat daar ineens @MRE-Inc en @Reefun in hun XBox One X attack planes uit de wolken te voorschijn komen..... >:)
Ha. Die heeft geen eens tijd om achterom te kijken want dan zit er al een tankhunter shell in zijn hoofd gepositioneerd :+

Nee maar serieus. Lijkt me wel ontzettend gaaf als de Battlefield reeks crossplay zou gaan worden. Maar dat ligt niet aan EA of Microsoft trouwens maar aan Sony. Bij Rocket League is er ook al meerdere malen "per ongeluk" crossplay tussen PS4 en XB1/PC aangezet. Dus het kn gewoon. De enige partij die moeilijk doet is Sony :(

Veel van mijn vrienden hebben een PS4 en weigeren een XB1 te kopen. Ikzelf weiger een PS4 aan te schaffen puur voor BF4/1. Er komt ooit een PS4 Pro hier in huis, maar ik ga zeker niet BF games ng een keer aanschaffen.

Gisteren trouwens tot cht moeite moeten doen om dogfights te winnen bij een speler. Gebeurd me niet vaak. Werdt zelfs 2x achter mekaar neer gehaald door hem. Betrapte me erop dat ik echt bloedlink ervan werdt en switchde naar de Tankhunter kit. Vervolgens hem 4x neer gehaald (1 shot kill @ fighter :+). Krijg ik vervolgens een "haatbericht" van hem :D "Newbie with your tankhunter kit f*ckin wanker". Prachtig. Heb je 50+ sterren met de fighter plane en dan zulke kansloze berichtjes sturen als je wordt neer geschoten. Sowiesow... Fighterplane 8)7 Wellicht in Air Assault dat hij nog de moeite waard wordt, maar afgezien daarvan heb je werkelijk geen ene moer aan die Fighter planes. Je hebt een minimale betere turnradius en je kunt je motor volledig stil leggen. Maar daarin tegen ben je enkel effectief tegen andere vliegtuigen. Tuurlijk kun je wel wat infantry ermee raken, maar dan moet je wel heel precies mikken. Zeker na de patch van die trench darts (die pre-patch aardig overpowered waren).

• Easymongo
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:57:
Gisteren trouwens tot cht moeite moeten doen om dogfights te winnen bij een speler. Gebeurd me niet vaak. Werdt zelfs 2x achter mekaar neer gehaald door hem. Betrapte me erop dat ik echt bloedlink ervan werdt en switchde naar de Tankhunter kit. Vervolgens hem 4x neer gehaald (1 shot kill @ fighter :+). Krijg ik vervolgens een "haatbericht" van hem :D "Newbie with your tankhunter kit f*ckin wanker". Prachtig. Heb je 50+ sterren met de fighter plane en dan zulke kansloze berichtjes sturen als je wordt neer geschoten.
Eergisteren op Soissons werd team geteisterd door een rank 50 AP pilot. Ben naar E vlag gegaan en heb op AA gezeten, net zolang tot ik hem neer had. Een paar minuten later zelfde gast weer in AP. Ik weer naar E vlag, zelfde routine. Beide keren bailt hij, eerste keer out of bounds, tweede keer vlak bij mij. Hij komt linea recta naar de AA gerend, blind van woede denk ik. Ik zet 2 tripwires en wacht bij een standbeeld. Hij vliegt weer de lucht in. Twee seconden later end of round. Man wat had ik een lol om die gast. Ik had eigenlijk wel een bericht verwacht.
Overigens zit hij de volgende ronde weer in AP en gaat 56:1 of zoiets. Alle AA's lagen onder sniper vuur of waren kapot. Ik kon niks doen. Toen had ik er geen lol meer in. Je kijkt in de lucht en ziet dat de piloten elkaar zelfs met rust laten. Wat??
quote:
Nou, bij de zeppelin heb je de twee vierkantjes onderop (bomluikjes), de neus zelf, twee zijvlakken aan de voorkant aan beide kanten (vlak achter de neus, boven de gondels), de staart en twee zijvlakken boven de achterste gondel.

Bij de boot en trein zijn het alle vlakken aan de zijkant van het voertuig :)
quote:
Ik heb iets van 3000 kills met de AA en Arty truck AA, dus daar kunnen er wel 2 bij hoor, no problem :>
quote:
Easymongo schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:00:
[...]
Overigens zit hij de volgende ronde weer in AP en gaat 56:1 of zoiets. Alle AA's lagen onder sniper vuur of waren kapot. Ik kon niks doen. Toen had ik er geen lol meer in. Je kijkt in de lucht en ziet dat de piloten elkaar zelfs met rust laten. Wat??
Je kan AA's repairen. Support + Repair wrench + Smoke. Smoke erop, repairen, vliegtuig spotten, weer smoke erop (zodat hij de AA moeilijker ziet en dus moeilijker kan raken) en knallen maar. Mocht je gespot zijn door een sniper dan wordt dat gecanceld door de smoke d:)b

Maar, toegegeven. Ze zouden sommige AA's betere cover moeten geven. Zeker bij bijv. Monte Grappa, Cape Helles of Empires Edge dan staan ze praktisch allemaal vol buiten cover. En al deze mappen zijn erg "sniper friendly" waardoor je zonder smokes of goede spots simpelweg snel de sjors bent.
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:00:
[...]
Ik heb iets van 3000 kills met de AA en Arty truck AA, dus daar kunnen er wel 2 bij hoor, no problem :>
AA Truck? Really? :D Good... Gooooood. We can feel your anger.... ;)

Dat vind ik dan altijd wel prachtig als ik aardig door blaas in een vliegtuig en inene zie ik een vijandige AA truck voorbij stormen. Wat mij betreft het ultieme compliment als vliegtuig zijnde :+

Maar goed. 9 van de 10x blijven ze achterin de spawn hangen dus kan ik alsnog helemaal los gaan. En het is dan al helemaal grappig dat ze dan blijven schieten terwijl ik allang uit hun range vlieg.

