• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:21:
Jammer om te horen. Ik zie dan ook eigenlijk nog geen concrete aanleiding, op basis van wat ik nu heb gezien/gehoord/gelezen, om bij launch direct een one X te halen.

De games waar ik het meeste naar uitkijk dit jaar zijn de nieuwe Wolfenstein, seizoen 2 van Life is Strange en hoe bizar, ook de nieuwe Call of Duty... Het is erg lang geleden dat ik uitkeek naar een nieuwe COD. I'm still a sucker for WW2 games.

Binnenkort ga ik Rime proberen.
Wolfenstein, LiS en CoD zijn alledrie Xbox One X enhanced games en zullen dus voordeel hebben van de extra rekenkracht.
http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_X_Enhanced_Games

Wat betreft CoD, idem! Eindelijk weer een WW2 game van een grote studio. Heb Battlefield 1 geprobeerd maar zo'n groot open spel ligt mij toch minder dan de gesloten maps van een CoD. World at War was ondanks de bugs een zeer vermakelijk spel, stukken meer dan Black Ops en consorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
G_Dragon schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:58:
ik bedoelde ermee dat PS4 de mogelijkheid bied dat gamers GTA SA wel gewoon kunnen kopen in de store en spelen op de console. Dat microsoft daarin achterloopt
Ik vind persoonlijk dat Microsoft juist voorloopt; bij Microsoft hoef je namelijk niet te betalen voor games die je al bezit, terwijl je bij Sony doodleuk mag betalen om GTA: SA te spelen, terwijl je de originele disk voor je neus hebt liggen.

Nee, MS heeft de dingen wat mij betreft prima voor elkaar. Vergeet niet dat het ook een hele poos duurde voordat RDR op de Xbox One speelbaar was, maar uiteindelijk by far de beste spelervaring van alle consoles biedt (geen frame drops en tearing, etc.). Dit in gedachten houdend, ga ik ervan uit dat het slechts een kwestie van tijd is voordat dat soort games beschikbaar komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Lekker Ventje schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:30:
Ik hoop mijn X gewoon op de dag van release te hebben. Kan ik via de X in 4K Netflix en Youtube kijken.
Forza kan ik dan ook in 4K spelen. Project Cars 2 ziet er ook een stuk beter uit (beste graphics voor de console volgens de ontwikkelaar) en door het upgraden naar 4K zie je het verschil ook goed.

Voor mij geen reden dus om de aanschaf uit te stellen. Morgen wordt er meer bekend gemaakt over de preorders.
Hopelijk kunnen we dan morgen ook gaan pre-orderen. Ik ga het zeker doen, zit al een tijdje op deze nieuwe Xbox te wachten :9~
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:21:
ook de nieuwe Call of Duty... Het is erg lang geleden dat ik uitkeek naar een nieuwe COD. I'm still a sucker for WW2 games.
Voor deze game wacht ik echter eerst reviews en previews af voor ik hem uberhaupt haal. Ik heb het idee dat ze toch gewoon een Infinity War in een WW2 sausje hebben gegooid en niet gewoon vanaf 0 zijn begonnen (zoals iedereen hoopt). De beelden die ik zag, gaven me al niet veel hoop dat dit een topper gaat worden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Voor deze game wacht ik echter eerst reviews en previews af voor ik hem uberhaupt haal. Ik heb het idee dat ze toch gewoon een Infinity War in een WW2 sausje hebben gegooid en niet gewoon vanaf 0 zijn begonnen (zoals iedereen hoopt). De beelden die ik zag, gaven me al niet veel hoop dat dit een topper gaat worden.
Ik zat te kijken naar wat footage ervan en.. Het is gewoon weer standaard CoD, type maps, manier van lopen, de kleuren die wat flets zijn/niet realistisch en wapens en.. Maakte geen indruk.. Waarom doen ze gewoon eens echt iets anders?

