Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
Hier heb ik het meeste Battlefield 1942, Battlefield: Bad Company 2, Battlefield 3, Battlefield 4 en Battlefield 1 gespeeld.

Battlefield 1 is erg mooi! Bij vlagen zitten er ook briljante potten bij. Goed samenwerkende squads maken echt het verschil. DICE heeft niet altijd de beste besluiten genomen met patches, maar dit was vorige versies ook al zo. Ik denk dat het aanbod van Multi Player games zo groot is, dat het verloop gewoon veer harder gaat dan bij vorige versies.

De console producten en uitgevers hebben ook het liefste dat je een game koopt met de Season Pass of zoveel mogelijk DLC het zo kort mogelijk speelt en weer de volgende haalt. Als je een game hebt en alle DLC is er weinig meer aan je te verdienen, dus willen ze je verleiden maar weer de volgende game te kopen. En het aanbod is groots tegenwoordig, waar voorheen de keuze beperkter was.

DICE en Rockstar heb ik hoog in het vaandel staan wat betreft het onderhouden van hun games. Maar sinds EA er tussen zit bij DICE, zie je gewoon dat ze meer willen cashen. Elk jaar moet DICE een game neer leggen, microtransacties sneaken er in.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:34:

bla

Maar sinds EA er tussen zit bij DICE, zie je gewoon dat ze meer willen cashen. Elk jaar moet DICE een game neer leggen, microtransacties sneaken er in.
EA zit er al vanaf BF1942 bij.. het motto onder ons was toen al (met die stem) "EA GAMES - Patch Everything" ipv Challenge Everything _O-

• Jumpman
poor Leno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:39:
[...]

EA zit er al vanaf BF1942 bij.. het motto onder ons was toen al (met die stem) "EA GAMES - Patch Everything" ipv Challenge Everything _O-
Klopt, maar EA liet DICE toen nog veer meer vrij, EA deed toen min of meer alleen de distributie en promotie. Sinds BF3/BF4 is het ontwikkelen en als het enigszins werkt, hoppa de markt op ermee. :) Tegenwoordig moet DICE de even jaren een Battlefield leveren en de oneven jaren een Battlefront, zo lijkt het.

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:34:
Hier heb ik het meeste Battlefield 1942, Battlefield: Bad Company 2, Battlefield 3, Battlefield 4 en Battlefield 1 gespeeld.
Dit. Waarbij ik BF3 het meeste heb gespeeld (900 uur oid), tot aan release van BF4. 4 ook veel gespeeld maar net wat minder dan 3. Dit waren ook games die ik soms in mijn eentje speelde, lekker conquesten.

BF1 heb ik 360 uur inzitten en speel ik nu al een week of 4 niet meer. Best uniek, voorgaande delen 2 jaar lang zowat dagelijks gespeeld. BF1 mist iets, persoonlijk vooral samenwerking in voertuigen. De laatste patch heeft operations 40 man weggeveegd en daarmee de doodsteek voor de game imo. Was echt een revelatie deze gamemode! Maar met 64 man niets aan, je kunt geen verwxhil maken met je Squad, het is hersenloos knallen a la operation locker of metro.

De nieuwe DlC kom ik wel weer ff proberen maar dit is de laatste keer dat ik premium heb gekocht.

Ik hoop ook een 80s setting voor bf5 :)
Precies dit dit dit dit ^^^^^^^^^ :(

Maarja Premium gaan ze wss niet meer doen, zie Battlefront 2..

• Jumpman
Schimanski81 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:38:
[...]

Dit. Waarbij ik BF3 het meeste heb gespeeld (900 uur oid), tot aan release van BF4. 4 ook veel gespeeld maar net wat minder dan 3. Dit waren ook games die ik soms in mijn eentje speelde, lekker conquesten.

BF1 heb ik 360 uur inzitten en speel ik nu al een week of 4 niet meer. Best uniek, voorgaande delen 2 jaar lang zowat dagelijks gespeeld. BF1 mist iets, persoonlijk vooral samenwerking in voertuigen. De laatste patch heeft operations 40 man weggeveegd en daarmee de doodsteek voor de game imo. Was echt een revelatie deze gamemode! Maar met 64 man niets aan, je kunt geen verwxhil maken met je Squad, het is hersenloos knallen a la operation locker of metro.

De nieuwe DlC kom ik wel weer ff proberen maar dit is de laatste keer dat ik premium heb gekocht.

Ik hoop ook een 80s setting voor bf5 :)
Hier kan ik mij wel in vinden. Zelf heb ik pas een maand Premium (de Revolution versie kostte me € 18,00, na verkoop van de standaard versie), dus de nieuwe maps zijn nog leuk.

Gisteren met Operations nog wel wat leuks meegemaakt. We hadden de laatste fase van verdediging op Sinai Desert bereikt. Bij toeval rende ik bij een vijandelijk spervuur achter een rotsblokje aan de vijandelijke kant waar ik de aanloop routes naar A en B heel goed kon overzien. In plaats van zelf enkele vijanden te snipen, om daarna omgelegd te worden, het Trench Periscoopje gepakt en constant de aanstormende infanterie en voertuigen gespot, waarna ze genadeloos door de rest van ons leger werden afgeslacht. Echt komisch om te zien, dat een squad telkens dacht een goede positie te hebben om daarna weggevaagd te worden. Ook niemand die na twee keer denkt, laat ik eens even een rondje wat meer buiten om lopen om te kijken of er niet toevallig een vijand zit.
poor Leno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:49:
Precies dit dit dit dit ^^^^^^^^^ :(

Maarja Premium gaan ze wss niet meer doen, zie Battlefront 2..
Doen ze dit niet alleen omdat iedereen bij het eerste deel over de weinige content viel?

Het nieuwe deel heeft drie keer meer content dan het eerste, zeggen ze. Er vanuit gaande dat ze het over de kale Battlefront 1 hebben, valt dat dus wel mee. Volgens mij is The Last Jedi DLC ook het enige aangekondigd is.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 26-10-2017 14:10 ]

Patchnotes CTE zijn er.. dus hopelijk snel in de gewone game.

https://www.reddit.com/r/...e_all_platforms_november/

Met als hoogtepunt!
  • When deploying on a squadmate mid-death during camera transition, the deploy will now be cancelled and player will return to deploy screen. *O*
Verder meest interessante:
  • PS4 audio issues "reduced" :/ (waarom niet helemaal)
  • Medic wapens minder rook
  • Gasmasker auto deploy als je spawned in gas.
  • Scouts kunnen nu 2x van 2 soorten tripwires meenemen
  • Minder camera shake en meer zicht als je geraakt wordt.
Klinkt goed..

Maar natuurlijk ook weer van die kutdingen die niemand boeit..

waaronder:

• Fix for seeing a frame of the globe when transitioning from an Operation.

• Fixed issue where Mother VO is cutoff during transition to 2nd Red Tide Operations map.

Who gives a flying fck??

En:
  • Please note that this is not the final version, and we are still working on a few issues such as the Icon Transparency issue. We are hoping that we will be able to resolve it in time for the final release of this patch
jajaja want kennlijk zijn doorzichtige icoontjes fak-king moeilijk te fixen |:(
-

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 26-10-2017 22:32 ]

poor Leno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:56:
En:
  • Please note that this is not the final version, and we are still working on a few issues such as the Icon Transparency issue. We are hoping that we will be able to resolve it in time for the final release of this patch
jajaja want kennlijk zijn doorzichtige icoontjes fak-king moeilijk te fixen |:(
-
Weet niet 100% zeker meer of het hier is besproken maar heb wel een soort van work around gevonden.

