Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Toch maar een nieuwe controller aangeschaft (Xbox Elite controller) i.v.m. de connectie problemen die blijven optreden. Hiermee kan ik uitsluiten of het aan de andere controller ligt.

Blijkt het daar niet aan te liggen zal ik verder moeten zoeken, maar heb ik in ieder geval twee controllers zodat ik ook een keer lokaal kan multiplayer'en als er vrienden over de vloer komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:39

Sagat

Is pappa x2!

PdeBie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:38:
[...]
Gisteren trouwens Super Streetfighter IV arcade edition gekocht. Niet dat ik een fervent fighting game speler ben, maar met een game als dit heb ik een prima fighting game voor wat casual gaming uurtjes met genoeg karakters om uit te kiezen en prima gameplay.
Als compleet objectief persoon O-) kan ik dit alleen maar bevestigen ;)

Sf4 is gewoon een hele leuke game en in tegenstelling tot deel 5 een erg compleet produkt en hiermee ook voor single player erg leuk. (maar natuurlijk nog leuker om tegen elkaar te spelen, mits de skills niet te ver uit elkaar liggen).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sagat schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:58:
[...]

Als compleet objectief persoon O-) kan ik dit alleen maar bevestigen ;)

Sf4 is gewoon een hele leuke game en in tegenstelling tot deel 5 een erg compleet produkt en hiermee ook voor single player erg leuk. (maar natuurlijk nog leuker om tegen elkaar te spelen, mits de skills niet te ver uit elkaar liggen).
Ja, alleen vind wel dat er veel overlap is tussen bepaalde karakters (zal wel aan het verhaal liggen wat erachter zit, maar wat ik niet ken). Zoals Ryu, Ken, Akuma, Dan en Oni.
Van Ryu en Ken is duidelijk dat ze van dezelfde dojo komen, maar ik weet niet wie Akuma en Oni zijn. Ze spelen echter exact hetzelfde als Ryu en Ken.

Maar wellicht is dit meer iets voor in het SF topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PdeBie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:20:
[...]

Ja, alleen vind wel dat er veel overlap is tussen bepaalde karakters (zal wel aan het verhaal liggen wat erachter zit, maar wat ik niet ken). Zoals Ryu, Ken, Akuma, Dan en Oni.
Van Ryu en Ken is duidelijk dat ze van dezelfde dojo komen, maar ik weet niet wie Akuma en Oni zijn. Ze spelen echter exact hetzelfde als Ryu en Ken.

Maar wellicht is dit meer iets voor in het SF topic :+
Haha eens, zowel met je overlap opmerking als dat het meer iets is voor het sf topic. En hebben/hadden we nog een sf4 topic maar die is minder actief dan het sf5 topic (die overigens ook niet erg hard gaat).

Enige dat me opviel is dat er een paar mensen via de backwards comp gingen spelen, misschien leuk om een keer een avondje wat af te spreken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

En zijn dat originele ? Ik snap niet waarom ze niet via microsoftstore.com aangeboden worden. Leuk dat ze op Amazon staan, maar ik wil originele.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sagat schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:58:
[...]

Haha eens, zowel met je overlap opmerking als dat het meer iets is voor het sf topic. En hebben/hadden we nog een sf4 topic maar die is minder actief dan het sf5 topic (die overigens ook niet erg hard gaat).

Enige dat me opviel is dat er een paar mensen via de backwards comp gingen spelen, misschien leuk om een keer een avondje wat af te spreken?
Ik heb ook de BC versie gekocht. Wil best een keertje online spelen. Ben er alleen geen ster in :+

Mijn Xbox account is: patrickdebie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:57:
[...]

En zijn dat originele ? Ik snap niet waarom ze niet via microsoftstore.com aangeboden worden. Leuk dat ze op Amazon staan, maar ik wil originele.
Die vraag je aan via de support website. Je moet je console registreren. Als je dat doet kun je accessories registreren. Als je dan het pad volgt van defecte elite kun je, tegen betaling, thumbstick en trigger sets bestellen.

Zou van die ebay meuk afblijven. Third party controllers zijn voor jongere broertjes en irritante overburen niet voor jezelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Leuk Trials Fusion! Heb hem al op de pc en op de ps4 gekocht. Een derde keer kopen vond ik overdreven. Maar nu eindelijk weer met een xbox controller trails spelen xD

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:37:
[...]

Die vraag je aan via de support website. Je moet je console registreren. Als je dat doet kun je accessories registreren. Als je dan het pad volgt van defecte elite kun je, tegen betaling, thumbstick en trigger sets bestellen.

Zou van die ebay meuk afblijven. Third party controllers zijn voor jongere broertjes en irritante overburen niet voor jezelf. :P
Aha, gelukt:

Inloggen met je MS Account op https://support.microsoft.com/nl-nl/devices

Dan krijg je een overzicht met de op jouw naam geregistreerde apparaten.
Klik je Xbox One aan
Dan bij Vertel ons Uw Probleem de optie Accessoires selecteren en daarnaast Elite Controller en bij PID-nummer (vereist) het PID nummer die je onder je accu pack/batterij kan vinden.
Daarna krijg je een aantal opties waaruit je kan selecteren zoals bv voor 16 euro een setje thumbsticks bestellen.

Erg omslachtig allemaal maar als je eenmaal weet waar je moet zoeken, dan is het binnen 5 stappen geregeld. Je kan je Elite controller dus niet zelf registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:37:
[...]

Rubber is rubber.
Niets mis met dat setje van amazon.
En je kan er zelfs een normale controller de Elite-feel mee geven.
Maar goed, zijn legio mensen die liever 30 euro neerleggen voor een wit usb-kabeltje met een appel stickertje ipv 3 euro voor datzelfde kabeltje via een globale leverancier :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PdeBie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:37:
[...]

Ik heb ook de BC versie gekocht. Wil best een keertje online spelen. Ben er alleen geen ster in :+

Mijn Xbox account is: patrickdebie
Ik heb ook de BC versie, van voordat deze een BC versie was, namelijk voor den 360 :+ maar volgens justinfire zou dat gewoon samen moeten kunnen met de one spelers via bc.

Ik weet niet of je donderdag toevallig tijd hebt in de avond, mogelijk ga ik dan wel even online kunnen zijn. Verder zal het deze week niet gebeuren voor mij. Ik ben zelf een hardcore casual speler. Ik ben beter dan iemand die het alleen maar voor de lol speelt (denk ik). Maar ik speel best weinig, en helemaal vergeleken met de pro's of figuren die nu nog online speelden bak ik er ook bar weinig van.

Mijn gamertag is nog even afwachten, op een sub account zag ik laats een reclame voor maandje gold voor 1 euro, maar die was niet op mijn main account. Mocht je kunnen dan post ik die nog wel of stuur ik dm.