https://powershellisfun.com

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Martinspire schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

Heb hem hier al in de preorder staan zelfs.
Naast dat ik inderdaad de WW2 leuk vind (erg veel uur in CoD 1 en 2 zitten) ben ik altijd wel gecharmeerd van Zombies. Hier gaan ook de meeste uren in zitten :+

Wel vind ik het jammer dat je dus weer skins en dergelijke krijg.. Doet wel af imo.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
COD sla ik ook over. Vind het ook teveel lijken op de vorige titels. Laat ze eens een jaar overslaan en een echt nieuwe engine bouwen.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Tags NL schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

Ik zat te kijken naar wat footage ervan en.. Het is gewoon weer standaard CoD, type maps, manier van lopen, de kleuren die wat flets zijn/niet realistisch en wapens en.. Maakte geen indruk.. Waarom doen ze gewoon eens echt iets anders?
Wat te denken van grote historische fouten in de game!?

Ik vind het heel jammer, maar de COD games hebben mijn aandacht al lang geleden verloren. En dat vind ik serieus jammer, want met COD4, MW2, BO1 en MW3 heb ik ontzettend veel lol gehad en leuke mensen door leren kennen. De remaster editie ga ik echter niet aanschaffen, want ik vertik het om 40 euro voor een tig jaar oude game te betalen en vervolgens nog eens extra te moeten uitgeven voor extra mappen.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
40 euro voor een COD remake vind ik ook een belachelijke prijs. Principieel niet gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 06:46:
Dus eigenlijk heeft de XBX geen echte 4k launch titel meer? Behalve wat onbenullige indie zooi?
Ik snap niet waarom de XBX een "echte 4K" launch title zou moeten hebben. Leg eens uit waarom.
De XBX is gewoon een Xbox One die games op 4K kan spelen. That's it.
En wat is nou een "echte 4K" titel?
Forza Motorsport 7 is best wel goed in 4K, maar de nadruk is dat deze game ook gewoon prima op de gewone XBox One op 1080p gaat draaien. En zo worden meer nieuwe -maar ook bestaande- games voorzien van een 4K modus/update.
Het is dezelfde strategie die Sony voert met hun PS4 Pro. En eigenlijk ook gewoon logisch ook.

Verwijderd

tja in navolging van mn vorige berichten, console gerecoverd naar fabrieksinstellingen, bij downloaden games na 10min weer issues (lees 0,0 netwerksnelheid) verder in huis geen problemen met andere devices

:edit

na uren downloaden (lees 731gb) hey een update! van 3,4gb
dacht yes, daar gaan mijn problemen, helaas is niets minder waar, hij
heeft hem helemaal leeggegooid en een fabrieksherstel gedaan.

zie ik nu iets over het hoofd? of kan ik weer proberen mn games downloaden (bijna 1tb) en dan weer het zelfde euveltje

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2017 21:47 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
justifire schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 17:39:
20 Augustus Xbox One X pre-order nieuws via de livestream vanaf Gamescom.
https://www.reddit.com/r/..._preorder_news_20_august/
Phill Spencer zegt dat ze iets unieks gaan doen op Gamescom, gaan we dan toch een officiele inruilactie krijgen ?
Unieks doen op Gamescom of iets unieks onthullen op Gamescom?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Phill Spencer zegt dat ze iets unieks gaan doen op Gamescom, gaan we dan toch een officiele inruilactie krijgen ?
Iedereen z'n Xbox mee naar GC, staan ze leuk daar :P

Gok gewoon wat interactieve zut met Mixer tijdens GC, optie tot direct pre-order, bonus game ofzo en klaar.

Vind alles best, zolang ik maar een Day One controller erbij krijg :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phusebox
justifire schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:19:
[...]

"unieks gaan doen" bij welke van deze 3 woorden ging het mis :?
Bron? Want ja er is nogal wat ruimte voor interpretatie mogelijk.
Op Twitter en Xbox nieuws zie ik niks.

