Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Inmiddels ook Spotify geinstalleerd op de Xbox.

Voor het volume probleem (niet terug gezocht of iemand het al gevonden heeft) : als je op de home knop drukt op je controller (de oplichtende X) komt het zij-menu tevoorschijn. Als je dan naar spotify gaat in het zij-menu, kan je het volume aanpassen met de controller.

Vanuit de app op de telefoon gaat het inderdaad nog niet, maar dat zal vast wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zitten er steeds haperingen in de muziek via Spotify. Heb ik bij groove nooit gehad.

Edit: Heb Spotify opgestart op telefoon en via connect naar de Xbox gestuurd. Kan dit een WiFi probleem zijn? Xbox is bedraad aangesloten natuurlijk. Maar het zou me niks verbazen als hij de muziek binnenhaalt via WiFi telefoon ipv draadje Xbox.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb nog niet een game gespeeld i.c.m. Spotify, maar ik zit wel met dezelfde setup als jij. Ik zal het dit weekend eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

GT: The Bozzz88

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:20:
Bij mij zitten er steeds haperingen in de muziek via Spotify. Heb ik bij groove nooit gehad.

Edit: Heb Spotify opgestart op telefoon en via connect naar de Xbox gestuurd. Kan dit een WiFi probleem zijn? Xbox is bedraad aangesloten natuurlijk. Maar het zou me niks verbazen als hij de muziek binnenhaalt via WiFi telefoon ipv draadje Xbox.
Ik ga het zo even proberen, is identiek aangesloten hier.

edit: Hier werkt het prima en op dezelfde manier geconnect. Ik denk dat de techniek zo werkt dat je tel enkel een url oid verzend naar je spotify connect apparaat (xbox) en de xbox het zelf streamed (not sure..). Verklaart alsnog niet waarom het bij jou hapert...

Gevonden:
'Wanneer een audioproduct over Spotify Connect beschikt kun je via de app op je smartphone of tablet muziek laten weergeven, maar zonder actieve verbinding tussen smartphone/tablet en home cinema apparatuur. Het mobiele apparaat dient als afstandsbediening en de home cinema apparatuur haalt de muziek direct vanaf de servers van Spotify. '

[ Voor 38% gewijzigd door Bozznl op 11-08-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou vind het maar erg beta aanvoelen spotify op xbox...
Eerste probleem is dat mn telefoon de xbox pas kan vinden als ik de spotify app open(is op ps4 niet zo detecteert hem zodra ps4 opstart ook zonder rest modus).
Tweede probleem volume besturing via mobiel werkt niet..(ps4 wel)
Derde probleem, het verbinden met telefoon en xbox is alles behalve flawless, heel vaak doet hij het niet, of verbind hij wel maar wil hij niet afspelen, en zoals hierboven gemeld happeringen en soms gewoon ineens geen muziek meer en heeft de app zichzelf afgesloten(nog nooit gehad op ps4).
Hoop dat ze dit kunnen fixen want dit is niet een goeie ervaring zo.

Maar sidenote als het eenmaal werkt is het wel leuk horizon 3 met eigen muziek.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:20:

Hier zelfde setup. Xbox via utp, laptop via 5ghz Wifi. Via webplayer en Spotify app op Windows 10 desktop gewoon muziek zonder haperingen. Wel idd dat spotify connect alleen werkt als op de xbox de spotify app al open staat.

Verder is de Xbox Spotify app zo goed als identiek aan de PS4 app. Enige verschil met de PS4 app is bij je account dat daar een optie staat "Instellingen voor inschakelen". Hierin staat mijn laptop momenteel. Op de laptop had ik spotify aan staan en de PS4 aangezet en Spotify begon te spelen zonder de Spotify app op te starten. Hoop dat ze dit ook op de Xbox zo gaan doen, want handmatig de xbox opstarten, de spotify app opstarten is natuurlijk geen doen :P

[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 11-08-2017 10:29 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
v8power67 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:10:
Tweede probleem volume besturing via mobiel werkt niet..(ps4 wel)
PdeBie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:57:
[...] als je op de home knop drukt op je controller (de oplichtende X) komt het zij-menu tevoorschijn. Als je dan naar spotify gaat in het zij-menu, kan je het volume aanpassen met de controller.
Het is niet perfect, maar voorlopig is het iets :)

[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 11-08-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

PdeBie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

[...]

Het is niet perfect, maar voorlopig is het iets :)
Ja dat weet ik is net zo op ps4 zit in de ui een optie volume te regelen. Maar ik bedoel dat je met de telefoonapp de volume kan regelen zoals ik kan met mn ps4, pc, ps3 etc.
Zal vast wel komen maar daarom zeg ik ook voelt nogal beta aan dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Super Lucky's Tale is te pre-orderen wat ik natuurlijk gedaan heb. Een van de weinige games waar ik wel naar uitkijk dit jaar. Doet me een beetje denken aan Sonic en Tails en Donkey Kong Country.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Thx @exactor it voor dat geweldige spel }:O
M'n neef en ik vermaken ons er erg goed mee :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:19
@MRE-Inc het lijkt qua gameplay ook op de Mario worlds vind ik?
Precies wel de moeite waard!!

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bozznl schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:44:
[...]

Ik ga het zo even proberen, is identiek aangesloten hier.

edit: Hier werkt het prima en op dezelfde manier geconnect. Ik denk dat de techniek zo werkt dat je tel enkel een url oid verzend naar je spotify connect apparaat (xbox) en de xbox het zelf streamed (not sure..). Verklaart alsnog niet waarom het bij jou hapert...

