Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:59

Player1S

Probably out in the dark

Katmi schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:03:
Wat is eigenlijk zowat de beste oplossing voor je Xbox Controller als je niet met AA batterijen wilt werken ?

De keuze lijkt te gaan tussen de official Play and Charge kit en van die docking stations die 2 controllers kunnen chargen en worden gelevered met 2 battery packs, al verschillen die wel van 700mah tot 1200mah afhankelijk van merk.

Zag op Amazon eentje van Venom met goede reviews, ook eentje van Energizer die ze ook in de GM hebben.
Leun zelf meer naar de Play en Charge kit want ga maar 1 controller hebben op mn One X ( speel altijd alleen als je online niet meetelt :P ) en had die kit ook op mn 360 en had daar eigenlijk nooit klachten over.

maar ervaringen zijn welkom :)
Ik heb paar weken met batterijen gedaan en daarna gewoon een USB kabel van 3m gekocht. Geen enkel probleem mee. Lang zat en geen gedoe met lege batterij/accu.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gewoon een paar setjes Eneloop. Werkt perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
https://www.aliexpress.co.../1047859_32769948093.html

Ik heb deze charger besteld, zitten ook 2 accu's bij (helaas wel in het Wit, GF heeft een paarse controller). Heb hem nog niet binnen, maar als hij goed bevalt haal ik ook wel een zwarte accu.

Gebruik nu ook gewoon oplaadbare batterijen, maar het voordeel hiervan is is dat ze altijd zijn opgeladen, en je hebt een nette opbergplek voor je controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:06

Wom

Wat betreft chargers and stuff, heb deze review hier ooit nog eens geplaatst. Doe er je voordeel mee. Of niet :P

productreview: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllers r...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Accu ruilen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Haha, vrees dat mijn laadstation niet compatible is -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:05:
https://www.aliexpress.co.../1047859_32769948093.html

Ik heb deze charger besteld, zitten ook 2 accu's bij (helaas wel in het Wit, GF heeft een paarse controller). Heb hem nog niet binnen, maar als hij goed bevalt haal ik ook wel een zwarte accu.

Gebruik nu ook gewoon oplaadbare batterijen, maar het voordeel hiervan is is dat ze altijd zijn opgeladen, en je hebt een nette opbergplek voor je controllers.
Ben benieuwd hoe die bevalt, als het een beetje goed werkt schaf ik er ook een aan. :) Zit al een tijdje te zoeken naar een goed betaalbare witte, zodat die past bij mijn witte S controller, en dit is een leuke prijs. Keep us posted? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Eneloops for the win! Die dingen gaan echt belachelijk lang mee in de controller en ze opladen met een snel lader van eneloop duurt +-3/4 uur. en aangezien het wisselen zo gedaan is hoef ik nooit meer batterypacks te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Jaguar645 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:22:
Eneloops for the win! Die dingen gaan echt belachelijk lang mee in de controller en ze opladen met een snel lader van eneloop duurt +-3/4 uur. en aangezien het wisselen zo gedaan is hoef ik nooit meer batterypacks te hebben :P
Hier ook eneloops, 4 in de controllers en 4 in de lader /bewaardoosje. Gaan inderdaad lekker lang mee :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:14
Even een vraagje tussendoor (weet niet of ie in dit topic mag). Heb sinds ik geloof september 2016 een XBOX one S gekocht en ook 2 accupacks. Nu is 1 accu al kapot. Zodra ik hem heb opgeladen en loskoppel geeft hij al aan dat de batterij leeg is. De andere accu (die in de andere controller zit) werkt nog wel gewoon. Kan ik hier garantie op claimen? Een accu die in minder dan een jaar volledig kapot is (geen normale achteruitgang maar gewoon niet meer werkbaar zonder kabel) vind ik nogal snel. Zeker omdat die dingen toch rond de 20 euro per stuk kostte.

Mocht ik garantie claimen, bij Microsoft zelf doen? Of bij de intertoys waar het accupack vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dennis_rsb Zijn jouw controllers wel uptodate qua firmware? Ik heb vergelijkbare problemen gehad een tijdje geleden; was de accu vol (volgens de Xbox GUI) maar zodra de kabel uit de controller ging, werd meteen een lege accu gedetecteerd. Firmware update gedraaid en problemen weg.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Normaal gezien zitten accu's en batterijen niet in garantieregelingen, maar aanmelden bij Microsoft kan altijd natuurlijk. Probeer eerst MAX3400 zijn tip en dan kun je daarna nog zien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
MAX3400 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:18:
@dennis_rsb Zijn jouw controllers wel uptodate qua firmware? Ik heb vergelijkbare problemen gehad een tijdje geleden; was de accu vol (volgens de Xbox GUI) maar zodra de kabel uit de controller ging, werd meteen een lege accu gedetecteerd. Firmware update gedraaid en problemen weg.
Thanks voor de tip, heb meteen gekeken maar het was al up-to-date.
Wom schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:
Normaal gezien zitten accu's en batterijen niet in garantieregelingen, maar aanmelden bij Microsoft kan altijd natuurlijk. Probeer eerst MAX3400 zijn tip en dan kun je daarna nog zien natuurlijk.
Daar was ik al bang voor. Wellicht dat ik dat eens ga checken. Ik vind het namelijk nogal snel dat hij volledig defect is. Als het nu normale achteruitgang was qua accutijd dan had ik het nog gesnapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik gebruik de Play & Charge kits voor mijn controllers. Hoef ze niet vaak op te laden en als er staat dat ze leeg raken dan hang ik ze gewoon een nachtje aan een kabel en heb ik er weer een tijd geen omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36

Sagat

Is pappa x2!

