Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
Vind ze beide wel goed,als ik bij me broer ben dan speel ik op de one S,hij had genoeg van ze ps4 en os tevreden met one S.Bij mij staat dan de PS4 pro en zo wisseln we om de paar maanden van console haha.

Gaat teminste om plezier :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd het gaat om het plezier, helaas heb ik dat op dit moment niet

Ik heb een probleem met mijn xbox, mischien weet iemand een oplossing voordat ik microsft benader.

Het begon ermee een tijdje terug dat mijn controllers zomaar uitvielen (met nieuwe batterijen n andere baterijenn) Of ze vielen af en toe weg (soms compleet, soms allleen de B of de control sticks).

Deze week download hij met een mega snelheid van een paar KB (idd KB). Mn console een factory reset gegeven. Daarna nog een keer ivm een paar kb download snelheid, na de laatste factory reset kon ik ongeveer 100GB op volle snelheid +/-(300mb/s) downloaden daarna is hij weer helemaal ingekakt naar een paar kb met uitschieters naar de 1,84mb.

Iemand een idee ?

Haat om een XBOX ONE S, router enz is al gereset

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
@zerocload
Je bent niet aan het streamen terwijl je download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

maemo schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:08:
@zerocload
Je bent niet aan het streamen terwijl je download?
Idd als je via de Xbox app op je PC connectie maakt met je xbox om te streamen, dan kakt je download snelheid helemaal in. Die fout heb ik ook eens gemaakt door een game te downloaden, ondertussen andere dingen te doen op de laptop en tegelijkertijd proberen de voortgang van de download in de gaten te houden door het beeld van de xbox te streamen naar mijn laptop. De download snelheid komt dan niet boven de 1MB/s uit terwijl de Xbox aan een gigabit verbinding intern EN extern hangt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 06:12:
Idd het gaat om het plezier, helaas heb ik dat op dit moment niet

Ik heb een probleem met mijn xbox, mischien weet iemand een oplossing voordat ik microsft benader.

Het begon ermee een tijdje terug dat mijn controllers zomaar uitvielen (met nieuwe batterijen n andere baterijenn) Of ze vielen af en toe weg (soms compleet, soms allleen de B of de control sticks).

Deze week download hij met een mega snelheid van een paar KB (idd KB). Mn console een factory reset gegeven. Daarna nog een keer ivm een paar kb download snelheid, na de laatste factory reset kon ik ongeveer 100GB op volle snelheid +/-(300mb/s) downloaden daarna is hij weer helemaal ingekakt naar een paar kb met uitschieters naar de 1,84mb.

Iemand een idee ?

Heb je Ziggo? Bij mij hielp het om op mijn Xbox de DNS servers van Google in te stellen. Kreeg toen vele hogere snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet aan het streamen, heb Kpn

Daarvoor geen problemen gehad, mischien to h een defect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 06:12:
[...]

Iemand een idee ?

Controllers die wegvallen is natuurlijk vreemd. Maar wat betreft die downloadsnelheid, zou dat met tijdelijke netwerkproblemen te maken kunnen hebben?

Afgelopen week had ik ook opeens van die trage/langzamer wordende snelheden, waar ik normaal rond de 300 Mbps haal.
Bovendien werd ik tijdens het spelen van Forza Horizon 3 diverse keren "uitgelogd" ("geen profiel") van Xbox Live.

Mijn internetverbinding van XS4ALL bleek de nacht tevoren ook opnieuw opgebouwd, met foutmeldingen. Een reset van de router lijkt hier wel geholpen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:51
Is er een manier om door te meten waar de drops zitten bij het streamen. Ik heb mijn xbox aan een Gb netwerk hangen maar tijdens het streamen naar mijn tv setup beneden hapert hij regelmatig. Kwaliteit staat op zeer hoog maar dit gebeurde ook toen hij op gemiddeld stond. Ik heb T-mobile(en dus ook Huawai modem) en een 8p switch hangen.

Any tips? Die van de microsoft site zijn voornamelijk op wifi gebazeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Awesomo4k schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:07:
Is er een manier om door te meten waar de drops zitten bij het streamen. Ik heb mijn xbox aan een Gb netwerk hangen maar tijdens het streamen naar mijn tv setup beneden hapert hij regelmatig. Kwaliteit staat op zeer hoog maar dit gebeurde ook toen hij op gemiddeld stond. Ik heb T-mobile(en dus ook Huawai modem) en een 8p switch hangen.

Vaak liggen bottlenecks in je LAN aan goedkope routers of switches. Toevallig zoiets ergens tussen je pc en tv hangen? Zo ja, is testen zonder switch wel een aanrader.