Mogelijk add ik je zelf, krijg je ets met Sagat of Heidern maar dan met 733t spelling (dus lettertjes a =4 enzo :X ) dan ben ik het.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://www.xboxnederland...en-over-de-xbox-afdeling/
Onze gamingafdeling is nu $9 miljard waard en groeit nog steeds. De gamingwereld groeit sneller dan ooit dankzij gaming over meerdere platformen, de explosieve groei in streaming en eSports en nieuwe abonnementsvormen.
Wij bevinden ons in de unieke positie om een groot deel van deze kansen te benutten dankzij ons vermogen om gamers wereldwijd te verbinden via Xbox Live, nu 53 miljoen abonnees en nog steeds groeiende, en door nieuwe ervaringen mogelijk te maken verspreid over pc, console en mobiele apparaten.
Speciaal voor de genen uit de andere hoek die nog steeds denken dat MS het moeilijk heeft met de Xbox.......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:28:
[...]

Huh ? Hoe heeft MS dat ooit voor mekaar gekregen zonder exclusives ?! :?

:+
OMG :o Hoe bedoel je ? Heeft MS helemaal geen exclusives dan ????? Gedoemd om te mislukken dan die hele Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
justifire schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:28:
[...]

Huh ? Hoe heeft MS dat ooit voor mekaar gekregen zonder exclusives ?! :?

Sir, you've earned my like! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:29:
[...]

Rubber is rubber.
Niets mis met dat setje van amazon.
En je kan er zelfs een normale controller de Elite-feel mee geven.
Maar goed, zijn legio mensen die liever 30 euro neerleggen voor een wit usb-kabeltje met een appel stickertje ipv 3 euro voor datzelfde kabeltje via een globale leverancier :+
Ach ja. Meningen verschillen. Daarnaast vroeg mre om een officiële oplossing via MS. Ik dacht laat ik eens hulpvaardig zijn ipv een bijdehante opmerking te maken. Voelt goed zo een alternatief gedrag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bullet NL schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:14:
https://www.xboxnederland...en-over-de-xbox-afdeling/

[...]

Speciaal voor de genen uit de andere hoek die nog steeds denken dat MS het moeilijk heeft met de Xbox.......
De haat in deze reacties ook weer :')

Inflatable in 'reviews: Uncharted: The Lost Legacy - Meer vrijheid dan ooit'

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Die reacties snijden allemaal wel hout, naar mijn mening. De Naughty Dog games zijn namelijk ook - zonder uitzondering - van super hoog niveau. Microsoft heeft daar geen antwoord op.

Verder - en dat heb ik in dit topic ook al een aantal aangestipt - wil het feit dat MS momenteel leuk knaken verdient met de Xbox, niet zeggen dat ze het goed doen. Sony laat zien dat het veel beter kan, zij verkopen immers veel meer consoles. Ze verkopen daardoor ook meer games en hebben meer actieve gebruikers (neem ik aan). MS had dus veel meer aan Xbox kunnen verdienen dan ze nu doen.

Xbox is zelfvoorzienend. Het maakt zelfs een leuk positief resultaat. Dat is mooi, maar het kan nog een heel stuk beter.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Heb het al vaker gezegd, ik heb zelf geen enkele voorkeur. ps4 is momenteel mijn 'main' doorvoor de 360 daarvoor de ps2 en zo kan ik nog heeel ver terug. Ook al vaker gezegd, ik wil er graag een one bij, en als dat goed bevalt zeer waarschijnlijk ook een one x (maar ik wil geen eary adaptor/pioneer prijzen betalen :> )

Maar wat me wel opviel is dat voor de nieuwe marvel infinite game, de 'pro spelers'' schijnbaar graag willen dat xbox het 'toernooi' platform word. Ik heb hier verder geen onderbouwing voor, buiten dat er wat issues waren met de ps4 in sf5 top16 van evolution laatst (wat een van de, zo niet HET grootste fighting game tournooi is). Vond dat wel opvallend.

In de x360/ps3 tijd speelde sf4 ook beter op xbox, dus mogelijk ook wat historie?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:18
Rossi46 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:19:
[...]

Die reacties snijden allemaal wel hout, naar mijn mening. De Naughty Dog games zijn namelijk ook - zonder uitzondering - van super hoog niveau. Microsoft heeft daar geen antwoord op.

Verder - en dat heb ik in dit topic ook al een aantal aangestipt - wil het feit dat MS momenteel leuk knaken verdient met de Xbox, niet zeggen dat ze het goed doen. Sony laat zien dat het veel beter kan, zij verkopen immers veel meer consoles. Ze verkopen daardoor ook meer games en hebben meer actieve gebruikers (neem ik aan). MS had dus veel meer aan Xbox kunnen verdienen dan ze nu doen.

Xbox is zelfvoorzienend. Het maakt zelfs een leuk positief resultaat. Dat is mooi, maar het kan nog een heel stuk beter.
Volkomen mee eens :) . En het zal ook wel beter gaan worden, qua exclusieve IP's. Naar mijn weten zijn ze bij MS, en Phil Spencer in het bijzonder, echt bezig met een soort stappenplan. De afgelopen jaren lag de nadruk op het ontwikkelen en compleet maken van de Xbox familie ( Base, S en X). Nu dat voltooid is zijn ze bezig met de (exclusieve) content, zie ook de recente trip van Spencer naar Japan waar ook een aantal deals zijn gesloten.

Persoonlijk hoop ik nog steeds op een reboot van Fable. Een echte Fable dus zoals de eerste delen. MS had daar goud mee in handen en ik begrijp nog steeds niet hoe ze die IP zo ver***** kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DutchOwnage schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:35:
[...]

Volkomen mee eens :) . En het zal ook wel beter gaan worden, qua exclusieve IP's. Naar mijn weten zijn ze bij MS, en Phil Spencer in het bijzonder, echt bezig met een soort stappenplan. De afgelopen jaren lag de nadruk op het ontwikkelen en compleet maken van de Xbox familie ( Base, S en X). Nu dat voltooid is zijn ze bezig met de (exclusieve) content, zie ook de recente trip van Spencer naar Japan waar ook een aantal deals zijn gesloten.

Persoonlijk hoop ik nog steeds op een reboot van Fable. Een echte Fable dus zoals de eerste delen. MS had daar goud mee in handen en ik begrijp nog steeds niet hoe ze die IP zo ver***** kunnen hebben.
En daar ben ik het dan weer volledig mee eens! Maar ja, kan ook niet anders hè :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Maar net als bij alle concurrenten, wil je daar wel antwoord op hebben? Want welk antwoord ze daar op zouden hebben (of hebben), het is altijd weer te weerleggen. Zeg je Halo IP, zijn het shooters. Zeg je ReCore of straks Cuphead, niet hetzelfde genre. Quantum Break? Flut. Of beter, zou ik 'meer' voor een Xbox kiezen als MS wel een Uncharted of tlou variant zou hebben? Nee. Ik heb absoluut werkelijk niets met die games.