Als ze echt daar iets speciaals gaan doe ter plekke moet ik misschien toch gaan. Dit jaar is het eerste jaar sinds de GC in Keulen is dat ik niet ga.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 17-08-2017 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Waarschijnlijk dat Major Nelson in hologram aanwezig is ofzo want die zei via twitter dat hij er niet fysiek bij was maar er wel zou zijn. Dont get your hopes up, dan kan het alleen maar meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One X FIFA 18 native 4K I'm ready for that shit. Pre-orderen lijkt me niet eens nodig. Denk dat alleen hardcore gamers zoals wij het meteen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:59:
tja in navolging van mn vorige berichten, console gerecoverd naar fabrieksinstellingen, bij downloaden games na 10min weer issues (lees 0,0 netwerksnelheid) verder in huis geen problemen met andere devices

zie ik nu iets over het hoofd? of kan ik weer proberen mn games downloaden (bijna 1tb) en dan weer het zelfde euveltje
Ik zou bijna zeggen: neem je console eens mee naar een vriend/vriendin en kijk wat hij daar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 18:59:

En als je de games op een externe harde schijf zet? Dan hoef je ze niet telkens opnieuw te downloaden in ieder geval.

Ik heb dezelfde issues gehad en opeens was het weg, zonder echt iets veranderd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Meer aankondiging dan teaser :P
Ook zo typisch dat de gekozen tijd dan 9 u 's avonds is zodat ze in de West Coast in de VS nog om 12 u 's middags kunnen aanschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:23
Zou iemand mij kunnen helpen verifieren of het product van Amazon de nieuwe draadloze xbox s controller betreft? Ik ben op zoek deze controller voor mijn pc, maar weet niet zeker of het de juiste is.
https://www.amazon.de/Mic...Controller/dp/B01GVN10VM/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00
banaliteit schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:47:
Zou iemand mij kunnen helpen verifieren of het product van Amazon de nieuwe draadloze xbox s controller betreft? Ik ben op zoek deze controller voor mijn pc, maar weet niet zeker of het de juiste is.
https://www.amazon.de/Mic...Controller/dp/B01GVN10VM/
Het is een v2 versie met blauwe tand erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ook ergens anders.. opnieuw wat games gedownload en zelfde issue, gelukkig ben ik niet alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ben benieuwd wat voor bloemen >:)

[swag]
noun
1.
a suspended wreath, garland, drapery, or the like, fastened up at or near each end and hanging down in the middle; festoon.
2.
a wreath, spray, or cluster of foliage, flowers, or fruit.
3.
a festoon, especially one very heavy toward the center.

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 18-08-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Fireshade schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

Ben benieuwd wat voor bloemen >:)

[swag]
noun
1.
a suspended wreath, garland, drapery, or the like, fastened up at or near each end and hanging down in the middle; festoon.
2.
a wreath, spray, or cluster of foliage, flowers, or fruit.
3.
a festoon, especially one very heavy toward the center.
TIL.

Ik ken "SWAG" enkel als de straattaal wat mensen vaak gebruiken. Maar er is me ook altijd verteld dat het eigenlijk "Secretly we are gay" betekende. Dus vandaar mijn reactie.

Sta er ook meer verbaasd van dat Microsoft dat daadwerkelijk in een promo filmpje gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:20:
Swag wordt ook gebruikt als vervanger van het woord Loot, oftewel buit.
Win je buit dus, zal wel met Sea of Thieves te maken hebben vermoed ik zo.
Of beter, gewoon goodies. Wel grappig, het is een veel meer amerikaans gebruikt woord voor goodiebags, maar de GC is grappig genoeg europees :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Link werkt niet meer, maar wat een ding zeg O+ , hopelijk kunnen we em zondag meteen pre-orderen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wes- schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:09:
[...]

