Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:28
quote:
Yaz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Dit mag al jaar en dag. Vinden ze geen enkel probleem.
Super om te horen dat je op deze manier mooi goedkoop aan games kan komen :)
quote:
[...]

Op zich is de vraag "hoe lang nog" legitiem imo. Ja ze knijpen nu nog de ogen dicht, maar ik kan me best voorstellen dat ze dit niet al te lang gaan toestaan. Ze hebben het telkens lastiger gemaakt met betaalmethodes en restricties, VPNs werken ook niet altijd meer en je bent wel strafbaar bezig.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-07 09:07
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Op zich is de vraag "hoe lang nog" legitiem imo. Ja ze knijpen nu nog de ogen dicht, maar ik kan me best voorstellen dat ze dit niet al te lang gaan toestaan. Ze hebben het telkens lastiger gemaakt met betaalmethodes en restricties, VPNs werken ook niet altijd meer en je bent wel strafbaar bezig.
De xbox one is regio-vrij. Wat is het verschil tussen de disk laten opsturen vanuit egypte of deze digitaal in de egypte store kopen. Dat ze beperkingen opleggen om ervoor te zorgen dat je vanuit jou regio in jou store moet kopen vind ik logisch, moet voor bepaalde regio's ook vast vanwege wettelijke redenen. Misschien hebben we wel een handel embargo met rusland ofzo voor digitale goederen, who knows?!

Maar als er geen handsembargo is ben ik erg benieuwd naar waarom ik strafbaar bezig ben. Niet afgedragen BTW? Als de werkelijke waarde in het land van aankoop onder de 24 euro is dan hoef ik helemaal niets af te dragen.

Gamertag: YazNL

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-07 11:43
Heeft iemand al gespeeld met Dragon's Dogma ?
Heb "vroeger" de vanilla game p de PC gespeeld maar volgens mij is hij nu te koop voor de Xbox incl DLC

FUMES et CARNES

quote:
Yaz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

De xbox one is regio-vrij. Wat is het verschil tussen de disk laten opsturen vanuit egypte of deze digitaal in de egypte store kopen. Dat ze beperkingen opleggen om ervoor te zorgen dat je vanuit jou regio in jou store moet kopen vind ik logisch, moet voor bepaalde regio's ook vast vanwege wettelijke redenen. Misschien hebben we wel een handel embargo met rusland ofzo voor digitale goederen, who knows?!

Maar als er geen handsembargo is ben ik erg benieuwd naar waarom ik strafbaar bezig ben. Niet afgedragen BTW? Als de werkelijke waarde in het land van aankoop onder de 24 euro is dan hoef ik helemaal niets af te dragen.
Maar veel games zijn alsnog duurder dan 24 euro en ja dan is dat dus strafbaar. Niet voor de Mad Max van 5 euro, maar wel voor de Forza 7 Ultimate van 50 euro in Rusland. Daarbij is het ook maar de vraag in hoeverre de overheid of zelfs de EU dergelijke transacties nog toe gaat staan.

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-07 09:07
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:20:
[...]

Maar veel games zijn alsnog duurder dan 24 euro en ja dan is dat dus strafbaar. Niet voor de Mad Max van 5 euro, maar wel voor de Forza 7 Ultimate van 50 euro in Rusland. Daarbij is het ook maar de vraag in hoeverre de overheid of zelfs de EU dergelijke transacties nog toe gaat staan.
Binnen de EU kunnen ze er niets aan doen. Dat is gewoon toegestaan zonder enige restrictie in het vrijehandelsverdrag. Daarbuiten liggen ook de nodige verdragen. En de douane kijkt in eerste instantie naar de waarde van het product in het land verkoop. Als die er niet op staat word gekeken naar de waarde van het product in Nederland en indien nodig word daar belasting over gevraagd. Maar wat houd je tegen om zelf de aanschaf te melden bij de belastingdienst? Dat ben je namelijk wettelijk verplicht. Ik neem toch aan dat iedereen dat netjes doet?

Gamertag: YazNL

• ironpino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:19
quote:
Yaz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Binnen de EU kunnen ze er niets aan doen. Dat is gewoon toegestaan zonder enige restrictie in het vrijehandelsverdrag. Daarbuiten liggen ook de nodige verdragen. En de douane kijkt in eerste instantie naar de waarde van het product in het land verkoop. Als die er niet op staat word gekeken naar de waarde van het product in Nederland en indien nodig word daar belasting over gevraagd. Maar wat houd je tegen om zelf de aanschaf te melden bij de belastingdienst? Dat ben je namelijk wettelijk verplicht. Ik neem toch aan dat iedereen dat netjes doet?
Daarnaast moet je om te kopen volgens mij aangeven dat je in egypte/rusland woont...

Conclusie is gewoon, mag eigenlijk niet maar wordt gedoogd door MS. Waarschijnlijk omdat het meer geld kost om er wat aan te doen. Al wordt het door MS wel steeds moeilijker gemaakt om buiten de eu digitaal te kopen.

ironpino wijzigde deze reactie 03-10-2017 13:00 (12%)

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

• ChaosChameleon
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-07 17:31
Ik ben van plan een Xbox One S te gaan kopen in de komende tijd, maar de huidige bundels zijn t allemaal net niet. Ik zou eigenlijk een bundel willen van FH3 en FM7, maar die is er (nog) niet.

Denken jullie dat zo'n bundel wel komt, of dat er nog andere bundels uitkomen ipv. met FIFA?

Of zou ik wachten tot na de release date van de Xbox One X, in de hoop op een prijsverlaging?

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
quote:
Yaz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Zuiver theoretisch (of hypothetisch):
Volgens mij geldt die vrijstelling van 22 euro alleen voor fysieke producten. Voor digitale goederen is Microsoft verplicht, voor inwoners van de EU, om de BTW te heffen die in het land van de koper geldt.

