Dat heeft niets te maken met supression
Je kan prima met LMG's veraf raken. Hell, Met die nieuwe M1919 kan ik met gemak snipers van veraf raken. Suf dat je geen counter-sniping bonus krijgt

Alleen soms komt het dan voor dat ik alsnog een headshot krijg van de scout welke ik onder vuur neem. Dat laatste stukje komt dan wel door de supression. Als deze sterker zou zijn zou de kans daarop aanzienlijk verlagen (en terecht). Maar goed, het is nu eenmaal zo!
Bij mij is infantry namelijk rondrennen, iemand neerschieten en dan zelf doodgaan. Mss met een hellriegel, automatico 2 man, met wat geluk 3. Rinse and repeat. Vind ik zelf niet zo veel aan, dat run and gun. Flanken heeft meestal weinig zin daardoor, omdat je het snel aflegt tegen meerdere lui. Flanken en dan vlaggen terugpakken is een stuk moeilijker dan in voorgaande delen (das mijn gevoel).
Dit ligt geheel aan je speelstijl, squad én map. Sommige mappen hebben, zeker met Operations, bepaalde "killzones". Als je achter de meute aan rent is de kans groot dat je afgemaakt wordt. Alleen flanken kán werken, maar dan moet je óf geluk hebben óf een incompetente vijandelijk team welke allemaal richting de "killzones" zitten te gapen.
Maar. Toegegeven, de "infantry combat" voelt wel anders aan dan in BF3/4. De wapens heb je doorgaans wat meer "skill" voor nodig. Hogere recoils, kleinere magazijnen, minder "optical sights" mogelijkheden etc.
Ik mis toch ook echt de goede, lineaire objective based modi: goede Rush, goede Operations. WAAROM hebben de 40-player Operations eruit gehaald?

Vanuit DICE hun oogpunt snap ik prima de keuze. De playerbase is/was aardig aan het krimpen. En om een gamemode zoals Operations levende te houden moesten ze bepaalde keuzes maken. En om dan vervolgens 1 van de 2 Operations modussen weg te halen klinkt een soort van logisch in dat opzicht. Echter vanuit een gamers perspectief slaat het natuurlijk nergens op.
Operations met 40 mans waren doorgaans tactischer, minder chaotisch en bevatte veel meer teamplay. Thans, ik had wel het idee dat mensen veel beter de rol welke ze speelde ook daadwerkelijk deden. Vraag om ammo, krijg ammo. Vraag om een medic, er komt een medic aan! Nu zou dat sowiesow standaard moeten zijn maar dan nog.
Maar goed. Anderzijds kan ik makkelijk praten daar 64 spelers Operations altijd mijn favoriet is geweest juist dankzij de chaos. Zeker met de nieuwe DLC map Cape Helle vind ik het prachtig. Echt beetje D-Day gevoel als er met tich aantal bootjes het strand wordt bestormd. Er vanuit gaande dat niet iedereen op de stationary boot spawned