Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
justifire schreef op zondag 9 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Controller al ge-update ?
Ja, die is helemaal up-to-date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

dvdkiwi schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:35:
[...]
O, en wie bij Turn 10 heeft er verzonnen om de steering deadzone standaard op 24(!!) te zetten?
Dat is vooral handig voor newbies, die vaak en te snel veel te wild reageren met het stuurpookje. Met een hoge waarde reageert de wagen daarbij dan nog redelijk rustig op de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nu is 24 natuurlijk ook maar een relatief getal, want hoe groot is de schaal?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:59:
Nu is 24 natuurlijk ook maar een relatief getal, want hoe groot is de schaal?? ;)
<========================= SCHAAL =========================>

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:35:
[...]

Dat is vooral handig voor newbies, die vaak en te snel veel te wild reageren met het stuurpookje. Met een hoge waarde reageert de wagen daarbij dan nog redelijk rustig op de input.
Komt grotendeels doordat controller gewoon steer-assist heeft een geen absolute 'turn circle' tov je pookje.

De maximale uitslag van de wielen bij je pookje maximaal links/rechts is liniair aan de snelheid die je rijd, dat het gros toch gewoon pookje 50-100% links/rechts gooien en ze heel die deadzone niet merken.

(plus dat aantal controllers geen perfecte deadzone hebben, kleine marge om je auto niet zomaar links/rechts te laten gaan als je je duim erop laat rusten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:56
Is er al nieuws over pre-orders voor de Xbox One X? Ik wil deze steam machine alvast in de preorder hebben staan maar volgens mij heeft ie alleen even bij bol online gestaan (zonder achteraf betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:53
Ik ben al even bezig met Shadow of Mordor. Paar jaar geleden gekocht en toen heel snel weer weggelegd. Maar door Shadow of War weer getriggerd het spel een kans te geven, en het valt me niet tegen. De combat is erg goed geregeld. Grootste nadeel is het instant respawnen van de vijand. Je moet de missies ook een beetje creatief doorkomen en veel gebruik maken van de omgeving. Na een aantal uren heb je een aantal skills vrijgespeeld en wordt het spel leuker en beter. Ik heb er inmiddels meer dan 20 uur in zitten en vermaak me prima. Ik had de fysieke standaard versie. Dit weekend de digitale versie gekocht, en nadeel is dat ik de progress en achievements niet kan meenemen. Beide worden gezien als losse games :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:53
wes- schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:39:
Is er al nieuws over pre-orders voor de Xbox One X? Ik wil deze steam machine alvast in de preorder hebben staan maar volgens mij heeft ie alleen even bij bol online gestaan (zonder achteraf betalen).
Ik heb hem gewoon bij een Mediamarkt vestiging in bestelling staan, zonder bijbetaling _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

wes- schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:39:
Wat paginas terug geloof ik dat mensen het bij Game Mania in de pre-order hebben staan tegen een aanbetaling :)

Voor mijzelf heb ik besloten de eerste ervaringen even af te wachten en te gaan kijken naar een XBO-X rond de kerst, als de financiën dat tegen die tijd ook toelaten.

Ik zal rond die tijd nog geen 4K televisie hebben, maar ik ben wel enorm benieuwd naar de performance boost in het Full HD gebied. Als die significant zijn ga ik tot aanschaf over. Anders wacht ik er mee tot ik een 4K TV heb (kans is groot dat tegen die tijd er al weer een andere XBO uit is tho :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
AntiChrist7 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:09:
Heb een beetje een rare situatie. Ben als pc-gamer onverwacht in het bezit gekomen van een xbox one S; en wil er nu ook wel gebruik van maken;

Heeft er iemand aanraders voor leuke games die beter uit hun verf komen dan op pc (of gewoon exclusives). Liefst singleplayer, wil me nog niet commiten om nog eens jaarlijks een bedrag op tafel te leggen terwijl ik sowieso al weinig mp speel.
Misschien slim om ook even http://www.xbox.com/nl-NL.../sales/sales-and-specials te checken, loopt echter vandaag af... (ik heb Forza MS 6 daar gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:40:
Ik ben al even bezig met Shadow of Mordor. Paar jaar geleden gekocht en toen heel snel weer weggelegd. Maar door Shadow of War weer getriggerd het spel een kans te geven, en het valt me niet tegen. De combat is erg goed geregeld. Grootste nadeel is het instant respawnen van de vijand. Je moet de missies ook een beetje creatief doorkomen en veel gebruik maken van de omgeving. Na een aantal uren heb je een aantal skills vrijgespeeld en wordt het spel leuker en beter. Ik heb er inmiddels meer dan 20 uur in zitten en vermaak me prima. Ik had de fysieke standaard versie. Dit weekend de digitale versie gekocht, en nadeel is dat ik de progress en achievements niet kan meenemen. Beide worden gezien als losse games :(.
Heb hem na wat uurtjes proberen ook gekocht, voor die 3 euro kon ik het niet laten :P
"Probleem" met dit spel is dat je meteen overal heen kan rennen en daardoor dus in situaties komt waar je nog helemaal niet klaar voor bent.
Dus na veel ergernis maar eens netjes de storyline gaan volgen en dan is het best te doen.
Moet alleen goed het alarm in de gaten houden, had op een gegeven moment 9 captains achter me aan waarvan er ook nog eens een paar gifpijlen schoten met de snelheid van het licht :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:08:
[...]