Als men doet of men in het buitenland is door gebruik van VPN of het opgeven van een min of meer fictief factuuradres (zeker als dat buiten de EU is), is dat waarschijnlijk een vorm van belastingontduiking. Waarbij zowel de koper als de verkoper fout zitten.
(Microsoft had bijvoorbeeld kunnen weten dat men niet werkelijk vanuit het buitenland koopt. Bijvoorbeeld door het IP-adres waarop direct na aankoop iedere keer de download plaatsvindt).
Wat is Cuphead toch een supertoffe game! Je start aan een eindbaas en na een kwartiertje denk je bij jezelf... Fuck dit gaat me never ever ever ooit lukken. En dan stukje bij beetje kom je verder en zie je de patronen waarvan je in het begin dat dat ze compleet random waren.

Van de vier werelden heb ik er nu drie uitgespeeld. Waarvan ik nog 1 boss in de tweede wereld op een A-rating moet krijgen. Maar die is me nog iedere keer te snel af.

Wat ik ook wel grappig vind is dat het best wel wat achievements kent met 0GS. Dat zijn de echte uitdagende achievements voor de die hards. :P

Vermaak me er meer mee dan met Dark Souls 3 en dat zegt behoorlijk wat. Komt erg hoog in mijn lijstje!

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quote:
PdeBie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:59:
[...]

Mad Max voor 5 dollar. Die kan je niet laten liggen. Heb mij goed vermaakt met die game :)
LOL totdat je naar de NL store gaat.... Dan mag je ipv 5 dollar, 17 euro aftikken 8)7 Of zie ik iets over het hoofd ?

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

LOL totdat je naar de NL store gaat.... Dan mag je ipv 5 dollar, 17 euro aftikken 8)7 Of zie ik iets over het hoofd ?
Ben je gold member?

Fujifilm X-T2 || 23mm f/2 || 35mm f/2 || 50mm f/2

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14:41
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:48:
Wat is Cuphead toch een supertoffe game! Je start aan een eindbaas en na een kwartiertje denk je bij jezelf... Fuck dit gaat me never ever ever ooit lukken. En dan stukje bij beetje kom je verder en zie je de patronen waarvan je in het begin dat dat ze compleet random waren.

Van de vier werelden heb ik er nu drie uitgespeeld. Waarvan ik nog 1 boss in de tweede wereld op een A-rating moet krijgen. Maar die is me nog iedere keer te snel af.

Wat ik ook wel grappig vind is dat het best wel wat achievements kent met 0GS. Dat zijn de echte uitdagende achievements voor de die hards. :P

Vermaak me er meer mee dan met Dark Souls 3 en dat zegt behoorlijk wat. Komt erg hoog in mijn lijstje!
Het lijkt mij ook een geweldige game maar omdat er al zoveel uit komt moeten er keuzes gemaakt worden. Hopelijk gaat er nog een leuke aanbieding komen aan het einde van het jaar, dan ga ik hem zeker erbij halen. Het lijkt mij ook een leuke maar ook zeker een uitdagende game.

• Ruvetuve
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-07 08:37
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:03:
Is er al een release datum of maand bekend wanneer het nieuwe dashboard of de Xbox Orginals uitkomen?
Ben ik ook wel benieuwd naar! iemand? Insiders hebben hem al.

https://news.xbox.com/201...-insiders-starting-today/

• MRE-Inc

MRE-Inc

quote:
Ja.... maar dan nog zie ik een prijs van 17,50 euro in NL en 5 dollar in US

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:32:
[...]

Ja.... maar dan nog zie ik een prijs van 17,50 euro in NL en 5 dollar in US
Is iedere keer met Mad Max, de basis prijs is hier nooit naar beneden gegaan terwijl die in de VS nog maar 20 dollar is of zo. Vervolgens zelfde kortingspercentage en zie daar, een genaaide Europeaan.
Heb de game zelf overigens voor €6,79 op steam gekocht afgelopen weekend, daar is de prijs gelukkig wel normaal (maar daar heb je natuurlijk weinig aan als je alleen een Xbox hebt).

Gamertag: Finraziel42

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-06 02:46
quote:
[...]

Maar hoe krijg je dit voor elkaar.. Egypt vpn is lastig. {Hypotetisch gezien}

Kapitein187 wijzigde deze reactie 03-10-2017 17:07 (7%)

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
http://images2.fanpop.com/images/photos/8200000/Austin-Powers-Goldmember-austin-powers-8220458-852-480.jpg

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
Kapitein187 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Maar hoe krijg je dit voor elkaar.. Egypt vpn is lastig. {Hypotetisch gezien}
Volgens mij kan je op je Xbox Egypte niet als regio selecteren, dus dat gaat nooit werken volgens mij. Alleen prepaid kaarten.
quote:
justifire schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

Voor wie ze nog niet gespeeld heeft, Valiant Hearts en Child of Light zijn aanradertjes :Y
Helemaal mee eens! Jammer dat Ubisoft (uit mijn hoofd) niet nog meer van dit soort kleine pareltjes heeft uitgebracht afgelopen jaren. Deze dateren volgens mij al van 2014?

360Gamertag.....PSN ID

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 22:06
quote:
harrytasker schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:38:
[...]

Volgens mij kan je op je Xbox Egypte niet als regio selecteren, dus dat gaat nooit werken volgens mij. Alleen prepaid kaarten.
Je kan idd geen Egypte kiezen op de xbox zag ik (hm dan zou met mobile hotspot via een laptop ook niet werken), dan werkt redeemen van een gift card meestal ook niet. Daarnaast lijk ik ook geen digitale giftcards te kunnen vinden.... heeft iemand hier uberhaupt wel eens in egypte besteld?
En Cuphead uitgespeeld op Normal! Nu op naar Expert mode. Much faster, more enemies and more health for the bosses. What not to love!