Even een nieuwsgierigheidje, gaat er nog steeds een lamptje draaien om de xbox button als de controller leeg raakt zoals op de x360? Ik vond dit nogal irritant, helemaal omdat het al startte als de controller op 50% was!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:01:
Even een nieuwsgierigheidje, gaat er nog steeds een lamptje draaien om de xbox button als de controller leeg raakt zoals op de x360? Ik vond dit nogal irritant, helemaal omdat het al startte als de controller op 50% was!
Nee. Er komt (veel te laat) een melding op je scherm. Verder merk je het aan het feit dat je hele elftal stil staat terwijl je tegenstander scoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Nee. Er komt (veel te laat) een melding op je scherm. Verder merk je het aan het feit dat je hele elftal stil staat terwijl je tegenstander scoort. :)
_O- of eigenlijk meer 7(8)7
Moet toegeven dat ik op mijn ps4 eigenlijk zelden een alarm zie, wel zie je de streepjes van de batterij en als die op 1/3 staat switch ik van controller en gaat de andere op den ladert......nou ja hopelijk zal ik het binnenkort/over paar maandjes zelf gaan meemaken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:23:
[...]

_O- of eigenlijk meer 7(8)7
Moet toegeven dat ik op mijn ps4 eigenlijk zelden een alarm zie, wel zie je de streepjes van de batterij en als die op 1/3 staat switch ik van controller en gaat de andere op den ladert......nou ja hopelijk zal ik het binnenkort/over paar maandjes zelf gaan meemaken :)
Het is stiekem beter dan ik het weergeef hoor. Als je je guide oproept staat het bovenin. De melding komt een minuut of 15 voordat de controller uitvalt. Ik had toevallig gisterenavond last van luiheid waardoor mijn relaas tot stand kwam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Nu je het zegt, die waarschuwing kwam vroeger veel te vroeg en nu veel te laat, bij mij gebeurt het meestal tijdens het racen :') uiteraard nadat ik die notification heb genegeerd.

ik gebruik al jaren dezelfde set eneloops, nooit problemen mee gehad. Zo'n accu gaat toch sneller achteruit in performance, netals met je telefoon de hele tijd aan de kabel is je batterij binnen een jaar of twee de charge niet meer kan vast houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Terryb47 op 23-06-2017 11:35 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sagat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:01:
Nee, je krijgt een notificatie op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Het is stiekem beter dan ik het weergeef hoor. Als je je guide oproept staat het bovenin. De melding komt een minuut of 15 voordat de controller uitvalt. Ik had toevallig gisterenavond last van luiheid waardoor mijn relaas tot stand kwam. :)
15 mins is inderdaad wel weer wat aan de korte kant. Maar zelfs met online spelen zou je daar je potje/sessie normaliter af kunnen maken.......misschien bij raids in destiny niet, maar potje fifa of forza lijkt me goed te doen, en dat is toch wel de meerderheid der spelers lijkt me.

Misschien een mooi feature request? Wanneer wilt u een battery warning krijgen in verwachte speeltijd? En 15-30-45-60 mins, en dan eventueel een snooze optie :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Terryb47 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:33:
Nu je het zegt, die waarschuwing kwam vroeger veel te vroeg en nu veel te laat, bij mij gebeurt het meestal tijdens het racen :') uiteraard nadat ik die notification heb genegeerd.
[...]
Merk je niet dat de controller al eerder ophoudt met trillen? Bij racegames en andere games die veel gebruikmaken van de vibratiefunctie valt dat toch wel op.
De eerste keer dat de batterijen leeg raakten tijdens het spelen van Forza Horizon 3 dacht ik dat de controller kapot was...

Overigens vond ik de melding op de 360 niet echt te vroeg. Ik denk dat het met de batterijen te maken kan hebben. Mijn 360-controllers toonden met de eerste generatie Eneloops (uit 2008) bijvoorbeeld amper een waarschuwing en viel eigenlijk gelijk uit.
Daarom gebruik ik in de 360-controller Eneloop Pro's, terwijl de oude Eneloops prima werken in de One-controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnS72 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:46:
[...]

Merk je niet dat de controller al eerder ophoudt met trillen? Bij racegames en andere games die veel gebruikmaken van de vibratiefunctie valt dat toch wel op.
De eerste keer dat de batterijen leeg raakten tijdens het spelen van Forza Horizon 3 dacht ik dat de controller kapot was...

Overigens vond ik de melding op de 360 niet echt te vroeg. Ik denk dat het met de batterijen te maken kan hebben. Mijn 360-controllers toonden met de eerste generatie Eneloops (uit 2008) bijvoorbeeld amper een waarschuwing en viel eigenlijk gelijk uit.
Daarom gebruik ik in de 360-controller Eneloop Pro's, terwijl de oude Eneloops prima werken in de One-controller.
Mijn uitval gisteravond kwam door luiheid, had geen zin om 3 meter te bewegen om batterijen uit de oplader te halen.

De te vroege melding was op de One. De melding kwam een uur of twee te vroeg. Is gepacht naar 15 minuten

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Eneloops zeker ?
Gebruik dan toch ook Microsoft gecertificeerde spullen ! :+

Intertoys maakt wel even goed duidelijk dat de Xbox One X een serieuze machine is die niet voor kinderen bedoeld is :
http://www.intertoys.nl/g...ters/xbox-one-x-1tb-zwart

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 23-06-2017 13:56 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:34

JSchut

.....

justifire schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Eneloops zeker ?
Gebruik dan toch ook Microsoft gecertificeerde spullen ! :+

Intertoys maakt wel even goed duidelijk dat de Xbox One X een serieuze machine is die niet voor kinderen bedoeld is :
http://www.intertoys.nl/g...ters/xbox-one-x-1tb-zwart
Ah kut! Nu mag ik hem niet kopen. Verplicht wachten tot volgend jaar augustus :(

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:36:
[...]

Ah kut! Nu mag ik hem niet kopen. Verplicht wachten tot volgend jaar augustus :(
Ouwe zak!

ik moet nog 1 maand langer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

The surge word nu wel lastiger. Het laatste stuk is wellicht lastiger dan Dark souls. Vooral door een paar achterlijke mobs en het doolhof dat het laatste level is. Heb alleen de laatste boss nog maar ben nog even aan het backtracken. Had gelezen dat je direct ng+ in gaat als je hem verslaat. Dus had de naam van de laatste boss even opgezocht. Dus toen heb ik ff gewacht.