Gevonden:
'Wanneer een audioproduct over Spotify Connect beschikt kun je via de app op je smartphone of tablet muziek laten weergeven, maar zonder actieve verbinding tussen smartphone/tablet en home cinema apparatuur. Het mobiele apparaat dient als afstandsbediening en de home cinema apparatuur haalt de muziek direct vanaf de servers van Spotify. '
Thanks! Ik dacht dat de hapering door slecht WiFi bereik kwam. Aan de snelheid bedraad kan het namelijk niet liggen. Daarnaast werkt Spotify prima op de pc die op dezelfde switch zit als mijn Xbox. Check het vanavond wel weer. Misschien is de oplossing wel hard reset. Had ik natuurlijk sowieso eerst moeten testen. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

piripi schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:35:
@MRE-Inc het lijkt qua gameplay ook op de Mario worlds vind ik?
Precies wel de moeite waard!!
Nooit Mario Worlds gespeeld.

Je kan overigens via de Store op Windows 10 ook Xbox Games kopen. Je krijgt dan 2 buttons, namelijk Installeer op Xbox One en Installeer op PC als de titel een Play Anywhere is.

Ik neem aan dat de knop Installeer op Xbox One alleen geldt voor je Home Xbox ? Ik share namelijk games met mijn zoon die zijn eigen xbox ergens anders heeft staan. Ik heb dus zijn Xbox One als Home console ingesteld. Ik zie hem namelijk niet op mijn Xbox verschijnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VfwpPiu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:30
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:16:
[...]

Nooit Mario Worlds gespeeld.

Je kan overigens via de Store op Windows 10 ook Xbox Games kopen. Je krijgt dan 2 buttons, namelijk Installeer op Xbox One en Installeer op PC als de titel een Play Anywhere is.

Ik neem aan dat de knop Installeer op Xbox One alleen geldt voor je Home Xbox ? Ik share namelijk games met mijn zoon die zijn eigen xbox ergens anders heeft staan. Ik heb dus zijn Xbox One als Home console ingesteld. Ik zie hem namelijk niet op mijn Xbox verschijnen.

[afbeelding]
Jep. Die functie werkt alleen op je Home Xbox.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakka Pakka
  • Laatst online: 13-04 09:58
Xbox live (12 maanden) voor ongeveer 35 euro via pepper

Zelf niet getest, maar lijkt me wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Ik probeer al de hele dag mijn Xbox live prepaid code te redeemen maar die pagina na het invullen van de code blijft maar laden. Volgens de Xbox server status pagina zou alles het moeten doen.

Handig. Wil je eens gamen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 11-08-2017 23:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:31:
Ik probeer al de hele dag mijn Xbox live prepaid code te redeemen maar die pagina na het invullen van de code blijft maar laden. Volgens de Xbox server status pagina zou alles het moeten doen.

ok

wil je een oplossing of alleen maar klagen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:39:
[...]

ok

wil je een oplossing of alleen maar klagen?
Ik zou niet weten wat ik er aan moet doen. Heb al drie devices en vijf browsers geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:31:

Heb jij überhaupt de moeite genomen om terug te lezen?
Van welk regio/land is de code? Heb jij je Xbox op het juiste land staan? Redeem hem vervolgens eens voor de Xbox...

Het komt je niet allemaal aanwaaien, wil je geen moeite doen, koop dan gewoon "duur".....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:13:
[...]

Van welk regio/land is de code? Heb jij je Xbox op het juiste land staan? Redeem hem vervolgens eens voor de Xbox...

Het komt je niet allemaal aanwaaien, wil je geen moeite doen, koop dan gewoon "duur".....
Is gewoon een prepaid kaart van de Intertoys. Heb het geprobeerd via xbox, telefoon en laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:16:
[...]

Is gewoon een prepaid kaart van de Intertoys. Heb het geprobeerd via xbox, telefoon en laptop.
Hebben ze hem wel geactiveerd bij de kassa? Dat wil nog wel eens fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:13:
[...]

Van welk regio/land is de code? Heb jij je Xbox op het juiste land staan? Redeem hem vervolgens eens voor de Xbox..
Xbox live (gold) is i.t.t. tegoed ten alle tijden regiovrij.

Dus gewoon inloggen op je NL-account en redeemen maar.

Kreeg vorig jaar 12 maanden gold cadeau van de producer van Skullgirls door een fightstick topic op reddit, dat tegoed kwam uit Hong Kong, gewoon kunnen redeemen op mijn NL account :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:43:
[...]

Hebben ze hem wel geactiveerd bij de kassa? Dat wil nog wel eens fout gaan.
Activeren? Zo'n kartonnen kaart die je moet openscheuren en krassen?

Update: nu werkt het wel, er was blijkbaar toch een storing. Ach ja op naar de volgende game avond over een maandje ofzo 😂

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 12-08-2017 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Phusebox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:54:
[...]

Ik zou niet weten wat ik er aan moet doen. Heb al drie devices en vijf browsers geprobeerd.
Even later proberen, Microsoft heeft wat problemen. Al heb ik zonet die aanbieding geactiveerd via de Xbox app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:58:
[...]

Ja en? Net als dat je al je games dus 2x moet kopen (indien ze op beide platforms verschenen zijn), nieuwe accu's voor controllers, nieuwe controllers als je met meer dan 2 mensen wil spelen (indien niet bijgeleverd), nieuw online account, nieuwe betaalgegevens, etc. etc. etc.

