Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
quorumz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:31:
[...]
dan zijn we al aan dat soort type graphs gewent op de xbox one x 8)
De graphs boeien mij niet eens zo heel veel. Het lijkt mij oprecht een leuke game :)
(Al zien de demo gameplay beelden er wel echt heerlijk uit :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Morgen gaat season 11 van start in Diablo 3. Omdat ik er niet heel alert op was, heb ik season 10 gemist (het eerste season op consoles), maar ik wil dit season wel eens gaan proberen. Zijn er nog meer mensen die het season gaan spelen? Ik heb dit weekend helaas geen tijd (alleen morgenavond), maar volgende week zal ik wel een paar keer online zijn. Volgens mij heb ik veel van jullie al in m'n friendslist, dus mocht je me zien spelen, geef maar een gil om mee te doen!

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:28
Chevalric schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:12:
Morgen gaat season 11 van start in Diablo 3. Omdat ik er niet heel alert op was, heb ik season 10 gemist (het eerste season op consoles), maar ik wil dit season wel eens gaan proberen. Zijn er nog meer mensen die het season gaan spelen? Ik heb dit weekend helaas geen tijd (alleen morgenavond), maar volgende week zal ik wel een paar keer online zijn. Volgens mij heb ik veel van jullie al in m'n friendslist, dus mocht je me zien spelen, geef maar een gil om mee te doen!
Ga geen season spelen, daarvoor kan ik het tegenwoordig te weinig spelen.
Maar ben vorige week een NS demon hunter begonnen en dat speelt toch wel lekker weg.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevalric schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:12:
Nee, hier ook geen seasons waarschijnlijk.
Kijk wel uit naar de Rathma's patch, dan maar weer eens wat grifts doen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Weet iemand hier toevallig goede MMORPG's voor de Xbox One?
Ik heb gisteren in de store gekeken, maar ik kwam vrijwel niks tegen op Elders Scrolls Online na..

Iemand tips?

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momentumlol schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:32:
Weet iemand hier toevallig goede MMORPG's voor de Xbox One?
Ik heb gisteren in de store gekeken, maar ik kwam vrijwel niks tegen op Elders Scrolls Online na..

Iemand tips?
Beetje wat je leuk vind, TESO en NWO zijn elfjes fantasy style, dan superhelden DCU (geen idee of Champions online er ook is), volgens mij is er ook nog Star trek online (space spul).

Dan nog wat instanced spul als WoT, Warframe of APB.

Denk de grootste die gaat komen is Black Desert, maar heb geen idee hoe ze die game op een Xbox willen laten draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Beetje wat je leuk vind, TESO en NWO zijn elfjes fantasy style, dan superhelden DCU (geen idee of Champions online er ook is), volgens mij is er ook nog Star trek online (space spul).

Denk de grootste die gaat komen is Black Desert, maar heb geen idee hoe ze die game op een Xbox willen laten draaien.
https://www.trueachieveme...Heroes-Omega/achievements

Deze is sinds kort uit en ook erg vermakelijk

PS Op xbox store checker zie ik Comic Jumper Free staan, is iemand dat ook gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Conan Exiles komt toch ook naar xbox?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Heb de main story van Bathman: Arkham Knight uitgespeeld. Wat een game, heb het al eerder gezegd, maar dit is waar ik als klein jongetje over gedroomd heb. Nu mezelf uitleven met de extra missies en unlockables. Bij Sunset Overdrive vond ik het al tof om doelloos door de stand te vliegen, maar als Batman is dit nog 4x leuker :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Wom schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:50:
Heb de main story van Bathman: Arkham Knight uitgespeeld. Wat een game, heb het al eerder gezegd, maar dit is waar ik als klein jongetje over gedroomd heb. Nu mezelf uitleven met de extra missies en unlockables. Bij Sunset Overdrive vond ik het al tof om doelloos door de stand te vliegen, maar als Batman is dit nog 4x leuker :+
Heb je de eerdere delen ook al gespeeld? Zo niet, moet je zeker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Nog niet gespeeld nee, maar die gaan er zeker komen idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

SinergyX schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:59:
[...]

Best wel jammer dat het aanbod zo beperkt is. TESO en NWO heb ik beiden al eens gespeeld op de PC. Prima games, maar voor mij dus al bekend.

Black Desert Online is wel een kanshebber..

Jammer dat er geen mmorpg spellen zoals Fable op de console komen. Dat werkte eigenlijk altijd super op een xbox, ook met de controls etc.

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:14:
[...]

https://www.trueachieveme...Heroes-Omega/achievements

Deze is sinds kort uit en ook erg vermakelijk

PS Op xbox store checker zie ik Comic Jumper Free staan, is iemand dat ook gelukt?
An sich inderdaad leuk om te spelen, maar unlocken is al snel extra betalen en de performance is bij veel missies behoorlijk slecht, tot soms onder de 10fps. Wel leuke humor, maar zit beetje in lijn met MXM, abilities zijn allemaal beetje beperkt, veel RNG farming en heb het idee dat de playerbase hard zakt.
Momentumlol schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:45:

Best wel jammer dat het aanbod zo beperkt is. TESO en NWO heb ik beiden al eens gespeeld op de PC. Prima games, maar voor mij dus al bekend.

Black Desert Online is wel een kanshebber..

Jammer dat er geen mmorpg spellen zoals Fable op de console komen. Dat werkte eigenlijk altijd super op een xbox, ook met de controls etc.
Verleden zijn er veel aankondigingen geweest, Blade & Soul, Tera, Rift, zouden ze allemaal gaan werken aan een console versie, maar is het achteraf toch allemaal niet geworden. Vaak moeten de games al beetje 'free combat' systeem hebben, wil het nuttig zijn voor een controller om te spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 19-07-2017 14:55 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:38:
[...]

Nee, anders had het wel op de grotere gamesites gestaan. Het enige waar je vanuit kan gaan is een dikke grafische downgrade.
Uit welke hoge hoed heb je dat verzinsel getrokken?

Er is niets wat erop wijst dat dit echt onmogelijk is op de nieuwe consoles. De oude generatie zal er wat meer moeite mee hebben.

Enige reden voor downgrade kan voorlopig tijdsgebrek of organisatorische problemen bij de studio zijn, anders is het gewoon prima mogelijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Martinspire schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:38:
[...]

Uit welke hoge hoed heb je dat verzinsel getrokken?

Er is niets wat erop wijst dat dit echt onmogelijk is op de nieuwe consoles. De oude generatie zal er wat meer moeite mee hebben.

Enige reden voor downgrade kan voorlopig tijdsgebrek of organisatorische problemen bij de studio zijn, anders is het gewoon prima mogelijk.
Ik spreek je over een paar maanden. ;)

Edit: Om het nog even te onderbouwen.

Een multiplatform titel van een studio die niet bepaald bekend staat om z'n graphics, waarbij zowel de PS4 Pro als de X1X nog steeds de CPU als bottleneck hebben en waarbij de game ook nog fatsoenlijk moet draaien op de OG PS4 en X1 (die gezamenlijk verreweg de grootste userbase hebben). Er hebben lelijkere games een downgrade gekregen. Dit ziet er nog mooier uit dan Horizon en die komt van een studio die wel altijd goede graphics aflevert en ook nog eens voor maar één platform hoeft te ontwikkelen. Je bent wel heel naïef als je denkt dat het eindproduct er op de consoles zo uit gaat zien als deze E3 demo, maar ik heb in dit geval graag ongelijk.

