Klopt niet helemaal, de Spotify in de Windows Store is niets anders dan de normale Spotify Win32 app maar dan in een WIndows Store jasje. Zou dus alsnog helemaal opnieuw geprogrammeerd moeten worden zodat hij ook op de Xbox werkt. Aan de andere kant heeft Spotify al een oude Windows Phone 8 app, volgens mij is het omtoveren van zo'n app naar een UWP-app die op zowel Xbox als PC draait een stuk minder werk dan een compleet nieuwe app maken.Jan_V schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:58:
[...]
Zou natuurlijk kunnen.
Sinds enkele weken staat Spotify ook in de Windows Store, dus dan zou het triviaal moeten zijn om deze ook op de XONE aan te bieden.
Maar een gemiddeld vpn abonnement kost rond de 10 dollar per maand, dan is het voordeel om zo af en toe iets te kopen in een buitenlandse store niet rendabel lijkt mij of mis ik iets?MRE-Inc schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 21:42:
[...]
Ik heb een PrivateInternetAccess account https://nld.privateinternetaccess.com/pages/client-support/
Ik moest wel zelf mijn ovpn bestanden bewerken om het werkend te krijgen.
Xbox Live Knalle Arie
Sony heeft een exclusieve deal met Spotify. Echter de vraag is hoe lang deze loopt en wat de voorwaarden zijn. Als het net zoals bv Rise of the Tomb Raider is, dus een timed exclusive, dan zou het goed kunnen dat Spotify naar de Xbox komt.Jan_V schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:58:
[...]
Zou natuurlijk kunnen.
Sinds enkele weken staat Spotify ook in de Windows Store, dus dan zou het triviaal moeten zijn om deze ook op de XONE aan te bieden.
Verder zou ik het overigens prima vinden dat Spotify naar de Xbox komt. Ik heb 3 jaar Groove van Microsoft zelf gehad, beviel prima, maar het had geen family plan. Mijn zoon en vriendin willen nu ook muziek luisteren op hun apparaten, dus afgelopen juni overgestapt van Groove naar Spotify. Ik ga echt niet 3x 9.99 euro per maand betalen voor 3 Groove abo's terwijl ik voor de helft van dat geld 6 personen blij kan maken met een Spotify abo.
Dat valt wel mee:Marvie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:24:
[...]
Maar een gemiddeld vpn abonnement kost rond de 10 dollar per maand, dan is het voordeel om zo af en toe iets te kopen in een buitenlandse store niet rendabel lijkt mij of mis ik iets?
https://www.privateinternetaccess.com/pages/vpnsp
Dan zit je al veel goedkoper dan jouw 10 dollar per maand. Uiteraard dien je dan wel een x aantal games met korting te kopen om het VPN aanschaf bedrag van 38 euro per jaar terug te verdienen.
Overigens kun je ook een maand abo nemen. Dat heb ik destijds bij de release van Battlefield 1 gedaan. Die heb ik toen in India voor 4240 Indiase Roepies gekocht. Dat ging om de Battlefield 1 Early Enlister Deluxe Edition die in Nederland 89 euro kostte. Dus een VPN abo van 6 euro tegen over het omreken tarief van 4240 Indiase Roepies (= iets van 55 euro) maakte dat het verschil alsnog 28 euro in mijn voordeel was. Dat vind ik een aanzienlijk bedrag.
Maar je hebt gelijk als je echt incidenteel een game koopt waarvan de prijs in de buitenlandse store niet heel veel verschilt van de NL store. Dan doe je dus veel moeite voor hooguit een paar euro winst. Dan klopt het idd wat Exactor IT altijd roept, dat luiheid soms wint van je portemonnee.....
XBL: MRE Inc
Hebben jullie ook zoveel updates ontvangen de laatste week? 
Ik ben nu de derde update aan het installeren in één week tijd. Ben wel Xbox Insider.
Ik ben nu de derde update aan het installeren in één week tijd. Ben wel Xbox Insider.
Ik heb geen idee wat er precies nodig is want ik koop zelf nooit wat via VPN, maar bv windscribe heeft ook een gratis abonnement volgens mij waar je dan maar een x GB per maand kan gebruiken. Is dat niet al genoeg? Je hoeft de game niet via VPN te downloaden, alleen kopen, toch?MRE-Inc schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
[...]
Dat valt wel mee:
https://www.privateinternetaccess.com/pages/vpnsp
Dan zit je al veel goedkoper dan jouw 10 dollar per maand. Uiteraard dien je dan wel een x aantal games met korting te kopen om het VPN aanschaf bedrag van 38 euro per jaar terug te verdienen.
Overigens kun je ook een maand abo nemen. Dat heb ik destijds bij de release van Battlefield 1 gedaan. Die heb ik toen in India voor 4240 Indiase Roepies gekocht. Dat ging om de Battlefield 1 Early Enlister Deluxe Edition die in Nederland 89 euro kostte. Dus een VPN abo van 6 euro tegen over het omreken tarief van 4240 Indiase Roepies (= iets van 55 euro) maakte dat het verschil alsnog 28 euro in mijn voordeel was. Dat vind ik een aanzienlijk bedrag.
Maar je hebt gelijk als je echt incidenteel een game koopt waarvan de prijs in de buitenlandse store niet heel veel verschilt van de NL store. Dan doe je dus veel moeite voor hooguit een paar euro winst. Dan klopt het idd wat Exactor IT altijd roept, dat luiheid soms wint van je portemonnee.....
Gamertag: FinrazielNL
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

die heeft geen rusland en turkije. had flypvpn wel maar die is spontaan van de aardbodem verdwenen. vyprpn bestaat ook niet meer echt met gratis en vypvrpn die je met een usenet provider krijgt is troep (alsof die een langzame server hebben toegewezen gekregen)Finraziel schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:05:
[...]
Ik heb geen idee wat er precies nodig is want ik koop zelf nooit wat via VPN, maar bv windscribe heeft ook een gratis abonnement volgens mij waar je dan maar een x GB per maand kan gebruiken. Is dat niet al genoeg? Je hoeft de game niet via VPN te downloaden, alleen kopen, toch?
je hebt goose vpn https://goosevpn.com/nl/ (nederlands bedrijf) en pure vpn https://www.purevpn.com/order waarvan de laatste een aanbieding heeft van maar 3 dollar per maand maar moet je 2 jaar afnemen. denk dat ik die ga testen als ik eens een nieuwe laptop kan bestellen
Zelf heb ik een keer TunnelBear gebruikt, volgens mij toen wat in Australie en Turkije gekocht (Sniper 3 in Turkije). Die werkte bij mij toen iig.quorumz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:06:
[...]
die heeft geen rusland en turkije. had flypvpn wel maar die is spontaan van de aardbodem verdwenen. vyprpn bestaat ook niet meer echt met gratis en vypvrpn die je met een usenet provider krijgt is troep (alsof die een langzame server hebben toegewezen gekregen)
je hebt goose vpn https://goosevpn.com/nl/ (nederlands bedrijf) en pure vpn https://www.purevpn.com/order waarvan de laatste een aanbieding heeft van maar 3 dollar per maand maar moet je 2 jaar afnemen. denk dat ik die ga testen als ik eens een nieuwe laptop kan bestellen
- quorumz
- Niet online

