Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Witcher 3 GOTY editie is een must play voor iedereen, op Amazon UK momenteel 23 GBP en als je het aantal uren vergelijkt met die prijs is het echt wel een massive spel.

Zeker 1 van de beste koopjes die je kan doen als je net een console hebt en maar 1-2 games momenteel, ga hem wss ook halen als ik mn One X heb ( heb ooit wel de PC versie gespeeld maar een replay van the witcher gaat er altijd wel in )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:24
SinergyX schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:38:
[...]

En toen verwachtte ik een opsomming.. komt die niet -O-

Maar wel tof zo'n E3 van dichtbij te zien, lijkt me 10x vetter dan een gamescon.
Tuurlijk niet, ik ga geen informatie weggeven, Ik heb nog wel 2x een E3 suit DLC weg te geven die ik meermaals in mijn handen gedrukt kreeg :P

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
SinergyX schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:38:
Maar wel tof zo'n E3 van dichtbij te zien, lijkt me 10x vetter dan een gamescon.
Heb na heel de voorstellingen iemand op twitch gevolgd die een IRL stream deed vanaf E3, gezien de hoeveelheid mensen, slakkentempo en wachtrijen zou ik er nooit 250 dollar voor geven, dan nog moeten duwen en wringen om eens van dichtbij items te zien die in een display case staan.

Ieder natuurlijk zijn ding, voor sommige klinkt dat als heaven zelfs met de drukte maar voor mij klinkt dat als naar een pretpark te gaan op een snikhete dag en meer in de rij staan dan op een attractie te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MooDyBLueS schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Yup, snap hem volledig. Heldere uitleg, dank je wel! ;)
Ik zie zojuist dat ik in de war was met Game Pass, dat is elke maand anders. In dat geval is Gold inderdaad wel erg nice en ik zie ook al wat webshops die slechts € 40-45 voor 12mnd vragen.

Is er ergens een overzicht wat er aan zit te komen of wellicht wat er zelfs geweest is? Ik wat dat dit laatste voor mij niet meer nuttig is, maar ik vind het wel interessant om te weten welke games er gratis voorbij zijn gekomen.
Wikipedia: List of Games with Gold games
De aankomende maand staat daar ook al in.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mooi, kan ik mijn portomonnee weer dicht houden.

Ben zeker een buitenbeentje; betaal altijd full price voor games die ik wil hebben (op de eerste dag) en heb nog nooit iets gekocht in de sale. In ieder geval niet sinds ik een One in mijn bezit heb en dat is toch alweer bijna 4 jaar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MAX3400 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:03:
[...]

Mooi, kan ik mijn portomonnee weer dicht houden.

Ben zeker een buitenbeentje; betaal altijd full price voor games die ik wil hebben (op de eerste dag) en heb nog nooit iets gekocht in de sale. In ieder geval niet sinds ik een One in mijn bezit heb en dat is toch alweer bijna 4 jaar.
Of als ze gratis zijn :) deathtrap :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:51
MooDyBLueS schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:21:
[...]

Yup, snap hem volledig. Heldere uitleg, dank je wel! ;)
Ik zie zojuist dat ik in de war was met Game Pass, dat is elke maand anders. In dat geval is Gold inderdaad wel erg nice en ik zie ook al wat webshops die slechts € 40-45 voor 12mnd vragen.

Is er ergens een overzicht wat er aan zit te komen of wellicht wat er zelfs geweest is? Ik wat dat dit laatste voor mij niet meer nuttig is, maar ik vind het wel interessant om te weten welke games er gratis voorbij zijn gekomen.
Deze spellen zijn geweest:
Wikipedia: Lijst van Games with Gold-spellen

We weten nooit echt lang van te voren wat er komt maar als je deze topic in de gaten houdt dan komt er 1x per maand een post langs met welke games op gold verschijnen met datum.

[ Voor 4% gewijzigd door Awesomo4k op 30-06-2017 08:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Forza Horizon 3 Porsche Car Pack gekocht voor 2.79€.

Nu nog FH3
En een 4K OLED
En een Xbox One X

:D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:53:
Forza Horizon 3 Porsche Car Pack gekocht voor 2.79€.

Nu nog FH3
En een 4K OLED
En een Xbox One X

:D
waar heb je die gehaald dan? zie hem voor 4,89 in turkije staan (aargh door mijn 1gb limiet heen van mijn vpn)
oh krijg nou wat gewoon in nederland zelf |:(
https://www.microsoft.com...che-car-pack/9n9rb3sbxqxd

[ Voor 18% gewijzigd door quorumz op 30-06-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo heb ori and the blind forest definitive edition voor 10tje meegenomen. Heb veel goeds gehoord over deze game. Ben benieuwd :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:59

JSchut

.....

Even snel door de lijstje gebladerd.

Xbox One
Dark souls 3.
Op de PS4 al uitgespeeld maar wil nog een keer alles spelen samen met de DLC. De deluxe is nu 38 euro. Best nette prijs. Iig goedkoper dan fysiek. Even kijken of ik hem nu haal of ga wachten op een aanbieding van de fysieke GOTY.

Forza Horizon 2 - Storm Island
De game zelf moet er nog komen maar ik geloof dat dit een uitbreiding is die je eigenlijk gewoon moet hebben.

Thief
Al zo vaak voorbij zien komen. Schijnt niet een hele beste game te zijn. Maar goed misschien wel 5 euro?

Xbox 360
Assassin's Creed Rogue
Enige AC die ik nog niet gespeeld heb. Maar goed moet nog aan de Ezio collectie beginnen en verwacht dat Assassin's Creed Rogue binnenkort wel eens in de Games with Gold voorbij komt.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:17

nexhil

BAM!

Man man man, van alle games die ik heb, zit ik nu gewoon weer elke avond Red Dead Redemption te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Even een zijvraagje, als ik op mijn Xbox een US DNS adres gebruik, wordt ik dan ook op US servers gedropt als ik online speel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JSchut schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:17:
Even snel door de lijstje gebladerd.

Xbox One
Dark souls 3.
Op de PS4 al uitgespeeld maar wil nog een keer alles spelen samen met de DLC. De deluxe is nu 38 euro. Best nette prijs. Iig goedkoper dan fysiek. Even kijken of ik hem nu haal of ga wachten op een aanbieding van de fysieke GOTY.

Forza Horizon 2 - Storm Island
De game zelf moet er nog komen maar ik geloof dat dit een uitbreiding is die je eigenlijk gewoon moet hebben.

Thief
Al zo vaak voorbij zien komen. Schijnt niet een hele beste game te zijn. Maar goed misschien wel 5 euro?

Xbox 360
Assassin's Creed Rogue
Enige AC die ik nog niet gespeeld heb. Maar goed moet nog aan de Ezio collectie beginnen en verwacht dat Assassin's Creed Rogue binnenkort wel eens in de Games with Gold voorbij komt.
Ik zou Thief laten liggen. De game speelt wel lekker qua controls, maar het stealth gedeelte is echt waardeloos. De ene keer ziet een guard je niet als je voor hem langs loopt en daarna word je gespot terwijl je achter hem langs in de schaduw loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:08:
[...]

Ik zou Thief laten liggen. De game speelt wel lekker qua controls, maar het stealth gedeelte is echt waardeloos. De ene keer ziet een guard je niet als je voor hem langs loopt en daarna word je gespot terwijl je achter hem langs in de schaduw loopt.
O dat is irritant. Dan laat ik hem schieten. Is het ook niet gepatched ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
JSchut schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:13:
[...]

O dat is irritant. Dan laat ik hem schieten. Is het ook niet gepatched ondertussen?
Goede vraag. Ik heb 'm destijds ook in een aanbieding meegenomen, ruimschoots na de release. Kan me nauwelijks voorstellen dat ze dit nog gepatched hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Goede vraag. Ik heb 'm destijds ook in een aanbieding meegenomen, ruimschoots na de release. Kan me nauwelijks voorstellen dat ze dit nog gepatched hebben.
Als ik zo de gemiddelde review bekijk dan komt de AI ook overal terug als verschrikelijk. Ik laat hem schieten. Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:52:
Even een zijvraagje, als ik op mijn Xbox een US DNS adres gebruik, wordt ik dan ook op US servers gedropt als ik online speel?
Nee.