Je hebt de kleurenblind settings. En 1 ervan lijkt nagenoeg op "normaal". Enige echt grote verschil is dat stationaries welke niet in gebruik zijn lichtblauw worden. Het blauw en rood van de spelers wordt dan wat dieper in contrast en daardoor is het wel ietswat beter zichtbaar. Ideaal? Nee dat niet. Maar het is iets. Vanuit de lucht is het nog steeds heel slecht te zien maar on foot is het al iets beter te doen heb ik gemerkt.
Reefun schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:46:
[...]

Weet niet 100% zeker meer of het hier is besproken maar heb wel een soort van work around gevonden.

Je hebt de kleurenblind settings. En 1 ervan lijkt nagenoeg op "normaal". Enige echt grote verschil is dat stationaries welke niet in gebruik zijn lichtblauw worden. Het blauw en rood van de spelers wordt dan wat dieper in contrast en daardoor is het wel ietswat beter zichtbaar. Ideaal? Nee dat niet. Maar het is iets. Vanuit de lucht is het nog steeds heel slecht te zien maar on foot is het al iets beter te doen heb ik gemerkt.
Ja die heb ik sowieso altijd aanstaan omdat ie duidelijker is en dat witte lege dingen (stationaries), lichtblauw zijn (en duidelijker) Taetriniea ofzo..

Zal eens checken of dat niet gereset is..

Edit: ja idd, hij stond weer op gewoon. Snel weer terug gezet naar dat Taetrinogwatofzo en het is redelijk opgelost :)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 27-10-2017 20:05 ]

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Halloween medal is binnen!! Was flink zweten maar ik heb hem. 🤣
Bajan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:28:
Halloween medal is binnen!! Was flink zweten maar ik heb hem. 🤣
De wat? Volgens mij heb ik iets gemist..

• Bajan
poor Leno schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 01:00:
[...]

De wat? Volgens mij heb ik iets gemist..
Dog tag,sorry, geen medal.
Krijg je door 13 doden op te wekken.
Bajan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:54:
[...]

Dog tag,sorry, geen medal.
Krijg je door 13 doden op te wekken.
Oh lol, wist ik niet.. gister toevallig een rondje gespeeld met 48 revives :)

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 17:09

greatgonzo

schit-te-rend!

Stefmeister schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:28:

Overige unlocks zag ik hier, ik voorzie nog meer frustratie in december met toppertjes als:
zijn dit de unlocks die er nog aan komen? Die Browning gun spreekt me wel aan...

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 21:26
@greatgonzo Ja klopt, dit zijn de unlocks voor de aanstaande DLC "Turning Tides" die media december uit zou moeten komen.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Stefmeister schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:26:
@greatgonzo Ja klopt, dit zijn de unlocks voor de aanstaande DLC "Turning Tides" die media december uit zou moeten komen.
leek me al, maar om dat die benaming WNAME was, dacht ik dat het van de Name of the Tsar uitbreiding was :)

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:21
Mmm laatste twee dagen last van een verhoging van de lag (ping)

Van 27 naar 71

Iemand nog meer hier last van?

PSN ID: RedrumNL

Niek-panna schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:00:

Van 27 naar 71

Nergens last van gehad gisteravond. Steady rond de 10~20ms d:)b

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Niek-panna schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:00:

Van 27 naar 71

Ik had gister inderdaad ook steeds rond de 70, normaal ca 30. Verder leek ook de hit registration een beetje krom af en toe. En de scraps en battlepacks was ook weer een drama. Kreeg ook elke ronde weer scraps omdat het mijn eerste ronde zou zijn, idem m.b.t. eerste win en eerste highlight... In het BF menu stond ook een melding dat er een storing m.b.t. de battlepacks was.
Omdat het een beetje stil is en toch bijna weekend. Hierbij dan maar een filmpje ;

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-10 08:33
Hahahaha, vet videootje.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:43
Vandaag even al m'n clips vanaf begin dit jaar aan elkaar geplakt. :P

YouTube

haha, natuurlijk fake.. maar OMG YES PLEASE! *O*

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 16:29
Even een algemene vraag wat betreft wapens upgrade:

Ik ben tot dusver enkel support geweest, dit bevalt me wel omdat je altijd munitie hebt.

Verder krijg ik regelmatig van die kistjes, maar het enkele wat daarin zit zijn ''skins" voor bepaalde wapens.
Geen idee wat ik met skins moet dus kies ik altijd voor de optie scrappen.

In Battlefield Bad Company 2 had je nog de optie om je te kiezen voor extra vuurkracht of betere armor.
Nu was ik gisteren aan het spelen, en op een bepaald moment dacht ik even te zien, "your weaponds are upgraded". Dat is natuurlijk mooi, want af en toe vind ik die MG's van de support redelijk belabberd. Zit je soms een heel magazijn op iemand leeg te schieten en die ontvangt geen damage. Althans, dat was zo. Sinds ik een 165hz monitor heb (Acer Predator) is de spotkans groter geworden en kan ik ook vloeiender aimen.

Maar klopt het dat je wapens upgraden met enkel ranken? Krijgen je kogels dan meer effect, meer vuurkracht?

Ik heb nu iets van 2.300 van dat scrapnel, en ik kan weliswaar een andere MG 'kopen' (kosten meestal rond de 200) maar ik zie weinig verschil tussen vuurkracht, of kan ik de scrapnel gebruiken om mijn huidige wapen te upgraden?

Dit is iets wat sinds dat BF1 is uitgekomen mij al is ontgaan.

Mijn YouTube Channel

Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:50:
Even een algemene vraag wat betreft wapens upgrade:

Ik ben tot dusver enkel support geweest, dit bevalt me wel omdat je altijd munitie hebt.

Verder krijg ik regelmatig van die kistjes, maar het enkele wat daarin zit zijn ''skins" voor bepaalde wapens.
Geen idee wat ik met skins moet dus kies ik altijd voor de optie scrappen.

In Battlefield Bad Company 2 had je nog de optie om je te kiezen voor extra vuurkracht of betere armor.
Nu was ik gisteren aan het spelen, en op een bepaald moment dacht ik even te zien, "your weaponds are upgraded". Dat is natuurlijk mooi, want af en toe vind ik die MG's van de support redelijk belabberd. Zit je soms een heel magazijn op iemand leeg te schieten en die ontvangt geen damage. Althans, dat was zo. Sinds ik een 165hz monitor heb (Acer Predator) is de spotkans groter geworden en kan ik ook vloeiender aimen.

Maar klopt het dat je wapens upgraden met enkel ranken? Krijgen je kogels dan meer effect, meer vuurkracht?

Ik heb nu iets van 2.300 van dat scrapnel, en ik kan weliswaar een andere MG 'kopen' (kosten meestal rond de 200) maar ik zie weinig verschil tussen vuurkracht, of kan ik de scrapnel gebruiken om mijn huidige wapen te upgraden?

Dit is iets wat sinds dat BF1 is uitgekomen mij al is ontgaan.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar nee je wapens kun je niet upgraden.
Er zijn verschillende types van een wapen, dat wel.

Ik denk dat je de melding "Your loadout has been updated" hebt gezien. Dat krijg je als je bijvoorbeeld een dogtag verandert of een andere skin toepast etc.

En Scraps, wat jij bedoelt, krijg je via battlepacks en daar kun je skins mee kopen.
Warbonds unlock je door te levelen. En daar koop je wapens mee.

• Snowwie
poor Leno schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:32:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar nee je wapens kun je niet upgraden.
Er zijn verschillende types van een wapen, dat wel.

Ik denk dat je de melding "Your loadout has been updated" hebt gezien. Dat krijg je als je bijvoorbeeld een dogtag verandert of een andere skin toepast etc.

En Scraps, wat jij bedoelt, krijg je via battlepacks en daar kun je skins mee kopen.
Warbonds unlock je door te levelen. En daar koop je wapens mee.
Maar niets om de vuurkracht van mijn wapens te upgraden. Hmmm jammer.