Wel jammer dat ik een bug heb. Mn game crashte toen ik een smelter machine neer had. En toen ik de game opstartte was de coin al weg :(

Het is wel een toffe game. Al zal ik waarschijnlijk geen ng+ uitspelen. Maar dat doe ik met bijna geen enkele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand anders deze al gespeeld?

Vind het zelf weg gegooid geld..(best dure titel die geen AAA kwaliteit is van CodeMasters).. laden duurt langer dan meerdere potjes.. droom maar lekker weg maar je kan alleen maar exterminate mode doen in local co-op (en niet racen)... nu snap ik dat ze het proberen na te doen uit de jaren 80.....maar .ach...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:14
Net een xbox elite controller tweedehands gekocht zodat ik ook een deftige controller heb voor op PC. Ben namelijk geen fan van die Steam controller.

Wat een stuk kwaliteit heb ik nu in mijn handen! Had het veel eerder moeten doen maar ik vond het een beetje onzin om zoveel geld uit te geven aan een controller. Maar daar moet ik toch wel echt op terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:03
quorumz schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:33:
Heeft iemand anders deze al gespeeld?

[video]

Vind het zelf weg gegooid geld..(best dure titel die geen AAA kwaliteit is van CodeMasters).. laden duurt langer dan meerdere potjes.. droom maar lekker weg maar je kan alleen maar exterminate mode doen in local co-op (en niet racen)... nu snap ik dat ze het proberen na te doen uit de jaren 80.....maar .ach...
Ik heb hier wel naar uit gekeken, vroeger altijd veel plezier mee gehad.
Begin nu wel langzaam te twijfelen. Er zijn ook maar 10 race tracks beschikbaar.

Hij komt overigens pas 30 Juni uit.

(edit, release datum toegevoegd)

[ Voor 5% gewijzigd door Darow op 24-06-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:24:
The surge word nu wel lastiger. Het laatste stuk is wellicht lastiger dan Dark souls. Vooral door een paar achterlijke mobs en het doolhof dat het laatste level is. Heb alleen de laatste boss nog maar ben nog even aan het backtracken. Had gelezen dat je direct ng+ in gaat als je hem verslaat. Dus had de naam van de laatste boss even opgezocht. Dus toen heb ik ff gewacht.

Wel jammer dat ik een bug heb. Mn game crashte toen ik een smelter machine neer had. En toen ik de game opstartte was de coin al weg :(

Het is wel een toffe game. Al zal ik waarschijnlijk geen ng+ uitspelen. Maar dat doe ik met bijna geen enkele game.
Had ergens gelezen dat je dan even het level moet verlaten en opnieuw betreden, dan zou die coin er weer moeten liggen.
Heb jij de laatste baas al ontmoet ?
Ben voor mijn gevoel overal geweest maar geen eindbaas te vinden |:(
Wil ook geen guide gebruiken dus zal nog wel een paar uurtjes ronddwalen.

Nog iemand hier die Get Even speelt ?
Doet me qua sfeer denken aan S.T.A.L.K.E.R. , totaal andere gameplay maar sfeertje _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:08:
[...]

Had ergens gelezen dat je dan even het level moet verlaten en opnieuw betreden, dan zou die coin er weer moeten liggen.
Heb jij de laatste baas al ontmoet ?
Ben voor mijn gevoel overal geweest maar geen eindbaas te vinden |:(
Wil ook geen guide gebruiken dus zal nog wel een paar uurtjes ronddwalen.

Nog iemand hier die Get Even speelt ?
Doet me qua sfeer denken aan S.T.A.L.K.E.R. , totaal andere gameplay maar sfeertje _/-\o_
Gedaan maar lag er niet. Jup uitgespeeld ;)

Ben je al bij de trein geweest in het laatste level? Lijkt dood te lopen maar zit een gat in de grond aan het einde. Heb ook ff lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:09
Afgelopen week kwam ik watch dogs tegen in de games with gold, gelijk maar gedownload. Is dit een must-play voor jullie, of een Ok-spel om erbij te hebben?

En komende week maar eens de One s 500gb (2 maandjes in bezit met daarvoor de 360 :)) upgraden met een Firecuda 2tb Sshd schijfje. Benieuwd of de laadtijden ook merkbaar korter gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:36
JeyJey schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:02:
Afgelopen week kwam ik watch dogs tegen in de games with gold, gelijk maar gedownload. Is dit een must-play voor jullie, of een Ok-spel om erbij te hebben?

En komende week maar eens de One s 500gb (2 maandjes in bezit met daarvoor de 360 :)) upgraden met een Firecuda 2tb Sshd schijfje. Benieuwd of de laadtijden ook merkbaar korter gaan worden.
Watch Dogs is 'mwah'. Ik heb het destijds niet volgehouden en ben op 1/3 van de game gestopt. Watch Dogs 2 schijnt véél beter te zijn.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Watch Dogs erg leuk eigenlijk, maar je hebt hem dus probeer het gewoon zou ik zeggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:59

Player1S

Probably out in the dark

Ik had hem voor de 360. Nu maar gratis gedownload voor de one. Voor het bedrag van €0 is het wel de moeite waard

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik vond het ook een erg leuke game. Ga deeltje twee ook zeker nog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 is een leuke game, 2 is een geweldige game. Al kan 1 vrij snel herhalend aanvoelen omdat er weinig variatie in zit. Dat moet je er zelf een beetje in maken, anders zet je hem snel uit ja. Het verhaal vond ik echter al prima genoeg en zorgde dat ik meer missies wilde doen.

[ Voor 71% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2017 13:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:33
Net Zoo Tycoon gedownload (via de Japanse store), kwam het toevallig tegen omdat ik keek naar de GWG voor juli 2017. Zoon van 3,5 is alle olifanten aan het vetmesten... Bedankt ook voor het delen via Tweakers (heb het bericht alleen zelf gemist), hierbij nog even een reminder voor degene die óf het spel leuk vinden óf kinderen hebben die het leuk vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Arjan90 op 25-06-2017 13:30 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan90 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:28:
Net Zoo Tycoon gedownload (via de Japanse store), kwam het toevallig tegen omdat ik keek naar de GWG voor juli 2017. Zoon van 3,5 is alle olifanten aan het vetmesten... Bedankt ook voor het delen via Tweakers (heb het bericht alleen zelf gemist), hierbij nog even een reminder voor degene die óf het spel leuk vinden óf kinderen hebben die het leuk vinden.
Goede tip dank! Had hem al op schijf maar dit maakt het snel opstarten een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:20:
[...]

