Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• larsbeumer.apd
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:44
quote:
Reefun schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:22:
[...]

Maar... Ik moet zeggen dat van alle LMG's de M1917 sowiesow wel de beste all-round is. De parabellum heeft zelfs op een bipod een beste recoil, overheat relatief snel en het herladen duurt een half jaar voor m'n gevoel.
Prijs voor allround beste light machine gun gaat toch wel naar de lMG 08/18. Relatief hoge firerate, manageable recoil en een niet al te lange reload. De 1917 schiet zooo traag..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Ik zat net te kijken om Battlefield 1 te kopen en ik zag dat BF1 Revolution momenteel maar 19,99 is op Origin. Instant buy voor mij :) De open beta heb ik destijds gespeeld en ik heb via minder legale wegen de single player gespeeld maar ik vond het geen 60 euro waard omdat ik niet heel erg kapot ben van WW1. Maar voor 20 euro is het een no brainer.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
SomerenV schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:57:
Ik zat net te kijken om Battlefield 1 te kopen en ik zag dat BF1 Revolution momenteel maar 19,99 is op Origin. Instant buy voor mij :) De open beta heb ik destijds gespeeld en ik heb via minder legale wegen de single player gespeeld maar ik vond het geen 60 euro waard omdat ik niet heel erg kapot ben van WW1. Maar voor 20 euro is het een no brainer.
Voor mij was het voor 120,- ook een no-brainer :>

Zo veel uur lol, plezier en fkk veel content!

En nu V ww2 wordt, ga ik dat weer doen O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

quote:
poor Leno schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:40:
[...]

Voor mij was het voor 120,- ook een no-brainer :>

Zo veel uur lol, plezier en fkk veel content!

En nu V ww2 wordt, ga ik dat weer doen O-)
WW2 ligt me heel wat beter dan WW1 maar ik vermaak me tot nu toe ook prima met BF1 :D Een maat van me heeft de trial geïnstalleerd (had nog nooit Battlefield gespeeld) maar die vind hem wat te chaotisch. Kan ik ook wel in komen :+ Het potje wat wij speelden was echt chaos in het kwadraat. Dan naar D, dan naar F, dan naar E, dan naar A, weer terug naar D, F, weer naar B, weer naar F en constant overal vliegtuigen, tanks, explosies en schoten. Ik vind het echt heel vet maar ik kan goed begrijpen dat het al snel aanvoelt als een onoverzichtelijke chaotische bende.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
SomerenV schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:19:
[...]

WW2 ligt me heel wat beter dan WW1 maar ik vermaak me tot nu toe ook prima met BF1 :D Een maat van me heeft de trial geïnstalleerd (had nog nooit Battlefield gespeeld) maar die vind hem wat te chaotisch. Kan ik ook wel in komen :+ Het potje wat wij speelden was echt chaos in het kwadraat. Dan naar D, dan naar F, dan naar E, dan naar A, weer terug naar D, F, weer naar B, weer naar F en constant overal vliegtuigen, tanks, explosies en schoten. Ik vind het echt heel vet maar ik kan goed begrijpen dat het al snel aanvoelt als een onoverzichtelijke chaotische bende.
Ja dat is gewoon een kwestie van meters maken :D

Er gebeurt zo ontzettend veel, dat ik merk (vooral ook aan t begin) dat BF1 veel intenser is dan bijv 4 en me meer energie kost om op alles te focussen..

Nu natuurlijk meer gewend, maar nog steeds erg intens!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
quote:
[...]

maar ik kan goed begrijpen dat het al snel aanvoelt als een onoverzichtelijke chaotische bende.
Dat was precies WW1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-06 06:32
Hoeveel punten heb je wel niet nodig vanaf level 140. 4470 minuten per level 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07:12

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Racer89 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:39:
Hoeveel punten heb je wel niet nodig vanaf level 140. 4470 minuten per level 8)7
5,5 miljoen... :X

Is bijgesteld!

Geronimous wijzigde deze reactie 06-07-2018 22:27 (5%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racer89
quote:
Volgens mij proberen ze de mensen op bf1 te houden op deze manier. Het is niet echt motiverend :Z

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
[...]

En dit is precies de reden waarom ik een hekel heb gekregen aan Conquest. Het is echt gewoon rond rennen van vlag naar vlag. Bijna niemand blijft en verdedigt een vlag waarbij je bijv. een extra voertuig kan krijgen of een vlak vlakbij een andere vlag.

Dit is de reden waarom ik liever Operations speel. Een duidelijke 'frontlinie' en een richting voor alle spelers i.p.v. alle kanten op gaan continu. Natuurlijk kán het een enorme clusterfuck worden soms. Maar dat hoort erbij en vind ik juist leuk eraan.
quote:
poor Leno schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:22:
[...]

Ja dat is gewoon een kwestie van meters maken :D

Er gebeurt zo ontzettend veel, dat ik merk (vooral ook aan t begin) dat BF1 veel intenser is dan bijv 4 en me meer energie kost om op alles te focussen..

Nu natuurlijk meer gewend, maar nog steeds erg intens!
Ik heb exact hetzelfde! BF1 is veel intenser dan welk BF game hiervoor dan ook. Ik denk dat het een samenhangsel is van verbeterde graphics en voornamelijk het geluid! Het geluid is zo subliem. Een enorme artillery shell "voel" je haast gewoon naast je inslaan bijv. Of de manier waarop je teamgenoten reageren op acties van jou. "Great shot soldier" "Yeah, That bastard deserved that" of als je een rank omhoog gaat "congrats on the promotion soldier!". Om nog maar te zwijgen over de haast kippenvel bezorgende schreeuwen om hun moeders of als je iemand in de fik steekt. Brrr.
quote:
Racer89 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:04:
[...]

Volgens mij proberen ze de mensen op bf1 te houden op deze manier. Het is niet echt motiverend :Z
Ben bijna level 141 na weet ik veel hoeveel uur. Het slaat werkelijk nergens op inderdaad. Maar eerlijk gezegd interesseert het me geen reet welk level ik ben. Ik zal er dan ook niet wakker van liggen hoe lang het duurt om level 150 te worden. Alhoewel ik er onlangs wel al 1 zag. HOE DAN?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Racer89
quote:
Reefun schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:13:

Ben bijna level 141 na weet ik veel hoeveel uur. Het slaat werkelijk nergens op inderdaad. Maar eerlijk gezegd interesseert het me geen reet welk level ik ben. Ik zal er dan ook niet wakker van liggen hoe lang het duurt om level 150 te worden. Alhoewel ik er onlangs wel al 1 zag. HOE DAN?!
Die zag ik dus gisteren ook, ik lig er zeker ook niet wakker van, ik snap alleen de verhouding niet echt. Van 99 > 100 was ook zo idioot veel punten terwijl de punten na level 100 weer nergens op slaan. En nu vanaf 140 gaat gewoon nergens meer over 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Racer89 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:43:
[...]

Die zag ik dus gisteren ook, ik lig er zeker ook niet wakker van, ik snap alleen de verhouding niet echt. Van 99 > 100 was ook zo idioot veel punten terwijl de punten na level 100 weer nergens op slaan. En nu vanaf 140 gaat gewoon nergens meer over 8)7
Het is gelukkig alleen zo hoog van 140 naar 141.. daarna gaat t weer 'gewoon' :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:26
quote:
Reefun schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:13:
[...]

Een of andere russische chick op de PC met oa 100 service stars op dr tank. (Wie kopt hem in ??? 8) >:) )

En toch zal het aan mij gaan knagen als ik in BF1 geen 150 wordt. Ik heb BF3 op max 100, BF4 op max 140 en moet en zal BF1 ook voor de release van BFV op 150 krijgen.

Verder ben ik het met je eens hoor mbt CQ vs Operations. Maar zoals eind vorige week toen jij en ik en Cabber op Fao gewoon keer op keer de punten A en B clearden, maar onze footmobiles lekker in de spawn bleven hangen want 1 sniper van de tegenpartij nam ze onder vuur. Dan gaat bij mij de lol er ook snel vanaf. Ook als ik alleen in een pot Operations zit gaat het vaak zo dat ik gewoon 5x aan de verliezende kant zit. Gooi je zelf tig rook granaten op de objective, maar niemand die oprukt. Dan speel ik net zo lief CQ en ren ik in mijn eentje wel van vlag naar vlag om zo nog een beetje het gevoel te hebben dat ik wel PTFO aan het doen ben.

Even wat anders: Jij hebt een 4k tv toch al een tijdje ? Zie je veel verschil met pre-4k ? Als BFV straks wel gewoon de volledige resources van de Xbox One X gebruikt, lijkt het me wel een plus punt om 4k te hebben, echter zie ik nu het voordeel nog niet zo aangezien BF1 niet 4k enhanced is (ja wellicht via truukjes als upscaling etc etc, maar das niet echt)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Een of andere russische chick op de PC met oa 100 service stars op dr tank. (Wie kopt hem in ??? 8) >:) )

En toch zal het aan mij gaan knagen als ik in BF1 geen 150 wordt. Ik heb BF3 op max 100, BF4 op max 140 en moet en zal BF1 ook voor de release van BFV op 150 krijgen.

Verder ben ik het met je eens hoor mbt CQ vs Operations. Maar zoals eind vorige week toen jij en ik en Cabber op Fao gewoon keer op keer de punten A en B clearden, maar onze footmobiles lekker in de spawn bleven hangen want 1 sniper van de tegenpartij nam ze onder vuur. Dan gaat bij mij de lol er ook snel vanaf. Ook als ik alleen in een pot Operations zit gaat het vaak zo dat ik gewoon 5x aan de verliezende kant zit. Gooi je zelf tig rook granaten op de objective, maar niemand die oprukt. Dan speel ik net zo lief CQ en ren ik in mijn eentje wel van vlag naar vlag om zo nog een beetje het gevoel te hebben dat ik wel PTFO aan het doen ben.

Even wat anders: Jij hebt een 4k tv toch al een tijdje ? Zie je veel verschil met pre-4k ? Als BFV straks wel gewoon de volledige resources van de Xbox One X gebruikt, lijkt het me wel een plus punt om 4k te hebben, echter zie ik nu het voordeel nog niet zo aangezien BF1 niet 4k enhanced is (ja wellicht via truukjes als upscaling etc etc, maar das niet echt)
Ik zal ook wel voor de level 150 gaan, al is het maar omdat ik BF1 zal spelen totdat BFV uit komt. Maar als ik het niet haal zal ik er ook niet wakker van liggen.

Ja... Dat potje was best wel waardeloos inderdaad. Maar we hadden dan ook 20+ snipers. Dan wordt het ook lastig punten overnemen :+
Soms heb je inderdaad dat soort potjes. Zeker op bijv. Fao Fortress of Monte Grappa waarbij je op veel plekken makkelijk kunt snipen....