[ Voor 41% gewijzigd door bram1984 op 19-07-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
bram1984 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:30:
[...]

Een multiplatform titel van een studio die niet bepaald bekend staat om z'n graphics, waarbij zowel de PS4 Pro als de X1X nog steeds de CPU als bottleneck hebben en waarbij de game ook nog fatsoenlijk moet draaien op de OG PS4 en X1 (die gezamenlijk verreweg de grootste userbase hebben). Er hebben lelijkere games een downgrade gekregen. Dit ziet er nog mooier uit dan Horizon en die komt van een studio die wel altijd goede graphics aflevert en ook nog eens voor maar één platform hoeft te ontwikkelen. Je bent wel heel naïef als je denkt dat het eindproduct er op de consoles zo uit gaat zien als deze E3 demo, maar ik heb in dit geval graag ongelijk.
Even ervan uitgaand dat de Anthem gameplay trailer op een Xbox One X dev kit draaide, ga ik er van uit dat er geen downgrade gaat zijn, tenzij je het natuurlijk hebt over de One en One S, omdat die gewoonweg geen 4K aankunnen.

Ik denk dat het ongeveer zoiets wordt;
One, One S en PS4 -> 900-1080p op Low-Medium 30 FPS
PS4 Pro -> checkerboard 4K op Medium-High 30 FPS
Xbox One X > checkerboard/native 4K op High 30 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Heeft iemand de Destiny 2 beta code al ontvangen bij een pre order in de xbox store zelf? En heeft iemand al in kunnen loggen? Krijg continue de melding dat de servers down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
halofreak1990 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:19:
[...]

Even ervan uitgaand dat de Anthem gameplay trailer op een Xbox One X dev kit draaide, ga ik er van uit dat er geen downgrade gaat zijn, tenzij je het natuurlijk hebt over de One en One S, omdat die gewoonweg geen 4K aankunnen.

Ik denk dat het ongeveer zoiets wordt;
One, One S en PS4 -> 900-1080p op Low-Medium 30 FPS
PS4 Pro -> checkerboard 4K op Medium-High 30 FPS
Xbox One X > checkerboard/native 4K op High 30 FPS
Ik ga er vanuit dat je deze graphics alleen op de PC gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
quorumz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:38:
[...]

oh dacht dat je pas vanaf 2000 kon... zal hem zo eens testen
Dat zou wel verklaren waarom de servers down zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:30:
[...]

Je vergelijkt een game die voornamelijk voor de PS4 (niet-pro) is ontwikkeld, met 1 die daar dus wel veel profijt van gaat hebben (en als je verder kijkt hoe Horizon draait, vind ik het raar dat je de conclusie trekt dat het wel slechter MOET zijn). Verder is EA helemaal niet zo'n waardeloze ontwikkelaar. Kijk maar naar de graphics van BF1 en SWBF1 (en 2). Lijkt me beetje raar om te stellen dat die dat niet voor elkaar kunnen krijgen. En ook Bioware is geen flutstudio.

Gameplay is dan een ander dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refunct is een erg aardig spelletje. Zag vandaag een lovend verhaal op Reddit (o.a dat hij maar 3 piek kost. :P )

Heb hem net in 30 minuten uitgespeeld. Echt lekker zen allemaal. Vrij simpel van opzet maar erg chill om door heen te lopen.

Don't feed trolls mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:18:
Refunct is een erg aardig spelletje. Zag vandaag een lovend verhaal op Reddit (o.a dat hij maar 3 piek kost. :P )

Heb hem net in 30 minuten uitgespeeld. Echt lekker zen allemaal. Vrij simpel van opzet maar erg chill om door heen te lopen.

Don't feed trolls mensen.
wat een boel geld 3 piek :9
Zelf niet gehaald maar was in de 1e 2 weken anderhalve piek :+

Zelf druk bezig met Gears of War 2, 3 en 4. Straks ook weer met FM6 :D

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:45:
[...]

wat een boel geld 3 piek :9
Zelf niet gehaald maar was in de 1e 2 weken anderhalve piek :+

Zelf druk bezig met Gears of War 2, 3 en 4. Straks ook weer met FM6 :D
Die half uur was nog niet alle achievements overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:46:
[...]

Die half uur was nog niet alle achievements overigens.
Je moet hem nog voltooien binnen 4 minuten :) :) :) :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:39

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:01:
[...]

Je vergelijkt een game die voornamelijk voor de PS4 (niet-pro) is ontwikkeld, met 1 die daar dus wel veel profijt van gaat hebben (en als je verder kijkt hoe Horizon draait, vind ik het raar dat je de conclusie trekt dat het wel slechter MOET zijn). Verder is EA helemaal niet zo'n waardeloze ontwikkelaar. Kijk maar naar de graphics van BF1 en SWBF1 (en 2). Lijkt me beetje raar om te stellen dat die dat niet voor elkaar kunnen krijgen. En ook Bioware is geen flutstudio.

Ik hoop net als Bram dat de gfx wel waargemaakt worden, maar met watch dogs en the division als 2 recente voorbeelden zou het helemaal niet vreemd zijn als dit niet het geval is. Vind daar zelfs niets trollerig aan? Toegegeven het kan natuurlijk net zo goed WEL gaan lukken, but if i were a betting man, dan zou ik ook met Bram mee gaan. Puur op basis van wat er nu bekend is.

Hoop dat ik hiermee niemend op zijn tenen trap, ik ben multiplatform gamer en <3 alle consoles zolang er maar leuke games op zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:01:
[...]

Waarom is die conclusie raar? Een studio die bekend staat om zijn graphics en exclusief voor één platform ontwikkelt vs. een studio die niet bekend staat om zijn graphics en voor 5 verschillende platformen moet ontwikkelen. En jij denk dat die laatste game mooier wordt? Zoveel naïviteit had ik van jou niet verwacht. Je loopt toch wel lang genoeg mee om inmiddels te weten dat exclusives op zowel Xbox als PS4 al jaren lang de toon zetten op het gebied van graphics en zeker niet multiplatform titels? Ben je Watch Dogs en The Division nu al vergeten?

En het is echt niet zo dat Guerilla pas vorig jaar zomer kreeg te horen dat er een PS4 Pro aankwam. Ze hebben 6 jaar aan die game gewerkt. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze niet de tijd hebben gehad om het potentieel van de Pro op dat moment voluit te benutten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:12:
[...]

Waarom is die conclusie raar? Een studio die bekend staat om zijn graphics en exclusief voor één platform ontwikkelt vs. een studio die niet bekend staat om zijn graphics en voor 5 verschillende platformen moet ontwikkelen. En jij denk dat die laatste game mooier wordt? Zoveel naïviteit had ik van jou niet verwacht. Je loopt toch wel lang genoeg mee om inmiddels te weten dat exclusives op zowel Xbox als PS4 al jaren lang de toon zetten op het gebied van graphics en zeker niet multiplatform titels? Ben je Watch Dogs en The Division nu al vergeten?

