Easymongo schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:44:
Eergisteren een prachtige visuele glitch op Cape Helles. De behemoth van de aanvallers (destroyer) was uit het water opgestegen en hing levensgroot in de lucht, bijna boven het fort. Eerst dacht ik dat het aan mijn xbox lag, maar toen zag ik het eigen team op het ding schieten. Ik ben op een AA gedoken en heb een tijdje lopen knallen op de boot. Minimale damage natuurlijk. Toen verdween hij langzaam in de mist, maar nog steeds hoog boven het water. Briljante hallucinatie!
haha ja klopt is een dikke bug :D

Wel awesome! Lijkt een beetje op een zwevende StarWars Star Destroyer :D

Dice is natuurlijk op de hoogte, en Reddit staat er vol mee ;)
MRE-Inc schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:43:
[...]

Haha, ja ik hoorde die fighter idd om me heen vliegen. Probeerde te ontwijken, maar werd een paar keer geraakt. Op een gegeven moment kwam ik toch achter hem omdat jij hem dus beschoot (wist ik dus niet). Ik vuurde 1 korte salvo en hij was direct KIA. Dus alsnog bedankt daar voor. Had niet in de gaten dat jij hem omder vuur nam.
Alsje! ;-) Als scout spot ik ook altijd de vliegtuigen zodat je ze een tijdje kunt zien op je radar. Scheelt een hoop zodat je kunt anticiperen waar hij uit hangt.

Volgens mij heb ik dat nog gefilmd met die fighter. Of ik heb enkel een stukje gefilmd dat ik een vliegtuig ook uit de lucht had geschoten, maar die was al aardig damaged toen ik hem raakte :+ Vanavond maar even m'n recordings checken.
Als ik 3x door een attack plane wordt afgeschoten op de grond, dan kijk ik op het scoreboard. Zie ik dan dat een piloot 30-3 staat, dan zoek ik een AA op en knal ik hem uit de lucht. Maar dat is natuurlijk saai en dat willen velen niet doen, die willen gewoon zelf kills maken....tja....als je zo wilt spelen, prima, maar ga dan niet janken en hopen dat Dice je dan gaat helpen met in dit geval de AT FLAK.
Precies dit dus. Alleen ik wordt zelf "giftig" als ik zie dat een vijand 30+ - >5 staat in een vliegtuig. Ik ga echt above and beyond om hem het leven zuur te maken. Als support continu onder vuur nemen (zeker met de MG15 supressive kun je ze op 500meter NOG raken, doet niet veel damage, maar ze kunnen niet repairen), AA repairen en neer halen. Maak er echt een sport van dan :+ Heb al gemerkt dat andere dat ook bij mij doen als ik inene door 4+ Support gasten op de grond wordt beschoten :D
:) Ja waren gisteren mijn eerste potjes op deze mappen. Wist dus nog niks van de infiltrator class af. Had ook neit de release notes enzo gelezen, dus sprong er gister als n00b in :) Zag op een gegeven moment wel die blauwe en rode circels, maar wist toen nog niet wat het was.
Ah zo! Op Cape Helle kun je trouwens ook rode of blauwe cirkels tegen komen. Dit komt dan van de Destroyer. Die heeft ook als secondary een Artillery barrage.
Jup, eensch.... vind hem ook erg mooi. Hoe zit het trouwens met die achievement ? Ik zie dat diversen een achievement hebben voor die nieuwe map. Ik nog niet...boehoe... ;)
Heb al meerdere achievements gehaald sinds de DLC. Geen idee over welke je het precies heb?
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:33:

Ah zo! Op Cape Helle kun je trouwens ook rode of blauwe cirkels tegen komen. Dit komt dan van de Destroyer. Die heeft ook als secondary een Artillery barrage.
Ja alleen klopt het dat je alleen door de raampjes kunt kijken? Ik kan nergens vinden hoe je die barrage moet plaatsen op de map.. Ik zie alleen een crosshair stipje door een raampje..

Is er een manier dat je een soort map hebt zoals je achter het grote kanon hebt op de Dreadnaught?
poor Leno schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:38:
[...]

Ja alleen klopt het dat je alleen door de raampjes kunt kijken? Ik kan nergens vinden hoe je die barrage moet plaatsen op de map.. Ik zie alleen een crosshair stipje door een raampje..

Is er een manier dat je een soort map hebt zoals je achter het grote kanon hebt op de Dreadnaught?
Als je inzoomed zoals je bij een wapen zou doen, dan zou je als het goed is een "verre kijker view" moeten krijgen. Beetje soort gelijk aan een trench periscope. Dan komt de barrage precies op de crosshair (ongeacht hoe ver, de crosshair = het middelpunt van de barrage). Of anders op Y (Driehoek dan op de PS4) en dan inzoomen. Thans, als ik het goed heb onthouden. Ik merk dat ik heel veel op instinct speel :+

[ Voor 3% gewijzigd door Reefun op 14-12-2017 12:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:59:
[...]

Als je inzoomed zoals je bij een wapen zou doen, dan zou je als het goed is een "verre kijker view" moeten krijgen. Beetje soort gelijk aan een trench periscope. Dan komt de barrage precies op de crosshair (ongeacht hoe ver, de crosshair = het middelpunt van de barrage). Of anders op Y (Driehoek dan op de PS4) en dan inzoomen. Thans, als ik het goed heb onthouden. Ik merk dat ik heel veel op instinct speel :+
Handig om te weten, want ik kon gisteren ook niet meer doen, dan stom uit het raampje kijken :>
Oh trouwens, De destroyer barrage werkt NIET zoals de Artillery van de Dreadnought. De dreadnought is indirect fire. De shells vuur je dan af op dezelfde manier als een mortar, maar dan met een bizar grote range en een enorme vuurkracht.

De barrage van de Destroyer is nieuw en werkt hetzelfde als de barrage van de Infiltrator Elite kit. De crosshair is dan echt het middenpunt van de barrage, ongeacht van hoe ver of dichtbij het is. Dus stel voor dat je zit te mikken, een vliegtuig vliegt voorbij precies door je crosshair en je drukt op "schieten", dan zou de barrage dus op het punt komen waar het vliegtuig voorbij kwam vliegen qua afstand.

Dus eigenlijk werkt het dan beetje hetzelfde als het spotten met een trench periscope en de afstand ervan, maar de daadwerkelijke aanval is dan beetje soort gelijk aan de Assault Tank met die "duif artillery". Maar dan niet één barrage maar volgens mij 5 barrages met 10 shells achter mekaar.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[b]Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:33:[

Precies dit dus. Alleen ik wordt zelf "giftig" als ik zie dat een vijand 30+ - >5 staat in een vliegtuig. Ik ga echt above and beyond om hem het leven zuur te maken. Als support continu onder vuur nemen (zeker met de MG15 supressive kun je ze op 500meter NOG raken, doet niet veel damage, maar ze kunnen niet repairen), AA repairen en neer halen. Maak er echt een sport van dan :+ Heb al gemerkt dat andere dat ook bij mij doen als ik inene door 4+ Support gasten op de grond wordt beschoten :D
Jup hier idem. Maak er ook een sport van. Tot nu toe maar echt 1x een piloot niet kunnen neerknallen in een pot. Die was echt goed in een fighter inclusief. AA wist hij keurig te ontwijken en de darts vlogen om mijn oren met een 0-6 in mijn nadeel.
Heb al meerdere achievements gehaald sinds de DLC. Geen idee over welke je het precies heb?
Deze:

Become Operational 50
Complete the Gallipoli Operation

Ik heb gisteren toch echt 2 potten operations gespeeld. Cabber1969 kwam er pas later bij en die haalt hem wel. Bij mij unlockt die niet. Hetzelfde had ik met die Tsar DLC. Nadat ik alle mappen van Tsar al 30x had gespeeld, kreeg ik de achievement die je krijgt als je 1 ronde op elke map speelt.

Zal wel weer aan Dice liggen..... as usual |:(
Select "Gallipoli" from the Operations. All you have to do is complete it, you don't need to win. You can join late, it will still work. When the match is over, the achievement should pop.

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 14-12-2017 13:07 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo. Wat een gedoe om een screenshot te delen zeg.... Maar zie hier, het bizarre beeld van de Match toen we verdedigde en ik aan het "Trench Periscopen" was ;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aLGYNiy.jpg
(Side-note, Wel tof dat hij gewoon in 4K Resolutie + HDR screenshots opslaat! O+)

Express ook de map groter gemaakt zodat je goed kan zien hoe bizar veel mensen op hun boot zaten te campen.... 8)7

En ik drop deze ook meteen hier :+ :

*mompelt iets over AA*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OMFG!!!! Breaking news!!!