Link werkt niet meer, maar wat een ding zeg O+ , hopelijk kunnen we em zondag meteen pre-orderen. _/-\o_
Ik zie niks nieuws behalve het tekstje op de controller. Wel blij dat ie niet wit is geworden trouwens.

Jammer dat het maar 1TB is of dat ze er geen elite controller bundel van hebben voor 50 euro meer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is al meteen 1 extra reden dat ding te kopen, hij is zwart ipv wit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er nu project scorpio op de controller? Lol.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar even mijn Xbox One S verkopen voordat het minder waard wordt of denken jullie dat de Gamemania een trade in programma gaat opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een One, een van de oorspronkelijke lanceringdatum, met wat games mag die straks voor een mooie kilo prijs weg..... Zou niet weten wat ik er ander nog mee moet.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Ik denk dat de prijs van de huidige gebruikte One's helemaal niet zo hard zal dalen. Deze zal immers nog volledig worden ondersteund. Daarbij is de prijs van One X 500 euro, Dat is een fors verschil.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Phusebox schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:41:
[...]

Ik zie niks nieuws behalve het tekstje op de controller. Wel blij dat ie niet wit is geworden trouwens.

Jammer dat het maar 1TB is of dat ze er geen elite controller bundel van hebben voor 50 euro meer ofzo.
Het gaat mij vooral om het totaal plaatje. Het is een mooie console geworden :) al vind ik m'n 2TB Xbox One S ook nog steeds prachtig om te zien. De tekst op de controller doet mij weinig aangezien ik de Elite controller gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zolang de ook maar een versie zonder die tekst leveren. Op de controller ok maar op de console? Fugly...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:44:
[...]

Ja hoor, de day one is gewoon zwart.
Scorpio is voor de fans die dat leuk vinden.
Als ik het me goed herinner heb jij een LG C7 toch, bevalt die met gamen ?
Ja klopt. Geen idee. Nog niet gedaan, wacht op de XBX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk, stom stom en bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 09:50:
Nog 2 Project Scorpio Edition foto's :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Sidestand included !
Wauw roze nog wel...😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Dacht even checken hoe mijn One X pre-order er voor staat bij Bol.com, staat die op geannuleerd. Ook geen mail ontvangen, dan maar geen bol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
Is het iemand al gelukt om de spotify app te downloaden op de xbox one? Bij mij staat er alleen "Binnenkort beschikbaar" terwijl het sommige al wel gelukt is. Ik heb de xbox al van land gewisseld om te kijken of het dan wel lukt, ook dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SinergyX schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:54:
Dat is al meteen 1 extra reden dat ding te kopen, hij is zwart ipv wit :P
Voor mij dan weer niet :P Smaken verschillen.
Microsoft kennende zullen er wel theme versies uitkomen zoals bij de Xbox One, zoals Forza Motorsport, Gears of Wars e.d.
Maar ik hoop dat hij ook in een witte versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
quorumz schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:54:
[...]

raar, had gelijk gekeken Bestelling van maandag 12-06-2017
staat er nog gewoon...
Heb het nagevraagd, ze konden het bedrag niet reserveren van mijn CC. Lag dus aan mij.

Maakt niet uit, officiele pre-orders zijn toch nog niet begonnen, dus ben niet te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik heb gisteren de 'Rii Mini i7 Air Mouse Remote' gekocht in de hoop dat ik hiermee iig de Xbox interface kan bedienen (internet browsen, Youtube, etc), maar helaas werkt het niet.

Ik weet dat de Xbox One geen K/M support biedt, maar ik dacht dat dit enkel voor spellen geldt.

De interface an sich zou toch prima moeten kunnen werken. Snap niet dat MS dit nog steeds niet geimplementeerd heeft. Dit is toch een "media/entertainment system"?

[ Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 19-08-2017 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tj dat is idd jammer, hoop voor je dat je niet zulke issues als mij krijgt, reboots en opeens recovery.

