Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Wordt alleen helemaal gestoord van de framedrops.
Beeld staat soms helemaal stil en veranderd in een diafilm.
Lekker in een ruimte met 8 rondvliegende/rennende vijanden die overal projectiles doorheen schieten.
Heb na 50 keer het laadscherm gezien te hebben de xbox maar even uit gezet.
Volkomen kansloos zulk programmeerwerk :r
Zie Digital Foundry daarvoor, die hadden dat ook als ze 'm op een externe drive hadden staan. Op interne drive geen probleem (bij hun).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kom er niet uit: game sharing. Ik heb alles juist ingesteld op mijn Xbox en die van een vriend, en hij kan mijn spellen dan ook downloaden en spelen (via zijn gamertag op zijn Xbox). Maar wat niet werkt is het delen van Gold. Hij kan gewoon niet online en krijgt alleen de optie om zelf ook Gold af te sluiten. Ikzelf heb wel Gold (jaarabo tot december) en bij mij werkt het zonder problemen uiteraard.

Zie ik iets over het hoofd? Ik heb alle guides gecheckt en een zoektocht levert, naast een paar lotgenoten, geen oplossing op.

[ Voor 23% gewijzigd door draakhoofd op 11-05-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

draakhoofd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:03:
Ik kom er niet uit: game sharing. Ik heb alles juist ingesteld op mijn Xbox en die van een vriend, en hij kan mijn spellen dan ook downloaden en spelen (via zijn gamertag op zijn Xbox). Maar wat niet werkt is het delen van Gold. Hij kan gewoon niet online en krijgt alleen de optie om zelf ook Gold af te sluiten. Ikzelf heb wel Gold (jaarabo tot december) en bij mij werkt het zonder problemen uiteraard.

Zie ik iets over het hoofd? Ik heb alle guides gecheckt en een zoektocht levert, naast een paar lotgenoten, geen oplossing op.
Je kan alleen games delen , geen gold ! Dat is lid gebonden !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

dat heete vroeger toch xbox live fam. Sharing ? Dat is toch over ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • +2 Henk 'm!
draakhoofd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:03:

http://support.xbox.com/n...ive-gold-sharing-features
http://support.xbox.com/nl-NL/games/game-setup/my-home-xbox
Fe® schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:19:
[...]
dat heete vroeger toch xbox live fam. Sharing ? Dat is toch over ?
Dat is het kromme, want de optie werkt met 2 xbox'n. Ik heb er 3 staan, was het maar de term family sharing. In principe overal waar je inlogt neem je al je "rechten" mee (games & gold) iedereen op die xbox kan er dan ook van gebruik maken tot je aflogt. Enige manier om op die xbox er gebruik van te blijven maken is die xbox je home xbox te maken. (je hoeft dan niet ingelogd te zijn om gebruik te maken van je gold en games) Zelf log je gewoon in op je xbox thuis en kan je alles doen wat je wilt. (grootste nadeel is dan als internet eruit ligt alleen op je home xbox nog wat kan doen)

[ Voor 36% gewijzigd door quorumz op 11-05-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:26:
[...]

Zie Digital Foundry daarvoor, die hadden dat ook als ze 'm op een externe drive hadden staan. Op interne drive geen probleem (bij hun).
Held ! _/-\o_
Spul overgezet naar de interne schijf en het is zowaar speelbaar !
Toch vaag aangezien externe disk eigenlijk altijd voor betere prestaties zorgt.
Dus een ieder die Prey speelt, zet hem op de interne schijf d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:45:
[...]

Held ! _/-\o_
Spul overgezet naar de interne schijf en het is zowaar speelbaar !
Toch vaag aangezien externe disk eigenlijk altijd voor betere prestaties zorgt.
Dus een ieder die Prey speelt, zet hem op de interne schijf d:)b
Ik ben zeker niet zo ver.. heb er nog geen last van... ben aan het schelden moet weer terug om die neuromods blueprints te resetten..grrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafran
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Ben niet zeker dat het hier al gemeld is, maar voor de Belgen en Nederlanders die dicht tegen een Belgische vestiging van een Mediamarkt wonen en op zoek zijn naar een nieuwe Xbox One S.

199 euro voor een 500GB versie (FIFA17 / Forza 3 / Battlefield1 edities)
229 euro voor de 1TB versie (FIFA17 /Forza 3 / Halo Wars 2 edities)

http://www.mediamarkt.be/...onlineshop&channel=mmbenl

Enkel in Belgische Mediamarken (en webshop) mbt het 15 jarig bestaan hier in België

Ik vrees dat je hem niet naar Nederland zal kunnen laten verzenden, maar als de lokale Mediamarkt hem in stock heeft kan je hem daar reserveren of natuurlijk gewoon gaan kopen.