Echt een aanrader voor een ieder die denkt dat hij/zij skills heeft })

Enige waar ik van baal en ik kijk toch een beetje met jaloezie naar (de oude) fifa's, :+ is dat er geen automatische gameclip wordt gemaakt van het level dat je hebt gehaald met een A-rating. Want ik vergeet door de vreugde iedere keer een gameclip te recorden... B)

Ik ga dat voor expert wel proberen :P Is het zo dat je met de X one X nog meer kunt gaan recorden? Tot een uur?

Hopelijk doet Cuphead het gewoon goed qua verkopen, want dit soort pareltjes moeten gewoon massaal worden ondersteund door gamers in plaats van het 24e!!! deel van de normale FIFA reeks. Daar heb ik de WK en EK edities niet eens meegeteld... 7(8)7

360Gamertag.....PSN ID

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-07 11:43
quote:
Dragons Dogma is zo goed :)
Gisteren ook meteen voor de Xbox gekocht. Vermoed dat ik al meer uren in Dogma heb gestoken dan Skyrim (pc)

FUMES et CARNES

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16:30
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:04:
En Cuphead uitgespeeld op Normal! Nu op naar Expert mode. Much faster, more enemies and more health for the bosses. What not to love!

Enige waar ik van baal en ik kijk toch een beetje met jaloezie naar (de oude) fifa's, :+ is dat er geen automatische gameclip wordt gemaakt van het level dat je hebt gehaald met een A-rating. Want ik vergeet door de vreugde iedere keer een gameclip te recorden... B)

Ik ga dat voor expert wel proberen :P Is het zo dat je met de X one X nog meer kunt gaan recorden? Tot een uur?

Hopelijk doet Cuphead het gewoon goed qua verkopen, want dit soort pareltjes moeten gewoon massaal worden ondersteund door gamers in plaats van het 24e!!! deel van de normale FIFA reeks. Daar heb ik de WK en EK edities niet eens meegeteld... 7(8)7
Echt een prachtige game, inderdaad. Ik hem net een tikkeltje té moeilijk. Nuja, beter zo dan omgekeerd.

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:07

JSchut

.....

Werkt dat kopen via bijvoorbeeld rusland met giftcards ook voor ingame currency wat niet ingame gekocht wordt?

Ik snap dat als ik wat in een game koop dat ik dan gewoon de normale prijs betaal. Echter kun je soms ook currency gewoon in de store kopen. Ik kijk nu naar:
https://www.microsoft.com...blood-bundle/bzl0234xfmq5

Deze kost in rusland een 10tje. Maar vraag me af of dit ook werkt. Weet niet of dit het zelfde werkt als gewone DLC.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• quorumz
quote:
JSchut schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:01:
Werkt dat kopen via bijvoorbeeld rusland met giftcards ook voor ingame currency wat niet ingame gekocht wordt?

Ik snap dat als ik wat in een game koop dat ik dan gewoon de normale prijs betaal. Echter kun je soms ook currency gewoon in de store kopen. Ik kijk nu naar:
https://www.microsoft.com...blood-bundle/bzl0234xfmq5

Deze kost in rusland een 10tje. Maar vraag me af of dit ook werkt. Weet niet of dit het zelfde werkt als gewone DLC.
ja werkt ook
Trouwens, mijn probleem met de app xbox accessories is nog steeds niet opgelost. Een hard reset van de xbox heeft niet geholpen. Een factory reset van de xbox heeft ook niet geholpen. Daarnaast wilde ik de app op windows 10 downloaden van de store maar die wilde niet starten met downloaden en installen en na wat domme tweakers trucjes van mezelf om dit te proberen te fixen wil mijn pc niet meer goed opstarten :P. Beetje vreemd allemaal...

Dus iemand nog tips hoe ik mijn elite controller kan customizen :). In het ergste geval wacht ik wel tot de Xbox one X... Maar juist met Cuphead kan ik de triggers achter op de controller wel goed gebruiken :)

360Gamertag.....PSN ID

• Tokotor
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:39
quote:
ChaosChameleon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:37:
Ik ben van plan een Xbox One S te gaan kopen in de komende tijd, maar de huidige bundels zijn t allemaal net niet. Ik zou eigenlijk een bundel willen van FH3 en FM7, maar die is er (nog) niet.

Denken jullie dat zo'n bundel wel komt, of dat er nog andere bundels uitkomen ipv. met FIFA?

Of zou ik wachten tot na de release date van de Xbox One X, in de hoop op een prijsverlaging?
Ik durf niet te zeggen of er een bundel komt met FM7. Misschien dat iemand anders het antwoord weet?

• quorumz
quote:
Tokotor schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Ik durf niet te zeggen of er een bundel komt met FM7. Misschien dat iemand anders het antwoord weet?
misschien weten ze het hier:

http://www.8-ball-magic.com/index.php#anchor

• Kapitein187
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-06 02:46
Forza Horizon 3 Digital version is nu wel heel goedkoop: https://nl.pepper.com/aan...r2481-download-code-51316

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17-07 10:39
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:04:

Hij is erg nice, alleen is het soms echt oneerlijk. MAW ik heb geen skills :)
Het platformer gedeelte hadden ze wat mij betreft eruit kunnen laten.

wes- wijzigde deze reactie 04-10-2017 17:16 (3%)

• R4m0n_46
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-07 05:13
Iemand hier toevallig IDARB nog staan? Ik moet nog één chievo waarbij je online moet, alleen zijn die servers zo dood als wat :')

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
@R4m0n_46

Ik, maar nog nooit gespeeld:p dus ik weet niet of je daar wat aan hebt;)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18-07 13:00

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
On that subject, is de one ook backwards compatible met x360 pads/sticks? Ik kan me half herinneren dat dit in het spel moet worden gecode? (was jij degene die dit bij skullgirls ontdekt had ofzo?)