Maar ja om nu 1000 uit te trekken voor een game pc vind ik ook wat ver gezocht

werkt zon xbox chatpad ook niet dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en gelukkig werkt hij wel opje shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 20:01:
en gelukkig werkt hij wel opje shield
Haha, daarop werkt ie idd maar half. Ik had de remote eigenlijk voor de Xbox gekocht met als "Plan B" de Shield in het achterhoofd. Maar helaas ook geen succes.

Ach, was maar 15 euro en komt wellicht nog van pas als de Xbox eindelijk K/M support krijgt. ;)

Met een Xbox chatpad erbij wordt wel heel houtje touwtje en daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door AmonTobin op 19-08-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok idd jammer.

iemand een idee of mn sticks kapotzijn,
ze draaiden heel stroef, toen kwam ik erachter dat ze ookop en neer (eennpaar mm) konden en dat kan bij mijn andere controller niet, kan ik er dan vd kontrolfreek dingen opzetten of moet de controllervdrvangen worden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
rickvwijk schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:38:
Is het iemand al gelukt om de spotify app te downloaden op de xbox one? Bij mij staat er alleen "Binnenkort beschikbaar" terwijl het sommige al wel gelukt is. Ik heb de xbox al van land gewisseld om te kijken of het dan wel lukt, ook dan niet.
Stond bij mij gewoon in de store en werkt prima.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 21:13:
Nu maar even mijn Xbox One S verkopen voordat het minder waard wordt of denken jullie dat de Gamemania een trade in programma gaat opstarten.
Heb eind juni mijn preorder bij Gamemania geplaatst en de verkoper kon niet zeggen of er net als bij andere consoles weer een inruilactie zou komen. Maar ik kon mijn huidige XBO sowieso inruilen.

Ik hou me aanbevolen voor een X met Forza theme.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-08-2017 08:42 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat krijg je nog voor een Xbox, 100 euro Max lijkt me? Voor dat geld gebruik ik hem wel als backup of geef ik hem aan iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben trouwens benieuwd wat ze met het Cortana verhaal gaan doen..... de Kinect gebruik ik veel voor het "record that" commando. Zal er een verloopadapter beschikbaar blijven, dus net als met de One S of zal de X ook op een andere manier kunnen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:43:
Ben trouwens benieuwd wat ze met het Cortana verhaal gaan doen..... de Kinect gebruik ik veel voor het "record that" commando. Zal er een verloopadapter beschikbaar blijven, dus net als met de One S of zal de X ook op een andere manier kunnen luisteren?
Het werkt nu al met een losse microfoon. Kinect is helaas zo dood als een pier. Erg jammer want Kinect 2.0 had veel potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

Het werkt nu al met een losse microfoon. Kinect is helaas zo dood als een pier. Erg jammer want Kinect 2.0 had veel potentie.
Losse microfoon? Als in welke opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

Losse microfoon? Als in welke opstelling?
Als in, in je headset of gewoon aan je controller. Enige dat niet werkt is hem aanzetten ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:37:
Wat krijg je nog voor een Xbox, 100 euro Max lijkt me? Voor dat geld gebruik ik hem wel als backup of geef ik hem aan iemand.
Zal niet heel veel meer zijn vrees ik maar ik heb hier al twee XBO's en die in de huiskamer wordt door de X vervangen. Een derde XBO lijkt me niet zinvol.

Weet niet of dit hier al geplaatst was, een lijst met titels die gebruik maken van de extra kracht van de X:

https://www.windowscentral.com/all-xbox-one-x-enhanced-games

[ Voor 18% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-08-2017 10:29 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm geen Project Cars 2 op die lijst. Is voor mij wel een domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Lekker Ventje schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Zal niet heel veel meer zijn vrees ik maar ik heb hier al twee XBO's en die in de huiskamer wordt door de X vervangen. Een derde XBO lijkt me niet zinvol.