DICE LA is (zoals jullie ondertussen wss weten) Bad Company 3 aan het maken, en die speelt zich af in de jaren 60-70-80 Cold War era, alsof die wel was uitgebroken.

Natuurlijk supervet! :D

Maarrrrrrrrrr!!:

DICE Sweden is een WW2 Battlefield aan het maken die ervoor of tegelijkertijd uitkomt!!!!!!!! OMFG!!!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rRYFHnJnMK8&feature=youtu.be]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:31:
OMFG!!!! Breaking news!!!

DICE LA is (zoals jullie ondertussen wss weten) Bad Company 3 aan het maken, en die speelt zich af in de jaren 60-70-80 Cold War era, alsof die wel was uitgebroken.

Natuurlijk supervet! :D

Maarrrrrrrrrr!!:

DICE Sweden is een WW2 Battlefield aan het maken die ervoor of tegelijkertijd uitkomt!!!!!!!! OMFG!!!

[video]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
WW2 Battlefield. Insta-buy!

BC3 lijkt me dan ook wel leuk... Maar back "to the roots" met WW2 lijkt me veel leuker O+ Zéker met de huidige engine/mogelijkheden. Alhoewel het tegen die tijd wel wat meer polished zal zijn e.d.

Echter vraag ik me dan af of EA/DICE zichzelf niet in de voet schiet met een Martini-Henri Grenade Launcher door 2 BF games zo snel achter mekaar uit te brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:47:
[...]

Echter vraag ik me dan af of EA/DICE zichzelf niet in de voet schiet met een Martini-Henri Grenade Launcher door 2 BF games zo snel achter mekaar uit te brengen....
Juist niet! (denk ik)

Voor mij beiden insta buy PremiumUltraSuperDeluxe bundels :D

Lekker afwisselen!

En misschien krig je zelfs kortingen als je beiden koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:50:
[...]

Juist niet! (denk ik)

Voor mij beiden insta buy PremiumUltraSuperDeluxe bundels :D

Lekker afwisselen!

En misschien krig je zelfs kortingen als je beiden koopt?
Als je korting zou krijgen als je ze beide tegelijk koopt dan is het wellicht het overwegen waard. Eerlijk is eerlijk, tot nu toe heb ik álle Battlefields (Op 2142 en "the one we do not speak about" na) gek gespeeld en kan me goed voorstellen dat deze beide titels dan weer op hetzelfde niveau zitten.

Toch... Tóch ben ik wel benieuwd naar de werkelijke verschillen (afgezien van "era"). Sowiesow qua wapens/gadgets/vehicles zit er een wereld van verschil in tussen WW2 en de koude oorlog tijdperk. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:47:
[...]

WW2 Battlefield. Insta-buy!

BC3 lijkt me dan ook wel leuk... Maar back "to the roots" met WW2 lijkt me veel leuker O+ Zéker met de huidige engine/mogelijkheden. Alhoewel het tegen die tijd wel wat meer polished zal zijn e.d.

Ik ga ook zeker voor de WW2, hoewel ik BC3 ook wel zie zitten en sowieso ga checken. Maar toch heel raar als deze zo dicht bij elkaar zitten qua release, je gaat de BF community dan toch echt opsplitsen lijkt me.. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen, komende jaar nog lekker BF1 iig, nog lang niet op uitgekeken :9

EDIT: obv frontpage bericht lijkt WW2 eerst te komen :)

[ Voor 3% gewijzigd door jap85 op 15-12-2017 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:02:
[...]

Als je korting zou krijgen als je ze beide tegelijk koopt dan is het wellicht het overwegen waard. Eerlijk is eerlijk, tot nu toe heb ik álle Battlefields (Op 2142 en "the one we do not speak about" na) gek gespeeld en kan me goed voorstellen dat deze beide titels dan weer op hetzelfde niveau zitten.

Toch... Tóch ben ik wel benieuwd naar de werkelijke verschillen (afgezien van "era"). Sowiesow qua wapens/gadgets/vehicles zit er een wereld van verschil in tussen WW2 en de koude oorlog tijdperk. We zullen zien :)
Dan is de keuze tussen vliegen in een Spitfire / ME109 tijdens de slag om Engeland of vliegen in een F4 Phantom boven de rice paddies in Vietnam. Napalm droppen FTW

MRE-Inc *; F4 Phantom

Dat gaat erg lastig worden voor mij. Ik vind op een of andere manier de papieren vliegtuigjes en de bijbehorende snelheid, of beter gezegd, het gebrek aan snelheid daarvan in BF1 mijn wel enorm liggen in tegenstelling tot de fighter jets in BF4 en BF3.

Aan de andere kant ben ik opgegroeid in het tijdperk Tour of Duty en sindsdien helemaal verslaafd aan Vietnam films. Dus een Battlefield '68 zou mij ook wel liggen.

Alright 3-2-6, welcome to the Nam :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Heel erg gaaf zeg 2 nieuwe BF titels, vraag me wel af of het allebei echt volwaardige titels worden of dat de WW2 variant misschien in een Battlefield 1943 stijl wordt gereleased.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:24:
[...]

Dat gaat erg lastig worden voor mij. Ik vind op een of andere manier de papieren vliegtuigjes en de bijbehorende snelheid, of beter gezegd, het gebrek aan snelheid daarvan in BF1 mijn wel enorm liggen in tegenstelling tot de fighter jets in BF4 en BF3.
In BF4 kon ik voor geen meter vliegen, nu in BF1 gaat het best prima(ik ga in iedergeval niet headfirst gebouwen in na 20 seconden vliegen)

Ben wel benieuwd of de playerbase niet uit elkaar valt wanneer je 2 games in één jaar gaat uitbrengen.. maar goed, de tijd zal het leren. Ik blijf in ieder geval nog lang BF1 spelen en hoop dat de volgende games ook zo lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Hallo BF 'ers.
Hoe kom ik met de laatste twee nieuwe maps in 'Frontlines?
Zie het niet op de ' Frontline kaart' zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Laatst online: 16-05-2021
Van Tsar en Turning Tides zijn geen frontline-modes.
In het quick match venster kun je kiezen voor base game en Franse maps.
Het is nu allemaal 64 man operations wat de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Laatst online: 25-10-2023
Ok dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:24:
[...]

Dan is de keuze tussen vliegen in een Spitfire / ME109 tijdens de slag om Engeland of vliegen in een F4 Phantom boven de rice paddies in Vietnam. Napalm droppen FTW

MRE-Inc *; F4 Phantom

Aan de andere kant ben ik opgegroeid in het tijdperk Tour of Duty en sindsdien helemaal verslaafd aan Vietnam films. Dus een Battlefield '68 zou mij ook wel liggen.

Alright 3-2-6, welcome to the Nam :Y
Qua vliegen gok ik dat er niet heel veel verschillen in zullen zitten (afgezien van de obvious technologische verschillen) in beide BF games. Maar als je een spreekwoordelijke liefde heb voor een bepaald vliegtuig dan snap ik het enigszins :+ Maar aan de andere kant, hoeft ook niet alles te zeggen. Zo heb je voor BF1 de Fokker Dr. III vliegtuigen waar ik 'verliefd' op ben (en heb zelfs aan de motor/propellors mogen sleutelen 8)), maar dat zijn dan waardeloze fighters in BF1 :+
Pannekoek_NL schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:31:
[...]

In BF4 kon ik voor geen meter vliegen, nu in BF1 gaat het best prima(ik ga in iedergeval niet headfirst gebouwen in na 20 seconden vliegen)
Als je eerst in BF4 voor geen meter kon vliegen en nu in BF1 het juist weer beter gaat, dan zal BF4 ook een stuk makkelijker voor je gaan!

Vliegen in BF1 is namelijk iets moeilijker dan in BF4. Je hebt veel meer controle over je vliegtuig, je kunt sneller "stallen", zodra je sneller of langzamer gaat merk je dat sneller etc. etc.\
Je zou voor de grap BF4 eens moeten aan slingeren en opnieuw moeten proberen te vliegen om het verschil te merken.

