Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik heb dit weekend na een lange tijd weer is Battlefield gespeeld en moet zeggen dat ik het erg vet vond, de nieuwe Russische maps speelden heel goed en de gameplay lijkt ook allemaal wat soepeler/ less glitchy. Als ik de season pass voor 15 euro aanschaf zitten de DLC maps dan in dezelfde rotatie als de normale maps? Volgens mij was dit in BF3 & 4 niet zo en dat was behoorlijk irritant.

Heb op Xbox Dolby Atmos geluid aangeschaft, het geluid is nu zo ongekend realistisch dat het lijkt of je er midden in staat.

[ Voor 24% gewijzigd door BroWohsEdis op 27-11-2017 13:10 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:07:
Ik heb dit weekend na een lange tijd weer is Battlefield gespeeld en moet zeggen dat ik het erg vet vond, de nieuwe Russische maps speelden heel goed en de gameplay lijkt ook allemaal wat soepeler/ less glitchy. Als ik de season pass voor 15 euro aanschaf zitten de DLC maps dan in dezelfde rotatie als de normale maps? Volgens mij was dit in BF3 & 4 niet zo en dat was behoorlijk irritant.
Op dit moment zijn, voor zover ik heb begrepen, de servers nog steeds óf DLC óf Vanilla mappen. Maar, ook voor zover ik heb begrepen, waren er wel plannen om "mixed" servers te gaan introduceren.

Maar zelfs de Vanilla mappen zijn nog steeds prima te pruimen hoor. Zeker met Operations d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Reefun schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:13:
[...]

Op dit moment zijn, voor zover ik heb begrepen, de servers nog steeds óf DLC óf Vanilla mappen. Maar, ook voor zover ik heb begrepen, waren er wel plannen om "mixed" servers te gaan introduceren.

Maar zelfs de Vanilla mappen zijn nog steeds prima te pruimen hoor. Zeker met Operations d:)b
Ik vind de vanille maps in BF1 niet heel geweldig, sommige zijn heel goed zoals Amiens, St Quentin Scar, Fao en Argonne forest en sommige vind ik echt verschrikkelijk. (Monte Grappa, Empire's Edge, Giant's Shadow, Suez.)

Maar voor 15 euro is de season pass wel de moeite waard denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:16:
[...]

Ik vind de vanille maps in BF1 niet heel geweldig, sommige zijn heel goed zoals Amiens, St Quentin Scar, Fao en Argonne forest en sommige vind ik echt verschrikkelijk. (Monte Grappa, Empire's Edge, Giant's Shadow, Suez.)

Maar voor 15 euro is de season pass wel de moeite waard denk ik. :)
Smaken verschillen natuurlijk. Daar valt niet over te twisten ;)

Anyway. 15 euro voor de season pass is natuurlijk een goede deal! Je hebt dan direct 'out-of-the-box' de Franse + Russische DLC. Binnenkort (december ergens) het eerste deel van Turning Tides (gericht op Naval Warfare) ook al. En als je BF3/4 ook leuk vond en BF1 trekt je ook wel, dan ga je het geld er zeker wel uit halen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Reefun schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:23:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk. Daar valt niet over te twisten ;)

Anyway. 15 euro voor de season pass is natuurlijk een goede deal! Je hebt dan direct 'out-of-the-box' de Franse + Russische DLC. Binnenkort (december ergens) het eerste deel van Turning Tides (gericht op Naval Warfare) ook al. En als je BF3/4 ook leuk vond en BF1 trekt je ook wel, dan ga je het geld er zeker wel uit halen d:)b
Ik heb het gekocht. :9

Heb al iets van 120 uur in Battlefield 1 maar vond het saai worden met de gelimiteerde wapens en dergelijke. Heb nu alweer genoeg belachelijke challenges om te unlocken zie ik. :D

De lol van Battlefront 2 is er inmiddels weer aardig af, dan toch maar weer naar Battlefield.

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 27-11-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:26:
[...]

Ik heb het gekocht. :9

Heb al iets van 120 uur in Battlefield 1 maar vond het saai worden met de gelimiteerde wapens en dergelijke. Heb nu alweer genoeg belachelijke challenges om te unlocken zie ik. :D

De lol van Battlefront 2 is er inmiddels weer aardig af, dan toch maar weer naar Battlefield.
Battlefront 2 speel ik enkel voor Starfighter Assault. Ben al een sucker voor voertuigen in alle Battlefield spellen, combineer dat met mijn liefde voor Star Wars en voilá. Alleen afgelopen weekend was het wel een enorme lagfest @ SW : BF2 dus heb maar weer BF1 aangeslingerd d:)b

En ja die Challenges... sommige slaan echt nergens op. Je wordt geforceerd om andere rollen te spelen om sommige punten te unlocken. Heb al meer dan wat, 300 uur in BF1 zitten en nog steeds niet alle challenges gedaan. Maar sommige negeer ik dan ook express daar ik bijv. weiger om met shotguns rond te gaan lopen.

Zei het een tijd geleden volgens mij al, maar het zal mij niets verbazen als DICE voor de Turning Tides een assignment verzint in de trand van "Vernietig een vliegtuig door op een tripwire te schieten met je laatste kolibri kogel op Suez" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Reefun schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:31:
[...]

Battlefront 2 speel ik enkel voor Starfighter Assault. Ben al een sucker voor voertuigen in alle Battlefield spellen, combineer dat met mijn liefde voor Star Wars en voilá. Alleen afgelopen weekend was het wel een enorme lagfest @ SW : BF2 dus heb maar weer BF1 aangeslingerd d:)b

En ja die Challenges... sommige slaan echt nergens op. Je wordt geforceerd om andere rollen te spelen om sommige punten te unlocken. Heb al meer dan wat, 300 uur in BF1 zitten en nog steeds niet alle challenges gedaan. Maar sommige negeer ik dan ook express daar ik bijv. weiger om met shotguns rond te gaan lopen.

Zei het een tijd geleden volgens mij al, maar het zal mij niets verbazen als DICE voor de Turning Tides een assignment verzint in de trand van "Vernietig een vliegtuig door op een tripwire te schieten met je laatste kolibri kogel op Suez" |:(
Als Battlefront 2 de maps van Battlefield had dan zou ik het heel lang spelen. De lineaire saaie gestroomlijnde maps heb ik nu wel gezien, dan zijn de open maps van Battlefield een heel stuk beter. Ik heb nu zo'n beetje alle Star Cards en heroes die ik wil geunlocked en mijn motivatie om te spelen is nu dus ook weg. Battlefield blijft toch superieur in heel veel dingen. Starfighter Assault is heel erg vet maar unbalanced as fuck.

Jammer dat de Mosin Nagant weer een achterlijke challenge heeft met tripwire bombs.

EDIT:
Zijn er nog grote veranderingen geweest in Battlefield 1? Ik zie dat specializations er ook weer zijn nu.

[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 27-11-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Reefun schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:13:
[...]

Er zijn al sinds enkele weken mixed servers hoor, dus met alle maps van base game + DLC's. In ieder geval voor CQ. Kan je zowel via quick match als via server browser vinden.

Ik vind trouwens wel nog steeds dat de Russische maps er korreliger uit zien om een of andere reden. Niet zo strak als de base game of TSNP. Ik heb alle features zoals film grain en C.A. al uitgezet. Lijkt alsof ze gewoon in een lagere resolutie gerenderd worden (op PS4Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 08:04

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

BroWohsEdis schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:37:
Jammer dat de Mosin Nagant weer een achterlijke challenge heeft met tripwire bombs.
Dat dacht ik eerst ook, maar viel achteraf best mee. Na een respawn snel een andere tripwire er bij zetten, zodat je gegarandeerd een kill hebt als 1 van de 2 af gaat. Frontlines op Argonne forest deed het wel goed op deze manier.
En die Mosin Nagant marksman vind ik een erg fijne sniper.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:43:
[...]

Er zijn al sinds enkele weken mixed servers hoor, dus met alle maps van base game + DLC's. In ieder geval voor CQ. Kan je zowel via quick match als via server browser vinden.
Oh serieus? I stand corrected dan! Thanks voor het doorgeven.

Maar goed. Ik speel dan praktisch enkel Operations :+ Héél af en toe join ik een tweaker via Platoons met Conquest maar dat is het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Spelen er mensen hier op Xbox? Ik heb de Mosin Nagant geunlocked. :D Heb als een bezetenen op enemies afgerend gas grenade in het midden gegooid en die tripwire bom neergezet. Ging nog redelijk snel al was het wel een klote challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Vandaag 2x op tripwire gestapt op Argonne, 2x morsdood. Zal wel voor iets of iemand nuttig geweest zijn. Fijn dat ik kan bijdragen aan nog meer blije snipers. :+

't Was 64 man operations op Argonne trouwens, iets dat je beter vermijd als je niet zo into granaten-regens bent.