Heb hem na wat uurtjes proberen ook gekocht, voor die 3 euro kon ik het niet laten :P
"Probleem" met dit spel is dat je meteen overal heen kan rennen en daardoor dus in situaties komt waar je nog helemaal niet klaar voor bent.
Dus na veel ergernis maar eens netjes de storyline gaan volgen en dan is het best te doen.
Moet alleen goed het alarm in de gaten houden, had op een gegeven moment 9 captains achter me aan waarvan er ook nog eens een paar gifpijlen schoten met de snelheid van het licht :X
Het is jammer dat er geen coop in zit.... (vond ik groot gemis toen hij voor het eerst uitkwam)... het spel leent zich er wel voor (aangezien het in weze niets anders is dan far cry/assassins creed/watch dogs gebieden vrij spelen etc ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:22
Open beta Star Wars Battlefront 2 van 6-9 oktober. Bij een preorder al twee dagen eerder.
Komt goed uit want ik twijfel nog. Heb BF1 via Access gespeeld en daar verveelde de game vrij snel doordat er voor mij teveel vliegen in zat.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:28:
Open beta Star Wars Battlefront 2 van 6-9 oktober. Bij een preorder al twee dagen eerder.
Komt goed uit want ik twijfel nog. Heb BF1 via Access gespeeld en daar verveelde de game vrij snel doordat er voor mij teveel vliegen in zat.
Ja doei... ;w Dat is precies samenvallend met de eerste week van FM7 dus ik zal druk bezig zijn mijn Elite Controller 120 tot 150 uur te misbruiken die anderhalve week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:16
Tovenaar schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:43:
[...]

Misschien slim om ook even http://www.xbox.com/nl-NL.../sales/sales-and-specials te checken, loopt echter vandaag af... (ik heb Forza MS 6 daar gekocht)
Maar voor het meeste moet je gold hebben... en als je net van de steam sales komt is dat maar magertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:22
MAX3400 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:37:
[...]

Ja doei... ;w Dat is precies samenvallend met de eerste week van FM7 dus ik zal druk bezig zijn mijn Elite Controller 120 tot 150 uur te misbruiken die anderhalve week ;)
Hmm, slecht gepland van EA. Dat wordt een lastig weekend dan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:09
justifire schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:08:
[...]

Is dit een xbox gold sale geweest? Kan hem niet zo snel terug vinden. Thanks alvast.

Edit:

Zie hem al voor 6€: https://www.microsoft.com...year-edition/bpbktsc16mwt

[ Voor 8% gewijzigd door Ruvetuve op 11-07-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Wat gebeurd er als ik een game met korting koop met gold en ik mijn gold abo stop? Werkt de game dan niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Tennisbal schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:06:
Wat gebeurd er als ik een game met korting koop met gold en ik mijn gold abo stop? Werkt de game dan niet meer?
Jawel, wat je koopt blijft van jou. Je kunt alleen niet meer online multiplayer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

JSchut

.....

Jawel hoor. Je verliest alleen de "gratis" games with gold. Totdat je weer verlengt. Gekochte games met gold korting behoud je gewoon.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat zou wel heel bijzonder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:57

Sagat

Is pappa x2!

Denk dat dit de manier is om nu nog wat geld te verdienen op de S. Als de one x uitkomt zou die het best zwaar kunnen krijgen, en het houdt nu al niet echt over. Moet zeggen dat ik het zelf wel interresant vind om zo'n bundel te kopen, geef je een keer geld uit maar ben je gelijk helemaal klaar (al hoewel deze bundel geen live heeft geloof ik)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:38
Ben ik een week te vroeg geweest met mijn xbox one s kopen :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:18
Voor de liefhebbers, World of Tanks – Dunkirk Starter Edition Xbox One gratis @ Xbox Store:

https://nl.pepper.com/aan...e-gratis-xbox-store-46096

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Heren,

Ik heb even een vraagje en kon het zo niet vinden op dit forum met een search op Plex. Zit te twijfelen om te upgraden naar de One S voor Plex doeleinden... Kunnen mensen mij vertellen hoe het op de Xbox werkt? Loopt dit soepel of is het met allemaal haken en ogen...?