Weer een gat in de grond ? |:(

Zonde van die coin, dan heb je de geheime uitrusting dus ook niet kunnen dragen :/
Ja maar deze is niet om een hoekje hehe.

Laatste level is echt een doolhof.

Heb nog ff snel pax in ng+ gekilled met z'n eigen wapen en ben er nu wel klaar mee.

Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MAX3400 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:18:
Hier misschien ook maar eens een keer de controllers updaten :9
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:43:
De lieverds van (PSN/XBL) Het grote Trophy & Achievement topic willen ons toelaten. Wil je ook met zo een mooie gamercard in een ranglijstje laten zien hoe knetter veel tijd jij steekt in achievements? Stuur dan ff een DM naar me.

[afbeelding]
d:)b _/-\o_
Nooit kunnen vinden dit... zoek het al een halfjaar :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:

Afbeeldingslocatie: https://card.exophase.com/2/0/23855.png?1498413251

Via Exophase.com
Niet dat ik er echt overuit ben

(en ik wil al die lame games met 0 punten op de x1 eruit slopppeeeeennnn kon toch ook op de x360 grrr)

Afbeeldingslocatie: https://www.trueachievements.com/gamercards/quorumz.png

[ Voor 28% gewijzigd door quorumz op 25-06-2017 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:10:
[...]

Hier misschien ook maar eens een keer de controllers updaten :9

[...]

Kijk onder social in je menuutje daar zie je my gamercard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.trueachievements.com/gamercards/timmie271.png
quorumz schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:55:
[...]

[afbeelding]

Via Exophase.com
Niet dat ik er echt overuit ben

(en ik wil al die lame games met 0 punten op de x1 eruit slopppeeeeennnn kon toch ook op de x360 grrr)
Afbeeldingslocatie: https://card.exophase.com/1/1092653.png

Vraag me alleen af tot in hoever het realtime geüpdatet word? Of zul je dat steeds zelf moeten doen?
Word realtime geüpdatet :)
Vraag me alleen af waar het verschil komt van de 2 gamercards :+

[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 25-06-2017 20:31 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Toch wel knap wat er tegenwoordig mogelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 25-06-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 19:56:
[...]

Mooi man :9~

Afbeeldingslocatie: https://www.trueachievements.com/gamercards/coachman1978.png

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tri Force
  • Laatst online: 08-09 08:19
Hey ;)

Er is weer een XB in huis een grijze XB1S en deze voldoet uitermate van koeling en geluid tot stroomverbruik het is indrukwekkend deze techniek voor deze prijs!

Met XB360 spellen tussen de 40w en 50w en XB1 spellen iets van 70w en ik was benieuwd of er al informatie of een schatting is over het stroomverbruik van XB1X :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harrytasker schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:09:

Toch wel knap wat er tegenwoordig mogelijk is.
YouTube: McLaren P1: The Widowmaker! - Top Gear - Series 21 - BBC (BBC eigendom) vs. YouTube: Top Gear S21E02 McLaren P1 - Forza Motorsport 5 (mijn filmpje)

Heb er ooit nog over gedacht om de een met de ander te editen maar ja; tijd/zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb Far Cry Primal gekocht voor een zacht bedrag. Beter niet gedaan. Enorm veel herhaling in de gameplay. Ziet er leuk uit en het concept is op zich best aardig, maar verhaal is er amper en het trucje heb je op een uur wel in de gaten. Enkel het temmen van die wilde dieren vind ik toffe toevoeging, maar kan beter Pokemon spelen als ik dat de hele tijd wil doen.

Denk dat ik me maar eens terug ga wagen aan Halo oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Games 4 gold July 2017

Xbox One

Grow Up - 1 t/m 31 juli.
Runbow - 16 juli t/m 15 augustus.

Xbox 360/Xbox One BC

Kane & Lynch 2 - 1 t/m 15 juli.
Lego Pirates of the Caribbean - 16 t/m 31 juli. (hm zucht net gekocht voor 3 euro, had liever nog Lego Indiana Jones :P )

en de Deals with Gold natuurlijk:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-86/

[ Voor 19% gewijzigd door quorumz op 27-06-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren RiME op 1000 GS gezet, echt een game die ik het eindelijk weer eens waard vond om daar tijd aan te spenderen, spellen die me erg goed bevallen zet ik graag op 100%
Aanradertje, helaas te weinig aandacht voor geweest in de media, pareltje / meesterwerk :Y

Vanavond good old Diablo III maar weer eens aanslingeren.
Vandaag een grote gratis patch uitgekomen met veel nieuwe extra's (o.a. rifts en nieuwe gebieden) _/-\o_
En voor degenen die daarnaast ook de Rise of the Necromancher uitbreiding aanschaffen, have fun !!
https://www.microsoft.com...-necromancer/c3fmrhhxdtfk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:21:

Vanavond good old Diablo III maar weer eens aanslingeren.
Vandaag een grote gratis patch uitgekomen met veel nieuwe extra's (o.a. rifts en nieuwe gebieden) _/-\o_
En voor degenen die daarnaast ook de Rise of the Necromancher uitbreiding aanschaffen, have fun !!
https://www.microsoft.com...-necromancer/c3fmrhhxdtfk
Patch is er pas om middennacht :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:14:
[...]

