Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:45:
[...]de adviseur[...]
Waterpower schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:52:
[...]
Hier wil ik ook wel even op reageren, maar dit is dan het laatste wat ik hierover zeg op dit forum.
[...]
- Ik had van de adviseur meer verwacht. Misschien wel te veel.
[...]
Misschien is mijn grootste ergernis wel dat de adviseur na mijn melding over de haken nooit een keer heeft gezegd "wat vervelend ik ga kijken wat ik kan doen" maar alleen (na navraag) "we zijn er mee bezig" om vervolgens een extra bedrag te vragen. Voordat de koop rond was werd ik altijd binnen een aantal uren beantwoord, daarna wat minder snel en bij problemen zitten er een aantal dagen tussen. Dat is ook de rede, dat ik de kennis van dit forum heb aangesproken.
Uiteindelijk lijkt het allemaal opgelost te zijn, maar iets soepeler had prettig geweest.
[...]
Marcva schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:39:
[...]Mijn ervaring WAS ook wat ambivalent:.
- legplan van adviseur bleek bij mij ook niet te passen, maar door monteurs is ter plekke en alternatief bedacht en heb ik mijn best gedaan voor de de WAF ;-)
- [...]
- van de adviseur taal noch teken, ondanks cc-tjes van de discussie. Dat is dom, want hij weet dat deze set pas het begin is.
Kortom: deskundig bedrijf, goede prijs, maar communicatie kan beter. Ambivalentie is nu weg bij mij, maar ze moeten oppassen geen "panelenschuiver" te worden.
Ik vertrouw verkopers niet. Voordat ik ze geloof moet ik het zelf eerst beter weten.ApC_IcE schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:49:
Dat is ook de reden dat dit soort dingen moeten worden opgelost.
Adviseurs maken fouten. Je verwacht expertise en ieder dak is anders.
[...]
Ze lezen blijkbaar mee dus dat is al goed!
De adviseur had juist even moeten reageren vind ik. Dat is toch het gezicht wat bekend is bij je.
Zijn verlies
Als bedrijven (in het algemeen) anticiperen op dit soort wantrouwen tegen verkopers door de verkopers adviseur te noemen scheppen ze extra verwachtingen die ze wel moeten waar maken natuurlijk.
PClop schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:24:
Gaan we nu weer over tot de orde van de dag?
![]()
Zonnepanelen e.d.
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.