Twijfel namelijk tussen de One S en een Nvidia shield tv (wat volgens een collega top werkt) Nu zijn de aanbiedingen die ik net voorbij zie komen voor de One S ook wel lekker! 230,- voor 2 games 2 controllers en een chatpad... Maakt in mijn geval de Xbox goedkoper aangezien ik de games al heb, geen chatpad hoef en 1 controller weg kan...:P

Maar voordat ik tot koop overga zou ik graag willen weten hoe het werkt met xbox one s - Plex. b.v.d!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:24
mfneed schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:35:
Heren,

Ik heb even een vraagje en kon het zo niet vinden op dit forum met een search op Plex. Zit te twijfelen om te upgraden naar de One S voor Plex doeleinden... Kunnen mensen mij vertellen hoe het op de Xbox werkt? Loopt dit soepel of is het met allemaal haken en ogen...?

Twijfel namelijk tussen de One S en een Nvidia shield tv (wat volgens een collega top werkt) Nu zijn de aanbiedingen die ik net voorbij zie komen voor de One S ook wel lekker! 230,- voor 2 games 2 controllers en een chatpad... Maakt in mijn geval de Xbox goedkoper aangezien ik de games al heb, geen chatpad hoef en 1 controller weg kan...:P

Maar voordat ik tot koop overga zou ik graag willen weten hoe het werkt met xbox one s - Plex. b.v.d!
Plex werkt bij mij prima op de xbox one, de plex server draait bij mij op een HTPC en xbox kan alleen een client installeren. enigste wat ik mis is het automatisch doorgaan naar de volgende aflevering wat de apple tv wel doet

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
RickS29 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Plex werkt bij mij prima op de xbox one, de plex server draait bij mij op een HTPC en xbox kan alleen een client installeren. enigste wat ik mis is het automatisch doorgaan naar de volgende aflevering wat de apple tv wel doet
En hoe zit het met het transcoden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:39:
[...]

En hoe zit het met het transcoden?
Plex Server transcode toch? Daardoor kan je een bepaalde film/codec op elk device kijken waar de Plex App op geinstalleerd kan worden.

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 11-07-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:42:
[...]

Plex Server transcode toch? Daardoor kan je een bepaalde film/codec op elk device kijken waar de Plex App op geinstalleerd kan worden.
Ja klopt, vraag is of dat nodig is op de Xbox one?:) had op plex forum al gezien dat de one S H.264 en H.265 ondersteund word, dus dan zou die niet te hoeven transcoden als ik het goed heb? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:45:
[...]

Ja klopt, vraag is of dat nodig is op de Xbox one?:) had op plex forum al gezien dat de one S H.264 en H.265 ondersteund word, dus dan zou die niet te hoeven transcoden als ik het goed heb? :)
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/apps/mkv-support
https://support.xbox.com/.../console/media-player-faq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

nexhil

BAM!

Heren,

Bij mij draait Plex ook prima, Channels werken ook. Plex server draait via een Xpenology installatie op een Asrock Q1900

4K X265 en Plex gaan nog niet echt hand-in-hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Sagat schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:50:
Denk dat dit de manier is om nu nog wat geld te verdienen op de S. Als de one x uitkomt zou die het best zwaar kunnen krijgen
De XBO en XBX gebruiken hetzelfde platform en alle games van dit platform draaien dus op beide apparaten.
Ik denk dus dat het mee zal vallen voor de XBO. Lijkt mij dat Microsoft de XBO gewoon aanhoudt om het lage prijssegment te bedienen om gebruikers weg te kapen van andere platforms.
De XBX zal alleen een aantal (nieuwe) games met meer detail en in HDR kunnen draaien. Gebruikers/kopers die daar niet echt van wakker liggen, doen er dan goed aan de XBO te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SinergyX schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:22:
[...]

Duitsland gaat ook mee met Horizon/Halo/Chatpad/twee controllers.
https://www.amazon.de/dp/B0714R36ZH
Let op: chatpad is QWERTZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Fireshade schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:02:
[...]

