Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even snel een vraag

ik speel alleen race games nu heb ik een ps4 met de trustmaster T500 race stuur
omdat ik forza interessant vind wil ik graag een xbox halen maar is mijn race te gebruiken op de xbox ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Hmm ik heb al bijna een jaar niks meer gekocht maar als ik hier zo zoek, na mijn problemen zojuist, is het blijkbaar niet meer echt mogelijk om in het buitenland te kopen? Jammer, was toch een van de voordelen van het Xbox platform. Dan maar wachten op aanbiedingen of alles tweedehands kopen, al heb ik liever geen discs. 70 euro ga ik never nooit niet betalen voor een game.
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:36:
even snel een vraag

ik speel alleen race games nu heb ik een ps4 met de trustmaster T500 race stuur
omdat ik forza interessant vind wil ik graag een xbox halen maar is mijn race te gebruiken op de xbox ?
Nee, mag je Microsoft voor bedanken met hun achterlijke manier van controllers ondersteunen.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 09-08-2017 08:44 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:37:
Hmm ik heb al bijna een jaar niks meer gekocht maar als ik hier zo zoek, na mijn problemen zojuist, is het blijkbaar niet meer echt mogelijk om in het buitenland te kopen? Jammer, was toch een van de voordelen van het Xbox platform. Dan maar wachten op aanbiedingen of alles tweedehands kopen, al heb ik liever geen discs. 70 euro ga ik never nooit niet betalen voor een game.

[...]

Nee, mag je Microsoft voor bedanken met hun achterlijke manier van controllers ondersteunen.
ok duidelijk . echt dom maar goed dan geen xbox ga geen 2 sturen kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op Wednesday 9 August 2017 @ 07:25:
[...]

€ 24,70 in Rusland volgens Xbox Store Checker

/edit; Je moet dan wel voor 2000 Rouble Gift Cards kopen wat weer neerkomt op € 28,-.
Dus Brazilië is inderdaad goedkoper. :)
Eh..die URL klopt niet? Tusse store en checker moet een - ipv een .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:25:
[...]
Je moet dan wel voor 2000 Rouble Gift Cards kopen wat weer neerkomt op € 28,-.
Onzin, rest van je tegoed blijft gewoon op je account staan voor de aankoop van een volgend goedkoop spel.
Rusland is na Turkije meestal de goedkoopste met spellen van Europese ontwikkelaars dus helemaal niet verkeerd om daar wat tegoed voor te hebben staan.
Hmm ik heb al bijna een jaar niks meer gekocht maar als ik hier zo zoek, na mijn problemen zojuist, is het blijkbaar niet meer echt mogelijk om in het buitenland te kopen?
Good old giftcards of natuurlijk de guide van quorumz volgen https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50386121

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 09-08-2017 09:06 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, MS is vrij open met ondersteuning, het is de exclusiviteit die wordt afgekocht bij zulke stuurtjes door zulke kampen. Sony en MS hebben allebei een security chip (en licenties) om die te laten werken op hun console, Fanatec en Logitech nemen zo'n chip af en racestuur werkt. Dezelfde reden dat ze niet volledig backwards zijn met PS3 (geen chip) of X360 (nieuw protocol), gemis van die chip of het simpelweg niet willen betalen van de licentie (zoals G27 op PS4).

En dan kom je bij de fabrikant, waarom zou je 2x licentie gaan betalen voor je stuur, als 99% die uitsluitend op 1 console gaat gebruiken? Is het ze niet waard, daarom maakte bv Logitech 2 aparte stuurtjes, de G29 en G920.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2017 09:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Nou het gaat nog best prima, zolang je een VPN kan opzetten op een laptop (en dan je XBO aansluit op die laptop) of in je router en de spellen koopt via de console. Via de PC website gaat het idd niet meer.

Je moet iets meer moeite doen ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:38:
[...]

Nee hoor, MS is vrij open met ondersteuning, het is de exclusiviteit die wordt afgekocht bij zulke stuurtjes door zulke kampen. Sony en MS hebben allebei een security chip (en licenties) om die te laten werken op hun console, Fanatec en Logitech nemen zo'n chip af en racestuur werkt. Dezelfde reden dat ze niet volledig backwards zijn met PS3 (geen chip) of X360 (nieuw protocol), gemis van die chip of het simpelweg niet willen betalen van de licentie (zoals G27 op PS4).

En dan kom je bij de fabrikant, waarom zou je 2x licentie gaan betalen voor je stuur, als 99% die uitsluitend op 1 console gaat gebruiken? Is het ze niet waard, daarom maakte bv Logitech 2 aparte stuurtjes, de G29 en G920.
ben ik het toch niet eens met je

het is gewoon bullshit dat je 2 apparaten moet kopen . want de haedset die ik heb kan ik ookal niet op xbox gebruiken truttel beach 500

nu dwing je dus iemand die beide console wil alles dubbel aan te schaffen ... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

het is gewoon bullshit dat je 2 apparaten moet kopen . want de haedset die ik heb kan ik ookal niet op xbox gebruiken truttel beach 500

nu dwing je dus iemand die beide console wil alles dubbel aan te schaffen ... 8)7
Mensen wilden toch exclusiviteit? Dat is de keerzijde :)

Heb je wel dat leuke zut als chronossticks en weet ik hoe die heten, maar dat is gewoon emulatie.

Er was goed jaar geleden een kickstarter waar iemand een duo-console stuur wilde maken, maar daar kwam al vrij snel gezeik met de kosten en kwaliteit, daar is de stekker uitgetrokken. Andersom vind bv een Logitech het wel helemaal best, iedereen die 2 consoles heeft, moet er dan toch 2 kopen.

Ik wacht nog steeds op een open-protocol, zodat de rumble van de LT/RT uit controllers ook in stuurtjes kan worden gebouwd. Die emulatie-sticks kunnen dat ook niet en werken bv in Forza compleet anders dan direct aangesloten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ja en? Net als dat je al je games dus 2x moet kopen (indien ze op beide platforms verschenen zijn), nieuwe accu's voor controllers, nieuwe controllers als je met meer dan 2 mensen wil spelen (indien niet bijgeleverd), nieuw online account, nieuwe betaalgegevens, etc. etc. etc.

Sorry, je kan wel een rant starten over "device A" maar kan je dan niet beter in de bush bush gaan wonen? Het is niet anders dan dat je van OSX naar Windows gaat, van een Android smartphone naar een WindowsPhone, van een appartement naar een rijtjeshuis. Je zal altijd je moeten aanpassen aan de randvoorwaarden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Is ook.
Wat dat betreft heeft Sony het beter geregeld, kan je gewoon je oude ps3 accesoires op de ps4 gebruiken.
Wat Microsoft doet is puur een moneygrab, aansluitingen zijn usb, werken op pc ook gewoon, puur een kwestie van de juiste driver schrijven.
Kan zowel mijn x360 als xone fightsticks gebruiken in win10 op pc 8)7
Best jammer, moet je weer een gecertificeerde fightstick, fightpad, controller of stuurtje kopen, KASSA !!!