Mijn YouTube Channel

Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:47:
[...]

Maar niets om de vuurkracht van mijn wapens te upgraden. Hmmm jammer.
Zover ik weet kan je nooit de 'vuurkracht' groter maken bij Battlefields. Wel kun je ze rechter laten schieten of minder laten bouncen door de terugslag.

In BF1 kan dat ook, maar daar werkt t met types van wapens ipv add-ons. De ene versie van een bepaald wapen schiet rechter dan de ander, maar levert weer in op andere vlakken, bijvoorbeeld een extreem klein magazijn. (Voorbeeld medic autoloading geweer)

Gewoon alle versies van wapens en classes testen totdat je je favoriet hebt gevonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 05-11-2017 15:55 ]

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ligt het aan mij of is de reactie die je merkt als gevolg van vijandig gas aangepast? Laatste tijd ga ik regelmatig dood door gas, voor m'n gevoel hoor je veel minder gehoest en wordt het scherm minder geel ofzo. Of de damage is verhoogd? Voorheen gebeurde het me nooit omdat je dat hoesten volgens mij veel meer hoorde en amper meer iets kon. Wanneer ik nu in gas loop lijkt heftigheid wel mee te vallen omdat je weinig hoort/ziet maar ben je ineens dood?

Meer mensen hier last van?
jap85 schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:15:
Ligt het aan mij of is de reactie die je merkt als gevolg van vijandig gas aangepast? Laatste tijd ga ik regelmatig dood door gas, voor m'n gevoel hoor je veel minder gehoest en wordt het scherm minder geel ofzo. Of de damage is verhoogd? Voorheen gebeurde het me nooit omdat je dat hoesten volgens mij veel meer hoorde en amper meer iets kon. Wanneer ik nu in gas loop lijkt heftigheid wel mee te vallen omdat je weinig hoort/ziet maar ben je ineens dood?

Meer mensen hier last van?
Ik heb er vooral last van dat ik er nu telkens door dood ga omdat ik t niet zie, zodra ik een beetje rood door het wounded scherm heb :(

• Snowwie
poor Leno schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:54:
Zover ik weet kan je nooit de 'vuurkracht' groter maken bij Battlefields. Wel kun je ze rechter laten schieten of minder laten bouncen door de terugslag.
Klopt, dat is schieten in burst mode, daarmee vergroot je je nauwkeurigheid. Korte salvo's van 3 a 4 kogels, en niet in 1 tour je hele magazijn leeg jagen. :)

En jawel, in Battlefield Bad Company 2 kon je een aantal eigenschappen selecteren, waaronder "Magnum Ammo" en "Extra Armor", of juist een "Extra Scope". Als je dan Magnum Ammo selecteerde deden je kogels meer damage dan wanneer deze setting uit stond. Maar ja, daar stond tegenover dat je zelf minder armor had, dus het was het één of het ander. Maar ik denk maar zo, als ik iemand als eerste zie, moet die zo mogelijk gekilled worden. Als iemand mij eerst ziet dan heeft extra armor ook weinig nut omdat je niet altijd ziet waarvandaan je beschoten word.
poor Leno schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:06:
Ik heb er vooral last van dat ik er nu telkens door dood ga omdat ik t niet zie, zodra ik een beetje rood door het wounded scherm heb :(
Je moet het ook naar de vijand gooien en niet je broekzak stoppen. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Snowwie op 05-11-2017 21:16 ]

Mijn YouTube Channel

Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:15:
[...]

Klopt, dat is schieten in burst mode, daarmee vergroot je je nauwkeurigheid. Korte salvo's van 3 a 4 kogels, en niet in 1 tour je hele magazijn leeg jagen. :)

En jawel, in Battlefield Bad Company 2 kon je een aantal eigenschappen selecteren, waaronder "Magnum Ammo" en "Extra Armor", of juist een "Extra Scope". Als je dan Magnum Ammo selecteerde deden je kogels meer damage dan wanneer deze setting uit stond. Maar ja, daar stond tegenover dat je zelf minder armor had, dus het was het één of het ander. Maar ik denk maar zo, als ik iemand als eerste zie, moet die zo mogelijk gekilled worden. Als iemand mij eerst ziet dan heeft extra armor ook weinig nut omdat je niet altijd ziet waarvandaan je beschoten word.

[...]

Je moet het ook naar de vijand gooien en niet je broekzak stoppen. :+
haha nee ik bedoel dat als ik gewond ben <20 health, dat je dan niet het gele gas ziet omdat het rode scherm dan zo sterk is.

En ok, dat wist ik niet, maar ik heb BC2 nooit gespeeld (en BF3 ook niet)

Wat de buttfire betreft bedoel ik dat niet. In BF4 bijvoorbeeld kon je door verschillende attachments te gebruiken, je wapen zich anders laten gedragen. Zoals een angled grip, stubby grip, heavy barrel, supressor etc. :)

• Snowwie
poor Leno schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:31:
En ok, dat wist ik niet, maar ik heb BC2 nooit gespeeld (en BF3 ook niet)
BC2 nooit gespeeld? 8)7

Goeiemorgen, ga even in de hoek staan jij. :Y)

Hup naar Origin en koop die game (tientje), man zelfs in 2017 ziet BC2 uit 2010 er nog steeds strak uit.
En de gameplay ervan is fenomenaal.

Mijn YouTube Channel

Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:39:
[...]

BC2 nooit gespeeld? 8)7

Hup naar Origin en koop die game (tientje), man zelfs in 2017 ziet BC2 uit 2010 er nog steeds strak uit.
En de gameplay ervan is fenomenaal.
Heb jij dan ook alle vorige BF titels gespeeld terug naar BF1942? Zo niet. Terug in een hoek jij? 8)7

BC2 was goed. Maar valt in het niet met BF1/3/4 tegenwoordig gameplay gewijs naar mijn mening.

Maar goed, dat blijft natuurlijk een dingetje. Een mening.

BC2 had een aantal leuke game modi. Echter de manier waarop het was opgezet bleef het één grote spawnrape. Zo kon je bijvoorbeeld soms een chopper krijgen (met beetje "dumbed out" controls, lees ; je kon niet alle facetten van een helicopter besturen als in BF3/4) ; maar daarvoor moest je eerst opstijgen vanaf een plek waaruit je zo eruit gesnipered kon worden. Plus, je moest er naar toe rennen waardoor hij ook gewoon gestolen kon worden door de vijand 8)7 In BF3/4 had je een soort gelijk systeem, maar daar had je beduidend minder kans dat hij OF gestolen wordt OF dat je eruit gesnipered werdt.

Het leukste om te doen in BC2 vond ik de Black Hawks van een enorme afstand met een SRAW uit de lucht knallen. Zoveel haat berichten gekregen toen :+

Toegegeven. "Back then" vond ik hem goed. Maar meer omdat BC(2) op dat moment het nieuwste deel was.

Graphically wise is het simpelweg logisch dat nieuwere delen er beter uit zien. Alhoewel het voor mij een gamechanger zou zijn als ik op de PC zou spelen gezien het feit ik BC2 op de X360 speelde. Dat is dan "low" graphics settings op de PC? :+
Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:39:
[...]

BC2 nooit gespeeld? 8)7

Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:05:
[...]