nee turkije zit er niet bijsrdevil schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:13:
[...]
Zelf heb ik een keer TunnelBear gebruikt, volgens mij toen wat in Australie en Turkije gekocht (Sniper 3 in Turkije). Die werkte bij mij toen iig.
Brazilie kan je met gift card opvangen: https://www.offgamers.com...es/xbox-live-gift-card-br en Rusland kan je ook opvangen met gift card: https://www.seagm.com/nl/xbox-live-gift-cards-russia alleen turkije niet
Dit geldt voor gebruik vanuit Turkije, maar daarom vermoedelijk werkt het ook niet meer naar turkijke toe:quorumz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:17:
[...]
nee turkije zit er niet bijrusland ook niet https://www.tunnelbear.com/features
Brazilie kan je met gift card opvangen: https://www.offgamers.com...es/xbox-live-gift-card-br en Rusland kan je ook opvangen met gift card: https://www.seagm.com/nl/xbox-live-gift-cards-russia alleen turkije niet
https://www.comparitech.c...rk-and-which-are-blocked/
Which VPNs are blocked in Turkey?
While we can’t test every single VPN out there, here are the VPNs listed by local news sources as being targed by Turkish authorities:
•VPN Master
•Hotspot Shield
•Psiphon
•Zenmate
•TunnelBear
•Zero VPN
•IPVanish
SpankmasterC schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:12:
[...]
Klopt niet helemaal, de Spotify in de Windows Store is niets anders dan de normale Spotify Win32 app maar dan in een WIndows Store jasje. Zou dus alsnog helemaal opnieuw geprogrammeerd moeten worden zodat hij ook op de Xbox werkt. Aan de andere kant heeft Spotify al een oude Windows Phone 8 app, volgens mij is het omtoveren van zo'n app naar een UWP-app die op zowel Xbox als PC draait een stuk minder werk dan een compleet nieuwe app maken.
MRE-Inc schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
[...]
Sony heeft een exclusieve deal met Spotify. Echter de vraag is hoe lang deze loopt en wat de voorwaarden zijn. Als het net zoals bv Rise of the Tomb Raider is, dus een timed exclusive, dan zou het goed kunnen dat Spotify naar de Xbox komt.
Verder zou ik het overigens prima vinden dat Spotify naar de Xbox komt. Ik heb 3 jaar Groove van Microsoft zelf gehad, beviel prima, maar het had geen family plan. Mijn zoon en vriendin willen nu ook muziek luisteren op hun apparaten, dus afgelopen juni overgestapt van Groove naar Spotify. Ik ga echt niet 3x 9.99 euro per maand betalen voor 3 Groove abo's terwijl ik voor de helft van dat geld 6 personen blij kan maken met een Spotify abo.

https://www.reddit.com/r/...hat_spotify_is_coming_to/
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Precies de reden waarom ik gestopt ben met Insider Preview. Veel updates, veel bugs, games die niet meer werken. Dat zijn die paar vroegtijdige features mij niet waard.Yonix schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:02:
Hebben jullie ook zoveel updates ontvangen de laatste week?
Veel updates mee eens, maar veel bugs en games die niet meer werken kan ik niet echt zeggen en zit toch al vanaf het begin in het preview programma, alpha ring welteverstaan. Als je gewoon een tijdje geen surveys invuld ga je waarschijnlijk automatisch terug naar de beta ring en dan ontvang je automatisch minder updates..rwarmink schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:08:
[...]
Precies de reden waarom ik gestopt ben met Insider Preview. Veel updates, veel bugs, games die niet meer werken. Dat zijn die paar vroegtijdige features mij niet waard.
Ik heb xbox in powersave staat, updates komen in de nacht of soms even wanneer ik thuis kom, half uurtje wachten en weer gaan. Maar *afkloppen* laatste tijd amper grote fouten gehad.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier idem. En als er dan een keer een issue is, dan lost een reboot het altijd wel op.SinergyX schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:48:
Ik heb xbox in powersave staat, updates komen in de nacht of soms even wanneer ik thuis kom, half uurtje wachten en weer gaan. Maar *afkloppen* laatste tijd amper grote fouten gehad.
Enige waar ik mee zit, is dat background downloads nogal een impact hebben op het gamen, wat vooral resulteert in stotterend geluid, of geluidseffecten die niet goed werken. In het ergste geval gaat ook de gameplay ietwat stotteren. Denk dat de CPU dan te zwaar belast wordt of zo. Vreemd genoeg is de impact op online play wel aanwezig, maar buiten iets meer lag zeker niet zo storend als het geluid.
Mag ik even klagen over Arkham Knight en de ellendige Riddler Trophies en Challenges? Heb werkelijk alles uitgespeeld, zelfs de DLC. Maar een aantal van die challenges en trophies zijn -niet-te-doen-
En toch wil ze allemaal halen. Argh..