Zelfs als MS zulke games zal maken, zoals ooit Sonic als antwoord op Mario was, Allods op WoW, LoL op Dota, het is het origineel niet. Het wordt dan een rip-off, clone, zwaktebod om maar een poging te doen.

Nee, dan moet MS beter vasthouden wat ze goed doen, actie, semi-esport en adventure, laat die RPG zut maar bij Sony liggen. Heb ballen en maak een cross-platform MMO, gooi er een Flightsim relaunch in, maak een nieuwe Midtown madness, ga weer terug naar PGR, maar belangrijkste, haal Fable terug. Koop een MMO studio op en laat ze een game maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Even wat RUIS weggehaald (fable? :P ).....maar wat een series was PGR en daarvoor MSR op de dreamcast.
Metropoli Street Racer op de DC was echt een van de wow games in mijn leven. Dat was destijds echt next gen.

deel 1 en 2 van pgr op den eerste xb zijn dan grotendeels langs me heen gegaan (ik had eerst een cube, toen een ps2 en pas al laatste en dus heel laat in de generatie de xb) maar met deel 3 op de x360 mezelf geweldig vermaakt.......4 deed het dan weer iets minder voor me, maar een nieuw deel zou ik zeer graag zien.\

Driveclub, ik hoopte dat die de leegte zou vullen, maar die game deed het ook niet voor me, iets in de besturing ofzo. Toegegeven deze game staan nog zeer prominent op mijn pile of shame en zou ik echt een uitgebreidere kans moeten geven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Maar net als bij alle concurrenten, wil je daar wel antwoord op hebben? Want welk antwoord ze daar op zouden hebben (of hebben), het is altijd weer te weerleggen. Zeg je Halo IP, zijn het shooters. Zeg je ReCore of straks Cuphead, niet hetzelfde genre. Quantum Break? Flut. Of beter, zou ik 'meer' voor een Xbox kiezen als MS wel een Uncharted of tlou variant zou hebben? Nee. Ik heb absoluut werkelijk niets met die games.

Zelfs als MS zulke games zal maken, zoals ooit Sonic als antwoord op Mario was, Allods op WoW, LoL op Dota, het is het origineel niet. Het wordt dan een rip-off, clone, zwaktebod om maar een poging te doen.

Nee, dan moet MS beter vasthouden wat ze goed doen, actie, semi-esport en adventure, laat die RPG zut maar bij Sony liggen. Heb ballen en maak een cross-platform MMO, gooi er een Flightsim relaunch in, maak een nieuwe Midtown madness, ga weer terug naar PGR, maar belangrijkste, haal Fable terug. Koop een MMO studio op en laat ze een game maken.
De Naughty Dog games zijn natuurlijk een voorbeeld, maar wel een pakkend voorbeeld. Die games trekken enorm veel spelers aan en dus willen zij in ieder geval een PS4 hebben. Voor MS geldt dat momenteel in minder mate. De rek is er wel uit bij Halo en GoW. Recore is geflopt en hetzelfde kun je wel zeggen over Quantum Break. Cuphead is uiteraard zeer orginieel (qua looks dan), maar gaat geen system seller worden.

MS moet inderdaad met een ijzersterke nieuwe Fable komen. Die IP heeft nog steeds enorm veel goodwill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Eeuwig zonde natuurlijk dat Activision Bizarre Creations de nek heeft om gedraaid. Net als met Turn 10 nu waren dat developers die echt al heel lang racegames maakten. De originele Formula 1 game op de PS1 was ook van hun hand bijvoorbeeld. Denk dat die matige 007 game hun toen de nek heeft omgedraaid en is het hele team uit elkaar gevallen.

Zoals hier eerder aangehaald was MSR op de DC (wat een console was dat trouwens) echt een hele nieuwe ervaring. En dat type game heb je ook niet echt meer beschikbaar nu. Forza Horizon in zekere zin, maar dat voelt toch anders door de free roaming.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ohja, ook eeuwig zonde: het ontbreken van Goldeneye 007 in de Rare Replay collectie! Ik denk echt die game - bij gamers 'op leeftijd' - een verschil had gemaakt.

Man, wat heb ik dat destijds veel gespeeld. Op de Nintendo 64. Met z'n 4e. Op een mini tv'tje. Met dus maar een kwart scherm voor jezelf. Hoofdpijn gegarandeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:49:
Ohja, ook eeuwig zonde: het ontbreken van Goldeneye 007 in de Rare Replay collectie! Ik denk echt die game - bij gamers 'op leeftijd' - een verschil had gemaakt.

Man, wat heb ik dat destijds veel gespeeld. Op de Nintendo 64. Met z'n 4e. Op een mini tv'tje. Met dus maar een kwart scherm voor jezelf. Hoofdpijn gegarandeerd :+
Daar leerden we de techniek van spawnrapen die we in Cod gefinetuned hebben. Screenwatching, camping en nadespam. Wat een troll game was goldeneye.

Overigens is er een remake van goldeneye op 360 en ps3 uitgebracht. Niet echt een systemseller volgens mij. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 16:29:
[...]

Even wat RUIS weggehaald (fable? :P ).....maar wat een series was PGR en daarvoor MSR op de dreamcast.
Metropoli Street Racer op de DC was echt een van de wow games in mijn leven. Dat was destijds echt next gen.

deel 1 en 2 van pgr op den eerste xb zijn dan grotendeels langs me heen gegaan (ik had eerst een cube, toen een ps2 en pas al laatste en dus heel laat in de generatie de xb) maar met deel 3 op de x360 mezelf geweldig vermaakt.......4 deed het dan weer iets minder voor me, maar een nieuw deel zou ik zeer graag zien.\

Driveclub, ik hoopte dat die de leegte zou vullen, maar die game deed het ook niet voor me, iets in de besturing ofzo. Toegegeven deze game staan nog zeer prominent op mijn pile of shame en zou ik echt een uitgebreidere kans moeten geven.
Kom maar door met die nieuwe Daytona USA :9~
Ook een House of the Dead incl guns zou ik me nog prima mee kunnen vermaken :P
Of een Sega Bass Fishing incl hengel, ja Sega wist wel hoe het moest, jammer dat ze door dit soort initiatieven ook over de kop zijn gegaan, maar lef hadden ze zeker !

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 26-07-2017 17:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Dat is jouw mening, ik heb een totaal andere. Ik heb jaren lang met een jaloerse blik richting Uncharted serie gekeken. Eind 2015 was het dan zo ver en heb ik speciaal voor de Uncharted bundel die toen uitkwam, een PS4 gekocht. Uncharted 1 was leuk, niet meer. UC2 was redelijk en UC3 was voor mij gewoon rinse and repeat, veel te veel scripted en eigenlijk had ik het idee dat het een zgn. "Moetje" is geweest. Zoiets van: we moeten toch echt even een vervolg maken, anders vergeet men ons.