Positieve afsluiter :

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 09-08-2017 10:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:58:
[...]

Ja en? Net als dat je al je games dus 2x moet kopen (indien ze op beide platforms verschenen zijn), nieuwe accu's voor controllers, nieuwe controllers als je met meer dan 2 mensen wil spelen (indien niet bijgeleverd), nieuw online account, nieuwe betaalgegevens, etc. etc. etc.

Sorry, je kan wel een rant starten over "device A" maar kan je dan niet beter in de bush bush gaan wonen? Het is niet anders dan dat je van OSX naar Windows gaat, van een Android smartphone naar een WindowsPhone, van een appartement naar een rijtjeshuis. Je zal altijd je moeten aanpassen aan de randvoorwaarden.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:02:
[...]

Onzin, rest van je tegoed blijft gewoon op je account staan voor de aankoop van een volgend goedkoop spel.
Rusland is na Turkije meestal de goedkoopste met spellen van Europese ontwikkelaars dus helemaal niet verkeerd om daar wat tegoed voor te hebben staan.

[...]

Good old giftcards of natuurlijk de guide van quorumz volgen https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50386121
Nope dat werkt dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:00:
[...]

Is ook.
Wat dat betreft heeft Sony het beter geregeld, kan je gewoon je oude ps3 accesoires op de ps4 gebruiken.
Wat Microsoft doet is puur een moneygrab, aansluitingen zijn usb, werken op pc ook gewoon, puur een kwestie van de juiste driver schrijven.
Kan zowel mijn x360 als xone fightsticks gebruiken in win10 op pc 8)7
Best jammer, moet je weer een gecertificeerde fightstick, fightpad, controller of stuurtje kopen, KASSA !!!
Als op de gok bedoel je? De G27 werkt ook niet in GT:Sport, enkel via zo'n emulatie stick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:02:
[...]

Nope dat werkt dus niet meer.
Het werkt wel, je moet alleen even iets meer moeite doen......
Volgens mij zit daar het probleem ;-)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Wellicht dat je wat posts gemist hebt....
Brazilie, Rusland, USA werkt prima met gift cards (en turkije met een werkende vpn ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
quorumz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:46:
[...]

Wellicht dat je wat posts gemist hebt....
Brazilie, Rusland, USA werkt prima met gift cards (en turkije met een werkende vpn ook)
Maar de prijzen daar zijn nauwelijks beter dan hier. Singapore, Hong Kong waren mijn go-to stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:25:
[...]

€ 24,70 in Rusland volgens Xbox Store Checker

/edit; Je moet dan wel voor 2000 Rouble Gift Cards kopen wat weer neerkomt op € 28,-.
Klopt, Rusland is goedkoper, maar mijn vpn provider heeft geen vpn servers meer in Rusland, dus heb ik Brazilie gekozen. Scheelde 1.50 euro. Eet ik wel een broodje minder in de bedrijfskantine ;)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb an sich geen problemen met 10tje ofzo extra vanuit de NL store, ben gewoon stuk selectiever geworden met de games die ik koop. Verleden kocht ik wel eens een game 'want ik wat tegoed over', maar een Siege of een Destiny heb ik achteraf amper meer gespeeld.

Nu enkel FIFA, cuphead en Forza gekocht, de rest wacht ik fijn allemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Maar de prijzen daar zijn nauwelijks beter dan hier. Singapore, Hong Kong waren mijn go-to stores.
Dat is niet waar. tussen de andere landen is het regelmatig euro verschillen en het verschil met NL nog steeds groot

Turkije staat regelmatig op 1. bv de tell tale games zijn ong 50% goedkoper (net s2 van batman in rusland gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ik zoek nog een verjaardagscadeau voor mezelf :P Goede batterijen, want ik ben klaar met die play & charge, de connector is nu al los aan het raken, dus het is hit and miss met het opladen.

Nu heb ik al gezocht op 'eneloops' in dit topic en zie ik veel mogelijkheden. Volgens mij moet ik deze link hebben: https://sk.nkon.nl/charger/nimh.html
Maar welke kit word ik nu blij van dan? Maakt het wat uit? Ik heb 4 batterijen en een lader nodig uiteindelijk.

Zie hier de minimale verschillen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vegNhIh.png
Lastig kiezen zo...maakt het merk veel verschil?

[ Voor 12% gewijzigd door DeMoN op 09-08-2017 12:35 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Hier ook sinds gisteren Spotify op de Xbox, heel relax :)

Ik kan echter het volume niet bedienen, dat is wat minder relax... Zowel via mijn (Android) telefoon als mijn iPad werkt alles op zich vlekkenloos, maar als ik (via foon of tablet) het volume wil veranderen dan krijg ik op het scherm wel te zien dat het 'volume schuifje' zich verplaatst, maar het heeft geen effect op het daadwerkelijke volume.

Doe ik iets fout?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
SinergyX schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:57:
Ik wacht nog steeds op een open-protocol, zodat de rumble van de LT/RT uit controllers ook in stuurtjes kan worden gebouwd. Die emulatie-sticks kunnen dat ook niet en werken bv in Forza compleet anders dan direct aangesloten.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn er al een aantal (non-Microsoft) stuurtjes die dit ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
DeMoN schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:33:
Ik zoek nog een verjaardagscadeau voor mezelf :P Goede batterijen, want ik ben klaar met die play & charge, de connector is nu al los aan het raken, dus het is hit and miss met het opladen.

Nu heb ik al gezocht op 'eneloops' in dit topic en zie ik veel mogelijkheden. Volgens mij moet ik deze link hebben: https://sk.nkon.nl/charger/nimh.html
Maar welke kit word ik nu blij van dan? Maakt het wat uit? Ik heb 4 batterijen en een lader nodig uiteindelijk.

[afbeelding]
Ik heb zelf de Panasonic Eneloops, de witte. Ik had voorheen Duracell oplaadbare batterijen maar de Eneloops gaan echt veel langer mee. Doe er gemiddeld een week per oplaadbeurt mee, en de Xbox wordt hier redelijk veel gebruikt elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:48:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn er al een aantal (non-Microsoft) stuurtjes die dit ondersteunen.
Er is geen enkel stuur dat rumble in de pendalen heeft zitten, alleen 'normale' controller rumble in het stuur.