Heb jij dan ook alle vorige BF titels gespeeld terug naar BF1942? Zo niet. Terug in een hoek jij? 8)7
Haha idd _O-

Ik heb (vanaf dag 1) BF1942, BFVietnam, BF2, BC1, BF1943, BF4 en BF1 allemaal helemaal kapot gespeeld :D

2142, BC2 en Hardline heb ik overgeslagen..
poor Leno schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:48:
[...]
Ik heb (vanaf dag 1) BF1942, BFVietnam, BF2, BC1, BF1943, BF4 en BF1 allemaal helemaal kapot gespeeld :D

2142, BC2 en Hardline heb ik overgeslagen..
Kap daar eens mee dan. Wist wel dat alle bugs door jou zijn ontstaan :( ..... :+

• Snowwie
Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:05:
Shit, dat wordt krap met poor-leno in 1 hoek. :X :X :P :P
Nee dus, mijn BF carriere is begonnen met BC1 op de PS3. :)
BC2 was goed. Maar valt in het niet met BF1/3/4 tegenwoordig gameplay gewijs naar mijn mening.
BF1 vind ik veel natuurgetrouwer dan BF3 of BF4. persoonlijk vond ik BC2 beter en gewoon natuurlijker spelen dan BF3 en BF4, ook al zagen die 2 laatste er grafisch wel mooier uit. Maar in BC2 zat meer destructie dan in BF3 en BF4. In die twee laatste heeft DICE dat toch wel een beetje naar achteren geduwd, maar in BF1 juist weer extra naar voren gehaald. Blijkbaar werd er teveel over geklaagd. :)
Maar goed, dat blijft natuurlijk een dingetje. Een mening.
Uiteraard O-)
BC2 had een aantal leuke game modi. Echter de manier waarop het was opgezet bleef het één grote spawnrape. Zo kon je bijvoorbeeld soms een chopper krijgen (met beetje "dumbed out" controls, lees ; je kon niet alle facetten van een helicopter besturen als in BF3/4) ; maar daarvoor moest je eerst opstijgen vanaf een plek waaruit je zo eruit gesnipered kon worden. Plus, je moest er naar toe rennen waardoor hij ook gewoon gestolen kon worden door de vijand 8)7 In BF3/4 had je een soort gelijk systeem, maar daar had je beduidend minder kans dat hij OF gestolen wordt OF dat je eruit gesnipered werdt.
Ik weet niet of DICE/EA dit op de originele servers heeft aangepast maar anno 2017 zijn er op de meeste servers maatregelen hier tegen genomen. Je mag niet in de vijandelijke basis komen en je mag ook niet iemand in zijn basis doodschieten. Als je dat wel doet, wordt je zelf automatisch ook gekilled. Doe je het vaker dan wordt je gekicked van de server.
Het leukste om te doen in BC2 vond ik de Black Hawks van een enorme afstand met een SRAW uit de lucht knallen. Zoveel haat berichten gekregen toen :+
Netjes, ik heb nooit goed weten om te gaan met dat ding. Dus bij mij bleef het altijd bij de standaard CG icm een groene flare markeer pistool. :)
Toegegeven. "Back then" vond ik hem goed. Maar meer omdat BC(2) op dat moment het nieuwste deel was.
Graphically wise is het simpelweg logisch dat nieuwere delen er beter uit zien. Alhoewel het voor mij een gamechanger zou zijn als ik op de PC zou spelen gezien het feit ik BC2 op de X360 speelde. Dat is dan "low" graphics settings op de PC? :+
Het gaat em niet altijd om de graphics. Gameplay is de voornaamste reden dat ik BC2 nog regelmatig speel. Het spel voelt gewoon zo natuur getrouw aan, en het is het zelfs gezegd dat de makers van BC2 zelf niet eens weten wat het is wat het spel zo populair heeft gemaakt. Dat is ook de reden waarom BC3 zo lang uitblijft. Als deze er al ooit nog mocht komen. En behalve gameplay waren de karakters uit BC1 en BC2 onvergetelijk. Iedereen kan zich Preston, Sweetwater, Haggard en Redford nog wel herinneren. Wie herinnert zich nog de karakters uit BF4? :)

Overigens BC2 kun je ook op 3860x2160 spelen. :)

Maar, neemt niet weg dat DICE met Battlefield 1 wel een heel mooi product heeft neergezet. Qua gameplay vind ik BC2 nog steeds iets prettiger, maar dat is slechts een klein beetje, maar grafisch en dynamiek gezien, kan BC2 niet tippen aan BC1. :)

Mijn YouTube Channel

Snowwie schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:54:
BF1 vind ik veel natuurgetrouwer dan BF3 of BF4. persoonlijk vond ik BC2 beter en gewoon natuurlijker spelen dan BF3 en BF4, ook al zagen die 2 laatste er grafisch wel mooier uit. Maar in BC2 zat meer destructie dan in BF3 en BF4. In die twee laatste heeft DICE dat toch wel een beetje naar achteren geduwd, maar in BF1 juist weer extra naar voren gehaald. Blijkbaar werd er teveel over geklaagd. :)
De destructie in de BC series was inderdaad meer/groter. Echter voegt het uiteindelijk niet veel meer toe dan de destructie welke je had in BF3/4. In BF1 hebben ze het wat dat betreft het 'beste' aangepakt naar mijn mening. Ik ben érg benieuwd wat voor destructie je gaat krijgen in de volgende Battlefield game. Dat moet gewoon episch zijn. Beetje combinatie van BC/BF1 en BF4 en hopelijk met meer "levolution" ideën.
Ik weet niet of DICE/EA dit op de originele servers heeft aangepast maar anno 2017 zijn er op de meeste servers maatregelen hier tegen genomen. Je mag niet in de vijandelijke basis komen en je mag ook niet iemand in zijn basis doodschieten. Als je dat wel doet, wordt je zelf automatisch ook gekilled. Doe je het vaker dan wordt je gekicked van de server.
Ik speelde voornamelijk de gamemodus waarbij het een soort van rush was. Geen idee hoe dat heette in de BC reeks. Dus ja, mijn specifieke voorbeeld wat betreft de chopper was dan ook op zo een punt waarbij de vijand juist die basis moesten binnen dringen. Maar dan nog sloeg het nergens op.
Netjes, ik heb nooit goed weten om te gaan met dat ding. Dus bij mij bleef het altijd bij de standaard CG icm een groene flare markeer pistool. :)
Het is oefenen oefenen! Je moet proberen om de diepte in te schatten van waar je raket zit en waar de heli zit. Hetzelfde kun je trouwens ook doen in BF4 met de SRAW of met de TOW raketten.
Het gaat em niet altijd om de graphics. Gameplay is de voornaamste reden dat ik BC2 nog regelmatig speel. Het spel voelt gewoon zo natuur getrouw aan, en het is het zelfs gezegd dat de makers van BC2 zelf niet eens weten wat het is wat het spel zo populair heeft gemaakt. Dat is ook de reden waarom BC3 zo lang uitblijft. Als deze er al ooit nog mocht komen. En behalve gameplay waren de karakters uit BC1 en BC2 onvergetelijk. Iedereen kan zich Preston, Sweetwater, Haggard en Redford nog wel herinneren. Wie herinnert zich nog de karakters uit BF4? :)

Overigens BC2 kun je ook op 3860x2160 spelen. :)
Natuurlijk gaat het niet enkel om de graphics. Maar ik ben nu simpelweg teveel "verwend" door BF1. Het is dan lastig om terug te gaan naar oudere titels (zeker op de X360).

De campaigns heb ik allemaal wel gespeeld. Maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee meer wie erin zaten, hoe het ging etc. Er zijn maar weinig SP Campaigns waar ik echt het gevoel had van "Wow, dat was heftig/mooi/whatever". De enige waar ik het onlangs wél mee had was de campaign missies van BF1.

En fijn dat je het op 3860x2160 kunt spelen ; Ik heb hem enkel op de X360. Ik ben al blij dat die überhaupt 720p aan kan :+
Maar zo te horen speel je die dan op PC ; anders kun je nooit zulke resoluties aan natuurlijk.