En het is echt niet zo dat Guerilla pas vorig jaar zomer kreeg te horen dat er een PS4 Pro aankwam. Ze hebben 6 jaar aan die game gewerkt. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze niet de tijd hebben gehad om het potentieel van de Pro op dat moment voluit te benutten.
Bioware titels waren in het verleden anders prima te noemen. Ook qua graphics. Dat ME3 dat niet was, kwam meer door organisatorische problemen, dan incompetentie van het ontwikkelteam (en stiekem vond ik ME3 een hele toffe titel, net als dat ik The Division grafisch erg mooi vond, maar dat mag je niet meer zeggen volgens mij). Hier lijkt een stabiel management en genoeg funding achter te zitten, dus ik maak me eigenlijk weinig zorgen.

Bovendien gaat het, zoals gezegd, over veel snellere hardware waarbij het minder uitmaakt als niet alles eruit wordt gehaald. Multiplatform kan bovendien ook mooi zijn, kijk naar GTA. Ik snap niet waarom je het op voorhand aan het afbranden bent, terwijl al duidelijk was dat de hardware van de demo een stuk dichter in de buurt kwam van het systeem waar het op moet draaien, dan de hardware die in de eerste Watch Dogs reveal gebruikt was.

Is de kans aanwezig dat het minder mooi wordt? Sure, maar laten we gewoon afwachten voordat je zaken als zekerheid gaat presenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Mijn gamelijst voor de Xbox One begint inmiddels aardig groot te worden, mede dankzij alle "gratis" downloads die je als Xbox live abonnee krijgt.

Is er een mogelijkheid om de games te categoriseren? Want ik zie soms door de bomen het bos niet meer.

Had al wel de optie 'niet meer weergeven in lijst' gevonden, maar dat wil ik dus eigenlijk niet. Of in ieder geval alleen voor de games waarvan ik zeker weet dat ik ze nooit meer ga spelen.

Bij Steam heb ik mijn games als volgt ingericht en zo zou ik het ook op de Xbox willen doen. Scheelt mij namelijk een hoop scrollen/zoeken in de lijst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e4XP7NLwOVyBRXesIuLeiFQe/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:29:
[...]

Bioware titels waren in het verleden anders prima te noemen. Ook qua graphics. Dat ME3 dat niet was, kwam meer door organisatorische problemen, dan incompetentie van het ontwikkelteam (en stiekem vond ik ME3 een hele toffe titel, net als dat ik The Division grafisch erg mooi vond, maar dat mag je niet meer zeggen volgens mij). Hier lijkt een stabiel management en genoeg funding achter te zitten, dus ik maak me eigenlijk weinig zorgen.

Bovendien gaat het, zoals gezegd, over veel snellere hardware waarbij het minder uitmaakt als niet alles eruit wordt gehaald. Multiplatform kan bovendien ook mooi zijn, kijk naar GTA. Ik snap niet waarom je het op voorhand aan het afbranden bent, terwijl al duidelijk was dat de hardware van de demo een stuk dichter in de buurt kwam van het systeem waar het op moet draaien, dan de hardware die in de eerste Watch Dogs reveal gebruikt was.

Is de kans aanwezig dat het minder mooi wordt? Sure, maar laten we gewoon afwachten voordat je zaken als zekerheid gaat presenteren.
Prima ja, daar is alles mee gezegd. Ze staan gewoon niet bekend om hun graphics, zo simpel is het.

Jij mag best zeggen dat je The Division mooi vindt, er zijn alleen véél mooiere titels en dat die game een gigantische downgrade heeft gekregen, kan je moeilijk ontkennen. De reveal trailer heeft dezelfde kwaliteit als Anthem en ik geloof niet dat de PS4 Pro en X1X zo een grote grafische stap kunnen maken.

GTA ziet er prima uit, maar het blijft een opgepoetste last gen game die er veel mooier uit had gezien als hij niet op de PS3 en X360 uit was gekomen. Ook hier zijn er mooiere games verschenen. Daarbij schat ik zo in dat Anthem niet bijna 300 miljoen dollar gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand bekend met recente communication bans?

Achterneef speelt ook al jaartje of wat met z'n zoon op de xbox, goed jaar geleden voor hun dat family gebeuren ingesteld, werkt helemaal top. Maar nu is hij online aardig slechte verliezer, tot zo erg dat hij z'n 4de communication ban heeft gekregen en deze 3 maanden is.

Verleden natuurlijk vaker gebeurd, hij kon niet meer online/in parties, maar z'n zoon kon gewoon doorspelen, maar deze keer dus helemaal niet. Ook z'n zoon krijgt precies dezelfde melding (your privacy settings prevent you to join party / etc). Dus ik dacht dat het een family issue was, m'n alt-account erop gezet, precies hetzelfde verhaal.

Gisteravond Xbox US al gesproken, daar kom je echt geen kloot mee verder, is een XBL/Account ban, niet een Xbox ding, doe een reset, powercycle, etc, maar zelfs mijn alt-account werkt dit niet.

Nu lees ik dat meerdere mensen dit blijken te hebben, dat bovenop een communication ban op je account, je Xbox blijkbaar nu ook geflagged wordt en er geen enkel account meer mee kan inloggen.

Dit lijkt mij zeer raar, zou impliceren als je ook een permanent ban zou krijgen, je je xbox ook meteen kan weggooien, maar dat in zijn geval z'n xbox dus de komende 3 maanden stof kan verzamelen (offline kan je wel spelen, maar met name z'n zoon speelt veel overwatch). Vanmiddag maar eens Xbox Nederland bellen, kijken of die wat nuttigers kunnen vertellen.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2017 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SinergyX Komt me bekend voor; soms worden alleen accounts geband maar ik kan me voorstellen dat als de ouder/verzorger niet goed zorgt voor opvoeding/family-settings, dat Microsoft de hele console even een trap geeft. Soort van graag of niet met je gezin spelen... Het lastige zijn de kleine lettertjes; Microsoft staat het vrij om een account of een console toegang te ontzeggen tot alle services.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
bram1984 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:30:
[...]

Prima ja, daar is alles mee gezegd. Ze staan gewoon niet bekend om hun graphics, zo simpel is het.

Jij mag best zeggen dat je The Division mooi vindt, er zijn alleen véél mooiere titels en dat die game een gigantische downgrade heeft gekregen, kan je moeilijk ontkennen. De reveal trailer heeft dezelfde kwaliteit als Anthem en ik geloof niet dat de PS4 Pro en X1X zo een grote grafische stap kunnen maken.

GTA ziet er prima uit, maar het blijft een opgepoetste last gen game die er veel mooier uit had gezien als hij niet op de PS3 en X360 uit was gekomen. Ook hier zijn er mooiere games verschenen. Daarbij schat ik zo in dat Anthem niet bijna 300 miljoen dollar gaat kosten.
Ik vind dat een beetje een vreemd uitgangspunt "een studio die niet bekend staat om graphics". Dragon Age Inquisition vond ik destijds grafisch best indrukwekkend voor een titel die zeer vroeg in de (current-gen) consolecyclus verscheen. Ik ga er vanuit dat er in de vier jaar die daarop volgden toch ook wel flinke stappen zijn gemaakt, met name in de verbetering van Frostbyte.

Dat er "veel mooiere titels" zijn dan The Division of GTA V zullen de meesten wel beamen, maar het blijft wat lastig concretiseren natuurlijk. Beauty is in the eye of the beholder enzo. FrostByte 3 wist met Star Wars Battlefront ook op heel veel mensen indruk te maken met de eerste E3-trailer, en die heeft de verwachtingen toch behoorlijk waar gemaakt.