De XBO en XBX gebruiken hetzelfde platform en alle games van dit platform draaien dus op beide apparaten.
Ik denk dus dat het mee zal vallen voor de XBO. Lijkt mij dat Microsoft de XBO gewoon aanhoudt om het lage prijssegment te bedienen om gebruikers weg te kapen van andere platforms.
De XBX zal alleen een aantal (nieuwe) games met meer detail en in HDR kunnen draaien. Gebruikers/kopers die daar niet echt van wakker liggen, doen er dan goed aan de XBO te kiezen.
Ik ben een van die gebruikers/kopers......ik heb er geen haast mee, en als iedereen hier helemaal lyrisch is, en er games goed gebruik van de extra power maken, dan is een one x ook leuk, maar anders is een s prima voor mij. Sterker nog, combinatie van nog geen 4k tv of monitor en geen overschot aan budget maakt dat de S mijn default choice is totdat de one x me kan overtuigen dat ik dat extra geld moet uitgeven.

Ik bedoelde mijn opmerking in de context als zijnde dat de one gewoon minder verkoopt dan de ps4, als er dan ook nog een betere one x als mogelijk optie bij komt..........daarmee word de s gewoon nog minder interresant. Ik ga er vanuit dat dit dan gecompenseerd wordt met een lagere prijs of bundel.

Ik bedoelde zeker niet dat de one s niet meer gemaakt zal worden, ik ben het er helemaal mee eens dat er juist ook een instap segment moet zijn.

TLDR: de one heeft nu alleen de ps4/pro als concurrenten, daar komt dan ook nog de one x bij. (switch.....zeker ook concurrent maar andere doelgroep.....denk dat ik het dan goed zeg)

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 11-07-2017 15:14 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

https://xboxdesignlab.xbox.com/
Prijzig helaas, en moet uit Amerika ingevlogen (en ingeklaard) worden.

Het standaardaanbod is ook aardig, alleen heeft geen enkel model rubberen grips* (wel superhandig, lijkt me).
Dat graveren kan je desnoods ook elders laten doen.

Edit:
*Toch wel! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Fireshade op 11-07-2017 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heren,

Ik heb beide en het is heel simpel: de app moet eens goed geupdate worden op de x1s. Voor full hd en dts allemaal prima, incl externe of interne srt's. Wil je 4k hevc atmos bestanden afspelen moet je een nvidia shield tv nemen. loopt als een trein en speelt alles af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

mfneed schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 14:45:
[...]

Zelf ook Plex gehad op mijn One S en bij H.264 en H.265 hoeft hij idd niet te transcoden. Wanneer je echter ondertiteling aan gooit, gaat hij de video stream wel transcoden. Bij audio is het in veel formaten ook het geval dat er getrancodeerd gaat worden (bijvoorbeeld bij Dolby True HD, DTS HDMA in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Louw Post schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:26:
[...]

Zelf ook Plex gehad op mijn One S en bij H.264 en H.265 hoeft hij idd niet te transcoden. Wanneer je echter ondertiteling aan gooit, gaat hij de video stream wel transcoden. Bij audio is het in veel formaten ook het geval dat er getrancodeerd gaat worden (bijvoorbeeld bij Dolby True HD, DTS HDMA in ieder geval).
Dit is goed om te weten! thanks voor je input! wel weer een dingetje voor in de overweging... Ondertitel gaat natuurlijk standaard aan... Dat zal dus betekenen dat die volledige video gaat transcoden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

mfneed schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:29:
[...]

Dit is goed om te weten! thanks voor je input! wel weer een dingetje voor in de overweging... Ondertitel gaat natuurlijk standaard aan... Dat zal dus betekenen dat die volledige video gaat transcoden?
Yep en dit is zover ik weet bij Android TV niet het geval. Ik heb zelf de Mi Box 3 en die hoeft nauwelijks iets getranscodeerd toegespeeld te krijgen. Aan de andere kant is een Xbox wel wat uitgebreider dan dat, de One S ondersteund ook 4K blu-rays.

[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 11-07-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Blij met de Xbox One nog, EA Acces heeft soon ook Battlefield 1 en Titanfall 2 :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:49
Mischien nog een overweging voor de X Box One S: ondersteunt diverse mogelijkheden voor Dolby Atmos, waaronder als 1 van de eersten dit bij Netflix.