Wat betreft de 4K TV. Ja, Die heb ik sinds December en ik merk wel degelijk verschil. De output van de XB1 blijft 4K, ondanks dat het spel zelf niet XB1X enhanced is. Toegegeven, Het is niet zo een groot verschil als met bijv. Star Wars Battlefront 2 en The Witcher 3 (Welke beide wél XB1X enhanced zijn). Maar ik merk wel dat ik sinds de XB1X en de 4K in huis zijn ik veel beter/sneller in de verte vijanden kan spotten. Ik kan nu van de ene kant van de map een vliegtuig al zien aankomen in de verte op bijv. Monte Grappa of Fao Fortress. Of inene een tank zien bewegen op de spawnscreen. Dat laatste gebruik ik trouwens vrij vaak. Voordat ik in spawn met een vliegtuig kun je snel zien waar de vijandelijke vliegtuigen en tanks zijn op het spawnscreen :+

Ik hoop, nee, ik ga er vanuit dat BFV ook XB1X enhanced zal zijn (daar SW BF II dat ook is). Het zou een gemiste kans zijn als ze dat niet doen. Stiekem hoop ik op alsnog een XB1X patch voor BF1, maar dat gaat niet meer gebeuren ben ik bang :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 07:59

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Werd ik gisterenmiddag tijdens een Operations potje gewoon geresupplied door Reefun. Blijft toch grappig om "bekenden" tegen te komen.

Blijf het jammer vinden dat heel veel game modes niet meer gespeeld worden, moet nog een paar van die assignments, maar die krijg ik dus nooit meer compleet.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
DeWaanzin schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:41:
Werd ik gisterenmiddag tijdens een Operations potje gewoon geresupplied door Reefun. Blijft toch grappig om "bekenden" tegen te komen.
Fake news, @Reefun zit alleen maar in vliegtuigen :>

PS: Name of the Tsar schijnt nu ook gratis te zijn! :D

poor Leno wijzigde deze reactie 22-05-2018 18:52 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Ik ben sinds BFBC2 niet meer gaan max levellen. Is niet meer dan "kijk eens hoeveel tijd ik in de game steek" en niet meer "kijk eens hoe goed ik ben" oid. De hoeveelheid tijd die het kost is gewoon te groot. Leuk voor de heb, maar voor mij al lang geen must meer.
quote:
Ik heb zo vaak het idee dat ik het team vooruit moet helpen, dat het gewoon niet meer leuk is. Vooral als je geen medic bent en je ziet dat er niemand geholpen wordt. Switch je dan zelf naar medic en ga je healen/reviven als een gek, dan kan het ineens wel...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:49:
[...]

Fake news, @Reefun zit alleen maar in vliegtuigen :>

PS: Name of the Tsar schijnt nu ook gratis te zijn! :D
:D

Zucht. Jammer dat je op de PS4 speelt :)
quote:
DeWaanzin schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:41:

Blijf het jammer vinden dat heel veel game modes niet meer gespeeld worden, moet nog een paar van die assignments, maar die krijg ik dus nooit meer compleet.
Euh? Jij zit dan zeker niet in de GoT platoon of wel? :)

Support blijft mijn favo infantry class O+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
quote:
Reefun schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:19:
[...]

:D

Zucht. Jammer dat je op de PS4 speelt :)

[...]

Support blijft mijn favo infantry class O+
Volgens mij heeft @poor Leno stiekem wel een XBox staan, maar durft hij gewoon niet tegen ons te vliegen. Ik trouwens ook niet. Als ik dat potje van vorige week op Fao Fortress zag.... Het ene na het andere vliegtuig werd vakkundig door jou neergehaald met de THK. Of was het zo'n dag dat ineens wel alles raak gaat ?
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:59:
[...]
Ik ben sinds BFBC2 niet meer gaan max levellen. Is niet meer dan "kijk eens hoeveel tijd ik in de game steek" en niet meer "kijk eens hoe goed ik ben" oid. De hoeveelheid tijd die het kost is gewoon te groot. Leuk voor de heb, maar voor mij al lang geen must meer.

[...]

Ik heb zo vaak het idee dat ik het team vooruit moet helpen, dat het gewoon niet meer leuk is. Vooral als je geen medic bent en je ziet dat er niemand geholpen wordt. Switch je dan zelf naar medic en ga je healen/reviven als een gek, dan kan het ineens wel...
Ik moet het ook van mijn tijd hebben ipv mijn skills. Op een of andere manier wordt ik altijd in een groepje van 6 afgeschoten en de overigen niet. Tevens ben ik nog steeds te Rambo. Soort van Leeeeeeroooooy Jenkins.....

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:40:
[...]

Ik moet het ook van mijn tijd hebben ipv mijn skills. Op een of andere manier wordt ik altijd in een groepje van 6 afgeschoten en de overigen niet. Tevens ben ik nog steeds te Rambo. Soort van Leeeeeeroooooy Jenkins.....
Haha. Mja ik heb ook vaak dat ik word afgeschoten als iemand kan kiezen tussen 4 man. Zelf heb ik dan weer dat ik vaak degene afschiet die niet naar me kijkt maar de 3 teammates bij hem zien me wel en killen mij daarna.

Overigens ben ik ook vaak teveel rambo, maar soms heb je dat weer nodig om iets te doen. Elite killen, nasty camper of sterke enemy pakken oid. Ik kan prima op een 10/1 K/D spelen met veel terugtrekken, maar daar vind ik simpelweg weinig aan. Bovendien kom ik dan ook niet bovenaan het scoreboard. Die overigens wel wat meer PTFO promote dan voorheen, maar ik stond toen toch wel bovenaan ivm meeste kills.

Door mijn rambo stijl kom ik ook meestal op 2x het aantal kills van de nummer 2. Ik verbaas me er dan ook altijd over dat ik al op bv 10 kills zit en de rest net op 3 oid. Ik bedoel, we zijn toch met dezelfde pot bezig? :+

En ik heb enorm vaak dat als ik een game binnen kom, ik echt een lange killstreak kan hebben om vervolgens dat de rest van de pot niet meer voor elkaar te krijgen. Vooral bij een nieuwe ronde starten, zit ik vaak op de 10/1 om vervolgens weer op verhouding 3:1 of 2:1 uit te komen. Ik heb ook al jaren niet meer de hoogste K/D binnen squads of platoons, maar veruit de hoogste SPM of KPM (score of kills per minute). Bij voorkeur met Medic, maar eigenlijk kan ik elke class wel gebruiken. Of het nou de bolt action Martini Henri is, of de LMG van een PKP. Medic vind ik vooral leuk door de revives en heals omdat je gewoon weet dat je daarmee het meest bijdraagt aan de overwinning, maar af en toe eens een aanvallende scout loadout of anti-tank engineer is ook erg leuk. Al had MVP worden met alleen resupplies ook wel wat :P

• DeWaanzin

DeWaanzin

quote:
Klopt, ik ren in m'n eentje rond, ik raak teveel afgeleid als er ook tegen me gepraat wordt.

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:40:
[...]

Volgens mij heeft @poor Leno stiekem wel een XBox staan, maar durft hij gewoon niet tegen ons te vliegen. Ik trouwens ook niet. Als ik dat potje van vorige week op Fao Fortress zag.... Het ene na het andere vliegtuig werd vakkundig door jou neergehaald met de THK. Of was het zo'n dag dat ineens wel alles raak gaat ?
:D Voelde me wel lullig met een aantal schoten hoor. Jij had ze al half kapot geschoten en ik kwam toevallig voorbij, 1 schot en had je kill gejat. Eigenlijk beetje lame maar goed. Hé.... C'est la vie :+

Maar niet om hooghartig te doen. Maar ik mis niet heel vaak mijn target. Echter heb ik soms wel dat als ik zelf ben neer geschoten door iemand, of achter een piloot aan zit met een fatsoenlijke gunner, dat ik dan sneller mis omdat ik ze dan té graag neer wil krijgen. Suffe is, op zo een moment dan mis ik gewoon alle 5 de shells. 1x zelfs gehad tegen een heavy bomber. Hoe kun je die nou missen? 8)7
quote:
DeWaanzin schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:11:
[...]

Klopt, ik ren in m'n eentje rond, ik raak teveel afgeleid als er ook tegen me gepraat wordt.
Je hoeft niet per se in een partychat hoor! Ik speel vaak genoeg met mede GoT platoon leden zonder in de partychat te zitten. Eerlijk gezegd hou ik zelf ook niet van het gelul continu. Maar dit komt omdat ik mijn spelgeluid dan zachter moet zetten om de party fatsoenlijk te kunnen horen. Ik speel heel vaak op geluid. Of het nu op de grond is zodat je vijandige voertuigen, voetstappen of zelfs kreten welke ze uitkramen kunt horen. En in de lucht tijdens dogfights als ik ze visueel kwijt ben, dan luister ik naar hun motor welke kant ze op gaan. De positionele audio in BF1 is wat betreft subliem!

Plus, Ik ben een van de weinige die heel veel werkt met de command rose. Echter zijn er maar weinig (tot praktisch geen) mensen die er ook gebruik van maken helaas :(

Dus als je vaker samen wilt spelen (zonder per se partychat), Join de platoon zodat je iedere GoT lid gewoon kan joinen bij een match. Geen verplichtingen afgezien van spelen naar je rol :)
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:44:
[...]
En ik heb enorm vaak dat als ik een game binnen kom, ik echt een lange killstreak kan hebben om vervolgens dat de rest van de pot niet meer voor elkaar te krijgen. Vooral bij een nieuwe ronde starten, zit ik vaak op de 10/1 om vervolgens weer op verhouding 3:1 of 2:1 uit te komen. Ik heb ook al jaren niet meer de hoogste K/D binnen squads of platoons, maar veruit de hoogste SPM of KPM (score of kills per minute). Bij voorkeur met Medic, maar eigenlijk kan ik elke class wel gebruiken. Of het nou de bolt action Martini Henri is, of de LMG van een PKP. Medic vind ik vooral leuk door de revives en heals omdat je gewoon weet dat je daarmee het meest bijdraagt aan de overwinning, maar af en toe eens een aanvallende scout loadout of anti-tank engineer is ook erg leuk. Al had MVP worden met alleen resupplies ook wel wat :P
Laat ik voorop zeggen, ik zeg dit niet om te bashen. Pure observatie. Maar ik hoor je vaker over meer focusen op SPM dan KPM. Even stats erbij gepakt voor de grap (en die van Poor Leno en MRE er ook erbij) ; stats vergelijking

Qua SPM valt het dus reuze mee. Alsnog 12% 'beter' dan de rest van de wereld. Het stelt voor de rest geen reet voor natuurlijk en is absoluut geen goede weergave over hoe 'goed' of 'slecht' iemand speelt. Blijven maar stats. Maar het is wel mooi om te zien hoe we allen verschillend spelen.