[ Voor 45% gewijzigd door Easymongo op 27-11-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:30:
Spelen er mensen hier op Xbox? Ik heb de Mosin Nagant geunlocked. :D Heb als een bezetenen op enemies afgerend gas grenade in het midden gegooid en die tripwire bom neergezet. Ging nog redelijk snel al was het wel een klote challenge.
Ik speel sowiesow op de Xbox. En nog genoeg andere die hier posten. Makkelijkste is om de Tweakers Platoon te joinen. Dan kun je via het Platoon menu zo Tweakers joinen als ze aan het spelen zijn d:)b

Iedere avond zijn er wel Tweakers aan het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die steeds meer het idee heeft dat ik om een hoekje, achter een boom, in een krater enz gewoon dood geschoten wordt? Steeds vaker het idee dat als ik dood geschoten wordt van hoe dan? Kan het komen dat ik een snelle ps4 pro(met 1tb ssd) heb en ditto glasvezel(mijn ping tijden zijn vaak laag)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:52:
Ben ik de enige die steeds meer het idee heeft dat ik om een hoekje, achter een boom, in een krater enz gewoon dood geschoten wordt? Steeds vaker het idee dat als ik dood geschoten wordt van hoe dan? Kan het komen dat ik een snelle ps4 pro(met 1tb ssd) heb en ditto glasvezel(mijn ping tijden zijn vaak laag)?
Het lijkt de laatste tijd weer heel erg te zijn ja :(

En t was notabene gefixed!! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
@mowikan
Er zijn potjes waar ik niks raak en voortdurend vanuit bizarre hoeken wordt gekilled. Als ik dan 3-12 sta of zoiets, stop ik met mezelf te kwellen en log ik uit. Vaak heb ik dan zo'n beetje de laagste ping van de 64 spelers, iets rond 25ms. Het zal wel een beetje aan beiden liggen: server en mezelf. Een dag later kan ik op een rondje operations opeens in de top 5 staan met een positieve KD. Kortom, ik voel met je mee en soms denk ik ook dat je met een snelle verbinding niet de beste spelervaring krijgt. (Op XBoneX in mijn geval.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nergens last van in de lucht :+

Nee maar zonder dollen. Ik heb dat probleem totaal niet. Alhoewel ik wel steeds meer en meer klachten erover lees. Dus óf ik heb het daadwerkelijk niet hetzelfde probleem óf het valt me niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb juist heel vaak dat ik in het luchtledige lijk te schieten. Net of ik een onzichtbare muur raak ofzo. Dit heb ik vooral als ik naast een muur of achter een obstakel zit/lig maar wel duidelijk mijn aim gewoon op de vijand is. Vet irritant! Geen enkele hitmarker terwijl ik duidelijk raak schiet.. |:(

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:34:
[...]

Ik heb juist heel vaak dat ik in het luchtledige lijk te schieten. Net of ik een onzichtbare muur raak ofzo. Dit heb ik vooral als ik naast een muur of achter een obstakel zit/lig maar wel duidelijk mijn aim gewoon op de vijand is. Vet irritant! Geen enkele hitmarker terwijl ik duidelijk raak schiet.. |:(
Ja ik heb dat vooral met shotguns de laatste tijd.. met name op Medics :?

Dan moet je soms 3-4x vol to the face ze raken, en dan nog lukt t soms niet.

Gister nog t ergste: een medic lag (zonder medpack) te schuilen en had nog iets van 20% health. Ik spring er bovenop om t af te maken en met drie volle ladingen in zn hoofd, schiet ie mij nog neer..

..The rage was pretty real :X

En nog het allerergste is, is dat dit bugs uit t verleden zijn die allang waren opgelost.. en nu gewoon weer terug zijn :(

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 29-11-2017 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
poor Leno schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:36:
[...]

Ja ik heb dat vooral met shotguns de laatste tijd.. met name op Medics :?

Dan moet je soms 3-4x vol to the face ze raken, en dan nog lukt t soms niet.

Gister nog t ergste: een medic lag (zonder medpack) te schuilen en had nog iets van 20% health. Ik spring er bovenop om t af te maken en met drie volle ladingen in zn hoofd, schiet ie mij nog neer..

..The rage was pretty real :X

En nog het allerergste is, is dat dit bugs uit t verleden zijn die allang waren opgelost.. en nu gewoon weer terug zijn :(
Het is inderdaad iets van de laatste tijd. Ik had er voorheen nooit last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:38:
[...]

Nergens last van in de lucht :+
Nee. Nog steeds niet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Edit: never mind

[ Voor 80% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-11-2017 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
De tijd is rijp voor een update. nieuwe mappen en hoger level. Het begint namelijk saai te worden. Met al die campers en snipers...
P.E.No.1 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:46:
[...]

Het is inderdaad iets van de laatste tijd. Ik had er voorheen nooit last van..
Hee zat jij gister bij ons in de squad? :D

Of was dat een andere peno1?

• P.E.No.1
poor Leno schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:47:
[...]

Hee zat jij gister bij ons in de squad? :D

Of was dat een andere peno1?
Ja klopt was ik! Ik zat alleen nog per ongeluk in een ander platoon. Dacht dat ik GoT al gerepresent had. Ik heb sinds paar daagjes premium dus moest nog wel even aan de nieuwe maps wennen. Maar zal proberen wat vaker te joinen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:43:
[...]

Ja klopt was ik! Ik zat alleen nog per ongeluk in een ander platoon. Dacht dat ik GoT al gerepresent had. Ik heb sinds paar daagjes premium dus moest nog wel even aan de nieuwe maps wennen. Maar zal proberen wat vaker te joinen!
Ja is goed, gezellig :)

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

@Easymongo Ik heb hier eigenlijk nergens last van, speel op de Xbox One X mijn ping is eigenlijk nooit hoger dan 30. Heb soms het idee dat mijn kogels niet registreren maar dat is zeer sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Mandrake466 op 01-12-2017 07:09 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Lekker dan.. gisteravond gespeeld en flink wat punten verzameld. Geeft de game aan dat het allemaal Locked Points zijn en dat ik eerst Premium Pass moet hebben om die punten te unlocken.
Uhm, ik heb Premium Pass.. |:(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:59:
Lekker dan.. gisteravond gespeeld en flink wat punten verzameld. Geeft de game aan dat het allemaal Locked Points zijn en dat ik eerst Premium Pass moet hebben om die punten te unlocken.
Uhm, ik heb Premium Pass.. |:(
Dit heb ik ook soms, dan staat je naam ook in licht grijs. je kunt dan wel opnieuw een server joinen maar hij blijft gewoon licht grijs staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag je post mobiel ; Het is gelukt neem ik aan? :)

@MRE-Inc :( :( :( :( :(

Niet eens een sorry via de command rose? ; http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/40225669

:( :( :( :( :( :( :( :(

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Reefun schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:04:
[...]

Zag je post mobiel ; Het is gelukt neem ik aan? :)

@MRE-Inc :( :( :( :( :(

Niet eens een sorry via de command rose? ; http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/40225669

:( :( :( :( :( :( :( :(

:>
Haha, ja bij deze dan alsnog : een welgemeend sorry, kon niet meer uitwijken.

Ging overigens weer lekker gisteren zo met zn 2-en vliegen. Zag links boven in beeld: Reefun joined your server. Toen dacht ik al: ow, shit, straks zit hij bij de tegenpartij en kan ik het vliegen wel vergeten omdat ik jouw dan van me af moet schudden (wat toch niet lukt). Toen werd ik onder vuur genomen, maar niet geraakt en zag ik jouw als blauw icoontje achter me aanvliegen. Deed nog een barrel roll om ter begroeting :)

Maar merkte dat we elkaar de kills wel gunde. Als ik bv al achter een vijand aanzat en hem half aan had geschoten en jij kwam helpen, dan pikte je niet de kill in. Andersom ook.... zag je achter een fighter aanvliegen en probeerde extra druk te zetten toen jouw gun moest afkoelen. Toen nam ik hem onder vuur, uit eindelijk met opzet niet door gevuurd zodat jij je target af kon schieten....

Kon alleen niet via de mic spelen anders wat het wellicht nog beter gegaan. Vind dit toch echt een van de mooiste dingen in BF1, samen met een squad het luchtruim beheersen.

Helaas kwamen er een paar irakezen in de server toen je weg was. Die waren niet te raken....zelfs point blank niet :(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:20:
[...]

Haha, ja bij deze dan alsnog : een welgemeend sorry, kon niet meer uitwijken.

Ging overigens weer lekker gisteren zo met zn 2-en vliegen. Zag links boven in beeld: Reefun joined your server. Toen dacht ik al: ow, shit, straks zit hij bij de tegenpartij en kan ik het vliegen wel vergeten omdat ik jouw dan van me af moet schudden (wat toch niet lukt). Toen werd ik onder vuur genomen, maar niet geraakt en zag ik jouw als blauw icoontje achter me aanvliegen. Deed nog een barrel roll om ter begroeting :)

Maar merkte dat we elkaar de kills wel gunde. Als ik bv al achter een vijand aanzat en hem half aan had geschoten en jij kwam helpen, dan pikte je niet de kill in. Andersom ook.... zag je achter een fighter aanvliegen en probeerde extra druk te zetten toen jouw gun moest afkoelen. Toen nam ik hem onder vuur, uit eindelijk met opzet niet door gevuurd zodat jij je target af kon schieten....

Kon alleen niet via de mic spelen anders wat het wellicht nog beter gegaan. Vind dit toch echt een van de mooiste dingen in BF1, samen met een squad het luchtruim beheersen.