Als je een tv boxje via utp hebt die in dezelfde switch zit als je TV zou dat ook problemen kunnen geven. Althans dat deed het bij. Geen oplossing voor gevonden. Maar heb nu twee Ones. Hoef ik ook niet meer te streamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

Mmm, ik heb net van iemand Forza 6 overgenomen voor 20 euro.
5 Dagen om te bekijken of ie bevalt; zo ja, dan gooi ik 'm gelijk op marktplaats en koop in de store de Platinum Edition bundel, zag dat die met gold 36 kost :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awesomo4k schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:07:

Geen idee of je even een switch en lange kabel extra kan lenen (of hebt) maar: Xbox -> switch -> lange kabel naar beneden -> switch-> bedraad streamen

Via WiFi zijn de resultaten erg wisselend en dat heb ik regelmatig ondervonden met @timmie271 en dan zeker bij intensieve games en tegelijk chatten. Zelfs terwijl mijn Xbox en laptop op nog geen 3m van elkaar stonden. Bekabeld nooooit problemen anders dan dat ik soms de party-chat niet in 1x gestart krijg.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MAX3400 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:35:
[...]

Geen idee of je even een switch en lange kabel extra kan lenen (of hebt) maar: Xbox -> switch -> lange kabel naar beneden -> switch-> bedraad streamen

Via WiFi zijn de resultaten erg wisselend en dat heb ik regelmatig ondervonden met @timmie271 en dan zeker bij intensieve games en tegelijk chatten. Zelfs terwijl mijn Xbox en laptop op nog geen 3m van elkaar stonden. Bekabeld nooooit problemen anders dan dat ik soms de party-chat niet in 1x gestart krijg.
Was erg vaak stil inderdaad..... :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb instant on en powersaving geprobeerd. Alles gereset idem dito. Denk da het een RMA 'tje word.

Had net een uur daarvoor FF en Forza 6 digitaal gekocht (achteraf nu helemaal niet happy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38

JSchut

.....

Zijn er hier mensen die Micro Machines World Series hebben? Is het de moeite waard?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:19:
Zijn er hier mensen die Micro Machines World Series hebben? Is het de moeite waard?
Lees even wat reviews; het viel mij op dat een nadeel is dat er een beperkt aantal game-modes zijn. En doordat je ook nog eens een beperkt aantal tracks is, kan het zijn dat je vrij snel tegen de limieten aanloopt van wat je nog kan leren/rijden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:19:
Als party game? Ja
Als online game? Mwoah, moet wel je ding zijn
Als offline game? Nee niet echt.

Het is vooral leuk om tegen vrienden te spelen denk ik, maar anders raak je er vrij snel op uitgekeken. Ik vond de hoeveelheid banen en auto's op zich wel prima, maar het is meer het gebrek aan modus (en afwisseling) dat de game snel saai kan maken.

Prima voor tussendoor, maar ik denk dat je deze beter in een sale kunt halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

Bij de Mediamarkt Alkmaar Recore voor 5 euro en Dishonored 2 17. Daar kon ik ze niet voor laten liggen.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ok thanks heren. Ik laat hem nog even liggen.

Probeer me nu toch nog door just cause 3 heen the worstelen. Het spel af en toe killen en opnieuw starten verhelpt wel wat lag en drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 23:00:
Ok thanks heren. Ik laat hem nog even liggen.

Probeer me nu toch nog door just cause 3 heen the worstelen. Het spel af en toe killen en opnieuw starten verhelpt wel wat lag en drops.
goeie moet ik ook nog steeds uitspelen, blijf het een waanzinnig mooi spel vinden, de dlc met de boten is wel vet (hoewel de laatste keer ontplofte mijn boot en geen idee of ik weer een nieuwe heb haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

quorumz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:51:
[...]

goeie moet ik ook nog steeds uitspelen, blijf het een waanzinnig mooi spel vinden, de dlc met de boten is wel vet (hoewel de laatste keer ontplofte mijn boot en geen idee of ik weer een nieuwe heb haha)
Sowieso zitten er zat bugs in. Gister ontplofde m'n auto uit het niets. Deed een sprint challenge op een recht stuk weg en ineens poef en dood lol. 100% zeker niet door een raket of handgranaat.

Het restarten van de game maakt het wel een stuk beter speelbaar. Nog steeds super vertraging bij veel explosies maar verder goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:25
Ik ga just cause 3 pas weer oppakken als ik ooit een xb1 x heb die hopelijk in staat is om het spel boven de 15fps af te spelen, man oh man wat is elk dorpje "veroveren" of helicopter rampage weer een screenshotfest echt bizonder dat zoiets door de qualitycontrol is heen gekomen. En de laadtijden zijn ook niet zo best als ik me dat nog goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
@exactor it @timmie271 @MAX3400

Bedankt voor jullie antwoord.
Het zit allemaal met 1gb lan aangesloten(van WIFI is geen sprake) dus ik denk dat het ergens aan mijn LAN setup ligt. Zal het even schetsen hoe de verbinging nu loopt:
Xbox >> 1gbps D-link switch <<< >>> T-mobile modem <<< >>> HTPC i3 skylake 8gb win10

Nu kan ik proberen het modem weg te halen en de 2 apparaten rechtstreeks op de Switch te zetten... Maar dat zou toch niet moeten hoeven? Problemen met snelheid heb ik niet als ik iets kopieeer binnen het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Awesomo4k schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:21:

Bedankt voor jullie antwoord.
Het zit allemaal met 1gb lan aangesloten(van WIFI is geen sprake) dus ik denk dat het ergens aan mijn LAN setup ligt. Zal het even schetsen hoe de verbinging nu loopt:
Xbox >> 1gbps D-link switch <<< >>> T-mobile modem <<< >>> HTPC i3 skylake 8gb win10

Nu kan ik proberen het modem weg te halen en de 2 apparaten rechtstreeks op de Switch te zetten... Maar dat zou toch niet moeten hoeven? Problemen met snelheid heb ik niet als ik iets kopieeer binnen het netwerk.
Zal het zo of vanmiddag ook wel even voor je testen. Xbox staat nu beneden op het 5ghz wifi aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Kalkie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:25:
Bij de Mediamarkt Alkmaar Recore voor 5 euro en Dishonored 2 17. Daar kon ik ze niet voor laten liggen.
Is Recore na updates al iets beter geworden? Uiteraard zijn de mechanics lastig te fixen maar laadtijden etc?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Awesomo4k Ik word er ook gek van. Het lijkt erop dat tijdens game-streaming er iets volledig mis loopt tussen de One, het stream-device en het internet. Naar mijn simpelste begrip ontstaat er een soort port-forward/tunnel tussen Xbox en stream-device en het lijkt erop dat geen enkel modem dat leuk vindt.

Door het modem ertussenuit te slopen (kabeltechnisch gezien), zou je alleen gezeur moeten houden tussen One en device.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
dvdkiwi schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:11:
5 Dagen om te bekijken of ie bevalt; zo ja, dan gooi ik 'm gelijk op marktplaats en koop in de store de Platinum Edition bundel, zag dat die met gold 36 kost :)
die Platinum edition is zeker de moeite. Ik had Forza 6, fysieke disc, al een tijdje liggen, maar door enorme backlog en te weinig gamen de laatste tijd, bleef die liggen.

Vorig weekend toevallig met een vriend een Xbox one S gaan halen die serieuze race fan is en toch van Forza wou proeven. Bij het installeren zagen we plots die deal staan voor 36 euro.

Ik heb gelijk die editie ook gekocht enkel en alleen al voor de extra content. Die DLC, VIP Pass enz apart kosten meer dan die bundel samen.

Leuke toevoeging - dus DOEN, zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:24
Matey schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:39:
[...]

die Platinum edition is zeker de moeite. Ik had Forza 6, fysieke disc, al een tijdje liggen, maar door enorme backlog en te weinig gamen de laatste tijd, bleef die liggen.

Vorig weekend toevallig met een vriend een Xbox one S gaan halen die serieuze race fan is en toch van Forza wou proeven. Bij het installeren zagen we plots die deal staan voor 36 euro.

Ik heb gelijk die editie ook gekocht enkel en alleen al voor de extra content. Die DLC, VIP Pass enz apart kosten meer dan die bundel samen.

Leuke toevoeging - dus DOEN, zou ik zeggen :P
voor mij is dit echt een super spel, alle forza's eigenlijk. Flink veel uren kan je daar in stoppen als je alle achievements wilt :*) De verwachting is dat ik dit weekend me laatste achievement haal, nog 28 races te gaan. 8)7

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Laatst online: 22:22
Internet al aardig afgestruind maar nog geen oplossing kunnen vinden. Ik kan geen connectie maken met Smartglass. Ook via het ip-adres wordt de xbox niet gevonden. Ik heb de xbox al teruggezet naar fabrieksinstellingen (met behoud van games) maar dat lost niks op.

Wat mij bevreemd is dat ik op internet overal lees dat ik op de xbox je bij instellingen smartglass instellingen moet wijzigen. Daarvoor zou ik op de xbox naar instellingen > voorkeuren > smartglass verbindingen moeten gaan. De instellingen voor smartglass staan er bij mij echter niet bij. Klopt dat? Of doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazzemans schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:34:
Daarvoor zou ik op de xbox naar instellingen > voorkeuren > smartglass verbindingen moeten gaan. De instellingen voor smartglass staan er bij mij echter niet bij. Klopt dat? Of doe ik iets verkeerd.
Settings -> All Settings -> Preferences -> Xbox App Connections

Maar volgens mij werkt dat alleen goed als deze Xbox ook je Home Xbox is: Settings -> All Settings -> Personalization -> My Home Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
MAX3400 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:55:
[...]

Settings -> All Settings -> Preferences -> Xbox App Connections

Maar volgens mij werkt dat alleen goed als deze Xbox ook je Home Xbox is: Settings -> All Settings -> Personalization -> My Home Xbox
Mijn Xbox is als My Home ingesteld.

Als ik naar de Xbox App Connections ga, zie ik daar drie opties:

1. Allow connections from any device
2. Only from profiles signed in on this Xbox
3. Don't allow the Xbox app to connect

Optie 1 is aangevinkt.

Voor de rest staat er niks in het menu over smartglass, klopt dat?

Edit: ik heb inmiddels ook de situatie van mijn router gewijzigd. Ziggo Connect Box in bridge-modus gezet en mijn TP-Link Archer C7 is nu de router. Verschillende poorten open gezet (gevonden bij microsoft). Helaas zonder resultaat.