Ik ben maanden met TM bezig geweest om daar zekerheid over te krijgen, ik wilde namelijk aparte rumble toevoegen aan m'n pendalen, zodat ik percies als bij een controller 'voel' wanneer ik wheelspin of ABS heb (je doet het nu op geluid).

heb daar maand of wat geleden ook Chronos over gemailed, nooit antwoord gehad of het daarmee mogelijk was (laatste op het forum was dat je dan 'nep FFB' zou krijgen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

BlazeMuis schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:50:
[...]

Ik heb zelf de Panasonic Eneloops, de witte. Ik had voorheen Duracell oplaadbare batterijen maar de Eneloops gaan echt veel langer mee. Doe er gemiddeld een week per oplaadbeurt mee, en de Xbox wordt hier redelijk veel gebruikt elke dag.
Thanks!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
DeMoN schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:33:

[afbeelding]
Ik gebruik alleen maar eneloops. De normale witte als ook de zwart. Zwarte heeft meer mHA en gaan dus langer mee op 1 lading. Het maakt verder eigenlijk niet veel uit welke je neemt. Enige wat ik je wel echt kan aanraden is de snellader. Deze heeft als voordeel dat hij per accu laden (de niet-snellader moet per 2 accu's) en hij geeft aan hoe leeg ze zijn tijdens het laden.

Deze zou ik dus nemen: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch (goedkoper dan jou link).

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Zitten er mensen met hetzelfde dilemma als ik? Ik speel voornamelijk op de Xbox (heel soms Heroes of the Storm op PC) plus ik speel altijd op een monitor. Het verschil in inputlag en refreshrate tussen een TV en monitor is voor mij gevoelsmatig te groot om ooit nog een keer terug te gaan naar het spelen op een TV.

Nu komt de hamvraag waar ik maar niet uit kom. Straks met de komst van Xbox One X, welke ik overweeg te halen, is het voor mij nog niet duidelijke welke monitor daar goed bij zou passen. Zonder teveel te betalen voor features waar toch geen gebruik van gemaakt wordt. Wat zou voor de XOX een geschikte monitor zijn?

Natuurlijk is de focus van de XOX op de 4K-resolutie en het marketing apparaat van Microsoft wil daar natuurlijk de nadruk op leggen. Maar kijk je naar de overige specs die relevant zijn dan zie ik de volgende zaken waar zeker ook rekening mee gehouden moet worden bij de keuze voor een monitor.

- Standaard resolutie output 4k.
- HDMI 2.0b (en Freesync?)
- Games spelen op max refreshrate van 60hz

Misschien ben ik ook te vroeg met het stellen van de vraag en kan ik beter wachten totdat de XOX daadwerkelijk uit is om er zeker van te zijn of de upgrade wel waard is. Maar misschien dat jullie wat wijsheid hieraan toe kunnen voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Remmetje schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:18:
Zitten er mensen met hetzelfde dilemma als ik? Ik speel voornamelijk op de Xbox (heel soms Heroes of the Storm op PC) plus ik speel altijd op een monitor. Het verschil in inputlag en refreshrate tussen een TV en monitor is voor mij gevoelsmatig te groot om ooit nog een keer terug te gaan naar het spelen op een TV.

Nu komt de hamvraag waar ik maar niet uit kom. Straks met de komst van Xbox One X, welke ik overweeg te halen, is het voor mij nog niet duidelijke welke monitor daar goed bij zou passen. Zonder teveel te betalen voor features waar toch geen gebruik van gemaakt wordt. Wat zou voor de XOX een geschikte monitor zijn?

<knip...>
Ik speel eigenlijk alleen maar op een TV maar die TV heeft dan wel een van de laagste inputlag die er is. Significant meer dan een monitor true maar dat verschil merk ik zelf niet. En wetend dat ik ten opzichte van vele andere een groot voordeel hebt zorgt er voor dat ik liever op de bank hang dat rechtop in mijn stoel zit (monitor staat op mijn buro).

Terug naar jou vraag. Enige echt belangrijke is Freesync. XOX(o?) ondersteund dit en als je dan een nieuwe monitor gaat kopen zou ik dat ook zeker als voorwaarde nemen. Wel is het zo dat Freesync over HDMI moet werken, iets wat momenteel nog niet kan (en dat wist jij al gezien je HDMI versie nummer opmerking. Even wat verduidelijking voor diegene die dat niet weten ;).

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vergeet 1 puntje, HDR :P

Mijn plasma TV kan zich meten met de latency van mijn PC monitoren, 1 van de redenen dat ik ook nog steeds geen nieuwe TV heb gekocht. Al die smartzut, image optimalisatie, overbodig voor games.

Al gaat er een nieuwe komen als de XBX uit is, maar dat zal gewoon een 'dumb' TV worden die wel alle specs heeft die nodig zijn (desnoods 120hz), geen smart, geen onzin, gewoon snel simpel en effectief.

Alleen heb ik nog m'n twijfels over 4k, als ik een leuke ~50inch kan vinden met HDR, HDMI2.0, Freesync en is rap, dan laat ik rustig die 4k varen en gok op de kleine downscale verbeteringen van de XBX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Zojuist Agents of Mayhem gekocht (pre-order bundle)
Nu wachten tot volgende week vrijdag..... heb wel weer zin in een over de top game (zoals de Saint Row games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:04:
Nu wachten tot volgende week vrijdag..... heb wel weer zin in een over de top game (zoals de Saint Row games)
Zit met die game nog in twijfel, dus ik heb maar Lego Dimensions in de uitverkoop gekocht :P

Had nog kadobon van Bart Smit, hadden ze startkit ook voor 40 euro staan, dus voor 25 gekocht. Geen idee of het wat is, maar het is lego, dus zal wel goed zitten.

Het nieuwe UI is behoorlijk rap, opstarten is wel trager, maar reageert wel zeer snel. Sommige zaken zijn wel iets omslachtiger geworden (party en notificaties) en ik vind het kale 'venster op venster' niet echt mooi. Ook je achtergrond is nu standaard voor ~50% 'blurred' voor het blok van je recent gespeelde games, dat had van mij gewoon fullscreen mogen blijven.

Verder kan je nu wel vanuit 1x home knop direct naar langere opnamens (menu knop), maar is de hint Y screenshot en X record weer weg. Ook zijn er aantal schermen nog 'oude' style, terwijl details van die opties opeens weer nieuwe style is.

Wat alleen niet meer lijkt terug te komen, mini-preview van de draaiende game. Dat was bij vorige update al weggehaald (zie je gewoon game-icon), dus soms is het even gokken of de game nu nog wel of niet actief was.

Fullscreen bladeren door friends-activities is wel leuk gedaan, alleen leken de servers wat druk dat vaak gameclips niet wilde laden.