Helaas kwamen er een paar irakezen in de server toen je weg was. Die waren niet te raken....zelfs point blank niet :(
Hehe geeft niets. Ik knalde eerst tegen die andere op en daarna tegen jou :+

Oh die barrel roll was voor begroeting :D Ik dacht dat je teste of ik je volgde (wat ook zo was). Mijn intentie toen ik joinde was eigenlijk om continu first person te vliegen. Maar dat is nog lastiger dan ik dacht (zeker gezien mijn muscle memory die panisch om switched naar third person). Dat was ook de reden waarom ik achter je aan bleef vliegen in het begin. Maar uiteindelijk is first person vliegen enkel leuk als iedereen in first person blijft. Dit omdat je in third person een enorm voordeel krijgt t.o.v. first person door de enorme POV (thans, ik heb hem op z'n max staan). Maar goed. Dat kan enkel in Hardcore en dan ga ik teveel teamkills maken ben ik bang :+

En inderdaad! Paar keer voor gekomen dat ik mee begon te schieten tegen vliegtuigen waar jij al achteraan zat en dat ik dacht "Mêh, Jouw kill!" en ging ik me ergens anders op focusen d:)b Gun mekaar de kills hé! :)

Kon zelf ook niet met mic spelen, dus dan is de command rose een mooie uitkomst d:)b

Jij speelt trouwens toch op een Xbox One X toch? Merk je echt verschil met de normale variant? Is je draw distance nu ook groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie spelen echt een ander spel.. totaal geen idee wat er op de grond gebeurt :/

Gaat t nooit vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:42:
Jullie spelen echt een ander spel.. totaal geen idee wat er op de grond gebeurt :/

Gaat t nooit vervelen?
Excuse me?

9000 resupplies
9400 Heals
1000 repairs
1400 revives

Maar heb verder géén idee wat er op de grond gebeurd hoor :D

Vliegtuigen en tanks zijn simpelweg in het spel. En persoonlijk vind ik het leuker om vanuit de lucht te helpen dan op de grond. Dat heb ik al vanaf BF1942. Dat heb ik in ieder spel met vliegtuigen/helicopters erin. Dus nee. Het gaat nooit vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:40:
[...]

Hehe geeft niets. Ik knalde eerst tegen die andere op en daarna tegen jou :+

Oh die barrel roll was voor begroeting :D Ik dacht dat je teste of ik je volgde (wat ook zo was). Mijn intentie toen ik joinde was eigenlijk om continu first person te vliegen. Maar dat is nog lastiger dan ik dacht (zeker gezien mijn muscle memory die panisch om switched naar third person). Dat was ook de reden waarom ik achter je aan bleef vliegen in het begin. Maar uiteindelijk is first person vliegen enkel leuk als iedereen in first person blijft. Dit omdat je in third person een enorm voordeel krijgt t.o.v. first person door de enorme POV (thans, ik heb hem op z'n max staan). Maar goed. Dat kan enkel in Hardcore en dan ga ik teveel teamkills maken ben ik bang :+

En inderdaad! Paar keer voor gekomen dat ik mee begon te schieten tegen vliegtuigen waar jij al achteraan zat en dat ik dacht "Mêh, Jouw kill!" en ging ik me ergens anders op focusen d:)b Gun mekaar de kills hé! :)

Kon zelf ook niet met mic spelen, dus dan is de command rose een mooie uitkomst d:)b

Jij speelt trouwens toch op een Xbox One X toch? Merk je echt verschil met de normale variant? Is je draw distance nu ook groter?
Haha, jij bent echt van de command rose. Ik gebruik die echt te weinig. Vaak alleen om de boordschutter te bedanken als hij een achtervolger heeft afgeschoten, al komt dat verdomd weinig voor.

Jup ik speel nu op de Xbox One X en om eerlijk te zijn, let ik niet zo op die grafische dingen. Heb laatst wel via Mixer mijn gameplay uitgezonden en toen heeft iemand mee gekeken om te kijken of het beter was en die zei dat het er allemaal veel beter uitzag. Maar nog maals, ik let er nauwelijks op.
poor Leno schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:42:

Gaat t nooit vervelen?
:) Ik heb heel goed in de gaten wat er op de grond gebeurt. Ik houd de vlaggen nauwkeurig in de gaten en spot me de typhus so to speak. Flares droppen zodra ik over een vlag vlieg etc etc en waar nodig suppressing fire geven. De spot assists vliegen me om de oren. Maar het hangt wel van de pot af hoor. Soms kun je echt nuttig zijn, maar soms zijn er ook potten waarin je continu bezig bent met vijandelijke vliegtuigen. Maar dat zelfde geldt voor tanks. Ik zie vaak van die tanks puur voor de kills gaan die zich dan zogenaamd strategisch hebben opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:40:
[...]
Jup ik speel nu op de Xbox One X en om eerlijk te zijn, let ik niet zo op die grafische dingen. Heb laatst wel via Mixer mijn gameplay uitgezonden en toen heeft iemand mee gekeken om te kijken of het beter was en die zei dat het er allemaal veel beter uitzag. Maar nog maals, ik let er nauwelijks op.
Heb je een 4K/HDR televisie? Maar goed. He. Ik ben een mieren betaster. Ik zou het echt over analyseren als ik een eenmaal een XB1X in huis heb :D

Hoop nog echt dat ze een Enhancement patch gaan realiseren. Het verschil in draw distance is enorm met XB1 en PC :( Lijkt me heerlijk om duidelijk te kunnen zien waar de vijanden lopen op grotere afstanden. Scheelt me weer inzoomen :+
:) Ik heb heel goed in de gaten wat er op de grond gebeurt. Ik houd de vlaggen nauwkeurig in de gaten en spot me de typhus so to speak. Flares droppen zodra ik over een vlag vlieg etc etc en waar nodig suppressing fire geven. De spot assists vliegen me om de oren. Maar het hangt wel van de pot af hoor. Soms kun je echt nuttig zijn, maar soms zijn er ook potten waarin je continu bezig bent met vijandelijke vliegtuigen. Maar dat zelfde geldt voor tanks. Ik zie vaak van die tanks puur voor de kills gaan die zich dan zogenaamd strategisch hebben opgesteld.
Dezelfde discussie was hier een tijd geleden ook al van het belang van vliegtuigen en de algehele afkeer t.o.v. vliegtuigen van sommige hier. Weinig nut om die nog een keer op te doen laaien denk ik zo.

Zeker gezien het feit het toch weer het groepje afkeer tegen vliegtuigen vs. de piloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:00:
[...]

Heb je een 4K/HDR televisie? Maar goed. He. Ik ben een mieren betaster. Ik zou het echt over analyseren als ik een eenmaal een XB1X in huis heb :D
Nope FHD tv uit 2013.... 4k komt er voorlopig nog niet. Zou wel willen, maar andere prio's helaas.
Hoop nog echt dat ze een Enhancement patch gaan realiseren. Het verschil in draw distance is enorm met XB1 en PC :( Lijkt me heerlijk om duidelijk te kunnen zien waar de vijanden lopen op grotere afstanden. Scheelt me weer inzoomen :+
Beter gisteren dan vandaag. Moet echt moeite doen om iets te zien en ik zit al met mijn neus op de tv. Komt wellicht ook door de leeftijd >:)
Dezelfde discussie was hier een tijd geleden ook al van het belang van vliegtuigen en de algehele afkeer t.o.v. vliegtuigen van sommige hier. Weinig nut om die nog een keer op te doen laaien denk ik zo.

Zeker gezien het feit het toch weer het groepje afkeer tegen vliegtuigen vs. de piloten wordt.
Die hoeven we idd niet nog eens te voeren. Ik blijf gewoon lekker vliegen als ik daar zin in heb 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh nee hoor, geen discussie, ik zie alleen maar vliegdingen voorbij komen en jullie conversaties gaan alleen daar over. Verder niets eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:13:
Oh nee hoor, geen discussie, ik zie alleen maar vliegdingen voorbij komen en jullie conversaties gaan alleen daar over. Verder niets eigenlijk.
Het gaat over vliegtuigen. In Battlefield 1. Dus nog gewoon on-topic :>

Kijk. Snap heus wel dat het irritant wordt ; maar het is niet zo dat we dit topic helemaal vol spammen met puur en enkel vliegtuig geneuzel. Niet zoals bijv. het SW BF2 topic waar het doorgaans enkel over de lootcrates gaat bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 18:35
Lijkt me een keer vet om wat potjes operations in een tweakers platoon (xbox) te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:55:
[...]