[ Voor 1% gewijzigd door dinandus op 12-07-2017 10:28 . Reden: schrijfwijze ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb zelf een x1s én een nvidia shield tv: ik gebruik de laatste voor plex doeleinden.
Verbruik is vele malen lager en het werkt gewoon handig met een afstandbediening.
Je zou hem nu al kunnen halen (zorg wel dat je een flinke korting krijgt), ding werkt prima op 4k.
Binnenkort komt er echter een nieuwe versie uit, ik heb geen idee wanneer en wat de voordelen hiervan zijn: maar het kan een goed idee zijn om even met je aanschaf te wachten. Google er eens op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:53

Player1S

Probably out in the dark

Fireshade schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:24:
https://xboxdesignlab.xbox.com/
Prijzig helaas, en moet uit Amerika ingevlogen (en ingeklaard) worden.

Het standaardaanbod is ook aardig, alleen heeft geen enkel model rubberen grips* (wel superhandig, lijkt me).
Dat graveren kan je desnoods ook elders laten doen.

Edit:
*Toch wel! :P
Hopelijk komt die designlab ook naar Nederland. In de zomer zouden ze meer landen toevoegen begreep ik.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Met de kortingsactie Batman: Arkham Knight gekocht. Mijn eerste game uit die serie, maar wat een sfeervolle game is dat. Nu ik het vechten redelijk onder de knie heb kun je echt de meest fraaie combo's maken. Fijn systeem gebruiken ze daar voor. Verhaal ontvouwd zich ook als in een stripboek, dus wil eigenlijk blijven spelen. Aanrader voor wie deze game nog niet kent iig!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:55:
Met de kortingsactie Batman: Arkham Knight gekocht. Mijn eerste game uit die serie, maar wat een sfeervolle game is dat. Nu ik het vechten redelijk onder de knie heb kun je echt de meest fraaie combo's maken. Fijn systeem gebruiken ze daar voor. Verhaal ontvouwd zich ook als in een stripboek, dus wil eigenlijk blijven spelen. Aanrader voor wie deze game nog niet kent iig!
Asylum en City zijn zo mogelijk nog beter qua sfeer en verhaal. Beide via return to arkham op de one te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

JSchut

.....

Ik ga er nu mee beginnen. Veel goeds over gehoord.

Net just cause 3 uitgespeeld en direct uit de xbox gehaald. Wat een but spel. Performance is slecht en heel veel van hetzelfde steeds. Te saai voor mij.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

nexhil

BAM!

JSchut schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Ik ga er nu mee beginnen. Veel goeds over gehoord.

Net just cause 3 uitgespeeld en direct uit de xbox gehaald. Wat een but spel. Performance is slecht en heel veel van hetzelfde steeds. Te saai voor mij.
Ik vond de game wel ok, de performance was bagger ja, maar toch wel veel plezier gehad en rottigheid uit gehaald. Mijn zoon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:06:
[...]

Asylum en City zijn zo mogelijk nog beter qua sfeer en verhaal. Beide via return to arkham op de one te spelen.
Asylum heb ik uitgespeeld en die was erg fijn ja. City is ook goed m.u.v. die trainingsdoelen als 'vlieg door de ringen heen' etc.
Die vind ik echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds mijn spel no.1 op de Xbox One !
Zelfs de DLC is een aanrader.
Mooi staaltje krachtpatserij heeft het team van WB afgeleverd _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:27:
[...]

Asylum heb ik uitgespeeld en die was erg fijn ja. City is ook goed m.u.v. die trainingsdoelen als 'vlieg door de ringen heen' etc.
Die vind ik echt heel irritant.
Die waren but ja. Ook de extra challenges waren minder leuk. In Asylum waren ze gaaf, in City te ingewikkeld. Ook vond ik de open wereld van city minder gaaf dan de afgesloten volgorde van Asylum. Maar Asylum is dan ook mijn favoriete game ooit. Heb hem drie keer op 1000gs gezet. Nieuwste versie doe ik ook binnenkort. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

justifire schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:26:
[...]

Nog steeds mijn spel no.1 op de Xbox One !
Zelfs de DLC is een aanrader.
Mooi staaltje krachtpatserij heeft het team van WB afgeleverd _/-\o_
In de versie die ik kocht zit een hele sloot met DLC inderdaad. Kostuums, andere auto's, nieuwe zijmissies, etc. Kan niet wachten om straks weer een paar uur de stad te verkennen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Wauw ze mogen Kate wel vaker bij xbox one producten betrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
To easy schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:32:
[...]

Wauw ze mogen Kate wel vaker bij xbox one producten betrekken :)
Cuphead ziet er grafisch fantastisch uit, maar voor de rest is het puur een kopie van spellen als contra etc.
Leuk om op de bank te spelen met een vriend(in), bak chips erbij en wat te drinken. Maar verwacht er verder niet teveel van. (Not saying that's a bad thing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:47:
[...]