• Snowwie
Reefun schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:24:
En fijn dat je het op 3860x2160 kunt spelen ; Ik heb hem enkel op de X360. Ik ben al blij dat die überhaupt 720p aan kan :+
Maar zo te horen speel je die dan op PC ; anders kun je nooit zulke resoluties aan natuurlijk.
Via Origin kun je echt voor een prikkie aan die game komen, en als je dan van de Xbox komt, ik neem aan dat je BF1 op de pc speelt? In elk geval dan met BC2 dan zie je wel heel veel verschil. Hieronder een wat oudere capture van mij, toen had ik nog niet mijn GTX 1080ti, toen nog de ATI Radeon R9 390. Maar zelfs daarmee haalde ik een respectabele 50fps op 4K, alle settings op ultra. De game is het zeker waard, helemaal als je BF1 ook op de pc speelt. BC2 is een klassieker, en blijft naar huidige standaarden het nog uitermate goed doen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ecsdfN1TsOI]

Mijn YouTube Channel

Snowwie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:17:
[...]

Via Origin kun je echt voor een prikkie aan die game komen, en als je dan van de Xbox komt, ik neem aan dat je BF1 op de pc speelt? In elk geval dan met BC2 dan zie je wel heel veel verschil. Hieronder een wat oudere capture van mij, toen had ik nog niet mijn GTX 1080ti, toen nog de ATI Radeon R9 390. Maar zelfs daarmee haalde ik een respectabele 50fps op 4K, alle settings op ultra. De game is het zeker waard, helemaal als je BF1 ook op de pc speelt. BC2 is een klassieker, en blijft naar huidige standaarden het nog uitermate goed doen.
[video]
Speel enkel op de XB1 op dit moment. Vandaar dat ik ook post in de console topic van BF1 ;-) Er komt ooit een mooie pc met min. een GTX1080 erin.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:55
Die DLC en Season Pass... Is het de investering waard als ik een beetje af en toe casual wat potjes wil spelen en hoe is de online bezetting?

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:02
Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:08:
Die DLC en Season Pass... Is het de investering waard als ik een beetje af en toe casual wat potjes wil spelen en hoe is de online bezetting?
De season pass is vrij goedkoop in combinatie met de revolution edition. Activeer de season pass en verkoop de disc.

Dan kun je voor +- 15 euro de season pass hebben.

Op de ps4 zijn er genoeg lobbies te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door dm-dutchman op 07-11-2017 14:32 ]

dm-dutchman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:32:
[...]

Op de ps4 zijn er genoeg lobbies te vinden.
Wij van Battlefield werken gewoon met 'Servers', niet Lobbies :>

(jij Codder jij ;) )

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:02
poor Leno schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:51:
[...]

Wij van Battlefield werken gewoon met 'Servers', niet Lobbies :>

(jij Codder jij ;) )
Betrapt!...

Speel beide series al vanaf de eerste delen. Alleen de laatste 3 cods geskipt futuristische bende ;)

Maar om het even correct te zeggen: Er zijn genoeg mensen online waardoor de servers goed vol zijn.

• Yupiler
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-11 07:16
Ik heb BF1944, BF4, BF hardline en BF1 ter beschikking en allen gespeeld.

Ik word voor gek verklaard als ik zeg dat ik met Hardline tot nu toe het meeste plezier aan heb beleefd.

Moet wel zeggen dan ik eerst hardline had voordat ik BF4 heb gespeeld. BF4 vond ik wat stroever lopen en wat saaier ogen, grauw etc.
In hardline kon ik echt gewoon lange tijd spelen zonder me te vervelen en dat heb ik in BF1 en BF4 niet, daar haak ik dan na 1/2 uurtjes af en speelde ik het niet langer dan 1 week aan een stuk.

Ik vroeg me af of ik de enige ben die Hardline niet eens zo verkeerd vond en daar wel een vervolg op zou willen zien.
een remake van 1944 juich ik ook echt toe, toen ik een jaar of 12/13/14 was heb ik daar echt heel veel tijd in besteed.

• Bajan
Voor de liefhebbers van dog tags:
Scorpio Dog Tag.
25 kills using handguns. Tot 9 november.
Succes.
Yupiler schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:08:
Ik heb BF1944, BF4, BF hardline en BF1 ter beschikking en allen gespeeld.

Ik word voor gek verklaard als ik zeg dat ik met Hardline tot nu toe het meeste plezier aan heb beleefd.

Moet wel zeggen dan ik eerst hardline had voordat ik BF4 heb gespeeld. BF4 vond ik wat stroever lopen en wat saaier ogen, grauw etc.
In hardline kon ik echt gewoon lange tijd spelen zonder me te vervelen en dat heb ik in BF1 en BF4 niet, daar haak ik dan na 1/2 uurtjes af en speelde ik het niet langer dan 1 week aan een stuk.

Ik vroeg me af of ik de enige ben die Hardline niet eens zo verkeerd vond en daar wel een vervolg op zou willen zien.
een remake van 1944 juich ik ook echt toe, toen ik een jaar of 12/13/14 was heb ik daar echt heel veel tijd in besteed.
Nou ja. Hé. Je hebt in ieder geval zelfkennis! ;)

Nee maar zonder dollen. Hardline was opzich wel aardig. Maar het was geen BATTLEFIELD. Het was meer "cops and robbers" achtige gedoe waar niemand daadwerkelijk op zat te wachten.

Al om al verwacht ik niet dat er snel een vervolg gaat komen voor Hardline. Dit mede dankzij het feit dat het simpelweg barslecht verkocht en de playerbase binnen no time kleiner was dan een gemiddelde atoom.
Nieuwe update is er! En zo te merken hebben ze de icon zichtbaarheid weer aangepast!

*edit ; ff getest en de iconen zijn weer perfect te zien! Wat heerlijk om weer in een attack plane te zitten en gewoon kunnen zien waar de vijand zit! Praise the devs!
:

Patch update link
BATTLEFIELD 1 OPERATION CAMPAIGNS UPDATE

Welcome to the November Update! With it comes new RSP features, Dolby Vision HDR compatibility, gameplay improvements, tweaks, and fixes. Later this month we’re introducing Eastern Storm, our first Operation Campaign. Battle for supremacy across the eastern front Operations to unlock rare rewards. We hope you enjoy the battles and the spoils of war.

Here’s what to expect with the rest of the update:

NEW: OPERATION CAMPAIGNS
When we’re running an active campaign, you’ll be greeted by a slightly different user interface on the Operation globe screen. The Operation Campaign tracker, located at the bottom right corner of the screen, will indicate which Operations are part of the active campaign, the necessary cumulative score you need to unlock your reward, and the amount of time remaining before the active campaign ends. You’ll also notice a small star on particular Operation icons, signifying that it is part of the active campaign.

Participate in these Operations and your end of round score will be applied toward the progress of unlocking a Battlepack reward. PTFO to maximize your score, but be sure to stick around until the end of the match to have it applied toward your progress. Try to unlock as many rewards as you can before the active campaign expires.

NIVELLE NIGHTS
Just over 100 years ago, the French Battle of La Malmaison took place in the foggy, cold night of October 23, 1917. Now, every Battlefield 1 player can join the fight for the heavily fortified Chemin des Dames ridge, in the Nivelle Nights map. Battlefield 1 Premium Pass and Battlefield 1 They Shall Not Pass owners have been enjoying this map since its release, and we’re thrilled to announce that it’s available now to all Battlefield 1 players.

HDR
Battlefield 1 is now compatible with Dolby’s High Dynamic Range standard. With a compatible graphics card and TV, you can enjoy Battlefield 1 mastered for Dolby Vision HDR colors and brightness.