Het gaat over vliegtuigen. In Battlefield 1. Dus nog gewoon on-topic :>

Kijk. Snap heus wel dat het irritant wordt ; maar het is niet zo dat we dit topic helemaal vol spammen met puur en enkel vliegtuig geneuzel. Niet zoals bijv. het SW BF2 topic waar het doorgaans enkel over de lootcrates gaat bijv.
Oh haha ook niet eens irritant.. vroeg me gewoon af of jullie t t spel uberhaupt leuk vinden afgezien van t vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Even een stomme vraag ws maar ik wil een beetje oefenen met die m'n sniper op de firing range. Alleen ik kom er standaard te staan met m'n fg42. Hoe kan ik m'n klasse wisselen daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:16
mike30 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:01:
Even een stomme vraag ws maar ik wil een beetje oefenen met die m'n sniper op de firing range. Alleen ik kom er standaard te staan met m'n fg42. Hoe kan ik m'n klasse wisselen daarvoor?
Je moet denk ik het COD WW2 topic hebben :P.
Maar je kan je klasse voor op de firing range makkelijk aanpassen door op start te drukken en dan bij je Soldier een andere klasse en/of wapen te kiezen als 'main' klasse/wapen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:35:
[...]

Oh haha ook niet eens irritant.. vroeg me gewoon af of jullie t t spel uberhaupt leuk vinden afgezien van t vliegen ;)
Offcourse! Alleen met vliegtuigen is leuker :+

Ben een nieuwe beweging begonnen. Jump for joy! Zeker met de aankomende kerstdagen. Laten we gezamelijk stoppen met tbaggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
AntraXxX schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:59:
[...]

Je moet denk ik het COD WW2 topic hebben :P.
Maar je kan je klasse voor op de firing range makkelijk aanpassen door op start te drukken en dan bij je Soldier een andere klasse en/of wapen te kiezen als 'main' klasse/wapen.
Hahahaa zag xbo/ps4 staan en keek niet verder :) heb het idd al gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Jump for joy it is. Thnx voor alle repairs Reefun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Swizzler24 schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:24:
Jump for joy it is. Thnx voor alle repairs Reefun.
Wait what, Heb ik jou gerepaired? Wat aardig van me :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag toch maar een Xbox One X aangeschaft en WOW wat een verschil! Het spel loopt zo ontzettend soepel en de upscaling naar 4K werkt prima, zelfs zónder 4K Enhancement patch.

Kan gewoon vanuit een vliegtuig perfect zien waar iedereen loopt. Geen framedrops meer. Helemaal blij O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Reefun schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:40:
Vandaag toch maar een Xbox One X aangeschaft en WOW wat een verschil! Het spel loopt zo ontzettend soepel en de upscaling naar 4K werkt prima, zelfs zónder 4K Enhancement patch.

Kan gewoon vanuit een vliegtuig perfect zien waar iedereen loopt. Geen framedrops meer. Helemaal blij O+
Daar was ik al bang voor echt kansloos dit |:( Krijgen pro en Xbox X voordelen dus man man man :F Op pc kan je nog instellingen veranderen maar bij basis console natuurlijk niet ....
Perform a kill with all "In the Name of the Tsar" weapon variants.
Bijna binnen *O* *O* *O* *O* *O*

Pfff nog 1 vliegtuig neerknallen met lgm :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:05:
[...]

Daar was ik al bang voor echt kansloos dit |:( Krijgen pro en Xbox X voordelen dus man man man :F Op pc kan je nog instellingen veranderen maar bij basis console natuurlijk niet ....
Truth to be said, het is een enorm verschil. Ik wist wel dat BF1 beter zou draaien (zelfs zonder XB1X enhancement patch), maar wist niet dat het zó een verschil zou maken.

Dus ja, Je hebt helemaal gelijk. In wezen heb ik nu een oneerlijk voordeel t.o.v. de mensen met een XB1 of XB1S. Want nu valt me pas op hoeveel framedrops ik wel niet had op de originele XB1. Nu was ik er al gewend aan geraakt en het 'hoorde erbij'. Maar met de XB1X loopt het zo ontzettend soepel, kan ik zoveel méér zien én het mikken gaat bizar veel soepeler. Moving targets zijn zoveel malen makkelijker om te raken nu.

Ik hoop echt op een XB1X Enhancement patch voor 4K. Zou het prima moeten kunnen trekken 4K @ 60FPS. Maar dan, dán zou ik pas écht een nóg groter voordeel eruit kunnen halen. Met Battlefront 2 (welke wél een 4K/HDR Patch heeft gekregen) merk ik al een enorm verschil. Op de originele XB1 was alles voorbij 100 meter beetje een blurry mess. Maar nu kan ik bij wijze van de haren van een wookie tellen op 100 meter afstand. Met Starfighter Assault merk ik het vooral dat ik op enorme afstanden al kan zien waar de vijanden vandaan komen en welke schepen het zijn.

Ik kan me goed voorstellen dat met BF1 dat verschil nog groter gaat worden. Zéker als de draw distance dan verhoogd wordt. Dan zou ik op hogere hoogtes vanuit een bomber iedereen zo kunnen zien lopen waar je met een originele XB1 maar moet hopen op vijandelijke icoontjes om iets te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:16
Reefun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:18:
[...]

Truth to be said, het is een enorm verschil. Ik wist wel dat BF1 beter zou draaien (zelfs zonder XB1X enhancement patch), maar wist niet dat het zó een verschil zou maken.

Dus ja, Je hebt helemaal gelijk. In wezen heb ik nu een oneerlijk voordeel t.o.v. de mensen met een XB1 of XB1S. Want nu valt me pas op hoeveel framedrops ik wel niet had op de originele XB1. Nu was ik er al gewend aan geraakt en het 'hoorde erbij'. Maar met de XB1X loopt het zo ontzettend soepel, kan ik zoveel méér zien én het mikken gaat bizar veel soepeler. Moving targets zijn zoveel malen makkelijker om te raken nu.

Ik hoop echt op een XB1X Enhancement patch voor 4K. Zou het prima moeten kunnen trekken 4K @ 60FPS. Maar dan, dán zou ik pas écht een nóg groter voordeel eruit kunnen halen. Met Battlefront 2 (welke wél een 4K/HDR Patch heeft gekregen) merk ik al een enorm verschil. Op de originele XB1 was alles voorbij 100 meter beetje een blurry mess. Maar nu kan ik bij wijze van de haren van een wookie tellen op 100 meter afstand. Met Starfighter Assault merk ik het vooral dat ik op enorme afstanden al kan zien waar de vijanden vandaan komen en welke schepen het zijn.

Ik kan me goed voorstellen dat met BF1 dat verschil nog groter gaat worden. Zéker als de draw distance dan verhoogd wordt. Dan zou ik op hogere hoogtes vanuit een bomber iedereen zo kunnen zien lopen waar je met een originele XB1 maar moet hopen op vijandelijke icoontjes om iets te kunnen zien.
Dat merk ik ook op de PS4 pro en 49" 4K HDR TV, Ik merk nergens framedrops, en de snipers op 300m afstand zijn goed te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Easymongo
Zit sinds een week of 3 ook op XB1X en het verschil is duidelijk: sneller en scherper beeld. Maar omdat ik 'gewoon' op een HD-monitor speel heb ik niet het idee dat ik in de verte nu opeens vanalles zie bewegen wat ik eerst niet zag. De animatie loopt gewoon door ook als het heel druk is maar poppetjes bewegen nog steeds aardig schokkerig. Misschien had ik mijn verwachtingen te hoog gespannen. Omdat ik niet meer zo jong ben en mijn reactievermogen dus ook niet, denk ik eigenlijk dat ik met de X eindelijk het voordeel(tje) heb dat ik verdien. Iedere twintiger met jaren BF-ervaring op een 'oude' console hakt me nog steeds in de pan. _/-\o_ ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Easymongo op 06-12-2017 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Easymongo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:23:
Zit sinds een week of 3 ook op XB1X en het verschil is duidelijk: sneller en scherper beeld. Maar omdat ik 'gewoon' op een HD-monitor speel heb ik niet het idee dat ik in de verte nu opeens vanalles zie bewegen wat ik eerst niet zag. De animatie loopt gewoon door ook als het heel druk is maar poppetjes bewegen nog steeds aardig schokkerig. Misschien had ik mijn verwachtingen te hoog gespannen. Omdat ik niet meer zo jong ben en mijn reactievermogen dus ook niet, denk ik eigenlijk dat ik met de X eindelijk het voordeel(tje) heb dat ik verdien. Iedere twintiger met jaren BF-ervaring op een 'oude' console hakt me nog steeds in de pan. _/-\o_ ;(
Op een 1080P Monitor zul je verschil merken in detail en framerate. Het eerste is mooi mee genomen ; Alles oogt scherper. De framerate echter is een ander dingetje. Doordat je géén framedrops meer krijgt is alles veel vloeiender/soepeler. Hierdoor kun je effectief gezien veel beter mikken en alles volgen. Dus in dat opzicht heb je inderdaad een groot voordeel t.o.v. van 'de rest'.

Op een 4K Monitor/TV ga je echter nóg meer verschil merken. Dit komt omdat de resolutie aanzienlijk hoger is (ja, hij upscaled naar 4K, maar dan nog). Ik merk in ieder geval dat ik véél "verder" kan kijken en het ook daadwerkelijk kan zien. Waar ik voorheen op Monte Grappa vloog en echt beetje met 'chinese oogjes' moest kijken om iemand op de berg te kunnen zien, zie ik dat nu gewoon direct zonder me af te vragen "Is dat een struikje of een vijand?". Ik zou bijna zelfs de class van de vijand kunnen zien zo scherp is het :9

Wat ik trouwens ook gemerkt heb is dat een SSD schijf nog steeds een meerwaarde heeft. Ja, de 'standaard' XB1X hardeschijf werkt prima. Maar na gister avond een paar keer in een map geladen te hebben viel me op dat het langer duurde dan voorheen om in een map te komen. Hierop alsnog de SSD aangesloten en BF1 daarop gezet. Nu loopt alles nóg vloeiender plus het laadt weer lekker snel in (lees, ben als eerste in de map).