De grootste verschillen tussen BF1 en BF4 qua vliegen is het feit dat je in BF4 bij sommige vliegtuigen de Afterburner kunt aanzetten (L3 bij zowel XB1 als PS4), het feit dat je "lock-on" wapens hebt en hiervoor uiteraard de counter-measures, feit dat je niet zelf kan repairen en dus een tijdje moet wachten én het gaat doorgaans een héél stuk sneller. Iets sneller maar.... Zo had een Fokker Dr. III uit BF1 een maximum snelheid van een whopping 160 km/u welke zelfs mijn eerste auto (Honda Civic uit 1991) kon bereiken ! :+ En een F/A-18 Hornet uit BF4 1,190 mp/u of 1.915 km/u. Alhoewel ik me niet kan herrineren dat je in BF4 daadwerkelijk zo snel kon gaan. Volgens mij tikte hij daar maximaal de 5 á 600 mp/u aan? Of was dat dan de hoogte? Hhm... M'n geheugen laat me in de steek 8)7
Ben wel benieuwd of de playerbase niet uit elkaar valt wanneer je 2 games in één jaar gaat uitbrengen.. maar goed, de tijd zal het leren. Ik blijf in ieder geval nog lang BF1 spelen en hoop dat de volgende games ook zo lekker spelen.
Daar ben ik dus ook bang voor. Het zo snel uitbrengen van 2 BF games achter mekaar vergroot de kans ope en gespeten playerbase.

Aan de andere kant, er komen elke maand weer nieuwe spelers bij. Dus grote kans dat je een publiek krijgt voor beide varianten. Dat zou natuurlijk nóg mooier zijn. Maar ik heb er een hard hoofd in... Time shall tell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Over vliegen in Battlefield games..... BF3 was mijn eerste BF game en daarin leren vliegen. Dat ging op een gegeven moment best lekker. En toen kwam BF4. De controls werden compleet omgegooid, want waarom zou je die hetzelfde houden ? Heeft echt een paar maanden geduurd eer ik er aan gewend was.

Toen kwam BF1, en weer gingen de vlieg controls op de schop. Gewoon omdat het kan. Soms heb ik het idee dat Dice maar wat doet, gewoon om het veranderen. Anders lijkt het zoveel op de vorige game.

Maar terug gaan naar BF4 is vooral een kwestie van gewenning qua vlieg controls. Heb het laatst nog eens gespeeld en gevlogen, was weer erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:12:
Over vliegen in Battlefield games..... BF3 was mijn eerste BF game en daarin leren vliegen. Dat ging op een gegeven moment best lekker. En toen kwam BF4. De controls werden compleet omgegooid, want waarom zou je die hetzelfde houden ? Heeft echt een paar maanden geduurd eer ik er aan gewend was.

Toen kwam BF1, en weer gingen de vlieg controls op de schop. Gewoon omdat het kan. Soms heb ik het idee dat Dice maar wat doet, gewoon om het veranderen. Anders lijkt het zoveel op de vorige game.

Maar terug gaan naar BF4 is vooral een kwestie van gewenning qua vlieg controls. Heb het laatst nog eens gespeeld en gevlogen, was weer erg wennen.
Er zitten wel verschillen in controls ; maar je kan deze nog aanpassen zodat ze allemaal beetje gelijk aan mekaar zijn. Alleen sommige dingen gaat dan weer niet. Als je bijv. LT doet in BF1 in 1st person dan zoom je in. Doe je dat in BF4, dan krijg je inene free-look 8)7 Terwijl dat bij BF1 dan weer L3 is. Echt geen zin om continu mijn configuratie van mijn Elite Controller aan te passen om zodoende makkelijker te kunnen vliegen in BF4.

MAAR, de basics blijven bij alle spellen hetzelfde. Vandaar ook mijn mening dat als je goed/ok/whatever kan vliegen in BF1, dat je dan ook hetzelfde (of 'beter'?) zou moeten kunnen in andere BF delen. Met grote uitzondering de Bad Company reeks. Sowiesow heb je daar géén vliegtuigen in, maar de heli's in BC vliegen zoveel malen anders dan in BF3 of 4. zo kun je geeneens om je as heen draaien. Whût? |:(

Persoonlijk vind ik ook dat het vliegen het "lastigst" is in BF1. Dit omdat je veel meer rekening moet houden de hoogte, snelheid etc. Maar daarin tegen vind ik het ook meteen het "fijnst" vliegen juist omdat je voor m'n gevoel méér controle heb over jouw vliegtuig. Plus het feit dat er géén lock-on wapens zijn (halleluja) en je dus daardoor "echte" dogfights krijgt maakt het ideaal d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wil je bij onze [ACE] squad @poor Leno ? Ja hè ;) Tis maar goed dat ik mijn PS4 heb verkocht en niet meer met je kan samen spelen, anders had je mijn vliegtuig gehoer de hele tijd moeten aanhoren :P
Reefun schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:47:
[...]

Persoonlijk vind ik ook dat het vliegen het "lastigst" is in BF1. Dit omdat je veel meer rekening moet houden de hoogte, snelheid etc. Maar daarin tegen vind ik het ook meteen het "fijnst" vliegen juist omdat je voor m'n gevoel méér controle heb over jouw vliegtuig. Plus het feit dat er géén lock-on wapens zijn (halleluja) en je dus daardoor "echte" dogfights krijgt maakt het ideaal d:)b
Ik vind het vliegen in BF1 juist makkelijker dan in BF4 en BF3. Ondanks dat je idd meer rekening moet haden met hoogte en snelheid. Je hebt idd wel meer controle over je vliegtuig.

En die lock-on wapens komen wel in de vorm van AA AT rockets. Straks loopt iedereen daar mee. @poor Leno wel iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:59:
[...]

Wil je bij onze [ACE] squad @poor Leno ? Ja hè ;) Tis maar goed dat ik mijn PS4 heb verkocht en niet meer met je kan samen spelen, anders had je mijn vliegtuig gehoer de hele tijd moeten aanhoren :P
Denk dat @poor Leno helemaal misselijk zou worden als hij het ooit zou aandurven om bij één van ons in te stappen :+
En die lock-on wapens komen wel in de vorm van AA AT rockets. Straks loopt iedereen daar mee. @poor Leno wel iig :D
Ach. Dat wordt een kwestie van (nog) hoger gaan vliegen! Voor zover ik kon zien hebben/krijgen de AA AT Rockets dezelfde manier van mikken als de 'normale' AT-Rocket gun. Ze kunnen dus niet direct omhoog richten zoals een AA Gun. Dus in dat opzicht is het zorgen dat je vanaf nog hoger pas aan gaat vallen zodat ze geeneens op je kunnen mikken d:)b

Jammer voor al die bombers die besluiten om op 10 meter hoogte ( |:( ) te gaan vliegen :+

Alhoewel, toegegeven, dat gaat lastiger worden op mappen met heuvels/bergen zoals Monte Grappe, Empires Edge of Cape Helle. Dit omdat ze dan nog relatief hoog zitten en meer kans gaan krijgen om je te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:59:
[...]

Ahww echt?? Waarom heb je die verkocht?

Tuurlijk, ik was gelijk bij [ACE] gekomen.. Vliegen doe ik zo graag! Ik ben zelfs al bijna level 2 *O*

En ja ik wacht met smart op de AA rocketgun :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

poor Leno schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:43:
[...]

Ahww echt?? Waarom heb je die verkocht?

Tuurlijk, ik was gelijk bij [ACE] gekomen.. Vliegen doe ik zo graag! Ik ben zelfs al bijna level 2 *O*

En ja ik wacht met smart op de AA rocketgun :>
Stond stof te happen en de Xbox One X is en zal altijd mijn main console blijven.

Ach, ik ben nog steeds level 0 Cavalery en level 2 Tanker ofzo.

En over vliegen gesproken..... Ja daar is ie weer @poor Leno , ik heb wel eens een lege server gejoined waar je wel gewoon kon rond lopen/vliegen. Dan hoor je de vliegen ook om je oren vliegen. Je weet wel die kloterige insecten. Maar op zich was dat best wel geinig. Lag ergens een of andere doodgeschoten koe waar de vliegen niet van af te slaan waren. Met een goede 7.1 headset, hoor je die vliegen zelfs boven, achter, links en rechts om je heen vliegen/zoemen. Net zoals die kut muggen in de zomer als je in bed ligt :( Vond het vanuit detail oogpunt best leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Ik kwam dit tegen mbt de aim assist update van december:

https://answers.ea.com/t5...p/6499463/highlight/false

Zelf had ik de auto rotation sowieso uit staan omdat ik het veel te sterk vond, bovendien heb ik TT nog niet kunnen spelen ivm gebroken pols, maar ben benieuwd of het echt zoveel is aangepakt? Heb er weinig over gelezen hier maar dat kan ook zijn omdat jullie het ook uit hebben staan natuurlijk.