En nondejuh @poor Leno. Dat zijn flink wat uren :+ Jij hebt het geld er dubbel en dwars uit in ieder geval :D

• ljwilliam88
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:17
Battlefield™ 1 In the Name of the Tsar DLC is gratis te downloaden voor Xbox en PS4

Just sayin'

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:39:
[...]

Plus, Ik ben een van de weinige die heel veel werkt met de command rose. Echter zijn er maar weinig (tot praktisch geen) mensen die er ook gebruik van maken helaas :(
Mja niet alleen de command rose, maar ook spotten en orders geven wat je met dezelfde knop doet. Ik bedank medics altijd voor revive, maar valt volgens mij niemand meer op. En je kunt vragen om ammo of medics wat je wilt, maar ook daar zijn ze vrij blind. Misschien dat mensen ze meer gebruiken als ze bij BF V ala fortnite wat emotes gaan toevoegen _O-
quote:
[...]

Laat ik voorop zeggen, ik zeg dit niet om te bashen. Pure observatie. Maar ik hoor je vaker over meer focusen op SPM dan KPM. Even stats erbij gepakt voor de grap (en die van Poor Leno en MRE er ook erbij) ; stats vergelijking

Qua SPM valt het dus reuze mee. Alsnog 12% 'beter' dan de rest van de wereld. Het stelt voor de rest geen reet voor natuurlijk en is absoluut geen goede weergave over hoe 'goed' of 'slecht' iemand speelt. Blijven maar stats. Maar het is wel mooi om te zien hoe we allen verschillend spelen.

En nondejuh @poor Leno. Dat zijn flink wat uren :+ Jij hebt het geld er dubbel en dwars uit in ieder geval :D
Die SPM is bij jou en MRE anders scheef door het vliegen. Daar haal je met BF1 veel meer punten mee binnen dan voorheen. Ik haal alles als infantry, waarbij een multikill bonus dus lastiger te behalen is dan met vliegtuig. En door de grote verschillen in speeluren en gebrek aan "per minute" statistieken maakt dat Leno nu inderdaad vrijwel overal bovenaan staat. Prima, maar ik weet hoe het zit. Deel de ace squad en MVP maar eens over het aantal matches of uren. Ben ook wel content met mn Win ratio of accuracy.

Oh en qua score per minuut helpt het waarschijnlijk ook niet dat ik nooit die xp boosts gebruik. Die verkocht ik meteen weer voor credits voor meer skins. Dus doe x1,5 voor als je dat wel doet :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:09:
[...]
Mja niet alleen de command rose, maar ook spotten en orders geven wat je met dezelfde knop doet. Ik bedank medics altijd voor revive, maar valt volgens mij niemand meer op. En je kunt vragen om ammo of medics wat je wilt, maar ook daar zijn ze vrij blind. Misschien dat mensen ze meer gebruiken als ze bij BF V ala fortnite wat emotes gaan toevoegen _O-
Bedanken voor een revive doe ik ook altijd! In de tijd dat je naar adem hapt kun je toch niet bewegen, dus kun je net zo goed common courtesy tonen en even "Thanks" zeggen!

Als ik support of medic speel en ik zie iemand vragen om een medic of ammo dan probeer ik hem wel actief op te zoeken. Ik kijk ook altijd rond of ik dan teamgenoten zie met een ammo teken boven hun hoofd of als medic hoe hun health is. Uiteraard moet er wel een 'veilige' pad ernaar toe zijn. Indien dat niet zo is en ik heb nog smokes (als support continu dus :+) dan gebruik ik die om mijn pad ernaar toe veilig(er) te maken.

Maar inderdaad.... Veel mensen zijn blind voor de command rose. Hell, Er zijn nog genoeg support spelers die je geen ammo geven als je recht voor hun neus staat met een lege tankhunter kit :( :(
quote:
Die SPM is bij jou en MRE anders scheef door het vliegen. Daar haal je met BF1 veel meer punten mee binnen dan voorheen. Ik haal alles als infantry, waarbij een multikill bonus dus lastiger te behalen is dan met vliegtuig. En door de grote verschillen in speeluren en gebrek aan "per minute" statistieken maakt dat Leno nu inderdaad vrijwel overal bovenaan staat. Prima, maar ik weet hoe het zit. Deel de ace squad en MVP maar eens over het aantal matches of uren. Ben ook wel content met mn Win ratio of accuracy.

Oh en qua score per minuut helpt het waarschijnlijk ook niet dat ik nooit die xp boosts gebruik. Die verkocht ik meteen weer voor credits voor meer skins. Dus doe x1,5 voor als je dat wel doet :P
SPM is een SPM. Of het nu komt door vliegen of door infantry. Het blijft hetzelfde. Maar inderdaad ; Een multi-kill behalen als infantry is lastiger. punt.

Nu vlieg ik tegenwoordig uitsluitend met de tankhunter package wat multi-kills ook lastiger maakt (tenzij je een gevulde voertuig kapot knalt. Heerlijk is dat!). Maar dan nog komt het regelmatiger voor. Vandaar ook het enorme verschil in KD ratio. Zonder vliegtuigen of voertuigen zou die van mij een stuk lager zijn. Eerlijk is eerlijk :)

XP Boosts gooi ik ook altijd weg tegenwoordig. "In den beginne" gebruikte ik ze nog wel af en toe (meestal om wat meer warbonds te krijgen, ah, good ol' times).

Win-Ratio let ik geen eens meer op. Want dit ligt compleet aan de match en je teamgenoten. Als je in een Operations match komt waarbij 80% van je team uit snipers bestaat ben je bij voorbaat al kansloos.

Mijn accuracy is echter een enorm drama. En dat is niet omdat ik geen hol raak kan schieten maar omdat ik als support praktisch continu supressing fire geef. Het effect daarvan wordt onderschat. Ja, Het effect dat je scherm gaat wiebelen is enigszins te verwaarlozen. Maar het feit dat je niet kunt healen als je wordt gesupressed én het feit dat ik die perk aan heb staan dat vijanden welke ik 100% supress gespot worden door me (ook door rook/mist/zandstorm heen!) maakt het praktisch onmisbaar om door te breken bij sommige chokepoints.

Maar goed. Gelukkig lig ik totaal niet wakker van de stats uiteindelijk. Ik speel gewoon hoe ik het leuk vind om te spelen en that's it. En dat zou iedereen ook gewoon moeten doen natuurlijk. Neemt niet weg dat het leuk is om de stats te bekijken :)
quote:
Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:29:
[...]

Win-Ratio let ik geen eens meer op. Want dit ligt compleet aan de match en je teamgenoten. Als je in een Operations match komt waarbij 80% van je team uit snipers bestaat ben je bij voorbaat al kansloos.
Mja ik heb wel gemerkt dat als je bij operations niet zelf maar anderen de objectives laat nemen, ze meer hun best doen om deze vast te houden. Tuurlijk, die campers op de heuvel heb je niks aan (al blijf ik er gewoon voor spotten in de hoop dat ze deze keer wél raak schieten haha), maar ik let tegenwoordig meer op wat andere squads doen en help hun om door te pushen. Tuurlijk, dood gaan ze nog erg vaak, maar ik heb het idee dat vooral bij rush of frontlines het veel scheelt of mensen hun eigen mcom staan te verdedigen of dat het van iemand anders is. Ja het scheelt wat puntjes, maar als ze er dan wel bij blijven, helpt het enorm.

Met conquest merk ik dat ik toch teveel ga voor vlaggen die hopeloos zijn. Dat ik spawn om te verdedigen maar er teveel enemies zijn of dat ik er niet meer op tijd bij kan zijn voor ie neutral is (en dan uiteindelijk sterf vanwege backup spawns in je rug). Ik sta eigenlijk vrijwel altijd bovenaan qua defender kills (en dus ook vaak in die top 5 overzichten), maar dat heeft niet altijd resultaat. Bij eerdere Battlefield games ging dat wel wat beter, maar zodra de massa van vlag naar vlag gaat lopen, red je dat gewoon niet meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

quote:
Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:39:
[...]
Je hoeft niet per se in een partychat hoor! Ik speel vaak genoeg met mede GoT platoon leden zonder in de partychat te zitten. Eerlijk gezegd hou ik zelf ook niet van het gelul continu. Maar dit komt omdat ik mijn spelgeluid dan zachter moet zetten om de party fatsoenlijk te kunnen horen. Ik speel heel vaak op geluid. Of het nu op de grond is zodat je vijandige voertuigen, voetstappen of zelfs kreten welke ze uitkramen kunt horen. En in de lucht tijdens dogfights als ik ze visueel kwijt ben, dan luister ik naar hun motor welke kant ze op gaan. De positionele audio in BF1 is wat betreft subliem!

Dus als je vaker samen wilt spelen (zonder per se partychat), Join de platoon zodat je iedere GoT lid gewoon kan joinen bij een match. Geen verplichtingen afgezien van spelen naar je rol :)
[...]
Toch maar eens joinen dan.
De dingen die ik van jullie lees doe ik nl. ook -> Ik command rose me de moeder zeg maar.
Het enige waar ik nu nog om geef is m'n KD. Ik wil graag positief eindigen, ben er in het begin van BF1 iets teveel als COD speler ingedoken.

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
DeWaanzin schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:46:
[...]