Edith: ook contact gehad met Microsoft/Xbox support. Hoor binnen 48/72 uur wat ik kan doen.

[ Voor 25% gewijzigd door bazzemans op 06-07-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

dvdkiwi schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:11:
Blijkbaar staan niet alle gold games deals in de lijst van Deals with Gold... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Fireshade schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Blijkbaar staan niet alle gold games deals in de lijst van Deals with Gold... :(
Die aanbieding is onderdeel van de "Ultimate Game Sale 2017".
https://majornelson.com/2017/06/29/ultimate-game-sale-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Aha! Bedankt.
Blijft wel moeilijk zo die deals te vinden. Een beetje te verborgen, als je het even niet volgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fireshade schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:51:
[...]

Aha! Bedankt.
Blijft wel moeilijk zo die deals te vinden. Een beetje te verborgen, als je het even niet volgt.
Daarom gebruik ik liever een tracker dan die lijstjes van Microsoft zelf, ook omdat de MS website me om de haverklap weer US prijzen laat zien...
Dit is nu mijn favoriet: https://www.trueachievements.com/products/xbox-sales#
Als je een account aanmaakt kun je in de settings aangeven dat je euro prijzen wil zien. Je kunt ook op kortingspercentage sorteren en zo, vind ik wel makkelijk om al die 10% of 20% kortingen te negeren.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59

v8power67

Psn: Mausosaurus

Halo 5 krijgt een totaal onverwachte ;) xox patch.
"True" 4k.
Denk dat het net als x1 versie dynamic resolutie heeft want de x1 versie kon de 1080p nagenoeg niet houden(ivm 60fps wat ik btw zou willen zien in veel meer games of zelfs alle games want fps is king).
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1402077

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:55
Justfire ik wacht net als jou ook al een tijd op recore v2.
Jammer dat er geen informatie over naar buiten komt.
Heb toen met halo3 odst dlc voor halo the master chief collection ook even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

Bbfreak schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:23:
[...]

Is Recore na updates al iets beter geworden? Uiteraard zijn de mechanics lastig te fixen maar laadtijden etc?
Geen idee, maar voor 4,97 kon ik m niet laten liggen. Bij Webuy.nl krjjg je er 8 voor terug, dus misschien koop ik morgen de rest van de voorraad :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Kalkie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:58:
[...]

Geen idee, maar voor 4,97 kon ik m niet laten liggen. Bij Webuy.nl krjjg je er 8 voor terug, dus misschien koop ik morgen de rest van de voorraad :)
Waar gaat die voor 5,- weg?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ups... is nog vroeg, totaal overheen gelezen! thanks!! jammer dat dat dan weer geen Playanywhere is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:07:
[...]

Ups... is nog vroeg, totaal overheen gelezen! thanks!! jammer dat dat dan weer geen Playanywhere is :)
:? https://www.microsoft.com/en-us/store/p/recore/9nblggh1z6fq
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6ndGLckB6rzGEnNhZbTDypXb/full.jpg
Geen idee of de implementatie goed is gegaan maar Microsoft zegt dat het werkt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:08:
[...]

:? https://www.microsoft.com/en-us/store/p/recore/9nblggh1z6fq
[afbeelding]
Geen idee of de implementatie goed is gegaan maar Microsoft zegt dat het werkt. ;)
Dat die play anywhere is had ik al gezien idd:D maar dat is toch alleen digitaal? neem aan dat die bij de mediamarkt op disc is, vandaar mijn reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfneed schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:13:
[...]

Dat die play anywhere is had ik al gezien idd:D maar dat is toch alleen digitaal? neem aan dat die bij de mediamarkt op disc is, vandaar mijn reactie!
Yup, my bad... Vooralsnog staat op de site van Microsoft dat Play Anywhere inderdaad alleen voor digital games geldt. Dom verhaal eigenlijk; als je als Microsoft nou gewoon voorkomt dat iemand met zijn Live-account meer dan 1x de game kan opstarten, ben je er toch vanaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:15:
[...]

Yup, my bad... Vooralsnog staat op de site van Microsoft dat Play Anywhere inderdaad alleen voor digital games geldt. Dom verhaal eigenlijk; als je als Microsoft nou gewoon voorkomt dat iemand met zijn Live-account meer dan 1x de game kan opstarten, ben je er toch vanaf?
Dan had het internet 4 jaar geleden niet zo moeten afgeven op de plannen van MS :O

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
justifire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Dan had het internet 4 jaar geleden niet zo moeten afgeven op de plannen van MS :O
Zo zonde dat veel mensen zo bang waren voor iets nieuws (terwijl hun steam catalogus gigantisch was) :'(

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

justifire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Ging mis door slecht brengen en half internet wat elkaar na-papagaaide. Ik was destijds wel zwaar geïnteresseerd in hun ideeën.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k

Ik had ze allemaal al in dezelfde switch zitten.... Het is een D-link switch... Natuurlijk geen Ciscokwaliteit... Maar dit zou die toch wel moeten doen? Waar zou het nog aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Naast al het mooie Forza race geweld heb ik net dit simpele goudklompje ontdekt :)
https://www.trueachieveme...ts/731/Beach-Buggy-Racing
Een soort Mario Kart kloon, maar echt nodig voor het XBO platform: geen geweld, arcade, local multiplayer, voor alle leeftijden, "happy" en simpel genoeg voor casual party play.
Kennen jullie meer van dit soort spellen voor de XBO?