Al om al.... Helemaal verliefd op de XB1X. Het voelt bijna als cheaten t.o.v. de mensen met een XB1(S) :+

Mooi moment gister avond trouwens :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 08:04

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Reefun schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:11:
[...]
Al om al.... Helemaal verliefd op de XB1X. Het voelt bijna als cheaten t.o.v. de mensen met een XB1(S) :+
Zou het daarom komen dat m'n KD omhoog gaat en ik ook hoger eindig. Sinds afgelopen weekend ook een XB1X in m'n bezit nl. Vandaag m'n 4K tv binnen gekregen, ben straks helemaal niet meer te stoppen, ha ha.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:52:
[...]

Zou het daarom komen dat m'n KD omhoog gaat en ik ook hoger eindig. Sinds afgelopen weekend ook een XB1X in m'n bezit nl. Vandaag m'n 4K tv binnen gekregen, ben straks helemaal niet meer te stoppen, ha ha.
Zou zomaar kunnen!

Ik merk ook dat ik nu nog 'beter' speel dan voorheen. Puur door het feit dat ik alles beter kan zien én door het feit dat alles gewoon veel soepeler gaat. Dat kan heel veel verschil maken.

Op sommige mappen kun je zo framedrops krijgen en dat merk je gewoon op de normale XB1. Het gaat dan even schokkerig/trager waardoor je "uit je flow" gehaald wordt. Met de XB1X heb je dat niet meer, dus zou je in theorie (en de praktijk) 'beter' moeten spelen.

Zodra er echt een XB1X Enhancement patch er is (als die er überhaupt nog komt). Dan krijgen we hopelijk native 4K resolutie ondersteuning t.o.v. Supersampling. Als dat ook nog soepel op 60 FPS blijft draaien (wat ik knap zou vinden), dán zijn we pas niet meer te stoppen :+ Dan zul je nog meer detail zien. Merk dat al met Battlefront 2 wat een wereld van verschil het is t.o.v. 4K Supersampled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Bij mij ook een 4K scherm + PS4 Pro en het is inderdaad stukken beter dan voorheen, zeker de framerate.
Het enige waar ik mee zit is dat wanneer ik in een AA gun kruip ik nauwelijks verschil kan maken tussen friendly of enemy vliegtuigen, waardoor ik geregeld de verkeerde bestook. Ligt dat aan mij...? :S

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Hallo, vraagje. Hebben meer mensen last van de tank glitch? Heb regelmatig dat als ik een tank als bestuurder zit en wil schieten dat hij standaard op 6 schoten blijft staan. Ik kan schieten wat ik wil maar er volgt geen damage en het aantal schoten loopt dan ook niet terug. Zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Al gezien? Nieuwe map: Zeebrugge in CTE. Veel boten, airships, zelfs een duikboot, maar die vaart niet. Alle vlaggen op een rij. Veel hoogteverschillen. Wel redelijk donker, stormachtige sfeer. Ik vind hem wel mooi.
Ik las ergens dat de Turning Tide maps volgende week uitkomen.
YouTube: Battlefield 1: NEW MAP and AIRSHIP on Turning Tides DLC Gameplay! (P...
YouTube: NEW MAP + HELI BLIMP - Battlefield 1 Zeebrugge Raid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:15:
Bij mij ook een 4K scherm + PS4 Pro en het is inderdaad stukken beter dan voorheen, zeker de framerate.
Het enige waar ik mee zit is dat wanneer ik in een AA gun kruip ik nauwelijks verschil kan maken tussen friendly of enemy vliegtuigen, waardoor ik geregeld de verkeerde bestook. Ligt dat aan mij...? :S
Dat probleem met de AA gun heb ik eerlijk gezegd nooit. Spot je eerst vóórdat je begint met schieten?
Swizzler24 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:01:
Hallo, vraagje. Hebben meer mensen last van de tank glitch? Heb regelmatig dat als ik een tank als bestuurder zit en wil schieten dat hij standaard op 6 schoten blijft staan. Ik kan schieten wat ik wil maar er volgt geen damage en het aantal schoten loopt dan ook niet terug. Zeer frustrerend.
Die bug ken ik ; Maar de laatste keer dat ik dat had was een aantal maanden geleden. Dacht dat het al helemaal eruit gehaald was maar blijkbaar niet.

Op het moment is de "Richochet glitch" nog wel prominent aanwezig. Alleen specifieke hits op specifieke onderdelen van de tanks raken echt. De rest ketst gewoon af 8)7 Zo knap altijd. Bij iedere update creëren ze weer nieuwe bugs....
Easymongo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:09:
11 December voor Premium leden *O* Heb er zin in. Nieuwe airship, nieuwe destroyer. Hoop echt dat ze ook nieuwe Operations erin gaan gooien. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Reefun schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:03:
[...]

Dat probleem met de AA gun heb ik eerlijk gezegd nooit. Spot je eerst vóórdat je begint met schieten?

[...]
Jazeker! Maar dat icoontje is zo verdomd klein dat het wegvalt tegen de vorm van het vliegtuig zelf.
Wanneer ze dichtbij of laag over vliegen is het niet zo'n punt, het is vooral wanneer ze hoog boven me zitten dat ik 2x moet kijken om te zien of het enemy of friendly is. :)
Voelt een beetje het zelfde als wanneer je long-range aan het snipen bent en na 2 headshots er achter komt dat het je team maat is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easymongo
Als je spot en je hoort niks: friendly.
Roept je soldaat: Feindflugzeug!! of iets dergelijks in het Turks, bingo.
Idem bij het snipen.
Ik kijk nooit naar icoontjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Easymongo op 08-12-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:24:
[...]

Jazeker! Maar dat icoontje is zo verdomd klein dat het wegvalt tegen de vorm van het vliegtuig zelf.
Wanneer ze dichtbij of laag over vliegen is het niet zo'n punt, het is vooral wanneer ze hoog boven me zitten dat ik 2x moet kijken om te zien of het enemy of friendly is. :)
Voelt een beetje het zelfde als wanneer je long-range aan het snipen bent en na 2 headshots er achter komt dat het je team maat is. :P
Hhm... Welke PS4 en TV heb je? Want het klinkt alsof je nog last heb van opacity bugs. Ik meen te me herrineren dat met de PS4 Pro en de combinatie met HDR nog problemen mee zijn waardoor de iconen slechter zichtbaar zijn. Maar ; hou me ten goede, kan het net zo goed mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Reefun schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:00:
[...]

Hhm... Welke PS4 en TV heb je? Want het klinkt alsof je nog last heb van opacity bugs. Ik meen te me herrineren dat met de PS4 Pro en de combinatie met HDR nog problemen mee zijn waardoor de iconen slechter zichtbaar zijn. Maar ; hou me ten goede, kan het net zo goed mis hebben.
PS4 Pro en een 4K scherm zonder HDR.
Misschien moet ik wel gewoon een beetje klooien met de (ADS) opacity settings. :)
Want voor de rest heb ik nergens last van mbt spotten en het herkennen van enemies.
(Dat van het snipen was een voorbeeld, want ik speel praktisch nooit als scout.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:00:
[...]

PS4 Pro en een 4K scherm zonder HDR.
Misschien moet ik wel gewoon een beetje klooien met de (ADS) opacity settings. :)
Want voor de rest heb ik nergens last van mbt spotten en het herkennen van enemies.
(Dat van het snipen was een voorbeeld, want ik speel praktisch nooit als scout.)
De Opacity settings zijn hetzelfde voor enemies. Dus daar valt weinig aan te veranderen. Plus die staan standaard op 100% volgens mij.

Het 'probleem' was, voor zover ik me kan herrineren, het feit dat de PS4 soms HDR e.d. door mekaar haalt. Dus je zou kunnen kijken of er speciale HDR instellingen zijn binnen BF1 of anders op je TV zelf. Maar goed, andere kant denk ik dan ; als dat écht het probleem zou zijn dan zou je over het gehele beeld hetzelfde 'probleem' moeten hebben.

Anderzijds kun je ook spelen met de colour blind settings ; wellicht dat een andere variant iets lekkerder werkt voor je d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostley
Reefun schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:09:
[...]

De Opacity settings zijn hetzelfde voor enemies. Dus daar valt weinig aan te veranderen. Plus die staan standaard op 100% volgens mij.
Ik heb de ads-opacity voor iconen omlaag gezet zodat tijdens het richten de Objective-iconen niet zo in je beeld zitten.
Het lijkt erop dat dit me dus problemen geeft met herkennen van de icons op vliegtuigen.
(Soldiers zijn een stuk kleiner, waardoor het beter zichtbaar is.)

Ik ga wel een beetje spelen met de settings om dat beter te balanceren. Thanks voor de suggesties! d:)b

En het mag van mij eveneens snel 11 december worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Easymongo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:09:

Reefun schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:03:
[...]