Weet niet of dit hier al geplaatst was, een lijst met titels die gebruik maken van de extra kracht van de X:

Blijft erg onduidelijk allemaal, omdat niemand weet wat het verschil gaat zijn tussen games welke een specifieke patch ontvangen (of er voor ontwikkeld zijn, er zitten immers ook veel nieuwe titels tussen) en games welke geen patch ontvangen maar wel gebruik zullen maken van de extra kracht (soort 'boost mode').

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

ik mis o.a. tom clancys wildlands die 4k upgrade gaat krijgen. Heb de hoop dat ze Tom Clancy's Rainbow Six Siege ook een 4k upgrade geven aangezien door de populariteit er een 3rd season aan zit te komen met weer een nieuwe gratis level

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:43:
Ze zijn er mee bezig, de ontwikkelaar van PC2 heeft het alleen nog niet bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 08:39:
[...]

Heb eind juni mijn preorder bij Gamemania geplaatst en de verkoper kon niet zeggen of er net als bij andere consoles weer een inruilactie zou komen. Maar ik kon mijn huidige XBO sowieso inruilen.

Ik hou me aanbevolen voor een X met Forza theme.
Ik hoop echt op een trade in bij Game Mania ook al kun je er meer voor op Marktplaats krijgen. Maar liever dat dan marktplaats. Veel kutvolk heb je er rond hangen, weinig mensen die ook serieus zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:57:
[...]

Blijft erg onduidelijk allemaal, omdat niemand weet wat het verschil gaat zijn tussen games welke een specifieke patch ontvangen (of er voor ontwikkeld zijn, er zitten immers ook veel nieuwe titels tussen) en games welke geen patch ontvangen maar wel gebruik zullen maken van de extra kracht (soort 'boost mode').
Vanavond weten we vast al weer wat meer ;)
Ziet er goed uit allemaal, de lijst met games is behoorlijk groot...
Bedenk overigens ook dat gamen op 60fps mooi is, maar geen noodzaak voor alle games.
quorumz schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:05:
[...]

ik mis o.a. tom clancys wildlands die 4k upgrade gaat krijgen. Heb de hoop dat ze Tom Clancy's Rainbow Six Siege ook een 4k upgrade geven aangezien door de populariteit er een 3rd season aan zit te komen met weer een nieuwe gratis level
Er lijken wat verschillende lijstjes rond te gaan...

Hier: https://www.xboxnederland...games-voor-de-xbox-one-x/ Staat Ghost Recon Wildlands wel gewoon op als 4K
Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:43:
http://www.trustedreviews...s-2-game-director-3247451
Weer een goede reden om een X te halen !

Ik hoop dat we vanavond iets over de beschikbaarheid horen..... Niet een tier 1, 2 of 3 lauch als met de One bijvoorbeeld.

Anders wordt het Amazon of haal ik hem (en een aantal te gelijk) hier net over de grens bij de MM of Saturn.

[ Voor 49% gewijzigd door Bullet NL op 20-08-2017 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 11:08:
[...]
Ik hoop echt op een trade in bij Game Mania ook al kun je er meer voor op Marktplaats krijgen. Maar liever dat dan marktplaats. Veel kutvolk heb je er rond hangen, weinig mensen die ook serieus zijn.
Marktplaats gebruik ik niet eens meer. Als je iets kopen wilt krijg je eerst 6 pagina's met handelaren te zien. En bij verkoop krijg je onrealistische biedingen en volk over de vloer wat ook verkeerde interesse heeft in wat je nog meer in huis hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me serieus weinig bekommeren om platform exclusives. 89% van de tijd speel ik multi plat games. En dan is de beste versie (waarschijnlijk vanwege de kracht van de One X nu Xbox) datgene welke ik koop.

Net trouwens Game Mania gebeld, kans is groot dat er een trade-in system ook op de Xbox One X van kracht zal zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zelfs bij de 3DS XL was er een trade-in dus ik ga er wel vanuit dat er nu ook een komt.