DNS is puur voor resolving; ik neem toch aan dat jij met jouw Xbox gewoon via een NL IP naar de buitenwereld communiceert dus is er gewoon een enorm grote kans dat je op een geografisch Europese server komt te zitten.

Neemt niet weg dat je ervanuit gaat dat jouw spellen dedicated servers hebben; veel games hebben dat niet en maak je gebruik van "client servers" waarbij een random speler de sessie-eigenaar is en de lobby afhandelt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Hmmm, ik probeer net een US gift card te redeemen op Xbox.com zoals ik al jaren doe (site op English-US zetten en het tegoed toevoegen aan mijn Microsoft-account). Ik krijg nu deze fout:
This code is for another region
Take it back where you got it and see if you can get one for your region.

Bij het invoeren van de code staat nu ook:
Redeem your code or gift card
It'll be added to xxxxxxxxxxxx@hotmail.com (Nederland)

Het systeem lijkt dus nu te kijken naar de regio van je Microsoft-account, waardoor je geen tegoed meer kunt toevoegen uit andere regio's. Heb het ook nog even via een VPN geprobeerd (was eerder nooit nodig), maar ook dat werkt niet. Zelfde foutmelding.

Is dit iets nieuws en wordt het kopen in buitenlandse stores nu echt actief dichtgezet of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

@RobinFM je kunt het volgende proberen Vae Victis in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
Zou voor zover ik weet, nog steeds moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:50
Daarvoor heb ik een 2e Microsoft account welke geregistreerd staat op een Amerikaans adres (dus niet een Xbox live account!) deed het laatst iig nog.

Dat 2e account staat dus op de Amerikaanse regio.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinFM
Vae Victis schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:01:
@RobinFM je kunt het volgende proberen Vae Victis in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
Zou voor zover ik weet, nog steeds moeten werken.
Thanks!!!! You're the best... _/-\o_ Werkt inderdaad!

[ Voor 9% gewijzigd door RobinFM op 30-06-2017 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:12:
[...]

Get Even na een week al in de aanbieding 8)7
Ook voor mij niets op de lijst wat ik nog in mijn collectie zou willen hebben.
Gisteravond Necromancher-pack voor Diablo gehaald, was zo weer laat :X
Je moet er van houden (geld voor meerdere games/genres/vrouwen/koffie/etc ;) ) MAAR, wat een game is diablo 3. Die zou ik ook aanraden als game waarmee je uren....en UREN zoet kan zijn.

En helaas maar 90 mins ofzo kunnen spelen met de necro, maar tot nu toe erg blij met dat char (was ook mijn favo bij diablo 2).

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 30-06-2017 11:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 17:17
RobinFM schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:47:
Hmmm, ik probeer net een US gift card te redeemen op Xbox.com zoals ik al jaren doe (site op English-US zetten en het tegoed toevoegen aan mijn Microsoft-account). Ik krijg nu deze fout:

Het systeem lijkt dus nu te kijken naar de regio van je Microsoft-account, waardoor je geen tegoed meer kunt toevoegen uit andere regio's. Heb het ook nog even via een VPN geprobeerd (was eerder nooit nodig), maar ook dat werkt niet. Zelfde foutmelding.

Is dit iets nieuws en wordt het kopen in buitenlandse stores nu echt actief dichtgezet of zie ik iets over het hoofd?
Ik had die melding verleden week ook, via de console kon ik de code gewoon redeemen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19

Via de IOS app werkte het laatst ook nog om iets te kopen met de US giftcard code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16

Probeer het eens met je xbox ingesteld op USA, werkt het dan? (Dit werkt bij mij wel met een NL account)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
@skreppiedoe @The Jackel en @greyfox1987 Thanks voor de reacties.

Het is inmiddels gelukt via de methode van @Vae Victis: in de Store een product kiezen, naar het betaalproces gaan en pas daar de giftcard redeemen.

Ik koop al zeker 10 jaar US giftcards en heb die altijd zonder problemen kunnen inwisselen, hoefde alleen de Store op Engels - US te zetten en dat was genoeg. Ik hoop niet dat dit de eerste stappen zijn om het kopen in het buitenland helemaal onmogelijk te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
RobinFM schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:25:
@skreppiedoe @The Jackel en @greyfox1987 Thanks voor de reacties.

Het is inmiddels gelukt via de methode van @Vae Victis: in de Store een product kiezen, naar het betaalproces gaan en pas daar de giftcard redeemen.

Ik koop al zeker 10 jaar US giftcards en heb die altijd zonder problemen kunnen inwisselen, hoefde alleen de Store op Engels - US te zetten en dat was genoeg. Ik hoop niet dat dit de eerste stappen zijn om het kopen in het buitenland helemaal onmogelijk te maken...
Ik liep hier een tijdje terug ook al een keer tegenaan. Gelukkig heeft de tip (die jij nu gebruikt hebt) mij destijds ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Toch maar BF1 deluxe gekocht uit de sale vandaan.
Shooters is eigenlijk niet mijn ding op een console... Maarja, oefenen dan maar ;)

Heb de XBO eigenlijk voor Forza en Assassins Creed.
Beide helaas een beetje op uitgekeken.
Dus nu BF1 maar.
Moet geen straf zijn gok ik zo. 1942, BF2, BF3 en 2142 waren ook super. (op PC)

Heb nog $19,40 store credit voor mn US account.
Welke game raden jullie aan hiervoor? Wil dat geld graag op hebben zodat ik alleen nog maar mn NL account gebruik.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
HellStorm666 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:05:
Toch maar BF1 deluxe gekocht uit de sale vandaan.
Shooters is eigenlijk niet mijn ding op een console... Maarja, oefenen dan maar ;)

Heb de XBO eigenlijk voor Forza en Assassins Creed.
Beide helaas een beetje op uitgekeken.
Dus nu BF1 maar.
Moet geen straf zijn gok ik zo. 1942, BF2, BF3 en 2142 waren ook super. (op PC)

Heb nog $19,40 store credit voor mn US account.
Welke game raden jullie aan hiervoor? Wil dat geld graag op hebben zodat ik alleen nog maar mn NL account gebruik.
The Witcher 3 of Batman the Arkham Knight zijn wel must haves vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
justifire schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:04:
Ik weet niet of MediaMarkt Oostenrijk ook naar Nederland verstuurt, maar een Xbox One S + Fifa 17 voor €166,- is geen geld !
https://windowsarea.de/20...-s-fifa-17-fuer-166-euro/
De prijs is gewoon 229,00 op de site :? ik had weer eens niet goed gelezen, excuses.

Bovendien bieden ze "bundels" aan van de Xbox one s met xbox 360 controllers 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door jpg97 op 30-06-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

jpg97 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:21:
[...]

The Witcher 3 of Batman the Arkham Knight zijn wel must haves vind ik
The Witcher 3 valt helaas net te duur uit. (heb maar $19,40 er op staan)
Lijkt me wel een super spel.
Fable 3 lijkt t wat op denk ik zo.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
HellStorm666 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:25:
[...]

The Witcher 3 valt helaas net te duur uit. (heb maar $19,40 er op staan)
Lijkt me wel een super spel.
Fable 3 lijkt t wat op denk ik zo.
Als je xbox live Gold hebt kost ie nu 17,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

jpg97 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Als je xbox live Gold hebt kost ie nu 17,99
Linkje?

Zie m nl voor $23,99 met gold staan.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

RobinFM schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:25:
Ik hoop niet dat dit de eerste stappen zijn om het kopen in het buitenland helemaal onmogelijk te maken...
Het zou jammer zijn, maar wel te verwachten. Als ze het op de manier doen, zijn de content eigenaren volgens mij tevreden en 'wij' als gamers ook, omdat we onze eerder gekochte buitenlandse games gewoon kunnen blijven spelen.

Je kan dan uiteindelijk geen nieuwe foregin games meer halen. Wat vervelend is, maar minder erg dan dat je hele non nl library vervalt (Dat doem scenario heb ik wel is gehoord).