Sorry, je kan wel een rant starten over "device A" maar kan je dan niet beter in de bush bush gaan wonen? Het is niet anders dan dat je van OSX naar Windows gaat, van een Android smartphone naar een WindowsPhone, van een appartement naar een rijtjeshuis. Je zal altijd je moeten aanpassen aan de randvoorwaarden.
dat is voor mij dus niet zo ik wilde xbox voor forza en niet meer dan dat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Zijn er meer die de laatste tijd berichtjes van onbekende personen krijgen met alleen maar "what's up?"?
Op de PS4 is het minder (2x) maar ik heb er elke maand wel enkele nu van mij volslagen onbekende personen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Lekker Ventje schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:18:
Zijn er meer die de laatste tijd berichtjes van onbekende personen krijgen met alleen maar "what's up?"?
Op de PS4 is het minder (2x) maar ik heb er elke maand wel enkele nu van mij volslagen onbekende personen.
Ik heb hier eigenlijk nooit last van. Wel heb ik dat random players mij uitnodigen om een game te spelen, maar dat negeer ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 15:05
Yes, onlangs ook 2 keer een bericht van verschillende "personen" (alleen maar "Yoo" en "what's up")en gisteren een party invite van een onbekende tijdens Netflix..

Snap niet goed hoe het kan, maar heb dus sinds kort niet alleen vrienden maar ook geblokkeerde personen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik speel vooral veel Overwatch maar geen van die namen zeggen mij iets. Het zijn ook zonder uitzondering namen die gevolgd worden door een aantal cijfers.

Van 1 persoon wist ik wel wie dat was maar dat was omdat ik hem continu voor zijn noten schoot omdat hij zo stom was om elke keer opnieuw door dezelfde deur binnen te komen bij Overwatch. Hij was niet blij met mij en zou mij blokkeren :D

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wanner gaat Microsoft eigenlijk de pre-order voor de XBX eens officieel openzetten? Vind het eigenlijk wel gek dat dit zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja laatste maand een stuk of 5x al. Voeg je toe als vriend en dan sturen ze berichten. Ik verwijder ze en blokkeer ze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Pakka Pakka schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:21:

Bedankt voor de tip, heb gelijk maar voor 2 jaar verlengd. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

skreppiedoe schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:14:
[...]

Bedankt voor de tip, heb gelijk maar voor 2 jaar verlengd. :)
Hier ook, kwam wel iets duurder uit maar nog goedkoper.
Waar zijn de tijden met prijzen van €27 :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 01:18:
[...]

Xbox live (gold) is i.t.t. tegoed ten alle tijden regiovrij.

Dus gewoon inloggen op je NL-account en redeemen maar.

Kreeg vorig jaar 12 maanden gold cadeau van de producer van Skullgirls door een fightstick topic op reddit, dat tegoed kwam uit Hong Kong, gewoon kunnen redeemen op mijn NL account :)
Linkje?
Dat vind ik toch wel interresant zulke dingen. Ik ken overigens eigenlijk alleen mike z een beetje van naam (een keer geloof ik ook een interview met hem gezien op zo'n vaag webcast programma van ene dr sub zero geloof ik :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakka Pakka
  • Laatst online: 13-04 09:58
Famous schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Heb je wel de NOKEYS code gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Famous schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:33:
[...]

Die tijden waren er niet zo heel lang geleden hoor. Namelijk op 15 juni 2017
3x XBL Gold 12 maanden + 1 gekocht voor 75 euro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QVuLgByyFicqvQColB71Fzf3/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Pakka Pakka schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:07:
[...]

Heb je wel de NOKEYS code gebruikt?
Uiteraard niet :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:16
Pakka Pakka schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:21:

Bedankt voor de tip €34,67 is een mooie prijs voor 12 maanden!

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
MRE-Inc schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:18:
[...]

Die tijden waren er niet zo heel lang geleden hoor. Namelijk op 15 juni 2017
3x XBL Gold 12 maanden + 1 gekocht voor 75 euro

[afbeelding]
Doe de volgende keer even een waarschuwing geven, 3 jaar voor 75 euro zie ik ook wel zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Kluutmaran schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:26:
[...]

Doe de volgende keer even een waarschuwing geven, 3 jaar voor 75 euro zie ik ook wel zitten :D
Dat was ook zo'n pepper.nl link. Alleen moest je echt naar Intertoys of Bart Smit zelf om ze op te halen. Heeft toen hier ook in het topic gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:45:
[...]

Ja laatste maand een stuk of 5x al. Voeg je toe als vriend en dan sturen ze berichten. Ik verwijder ze en blokkeer ze direct.
Altijd grappig om te zien dat ze 0 achievements hebben waardoor ze zich verraden... toch jammer er zat een "sexy chick" bij.. |:( grijns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Lees niet echt terug dat die producer het bevestigd en zo, maar toch grappig, thanks voor linkie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 14:23:
Lees niet echt terug dat die producer het bevestigd en zo, maar toch grappig, thanks voor linkie.
Nee, kreeg een pm met een bedankje voor het onder de aandacht brengen.
Denk dat ze dat niet openbaar willen maken ivm nutteloze "bedelposts"
Wel tof zulke dingen.

Zo heb ik ook een poos contact gehad met een programmeur van Fatshark (Warhammer Vermintide)
Kreeg dan interne updates gepushed naar mijn console en kon daar feedback op geven.
Altijd leuk om ergens "aan mee te kunnen werken" en wat meer te weten te komen over het team achter een spel :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Over 7 dagen op 20 augustus livestream op Mixer vanaf 21:00 uur over o.a. de X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:25:
[...]