Neem daarbij het feit dat de puzzels in de gehele serie voor mij van het niveau "lik me versje" waren. Echt serieus totaal geen enkele uitdaging in die puzzels, itt tot die in de laatste 2 Tomb Raiders en zelfs de Assassin's Creed serie. Daar had ik soms echt nog zoiets van: Hmmm hoe ga ik dit doen ?

Nee, na deel 1 van UC heb ik er ruim een jaar over gedaan om de overige delen af te ronden, gewoon omdat het me niet kon triggeren om door te blijven spelen. Eind 2016 UC4 en TLOU gekocht. Als ik de reacties in het PS4 topic moet geloven, schijnen dat echt pareltjes te zijn..... Serieus met beide games een stuk of 4x begonnen, maar wederom kunnen ze mij niet triggeren om door te blijven spelen. Dus voor jouw zijn de Naughty Dog games van hoog niveau, voor mij komen zie niet boven het gemiddelde uit.

Dit heeft overigens niks te maken met het feit dat het PS only games zijn. Ik heb de hele handel voor de PS4 gekocht, console, extra gouden controller, ps+ etc, dus ik kan wel zeggen dat ik het een eerlijke kans heb gegeven.
Het is eerder andersom. Als je het PS4 topic volgt, dan is het Xbox platform zo goed als failliet, dood, zit er geen leven meer etc. Dit laat zien dat het niet zo somber is als sommigen in het PS topic je willen laten geloven.
Tuurlijk kan het beter, alles kan altijd beter, maar er wordt net gedaan alsof de Xbox totaal geen enige vorm van bestaan heeft omdat Sony deze afgelopen 4 jaar beter gepresteerd heeft. Dat is gewoon complete bullshit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Precies, exact...... helemaal mee eens!!!!
Ik kon het zelf geschreven hebben...

Gegroet vanuit een warm Frankrijk

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:11:
Toch maar een nieuwe controller aangeschaft (Xbox Elite controller) i.v.m. de connectie problemen die blijven optreden. Hiermee kan ik uitsluiten of het aan de andere controller ligt.

Blijkt het daar niet aan te liggen zal ik verder moeten zoeken, maar heb ik in ieder geval twee controllers zodat ik ook een keer lokaal kan multiplayer'en als er vrienden over de vloer komen. :+
Elite controller is inmiddels binnen. Uiteraard gelijk geprobeerd. Geen connectie problemen (tot dusver).

Nu kijken wat het handigste is om profielen op te slaan. Denk per game ofzo in de Xbox Accessoires app. Even mee spelen.
Kan dat ook ingesteld worden via mobiel, zodat ik op de Xbox in-game kan blijven? Of moet ik constant switchen tussen game en Accessoires app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

justifire schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:28:
Key ontvangen :)
[video]

En typisch Blizzard, morgen start het Diablo III free to play weekend, boefjes !
Haha was te verwachten.

Heb de key ook binnen. Zat hier al even op te wachten. Ben heel benieuwd!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:14:
[...]

Daar leerden we de techniek van spawnrapen die we in Cod gefinetuned hebben. Screenwatching, camping en nadespam. Wat een troll game was goldeneye.

Overigens is er een remake van goldeneye op 360 en ps3 uitgebracht. Niet echt een systemseller volgens mij. :)
Screenwatching, zó herkenbaar _O-

"Op je eigen scherm kijken!!!" :')

Prachtige tijd was dat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Rossi46 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:24:
[...]

Screenwatching, zó herkenbaar _O-

"Op je eigen scherm kijken!!!" :')

Prachtige tijd was dat :)
Vergeet die heerlijke proximity mines niet hè die je zo heerlijk onopvallend kon plaatsen 😈

[ Voor 7% gewijzigd door Earzz op 27-07-2017 12:24 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:23:
[...]

Vergeet die heerlijke proximity mines niet hè die je zo heerlijk onopvallend kon plaatsen 😈
Op de spawn. Fantastisch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben wel wat positiever over Naughty Dog en andere Sony exclusives. Heb net als jij gewoon een keer alles aangeschaft en ben aan het spelen gegaan. Niet gerushed en ook nog wat andere stuff tussendoor gedaan. Heb het idee dat je niet echt rekening houdt met wanneer de games precies uitkwamen. De eerste is alweer 10 jaar oud en deel 3 bv ook alweer 6 jaar. Dan is het logisch dat een recentere Tomb Raider misschien wat beter speelde. Toch vond ik ze prima en vond ik dat vooral de cutscenes en het verhaal het beter deden dan veel andere games. Het was ook niet zozeer de originaliteit van de gameplay (wat toch wel wat standaard klim/klauter en schietwerk is. Als de personages je wat minder liggen, dan kan ik me voorstellen dat het je minder grijpt. Al moet ik inderdaad zeggen dat ik het ook niet die instant 10/10 ratings waard vind. Er is genoeg mis mee. Overall gezien en de tijd meegerekend waarop ze uitkwamen, vind ik het echt prima titels.

Last of Us had ik wat minder mee, wat vooral komt door het genre. Wel mooie wereld en prima personages. Ik vond alleen de grote wending in het verhaal niet echt passen en wilde liever iets anders.

Killzone is ook altijd een grote exclusive geweest. Of altans: zo gepresenteerd. De games vond ik zelf maar middelmatig, al zitten er enkele geweldige setpieces bij (eerste level bij ShadowFall, daarna wordt het al snel een 13 in een dozijn shooter).

Horizon Zero Dawn vind ik dan wel weer een titel die echt top is. Ook als ie niet Nederlands was, had het voorlopig bovenaan gestaan voor mn persoonlijke game van het jaar. Want het is gewoon echt een topper. En grafisch echt indrukwekkend. Voor de X1 heb je imo dat devs er toch wat minder uit weten te halen, maar Sunset Overdrive en Quantum Break waren dat ook wel. De rest meh. Forza is vooral mooi in de foto-modus maar dat vind ik niet echt eerlijk.