Volgens mij kunnen ze het nooit 100% dichtimmeren, maar zo moeten het zo moeilijk mogelijk maken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Games zijn niet regio gebonden met de huidige consoles, dus dat gaat sowieso nooit gebeuren;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
Nog verder geen hints dat elite controllers ook in kleuren enzo veranderd kan worden?? Ik zit met een kapotte controller en heb er nog wel 1, maar wil graag een elite hebben en voor als vrienden komen gamen moet ik er wel sws 2 hebben. Maar ik wil niet nu een elite kopen en dat je hem straks ook in andere kleuren kan krijgen dan ga ik balen.

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewone Elite kopen, uit elkaar schroeven, spuitbus eroverheen, in elkaar schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

LuisjeNL schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:58:
Games zijn niet regio gebonden met de huidige consoles, dus dat gaat sowieso nooit gebeuren;)
Net als vroeger bij videogames plus fysieke media importeren.... maar kopen uit digitale stores wordt moeilijker. Nogmaals 100% gaat ze niet lukken en dat hoeft ook niet. Als de massa maar gestopt word.

En ik zou het jammer vinden als dat lukt hoor....hoop dat ik het fout heb, maar als ik hier zo meelees wordt het steeds moeilijker. Het verbaasd me dat het op ps4 nog zo makkelijk gaat.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:55
To easy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:58:
Nog verder geen hints dat elite controllers ook in kleuren enzo veranderd kan worden?? Ik zit met een kapotte controller en heb er nog wel 1, maar wil graag een elite hebben en voor als vrienden komen gamen moet ik er wel sws 2 hebben. Maar ik wil niet nu een elite kopen en dat je hem straks ook in andere kleuren kan krijgen dan ga ik balen.

Iemand een idee?
Ik daarom de elite gow editie gekocht. Juist omdat ik een andere kleur elite wilde. En omdat ik hem echt super vet vind.
Heb daarvoor de titanfall controller gehad. Maar die was me 2 keer kapot gegaan.
Had daar van mijn geld van terug gekregen. En dat heb ik bijgelegd bij de 200 euro elite gow.
Ben er nog steeds erg blij mee. De kwaliteit is echt een wereld van verschil.

https://www.theverge.com/...er-photos-hand-on-e3-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Gekke vraag misschien en ik zag al wat voorbij komen over verschillende regio's en codes inwisselen. Mijn Xbox staat ingesteld op:
Language = English
Language Region = English (UK)
Location = Netherlands

Nu heb ik een Xbox Live Gold 2 dagen trial code bij een spel gekregen en als ik deze op mijn laptop invoer, krijg ik de volgende foutmelding:
You can’t acquire this item in your currently selected language. Change your language region in Settings, or go to microsoft.com//redeem.
Als ik deze op de Xbox app op mijn iPhone invoer, krijg ik de volgende foutmelding:
You can’t acquire this item in your currently selected language. Change your language in Settings, or go to microsoft.com//redeem.
De code/het kaartje is in het NL en FR. Dus ik gok dat ik misschien de taal op NL moet zetten en ook de taalregio op Nederland? Maar wat als ik dan terugschakel naar Engels? Blijft de Xbox Live Gold dan beschikbaar? Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Nederlands als taal op consoles en in games, dus wil absoluut niet daarop blijven zitten. Als het een kwestie is van: 1. naar NL switchen, 2. code inwisselen, 3. terug naar EN. Dan vind ik het geen probleem.

Overigens heb ik de Forza Horizon 3 code die bij de console geleverd werd gewoon kunnen inwisselen met deze instellingen. En ik heb nog een ongebruikte 14 dagen Xbox Live Gold trial liggen die ook bij de console geleverd is, welke ik nog niet geprobeerd heb, want als ik nu naar de iPhone app ga en op Redeem Code klik, dan krijg ik de melding:
"It'll be added to ***@outlook.com (United Kingdom)" terwijl hier eerder volgens mij gewoon (Nederland) stond.

Edit:
De 14 dagen Trial Code werkte wel op mijn laptop, daar stond gewoon "It'll be added to ***@outlook.com (Nederland)".

Aanvullende vraag: Bij bijv. CDkeys.com zag ik een 12 maanden Xbox Live Gold membership digital code voor € 41,99, dat scheelt nogal met de € 55-60 die ik NL zie. Er staat bij "Global" regio, maar heeft iemand hier ervaring mee? Anders ga ik gewoon niet moeilijk doen en gewoon in de Xbox Store het membership kopen straks. Geld besparen is leuk, maar als het via mogelijk ingewikkelde omwegen moet, dan niet meer. ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door MooDyBLueS op 01-07-2017 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
@MooDyBLueS

Gewoon je language of regio veranderen, zolang je maar 1 Xbox game account hebt kun je niks fout doen. Of je nu A in NL koopt en B in Hongkong, ze werken beiden op jouw Xbox met jou game account:)

Cdkeys werkt allemaal prima dus lekker kopen dat ding! Voor het rendeemen van Xbox live gold moet je nog wel wachten tot hij bijna verlopen is, ik kan een maand van te voren nog niks verlengen want dan krijg ik een error;) geen stress dus als dat gebeurd :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MooDyBLueS schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:13:
Gekke vraag misschien en ik zag al wat voorbij komen over verschillende regio's en codes inwisselen. Mijn Xbox staat ingesteld op:
Language = English
Language Region = English (UK)
Location = Netherlands

[...]

De code/het kaartje is in het NL en FR. Dus ik gok dat ik misschien de taal op NL moet zetten en ook de taalregio op Nederland? Maar wat als ik dan terugschakel naar Engels? Blijft de Xbox Live Gold dan beschikbaar? Ik heb een verschrikkelijke hekel aan Nederlands als taal op consoles en in games, dus wil absoluut niet daarop blijven zitten.
Ik heb 2 consoles waarvan 1 met dezelfde instellingen als jij noemt en 1 in het Nederlands. Dat geeft geen problemen. Gold blijft gewoon beschikbaar.
[...]
en op Redeem Code klik, dan krijg ik de melding:
"It'll be added to ***@outlook.com (United Kingdom)" terwijl hier eerder volgens mij gewoon (Nederland) stond.
Heb je ooit een aankoop gedaan bij de UK Microsoft Store? Via account.microsoft.com misschien je betalingopties aanpassen?
Ben je toevallig ingelogd op de UK redeempagina? Regio in de browser aanpassen?
Waarschijnlijk niet het probleem, maar is je Outlook-adres geregistreerd in Nederland? Aanpassen op Outlook.com?
Aanvullende vraag: Bij bijv. CDkeys.com zag ik een 12 maanden Xbox Live Gold membership digital code voor € 41,99, dat scheelt nogal met de € 55-60 die ik NL zie. Er staat bij "Global" regio, maar heeft iemand hier ervaring mee? Anders ga ik gewoon niet moeilijk doen en gewoon in de Xbox Store het membership kopen straks. Geld besparen is leuk, maar als het via mogelijk ingewikkelde omwegen moet, dan niet meer. ;-)
Mijn Xbox Live codes komen altijd uit het buitenland: fysieke kaarten van Amazon.de, digitale codes van cdkeys.com en game.co.uk.
Geen enkel probleem.

(Bij cdkeys kun je eventueel 5% korting krijgen via een kortingscode op hun Facebook-pagina. Daar was vroeger geen Facebook-account voor nodig. De pagina is echter gewijzigd, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is).

edit: 12 maanden Gold is nu overigens voor € 37,99 te krijgen op cdkeys.com (met dank aan budgetgaming.nl). Vergeet de eventuele extra 5% korting niet.

[ Voor 8% gewijzigd door MartijnS72 op 01-07-2017 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

Nick Name

SinFest!

De 15 maanden variant is per maand goedkoper op dit moment: 45,79 voor 15 maanden vs omgerekend 47,48. Eventueel nog 5% eraf via de kortingscode van Facebook.
Niet schokkend dat prijsverschil, maar toch 😁

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
LuisjeNL schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:37:
@MooDyBLueS

Gewoon je language of regio veranderen, zolang je maar 1 Xbox game account hebt kun je niks fout doen. Of je nu A in NL koopt en B in Hongkong, ze werken beiden op jouw Xbox met jou game account:)

Cdkeys werkt allemaal prima dus lekker kopen dat ding! Voor het rendeemen van Xbox live gold moet je nog wel wachten tot hij bijna verlopen is, ik kan een maand van te voren nog niks verlengen want dan krijg ik een error;) geen stress dus als dat gebeurd :+
Thanks, goed om te weten! Dan ga ik sowieso die Cdkeys Live Gold code kopen, voor die € 18 die ik bespaar kan ik nog een leuke game in de huidige sale uitkiezen. ;-)
MartijnS72 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:40:
[...]