Nee, kreeg een pm met een bedankje voor het onder de aandacht brengen.
Denk dat ze dat niet openbaar willen maken ivm nutteloze "bedelposts"
Wel tof zulke dingen.

Zo heb ik ook een poos contact gehad met een programmeur van Fatshark (Warhammer Vermintide)
Kreeg dan interne updates gepushed naar mijn console en kon daar feedback op geven.
Altijd leuk om ergens "aan mee te kunnen werken" en wat meer te weten te komen over het team achter een spel :)
Nice inderdaad! En ja als je dat een de grote klok hangt dan zal er idd wat gebedeld worden. Ook wel cool om te horen dat ze dus gericht updates naar alleen jou console kunnen pushen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels even met mijn Elite controller aan het spelen en mijn god wat speelt dat lekkerder dan een 'gewone' controller. Niet verwacht dat het zoveel verschil zou maken. De triggers aan de onderkant maken het schakelen in Forza etc. zoveel makkelijker.

In Titanfall gebruik ik het om te springen, herladen en wapens te wisselen. Merk dat mijn motoriek daar nog wat te wensen overlaat, maar dat zal een kwestie van wennen zijn tot het een tweede natuur wordt. Wel fijn dat mijn duim niet meer van de rechter stick af hoe te halen om te springen. Kan nu veel fijner sturen tijdens het hoppen van en naar muurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Als je alleen al antwoord met 'gehaktbal' krijg je alsnog een geautomatiseerd antwoord. Ontvang zelf Spaanse en Franse varianten. Geen idee waar het vandaan komt zo opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Yup hier ook. Kreeg de eerste keer een bericht in de trend van 'Great game!'.
Hier reageerde ik gewoon op (had net een potje in Rocket League gewonnen), maar had aan de reacties die ik kreeg al snel door dat het om een bot ging.
Helaas door te reageren weten ze nu wel dat mijn account actief gebruikt word, dus krijg ik af en toe weer zo'n spambot binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:36:
even snel een vraag

ik speel alleen race games nu heb ik een ps4 met de trustmaster T500 race stuur
omdat ik forza interessant vind wil ik graag een xbox halen maar is mijn race te gebruiken op de xbox ?
Binnenkort wel :Y
http://cronusmax.com/new-product-drive-hub-pre-order-now/

LIST OF COMPATIBLE RACING WHEELS
Logitech G25
Logitech G27
Logitech G29
Logitech Driving Force Ex
Logitech Driving Force GT
Logitech Driving Force Pro
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Logitech G920
Fanatec Porsche Carrera
Fanatec Porsche 911 Turbo
Fanatec Porsche 911 Turbo S
Fanatec Porsche 911 GT2
Fanatec Porsche 911 GT3 RS
Fanatec Porsche 911 GT3 RS v2
Fanatec CSR (+ Pedals)
Fanatec CSR Elite (+ Pedals)
Fanatec ClubSport Wheel Base
Fanatec ClubSport Wheel Base V2
Fanatec ClubSport Wheel Base V2.5
Fanatec CSL Elite (Both Xbox One & PS4 versions)
Thrustmaster T80
Thrustmaster Ferrari 458 Spider Racing Wheel
Thrustmaster TMX Pro
Thrustmaster T150 Pro
Thrustmaster T300 RS
Thrustmaster TMX Force Feedback
Thrustmaster T150 Ferrari Wheel
Thrustmaster T300 Ferrari GTE
Thrustmaster T500RS
Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition
Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Afbeeldingslocatie: http://cronusmax.com/images/drivehub/drivehub_1.png

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 14-08-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:51:
[...]

Binnenkort wel :Y
http://cronusmax.com/new-product-drive-hub-pre-order-now/

LIST OF COMPATIBLE RACING WHEELS
Logitech G25
Logitech G27
Logitech G29
Logitech Driving Force Ex
Logitech Driving Force GT
Logitech Driving Force Pro
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Logitech G920
Fanatec Porsche Carrera
Fanatec Porsche 911 Turbo
Fanatec Porsche 911 Turbo S
Fanatec Porsche 911 GT2
Fanatec Porsche 911 GT3 RS
Fanatec Porsche 911 GT3 RS v2
Fanatec CSR (+ Pedals)
Fanatec CSR Elite (+ Pedals)
Fanatec ClubSport Wheel Base
Fanatec ClubSport Wheel Base V2
Fanatec ClubSport Wheel Base V2.5
Fanatec CSL Elite (Both Xbox One & PS4 versions)
Thrustmaster T80
Thrustmaster Ferrari 458 Spider Racing Wheel
Thrustmaster TMX Pro
Thrustmaster T150 Pro
Thrustmaster T300 RS
Thrustmaster TMX Force Feedback
Thrustmaster T150 Ferrari Wheel
Thrustmaster T300 Ferrari GTE
Thrustmaster T500RS
Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition
Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel

[afbeelding]
okay wat is dit ik ben echt een mega noob
voor mij moet het P&P zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Spotify op de One is echt zo fijn. Wissel nu compleet soepel tussen alle apparaten in mijn huis.

Het gehaper was inderdaad opgelost door een hard reset. Nu moet ik alleen zorgen dat mijn vrouw niet meer plotseling allemaal hard rock door mijn Katy Perry heen mixt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl
  • Laatst online: 14-09 18:58

Bozznl

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:13:
Spotify op de One is echt zo fijn. Wissel nu compleet soepel tussen alle apparaten in mijn huis.