-O-
Dacht vanmorgen....
Dan morgenavond maar ! })

Update : Update (7.74GB) rolt nu binnen *O*
Krijg hem nu ook, of het is een pre-load van de update, of necro komt pas later in de store en de patch is er al.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Lol, vraag me nie hoe het kan maar ik postte hier aantal dagen terug dat mijn controller van mijn xbox (althans het accupack) niet meer werktte. En van t een op t ander moment merk ik dat hij het weer doet! Dus de accu was niet stuk. Ik had wel op firmware upgrade zoeken geklikt. Maar er stond geen update klaar best vaag. Maar ik ben een blij man hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:09
Ik heb via mp een download code van FH3 kunnen kopen (22€, koopje volgens mij)! Erg blij mee, toch wel een must have als ik ervaringen hier en elders zo lees.

En een code is in geval van zo'n spel (keeper) ook lekker, scheelt weer wat discs in en uit laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy Oscar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Hallo,

Ik heb een vraag over de Xbox One S Wireless Controller

Deze is draadloos met Bluetooth te verbinden met een PC. Maar is het ook mogelijk om de controller met een Micro-USB te verbinden met de PC? Of moet ik perse een Bluetooth-dongle kopen?

Ik kon het niet duidelijk op de site vinden, vandaar dat ik het hier even navraag.

Gr. Thomas

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verbinden met micro-usb werkt altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:21:
Gisteren RiME op 1000 GS gezet, echt een game die ik het eindelijk weer eens waard vond om daar tijd aan te spenderen, spellen die me erg goed bevallen zet ik graag op 100%
Aanradertje, helaas te weinig aandacht voor geweest in de media, pareltje / meesterwerk :Y
Ik ga hem binnenkort kopen! Ben benieuwd :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
SinergyX schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:03:
[...]

Krijg hem nu ook, of het is een pre-load van de update, of necro komt pas later in de store en de patch is er al.
Is waarschijnlijk de extra content. Rise of The Necromancer is alleen de licentie, aangezien die maar 10 MB is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Apart, heb een bericht van xbox live...
Hello Trovian, thank younfor downloading Trove, here is your code for...

Ik heet geen Trovian en kan me niet herinneren ooit Trove te hebben gedownload.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:28:
Apart, heb een bericht van xbox live...
Hello Trovian, thank younfor downloading Trove, here is your code for...

Ik heet geen Trovian en kan me niet herinneren ooit Trove te hebben gedownload.
Ik denk dat Trovian een benaming van een Trove speler is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:37:
[...]

Ik denk dat Trovian een benaming van een Trove speler is. :P
Owh lol, had ik nog niet eens aan gedacht. Normaal gebruiken ze mijn gamers name :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Benieuwd of ik iets leuk kan oppikken aan een goede prijs in afwachting van mn One X :)
Kan geen kwaad om al wat op te pikken maar dan moet het ook wel de moeite zijn qua aanbod en prijs of kan ze evengoed op Amazon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de sale nou even vermeld of een spel ook 4K-upgrades krijgt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:45:
[...]

Als de sale nou even vermeld of een spel ook 4K-upgrades krijgt... ;)
Rustig aan. Ik moet nog een 4k monitor en Xbox One X kopen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:39
@justifire :Y

ARK: Survival Evolved
Anthem
Ashen
Assassin's Creed: Origins
Astroneer
Black Desert
Chess Ultra
Code Vein
Conan Exiles
Crackdown 3
Dead Rising 4
Deep Rock Galactic
Dishonored 2
Doom
Dovetail Games Euro Fishing
Dragon Ball FighterZ
Elite Dangerous
Everspace
F1 2017
Fallout 4
Farming Simulator 17
Final Fantasy XV
FIFA 18
For Honor
Fortnite
Forza Horizon 3
Forza Motorsport 7
Gears of War 4
Ghost Recon: Wildlands
Ginger: Beyond The Crystal
Halo Wars 2
Hello Neighbor
Hitman
Homefront: The Revolution
Injustice 2
Killer Instinct
Killing Floor 2
Life is Strange: Before the Storm
Madden NFL 18
Mantis Burn Racing
Metro: Exodus
Middle-earth: Shadow of War
Minecraft
Need For Speed: Payback
Ori and the Will of the Wisps
Outlast 2
Paladins
Path of Exile
PlayerUnknown's Battlegrounds
Portal Knights
Raiders of the Broken Planet
Resident Evil 7: Biohazard
RiME
Rocket League
Sea of Thieves
Slime Rancher
SMITE
State of Decay 2
Super Lucky's Tale
Superhot
Tacoma
The Artful Escape of Francis Vendetti
The Darwin Project
The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition
The Last Night
The Surge
The Witcher III: Wild Hunt
Titanfall 2
Warhammer: End Times - Vermintide
World of Tanks
We Happy Few

Bron: https://www.windowscentral.com/all-xbox-one-x-enhanced-games

[ Voor 19% gewijzigd door LuisjeNL op 29-06-2017 08:28 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Ik ben er een tijdje uit geweest met gaming, maar heb dan sinds kort een Xbox One S aangeschaft. De deal met Forza Horizon 3 en een gratis extra controller was zo goedkoop, dat de console bijna gratis leek. Bijna. ;)

Hoe dan ook, omdat mijn laatste console een PS3 was en ik in de tussentijd alleen maar op iOS wat spelletjes heb gespeeld (dus ook niet op pc), ben ik niet bekend met de huidige generatie games. Ik ben op zoek naar een of twee goede games om mee te beginnen, waarbij ik de nadruk leg op het verhaal/de beleving en minder op de actie zelf. Het gaat mij dus primair om de single player campagne.

Final Fantasy XV gaat er sowieso komen, mijn vrouw wil die. Daarnaast zit ik te denken aan de volgende, maar dat komt puur omdat ik de voorlopers weleens gespeeld heb:
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Halo 5
Tomb Raider / Rise of ...

Overigens heb ik de preview van Watch Dogs 2 gespeeld, maar daar werd ik niet warm of koud van. Niet mijn type game. De game die op de PS3 naast blockbusters zoals FFXIII, MGS4 en CoD:BO mij nog het meest is bijgebleven is Heavy Rain. Zo goed als geen actie, maar wel een goed verhaal. Er mag meer actie inzitten, maar het moet zeker geen FPS zoals CoD of Battlefield zijn (een van die komt er sowieso wel).