De Frostbyte Engine is een technisch wonder als het op rendering aankomt. Dan heb ik het dus niet eens over grafische pracht, maar over slimme technieken die relatief weinig resources vergen. Dat vind ik persoonlijk interessanter dan hoge resoluties. Een ander mooi voorbeeld daarvan is de Northlight Engine die in Quantum Break wordt gebruikt. Die game is beeldschoon, maar draait native op 720p(!). Geen haan die er naar kraait, allemaal dankzij trucs om harde randjes enzo te laten verdwijnen (object blur/film grain etc.). Je ogen worden verneukt, maar who cares? Dat is iets wat Frostbyte ook heel goed kan. Zie bijvoorbeeld ook het mooie Battlefield 1 dat tegen de 60fps aanschuurt op beide OG consoles.

Laten we tenslotte niet vergeten dat op de One X/PS4Pro de 4K-resolutie van Anthem plaatsvindt middels checkerboarding, en dat we 'slechts' 30 fps gaan krijgen. Scepticisme vind ik niet zo raar na het gedonder met (o.a.) die Ubisoft-titels die je noemt, maar er bij voorbaat vanuitgaan dat er 'een flinke downgrade' gaat komen is weer het andere uiterste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De frostbyte engine heeft zich wel bewezen met star wars battlefront en in mindere mate battlefield 1 (frame rate is minder op de base xbox en ps4). Maar ik lees dan wel weer dat de frostbyte engine niet ideaal was voor games met open gebieden zoals mass effect: a. Er zijn opzich genoeg truukjes als dynamische resolutie en checkerboard om effiecenter te power van consoles te gebruiken. Maar anthem ziet er wel heel extreem mooi uit met ook nog eens allemaal verschillende effecten er door heen. Ik zou m'n geld op een downgrade zetten, maar ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@2dope Frostbite kan zeker mooie dingen laten zien, maar laten we niet vergeten dat alle games die je noemt, geen (semi) open wereld hebben, in tegenstelling tot Anthem. Dat is toch wel andere koek dan een grote statische map of een lineaire singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Weet iemand of de XBOX one X ook meteen bij de release in het wit wordt uitgebracht? Stap na 20 jaar Playstation 'over' naar de nieuwe XBOX. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
bram1984 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:56:
@2dope Frostbite kan zeker mooie dingen laten zien, maar laten we niet vergeten dat alle games die je noemt, geen (semi) open wereld hebben, in tegenstelling tot Anthem. Dat is toch wel andere koek dan een grote statische map of een lineaire singleplayer.
Dat is waar, met de uitzondering van DAI dan. Overigens vind ik Andromeda er ook mooi uitzien. Toegegeven, het haalt het niet bij Anthem, maar naar wat ik begrepen heb werden de beste ontwikkelaars bij BioWare enkele jaren geleden weggehaald bij Mass Effect om aan Anthem te werken, terwijl er een nieuw team relatief onervaren devs zich over Andromeda moesten onfermen. Geen idee wat daarvan klopt en in hoeverre dat nu echt indicatief is voor de kwaliteit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
SinergyX schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:44:
Iemand bekend met recente communication bans?

Achterneef speelt ook al jaartje of wat met z'n zoon op de xbox, goed jaar geleden voor hun dat family gebeuren ingesteld, werkt helemaal top. Maar nu is hij online aardig slechte verliezer, tot zo erg dat hij z'n 4de communication ban heeft gekregen en deze 3 maanden is.

Verleden natuurlijk vaker gebeurd, hij kon niet meer online/in parties, maar z'n zoon kon gewoon doorspelen, maar deze keer dus helemaal niet. Ook z'n zoon krijgt precies dezelfde melding (your privacy settings prevent you to join party / etc). Dus ik dacht dat het een family issue was, m'n alt-account erop gezet, precies hetzelfde verhaal.

Gisteravond Xbox US al gesproken, daar kom je echt geen kloot mee verder, is een XBL/Account ban, niet een Xbox ding, doe een reset, powercycle, etc, maar zelfs mijn alt-account werkt dit niet.

Nu lees ik dat meerdere mensen dit blijken te hebben, dat bovenop een communication ban op je account, je Xbox blijkbaar nu ook geflagged wordt en er geen enkel account meer mee kan inloggen.

Dit lijkt mij zeer raar, zou impliceren als je ook een permanent ban zou krijgen, je je xbox ook meteen kan weggooien, maar dat in zijn geval z'n xbox dus de komende 3 maanden stof kan verzamelen (offline kan je wel spelen, maar met name z'n zoon speelt veel overwatch). Vanmiddag maar eens Xbox Nederland bellen, kijken of die wat nuttigers kunnen vertellen.
Staat er natuurlijk los van, maar je bent wel echt een *piep* van een vader (!) als je het zo bont maakt dat je (meerdere keren) een ban krijgt :F Lekker voorbeeld voor zoonlief ook :N

Beter help je hem niet en gaat 'ie z'n gedrag aanpassen :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Rossi46 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Staat er natuurlijk los van, maar je bent wel echt een *piep* van een vader (!) als je het zo bont maakt dat je (meerdere keren) een ban krijgt :F Lekker voorbeeld voor zoonlief ook :N

Je weet niet of hij dat ook doet wanneer hij met zoonlief speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Gebeurd enkel als z'n zoon bij moeder is, hij is niet de slimste en heeft zeker z'n bek bij zich, maar is wel een erg goede vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:44:

En terecht...

Wat is ander de beperking om de boel te blijven verstieren online? Tja, de goede moet hier lijden onder de slechte, maar dat is het risico dat je neemt.

Zullen ook zat mensen zijn met meerdere accounts; ban op de ene, lekker verder spelen met de andere (en de boel weer verstieren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32
Misschien kan die volwassen kerel beter eens gaan praten met een psycholoog.
Vier bans krijgen is echt geen mooie achievement.
Ik weet niet hoe hij thuis omgaat met zijn"woede aanvallen" bij een tegenslag.
Maar ik kan me voorstellen dat voor iedereen in zijn omgeving het fijner is als hij daaraan werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
SinergyX schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:12:
[...]

Gebeurd enkel als z'n zoon bij moeder is, hij is niet de slimste en heeft zeker z'n bek bij zich, maar is wel een erg goede vader.
Ik moet mij hier natuurlijk buiten houden want ik ken de hele situatie niet. Het triggerde mij doordat ik te vaak ouders zich idioot zie gedragen waar hun kinderen bij zijn, waarbij je weet dat die kinderen later net zo aso worden als hun ouders.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fredkroket schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:18:
[...]

En terecht...

Wat is ander de beperking om de boel te blijven verstieren online? Tja, de goede moet hier lijden onder de slechte, maar dat is het risico dat je neemt.

Zullen ook zat mensen zijn met meerdere accounts; ban op de ene, lekker verder spelen met de andere (en de boel weer verstieren).
Dat is het punt dus helemaal niet, het impliceert dat de tweedehands markt potentieel kapot is gegaan als er dus inderdaad een console-ban komt wanneer iemand (door welke reden dan ook) een perma-ban zou krijgen. Hoe en waarom iemand zo'n ban krijgt boeit mij niet, gaat mij om het principe dat je console dus nutteloos is geworden.