RSP
RSP administrators can now restart the current running level on their server, which will fully reload the level and reset destruction.
RSP administrators can now select another level to load when choosing to restart the match.
RSP administrators can now add up to 32 maps in a rotation.
PLAYER PROGRESSION
Players are now able to track all five active Medals at the same time.
New weapon skins coming to a Battlepack near you!
UI & HUD
Fixed an issue that caused in-game player icons to become transparent.
Fixed an issue where some players found themselves stuck on the globe screen.
Possible fix for an issue where players occasionally experienced a red tint when taking damage, regardless of health status.
Removed the HUD of a multiplayer feature, Specializations, from appearing in single player and hardcore experiences.
Fixed an issue where the supply drop icon would render multiple times on the Table Top view, in Spectator mode.
Improved the Gamepad Control Schemes options screen, to display when there are more than two actions mapped to a single button.
Fixed an issue where weapons and gadgets would sometimes show older icons when button mappings/key bindings were changed.
Fixed key binding issue when using the 305/52 O Coastal Gun.
Removed duplicate AT Grenade icon from Elite Class Weapons & Gadgets.
Addressed an issue with a missing ammo counter while on a horse.
Fixed an alignment issue in the netgraph UI.

WEAPONS, VEHICLES, & GADGETS
If resupplied, the Scout class now has the ability to place a second tripwire of each type (i.e. gas, incendiary, bomb HE), without cancelling the first.
Fixed an issue where throwing certain gadgets onto vehicles could result in uncharacteristically large impact sounds.
Added the Mosin Nagant M91 as the standard issue rifle for the Russian and Bolshevik factions in custom games.
Fixed an issue where auto-reload would sometimes add an extra bullet in the chamber on some weapons.
Adjusted the brightness of smoke and muzzle flashes on semi-auto rifles.
Fixed an issue that was prohibiting grenades from being replenished with an ammo pouch/crate.
Fixed an issue where some players could activate the speed boost in air planes without unlocking the ability first.

MAPS & MODES
Fixed issue with supply drops landing on Galicia bridge negatively affecting players.
Adjusted the Red Tide Operation layout in Volga River, providing more options of approach for attackers.
Improved Conquest layout, spawns, and capture zones on Brusilov Keep for better balance.
Removed Elite pickups from Team Deathmatch in Argonne Forest.
Fixed an issue where players experienced the inability to unmount the FK.96 Field Gun in Argonne Forest.
Fixed an issue that caused Mother’s voice to cutoff while transitioning to 2nd map in the Red Tide Operation.
Improved an issue where the globe would sometimes display when transitioning between maps in an Operation.
GENERAL
When deploying on a squadmate and the squadmate dies while the camera is transitioning, the deploy will now be cancelled and player will return to deploy screen.
When deploying directly into gas the gasmask will now automatically activate.
When deploying directly into the air the parachute will now automatically activate.
Fixed an intermittent issue where players could become invisible.
Reduced the camera shake when taking damage.
Addressed an issue that caused servers to reset when playing Operations, resulting in players returning to the frontend with a “Server is under maintenance” message.
Fixed an issue that prohibited players from spawning with various weapons and vehicles in pre-round.
Fixed an issue where a Squad Leader promotion count down occurred during the end of round screens.
Fixed an issue that reset Vsync refresh rates to the desktop refresh rate.
Please note: This is a required update for all Battlefield 1 players to play online. The above fixes will apply to all Battlefield 1 players.

• Easymongo
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05-2021
Ook spawnen op een (bijna) dode squadmate kan niet meer. Ik heb het al een paar keer gehad. Kom je terug in het spawn screen. Erg prettig. Als je spawnt in gas heb je het masker op en als je spawnt in de lucht heb je een parachute. Dit scheelt weer een hoopje bizarre deaths.

[ Voor 40% gewijzigd door Easymongo op 08-11-2017 22:33 ]

Nu nog een Xbox One Enhanced patch aub! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:17
Hopelijk is het toeval, maar na de laatste update van BF1 wilde de PS4 niet meer opstarten en heb ik de software helemaal opnieuw moeten installeren.

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Weet iemand of het mogelijk is een 2e profiel aan te maken in BF1 voor puur de multiplayer?
Vanavond krijg ik visite die wil spelen met BF1 maar ik wil graag mijn eigen stats een beetje behouden :).
thx!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Geen update naar operations 40?

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sambalsmurf schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:06:
Weet iemand of het mogelijk is een 2e profiel aan te maken in BF1 voor puur de multiplayer?
Vanavond krijg ik visite die wil spelen met BF1 maar ik wil graag mijn eigen stats een beetje behouden :).
thx!
Je profiel is gebonden aan je PS account. Je zou dus een extra account moeten aanmaken..mits je o pde PS4 speelt natuurlijk. Op Xbox geen idee :)

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 10-11-2017 15:35 ]

PSN id: PENo1

• SinergyX
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met mn XBX weer de game eens aangeslingerd, ik heb de nieuwe DLC, maar ik krijg maar geen progressie op m'n nieuwe wapens van Medic. Enkel die 500 kills op de eerste lijkt iets te doen, maar alle wapens eronder krijg ik helemaal niets (zelfs niet in 1 ronde). Moet je die in volgorde afwerken?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

P.E.No.1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:31:
[...]

Je profiel is gebonden aan je PS account. Je zou dus een extra account moeten aanmaken..mits je o pde PS4 speelt natuurlijk. Op Xbox geen idee :)
Op de Xbox is hetzelfde idee. Extra profiel aanmaken kost niets en je kunt gewoon de games spelen welke op de Xbox staan geïnstalleerd. Indien het hoofdprofiel of ingelogged blijft of de Xbox als "home xbox" is ingesteld deel je ook XBL Gold.
SinergyX schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:49:
Met mn XBX weer de game eens aangeslingerd, ik heb de nieuwe DLC, maar ik krijg maar geen progressie op m'n nieuwe wapens van Medic. Enkel die 500 kills op de eerste lijkt iets te doen, maar alle wapens eronder krijg ik helemaal niets (zelfs niet in 1 ronde). Moet je die in volgorde afwerken?
Voor zover ik heb begrepen hoef je het niet per se op volgorde te doen. De wapens dien je afzonderlijk van mekaar vrij te spelen. Maar ze hebben allemaal hun eigen assignments om vrij te spelen (welke soms kant nog wal slaan maar dat terzijde). Sommige zijn echt heel irritant.....

Maar. De Federov Automat is wel de moeite waard voor medic. Beetje mengelmoes tussen een hellriegel en een mondragon. Zowel enkel schot als automatisch. Kan niet meer zonder als ik Medic speel :)

[ Voor 46% gewijzigd door Reefun op 11-11-2017 06:52 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:44
Ik hoef nog maar twee wapens te unlocken; twee assault wapens om iets specifieker te zijn. En om nog iets specifieker te zijn: de twee wapens die vasthangen aan de AT Mines kills. Heeft iemand hier nog goede tips om die te halen? Zit nu op 3 of 4 kills na twee potjes conquest, maar kan het allicht even vragen hier.

Zal blij zijn als ik alle wapens heb in ieder geval!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

dvd-linden schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:17:
Ik hoef nog maar twee wapens te unlocken; twee assault wapens om iets specifieker te zijn. En om nog iets specifieker te zijn: de twee wapens die vasthangen aan de AT Mines kills. Heeft iemand hier nog goede tips om die te halen? Zit nu op 3 of 4 kills na twee potjes conquest, maar kan het allicht even vragen hier.

Mijnen leggen achter een artillery truck, stukje terug lopen, op de truck schieten voor aandacht, hij rijdt iets naar je toe en boem :)

https://powershellisfun.com

• Bajan
Ik zou veel Amiens en Ballroom Blitz spelen voor mine kills. 3 achter of naast elkaar leggen. 2 avondjes moet kunnen.

Ik heb 1000en kills met mines (favoriete bezigheid *O* )

Probeer Operations te spelen, waar tanks vaak dezelfde routes rijden :)

• dvd-linden
Thanks voor de tips allen! Ik ga ermee aan de slag.