Toch maar eens joinen dan.
De dingen die ik van jullie lees doe ik nl. ook -> Ik command rose me de moeder zeg maar.
Het enige waar ik nu nog om geef is m'n KD. Ik wil graag positief eindigen, ben er in het begin van BF1 iets teveel als COD speler ingedoken.
Command rose me de moeder.... :D Sjongejonge. Prachtig weer hoor :D

Maar goed. Als je je KD ratio hoog wilt houden als infantry zijn er een aantal dingen wat je kunt doen :

* Ga altijd van cover naar cover. En als je toch een groot gedeelte moet oversteken zonder cover (Fao Fortress, Sinai Desert etc), gebruik de smoke grenade!
* Als je beschoten wordt, gelijk checken waar het vandaan komt en achter cover duiken. Gebruik dan de "aim-to-lean-over" functie. Lees ; Als je achter een muurtje zit waarbij je om het hoekje zit, dan gaat jouw character een beetje leunen zeg maar. Als je dan mikt, dan mik je direct om het hoekje. Laat je mikken los, dan ga je weer direct achter cover. Op die manier kun je snel schoten lossen maar ook snel weer terug in cover. Als je een LMG met bipod hebt, dan zal deze als je recht naar voren kijkt direct ook geplaatst worden op deze manier (uiteraard niet als je om een hoekje heen kijkt).
* Nooit, en dan ook nooit "rambo" stijl op meerdere vijanden rushen. Het heeft totaal geen nut. Tuurlijk zou je sommige confrontaties kunnen winnen, maar tenslotte zijn dit tips om langer te overleven :+
* "Slice the pie". Of eerder gezegd, controleer altijd de hoeken! Als je een gebouw/ruimte inloopt dan doe je dat in een halve cirkel. Voorbeeld hieronder ;

Waarom? De meeste mensen campen in hoekjes. Als je vervolgens echt naar binnen gaat, meteen de uiterste dichtsbijzijnde hoeken controleren. Het beste resultaat is als je met z'n tweën tegelijkertijd naar binnen gaat. De eerste checked dan direct de linker hoek en de tweede de rechter hoek. Maar dit soort SWAT tactics wordt haast niet toegepast in BF1 :+
* Let goed op waar team genoten van je dood zijn gegaan. Een perfecte indicatie of er vijanden in de buurt zijn of niet.
* Luister goed naar het geluid! Zeker voertuigen kun je heel gemakkelijk horen. Maar dat niet alleen, stel voor dat er een mortar round naar je toe komt dan hoor je je teamgenoten ook schreeuwen "WATCH OUT ARTILLERY". Letterlijk alles wat de soldaten uit kramen (afgezien van good job soldier/promotion e.d.) kun je een tactisch voordeel uit halen. Daarnaast hoor je heel duidelijk kogels e.d. voorbij komen.
* Als medic zijnde NOOIT voorop lopen. Als medic dien je iets achter jouw team genoten te blijven. Dit om ze te healen/reviven wanneer nodig. Als jij als eerste dood gaat, dan is je squad/team ten dode opgeschreven.
* Nooit skippen! Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Geef de medics de kans om je te reviven. Plus, als je gerevived wordt dan kost dat je geen death.
* Praktisch alle mappen hebben bepaalde 'vantage' positions. Lees, posities waarbij je een goed overzicht hebt maar toch met cover. Ideaal als support met een LMG.
* Als je ziet dat je de laatste overlevende bent van je squad. Blijf dan in cover totdat je squad genoten bij je gespawned zijn!
* Als laatste een vrij lame tip wat ik soms nog steeds toepas. Laat team genoten als eerste een ruimte betreden (en al helemaal als je medic bent). 8 van de 10 spelers in Battlefield spelen als CoD spelers. Lees ; Rushen als een gek zonder de hoeken te controleren. Als ze dan een vijand tegen komen schieten ze 9 van de 10x hun magazijn erop leeg en gaan herladen. Dat is dan jouw kans om ze te pakken.

Mij "mag" je altijd wel joinen. Zoals ik al zei, zoveel partychat doe ik toch niet. En via de command rose kom je al een heel eind! Zou fijn zijn als mensen ook daadwerkelijk wat doen met de command rose actie "follow me" :D Zeker met bijv. Argonne Forest waarbij je soms situaties krijgt waarbij je gehele team via bepaalde killzones gaat terwijl je nog prima kunt flanken waar het volledig open ligt..... 8)7

Reefun wijzigde deze reactie 23-05-2018 13:35 (6%)

Mijn beste tip voor hoge K/D:
Vooral raak schieten

Ik merk dat ik nog wel wat dingen doe die hierboven sta en toch haal ik het dan wel :P

Enige wat ik nog kan toevoegen: Ga niet in een squad zitten met alleen snipers of met mensen die duidelijk een andere speelstijl hebben als jij. Medics helpen je een stuk vaker als ze deel uit maken van jouw squad.

• DeWaanzin

DeWaanzin

quote:
Reefun schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:32:
[...]

Command rose me de moeder.... :D Sjongejonge. Prachtig weer hoor :D

Maar goed. Als je je KD ratio hoog wilt houden als infantry zijn er een aantal dingen wat je kunt doen :

* Ga altijd van cover naar cover. En als je toch een groot gedeelte moet oversteken zonder cover (Fao Fortress, Sinai Desert etc), gebruik de smoke grenade!
* Als je beschoten wordt, gelijk checken waar het vandaan komt en achter cover duiken. Gebruik dan de "aim-to-lean-over" functie. Lees ; Als je achter een muurtje zit waarbij je om het hoekje zit, dan gaat jouw character een beetje leunen zeg maar. Als je dan mikt, dan mik je direct om het hoekje. Laat je mikken los, dan ga je weer direct achter cover. Op die manier kun je snel schoten lossen maar ook snel weer terug in cover. Als je een LMG met bipod hebt, dan zal deze als je recht naar voren kijkt direct ook geplaatst worden op deze manier (uiteraard niet als je om een hoekje heen kijkt).
* Nooit, en dan ook nooit "rambo" stijl op meerdere vijanden rushen. Het heeft totaal geen nut. Tuurlijk zou je sommige confrontaties kunnen winnen, maar tenslotte zijn dit tips om langer te overleven :+
* "Slice the pie". Of eerder gezegd, controleer altijd de hoeken! Als je een gebouw/ruimte inloopt dan doe je dat in een halve cirkel. Voorbeeld hieronder ;
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom? De meeste mensen campen in hoekjes. Als je vervolgens echt naar binnen gaat, meteen de uiterste dichtsbijzijnde hoeken controleren. Het beste resultaat is als je met z'n tweën tegelijkertijd naar binnen gaat. De eerste checked dan direct de linker hoek en de tweede de rechter hoek. Maar dit soort SWAT tactics wordt haast niet toegepast in BF1 :+
* Let goed op waar team genoten van je dood zijn gegaan. Een perfecte indicatie of er vijanden in de buurt zijn of niet.
* Luister goed naar het geluid! Zeker voertuigen kun je heel gemakkelijk horen. Maar dat niet alleen, stel voor dat er een mortar round naar je toe komt dan hoor je je teamgenoten ook schreeuwen "WATCH OUT ARTILLERY". Letterlijk alles wat de soldaten uit kramen (afgezien van good job soldier/promotion e.d.) kun je een tactisch voordeel uit halen. Daarnaast hoor je heel duidelijk kogels e.d. voorbij komen.
* Als medic zijnde NOOIT voorop lopen. Als medic dien je iets achter jouw team genoten te blijven. Dit om ze te healen/reviven wanneer nodig. Als jij als eerste dood gaat, dan is je squad/team ten dode opgeschreven.
* Nooit skippen! Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Geef de medics de kans om je te reviven. Plus, als je gerevived wordt dan kost dat je geen death.
* Praktisch alle mappen hebben bepaalde 'vantage' positions. Lees, posities waarbij je een goed overzicht hebt maar toch met cover. Ideaal als support met een LMG.
* Als je ziet dat je de laatste overlevende bent van je squad. Blijf dan in cover totdat je squad genoten bij je gespawned zijn!
* Als laatste een vrij lame tip wat ik soms nog steeds toepas. Laat team genoten als eerste een ruimte betreden (en al helemaal als je medic bent). 8 van de 10 spelers in Battlefield spelen als CoD spelers. Lees ; Rushen als een gek zonder de hoeken te controleren. Als ze dan een vijand tegen komen schieten ze 9 van de 10x hun magazijn erop leeg en gaan herladen. Dat is dan jouw kans om ze te pakken.

Mij "mag" je altijd wel joinen. Zoals ik al zei, zoveel partychat doe ik toch niet. En via de command rose kom je al een heel eind! Zou fijn zijn als mensen ook daadwerkelijk wat doen met de command rose actie "follow me" :D Zeker met bijv. Argonne Forest waarbij je soms situaties krijgt waarbij je gehele team via bepaalde killzones gaat terwijl je nog prima kunt flanken waar het volledig open ligt..... 8)7
Thanks,

Veel van de dingen die je beschrijft doe ik nu wel, maar in het begin helemaal niet. Te lang COD gespeeld.

Ik geef niet om een hoge KD, ik wil vooral iets in de plus eindigen.
Soms heb ik van die momenten dat ik tegen beter weten in achter een tank of behemoth aan ga, die moet dan gewoon kapot.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Martinspire schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:19:
Enige wat ik nog kan toevoegen: Ga niet in een squad zitten met alleen snipers of met mensen die duidelijk een andere speelstijl hebben als jij. Medics helpen je een stuk vaker als ze deel uit maken van jouw squad.
Dus dat ook inderdaad!

Plus. Altijd even checken welke kits jouw squad gebruikt en daarop inspelen. Zijn er 2 medics 1 assault en 1 recon? Ga dan voor support. Mekaar complimenteren complementeren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
BF1 niet meer aangeraakt sinds weken na de release, maar worden de DLC maps überhaupt wel gespeeld? Via quick match kom ik alleen maar in lege servers terecht

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Reefun schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:38:
[...]
Altijd even checken welke kits jouw squad gebruikt en daarop inspelen. Zijn er 2 medics 1 assault en 1 recon? Ga dan voor support. Mekaar complimenteren!
Complementeren bedoel je :P
Al wordt elkaar complimenteren ook gewaardeerd hoor ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:05:
[...]

Complementeren bedoel je :P
Al wordt elkaar complimenteren ook gewaardeerd hoor ;)
Zit je wel in het goede topic? Volgens mij moet je naar de Battlefield V topic. * mompelt iets over grammar nazi :+ *

Maar inderdaad. Bedoelde complementeren. Zat via de mobiel te tikken toen :+

• Easymongo
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 10-07 11:11
^^
Mm.
Zal mij benieuwen bij BFV.
Ik startte net een potje War pigeons, wordt gekilled door een of andere gast met een knoert van een swastika als embleem.
Was er meteen klaar mee. De eikel gerapporteerd en nog een tijdje gekeken vanuit het spawn screen. Hij had een trits kills, dus zo'n beetje iedereen van ons team kreeg die nazi-shit in zijn smoel, als insult op injury.
Begrijp dus echt niet dat xbox geen image herkenning gebruikt. Hoe simpel kan het zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Easymongo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:20:
^^
Mm.
Ik startte net een potje War pigeons, wordt gekilled door een of andere gast met een knoert van een swastika als embleem.
Was er meteen klaar mee. De eikel gerapporteerd en nog een tijdje gekeken vanuit het spawn screen. Hij had een trits kills, dus zo'n beetje iedereen van ons team kreeg die nazi-shit in zijn smoel, als insult op injury.
Begrijp dus echt niet dat xbox geen image herkenning gebruikt. Hoe simpel kan het zijn.
Ja dat soort dingen zie ik wel vaker voorbij komen. Een Swastika is trouwens van origine een heilig symbool voor bijv. Hindus of Buddisten. Een Swastika met de rechte lijnen is dan dat symbool. Een Swastika welke in een hoek staan is dan het symbool voor het Nazism.