Ik heb 2 consoles waarvan 1 met dezelfde instellingen als jij noemt en 1 in het Nederlands. Dat geeft geen problemen. Gold blijft gewoon beschikbaar.
Goed om te weten!
Heb je ooit een aankoop gedaan bij de UK Microsoft Store? Via account.microsoft.com misschien je betalingopties aanpassen?
Nee, ik heb pas sinds een week de Xbox One en nooit eerder iets gekocht via de Xbox/Windows/Microsoft Stores behalve gratis Windows 10 apps op mijn laptop, maar dat is gewoon de NL store voor zover ik zag.
Ben je toevallig ingelogd op de UK redeempagina? Regio in de browser aanpassen?
Nee, niet ik bewust weet. Ik heb dus wel English (UK) als Language Region staan, ik vermoed dat daar UK vandaan komt?
Waarschijnlijk niet het probleem, maar is je Outlook-adres geregistreerd in Nederland? Aanpassen op Outlook.com?
Ja, mijn Outlook.com adres is in Nederland geregistreerd, deze gebruik ik alweer 1,5-2 jaar als mijn primaire e-mailadres en daar heb ik zojuist ook nog mijn settings gecheckt. Ik kwam bij het aanschaffen van een game uit de huidige summer sale wel achter dat mijn oude adres er nog in stond, maar dat was ook gewoon NL en heb ik nu aangepast naar mijn huidige adres in NL.
Mijn Xbox Live codes komen altijd uit het buitenland: fysieke kaarten van Amazon.de, digitale codes van cdkeys.com en game.co.uk.
Geen enkel probleem.
Goede tip, Amazon.de koop ik weleens, al lijkt het daar nu ook gewoon € 59,99 te kosten. Game.co.uk komt nu op € 45 uit, dus ook een goede prijs, maar Cdkeys is net iets goedkoper (op dit moment).
(Bij cdkeys kun je eventueel 5% korting krijgen via een kortingscode op hun Facebook-pagina. Daar was vroeger geen Facebook-account voor nodig. De pagina is echter gewijzigd, dus ik weet niet of dat nog steeds zo is).

edit: 12 maanden Gold is nu overigens voor € 37,99 te krijgen op cdkeys.com (met dank aan budgetgaming.nl). Vergeet de eventuele extra 5% korting niet.
Thanks voor de tips! Ik ga FB zo even checken en anders gewoon voor € 37,99, briljante prijs! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:40
SecondGuess schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:40:
[...]

Ik daarom de elite gow editie gekocht. Juist omdat ik een andere kleur elite wilde. En omdat ik hem echt super vet vind.
Heb daarvoor de titanfall controller gehad. Maar die was me 2 keer kapot gegaan.
Had daar van mijn geld van terug gekregen. En dat heb ik bijgelegd bij de 200 euro elite gow.
Ben er nog steeds erg blij mee. De kwaliteit is echt een wereld van verschil.

https://www.theverge.com/...er-photos-hand-on-e3-2016
Die is idd vet, maar toch hoop ik stiekem op het zelf kunnen kiezen van kleuren enzo. Wel iets om over na te denken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:17

nexhil

BAM!

De enige manier die hier nog lukt om Amerikaanse kaarten te redeemen is via de xbox zelf die op US staat.

De rest : Firefox + VPN, Chrome + VPN. IOS xbox app werken allemaal niet meer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 18:50
Kan je nog enigszins simpel (zonder vpn aan te schaffen etc) games kopen in buitenlandse store?

Nu in de Ultimate sale wat leuks gezien, maar in de NL store zijn die gemiddd 20-25% duurder dan bijv de US store... }:| :r

Edit: Telefoon was nog niet op p190, zo te zien aan hierboven niet dus :-(

[ Voor 14% gewijzigd door Het Vosje op 02-07-2017 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het Vosje schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:53:
Kan je nog enigszins simpel (zonder vpn aan te schaffen etc) games kopen in buitenlandse store?

Nu in de Ultimate sale wat leuks gezien, maar in de NL store zijn die gemiddd 20-25% duurder dan bijv de US store... }:| :r

Edit: Telefoon was nog niet op p190, zo te zien aan hierboven niet dus :-(
Nexhil zegt toch juist dat je gewoon via je xbox op US kan redeemen ? Kan dus wel.

Zelf vorige week nog Braziliaans tegoed gekocht bij offgamers en gewoon via internet explorer kunnen redeemen op mijn Braziliaanse account, geen vpn nodig.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een xbox one s sinds kort en wil eigenlijk van mijn abonnementen af. Ik heb Xbox gold en Xbox gamers pas. Ik heb ook EA.

Ik speel Giana Sisters: Twisted Dreams, Fifa 17. Lara croft vind ik ook tof.

Wat raden jullie aan? Los deze games games en alleen eigen games (liefst niet op disc) kopen? Of voegen deze abo's toch wat toe? Ik game niet heel veel.

Ik betaal nu 23 dollar p maand. Beetje zonde imo

en als ik de abo's opzeg ben ik dan mijn save games kwijt?

[ Voor 6% gewijzigd door Tennisbal op 02-07-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Laatst online: 18:50
justifire schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:12:
[...]

Nexhil zegt toch juist dat je gewoon via je xbox op US kan redeemen ? Kan dus wel.

Zelf vorige week nog Braziliaans tegoed gekocht bij offgamers en gewoon via internet explorer kunnen redeemen op mijn Braziliaanse account, geen vpn nodig.
Ja redeemen, ik bedoelde gewoon rechtstreeks kopen in de Xbox store (op app/xbox/browser) ;)

US tegoed kopen en redeemen klinkt idd als beste optie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:17:
ik heb een xbox one s sinds kort en wil eigenlijk van mijn abonnementen af. Ik heb Xbox gold en Xbox gamers pas. Ik heb ook EA.

Ik speel Giana Sisters: Twisted Dreams, Fifa 17. Lara croft vind ik ook tof.

Wat raden jullie aan? Los deze games games en alleen eigen games (liefst niet op disc) kopen? Of voegen deze abo's toch wat toe? Ik game niet heel veel.

Ik betaal nu 23 dollar p maand. Beetje zonde imo

en als ik de abo's opzeg ben ik dan mijn save games kwijt?
Allereerst ben je je savegames en achievements niet kwijt als je je abonnement opzegt. Verder zijn de games die je noemt vrij goedkoop, maar wat ga je daarna spelen? Fifa is vrij snel dood zodra een nieuwe versie uitkomt, maar die zal voorlopig nog niet bij EA te halen zijn.

EA zou ik nemen als je echt een die-hard fan van een serie bent of omdat je de library nog niet afgerond hebt. Gewoon opzeggen als je de leuke games die je wilt spelen, gedaan hebt imo.

XBL Gold is nodig als je online wilt spelen. Doe je dat niet, dan vind ik het voor Games with Gold meestal wel karig. Al is het de laatste paar maanden een stuk beter. Heb je Watch Dogs bv al gedaan?

Xbox Game Pass vind ik persoonlijk de moeite nog niet waard. Recente AAA games ontbreken en de games die erin zitten, zijn veelal ook niet het geld waard. Alleen als je die paar games die wél de moeite waard zijn, nog niet gedaan hebt.

Overall komt het een beetje neer op de games die je wilt spelen en hoeveel tijd je daarvoor beschikbaar stelt. Is het maar 5 uur per week, dan is het wat mij betreft allemaal niet de moeite waard. Beter dan gewoon een game eens los kopen en dan de volgende pas.

Ben je zoals ik bijna met een full-time job aan het gamen, dan kan het de moeite waard zijn, mits je de games nog niet hebt. Alleen XBL Gold is dan echt de moeite waard (anders kun je niet online :P )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Martinspire schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:41:
[...]

Allereerst ben je je savegames en achievements niet kwijt als je je abonnement opzegt. Verder zijn de games die je noemt vrij goedkoop, maar wat ga je daarna spelen? Fifa is vrij snel dood zodra een nieuwe versie uitkomt, maar die zal voorlopig nog niet bij EA te halen zijn.