Maar op basis van de oude? Het wordt weer wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jammer dat de XBX geen 120 Hz ondersteunt aangezien dat op mijn tv wel kan (in 1080p dan). Dat heb ik liever dan 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Iemand al spotify kunnen downloaden eigenlijk?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
L1nt schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:27:
Iemand al spotify kunnen downloaden eigenlijk?
Ja, gelukt hier maar wel via een link op de frontpage want in de store nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:53
Vreemd, met mn xbox ingesteld op usa als locatie, is de spotify app wel te vinden in de store, maar (momenteel) niet te downloaden. Met wijzigen naar NL locatie is ie helemaal niet te vinden. Hebben jullie dit ook (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeyJey schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:06:
Vreemd, met mn xbox ingesteld op usa als locatie, is de spotify app wel te vinden in de store, maar (momenteel) niet te downloaden. Met wijzigen naar NL locatie is ie helemaal niet te vinden. Hebben jullie dit ook (gehad)?
Zowel de Taal, en Locatie op USA gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

maemo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:57:
[...]

Ja, gelukt hier maar wel via een link op de frontpage want in de store nog niet kunnen vinden.
Ik heb gewoon gezocht op Spotify in de NL store.. gewoon te vinden. Je moet wel echt het hele woord intypen en op zoeken klikken voordat je m vind. Bij de suggesties laat ie m initieel niet zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Bozznl op 09-08-2017 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32

Natuurlijk is de focus van de XOX op de 4K-resolutie en het marketing apparaat van Microsoft wil daar natuurlijk de nadruk op leggen. Maar kijk je naar de overige specs die relevant zijn dan zie ik de volgende zaken waar zeker ook rekening mee gehouden moet worden bij de keuze voor een monitor.

Misschien ben ik ook te vroeg met het stellen van de vraag en kan ik beter wachten totdat de XOX daadwerkelijk uit is om er zeker van te zijn of de upgrade wel waard is. Maar misschien dat jullie wat wijsheid hieraan toe kunnen voegen?
Ik heb ook gezocht naar een goede 4k monitor heb laats ook na gezocht. Dit is waar ik op uitkwam. Deze monitor heeft alleen geen hdr mogelijkheid

https://tweakers.net/pric...91/lg-27ud58-b-zwart.html

Deze heeft dat wel. Maar is ook stukke duurder.
https://tweakers.net/pricewatch/694053/lg-32ud99-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:52:
Jammer dat de XBX geen 120 Hz ondersteunt aangezien dat op mijn tv wel kan (in 1080p dan). Dat heb ik liever dan 4K.
Wat denk jij eigenlijk aan 120Hz te hebben? Xbox heeft HDMI uit, die 120Hz wordt vooral gebruikt voor monitoren, welke via een Displayport worden aangestuurd. Bij mijn weten heeft HDMI nog helemaal niet de mogelijkheid voor 120Hz.

Dit alles los gezien van het feit dat je op een normale TV meer hebt aan een resolutie verhoging dan aan een frequentie verhoging van het ingangssignaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozznl schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:05:
[...]

Ik heb gewoon gezocht op Spotify in de NL store.. gewoon te vinden. Je moet wel echt het hele woord intypen en op zoeken klikken voordat je m vind. Bij de suggesties laat ie m initieel niet zien.
Kon je hem installeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Ja werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh raar. Bij mij is er geen knopje voor. Kan hem wel vinden. Met een roos kleurtje ipv het groene dat ik verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

justifire schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 00:21:
[...]

Ik heb een account in Rusland, ik verblijf regelmatig in een kamer van Hilton Moskou, daar wil ik ook kunnen gamen.
Dus log in op mijn russische account, koop een spel, kies andere betaalwijze -> redeem code, code invoeren en aftikken.
Heb via de app op mijn telefoon (vyprvpn) verbinding gemaakt naar Rusland. Xbox van de netwerk afgehaald. Hotspot opgezet met mijn telefoon via VPN regio Rusland. Xbox verbinding laten maken met telefoon en regio op Rusland gezet.

Xbox opnieuw opgestart met hotspot verbinding aan en de code ingevuld op de xbox en gelukt _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:59:
[...]

Oh raar. Bij mij is er geen knopje voor. Kan hem wel vinden. Met een roos kleurtje ipv het groene dat ik verwachtte.
Apart hier wel groen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sekeroglan schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:07:
[...]

Heb via de app op mijn telefoon (vyprvpn) verbinding gemaakt naar Rusland. Xbox van de netwerk afgehaald. Hotspot opgezet met mijn telefoon via VPN regio Rusland. Xbox verbinding laten maken met telefoon en regio op Rusland gezet.

Xbox opnieuw opgestart met hotspot verbinding aan en de code ingevuld op de xbox en gelukt _/-\o_
Wat voor phone heb je? op mijn galaxy s7 edge werkte dat niet (vprvpn starten lukt, hotspot lukt maar delen van de vpn niet). kan het nog wel eens op mijn s8 testen van de week maar verwacht hetzelfde resultaat..

voor een code invullen hoef je trouwens geen vpn op te starten. xbox op russisch en taal op nl laten, kan je tijdens het kopen gewoon de codes invullen (sterker nog, kopen via je pc werkt zelfs als je via xbox-store-checker naar de russische site gaat)

[ Voor 15% gewijzigd door quorumz op 09-08-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

quorumz schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:16:
[...]

Wat voor phone heb je? op mijn galaxy s7 edge werkte dat niet (vprvpn starten lukt, hotspot lukt maar delen van de vpn niet). kan het nog wel eens op mijn s8 testen van de week maar verwacht hetzelfde resultaat..

voor een code invullen hoef je trouwens geen vpn op te starten. xbox op russisch en taal op nl laten, kan je tijdens het kopen gewoon de codes invullen (sterker nog, kopen via je pc werkt zelfs als je via xbox-store-checker naar de russische site gaat)
Ik heb een Galaxy S6.

Als ik hotspot aanzet wordt VPN automatisch gedeelt, daar heb ik niet iets voor gedaan.

- Vyprvpn opgestart
- Rusland geselecteerd
- Mobiel hotspot aangezet

- Xbox aan
- Zoeken naar wireless verbinding
- Verbinden met telefoon hotspot
- Regio aanpassen naar Rusland
- Xbox opnieuw opstarten
- Naar store gaan en code redeemen.

Bij mij is het niet gelukt om de code in te voeren zonder VPN, op de pc/xbox en telefoon. Krijg regio code fout.Tot op heden was het mij wel gelukt maar nu niet.

[ Voor 7% gewijzigd door sekeroglan op 09-08-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:45:
[...]

Wat denk jij eigenlijk aan 120Hz te hebben? Xbox heeft HDMI uit, die 120Hz wordt vooral gebruikt voor monitoren, welke via een Displayport worden aangestuurd. Bij mijn weten heeft HDMI nog helemaal niet de mogelijkheid voor 120Hz.