Ik speel buiten Forza enkel non-exclusives op de XBO maar ook op de PS4 heb ik enkel NMS en Horizon gespeeld. Toch zijn dergelijke exclusives wel goed voor de uitstraling van een console. En een gelijkwaardige tegenhanger van Horizon Dawn die de kracht van de X voor de volle 100% benut zou niet verkeerd zijn. Er ontbreekt een goede eigen RPG sinds ze Fable de nek omgedraaid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:48:
[...]

Kinect is helaas zo dood als een pier. Erg jammer want Kinect 2.0 had veel potentie.
Hoorde zelfs al dat er ondersteuning komt gewone webcams. Dus ja, Kinect is dood.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
L1nt schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:45:
[...]

Hoorde zelfs al dat er ondersteuning komt gewone webcams. Dus ja, Kinect is dood.
Tuurlijk is Kinect dood. Dat was toch ook al duidelijk bij de Xbox One S? Er was niet eens meer een port voorhanden, je moest gaan hannesen met adapters. Buiten dat zegt MS er ook al jaren niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Pff, lang geleden dat ik naar zondagavond heb verlangd terwijl het geen vakantie was.

Hopelijk tijdens de Gamescon ook nieuws over de release van Path of Excile (misschien vanavond al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:11:
Ik kan me serieus weinig bekommeren om platform exclusives. 89% van de tijd speel ik multi plat games. En dan is de beste versie (waarschijnlijk vanwege de kracht van de One X nu Xbox) datgene welke ik koop.

Net trouwens Game Mania gebeld, kans is groot dat er een trade-in system ook op de Xbox One X van kracht zal zijn.
Wat een trade in, op zich interessant maar wat je voor je oude terugkrijgt is vaak niet leuk. Ik bedoel een originele One haal je nu voor 150-200€ ofzo als je even goed zoekt dan zal een trade in misschien 75€ korting op een X worden

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:05:
[...]

Wat een trade in, op zich interessant maar wat je voor je oude terugkrijgt is vaak niet leuk. Ik bedoel een originele One haal je nu voor 150-200€ ofzo als je even goed zoekt dan zal een trade in misschien 75€ korting op een X worden
Ik heb geen orginele Xbox maar een Xbox One S met een 4k blu-ray, dus dat zal meer waard zijn. Zal wel richting de 200 euro korting gaan net zoals bij de PS4 pro trade in met een slim.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:10:
[...]
Ik heb geen orginele Xbox maar een Xbox One S met een 4k blu-ray, dus dat zal meer waard zijn. Zal wel richting de 200 euro korting gaan net zoals bij de PS4 pro trade in met een slim.
Je haalt een nieuwe slim voor 277€ her en der. Ik twijfel of je dan 200€ inruil krijgt maar goed we zullen zien. Zou op zich wel netjes zijn een trade in program, dat zou ook mits de inruil korting hoog genoeg zijn om voor mij te upgraden.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Je haalt een nieuwe slim voor 277€ her en der. Ik twijfel of je dan 200€ inruil krijgt maar goed we zullen zien. Zou op zich wel netjes zijn een trade in program, dat zou ook mits de inruil korting hoog genoeg zijn om voor mij te upgraden.
Een 4K blu-ray gaat al richting dat bedrag. Dus die €200 euro met een slim imruil (waar geen 4k blu-ray in zit) moet makkelijk gehaald worden. Immers boden ze dat ook aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat groene accent toch wel wat hebben. Staat alleen een beetje raar met witte meubels, heb liever een witte console.