Geen idee hoe lang de actie nog loopt, maar zal niet al te lang zijn vermoed ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door dafran op 11-05-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 20:12:
[...]

Ik ben zeker niet zo ver.. heb er nog geen last van... ben aan het schelden moet weer terug om die neuromods blueprints te resetten..grrrr
Die quest heb ik vandaag pas gedaan, neuromods genoeg te vinden.
Als je wat verder in het spel komt hoor ik je nog wel ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zin in dinsdag *O*

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 12-05-2017 13:54 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:27
Is er ook een mogelijkheid om tv te kijken via de Xbox one zonder gebruik te maken van een box? Evt door een Chromecast aan te sluiten of Raspberry pi en gebruik te maken van de Ziggo go app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Smeldor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:44:
Is er ook een mogelijkheid om tv te kijken via de Xbox one zonder gebruik te maken van een box? Evt door een Chromecast aan te sluiten of Raspberry pi en gebruik te maken van de Ziggo go app?
Ja. Ik gebruik de TV app om mijn chromecast te kijken. Gaat prima. Dus als de Chromecast het kan weergeven dan gaat dat goed. Andere apparaten zullen denk ik ook wel werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Smeldor schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:44:
Dat kan: https://www.google.nl/amp...romecast-to-xbox-one/amp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Heeft iemand ervaring met de Digitale TV Tuner voor de One? Ik zat hieraan te denken om TV op m'n kamer te krijgen. Kan ik hiermee draadloos Free to Air zenders ontvangen ofzo? Of werkt dit als digitale TV box net zoals een kastje van een provider?

Heb al wat zitten zoeken maar vind vooral Engelstalige artikelen hierover, en misschien is dit in Nederland net wat anders geregeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:27
jabberwock schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:22:
[...]

Ja. Ik gebruik de TV app om mijn chromecast te kijken. Gaat prima. Dus als de Chromecast het kan weergeven dan gaat dat goed. Andere apparaten zullen denk ik ook wel werken.
Dan kan het zijn dat ik een Xbox one met forza haal voor 199 en dan de game verkoop. Dan zou ik een Xbox one s hebben voor 165 euro wat me geen slecht deal lijkt. Heb de game al op pc en ik geloof dat het Crossplay is en ik hem dan ook evt op mijn Xbox spelen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraag : Ik lees op internet dat er verschillende games op de XBO in 3D gespeeld zouden moeten kunnen worden. Bijvoorbeeld Outlast 2. Ik heb sinds Zaterdag een TV die 3D en 4K support en de Xbox stuurt nu dus ook netjes een 4K signaal uit en geeft aan dat 3D ook ondersteund is. Maar hoe zet ik dat aan in een game? Ik kan het namelijk echt nergens vinden..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brick5492 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 14:01:
Heeft iemand ervaring met de Digitale TV Tuner voor de One? Ik zat hieraan te denken om TV op m'n kamer te krijgen. Kan ik hiermee draadloos Free to Air zenders ontvangen ofzo? Of werkt dit als digitale TV box net zoals een kastje van een provider?

Heb al wat zitten zoeken maar vind vooral Engelstalige artikelen hierover, en misschien is dit in Nederland net wat anders geregeld. :)
Afhankelijk wat je provider in het kastje stopt :P Als je doelt op het smartcard principe, dat ondersteund die TV tuner dus niet. Mijn regio kan ik bv Caiway (smartcard) en Rekam (f2a) ontvangen, enkel die laatste werkt op de Xbox. Er was afaik toen nog wel een TV Tuner in de maak met smartcard ondersteuning, maar die heb ik niet meer langs zien komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
SinergyX schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:57:
[...]

Afhankelijk wat je provider in het kastje stopt :P Als je doelt op het smartcard principe, dat ondersteund die TV tuner dus niet. Mijn regio kan ik bv Caiway (smartcard) en Rekam (f2a) ontvangen, enkel die laatste werkt op de Xbox. Er was afaik toen nog wel een TV Tuner in de maak met smartcard ondersteuning, maar die heb ik niet meer langs zien komen.
Ikzelf heb XS4ALL, daar hebben we geen smartcard oid maar gewoon een kastje met liveTV voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brick5492 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:59:
[...]

Ikzelf heb XS4ALL, daar hebben we geen smartcard oid maar gewoon een kastje met liveTV voor.
Dat is IPtv, dat werkt sowieso niet, enkel via coax.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
SinergyX schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:01:
[...]