Met dank aan Finraziels tracker :D

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 07-07-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:55:
Naast al het mooie Forza race geweld heb ik net dit simpele goudklompje ontdekt :)
Een soort Mario Kart kloon, maar echt nodig voor het XBO platform: geen geweld, arcade, local multiplayer, voor alle leeftijden, "happy" en simpel genoeg voor casual play

Die heb ik ook, leuke game alleen vond ik de banen te 'simpel'.

Zijn er afaik nog 2, eentje met oudjes karten, de andere is meer een destruction derby principe, kan me alleen de namen niet meer herinneren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een soort Mario Kart kloon, maar echt nodig voor het XBO platform: geen geweld, arcade, local multiplayer, voor alle leeftijden, "happy" en simpel genoeg voor casual party play.

Geen kart game maar voor mij dezelfde simpele racegame spel voor tussendoor. Riptide. Doet me vooral denken aan de n64 game waveracer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
Mooi spel inderdaad. Vrij simpel, maar we spelen het regelmatig met z'n 4en en dan is hilariteit wel gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Awesomo4k schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:03:

Ik had ze allemaal al in dezelfde switch zitten.... Het is een D-link switch... Natuurlijk geen Ciscokwaliteit... Maar dit zou die toch wel moeten doen? Waar zou het nog aan kunnen liggen?
Hier werkt het hele streamgebeuren niet meer :+ Xbox app kan de hele Xbox niet vinden... Dus geen oplossing van mijn kant helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:33:
[...]

Hier werkt het hele streamgebeuren niet meer :+ Xbox app kan de hele Xbox niet vinden... Dus geen oplossing van mijn kant helaas...
Hier hetzelfde probleem. Toevallig ook Xbox Insider ? Ik heb namelijk het vermoeden dat een Xbox update de boosdoener is, aangezien het eerder deze week nog prima werkte.. Heb ondertussen maar al een report aangemaakt via de Xbox Insider app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:46:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Toevallig ook Xbox Insider ? Ik heb namelijk het vermoeden dat een Xbox update de boosdoener is, aangezien het eerder deze week nog prima werkte.. Heb ondertussen maar al een report aangemaakt via de Xbox Insider app.
Alleen de beta app op mn telefoon. Verder alles standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:46:
[...]

Ligt inderdaad niet aan jullie, dit is een bericht van gister waarin staat dat voor meer mensen het niet meer mogelijk is om te streamen.

https://mspoweruser.com/x...0-broken-users-right-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
MaakmeGek schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:49:
[...]

Ligt inderdaad niet aan jullie, dit is een bericht van gister waarin staat dat voor meer mensen het niet meer mogelijk is om te streamen.

https://mspoweruser.com/x...0-broken-users-right-now/
Interessant! Thanks voor het delen. Ik heb een paar dagen geleden in dit topic hetzelfde probleem geplaatst. Vorige week zondag een Xbox gekocht, bij eerste installatie werkte smartglass. Na een paar dagen ineens niet meer. Gisteren met Xbox support gechat voor een oplossing, maar die kwam er tijdens het chatten niet. Zij zouden mij binnen 48-72 uur bericht doen.

Ik heb al van alles geprobeerd: Xbox teruggezet naar fabrieksinstellingen, router gereset, apps opnieuw geïnstalleerd. Zelfs de router van Ziggo in bridgemodus gezet, zodat ik mijn router niet als access point maar als volwaardige router ben gaan gebruiken. Mocht allemaal niet baten.

Ik ga dit bericht dus met interesse volgen!

Edit: en inmiddels is het probleem verholpen. Thuis even getest en alles werkt naar behoren.

[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 07-07-2017 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als je een goede kart racer zoekt zou je ook Sonic and All Stars Racing Transformed (ja een hele mond vol) eens moeten checken... Het is een x360 game, maar wel backwards compatible. Heb hem net even in 2 player split screen geprobeerd en loopt gewoon soepel. Resolutie is wat minder, maar dat wordt waarschijnlijk nog erger gemaakt bij mij omdat ik het momenteel op mijn qhd monitor speelde, waardoor je scaling op scaling krijgt (de One die het naar FHD scalet en mijn monitor die door scalet naar qhd).
Het is wel een pittige game, maar het hangt er natuurlijk van af wat je zoekt. Als je alle sterren wil halen in de campaign dan mag je in ieder geval goed aan de bak, dan moet je echt de drift mechanics gaan leren en andere trucjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Forza 6 even gespeeld maar ik hou het wel bij de normale versie ipv de Platinum Bundle.
Instellingen, hulpmiddelen en moeilijkheidsniveau aangepast maar ik ben niet zo onder de indruk als dat ik verwacht had.

Wellicht dat ik Horizon 2 er nog bij haal; deel 3 vond ik ontzettend tof!