EA zou ik nemen als je echt een die-hard fan van een serie bent of omdat je de library nog niet afgerond hebt. Gewoon opzeggen als je de leuke games die je wilt spelen, gedaan hebt imo.

XBL Gold is nodig als je online wilt spelen. Doe je dat niet, dan vind ik het voor Games with Gold meestal wel karig. Al is het de laatste paar maanden een stuk beter. Heb je Watch Dogs bv al gedaan?

Xbox Game Pass vind ik persoonlijk de moeite nog niet waard. Recente AAA games ontbreken en de games die erin zitten, zijn veelal ook niet het geld waard. Alleen als je die paar games die wél de moeite waard zijn, nog niet gedaan hebt.

Overall komt het een beetje neer op de games die je wilt spelen en hoeveel tijd je daarvoor beschikbaar stelt. Is het maar 5 uur per week, dan is het wat mij betreft allemaal niet de moeite waard. Beter dan gewoon een game eens los kopen en dan de volgende pas.

Ben je zoals ik bijna met een full-time job aan het gamen, dan kan het de moeite waard zijn, mits je de games nog niet hebt. Alleen XBL Gold is dan echt de moeite waard (anders kun je niet online :P )
thanks! ik wil ook proberen te focussen op enkele spellen ivm 60 (met ps3 abo toendertijd). Leuker om een game uit te spelen. Ik heb ea en xgp stopgezet. Gold heeft net die 2 spellen die ik wil tof vind (lara croft en sisters.) en 7 e per maand valt wel mee.

heb idd niet heel veel tijd p maand dus dat speelt ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tennisbal schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:48:
[...]

thanks! ik wil ook proberen te focussen op enkele spellen ivm 60 (met ps3 abo toendertijd). Leuker om een game uit te spelen. Ik heb ea en xgp stopgezet. Gold heeft net die 2 spellen die ik wil tof vind (lara croft en sisters.) en 7 e per maand valt wel mee.

7euro per maand? Hoe dan?

Edit: dat kan stukken goedkoper dus. Zie 3 maanden kaartjes voor rond de 18 en jaarkaarten voor 45.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tennisbal schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:48:
[...]

Mja goede keuze. En schaf elke maand alles aan, je weet nooit wanneer je terug wilt komen op een game die je eerder had aangeschaft :P

En een maandje stoppen is niet erg. Ga je daarna gewoon weer verder. Al vind ik het aanschaffen van een jaar-kaart net zo handig. Soms zijn er wel leuke acties waardoor het ook niet veel meer kost. Gamepass moet echt nog groeien en EA heeft vrij specifieke games. Daar ben je na 3 maanden wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Kan ik de X1S ook verticaal zetten zonder de stand? Misschien op kleine balkjes? Ik zie dat hij wel een luchtinlaat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2017 @ 15:38:
Kan ik de X1S ook verticaal zetten zonder de stand? Misschien op kleine balkjes? Ik zie dat hij wel een luchtinlaat heeft?
2 seconden zoekwerk:

https://support.xbox.com/...nd-for-xbox-one-s-console

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een goede pc en ga flink upgraden, maar ik heb nog niks voor op mijn beamer in de woonkamer (WXGA nu en binnenkort 1080p). Ik speel veel games op mijn steam account nooit, heb slechts een paar favorieten en naast Project Cars 2, die ik eigenblijk alleen op een pc wil spelen, zijn er geen grote nieuwe games die ik wil. Verder zijn resoluties van 720p of hoger zijn met een beamer met afstand tov het beeld van ongeveer 2.5 meter natuurlijk voldoende en 30fps is meestal ook goed, alhoewel 1080p en 60fps natuurlijk de voorkeur heeft voor de 10% van mijn gametijd dat het me iets kan schelen.

Voor zover ik weet zijn er voor mij vier opties:
1) een extra budget pc
2) een xbox one s/x
3) streamen van mijn pc naar de beamer.

Wat is aan te raden in 2017? Zou ik thuis tijdens een relaxte gamesessie teleurgesteld zijn in een console, of is zo'n opstelling in een winkel simpelweg niet representatief omdat je dan teveel gaat letten op imperfecties die je op pc misschien gewoon niet opgemerkt hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2017 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk zegt MS dat het niet kan, die willen graag een stand verkopen. Dat betekend niet per definitie dat het niet kan natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:35:
[...]

Tuurlijk zegt MS dat het niet kan, die willen graag een stand verkopen. Dat betekend niet per definitie dat het niet kan natuurlijk. :P
Er staat een gedegen reden waarom het afgeraden wordt, niet dat het technisch niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:42:
[...]

Er staat een gedegen reden waarom het afgeraden wordt, niet dat het technisch niet mogelijk is.
Opzich mee eens, maar ik heb persoonlijk wel het idee dat je die problemen ook met andere (goedkopere) dingen op kan lossen dan met een €15 stuk plastic van MS. Do it at your own risk though. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:27:
Ik heb al een goede pc en ga flink upgraden, maar ik heb nog niks voor op mijn beamer in de woonkamer (WXGA nu en binnenkort 1080p). Ik speel veel games op mijn steam account nooit, heb slechts een paar favorieten en naast Project Cars 2, die ik eigenblijk alleen op een pc wil spelen, zijn er geen grote nieuwe games die ik wil. Verder zijn resoluties van 720p of hoger zijn met een beamer met afstand tov het beeld van ongeveer 2.5 meter natuurlijk voldoende en 30fps is meestal ook goed, alhoewel 1080p en 60fps natuurlijk de voorkeur heeft voor de 10% van mijn gametijd dat het me iets kan schelen.

Voor zover ik weet zijn er voor mij vier opties:
1) een extra budget pc
2) een xbox one s/x
3) streamen van mijn pc naar de beamer.

Wat is aan te raden in 2017? Zou ik thuis tijdens een relaxte gamesessie teleurgesteld zijn in een console, of is zo'n opstelling in een winkel simpelweg niet representatief omdat je dan teveel gaat letten op imperfecties die je op pc misschien gewoon niet opgemerkt hebt?
Tja het is lastig voor jou die keuze te maken natuurlijk, maar ik heb zelf ook een beamer en het verschil tussen 720p en 1080p zie je toch echt wel. Je zit wel verder af dan bij een monitor, maar het scherm is ook veel groter, dus dat heft elkaar een beetje op. Bij mij is dat met een 92" projectie op ongeveer 2,5 a 3 meter afstand.

Verder hangt het denk ik ook af van welke games je gaat spelen. Ik heb nou een gsync monitor gekocht voor mijn PC en merk dat mijn tolerantie voor 30 fps flink minder is geworden. Het hangt echter heel erg af van de game. Dishonored heb ik op de Xbox maar na die even geprobeerd te hebben heb ik die weer afgezet want ik werd gek van de lage framerate, maar bij andere games is het weer veel minder een probleem. Ik denk dat vooral first person er gevoelig voor is. Daarnaast zijn er natuurlijk ook games die wel gewoon 60 fps doen op de Xbox.

Als het alleen maar gaat om ook wat op je beamer te kunnen spelen zou ik gewoon eens een steam link proberen, die kun je momenteel in de steam sale voor 20 a 25 euro thuis laten bezorgen (weet even niet wat de verzendkosten ook weer precies zijn, het ding is voor €16,49 in de sale). Als je eventueel nog een laptop of zo hebt zou je die eens aan kunnen sluiten om steam in home streaming te testen. Probeer dan wel alles wired aan te sluiten want via wifi games streamen werkt vaak minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:01:
Let ook op dat je voor twee dollar meer de Complete Edition hebt !
http://xbox-store-checker...lete-Edition/c261457lcnmj

Dit is overigens wel heel triest zeg _O-
https://www.xboxnederland...xbox-one-x-beelden-anthem
En complete is die 2 euro dubbel en dwars waard.

Inderdaad best triest dat een xbox site dit nieuws brengt. Dat voedt alleen maar suffe console discussies die niets toevoegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Eerder triest dat Sony er zonder geblaat mee weg komt maar toen MS PC footage gebruikte van the witcher 3 voor Xbox, hoho maar :+ nuja je schiet er toch niets mee op dus het is ook niet veel woorden waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

:').