Ik kan het alleen maar toejuichen overigens, werd veel teveel misbruikt. Dit blijkt ook wel als je de reacties leest, ze bakken er opeens niets meer van :D. Is gewoon een kwestie van oefenen natuurlijk maarja daar zijn ze blijkbaar te beroerd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Heb nooit zo goed begrepen hoe die AA nou precies werkte, ik kreeg niet het gevoel dat ik er nou zo van profiteerde. Aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat een hele generatie AA misbruikers met bepaalde wapens nu in zijn hemd staat. Prima voor ze. Ik merk dat mijn KD, ook nu AA uit staat, blijft stijgen. Da's prettig. Hoe langer ik BF1 speel, des te meer ik het als een soort geavanceerd verstoppertje spelen zie. Proberen een vijand te misleiden met handig flanken of valletjes opzetten. Een ruiter lokken en klaar staan met dynamiet, een vijand in zijn nek springen over een muurtje, smoke gooien in een bunker en naar binnen sneaken, enz. Traditionele BF-ers roept altijd dat je moet PTO-en (meerennen in een zerg of zoiets en dan veel punten halen) maar de grootste voldoening haal ik eigenlijk vooral uit kleine one-on-one's, vooral als je de ander aftroeft. Heerlijk. Daardoor blijf ik de game opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jap85 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:17:
Ik kwam dit tegen mbt de aim assist update van december:

https://answers.ea.com/t5...p/6499463/highlight/false

Zelf had ik de auto rotation sowieso uit staan omdat ik het veel te sterk vond, bovendien heb ik TT nog niet kunnen spelen ivm gebroken pols, maar ben benieuwd of het echt zoveel is aangepakt? Heb er weinig over gelezen hier maar dat kan ook zijn omdat jullie het ook uit hebben staan natuurlijk.

Ik kan het alleen maar toejuichen overigens, werd veel teveel misbruikt. Dit blijkt ook wel als je de reacties leest, ze bakken er opeens niets meer van :D. Is gewoon een kwestie van oefenen natuurlijk maarja daar zijn ze blijkbaar te beroerd voor.
Merk er niets van daar ik aim-assist standaard heb uit staan bij iedere FPS waar je het aan of uit kan zetten d:)b

Toen hij nog aan stond (dus bij de release van BF1 :+) vond ik het al stront irritant dat mijn wapen bleef "zwaaien" tussen vijanden. Dus toen ik erachter kwam dat de aim assist aan stond direct uit gezet. Toch fijner om eigen controle erover te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 19:15

Steefanus

StefanJ

ik heb er ook niet echt iets van gemerkt. In eerste instantie dat er aim assist was en dat het er nu niet meer zou zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Reefun schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:39:
[...]

Merk er niets van daar ik aim-assist standaard heb uit staan bij iedere FPS waar je het aan of uit kan zetten d:)b

Toen hij nog aan stond (dus bij de release van BF1 :+) vond ik het al stront irritant dat mijn wapen bleef "zwaaien" tussen vijanden. Dus toen ik erachter kwam dat de aim assist aan stond direct uit gezet. Toch fijner om eigen controle erover te hebben.
Ja sowieso slecht dat het standaard aan staat, zo leren mensen het nooit en wordt voor veel mensen dat de norm terwijl het echt niet nodig is bij een game die zo soepel speelt als BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jap85 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:05:
[...]

Ja sowieso slecht dat het standaard aan staat, zo leren mensen het nooit en wordt voor veel mensen dat de norm terwijl het echt niet nodig is bij een game die zo soepel speelt als BF1.
Bij FPS games op consoles staat standaard Aim Assist aan indien het aanwezig is. Dit is al jaren zo en Battlefield is géén uitzondering.

Ik snap de keuze wel van DICE om dit standaard aan te laten. Het grootste gros van mensen die het spelen of gespeeld hebben zal relatief weinig ervaring hebben met FPS games op een console waardoor Aim Assist bijna een must is om ze een handje te helpen.

Het is gewoon een feit dat mikken met een controller vele malen lastiger is dan met een muis + toetsenbord. Dus ik vind het ook helemaal niet erg dat het standaard aan staat of dat het er überhaupt is. Ik heb liever dat mensen aim assist gebruiken en zo meer lol uit BF1 halen, dan dat ze gefrusteerd raken omdat ze geen hol raken en ermee stoppen en dus de playerbase kleiner wordt.

Aim assist zal er enkel voor zorgen dat je makkelijker kunt richten. Maar als je nog steeds de situational awareness van een aardappel heb en het tactisch inzicht van een Lemming, dan verlies je het alsnog van de betere BF speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:35
Hahahah, nice said Reefun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hahah die reacties idd op dat forum van EA mbt aim assist. Daarom lees ik de patch notes ook niet meer. Ik speel gewoon zoals ik altijd speelde zonder rekening te houden met dingetjes als AA. En als je het niet weet, dan merk je het ook niet of nauwelijks en gaat het ook niet tussen de welkbekende oren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Een beetje assist ok en de slowdown is ook nog wel zinnig, maar BF1 maakte het pre-patch iig wel erg bont:https://www.youtube.com/watch?v=y87ZXs_zeTY

Blij dat hier nu blijkbaar iets aan gedaan is en dat je weet dat je door iemand zelf bent gekilled ipv door een halve aimbot als je door de MH of SMLE wordt omgelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jap85 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:26:
Een beetje assist ok en de slowdown is ook nog wel zinnig, maar BF1 maakte het pre-patch iig wel erg bont:https://www.youtube.com/watch?v=y87ZXs_zeTY

Blij dat hier nu blijkbaar iets aan gedaan is en dat je weet dat je door iemand zelf bent gekilled ipv door een halve aimbot als je door de MH of SMLE wordt omgelegd ;)
Gebrek aan suppression is een punt van aandacht. Hoe vaak ik wel niet door een sniper op korte afstand wordt afgeknald ondanks hitmarkers op die gast...... In Bf3 kon je gewoon nauwelijk meer raak schieten als je zelf gesuppressed was. Werd je beeld wazig en ging de loop van je geweer richting de grond.

In BF1 schiet ik een half magazijn op een sniper op pak hem beet 30 meter en nog is het een one shot, one kill voor hem door die aim assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 23:14
MRE-Inc schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:23:
[...]

Gebrek aan suppression is een punt van aandacht. Hoe vaak ik wel niet door een sniper op korte afstand wordt afgeknald ondanks hitmarkers op die gast...... In Bf3 kon je gewoon nauwelijk meer raak schieten als je zelf gesuppressed was. Werd je beeld wazig en ging de loop van je geweer richting de grond.

In BF1 schiet ik een half magazijn op een sniper op pak hem beet 30 meter en nog is het een one shot, one kill voor hem door die aim assist.
Die suppression mag van mij wel weg blijven. Is prima zo...

YouTube: GOOD TIMES - Battlefield 3

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:16:
[...]

Supression zou juist nog meer effect moeten krijgen in BF1. In BF3 en 4 was het weer té sterk. Dus een mooie middenweg.

Als ik support ben dan schiet ik me suf op de vijanden. Al is het maar om ervoor te zorgen dat ze niet kunnen healen of resupplyen dmv crates. Als je gesupressed bent kun je enkel healen of resupplyen dmv pouches :)

Maar ik merk hetzelfde. Als je vol schiet op een scout dan kan hij alsnog een zuiver schot maken. Ja je aim gaat ietswat heen en weer maar niet genoeg IMHO.

Maar goed ach. Kans dat ze supression nog gaan aanpassen ruim een jaar na release acht ik vrij klein dus ik leer er maar mee leven. Ik blijf in true Battlefield stijl gewoon door knallen :D

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 23:14
Reefun schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:17:
[...]

Als ik support ben dan schiet ik me suf op de vijanden. Al is het maar om ervoor te zorgen dat ze niet kunnen healen of resupplyen dmv crates. Als je gesupressed bent kun je enkel healen of resupplyen dmv pouches :)

Maar ik merk hetzelfde. Als je vol schiet op een scout dan kan hij alsnog een zuiver schot maken. Ja je aim gaat ietswat heen en weer maar niet genoeg IMHO.

Maar goed ach. Kans dat ze supression nog gaan aanpassen ruim een jaar na release acht ik vrij klein dus ik leer er maar mee leven. Ik blijf in true Battlefield stijl gewoon door knallen :D
Hmm, ik word anders regelmatig omgelegd door een BAR of andere LMG op afstand.

Suppression heeft geen plek in BF1, of ze moeten het TTK model van BF3 ook terugbrengen. Anders wordt de frustratie dat je niemand dood krijgt nog groter.

Ik speel veel in het mini tankje omdat ik de infantry gameplay een stuk minder leuk vind dan vorige delen. Met de FT17 kan ik, als ik een beetje tactisch speel, meerdere mensen omleggen in een leven. En de kat en muis spelletjes die daarop volgen, als ze achter me aan komen met anti-tank granaten en rifles, vind ik ook best wel leuk moet ik bekennen.