Maar dan nog zou ik geeneens de moeite nemen om het te rapporteren. Ene kant door het feit dat ik me totaal niet 'aangevallen' voel erdoor en aan de andere kant omdat ik simpelweg te lui en/of geen zin heb om het te rapporteren.

Als ze nou zouden cheaten, als dat überhaupt zou kunnen op de console, dan is het een ander verhaal.

Speaking of which.... Kun je eigenlijk wel cheaten op de XB1 of PS4? Afgezien van modded controllers welke ik voorbij heb zien komen waarmee je bijv. automatisch spot, geen recoil ervaart of pistool bijv. op machinegeweer snelheid kunt leegschieten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Easymongo
quote:
Reefun schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:01:
Maar dan nog zou ik geeneens de moeite nemen om het te rapporteren.
Het is heel simpel. Ik speel niet met neonazi's of dombo's die een essentieel stuk geschiedenis niet kennen, op het gevaarlijke af. Dus rapporteren en quitten. Adviseer ik echt iedereen met klem.
Misschien ben ik hiervoor te weinig gamer, het zij maar zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:41
Goeie vraag Reefun. Heb al een paar keer een bericht gehad waarin ik uit werd gemaakt voor een fucking cheater. Heb nog terug gestuurd, why? maar heb nog nooit een berichtje terug gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-07 22:31

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

quote:
Easymongo schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 14:20:
^^
Mm.
Is dat een emblem in BF? Of als picture van zijn xbox live profiel. Dat is wel een verschil.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Easymongo
^^ Zijn xbox profiel toont het hoofd van een kerel. Embleem in BF dus. Misschien heb ik het aan het verkeerde adres gerapporteerd, nu je het zegt...

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Easymongo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:03:
[...]

Het is heel simpel. Ik speel niet met neonazi's of dombo's die een essentieel stuk geschiedenis niet kennen, op het gevaarlijke af. Dus rapporteren en quitten. Adviseer ik echt iedereen met klem.
Misschien ben ik hiervoor te weinig gamer, het zij maar zo.
Dan kun je net zo goed helemaal niet gaan spelen ;) Kijk, Ik snap best dat het je hoog kan zitten. Als mensen een essentieel stukje geschiedenis niet kennen of het zelfs te kakken zet dan snap ik dat je erdoor geïrriteerd kan raken. Maar om daardoor uit een game te gaan vind ik zelf te ver gaan. Je kunt die spelers toch niet correct erop aanspreken en mocht je dat doen interesseert het ze toch niet. De wereld zit vol met zulke domme figuren helaas. Maar goed, hé, als jij er beter door voelt moet je het gewoon doen natuurlijk!
quote:
Swizzler24 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 19:21:
Goeie vraag Reefun. Heb al een paar keer een bericht gehad waarin ik uit werd gemaakt voor een fucking cheater. Heb nog terug gestuurd, why? maar heb nog nooit een berichtje terug gekregen.
Ja maar jij bent dan ook een dikke cheater met je flamethrower :+ ;)

Heb zelf ook meerdere malen berichten gekregen dat ik zou cheaten en dat ik gerapporteerd zou gaan worden. Wat ook daadwerkelijk is gebeurd in een aantal gevallen (dat kun je terug zien op je XB profiel. Check ook deze link : Reputation XB ).

Ik ben in de afgelopen maanden al 9x gerapporteerd voor cheater :+ :

Unsporting komt waarschijnlijk door mijn overtollige t-baggen. Ik t-bag erop los :D

En messaging snap ik dan niet. Want ik reageer altijd gewoon 'normaal' op berichten (of ik nu wordt uitgescholden of niet). Maar goed, mensen raken snel over verhit als ze denken dat je cheat of als je ze voor de tichste keer kapot heb geschoten met een vliegtuig :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Swizzler24
Hahahaha once a cheater always a cheater. Heb net je link bekeken en ik ben tot nu 40 x gerapporteerd 😅

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Swizzler24 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:29:
Hahahaha once a cheater always a cheater. Heb net je link bekeken en ik ben tot nu 40 x gerapporteerd 😅
40x? :D :D

En ik was al trots op mijn 9x :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
1x unsporting gekregen in de afgelopen 6 maanden. Ben dus een hele nette speler :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Swizzler24
Was zelf verrast toen ik het vanmorgen zag. Ik vat het op als 40 complimenten 😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Easymongo
quote:
Reefun schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:24:
Unsporting komt waarschijnlijk door mijn overtollige t-baggen. Ik t-bag erop los :D
T-baggen in een vliegtuig?
Het vliegtuig t-bagt?
:+
Meer mensen op PS4 die een freeze hebben op 'Personalizing the experience for you? En met geen mogelijkheid dat t spel opstart? :/

Edit: Oplossing - Bij accountmanagement van je PS4, 'Restore Licenses :) (Was vanmiddag updateje dacht ik)

poor Leno wijzigde deze reactie 30-05-2018 21:56 (29%)

quote:
Easymongo schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:41:
[...]

T-baggen in een vliegtuig?
Het vliegtuig t-bagt?
:+
Ja.... Die feature mis ik dus. Ik hoop echt dat dat in BFV wel kan, want iemand vanuit een vliegtuig kunnen t-baggen want nu is het literally unplayable :( :+

Ik ben wel 1x eruit gesprongen om iemand te t-baggen nadat ik hem te grazen had genomen met een vliegtuig. Maar dat was toch op het einde van het potje :D

Enige wat je echt kunt doen is even "Hallo" zeggen met een vliegtuig. Lees ; Even je vleugels naar links en naar rechts "zwaaien" :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Easymongo
Sorry, ik krijg op dit forum geen beeld gelinkt. Dan maar even zo:

https://www.dropbox.com/s...ield1_2018-05-30.jpg?dl=0

Sinds de BFV aankondiging lijkt er meer leven te zijn op de BF1 servers. Er zijn ook opeens veel rented servers die populaire maps aanbieden en soms speciale game settings. Wachtrijen van 6 geen uitzondering. Nu er nog maar even van profiteren zolang het kan.

Easymongo wijzigde deze reactie 01-06-2018 10:06 (13%)

Acties:
  • +3Henk 'm!
Gister avond hands down mijn beste BF moment ooit gehad :D

Vroeg nota bene nog om sprituele hulp dmv de command rose en "Need backup" "Follow me" en Cabber deed leuk mee :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:23
Hoe is de game op de PS4? Heb bij launch de PC variant gehaald maar heb maar gespeeld tot mappack 1. Zie dat de game nu voordelig geprijsd is voor de PS4, vandaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
kwdtje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:04:
Hoe is de game op de PS4? Heb bij launch de PC variant gehaald maar heb maar gespeeld tot mappack 1. Zie dat de game nu voordelig geprijsd is voor de PS4, vandaar.
Goed, wordt daar het meeste gespeeld van alle platformen. Ook niet vaak problemen met lege servers/modes oid. (Joinen is een ander verhaal ;) )

Maar de extra content die er bij is gekomen is heel veel :)

poor Leno wijzigde deze reactie 10-06-2018 13:40 (7%)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:04
quote:
kwdtje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:04:
Het is nog behoorlijk druk op de PS4 ook in de DLC maps. Hier gisteren weer begonnen na bijna meer dan een jaar niet gespeeld te hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:23
quote:
Jumpman schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:02:
[...]

Het is nog behoorlijk druk op de PS4 ook in de DLC maps. Hier gisteren weer begonnen na bijna meer dan een jaar niet gespeeld te hebben.
Fijn, zojuist aangeschaft! Had hiervoor even BO3 geprobeerd ( was gratis ), maar daar ben ik na 3 potjes alweer op afgeknapt. Wat een armoe.
quote:
kwdtje schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:08:
[...]

Fijn, zojuist aangeschaft! Had hiervoor even BO3 geprobeerd ( was gratis ), maar daar ben ik na 3 potjes alweer op afgeknapt. Wat een armoe.
Welke CoD dan ook is niet te vergelijken met Battlefield.

CoD is nog altijd een straight-up "arcade" shooter. Snel en met minimale taktiek erin verwerkt. Kán best leuk zijn zo nu en dan (zeker CoD 4 / MW2) hoor. Maar persoonlijk verveeld het best snel.

Battlefield aan de andere kant... Grote mappen, 64 spelers, voertuigen welke je kunt gebruiken zonder score/killstreak, destructie, daadwerkelijke teamplay etc. etc.

Om nog maar te zwijgen hoeveel de BF series vooruit loopt op CoD qua graphics en geluid. Toevallig vorig jaar CoD WWII aangeschaft (miskoop van het jaar afgezien van de zombie modus...) en toen viel me pas op hoe tenenkrommend slecht de graphics eigenlijk wel niet zijn.

Zelfs met een XB1X Enhanced patch ziet CoD WWII er vele malen slechter uit dan BF1. Om nog maar te zwijgen over BFV!

Op Reddit lees ik ook steeds meer mensen welke overstappen van CoD naar BF en dat is alleen maar positief. Wellicht dat de sales van BFV eindelijk de sales van CoD dit jaar gaan overtreffen. Het gaat spannend worden gezien ze beiden binnen een week van mekaar uit komen.

• Jumpman
Het is weer drama met de EA servers.

• Swizzler24
Wordt al de hele week standaard gekicked. Lost connection. Echt frustrerend.

• 377973
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online
En dan ben je net lekker aan het gamen zetten ze de rook generator aan en 5 minuten later lost connection :/
Gelukkig deed Overwatch het wel :P
Nergens last van gehad deze week? Maar gister avond had ik bijna niet gespeeld toevallig :)

• Jumpman
quote:
Reefun schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:21:
Nergens last van gehad deze week? Maar gister avond had ik bijna niet gespeeld toevallig :)
Hier gisteravond alleen last gehad, daarna lagen de servers er de hele avond uit. Althans ik zag zelden Tweakers van het Platoon online (of heel kort).

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
De nieuwste Masterman Easter Egg is vannacht, na de update gister, al opgelost. Je krijgt er twee nieuwe dogtags voor (achterzijde deze keer) en een revolver.