Even buiten het moraalridder gedrag dat zo'n persoon wordt weggezet als phychoot, als ik beetje actief zou reporten wat ik hoor van medetweakers bij een gemiddelde BF1 potje, zit de helft hier met maandenlange bans (ikzelf ook). En als ik vervolgens voor elk scheldwoord uit mijn berichten een euro zou krijgen, kan ik bijna iedereen voorzien van een XBX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:45:
[...]

Dat is het punt dus helemaal niet, het impliceert dat de tweedehands markt potentieel kapot is gegaan als er dus inderdaad een console-ban komt wanneer iemand (door welke reden dan ook) een perma-ban zou krijgen. Hoe en waarom iemand zo'n ban krijgt boeit mij niet, gaat mij om het principe dat je console dus nutteloos is geworden.
Dat is niks nieuws. Alhoewel met de One of One S of One X het lastiger is, zijn de oude 360's bij bosjes van XBL afgetrapt omdat iedereen maar ISO's van minder bekende sites dan Microsoft aan het downloaden was.

Een console ban is in ieder geval effectief om "het hele gezin" te laten merken dat het menens is; mogelijk dat ook alle bekend accounts op die console een xx maanden ban hebben gekregen om te laten merken dat een nieuwe console ook niet zou helpen.

Het is lastig; als er niet wordt ingegrepen in het gedrag, heb je zomaar kans dat er een ban 4 life komt op zowel account en console bij een volgende overtreding. Dan heb je ook nog eens de mogelijkheid dat een nieuwe console en nieuw account direct opvalt op betreffend IP/subnet en nog sneller van internet wordt getrapt bij de volgende overtreding.

Ik heb er geen oordeel over; anders dan dat ik nu wel lees dat Microsoft wel degelijk optreedt tegen sommige overtreders. No offense, ik kan ook best grof uit de hoek komen maar altijd vriendschappelijk en met mensen die ik ken. Online tegen randoms enorm de beest uithangen; ik niet en liever naar mij toe ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een heads-up !
DOOM is van 20 juli t/m 23 juli gratis te spelen, dit is goed nieuws.
Maar het beste nieuws is nog wel dat voor diegene die DOOM in bezit heeft alle DLC gratis te verkrijgen is via patch 6.66 _/-\o_
Geweldige game en mooie actie van Bethedsda, check it out !!

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 20-07-2017 17:15 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:14:
Even een heads-up !
Maar het beste nieuws is nog wel dat voor diegene die DOOM in bezit heeft alle DLC gratis te verkrijgen is via patch 6.66 _/-\o_
Wat de campaign betreft is dat wel alleen de eerste twee levels.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:39
Volgens mij is die voor xb1/ps4 vanaf morgen voor een ieder gratis te beta-en.. preorder gaf je al iets eerder de rechten..

Update:
Yep, tot zondag free beta, pc volgt in augustus
https://www.destinythegame.com/nl/beta

[ Voor 12% gewijzigd door RHE218 op 20-07-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RHE218 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:05:
[...]

Volgens mij is die voor xb1/ps4 vanaf morgen voor een ieder gratis te beta-en.. preorder gaf je al iets eerder de rechten..

Update:
Yep, tot zondag free beta, pc volgt in augustus
https://www.destinythegame.com/nl/beta
Ja maar dan kun je dus al aan de slag en hoef je niet nog een paar uur te wachten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Even buiten het moraalridder gedrag dat zo'n persoon wordt weggezet als phychoot, als ik beetje actief zou reporten wat ik hoor van medetweakers bij een gemiddelde BF1 potje, zit de helft hier met maandenlange bans (ikzelf ook). En als ik vervolgens voor elk scheldwoord uit mijn berichten een euro zou krijgen, kan ik bijna iedereen voorzien van een XBX.
Ergens begrijp ik je reactie gewoon niet. Je krijgt namelijk niet zomaar een ban, het zal niet zijn dat hij heeft gezegd; potverdikkie, ben ik weer raak geschoten door zo'n schavuit!

Er zijn echt meerdere reports voor nodig (misschien wordt zelfs de audio nogmaals beluisterd, dat weet ik niet) en dan ben je wat mij betreft terecht gebanned.

En dat je console dan onbruikbaar is geworden... Tja, dat staat gewoon in de voorwaarden. Ik ben geen moraalridder, maar niet meer dan terecht. Er zitten ook mensen (en kinderen) die niet per se behoefte hebben aan uitgescholden te worden.

Zelf rij ik vaak te hard en heb ik eigenlijk nooit een bekeuring, maar als ik hem wel heb dan is dat terecht en ga ik ook niet mekkeren. Ik weet nl dat dat het risico is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine QoL verbetering. Je kunt nu een profiel toewijzen aan een controller voor automatische sign in bij opstarten. Best handig voor huishoudens waar meerdere mensen 1 One gebruiken. Scheelt je toch weer 8 seconden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:25:
[...]

Wat de campaign betreft is dat wel alleen de eerste twee levels.
En wat de dlc betreft. Dat is mp meuk.

Verder is Doom 2016 een enorm gaaf spel. Heb me daar echt heel erg mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:27:
Kleine QoL verbetering. Je kunt nu een profiel toewijzen aan een controller voor automatische sign in bij opstarten. Best handig voor huishoudens waar meerdere mensen 1 One gebruiken. Scheelt je toch weer 8 seconden!
Ik dacht dat dit altijd al kon? Zou zweren dat ik het eerder dan de laatste update gezien heb (en nee, niet in het preview programma)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ook als je 4 dezelfde hebt liggen en je gaat ze door elkaar shuffelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
MAX3400 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:59:
[...]

Dat is niks nieuws. Alhoewel met de One of One S of One X het lastiger is, zijn de oude 360's bij bosjes van XBL afgetrapt omdat iedereen maar ISO's van minder bekende sites dan Microsoft aan het downloaden was.

Een console ban is in ieder geval effectief om "het hele gezin" te laten merken dat het menens is; mogelijk dat ook alle bekend accounts op die console een xx maanden ban hebben gekregen om te laten merken dat een nieuwe console ook niet zou helpen.

Het is lastig; als er niet wordt ingegrepen in het gedrag, heb je zomaar kans dat er een ban 4 life komt op zowel account en console bij een volgende overtreding. Dan heb je ook nog eens de mogelijkheid dat een nieuwe console en nieuw account direct opvalt op betreffend IP/subnet en nog sneller van internet wordt getrapt bij de volgende overtreding.

Ik heb er geen oordeel over; anders dan dat ik nu wel lees dat Microsoft wel degelijk optreedt tegen sommige overtreders. No offense, ik kan ook best grof uit de hoek komen maar altijd vriendschappelijk en met mensen die ik ken. Online tegen randoms enorm de beest uithangen; ik niet en liever naar mij toe ook niet.
Ik vind het ook vrij logisch, dit doordat zulke mensen veelal gewoon een nieuw account aanmaken en weer verder gaan schelden. Die spelen veelal niet voor de fun maar gewoon het uiten van agressie. Dat kunnen ze makkelijk voortzetten door gewoon met een ander account in te loggen.
Stel deze ban komt in combinatie met de eerste waarschuwing, oké dat gaat te ver. Stel het komt met de 2e waarschuwing, oké dat gaat ook nog te ver.
3e waarschuwing is de laatste (nog netjes), enja de 4e resulteert dan in een ban op de console.