11 December voor Premium leden *O* Heb er zin in. Nieuwe airship, nieuwe destroyer. Hoop echt dat ze ook nieuwe Operations erin gaan gooien. Ben benieuwd!
maar twee van de vier: Cape Hells en Achi baba volgende week.. Zeebrugge en Heligoland in januari

https://www.battlefield.c...ttlefield-1/turning-tides

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greatgonzo schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:27:
[...]

[...]

maar twee van de vier: Cape Hells en Achi baba volgende week.. Zeebrugge en Heligoland in januari

https://www.battlefield.c...ttlefield-1/turning-tides
Ah ja. Dat was ik vergeten idd. Thanks! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gedeelte van de Turning Tides vandaag *O*

https://forums.battlefiel...rolling-out-december-11th

Servers plat voor de update:

PS4: 11.00 - 13.00

Xbox: 13.00 - 15.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Werd ook eens tijd, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:52:
Gedeelte van de Turning Tides vandaag *O*

https://forums.battlefiel...rolling-out-december-11th

Servers plat voor de update:

PS4: 11.00 - 13.00

Xbox: 13.00 - 15.00
Thanks!

Ik was net al bij m'n XB1's aan het kijken of ik het kon updaten. Maar dat wordt dus nog even wachten.

Vanavond nieuwe Operations proberen d:)b Benieuwd naar de Destroyer en de nieuwe Airship (met een AA er bovenop, dat wordt nog gezellig :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turning Tides Wapen unlocks en Service Assignments :D

https://i.redd.it/ka3fu17sj9301.png

*O*

PS4 update is vanaf nu te downloaden! 6,5 GB

[ Voor 53% gewijzigd door poor Leno op 11-12-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Hoe bevallen de maps Reefun? Zag je net online en bij mij is ie nog aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swizzler24 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:09:
Hoe bevallen de maps Reefun? Zag je net online en bij mij is ie nog aan het updaten.
Héél even gespeeld maar tot nu toe d:)b Krijg echt beetje Normandië gevoel met de eerste sector van Operations!

Ben er ook achter gekomen dat je de Destroyer kan repareren. Heel apart gezien je andere schepen niet kunt repareren.

Is wel één groot sniper festijn. Maar als je aanvalt en dan een periscope neemt kun je al een heel end helpen. Ik kan niet wachten om vanavond er echt even goed voor te gaan zitten oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Ik ben vanavond ook online. Let's squad up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swizzler24 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:32:
Ik ben vanavond ook online. Let's squad up.
Ben alleen wel zonder mic ; Maar gebruik de command rose altijd. Met welke nickname speel jij dan online? Je had het er laatst over dat ik je had gerepaired maar nooit "Swizzler" of iets in die trand online gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
poor Leno schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:16:
Turning Tides Wapen unlocks en Service Assignments :D

https://i.redd.it/ka3fu17sj9301.png

*O*

PS4 update is vanaf nu te downloaden! 6,5 GB
Thanks. Lijkt allemaal een stuk beter te doen dan bij ITNOTT. Hebben ze toch een keer geluisterd naar de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Net verschillende potjes gespeeld in de nieuwe map Cape Hell.

Airplanes zijn echt complete OP als je conquest assault speelt |:(
Je kan geen normaal gevecht aangaan zonder dat dezelfde vliegtuigen steeds maar weer maar bommen in de trenches gooien en daarmee complete squads in één keer wegvagen. Je kunt ze niet neerhalen omdat: #1 zo'n beetje alle AA's aan de hele andere kant van de map zitten. #2 de nieuwe AA Rocketgun nog niet in de update zit.

Wel weer hulde voor de Operations versie, hierbij krijg je echt het D-Day gevoel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mon0lith op 11-12-2017 15:37 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patchnotes :D

https://www.battlefield.c...ng-tides-gallipoli-update
Mon0lith schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:35:

Je kan geen normaal gevecht aangaan zonder dat dezelfde vliegtuigen steeds maar weer maar bommen in de trenches gooien en daarmee complete squads in één keer wegvagen. Je kunt ze niet neerhalen omdat: #1 zo'n beetje alle AA's aan de hele andere kant van de map zitten. #2 de nieuwe AA Rocketgun nog niet in de update zit.
Ja echt he?? }:|

Niets tegen te doen, hoogstens met de AA op de boot.. Maar de AA's op land ben je gewoon de sjaak door snipers..

[ Voor 78% gewijzigd door poor Leno op 11-12-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik kom niks tegen over de weapon patch... Stellen ze deze nu weer uit? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:41
2 maps maar? 1 operation? Normaa toch 4 maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickdew schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:45:
2 maps maar? 1 operation? Normaa toch 4 maps?
Andere helft komt in Januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Made improvements to the snap-to-target-on-zoom aim assist system to make it more subtle
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:52
Loopt weer wat soepeler na deze update. Met name het respawnen gaat veel vloeiender, dus het stukje als je terug inzoomt op de map.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:40:
Patchnotes :D

https://www.battlefield.c...ng-tides-gallipoli-update

[...]

Ja echt he?? }:|

Niets tegen te doen, hoogstens met de AA op de boot.. Maar de AA's op land ben je gewoon de sjaak door snipers..
Je moet inderdaad even geluk hebben met de snipers, gisteren 2 vliegtuigen achter elkaar neergehaald met AA _/-\o_

Eigenlijk moeten ze een anti -camp optie toevoegen, Zoals je ook in Counterstrike Source hebt. Staan ze meer dan 5 minuten stil dat ze beginnen op te lichten >:) Vooral als ze in de bosjes liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racer89 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:50:
[...]

Je moet inderdaad even geluk hebben met de snipers, gisteren 2 vliegtuigen achter elkaar neergehaald met AA _/-\o_

Eigenlijk moeten ze een anti -camp optie toevoegen, Zoals je ook in Counterstrike Source hebt. Staan ze meer dan 5 minuten stil dat ze beginnen op te lichten >:) Vooral als ze in de bosjes liggen.....
Echter 1 groot verschil. Dit is geen counter-strike. CS is doorgaans 6 vs 6 met kleine mappen waar 'campen' een grotere impact heeft op het verloop van het potje.

Bij Battlefield is het prima als je 'camped'. Mits je daarbij de objectives of een killzone in de gaten houd. Battlefield is nooit bedoeld geweest om te 'rushen' maar om tactisch te spelen. In een 'echte' oorlog zou je ook niet zomaar op iets af gaan rennen bijvoorbeeld. Sterker nog, dan 'camp' je praktisch continu! ;-)

Het enige wat wel voor scheve ogen zorgt (en terecht) zijn Vehicles die in hun spawn blijven 'campen'. Het is prima om in een Vehicle iets achter de linie te blijven, maar op een plek waar de vijand niet bij kan komen is een ongeschreven regel dat je dat niet doet.
Mon0lith schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:35:

Wel weer hulde voor de Operations versie, hierbij krijg je echt het D-Day gevoel :)
Conquest Assault nog niet geprobeerd. Vanavond maar eens doen!

Maar bij Operations is Cape Hell ook al een enorm groot vliegtuig clusterf*ck. De meeste mensen gaan toch als schaapjes achter mekaar aan en als ze allemaal op een hoopje zitten en je zit in een attack plane of bomber is het letterlijk prijs schieten. Gister avond zoveel malen 8+ kills per run gekregen. Stond op een gegeven moment na 5 minuten al op 60-x 7(8)7 En nee, dat zeg ik nu niet zo van "oeh kijk mijn KDR" maar meer dat om duidelijk aan te geven wat voor een clusterf*ck het daadwerkelijk is.

Wat me echter ook erbij opviel is dat er heel veel medics bij zitten die iets achter blijven. Na een run kijk ik meestal ook naar achteren, en zag meerdere malen direct na mijn run 2+ medics op hun gevallen teamgenoten af rennen. Plus ik zie steeds meer en meer smokes tevoorschijn komen. Dus ik heb wel het idee dat deze DLC nu gespeeld wordt door mensen die ook daadwerkelijk weten hoe het werkt d:)b

Wat betreft AA ; Met Operations heb je, zeker als verdediger, ontzettend veel mogelijkheden tot AA. Sommige zijn wel weer zo geplaatst dat je als aanvallende scout ze in één keer uit kan schakelen (lees, bijna geen dekking alla Monte Grappa / Empires Edge) maar dan nog. Maar, toegegeven. Het is lastiger dan ooit om ze goed onder de duim te houden. En zeker met Cape Hell is het een noodzaak om het luchtruim vrij te houden omdat praktisch alle Objectives volledig "out in the open" zijn en daardoor erg makkelijk om te clearen als vliegtuig zijnde.

Trouwens, AA Rocket gun? Ik kan hier niets over vinden? Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Reefun schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:02:
[...]Trouwens, AA Rocket gun? Ik kan hier niets over vinden? Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks!