(ik wel uiteraard straks wel sf4 met enig comfort op mijn One kunnen spelen :P )

Op de ps4 in sf5 is het iig niet ideaal, je kan daar een legacy controlleren inchecken, maar die is dan maar 30 mins geldig ofzo. Gisteren een best of 3, in de beslissende ronde 3 een disconnect :'( ;w

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• R4m0n_46
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-07 05:13
quote:
LuisjeNL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:25:
@R4m0n_46

Ik, maar nog nooit gespeeld:p dus ik weet niet of je daar wat aan hebt;)
Dat maakt niet uit haha, zou top zijn als je me wilt helpen met de chievo!
Gaat erom dat je een tegenstander 25x moet stunnen in een online battle, dus we kunnen hem dan ook zo voor jou halen :)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:04

WiLLoW_TieN

Damn al ruim 15 jaar op GoT

Zo de eerste avond gespeeld op mijn XBOX ONE S op mijn 4K tv* ( Had reeds TitanFall gescoord voor € 10,-- op MP ).
Is toch wel een stuk mooier dan mijn "oude" XBOX360 ! Bij de aankoop zat een 14 dagen XBOX live code.
Echter heb ik net ( voor het eerst ) een 1 jaar abbo gekocht ( CDkeys.. ) als ik nu die 14 dagen code in zou voeren gaat dan gewoon de huidige geldigheidsdatum 14 dagen naar 'rechts' ?
Verder zat er een Forza3 ( & Hotwheels ) DLC code bij. Is zoiets een beetje verkoopbaar ?
Is niet mijn soort spel namelijk. De FiFa'18 die erbij zat ben ik al kwijt aan een kennis voor € 40,--.
Hierdoor komt mijn aankoop op ( maar ) € 184,23 !

* = helaas geen 10bit panel

• ironpino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:19
quote:
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:25:
Zo de eerste avond gespeeld op mijn XBOX ONE S op mijn 4K tv* ( Had reeds TitanFall gescoord voor € 10,-- op MP ).
Is toch wel een stuk mooier dan mijn "oude" XBOX360 ! Bij de aankoop zat een 14 dagen XBOX live code.
Echter heb ik net ( voor het eerst ) een 1 jaar abbo gekocht ( CDkeys.. ) als ik nu die 14 dagen code in zou voeren gaat dan gewoon de huidige geldigheidsdatum 14 dagen naar 'rechts' ?
Verder zat er een Forza3 ( & Hotwheels ) DLC code bij. Is zoiets een beetje verkoopbaar ?
Is niet mijn soort spel namelijk. De FiFa'18 die erbij zat ben ik al kwijt aan een kennis voor € 40,--.
Hierdoor komt mijn aankoop op ( maar ) € 184,23 !

* = helaas geen 10bit panel
Eerst de 14dg code activeren bij je account en daarna pas die voor een jaar gebruiken andersom zal hij de 14dg waarschijnlijk niet pakken.

Forza 3 en dlc is verkoopbaar mits je de code niet al gebruikt heb op je account

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:04

WiLLoW_TieN

Damn al ruim 15 jaar op GoT

quote:
ironpino schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:36:
[...]

Eerst de 14dg code activeren bij je account en daarna pas die voor een jaar gebruiken andersom zal hij de 14dg niet pakken.

Forza 3 en dlc is verkoopbaar mits je de code niet al gebruikt heb op je account
Die jaar code is reeds afgelopen weekend geactiveerd toen nog op de 360.
En werkt nu gewoon vlekkeloos ( uiteraard ) op de S.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Nadat ik die twee weken gratis had geregistreerd kreeg ik kort daarna een aanbieding voor verlengen van een jaar die vergelijkbaar was met de online codes die je her en der ziet. Is dus vaak wel raadzaam die eerste te gebruiken, al heb je daar niks aan natuurlijk.

Mag ik even mijn complimenten geven aan de kwaliteit van de controllers? Gisteren schopte ik er een per ongeluk van de bank af, welke makkelijk een meter of 5 verder op de grond viel. Het klepje van de batterij was nog niet eens af gesprongen, dus mijn vrees voor een kapotte controller was ongegrond :) Stevig spul!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• quorumz
quote:
Wom schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:49:
Nadat ik die twee weken gratis had geregistreerd kreeg ik kort daarna een aanbieding voor verlengen van een jaar die vergelijkbaar was met de online codes die je her en der ziet. Is dus vaak wel raadzaam die eerste te gebruiken, al heb je daar niks aan natuurlijk.

Mag ik even mijn complimenten geven aan de kwaliteit van de controllers? Gisteren schopte ik er een per ongeluk van de bank af, welke makkelijk een meter of 5 verder op de grond viel. Het klepje van de batterij was nog niet eens af gesprongen, dus mijn vrees voor een kapotte controller was ongegrond :) Stevig spul!
Hij trekt het ook wanneer je hem de hele kamer door gooit :)

• TheNostra
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 25-01 13:17
quote:
R4m0n_46 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:55:
Iemand hier toevallig IDARB nog staan? Ik moet nog één chievo waarbij je online moet, alleen zijn die servers zo dood als wat :')
Heb hem ook maar nog nooit gespeeld. Geen idee hoe ik eraan kom.

Zie het al games with gold februari 2015

TheNostra wijzigde deze reactie 05-10-2017 14:59 (6%)

quote:
Sagat schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

On that subject, is de one ook backwards compatible met x360 pads/sticks? Ik kan me half herinneren dat dit in het spel moet worden gecode? (was jij degene die dit bij skullgirls ontdekt had ofzo?)