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Probleem met de gratis vpn abo's is vaak dat je geen openvpn config bestanden kunt gebruiken. En die heb ik namelijk wel nodig voor om het werkend te krijgen op mijn Edge Router Lite. Met die gratis abo's kun je alleen de rich Windows 10 client gebruiken.Finraziel schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:05:
[...]
Ik heb geen idee wat er precies nodig is want ik koop zelf nooit wat via VPN, maar bv windscribe heeft ook een gratis abonnement volgens mij waar je dan maar een x GB per maand kan gebruiken. Is dat niet al genoeg? Je hoeft de game niet via VPN te downloaden, alleen kopen, toch?
Verder klopt je statement. Je hoeft alleen via VPN te kopen, downloaden hoeft niet via vpn.
Verwijderd
Zijn een stuk makkelijker dan City vond ik. Heb wel af en toe een guide gebruikt. Sommige zijn nogal raar van opzet. Op trueachievements heb je prima guides er voor.Wom schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:34:
Mag ik even klagen over Arkham Knight en de ellendige Riddler Trophies en Challenges? Heb werkelijk alles uitgespeeld, zelfs de DLC. Maar een aantal van die challenges en trophies zijn -niet-te-doen-
Wacht maar tot je de combo van 1000 probeert te halen om tegen Killer Croc te mogen vechten.Heb hem 2 keer te voorschijn getoverd. Twee keer lette ik niet goed op en kon ik opnieuw beginnen. Laatste achievement die ik moet geloof ik..
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:01
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Riddler vond ik juist geweldig om te doen, zitten idd pittige tussen !Wom schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:34:
Doorzetten en vaak even out of the box denken dan kom je er wel, succes !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar wat is het doel of de gameplay nou eigenlijk?Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:25:
Oh sir!... the insult simulator is vrij hilarisch voor 3 euro.
Mr Shifty is ook wel een aanrader. Leuke indie-titel die enorm lekker speelt. En waarschijnlijk ook wel uitdagend kan zijn voor de achievementhoeren
Verwijderd
Elkaar beledigen. Is een simpele turn based game. Je kiest steeds een stukje zin en probeert een lange rits aan beledigingen met combo's erin te maken.Martinspire schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:25:
[...]
Maar wat is het doel of de gameplay nou eigenlijk?
Mr Shifty is ook wel een aanrader. Leuke indie-titel die enorm lekker speelt. En waarschijnlijk ook wel uitdagend kan zijn voor de achievementhoeren
Hier trouwens nog wat van Mr Shifty:
http://xboxclips.com/Mart...80-460c-9131-720de86add21
http://xboxclips.com/Mart...af-46eb-bed1-1bd8a22b0ee9
Wordt al erg pittig en ben pas op de helft. Simpele controls ook. Lopen, teleporten en slaan. 1 klap/schot/vlam en je bent dood waarna je het level opnieuw moet doen. Verhaal is jaren 80 actiefilm met satirisch sausje eroverheen. Het is niet echt 2D maar 2,5D (top view maar wel met schaduwen en 3D poppekes).
Vind het geen titel om in 1 keer helemaal uit te spelen. Maar elke dag een uurtje is prima te doen.
http://xboxclips.com/Mart...80-460c-9131-720de86add21
http://xboxclips.com/Mart...af-46eb-bed1-1bd8a22b0ee9
Wordt al erg pittig en ben pas op de helft. Simpele controls ook. Lopen, teleporten en slaan. 1 klap/schot/vlam en je bent dood waarna je het level opnieuw moet doen. Verhaal is jaren 80 actiefilm met satirisch sausje eroverheen. Het is niet echt 2D maar 2,5D (top view maar wel met schaduwen en 3D poppekes).
Vind het geen titel om in 1 keer helemaal uit te spelen. Maar elke dag een uurtje is prima te doen.
Spotify app staat al in de store, maar nog niet te downloaden 
www.microsoft.com/store/apps/9nfq49h668tb
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zo komt het er in ieder geval uit te zienMRE-Inc schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:38:
https://www.windowscentra...fy-looks-running-xbox-one
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hetzelfde als op PS4 dus.justifire schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:41:
[...]
Zo komt het er in ieder geval uit te zien:
https://www.windowscentra...fy-looks-running-xbox-one
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Was van mening dat het op de PS4 wel op 1080p liep
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 07-08-2017 14:23 ]
Native 4k/60fps zonder checkerboarding?justifire schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
Was van mening dat het op de PS4 wel op 1080p liep
[video]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Gaan we de framerate van Spotify bespreken? Belangrijk! Je moet echt geen input lag hebben bij het kiezen van je playlist. Zeker in background mode wil je geen last hebben van framedrops ook.
De app staat alleen nog niet klaar voor download.....
Verwijderd
Ze zijn denk ik aan het testen of v-sync goed werkt.Bullet NL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:02:
De app staat alleen nog niet klaar voor download.....
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Aangezien er niet is gekozen voor de nieuwste Ryzen cpu in de Xbox One X vrees ik dat het cpu afhankelijke Spotify toch een aardige wissel gaat trekken op de allround performance.Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:51:
Gaan we de framerate van Spotify bespreken? Belangrijk! Je moet echt geen input lag hebben bij het kiezen van je playlist. Zeker in background mode wil je geen last hebben van framedrops ook.
Zal mij niet verbazen dat als je even een lekker muziekje op de achtergrond wil draaien het totale systeem op zijn knieen gaat.
Eigenlijk bizar dat ze deze burn-in-benchmark ook voor de huidige generatie Xbox One uitbrengen, RROD anyone ?

kunnen we de sarcastische posts nu weer achter ons laten? Dank u
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nog een paar uurtjes, lekker old-school

Ik ben nu al verliefd, sinds ik de Xbox heb erger ik me al stuk aan die onlogische homescreen.
Niet helemaal happy mee, er is maar 1 eigenschap die ik wil zien.. snelheid. Wat blijft het OS gewoon zo traag, store laden, details, schiet echt niet op.
Enige voordeel, ik ben een Alpha ring, dus laat maar komen
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2017 22:51 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Store laden heeft volgens mij niks te maken met het OS, gewoon je verbinding. De overlay is bij mij altijd erg snel, in elk geval voor mij. Als ik het maken van een video of foto vergelijk met bv de voorgangers van de UI is dat een wereld van verschil nu. Verder de store, gebruik ik nooit, want ik heb hem op US staan en daar kan je toch niks kopen, dus doe dat op mijn pc/telefoon.SinergyX schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:49:
Niet helemaal happy mee, er is maar 1 eigenschap die ik wil zien.. snelheid. Wat blijft het OS gewoon zo traag, store laden, details, schiet echt niet op.
Verbinding van Store zou bullshit zijn lijkt me. Of ze moeten om 1 of andere vage reden op Moderate NAT niet goed laden, maar dan zou ik het alsnog heel slecht vinden. Bij mij is ie in ieder geval ook erg traag. Dus als dit een factor 1000 sneller is, dan wordt het al acceptabel.harrytasker schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:11:
[...]
Store laden heeft volgens mij niks te maken met het OS, gewoon je verbinding. De overlay is bij mij altijd erg snel, in elk geval voor mij. Als ik het maken van een video of foto vergelijk met bv de voorgangers van de UI is dat een wereld van verschil nu. Verder de store, gebruik ik nooit, want ik heb hem op US staan en daar kan je toch niks kopen, dus doe dat op mijn pc/telefoon.
Ben benieuwd naar de ervaringen. Ga het zelf niet installeren omdat ik gewoon geen zin heb in 30 updates in 1 week met een aantal geforceerd tijdens het gamen omdat die standby weigert om stuff te installen. En ja dat had ik ook nog nadat een aantal zeiden dat het was opgelost.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nieuwe dashboard ziet er strak uit, vraag me enkel af of ze niet te vaak wisselen van layout.
Begin net een beetje te wennen aan het "nieuwe" dashboard en nu komt er alweer een nieuw design *zucht*
Begin net een beetje te wennen aan het "nieuwe" dashboard en nu komt er alweer een nieuw design *zucht*
Zat ik dus ook aan te denken.justifire schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 00:27:
Nieuwe dashboard ziet er strak uit, vraag me enkel af of ze niet te vaak wisselen van layout.
Nu heb ik fases dat ik de xbox aanzet, dan helemaal niet en dan zo hele avonden. Ben er wel redelijk snel aangewend als ik het eenmaal gebruik. Snap wel dat voor (veel?) mensen het niet echt gebruiksvriendelijk is.
Als ik het goed heb komt morgen de nieuwe CoD dlc uit, zullen wel weer wat uurtjes in de zombie map gaan zitten