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 07-07-2017 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:35:
Forza 6 even gespeeld maar ik hou het wel bij de normale versie ipv de Platinum Bundle.
Instellingen, hulpmiddelen en moeilijkheidsniveau aangepast maar ik ben niet zo onder de indruk als dat ik verwacht had.
Oh? Aangezien ik zondag redelijk wat tijd over heb, kom maar eens online, 0 assists (incl volledig zelf schakelen etc) en gaan we met GT3-wagens (R-klasse) eens in de zeikregen rijden op Sebring. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat dacht ik niet :P

btw, ik heb geen Live en het heeft niets met de beleving te maken hoor, die is prima.

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:51
justifire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:06:
Middle Earth : Shadow of Modor is dit weekeind gratis te spelen.
Daarnaast staat de GotY edition met 80% korting voor 6 euro in de store (of €3,14 voor wie even op en neer vliegt naar Turkije :+ http://xbox-store-checker...Year-Edition/bpbktsc16mwt)
Heb die ooit eens gekocht en kan op geen enkele manier bekoren. Of zou ik het nog een kans geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiAnVaSa schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:09:
[...]

Heb die ooit eens gekocht en kan op geen enkele manier bekoren. Of zou ik het nog een kans geven?
Een van de beste spellen van deze generatie wat mij betreft. Was wel even doorbijten. Ik vond het bijna te moeilijk aan het begin. Na 5 uurtjes snapte ik het beter (en heb je ook wat betere skills). Daarna vond ik het prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:06:
Middle Earth : Shadow of Modor is dit weekeind gratis te spelen.
Daarnaast staat de GotY edition met 80% korting voor 6 euro in de store (of €3,14 voor wie even op en neer vliegt naar Turkije :+ http://xbox-store-checker...Year-Edition/bpbktsc16mwt)
ik was lui, had de normale versie al maar voor die 6 euro gewoon gekocht (nieuwe lijst achievements trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:11:
[...]

Een van de beste spellen van deze generatie wat mij betreft. Was wel even doorbijten. Ik vond het bijna te moeilijk aan het begin. Na 5 uurtjes snapte ik het beter (en heb je ook wat betere skills). Daarna vond ik het prachtig!
Zal hem ook nog eens uit gaan spelen als ik op een blauwe maandag niks te doen heb.
Ik vond het iets teveel mordor en te weinig lord of the rings (wat gezien de naam eigenlijk ook logisch was, maar toch). Verder heb ik weinig met orks en dat was toch wel de grootste hap uit het verhaal.

Combat was aardig verzonnen, maar ik stoorde me nogal aan het feit dat je constant overal vandaan beschoten en aangevallen wordt (met 0 cover) en je eigenlijk nergens rustig doorheen kon gaan. Ook de invloed van die geest-elf vond ik matig uitgewerkt.

Qua content zat ie wel erg vol, maar op de 1 of andere manier haakte ik al vrij snel af. Binnenkort nog maar een kans geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ Je moet er ook wel iets voor kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2017 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Titan fall 2 en battlefield 1 komen naar EA access :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow of Mordor viel mij ook tegen (op pc dan)... Vond het spel regelmatig oneerlijk met continu orcs die binnen komen wandelen waardoor je ineens 2 of 3 captains tegenover je had, maar als jij bv op een casador (heette het beest zo?) naar een missie gereden was, en het blijkt dat je target zwak was tegen casadors, dan was het beest ineens nergens meer te bekennen... En meer van dat soort dingen. Vond het een enorm frustfest. Heb het nog zo'n 10 uur vol gehouden juist omdat iedereen roept hoe briljant de game zou moeten zijn, maar het toen opgegeven.

Gisteravond trouwens ook eindelijk de storm island dlc van horizon 2 geprobeerd en die is veel beter dan ik verwacht had. Ik was een beetje bang dat het voornamelijk het door de velden crossen zou zijn wat in de base game zit, maar het zijn strakke parcours zoals je ze in horizon 3 ook hebt. Erg coole off road actie tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 07:31:
Shadow of Mordor viel mij ook tegen (op pc dan)... Vond het spel regelmatig oneerlijk met continu orcs die binnen komen wandelen waardoor je ineens 2 of 3 captains tegenover je had, maar als jij bv op een casador (heette het beest zo?) naar een missie gereden was, en het blijkt dat je target zwak was tegen casadors, dan was het beest ineens nergens meer te bekennen... En meer van dat soort dingen. Vond het een enorm frustfest. Heb het nog zo'n 10 uur vol gehouden juist omdat iedereen roept hoe briljant de game zou moeten zijn, maar het toen opgegeven.
ik weet gelijk waarom ik het niet meer speelde...me controller ook nog net niet weg geflikkerd tegen de onzin frustratie gevechten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 07:31:

Gisteravond trouwens ook eindelijk de storm island dlc van horizon 2 geprobeerd en die is veel beter dan ik verwacht had. Ik was een beetje bang dat het voornamelijk het door de velden crossen zou zijn wat in de base game zit, maar het zijn strakke parcours zoals je ze in horizon 3 ook hebt. Erg coole off road actie tot nu toe :)
De dlc van horizon 3 is ook erg aardig. Hot wheels is enorm grappig voor kinderen van 30+. En arcade rally in de sneeuw vind ik ook briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 20:11:
[...]