Dit alles los gezien van het feit dat je op een normale TV meer hebt aan een resolutie verhoging dan aan een frequentie verhoging van het ingangssignaal.
Vloeiend beeld. Heb het gezien op bij pc games en het is echt een wereld van verschil. 4k voegt nauwelijks wat toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Spotify installeren is gelukt. Inloggen is gelukt. Afspelen lukt. Alleen volume regelen niet :(

Wou royalty free music gebruiken in streams maar schiet niet op als dat luid over alles heen bleert :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:53
Bullet NL schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:09:
[...]

Zowel de Taal, en Locatie op USA gezet?
Ja dat ook. Maar nav de hierboven genoemde reacties ga ik het morgen wel opnieuw proberen dmv gericht zoeken in de store. NL of usa
sekeroglan schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Ik heb een Galaxy S6.

Als ik hotspot aanzet wordt VPN automatisch gedeelt, daar heb ik niet iets voor gedaan.

- Vyprvpn opgestart
- Rusland geselecteerd
- Mobiel hotspot aangezet

- Xbox aan
- Zoeken naar wireless verbinding
- Verbinden met telefoon hotspot
- Regio aanpassen naar Rusland
- Xbox opnieuw opstarten
- Naar store gaan en code redeemen.

Bij mij is het niet gelukt om de code in te voeren zonder VPN, op de pc/xbox en telefoon. Krijg regio code fout.Tot op heden was het mij wel gelukt maar nu niet.
Vaag dat het bij mij niet werkte. In ieder geval gift cards hoef je niet via vpn manier te doen dus dat scheelt

wellicht handige topic hierover: https://www.avforums.com/...rst-post.1846057/page-499

• Phusebox
Heb het nog eens geprobeerd via VPN maar dan krijg ik telkens:
Server Message

Your request appears to be from an automated process.
If this is incorrect, notify us by clicking here to be redirected.
Daarna kom ik ook niet meer verder hoe ik ook naar de Microsoft site ga.

Andere VPN geprobeerd maar krijg telkens "We can't process your payment". Jammer maar helaas. Is voor mij uiteindelijk een reden om mijn Xbox One X maar te cancelen. Hoe snel je van "alles is open en regiovrij" naar "niks is meer mogelijk" kunt gaan. En dat terwijl je hard aan het verliezen bent, beetje dom van Microsoft.

[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 10-08-2017 08:00 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 07:53:

[...]

Andere VPN geprobeerd maar krijg telkens "We can't process your payment". Jammer maar helaas. Is voor mij uiteindelijk een reden om mijn Xbox One X maar te cancelen. Hoe snel je van "alles is open en regiovrij" naar "niks is meer mogelijk" kunt gaan. En dat terwijl je hard aan het verliezen bent, beetje dom van Microsoft.
Lukt het bij ps4 wel dan?

Hier lukt het gewoon om in het buitenland te kopen en heb niet veel kaas gegeten van VPN en dat soort dingen..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
Battlefield 1 nu in de Vault bij EA Access.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
Wat is die spotify app een draak van een stukje software op xbox one. Ik vind de interface van de app om te huilen, werkt echt niet fijn. Meer mensen met deze mening of stel ik mij aan :P

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

Wom

Galaxis schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:53:
Wat is die spotify app een draak van een stukje software op xbox one. Ik vind de interface van de app om te huilen, werkt echt niet fijn. Meer mensen met deze mening of stel ik mij aan :P
Nee, ben er ook nog niet echt over te spreken. Misschien gewenning.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
SecondGuess schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:39:
[...]

Ik heb ook gezocht naar een goede 4k monitor heb laats ook na gezocht. Dit is waar ik op uitkwam. Deze monitor heeft alleen geen hdr mogelijkheid

https://tweakers.net/pric...91/lg-27ud58-b-zwart.html

Deze heeft dat wel. Maar is ook stukke duurder.
https://tweakers.net/pricewatch/694053/lg-32ud99-zwart.html
Ik zat zelf met deze in gedachten https://tweakers.net/pric...8e590ds-zilver-zwart.html alleen het probleem met deze monitor is dat deze niet in hoogte verstelbaar is.

Al ziet deze https://tweakers.net/pric...amsung-u28h750-zwart.html er ook wel echt interessant uit al kost ie wel 100 euro meer.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Jouw mening deel ik al sinds de app op de PS4 beschikbaar is. ;)
Maargoed, besturen via de iOS App op m'n iPhone werkt prima. En het is gewoon heerlijk om je eigen muziek te kunnen luisteren tijdens het gamen.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 10-08-2017 08:55 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Rivanov schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:55:
[...]

Jouw mening deel ik al sinds de app op de PS4 beschikbaar is. ;)
Maargoed, besturen via de iOS App op m'n iPhone werkt prima. En het is gewoon heerlijk om je eigen muziek te kunnen luisteren tijdens het gamen.
Dan deel ik jouw mening ook ;). Gelukkig kan de iPhone/iPad als remote voor spotify gebruikt worden. De juiste afspeellijst vinden in de Xbox One app is een geseling op zich 8)7

• Phusebox
Famous schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

Hier lukt het gewoon om in het buitenland te kopen en heb niet veel kaas gegeten van VPN en dat soort dingen..
Maar hoe dan? Want al die linkjes naar tutorials en faqs verwijzen naar outdated informatie.

Met VPN giftcards kopen in Microsoft store lukt niet, werkte eerst gewoon zonder VPN
Met VPN rechtstreeks kopen werkte al langer niet meer
Gift card redeemen werkt niet met VPN (regio komt niet overeen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Layout boeit mij geen drol. Ik kan op mn mobiel de Spotify app openen en de xbox versie aansturen.
Enige waar ik nog steeds pissig om ben is dat ik het volume niet kan regelen. Op mn mobiel zet ik hem zachter maar er gebeurd helemaal niks op de xbox.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Ik kan Spotify nog niet installeren op mijn One. Staat nog niet in de store als ik zoek. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
PdeBie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:25:
Ik kan Spotify nog niet installeren op mijn One. Staat nog niet in de store als ik zoek. :?
op je X1 je edge browser op starten, naar T.net surfen en het artikel opzoeken, in de reacties in het artikel staat een link naar de app. Wellicht beetje omslachtig, maar het werkt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Maar hoe dan? Want al die linkjes naar tutorials en faqs verwijzen naar outdated informatie.

Met VPN giftcards kopen in Microsoft store lukt niet, werkte eerst gewoon zonder VPN
Niet zo omslachtig denken 8)7

Ik koop voor bijvoorbeeld de US mijn giftcards op Offgamers.com. Laats was het €82,- voor $100 (zonder VPN). De website van xbox pas je onderaan aan naar United Stated. Ga naar het spel, klik op koop en bij betalingsmiddel voer je in dat je met giftcard wilt betalen, ook dit kan gewoon zonder VPN.