Wat ik jammer vind is dat MS de laatste jaren gewoon te weinig geïnvesteerd heeft in studio's. Ze hebben straks geweldige hardware en een geweldige online dienst, maar amper eigen games om te laten zien wat er mogelijk is. Dan zijn ze sterk afhankelijk van publishers of hun console een succes is en dat lijkt me gewoon niet de bedoeling. Voor dit jaar is het aantal AAA exclusives gewoon dramatisch en volgend jaar lijkt niet veel beter. Je kunt zeggen van Sony wat je wilt, maar ze hebben hun studio's gewoon goed voor elkaar. En voor een Amerikaans bedrijf blijf ik het raar vinden dat ze niet inzien hoe goed je een investering kunt terugverdienen bij top exclusives. Sure er gaat veel werk in zitten, maar er is echt veel mogelijk tegenwoordig. En als je het dus goed speelt kun je je inleg echt vermenigvuldigen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:19
Ik heb puur de overstap van xbox 360 nasr ps4 gedaan vanwege het grotere aanbod exclusieve games die zouden komen. Racen (forza) en halo zijn niet mijn games en dan blijft er weinig over. Gears mis ik gewoon echt dit blijft een vette game. Ik zou zeker een one erbij kopen als er maar nieuw (e) ip's komen. Dit is gewoon het verhaal voor heel veel potentiële klanten die al een ps4 hebben. Er is gewoon geen reden om een one te halen als je al een ps4 hebt. Alleen voor de bestaande ip's als forza en halo en gears zullen de meeste het niet doen. Ik hoop op een nieuwe dikke game en ik ben zo om maar tot dan is t toch net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:54:
Ik heb puur de overstap van xbox 360 nasr ps4 gedaan vanwege het grotere aanbod exclusieve games die zouden komen. Racen (forza) en halo zijn niet mijn games en dan blijft er weinig over. Gears mis ik gewoon echt dit blijft een vette game. Ik zou zeker een one erbij kopen als er maar nieuw (e) ip's komen. Dit is gewoon het verhaal voor heel veel potentiële klanten die al een ps4 hebben. Er is gewoon geen reden om een one te halen als je al een ps4 hebt. Alleen voor de bestaande ip's als forza en halo en gears zullen de meeste het niet doen. Ik hoop op een nieuwe dikke game en ik ben zo om maar tot dan is t toch net niet.
En geen nut een PS4 te kopen als je een Xbox hebt, als die hele IP zut van Sony totaal niets boeit.

Wat een flutdiscussie gaan we weer op zeg :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:19
SinergyX schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:56:
[...]

En geen nut een PS4 te kopen als je een Xbox hebt, als die hele IP zut van Sony totaal niets boeit.

Wat een flutdiscussie gaan we weer op zeg :/
Klopt vind je de ps4 exclusives niet leuk dan ook niet. Echter heeft sony genoeg exclusieve games om de ps4 naast je one te plaatsen. Maar jij noemt t een flutdiscusdie ik een gemiste kans van ms om heel veel gamers van Sony ook naar hun toe te trekken. Ongeveer iedereen in mijn vriendenkring denkt er zo over. Ben ook zeker niet uit op een one vs ps4 discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik wil mij er ook niet te veel mee bemoeien. Maar de huidige status van xbox hebben ze nog steeds te danken aan de launch van de xbox one. Extreem slechte pr en een apparaat geleverd die bij altijd een lagere resolutie draaid dan de ps4. De eerste exclusives van de xbox one waren zo slecht nog niet.

En de achter stand die ze toen hebben opgebouwd merk je nu nog steeds terug. Mensen kopen een ps4 omdat vrienden die ook hebben en de xbox mist bepaalde indie en Japanse games doordat ze een kleinere userbase hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Namens iedereen met nachtdiensten, bedankt! Inslapen overdag lukt vrij aardig zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bukkum schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Klopt vind je de ps4 exclusives niet leuk dan ook niet. Echter heeft sony genoeg exclusieve games om de ps4 naast je one te plaatsen. Maar jij noemt t een flutdiscusdie ik een gemiste kans van ms om heel veel gamers van Sony ook naar hun toe te trekken. Ongeveer iedereen in mijn vriendenkring denkt er zo over. Ben ook zeker niet uit op een one vs ps4 discussie.
Precies, situatie afhankelijk. Ik zit in een FIFA community die geen enkele reden voor een PS4 ziet, spelen puur online, actie, shooters etc, hebben 0,0 met iets wat lijkt op een singleplayer rpg iets (zoals uncharted, dawn etc).

Zoals ik al zei, je trekt niets naar MS, want ze zitten al bij Sony (laten we dan maar weer in of/of kampjes praten), als zij die games al hebben, wat zou MS neer moeten zetten om daar tegen in te gaan? Ze hebben ze niet, ze komen niet, en anders zijn ze te laat.

Zie over 3 maanden de review hier op T.net al komen van de XBX, weet ik nu al dat 90% afzeik reacties gaan worden. Exclusives dit, PS5 dat, specs dit, prijs dat.

De hele gamerbase heeft zich gevestigd, daar gaat geen verandering meer in komen. Geen games worden een overstap waard, geen console zal iemand zijn console vaarwel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

Misschien heeft MS straks nog wel een troef met de multiplatform multiplayer optie waar Sony vooralsnog niet aan mee lijkt te werken.

Bij Pietje thuis staat een pc met Minecraft/Rocket league. Jantje mag dat op de Switch van zn grotere broer spelen en Klaasje mag kiezen uit een PS4Pro en een Xbox One X....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:22

Mauz1978

Console War Veteran

Voor de mensen die Fortnite spelen, ik miste nog een topic in het forum, dus ik ben zo vrij geweest het aan te maken.Zie dit topic:[MULTI] Fortnite

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DylanDK
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-05-2021
Heeft iemand al gezien dat je iDeal kan toevoegen op de microsoft site als betaaloptie?.

Dacht oh dat is fijn! Geen kutkaarten meer kopen. Maar de optie om iDeal te kiezen tijdens een aankoop blijft altijd grijs?. Iemand hier een oplossing voor of werkt het gewoon niet en zit het er voor de leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
DylanDK schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:13:
Heeft iemand al gezien dat je iDeal kan toevoegen op de microsoft site als betaaloptie?.

Dacht oh dat is fijn! Geen kutkaarten meer kopen. Maar de optie om iDeal te kiezen tijdens een aankoop blijft altijd grijs?. Iemand hier een oplossing voor of werkt het gewoon niet en zit het er voor de leuk?
Paypal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
De Microsoft store is aangepast in de xbox One consoles categorie. 2 dagen geleden stonden daar alleen xbox One S-en te koop en nu staat de xbox One X er ook bij met de verschijningsdatum en nog greyed out koop knop. Ik de site met info is aangepast. Zou de pre-order dan eindelijk beginnen?

De datum op de site staat wel in het verkeerde formaat :)

https://www.microsoft.com...1tb-console/8nq33jvv1s9v/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DylanDK schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:13:

Net wat gekocht via ideal werkt peffect! Popup blocker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDK
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-05-2021
harrytasker schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:53:
[...]

Net wat gekocht via ideal werkt peffect! Popup blocker?
Via de site of via de Xbox zelf?. Ik bedoelde met mijn post ook via de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
DylanDK schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:19:
[...]