Het gehaper was inderdaad opgelost door een hard reset. Nu moet ik alleen zorgen dat mijn vrouw niet meer plotseling allemaal hard rock door mijn Katy Perry heen mixt. :)
Als jij heel de dag alleen katy Perry draait snap ik dat ze er hard rock doorheen mixt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:45:
[...]

Converter.
P&P : PS4/PC stuur -> converter -> Xbox -> scheuren maar !
Held 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Converter.
Heb dat ding sinds juni in bestelling staan, ben benieuwd. Die vorige wist heel FFB naar zn grootje te helpen. Het is jammer dat zelfs chronos die rumble niet werkend krijgt, begreep dat de G920 daar wel een pinout voor heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Converter.
Weet niet hoe volwassen dit produkt is?
Ik verwacht behoorlijk gezien dit een van de grote namen op dit gebied is, echter:

Laatst bij een vriend geprobeerd via een converter een x360 (fight)pad op een ps3 te laten werken, dit was behoorlijk lastig. Ik weet echter niet precies wat voor converter het was. Werkte met fysieke switches om een en ander aan te kunnen passen........

@Verwijderd
Altijd even researchen of de door jou te gebruiken apparatuur ook echt werkt en dan volledig (bij een stuur denk ik bijvoorbeeld aan de force feedback). Valt het niet uit na bepaalde tijd etc.

Aan de andere kant, als je dit bij een nl webschop bestelt zou je het kunnen testen en mocht het niet of niet volledig werken dan kan je het altijd retourneren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:13:

Werkt idd prima, echter loop ik soms nog wel tegen problemen aan die ik met Groove van Microsoft zelf nooit had.

Ik had Spotify op de Xbox aan staan. Moest even weg met de auto, dus spotify open laten staan op de Xbox, in de auto gestapt en daar Spotify gestart. Kreeg ik op mijn telefoon telkens de melding dat Spotify al in gebruik was op een ander apparaat.

Verder mis ik wel de video functie die Groove had. Tevens mag er wel een soort van screensaver in gebouwd worden, of is dat met de huidige tv's niet meer nodig ? Spotify scherm op de Xbox staat nu continu op hetzelfde scherm. Als ik een hele dag thuis werk met Spotify open op de Xbox, dan lijkt me dat toch niet echt goed voor het tv scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:25:
[...]

Weet niet hoe volwassen dit produkt is?
Ik verwacht behoorlijk gezien dit een van de grote namen op dit gebied is, echter:

Laatst bij een vriend geprobeerd via een converter een x360 (fight)pad op een ps3 te laten werken, dit was behoorlijk lastig. Ik weet echter niet precies wat voor converter het was. Werkte met fysieke switches om een en ander aan te kunnen passen........

@Verwijderd
Altijd even researchen of de door jou te gebruiken apparatuur ook echt werkt en dan volledig (bij een stuur denk ik bijvoorbeeld aan de force feedback). Valt het niet uit na bepaalde tijd etc.

Aan de andere kant, als je dit bij een nl webschop bestelt zou je het kunnen testen en mocht het niet of niet volledig werken dan kan je het altijd retourneren.
ben ps4 gebruiker het was mooi geweest had de xbox ook gewoon had gewerkt zo als de ps4 _/-\o_
ik blijf er bij gemiste kans.
zie nu dat het kasje 90 usd gaat kosten dat vind ik nog al wat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:55:
[...]

Werkt idd prima, echter loop ik soms nog wel tegen problemen aan die ik met Groove van Microsoft zelf nooit had.

Ik had Spotify op de Xbox aan staan. Moest even weg met de auto, dus spotify open laten staan op de Xbox, in de auto gestapt en daar Spotify gestart. Kreeg ik op mijn telefoon telkens de melding dat Spotify al in gebruik was op een ander apparaat.

Verder mis ik wel de video functie die Groove had. Tevens mag er wel een soort van screensaver in gebouwd worden, of is dat met de huidige tv's niet meer nodig ? Spotify scherm op de Xbox staat nu continu op hetzelfde scherm. Als ik een hele dag thuis werk met Spotify open op de Xbox, dan lijkt me dat toch niet echt goed voor het tv scherm.
Ga je toch naar dashboard. Spotify draait prima op de achtergrond. Of zet je tv uit. En trouwens: je kunt instellen wanneer je xbox (en waarschijnlijk ook je tv) dimt bij geen input.

Edit: Je xbox draait niet op winXP. Screensavers zijn zo 2003.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2017 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:10:
[...]

Ga je toch naar dashboard. Spotify draait prima op de achtergrond. Of zet je tv uit. En trouwens: je kunt instellen wanneer je xbox (en waarschijnlijk ook je tv) dimt bij geen input.

Edit: Je xbox draait niet op winXP. Screensavers zijn zo 2003.
Spotify op de Xbox zou nog beter zijn als de volgende features erbij komen:

- Game geluid uit kunnen zetten ( of kan dit al? ), nu hoor je alles door elkaar...
- Spotify over HDMI output en Game geluid over de headset ( Spotify voor de vrouw en game geluid voor mij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Motion2 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:43:
[...]