(ik wel uiteraard straks wel sf4 met enig comfort op mijn One kunnen spelen :P )

Op de ps4 in sf5 is het iig niet ideaal, je kan daar een legacy controlleren inchecken, maar die is dan maar 30 mins geldig ofzo. Gisteren een best of 3, in de beslissende ronde 3 een disconnect :'( ;w
Neen.
Wat ik in Skullgirls had ontdekt was juist het tegenovergestelde, dat de Xbox One fightstick opeens werkte met BC titels (was voorheen niet zo)
Wordt dus een Xbox One fightstick halen of een converter.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
justifire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:36:
[...]

Neen.
Wat ik in Skullgirls had ontdekt was juist het tegenovergestelde, dat de Xbox One fightstick opeens werkte met BC titels (was voorheen niet zo)
Wordt dus een Xbox One fightstick halen of een converter.
ack....nou ja ik moet zeggen dat mijn madcatz controller ook niet het toppunt van speelbaarheid is, maar wel al vele malen fijner dan de default pad. Misschien maar is een keert googlen op wat er is.

Aan de andere kant, die keer dat ik nog sf4 wil spelen zou dat ook op mijn x360 kunnen.
(daarover gesproken, jij, ik en een ander persoon zouden nog een keertje online spelen? Then again beetje lastig gezien ik geen gold heb momenteel..... :X )

quote:
Ah dus je kunt dat straks wel of niet downloaden. Erg fijn, ook met 4K scherm denk ik dat ik 1080p zal prefereren als dat de FPS op kan krikken. Voorlopig komt dat er echter toch niet, maar wil wel een X gaan halen.

Overigens denk ik dat ik hem niet bij launch haal. Daarvoor denk ik dat de games die uitkomen er nog niet optimaal voor zullen werken en er zal ook nog wel een opstart probleempje hier en een bugje daar zijn.

• Dragunov
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09-07 22:31
Voorlopig zal het ook nog op een 1080p TV zijn dat de Xbox One X zal worden aangesloten, heb wel een Home Theater met 4k pass-through gekocht.

Had toch nood aan een nieuwe, dus kon evengoed een Home Theater kopen die future proof is
Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik zo vaak ACA NEO GEO stuff bij MajorNelson zijn site zie staan? Het is ook allemaal prut, dus als ik die letters zie staan dan ignore ik het meteen. Maar waarom komt er zoveel van die flut uit met die stuff erop?

quote:
Martinspire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:04:
[...]

Ah dus je kunt dat straks wel of niet downloaden. Erg fijn, ook met 4K scherm denk ik dat ik 1080p zal prefereren als dat de FPS op kan krikken. Voorlopig komt dat er echter toch niet, maar wil wel een X gaan halen.

Overigens denk ik dat ik hem niet bij launch haal. Daarvoor denk ik dat de games die uitkomen er nog niet optimaal voor zullen werken en er zal ook nog wel een opstart probleempje hier en een bugje daar zijn.
Heb het ingeschakeld, ben benieuwd hoe groot de bestanden zijn...
Zie dat ik ook een backup kan maken van mijn instellingen naar de externe schijf, weet niet of dat handig is voor de overstap naar One X ?

Het vlees is zwak, waar ik voorheen 4K onzin vond en tevreden was met 1080p, heeft de Xbox One X er toch voor gezorgd dat ik gezwicht ben.
Van het weekend de Sony 65A1 aangeschaft, zie nu daadwerkelijk wat een waanzinnig verschil het is met de 55W905 die ik hiervoor had :9~
Kan niet wachten tot de X er onder staat :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

quote:
justifire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Zie dat ik ook een backup kan maken van mijn instellingen naar de externe schijf, weet niet of dat handig is voor de overstap naar One X ?

Het vlees is zwak, waar ik voorheen 4K onzin vond en tevreden was met 1080p, heeft de Xbox One X er toch voor gezorgd dat ik gezwicht ben.
Van het weekend de Sony 65A1 aangeschaft, zie nu daadwerkelijk wat een waanzinnig verschil het is met de 55W905 die ik hiervoor had :9~
Ik wil best een 4K TV, maar overall vind ik 1080p prima. Kijk zelfs meeste series op 720p (niet eens WebDL) en maakt me meestal niet veel uit. En ik zit gewoon voor mn bureau met een pc monitor.

Overigens zie ik nu bij SWBF2 dat ze daar in het menu ook een lage resolutie gebruiken, dat vind ik dan weer jammer. Maar ik heb overall toch liever 60fps dan hogere resolutie (al mag die ook dynamisch zijn).

Qua bestanden verplaatsen kun je dat wel doen, al is het geen garantie dat het werkt. Ik kon bij mij geen enkele game opstarten en moest uiteindelijk alles opnieuw downloaden.

Crosspost vanuit het PS4 topic over het verkrijgen van een Star Wars Battlefront 2 Beta Key zonder een pre-order te plaatsen:
quote:
How to get a Battlefront II early access beta code instantly:

Go here: https://help.ea.com/en/co...=star-wars-battlefront-ii , this is the EA support ticket request screen.

Click PS4 Xbox One, or whatever platform you want it on.

Click "Codes and promotions"

Click "Invalid code"

It'll ask you to type the error message in the screen. You can type whatever you want, but you might as well make it something like, "My code did not work and I preordered the game."

A pop-up will ask you to log into your EA account. After you do that, it'll ask you to write a message to go with your support ticket. Make sure your email address is correct and write out the same message as before, i.e. "My code did not work and I preordered the game"

Submit it

Wait approximately 10 seconds or refresh and wait again. It should show a spinner at some point

Check your email, you will receive two emails in succession, one for opening a support ticket and then one with the code.
Het werkt en dat heb ik uit eigen ervaring. Al deed ik het zelf vanmiddag, dus ik weet niet of het nog steeds werkt.

