Oeps, toch niet zo'n goed doordacht plan dus

. Bij mijn vorige auto's was het meestal geen probleem als ik over de grens heen ging, maar dit was nog bij mijn oude werkgever en toen heeft de wagenparkbeheerder alles geregeld. Al waren ze op zijn zachts gezegd nog amused toen de versnellingsbak van mijn 307 SW kapot ging 35.000 km boven de 150.000 km (inleverstand bij mijn oude werkgever)
Daar heb je gelijk in, maar ik was in de veronderstelling dat ik gewoon in mijn oude auto mocht blijven rijden totdat de nieuwe er was. Daar blijkt de leasemaatschappij dus toch nog moeilijk over te doen.
[/quote]
Maar voor nu, waarom laat je je wagenparkbeheerder dit niet voor je oplossen? Die heeft de contracten met de leasemaatschappij en zou je hierbij moeten helpen. Zelf bakkeleien met een leasemaatschappij lost het niet op (waarbij ik er voor het gemak vanuit ga dat je de nieuwe auto bij dezelfde leasemaatschappij leased als de huidige, anders wordt het nog complexer (voor de wagenpark beheerder)).
[/quote]
Dat is het probleem, de auto waar ik nu in rij is nog besteld bij mijn oude werkgever met een andere leasemaatschappij dan mijn huidige werkgever. Omdat ik geen zin had om 25% bijtelling te gaan betalen heb ik besloten om de auto toen mee te nemen. Volgens mij staat de auto nog steeds bij LeasePlan ingeschreven (bij mijn oude werkgever). Ze begonnen bij 150.000 km namelijk ook al moeilijk te doen dat hij ingeleverd moest worden.
Ik ben benieuwd. Ik ga volgende week even bellen wat we nu gaan doen. Er staat nu ook nog een A6 in de poule, dus als die nog niet weg is kan die misschien mee op vakantie. Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.