Spotify op de Xbox zou nog beter zijn als de volgende features erbij komen:

- Game geluid uit kunnen zetten ( of kan dit al? ), nu hoor je alles door elkaar...
- Spotify over HDMI output en Game geluid over de headset ( Spotify voor de vrouw en game geluid voor mij :P )
Ik ben nog geen 1 spel tegengekomen waar je geen controle hebt over het mastervolume gedeelte van de game. Vaak zie je special effects, master en voice volume bijv. Je zal dat dus per game moeten instellen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er een beetje flauw van dat er savonds steeds live gold issues zijn, ook jammer dat x one s af en toe fps issues heeft. Zit erover te denken om een switch te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:35:
Ben er een beetje flauw van dat er savonds steeds live gold issues zijn, ook jammer dat x one s af en toe fps issues heeft. Zit erover te denken om een switch te kopen.
Hmm ik moet zeggen dat ik in de 5 jaar dat ik XBOX live heb nog maar een enkele keer storing heb ondervonden. Wanneer had je last van storing?

P.S: De switch is nou ook niet echt een FPS killer: reviews: Nintendo Switch - Vooral geschikt voor partygames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Gister nog even snel Bajonetta geïnstalleerd (Games with gold, 360 BC)....
Even uurtje gespeeld, wat een vaag spel! Gekke Japanners.....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen dagen savonds vooral connection issues, switch is idd geen fps killer, maar trek steeds minder naar shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:35:
Wat voor problemen in welke games heb jij dan? Hier staat de xbox dagelijks aan en heb de afgelopen 10 jaar misschien 2 of 3 storingen gehad. De laatste tijd sowieso al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf1 hakkelt in drukke gedeeltes teven doet final fantasy 15 dat ook, mn verbinding is dan in orde.

bf1geeft idg aan dat ik offline ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ook hier geen problemen met Live. Heb wel problemen gehad met Overwatch afgelopen weekend maar dat lag aan Blizzard zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Kijk, now we're talking

CONTENT TITLECONTENT TYPEPUBLISHERSTATUS
Metal Gear Rising: RevengeanceGames On DemandKonamiNEW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
justifire schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:33:
Heeft bijna een jaar geduurd maar 29 Augustus is het dan zo ver, eindelijk spelen met T8NK

[afbeelding]

[video]
Is het een beetje een leuk spel? Ik kon er niet echt een mening over vormen naar aanleiding van reviews en een demo is er volgens mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:46:
[...]

Is het een beetje een leuk spel? Ik kon er niet echt een mening over vormen naar aanleiding van reviews en een demo is er volgens mij niet.
Er is wel een demo

https://www.microsoft.com/en-US/store/p/ReCore/9NBLGGH1Z6FQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:46:
[...]

Begin is tof, na drie, vier uur wordt het saai / irritant.
Heb hem opgepikt in de sale en ben benieuwd of ze met aankomende update het spul naar een beter niveau hebben getrokken.
Aanrader ? Nee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32
Ik heb recore gespeeld tot aan de eindbaas.
Daarna niet. Het houd tijdens het gevecht opeens op. En dan moet je allerlei prisma cores gaan verzamelen. Om het laatste gevecht te openen.

Het is best leuk tot dat punt. Daarna is het een collect a ton. Wat ik erg jammer vind.
Persoonlijk haat ik doelloos in games zoeken naar een shiny object.
En dat heel recore 1 grote woestijn/zandbak is helpt echt niet.

Ik reageer zo zuur omdat ik het best een leuk spel vind. Maar het einde me echt diep teleurstelde.
Of die tank update mijn mening veranderd weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 17:21
Voor de mensen die vorige week Forza Horizon 3 gekocht hebben.

Deze week 50% korting op de Forza Horizon 3 – Uitbreidingspas

En vandaag zijn er ook weer nieuwe achievements toegevoegd dmv Forza Horizon 3 Hoonigan Car Pack

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Even een vraag mbt de Elite controller.

In dit Microsoft artikel hebben ze het over community configs: http://support.xbox.com/e...onfigure-elite-controller
Configure
Select Configure to create and edit custom configurations for your controller. Your saved configurations stay with your profile and are available on any Xbox One or PC your controller is connected to.
Get started by browsing in Community configurations and adding ones you like to your own list of configurations. Or choose New configuration to make one from scratch
Ik vraag me af of het dus mogelijk is om zelf een config te sharen zodat anderen deze kunnen gebruiken. Als er community configs zijn, dan zou het toch mogelijk moeten zijn om je eigen te uploaden en anderen te downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 21:14:
Voor de mensen die vorige week Forza Horizon 3 gekocht hebben.

Deze week 50% korting op de Forza Horizon 3 – Uitbreidingspas

En vandaag zijn er ook weer nieuwe achievements toegevoegd dmv Forza Horizon 3 Hoonigan Car Pack
Zit nu wel te twijfelen over de uitbreiding. :) Heb FH3 als onderdeel van het X1 pack gekregen wat ik gekocht heb enkele maanden terug, helemaal kapot gespeeld sindsdien, maar twijfel of het expansion pack het waard is. Zijn hier mensen die het FH3 expansion pack hebben? En zo ja, wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
MRE-Inc schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:08:
Even een vraag mbt de Elite controller.

In dit Microsoft artikel hebben ze het over community configs: http://support.xbox.com/e...onfigure-elite-controller

[...]

Ik vraag me af of het dus mogelijk is om zelf een config te sharen zodat anderen deze kunnen gebruiken. Als er community configs zijn, dan zou het toch mogelijk moeten zijn om je eigen te uploaden en anderen te downloaden ?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als ik naar de pagina 'community configs' kijk in mijn Xbox zie ik er ook maar een paar. Ik had verwacht er hier tientallen/honderden te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 15:32
Er zijn voor de elite comunity configs. Ongeveer 15. Maar het zijn er maar een paar. Je kunt ze niet uploaden.
Ze worden gemaakt door de developers.