Dat is IPtv, dat werkt sowieso niet, enkel via coax.
Aah, oke, dankje. :) Helaas dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:03
Ik hoop op
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion
  • Blue Dragon
  • Fable reeks
Nog andere eventuele leuke games?

Open wereld / RPG /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:25

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Heeft er iemand de laatste tijd nog een Braziliaans tegoedkaart toegevoegd aan z'n account? Probeer er nu 2x 50BRL op te zetten maar hij blijft een foutmelding geven. Eind maart werkte het nog wel.

Este código funciona em regiões que aceitam {NoLoc_Currency}
geeft hij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

Marrruuuk schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:12:
Heeft er iemand de laatste tijd nog een Braziliaans tegoedkaart toegevoegd aan z'n account? Probeer er nu 2x 50BRL op te zetten maar hij blijft een foutmelding geven. Eind maart werkte het nog wel.

Este código funciona em regiões que aceitam {NoLoc_Currency}
geeft hij aan.
Misschien ff vpn aanzetten? Of ook de account op BR zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 13:25

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

nexhil schreef op maandag 15 mei 2017 @ 21:35:
[...]

Misschien ff vpn aanzetten? Of ook de account op BR zetten?
Oh wow, alleen m'n account op Brazilie zetten was voldoende, hoefde ik eerst niet te doen. Maargoed, het is gelukt, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
https://majornelson.com/2...compatibility-super-sale/

Deals van deze week met de BC supersale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Prijzen zijn vreemd. Als ik rechtstreeks van de pagina van Major Nelson de links aanklik van bv Lego Pirates of the Carribean, dan is de prijs in dollars $4,99. Als ik die dan aanschaf is de prijs is euro's €2.50 inclusief btw
LEGO Pirates of the Caribbean The Video Game 2,06 EUR 1 €2,06 EUR
ALs ik daarna Lego Indiana Jones aanklik op de pagina van Major Nelson, dan zie ik wederom een prijs van $4.99. Als ik daarna op Buy Game klik, verandert de prijs ineens naar €7,49 ipv €2.50 |:(

Overigens Trials HD, Cars 2, Lego Pirates of the Carrabean (had ik al fysiek) gekocht. Cars 2 vooral om straks junior die nu nog 9 maand oud is, kennis te laten maken met de wereld van de Xbox.

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 16-05-2017 08:58 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 08:56:
[...]

Prijzen zijn vreemd. Als ik rechtstreeks van de pagina van Major Nelson de links aanklik van bv Lego Pirates of the Carribean, dan is de prijs in dollars $4,99. Als ik die dan aanschaf is de prijs is euro's €2.50 inclusief btw

[...]

ALs ik daarna Lego Indiana Jones aanklik op de pagina van Major Nelson, dan zie ik wederom een prijs van $4.99. Als ik daarna op Buy Game klik, verandert de prijs ineens naar €7,49 ipv €2.50 |:(

Overigens Trials HD, Cars 2, Lego Pirates of the Carrabean (had ik al fysiek) gekocht. Cars 2 vooral om straks junior die nu nog 9 maand oud is, kennis te laten maken met de wereld van de Xbox.
Gebeurt wel eens vaker idd. Erg vervelend, maar niks aan te doen helaas. Soms heb je geluk dus en soms gewoon pech. Maar wel bedankt voor de tip van pirates of the carribean :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:28
Bij de link moet je de en-us even vervangen door nl of nl-be en je iets onze prijzen ;-)

http://marketplace.xbox.c...nelson&DownloadType=Game#

Idd bedankt voor je opmerking, anders had ik het niet gezien (en bij de lego games is het spelelement vele malen leuker dan de graphics) ;-)

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

piripi schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:28:
Bij de link moet je de en-us even vervangen door nl of nl-be en je iets onze prijzen ;-)

Idd bedankt voor je opmerking, anders had ik het niet gezien (en bij de lego games is het spelelement vele malen leuker dan de graphics) ;-)
Ja dat van dat nl-NL vervangen weet ik, maar dan krijg je dus ineens een andere prijs ipv de omwisselkoers zoals die zou moeten zijn. $4.99 is namelijk geen €7,49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piripi schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:28:

Helaas is Microsoft's systeem van websites wat dat betreft echt heel erg funky, hij springt om de haverklap terug naar de VS, als je al niet gewoon connection resets blijft krijgen tot je je cookies wist... Dat vind ik echt BY FAR het slechtste punt van het Xbox ecosysteem en daar zouden ze echt iets aan moeten doen. Wat mij betreft is het echt een schande dat een software gigant als Microsoft zo'n slechte website heeft. Het werkt ook nog erg traag vaak.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:05:
[...]

