Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:54

Notna

Where are you?®

Gisteren the thumbs van mijn XBO controller vervangen; fluitje van een cent. Kwam er echter achter dat het gat waar de thumbs doorheen steken in de faceplate niet meer helemaal rond is door het geweld :D Zodoende voel je dus 'ribbels' als je een rondje maakt met de thumb.

Denk dat ik de faceplate maar ook ga vervangen :+ Aan de andere kant; wellicht dat er over een aantal maanden ene XBO komt met een nieuwe controller en mijn zoon krijgt dan mijn oude XBO met controller. Die zal er een stuk minder last van hebben :+

Edit: was maar 3 euro via onze Chinese vrienden. Dan maar vervangen en ben ik voor totaal 8 euro klaar :Y ;)

Notna wijzigde deze reactie 09-10-2017 08:22 (9%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-07 15:39
Hé er mag ook wel af en toe nog een moeilijk spel tussen zitten. We zijn rotverwend met checkpoints, saves, aanpasbare difficulty, rewind features..

Games zoals Halo op Legendary of CoD 2 op Veteran uitspelen, inderdaad veel frustratie maar dat blijven wel ook leuke herinneringen met veel voldoening :)

Darks wijzigde deze reactie 09-10-2017 08:25 (3%)

Gamertag: I Darks I

quote:
Darks schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:24:
Hé er mag ook wel af en toe nog een moeilijk spel tussen zitten. We zijn rotverwend met checkpoints, saves, aanpasbare difficulty, rewind features..

Games zoals Halo op Legendary of CoD 2 op Veteran uitspelen, inderdaad veel frustratie maar dat blijven wel ook leuke herinneringen met veel voldoening :)
Helemaal mee eens! Alhoewel ik bij CoD op veteran altijd heeeeeel blij ben dat er checkpoints zijn :P Maar dat is dan ook logisch, aangezien de situaties in een CoD niet altijd even voorspelbaar zijn of volgens een vast patroon werken. Alhoewel... het is wel voorspelbaar en het is een vast patroon dat je op Veteran 5 grenades per seconde op je dak krijgt... :P

360Gamertag.....PSN ID

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-07 18:34

nexhil

BAM!

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:55:
[...]

Helemaal mee eens! Alhoewel ik bij CoD op veteran altijd heeeeeel blij ben dat er checkpoints zijn :P Maar dat is dan ook logisch, aangezien de situaties in een CoD niet altijd even voorspelbaar zijn of volgens een vast patroon werken. Alhoewel... het is wel voorspelbaar en het is een vast patroon dat je op Veteren 5 grenades per seconde op je dak krijgt... :P
Wat ik bij COD vaak vind op veteran is dat er een overdaad aan granaten op je af komt :D
quote:
nexhil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Wat ik bij COD vaak vind op veteran is dat er een overdaad aan granaten op je af komt :D
Hahaha, ja als ik het me goed herinner was vooral (het bereiken van) de Reichstag in Call of Duty 3 een grenade hell.

360Gamertag.....PSN ID

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-07 18:34

nexhil

BAM!

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Hahaha, ja als ik het me goed herinner was vooral (het bereiken van) de Reichstag in Call of Duty 3 een grenade hell.
Maar wat je zegt, het halen van de game op veteran bij de klassieke COD's gaf voldoening!
Bij de varianten waarbij je tegen muren kan springen heb ik de SP eigenlijk niet meer aangeraakt.
quote:
nexhil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:57:
[...]

Maar wat je zegt, het halen van de game op veteran bij de klassieke COD's gaf voldoening!
Bij de varianten waarbij je tegen muren kan springen heb ik de SP eigenlijk niet meer aangeraakt.
Inderdaad, daarom ben ik ook stiekem weer nieuwsgierig naar de nieuwe Call of Duty die binnenkort uitkomt. :)

360Gamertag.....PSN ID

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-07 20:21

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Darks schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:24:

Een spel mag best moeilijk zijn maar ik kan je al wel vertellen dat Cuphead er hier niet komt. Vrijdag een stream gevolgd van iemand die letterlijk 3 uur over 1 bossfight heeft gedaan. Ik had bijna de stream geragequit omdat het frustrerend was.

Ieders zijn ding maar Cuphead is niet de mijne :)

Player1S: Mixer

quote:
L1nt schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Een spel mag best moeilijk zijn maar ik kan je al wel vertellen dat Cuphead er hier niet komt. Vrijdag een stream gevolgd van iemand die letterlijk 3 uur over 1 bossfight heeft gedaan. Ik had bijna de stream geragequit omdat het frustrerend was.

Ieders zijn ding maar Cuphead is niet de mijne :)
Hahaha, dan ben ik wel benieuwd welke boss het was! Ik verwacht een vlieglevel met een robot of een vogel :)

360Gamertag.....PSN ID

• Woolfy681
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20-07 12:39
Van het weekend wilde ik weer eens een game spelen op mijn Xbox one, maar hij las geen een game. Na een harde reset deed hij het gelukkig wel weer, maar is dit een voorbode op een defecte xbox binnen kort ? Iemand ervaring mee hier ?