Heb jij wel een adres ingesteld voor het land waar je wat wilt kopen? In Us zit ik in een BTW vrije zone maar dit moet je wel ingesteld als adres hebben in jouw account.
Laatste kwam hier een andere site voorbij waar je giftcards voor bepaalde landen kon kopen, moet je even een paar pagina's terug :Y.

• Phusebox
Famous schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:47:
[...]

Niet zo omslachtig denken 8)7

Ik koop voor bijvoorbeeld de US mijn giftcards op Offgamers.com. Laats was het €82,- voor $100 (zonder VPN). De website van xbox pas je onderaan aan naar United Stated. Ga naar het spel, klik op koop en bij betalingsmiddel voer je in dat je met giftcard wilt betalen, ook dit kan gewoon zonder VPN.

Heb jij wel een adres ingesteld voor het land waar je wat wilt kopen? In Us zit ik in een BTW vrije zone maar dit moet je wel ingesteld als adres hebben in jouw account.
Laatste kwam hier een andere site voorbij waar je giftcards voor bepaalde landen kon kopen, moet je even een paar pagina's terug :Y.
Ik heb het altijd gewoon gebruikt en ja ik heb in tig landen zogenaamd een adres, maar goed ik kon dus ook geen gift card redeemen.

Stuur de feedback van volume naar Spotify toe. Lijkt me wel handig.

Overigens heb ik zelf mn audio via PC lopen en kan ik er ook mn stream opnemen, dus voor mij maakt het weinig uit :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:22:
Stuur de feedback van volume naar Spotify toe. Lijkt me wel handig.

Overigens heb ik zelf mn audio via PC lopen en kan ik er ook mn stream opnemen, dus voor mij maakt het weinig uit :P
Op reddit zeggen ze het volgende:
Press the guide button. Under your recently used games/apps, it'll show the current song playing and below that you can adjust the volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:09:
[...]

Ik heb het altijd gewoon gebruikt en ja ik heb in tig landen zogenaamd een adres, maar goed ik kon dus ook geen gift card redeemen.
Mij lukte het ook niet meer, maar nu via VPN via telefoon wel. Hotspot opzetten, xbox one laten verbinden en regio veranderen. Xbox opstarten en code invullen. Gisteren avond nog gedaan via Rusland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 07:53:

[...]

Wat een aanstellerij zeg....en dat alleen maar om een paar tientjes te besparen ? Dan ga je toch lekker een PS4 kopen en kun je daar 20 verschillende accounts gaan aanmaken want op de PS4 lukt het je niet om 20 betaal profielen onder 1 account te hangen.
Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:07:
[...]

Hoe ik het eergisteren gedaan heb ?

Ik heb een router die als VPN client kan dienen middels openvpn en openvpn bestanden, zogenaamde .ovpn bestanden waarin je config staat waar je bv naar toe wilt connecten zoals een server vpn server in Brazielie.

Wanneer je dat ingesteld hebt, kun je in je router opgeven dat al je internet verkeer via de vpn client moet lopen, althans ik kan dat in mijn router (Edge Router Lite) wel instellen. Dan zet ik mijn Xbox aan en stel ik alleen de locatie in op Brazielie. Dan een reboot van de Xbox en daarna open ik de store. Dan zie ik de Braziliaanse prijzen staan, maar met gewoon de NL interface. Dan druk ik op Kopen en dan kan ik mijn creditcard kiezen die een Braziliaans adres heeft. Binnen 10 seconden de game gekocht. Daarna je Xbox weer op locatie NL zetten, rebooten, je internet verkeer NIET meer via je VPN client laten lopen op je router en downloaden die hap.

Voor die alles heb je wel een account nodig bij een vpn provider. Ik zit zelf bij PrivateInternetAccess. Waar het op neer komt is dat je bv een van de config bestanden in je router opgeeft om mee te connecten (https://nld.privateinternetaccess.com/openvpn/openvpn.zip) Even openen met notepad.

Een jaarabo vpn kost mij nu 35 euro, dat geld heb ik er voor 80% al uit door de aanschaf van de Forza Horizon 3 Ultimate Edition te kopen in Brazilie. Ik heb nog een paar games die ik wil, dus de aanschaf van het vpn abo haal ik er wel uit.....

XBL: MRE Inc

• Rossi46
L1nt schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:52:
Spotify installeren is gelukt. Inloggen is gelukt. Afspelen lukt. Alleen volume regelen niet :(

Wou royalty free music gebruiken in streams maar schiet niet op als dat luid over alles heen bleert :(
Hier hetzelfde probleem, helaas. Want verder werkt het echt top!
So true. Onbegrijpelijk dat ze daar denken dat dit een fijn werkende interface is. Aan de andere kant, het is veel praktischer als je Spotify bedient met je telefoon of tablet tijdens het games. En dat werkt gelukkig heel soepel (behalve het bovenstaande volume dan :X )

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Phusebox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:44:
[...]

Vloeiend beeld. Heb het gezien op bij pc games en het is echt een wereld van verschil. 4k voegt nauwelijks wat toe.
Dat is een persoonlijk iets. Toen ik mijn FHD receiver voor een 4K receiver inruilde zag ik al verschil op mijn 4K tv (ook bij games als Overwatch) en als ik Horizon Dawn op mijn PS4 Pro speel ziet dat er erg goed uit. Het zorgt voor meer beleving, zeker met HDR er bij. En die beleving is mij ook wat waard.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Phusebox
MRE-Inc schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:43:
[...]

Wat een aanstellerij zeg....en dat alleen maar om een paar tientjes te besparen ? Dan ga je toch lekker een PS4 kopen en kun je daar 20 verschillende accounts gaan aanmaken want op de PS4 lukt het je niet om 20 betaal profielen onder 1 account te hangen.

[...]

Hoe ik het eergisteren gedaan heb ?

Ik heb een router die als VPN client kan dienen middels openvpn en openvpn bestanden, zogenaamde .ovpn bestanden waarin je config staat waar je bv naar toe wilt connecten zoals een server vpn server in Brazielie.

Wanneer je dat ingesteld hebt, kun je in je router opgeven dat al je internet verkeer via de vpn client moet lopen, althans ik kan dat in mijn router (Edge Router Lite) wel instellen. Dan zet ik mijn Xbox aan en stel ik alleen de locatie in op Brazielie. Dan een reboot van de Xbox en daarna open ik de store. Dan zie ik de Braziliaanse prijzen staan, maar met gewoon de NL interface. Dan druk ik op Kopen en dan kan ik mijn creditcard kiezen die een Braziliaans adres heeft. Binnen 10 seconden de game gekocht. Daarna je Xbox weer op locatie NL zetten, rebooten, je internet verkeer NIET meer via je VPN client laten lopen op je router en downloaden die hap.