Cuphead ziet er grafisch fantastisch uit, maar voor de rest is het puur een kopie van spellen als contra etc.
Leuk om op de bank te spelen met een vriend(in), bak chips erbij en wat te drinken. Maar verwacht er verder niet teveel van. (Not saying that's a bad thing)
De game lijkt sterk op de grafische stijl te leunen idd, maar hij is dan nu ook te pre-orderen voor €20,-. Best schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:47:
[...]

Bedankt voor de voedselsuggestie! Bij FIFA raad ik altijd wat te drinken met wortels en hummus.

Ik weet niet wat het is bij Cuphead. Aan de ene kant is het zo overhyped als wat en kan het alleen maar tegenvallen. Aan de andere kant ziet het er wel charmant uit.

Ben momenteel vooral benieuwd of Crash naar de Xbox komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Je bedoelt die N. Sane remaster? Dat zou toch een timed exclusive zijn? December op Xbox en PC had ik tijdje terug gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar weer geen bevestiging dat ze een update gaan doen voor de XBX. Wordt wel een vette update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sagat schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:08:
[...]
Vind het nog steeds jammer dat capcom inderdaad naar sony gegaan is. Dat ze sf5 dan exclusief houden vind ik nog tot daar aan toe, maar erg vervelend dat ze sf4 daarmee ook locken voor xb1.
Woah......
Ik lees net:
SUPER STREETFIGHTER IV ARCADE EDITION Now Backwards Compatible

Erg cool voor de xb1 fighting game fans.
Zou sf5 dan mogelijk ook komen? Misschien in de vorm van iets als super sf5 oid?

Edit:
Ack oud nieuws dus :(

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 14-07-2017 14:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:38:
[...]

Maar weer geen bevestiging dat ze een update gaan doen voor de XBX. Wordt wel een vette update.
Dit komt altijd voor de XBX. Ze rollen het altijd eerst uit voor de PC, die heeft de grootste community en daarnaast moet het dan in verificatie (oid) traject van o.a. MS (duurt ong een week). Binnenkort komt de update van de nieuwe warframe eraan, die op de pc al een tijdje uit is. Ook handig om te weten dat voor de Xbox One de aklex prime relics alleen via de Trader op TennoCon afgelopen weekend te koop waren

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/warframe/images/6/61/Aklex_Prime.png/revision/latest/scale-to-width-down/220?cb=20170127212929

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Dit komt altijd voor de XBX. Ze rollen het altijd eerst uit voor de PC, die heeft de grootste community en daarnaast moet het dan in verificatie (oid) traject van o.a. MS (duurt ong een week). Binnenkort komt de update van de nieuwe warframe eraan, die op de pc al een tijdje uit is. Ook handig om te weten dat voor de Xbox One de aklex prime relics alleen via de Trader op TennoCon afgelopen weekend te koop waren

[afbeelding]
Ik bedoel de upgrade pack voor de XBX, de vorige devstream hebben ze gekeken naar huidige settings en daar duikt de framerate regelmatig onder de 20, dat de kans er is dat er geen 'high settings' mode voor XBX gaat komen, enkel 4k resolutie en klaar.

Maakt andere kant mij weinig uit zolang het gescheiden platformen zijn, op PC heb ik bijna elk wapen mogelijk, zie geen reden opnieuw te beginnen op XBX.

Aklex vind ik matig, of je moet geluk op een roll van een Riven hebben met -100% recoil, doe mij de Euphona maar :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:04:
[...]

Ultra dlc-pack schijnt ook te werken.
Who needs SFV :?
Als ik alleen een one zou hebben, dan zou ik het jammer vinden dat ik hem niet zou kunnen spelen. Maar ik ben dan ook zwaar fanboy :P

Ik had idd ook gelezen dat ultra zou moeten werken. Nou wanneer mijn one er is moeten we maar een keertje online afspreken dan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 14-07-2017 17:20 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:36:
[...]

Ik bedoel de upgrade pack voor de XBX, de vorige devstream hebben ze gekeken naar huidige settings en daar duikt de framerate regelmatig onder de 20, dat de kans er is dat er geen 'high settings' mode voor XBX gaat komen, enkel 4k resolutie en klaar.

Maakt andere kant mij weinig uit zolang het gescheiden platformen zijn, op PC heb ik bijna elk wapen mogelijk, zie geen reden opnieuw te beginnen op XBX.