Ooh sorry, ik heb het via de site gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanDK schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 16:19:
[...]

Volgens mij zijn ze druk bezig met de aanpassing. Je kunt op de US en UK site plotseling met reguliere bankrekeningen betalen. Ook is het een en ander aan de menu structuur veranderd. De NL store op Xbox.com is wat beter geworden. Ook verspringt niet alles naar de MS store als je vanaf de US store naar NL gaat. Denk dat we over een paar dagen fatsoenlijk via IDEAL op console kunnen betalen. (Zou top zijn als dat ook via de app kan. Maar dat zal wel niet gaan kunnen.)

(Stiekem is NL best ver met betaaloplossingen. Denk niet dat die gekke Amerikanen snappen dat wij gewend zijn dat onze Mobiel Bankieren app gewoon opent als we willen dokken.) (En dat we met vingerafdrukken wensen te betalen. 5-cijferige codes intoetsen, levert teveel tijdsverlies op natuurlijk!) (Dadelijk moeten we iets met TAN-codes of e.dentifiers. Bah!) (Voor je het weet is betalen met Credit Card sneller dan met IDEAL.)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2017 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:59:
[...]

Denk dat we over een paar dagen fatsoenlijk via IDEAL op console kunnen betalen.
Zie dat het via de website wel al kan met IDEAL. Was dat altijd al zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
Gisterenavond Sea of Thieves weer een kans gegeven maar ik weet nog steeds niet wat de bedoeling van die game is. Als er een No Man Sky versie voor op zee van was gemaakt had ik het prima gevonden maar nu is mij nog steeds het doel niet duidelijk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 08:12:
Gisterenavond Sea of Thieves weer een kans gegeven maar ik weet nog steeds niet wat de bedoeling van die game is. Als er een No Man Sky versie voor op zee van was gemaakt had ik het prima gevonden maar nu is mij nog steeds het doel niet duidelijk.
Grappig, ik had juist wel altijd een doel. Altijd wel een schatkaart voor handen om mee te beginnen, en dan eenmaal daar bij het eiland kwam ik altijd snel genoeg andere piraten tegen die mij wilden overvallen. Maar op lange termijn ben ik het met je eens, het is mij nog niet duidelijk of er iets achterblijft van alle schatten die je vindt en int. Zijn die er de volgende keer nog? Sta je dan bekend als een rijkere piraat? Ben je dan een aantrekkelijker doelwit voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpankmasterC schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:55:
[...]

Grappig, ik had juist wel altijd een doel. Altijd wel een schatkaart voor handen om mee te beginnen, en dan eenmaal daar bij het eiland kwam ik altijd snel genoeg andere piraten tegen die mij wilden overvallen.
Dat is eerder een missie dan een doel
Maar op lange termijn ben ik het met je eens, het is mij nog niet duidelijk of er iets achterblijft van alle schatten die je vindt en int. Zijn die er de volgende keer nog? Sta je dan bekend als een rijkere piraat? Ben je dan een aantrekkelijker doelwit voor anderen?
En dat is ook het ding: ze hebben de hele Alpha nog niets daarvan laten zien, dus hoe zou dat er ineens in komen te zitten? Ik verwacht dat die game hele slechte reviews krijgt. Veel in de trant van "het eerste uur is hilarisch, maar al snel kom je erachter dat wat je doet gewoon niks voorstelt". Ik kan me echt niet voorstellen dat hier nog veel content bij gaat komen die niet in de alpha heeft gezeten. En sowieso: een rijke piraat heeft weinig invloed op hoe een battle gaat zoals die momenteel gaat.

Ik vind het vooral irritant dat je die spammailtjes niet uit kunt zetten dat er weer een nieuwe alpha-weekend aan zit te komen.

Nieuwe trailer van NFS over customization laat volgens mij meer zien van de game dan de reveal en eerste trailer deden:

En er was weer Maffia 3 DLC uit

[offtopic]En ja dit is via de PS youtube want ik zag ze verder nog niet elders

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
justifire schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:58:
Voor de liefhebbers van rpg's ala Diablo (maar dan vele malen beter als ik de PC reviews mag geloven) beta van Path of Exile is nu beschikbaar :
https://news.xbox.com/201...closed-beta-xbox-one/amp/
Dank voor het melden.
Heb de key nu en heb ook al een paar keer van het forum gebruik moeten maken, maar daar is het een beta voor. Wat jammer is, is dat straks bij de release alle voortgang verdwenen is en je helemaal opnieuw mag beginnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ben sinds gisteren Diablo 3 (Ultimate Evil edition) aan het spelen (free weekend) en wilde eigenlijk kijken hoeveel deze in de store kost.

Echter als ik nu in de store kijk, staat er dat ik het spel bezit sinds augustus 2014 :? Ik weet vrij zeker dat ik dit spel niet gekocht heb. Of ik ben extreem dement aan het worden.

Staat dit er standaard bij vanwege het free play weekend of mis ik iets? Ik kan The Eternal edition bijv. wel gewoon kopen c.q zien in de store....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Is het nog mogelijk om met een giftcard te betalen in de US store?
Ik zie in elk geval dat het niet lukt met mijn PayPal. Weet nog wel dat ik hetzelfde in de Russische store had maar er met giftcards geen probleem was.

Is enkel wel ±7 maanden geleden.. 8)7

Edit: Jip, werkt nog O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 29-07-2017 15:25 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Notna schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 14:58:
Ben sinds gisteren Diablo 3 (Ultimate Evil edition) aan het spelen (free weekend) en wilde eigenlijk kijken hoeveel deze in de store kost.

Echter als ik nu in de store kijk, staat er dat ik het spel bezit sinds augustus 2014 :? Ik weet vrij zeker dat ik dit spel niet gekocht heb. Of ik ben extreem dement aan het worden.

Staat dit er standaard bij vanwege het free play weekend of mis ik iets? Ik kan The Eternal edition bijv. wel gewoon kopen c.q zien in de store....
Ik vermoed dat het met het free play te maken heeft omdat de game nu gratis is. Normaal zal de game tussen 40 en 50 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:23:
[...]

Ik vermoed dat het met het free play te maken heeft omdat de game nu gratis is. Normaal zal de game tussen 40 en 50 euro zijn.
De Eternal kost momenteel €45 met gold, heb je Diablo 3 en the uitbreiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:23:
[...]

Op disk is deze 22.50. Dus in het ergste geval gebruik ik dat :+

Trouwens maar eens de moeite genomen om mijn router (Asus AC68U) een aantal OpenVPN profiles te geven voor de verschillende stores.

Werkt kopen in het buitenland met een CC tenminste weer oOo (net Diablo Ultimate gekocht voor ~21 euro in HK)

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 29-07-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:03:
[...]