Ja dat van dat nl-NL vervangen weet ik, maar dan krijg je dus ineens een andere prijs ipv de omwisselkoers zoals die zou moeten zijn. $4.99 is namelijk geen €7,49.
Helaas zijn de uitgevers vrij om verschillende prijzen te rekenen per land. Daarbij lijkt ook vaak "vergeten" te worden om de originele adviesprijs buiten de USA aan te passen bij een prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ben benieuwd of ik vanavond nog wat kan met de xbox! Gaat in tijden weer eens aangeslingerd worden!:D (Neeedsz hier :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 22:15

Bozznl

GT: The Bozzz88

justifire schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:50:
Donderdag de fightstick maar eens onder het stof vandaan halen :9
[video]
Ik ga 'm ook maar aanschaffen ;)

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:53:
[...]

Helaas is Microsoft's systeem van websites wat dat betreft echt heel erg funky, hij springt om de haverklap terug naar de VS, als je al niet gewoon connection resets blijft krijgen tot je je cookies wist... Dat vind ik echt BY FAR het slechtste punt van het Xbox ecosysteem en daar zouden ze echt iets aan moeten doen. Wat mij betreft is het echt een schande dat een software gigant als Microsoft zo'n slechte website heeft. Het werkt ook nog erg traag vaak.
Gewoon op http://xbox-store-checker.com/en/ kijken.
Beste prijzen en ook altijd een recente lijst van deals with gold en andere losse aanbiedingen.
Op de juiste link klikken en je komt vanzelf in de juiste regio terecht.
MS strooit overal cookies in de rondte waardoor je zelden in de juiste regio terecht komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@justifire Heb je The Surge al gespeeld? Ik zie wat wisselende reviews, maar over het algemeen wel aardige scores.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:57:
@justifire Heb je The Surge al gespeeld? Ik zie wat wisselende reviews, maar over het algemeen wel aardige scores.
Ik vind hem te gek !
Soort Dark Souls on steroids.
Ze hebben goed gekeken naar de gameplay van DS, sommige dingen iets aangepast maar basis is hetzelfde.
Vind het wel lekker dat het tempo een stuk hoger ligt, zelfs met zwaar exoskelet kan je nog supersnel rondom de vijanden heen springen.
Wapens hebben een goed gevoel van zwaarte, iets dat ik altijd wel belangrijk vind in zulke games.
Ook de shortcuts ala DS1 en DS3 zitten er in _/-\o_
Het verhaal is natuurlijk totaal anders dan DS, afgezien van de gameplay moet je het daar totaal niet mee vergelijken, gewoon blanco er in stappen en alles aan gort meppen.
Met de over-the-top finishing moves is het gewoon dikke pret :9

Heb wel de camera 3 tandjes trager gezet en de controls aangepast zodat het hetzelfde speelt als DS, wel zo vertrouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Er is weer een Xbox Update uitgekomen o.a Arena's voor Killer Instinct en Party Overlay .

Meer -> https://majornelson.com/2...killer-instinct/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Party overlay lijkt me wel erg handig. Zeker bij zaken als race-games waar nog wel eens wat meer mensen willen joinen, is het handig om te weten wie wie is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

justifire schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 19:33:
[...]

Ik vind hem te gek !
Soort Dark Souls on steroids.
Ze hebben goed gekeken naar de gameplay van DS, sommige dingen iets aangepast maar basis is hetzelfde.
Vind het wel lekker dat het tempo een stuk hoger ligt, zelfs met zwaar exoskelet kan je nog supersnel rondom de vijanden heen springen.
Wapens hebben een goed gevoel van zwaarte, iets dat ik altijd wel belangrijk vind in zulke games.
Ook de shortcuts ala DS1 en DS3 zitten er in _/-\o_
Het verhaal is natuurlijk totaal anders dan DS, afgezien van de gameplay moet je het daar totaal niet mee vergelijken, gewoon blanco er in stappen en alles aan gort meppen.
Met de over-the-top finishing moves is het gewoon dikke pret :9

Heb wel de camera 3 tandjes trager gezet en de controls aangepast zodat het hetzelfde speelt als DS, wel zo vertrouwd :)
Leuk maar toch wel weer veel van het zelfde. Ook de camera standen laat zo nu en dan te wensen over. Merk dat ik al snel ben uitgekeken op het herhaaldelijk meppen en de weinig orginele finishing moves. Heb er ruim 3 uur inzitten. Hoop dat het de warmte is 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Convoy schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:38:
[...]