Neem bijv rocket league, niet gedacht maar ik speel het nu al enkele maanden met veel plezier. Wel heb ik de chat uitgezet, als je ziet wat voor gespuis daar hun ongenoegen uit en dan de woordkeuzes....
1 iemand begint veelal met schelden, de ander gaat erop in en vervolgens is er geen spraken meer van gezellig een spelletje spelen.

Ik vind het goed dat Microsoft deze mensen een (console)ban geeft, en logisch, indien waarschuwen niet helpen dan maar een ban op de console (net goed). Deze mensen verpesten het volledig voor andere mensen die wel gewoon leuk en gezellig even een spelletje willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ware het niet dat na een tijdje de controller niet meer lijkt te verbinden met de console (op instant resume) omdat de service gecrashed is. Is de reden waarom ik vaak de console opnieuw moet opstarten voor het weer werkt. Anders werkt draadloos gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
justifire schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:14:
Even een heads-up !
Dank voor de tip. Ik zie het echter niet staan (ben vast scheel ;)) dat ik hem gratis kan spelen, staat €15 bij.

Waar kan ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

JSchut

.....

Segafreak83 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:52:
[...]

Dank voor de tip. Ik zie het echter niet staan (ben vast scheel ;)) dat ik hem gratis kan spelen, staat €15 bij.

Waar kan ik hem vinden?
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/doom/c3qh42wrgm3r
Hier staat een knop "Gratis proberen"

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Was dus toch scheel, dank je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]
Hoe en waarom iemand zo'n ban krijgt boeit mij niet, gaat mij om het principe dat je console dus nutteloos is geworden.
In principe is je console niet nutteloos geworden. Hij is niet gebricked, zeg maar :P
Als ik het goed begrijp, kun je alleen niet meer online spelen op die console. In principe is dus alleen de online mode van die games onbruikbaar geworden. Je kan ze nog prima offline spelen. Andere local play games zijn ook gewoon speelbaar.

Maar ik vraag mij ook af of jouw neef met zijn inlog op andere consoles nog wel BF online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is inmiddels opgelost, bleek achteraf helemaal niet zo erg te zijn. Hij heeft per saldo maar 3 daadwerkelijke comm bans gehad en ze hebben helemaal niets gevonden rond enige melding van 3 maanden*. Uiteindelijk bleek z'n privacy settings te zijn gereset, alles stond op block of friends, dat samen met support doorgelopen, power cycle en alles werkt weer. Reden dat mijn account dus niet werkt, is het probleem van 'home console', factory reset met verwijdering van 'home' (via xbox site) en je kan de xbox vrij verkopen.

*De 3 maanden blijkt dus een cooldown periode te zijn, binnen die periode weer een ban, wordt die progressief hoger (maar tot blijkbaar een max van 14 dagen).

Blijft raar met die xbox support, ene keer krijg je iemand die enkel werkt met wat standaard teksten, moment erna krijg je iemand die in detail uitlegt wat het probleem is. Blijkbaar is het hele enforcer website ding nog een grote beta met vaak niet kloppende data, enige wat dus leidend is, is de email die je krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2017 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:20:
[...]

Ik vind het ook vrij logisch, dit doordat zulke mensen veelal gewoon een nieuw account aanmaken en weer verder gaan schelden. Die spelen veelal niet voor de fun maar gewoon het uiten van agressie. Dat kunnen ze makkelijk voortzetten door gewoon met een ander account in te loggen.
Stel deze ban komt in combinatie met de eerste waarschuwing, oké dat gaat te ver. Stel het komt met de 2e waarschuwing, oké dat gaat ook nog te ver.
3e waarschuwing is de laatste (nog netjes), enja de 4e resulteert dan in een ban op de console.

Neem bijv rocket league, niet gedacht maar ik speel het nu al enkele maanden met veel plezier. Wel heb ik de chat uitgezet, als je ziet wat voor gespuis daar hun ongenoegen uit en dan de woordkeuzes....
1 iemand begint veelal met schelden, de ander gaat erop in en vervolgens is er geen spraken meer van gezellig een spelletje spelen.

Ik vind het goed dat Microsoft deze mensen een (console)ban geeft, en logisch, indien waarschuwen niet helpen dan maar een ban op de console (net goed). Deze mensen verpesten het volledig voor andere mensen die wel gewoon leuk en gezellig even een spelletje willen doen.
Ik speel ook nog wel eens voor het kwijtraken van agressie, maar dat betekend niet dat ik me niet kan inhouden en ga zitten schelden, ik heb dan ook nog nooit een ban of zelfs maar een warning gehad op PSN/XBL/steam. Een shooter soms spelen om agressie kwijt te raken, overigens ook vaak genoeg voor de lol, betekend niet per definitie dat je je als een randdebiel gaat gedragen en ban waardig gedrag gaat vertonen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:22
Geen preload voor de open beta van Destiny?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Lekker Ventje schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:11:
Geen preload voor de open beta van Destiny?
Nee maar je kan al wel downloaden uit een store uit een andere tijdzone zie paar posts eerder:

Martinspire in "[XBO] Xbox One - Deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Beta van Destiny 2 gespeeld; meer van hetzelfde maar ziet er visueel prachtig uit. Verhaal is in deze prologue al 10 keer beter (verhaal technisch) dan heel D1 bij elkaar :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag (door pre-order) begonnen met Fortnite. Ziet er wel uit als een aardige game. Verhaal en setting worden leuk gebracht. Veel wapens, karakters, missies en collectibles. Grote research en skill tree. Nog niet echt lastig, maar wel te begrijpen. Online coop werkt ook prima (al ben ik nu maar gestopt omdat ik ineens geen medespelers meer kon vinden). Kreeg bij eerste keer opstarten geen mogelijkheid om verder te gaan, maar restart van game hielp (en een Epic games account aanmaken via pc is wel wat sneller dan ingame doen). Controls zijn wel wat wennen. Bouwen, craften (al is dat vrij weinig), materials hoarden en schieten is wat lastig te wisselen, maar lijkt me op den duur wel te doen.

Overall goede indruk van de game, al zou ik hem wel met wat vrienden of Tweakers willen samen doen. Is niet echt een hype rond de game, dus dat is waarschijnlijk wel wat lastiger. Overigens is ie €40 wat nog een schappelijke prijs is. De duurste heeft bovendien nog 2 gratis keys voor je vrienden (en de 1 na duurste game ook nog een enkele gratis key).

Ik zou zeggen: kijk wat video's en reviews en bepaal dan of het wat voor je is. Met 3 vrienden erbij lijkt ie me zeker wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:07:
Vandaag (door pre-order) begonnen met Fortnite. Ziet er wel uit als een aardige game. Verhaal en setting worden leuk gebracht. Veel wapens, karakters, missies en collectibles. Grote research en skill tree. Nog niet echt lastig, maar wel te begrijpen. Online coop werkt ook prima (al ben ik nu maar gestopt omdat ik ineens geen medespelers meer kon vinden). Kreeg bij eerste keer opstarten geen mogelijkheid om verder te gaan, maar restart van game hielp (en een Epic games account aanmaken via pc is wel wat sneller dan ingame doen). Controls zijn wel wat wennen. Bouwen, craften (al is dat vrij weinig), materials hoarden en schieten is wat lastig te wisselen, maar lijkt me op den duur wel te doen.