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09:43
quote:
nexhil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Vooral als je ietsje te lang blijft zitten, net zoals de infinite respawn van mannetjes..

Zelf moet ik alleen nog al dat spec ops gebeuren van modern warfare 2 en 3.. Alleen mis ik steeds een extra maatje daarvoor :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-07 20:21

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

Hahaha, dan ben ik wel benieuwd welke boss het was! Ik verwacht een vlieglevel met een robot of een vogel :)
Was die 3-koppige draak. Eerder ook al een andere streamer gekeken die bepaalde level tig keer moest over doen.

Ik ken mijn eigen skills. Cuphead gaat me meerdere controllers kosten. Mogelijk zelfs een tv.
Of ik speel hem 1 of 2 keer en raak het nooit meer aan.

Player1S: Mixer

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:53:
[...]

Trial and error my friend! En een scherp oog voor het herkennen van de patronen :)
Inmiddels alle 1e bazen met A rank hoor. :+

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• TheNostra
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 25-01 13:17
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:53:
[...]

Trial and error my friend! En een scherp oog voor het herkennen van de patronen :)

Zocht gisteren google al een beetje af voor eventuele aankondigingen van DLC :+ Echt een pareltje! Alleen op Trueachievements staat Gianni in mijn lijst nog steeds ver bovenaan qua TA... Had eigenlijk verwacht dat Cuphead die zou overnemen.

Las gisteren ook nog een 'opiniestuk' van een of andere gamejournalist die zat te klagen dat de moeilijkheidsgraad 'infuriating' was ipv 'funny'. Ze haalde aan dat ze graag van moeilijke games houd, zoals Dark Souls, Mega Man, Contra, Super Meat Boy, The binding of Isaac, etc. Maar dat Cuphead toch echt valt binnen het 'trail and error' principe, waar je patronen moet herkennen door herhaling, en dat was niets voor haar. Volgens mij heeft ze dan dus ook geen enkele game die ze daarvoor noemde gespeeld. Want deze volgen (voor de normale gamer) in mijn optiek allemaal het principe van Trial and Error. Misschien heeft ze even op google gezocht op de term: most difficult games en deze even gekopieerd. :z

Verder las ik mensen die klaagden dat er geen "skip boss" button aanwezig was, zodat je uiteindelijk ook naar het 2e, 3e en final boss kon... Nou als je die wilt zien zonder dat je de 1e wereld kunt halen... dan ga toch lekker youtuben...
Megaman was in de tijd van de Nintendo 8 bit al extreem trial and error. En dat is nog steeds zo.

Oefenen oefenen oefenen en weten wat er gaat gebeuren zijn de twee belangrijkste dingen wat je moet doen en kunnen.

Zo heb ik geleerd om heeeeeeel geduldig te zijn. Zeker omdat de meeste spellen totaal geen Save functie hadden. En je moeder op het hart drukken laat de Nintendo aan staan. Haha

Zulke spellen mogen ze wat mij betreft wel op scholen oefenen. Leer je beter van nadenken en patronen herkennen. Handig bij scheikunde, natuurkunde, wiskunde.

Doordat ik het allemaal in me hoofd kon visualiseren waren deze vakken een eitje.

Nu heb ik cuphead nog niet gespeeld. Zit midden in een verhuizing maar hij gaat er komen. Lijkt me mooie uitdaging.
quote:
TheNostra schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:16:
[...]

Megaman was in de tijd van de Nintendo 8 bit al extreem trial and error. En dat is nog steeds zo.

Oefenen oefenen oefenen en weten wat er gaat gebeuren zijn de twee belangrijkste dingen wat je moet doen en kunnen.

Zo heb ik geleerd om heeeeeeel geduldig te zijn. Zeker omdat de meeste spellen totaal geen Save functie hadden. En je moeder op het hart drukken laat de Nintendo aan staan. Haha

Zulke spellen mogen ze wat mij betreft wel op scholen oefenen. Leer je beter van nadenken en patronen herkennen. Handig bij scheikunde, natuurkunde, wiskunde.

Doordat ik het allemaal in me hoofd kon visualiseren waren deze vakken een eitje.

Nu heb ik cuphead nog niet gespeeld. Zit midden in een verhuizing maar hij gaat er komen. Lijkt me mooie uitdaging.
Hahaha, zo herkenbaar inderdaad. :P

Als ik je zo hoor denk ik dat je Cuphead een leuk spel gaat vinden!

360Gamertag.....PSN ID

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:29

JSchut

.....

Haha vroeger toen games nog een echte uitdaging konden zijn ;)

Zier er leuk uit Cuphead. Hou daar wel van. Die ga ik nog wel halen. Zit nu alleen even te veel in Path of Exile en er is een nieuwe mini me op komst. Dus waarschijnlijk volgend jaar maar eens kijken :P

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Daar verder ^^
Pagina: 1 ... 123 124 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Ryzen

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True