Hetzelfde met de Destroyer en Dreadnought. Zeker met de Dreadnought heb je soms debiele kapiteinen erin zitten welke niet bewegen. Maar, om het dan nog leuker te maken dan zit er meestal ook iemand op de AA Gun con-ti-nu te vuren richting het land terwijl ze ver buiten bereik zijn. Dan hoor je letterlijk heel de match lang die AA guns vuren terwijl ze niets raken 8)7 Maar als je dan voorbij komt vliegen dan proberen ze je geeneens te raken! *zucht*

Op dat soort momenten baal ik ervan dat er geen goede tutorial is voor sommige game aspecten. Zeker m.b.t. Behemoths. Die dingen worden bijna nooit echt goed gebruikt :(
Hahahahahahahahaha de revive parkinson bug kennen we allemaal toch?

Muziekje eronder _O-

-
quote:

>:)

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:34 (38%)

• Easymongo
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:11:
Je kan AA's repairen. Support + Repair wrench + Smoke. Smoke erop, repairen, vliegtuig spotten, weer smoke erop (zodat hij de AA moeilijker ziet en dus moeilijker kan raken) en knallen maar. Mocht je gespot zijn door een sniper dan wordt dat gecanceld door de smoke d:)b
Thx, zal dat eens proberen. De praktijk is echter meestal dat als je class switcht, naar AA rent het probleem inmiddels is verdwenen. Het kost domweg teveel tijd. En dan sta je daar met verkeerde class, verkeerd wapen op de verkeerde plek. Blijkt dat iemand voor je de repair al heeft gedaan. Meh. (Het enige leuke aan support is limpet...) Daarom doe ik dit alleen als ik precies weet waar de AA staat en erop kan spawnen en de AP buitengewoon hardnekkig is.

Easymongo wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:27 (3%)

Vandaag trouwens tweede deel Turning Tides DLC *O*

Servers plat:

PS4: 11:00 - 13:00
Xbox: 13:00 - 15:00

Dikke naval warfare jonge! :D

..en de TTK 2.0 patch :X

https://forums.battlefiel...g-out-january-30th#latest
...

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:29 (39%)

-

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:34 (100%)

• Easymongo
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:27:
... en de weapon rebalance, ofwel TTK patch, toch? Ben benieuwd wat er overblijft van mijn favo class, active scout. Misschien moet ik me maar gaan specialiseren in road kills met armored car of zo. Kan de rest gaan runnen en gunnen.
quote:
Hehehe. Als MRE en ik samen zouden werken dan zou de een jou afleiden en de ander knalt je kapot met de Tankhunter kit ;)

Kom maar op! :*
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:27:

Servers plat:

PS4: 11:00 - 13:00
Xbox: 13:00 - 15:00

Dikke naval warfare jonge! :D

..en de TTK 2.0 patch :X

https://forums.battlefiel...g-out-january-30th#latest
...
Heuj!

Maar bij deze patch zit er gn nieuwe Operations bij toch? :'(

Las wel ergens dat er ook Dreadnought vs. Dreadnought beschikbaar is. Als dat cht zo is, dan wordt het toch tijd dat ik weer Conquest ga proberen d:)b
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Hehehe. Als MRE en ik samen zouden werken dan zou de een jou afleiden en de ander knalt je kapot met de Tankhunter kit ;)

Kun je t niet zonder je bilmaatje nee? >:)

Makkelijk roepen aangezien je weet dat ik geen xbox zal kopen ;)
quote:

Maar bij deze patch zit er gn nieuwe Operations bij toch? :'(

Las wel ergens dat er ook Dreadnought vs. Dreadnought beschikbaar is. Als dat cht zo is, dan wordt het toch tijd dat ik weer Conquest ga proberen d:)b
Waarschijnlijk niet.. en bij Apocalypse ook niet, zoals het er nu uitziet.. :/

Maar aangezien Apocalypse zo vroeg komt, hoop ik dat we stiekum toch een extra update rond de zomer krijgen :D

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 11:29 (41%)

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Helaasch spelen @Reefun en ik te weinig op dezelfde tijdstippen, dus van bilmaatje is geen sprake :D En als we in dezelfde pot spelen is het al dermate laat dat een party chat voor de overige gezinsleden niet echt prettig is.

Ik heb mijn oude Xbox nog staan. Tempting om die aan Poor Leno te geven. Maar die wil toch alleen maar een X en geen normale Xbox.
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:57:

"Het zit er nou eenmaal in". Ja, Scout classes ook. Wil niet zeggen dat iedereen scout class moet gaan :+

Nee maar serieus. Het vergt totaal geen "skill" om te seat switchen. Als ik een vliegtuig neer haal, wil ik dat doen in een dogfight. En niet omdat ze stil gaan hangen om zo als een sitting duck neer geschoten te worden ; want dat laatste gebeurd 9 van de 10x. Je hebt alle tijd om te richten en ze zijn zo neer. Soms zelfs met simpelweg een directe headshot. Daar haal ik geen voldoening uit dus blijft het in mijn optiek "lame". Maar goed, h, meningen verschillen :)
Ja ik wil ook gewoon in een dogfight een vliegtuig neerhalen, maar soms lukt het me gewoon niet om een vijand van me af te schudden. Dan doe ik wel een seat switch. En het is nog best lastig. Ik heb mijn controls ook iets te gevoelig staan voor de rear gunner, dus 1mm stick movement is meteen al 2 meter ernaast schieten. En die machine gun heeft best nog wel wat recoil als ik het zo mag noemen. Je moet best wel met de stick bewegen om je vizier on target te houden.
quote:
Gisteren trouwens tot cht moeite moeten doen om dogfights te winnen bij een speler. Gebeurd me niet vaak. Werdt zelfs 2x achter mekaar neer gehaald door hem. Betrapte me erop dat ik echt bloedlink ervan werdt en switchde naar de Tankhunter kit. Vervolgens hem 4x neer gehaald (1 shot kill @ fighter :+). Krijg ik vervolgens een "haatbericht" van hem :D "Newbie with your tankhunter kit f*ckin wanker". Prachtig. Heb je 50+ sterren met de fighter plane en dan zulke kansloze berichtjes sturen als je wordt neer geschoten. Sowiesow... Fighterplane 8)7 Wellicht in Air Assault dat hij nog de moeite waard wordt, maar afgezien daarvan heb je werkelijk geen ene moer aan die Fighter planes. Je hebt een minimale betere turnradius en je kunt je motor volledig stil leggen. Maar daarin tegen ben je enkel effectief tegen andere vliegtuigen. Tuurlijk kun je wel wat infantry ermee raken, maar dan moet je wel heel precies mikken. Zeker na de patch van die trench darts (die pre-patch aardig overpowered waren).
Fighters..... pffff :w Voegt alleen wat toe op mappen waar 3 of meer vliegtuigen aan beide zijden zijn, zoals op bv St Quentin Scar, Monte Grappa etc. Vaak zie je van die gasten die de fighter selecteren op Fao Fortress. Daar hebben beide kanten 1 vliegtuig. Dan schiet je het vijandelijke vliegtuig neer..... en dan ? Dan heeft het verder geen nut tenzij je een beetje flares dropt.