Overall goede indruk van de game, al zou ik hem wel met wat vrienden of Tweakers willen samen doen. Is niet echt een hype rond de game, dus dat is waarschijnlijk wel wat lastiger. Overigens is ie €40 wat nog een schappelijke prijs is. De duurste heeft bovendien nog 2 gratis keys voor je vrienden (en de 1 na duurste game ook nog een enkele gratis key).

Ik zou zeggen: kijk wat video's en reviews en bepaal dan of het wat voor je is. Met 3 vrienden erbij lijkt ie me zeker wel leuk.
Even voor de duidelijkheid, de final release wordt Free2Play.
Wacht dus gerust even met "slechts" €40,- uit te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:17:
[...]

Even voor de duidelijkheid, de final release wordt Free2Play.
Wacht dus gerust even met "slechts" €40,- uit te geven ;)
Volgend jaar pas ja:
Q: When will Fortnite be free-to-play?
A: Fortnite will be free-to-play at some point in 2018.
En persoonlijk verwacht ik die dan ook niet voor juli.

Plus het is nog niet echt duidelijk hoe dat de game gaat veranderen, maar reken er maar op dat je dan al snel de portemonnee moet trekken om een beetje leuk te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 00:19:
[...]

Volgend jaar pas ja:

[...]

En persoonlijk verwacht ik die dan ook niet voor juli.

Plus het is nog niet echt duidelijk hoe dat de game gaat veranderen, maar reken er maar op dat je dan al snel de portemonnee moet trekken om een beetje leuk te gamen.
Tot die tijd is het dus een beta / game preview.
Ik geef het wel een kans als de game af is / free2play te verkrijgen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd zonde van je doekoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

JSchut

.....

Van het weekend een uurtje Doom gespeeld. Tegen alle verwachting in vond ik het wel een leuke game. Als de campaign een beetje knap formaat is koop ik hem wel denk ik. Multiplayer zal ik namelijk niet spelen. Koop hem puur voor de singleplayer ervaring.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 24 juli 2017 @ 07:24:
Van het weekend een uurtje Doom gespeeld. Tegen alle verwachting in vond ik het wel een leuke game. Als de campaign een beetje knap formaat is koop ik hem wel denk ik. Multiplayer zal ik namelijk niet spelen. Koop hem puur voor de singleplayer ervaring.
Singleplayer is geweldig !
Gisteren mp nog eens gestart en moet zeggen dat waar ik dit op release echt bagger vond, het nu toch wel lekker wegspeelt.
Ze hebben goede verbeteringen doorgevoerd, geeft nu veel meer het Q3A gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
JSchut schreef op maandag 24 juli 2017 @ 07:24:
De singleplayer speelt heel lekker weg en is ook niet heel kort. Dus vooral aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mijn disk van Doom doet het niet. Erg jammer. Als ik hem goedkoop ergens tegenkom koop ik hem wel digitaal, want lijkt me ook een erg toffe shooter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:10:
Mijn disk van Doom doet het niet. Erg jammer. Als ik hem goedkoop ergens tegenkom koop ik hem wel digitaal, want lijkt me ook een erg toffe shooter.
Bel Microsoft even; in sommige gevallen willen ze nog wel eens bekijken of er een vervangend produkt te leveren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op zondag 9 juli 2017 @ 11:36:
[...]

Maar het gebeurt midden tijdens het spelen??

Maar....

[...]

Nu je het zegt, het gebeurt vaak als ik net de laadkabel erin prik na de melding dat de controller bijna leeg is.

Dit klinkt inderdaad heel plausibel. Ik ga het eens monitoren.
Helaas, gisteren had ik het ook met een volledig opgeladen controller.

Vermoed dat de controller zelf de geest aan het geven is of dat er iets het signaal stoort. Heb helaas maar een controller, dus kan helaas niet uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:13
Bij de controller is bij 1 thumbstick de buitenste rand gescheurd dus zit er nu op als een soort les velletje. Da's wel snel vind ik zelf, na nog geen jaar. (wel intensief gebruikt maar dat deed ik mijn 360 ook wel.) Het is best irritant tijdens het spelen, misschien met lijm er tussen doen? Het is alleen maar de thumbstick dus vind het zonde om speciaal nu weer een nieuwe controller te pakken die ook flink aan de prijs zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:10:
hij is nu in de aanbieding (denk tot en met vandaag) voor 15 euro (6 euro nog iets in rusland) heb gelijk maar mijn fysieke vervangen voor de digitale (ik ben lui geen zin om te disks wisselen)

Aanrader: 1050gb crucial mx300 m2 SSD aan je xbox one hangen :P (sniper elite 4 vliegt met laden)

Summer 2017

[ Voor 8% gewijzigd door quorumz op 24-07-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

dennis_rsb schreef op maandag 24 juli 2017 @ 10:24:
Bij de controller is bij 1 thumbstick de buitenste rand gescheurd dus zit er nu op als een soort les velletje. Da's wel snel vind ik zelf, na nog geen jaar. (wel intensief gebruikt maar dat deed ik mijn 360 ook wel.) Het is best irritant tijdens het spelen, misschien met lijm er tussen doen? Het is alleen maar de thumbstick dus vind het zonde om speciaal nu weer een nieuwe controller te pakken die ook flink aan de prijs zijn.
Daarom kun je deze dingen gebruiken:
https://www.ebay.com/sch/...box+one+thumbstick+covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja dat is BS natuurlijk. De thumbstick van mijn Xbox controller (niet de ONE, maar de originele Xbox) heeft totaal geen problemen. De thumbsticks van de Xbox One zijn gewoon van mindere kwaliteit en dat is wat ze op moeten lossen.

--edit--

Gisteren trouwens Super Streetfighter IV arcade edition gekocht. Niet dat ik een fervent fighting game speler ben, maar met een game als dit heb ik een prima fighting game voor wat casual gaming uurtjes met genoeg karakters om uit te kiezen en prima gameplay.

[ Voor 23% gewijzigd door PdeBie op 24-07-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:38:
[...]

Ja dat is BS natuurlijk. De thumbstick van mijn Xbox controller (niet de ONE, maar de originele Xbox) heeft totaal geen problemen. De thumbsticks van de Xbox One zijn gewoon van mindere kwaliteit en dat is wat ze op moeten lossen.
Geen gorilla-handjes? Met alle nuance; ik heb nog steeds met dezelfde controller die ik in november 2013 (!!) bij mijn One heb gekocht. Mogelijk dat ik zuiniger omga met bepaalde moves in games of dat ik andere games speel maar dat ding is bijna in nieuwstaat ondanks dat ik durf te zeggen dat er zeker al 1200 uur mee gespeeld is (mogelijk zelfs meer).

Ook wordt dat ding regelmatig misbruikt door < 12-jarige en dan nog zie ik geen spoor van slijtage/issues. Ja, de accu wordt wat minder maar dat mag ook wel na bijna 4 jaar gamen en daar moet ik dus gewoon een nieuwe voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
MAX3400 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:45:
[...]