Afbeeldingslocatie: https://wi-images.condecdn.net/image/oKYZxexkqQR/crop/810
Afbeeldingslocatie: https://wi-images.condecdn.net/image/koM3bRRvEYY/crop/810

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Ik hoop nog steeds een one s voor 200 te krijgen of bijvoorbeeld 250 met leuke games of liefst extra controller. Eind vorig jaar al wat deals gezien. Maar laatste tijd wat minder. Verwacht 2e hands ook wel leuke dingen te gaan zien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:05:
Ben vanavond helaas niet thuis. Bij de E3 werd het ook live gestreamd via YouTube. Alleen zie nu nog geen video die aftelt. Iemand wellicht goede alternatieven?
De Mixer app installeren?
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:07:
Ik vind dat groene accent toch wel wat hebben. Staat alleen een beetje raar met witte meubels, heb liever een witte console.

[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm ik vind hem er op deze foto's best lelijk, en dan heb ik het niet over de foeilelijke groene opdruk. Hopelijk zijn dit fakes, maar dat zal wel niet. Ziet er echt cheap en gammel uit.
Sagat schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:18:
Ik hoop nog steeds een one s voor 200 te krijgen of bijvoorbeeld 250 met leuke games of liefst extra controller. Eind vorig jaar al wat deals gezien. Maar laatste tijd wat minder. Verwacht 2e hands ook wel leuke dingen te gaan zien.
Inderdaad paar maanden geleden 170 euro met Forza Horizon 3 en 2 controllers was volgens mij de beste deal.

[ Voor 68% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:07:

[afbeelding]
[afbeelding]
Zwarte apparatuur met witte meubels vind ik prima gaan hoor. Wit met wit kan ook heel goed, maar soms lijkt een van beide dan net iets te grauw of gelig.

Dit groene accent is wel erg minimaal (net als de 1TB hdd). Jammer dat Microsoft zo weinig met Xbox-groen doet, al was het maar op de controllers.
Dat gifgroen is misschien iets te overdreven op grote oppervlakken, maar subtiel gebruikt zoals bij de nieuwe Xbox Wireless Controller - Grey/Green vind ik het best geslaagd:
https://www.microsoft.com...s-grey-green/8RVFZQNVWT2C

Afbeeldingslocatie: https://img-prod-cms-rt-microsoft-com.akamaized.net/cms/api/am/imageFileData/RE1B9Gt?ver=7ac3&q=60&m=6&h=327&w=582&b=%23FFFFFFFF&o=f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
En denken we dat we de One X vanavond kunnen pre-orderen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Yonix schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:35:
En denken we dat we de One X vanavond kunnen pre-orderen? :)
Ik hoop het, geld zit al een tijdje te wachten om uitgegeven te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Zijn ernaast de persconferentie van Microsoft vanavond nog meer tijden bekend van andere bedrijven?

Ben idd wel benieuwd wat Microsoft ecentueel gaat aankondigen. Vond ze tijdens E3 tegenvallen. Lees hier iets over mogelijke nieuwe IP. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
GovertNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:05:
Zijn ernaast de persconferentie van Microsoft vanavond nog meer tijden bekend van andere bedrijven?

Ben idd wel benieuwd wat Microsoft ecentueel gaat aankondigen. Vond ze tijdens E3 tegenvallen. Lees hier iets over mogelijke nieuwe IP. Ben benieuwd!
Ea doet er één morgen om 18:30 als ik het goed heb. https://www.ea.com/nl-nl/news/dont-miss-ea-at-gamescom-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GovertNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:05:

Gok een recap van e3, vervolgens een hele booth waar je met de xbx kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Zo, ik ben klaar voor Xbox One X. Impulsief de LG OLED55B6V gekocht en direct een pre-order geplaatst bij de Mediamarkt. Sta 3e op de lijst. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:26:
Zo, ik ben klaar voor Xbox One X. Impulsief de LG OLED55B6V gekocht en direct een pre-order geplaatst bij de Mediamarkt. Sta 3e op de lijst. 8)
Ok dus die prutsers daar zijn weer eens te vroeg pre orders aan het aannemen? ;)
Kon je kiezen tussen Scorpio en normale editie?

Pagina: 1 ... 103 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.