Maar wel lame om hatemail te krijgen van die gast. Kan het wel waarderen als er betere piloten zijn, als ze ook echt goed zijn. Eergisteren eentje die elke keer plane ramming deed. Dan ben ik er snel klaar mee.
quote:
[...]

:Y
quote:
Poor Leno has left your server
:Y

Wat was ook weer de TTK patch ?

MRE-Inc wijzigde deze reactie 30-01-2018 11:33 (8%)

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Dat je 1 kogel minder nodig hebt om te killen, en wat range en spread aanpassingen e.d.

Dus dat kan behoorlijk k#t worden :X
quote:
nog meer bla bla over vliegtuigen
Tsja ach, op de Xbox heb je geen tegenstand.. geen wonder dat de PS4 verkocht is O-)
quote:

Ik heb mijn oude Xbox nog staan. Tempting om die aan Poor Leno te geven. Maar die wil toch alleen maar een X en geen normale Xbox.
Dat mag natuurlijk altijd!

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 11:35 (24%)

Update is te downloaden voor PS4 :)

(geen idee hoe groot, het ging zo snel dat toen ik even naar de wc ging was ie al klaar :X )
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Dat je 1 kogel minder nodig hebt om te killen, en wat range en spread aanpassingen e.d.

Dus dat kan behoorlijk k#t worden :X
Maar begrijp ik het dan verkeerd of is dit om het even in vergelijking met pre-patch ?

Huidige situatie: Moeilijker om een kill te maken, maar ook moeilijker om zelf gekilled te worden. KD = 20/10

Nieuwe situatie: Makkelijker om een kill te maken, maar ook makkelijker om zelf gekilled te worden. KD = 40/20

[...]
quote:
Tsja ach, op de Xbox heb je geen tegenstand.. geen wonder dat de PS4 verkocht is O-)
:D

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:27:
[...]

Kun je het niet zonder AA? >:)

Nah gekheid. Het zou me serieus tof lijken om samen met jou BF1 te spelen. Maar gezien het feit dat cross-play er waarschijnlijk toch niet gaat komen en dat geen van ons een andere console gaat aanschaffen zal dat het voorlopig niet worden.
quote:
[...]

Ja ik wil ook gewoon in een dogfight een vliegtuig neerhalen, maar soms lukt het me gewoon niet om een vijand van me af te schudden. Dan doe ik wel een seat switch. En het is nog best lastig. Ik heb mijn controls ook iets te gevoelig staan voor de rear gunner, dus 1mm stick movement is meteen al 2 meter ernaast schieten. En die machine gun heeft best nog wel wat recoil als ik het zo mag noemen. Je moet best wel met de stick bewegen om je vizier on target te houden.
De recoil waar je het over heb merk ik werkelijk niets van bij de MG op de attackplane? Merendeel heb ik er enkel last van als de piloot alle kanten op gaat (wat soms begrijpelijk is) maar dat is het dan ook. Maar, truth to be said, ik ga bijna nooit mee als rear gunner in een attack plane. Een (heavy) bomber daarin tegen weer wl :)
quote:
Fighters..... pffff :w Voegt alleen wat toe op mappen waar 3 of meer vliegtuigen aan beide zijden zijn, zoals op bv St Quentin Scar, Monte Grappa etc. Vaak zie je van die gasten die de fighter selecteren op Fao Fortress. Daar hebben beide kanten 1 vliegtuig. Dan schiet je het vijandelijke vliegtuig neer..... en dan ? Dan heeft het verder geen nut tenzij je een beetje flares dropt.

Maar wel lame om hatemail te krijgen van die gast. Kan het wel waarderen als er betere piloten zijn, als ze ook echt goed zijn. Eergisteren eentje die elke keer plane ramming deed. Dan ben ik er snel klaar mee.
Dus dat! Ik snap dat echt niet. Maar goed. Ach. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Ik zie denk ik nog liever iemand met 100 sterren met een hellriegel dan 50+ bij een fighter uiteindelijk.
quote:
Time to kill. Voor zover ik heb begrepen wordt de "TTK" bij sommige wapens (voornamelijk assault) omhoog getrokken. Dit zodat je sneller iemand neer krijgt.

Dit gaat dus inhouden dat bij CQB combat je sneller neer zult gaan. Volgens DICE zou dit het spelplezier moeten gaan verhogen. Ik betwijfel het. Nu is het al een shitfest aan mensen die rond rennen als een kip zonder kop (lees, uit cover chargen zonder smoke e.d.). En dat gaat alleen maar erger worden gezien dat nu zelfs beloond wordt.
@Reefun & @MRE-Inc

Kijk dit videootje anders.. alle details over de TTK balance :)

quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:43:
@Reefun & @MRE-Inc

Kijk dit videootje anders.. alle details over de TTK balance :)

[video]
Ah thanks. Had dat filmpje al eens eerder gezien maar nooit af gekeken :+

Fijn dat het in ieder geval wel voor lle wapens geldt. Vanavond maar de M1917 testen dan! Als het echt zo is dat je met minder kogels vijanden kunt afmaken dan wordt het helemaal feest met het snipen met de M1917 @ Cape Helles / Monte Grappa O+

Anderzijds ben ik bang dat ik het af ga leggen bij CQB encounters daar ik als infantry meestal support of scout ben.... We zullen zien!
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:28:
[...]

Fijn dat het in ieder geval wel voor lle wapens geldt.
Behalve de Automatico en mn nieuwe Machinepistooltje krijgt een dikke vieze nerf :(
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Behalve de Automatico en mn nieuwe Machinepistooltje krijgt een dikke vieze nerf :(
Automatico was toch al een spray'n'pray gun. Kansloos hipfire ding :r

De nieuwe machinepistol ding nooit mee gespeeld. Maar goed, ik speel haast gn Assault class. En als ik dat doe dan neem ik altijd de Ribrollnogiets.
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:41:
[...]