De dogtags zijn makkelijk op te halen, je hebt ze nodig voor de revolver. Die revolver haal je in een doolhof waar je op tijd doorheen moet.In het doolhog, waar je de 'Peacekeeper' revolver oppakt, liggen planken die de naam SIMPSON spellen, een referentie naar de Eastereggs van BF4...
quote:
Somme
- between E and B flags, a half buried electrical thingy has been discovered with 5 interactables
- interpreting the "light on" as dot, "light off" as dash, enter: ----- -.... ..--- --...
- hit the top button to confirm each "letter"
- on A flag, limpet the attic near the chimney. on top of the chimney, there will be an interactable. hit it.
- back to the machine: enter: ----- ...-- ..--- ..--- ..--- .---- .---- -----
--> dogtag "angel sighting"

Caporetto
- there are some angel statues: from right to left:
- Destroy statue #1 left wing
- Destroy statue #2 head
- Destroy statue #3 completely
- Destroy statue #4 upper torso
- Statue #5 has a button behind it
--> dogtag "belly of the beast"

Passchendaele
- (E flag, under wooden bridge) is a tunnel with a "Munitionslager" sign. you need to smash that sign.
- two interactables appear, enter LLR RL RLR RL RRR LRR LR RLLL LRLL L to open the tunnel
- what follows is a room with four trapdoors as "exits" to choose, after that,you drop into a new room.
- gas spawns and will eventually kill you
Verwacht dat Jackfrags vandaag een video post met uitleg

FT-17 FTW!

quote:
Jeroenimoes schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 07:11:
De nieuwste Masterman Easter Egg is vannacht, na de update gister, al opgelost. Je krijgt er twee nieuwe dogtags voor (achterzijde deze keer) en een revolver.

De dogtags zijn makkelijk op te halen, je hebt ze nodig voor de revolver. Die revolver haal je in een doolhof waar je op tijd doorheen moet.In het doolhog, waar je de 'Peacekeeper' revolver oppakt, liggen planken die de naam SIMPSON spellen, een referentie naar de Eastereggs van BF4...

[...]

Verwacht dat Jackfrags vandaag een video post met uitleg
Hhm. Dát is dan weer wel interessant. Dogtags interesseren me helemaal niets. Maar die revolver ziet er wel nice uit! Ben benieuwd naar de uitleg en wellicht van het weekend maar eens proberen voor mekaar te krijgen :)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Men is nog aan het uitzoeken welke dogtags je moet hebben, of niet.

Animaties van de Peacekeeper zijn erg gaaf:
YouTube: PeaceKeeper Animations

Laatste stap:

Geronimous wijzigde deze reactie 28-06-2018 11:06 (14%)

FT-17 FTW!

• Jumpman
Update 1.24 is aardig met 5,5GB voor een Easter Egg en wat Battlefield V promotie materiaal.

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Jumpman schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:12:
Update 1.24 is aardig met 5,5GB voor een Easter Egg en wat Battlefield V promotie materiaal.
Uhm, en Shock Operation gamemode voor veel maps?

Naja, nog ff de Easter Egg; hij is helemaal bekend!

quote:
+ Passchendaele +
Traverse a deadly underground Labyrinth.

> Equip 'Belly' tag, ANY 1 of the 3 EE tags (Beginning, Conflict, or Omen), and Escalation skin as Support

(Je moet dus op zijn minst 1 andere dogtag en de Escalation skin al hebben gehaald uit de voorgaande eastereggs ;) )

> Locate entrance under wooden trench bridge at 'E' flag, north-east of map

> Destroy wooden munitions sign, use the 2 switches to input 'unknowable' in morse code (left = dot, right = dash), timing doesn't matter.

LLR RL RLR RL RRR LRR LR RLLL LRLL L

> Enter and use switch

> Using minimap directions, enter the tunnels in this order, moving as quickly as possible, and waiting until you regenerate full health before pressing switch.

W E S W E W W N S W N W S W S
(found by repurposing The Room's arrow clues)

> If done correctly, you will find the Peacekeeper pistol, which has unique animations, a service star 'An Awakening' dog tag (100 kills), and codex entry (10 kills)

En met 100 kills met de Peacekeeper krijg je deze zwarte dogtag:

FT-17 FTW!

• Racer89
Wat een werk voor een revolver haha.
In BF4 vond ik het wel leuk om achter dat soort dingen aan te gaan, in BF1 absoluut niet.
Merk dat ik het tijd vind worden voor een nieuwe; heb nu ruim 120 uur BF1 gespeeld en steeds meer zaken beginnen me te irriteren:
-Bombers;
-Paarden;
-Artillery trucks waar we niet bij kunnen;
-Te veel open mappen;
-Gasgranaten;
-Incindiary granaten;
-(LMG) snipers;
-Beperkte wapens per klasse;
-Medaille systeem
-Knoppen die soms pas na 2 of 3 keer iets doen.

Het speelt lekker weg, maar de game valt voor mij in vergelijking met BFBC2, BF3 en BF4 toch tegen.
Laat BF V maar snel komen, die ziet er een stuk interessanter uit imo :)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 29-06-2018 13:04 (3%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• MRE-Inc
Ik sla deze easter egg ook over. Geen zin meer in.

Gisteren en eergisteren wel even wat Shock Operations gespeeld. Op Prise de Tahure en die Russische sneeuwmap met die hoge bomen.....

Echt Dice weet het weer goed te verkloten. Op die Russische map krijg je dus 2x een fighter plane als attacker. Daar heb je dus helemaal niks aan. Door die hoge bomen, moet je de trench darts veel te hoog al droppen. Als verdediger krijg je ergens 1 AA Gun. Gisteren hing onze zeppelin gewoon de hele tijd boven de map kills te maken (zonder een vlag te cappen) en was dus nauwelijks door de verdedigers kapot te krijgen.

quote:
Jeroenimoes schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:14:
[...]

Uhm, en Shock Operation gamemode voor veel maps?

Naja, nog ff de Easter Egg; hij is helemaal bekend!

[video]

[...]

[afbeelding]

En met 100 kills met de Peacekeeper krijg je deze zwarte dogtag:

[afbeelding]
Ppff. Teveel werk hoor. Dikke vinger met die revolver :D

Vanavond maar eens die nieuwe Operations proberen d:)b En als dat geen zak aan is ga ik weer terug naar de 200% Tickets Conquest servers :+

Reefun wijzigde deze reactie 29-06-2018 13:04 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Schock Operations is wel leuk, alleen hebben ze er de verkeerde mappen voor uitgekozen ;)

quote:
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:06:
Schock Operations is wel leuk, alleen hebben ze er de verkeerde mappen voor uitgekozen ;)
Die mappen heb ik sowiesow amper gespeeld omdat ze eerst enkel via Conquest te spelen zijn. En Conquest vind ik over het algemeen geen reet aan.

De laatste tijd wel wat meer, maar dan liefst met 200% tickets + 50% vehicle/soldier respawn tijd erbij. Dan vind ik het dan wel weer leuk. Maar dan wel een map mét vliegtuigen uiteraard. Gewoon dik een uur één potje. Mijn doel is nog steeds 100 vehicles in 1 ronde kapot krijgen :+ Max welke ik nu nog heb gehaald is 60 maar toen was ik ook veel tijd kwijt om die 100SS fighter planes af te schudden/kapot te krijgen.

Maar goed. Als ik MRE zo lees met fighter planes (WHÛT?) dan heb ik zo het vermoeden dat ik het alsnog links ga laten liggen inderdaad :+

• MRE-Inc
quote:
Reefun schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:14:
[...]

Die mappen heb ik sowiesow amper gespeeld omdat ze eerst enkel via Conquest te spelen zijn. En Conquest vind ik over het algemeen geen reet aan.

De laatste tijd wel wat meer, maar dan liefst met 200% tickets + 50% vehicle/soldier respawn tijd erbij. Dan vind ik het dan wel weer leuk. Maar dan wel een map mét vliegtuigen uiteraard. Gewoon dik een uur één potje. Mijn doel is nog steeds 100 vehicles in 1 ronde kapot krijgen :+ Max welke ik nu nog heb gehaald is 60 maar toen was ik ook veel tijd kwijt om die 100SS fighter planes af te schudden/kapot te krijgen.

Maar goed. Als ik MRE zo lees met fighter planes (WHÛT?) dan heb ik zo het vermoeden dat ik het alsnog links ga laten liggen inderdaad :+
Die 100SS fighter planes pilots |:( Echt driedubbele achterwaartse tegenovergestelde upsidedown kurkentrekker op low/full speed en ze raken je nog..... Irritante gasten.

Ja je leest het goed op Lupkow Pass heb je als aanvallende partij alleen maar fighters ipv attack planes. Daar heb je dus geen zak aan. Ja je kunt continu rondjes vliegen (ook door gebrek aan AA) en spot flares droppen en zo af en toe wat trench darts en hopen dat je niet tegen een boom vliegt, maar daarmee houdt het op als piloot zijnde. Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk nooit in fighter planes vlieg op normale mappen buiten de air assault mappen om, dus het kan ook wel een beetje gebrek aan skills zijn aan mijn kant.

Die 200% Sinai met 50% spawn tijd was op zich best leuk ware het niet dat toen ik de pot in kwam iedereen in een fighter plane zat :| Ga die ook maar wat vaker spelen.....

quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:22:
[...]

Die 100SS fighter planes pilots |:( Echt driedubbele achterwaartse tegenovergestelde upsidedown kurkentrekker op low/full speed en ze raken je nog..... Irritante gasten.
Ja, Probleem is als ze zoveel met de fighter planes hebben gewerkt ze hem helemaal door hebben. Op die server heb ik voor het eerst pas echt moeite gehad met vijandige fighter piloten. Maar dat waren enkel de 100SS fighter plane piloten....
quote:
Ja je leest het goed op Lupkow Pass heb je als aanvallende partij alleen maar fighters ipv attack planes. Daar heb je dus geen zak aan. Ja je kunt continu rondjes vliegen (ook door gebrek aan AA) en spot flares droppen en zo af en toe wat trench darts en hopen dat je niet tegen een boom vliegt, maar daarmee houdt het op als piloot zijnde. Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk nooit in fighter planes vlieg op normale mappen buiten de air assault mappen om, dus het kan ook wel een beetje gebrek aan skills zijn aan mijn kant.
Dafuq. Dat is echt krom inderdaad. Je kunt wel infantry raken met de fighter plane, maar echt zinvol is het niet daar je maar kunt focusen op 1 tegelijkertijd (of het geluk hebben dat er meerdere op 1 plek zitten).
quote:
Die 200% Sinai met 50% spawn tijd was op zich best leuk ware het niet dat toen ik de pot in kwam iedereen in een fighter plane zat :| Ga die ook maar wat vaker spelen.....
Het enige wat je dan kan doen als je per se wilt vliegen ; Fighter plane met incendiary rounds. De Incendiary rounds zijn onwijs OP. Vergeet alleen niet om te proberen kogel per kogel te schieten. 1 kogel is genoeg om de motor uit te schakelen of een vleugel stuk te krijgen. Plus je krijgt een speedboost waarbij je gemakkelijker uit die "continu in een cirkel" draaiende beweging te kunnen komen. Als laatste kun je jezelf express laten stallen (recht naar boven gaan, kijk naar achter om te checken of je nog gevolgt wordt), zodra je motor begint tegen te stribbelen, speed boost aan en je jezelf achter de ander werken.

