Iemand bekend met recente communication bans?
Achterneef speelt ook al jaartje of wat met z'n zoon op de xbox, goed jaar geleden voor hun dat family gebeuren ingesteld, werkt helemaal top. Maar nu is hij online aardig slechte verliezer, tot zo erg dat hij z'n 4de communication ban heeft gekregen en deze 3 maanden is.
Verleden natuurlijk vaker gebeurd, hij kon niet meer online/in parties, maar z'n zoon kon gewoon doorspelen, maar deze keer dus helemaal niet. Ook z'n zoon krijgt precies dezelfde melding (your privacy settings prevent you to join party / etc). Dus ik dacht dat het een family issue was, m'n alt-account erop gezet, precies hetzelfde verhaal.
Gisteravond Xbox US al gesproken, daar kom je echt geen kloot mee verder, is een XBL/Account ban, niet een Xbox ding, doe een reset, powercycle, etc, maar zelfs mijn alt-account werkt dit niet.
Nu lees ik dat meerdere mensen dit blijken te hebben, dat bovenop een communication ban op je account, je Xbox blijkbaar nu ook geflagged wordt en er geen enkel account meer mee kan inloggen.
Dit lijkt mij zeer raar, zou impliceren als je ook een permanent ban zou krijgen, je je xbox ook meteen kan weggooien, maar dat in zijn geval z'n xbox dus de komende 3 maanden stof kan verzamelen (offline kan je wel spelen, maar met name z'n zoon speelt veel overwatch). Vanmiddag maar eens Xbox Nederland bellen, kijken of die wat nuttigers kunnen vertellen.
[
Voor 3% gewijzigd door
SinergyX op 20-07-2017 10:46
]