Leuk maar toch wel weer veel van het zelfde. Ook de camera standen laat zo nu en dan te wensen over. Merk dat ik al snel ben uitgekeken op het herhaaldelijk meppen en de weinig orginele finishing moves. Heb er ruim 3 uur inzitten. Hoop dat het de warmte is 8) :+
Ach ja, dat kan je natuurlijk van elk speltype wel zeggen.
Shooters wordt veel in geschoten, fighters word veel in gevochten, racers wordt veel in gereden, allemaal heel veel van hetzelfde :+
Vind het juist wel origineel, verschillende wapens hebben verschillende combo's en verschillende finishers.
Vooral het horizontaal / verticaal slaan is origineel gevonden en bij de grote bazen ook echt noodzakelijk !

Ben er achter gekomen dat parry, riposte, en backstab ook aanwezig is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Gezien de release vandaag: [Multi] Injustice 2

De postbode is onderweg met mijn 'hard copy'. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Heeft iemand hier enig idee voor hoelang de originele Xbox One en Xbox One S games blijven ontvangen met de komst van Xbox Scorpio? Microsoft zelf zegt dat dat nog wel even duurt, maar als WP gebruiker is mijn vertrouwen in die beloftes van MS wel zo goed als weg.

Microsoft zegt zelf dat het de laatste console generatie kan zijn, blijven ze dan steeds snellere Xbox systemen uitbrengen die alle huidige Xbox One/BC games kan draaien?

En het hoort hier niet thuis, maar iemand enig idee hoe Sony hierover denkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Stefan22 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:13:
Heeft iemand hier enig idee voor hoelang de originele Xbox One en Xbox One S games blijven ontvangen met de komst van Xbox Scorpio? Microsoft zelf zegt dat dat nog wel even duurt, maar als WP gebruiker is mijn vertrouwen in die beloftes van MS wel zo goed als weg.

Microsoft zegt zelf dat het de laatste console generatie kan zijn, blijven ze dan steeds snellere Xbox systemen uitbrengen die alle huidige Xbox One/BC games kan draaien?

En het hoort hier niet thuis, maar iemand enig idee hoe Sony hierover denkt?
Tot nu toe hebben Sony en ms gezegd dat er geen exclusives voor de pro en scorpio komen, meer of minder valt er niet van te zeggen.
Sony heeft verder nog gezegd dat ze door gaan met nieuwe generaties, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen ps4proplus komt voor de ps5. Ms heeft gezegd dat ze het generatie gebeuren niet meer zien zitten, dus dan is het helemaal een raadsel wanneer de opvolger van de scorpio komt en wanneer ze de xbox one laten varen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b8uSsUrxs2tinWV1RMhCjxRp/medium.jpg

Need I say more? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop nu Space Giraffe in de BC-Sale om Jeff Minter (van Tempest-2000 _/-\o_ ) te stimuleren om Polybius uit te brengen voor de X-One/Scorpio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:33:
[...]

Tot nu toe hebben Sony en ms gezegd dat er geen exclusives voor de pro en scorpio komen, meer of minder valt er niet van te zeggen.
Sony heeft verder nog gezegd dat ze door gaan met nieuwe generaties, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen ps4proplus komt voor de ps5. Ms heeft gezegd dat ze het generatie gebeuren niet meer zien zitten, dus dan is het helemaal een raadsel wanneer de opvolger van de scorpio komt en wanneer ze de xbox one laten varen.
Oke, het gaat mij er om dat ik de komemde jaren nog gewoon nieuwe games krijg. Ik denk dat die kans dat groter is bij de PS4. Ik denk dat MS de originele One niet veel later toch gaat laten vallen als Scorpio een beetje verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Stefan22 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:58:
[...]

Oke, het gaat mij er om dat ik de komemde jaren nog gewoon nieuwe games krijg. Ik denk dat die kans dat groter is bij de PS4. Ik denk dat MS de originele One niet veel later toch gaat laten vallen als Scorpio een beetje verkoopt.
Denk dat het wel mee valt, waarschijnlijk verkoopt de normale xbox one s beter door de lage prijs en als je game voor de scorpio ontwikkeld, zou je hem ook zo naar de xbox one brengen omdat de code veel op elkaar lijkt. En zolang multiplatform games naar de ps4 komen, zullen de meeste ook wel naar de xbox one gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Timestamp: prijs is alweer omhoog gegaan. is nu 39,99 euro (van 37,50). Ben benieuwd hoe duur vanavond als ik weer thuis ben.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Yaz schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Timestamp: prijs is alweer omhoog gegaan. is nu 39,99 euro (van 37,50). Ben benieuwd hoe duur vanavond als ik weer thuis ben.
Op Pepper wordt € 37,99 genoemd, inclusief de 5% kortingscode via de cdkeys facebook-pagina. Dan klopt het dat je nu € 39,99 als prijs ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
MartijnS72 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:05:
[...]