Automatico was toch al een spray'n'pray gun. Kansloos hipfire ding :r
Hahahaha hypcriet much? :D

Veilig op afstand vliegen en strafing-runs maken, bommetjes droppen op weerloze poppetjes etc is niet kansloos dan? _O-
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:40:

De recoil waar je het over heb merk ik werkelijk niets van bij de MG op de attackplane? Merendeel heb ik er enkel last van als de piloot alle kanten op gaat (wat soms begrijpelijk is) maar dat is het dan ook. Maar, truth to be said, ik ga bijna nooit mee als rear gunner in een attack plane. Een (heavy) bomber daarin tegen weer wl :)
Nee, sorry, ik verwoord het verkeerd. Het is idd geen recoil. Vergelijk het met rijden over een zeer hobbeling zandpad terwijl je een kruiswoordpuzzel aan het maken bent en je de letters vaker buiten de vakjes schrijft, dan er binnen. Ik ben iig continu aan het corrigeren. Maar zoals ik al zei, het ligt waarschijnlijk aan mijn controller instellingen. 1mm te ver naar links bewegen met de stick is bij mij direct 2 meter er naast schieten. Dat kan ik dan wel weer gaan aanpassen, maar dan wordt dat overal aangepast. De tijd dat ik rear gunner ben, is nihil.
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:47:
Servers op PS4 zijn alweer online! *O*
En, merk je al wat verschil met de TTK 2.0 patch ?

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:53:
[...]

En, merk je al wat verschil met de TTK 2.0 patch ?
Nog niet gespeeld haha, alleen even snel gekeken :D

Maar er zijn nu wel een zooi HUD dingen aan te passen zoals World icon size, zelf kleurtjes geven aan squadmates, enemies, teammates etc.

• Easymongo
quote:
Vergelijk het met rijden over een zeer hobbeling zandpad terwijl je een kruiswoordpuzzel aan het maken bent en je de letters vaker buiten de vakjes schrijft, dan er binnen. Ik ben iig continu aan het corrigeren. Maar zoals ik al zei, het ligt waarschijnlijk aan mijn controller instellingen. 1mm te ver naar links bewegen met de stick is bij mij direct 2 meter er naast schieten. Dat kan ik dan wel weer gaan aanpassen, maar dan wordt dat overal aangepast. De tijd dat ik rear gunner ben, is nihil.
Man, ik dacht dat ik de enige was! Gunner in plane en tank is zo'n beetje het meest ondankbare schietwerk dat er is. Je aim vliegt alle kanten op. Ik doe het alleen als ik per ongeluk verkeerd spawn :+
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:50:
[...]

Hahahaha hypcriet much? :D

Veilig op afstand vliegen en strafing-runs maken, bommetjes droppen op weerloze poppetjes etc is niet kansloos dan? _O-
Veilig? Ha. Als je 50-<10 staat dan wordt je door praktisch de gehele tegenpartij onder vuur genomen omdat ze pissig zijn :+ Zo weerloos zijn de 'poppetjes' niet. Het grootste gros weet niet wat ze aan moeten met een skilled pilot en dat maakt het grote verschil. Je wt in mappen zoals Cape Helles dat je gewoon niet met 10 man op 1 klein stukje trench moet zitten, dan vraag je gewoon erom om gebombardeerd te worden ;)

Het is nogal appels met peren vergelijken uiteindelijk. Zeker met de Tankhunter kit dien je vrij accuraat te mikken wil je ook maar iets raken (daar je maar 1 schot per keer kunt lossen). Plus het feit dat je je AOA (Angle of Attack) + snelheid in de gaten moet houden maakt het ook lastiger. Al om al heb je daar wat meer skills voor nodig dan simpelweg uit paniek schieten in een trench waarbij de kans dat je mist miniem is en je maar weinig kogels nodig heb om ze uit te schakelen.

Dus nee. De Automatico vind ik dan een walgelijk wapen samen met alle shotguns. Maar ik snap wel dat ze zulke wapens erin gooien voor de mensen die niet kunnen mikken :) Ik heb dan meer "respect" voor de Assault mensen die bijv. met MP18, Ribrollwhatever of zelfs de Hellriegel aan de slag gaan.

Zelf "moest" ik voor een assignment met de Automatico aan de slag. Dat ding is zo een beest in trenches dat het gewoon niet meer leuk was voor me. Blij dat ik hem nooit meer hoef aan te raken :D
quote:
[...]

Nee, sorry, ik verwoord het verkeerd. Het is idd geen recoil. Vergelijk het met rijden over een zeer hobbeling zandpad terwijl je een kruiswoordpuzzel aan het maken bent en je de letters vaker buiten de vakjes schrijft, dan er binnen. Ik ben iig continu aan het corrigeren. Maar zoals ik al zei, het ligt waarschijnlijk aan mijn controller instellingen. 1mm te ver naar links bewegen met de stick is bij mij direct 2 meter er naast schieten. Dat kan ik dan wel weer gaan aanpassen, maar dan wordt dat overal aangepast. De tijd dat ik rear gunner ben, is nihil.
Heb je de "Aim Relative Turning" of iets in die trand uitgezet? Wat jij omschrijft komt door die instelling. Zodra je die aanpast blijf je gewoon dezelfde kant op mikken welke kant de vliegtuig ook naar toe gaat. Scheelt aanzienlijk tijdens zulke momenten! Enkel bij gunnerplekken waarbij je niet volledig 360 graden kunt draaien draai je dan mee zodra je je "uiterste" heb bereikt.
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Veilig? Ha. Als je 50-<10 staat dan wordt je door praktisch de gehele tegenpartij onder vuur genomen omdat ze pissig zijn :+ Zo weerloos zijn de 'poppetjes' niet. Het grootste gros weet niet wat ze aan moeten met een skilled pilot en dat maakt het grote verschil. Je wt in mappen zoals Cape Helles dat je gewoon niet met 10 man op 1 klein stukje trench moet zitten, dan vraag je gewoon erom om gebombardeerd te worden ;)
Lol.....idd 10man op 1m2 in de trenches op Cape Helles..... Die vragen er echt om :Y
quote:
Heb je de "Aim Relative Turning" of iets in die trand uitgezet? Wat jij omschrijft komt door die instelling. Zodra je die aanpast blijf je gewoon dezelfde kant op mikken welke kant de vliegtuig ook naar toe gaat. Scheelt aanzienlijk tijdens zulke momenten! Enkel bij gunnerplekken waarbij je niet volledig 360 graden kunt draaien draai je dan mee zodra je je "uiterste" heb bereikt.
Dat kon hem wel eens zijn..... Ga ik vanmiddag gelijk eens nakijken. d:)b
quote:
Decouple Aiming from Turning: ON. This means it moves separately from your turning of the vehicle. So, if you're a gunner shooting out, the crosshair stays where you are aimed as the vehicle turns. Can make driving tricky until you get used to it.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 30-01-2018 14:21 (10%)