Martinspire wijzigde deze reactie 05-10-2017 20:43 (37%)

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-07 10:59

Yonix

Gamertag: Yonix360

Weet iemand nog welke knop je ingedrukt moet houden om meerdere emoticons te tonen? Het Xbox One-toetsenbord toont er slechts enkele, maar er zijn er dus meer. Ben alleen even vergeten hoe je die ook alweer tevoorschijn haalt.

Intel i9-9900K | Asus ROG Maximus XI Hero | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850/860 EVO (120GB+500GB+1TB) | Seagate Barracuda (1TB) | ViewSonic XG2703-GS | Oculus Rift S | be quiet! Dark Base 700 | Xbox One X | PS4 Pro

• Samplex
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:01
De truuk voor Star Wars Battlefront 2 Beta Key werkt nog steeds :)
Ben blij als ik m'n XBX heb, kolere wat wordt mijn xbox traag. Xbox knop indrukken - 10/15sec later eindelijk menu. Xbox clip ~30sec doet heel m'n xbox niets meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
SinergyX schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:43:
Ben blij als ik m'n XBX heb, kolere wat wordt mijn xbox traag. Xbox knop indrukken - 10/15sec later eindelijk menu. Xbox clip ~30sec doet heel m'n xbox niets meer.
Klinkt niet jofel. Is dat met preview of niet?

Anders zou ik hem gewoon eens resetten en stuff opnieuw laten downloaden. Als je een dagje weg bent bijvoorbeeld.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Schijnt op elke XBX te staan op het mobo:

https://www.windowscentra...ef-riding-scorpion-inside

Ik ben wel benieuwd hoe makkelijk je een XBX kunt openen en bv je disk kunt vervangen door een groter model. Je zou de disk er toch wel uit kunnen halen, de image dumpen en terugzetten op een andere, grote disk?

Teardown in Engels ipv Spaans.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 06-10-2017 07:52 (60%)

• Mavel 128
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09-07 19:01

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

quote:
R4m0n_46 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:55:
Heb heb ook, maar nooit gespeeld. Stuur maar een pb als je me nodig hebt :-)

Sony KDL-55W805B - XBOX - XBOX360 - XBOX ONE - XBOX ONE X

• TheNostra
quote:
justifire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Wat is de rede voor je keuze. Sony vs Lg oled.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
Martinspire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:58:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik zo vaak ACA NEO GEO stuff bij MajorNelson zijn site zie staan? Het is ook allemaal prut, dus als ik die letters zie staan dan ignore ik het meteen. Maar waarom komt er zoveel van die flut uit met die stuff erop?
Respect the classics :D

Maar seriously, volgens mij zijn er toch heel veel mensen die af en toe een retro gamepie op die manier spelen. Vooral als je van fighting games of sidescrollers houdt zijn het ook erg goede games, en vaak ook moeilijk, wat ook iets is wat sommige gamers zoeken.
En voor een full price game van 60 euro heb je 10 retro games...dat zal ook meespelen i guess.

Op de switch en ps4 komen de neo geo games ook en masse terug. Ik vind ze geweldig overigens, maar zelfs voor mij: enoug is enough.

Ik heb kof98 en garou op mijn x360 voor online play en achievements, maar daar mee heb ik genoeg. Voor de switch is natuurlijk nog een argument te houden dat je deze klassiekers dan ook mobiel kan spelen, maar op 'vaste' consoles is er in mijn geval ook concurentie van de pc waar je ze gratis kan spelen, vaak zelfs middels een website waar je een game kiest en gelijk kan spelen. En zelfs voor vs online zijn er oplossingen.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:28
quote:
Ben benieuwd wanneer de release datum bekend word

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
justifire schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:51:
[...]

Moet bekennen dat ik na 4 jaar zonder SF ook wel behoorlijk rusty ben geworden :X
Zie dat ik door fighters als MK, Injustice en Killer Instinct zelfs verleerd ben om de diagonale inputs te gebruiken en dan gebeurt er in SF dus helemaal niets.
Hier de Madcatz KI fightstick, aangezien die laatst failliet zijn gegaan zullen deze sticks nu wel voor een habbekrats te vinden zijn.
Zal je toevoegen, even Chun-Li haar beenspieren opwarmen !
@exactor it
@Ramon27
Hadden jullie al gespeeld? Ik heb net een 2 week gold trial aangeboden gekregen dus als jullie nog zin hebben binnenkort iets afspreken?

• TheNostra
quote:
justifire schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

Betere beeldprocessor (vooral tijdens sport overduidelijk), imo mooier design en erg tevreden geweest met mijn vorige Bravia.
LG heeft overigens ook goede punten : o.a. hogere nits, minder inputlag (21.9 vs 30.4ms van de Sony op 4K)
Sport kijk ik op een andere tv. Ga zelf voor de Lg 65c7v vanwege de input lag.

Gaat alleen gebruikt worden icm xbox one x.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Wat een timing, dan voer mijn code maandag wel in ;) ik heb vandaag een drukke dag maar ik zal vanaaf is kijken of jullie online zijn dan.

Vandaag Cuphead op 1000gs gekregen! Nu nog 2 achievements van 0gs halen en dan heb ik hem op 100%. Moet daarvoor nog een run&gun level halen zonder een kogel af te schieten en een van de eindbazen halen zonder damage. Wat een toffe game!

Daarna door met Oxenfree, gone home en dan wachten denk ik op Wolfenstein, misschien de nieuwe South park en de nieuwe Cod.

En in december dan Okami!

360Gamertag.....PSN ID

quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:14:
Vandaag Cuphead op 1000gs gekregen! Nu nog 2 achievements van 0gs halen en dan heb ik hem op 100%. Moet daarvoor nog een run&gun level halen zonder een kogel af te schieten en een van de eindbazen halen zonder damage. Wat een toffe game!

Daarna door met Oxenfree, gone home en dan wachten denk ik op Wolfenstein, misschien de nieuwe South park en de nieuwe Cod.