Op disk is deze 22.50. Dus in het ergste geval gebruik ik dat :+

Trouwens maar eens de moeite genomen om mijn router (Asus AC68U) een aantal OpenVPN profiles te geven voor de verschillende stores.

Werkt kopen in het buitenland met een CC tenminste weer oOo (net Diablo Ultimate gekocht voor ~21 euro in HK)
Welke VPN provider heb je ? Ik heb het ook ingesteld op mijn Edge Router Lite en zo een paar games gekocht, maar heb al een tijdje geen games meer gekocht via VPN. Ik had destijds mijn router een VPN op laten zetten naar Brazilië, maar moest mijn Xbox wel op de Braziliaanse regio zetten. Kon toen wel direct de store openen op de Xbox en direct afrekenen. Voordat ik weer een vpn abo ga nemen, wil ik wel weten of het werkt en met welke vpn provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:20:
[...]

Welke VPN provider heb je ? Ik heb het ook ingesteld op mijn Edge Router Lite en zo een paar games gekocht, maar heb al een tijdje geen games meer gekocht via VPN. Ik had destijds mijn router een VPN op laten zetten naar Brazilië, maar moest mijn Xbox wel op de Braziliaanse regio zetten. Kon toen wel direct de store openen op de Xbox en direct afrekenen. Voordat ik weer een vpn abo ga nemen, wil ik wel weten of het werkt en met welke vpn provider.
Als probeersel een .ovpn bestand voor China hier gedownload:

http://www.vpngate.net

Ik heb een IPVanish account maar zonder custom firmware voor de router krijg ik die niet aan de gang.

Nu ik weet dat dit werkt ga ik een wat betrouwbaardere VPN boer zoeken c.q verder klooien met IPVanish

Niet dat ik claim dat vpngate niet te vertrouwen is, maar ik ga liever niet voor een public VPN als het niet noodzakelijk is. Zeker aangezien je CC gegevens er overheen doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 29-07-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:29:
[...]

Als probeersel een .ovpn bestand voor China hier gedownload:

http://www.vpngate.net

Ik heb een IPVanish account maar zonder custom firmware voor de router krijg ik die niet aan de gang.

Nu ik weet dat dit werkt ga ik een wat betrouwbaardere VPN boer zoeken c.q verder klooien met IPVanish

Niet dat ik claim dat vpngate niet te vertrouwen is, maar ik ga liever niet voor een public VPN als het niet noodzakelijk is. Zeker aangezien je CC gegevens er overheen doet.
Ik heb een PrivateInternetAccess account https://nld.privateinternetaccess.com/pages/client-support/

Ik moest wel zelf mijn ovpn bestanden bewerken om het werkend te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32
Ik vraag me wel eens af of we als xbox gebruiker. We onszelf niet naaien door via anderen landen games te kopen.
Het is een feit dat bij de kids en daarbuiten de ps4 populair is.
Dit zorgt er voor dat onder andere intertoys en media markt bijna alleen ps4 in hun reclame boekjes gebruiken. Kinderen kopen volgens mij nog veel fysieke games.

Zorgen buitenlandse aankopen fysiek en digitaal juist niet voor een minder aanwezige Nederlandse xbox markt op papier.
Een kleine markt zou ms juist reden geven om marketing budgetten en prioriteiten te verleggen.
Of is dit iets wat xbox in hun data corrigeert? En is het niet belasting technisch verkeerd als je dus goederen nuttigt in nl maar belasting betaald voor amerika?

Ter informatie ik koop 99% van de games via de Amerikaanse xbox store.

[ Voor 4% gewijzigd door SecondGuess op 29-07-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SecondGuess schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:45:
Ik vraag me wel eens af of we als xbox gebruiker. We onszelf niet naaien door via anderen landen games te kopen.
Dit zorgt er voor dat onder andere intertoys en media markt bijna alleen ps4 in hun reclame boekjes gebruiken. Kinderen kopen volgens mij nog veel fysieke games.

Zorgen buitenlandse aankopen fysiek en digitaal juist niet voor een minder aanwezige Nederlandse xbox markt op papier.
Een kleine markt zou ms juist reden geven om marketing budgetten en prioriteiten te verleggen.
Of is dit iets wat xbox in hun data corrigeert? En is het niet belasting technisch verkeerd als je dus goederen nuttigt in nl maar belasting betaald voor amerika?

En hoe naai je jezelf precies door voordeliger games te kopen? Doordat er minder groene dingen in de Intertoys liggen? Maakt dat wat uit? Een minder aanwezige Xbox markt: elke persoon die ik ken die gamet heeft een PS4. (Volgens mij alleen omdat ze bang zijn om tegen mij FIFA te spelen maar goed :P). Ik heb nog weinig nadeel op mijn One daar van ondervonden. Om een exclusive te maken heeft MS geen gamers in Nederland nodig. Ze hebben daarvoor ruim voldende centjes in kas. Voor de rest maakt het mij vrij weinig uit welk kleurtje op een reclame staat en wat ik zie bij CL wedstrijden. Ik drink ook geen Heineken en gebruik geen TAG Heuer voor mijn timing behoeftes. :)

Het is zeker belasting technisch verkeerd om goederen hier te consumeren en in de VS belasting te betalen. Alleen is BTW in alle landen de verantwoordelijkheid van de verkoper. Dus maakt niet uit. Sterker nog, ik zou die BTW terugvorderen omdat je het niet verplicht bent te betalen in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2017 @ 00:03:
[...]

En hoe naai je jezelf precies door voordeliger games te kopen? Doordat er minder groene dingen in de Intertoys liggen? Maakt dat wat uit? Een minder aanwezige Xbox markt: elke persoon die ik ken die gamet heeft een PS4. (Volgens mij alleen omdat ze bang zijn om tegen mij FIFA te spelen maar goed :P). Ik heb nog weinig nadeel op mijn One daar van ondervonden. Om een exclusive te maken heeft MS geen gamers in Nederland nodig. Ze hebben daarvoor ruim voldende centjes in kas. Voor de rest maakt het mij vrij weinig uit welk kleurtje op een reclame staat en wat ik zie bij CL wedstrijden. Ik drink ook geen Heineken en gebruik geen TAG Heuer voor mijn timing behoeftes. :)

Het is zeker belasting technisch verkeerd om goederen hier te consumeren en in de VS belasting te betalen. Alleen is BTW in alle landen de verantwoordelijkheid van de verkoper. Dus maakt niet uit. Sterker nog, ik zou die BTW terugvorderen omdat je het niet verplicht bent te betalen in de VS.
Helemaal mee eens, minder xbox(-games) verkopen betekend betere prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

SecondGuess schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:45:

Ik kocht het toch al digitaal (home sharing) dus wat dat betreft maakt het weinig uit. In mijn vriendengroep doet iedereen aan home sharing.