Aklex vind ik matig, of je moet geluk op een roll van een Riven hebben met -100% recoil, doe mij de Euphona maar :P
Ik vind dat hele Riven gebeuren best bullshit, je kan daar door puur geluk wel extreem goede mods krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:35:
[...]

Ik vind dat hele Riven gebeuren best bullshit, je kan daar door puur geluk wel extreem goede mods krijgen
Ja en nee, principe kan je Riven mods blijven re-rollen (kost je steeds meer), enige RNG factor is de voorwaarden (kill 5 sentients without going down while using dragon key.. bullshit) en welk wapen het gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Sagat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:17:
[...]

Als ik alleen een one zou hebben, dan zou ik het jammer vinden dat ik hem niet zou kunnen spelen. Maar ik ben dan ook zwaar fanboy :P

Ik had idd ook gelezen dat ultra zou moeten werken. Nou wanneer mijn one er is moeten we maar een keertje online afspreken dan :)
Hier ook een zwaar SF fan.
Toen SF4 uitkwam nog naar een toernooi in Enschede geweest. Heb ook een tournement stick. Maar jammer genoeg werkt die niet op de Xbox One. (zonder hulpstuk) + SF moet je blijven doen, anders verleer je het makkelijk. (althans ik)
Via YouTube kijk ik nog vaak wel SF toernooien.
Ma ik ben zeker wel te porren voor een avondje SF AE.
Voeg me gerust toe. (DutchPopeye)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon27 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:29:
[...]

Toen SF4 uitkwam nog naar een toernooi in Enschede geweest. Heb ook een tournement stick. Maar jammer genoeg werkt die niet op de Xbox One. (zonder hulpstuk) + SF moet je blijven doen, anders verleer je het makkelijk. (althans ik)
Moet bekennen dat ik na 4 jaar zonder SF ook wel behoorlijk rusty ben geworden :X
Zie dat ik door fighters als MK, Injustice en Killer Instinct zelfs verleerd ben om de diagonale inputs te gebruiken en dan gebeurt er in SF dus helemaal niets.
Hier de Madcatz KI fightstick, aangezien die laatst failliet zijn gegaan zullen deze sticks nu wel voor een habbekrats te vinden zijn.
Zal je toevoegen, even Chun-Li haar beenspieren opwarmen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Waarom kost een ks8000 65" daar maar $900?! Hier kost het kreng €1989 :/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwa293
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:42
De ks8000 wordt hier verkocht als ks7000.
Deze is volgens de pricewatch 1200 euro.

Vergeet niet dat ze in de US zonder btw rekenen. ( dus 990 euro)

Maar zelfs dan is het een hele goede deal. 900$ is 'slechts' 785 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Superkiwi

Hoi doei

Van het weekend heb ik de One S meegenomen naar een andere locatie, waar ik geen internet had en dus offline moest spelen. Een paar zaken die me opvielen:

-Achievements werken niet als je niet aan het internet verbonden bent. Dat vind ik sowieso al apart. Gevolg is dat ik nu een Horizon 3 achievement mis want ook na thuis de game weer gespeeld te hebben mét internetverbinding en de vereisten nogmaals te halen kwam de achievement niet naar voren.
-Vorige week heb ik de Platinum Bundle van Forza 6 gedownload maar ik kon offline geen gebruik maken van enkele DLC wagens terwijl deze toch echt geinstalleerd zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:19:
Van het weekend heb ik de One S meegenomen naar een andere locatie, waar ik geen internet had en dus offline moest spelen. Een paar zaken die me opvielen:

-Achievements werken niet als je niet aan het internet verbonden bent. Dat vind ik sowieso al apart. Gevolg is dat ik nu een Horizon 3 achievement mis want ook na thuis de game weer gespeeld te hebben mét internetverbinding en de vereisten nogmaals te halen kwam de achievement niet naar voren.
-Vorige week heb ik de Platinum Bundle van Forza 6 gedownload maar ik kon offline geen gebruik maken van enkele DLC wagens terwijl deze toch echt geinstalleerd zijn.
Dan kun/moet je de console eerst op offline zetten. http://support.xbox.com/n...ng/using-xbox-one-offline