Op Pepper wordt € 37,99 genoemd, inclusief de 5% kortingscode via de cdkeys facebook-pagina. Dan klopt het dat je nu € 39,99 als prijs ziet.
Ag ja, je hebt gelijk. Ik zie het nu pas.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:19
Ok ligt het aan mij of is er grafisch niets veranderd aan Destiny 2 tov 1? Ziet er uit als 1 grote DLC.

Eerder wat Destiny 1 had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Pfff. nu al voor de 2e keer op 1 avond dat AC Ezio collection crasht naar desktop.... Ben blij als ik klaar ben met revelations.... Moet toegeven dat ik revelations ook niet zo prettig vind spelen ten opzichte van AC2 en ACB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 06:58:
En wat vonden mensen van Destiny 2 gameplay gisteren?...

[video]
Kan er echt niet warm voor lopen, vond deel 1 al niet zo bijzonder, denk niet dat ik deel 2 ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ondertussen is deze ook uit:

De launch editie is maar 35 euro (zit coop in!) EN je krijgt deel 1 gratis (aarrgh vorige keer voor 3 euro digitaal gekocht om mijn fysieke van 9 euro te vervangen grr grijns)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:14
Hoi, kan ik nog steeds van G2A USD gift cards kopen en die gebruiken in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:51:
[...]

ja bedoel ook 27 in turkije :D , stomme price checker liet nog nix zien... is 2 weken lang die korting, 4 player coop ala zombie army trilogy. lekker over de top
2 weken bedenktijd....

The Surge is trouwens verdomd pittig, stuk moeilijker dan Dark Souls.
Deck13 heeft wel geleerd van de missers in Lords of the Fallen, dit is velen malen beter !

Gisteren even half uurtje Injustice 2 gespeeld, ziet er waanzinnig uit maar moet echt even wennen aan de controls, die zijn overduidelijk bedoeld voor een controller, op stick lijkt het bij sommige inputs wel of ik de Moonlight Sonata van Beethoven zit te spelen, krijg er kromme klauwen van :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!
xGROOVER schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 17:40:
Hoi, kan ik nog steeds van G2A USD gift cards kopen en die gebruiken in de store?
Pas op met G2A !
Heb er in het verleden ook gekocht en nooit problemen gehad, maar Reddit staat momenteel vol met gebande gebruikers die zich van geen kwaad bewust waren.
Blijkt dat giftcards dan door de verkoper ingekocht zijn met gestolen creditcardgegevens (vandaar ook vaak de absurd goedkope aanbiedingen)
Zou zelf een paar dollar meer betalen en voor offgamers gaan.
Geband account betekend overigens ook dat je al je digitale games kwijt bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:14
justifire schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:10:
[...]

Pas op met G2A !
Heb er in het verleden ook gekocht en nooit problemen gehad, maar Reddit staat momenteel vol met gebande gebruikers die zich van geen kwaad bewust waren.
Blijkt dat giftcards dan door de verkoper ingekocht zijn met gestolen creditcardgegevens (vandaar ook vaak de absurd goedkope aanbiedingen)
Geband account betekend overigens ook dat je al je digitale games kwijt bent....
Bedankt voor je reactie, ik zal is rond kijken op offgamers.

Ik probeer GTA 5 voor de xbox one te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:10:
[...]

Pas op met G2A !
Eigenlijk wist iedereen dit al, maar goed dat je het zegt... Die prijzen waren te laag om waar te zijn...
<knip> Laat dat maar achterwege hier

[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 21-05-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wow... Forza Horizon 3: Hot Wheels echt genieten van het racen met loopings, dinosaurussen en gigantische sprongen. Daarnaast ziet het er ook fantastische uit. Sneu dat er hier op Tweakers nog niks voorbij is gekomen op de nieuwspagina...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harrytasker schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:52:
Wow... Forza Horizon 3: Hot Wheels echt genieten van het racen met loopings, dinosaurussen en gigantische sprongen. Daarnaast ziet het er ook fantastische uit. Sneu dat er hier op Tweakers nog niks voorbij is gekomen op de nieuwspagina...
hij is zeker cool, online vond ik trouwens ook wel grappig (speel ik meestal niet maar goed)
justifire schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:00:
Heads up voor wie destijds de originele Ori and the Blind Forest heeft gekocht, deze kan je nog 2 dagen gratis upgraden naar de definitive edition !
(Even zoeken in de store naar de Definitive Edition)
Cool thanks _/-\o_ , was even bang dat hij 19,99 wilde betalen :X