En in december dan Okami!
Kan alleen maar zeggen: fucking respect _/-\o_
Ik zet sowieso cuphead in nominatie voor GOTY voor de style, maar kolere wat is die game pittig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-07 04:56

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Hmmz misschien toch maar upgraden naar een XBX, heb nu een originele one (Halo 5 editie) maar toevallig is de 360 van een maat van mij na 9 jaar dienst (eerste premium) gestorven aan een RROD....hij was misschien wel te porren om mijn console over te nemen, maar goed wat gaan we er voor vragen?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
@SpoekGTi

Ligt eraan hoe goede maat hij is :+

Maar je kan natuurlijk gewoon een marktplaats prijs vragen (130? Ofzo)

En dan als extra elkaars xboxen met gamesharing instellen, heeft hij meteen een boel spellen en kun je gold delen.

Dat is zo een beetje mijn plan met een goede maat:)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

quote:
SpoekGTi schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:03:
Hmmz misschien toch maar upgraden naar een XBX, heb nu een originele one (Halo 5 editie) maar toevallig is de 360 van een maat van mij na 9 jaar dienst (eerste premium) gestorven aan een RROD....hij was misschien wel te porren om mijn console over te nemen, maar goed wat gaan we er voor vragen?
Kratje bier ? Drink met maten ;)

Zie dat Super Lucky Tail plots €30,- kost vanuit Rusland :?
Krijgen we nu ook al dynamische prijzen in de store ?!

• Schimanski
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-07 10:08
quote:
justifire schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Ik zag het ook, had het al tegen anderen gezegd dat hij 7 euro was. Zelf te lang gewacht :)

• srdevil
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:16
quote:
justifire schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Mogelijk hetzelfde als met Forza 7, die was ook flink gestegen. Had Super Lucky Tail pas ook gekocht voor €7 na je tip. Forza 7 wilde ik nog even mee wachten, maar na de recente prijsstijging is hij in rusland ook voor een 'standaard' prijs te koop. Wacht nog wel ff af.

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-07 18:33
Shadow of War binnen gekregen. Gekocht bij Yourgamezone. Wou eigenlijk wachten met het spel vanwege de X. Maar reviews melden dat het spel belachelijk groot is. Dus ik ga morgen toch maar eens beginnen.

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
mobygo76 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:55:
Shadow of War binnen gekregen. Gekocht bij Yourgamezone. Wou eigenlijk wachten met het spel vanwege de X. Maar reviews melden dat het spel belachelijk groot is. Dus ik ga morgen toch maar eens beginnen.
34GB volgens mij. Zonder 4K assets op het moment?

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-07 18:33
Volgens mij wel, 1,6 GB update er na.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21:48
Speel nu weer iedere dag op mijn xbox one, en dat na 3 jaar 😮

Heb de originele grote xbox one, wat wordt die warm zeg, is dat normaal?

En de batterijen gaan wel erg snel op nu.

Spelen jullie na al die jaren ook nog op batterijen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

quote:
Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:13:

Niet dezelfde.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:

Mijn launch Xbox One is altijd warm ook wanneer die uit staat. Piept ook constant in standby modus. Tijd voor de nieuwe Xbox.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

quote:

Gebruik nog steeds dezelfde play&charge kit / batterypack als op de Duitse Day One launch, dingen zijn echt super !

• Mr Magic
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18-07 09:08
quote:
Raar... Ik heb ook de preview, maar ik zie de middelste optie niet (Network tranfser). Waar kan dat aan liggen?

Als m'n X binnenkomt zou 't wel handig zijn als ik m'n interne HD via het netwerk kan overzetten :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09-07 22:31
quote:
justifire schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:52:
[...]

Gebruik nog steeds dezelfde play&charge kit / batterypack als op de Duitse Day One launch, dingen zijn echt super !
Hier ook.

Heb er drie in gebruik en gaan nog altijd goed
quote:
Mr Magic schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:19:
[...]

Raar... Ik heb ook de preview, maar ik zie de middelste optie niet (Network tranfser). Waar kan dat aan liggen?

Als m'n X binnenkomt zou 't wel handig zijn als ik m'n interne HD via het netwerk kan overzetten :)
Zit in beta, jij ook ?

----------------------------------------------------

Shadow Warrior 2 weer opgepakt, damn :9~
Speelt echt heerlijk, doet me denken aan Duke Nukem icm Serious Sam van vroeger, over the top met een dikke laag humor / foute grappen.
Graphics zijn ook dik in orde en zojuist het vetste gevecht ooit gehad, geloof dat er 50+ vijanden om me heen zwermden, wat een heerlijke chaos _/-\o_
Vrees dat het niet gaat gebeuren maar een Xbox One X upgrade zou van harte welkom zijn, wat een knaller !!

• quorumz
quote:
justifire schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 03:29:
[...]

Zit in beta, jij ook ?

----------------------------------------------------

Shadow Warrior 2 weer opgepakt, damn :9~
Speelt echt heerlijk, doet me denken aan Duke Nukem icm Serious Sam van vroeger, over the top met een dikke laag humor / foute grappen.
Graphics zijn ook dik in orde en zojuist het vetste gevecht ooit gehad, geloof dat er 50+ vijanden om me heen zwermden, wat een heerlijke chaos _/-\o_
Vrees dat het niet gaat gebeuren maar een Xbox One X upgrade zou van harte welkom zijn, wat een knaller !!
ik ga hem zeker weer eens op de xbox one x testen :) (aangezien je nu soms last hebt van framedrops)

3 dagen vrij genomen om shitload aan games te testen op de xox :)

PS wie heeft star wars battlefront 2 beta getest? ik kom niet door het 1e scherm heen met license agreement.. kan niet scrollen, a werkt niet, kansloos..
quote:
quorumz schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:19:
[...]

ik ga hem zeker weer eens op de xbox one x testen :) (aangezien je nu soms last hebt van framedrops)

PS wie heeft star wars battlefront 2 beta getest? ik kom niet door het 1e scherm heen met license agreement.. kan niet scrollen, a werkt niet, kansloos..
Heb hem gestest, had al een account dus kon zo inloggen en beginnen met spelen.
Overigens absoluut niet mijn spel.