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Hey, weet niet of dit het juiste topic is om te vragen, maar ik zoek voor suggesties voor enkele games die 1v1 offline (dus op dezelfde console, zonder xbox live) kunnen gespeeld worden. Competitief en korte matchen zijn de sleutelwoorden. bij voorkeur makkelijk te leren/ makkelijk control scheme

wat ik al in gedachten had: sonic all stars, Tekken, rocket league en FIFA. maar zoek meer dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:51:
Hey, weet niet of dit het juiste topic is om te vragen, maar ik zoek voor suggesties voor enkele games die 1v1 offline (dus op dezelfde console, zonder xbox live) kunnen gespeeld worden. Competitief en korte matchen zijn de sleutelwoorden. bij voorkeur makkelijk te leren/ makkelijk control scheme

wat ik al in gedachten had: sonic all stars, Tekken, rocket league en FIFA. maar zoek meer dingen
Rocket League 1 tegen 1 moet echt je ding zijn. 2 vs 2 is dan veel leuker, maar 4 op 1 console lukt dan weer niet

Verder misschien een splitscreen racinggame? Micro Machines of Obliteracers kun je bv met 4 doen, of iets serieuzers als Forza (niet Horizon)?

En vergeet Overcooked niet. Hilarische game. Al is die niet competitief tegen elkaar, eerder met elkaar voor scores. Action Henk heeft ook splitscreen geloof ik. Halo kan ook, maar persoonlijk vind ik ook die niet echt leuk 1v1.

Misschien dat je eens moet rondkijken op http://www.co-optimus.com/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie

NBA Jam Playgrounds als over the top basketball je ding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Divekick !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Martinspire schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:12:
[...]

Rocket League 1 tegen 1 moet echt je ding zijn. 2 vs 2 is dan veel leuker, maar 4 op 1 console lukt dan weer niet

Verder misschien een splitscreen racinggame? Micro Machines of Obliteracers kun je bv met 4 doen, of iets serieuzers als Forza (niet Horizon)?

En vergeet Overcooked niet. Hilarische game. Al is die niet competitief tegen elkaar, eerder met elkaar voor scores. Action Henk heeft ook splitscreen geloof ik. Halo kan ook, maar persoonlijk vind ik ook die niet echt leuk 1v1.

Misschien dat je eens moet rondkijken op http://www.co-optimus.com/
Ja, ik ben ook geen fan van 1v1, maar het is op de lijst because of reasons :)

Ik dacht ook aan overcooked (samen met sportfriends enspeedrunners), maar moet je daarvoor niet met 4 zijn? Het mag ook co-op zijn tegen de AI, maar er moet een competitief element inzitten. Bij overcooked kan je bijvoorbeeld om de beste score neer te zetten per team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:13

Er is nu ook een game, Runbow, in de Games with Gold welke blijkbaar tot wel 8 spelers lokaal gespeeld moet kunnen worden (volgens de omschrijving).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ramon27 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:29:
[...]

Misschien domme vraag...maar omdat ik bog geen one heb...zou ik via mijn 360 ook mee kunnen doen? Aan de ene kant verwacht ik dat wel...aan de andere kant ziu het me ook niet verbazen als het xbo vs xbo zou zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Toevallig vandaag met mijn zoon nog even sf4 gespeeld. Was weer erg leuk. Zo een afspraak daarna ff game of thrones kijken en dan lekker de evo sf5 top 8 checken!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Zo, toch maar gebruik gemaakt van de Gold korting op Andromeda na het spelen van de demo. Was weer als vanouds imo :9

Eerst Watch_dogs 1 nog uitspelen en dan door met Andromeda.

Ik had overigens WD2 gekocht en gespeeld voor WD1 en mort zeggen dat 1 toch een stuk leuker is dan 2, hoewel 2 weer lekkerder loopt mbt verkennen en tactisch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op de officiële pagina dat de xbox one x surround sound heeft. Is dat via de gamepad of de console zelf en heeft een gewone stereo headset dan ook surround?

Verder weet ik niet hoe ik de microfoon aan zou moeten passen op een xbox, behalve met een mixamp. Hoe zou ik dat moeten doen als ik met een one x zou willen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nfl en nhl zijn best geinig om tegen elkaar te spelen. Juist omdat je op hetzelfde niveau begint en de regels maar half kent. Bij FIFA is eentje meestal veel beter dan de ander. De ea versies zitten in ea access.

Verder zijn idarb en dodgeball best geinig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Beach buggy racing
Kan met zijn vieren tegelijk lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Die Blue Rider ziet er leuk uit, een spel uit de vervlogen arcade tijden :)
Jammer dat het geen lokale coop functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Is er eigenlijk al meer bekend over Anthem? Behalve de gameplay beelden die je nu overal ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
PdeBie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 07:55:
Is er eigenlijk al meer bekend over Anthem? Behalve de gameplay beelden die je nu overal ziet?
Nee, anders had het wel op de grotere gamesites gestaan. Het enige waar je vanuit kan gaan is een dikke grafische downgrade.
Pagina: 1 ... 97 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.