Zal het nog eens een kans geven, als ik een maandje thuis ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Even een klein vraagje van een nagelnieuwe Xbox gebruiker; blijven de games die ik met Gold korting koop na afloop van het gold membership nog toegankelijk? Ik heb het dus niet over de gratis games for gold maar de games met korting (Forza op dit moment)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tovenaar schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 18:13:
Even een klein vraagje van een nagelnieuwe Xbox gebruiker; blijven de games die ik met Gold korting koop na afloop van het gold membership nog toegankelijk? Ik heb het dus niet over de gratis games for gold maar de games met korting (Forza op dit moment)
Yep.

Games with gold niet.

Spellen die je gekocht hebt via deals with gold wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dilemma...
Forza 6 Platinum Bundle is 36 euro,
Bundel Forza 5 + Horizon 2 is 32 euro.
Wat is wijsheid?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:16:
Dilemma...
Wat is wijsheid?
68 uitgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Grapjas _O- :P

Ik zie dat Horizon 2 nieuw op disc voor ca 20 euro is te krijgen. Die haal ik wel, dan koop ik in de store de Platinum Bundel van Forza 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:31:
Grapjas _O- :P

Ik zie dat Horizon 2 nieuw op disc voor ca 20 euro is te krijgen. Die haal ik wel, dan koop ik in de store de Platinum Bundel van Forza 6.
Domme vraag; waarom FM6 of FH2 nog kopen? Ondanks dat ik eigenlijk voornamelijk Forza speel op mijn One, heb ik FH2 al anderhalf jaar niet meer aangeraakt; tenzij je alleen de singleplayer wil doen, is er online waarschijnlijk niets meer te beleven. Hetzelfde geldt voor FM6; paar keren met @timmie271 geprobeerd online te spelen en dan mag je in je knuistjes knijpen als je een lobby toegewezen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is geen domme vraag hoor. Je hebt 'm wel al zelf beantwoord: ik speel ze (en wil ze spelen) inderdaad puur voor de single player.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2017 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:24
tja, zo zit ik met forza precies hetzelfde in elkaar, single player vind ik supertof en kan ik mezelf uren mee vermaken vandaag de laatste achievement gehaald van FM6 en kan ik eindelijk eens zeggen dat ik weer een forza heb uitgespeeld (dat is me tot u toe alleen gelukt met FM3 en FH1)

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:41
YouTube: Xbox one controller weird blinking

Iemand een idee wat hier mis is? Controller is aangesloten op de Xbox, maar hij blijft op deze manier knipperen. Laatste 'knipper' gaat het lampje langzaam uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 23:09:
YouTube: Xbox one controller weird blinking

Iemand een idee wat hier mis is? Controller is aangesloten op de Xbox, maar hij blijft op deze manier knipperen. Laatste 'knipper' gaat het lampje langzaam uit.
Zoekt verbinding met de Xbox maar lukt niet.
Haal de controller los van de laadkabel, geef de Xbox een hard reset (8 seconden powerknop ingedrukt houden) en probeer het dan nog eens.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb ik ook regelmatig. Volgens mij is de batterij zo leeg dat ie dan gewoon geen verbinding meer krijgt. Gewoon effe wachten en dan opnieuw proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het Forza topic leeft niet echt meer, maar als er Forza spelers zijn die aan mijn drivatar lijst toevegoegd willen worden voeg me maar toe. Zo heb ik ook weer wat tijden om tijdens de single player races tegen te strijden ;)
Ik heb slechts 5 mensen op de Xbox, dus heel erg veel rivaliteit heb ik niet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
dvdkiwi schreef op zondag 9 juli 2017 @ 10:57:
Het Forza topic leeft niet echt meer, maar als er Forza spelers zijn die aan mijn drivatar lijst toevegoegd willen worden voeg me maar toe. Zo heb ik ook weer wat tijden om tijdens de single player races tegen te strijden ;)

Ik heb slechts 5 mensen op de Xbox, dus heel erg veel rivaliteit heb ik niet _O-
Welke Forza's speel je allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Horizon 3, Forza 6 en binnenkort Horizon 2 ;)

Hij wordt hier puur gebruikt als ForzaBox :+

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 09-07-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:41
justifire schreef op zondag 9 juli 2017 @ 01:42:
[...]

Zoekt verbinding met de Xbox maar lukt niet.
Haal de controller los van de laadkabel, geef de Xbox een hard reset (8 seconden powerknop ingedrukt houden) en probeer het dan nog eens.
Maar het gebeurt midden tijdens het spelen??

Maar....
Martinspire schreef op zondag 9 juli 2017 @ 09:47:
Heb ik ook regelmatig. Volgens mij is de batterij zo leeg dat ie dan gewoon geen verbinding meer krijgt. Gewoon effe wachten en dan opnieuw proberen.
Nu je het zegt, het gebeurt vaak als ik net de laadkabel erin prik na de melding dat de controller bijna leeg is.