Geen gorilla-handjes? Met alle nuance; ik heb nog steeds met dezelfde controller die ik in november 2013 (!!) bij mijn One heb gekocht. Mogelijk dat ik zuiniger omga met bepaalde moves in games of dat ik andere games speel maar dat ding is bijna in nieuwstaat ondanks dat ik durf te zeggen dat er zeker al 1200 uur mee gespeeld is (mogelijk zelfs meer).

Ook wordt dat ding regelmatig misbruikt door < 12-jarige en dan nog zie ik geen spoor van slijtage/issues. Ja, de accu wordt wat minder maar dat mag ook wel na bijna 4 jaar gamen en daar moet ik dus gewoon een nieuwe voor kopen.
Ik kan het verhaal van PdeBie wel beamen.
Ik heb zelf inmiddels 4 joypads versleten ( waarvan 2 in garantie zijn vervangen ).
Allemaal de rechter thumbstick die op een gegeven moment begon te "klikken" en niet meer goed terugschoot in de neutrale positie.

Dit heb ik in 12 jaar xbox 360 nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]
Uiteraard zullen ze dat op moeten lossen ALS het een structureel probleem wordt en hun geld gaat kosten qua garantie ;) Maar tot die tijd wil je toch wel doorgaan met gamen op die controller, of niet? Of meteen weer 60 euro uitgeven vanwege dat scheurtje in de coating? Dus waarom BS?

Ik vind die dingen ook handig om die vier witte controllers van elkaar te onderscheiden. Daarbij heb ik (gelukkig) nog geen gescheurde rubbercoatings op die pookjes.
Anderen kunnen hun controller er ook mee pimpen. :P

===

Iets anders: gebruikt iemand hier de Kinect Head tracking bij Forza?
Volgens mij voegt dat alleen iets toe bij drifting vanwege de extreme zijwaartse "rijrichting":
YouTube: Forza 5 Does Head Tracking Actually Work? - Lets Test it!
Bij gewoon racen zie ik bijna geen verschil in naar waar de bestuurder kijkt:
YouTube: Head tracking Kinect effect on Forza Motorsport 4
Per saldo lijkt het weinig voordeel toe te voegen, want er wordt 'even' goed gedrift zonder headtracking :P
YouTube: Forza4 Drift Mode Fujimi Kaido Full 342,948pts
Maar headtracking vergroot wel het realisme :)

En zit deze man nou helemaal tegen zijn scherm aan te sturen?
YouTube: 【Forza4】実写さな&#12364...
Het ziet er zo wel erg echt uit.

[ Voor 46% gewijzigd door Fireshade op 24-07-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Ik zag idd op Alie ook dit soort dingen. Ik zat er aan te denken om eerst voorzichtig een druppie lijm er op te doen. Als dat niet helpt of snel los laat dan bestel ik die dingen via Alie (maar eerst dit maar proberen want sneller, dit weekend komt een maat van me gamen, en B dan hoeft niet heel dat ding uit elkaar)

Ik denk niet dat het garantie werk is. Het zal slijtage zijn gok ik. Ik ga er normaal mee om maar wel iedere speel ik Fifa en dat kan soms best snelle bewegingen zijn en miss soms iets te hard er op drukken. Desondanks nooit gezeik gehad met de 360 controllers. Van 1 accupack van de XBOX is ook al dood binnen minder als een jaar, die moet continue aan het kabeltje als ik er mee wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Fireshade schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:20:
[...]

Je ziet af en toe wel het in-game stuur achter zijn eigen stuur vandaan komen :+

Ik denk dat hij een beamer op een groot scherm heeft ofzo. Lijkt mij namelijk niet prettig als hij werkelijk zo dicht op een scherm zit. Als het licht van achteren komt (beamer) dan is het al stukken beter uit te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dennis_rsb schreef op maandag 24 juli 2017 @ 15:53:
[...]

Ik zag idd op Alie ook dit soort dingen. Ik zat er aan te denken om eerst voorzichtig een druppie lijm er op te doen. Als dat niet helpt of snel los laat dan bestel ik die dingen via Alie (maar eerst dit maar proberen want sneller, dit weekend komt een maat van me gamen, en B dan hoeft niet heel dat ding uit elkaar)

Ik denk niet dat het garantie werk is. Het zal slijtage zijn gok ik. Ik ga er normaal mee om maar wel iedere speel ik Fifa en dat kan soms best snelle bewegingen zijn en miss soms iets te hard er op drukken. Desondanks nooit gezeik gehad met de 360 controllers. Van 1 accupack van de XBOX is ook al dood binnen minder als een jaar, die moet continue aan het kabeltje als ik er mee wil spelen.
FIFA is naast COD controller sloper nummer 1. Voordelige gamers spelen beide met 1 controller (Cod sloopt linker thumbstick en FIFA rechter :P )

MS benaderen kan zinvol zijn. Ze zijn soms best coulant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:20:

Twijfel of dit niet gewoon een replay is, andere filmpje van hem in GT6 zie je wat 'rare' niet synchrone stuurbewegingen in de bochten. Lees ook in de comments dat in jouw filmpje begin dus blijkbaar een GT intro-geluid te horen is.

Maar gezien de camera, zou dit mogelijk zijn:
http://i.imgur.com/wfNtqJV.jpg

Alleen is afaik FOV (en niet weergeven van stuur) niet mogelijk in Forza. Enige optie is de TV direct tegen de stand van het stuur en puur voor de camera zo perfect heeft neergezet. Als je kijkt naar de hoogte van z'n hoofd tov camera, kijk hij gewoon over het stuur naar het ingame stuur.

https://i.ytimg.com/vi/7khhac0kP58/maxresdefault.jpg
Zo zou zijn setup kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:05:
[...]

FIFA is naast COD controller sloper nummer 1. Voordelige gamers spelen beide met 1 controller (Cod sloopt linker thumbstick en FIFA rechter :P )

Destiny 1 sloopte mijn linkerduim ipv de controller :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Ik ben wel echt aan het wachten op de backward compatibility optie voor original Xbox games.

Kotor 1&2
Top Spin
Jade empire
Panzer dragoon orta

Laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Gisteren trouwens Super Streetfighter IV arcade edition gekocht. Niet dat ik een fervent fighting game speler ben, maar met een game als dit heb ik een prima fighting game voor wat casual gaming uurtjes met genoeg karakters om uit te kiezen en prima gameplay.
Goede keus, blijft een enorm sterke en goed gebalanceerde fighter !
Online kan wel pittig zijn, kwam gisteren behoorlijk wat spelers tegen waarmee ik destijds op de X360 dagelijks speelde.
Die spelen dus nog steeds dagelijks, sinds release, op de X360
Die jongens / meiden hebben SF in elke vezel van hun lichaam :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:24:
[...]

Voor de Elite kan je gelukkig nieuwe thumbs halen.
Die zijn hier zo glad als een babybilletje met dat schuurpapier op mijn klauwen :')
En waar haal jij die dan ? Mijne zijn nog niet versleten, maar ik merkte dat het profiel op de thumbsticks op de gewone controllers bij mij vrij snel verdwenen waren. Ik heb dus wel interesse in een link naar reserve thumbsticks voor de Elite controller.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:05:
[...]

Nou tis wel de linker thumbstick hoor, maar daar draai je continue mee he in Fifa :p
Pagina: 1 ... 98 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.