Wat zijn jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
LuisjeNL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:30:
@justifire :Y

Ark: Survival Evolved
Ashen
Assassin's Creed: Origins
Astroneer
Black Desert
Chess Ultra
Crackdown 3
Dead Rising 4
Deep Rock Galactic
Doom
Dishonored 2
Everspace
Fallout 4
Farming Simulator 17
Final Fantasy XV
For Honor
Forza Horizon 3
Forza Motorsport 7
Gears of War 4
Ghost Recon: Wildlands
Halo Wars 2
Hello Neighbor
Hitman
Homefront: The Revolution
Injustice 2
Killer Instinct
Madden NFL 18
Mantis Burn Racing
Metro: Exodus
Middle-earth: Shadow of War
Minecraft
Need For Speed: Payback
Outlast 2
Paladins
Playerunknown's Battlegrounds
Portal Knights
Resident Evil 7: Biohazard
Rime
Rocket League
Sea of Thieves
Slime Rancher
State of Decay 2
Super Lucky's Tale
Superhot
The Artful Escape
The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Last Night
The Surge
The Witcher III: Wild Hunt
Titanfall 2
Warhammer: End Times - Vermintide
We Happy Few

Bron: https://www.google.nl/amp...at-the-show/1100-6450729/
F1 2017 is toch ook al bevestigd als 4K versie?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:39
Phusebox schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:15:
[...]

Die stond er idd niet tussen, de huidige lijst komt van Windows central, dus hoeplijk accurater;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Phusebox schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:15:
[...]

Yup, zal 60FPS 4K met HDR zijn op Xbox One X.

// Heb een goedkope key van COD: Ghosts gekocht en moet zeggen dat de singleplayer toch wel weer vrij spectaculair is. Moeilijkheidsgraad had wat hoger mogen zijn, maar mocht iemand nog op zoek zijn naar een singeplayer shooter kan ik hem best aanraden eigenlijk. Grafisch natuurlijk al wat gedateerd, maar het stoort me nergens. Vind de setting ook een leukere dan die van bijvoorbeeld Infinite Warfare.

[ Voor 48% gewijzigd door Wom op 29-06-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Wom schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:20:
[...]

Yup, zal 60FPS 4K met HDR zijn op Xbox One X.

// Heb een goedkope key van COD: Ghosts gekocht en moet zeggen dat de singleplayer toch wel weer vrij spectaculair is. Moeilijkheidsgraad had wat hoger mogen zijn, maar mocht iemand nog op zoek zijn naar een singeplayer shooter kan ik hem best aanraden eigenlijk. Grafisch natuurlijk al wat gedateerd, maar het stoort me nergens. Vind de setting ook een leuker dan die van bijvoorbeeld Infinite Warfare.
Ik heb ook best kunnen genieten van Ghosts, waar ik met IW dacht na 3 uur: meh :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Laatst online: 14-09 14:51
MooDyBLueS schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:00:
Ik ben er een tijdje uit geweest met gaming, maar heb dan sinds kort een Xbox One S aangeschaft. De deal met Forza Horizon 3 en een gratis extra controller was zo goedkoop, dat de console bijna gratis leek. Bijna. ;)

Hoe dan ook, omdat mijn laatste console een PS3 was en ik in de tussentijd alleen maar op iOS wat spelletjes heb gespeeld (dus ook niet op pc), ben ik niet bekend met de huidige generatie games. Ik ben op zoek naar een of twee goede games om mee te beginnen, waarbij ik de nadruk leg op het verhaal/de beleving en minder op de actie zelf. Het gaat mij dus primair om de single player campagne.

Final Fantasy XV gaat er sowieso komen, mijn vrouw wil die. Daarnaast zit ik te denken aan de volgende, maar dat komt puur omdat ik de voorlopers weleens gespeeld heb:
Halo 5

Overigens heb ik de preview van Watch Dogs 2 gespeeld, maar daar werd ik niet warm of koud van. Niet mijn type game. De game die op de PS3 naast blockbusters zoals FFXIII, MGS4 en CoD:BO mij nog het meest is bijgebleven is Heavy Rain. Zo goed als geen actie, maar wel een goed verhaal. Er mag meer actie inzitten, maar het moet zeker geen FPS zoals CoD of Battlefield zijn (een van die komt er sowieso wel).

Ik zou kijken voor jaarabo xbox live gold als eerste. Dit kost je rond de 40 euro en dan kun je 2-4 games per maand downloaden. Het zijn niet altijd geweldige titels maar het aanbod is veel meer waard dan de 40 euro die je erin steekt. Ook de Xbox 360 spellen die je krijgt zijn vaak leuke titels.

Als tip voor Halo kun je misschien ergens de Masterchief edition op de kop tikken voor 2 tientjes. Dan heb je 4 Halo games in 1 en remastered. Leuke tip.. Druk op de ''select"... Dan zie je hoe het vroeger uitzag!

Grtz!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Awesomo4k schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:00:
[...]

Ik zou kijken voor jaarabo xbox live gold als eerste. Dit kost je rond de 40 euro en dan kun je 2-4 games per maand downloaden. Het zijn niet altijd geweldige titels maar het aanbod is veel meer waard dan de 40 euro die je erin steekt. Ook de Xbox 360 spellen die je krijgt zijn vaak leuke titels.

Als tip voor Halo kun je misschien ergens de Masterchief edition op de kop tikken voor 2 tientjes. Dan heb je 4 Halo games in 1 en remastered. Leuke tip.. Druk op de ''select"... Dan zie je hoe het vroeger uitzag!

Grtz!
Ben ik eerlijk gezegd niet me eens. Je kunt veel beter - op Marktplaats - de pareltjes er los uit pikken, dan dat je gaat hopen op goede games bij GwG. Laten we wel wezen, dat GwG is een leuke extra, maar ik speel die games amper tot niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Laatst online: 08:30
Morgen Mede-Tweakers,

Ben nog redelijk aan het ontdekken op de x-box, maar ik was benieuwd of er ergens een overzicht is van sites die alleen Codes verkopen voor games. Ik hoef niet perse een disk te hebben.