• Sambalsmurf
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
P.E.No.1 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:31:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:47

-tom-562

Oliesjeik

Speel conquest op Monte Grappa! Zodra er aan 1 van de kanten van de tunnel een krater ligt, drop die vol met mijnen (dan zie je ze nauwelijks liggen als je in een voertuig zit)! Op die manier had ik binnen 2 potjes alle AT mine kills binnen!

Vaak bu'j te bang!

• Easymongo
Yup, mine kills op Monte Grappa gaat als een speer. (Of Amiens, daar zijn niet zoveel routes voor tanks om mijnen te ontlopen.) Gewoon zoveel mogelijk droppen, een beetje spreiden.
Vandaag heb ik Operations op MG helaas moeten verlaten. Ik denk dat ons team de helft scouts was, met hun pikkie in het droge gras, in de spawn uiteraard. Ennemies werden niet gespot, er kleurde nauwelijks iets rood in de verte. De defenders groeven zich in en dat was het dan. Je kan nog beter kijken naar groeiend gras, is minder frustrerend ook. Die grote open maps zijn niks voor Operations.
Filmpje:
https://1drv.ms/v/s!AkfZy1KSNa_7hB19hRlEWGvH9rXf
Ik weet niet of de link werkt, 't is een Onedrive-mpeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Easymongo op 13-11-2017 21:25 ]

• Bajan
Die snipers moesten zeker hun opdracht voltooien achter hun sniper shield. 🤣

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Easymongo schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:08:
Gewoon zoveel mogelijk droppen, een beetje spreiden.
Volgens mij is het wel zo dat je maar max 3 mijnen tegelijk kunt hebben liggen? Als je nieuwe neerlegt nadat je bent geresupplied of gespawnd, verdwijnen de oudere weer is mijn ervaring. Dit gebeurt ook met tripwire bombs.

• Easymongo
Hier zeggen ze dat er meer dan 3 kunnen liggen:
https://forums.battlefiel...7/anti-take-mine-question
Zal er eens op letten.

• Easymongo
Bajan schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 01:26:
Die snipers moesten zeker hun opdracht voltooien achter hun sniper shield. 🤣
Als ze nou met een pistooltje achter zo'n scherm gingen liggen...

• Stefmeister
@jap85 en @Easymongo dit klopt, max 3 mines en max 1 tripwire. Mocht je door een restock / respawn weer nieuwe inventory hebben dan verdwijnt de als 1ste geplaatste als je er een neerlegd.

Semi efficient kan je wel je mine bij een ander groepje mines leggen, als je zorgt dat de tank jou mine als 1ste raakt krijg jij de kill ;)

In je link hebben ze het wel over de evt mogelijkheid dat je nog 3 extra mines kan neerlegen als vehicle, dit zou heel misschien kunnen maar is wel erg ingewikkeld.

[ Voor 23% gewijzigd door Stefmeister op 14-11-2017 10:41 ]

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Stefmeister schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:36:
@jap85 en @Easymongo dit klopt, max 3 mines en max 1 tripwire. Mocht je door een restock / respawn weer nieuwe inventory hebben dan verdwijnt de als 1ste geplaatste als je er een neerlegd.

Semi efficient kan je wel je mine bij een ander groepje mines leggen, als je zorgt dat de tank jou mine als 1ste raakt krijg jij de kill ;)

In je link hebben ze het wel over de evt mogelijkheid dat je nog 3 extra mines kan neerlegen als vehicle, dit zou heel misschien kunnen maar is wel erg ingewikkeld.
Als je écht efficiënt wil minen, dan leg je er gewoon 3 op de exacte spawn plek van de 1e vlag. Als je dat vaak genoeg doet krijg je zo nu en dan zelfs wat doodsbedreigingen naar je hoofd geslingerd, dat is toch wel het ultieme vermaak.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Stefmeister schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:36:
@jap85 en @Easymongo dit klopt, max 3 mines en max 1 tripwire. Mocht je door een restock / respawn weer nieuwe inventory hebben dan verdwijnt de als 1ste geplaatste als je er een neerlegd
Volgens mij niet hoor. Ik ben met m'n tripwire kills bezig, na m'n respawn is m'n oude er gewoon nog (mits niet afgegaan). Ik plant er dan snel 1 bij en als ze dan afgaan heb ik wel direct een kill te pakken.

Met mines volgens mij hetzelfde verhaal.

Of laat me bevoorraden door een support crate, dan heb ik er ook direct weer bij.

XBL: theArthurrrr

• Stefmeister
@DeWaanzin Vroegah, kreeg je 2 incendiary tripwire bombs die je tegelijk kon neerzetten, dit is aangepast naar 1 al een tijdje terug. Van de gas variant kunnen er dacht ik nog wel 2. Van de HE tripwire (die je nodig hebt voor de challenge) kan er echt maar 1 tegelijk (in iedergeval een paar weken/updates geleden toen ik dat aan het doen was). Als je dood gaat is je "oude" er nog gewoon totdat je er weer 1 neerzet, dat zal je oude verdwijnen, en kan je er helaas geen mega bomb van maken.

• SinergyX
  • Laatst online: 20:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Reefun schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:47:
[...]

Voor zover ik heb begrepen hoef je het niet per se op volgorde te doen. De wapens dien je afzonderlijk van mekaar vrij te spelen. Maar ze hebben allemaal hun eigen assignments om vrij te spelen (welke soms kant nog wal slaan maar dat terzijde). Sommige zijn echt heel irritant.....

Maar. De Federov Automat is wel de moeite waard voor medic. Beetje mengelmoes tussen een hellriegel en een mondragon. Zowel enkel schot als automatisch. Kan niet meer zonder als ik Medic speel :)
Probleem uiteindelijk gevonden, kreeg regelmatig foutmelding bij random joinen van maps, bleek dat ik dus de DLC packs niet had gedownload (overstap naar XBX), waar de game wel dacht dat ik ze had. Dus moest alle DLC 'aanschaffen' (you already own this) en opnieuw downloaden, nu kan ik alles vrijspelen :)

Federov is inderdaad leuk ding, alleen ik vind die scope helemaal niets, heb liever zo'n grote scope ipv zo'n omhoogklik ding :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Stefmeister schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:09:
Als je dood gaat is je "oude" er nog gewoon totdat je er weer 1 neerzet, dat zal je oude verdwijnen, en kan je er helaas geen mega bomb van maken.
Afgelopen weekend verdween m'n oude niet. Heb zo die sniper gehaald waar ik 15 HE tripwire kills voor moest maken. Ik hoop er zo nog 5 te kunnen maken voor die vetran eagle eye assignment.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:50
Manmanman wat zijn die russische operations een drama. Snipefest. Voorbepaalde tankkeuze. FU Dice. Ik beleef er geen plezier meer aan... Operations 64 is gewoon ruk.

ik mis de BF3 dagen :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Stefmeister
Ik heb ook het idee, dat een hoop van die (unlock)assignments en medals enorm contraproductief zijn. Zo willen de meeste mensen al hun wapentjes unlocken, maar zitten er gewoon challenges tussen die enorm ruk zijn voor het team belang. Dingen als x aantal revives / ammo drops / fixes zijn nuttig, maar 50 scooped sniper headshots niet, want daar zijn vaak teveel mensen tegelijkertijd mee bezig (die daar dan ook niet snel mee klaar mee zijn). Van de week had ik ook een paar bleh potjes waar er punten verdedigd moesten worden en je compleet overlopen wordt door het andere team en waarbij je in je respawn screen ziet dat gewoon 50% van je team ergens in de bergen ligt :S
Jeroenimoes schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:55:
Manmanman wat zijn die russische operations een drama. Snipefest. Voorbepaalde tankkeuze. FU Dice. Ik beleef er geen plezier meer aan... Operations 64 is gewoon ruk.