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:16:
Decouple Aiming from Turning: ON. This means it moves separately from your turning of the vehicle. So, if you're a gunner shooting out, the crosshair stays where you are aimed as the vehicle turns. Can make driving tricky until you get used to it.
Dat dus inderdaad!

Maakt het ook makkelijker met tanks. Normaliter als je dan je turret draait gaat je tank ook die kant op draaien. Met deze optie aan kun je met bijv. een light tank helemaal naar rechts kijken en dan toch gewoon recht naar voren gaan.

Ik snap ook werkelijk niet waarom deze optie standaard uit staat. Maar wellicht is dat makkelijker voor "casuals" of iets? Dunno.
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Dat dus inderdaad!

Maakt het ook makkelijker met tanks. Normaliter als je dan je turret draait gaat je tank ook die kant op draaien. Met deze optie aan kun je met bijv. een light tank helemaal naar rechts kijken en dan toch gewoon recht naar voren gaan.

Ik snap ook werkelijk niet waarom deze optie standaard uit staat. Maar wellicht is dat makkelijker voor "casuals" of iets? Dunno.
Tja, eigenlijk probeer ik alle instellingen voor de controls zo standaard mogelijk te houden. Over een jaar weet ik niet meer namleijk hoe ik alles ingesteld had. Als ik dan voor voertuig dit en dat, alles ga aanpassen en ik moet de game opnieuw installeren, dan ben ik de sjaak omdat ik dan mijn instellingen niet meer weet.

Guys jullie kunnen de circlejerk wel proberen op te houden, maar feit blijft dat vliegtuigen behoorlijk OP zijn en net zo kansloos zijn als vanaf een afstandje met de artillerytruck snipen :>

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 13:03
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:33:
Guys jullie kunnen de circlejerk wel proberen op te houden, maar feit blijft dat vliegtuigen behoorlijk OP zijn en net zo kansloos zijn als vanaf een afstandje met de artillerytruck snipen :>
Vliegtuigen zijn OP als je zo'n weergaloze rear-gunner achterop hebt O-)

PSN: iRoyalFlushh

quote:
Maurice079 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Vliegtuigen zijn OP als je zo'n weergaloze rear-gunner achterop hebt O-)
Jaaaa ging goed he! Geen van de vliegtuigen konden langer dan een halve minuut in de lucht blijven <3
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Jaaaa ging goed he! Geen van de vliegtuigen konden langer dan een halve minuut in de lucht blijven <3
quote:
[...]

O-)

of geen tegenstand O-)

Maar merk je nu al iets van die TTK2.0 ???? Kan je BF1 spelen, zit je hier het forum vol te spammen.... Als je ooit nog eens een skilled ACE supadupa attack plane pilot wil worden zoals @Reefun en ik, dan zul je minder moeten lullen en meer moeten knallen :P

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:51:
[...]

[...]

O-)

of geen tegenstand O-)

Maar merk je nu al iets van die TTK2.0 ???? Kan je BF1 spelen, zit je hier het forum vol te spammen.... Als je ooit nog eens een skilled ACE supadupa attack plane pilot wil worden zoals @Reefun en ik, dan zul je minder moeten lullen en meer moeten knallen :P
Hahaha ja kun je nagaan hoe goed we t zouden doen op de Xbox dan >:)

Anywhoo ik was even achter mn 'putertje bezig, ik zwengel m NU aan :D
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:51:
Ho-ho-ho-ho! Tot nu toe staat het nog steeds 4-1 voor mij! Dat potje op Giants Shadow was de enige keer dat ik tegen je vloog maar dat even terzijde :+ ;

O-)
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:07:
[...]

Ho-ho-ho-ho! Tot nu toe staat het nog steeds 4-1 voor mij! Dat potje op Giants Shadow was de enige keer dat ik tegen je vloog maar dat even terzijde :+ ;

[video]

O-)
Hey ik sta op youtube :D

Maar 4-1 ? Heb het niet bijgehouden. Weet alleen dat ik een keer 3x door jou uit de lucht geschoten ben waarvan 1 omdat iemand anders mij al naar 20% had geschoten. Maar volgens mij was dat op Monte Grappa....

De keer dat ik jou uit de lucht heb geschoten kan ik me niet eens herinneren.

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:23:
[...]
De keer dat ik jou uit de lucht heb geschoten kan ik me niet eens herinneren.
:'( :'( :'( :'( :'(

• Racer89
Max. Level ook omhoog of niet?
Nou die 2 nieuwe mappen zijn eigenlijk geen donder aan. Die Zeebrugge map is te lineair en die Legoland map is.....tja.......eigenlijk ook wel suf want je kunt niet het eiland oversteken. Alles moet per boot. Als je de kill feed aan hebt staan dan vliegen de 4x en 5x multikills je om de oren omdat iemand in bootje 1 weer iedereen in grote boot 2 afschiet.

Vanmiddag wel even los kunnen gaan in de Attack Plane. Wil die assignment op veteran halen. Gaat wel lekker vlotjes, maar soms moet je ook geluk hebben dat iemand anders een tank al naar 15% heeft geschoten.