Dit klinkt inderdaad heel plausibel. Ik ga het eens monitoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 juli 2017 @ 10:57:
Je mag me vrijblijvend toevoegen op XBL; heb alle Forza's uitgespeeld en op een aantal tracks ook een redelijke tijd neergezet. Hopelijk doet mijn drivatar zijn best om je bij te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
Heb een beetje een rare situatie. Ben als pc-gamer onverwacht in het bezit gekomen van een xbox one S; en wil er nu ook wel gebruik van maken;

Heeft er iemand aanraders voor leuke games die beter uit hun verf komen dan op pc (of gewoon exclusives). Liefst singleplayer, wil me nog niet commiten om nog eens jaarlijks een bedrag op tafel te leggen terwijl ik sowieso al weinig mp speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiChrist7 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:09:
Heb een beetje een rare situatie. Ben als pc-gamer onverwacht in het bezit gekomen van een xbox one S; en wil er nu ook wel gebruik van maken;

Heeft er iemand aanraders voor leuke games die beter uit hun verf komen dan op pc (of gewoon exclusives). Liefst singleplayer, wil me nog niet commiten om nog eens jaarlijks een bedrag op tafel te leggen terwijl ik sowieso al weinig mp speel.
Halo is sowieso de shit. De mcc heeft 5 campaigns. Stuk voor stuk de moeite waard. Gears of War is ook erg goed. Al kun je de nieuwste ook op pc spelen.

Wat is beter tot hun recht? Voor mij is dat alles omdat ik het gepiel met een pc brak vind. Maar voor een anders is het graphics. Wat dat betreft wint een pc altijd.

Het gemak van op de bank zitten met de controllers is misschien ook wel een argument. Maar met steam link niet meer zo een onoverkomelijke.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Halo is sowieso de shit. De mcc heeft 5 campaigns. Stuk voor stuk de moeite waard. Gears of War is ook erg goed. Al kun je de nieuwste ook op pc spelen.

Wat is beter tot hun recht? Voor mij is dat alles omdat ik het gepiel met een pc brak vind. Maar voor een anders is het graphics. Wat dat betreft wint een pc altijd.

Het gemak van op de bank zitten met de controllers is misschien ook wel een argument. Maar met steam link niet meer zo een onoverkomelijke.
Is inderdaad erg persoonlijk, maar het hangt ook nog af van wat voor pc hardware je hebt.

Ik vond games op de one die stabiel 60 FPS of zelfs 30 FPS draaien vaak fijner dan de pc versie omdat ik toch vaak last had van tearing en/of microstutters op de pc. Wat meer detail in de graphics woog daar voor mij niet tegen op.

Sinds ik een gsync scherm heb is dat probleem op de pc volledig verholpen en nu liggen de kaarten voor mij dus volledig anders. Sommige games heb ik zelfs nog liggen voor de one maar ik denk dat ik ze toch liever op de pc ga spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
Ik sluit beide aan op hetzelfde 34curved scherm , dus is niet zozeer qua comfort dat ik zoek :) En ook mijn setup is vrij sterk. ik zoek gewoon leuke kleine (indie) games/ hidden gems zodat ik er wat waarde uit haal. Had ook al gekeken naar Halo, maar is nogal vrij duur

Alle soorten suggesties zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:16:
Dilemma...
Wat is wijsheid?
Ik twijfel ook nog over die bundel.
Weet niet of forza 5 nog de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

AntiChrist7 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 17:19:
Ik sluit beide aan op hetzelfde 34curved scherm , dus is niet zozeer qua comfort dat ik zoek :) En ook mijn setup is vrij sterk. ik zoek gewoon leuke kleine (indie) games/ hidden gems zodat ik er wat waarde uit haal. Had ook al gekeken naar Halo, maar is nogal vrij duur

Alle soorten suggesties zijn welkom
Ori? Maar grote kans dat je die op de pc al had. Binnenkort wel cuphead, maar ook die komt (gok ik) ook naar pc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JSchut schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:03:
[...]

Ik twijfel ook nog over die bundel.
Weet niet of forza 5 nog de moeite is.
Nu ik een tijdje met Forza 6 bezig ben is het wel duidelijk dat ik semi-sims zoals deze niet goed te doen vind met een controller.
Horizon 3 daarentegen reed perfect met controller. Ik haal Horizon 2 wel los en laat Forza 5 schieten.
En die AI.... o, die AI :X

O, en wie bij Turn 10 heeft er verzonnen om de steering deadzone standaard op 24(!!) (*van de 100) te zetten?Nu op 2 gezet, rijdt een stuk beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 10-07-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 9 juli 2017 @ 18:35:
[...]

Nu op 2 gezet, rijdt een stuk beter.
Pssst;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maemo
dvdkiwi schreef op zondag 9 juli 2017 @ 11:18:
Horizon 3, Forza 6 en binnenkort Horizon 2 ;)

Hij wordt hier puur gebruikt als ForzaBox :+
oke, ik heb horizon 2 en 3 en forza 5
Pagina: 1 ... 96 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.