Kunnen jullie mij daarbij helpen? Heb CDKeys.com en kinguin al gevonden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Rossi46 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Ben ik eerlijk gezegd niet me eens. Je kunt veel beter - op Marktplaats - de pareltjes er los uit pikken, dan dat je gaat hopen op goede games bij GwG. Laten we wel wezen, dat GwG is een leuke extra, maar ik speel die games amper tot niet.
Het heeft inderdaad wel veel met persoonlijke smaak te maken. Ik vind het persoonlijk erg leuk om spellen te testen en zo erachter te komen hoe leuk ze zijn... Deze vond ik wel leuk van afgelopen jaar:

40 The Crew
46 Assassin's Creed Chronicles: China
48 The Escapists
50 Murdered: Soul Suspect
51 Sleeping Dogs: Definitive Edition
56 Project CARS
58 Evolve: Ultimate Edition
59 Ryse: Son of Rome
62 Lara Croft and the Temple of Osiris
64 Watch_Dogs --- Japan Zoo Tycoon

Dan zijn er ook nog 360 titels zoals Horizon 2 en Darksiders die erg leuk waren. Misschien kun je eens een kijkje hier nemen om een idee te krijgen van het GwG aanbod en dan zelf beslissen(dat moet je zwz zelf doen) Wikipedia: Lijst van Games with Gold-spellen

Buiten al die spellen speel ik ook regelmatig online en dan is Gold nodig.

Succes ermee! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Erik2B schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:16:
Morgen Mede-Tweakers,

Ben nog redelijk aan het ontdekken op de x-box, maar ik was benieuwd of er ergens een overzicht is van sites die alleen Codes verkopen voor games. Ik hoef niet perse een disk te hebben.

Kunnen jullie mij daarbij helpen? Heb CDKeys.com en kinguin al gevonden.

Bedankt!
De Microsoft Xbox Store ken je al? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Awesomo4k schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:00:
[...]

Grtz!
Thanks! Ja, ik zag dat je (als ik het goed zeg) dan elke maand andere games hebt die je gedurende de hele maand kan spelen, dat klinkt inderdaad interessant.

Ook zag ik Xbox Game Pass als een soort Netflix, maar die vond ik voor het aanbod erg duur en karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
MooDyBLueS schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Thanks! Ja, ik zag dat je (als ik het goed zeg) dan elke maand andere games hebt die je gedurende de hele maand kan spelen, dat klinkt inderdaad interessant.

Ook zag ik Xbox Game Pass als een soort Netflix, maar die vond ik voor het aanbod erg duur en karig.
De gold games kun je altijd blijven spelen(als je Gold abo maar actief is), wat je enkel moet doen is de game in de lopende maand ''kopen'' voor 0 euro. Je kunt ze dan zolang je gold abo loopt blijven spelen. Ik kan dus nu nog games spelen die verleden jaar gratis met gold waren. Maar niet die games die ik niet "gekocht" heb toen.

Snap je hem een beetje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Awesomo4k schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:26:
[...]

De gold games kun je altijd blijven spelen(als je Gold abo maar actief is), wat je enkel moet doen is de game in de lopende maand ''kopen'' voor 0 euro. Je kunt ze dan zolang je gold abo loopt blijven spelen. Ik kan dus nu nog games spelen die verleden jaar gratis met gold waren. Maar niet die games die ik niet "gekocht" heb toen.

Werkt dat bij de Xbox One anders dan bij de 360 dan?

Daar kon ik de "gekochte" Gold games ook blijven spelen als mijn Gold abo gestopt was namelijk. (Tenzij ik online wou spelen natuurlijk.)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:24
Zo ik ben ook weer terug uit Amerika, super vakantie gehad en ook hele leuke dagen gehad bij E3 :D

E3 was echt supervet, maar ook superdruk, wachtrijen waar ik me maar niet aan waagde :) bijvoorbeeld 4 uur wachten voor de nieuwe assassin's creed, of 4 a 5 uur wachten voor ieder nintendo spel. Wel heb ik heel veel tijd bij de Microsoft stand doorgebracht, meerdere uren FM7 gespeeld (de game waarvoor ik naar E3 wou) De game is echt supertof, en bepaalde aspecten zijn echt veranderd zoals het dynamische weer. hierdoor kon ik de rondes maar niet perfect krijgen door de steeds veranderde remzones. Ook heb ik 3.5 gewacht voor de simulator experience met 65 inch curved 4k scherm, stuur met pedalen en bewegende stoel, dit was echt supervet, en het lange wachten wel waard, voordat de beursvloer open ging flinke gesprekken gehad met een aantal ontwikkelaars van FM7, en ook al nog niet uitgebrachte nieuwtjes gekregen. Naast Forza heb ik ook nog Crackdown 3 gespeeld, speelde ook lekker weg, Project Cars 2 was ook heel leuk en The Crew 2 speelde ook veel fijner als deel 1

Sony had voor zijn playstation stand een heel leuk idee bedacht door mensen een app te laten downloaden maarmee ze een plekje in de wachtrij konden verzekeren. Helaas voor hun en voor 15000 bezoekers is dat niet goed uitgewerkt, aangezien de servers er naar een halve dag al eruit lagen waardoor niemand zich meer kon aanmelden. Het ergste hiervan is dat de mensen van Sony besloten hadden om de rest van de E3 (2 en een halve dag) de wachtrijen gesloten te houden en kon dus niemand spelen. Wat een rare en vreemde beslissing aangezien de hekken voor wachtrijen er wel gewoon stonden. Hierdoor werd het dus ook drukker bij MS en Nintendo en alle andere stands. Dit was voor mij de ervaring van E3, ik heb er van genoten maar er waren wel echt superveel mensen.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Dweebus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:47:
[...]

Daar kon ik de "gekochte" Gold games ook blijven spelen als mijn Gold abo gestopt was namelijk. (Tenzij ik online wou spelen natuurlijk.)
Volgens mij moet Xbox gold actief zijn om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik2B
:D Nee, wat is dat?