• draakhoofd
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

draakhoofd

XBL: CounterSaturn69

quote:

Ik heb een Xbox One (original) uit november 2015. Hij kan inderdaad erg warm worden als ik niet een kastje van de tv-meubel openzet. Dan begint hij ook wel wat te loeien met zijn ventilator, maar piepgeluiden oid merk ik niet en warm zijn in standby ook niet.

Ik gebruik trouwens Eneloop-batterijen en die laadt ik van tijd tot tijd op. Gaat prima, ik heb nog nooit een accupack gehad.

Ik heb trouwens altijd de verwachting gehad dat ik met deze Xbox One veel games in coop ging spelen, wat me een leuke modus lijkt. Headsetje erbij gehaald, maar welgeteld 0x gedaan tot nu toe (behalve 1x GoW met een onbekende, maar dat was niet echt gezellig). Helaas ook mede doordat die paar mensen die ik ken die ook een Xbox hebben geen headset hebben of gewoon geen tijd/zin hebben.

draakhoofd wijzigde deze reactie 08-10-2017 12:30 (20%)

quote:
[...]

Had ik ook. Restart de game (naar menu, view-knop op tile, quit selecteren en weer opstarten)

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22:39
quote:
draakhoofd schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:27:
[...]

Ik heb een Xbox One (original) uit november 2015. Hij kan inderdaad erg warm worden als ik niet een kastje van de tv-meubel openzet. Dan begint hij ook wel wat te loeien met zijn ventilator, maar piepgeluiden oid merk ik niet en warm zijn in standby ook niet.

Ik gebruik trouwens Eneloop-batterijen en die laadt ik van tijd tot tijd op. Gaat prima, ik heb nog nooit een accupack gehad.
De Xbox One (of elk ander apparaat met actieve koeling), hoort ook niet in een afgesloten kast te staan..

• draakhoofd
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

draakhoofd

XBL: CounterSaturn69

quote:
Segafreak83 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

De Xbox One (of elk ander apparaat met actieve koeling), hoort ook niet in een afgesloten kast te staan..
Da's waar, achterkant is wel grotendeels open overigens, maar volledig open, nee dan moet ik even het deurtje open doen.

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20-05 21:51
quote:
[...]
Ik had dit probleem gek genoeg met de elite controller. Met een normale controller kon ik opeens wel op A drukken om se voorwaarden te accepteren 8)7

• quorumz
quote:
Martinspire schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:27:
[...]

Had ik ook. Restart de game (naar menu, view-knop op tile, quit selecteren en weer opstarten)
al meerdere keren geprobeerd, al 2 dagen lang
heb ook een account, heb al die battlefields ook
en delete

quorumz wijzigde deze reactie 08-10-2017 16:27 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18-07 13:43
quote:
[...]

Bij mij ging alles probleemloos. Behalve dat ik 90% van de tijd heavy trooper heb gespeeld en toch blijft die op lvl 4 hangen. Specialist heb ik voor een daily challenge eenmaal gespeeld en die zit op level 11. Het is vooral servertest geweest en gratis promotie.

Edit: mochten er nog mensen twijfelen over de X, heb net de demo ook nog effe snel op mijn Pro gespeeld en dat is een verschil van dag en nacht. Niet alleen de 4K maar ook het HDR zorgt voor een veel beter beeld. Lijkt meteen een heel ander spel :)

Lekker Ventje wijzigde deze reactie 08-10-2017 21:08 (15%)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:06:
Ze hadden wel gelijk dat Cuphead moeilijk is zeg. :)
Zo’n gamer als jou speelt dat toch spel toch even zo uit!

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:43:
[...]

Zo’n gamer als jou speelt dat toch spel toch even zo uit!
Haha. Ik loop enorm te falen. Wel echt cool om te spelen!

Dutch: That is a fine place for it, the best...

quote:
exactor it schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:55:
[...]

Haha. Ik loop enorm te falen. Wel echt cool om te spelen!
Trial and error my friend! En een scherp oog voor het herkennen van de patronen :)

Zocht gisteren google al een beetje af voor eventuele aankondigingen van DLC :+ Echt een pareltje! Alleen op Trueachievements staat Gianni in mijn lijst nog steeds ver bovenaan qua TA... Had eigenlijk verwacht dat Cuphead die zou overnemen.

Las gisteren ook nog een 'opiniestuk' van een of andere gamejournalist die zat te klagen dat de moeilijkheidsgraad 'infuriating' was ipv 'funny'. Ze haalde aan dat ze graag van moeilijke games houd, zoals Dark Souls, Mega Man, Contra, Super Meat Boy, The binding of Isaac, etc. Maar dat Cuphead toch echt valt binnen het 'trail and error' principe, waar je patronen moet herkennen door herhaling, en dat was niets voor haar. Volgens mij heeft ze dan dus ook geen enkele game die ze daarvoor noemde gespeeld. Want deze volgen (voor de normale gamer) in mijn optiek allemaal het principe van Trial and Error. Misschien heeft ze even op google gezocht op de term: most difficult games en deze even gekopieerd. :z

Verder las ik mensen die klaagden dat er geen "skip boss" button aanwezig was, zodat je uiteindelijk ook naar het 2e, 3e en final boss kon... Nou als je die wilt zien zonder dat je de 1e wereld kunt halen... dan ga toch lekker youtuben...

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 09-10-2017 08:00 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

Pagina: 1 ... 123 124 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True