Hier een irritante, kuch, seat switcher ;)

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43262512

En zo knal je AA guns af. Let je even op @poor Leno ? Gast zat al de hele tijd op me te schieten met de AA. En maar door knallen, zelfs als ik al buiten bereik was. Dit was de 2e keer dat ik hem achter een AA wegknalde :D Snap eigenlijk niet waarom ik hem de eerste run niet had. Schot was eigenlijk net zo als in de 2e run. Zelfs nog met de zon in mijn rug kon hij me zien :(

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43262681

En een lekkere voltreffer op een fighter. Precies zoals ik @poor Leno uit de lucht zou knallen, vol in zijn nek ;)

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/43262681

Kijk en leer @poor Leno , kijk en leer ;)

Tot nu toe vind ik de nieuwe mappen juist onwijs gaaf. Zelfs al is het Conquest (Assault). Deze DLC heet dan ook "Turning Tides" en niet "Turning Ground". Dus niet zo heel gek dat het heel erg gefocused is op "naval warfare" :+

Maar juist door de toevoeging van de nieuwe Airship vind ik het al geslaagd! Wat een prachtig ding is dat zeg! En altijd leuk om nieuwe voertuigen te "ontdekken". Paar dingen die me opvielen tijdens mijn vluchten in de Airship :

* Je kunt vrij hoog ermee vliegen! Je vliegt hem eigenlijk hetzelfde als een vliegtuig. Maar dan uiteraard stukken langzamer. Zeker raadzaam gezien je anders een vrij gemakkelijk doelwit bent. En nee, je kunt gn loopings of kurketrekkers ermee maken helaas :+
* Hij gaat ontzettend snel stuk. n run van een vliegtuig met bomber killer package en hij is neer? Je enige hoop is dan een competente AA gunner bovenop (lekker arbeids verantwoord ook!) f de raketten op tijd ontwijken. Maar dat moet je ook maar net zien aankomen....
* In de AA gun kun je in een koepel van 360 graden om je heen schieten. Dus ook hier kun je dwars dr de airship heen schieten. Als ik het goed heb 'berekend' is het bereik ong. 350 meter. Maar hou me ten goede.
*Je "hoort" niet dat je schade heb opgelopen aan je Airship zoals in andere voertuigen. Goed op je vehicle HP letten dus!
* Zodra je op je hoogste punt zit is de Artillery Barrage praktisch nutteloos omdat je niet ver genoeg naar beneden kunt richten. Tenzij je aan een uiteinde van de map zit 8)7
* Je kunt met de naval mines gn andere airships opblazen :+ Tenzij je bommen erop gooit om ze te 'triggeren'.
* Dit kan wl met de "Primary weapon" van de Observer Package. 1 bom raak is al voldoende.
* De Naval Mines "triggeren" uit zichzelf enkel bij boten. Volle snelheid vooruit over de zee en dan droppen. Op die manier verspreid je ze een beetje en heb je meer kans op een hit. Indien je letterlijk boven een vijandelijke boot/destroyer/etc. hangt, dan uiteraard stil hangen voor de meeste kans op een hit.
* In 3rd person view kun je 360 graden om je Airship heen draaien en alles en iedereen zodoende spotten.
* Je kunt repairen n bewegen tegelijkertijd ermee. Let wel, je kunt enkel naar boven/beneden en naar voren/achter. Maar het is in ieder geval ets.
* In 1st person zodra je switched naar je bommen raakt hij in de war als je achteruit gaat. De camera draait dan 180 graden waardoor het enigszins verwarrend is. Maar, Als je op je kaart blijft letten vervolgens op jouw 'viewcone' let, dan kun je erop rekenen dat de bommen iets boven je eigen middelpunt komen zeg maar. Op die manier hoef je geen eens op je crosshair te letten wil je iets raken.

In other news! Air Assault is nu ook @ CTE @ Console. Vanmorgen zag ik dat pas op Reddit dus voordat ik naar mijn werk ging nog even 2 potjes gedaan. Jammer dat ik enkel "Razor's Egde" nog kon spelen. Enkel "Deathmatch" en nog erger... Je kunt alleen met... *kuch*... Fighters vliegen.
Plus in de CTE zit er nu een bug in waardoor alles zo wazig als de pest is (en daardoor praktisch onspeelbaar). Verder is het dan 20 vs 20 en met Deathmatch is het dan letterlijk een circkle jerk met ... fighters :(

Dus ja. Ik hoop dat ik van de week nog Air Assault met objectives/behemoths kan doen. Want met die modus schijn je dan dus wl met attack planes en bombers aan de slag te kunnen. Deathmatch in de lucht is net zo saai als deathmatch op de grond. bh :(

• Easymongo
Op Battlefield.com forum klagen ze ook dat de airship erg zwak is, direct uit de lucht wordt geknald, soort zwevende doodskist voor 4 personen. Blijkbaar heb jij er wel wat langer in kunnen vliegen. Dank voor je tips.

Ik heb gisteren als gunner op een attack boat redelijk wat schade aangericht, ging makkelijker dan ik dacht. Maar het killen en gekilld worden op zee gaat wel in een rap tempo. Je bent zo weg en hebt geen idee door wie of wat.

Let op dat sinds deze patch de tripwires en mines krachtiger zijn, maar je kunt ze niet meer stapelen. Scoorde gisteren een record met 6 kills door 2 tripwires op het strand bij de hoge rots. Er kwam een zerg door het tunneltje en bingo. Nog nooit zoveel rank 130 spelers te pakken genomen...
quote:
Easymongo schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:27:
Op Battlefield.com forum klagen ze ook dat de airship erg zwak is, direct uit de lucht wordt geknald, soort zwevende doodskist voor 4 personen. Blijkbaar heb jij er wel wat langer in kunnen vliegen. Dank voor je tips.

Ik heb gisteren als gunner op een attack boat redelijk wat schade aangericht, ging makkelijker dan ik dacht. Maar het killen en gekilld worden op zee gaat wel in een rap tempo. Je bent zo weg en hebt geen idee door wie of wat.
Alsje! Ikzelf heb denk 2 x ong. 5 minuten achter mekaar ermee kunnen vliegen. Mede dankzij incompetente piloten die de hoogte niet op zochten en slapende AA in de tegenpartij. Dus wat dat betreft had ik gewoon veel geluk. Want zoals ik al aangaf, 1 competente piloot met bomber killer package zou me in n run neer kunnen halen....