De Russische Operations zijn de mindere ja. Ik heb gemerkt dat de enige manier om als aanvaller echt te winnen bij de eerste map is door veel smoke te gebruiken en dan naar voren pushen d:)b

• Easymongo
Bij een vlag per sector is dat nog wel te doen, maar twee vlaggen is meestal flut. Eentje gewonnen, de ander weer kwijt. Dit ongeveer een half uur lang. Een soort kleine CQ-mode. Je moet een squad hebben dat bereid is om op een gewonnen vlag te blijven, met health en ammo, dan heb je kans verder te komen. Ben je eenmaal aan het bewegen, dan lijkt het meestal wel te gaan lukken.
Ik heb gemerkt dat de mortar ook 2 smokes kan sturen, ben daar toevallig achter gekomen. Zo kun je als support redelijk wat smoke organiseren. Is een soort hobby van me: als er ergens hevig om een vlag wordt geknokt er nog wat rook op gooien, ter verhoging van de feestvreugde.

• Easymongo
Stefmeister schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:17:
Ik heb ook het idee, dat een hoop van die (unlock)assignments en medals enorm contraproductief zijn. Zo willen de meeste mensen al hun wapentjes unlocken, maar zitten er gewoon challenges tussen die enorm ruk zijn voor het team belang. Dingen als x aantal revives / ammo drops / fixes zijn nuttig, maar 50 scooped sniper headshots niet
Eens. Maar het omgekeerde werkt voor mij ook. Assignment voor 10 tank kills op Amiens is veel leuker dan ik dacht. Vandaag in een potje CQ 3 tanks op de spawn van de Duitsers kapot gemaakt. Scheelt een hoop kills verderop, daarmee kwam winst voor ons team binnen bereik. Gisteren zelfde verhaal aan de andere kant: met 1 mine nota bene twee tanks kapot. Vlak daarvoor sprongen er 3 vijanden uit. Dat was dan weer een beetje jammer ;-)

• dvd-linden
Nou, ik heb alle wapens unlocked! :D *O*

Twee dagen geleden mijn laatste paar mine kills binnengehaald. Nou maar weer afwachten wat DLC 3 voor rare dingen met zich mee gaat brengen.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
BF1 Premium is nu 'maar' 15 euro via de Store.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:25
Mandrake466 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 06:47:
BF1 Premium is nu 'maar' 15 euro via de Store.
Ben enorm aan het twijfelen om hem aan te schaffen. Vindt BF1 een goede game met betere graphics dan CODWW2. Echter ben ik met BF1 begonnen via EA access 2 maanden geleden en dus niet een speler van het eerste uur. Daarbij merk ik dat ik met de basisversie van de game zoals ik die nu speel goed uitkom. Anderzijds is Halo 6 nog niet aan de horizon te bekennen en zijn er momenteel geen andere games die ik prefereer. Iemand nog een argument dat de twijfelweegschaal door kan laten slaan naar aanschaf?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

austin_77 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:29:
[...]

Ben enorm aan het twijfelen om hem aan te schaffen. Vindt BF1 een goede game met betere graphics dan CODWW2. Echter ben ik met BF1 begonnen via EA access 2 maanden geleden en dus niet een speler van het eerste uur. Daarbij merk ik dat ik met de basisversie van de game zoals ik die nu speel goed uitkom. Anderzijds is Halo 6 nog niet aan de horizon te bekennen en zijn er momenteel geen andere games die ik prefereer. Iemand nog een argument dat de twijfelweegschaal door kan laten slaan naar aanschaf?
Paar leuke wapen unlocks

Vind de mappen een leuke toevoeging, en het zijn er 18 in totaal.. (meen ik)
Dat is minder dan een euro per map

Kost maar 5 biertjes :P

• Mandrake466
@austin_77 Ik kreeg 17 battlepacks waarvan 14 oranje. Voor de rest meer wapens die je kan unlocken en natuurlijk nieuwe voertuigen zoals de Assault tank, St. Chamond en heavy bomber.

In december en begin 2018 komen de nieuwe maps.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Jumpman
austin_77 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:29:
[...]

Zelf heb ik pas een maand Battlefield 1 Revolution (ik kon goedkoop upgraden, € 18,00), maar ik vind alle extra's echt een meer waarde hebben. Misschien een tip, Battlefield 1 Revolution is nu € 28,00 bij de Media Markt.

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:25
@Mandrake466 @greatgonzo inmiddels aangeschaft! Thnx!

Verwijderd

Ik heb me gisteravond ook laten verleiden tot Premium voor 15 euro. Wat ik er tot nu toe van heb gezien zeker het geld waard!

• Mandrake466
Ik heb vandaag ook maar BF 4 inclusief Hardline voor 7,50 gekocht!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Nog niet gemeld volgens mij -> De actieve weekly medals tracken nu allemaal tegelijk.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:50

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
-verkeerde topic-

[ Voor 85% gewijzigd door RikN89 op 25-11-2017 20:58 ]

• Easymongo
De behemoths zijn niet zo dodelijk is mijn ervaring. De kanonnen op deze schepen lijken van een andere orde. Ik hoop niet dat het een groot random kill fest wordt. Ik erger me steeds meer aan het feit dat vehicles profiteren van oneindige ammo. Het zou de idioot lange kill streaks aan banden leggen van menige AT spawn camper of 100 service star attack pilot. Ik schrijf dit niet om weer een discussie te starten over PTO maar gewoon omdat ik me er groen en geel aan erger. ;-) Weg met die privileges. Bommetjes op? Jammer dan. Ga maar bailen of rondjes vliegen en wat spotten of zo.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:58
Meer mensen problemen op PS4 met unlocken van trophy's van dlc ?
Kill 25 enemies with the St Chamond Heavy Tank
krijg nooit unlocked terwijl ik duidelijk over 25 heb gehaald

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Easymongo schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:04:
De behemoths zijn niet zo dodelijk is mijn ervaring. De kanonnen op deze schepen lijken van een andere orde. Ik hoop niet dat het een groot random kill fest wordt. Ik erger me steeds meer aan het feit dat vehicles profiteren van oneindige ammo. Het zou de idioot lange kill streaks aan banden leggen van menige AT spawn camper of 100 service star attack pilot. Ik schrijf dit niet om weer een discussie te starten over PTO maar gewoon omdat ik me er groen en geel aan erger. ;-) Weg met die privileges. Bommetjes op? Jammer dan. Ga maar bailen of rondjes vliegen en wat spotten of zo.
weet niet meer of het een battlefield spel was of een ander spel.. Maar als je out of ammo was moest je met de helicopter of jet terug naar bijvoorbeeld een vliegdekschip.. Daar kreeg je pas nieuwe ammo..

Zoiets kun je natuurlijk ook in een volgende (WO2??) variant bouwen.. Vliegbasis erbij en dan pas nieuwe ammo

• Bajan
Dat is bij Dessert Strike snes game uit 1992. 😁. Bedoel je die?

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:58
Battlefield 1942 had je muntie kisten bij eigen basis en soms bepaalde plekken :P

Verwijderd

Amdwarrior schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:51:
Battlefield 1942 had je muntie kisten bij eigen basis en soms bepaalde plekken :P
In Battlefield 2: Modern Combat op de Playstation 2 ook. :)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Jeroenimoes schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:55:

Misschien moet je eens uit de tank stappen en met een geweer gaan lopen ;)
:P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:37:
[...]

Misschien moet je eens uit de tank stappen en met een geweer gaan lopen ;)
:P
hehehehehe >:)
Tijdje terug nog mooi moment. Op momenten dat je zulke dingen ziet moet je er gewoon voor gaan O-)

Pagina: 1 ... 109 ... 120 Laatste

Let op:
Voor vragen, kijk eerst of die al een keer eerder is gesteld mbv de zoekfunctie.