In die Sinai only 200% Tickets 50% Vehicle respawn speel ik nu vaker met fighter omdat het merendeel dat ook doet. Tegen echt goede fighter pilots begin je bijna niets tegen als attack plane, tenzij je een goede gunner continu ben je hebt natuurlijk.

• Easymongo
^^ Als jullie nu lekker elders kills farmen vanuit je tuigje, dan speel ik lekker Shock Operations, want dat bevalt best. Overigens vandaag al 2x door die nieuwe Colt, Peacekeeper of hoe heet dat ding, gekilld. En nog een ander nieuw support wapen gezien, een Burton LMR trench. Gast had er al 100 kills mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
De belachelijke eis van 5,5 miljoen punten voor level 141 is overigens teruggedraaid: Ik merkte het omdat ik opeens level 141 ben terwijl ik no way in de buurt zat!
quote:
Racer89 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:14:
Wat een werk voor een revolver haha.
quote:
Easymongo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:
^^ Als jullie nu lekker elders kills farmen vanuit je tuigje, dan speel ik lekker Shock Operations, want dat bevalt best. Overigens vandaag al 2x door die nieuwe Colt, Peacekeeper of hoe heet dat ding, gekilld. En nog een ander nieuw support wapen gezien, een Burton LMR trench. Gast had er al 100 kills mee.
Werd er gister ook veel mee gekilled. Zal wel weer lekker OP zijn :)

Kill maken met de Peacekeeper gaat nog lastig, reload is erg traag en de hipfire is erg inaccuraat. Doet dan wel weer 60 damage, dus als iemand al beetje is gehit is het een one-bullet kill...

Geronimous wijzigde deze reactie 30-06-2018 12:42 (44%)

FT-17 FTW!

• Swizzler24
De burton lmr is een beest.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Jep! Op mid-long range is hij echt zwaar ruk vanwege het missen van een Bipod. Enige grote nadeel is de enorme recoil van dat ding. ADS heeft zelfs bijna geen nut op deze manier. Maar het is een ideaal wapen voor CQB situaties :) Het is beetje een Automatico idee wat dat betreft.

Maar het feit dat je ook incendiary rounds mee krijgt maakt het nu mijn "go-to" wapen zodra er veel vliegtuigen in het spel komen. Letterlijk bij mijn eerste schot met incendiary rounds ever met dit ding kreeg ik meteen "engine disabled". Vleugels gaan zo ook kapot met 1 wel gemikte kogel. Eigenlijk best OP als ik erover na denk.

Maar zo te merken zijn meerdere mensen erachter gekomen. Want als je nu lekker gaat in een vliegtuig zie je inene allemaal incendiary rounds om je heen vliegen :+
quote:
Easymongo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:
In Shock Operations kun je anders nog prima vliegen hoor :+ Maar goed. Dan enkel Giants Shadow. Rest heeft geen vliegtuigen afgezien van Lupkow Pass. Maar dan krijg je als verdediger dan enkel attack plane/fighter en als aanvaller enkel fighter plane zoals MRE al aangaf. Erg aparte keuze maar vooruit dan maar.

Shock Operations vind ik ansich nog wel wat hebben. Ik snap alleen echt niet waarom mappen zoals Somme en Giants Shadow niet met 64 spelers kunnen. Zou prima kunnen. Maar goed. DICE spoort wat sommige dingen betreft niet 8)7

Reefun wijzigde deze reactie 02-07-2018 08:03 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Easymongo
Shock Operations is hit & miss qua spelplezier. Ik heb nu tig potjes Giants gehad waarbij de attackers vastliepen. Als je de eerste wave niet verzilvert met minimaal 1 vlag, stop dan maar. Het open veld tussen spawn en vlaggen is nauwelijks over te steken. Als de pilots alleen maar fighter vliegen en cavalry niet afstapt, zijn er geen alternatieve spawnmogelijkheden. Ook bij spawnen op een veroverde vlag blijkt vaak dat je honderden meters terug op de heuvel wordt gezet, moet je weer dat open veld over. Ik ben een paar keer flink boos geweest alvorens te quitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Swizzler24
Shock operations is niet echt bijzonder nee. Het is een sniper fest op lukow pass. En bij giant shadow als je in een team zit wat niet die heuvel af wilt dan ben je kansloos.

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik mis alle echt vertrouwde map[en waar Operations small al in zat... snap niet waarom ze die niet gewoon hebben teruggebracht.

Wel mooi, mooi, moooi, moooooi:

https://www.reddit.com/r/.../?st=jj6pivf7&sh=f95b6a97

:) :) :) :)

FT-17 FTW!

quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 07:55:
Ik mis alle echt vertrouwde map[en waar Operations small al in zat... snap niet waarom ze die niet gewoon hebben teruggebracht.

Wel mooi, mooi, moooi, moooooi:

https://www.reddit.com/r/.../?st=jj6pivf7&sh=f95b6a97

:) :) :) :)
Ja die posts had ik ook al voorbij zien komen :D :D :D

Gisteren 2x geprobeerd. Alleen beide keren had ik gewoon een arty truck met situational awareness. Die begonnen meteen naar achter te rijden en zo nee te "schudden" met hun LMG :(

Maar heb al een assault class met mijnen en dynamiet klaar staan ervoor. Hopelijk kom ik ooit in een server waar een arty truck xx-0 staat en alleen maar achterin zit te campen :+
Waar komt jullie haat voor artillery trucks vandaan dan? Sommige mensen hebben gewoon niet de skills om in de chaos hun weg te vinden en varen beter bij rustige actie. Je kunt als artillery truck de actie veel beter controleren en effectief zijn.

Ik kwam ook altijd wel een arty-truck tegen die weinig aan het doen was, maar je moet niet vergeten: die heeft spots en intel nodig om effectief te zijn. Spot je niks, dan kun je het wel op hem afgeven, maar is het de schuld van het team imo. Idem met de effectiviteit van vliegtuigen. Spot je de andere vliegtuigen en voertuigen op de map, dan kan hij zijn ding doen. Idem met de rest van je squad als squadleader. Geef je objectives, dan is de kans groter dat mensen zich daarheen bewegen (want extra punten).

En tuurlijk is het geen 100% zekerheid, maar ik vind het altijd makkelijk om mensen weg te zetten als je zelf niet de moeite neemt om effectief te zijn voor je team. Spotten is daarbij gewoon erg belangrijk en doe ik dus ook enorm veel. Haal er minimaal 5% van mn punten per match mee binnen (anderen die dus mijn spot afmaken). En je hoort me wel eens over snipers klagen, maar dan ben ik ze dus wel aan het spotten geweest alleen schieten onze snipers ze dus niet af

Martinspire wijzigde deze reactie 04-07-2018 10:54 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Martinspire schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:53:
Waar komt jullie haat voor artillery trucks vandaan dan?
Omdat die in Grand Operations 9 van de 10 keer in zijn eigen spawn of in de vorige sector blijft staan (waar je als defender dus niet kunt komen) om vanuit daar de hele pot artillerie- en/of gasgranaten af te vuren op de objectives. Niet zelden dat ik zo'n truck scores van 40-0 of zelfs het dubbele zie halen.
Had Dice het zo gedaan dat de artillery truck enkel kan vuren vanuit de sector waar op dat moment in gevochten wordt dan had ik er veel minder problemen mee. Nu is het gewoon een noob-truck all the way waar je als defender niks tegen kunt doen.

quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:01:
[...]

Omdat die in Grand Operations 9 van de 10 keer in zijn eigen spawn of in de vorige sector blijft staan (waar je als defender dus niet kunt komen) om vanuit daar de hele pot artillerie en/of gasgranaten af te vuren op de objectives. Niet zelden dat ik zo'n truck scores van 40-0 of zelfs het dubbele zie halen.
Had Dice het zo gedaan dat de artillery truck enkel kan vuren vanuit de sector waar op dat moment in gevochten wordt dan had ik er veel minder problemen mee. Nu is het gewoon een noob-truck all the way waar je als defender niks tegen kunt doen.
Het maakt het lastig, maar niet onmogelijk imo. Je moet knap staan wil ik je niet met anti-tank granaten, mortars of rocket gun kunnen raken. Of een tank en vliegtuig als het echt moet (desnoods kamikaze). Het is voor mij niet anders dan dat de tegenstander met trein, blimp of boot kan vechten. En ja, je bent waarschijnlijk niet meteen succesvol, maar het is niet alsof je als team kansloos bent. Bovendien missen ze dan weer een normale tank waardoor je je beter kunt ingraven

Martinspire wijzigde deze reactie 04-07-2018 11:12 (8%)

quote:
Waar komt jullie haat voor artillery trucks vandaan dan? Sommige mensen hebben gewoon niet de skills om in de chaos hun weg te vinden en varen beter bij rustige actie. Je kunt als artillery truck de actie veel beter controleren en effectief zijn.

Ik kwam ook altijd wel een arty-truck tegen die weinig aan het doen was, maar je moet niet vergeten: die heeft spots en intel nodig om effectief te zijn. Spot je niks, dan kun je het wel op hem afgeven, maar is het de schuld van het team imo. Idem met de effectiviteit van vliegtuigen. Spot je de andere vliegtuigen en voertuigen op de map, dan kan hij zijn ding doen. Idem met de rest van je squad als squadleader. Geef je objectives, dan is de kans groter dat mensen zich daarheen bewegen (want extra punten).

En tuurlijk is het geen 100% zekerheid, maar ik vind het altijd makkelijk om mensen weg te zetten als je zelf niet de moeite neemt om effectief te zijn voor je team. Spotten is daarbij gewoon erg belangrijk en doe ik dus ook enorm veel. Haal er minimaal 5% van mn punten per match mee binnen (anderen die dus mijn spot afmaken). En je hoort me wel eens over snipers klagen, maar dan ben ik ze dus wel aan het spotten geweest alleen schieten onze snipers ze dus niet af
Eerlijk? Ik heb niet zoveel haat tegen de trucks (of het nu mortar/artil of AA is). Ik wil gewoon minimaal 1x iemand op deze manier zieken. Waarom weet ik niet. Normaliter ben ik vrij aardig/mee gaand/etc. in games. Maar soms wil je gewoon express trollen :+

Ja, Sommige trucks zijn vervelend doordat ze continu achterin zitten en ja je kunt best een potje daardoor verliezen omdat je geen voertuig beschikbaar hebt waarin team genoten kunnen spawnen. Maar echt wakker lig ik er niet van eigenlijk.

Anderzijds lig ik er ook niet echt wakker van of ik nu een potje win of verlies. Tuurlijk kán het frustrerend zijn om pot na pot te verliezen. Maar het is mij om het even. Ik weet van mezelf dat ik m'n best doe in de rol die ik op dat moment speel. Meer dan dat kan ik ook niet doen.