[ Voor 30% gewijzigd door quorumz op 21-05-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:06:
Thanks voor de tip! Is dit een volledige nieuwe game dan met nieuwe gamerscore? :) Heb echt genoten van Ori maar om het weer opnieuw te spelen zonder deaths... ;)
Volledig nieuw. Nieuwe savegame. Nieuwe achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:43:
Pfff. nu al voor de 2e keer op 1 avond dat AC Ezio collection crasht naar desktop.... Ben blij als ik klaar ben met revelations.... Moet toegeven dat ik revelations ook niet zo prettig vind spelen ten opzichte van AC2 en ACB.
Moest even 2x lezen, maar jij hebt de Ezio Collection. Daarin zit AC Brotherhood dus wel. Ik heb momenteel AC, AC2 als 360 games zowel op disc en als BackwardComp titel digitaal. Wil eigenlijk wel die Ezio Collection, maar om 2 van die titels nou weer opnieuw te moeten kopen terwijl ik ze al 2x voor de 360 gekocht heb, vind ik ook weer te veel van het goede.

Merk wel dat het hele BC programma mij toch wel weer wat geld aan het kosten is. Veel games die ik op disc voor de 360 heb, wil ik nu ook wel digitaal zodat ik tzt de lade met 360 games in mijn tv meubel voor iets anders kan gebruiken. Ondanks dat ik veel van die games niet meer speel. AC was namelijk te repetatief, AC2 was briljant en ACB was helemaal goed. Ik wacht dus wel even totdat ACB als afzonderlijke titel in het BC programma komt.

EDIT: Ik zag dat ACR nog ontbrak in mijn 360 BC library, dus ook nog maar even gekocht voor 3.29 euro. Gewoon voor de heb 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 22-05-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:31:
[...]

Moest even 2x lezen, maar jij hebt de Ezio Collection. Daarin zit AC Brotherhood dus wel. Ik heb momenteel AC, AC2 als 360 games zowel op disc en als BackwardComp titel digitaal. Wil eigenlijk wel die Ezio Collection, maar om 2 van die titels nou weer opnieuw te moeten kopen terwijl ik ze al 2x voor de 360 gekocht heb, vind ik ook weer te veel van het goede.

Merk wel dat het hele BC programma mij toch wel weer wat geld aan het kosten is. Veel games die ik op disc voor de 360 heb, wil ik nu ook wel digitaal zodat ik tzt de lade met 360 games in mijn tv meubel voor iets anders kan gebruiken. Ondanks dat ik veel van die games niet meer speel. AC was namelijk te repetatief, AC2 was briljant en ACB was helemaal goed. Ik wacht dus wel even totdat ACB als afzonderlijke titel in het BC programma komt.
Het is ook nog maandagochtend :)

In de Ezio collectie zit AC2, AC brotherhood en AC revelations. Allemaal geremasterd, alleen bij AC2 is dat niet helemaal geweldig gedaan... AC had ik geleend van mijn neef en AC2 had ik voor 3 euro digitaal gekocht oid. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:35:
[...]

Het is ook nog maandagochtend :)

In de Ezio collectie zit AC2, AC brotherhood en AC revelations. Allemaal geremasterd, alleen bij AC2 is dat niet helemaal geweldig gedaan... AC had ik geleend van mijn en AC2 had ik voor 3 euro digitaal gekocht oid. :)
Die remaster van AC2 was idd niet goed gedaan. Had ergens een filmpje gezien van de PS4 en de verschillen. Alle personages waren ineens fan van het Nederlans Elftal leek het wel omdat alle gezichten zo goed als oranje waren. AC moet ik overigens nog steeds uitspelen.

AC2 speelde oa in Venetie. Nadat ik AC2 had uitgespeeld, ben ik diezelfde zomer nog naar Venetie geweest. Echt fantastisch als je dan op dat plein staat. Dan heb je echt het gevoel om al die torens te gaan beklimmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:40:
[...]

Die remaster van AC2 was idd niet goed gedaan. Had ergens een filmpje gezien van de PS4 en de verschillen. Alle personages waren ineens fan van het Nederlans Elftal leek het wel omdat alle gezichten zo goed als oranje waren. AC moet ik overigens nog steeds uitspelen.