Voor die alles heb je wel een account nodig bij een vpn provider. Ik zit zelf bij PrivateInternetAccess. Waar het op neer komt is dat je bv een van de config bestanden in je router opgeeft om mee te connecten (https://nld.privateinternetaccess.com/openvpn/openvpn.zip) Even openen met notepad.

Een jaarabo vpn kost mij nu 35 euro, dat geld heb ik er voor 80% al uit door de aanschaf van de Forza Horizon 3 Ultimate Edition te kopen in Brazilie. Ik heb nog een paar games die ik wil, dus de aanschaf van het vpn abo haal ik er wel uit.....
Helaas mijn 190 euro (destijds) router, de Netgear R7000, doet dat niet.

Ach dan koop ik ze wel via Marktplaats, verdienen ze er helemaal niks meer aan, hebben ze blijkbaar liever.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:08:
[...]

Helaas mijn 190 euro (destijds) router, de Netgear R7000, doet dat niet.

Ach dan koop ik ze wel via Marktplaats, verdienen ze er helemaal niks meer aan, hebben ze blijkbaar liever.
Met alle respect, maar heb je nu echt niet door dat jij zelf de beperkende factor in deze bent??

Het lukt iedereen die een beetje met VPN overweg kan. En omdat jou het niet lukt is het de schuld van Microsoft? Kom nou zeg, je vervalt weer in al oude gewoonten van negativisme.

Met deze houding kan je verwachten dat steeds minder mensen jou willen helpen. Nogmaals, het werkt gewoon via VPN en het kopen via een landen Xbox pagina. Om in game zaken te kopen (bijvoorbeeld gold in WOT) moe je iets meer doen.

En dan nog...... Je doet als of het raar is dat MS de goedkope aankopen loop probeert in te dammen, dit is toch niet meer dan logisch? Je zal maar een "eigen" gamewinkel hebben in Nederland, wat al geen vetpot is, dan zie je ook nog heel veel potentiele omzet op deze manier rechtstreeks naar MS in een ander land verdwijnen.

Kortom, het is niet meer dan normaal haar wederverkopers probeert te beschermen, het is aan ons om de loophole te vinden...... Nogmaals, dat jij dit MS nu gaat kwalijk nemen omdat je zelf de kennis niet hebt om het voor elkaar te krijgen is bijna lachwekkend.

Betreffende je router.... ik heb hier een R7500 staan (die nog duurder was dan de 180 euro waar je mee schermt..... 8)7 8)7 8)7 8)7 ) welke overeenkomt qua software, waar ik gewoon kan inloggen op een VPN server. Mocht je dit te veel werk vinden. Dat is de telefoonhotspot manier met VPN app ook een manier.

Je geeft echter niet aan wat je doet, behalve het klagen dat het aan MS ligt..... 7(8)7 7(8)7

Nogmaals, jou oplossing ligt in mijn ogen zeer waarschijnlijk in het feit dat je het probleem niet bij iets anders dan bij jezelf moet zoeken......... *O*

Phusebox in "[XBO] Xbox One - Deel 5"

Je laat hier in het bericht hier boven namelijk heel duidelijk naar voren komen, de slachtofferrol zonder het probleem bij je zelf te zoeken.

Afijn, even goede vrienden. Wanneer jij normaal zal reageren zal er echt wel iemand zijn die je wil helpen. Maar probeer eerst eens uit die negatieve sfeer te stappen. Als je zo door gaat nemen steeds minder mensen je in dit topic serieus.

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:38:
[...]

Met alle respect, maar heb je nu echt niet door dat jij zelf de beperkende factor in deze bent??

Het lukt iedereen die een beetje met VPN overweg kan. En omdat jou het niet lukt is het de schuld van Microsoft? Kom nou zeg, je vervalt weer in al oude gewoonten van negativisme.

Met deze houding kan je verwachten dat steeds minder mensen jou willen helpen. Nogmaals, het werkt gewoon via VPN en het kopen via een landen Xbox pagina. Om in game zaken te kopen (bijvoorbeeld gold in WOT) moe je iets meer doen.
Ik vind het fijn voor je dat het bij jou wel werkt, maar hier dus niet. Ik maak verbinding met het betreffende land via VPN, gebruik een incognito browser, ga naar de xbox-store-checker website (of rechtstreeks naar de microsoft store van het land) en probeer daar gift cards te kopen of rechtstreeks een game te kopen. Telkens de melding dat betaling niet is gelukt, zowel met creditcard (long shot) als met paypal. Adres e.d. zijn correct ingevuld voor een locatie in het land waar ik probeer te kopen.
Kortom, het is niet meer dan normaal haar wederverkopers probeert te beschermen, het is aan ons om de loophole te vinden...... Nogmaals, dat jij dit MS nu gaat kwalijk nemen omdat je zelf de kennis niet hebt om het voor elkaar te krijgen is bijna lachwekkend.
Tja het is absurd dat ik in de winkel voor een digitale download net zoveel betaal als een doosje met disc, dat duurder is qua productie alsook transport. Als ze digitale downloadcodes eens gaan verkopen in de winkel a 10% onder de disc prijs hoef ik ook niet uit te wijken naar andere landen en verdienen de winkels er ook nog eens aan.
Betreffende je router.... ik heb hier een R7500 staan (die nog duurder was dan de 180 euro waar je mee schermt..... 8)7 8)7 8)7 8)7 ) welke overeenkomt qua software, waar ik gewoon kan inloggen op een VPN server. Mocht je dit te veel werk vinden. Dat is de telefoonhotspot manier met VPN app ook een manier.
Knap hoe jij het doet dan want geen enkele Google search levert mij informatie op hoe ik de R7000 kan laten verbinden met een VPN service. Verbinden met mijn R7000 dmv VPN is geen probleem maar daar heb je geen zak aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Ahhh, Phusebox in het Xbox topic. Garantie voor sensatie _O-

Even ter aanvulling; al die moeite (en frustratie) voor een paar tientjes verschil op een game welke je (als het goed is) vele uren gaat spelen. Rationeel gezien niet de moeite waard.