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
- quorumz
- Niet online

https://majornelson.com/2...2/?linkId=100000000727731
https://www.trueachieveme...e-roundup-august-8th-2017
[ Voor 28% gewijzigd door quorumz op 08-08-2017 06:53 ]
Volgens mij ligt de traagheid van de store echt gewoon aan de servers van Microsoft, hun websites zijn ook altijd traag, wat voor verbinding je ook hebt. Xbox live werkt uitstekend, maar hun website systeem zouden ze echt eens goed onder de loep moeten nemen.harrytasker schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 23:11:
[...]
Store laden heeft volgens mij niks te maken met het OS, gewoon je verbinding. De overlay is bij mij altijd erg snel, in elk geval voor mij. Als ik het maken van een video of foto vergelijk met bv de voorgangers van de UI is dat een wereld van verschil nu. Verder de store, gebruik ik nooit, want ik heb hem op US staan en daar kan je toch niks kopen, dus doe dat op mijn pc/telefoon.
Gamertag: FinrazielNL
De store is bij mij ook super traag. Vooral als je een paar keer de details van een game heb bekeken en weer terugkeert naar het game overzicht. Dan reageert het scherm soms enkele seconden helemaal nergens op.
- quorumz
- Niet online

Denk dat je de Store eerder moet zien als een service die nog gestart moet worden binnen je OS. Sinds de latere snelheids verbeteringen van het dashboard lijkt het erop dat ze services als mijn games en apps maar ook de store niet gelijk mee laten starten maar pas wanneer je er op klikt. Hierdoor erger ik me er juist aan dat wanneer je er op klikt zo lang wacht. Mag hopen dat het op de XboX one X geen issue meer isFinraziel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:10:
[...]
Volgens mij ligt de traagheid van de store echt gewoon aan de servers van Microsoft, hun websites zijn ook altijd traag, wat voor verbinding je ook hebt. Xbox live werkt uitstekend, maar hun website systeem zouden ze echt eens goed onder de loep moeten nemen.
Op jouw advies gekocht. Gister even gespeeld en gestreamed. Verdomd verslavend en hilarisch.Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:25:
Oh sir!... the insult simulator is vrij hilarisch voor 3 euro.
Moet nog leren praten tijdens de streams dus je hoort me voornamelijk als een klein meisje giechelen

Ben bezig ze met op youtube te knallen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Is die remaster van Gears of War eigenlijk de moeite? Heb het eerste deel volledig grijs gespeeld (ook online), maar zie hem her en der voor een paar euro voorbij komen.
Dat ligt helemaal aan jezelf denk ik.Wom schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:06:
Is die remaster van Gears of War eigenlijk de moeite? Heb het eerste deel volledig grijs gespeeld (ook online), maar zie hem her en der voor een paar euro voorbij komen.
Ik kan spellen eigenlijk niet opnieuw spelen. Vooral omdat ik meer het type ben want speelt om het verhaal. Als ik het verhaal eenmaal ken is de lol er vaak wel af voor mij.
En ik speel eigenlijk niet online.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ben meestal ook niet zo van het opnieuw dingen doen. Maar het eerste deel is inmiddels al zo lang geleden dat ik nog maar vluchtig weet wat er precies gebeurd. Misschien voor die 9 euro dat hij nu in de winkel ligt gewoon meenemen maar.
Wat zijn de voordelen van Spotify boven Groove Music voor iemand die alleen "Microsoft producten" (computer, mobiel, xbox, Microsoft account e.d.) en die nog nergens een muziekverzameling heeft opgebouwd?MRE-Inc schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:38:
Ik zie het verschil niet zo eigenlijk.
Verwijderd
Cool! Als je een keer wil multiplayeren wil ik je Esther de huid volschelden!L1nt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:37:
[...]
Op jouw advies gekocht. Gister even gespeeld en gestreamed. Verdomd verslavend en hilarisch.
Moet nog leren praten tijdens de streams dus je hoort me voornamelijk als een klein meisje giechelen![]()
Ben bezig ze met op youtube te knallen
Your wife is interested in photography, and everyone knows it's true!
Ik zal je zo even toevoegen. Vanavond wou ik nog wel weer even gaan spelen. Vind je het goed dat ik het via Mixer ook stream? En later op YouTube zet?Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:54:
[...]
Cool! Als je een keer wil multiplayeren wil ik je Esther de huid volschelden!
Your wife is interested in photography, and everyone knows it's true!
Verwijderd
Tuurlijk.L1nt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:07:
[...]
Ik zal je zo even toevoegen. Vanavond wou ik nog wel weer even gaan spelen. Vind je het goed dat ik het via Mixer ook stream? En later op YouTube zet?
Of het vanavond lukt weet ik niet. Wil 4 potjes fifa winnen. Morgenavond iig zeker wel!
Moet ik even kijken of dat lukt. Woensdag is wel sportschool avond voor mijVerwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:10:
[...]
Tuurlijk.
Of het vanavond lukt weet ik niet. Wil 4 potjes fifa winnen. Morgenavond iig zeker wel!
Het valt mij op (en dat is eigenlijk de reden dat ik Spotify prefereer boven Groove) dat sommige albums niet te streamen zijn, of in ieder geval een selectie van tracks niet.Fireshade schreef op Tuesday 8 August 2017 @ 10:53:
[...]
Wat zijn de voordelen van Spotify boven Groove Music voor iemand die alleen "Microsoft producten" (computer, mobiel, xbox, Microsoft account e.d.) en die nog nergens een muziekverzameling heeft opgebouwd?