Bij mij is infantry namelijk rondrennen, iemand neerschieten en dan zelf doodgaan. Mss met een hellriegel, automatico 2 man, met wat geluk 3. Rinse and repeat. Vind ik zelf niet zo veel aan, dat run and gun. Flanken heeft meestal weinig zin daardoor, omdat je het snel aflegt tegen meerdere lui. Flanken en dan vlaggen terugpakken is een stuk moeilijker dan in voorgaande delen (das mijn gevoel).

En dat zorgt in Conquest er weer voor dat er maar 1 tactiek te zien is: er is meestal 1 squad die de vlag bij de enemy base pakt en daar blijft trollen. De rest van de teams doet maar wat; meestal is er niet echt een linie meer te ontdekken. Ik heb het idee dat in voorgaande delen dat veel lastiger was vol te houden, maar ook makkelijker te doen, waardoor er wat meer dynamiek in zit.

Ik mis toch ook echt de goede, lineaire objective based modi: goede Rush, goede Operations. WAAROM hebben de 40-player Operations eruit gehaald? :F :F

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:16:
WAAROM hebben de 40-player Operations eruit gehaald? :F :F
Ik huil er elke dag nog een beetje van binnen om ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:16:
[...]

Hmm, ik word anders regelmatig omgelegd door een BAR of andere LMG op afstand.
Dat heeft niets te maken met supression ;)

Je kan prima met LMG's veraf raken. Hell, Met die nieuwe M1919 kan ik met gemak snipers van veraf raken. Suf dat je geen counter-sniping bonus krijgt :+ Alleen soms komt het dan voor dat ik alsnog een headshot krijg van de scout welke ik onder vuur neem. Dat laatste stukje komt dan wel door de supression. Als deze sterker zou zijn zou de kans daarop aanzienlijk verlagen (en terecht). Maar goed, het is nu eenmaal zo!
Bij mij is infantry namelijk rondrennen, iemand neerschieten en dan zelf doodgaan. Mss met een hellriegel, automatico 2 man, met wat geluk 3. Rinse and repeat. Vind ik zelf niet zo veel aan, dat run and gun. Flanken heeft meestal weinig zin daardoor, omdat je het snel aflegt tegen meerdere lui. Flanken en dan vlaggen terugpakken is een stuk moeilijker dan in voorgaande delen (das mijn gevoel).
Dit ligt geheel aan je speelstijl, squad én map. Sommige mappen hebben, zeker met Operations, bepaalde "killzones". Als je achter de meute aan rent is de kans groot dat je afgemaakt wordt. Alleen flanken kán werken, maar dan moet je óf geluk hebben óf een incompetente vijandelijk team welke allemaal richting de "killzones" zitten te gapen.

Maar. Toegegeven, de "infantry combat" voelt wel anders aan dan in BF3/4. De wapens heb je doorgaans wat meer "skill" voor nodig. Hogere recoils, kleinere magazijnen, minder "optical sights" mogelijkheden etc.
Ik mis toch ook echt de goede, lineaire objective based modi: goede Rush, goede Operations. WAAROM hebben de 40-player Operations eruit gehaald? :F :F
Vanuit DICE hun oogpunt snap ik prima de keuze. De playerbase is/was aardig aan het krimpen. En om een gamemode zoals Operations levende te houden moesten ze bepaalde keuzes maken. En om dan vervolgens 1 van de 2 Operations modussen weg te halen klinkt een soort van logisch in dat opzicht. Echter vanuit een gamers perspectief slaat het natuurlijk nergens op.

Operations met 40 mans waren doorgaans tactischer, minder chaotisch en bevatte veel meer teamplay. Thans, ik had wel het idee dat mensen veel beter de rol welke ze speelde ook daadwerkelijk deden. Vraag om ammo, krijg ammo. Vraag om een medic, er komt een medic aan! Nu zou dat sowiesow standaard moeten zijn maar dan nog.

Maar goed. Anderzijds kan ik makkelijk praten daar 64 spelers Operations altijd mijn favoriet is geweest juist dankzij de chaos. Zeker met de nieuwe DLC map Cape Helle vind ik het prachtig. Echt beetje D-Day gevoel als er met tich aantal bootjes het strand wordt bestormd. Er vanuit gaande dat niet iedereen op de stationary boot spawned :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Reefun schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:46:
Operations met 40 mans waren doorgaans tactischer, minder chaotisch en bevatte veel meer teamplay. Thans, ik had wel het idee dat mensen veel beter de rol welke ze speelde ook daadwerkelijk deden. Vraag om ammo, krijg ammo. Vraag om een medic, er komt een medic aan! Nu zou dat sowiesow standaard moeten zijn maar dan nog.
Meestal lukt dit wel bij frontlines. Daar zijn altijd wel 2 squads heel toegewijd. Indien niet, dan is zo'n potje ook heel snel voorbij als de enemy voortraast naar je telegraph. Nieuwe pot, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:04

greatgonzo

schit-te-rend!

had me nooit zo bezig gehouden met de specialisations, maar heb nu de drie basis specialisations afgerond, zodat ik aan die 10-15 anderen kan beginnen.

Welke is nu echt een must-have, die ook nog een beetje haalbaar is? Dus niet, dood een zwemmende tegenstander met je repair tool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

greatgonzo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:19:Welke is nu echt een must-have, die ook nog een beetje haalbaar is?
Geen idee als wat je het liefste speelt, maar ik zou hier m'n te unlocken specializations op baseren.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
greatgonzo schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:19:
had me nooit zo bezig gehouden met de specialisations, maar heb nu de drie basis specialisations afgerond, zodat ik aan die 10-15 anderen kan beginnen.

Welke is nu echt een must-have, die ook nog een beetje haalbaar is? Dus niet, dood een zwemmende tegenstander met je repair tool :P
Ik heb deze week die medic specialization, Reciprocity, geunlocked. Dan wordt je automatisch gehealed als je teammaten healt. Handig dus! De meeste andere perks vond ik matig, óf te veel werk om te unlocked. Die komen vanzelf wel door te spelen, en anders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 14:59
Even een korte vraag, als je de disc-versie van Revolution koopt voor de PS4 is de enige extra ten opzichte van het basisspel dat er een Premium Pass-code bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Jeroenimoes schreef op woensdag 20 december 2017 @ 20:16:
[.

Mee eens, als ik met m'n carbine/infantry wordt gespressed raak ik nu echt amper meer iets vanaf 50 meter dus pak na nog ff een snel (long) shot meestal gelijk m'n boeltje, meer dan dit hoeft echt niet. Het doet wat t moet doen.

Zoals het in BF3/4 was, was veel te sterk imo en totaal onrealistisch, in het echt raak je toch ook niet alle controle kwijt als er kogels over je hoofd vliegen.. Je had daar bijna nog meer last van supression dan van geraakt worden 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
jap85 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 09:59:
[...]

Mee eens, als ik met m'n carbine/infantry wordt gespressed raak ik nu echt amper meer iets vanaf 50 meter dus pak na nog ff een snel (long) shot meestal gelijk m'n boeltje, meer dan dit hoeft echt niet. Het doet wat t moet doen.

Zoals het in BF3/4 was, was veel te sterk imo en totaal onrealistisch, in het echt raak je toch ook niet alle controle kwijt als er kogels over je hoofd vliegen.. Je had daar bijna nog meer last van supression dan van geraakt worden 8)7
In het echt raak je wel die controle kwijt en is het zelfs in BF3/4 nog niet eens voldoende om bij het echt in de buurt te komen 😉. Ik vind de suppression daarom in BF1 onvoldoende geïmplementeerd. Het zou een dergelijke (semi/niet-realistische) shooter als de BF serie alleen niet ten goede komen en denk ik dat de suppression van BF3 en 4 een goede middenweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Is iedereen CoD aan het doen? het is zo rustig hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Racer89 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 05:34:
Is iedereen CoD aan het doen? het is zo rustig hier :X
Not me! Speel nog bijna elke avond BF1.

Sinds gister zijn er weer nieuwe Operation Campaigns waarbij je weer battlebacks kan verdienen :P
Operations Devil's Anvil en Brusilov Offensive

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nouja het is best rustig op nieuws gebied.. Iedereen pruttelt vrolijk verder in afwachting op Turing Tides pt.2 :)

Maarrrrr ik las net dit! *O*

DICE adding Dreadnought vs. Dreadnought combat and 4 Destroyers to upcoming Heligoland map

https://www.reddit.com/r/...s_dreadnought_combat_and/

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/4GDfosloq0oOeCta44tKVLHlBoFP44_dVA1n4PJtDlI.png?w=504&s=02a4ae252119c3f196a09166bc61398a

EDIT

en... zo te lezen komt de nieuwe TTK patch ook met de Turning Tides -O-

Hier zit ik zelf eigenlijk niet op te wachten, maar goed..