2013: Haha wij hebben de betere hardware
2014: Haha wij hebben de betere hardware
2015: Haha wij hebben de betere hardware
2016: Haha wij hebben de betere hardware
2017: Haha wij hebben de betere hardw.....Oh wacht, hardware maakt niks uit, wij hebben de betere exclusives

Ben benieuwd welk smoesje ze bij Sony nu weer uit de hoge hoed toveren. Zal wel in de lijn liggen van dat Rocket League crossplay smoesje.

:z :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:10
MRE-Inc schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:35:
[...]

:').

2013: Haha wij hebben de betere hardware
2014: Haha wij hebben de betere hardware
2015: Haha wij hebben de betere hardware
2016: Haha wij hebben de betere hardware
2017: Haha wij hebben de betere hardw.....Oh wacht, hardware maakt niks uit, wij hebben de betere exclusives

Ben benieuwd welk smoesje ze bij Sony nu weer uit de hoge hoed toveren. Zal wel in de lijn liggen van dat Rocket League crossplay smoesje.

:z :w
Smoesjes hebben ze bij Sony niet nodig. Elk merk zal proberen zijn USP onder de aandacht te brengen. De verkoopcijfers spreken daarna alleen de waarheid. Laten we Tweakers vrij houden van deze kinderachtige flames over en weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 04-07-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zondag met mijn vrouw Zoo Tycoon gekocht, en erg leuk spel. Alleen jammer dat er een dierenlimiet op zit, en wij speelde een aantal dieren vrij die wij niet terug konden vinden om in de dierentuin te zetten.

Grafisch ook erg mooi om door de dierentuin te lopen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Mars18 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:46:
Zondag met mijn vrouw Zoo Tycoon gekocht, en erg leuk spel. Alleen jammer dat er een dierenlimiet op zit, en wij speelde een aantal dieren vrij die wij niet terug konden vinden om in de dierentuin te zetten.

Grafisch ook erg mooi om door de dierentuin te lopen.
Gekocht of een week terug uit de JP store gehaald? Want als het idd gekocht is; zonde. Voortaan even de aanbiedingen in de gaten houden (met name hier in het topic ;) )

Verder eens hoor. Zelfs als je freeform aanzet en oneindig geld hebt zit er weer een limiet aan grote aan. Ik neem aan dat dit gedaan is om de engine niet te laten trippen op van alles en nog wat maar stom is het wel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Notna schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:48:
[...]

Gekocht of een week terug uit de JP store gehaald? Want als het idd gekocht is; zonde. Voortaan even de aanbiedingen in de gaten houden (met name hier in het topic ;) )

Verder eens hoor. Zelfs als je freeform aanzet en oneindig geld hebt zit er weer een limiet aan grote aan. Ik neem aan dat dit gedaan is om de engine niet te laten trippen op van alles en nog wat maar stom is het wel :')
Gekocht bij Cd-Key, maar geen probleem.
Jammer van de limiet ja.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:45:
[...]

Smoesjes hebben ze bij Sony niet nodig. Elk merk zal proberen zijn USP onder de aandacht te brengen. De verkoopcijfers spreken daarna alleen de waarheid. Ga lekker naar je Kinect zwaaien :w
Nou vooruit dan

Afbeeldingslocatie: http://drdave.co.uk/images/KinectWave_480x640_3ms.gif

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 22:00

Superkiwi

Hoi doei

MRE-Inc schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:35:
[...]
You're damn right d:)b 8)
Maar dat is mijn mening.

De (iets) betere hardware in de PS4 heeft mij echt nooit ene drol geboeid, net als dat de (iets) betere hardware in de One X nu mij niks boeit. Ik speel wat ik leuk vind en of dat nu op de PS4 is (Uncharted, Bloodborne) of de Xbox (Forza 6, Horzion 3), who cares? Ik in ieder geval niet.
Het is niet zo dat games er slecht uit zien op één van de twee consoles; op beide speelt het prima en ziet het er meer dan prima uit.
Als je dan toch zo geilt op specs en alles, koop dan een dure pc, maar dat zijn mijn 2 centen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik wist dat Just Cause 3 soms wat framedrops had maar men dit is echt wel heel slecht.
Speel zowat de helft van het spel in slowmotion. Lijkt wel erger te zijn als je de game uit instant on haalt.

Het haalt vaak ook wel de lol weg. Bijvoorbeeld met een auto challenge dat de boel even hapert en je daardoor veel te vroeg of te laat instuurt en je weer een restart moet doen. Of als je in een settlement loopt en alles gaat met een snelheid -300%.

Weet niet of ik me hier doorheen kan spelen op deze manier. Misschien maar de prullenbak in met Batman Arkham Knight beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dvdkiwi schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:49:
[...]

You're damn right d:)b 8)
Maar dat is mijn mening.

De (iets) betere hardware in de PS4 heeft mij echt nooit ene drol geboeid, net als dat de (iets) betere hardware in de One X nu mij niks boeit. Ik speel wat ik leuk vind en of dat nu op de PS4 is (Uncharted, Bloodborne) of de Xbox (Forza 6, Horzion 3), who cares? Ik in ieder geval niet.
Het is niet zo dat games er slecht uit zien op één van de twee consoles; op beide speelt het prima en ziet het er meer dan prima uit.
Als je dan toch zo geilt op specs en alles, koop dan een dure pc, maar dat zijn mijn 2 centen ;)
:) Ben het met je eens hoor. Heb zelf ook beide consoles staan, maar het valt gewoon op dat vanaf 2013 het gros van de PS4 spelers loopt te roepen dat ze de betere hardware hebben en dat nu ineens niet meer van belang schijnt te zijn nu de X1X betere specs heeft. Het gros van mijn Xbox 360 friends list is over gestapt naar de PS4 juist vanwege die betere hardware en als ik dan kijk op de PS4 welke games ze spelen, dan zijn dat de multiplats zoals BF4, BF1, Rocket League etc. en niet eens die exclusives die de X1 niet heeft.

En nee, ik geil niet op specs anders had ik al lang een 4K tv en een PS4 Pro of Xbox One S gehaald of een dikke game pc. Maar het valt gewoon op dat zo'n beetje het hele PS4 kamp nu over de exclusives begint ipv de betere hardware nu de PS4 Pro mindere specs heeft dan de X1X.

Over 2 jaar is het weer andersom. Vind het wel prima, zo houden MS en Sony elkaar scherp en ik (en de rest) profiteer daar van (wel tegen een prijs helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MRE-Inc schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:08:
[...]
Maar het valt gewoon op dat zo'n beetje het hele PS4 kamp nu over de exclusives begint ipv de betere hardware nu de PS4 Pro mindere specs heeft dan de X1X.
Ik kom vaker in het PS4 topic dan hier, maar dat valt ook wel mee hoor ;)
Het is een klein groepje fanatiekelingen die er altijd (en dan bedoel ik ook bijna áltijd) een strijd van menen te moeten maken. En ja, zulke lui heb je aan de Xbox kant ook ;)

Vanmiddag of morgen valt Forza 6 hier op de mat, ben benieuwd! Sinds dat ik een PS2 had keek ik al met een schuin oog naar Forza.
Het enige nadeel vind ik dat sturen niet compatible zijn met beide consoles, dat wordt dus met controller sturen.
[...]
Vind het wel prima, zo houden MS en Sony elkaar scherp en ik (en de rest) profiteer daar van (wel tegen een prijs helaas)
Een hobby mag geld kosten ;)
Als ik zie hoeveel uren plezier ik aan mijn PS4 en One S beleef voor het geld dat ik ervoor betaald heb, is het de aanschaf meer dan waard geweest!

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 04-07-2017 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:19:
[...]