Niet zo heel veel, Spotify wordt iets breder ondersteund...... Zijn meer andere fabrikanten die Sportify ondersteuning hebben in gebouwd in hun product.Fireshade schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:53:
[...]
Wat zijn de voordelen van Spotify boven Groove Music voor iemand die alleen "Microsoft producten" (computer, mobiel, xbox, Microsoft account e.d.) en die nog nergens een muziekverzameling heeft opgebouwd?
Spotify is niet per definitie beter dan Groove, het wordt wel beter ondersteund door partijen anders dan Microsoft.
Een klein voorbeeld, mijn autoradio heeft Spotify onderstening.... Wanneer ik nu aan het werk ben, en ik mijn laptop dicht doe, gaat Spotify vanzelf verder op mijn GSM, om vervolgens wanneer ik in de auto stap met mijn playlist verder gaat op mijn autoradio, wanneer ik thuis ben pakt mij receiver hem weer over. Het zou dus fijn zijn dat wanneer ik de Xbox aan zet, ik tijdens het gamen gewoon verder kan met mijn playlist....
tis geen noodzaak, maar wel gemak ;-) Alles in perspectief.....
Op zich hebben een aantal partijen (zoals bv. Sonos) wel Groove ondersteuning, maar de ondersteuning voor Spotify is inderdaad veel breder. Maar eh...jij hebt Spotify op je autoradio..?Bullet NL schreef op Tuesday 8 August 2017 @ 11:18:
[...]
Niet zo heel veel, Spotify wordt iets breder ondersteund...... Zijn meer andere fabrikanten die Sportify ondersteuning hebben in gebouwd in hun product.
Spotify is niet per definitie beter dan Groove, het wordt wel beter ondersteund door partijen anders dan Microsoft.
Een klein voorbeeld, mijn autoradio heeft Spotify onderstening.... Wanneer ik nu aan het werk ben, en ik mijn laptop dicht doe, gaat Spotify vanzelf verder op mijn GSM, om vervolgens wanneer ik in de auto stap met mijn playlist verder gaat op mijn autoradio, wanneer ik thuis ben pakt mij receiver hem weer over. Het zou dus fijn zijn dat wanneer ik de Xbox aan zet, ik tijdens het gamen gewoon verder kan met mijn playlist....
https://autowolf.nl/nl/173-android-autoradio-sJackSparrow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:19:
[...]
Op zich hebben een aantal partijen (zoals bv. Sonos) wel Groove ondersteuning, maar de ondersteuning voor Spotify is inderdaad veel breder. Maar eh...jij hebt Spotify op je autoradio..?
Je bent Tweaker of je bent het niet
Via de composiet aansluiting zou je zelfs een Xbox aan kunnen sluiten....... Lijkt me alleen iets wat niet handig is om te doen tijdens het rijden.
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 08-08-2017 11:24 ]
Bijzonder....ik zou dan inderdaad mijn xbox willen aansluiten, dan heb je gelijk Groove in de autoBullet NL schreef op Tuesday 8 August 2017 @ 11:23:
[...]
https://autowolf.nl/nl/173-android-autoradio-s
Je bent Tweaker of je bent het niet![]()
![]()
![]()
Via de composiet aansluiting zou je zelfs een Xbox aan kunnen sluiten....... Lijkt me alleen iets wat niet handig is om te doen tijdens het rijden.
Ik heb de CD Wisselaar al onder de stoel zitten, heb niet echt een plek voor een Xbox in de auto..... Heb al wel zo'n 230v omvormer die 350 watt aan kan.... Power is dus geen probleem ;-)JackSparrow schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:26:
[...]
Bijzonder....ik zou dan inderdaad mijn xbox willen aansluiten, dan heb je gelijk Groove in de auto
Over een paar jaar staan we versteld van de mogelijkheden die we hebben.... Gsm's gaan onze laptop's vervangen.... Echte gameconsoles hebben we niet meer, je steekt je mobile device gewoon in een slot in wat da je gamestation is....
Het continu door lopen van Spotify is daar een mooi voorbeeld van.... Het is niet voor niets dat providers steeds minder investeren in de vaste netwerken naar de mensen thuis...
5G mobiele technieken maken het straks ook mogelijk dat mensen met voldoende snelheid en lage latency in de buitengebieden goed met een Xbox kunnen gamen.
Iets waar MS al druk mee bezig is.... Het beschikbaar maken van Xbox games op de Windows PC voor crossplay is zo'n ding. Wanneer je over de schutting kijkt zie je dat er vooral heel erg gewerkt wordt aan een gesloten systeem. Ik voorspel.... voor dat ik 70 jaar ben hangt alles aan elkaar via een mobiele verbinding, crossplatform met apparaten die niet meer zo traditioneel zijn als nu....
Maar Helmer, dat weet jij zelf toch ook allemaal wel?
OK, het verschil is meer de ondersteuning door third parties, maar verder lijkt het wel goed te gaan qua gemak:Bullet NL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:18:
Een klein voorbeeld, mijn autoradio heeft Spotify onderstening.... Wanneer ik nu aan het werk ben, en ik mijn laptop dicht doe, gaat Spotify vanzelf verder op mijn GSM, om vervolgens wanneer ik in de auto stap met mijn playlist verder gaat op mijn autoradio, wanneer ik thuis ben pakt mij receiver hem weer over.
Wanneer ik nu aan het werk ben, en ik mijn Windows laptop dicht doe, gaat Groove Music vanzelf verder op mijn Windows Phone, om vervolgens wanneer ik in de auto stap met mijn playlist verder gaat op mijn autoradio via Bluetooth, wanneer ik thuis ben pakt mijn *krak* hem weer over. Het is fijn dat wanneer ik de Xbox aan zet, ik tijdens het gamen gewoon verder kan met mijn playlist....
Alleen bij *krak* breekt de continuiteit, tenzij ik dus altijd de XBox gebruik (als entertainment center).
Tuurlijk weet ik dat allemaal ook wel JeroenBullet NL schreef op Tuesday 8 August 2017 @ 11:37:
[...]
Ik heb de CD Wisselaar al onder de stoel zitten, heb niet echt een plek voor een Xbox in de auto..... Heb al wel zo'n 230v omvormer die 350 watt aan kan.... Power is dus geen probleem ;-)
Over een paar jaar staan we versteld van de mogelijkheden die we hebben.... Gsm's gaan onze laptop's vervangen.... Echte gameconsoles hebben we niet meer, je steekt je mobile device gewoon in een slot in wat da je gamestation is....
Het continu door lopen van Spotify is daar een mooi voorbeeld van.... Het is niet voor niets dat providers steeds minder investeren in de vaste netwerken naar de mensen thuis...