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/p07JKgUllc7StD-AJwZOWFwAz2q7FW11fF4mIus1i2I.jpg?w=809&s=d8e9b796e45c73b3fb96ad36f94a9b8b

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 10-01-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ben benieuwd, zou niet ook in januari nieuwe mappen worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
*nevermind*

[ Voor 122% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2018 10:14 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jap85
poor Leno schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:17:

en... zo te lezen komt de nieuwe TTK patch ook met de Turning Tides -O-

Hier zit ik zelf eigenlijk niet op te wachten, maar goed..
Idd..Als medic/scout maak je hierna helemaal geen kans meer op close range.. snap de gedachte erachter niet helemaal, wat mij betreft niets mis met de de TTK nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jap85 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Idd..Als medic/scout maak je hierna helemaal geen kans meer op close range.. snap de gedachte erachter niet helemaal, wat mij betreft niets mis met de de TTK nu.
Nee.. ik ga nu al zo snel dood :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
poor Leno schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Nee.. ik ga nu al zo snel dood :(
jap85 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:54:
[...]

TTK is gewoon prima volgens mij, gisteren weer eens even gespeeld en dat ging weer lekker! Een van de nieuwere LMG's even geprobeerd, ben de naam kwijt maar hij staat zo goed als onderaan, is redelijk klein en heeft 250 kogels per mag, wat een fijn wapen is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek_NL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:56:
[...]

[...]

TTK is gewoon prima volgens mij, gisteren weer eens even gespeeld en dat ging weer lekker! Een van de nieuwere LMG's even geprobeerd, ben de naam kwijt maar hij staat zo goed als onderaan, is redelijk klein en heeft 250 kogels per mag, wat een fijn wapen is dat zeg!
ja vind ik ook, alleen heeft ie net 1 of 2 kogels te veel nodig om te killen, maar een complete overhaul van de alle wapens van de TTK/BTK is imo behoorlijk onnodig..

Ik snap t ook niet, wat willen ze bereiken? Meer CoD stijl? }:|

Maar euh.. klein? De M1917?? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
poor Leno schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:01:
[...]

ja vind ik ook, alleen heeft ie net 1 of 2 kogels te veel nodig om te killen, maar een complete overhaul van de alle wapens van de TTK/BTK is imo behoorlijk onnodig..

Ik snap t ook niet, wat willen ze bereiken? Meer CoD stijl? }:|

Maar euh.. klein? De M1917?? _O-
Ja de M1917 hahaha. Recoil valt wel mee en je kan tenminste een aantal man achter elkaar killen zonder te herladen.

Tijdje terug ook eindelijk de Hellriegel 1915 defensive unlocked, die challenge van 25 kills met AT mines wilde eerst niet echt opschieten maar als je een tijdje conquest speelt en er wat meer mee bezig bent door om te lopen wil het wel lukken :)

Nu nog 2 airplanes met een LMG.. oh god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Pannekoek_NL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Ja de M1917 hahaha. Recoil valt wel mee en je kan tenminste een aantal man achter elkaar killen zonder te herladen.

Tijdje terug ook eindelijk de Hellriegel 1915 defensive unlocked, die challenge van 25 kills met AT mines wilde eerst niet echt opschieten maar als je een tijdje conquest speelt en er wat meer mee bezig bent door om te lopen wil het wel lukken :)

Na een paar gefaalde pogingen had ik destijds ineens in 10 minuten 2 planes neergehaald met de MG15 suppressive op Galicia. Dus met een beetje geluk kan het snel gaan. Je kan evt de planes wat voorbewerken met de AA gun, maar had dat zelf niet eens nodig toen.

De M1917 is een heerlijke gun inderdaad! Superprecies, en je kan er lekker lang mee blijven maaien zonder dat die oververhit raakt.

Het was even wennen maar onderhand vind ik de Faruqhar-Hill Storm ook echt fijn, lekker stabiel en doet veel damage. Ook de Arisaka is een fijne gun.

Mbt de TTK patch... tja, maar even afwachten hoe het gaat uitpakken. Aan de ene kant vind ik LMG's wel weinig damage doen nu, aan de andere kant moet het ook niet een heel ander spel gaan worden... We zullen zien. Ze hebben het uitvoerig getest in de CTE, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
bassGunner schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:14:
[...]

Na een paar gefaalde pogingen had ik destijds ineens in 10 minuten 2 planes neergehaald met de MG15 suppressive op Galicia. Dus met een beetje geluk kan het snel gaan. Je kan evt de planes wat voorbewerken met de AA gun, maar had dat zelf niet eens nodig toen.
Dit ook maar eens proberen, nog niet echt over nagedacht. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Jeuh, gisteren voor het eerst (na 19D18H online gespeeld te hebben) een MVP ribbon gehaald. Speel eigenlijk alleen maar Operations. Blijf het toch wel een heel erg gave game vinden.
[...]Nu nog 2 airplanes met een LMG.. oh god.
Ik heb ze beiden op Galicia neergehaald. Een keertje met in het wilde weg op een plane knallen en 1 keer bewust naast een bemande AA gun gaan liggen en op dezelfde plane knallen (andere variant dan eerst voorbewerken met een AA gun).

Voor m'n gevoel heb ik geen behoeft aan een TTK update, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik ben helemaal verliefd op de M1917 Scoped variant! Je kan er praktisch mee snipen zo zuiver dat hij is. Plus inderdaad hoge ammo count PLUS nog het feit dat hij relatief lang door kan knallen zonder te overheaten.

Ideaal voor supressive fire, het schieten op vliegtuigen (en ze ook neerhalen :+) en killzones. Eerst was ik helemaal van de MG15 NA Supressive variant. Maar de M1917 is op alle vlakken simpelweg beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Reefun schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:26:
[...]

Ik ben helemaal verliefd op de M1917 Scoped variant! Je kan er praktisch mee snipen zo zuiver dat hij is. Plus inderdaad hoge ammo count PLUS nog het feit dat hij relatief lang door kan knallen zonder te overheaten.

Ideaal voor supressive fire, het schieten op vliegtuigen (en ze ook neerhalen :+) en killzones. Eerst was ik helemaal van de MG15 NA Supressive variant. Maar de M1917 is op alle vlakken simpelweg beter.
DeWaanzin schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:12:

Ik heb ze beiden op Galicia neergehaald. Een keertje met in het wilde weg op een plane knallen en 1 keer bewust naast een bemande AA gun gaan liggen en op dezelfde plane knallen (andere variant dan eerst voorbewerken met een AA gun).
Hmm die scoped binnenkort dan ook maar eens proberen. En die AA-gun typs haha. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een videootje van Westie over de TTK.. #weethetechtnogniethoor #zweetbilletjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

poor Leno schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:24:
#weethetechtnogniethoor #zweetbilletjes :X
Voor mezelf zou het beter zijn dat heel BF1 hierdoor "verpest" wordt, dan kan ik ook weer eens wat anders gaan spelen. Speel eiegenlijk alleen maar BF1, terwijl ik GOW4, de nieuwe Wolfenstein en straks Far Cry 5 ook wil spelen (maar niet graag genoeg |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Voor mezelf zou het beter zijn dat heel BF1 hierdoor "verpest" wordt, dan kan ik ook weer eens wat anders gaan spelen. Speel eiegenlijk alleen maar BF1, terwijl ik GOW4, de nieuwe Wolfenstein en straks Far Cry 5 ook wil spelen (maar niet graag genoeg |:( )
Dat is wat we doorgaans een "FWP" noemen.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
DeWaanzin schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Herkenbaar, sinds de release eigenlijk niets anders gespeeld. Soms wil ik wel eens wat anders doen en ook al is het leuk, ik heb dan vaak toch dat ik denk, BF1 heb ik toch meer plezier in :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abothur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 13:10
Een Eerste Wereld(oorlog) probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
1e ronde op Galicia gelijk 2 planes met LMG eruit kunnen schieten. Schoot er wel eerst 2 met een AA-gun kapot voordat.. iets te enthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
First World Problem

Beetje zoiets als. Ik heb niets te spelen (met 100 plus games in de library). Of dat je wilt eten en netflix kijken maar tegen de tijd dat je iets heb gevonden om te kijken is je eten koud etc etc.

Een FWPtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:38:
[...]

First World Problem

Beetje zoiets als. Ik heb niets te spelen (met 100 plus games in de library). Of dat je wilt eten en netflix kijken maar tegen de tijd dat je iets heb gevonden om te kijken is je eten koud etc etc.