En ja. In de huidige staat is het inderdaad een zwevende doodskist. Zodra je eenmaal gespot bent door een vliegtuig met een bomber killer package f een AA binnen range, dan ben je gewoon de sjors. Nu heb je een aantal voordelen waarvan de grootste dat je relatief hoog kunt vliegen en daardoor vrij snel uit het bereik van welk AA gun dan ook kunt komen. Maar gezien je zo een enorme sitting duck bent waardoor geeneen AA binnen bereik je zal missen werkt dan weer niet mee.

Maar, ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik het vermoeden heb dat de meeste mensen die het hardst klagen over de Airship op 50 tot 100 meter hoogte vliegen waardoor je dus voor alles een sitting duck bent (zelfs gewoon een LMG bijv.). Ik heb gister avond al genoeg Airships voorbij zien komen die ontzettend laag bleven vliegen. Dezelfde fout die bijna iedere bomberpiloot maakt 8)7 En allemaal waren ze binnen 30 seconden kapot. Sja. Wat verwachten ze zelf nou?

Echter. Ook met de Airship krijg je gn tutorial of wat dan ook. Dus als je simpelweg niet wt dat hij heel hoog kan vliegen, waarom zou het gross van de mensen dat berhaupt doen of door hebben? Dus ja, dan gaan ze snel dood en is het klagen geblazen.

Verder had ik eigenlijk stiekem gehoopt dat als je op de AA gun spawned bij de Airship dat als je dan "eruit" zou stappen dat je dan zelfde als met de Zeppelin Behemoth bovenop zou terug komen in de hoop dat ik hem zou kunnen repairen met een wrench. Maar helaas val je dan gewoon recht naar beneden. In het geval van de Heavy Bomber is het zwaar OP (maar dat wordt ook generfed bij de volgende patch voor zover ik heb begrepen, zit al in de CTE). In de huidige staat van de Airship zou het bijna een must moeten zijn. Wellicht proberen om via een vliegtuig er bovenop te komen en dan kijken of het nog lukt :+
@MRE-Inc @Reefun

Vraagje, na nu twee weken ongeveer non-stop te vliegen, heb ik echt t gevoel dat ze hebben lopen k#tten aan de controls en physics van de attackplane (en volgens mij ook de fighter) in deze patch...

Ik kan t niet goed uitleggen, maar het voelt echt heel sluggish als je bijvoorbeeld heel hoog gaat en weer naar benenden wilt draaien, dan lijkt t wel alsof ie te veel blijft hangen ofzo.. en als je naar benenden raast en weer wil optrekken, lijkt het alsof ie bijna niet goed wil optrekken :/
Het vliegtuig voelt soms te zwaar ofzo..

Ligt t aan mij? Kan best hoor ;)

Maar jullie weten hier natuurlijk alles van.. is er iets veranderd?
quote:
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:24:
@MRE-Inc @Reefun

Vraagje, na nu twee weken ongeveer non-stop te vliegen, heb ik echt t gevoel dat ze hebben lopen k#tten aan de controls en physics van de attackplane (en volgens mij ook de fighter) in deze patch...

Ik kan t niet goed uitleggen, maar het voelt echt heel sluggish als je bijvoorbeeld heel hoog gaat en weer naar benenden wilt draaien, dan lijkt t wel alsof ie te veel blijft hangen ofzo.. en als je naar benenden raast en weer wil optrekken, lijkt het alsof ie bijna niet goed wil optrekken :/

Ik heb hetzelfde gevoel. Thans, dat er ets is veranderd met sowiesow de Attack Plane. Maar wt kan ik nog niet goed plaatsen. Ik ben gisteren tot 2x toe keihard in het water gecrashed binnen 3 min! Dat gebeurd me normaliter dus nooit |:(
Wellicht zit het tussen me oren en ben ik gewoon niet gewend om zonder goed orintatie punt te vliegen boven de zee. Maar het voelt inderdaad alsof hij blijft "hangen" of dat hij iets "zwaarder" is geworden en daardoor meer "sluggish" is geworden. Ik zie echter gn aanpassingen m.b.t. de beweging van een Attack Plane in de patchnotes. Maar goed, DICE heeft wel vaker aanpassingen gedaan (intended or not) zonder het aan te geven in de patchnotes....

Maar ik merkte gister toen ik een Tankhunter kit nam en een vliegtuig ermee raakte dat ze iedere keer een enorme "stoot" krijgen. Dus stel voor hij vliegt recht, ik raak hem met een shell en vervolgens verplaatst het vliegtuig al glitchend binnen een seconden een hoek van bijna 90 graden naar rechts :?
Nu was het "voorheen" ook altijd zo dat de vliegtuig welke je raakt met een tankhunter shell dat ze iets opzij bewogen, waarschijnlijk door de hoge velocity of de explosie van de shell? Dit omdat hetzelfde gebeurd als je vlak boveneen Artillery vliegt (of de Dreadnought) als hij schiet. Zelfs paar keer daardoor gecrashed dat mijn vliegtuig inene zo een zwiep kreeg dat ik een seconde niet kon bewegen en daardoor keihard richting de grond ging. Echter, Pre-patch bewogen de vliegtuigen na een hit lang niet zo hard/snel als ze nu doen....

Als laatste heb ik het gevoel alsof ze het "plafond" verlaagd hebben waardoor je dus sneller stalt of "vast" komt te zitten. Alleen ik kan het niet onderbouwen daar er geen correcte hoogtemeters in de vliegtuigen zitten verwerkt (die meters in first person zijn geen accurate weergave helaas :(). Ene kant wel jammer daar een snelheids- n hoogtemeter wl in BF3/4 zaten. Andere kant begrijpelijk daar de vliegtuigen uit WW1 nogal primitief waren t.o.v. hedendaagse vliegtuigen met hun absurde hoge snelheden en "fly-by-wire" concept.