5G mobiele technieken maken het straks ook mogelijk dat mensen met voldoende snelheid en lage latency in de buitengebieden goed met een Xbox kunnen gamen.
Iets waar MS al druk mee bezig is.... Het beschikbaar maken van Xbox games op de Windows PC voor crossplay is zo'n ding. Wanneer je over de schutting kijkt zie je dat er vooral heel erg gewerkt wordt aan een gesloten systeem. Ik voorspel.... voor dat ik 70 jaar ben hangt alles aan elkaar via een mobiele verbinding, crossplatform met apparaten die niet meer zo traditioneel zijn als nu....
Maar Helmer, dat weet jij zelf toch ook allemaal wel?
Wrom..? Sonos heeft gewoon ondersteuning voor Groove, dus je moet dan natuurlijk wel investere in de hardware die ook openstaat voor allerhande media-aanbieders.Fireshade schreef op Tuesday 8 August 2017 @ 11:39:
[...]
OK, het verschil is meer de ondersteuning door third parties, maar verder lijkt het wel goed te gaan qua gemak:
Wanneer ik nu aan het werk ben, en ik mijn Windows laptop dicht doe, gaat Groove Music vanzelf verder op mijn Windows Phone, om vervolgens wanneer ik in de auto stap met mijn playlist verder gaat op mijn autoradio via Bluetooth, wanneer ik thuis ben pakt mijn *krak* hem weer over. Het is fijn dat wanneer ik de Xbox aan zet, ik tijdens het gamen gewoon verder kan met mijn playlist....
Alleen bij *krak* breekt de continuiteit, tenzij ik dus altijd de XBox gebruik (als entertainment center).
[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 08-08-2017 11:42 ]
Ik schrijf ook nergens dat Groove inferieur is aan Spotify..... Zie het als iOS vs Android, beide twee OS-en die prima naast elkaar kunnen bestaan, beide hun hebbelijkheden en onhebbelijkheden hebben.Fireshade schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:39:
[...]
OK, het verschil is meer de ondersteuning door third parties, maar verder lijkt het wel goed te gaan qua gemak:
Ik heb zelf nog een Groove abbo tot 2020, Maar heb ook Spotify.... Die laatste vind ik net fijner, maar dat is persoonlijk.
Spotify heeft een family abo welke 15 euro kost per maand voor 6 personen. Groove heeft geen family abo dus als je 3 gezinsleden hebt die er gebruik van willen maken, dan kost je dat 30 euro per maand. Te gek voor woorden omdat alle ander grote streaming diensten wel family abo's aanbieden.Fireshade schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:53:
[...]
Ik gebruik ook alleen Microsoft producten, maar mijn vriendin en zoon gebruiken ook nog een iPad en iPhone. Groove is daar op wel beschikbaar, maar dan kost het me dus 3x 9,99 euro voor Groove terwijl Spotify mijn 1x 15 euro kost en mijn zoon en vriendin dan wel elke een afzonderlijk Spotify account kunnen maken en gebruiken.
Nee, zo bedoelde ik het niet. Was meer een analytische blik op het "continuiteitsspoor"Bullet NL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Ik schrijf ook nergens dat Groove inferieur is aan Spotify..... Zie het als iOS vs Android, beide twee OS-en die prima naast elkaar kunnen bestaan, beide hun hebbelijkheden en onhebbelijkheden hebben.
Ik heb zelf nog een Groove abbo tot 2020, Maar heb ook Spotify.... Die laatste vind ik net fijner, maar dat is persoonlijk.
Persoonlijke voorkeuren spelen een veel grotere rol in gebruik.
Nice, ook gebruik gemaakt van het foutje in de store voor die Groove abonnementen?Bullet NL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Ik schrijf ook nergens dat Groove inferieur is aan Spotify..... Zie het als iOS vs Android, beide twee OS-en die prima naast elkaar kunnen bestaan, beide hun hebbelijkheden en onhebbelijkheden hebben.
Dat snap ik ook nog niet waarom ze daar nog geen family variant van hebben gemaakt, het zou gewoon een koppeling kunnen worden vanuit je MS account (waar je accounts van kids etc kan instellen) en dat gewoon doorzetten.MRE-Inc schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:47:
[...]
Spotify heeft een family abo welke 15 euro kost per maand voor 6 personen. Groove heeft geen family abo dus als je 3 gezinsleden hebt die er gebruik van willen maken, dan kost je dat 30 euro per maand. Te gek voor woorden omdat alle ander grote streaming diensten wel family abo's aanbieden.
Ik gebruik ook alleen Microsoft producten, maar mijn vriendin en zoon gebruiken ook nog een iPad en iPhone. Groove is daar op wel beschikbaar, maar dan kost het me dus 3x 9,99 euro voor Groove terwijl Spotify mijn 1x 15 euro kost en mijn zoon en vriendin dan wel elke een afzonderlijk Spotify account kunnen maken en gebruiken.
Ik ben er tevreden mee, met name de OneDrive ondersteuning kan ik gewoon vrij nummers wegzetten op m'n PC en staan later netjes op m'n telefoon en auto. Soms mis je wel eens een nummer, maar ben toch niet zo van de 'hedendaagse' muziek, zolang ik m'n lange-rit-meebler-nummers heb, vind ik het helemaal goed.
Welk foutje? vertel!!jpg97 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:50:
[...]
Nice, ook gebruik gemaakt van het foutje in de store voor die Groove abonnementen?
http://tiny.cc/0xrymy dit foutje
[ Voor 19% gewijzigd door underworld202 op 08-08-2017 13:47 ]
ja die xDunderworld202 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:46:
[...]
http://tiny.cc/0xrymy dit foutjehier anders wel haha
Treurig dat mensen daar gebruik van maken. Die zelfde mensen schreeuwen vaak moord en brand als ze zelf genaaid worden, maar als er zich een mogelijkheid voordoet.....
Je neemt toch ook geen gevonden telefoon mee naar huis.
Ik maak er ook geen misbruik van. Microsoft gaat dat toch terug draaien, net zo als ze dat destijds met een of andere game gedaan hadden die je door een fout kon kopen. Tevens kan Microsoft je account blokkeren door zulke acties.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zeker de moeite !Wom schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:06:
Meer uren in de remaster zitten dan in dat wanstaltige deel 4