• Swizzler24
Talking lika a real soldier Reefun. Lol.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Easymongo
quote:
Waar komt jullie haat voor artillery trucks vandaan dan?
Nou, doe ik ook een duit in het zakje.
Als je als aanvallers twee pantser-opties hebt en die worden gebruikt door twee ego sufkoppen die achterin blijven hangen met artytrucks, dan kun je het eigenlijk al wel vergeten. Ze schrapen wat kills bij elkaar maar tactisch voordeel is er niet. Andere tanks komen niet meer beschikbaar waarmee een goede tanker net dat ene duwtje zou kunnen geven.
Wat Reefun zegt dus. Maar met dat verschil dat ik best wil verliezen maar alleen als er tenminste een robbertje gevochten is. Voor een potje patience zet ik mn xbox niet aan.

Easymongo wijzigde deze reactie 06-07-2018 08:40 (13%)

• DeWaanzin

DeWaanzin

Gisteren na 2 weken vakantie een paar potjes Operations proberen te spelen.
Iedere keer na een gewonnen pot bleef BF1 hangen en ging niet door naar het tweede gedeelte van de Operation.
Iemand hier ook last van op Xbox?

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
DeWaanzin schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:41:
Gisteren na 2 weken vakantie een paar potjes Operations proberen te spelen.
Iedere keer na een gewonnen pot bleef BF1 hangen en ging niet door naar het tweede gedeelte van de Operation.
Iemand hier ook last van op Xbox?
Ja. Maar ik heb het dan als ik dan van de ene Operations andere ga. Dus stel voor je hebt Fao Fortress -> Suez -> Sinai Desert. Dat gaat dan goed, maar zodra hij naar de andere Operations map (Monte Grappa dan als het goed is) dan loopt hij nu regelmatig 'vast' inderdaad. Heel irritant.

Ik zag al iets voorbij komen op Reddit dat het al meerdere malen is gemeld. Dus nu is het maar afwachten op DICE er ook wat mee gaat doen.
quote:
Easymongo schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:37:
[...]

Nou, doe ik ook een duit in het zakje.
Als je als aanvallers twee pantser-opties hebt en die worden gebruikt door twee ego sufkoppen die achterin blijven hangen met artytrucks, dan kun je het eigenlijk al wel vergeten. Ze schrapen wat kills bij elkaar maar tactisch voordeel is er niet. Andere tanks komen niet meer beschikbaar waarmee een goede tanker net dat ene duwtje zou kunnen geven.
Wat Reefun zegt dus. Maar met dat verschil dat ik best wil verliezen maar alleen als er tenminste een robbertje gevochten is. Voor een potje patience zet ik mn xbox niet aan.
Maar dan heb je het vooral tegen mensen die niets toevoegen en daarbij resources in beslag nemen. Maakt niet uit of die dan in een tank zit, een artillery truck, een vliegtuig of anti-air. Het gebeurt vaker bij arti-trucks, dat heb ik inderdaad de laatste tijd wat vaker gezien. Maar het is niet exclusief voor die kit.

Ik zie ook zat snipers geen reet uitvoeren. Gister voor de gein eens wat sniper-challenges gedaan (en natuurlijk gewoon meteen gehaald). 1 of andere Gewehr 98 sniper challenge. Het resultaat? 2 potten bovenaan met een hele behoorlijke K/D maar ook veel score erbij. Gewoon de spot-flairs op de objectives pleuren. Verder bij 1 pot operations (dat ze vanuit dat bos de stad in komen) 1 hele flank gecovered en met flairs de rest geholpen. (Kreeg ook een ammobox van een teammate die daardoor ook aardig wat binnen heeft geharkt). Maar hun hele rechtse flank (mijn linkse) konden ze niet gebruiken omdat ik die blokkeerde. Super effectief. Uiteindelijk de eerste ronde met 18-3 geëindigd op de tweede plek van het team. Daarna kregen ze elites en moesten we op een paar tickets te gaan opgeven. Krijg je die kerk in het midden en de twee heuvels aan de zijkant. Goed opgesteld en me vooral bezig gehouden met snipers en spotten. De punten vlogen me om de oren. Hele match ook weinig problemen meer gehad met snipers. Helaas braken ze wel door en uiteindelijk de match ook wel verloren, maar met 45-12 vond ik het best prima gaan (en eerste van het team weer). Maar ik zag dus zichtbaar het aantal snipers afnemen en dat is toch wel een compliment. Net als dat ik vaak meer medics zie als ik begin te reviven. Laatst potje met 45 revives en dat heeft dan toch wel veel effect.

Kortom, elke kit kan erg effectief zijn. En natuurlijk is niet elke pot even goed te winnen, maar je kunt niet stellen dat het verliezen alleen aan de arti-truck ligt. Dat is echt meer zaken en veelal kun je daar weinig aan doen. Maar voor bv Operations is het de zaak de tegenstander op te houden en tickets te bleeden. In principe zou je de objectives niet vast moeten hoeven houden zolang ze maar door hun aanvallen heen gaan voor je bij de laatste bent. Mede daardoor vind ik het ook een flauwe modus want als verdediger wordt je verwacht te sterven, daar een aanvaller met een goed team met amper deaths het einde kan bereiken en hoe goed je team ook is als verdediger lukt je dat niet.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

quote:
Reefun schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:35:
Ik zag al iets voorbij komen op Reddit dat het al meerdere malen is gemeld. Dus nu is het maar afwachten op DICE er ook wat mee gaat doen.
Gisteren geen last van gehad, hopelijk hebben ze het opgelost.

Hoera, na 27d 10h 15m speeltijd -> Kills: 19475, deaths: 19472, eindelijk een positieve KD.

• Easymongo
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:46:
[...]
Maar ik zag dus zichtbaar het aantal snipers afnemen en dat is toch wel een compliment. Net als dat ik vaak meer medics zie als ik begin te reviven. Laatst potje met 45 revives en dat heeft dan toch wel veel effect.
Ik zal niet zeggen dat ik een goede aim of reflexen heb, daarmee kan ik weinig invloed uitoefenen. Maar wat je zegt merk ik ook wel. Bijvoorbeeld in een aanval op een doel te duiken en als een gek iedereen in leven houden. Soms lijkt het dat dit het team vleugels kan geven zodat je een beslissende vaart erin krijgt. Hetzelfde geldt voor rook gooien en in de rook op een vlag gaan liggen. Bij de eerste vlaggen van Suez werkt dat prima. Zodra de vlag van kleur begint te verschieten duikt het team erachter aan en kun je de beslissende stap zetten om een zone te cappen. Dit effect werkt vooral in het begin van een Operations, als nog niet duidelijk is welke kant het op gaat. Ik heb zo een keer net buiten een A vlag op Prise de Tahure een tijdlang verstopt gezeten om als spawnpunt te dienen met een ammo crate en kon zo constant rook op de vlag gooien. Ik deed dat omdat er een spawntrap aan het ontstaan was. Een wanhoopsactie. Toen op een bepaald moment 4 teammembers tegelijk op mij spawnden wist ik: het is nu of nooit. Dit soort tactische keuzes maken en succes daarbij hebben vind ik de grootste voldoening geven. Als je daarmee ook nog top 5 op het scoreboard haalt is zo'n potje goud waard.

• MRE-Inc
Iemand deze al gezien op Netflix en zo ja, is het de moeite waard ? Gaat over Gallipoli

https://www.netflix.com/nl-en/title/70086000

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:47
Jammer dat het na al die jaren nog steeds zo'n instabiel spel is. Laatste tijd heb ik dat ik 9 van de 10x het eerste potje in een lege server kom en elke avond wel een keer dat het spel na een potje blijft hangen in dat zwarte scherm met dat draaiende ding rechtsboven. Enige wat dan werkt is de applicatie sluiten op opnieuw opstarten. Speel op de ps4 overigens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:18
quote:
Malt007 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:36:
Jammer dat het na al die jaren nog steeds zo'n instabiel spel is. Laatste tijd heb ik dat ik 9 van de 10x het eerste potje in een lege server kom en elke avond wel een keer dat het spel na een potje blijft hangen in dat zwarte scherm met dat draaiende ding rechtsboven. Enige wat dan werkt is de applicatie sluiten op opnieuw opstarten. Speel op de ps4 overigens.
Dit herken ik totaal niet..speel ook op PS4 maar het zwarte scherm heb ik in geen tijden gehad..

PSN id: PENo1

quote:
MRE-Inc schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:10:
Iemand deze al gezien op Netflix en zo ja, is het de moeite waard ? Gaat over Gallipoli

https://www.netflix.com/nl-en/title/70086000
Toevallig al gezien! Ook een aanrader welke nog op Netflix staat ; De documentaires "The Great War" als ik het me goed herriner. Zo is er één over de gehele eerste wereld oorlog en één van Verdun volgens mij (iets van 8 afleveringen?). Erg interessant om te zien allemaal :)
quote:
Dat probleem heb ik nu ook af en toe (XB1). To be fair, dit is pas sinds de laatste patch dat je dat draaiende ding rechts boven kan krijgen. Sommige mensen op Reddit beweren dat het door een bepaalde gun komt (M1917). Dus als je die zou gebruiken dat je dan dat zou krijgen, maar zelfs als ik een hele match in een vliegtuig zit (wat vaak voor komt :+) heb ik hetzelfde probleem.

Voor zover ik weet gaat het opgelost worden met de volgende patch ergens deze maand. Hoop het wel althans want het begint wel stront irritant te worden als je meerdere potjes achter mekaar wilt spelen.
quote:
Laatste tijd heb ik dat ik 9 van de 10x het eerste potje in een lege server kom
Server browser wel eens geprobeerd?
Quick match kun je beter links laten liggen.

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:47
quote:
dvdkiwi schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Server browser wel eens geprobeerd?
Quick match kun je beter links laten liggen.
Zal daar eens naar kijken, in het verleden stonden daar volgens mij alleen maar servers die of vol of zo goed als leeg waren als ik keek. Verder ook alleen maar hardcore of andere aanpassingen waar ik geen behoefte aan heb.

Acties:
  • +1Henk 'm!
In de server browser staan veelal volle servers inderdaad.
Maar één of enkele minuutjes in de queue is nog altijd beter dan een lege server joinen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Malt007 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:03:
[...]

Zal daar eens naar kijken, in het verleden stonden daar volgens mij alleen maar servers die of vol of zo goed als leeg waren als ik keek. Verder ook alleen maar hardcore of andere aanpassingen waar ik geen behoefte aan heb.
Je kan overal op filteren tegenwoordig :)

Van de week trouwens mijn eerste double kill gekregen in een attack plane :+ ;

Reefun wijzigde deze reactie 16-07-2018 21:37 (15%)

Pagina: 1 ... 118 119 120 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True