Een FWPtje :D
haha thnx ik weet wat het is, alleen nooit aan de afkorting gedacht duuuuuuhrr _O- 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/rr8hnr0vxua01.jpg

Met de Apocalypse DLC komt er een Air Only modus O+ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Reefun schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:59:
[afbeelding]

Met de Apocalypse DLC komt er een Air Only modus O+ !!
Air only vind ik wel heel tof.. Ik ben niet zo goed in vliegen.. Simpelweg omdat er bijna nooit een kist beschikbaar is.. Dat wordt dus anders!

Het volgt elkaar nu wel snel op.. Ik had gedacht dat TT part two er nu wel zal zijn voor premium, dat zal pas volgende week worden denk ik.. En dan over een maand al apocalyps..

Meestal zit er wel een paar maanden tussen de dlc's

[ Voor 23% gewijzigd door greatgonzo op 19-01-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..En mensen vroegen zich al af waarom ik plots zoveel aan t vliegen was de afgelopen weken >:)

Maar waarom februari?? Vet hoor, maar de spreiding van de DLC snap ik echt geen hol meer van..

Turning Tides pt. 2 komt eind januari.. dan hadden ze dit toch wel in maart of april kunnen doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

poor Leno schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:35:
..En mensen vroegen zich al af waarom ik plots zoveel aan t vliegen was de afgelopen weken >:)

Maar waarom februari?? Vet hoor, maar de spreiding van de DLC snap ik echt geen hol meer van..

Turning Tides pt. 2 komt eind januari.. dan hadden ze dit toch wel in maart of april kunnen doen :?
misschien toch in oktober Battlefield Vietnam/WW2 of wat het dan ook wordt.

Zomer zal wel een periode zijn met weinig verkoop van losse DLC's.. waarschijnlijk dan een promo dat je alle DLC's gratis kan krijgen, zodat ze de vanilla weer kunnen verkopen.. Was bij eerdere BF's ook het geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
greatgonzo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Air only vind ik wel heel tof.. Ik ben niet zo goed in vliegen.. Simpelweg omdat er bijna nooit een kist beschikbaar is.. Dat wordt dus anders!

Het volgt elkaar nu wel snel op.. Ik had gedacht dat TT part two er nu wel zal zijn voor premium, dat zal pas volgende week worden denk ik.. En dan over een maand al apocalyps..

Hou er wel rekening mee dat vaak degene met skill deze mode spelen :P Was bij de vorige BF ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat het een goede uitkomst zal zijn voor mensen die niet zo goed kunnen vliegen inderdaad!

Dan kunnen ze in ieder geval wat meer/makkelijker oefenen. En voor de "Ace" Pilots onder ons is het meer "canon fodder" :+

Ben echt benieuwd. Geruchten gaan er dat het "Airship Vs. Airship" met objectives ala Star Wars Battlefront 2 gaat worden! Woopwoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:50:
[...]

misschien toch in oktober Battlefield Vietnam/WW2 of wat het dan ook wordt.
Ja dat sowieso.. maar ik had dan de laatste DLC toch meer er tegenaan geplaatst.. Nu worden de laatste maanden naar BF2018 langgggggggg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Ha, dat vliegen in die kratten van hout en doek was een van de redenen dat ik BF1 kocht! Toen merkte ik dat het toch aardig lastig was en werd ik soldaat en knalde ik ze met AA uit de lucht. Als ze een map met vliegtuigen maken moet hij echt groot worden. Een soort Fort de Vaux met Spads en DR1s die botsen en rammen zie ik echt niet zitten. Het zou fantastisch zijn als je spawnt op de grond, opstijgt, en dan kiest tussen vechten of reckon of zoiets en bonuspunten krijgt als je ook in staat bent veilig terug te keren. Maar dat is teveel sim ben ik bang. Bij BF1 gaat het toch om het knallen knallen en nog eens knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Easymongo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:35:
Ha, dat vliegen in die kratten van hout en doek was een van de redenen dat ik BF1 kocht! Toen merkte ik dat het toch aardig lastig was en werd ik soldaat en knalde ik ze met AA uit de lucht. Als ze een map met vliegtuigen maken moet hij echt groot worden. Een soort Fort de Vaux met Spads en DR1s die botsen en rammen zie ik echt niet zitten. Het zou fantastisch zijn als je spawnt op de grond, opstijgt, en dan kiest tussen vechten of reckon of zoiets en bonuspunten krijgt als je ook in staat bent veilig terug te keren. Maar dat is teveel sim ben ik bang. Bij BF1 gaat het toch om het knallen knallen en nog eens knallen.
Lijkt me stug dat het compleet met opstijgen en landen zal worden. Zeker gezien de map van London welke ze aangaven. Plus het feit dat het opstijgen/landen gebeuren geeneens in de base game zit.

Ik dénk dat het soort gelijk wordt aan Starfighter Assault van Battlefront 2, of gewoon "binnen komen" met vliegtuigen zoals er nu gebeurd in BF1. Dus dat je "binnen komt vliegen" en dan gewoon aan de spreekwoordelijke bak gaat.

Haalt uiteindelijk ook weinig uit. Het enige wat ik nóg gaver zou vinden, als je ook "first person only" zou kunnen krijgen met de Air Only modus. Maar dan géén hardcore (daar ben je al wel verplicht om enkel in first person te vliegen). Dit omdat in first person vliegen zoveel malen intenser is. Maar gezien het feit praktisch iedereen 3rd person vliegt (en dus een voordeel haalt uit de FOV) is het tactisch gezien nutteloos. Dus nu vlieg ik enkel in first person als ik echt even goed moet mikken. In first person kan ik toch beter inschatten hoe hoog/ver ik moet schieten om mijn doelwit te raken.

Ik was trouwens nog bezig met de assignments.1 van die assignments was 20 tanks kapot knallen met de tankhunter kit. Sindsdien ben ik toch helemaal over gestapt naar de Tankhunter kit. Echt brilliant om vliegtuigen op 300 meter + afstand met 1 schot neer te halen. In 5 potjes tijd heb ik al 3 "haatberichten" gehad :D :+
Toegegeven, het is even wennen. Maar persoonlijk geniet ik er des te meer van als ik iemand raak met een headshot met één tankshell :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Echt brilliant om vliegtuigen op 300 meter + afstand met 1 schot neer te halen.
Toch knap, want t kanon doet ± 50% damage :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Toch knap, want t kanon doet ± 50% damage :?
Als je onder een bepaalde hoek een vliegtuig raakt dan raak je hem meerdere malen. Door de vleugel/motor heen. Ik weet niet zeker hoe het exact werkt maar ik knal vaak genoeg vliegtuigen met 1 schot neet. Plus. Als je de piloot of gunner erbij raakt is het ook een instakill. Zodra de Air Only modus er is dan ga ik enkel de tankhunter kit gebruiken. De spotflares heb je toch geen reet aan met de squad support kit. Plus je krijgt emergency repairs erbij. Ideaal om vlug je motor of vleugels te repareren!

Gisteren tot 2x toe de gunner van een bomber eruit geknalt. Voelde me bijna schuldig. Bijna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@poor Leno volgens mij heb je de hoogtevrees overwonnen? Zag je gisteren hoofdzakelijk rondvliegen :)

AA gun is de beste uitvinding voor die spelers die een hele rond in 1 vliegtuig zitten en 30-0 staan :*) goed gevoel om zon mensen neer te halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:07:
@poor Leno volgens mij heb je de hoogtevrees overwonnen? Zag je gisteren hoofdzakelijk rondvliegen :)

AA gun is de beste uitvinding voor die spelers die een hele rond in 1 vliegtuig zitten en 30-0 staan :*) goed gevoel om zon mensen neer te halen _/-\o_
hahaha nee maar ik wil oefenen voor straks, de fly-only mappen :)

Maar nog belangrijker... Straks bij BF WW2.... Stuka's, Messerschmitts, Sptifires, Kittyhawks, Focke Wulffs, P51 Mustangs! <3 <3 <3

De engine/mechanics enzo worden ong hetzelfde als die van BF1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
poor Leno schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Maar nog belangrijker... Straks bij BF WW2.... Stuka's, Messerschmitts, Sptifires, Kittyhawks, Focke Wulffs, P51 Mustangs! <3 <3 <3
Vloten Junckers en Heinkels bommenwerpers uit de lucht knallen, V1's onderscheppen, yes dit wordt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:07:
Met een AA gun kun je met één salvo een vliegtuig neer halen. Mits je hem ook echt met ieder schot raakt natuurlijk. En dat laatste is voor de meeste mensen nog lastig heb ik gemerkt (waardoor ik het nog relatief vaak overleef :+). Enige uitzondering is de Heavy Bomber met een support + wrench op de 4de plek die continu repareert. Maar dat komt haast niet voor.