Waarom dan niet wat extra’s besparen door het in de US te kopen? Dat weinig xbox games worden aangeboden bij een Bart Smit of Intertoys, tja.. koop ze toch elders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:51
Na tips eeder in dit topic ben ik begonnen aan Neverwinter... Zijn er nog mensen die op de Xbox spelen? Het is een MMO dus leuker met vrienden te spelen of te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Awesomo4k schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:38:
Na tips eeder in dit topic ben ik begonnen aan Neverwinter... Zijn er nog mensen die op de Xbox spelen? Het is een MMO dus leuker met vrienden te spelen of te maken.
Ik heb "vroegah" de game wel gespeeld. Laatste paar maanden redelijk niks meer gedaan. Binnenkort misschien nog eens aanzwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:28:
[...]

Ik kocht het toch al digitaal (home sharing) dus wat dat betreft maakt het weinig uit. In mijn vriendengroep doet iedereen aan home sharing.

Waarom dan niet wat extra’s besparen door het in de US te kopen? Dat weinig xbox games worden aangeboden bij een Bart Smit of Intertoys, tja.. koop ze toch elders :+
zo goedkoop is de US niet echt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:19:
[...]

59 USD is toch minder dan 69 euro.

Mijn Engels is wat beter dan mijn Turks en Russisch. Daarom ga ik vaker voor gemak tov een paar extra euro's besparen. Plus mijn CC wordt geaccepteerd in de US store niet in andere. Soms gaat luiheid boven een paar euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:26:
[...]

59 USD is toch minder dan 69 euro.

Mijn Engels is wat beter dan mijn Turks en Russisch. Daarom ga ik vaker voor gemak tov een paar extra euro's besparen. Plus mijn CC wordt geaccepteerd in de US store niet in andere. Soms gaat luiheid boven een paar euro's.
maar als je via de xbox koopt...kan je de taal toch op nederlands (of engels) laten staan... (hoewel sherlock holmes in het russisch opstartte vd week :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

quorumz schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:19:
[...]

Tja, ligt eraan denk ik.
Ik heb een giftcard gekocht van 100$ voor 82 euro dus het scheelt best vind ik (€99,99 in NL). En dan heb je ook nog spellen zoals @exactor it aangeeft welke sowieso al goedkoper zijn ondanks de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Thanks, werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Titanfall 2 nu in de Vault bij EA Acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurieske72 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:00:
Titanfall 2 nu in de Vault bij EA Acces.
Wat zijn de meningen over de multiplayer? Heb een potje of drie gespeeld voor de achievements maar had niet het tf1 gevoel. (dat heb ik echt grijs gespeeld.) De moeite om tijd in te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:42:
[...]

Wat zijn de meningen over de multiplayer? Heb een potje of drie gespeeld voor de achievements maar had niet het tf1 gevoel. (dat heb ik echt grijs gespeeld.) De moeite om tijd in te steken?
Ik vond hem op zich niet verkeerd, ware het dat je als n00b weinig kans maakt om een match te winnen. Skillgap is vrij groot en er zijn nog best veel no-lifers.

Geef maar een gil als je hem es met iemand samen wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:50:
[...]

Ik vond hem op zich niet verkeerd, ware het dat je als n00b weinig kans maakt om een match te winnen. Skillgap is vrij groot en er zijn nog best veel no-lifers.

Geef maar een gil als je hem es met iemand samen wilt doen.
Vroeger was ik wel baasje in tf1 hoor. Die ene gast die met de vlag door het level schoot was ik. Ik zal je binnenkort laten zien hoe het moet. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:12:
[...]

Vroeger was ik wel baasje in tf1 hoor. Die ene gast die met de vlag door het level schoot was ik. :)
Ik moet er nog steeds mee verder :+

Maar vermaak me op het moment wel met Halo wars 2 :)

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 02-08-2017 20:13 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:12:
[...]

Vroeger was ik wel baasje in tf1 hoor. Die ene gast die met de vlag door het level schoot was ik. Ik zal je binnenkort laten zien hoe het moet. :)
ik dacht dat dat een Italiaan was, waar jij vreselijk van profiteerde >:)

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:08:
[...]

ik dacht dat dat een Italiaan was, waar jij vreselijk van profiteerde >:)
En twee Duitsers. Ze spelen nog steeds 24/7.

Heb ook een Pool die minimaal 3 uur per dag Rayman Legends speelt.

heb jij alle achievements? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:38
Natuurlijk niet ;) , jij trouwens ook niet, wel de max score zie ik.

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Thanks, ik wilde het wel even vertalen voordat ik op 'ok' zou drukken en ergens mee akkoord zou gaan:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aaK8wIK.png

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook iemand die mij kan helpen ik heb gister de nieuwe connect box modem van ziggo gehad mijn nat staat volgens de xbox open maar zodra ik call of duty wil spelen staat hij op moderated nu vind ik meerdere oplossingen maar weet niet welke ik moet doen moet ik port forward doen zoals in dit filmpje YouTube: How To Port Forward The Xbox One S of combi dmz met port forward of uPnP aanzetten en is dat genoeg in de modum weet ik dat te vinden maar niet in de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:54:
is er ook iemand die mij kan helpen ik heb gister de nieuwe connect box modem van ziggo gehad mijn nat staat volgens de xbox open maar zodra ik call of duty wil spelen staat hij op moderated nu vind ik meerdere oplossingen maar weet niet welke ik moet doen moet ik port forward doen zoals in dit filmpje YouTube: How To Port Forward The Xbox One S of combi dmz met port forward of uPnP aanzetten en is dat genoeg in de modum weet ik dat te vinden maar niet in de xbox
Lulverhaal natuurlijk; als je een DMZ inricht, hoef je (officieel) niets anders meer te configureren.

Enniehou, zonder DMZ je zal je Xbox eerst een statisch IP moeten geven in de DHCP-scope van de router, dan je portforwards tegen dat IP gaan configureren en ook in de gaten houden dat sommige games meer/extra poorten nodig hebben dan de standaard XBL-poorten die je op de site van Microsoft vindt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RxtHqE5.jpg

meer hier

Zou het?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Mijn Xbox One S doet een beetje vaag. Als ik na het gamen shutdown doe gaat hij in de eerste instantie netjes uit. Ook de randapparatuur zoals toetsenbord gaat uit (backlight). Echter na ongeveer twee minuten hoor je ineens de dvd drive aanspringen en blijft dan 10 seconden draaien. Hierbij springen dan ook alle randapparatuur weer aan en vervolgens gaat de xbox wel volledig uit, maar de randapparatuur blijft dus aan. Waar kan dit aan liggen?

Power optie: Energy Saving

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
Zou natuurlijk kunnen.
Sinds enkele weken staat Spotify ook in de Windows Store, dus dan zou het triviaal moeten zijn om deze ook op de XONE aan te bieden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1 ... 99 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.