Het is een klein groepje fanatiekelingen die er altijd (en dan bedoel ik ook bijna áltijd) een strijd van menen te moeten maken. En ja, zulke lui heb je aan de Xbox kant ook ;)

Vanmiddag of morgen valt Forza 6 hier op de mat, ben benieuwd! Sinds dat ik een PS2 had keek ik al met een schuin oog naar Forza.
Het enige nadeel vind ik dat sturen niet compatible zijn met beide consoles, dat wordt dus met controller sturen.
Ik spel Forza 6 ook met een controller en het is prima te doen hoor. Ik speel wel met de nodige assists overigens. Ben niet zo'n simracer :P

Forza 6 bevalt me wel. Echter is het arcade Forza Horizon toch wel meer mijn ding. Bij Forza 6 vind ik het wel redelijk snel saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik vind Forza Horizon ook ontzettend tof. Dat was ook de reden dat ik vorig jaar een One S kocht.
Het was het soort racer dat ik echt miste op de PS4.
Denk dat ik binnenkort Horizon 2 ook gewoon maar aan ga schaffen :)
En ik wacht nog op een écht leuk spel bij Gold; heb nog een 3 maanden abo liggen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-07-2017 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:27:
Ik vind Forza Horizon ook ontzettend tof. Dat was ook de reden dat ik vorig jaar een One S kocht.
Het was het soort racer dat ik echt miste op de PS4.
Denk dat ik binnenkort Horizon 2 ook gewoon maar aan ga schaffen :)
En ik wacht nog op een écht leuk spel bij Gold; heb nog een 3 maanden abo liggen :P
Jup hier ook maar ik wacht even tot hij weer digitaal in de aanbieding is. Zal deze week alvast de DLC storm island kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

:) Ben het met je eens hoor. Heb zelf ook beide consoles staan, maar het valt gewoon op dat vanaf 2013 het gros van de PS4 spelers loopt te roepen dat ze de betere hardware hebben en dat nu ineens niet meer van belang schijnt te zijn nu de X1X betere specs heeft. Het gros van mijn Xbox 360 friends list is over gestapt naar de PS4 juist vanwege die betere hardware en als ik dan kijk op de PS4 welke games ze spelen, dan zijn dat de multiplats zoals BF4, BF1, Rocket League etc. en niet eens die exclusives die de X1 niet heeft.

En nee, ik geil niet op specs anders had ik al lang een 4K tv en een PS4 Pro of Xbox One S gehaald of een dikke game pc. Maar het valt gewoon op dat zo'n beetje het hele PS4 kamp nu over de exclusives begint ipv de betere hardware nu de PS4 Pro mindere specs heeft dan de X1X.

Over 2 jaar is het weer andersom. Vind het wel prima, zo houden MS en Sony elkaar scherp en ik (en de rest) profiteer daar van (wel tegen een prijs helaas)
Je vergeet denk ik dat de start van Microsoft ten tijde van de X1 reveal qua exclusives best wel goed te noemen was. Als je de line-ups van 2013/2014 pakt en die naast de huidige pijplijn van MS legt en dan vergelijkt met die van Sony, dan schrik je je een hoedje. Het is haast schrijnend en daar doet wel of geen betere hardware weinig aan af.

Ik heb een day one PS4 (en inmiddels ook een Pro) en de iets betere hardware is altijd mooi meegenomen geweest, maar is voor mij persoonlijk niet van belang geweest voor mijn keuze. Die had ik eigenlijk al gemaakt voor de reveal. Ik had ook interesse in de Scorpio/X, omdat ik erg benieuwd was naar welke exclusives ze zouden brengen en hoe zeer multiplats beter zouden draaien, maar dat valt allebei best tegen in mijn optiek, dus ben ik niet meer voornemens een X te halen.

Verder is het natuurlijk over en weer. Ik kan er altijd wel om lachen. Mensen zullen altijd iets verzinnen wat in hun eigen voordeel spreekt. Alle Xboxers die toen riepen dat betere hardware hen niet boeide roepen nu ook exact het tegenovergestelde. Aard van het beestje denk ik. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 04-07-2017 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

[...]

Als ik zie hoeveel uren plezier ik aan mijn PS4 en One S beleef voor het geld dat ik ervoor betaald heb, is het de aanschaf meer dan waard geweest!
Ik was idd aan het generaliseren wat niet correct is. Beide kampen hebben van die die-hards die hun platform ten koste van alles verdedigen. Ze doen maar, ik trek toch mijn eigen weg en speel de games die ik wil spelen. Houd het wel weer levendig discussie technisch gezien voor zover je van een discussie kan spreken.

En of deze hobby geld kost. Pfff.... De backlog die ik al heb liggen vanaf de X360 tot aan nu.... Dan nog eens de extra controllers die stuk zijn gegaan. De aanschaf van de Elite Controller de PS4 en de dubbele games die ik zowel op de X1 als op de PS4 heb. Want stel je voor dat mijn X1 de geest geeft, hoe moet ik dan BF1 spelen ? [/sarcasm] Gelukkig heb ik dan een PS4 achter de hand 8) Dan komt er straks sowieso een X1X en die 4K tv zal dan ook wel spoedig volgen..... Man....ik geef onderhand meer uit aan gaming dan de vrouw des huizes aan schoenen en kleren en make-up bij elkaar :X
bram1984 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Je vergeet denk ik dat de start van Microsoft ten tijde van de X1 reveal qua exclusives best wel goed te noemen was. Als je de line-ups van 2013/2014 pakt en die naast de huidige pijplijn van MS legt en dan vergelijkt met die van Sony, dan schrik je je een hoedje. Het is haast schrijnend en daar doet wel of geen betere hardware weinig aan af.

Ik heb een day one PS4 (en inmiddels ook een Pro) en de iets betere hardware is altijd mooi meegenomen geweest, maar is voor mij persoonlijk niet van belang geweest voor mijn keuze. Die had ik eigenlijk al gemaakt voor de reveal. Ik had ook interesse in de Scorpio/X, omdat ik erg benieuwd was naar welke exclusives ze zouden brengen en hoe zeer multiplats beter zouden draaien, maar dat valt allebei best tegen in mijn optiek, dus ben ik niet meer voornemens een X te halen.

Verder is het natuurlijk over en weer. Ik kan er altijd wel om lachen. Mensen zullen altijd iets verzinnen wat in hun eigen voordeel spreekt. Alle Xboxers die toen riepen dat betere hardware hen niet boeide roepen nu ook exact het tegenovergestelde. Aard van het beestje denk ik. ;)
De line up uit 2013/2014 kan ik me niet meer herinneren. Het enige wat mij de afgelopen jaren is opgevallen (sinds de huidige gen consoles) is dat Microsoft totaal niet weet waar het mee bezig is. Althans zo lijkt het. De voorsprong van Sony is echt groot en dan zeg ik het nog mild uitgedrukt. Hoe MS de ene na de andere studio sloot, het ene na het andere game project in de ijskast gooide.....Pfff... te erg voor woorden. Achteraf gezien is het wel goed dat Sony zo'n voorsprong heeft want sinds Phil Spencer aan het roer staat, is het langzaam maar zeker wel wat beter geworden, maar we zijn er nog lang niet. Dus daarom mag Sony over 2-3 jaar wel weer een betere console op de markt brengen zodat Microsoft weer eens gaat proberen haar beste beentje voor te zetten voor de Xbox gamers. Ze zijn al een klein stukje op de goede weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Laten we beginnen met de standaard disclaimer, het is altijd persoonlijke voorkeur, online dienst, waar spelen je vrienden op, controllers.......zelfs uiterlijk en geluids productie, dat kunnen allemaal afwegingen zijn.

Dat gezegd hebbende ik denk dat het idd een feit is dat de ps4 meer exclusief heeft gehad dan de xb1. Als jij die hard (o.a.) gears/forza fan bent boeit dat natuurlijk helemaal niets en vermaak je je alsnog met de exclusives die de xb1 wel heeft. Verder vind ik meer hw power idd ook mooi meengenomen. Maar het lijkt niet iets om wakker van te liggen als xbox bezitter (huidig) of ps4 bezitter (bij launc one x). Time will tell uiteraard.

Aan de andere kant, ik wil er niet te veel meer voor betalen :P dus ik denk dat ik ondanks het power voordeel in eerste instantie lekker 'voor weinig' een s-je scoor, misschien zelfs 2e hands, heb zo'n vermoeden dat die wel beschikbaar komen rond launch one x. En dan mogelijk later wel een one x. Mogelijk heb ik dan ook al een 4k tv. Als ik die nu al had gehad, dan was ik denk ik wel voor een one x naast mijn ps4 pro gegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 04-07-2017 11:19 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
@MRE-Inc Ik vraag me juist af of het echt beter wordt sinds Phil aan het roer staat. Hier en daar regelt hij een timed exclusive, maar verder wordt het qua eigen games alleen maar minder en minder.