Ik krijg echter een nóg beter gevoel als ik een vliegtuig neer haal met puur een LMG of sniper. Niets zegt meer "HAHA" (Met de stem van Nelson van de Simpsons :+) dan ze neer halen met "simpele" kogels :D

Beetje zoals dit :

Alleen jammer dat ze het nog steeds niet gefixed hebben dat je kan zien hoeveel schade je doet tegen een Heavy Bomber met een LMG. Bij Fighter- en/of Attackplanes zie je dat gleukkig wél.

PLUS, De range van de LMG is vele malen langer als de AA Gun. AA Gun gaat maar tot 350 meter in een "koepel" om zichzelf heen. 300 meter voor de bewegende (dus destroyer/dreadnought/mobile AA). Dus als ze dan net buiten je AA bereik zijn, vlug eruit stappen en afmaken met een LMG!

Aanrader om vliegtuigen neer te halen : M1917!
250 kogels. Overheat bij ongeveer 75 kogels. Loep zuiver zodra je de bipod gebruikt en toch aardig wat damage iedere keer.
poor Leno schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 14:37:
[...]

hahaha nee maar ik wil oefenen voor straks, de fly-only mappen :)

De engine/mechanics enzo worden ong hetzelfde als die van BF1..
Ik mag toch hopen dat ze de Messerscmitt range er juist uit laten! Sommige van die varianten waren in de tijd van WW2 al OP. Laat staan in de nieuwe Battlefield! :D

Nee maar serieus. Als Hitler eerder was begonnen met én de productie van de Messerscmitt (ME262) én niet had door zitten drammen dat het bommenwerpers hadden moeten worden, dan had het heel anders afgelopen in WW2. Zeker gezien het feit de M262 ruim 100 tot 150 km/u sneller was dan welk vliegtuig dan ook toendertijd. Hitler was zó ontzettend gefocused op het bombarderen van England dat hij strategisch gezien complete flaters begon te slaan. Als hij een complete squadrons Messerscmitts had kunnen bouwen én operationeel in had kunnen zetten vóórdat D-Day was begonnen en daardoor de invasie van Airborne had tegen kunnen houden. Dan spraken we nu waarschijnlijk allemaal Duits :+

Anyway. Teveel off-topic nu. My bad. Ik ben nu eenmaal een vliegtuig / WW2 fanaat :)

Terug komend op de Tank Hunter kit met de Attack Plane. Heb even m'n filmpjes erbij gepakt en gecompileerd ;

De eerste is wel héél flauw. Hier schoot ik tot 2x toe met 1 schot de gunner eruit. Zoals ik al zei, ik voelde me bijna schuldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:35
Die M1917 telescopic is echt een beest. Het is zo leuk om de gunners vanuit een airship af te schieten. Hetzelfde geldt voor vliegtuigen. En dat lachje van Nelson is epic. Lol.

[ Voor 12% gewijzigd door Swizzler24 op 20-01-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@Reefun Irritante is alleen als je bijna dat vliegtuig naar beneden hebt gehaald. Dat je door een sniper word neer geschoten.

[ Voor 6% gewijzigd door Racer89 op 21-01-2018 00:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reefun schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:20:
[...]

Anyway. Teveel off-topic nu. My bad. Ik ben nu eenmaal een vliegtuig / WW2 fanaat :)
Same :D

Ik hoop echt dat we ook supervette skins krijgen en de Pin-Ups op bombers zoals de B17's enzo! <3

Een van mn favo's, de P40 Kittyhawk:

Afbeeldingslocatie: http://www.flight-manuals-online.com/wp-content/uploads/2017/01/P-40-photo.jpg

Afbeeldingslocatie: https://airandspace.si.edu/sites/default/files/styles/slideshow_lg/public/images/editoral-stories/thumbnails/11665h.jpg?itok=-7pHRar2

B17 Pin-Up:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.patchcdn.com/users/106260/2012/06/T800x600/973b1598a4d81a72a8788dc1cd70eb2c.jpg

Zou zooo awesome zijn *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Racer89 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 00:29:
@Reefun Irritante is alleen als je bijna dat vliegtuig naar beneden hebt gehaald. Dat je door een sniper word neer geschoten.
Altijd achter cover blijven! Liggend als je de vliegtuig nog kan raken en anders staand. Zeker de M1917 kan je nog redelijk bukkend onder controle houden.

Sommige mappen zijn wel sniper heavy. Maar er zijn genoeg cover mogelijkheden waarop je je bipod kwijt kan.
poor Leno schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Same :D

Ik hoop echt dat we ook supervette skins krijgen en de Pin-Ups op bombers zoals de B17's enzo! <3

Een van mn favo's, de P40 Kittyhawk:

[afbeelding]

[afbeelding]

B17 Pin-Up:

[afbeelding]

Zou zooo awesome zijn *O*
Zou een gemiste kans zijn als ze dat niet zouden doen! Oh ja. De B17... oh man de mogelijkheden daarmee! O+ HYPED!

[ Voor 45% gewijzigd door Reefun op 21-01-2018 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Altijd achter cover blijven! Liggend als je de vliegtuig nog kan raken en anders staand. Zeker de M1917 kan je nog redelijk bukkend onder controle houden.
Nou, als ik achter een AA ga zitten, word ik binnen 0,0001 sec weggesniped. Maar als ik in een vliegtuig zit, kan iedereen en zn moeder achter een AA zitten en mij afknallen. Zelfs vanuit een andere map bijna :(

Gisteravond was t ergste tot nu toe.. 3 vliegtuigen achter me aan en twee AA's vanaf de grond :X

HEBBEN ZE GVD NIETS BETERS TE DOEN??? :(

(ps: ik overleefde dit niet)

-----

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 21-01-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:55:
[...]

Nou, als ik achter een AA ga zitten, word ik binnen 0,0001 sec weggesniped. Maar als ik in een vliegtuig zit, kan iedereen en zn moeder achter een AA zitten en mij afknallen. Zelfs vanuit een andere map bijna :(

Gisteravond was t ergste tot nu toe.. 3 vliegtuigen achter me aan en twee AA's vanaf de grond :X

HEBBEN ZE GVD NIETS BETERS TE DOEN??? :(

(ps: ik overleefde dit niet)

-----
Alle mappen bieden genoeg cover om de vliegtuigen onder vuur te nemen met lmg's.

Indien dat niet lukt en je hebt aa vol buiten cover. Neem scout plus de trench periscope en smoke. Ga achter cover vlakbij de aa zitten. Spot de vliegtuigen met je trench zodat ze rood oplichten en als ze in range komen gooi je een smoke op de aa.

Op die manier kun je zelf niet gespot en moeilijker geraakt worden maar kun je wél de vliegtuig perfect rood omcirkeld door de smoke heen zien. Als je ze dán nog niet neer krijgt.. dan weet ik het ook niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Even iets anders. Weet iemand hoeveel tripwires je maximaal op de map kan hebben? Als je spawnt heb je er 2, dan kun je er 2 of 3 bij krijgen via resupply. Verdwijnen de eerste als je de tripwires van de supply plaatst? Van mijnen weet ik dat je er max 6 op de map kan hebben.
Ik heb overigens redelijk succes met plaatsen van dubbele mines. Altijd een kill en soms zelfs een dubbele, als je ze plaatst op een plek waar de zerg naar toe gaat. Werkt imo beter dan hier en daar een losse waarbij je alleen de kill krijgt als iemand op low health loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Max 2, zodra je een derde neerlegt verdwijnt de eerste weer. Volgens werkt dat bij alle mines zo overigens, maar dan dus 3 met de AT.

[ Voor 37% gewijzigd door jap85 op 21-01-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jap85 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:02:
Max 2, zodra je een derde neerlegt verdwijnt de eerste weer. Volgens werkt dat bij alle mines zo overigens, maar dan dus 3 met de AT.
Max 6.. als je dood bent gegaan kun je 3 nieuwe leggen, de oude blijven. Tripmines dacht ik ook..

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 21-01-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:55:
[...]

Max 6.. als je dood bent gegaan kun je 3 nieuwe leggen, de oude blijven. Tripmines dacht ik ook..
Huh? Dus als je dood gaat als scout en je hebt al 2 tripwires geplaatst, dan kun je er weer 2 extra planten welke gewoon blijven staan?

Dat ga ik binnenkort eens uit testen dan :)
Pagina: 1 ... 111 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.