• Phusebox
Rossi46 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:08:
Ahhh, Phusebox in het Xbox topic. Garantie voor sensatie _O-

Even ter aanvulling; al die moeite (en frustratie) voor een paar tientjes verschil op een game welke je (als het goed is) vele uren gaat spelen. Rationeel gezien niet de moeite waard.
Ik speel een spel nooit langer dan 8 uur :+

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Ik vind het fijn voor je dat het bij jou wel werkt, maar hier dus niet. Ik maak verbinding met het betreffende land via VPN, gebruik een incognito browser, ga naar de xbox-store-checker website (of rechtstreeks naar de microsoft store van het land) en probeer daar gift cards te kopen of rechtstreeks een game te kopen. Telkens de melding dat betaling niet is gelukt, zowel met creditcard (long shot) als met paypal. Adres e.d. zijn correct ingevuld voor een locatie in het land waar ik probeer te kopen.
Je doet het fout, we hebben al zo vaak aangeven dat deze manier niet werkt. Zie hier onder.....
Knap hoe jij het doet dan want geen enkele Google search levert mij informatie op hoe ik de R7000 kan laten verbinden met een VPN service. Verbinden met mijn R7000 dmv VPN is geen probleem maar daar heb je geen zak aan.
Wederom.... Omdat jij niet oplet of niet leest..... Je R7000 kan je gewoon via PPTP met een VPN service laten verbinden, zie hier onder...

Nog één keer.... Ondersteund je router geen OpenVPN, maak dan bijvoorbeeld gebruik van PPTP verbinden....

Wanneer je niet via VPN kan kopen, koop points van het betreffende land bij één van de internationale websites, die nu al meerdere keren zijn genoemd.

maak een VPN brug, bijvoorbeeld via PPTP in je router (dit kunnen ze allemaal) of een hotspot op je mobiel met VPN software.

Stel je Xbox in op het land naar wens (taal, locatie.... alles) en voer de code(s) die je gekocht heb. Daarna kan je het spel met je opgebouwde tegoed in het betreffende land kopen.

[ Voor 117% gewijzigd door Bullet NL op 10-08-2017 12:22 ]

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:
[...]

Even serieus.. Ben je nu gewoon aan het trollen???

Ik zei vanochtend nog hoe ik het deed ZONDER VPN....

$100 giftcard voor 82 euro
$50 giftcard voor 41 euro
$25 giftcard voor 20 euro

Nogmaals, dit werkt dus gewoon ZONDER VPN en je hebt zeker je 10% korting welke je zo graag wilt.
Je moet/kan de giftcards niet meer kopen via een MS store in dat land..

Famous schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Even serieus.. Ben je nu gewoon aan het trollen???

Ik zei vanochtend nog hoe ik het deed ZONDER VPN....

$100 giftcard voor 82 euro
$50 giftcard voor 41 euro
$25 giftcard voor 20 euro

Nogmaals, dit werkt dus gewoon ZONDER VPN en je hebt zeker je 10% korting welke je zo graag wilt.
Je moet/kan de giftcards niet meer kopen via een MS store in dat land..
Tja.... Zo zie je maar, er zijn gewoon twee manieren, die jij omschrijft..... en de manier via VPN, beide werken..... Maar als je er niet uitkomt, en je wil de uitgestoken hand niet aanpakken...

Tja....dan houd het op, waarschijnlijk moeten we nu gewoon weer een aantal week wachten tot dat hij hier weer zijn zelfde verhaaltje komt afspelen.

• Lekker Ventje
Tiny schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:04:
Dat is de game zoals Crakdown 3 had moeten worden toch?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Lekker Ventje schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Dat is de game zoals Crakdown 3 had moeten worden toch?
oooh maar Crackdown 3 wil ik ook gaan spelen, lijkt mij ook enorm gaaf.
Zeker omdat ze wat 'gepikt' hebben van Saints Row.

• Famous

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:57:
[...]

Aangezien offgamers enkel nog US tegoed verkoopt is seagm the way to go !
Eergister nog gebruikt, betaald met ideal en redeemed zonder vpn.
Easy peasy.
Is al meerdere keren aangegeven maar hij blijft eigenwijs :+ :+

• Lekker Ventje
Tiny schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

oooh maar Crackdown 3 wil ik ook gaan spelen, lijkt mij ook enorm gaaf.
Zeker omdat ze wat 'gepikt' hebben van Saints Row.
Wat wel een beetje jammer is, is dat de release van Agents of Mayhem precies na mijn vakantie is :)
Binnenkort maar eens aanschaffen maar Forza en SW:BF2 zijn ook onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Easy peasy.
Ok. Via die site is het gelukt, wel wat duurder en 2,50 processing fee maar goed. Jammer dat het niet meer op de "reguliere" manier gaat, maar goed, het werkte en daar gaat het om.

Phusebox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:56:
[...]

Ok. Via die site is het gelukt, wel wat duurder en 2,50 processing fee maar goed. Jammer dat het niet meer op de "reguliere" manier gaat, maar goed, het werkte en daar gaat het om.
Zie wel dat het werkt! :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Famous schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

Bij ps4 kan je idd met giftcards zonder vpn werken. Maar zelf alleen maar een usa account.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:27:
[...]

Bij ps4 kan je idd met giftcards zonder vpn werken. Maar zelf alleen maar een usa account.
De 'normale' landen (US, UK etc) werkt dit ook gewoon, het zijn alleen de 'goedkoopste' landen waar dus extra handelingen voor nodig zijn, dat alles voor een paar euro.. Zal kwestie van tijd worden tot MS ook gewoon regio gebonden accounts gaat beginnen, en dan maar zeuren erover.

Sagat schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:27:
[...]

Op de Xbox heb je ook geen VPN nodig voor USA aankopen.
Echter, wil je aankopen doen in andere landen (die goedkoper zijn dan US Dollar of Euro's) heb je een aantal gevallen wel een VPN nodig.

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:16
[...]

Easy peasy.
Op offgamers zie ik nog steeds Braziliaanse, Hong Kong, Japan en nog een paar landen staan met giftcards..

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:42:
[...]

Op de Xbox heb je ook geen VPN nodig voor USA aankopen.
Echter, wil je aankopen doen in andere landen (die goedkoper zijn dan US Dollar of Euro's) heb je een aantal gevallen wel een VPN nodig.
Kon laatst ook gewoon een game aanschaffen in de UK zonder vpn, met paypal.
Zou dat komen omdat het binnen europa is ?

Overwatch blijft een hoop bang-for-the-buck _/-\o_
Eigenlijk niet vreemd, voor Diablo III kan hetzelfde gezegd worden, Blizzard FTW !!

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 11-08-2017 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marvie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 21:23:
[...]

Op offgamers zie ik nog steeds Braziliaanse, Hong Kong, Japan en nog een paar landen staan met giftcards..
Zie het nu ook :?
3 dagen terug waren deze nergens op de site te vinden.
Vaag, maar fijn dat ze er (weer) zijn, ben al jaren tevreden klant van offgamers :)
Al moet ik zeggen dat seagm ook prima werkt !

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 11-08-2017 00:13 ]

Pagina: 1 ... 101 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.