Zie ook onderstaande afbeelding:

https://tweakimg.net/g/fo...dia%2FDCHcfMbVwAQ3sjo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

bram1984 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:23:
@MRE-Inc Ik vraag me juist af of het echt beter wordt sinds Phil aan het roer staat. Hier en daar regelt hij een timed exclusive, maar verder wordt het qua eigen games alleen maar minder en minder.

Zie ook onderstaande afbeelding:

https://tweakimg.net/g/fo...dia%2FDCHcfMbVwAQ3sjo.jpg
Pff de tijd gaat snel. Ik was echt in de veronderstelling dat Phil Spencer korter aan het roer stond bij de Xbox divisie.
In late March 2014, Satya Nadella announced in a corporate e-mail that Spencer was to "lead the Xbox, Xbox Live, Xbox Music and Xbox Video teams, and Microsoft Studios"
Maar als ik je lijstje bekijk, dan is er veel voor je opmerking te zeggen op het gebied van exclusieve games voor de X1. Ik doelde zelf eigenlijk meer op het feit dat de X1X straks "wereldwijd" gereleased gaat worden en niet zo'n ramp gaat worden als destijds in 2013 met de X1 voor Nederland met betrekking op mijn opmerking over dat het ietsje beter wordt.

Game technisch gezien is het gewoon een drama wat er aan exclusives aan komt, daarin heb je volkomen gelijk. Ik weet niet wat voor rotzooi Don Mattrick heeft achter gelaten en in hoeverre Phil Spencer daar nu last van heeft. Wellicht dat het de komende jaren wat beter gaat worden als de rotzooi is opgeruimd. Laten we het hopen, want dan komen er mooie tijden aan (die er eigenlijk al hadden moeten zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
[...]

[...]

Ik speel Forza gewoon met een controller. Heb het wel eens met een stuur geprobeerd, maar ik mis de feedback die ik krijg van de Impulse Triggers, waardoor ik moeite heb met het doseren van het gas en de remmen, wat op een controller perfect kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:52:
[...]

Ik speel Forza gewoon met een controller. Heb het wel eens met een stuur geprobeerd, maar ik mis de feedback die ik krijg van de Impulse Triggers, waardoor ik moeite heb met het doseren van het gas en de remmen, wat op een controller perfect kan.
Waar ik dus al kleine 2 jaar bezig ben met TM en MS, blijkbaar wordt dit signaal wel gewoon verstuurd naar het racewiel (output is identiek aan controller), maar racewiel zelf doet er dus niets mee. Weet inmiddels wel dat rumble van de controller de output is van FFB, maar de output van de triggers (minirumble) is nog steeds onbekend.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:45:
[...]

Smoesjes hebben ze bij Sony niet nodig. Elk merk zal proberen zijn USP onder de aandacht te brengen. De verkoopcijfers spreken daarna alleen de waarheid. Ga lekker naar je Kinect zwaaien :w
Zeg ga eens ff lekker in het playstation topic een console war proberen op te stoken...

edit: Ok, dacht dat dat de laatste post was... die pagina's op het forum foppen me veel te vaak... laat maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 04-07-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel een uitzondering zijn dat exclusives mij weinig boeien.
Killer Instinct ? Leuk
Forza ? Mooi meegenomen.
Gears ? Mwoah

Zou exclusives zoals Bloodborne, Nioh en SFV best willen spelen maar zijn evengoed als bovenstaande exclusives voor mij geen argument om een console op uit te kiezen.

Enige wat mij eigenlijk boeit is waar mijn "vrienden" op spelen.
En aangezien ik ooit ben overgestapt van PC naar de X360 is dat dus op de Xbox.
99% van de tijd speel ik toch multiplats, die 2 of 3 exclusives die ik zou willen spelen kan ik wel missen naast de lijst met spellen die enkel maar langer en langer wordt.

Om even een voorbeeld te noemen, gisteren 64 friends die Diablo aan het spelen waren en 2 friends die Forza Horizon speelden.

Neemt niet weg dat ik het fijn vind dat er straks een betere console komt, waarop ik eveneens met mensen uit mijn friendslist kan spelen.

Had ik destijds van PC naar PS overgestapt had bovenstaand verhaal precies hetzelfde geweest maar dan voor PS4
(Wat uiteraard ondenkbaar is want Sony is medeverantwoordelijk voor de dood van SEGA als consoleproducent en dat vergeef ik ze nooit }) )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:01:

Om even een voorbeeld te noemen, gisteren 64 friends die Diablo aan het spelen waren en 2 friends die Forza Horizon speelden.
En eentje die Fifa speelde. :)

Maar het heeft denk ik wel iets te maken met wat je speelt. Toen ik vroeger veel CoD speelde was mijn hele vriendenlijst dat ook aan het doen. Nu ik een asociale solo gamer ben is mijn vriendenlijst allemaal iets anders aan het doen telkens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:40:
[...]

En eentje die Fifa speelde. :)

Maar het heeft denk ik wel iets te maken met wat je speelt. Toen ik vroeger veel CoD speelde was mijn hele vriendenlijst dat ook aan het doen. Nu ik een asociale solo gamer ben is mijn vriendenlijst allemaal iets anders aan het doen telkens.
Hier ook hoor, zijn gewoon pieken bij nieuwe releases / dlc.
Ben een vuilnisbak wat games betreft, trap op mijn tenen, gooi er een willekeurig spel in en we vreten het :P
Was meer om even aan te geven dat niet iedereen op de xbox enkel maar Forza / Gears / ReCore speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:39:
[...]

Ben een vuilnisbak wat games betreft, trap op mijn tenen, gooi er een willekeurig spel in en we vreten het :P
Was meer om even aan te geven dat niet iedereen op de xbox enkel maar Forza / Gears / ReCore speelt.
X1 exclusives boeien me ook vrij weinig. Ik denk er net zo over. Forza is dan de enige uit het rijtje die ik wel koop, maar sporadisch speel. Komt ook omdat ik een beetje moe wordt van al het van A naar B lopen, 30 dingen moeten zoeken voor een unlock of schatkaart (Assassins Creed) om vervolgens het hele riedeltje opnieuw te moeten doen met een magere verhaal lijn er tussen door.

De PS4 exclusives boeien me net zo zeer. Ik heb alleen alle Uncharted games en TLOU, maar zowel UC4 als TLOU kunnen me niet echt meer boeien, mede door het bovenstaande.

Zombie en draken games speel ik sowieso niet, kan ik me niet in verplaatsen, dus begin ik er niet aan.

Momenteel wil ik gewoon dom knallen in BF1. Dus thuis komen, Xbox aan, headset op en knallen zonder er bij na te denken. Hoe simpel kan het zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:39:
[...]

Precies. Ik zie heel vaak dat mijn hele lijst 2 dagen allemaal iets speelt (meest recente was Wildlands). Na die 2 dagen zit iedereen weer rare shit te doen als Zoo Tycoon, Dark Souls of Bubbleshooter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die exclusieve games doen mij ook niet zoveel.... Immers WoT! ;-)
Maar ik zie weer een terugkerend patroon, mensen hebben weer de behoefte om "hun" positie goed te willen praten, anderen overtuigen enzo....

Boeit me totaal niet, ik heb gewoon een Xbox omdat de leukste mensen een Xbox hebben..... Wanneer ik op de PS4 speel dan heb ik alleen maar geschreeuw van 12 jarige kiddo's in mijn headset.... Op de Xbox vind ik veel meer en veel vaker leuke mensen....

PS4 eigenaren zijn een soort van VAG kopers, er bestaat niets anders dan hun eigen merk..... Terwijl duidelijk is dat er echte betere op de markt zijn.

Het is heel simpel, de meest verkochte betekend niet altijd de beste :9 :P :> :D _/-\o_

Maar goed, ik geloof dat de toon wel duidelijk is, leef en laat leven. Als iemand zijn "systeem" het beste vind, laat hem. verkoopcijfers, hypotheses en aannames..... Allemaal lekker belangrijk..... Uit eindelijk is alleen maar belangrijk dat de eigenaar van de console er happy mee is.

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 04-07-2017 20:44 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 95 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.