Met alle respect, maar heb je nu echt niet door dat jij zelf de beperkende factor in deze bent??
Het lukt iedereen die een beetje met VPN overweg kan. En omdat jou het niet lukt is het de schuld van Microsoft? Kom nou zeg, je vervalt weer in al oude gewoonten van negativisme.
Met deze houding kan je verwachten dat steeds minder mensen jou willen helpen. Nogmaals, het werkt gewoon via VPN en het kopen via een landen Xbox pagina. Om in game zaken te kopen (bijvoorbeeld gold in WOT) moe je iets meer doen.
En dan nog...... Je doet als of het raar is dat MS de goedkope aankopen loop probeert in te dammen, dit is toch niet meer dan logisch? Je zal maar een "eigen" gamewinkel hebben in Nederland, wat al geen vetpot is, dan zie je ook nog heel veel potentiele omzet op deze manier rechtstreeks naar MS in een ander land verdwijnen.
Kortom, het is niet meer dan normaal haar wederverkopers probeert te beschermen, het is aan ons om de loophole te vinden...... Nogmaals, dat jij dit MS nu gaat kwalijk nemen omdat je zelf de kennis niet hebt om het voor elkaar te krijgen is bijna lachwekkend.
Betreffende je router.... ik heb hier een R7500 staan (die nog duurder was dan de 180 euro waar je mee schermt.....

) welke overeenkomt qua software, waar ik gewoon kan inloggen op een VPN server. Mocht je dit te veel werk vinden. Dat is de telefoonhotspot manier met VPN app ook een manier.
Je geeft echter niet aan wat je doet, behalve het klagen dat het aan MS ligt.....
Nogmaals, jou oplossing ligt in mijn ogen zeer waarschijnlijk in het feit dat je het probleem niet bij iets anders dan bij jezelf moet zoeken.........
Phusebox in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
Je laat hier in het bericht hier boven namelijk heel duidelijk naar voren komen, de slachtofferrol zonder het probleem bij je zelf te zoeken.
Afijn, even goede vrienden. Wanneer jij normaal zal reageren zal er echt wel iemand zijn die je wil helpen. Maar probeer eerst eens uit die negatieve sfeer te stappen. Als je zo door gaat nemen steeds minder mensen je in dit topic serieus.