Voor een leuke prijs zeker niet laten liggen !
Wanstallig is wel erg overtrokken! Campaign was erg leuk, multiplayer ook niks mis mee, ahoewel me dat weinig trekt. Het probleem is dat er weinig vernieuwing is geweest, eerder consolidatie. Iedereen zijn eigen mening.justifire schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:46:
[...]
Meer uren in de remaster zitten dan in dat wanstaltige deel 4
Ik ga even wat hulp vragen in dit topic...
Recent heb ik van mijn Microsoft account het wachtwoord gewijzigd. Nieuwe strategie, waarbij het wachtwoord ook een stuk langer is.
Prima, werkt heerlijk op Windows 10, OneDrive, Xbox One, etc.
Dus laatst heb ik mijn Xbox 360 aangeslingerd en moest daar ook mijn nieuwe wachtwoord ingeven; wat blijkt?! Het is op de Xbox 360 NIET mogelijk om een wachtwoord te hebben van meer dan 16 karakters!
Belachelijk, want nu ben je dus verplicht je te "beperken" tot een wachtwoord met 16 karakters, of Microsoft moet dit fixen. Er loopt al tijden een suggestie, maar dit is nog niet voorzien van genoeg stemmen; Gezien veiligheid voor iedereen belangrijk is (en ik er nu dus vanuit ga dat iedereen in dit topic met een onveilig wachtwoord werkt van maximaal 16 karakters
), willen jullie je stem laten gelden bij de pagina op onderstaande link?
https://xbox.uservoice.co...swords-over-16-characters
Recent heb ik van mijn Microsoft account het wachtwoord gewijzigd. Nieuwe strategie, waarbij het wachtwoord ook een stuk langer is.
Prima, werkt heerlijk op Windows 10, OneDrive, Xbox One, etc.
Dus laatst heb ik mijn Xbox 360 aangeslingerd en moest daar ook mijn nieuwe wachtwoord ingeven; wat blijkt?! Het is op de Xbox 360 NIET mogelijk om een wachtwoord te hebben van meer dan 16 karakters!
Belachelijk, want nu ben je dus verplicht je te "beperken" tot een wachtwoord met 16 karakters, of Microsoft moet dit fixen. Er loopt al tijden een suggestie, maar dit is nog niet voorzien van genoeg stemmen; Gezien veiligheid voor iedereen belangrijk is (en ik er nu dus vanuit ga dat iedereen in dit topic met een onveilig wachtwoord werkt van maximaal 16 karakters
https://xbox.uservoice.co...swords-over-16-characters
Pffff... net gewend geraakt aan het UI, gaan ze wéér de boel veranderen. Ze blijven bezig met die Xbox. En het is nou niet echt een verbetering. Nog steeds retetraag. Zelfs met een Xbox One S is door de menu's bladeren een crime. Ben echt benieuwd wanneer men zich eens gaat richten op gebruiksvriendelijkheid en snelheid, ipv allerlei nutteloze UI changes te maken.
Verder krijg ik dagelijks steeds meer spam berichten binnen. Ik betaal voor een service om op Live te kunnen, niet om vervolgens dagelijks spam en friend requests te krijgen van bots. Erg slecht dat Microsoft hier niets mee doet. In de chat zeggen ze ''dat men er mee bezig is''. Ben toch wel erg benieuwd wat hier dan aan gedaan wordt, ik heb al sinds de Launch last van spambots die berichten sturen.
Verder krijg ik dagelijks steeds meer spam berichten binnen. Ik betaal voor een service om op Live te kunnen, niet om vervolgens dagelijks spam en friend requests te krijgen van bots. Erg slecht dat Microsoft hier niets mee doet. In de chat zeggen ze ''dat men er mee bezig is''. Ben toch wel erg benieuwd wat hier dan aan gedaan wordt, ik heb al sinds de Launch last van spambots die berichten sturen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Toch vreemd. Ik heb inmiddels bijna 10 jaar en xbox + account maar heb echt geen enkel spam bericht gehad. Ooit zover ik me herinner.
Wel dat 2 wildvreemden me laatst hebben toegevoegd maar ook geen bericht ontvangen.
wat doen jullie wat ik niet doe?
Wel dat 2 wildvreemden me laatst hebben toegevoegd maar ook geen bericht ontvangen.
Misschien komt het omdat m'n username hier openbaar staat. Wat me eerder tegenstaat is de lakse houding van MS. Geen normaal antwoord wanneer je concreet vraagt wanneer zoiets eindelijk even gefixt wordt (moet niet zo moeilijk lijkt me, betere security check tijdens registratie).
Wordt simpelweg niks aan gedaan. Accounts reporten heeft ook geen nut, want er wordt pas na een week evt actie ondernomen. Tegen die tijd heb je alweer 4 accounts die je lastig vallen. Nu moet je verplicht je account op invite only zetten, waardoor echte gamers niet meer even makkelijk een potje kunnen joinen.
Wordt simpelweg niks aan gedaan. Accounts reporten heeft ook geen nut, want er wordt pas na een week evt actie ondernomen. Tegen die tijd heb je alweer 4 accounts die je lastig vallen. Nu moet je verplicht je account op invite only zetten, waardoor echte gamers niet meer even makkelijk een potje kunnen joinen.
Roy I understand that you don't want to be bothered by daily spam bots, don't worry our systems engineers are now fix this issue.
16:15
Ik
It's been going on since the launch of the service. So can an rough ETA be given on this fix?
16:16
Jomerick T
Roy we don't have any updates yet, will make sure that will give a console updates when this issue is fixed.
16:18
Jomerick T
By the way here's the reference number ( XXXX) of our chat today. Roy I want to make sure that we have covered everything within this chat. Is there anything else I can assist you with?
16:19
Jomerick T
I hope I didn’t lose you yet. Are we still connected?
16:21
Ik
yes
16:22
Ik
connection still here. im reading your text
Jomerick T
I am glad that we are still connected.
Ik
ok. hopefully it gets fixed soon becase random bots talking to you in the middle of an online game is annoying.
Jomerick T
I understand how you feel about this, Roy. Our system engineers are currently fixing this issue. I want to make sure that we have covered everything within this chat. Is there anything else I can assist you with?
16:24
Ik
Yeah
Ik
I like to know why nothing happens when I report a spam bot.
Ik
For example, User: ''AfootBeast35916''. Is obviously a spambot. I reported this account 2 days ago. Nothing happened.
Ik
I hope I didn't lose you?
16:26
Jomerick T
Roy usually our Enforcement Team will begin a thorough review of the enforcement action. This includes reviewing available data and re-examining evidence that contributed to the enforcement, taking into account any new details that you have provided.
16:26
Jomerick T
Yes, I am here Roy.
16:27
Ik
OK. Well it looks like a simple one, it's a random user name, using a spambot function.
16:27
Jomerick T
Yes, Our system engineer are trying their best to fix this issue as soon as possible.
16:28
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Thanks !quorumz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:17:
[...]
Rusland kan je ook opvangen met gift card: https://www.seagm.com/nl/xbox-live-gift-cards-russia
Op deze manier Sine Mora Ex voor €9,50 aan kunnen schaffen.
Rechtstreeks tegoed kopen bij MS Rusland werkt ook niet meer (zonder vpn), voorheen nooit problemen mee gehad, MS heeft het spul aardig dichtgetimmert.
Offgamers verkoopt ook enkel nog maar US MS-tegoed dus die zal ook wel gezeik hebben gehad.
Verwijderd
Ik krijg er dagelijks wel een paar. Dacht dat het door fifa kwam. Dat zit normaal vol met coinsellers die je proberen te hacken. Heb er verder weinig last van eerlijk gezegd. Als je online komt heb je met eikels te maken. Altijd.L1nt schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:27:
Toch vreemd. Ik heb inmiddels bijna 10 jaar en xbox + account maar heb echt geen enkel spam bericht gehad. Ooit zover ik me herinner.
Heb je misschien messaging uit voor niet vrienden? Als je een beetje online game krijg je wel eea binnen.
Dat zal het zijn.....Enige wat ik online speel is Elite Dangerous.Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:39:
Als je een beetje online game krijg je wel eea binnen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Is ook mijn meningharrytasker schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:52:
[...]
Wanstallig is wel erg overtrokken! Campaign was erg leuk, multiplayer ook niks mis mee, ahoewel me dat weinig trekt. Het probleem is dat er weinig vernieuwing is geweest, eerder consolidatie. Iedereen zijn eigen mening.