Aparte is dan wel, de meters in de Airship zijn dan weer wl accuraat. Althans, laat ik het zo zeggen. De hoogtemeter welke daarin zit verwerkt heeft een maximum en dat is dan het "plafond". Dus dat is dan een handige indicatie of je hoog genoeg zit :+

Reefun wijzigde deze reactie 31-01-2018 10:59 (4%)

quote:
Ja zie je, dat had ik dus ook.. Echt raar.. Zal zo even een reddit-postje er aan wagen om te zien of er meer mensen zijn :/
quote:
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Ja zie je, dat had ik dus ook.. Echt raar.. Zal zo even een reddit-postje er aan wagen om te zien of er meer mensen zijn :/
Stuur maar een linkje dan upvote ik hem wel voor visibility d:)b Wel in de battlefield_live subreddit doen dan. Dit omdat daar een aantal devs rond struinen.
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Stuur maar een linkje dan upvote ik hem wel voor visibility d:)b Wel in de battlefield_live subreddit doen dan. Dit omdat daar een aantal devs rond struinen.
Haha, trust me, ik ben een actieve gebruiker van _Live :)

(Niet altijd met een populaire mening, maar ja _O- )

https://www.reddit.com/r/...on_the_attackplane_maybe/
quote:
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Haha, trust me, ik ben een actieve gebruiker van _Live :)

(Niet altijd met een populaire mening, maar ja _O- )

https://www.reddit.com/r/...on_the_attackplane_maybe/
:D :D Ik zag jouw topic over de startupscreen al paar keer voorbij komen maar legde de link (nog) niet naar jou. Goed om te zien dat je ook daar net zo een zeikerd kan zijn als hier :+ :>

Trouwens. FYI : Nog iets anders! Ze hebben eindelijk de mogelijkheid toegevoegd om de (mini)map aan te passen naar hartelust.

Dus je kunt nu alle icoontjes zelf een kleur geven, kleiner maken, doorzichtig etc. etc.

Dit maakt het aanzienlijk makkelijker om mortars te plaatsen waar je ze wil hebben, zonder te moeten gokken waar iedereen zit omdat er een enorme letter in beeld staat van de objective. Dit was dan al helemaal erg in de Dreadnought bij Fao Fortress / Empires Egde. Je kon gewoon echt niet zien waar je nu schoot omdat de objectives zo, enorm, groot in beeld zaten.

Reefun wijzigde deze reactie 31-01-2018 11:18 (35%)

quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:16:
[...]

:D :D Ik zag jouw topic over de startupscreen al paar keer voorbij komen maar legde de link (nog) niet naar jou. Goed om te zien dat je ook daar net zo een zeikerd kan zijn als hier :+ :>
jepp O-)

Ik vind dat DICE zich met sommige dingen zich er echt makkelijk vanaf maakt. Voor mij gaat het om de details.

Maarja, zo heeft iedereen wel dingetjes.. ik zeik bijv weer niet over wapens die OP zijn of andere dingen. Maar ik laat verder iedereen in zn waarde :)

En t leuke is dat ik af en toe contact heb met een aantal devs, en dat ik soms van ze terug krijg dat ik de spijker op zn kop sla, alleen dat ze zelf niet mogen reageren in topics vanwege uiteenlopende redenen _O-

Ik maak zo'n post vaak ook om te kijken wat het algemene community gevoel over iets is :)
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Je kon gewoon echt niet zien waar je nu schoot omdat de objectives zo, enorm, groot in beeld zaten.
Ja ik was ook helemaal blij.. alleen toen bleek dat je ook alle granaten en vooral de gasgranaten indicators niet meer ziet als ze te klein zijn :(

We hebben per groep van icons verschillende sliders nodig.. niet 1 slider voor alle icons..

Zoiets bijvoorbeeld.. Is er nou echt niemand bij DICE die denkt van "goh het is niet handig om ALLES klein te hebben, laten we wat verschillen aanbrengen.."

Nope.

poor Leno wijzigde deze reactie 31-01-2018 11:27 (31%)

quote:
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:21:
[...]
Ja ik was ook helemaal blij.. alleen toen bleek dat je ook alle granaten en vooral de gasgranaten indicators niet meer ziet als ze te klein zijn :(

We hebben per groep van icons verschillende sliders nodig.. niet 1 slider voor alle icons..

Zoiets bijvoorbeeld.. Is er nou echt niemand bij DICE die denkt van "goh het is niet handig om ALLES klein te hebben, laten we wat verschillen aanbrengen.."

Nope.
Wait what? Ah crap. Ik heb gister enkel in voertuigen zitten hoeren dus dat is me nog niet opgevallen.

Had het moeten weten... Bij iedere feature die DICE erin plant, komen er 10 bugs/irritaties erbij.... Alsof ze een bonus ervoor krijgen daar. man man man.
quote:
poor Leno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:24:
@MRE-Inc @Reefun

Je dacht toen je dit meemaakte.... Ik vraag het straks wel even op T-net aan de ACE Shizzle Xbox X Pro Level 50+ Pilot boys :Y

Maar ik heb idd hetzelfde. Gisteren een run op een tank met de tank hunter kit. 2x geraakt en toen in een duikvlucht de 2 bommen gedropt. Toen crashte ik keihard terwijl ik de de pook om op te trekken al ruim een seconden naar achteren had gedrukt. Dat was echt een Huh????? moment omdat het vliegtuig dus idd niet reageerde op wat ik deed.

Draaien gaat bij mij op een of andere manier ook met lag lijkt het wel. Soms zo erg dat ik echt zit te vloeken en mijn target ook nog eens kwijt raak. Al met al ervaar ik dus hetzelfde als jij en @Reefun

Kan zelf ook niet niet de vinger op de zere plek leggen, maar dat er iets met de Attack plane is aangepast is duidelijk. Ook het richten door het vizier ging gewoon traag. Ik zoomde in op een tank, maar zat er op mijn scherm ongeveer 2cm naast. Ik wil corrigeren door mijn stick naar rechts te drukken en vuren, maar het midden van het vizier wilde maar niet naar rechts. Zodoende kon ik dus ook niet vuren. En nee dat had niks met de aim-assist te maken (ja staat aan bij mij) of dead zone van de sticks want dat staat allemaal uit. Drukken is bewegen bij mijn sticks.

Ik merk het ook als ik met mijn vizier inzoom als ik hoog vlieg en via het vizier probeer te kijken wat er op de grond aan de gang is. Dan is het ook net alsof de hele attack plane niet meer reageert op mijn stick movement. Ik zoom dan maar weer snel uit om te kunnen corrigeren.

Dus ja....ik merk het ook :(

Pagina: 1 ... 112 ... 120 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True