Ik heb beide forza uitbreidingen.
Vind hotwheels en blizzard mountain tof.
Er zijn speciale uitdagingen. En de gebieden steken goed in elkaar.
Er staan online best goede revieuws van beide uitbreidingen.
Ik heb de volle prijs betaald. Dus ik vind 50 korting is een mooie deal.
Denk wel forza 7 komt ook over een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

http://www.xbox.com/en-US...elite-wireless-controller

Helemaal naar onder scrollen voor de configs van diverse games..

Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/68/d2/68d29605-dcf7-48e5-9bac-9146f232e61d.jpg?n=Elite-Controller-MWF-2017_Multi-Feature-0_button-mapping-Battlefield-Pilot_1600x600.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door MRE-Inc op 16-08-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Had toch gehoopt op wat echte community profiles. Dus dat je ze zelf kan uploaden/delen.
Kan nu ook wel via dit forum bijvoorbeeld, maar via de Xbox zelf zou het handigste zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Crackdown 3 delayed to Spring 2018
Microsoft is delaying the release of Crackdown 3 from Nov. 7, 2017 to spring 2018, the company confirmed to Polygon today.

Shannon Loftis, Microsoft Studios Publishing general manager, said the company is delaying the Xbox One and Windows PC game to give development teams Reagent Games, Sumo Digital and Cloudgine extra time to ensure a quality experience.

“We’re very excited about Crackdown 3, and so are many fans, and so it’s a difficult call to move the release date,” Loftis said in an email interview with Polygon. “However, we want to make sure to deliver the right game, with the right quality, and at the right time. Crackdown 3 is a hugely ambitious game and we want to ensure we deliver the right experiences all the way through every part of the game, whether that’s campaign, co-op multiplayer or our competitive multiplayer mode, Wrecking Zone. Getting the balance right between the three modes is important, and we are going to take the extra development time to ensure that. Gamers can expect Crackdown 3 in Spring of 2018.”

Crackdown 3 was originally announced at E3 2014 and was, at one point, targeting a release in the second half of 2016. It’s clearly a complex project, one that has evolved since its unveiling, and Crackdown fans have learned to be patient waiting for it to come out.

“Crackdown 3 is an incredibly ambitious project that pushes the technological envelope with immersive true 4K gameplay, cloud-computing competitive multiplayer and a sprawling and futuristic open world,” Loftis said when asked about the challenges the development teams have faced over the years. “The team has been working extremely hard to deliver a great experience for fans and this extra time will help us do just that.”
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1420272

Denk slimme keuze reacties waren toch wel dat het er niet zo bijzonder uitzag enz.
Maja blijft niet veel over zo dit jaar..

• Phusebox
Dus eigenlijk heeft de XBX geen echte 4k launch titel meer? Behalve wat onbenullige indie zooi?

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Alhoewel ik Crack 3 totaal geen reet aan vind is dit wel een teleurstelling uiteraard, het moest de game zijn die liet zien waar toe die X allemaal in staat is.
Maar goed Crackdown zag er al niet al te best uit, dus ik begrijp de keuze ook wel weer.

Misschien is het een idee om die hele X gewoon mee te laten schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Origins schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:44:
Alhoewel ik Crack 3 totaal geen reet aan vind is dit wel een teleurstelling uiteraard, het moest de game zijn die liet zien waar toe die X allemaal in staat is.
Maar goed Crackdown zag er al niet al te best uit, dus ik begrijp de keuze ook wel weer.

Misschien is het een idee om die hele X gewoon mee te laten schuiven.
Als de XBX nog verder wordt opgeschoven kunnen ze hem beter annuleren. Wanneer zal er een PS5 komen? 2019 waarschijnlijk? De Xbox One X heeft naar mijn idee sowieso nog maar een maximale lifespan van 2 jaar.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Als de XBX nog verder wordt opgeschoven kunnen ze hem beter annuleren. Wanneer zal er een PS5 komen? 2019 waarschijnlijk? De Xbox One X heeft naar mijn idee sowieso nog maar een maximale lifespan van 2 jaar.
Waarom zou de XBX opgeschoven worden? De release zit nog steeds in origineel plan van holidays 2017. De console is weer top of the line en tot er daadwerkelijk een revolutie aan komt (VR / AR?) goed genoeg om mooie beelden in de hoogste TV resolutie te tonen. Er is geen enkele reden om te denken dat er over 2 jaar al een nieuwe console door MS uitgebracht wordt.

De PS4 pro lijkt me meer een tussenoplossing die het net niet is en dus nodig is om te vervangen, waardoor het zou kunnen dat er over 2 jaar een PS5 staat maar deze zal dan ook een evolutie zijn en geen revolutie teweeg kunnen brengen in gameplay. Op zich zou het voor de consument ook wel prettig zijn mochten de releases van de nieuwe consoles van MS en Sony 2 jaar uit elkaar lopen, kun je als je nieuwste hardware wilt, elke 2 jaar een nieuwe top of the line console kopen.

Ik ga mijn op Duitse launch gehaalde Xbox in ieder geval wel vervangen door de X en meteen een 4k televisie halen. Ben wel toe aan een nieuwe console en betere graphics :).

https://www.xgn.nl/xbox-one/releases/oktober-2017
Forza!
Super Lucky's Tale
Fifa en CoD natuurlijk

Maar qua exclusives houdt het niet over inderdaad, al zie ik bij PS ook enkel Gran Turismo als grote titel.