Zou wel de ideale oplossing zijn voor al dat gemekker over vliegtuigen. Zo te zien is het nog prima te ontwijken zo lang je niet te lang recht door vliegt (of te lang dezelfde kant op blijft gaan). Ben benieuwd zodra het daadwerkelijk in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
@Reefun Dat snap ik, maar soms word je er echt gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Nou, vind de nieuwe maps op zich wel leuk, hoewel het zoals altijd met nieuwe maps wel een beetje rondrennen is als kippen zonder kop. Conquest Assault is even wennen, maar kan best leuk worden. Is Cape Helles trouwens alleen CA of komt die ook in standaard Conquest?

Wat vinden jullie van de nieuwe wapens? De Farquhar-Hill medic gun lijkt wel ok, maar de iron sights vind ik vrij irritant, en sowieso voelt hij slechter aan dan een RSC, Mondragon of een Fedorov. Denk niet dat ik hem veel ga gebruiken. Heb de support LMG maar heel even gebruikt, op zich prima, maar wel heel erg hetzelfde als de Perino. Wel wat fijnere iron sights.
Heb zelf nog niet de assault en scout wapens unlocked, maar die lijken me allemaal niet zo boeiend. Alleen die Arisaka (oid) rifle lijkt op papier wel goede stats te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:59:
Nou, vind de nieuwe maps op zich wel leuk, hoewel het zoals altijd met nieuwe maps wel een beetje rondrennen is als kippen zonder kop. Conquest Assault is even wennen, maar kan best leuk worden. Is Cape Helles trouwens alleen CA of komt die ook in standaard Conquest?

Wat vinden jullie van de nieuwe wapens? De Farquhar-Hill medic gun lijkt wel ok, maar de iron sights vind ik vrij irritant, en sowieso voelt hij slechter aan dan een RSC, Mondragon of een Fedorov. Denk niet dat ik hem veel ga gebruiken. Heb de support LMG maar heel even gebruikt, op zich prima, maar wel heel erg hetzelfde als de Perino. Wel wat fijnere iron sights.
Heb zelf nog niet de assault en scout wapens unlocked, maar die lijken me allemaal niet zo boeiend. Alleen die Arisaka (oid) rifle lijkt op papier wel goede stats te hebben.
Ik ben zelf nog bezig om de nieuwe LMG te unlocken. Deze schijnt iets meer damage te geven t.o.v. de Perino maar daarin tegen wel een hogere ammo belt. Voor zover ik heb vernomen overheat deze ook pas rond de 75 kogels wat natuurlijk super is (meaning, als je blijft bursten dat je nog langer door kan gaan).

Rest van de nieuwe wapens ga ik geeneens echt moeite voor doen om te unlocken. Voor medic gebruik ik standaard de Federov. Assault die variant met bipod met 25/30 kogels (geen idee meer hoe die heet) en Scout ligt eraan. Van veraf de M1903 Sniper + Mars + Trench Periscope en echt PTFO of de gewehr + mars of Martini Henri + Kolibri + Spotflare + K bullets.

Hell, Ik ben nog steeds bezig met de eerste "specialisations". Moet nog steeds 1 Vehicle kapot maken met een Tank Grenade :D

• detonated
  • Laatst online: 15-07 12:15
Wat ik wel een minder goede mogelijkheid vind in Cape Hell zijn de spawnpoints van de aanvallende partij in de bootjes die reeds het strand op zijn gevaren. Als defender tijdens een potje operations ben ik het strand opgerend en ben dekking gaan zoeken in zo’n bootje. Wat je dan natuurlijk krijgt is dat de aanvallende partij voor je neus spawnt en je dat spawnpoint ordinair kan ‘rapen’, aanvallende partij heeft geen kans en moet dus dergelijke bootjes niet gebruiken. Maargoed, mijn KD was vrij hoog die ronde }) (zal het nooit meer doen :+ )

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tja....wat moet ik er over zeggen. Ik vind de balans de laatste tijd wel redelijk goed. Werd echt wel wat vaker neer geschoten als ik in een vliegtuig zat, vooral door AA. Merk ook dat de laatste tijd wel wat slimmer wordt gespeeld dan in het begin. Vind het zelf ook niet zo nodig om deze AT FLAK erin te stoppen. Laat spelers maar eens wat slimmer spelen.

Als ik nu in een pot redelijk wat kills maak in de Attack plane, dan heb ik nu wat vaker te maken met AA of iemand die zelf in een vliegtuig springt om me achterna te zitten/af te schieten.

Op die nieuwe map was het gisteren overigens wel prijs schieten, maar dat kwam ook weer omdat @Reefun als sniper met de scope aan het spotten was en de tegenstander gewoon compleet dom aan het spelen was. Potje 78-1 met de attack plane. Maar ik vraag me dan af of piloten gestraft moeten worden voor de domheid van andere spelers ? Spelers die, om het even oneerbiedig te zeggen, beginnen te janken omdat ze 3x door een attack plane afgeschoten zijn omdat ze de hele map op het dek van het schip aan het campen zijn.

Gisteren wel 4x perfecte bombing runs gemaakt over het schip met elke keer 4+ kills omdat die gasten elke keer op het puntje van het schip liggen te campen. Dat terwijl en 15 meter naast ze een AA gun staat :F

Zorg er dan voor op die nieuwe map, net zoals op die Russische map waar het ene team alleen met boten aan land kan komen, dat de eerste 5 minuten de verdedigende partij geen vliegtuigen heeft. Dan kunnen ze iig fatsoenlijk aan land komen.

Nu wordt er weer iets toegevoegd omdat velen nog steeds niet door hebben hoe dit spel gespeeld moet worden.

@Reefun bedankt voor het spotten gister :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MRE-Inc NP! In de eerste sector (zowel aanvallend als verdedigend) ga ik altijd spotten als ik geen vliegtuig kan krijgen :+ Heerlijk om een hele groep te spotten en ze dan de lucht in te zien vliegen door een bombing run 8)

Heb je zelfs één keer gered van een fighter. Die zat achter je aan, ik vuurde vervolgens een K-Bullet af en kreeg een mooie tekst in beeld "Engine Disabled". Hij probeerde nog weg te vliegen en te repareren maar bleef hem gelukkig raken. Maar vervolgens schoot jij hem neer. Tssk tssk!

En toen we moesten verdedigen zat op een gegeven moment praktisch hun gehele team op de boot! En niet alleen scouts maar ook assault, support en zelfs 2 medics. Like, whût? 8)7 Heb er nog een screenshot van gemaakt. Hij is alleen niet geupload naar XBL (uitgeschakeld om XBL ruimte besparen).

Maar het "gejank" van spelers t.o.v. vliegtuigen is enerzijds terecht met de nieuwe DLC mappen. Je kunt zo makkelijk (zeker als iemand uit je squad spot) continu multi-kills halen. Dus ik kan me goed voorstellen dat als je tot 5x toe door dezelfde vliegtuig wordt afgemaakt dat je gefrustreerd raakt.

Als verdediger heb je een aantal AA's tot je beschikking. Echter deze staan allemaal relatief ver naar achteren. PLUS ze zijn weer allemaal vol in het zicht. Aanvallend vanaf het schip heb je een perfecte Line of Sight richting de AA's en knal ik ze zo neer. Maar als verdediger is dat net zo. In de eerste sector knal je zo de AA neer op het schip als je beetje hoger gelegen zit.

Dus als verdediger heb je een paar problemen. Allereerst staan de AA's relatief ver naar achteren. Hierdoor kun je effectief gezien niet goed mee helpen met de objectives. Als ik scout ben met een trench periscope ga ik sowiesow niet bovenop de objective liggen maar dan nog. Maar als je eenmaal op een AA zit moet je nog snel wezen ook voordat je een kogel door je kop heen krijgt. Nu kun je dit counteren door eerst de vliegtuig te spotten met de trench zodat je de rode lijn erom heen krijgt, vervolgens een smoke gooien op de AA. Maar dat schiet ook niet op om iedere keer te doen. Als aanvaller heb je enkel problemen ermee met de eerste sector daar de AA ook helemaal open en bloot staat. Na de eerste sector heb je genoeg cover voor de AA aan het water.

Dus ja. Ik snap de frustatie bij veel spelers. Persoonlijk lijkt met de AA Rocket Gun een mooie toevoeging. Ja het zal lastiger worden om lager te vliegen daar je zo uit de lucht geknald kan gaan worden ; Maar het zou wel balanced zijn. Zéker met de Turning Tide DLC mappen.

De laatste match die we deden ging trouwens ook erg mooi @ Achi Baba. Die infiltrator kit is echt ge-wel-dig. Martini Henri Grenade Launcher is een One Hit Kill (wel relatief lange reload en maar 1 schot per keer). Maar de twee gadgets doen het hem. Allereerst heb je een soorte van spawn beacon (wel beetje verdekt op stellen daar het een enorm licht afgeeft) en dan heb je nog de Spotting / Artillery flare. Deze kun je dus hoog in de lucht richting de objective schieten, vervolgens krijg je een mini-map en zie je een klein wit puntje vliegen wat je flare is. Je kan dan zelf bepalen waar hij daadwerkelijk gaat schieten (haalt dus niet uit of hij nog in de lucht zit of niet, zodra je drukt, dat wordt je artillery barrage plek).