Hahahaha ja tuurlijk weet ik die, maar MS kent ook MS prijzen voor een hoop games. Ik heb gezien dat er sites zijn die goedkoper zijn met codes, maar soms niet betrouwbaar. Daarom mijn vraag.
Rossi46 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:20:
[...]

De Microsoft Xbox Store ken je al? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RickS29 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:50:
Het ergste hiervan is dat de mensen van Sony besloten hadden om de rest van de E3 (2 en een halve dag) de wachtrijen gesloten te houden en kon dus niemand spelen.
Omdat ze toch niks konden laten zien wat ook maar enigszins de moeite waard was. :+

Overigens heb ik van het weekend een Raspberry Pi gekocht. Even aangesloten op mijn TV en wat bleek ? Dat cheap ass ding heeft gewoon HDMI-CEC. Als een bordje van pak hem beet 15/20 euro het heeft, dan moet de Xbox One X het ook wel hebben. Helaas kan ik echt nergens vinden of de Xbox One X HDMI-CEC aan boord heeft.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

MRE-Inc schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:30:
Overigens heb ik van het weekend een Raspberry Pi gekocht. Even aangesloten op mijn TV en wat bleek ? Dat cheap ass ding heeft gewoon HDMI-CEC. Als een bordje van pak hem beet 15/20 euro het heeft, dan moet de Xbox One X het ook wel hebben. Helaas kan ik echt nergens vinden of de Xbox One X HDMI-CEC aan boord heeft.
Voor zover ik weet, niet.

Je zou je vote kunnen laten gelden op: https://xbox.uservoice.co...i-cec-support-to-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vae Victis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Je zou je vote kunnen laten gelden op: https://xbox.uservoice.co...i-cec-support-to-xbox-one
Maar even gevote. Als iedereen dat nou even doet :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Erik2B schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:41:
:D Nee, wat is dat?

Hahahaha ja tuurlijk weet ik die, maar MS kent ook MS prijzen voor een hoop games. Ik heb gezien dat er sites zijn die goedkoper zijn met codes, maar soms niet betrouwbaar. Daarom mijn vraag.

[...]
Je zou nog kunnen kijken op Kinguin.net
Ik kijk er altijd voor PC spellen, maar voor de X1 staan er ook codes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46

nexhil

BAM!

Dweebus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:47:
[...]

Dat is inderdaad alleen bij 360 games (spelen als je geen gold meer hebt)
Bij de One games moet je actief Gold hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Vae Victis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:37:
[...]

Het zal niet liggen aan hardwarekosten, maar aan een keuze of prioriteit bij Microsoft. Volgens mij kunnen de One en One S iig hardwarematig al wel HDMI-CEC ondersteunen.
Maar ik zie tegenstrijdige berichten. Misschiend dat HDMI-CEC maar gedeeltelijk wordt ondersteund (als dat zou kunnen)?
http://www.blu-ray.com/Microsoft-Xbox-One-S/617869/
HDMI CEC: No
https://www.polygon.com/2...review-impressions-4k-HDR
But the Xbox One S’s move to HDCP 2.2 — which I’ll explain more later — comes with the addition of long-requested support for HDMI-CEC.
[...]
It’s worth noting that my 4K TV and the Xbox One S both feature HDMI 2.0a and HDCP 2.2; if your display doesn’t support those standards, your HDMI-CEC experience could vary quite a bit.
http://checkpointgaming.n...ox-one-s-life-2-consoles/
The system itself now features a built in IR blaster and HDMI-CEC, the latter of which was an odd omission from the original, but without the voice commands I find them not really utilizable.
Je schijnt dus HDMI 2.0a nodig te hebben voor CEC, vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
Dweebus schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:53:
[...]

Je zou nog kunnen kijken op Kinguin.net
Ik kijk er altijd voor PC spellen, maar voor de X1 staan er ook codes op.
Bedankt, Die had ik inderdaad ook gezien. Was alleen benieuwd hoe "veilig" deze was.

Ga er zeker vaker kijken!

Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:50:
voordat de beursvloer open ging flinke gesprekken gehad met een aantal ontwikkelaars van FM7, en ook al nog niet uitgebrachte nieuwtjes gekregen.
En toen verwachtte ik een opsomming.. komt die niet -O-

Maar wel tof zo'n E3 van dichtbij te zien, lijkt me 10x vetter dan een gamescon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Awesomo4k schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:26:
[...]

Yup, snap hem volledig. Heldere uitleg, dank je wel! ;)
Ik zie zojuist dat ik in de war was met Game Pass, dat is elke maand anders. In dat geval is Gold inderdaad wel erg nice en ik zie ook al wat webshops die slechts € 40-45 voor 12mnd vragen.

Is er ergens een overzicht wat er aan zit te komen of wellicht wat er zelfs geweest is? Ik wat dat dit laatste voor mij niet meer nuttig is, maar ik vind het wel interessant om te weten welke games er gratis voorbij zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MooDyBLueS schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:00:

Halo 5

Batman Arkham Knight en Rise of the Tomb Raider als eerst aanschaffen.
Daarnaast evt Witcher 3 of Dark Souls 3, maar dat hangt meer van persoonlijke smaak af.
BAK en RotTR zouden een opvoedkundige verplichting moeten zijn !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:57:
[...]

Batman Arkham Knight en Rise of the Tomb Raider als eerst aanschaffen.
Daarnaast evt Witcher 3 of Dark Souls 3, maar dat hangt meer van persoonlijke smaak af.
BAK en RotTR zouden een opvoedkundige verplichting moeten zijn !
Thanks! Batman had ik nog niet voorbij zien komen, ik ga die eens bekijken, trailers en reviews enzo. Overigens hoef ik ook geen 4/5 van dit soort games te hebben, als ik af kan wisselen tussen verschillende soorten games die mij aanspreken (racing=FH3, FPS=BF1?, action/adv=BAK/RotTR/MGSV, sports=FIFA17) dan ben ik al heel tevreden en heb ik pas behoefte aan een nieuwe zodra ik een heb uitgespeeld.
Pagina: 1 ... 94 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.