[ Voor 7% gewijzigd door Kluutmaran op 17-08-2017 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

Wom

Heb de vorige twee delen met zo veel plezier gespeeld dat ik deze blind koop. Heb expres ook zo min mogelijk videos en gameplay bekeken, want wil me laten verrassen. Zelden een game gespeeld waarin Nazi's afknallen zo lekker voelde. O+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 06:46:
Dus eigenlijk heeft de XBX geen echte 4k launch titel meer? Behalve wat onbenullige indie zooi?
Forza Motorsport 7 toch nog?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Phusebox
Arjan90 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Forza Motorsport 7 toch nog?
Nope, die komt namelijk een maand eerder al uit.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
Microsoft mag wel is wat meer focussen op de game console, ze hebben bijvoorbeeld na 3 jaar nog steeds geen Gta San Andreas als backward compatibility en nu eindelijk 2 jaar later Spotify.

Na de E3 zijn er weer mooie games aangekondigd en waaronder ook de Xbox emulator waarbij ik in mijn vreugde dacht dit kon veel eerder? Waarom is Microsoft altijd zo laat of langzaam hierin..

Op dit gebied loopt Playstation wel een stuk vooruit , heb zelf dan geen PS4 en ben trouw aan de Xbox.
Ze kunnen van elkaar veel leren in mijn ogen?

Ben benieuwd wat jullie mening hierover is :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
G_Dragon schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:46:
Microsoft mag wel is wat meer focussen op de game console, ze hebben bijvoorbeeld na 3 jaar nog steeds geen Gta San Andreas als backward compatibility en nu eindelijk 2 jaar later Spotify.

Na de E3 zijn er weer mooie games aangekondigd en waaronder ook de Xbox emulator waarbij ik in mijn vreugde dacht dit kon veel eerder? Waarom is Microsoft altijd zo laat of langzaam hierin..

Op dit gebied loopt Playstation wel een stuk vooruit , heb zelf dan geen PS4 en ben trouw aan de Xbox.
Ze kunnen van elkaar veel leren in mijn ogen?

Ben benieuwd wat jullie mening hierover is :)
De PS4 heeft helemaal geen emulator voor ps3 en PS2. Dat het xbox team de Classic xbox op de xbox One weet te emuleren is dus best wel gaaf.
Spotify had een exclusieve deal met Sony en gta backwards compatibiliteit is niet Microsoft aan te rekenen maar Rockstar.

Dus, Microsoft geeft genoeg aandacht aan de console. De xbox One X komt er aan met 4k hdr en UHD blu-ray speler.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25
SunnieNL schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

De PS4 heeft helemaal geen emulator voor ps3 en PS2. Dat het xbox team de Classic xbox op de xbox One weet te emuleren is dus best wel gaaf.
Spotify had een exclusieve deal met Sony en gta backwards compatibiliteit is niet Microsoft aan te rekenen maar Rockstar.

Dus, Microsoft geeft genoeg aandacht aan de console. De xbox One X komt er aan met 4k hdr en UHD blu-ray speler.
Dan heb ik dat verkeerd verwoord , ik bedoelde ermee dat PS4 de mogelijkheid bied dat gamers GTA SA wel gewoon kunnen kopen in de store en spelen op de console. Dat microsoft daarin achterloopt, sorry voor de verkeerde verwoording.

Heeft Rockstar dan weer een Exclusieve deal met Sony waardoor dat met GTA hetzelfde verhaal is als met Spotify? Die Xbox one X is inderdaad een intressante console die ik in de toekomst graag in mijn woonkamer zie staan haha :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 06:46:
FYI: De PS4 Pro lanceerde ook zonder grote knaller. Die kwam 10 november uit en geen enkele titel lanceerde die dag.

Het is wel jammer, want dat lijkt mij dé kans voor veel kleinere studio's om veel meer omzet te halen omdat mensen toch al in de winkels zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

FYI: De PS4 Pro lanceerde ook zonder grote knaller. Die kwam 10 november uit en geen enkele titel lanceerde die dag.

Het is wel jammer, want dat lijkt mij dé kans voor veel kleinere studio's om veel meer omzet te halen omdat mensen toch al in de winkels zijn.
Groot verschil is dat MS dat ding als een malle aan het hypen is.. volgens mij heeft Sony de Pro 2 maanden van te voren gerevealed..
MS is volgens mij al bijna anderhalf jaar bezig om de "beste" console te promoten, dan had je toch wel kunnen verwachten dat daar een pareltje van MS bij zou zitten..

Maar goed Crackdown 3 lijkt mij ook een beetje gedoemd om te mislukken.
Jammer om te horen. Ik zie dan ook eigenlijk nog geen concrete aanleiding, op basis van wat ik nu heb gezien/gehoord/gelezen, om bij launch direct een one X te halen.

De games waar ik het meeste naar uitkijk dit jaar zijn de nieuwe Wolfenstein, seizoen 2 van Life is Strange en hoe bizar, ook de nieuwe Call of Duty... Het is erg lang geleden dat ik uitkeek naar een nieuwe COD. I'm still a sucker for WW2 games.

Binnenkort ga ik Rime proberen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Lekker Ventje
Ik hoop mijn X gewoon op de dag van release te hebben. Kan ik via de X in 4K Netflix en Youtube kijken.
Forza kan ik dan ook in 4K spelen. Project Cars 2 ziet er ook een stuk beter uit (beste graphics voor de console volgens de ontwikkelaar) en door het upgraden naar 4K zie je het verschil ook goed.

Voor mij geen reden dus om de aanschaf uit te stellen. Morgen wordt er meer bekend gemaakt over de preorders.

Pagina: 1 ... 102 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.