Echter merk ik al dat veel mensen nog niet door hebben dat je op de mini-map precies kan zien wáár de Artillery Barrage daadwerkelijk terecht komt. Er komt dan een enorme rode cirkel op je mini-map (blauw als hij friendly is). Ja, Ook jij @MRE-Inc! :+ Tijdens Achi-Baba, eerste aanval nog, had de vijand een Infiltrator kit en die gooide zo een flare precies op een enorme groep van ons. Ik riep (én floot :+) nog continu GO GO GO GO GO! Maar je overleefde het volgens mij nog.

Al om al is mijn mening van de nieuwe DLC mappen onveranderd. Ik vind hem ge-wel-dig. De eerste keer dat ik op map Achi-Baba kwam heb ik volgens mij 5 minuten alleen maar rond gekeken. Wat een mooie map zeg. Zo vol kleur, prachtige lucht, prachtig vorm gegeven. Zou er bijna naar op vakantie gaan :+
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:46:

Deze kun je dus hoog in de lucht richting de objective schieten, vervolgens krijg je een mini-map en zie je een klein wit puntje vliegen wat je flare is. Je kan dan zelf bepalen waar hij daadwerkelijk gaat schieten (haalt dus niet uit of hij nog in de lucht zit of niet, zodra je drukt, dat wordt je artillery barrage plek).
Huh wait what :? Kun je m zelf 'detoneren' :? :?

Waar druk je dan op?
poor Leno schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:59:
[...]

Huh wait what :? Kun je m zelf 'detoneren' :? :?

Waar druk je dan op?
Je kunt hem zelf "detoneren' inderdaad! Daar gebruik je de schietknop voor d:)b

Dus, Als je een infiltrator kit krijgt. Nooit de artillery barrage flare op de grond schieten maar gewoon hoog in de lucht richting de objectives (of waar veel vijanden zitten). Vervolgens 'schieten' zodra hij mooi tussen vijanden "af" gaat. Zo lang de flare in de lucht zit kun je hem zelf "detoneren". Zodra hij de grond raakt en je hebt nog niet gedrukt, dan gaat hij automatisch "af" op de plek waar hij terecht komt.

Ik bleef dan als Infiltrator beetje achterin hangen. Grenades continu richting de vijand schieten en om de minuut de artillery barrage flare afvuren d:)b Beetje cheesy eigenlijk ; Maar zelfs de vijand krijgt een enorme rode cirkel te zien waar de barrage komt. Moeten ze maar beter opletten i.p.v. erin rennen of erin blijven staan :+
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:06:
[...]

Je kunt hem zelf "detoneren' inderdaad! Daar gebruik je de schietknop voor d:)b

Dus, Als je een infiltrator kit krijgt. Nooit de artillery barrage flare op de grond schieten maar gewoon hoog in de lucht richting de objectives (of waar veel vijanden zitten). Vervolgens 'schieten' zodra hij mooi tussen vijanden "af" gaat. Zo lang de flare in de lucht zit kun je hem zelf "detoneren". Zodra hij de grond raakt en je hebt nog niet gedrukt, dan gaat hij automatisch "af" op de plek waar hij terecht komt.

Ik bleef dan als Infiltrator beetje achterin hangen. Grenades continu richting de vijand schieten en om de minuut de artillery barrage flare afvuren d:)b Beetje cheesy eigenlijk ; Maar zelfs de vijand krijgt een enorme rode cirkel te zien waar de barrage komt. Moeten ze maar beter opletten i.p.v. erin rennen of erin blijven staan :+
Nice thnx! Maar de flare refreshed uit zichzelf? Want ik ga altijd op zoek naar een ammokistje..
poor Leno schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:16:
[...]

Nice thnx! Maar de flare refreshed uit zichzelf? Want ik ga altijd op zoek naar een ammokistje..
Alsje!

Ja, Die refreshed uit zichzelf. Het duurt trouwens ongeveer 10 seconden totdat de Artillery Barrage begint nadat de flare óf de grond heeft geraakt óf dat je hem zelf heb "gedetoneerd".

Het refreshen ervan duurt voor zover ik heb begrepen één minuut. Maar, ik weet niet zeker of die minuut nu ingaat zodra je hem heb afgevuurd, of dat dat pas ingaat zodra de barrage is 'afgelopen'.

Ik vermoed het eerste daar ik relatief snel achter mekaar die barrages kon krijgen. De "spawn beacon" refreshed ook automatisch. De ammo voor je MH GL en shotgun heb je dan weer wél een ammocrate/pouch voor nodig!

[ Voor 11% gewijzigd door Reefun op 14-12-2017 10:25 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:46:

Heb je zelfs één keer gered van een fighter. Die zat achter je aan, ik vuurde vervolgens een K-Bullet af en kreeg een mooie tekst in beeld "Engine Disabled". Hij probeerde nog weg te vliegen en te repareren maar bleef hem gelukkig raken. Maar vervolgens schoot jij hem neer. Tssk tssk!
Haha, ja ik hoorde die fighter idd om me heen vliegen. Probeerde te ontwijken, maar werd een paar keer geraakt. Op een gegeven moment kwam ik toch achter hem omdat jij hem dus beschoot (wist ik dus niet). Ik vuurde 1 korte salvo en hij was direct KIA. Dus alsnog bedankt daar voor. Had niet in de gaten dat jij hem omder vuur nam.
Dus ja. Ik snap de frustatie bij veel spelers. Persoonlijk lijkt met de AA Rocket Gun een mooie toevoeging. Ja het zal lastiger worden om lager te vliegen daar je zo uit de lucht geknald kan gaan worden ; Maar het zou wel balanced zijn. Zéker met de Turning Tide DLC mappen.
SNap het ook wel, maar heb het idee dat Dice te veel luistert naar de jankerds om ze zo maar te noemen. Heb het idee dat velen dit spel gewoon spelen zonder er uberhaupt bij na te denken. Als ik 3x door een attack plane wordt afgeschoten op de grond, dan kijk ik op het scoreboard. Zie ik dan dat een piloot 30-3 staat, dan zoek ik een AA op en knal ik hem uit de lucht. Maar dat is natuurlijk saai en dat willen velen niet doen, die willen gewoon zelf kills maken....tja....als je zo wilt spelen, prima, maar ga dan niet janken en hopen dat Dice je dan gaat helpen met in dit geval de AT FLAK.

Toegegeven op de nieuwe TtT mappen is het in het begin wel lastig met die open AA guns, maar laat Dice dan de vliegtuigen later spawnen voor de verdedigende partij.
De laatste match die we deden ging trouwens ook erg mooi @ Achi Baba. Die infiltrator kit is echt ge-wel-dig. Martini Henri Grenade Launcher is een One Hit Kill (wel relatief lange reload en maar 1 schot per keer). Maar de twee gadgets doen het hem. Allereerst heb je een soorte van spawn beacon (wel beetje verdekt op stellen daar het een enorm licht afgeeft) en dan heb je nog de Spotting / Artillery flare. Deze kun je dus hoog in de lucht richting de objective schieten, vervolgens krijg je een mini-map en zie je een klein wit puntje vliegen wat je flare is. Je kan dan zelf bepalen waar hij daadwerkelijk gaat schieten (haalt dus niet uit of hij nog in de lucht zit of niet, zodra je drukt, dat wordt je artillery barrage plek).
Nog niet met die infiltrator kit gespeeld. Maar klinkt als een goede toevoeging.
Echter merk ik al dat veel mensen nog niet door hebben dat je op de mini-map precies kan zien wáár de Artillery Barrage daadwerkelijk terecht komt. Er komt dan een enorme rode cirkel op je mini-map (blauw als hij friendly is). Ja, Ook jij @MRE-Inc! :+ Tijdens Achi-Baba, eerste aanval nog, had de vijand een Infiltrator kit en die gooide zo een flare precies op een enorme groep van ons. Ik riep (én floot :+) nog continu GO GO GO GO GO! Maar je overleefde het volgens mij nog.
:) Ja waren gisteren mijn eerste potjes op deze mappen. Wist dus nog niks van de infiltrator class af. Had ook neit de release notes enzo gelezen, dus sprong er gister als n00b in :) Zag op een gegeven moment wel die blauwe en rode circels, maar wist toen nog niet wat het was.
Al om al is mijn mening van de nieuwe DLC mappen onveranderd. Ik vind hem ge-wel-dig. De eerste keer dat ik op map Achi-Baba kwam heb ik volgens mij 5 minuten alleen maar rond gekeken. Wat een mooie map zeg. Zo vol kleur, prachtige lucht, prachtig vorm gegeven. Zou er bijna naar op vakantie gaan :+
Jup, eensch.... vind hem ook erg mooi. Hoe zit het trouwens met die achievement ? Ik zie dat diversen een achievement hebben voor die nieuwe map. Ik nog niet...boehoe... ;)

• Easymongo
Eergisteren een prachtige visuele glitch op Cape Helles. De behemoth van de aanvallers (destroyer) was uit het water opgestegen en hing levensgroot in de lucht, bijna boven het fort. Eerst dacht ik dat het aan mijn xbox lag, maar toen zag ik het eigen team op het ding schieten. Ik ben op een AA gedoken en heb een tijdje lopen knallen op de boot. Minimale damage natuurlijk. Toen verdween hij langzaam in de mist, maar nog steeds hoog boven het water. Briljante hallucinatie!
Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.