Maar heb aardig wat gears-vrienden die enkel en alleen Gears 4 spelen, dag in dag uit, dus er is best een markt voor.
Hier echter lusten de honden er geen brood van, slechtste game-aankoop ooit, alhoewel Pneuma ook bagger was

Spotify komt vandaag!
En nu ook op de officiële Spotify website
En nu ook op de officiële Spotify website
[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 08-08-2017 16:43 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Krijg de laatste weken enorm veel likes van de lekkerste chicks op filmpjes die ik uploadVerwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:39:
[...]
Ik krijg er dagelijks wel een paar. Dacht dat het door fifa kwam. Dat zit normaal vol met coinsellers die je proberen te hacken. Heb er verder weinig last van eerlijk gezegd. Als je online komt heb je met eikels te maken. Altijd.
Heb je misschien messaging uit voor niet vrienden? Als je een beetje online game krijg je wel eea binnen.
De oplichters hebben schijnbaar een nieuwe manier gevonden om ons te bereiken.
Het gaat nog wel maand of 2-3 duren voordat de non-insiders deze krijgen, zal wel samen met xbox X komen.Royeboi schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:18:
Pffff... net gewend geraakt aan het UI, gaan ze wéér de boel veranderen. Ze blijven bezig met die Xbox. En het is nou niet echt een verbetering. Nog steeds retetraag. Zelfs met een Xbox One S is door de menu's bladeren een crime. Ben echt benieuwd wanneer men zich eens gaat richten op gebruiksvriendelijkheid en snelheid, ipv allerlei nutteloze UI changes te maken.
Maar ik heb nog nooit een spammer gehad, eigenlijk ook nooit iemand gehoord erover, buiten de cointraders, maar dan vraag je erom
Zeker toeval maar nooit last van spammers gehad en nu afgelopen week 2 Friend requests van bots.
Is dit dan toch een stijgende trend?
Mogelijk dat ze wel meer succes halen uit zulke spam, dat het iets populairder wordt. Maar zelf nog geen last van gehad (of anderen die ik ken).SecondGuess schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:34:
Zeker toeval maar noout last van spammers gehad en nu afgelopen week 2 Friend requests van bots.
Latest status: Update pending, ben benieuwd.
edit: update, 3.6GB
Je ziet het erg veel ja laatste tijd.SecondGuess schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:34:
Zeker toeval maar noout last van spammers gehad en nu afgelopen week 2 Friend requests van bots.
De FB pagina van XBO Nederland staat er ook helemaal vol mee.
Heb er twee gehad, nooit op gereageerd en sindsdien ook niets meer ontvangen.
Misschien komt het wel door de clubs?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit komt door de suggested friends, het ligt eraan wat jij speelt en wat de connecties zijn. Eigenlijk net zoals facebook .Famous schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:10:
[...]
Je ziet het erg veel ja laatste tijd.
De FB pagina van XBO Nederland staat er ook helemaal vol mee.
Heb er twee gehad, nooit op gereageerd en sindsdien ook niets meer ontvangen.
Misschien komt het wel door de clubs?
Fijn dat de Spotify app er eindelijk is. Maar het werkt even frustrerend als op de PS4. Horizontaal scrollen door een playlist is echt een verschrikking. Veeeeel te traag.
Is gewoon een universele app, zelfde op androidTV.Rivanov schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:47:
Fijn dat de Spotify app er eindelijk is. Maar het werkt even frustrerend als op de PS4. Horizontaal scrollen door een playlist is echt een verschrikking. Veeeeel te traag.
Ik vind de hele UI zowiezo compleet ruk op Android en iOS, compleet niet intuitief als je het mij vraagt. Gelukkig gewoon een playlist aanmaken, aanzetten en niet meer aankomen!
I know. Dat is ook hoe ik het gebruik, maar hoe hebben ze die manier van navigeren ooit kunnen bedenken....Froggle schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:59:
@Rivanov Gewoon app op je telefoon gebruiken met Spotify Connect. Die app op de Xbox zelf zie ik mezelf niet veel gebruiken.
Ergerde me daar al aan op de PS4.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 08-08-2017 23:00 ]
@Rivanov TV's gebruiken de ruimte in de breedte. Smartphones in de lengte, enz. Hoeveel interfaces op een televisiescherm zijn nou innovatief. Sja, ok een Apple TV heb ik weinig op aan te merken, maar dat komt ook voor een groot deel door de remote die super strak werkt.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Forza Horizon 3 Ultimate Edition is in Brazilie met Gold nu rond de 27 euro omgerekend. Ben er net even heen gevlogen

Die heb jij toch allang?MRE-Inc schreef op Tuesday 8 August 2017 @ 23:26:
Forza Horizon 3 Ultimate Edition is in Brazilie met Gold nu rond de 27 euro omgerekend. Ben er net even heen gevlogen
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Voor de ouwetjes onder ons, voor de liefhebber van R-Type is Sine Mora Ex echt een aanradertje 
F@#*ing pittig en "Save games ? Never heard of her....."
F@#*ing pittig en "Save games ? Never heard of her....."
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 08-08-2017 23:55 ]
Hoe is het jou gelukt om de codes te redeemen(Rusland) Ik krijg region foutmelding. Ook met VPN,justifire schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:37:
[...]
Thanks !
Op deze manier Sine Mora Ex voor €9,50 aan kunnen schaffen.
Rechtstreeks tegoed kopen bij MS Rusland werkt ook niet meer (zonder vpn), voorheen nooit problemen mee gehad, MS heeft het spul aardig dichtgetimmert.
Offgamers verkoopt ook enkel nog maar US MS-tegoed dus die zal ook wel gezeik hebben gehad.
VyprVPN gebruik ik.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ik heb een account in Rusland, ik verblijf regelmatig in een kamer van Hilton Moskou, daar wil ik ook kunnen gamen.sekeroglan schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 00:00:
[...]
Hoe is het jou gelukt om de codes te redeemen(Rusland) Ik krijg region foutmelding. Ook met VPN,
VyprVPN gebruik ik.
Dus log in op mijn russische account, koop een spel, kies andere betaalwijze -> redeem code, code invoeren en aftikken.
€ 24,70 in Rusland volgens Xbox Store CheckerMRE-Inc schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:26:
/edit; Je moet dan wel voor 2000 Rouble Gift Cards kopen wat weer neerkomt op € 28,-.
Dus Brazilië is inderdaad goedkoper.
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 09-08-2017 07:31 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.