AC2 speelde oa in Venetie. Nadat ik AC2 had uitgespeeld, ben ik diezelfde zomer nog naar Venetie geweest. Echt fantastisch als je dan op dat plein staat. Dan heb je echt het gevoel om al die torens te gaan beklimmen :)
Dat gevoel heb ik in Frankrijk en Duitsland ook in de wat oudere gebieden :+

Gelukkig laat ik het toch maar over aan AC zodat ik zelf niet verongeluk bij een missprong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Heads up voor wie destijds de originele Ori and the Blind Forest heeft gekocht, deze kan je nog 2 dagen gratis upgraden naar de definitive edition !
Thanks! :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Thanks... om even te melden dat ik er nu achter kom toen der tijd 5-10,- weg gegooid te hebben als die nu gratis is :D Top man 8)7

EDIT: en i know... dit is vloeken in de kerk... Nog gasten hier die Destiny nog wel eens aanslingeren?

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 22-05-2017 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
mfneed schreef op maandag 22 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Thanks... om even te melden dat ik er nu achter kom toen der tijd 5-10,- weg gegooid te hebben als die nu gratis is :D Top man 8)7

EDIT: en i know... dit is vloeken in de kerk... Nog gasten hier die Destiny nog wel eens aanslingeren?
Je moet je naam hier ook niet zo vaak wijzigen als op de xbox 8)7
Nu moet ik steeds uitzoeken wie je bent :+

Maarre helaas geen Destiny hier :)

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 22-05-2017 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:27

JSchut

.....

Forza 6 Nascar maar even gekocht :) 5 euro is een mooi prijsje.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
Ik zie de Fable Trilogy hier tussen staan.
Volgens mij zijn Fable 2 en 3 speelbaar op de One. Is deze bundel dan ook (deels) speelbaar op de One, of is het een andere game?

Sowieso is de prijs volgens mij hoger dan deel 2 & 3 los te kopen in de deals van de afgelopen weken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 17-09 20:55
Jan_V schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:51:
[...]

Ik zie de Fable Trilogy hier tussen staan.
Volgens mij zijn Fable 2 en 3 speelbaar op de One. Is deze bundel dan ook (deels) speelbaar op de One, of is het een andere game?

Sowieso is de prijs volgens mij hoger dan deel 2 & 3 los te kopen in de deals van de afgelopen weken.
Pffff, 28 euro voor drie games van jaren geleden welke niet zijn geremastered of weet-ik-veel-wat _O-

Dit koopt toch niemand...

En inderdaad ook veel duurder dan de deals van vorige week. Toen kostten ze 5 euro per stuk. Of anders koop je ze gebruikt op disc, ben je ongeveer hetzelfde kwijt.

EDIT: ik heb het idee dat die 28 euro de oorspronkelijke prijs is, waar momenteel nog geen discount over wordt berekend.

EDIT 2: niet dus, 28 euro is zelfs de actieprijs 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Rossi46 op 23-05-2017 13:10 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

JSchut schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 07:00:
[...]

Forza 6 Nascar maar even gekocht :) 5 euro is een mooi prijsje.
Heb je dan ook de Forza game zelf nodig? of is dit standalone?
Edit laat maar zie dat het een expansie is ;)

Dead Rising 3 = 12 dollar, tegenover 19 euro :/

[ Voor 18% gewijzigd door nexhil op 23-05-2017 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:18:
[...]

EDIT: ik heb het idee dat die 28 euro de oorspronkelijke prijs is, waar momenteel nog geen discount over wordt berekend.
Helaas niet:
https://www.trueachievements.com/products/6404/Fable-Trilogy
Normale prijs 70 euro 8)7

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 17-09 20:55
_O-

Niet normaal meer. Wat dachten ze bij MS "ja, nu hebben we een interessante deal, dit gaat storm lopen!" :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://static.trueachievements.com/customimages/065630.jpg

Games with Gold voor Juni:
SpeedRunners will be available for free throughout the whole of June
Watch_Dogs will be free from June 16th until July 15th
Assassin's Creed III will be free from June 1st until June 15th
Dragon Age: Origins will be free from June 16th until June 30th
Phantom Dust "Multiplayer Content DLC Pack" will be free throughout the whole month

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 23-05-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:10:
[afbeelding]

Games with Gold voor Juni:
SpeedRunners will be available for free throughout the whole of June
Watch_Dogs will be free from June 16th until July 15th
Assassin's Creed III will be free from June 1st until June 15th
Dragon Age: Origins will be free from June 16th until June 30th
Phantom Dust "Multiplayer Content DLC Pack" will be free throughout the whole month
Das geen verkeerde verzameling imo. Het is dat ik alles al wel gedaan heb, maar petje af. 3 AAA games.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:03
Dragon Age: Origins, zal veel tijd in de wereld steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Zijn er hier mensen die ook last hebben van de Xbox one die na standby (met power-mode: instant-on) geen netwerk hebben? Dit gebeurt denk 50% van keren na het ontwaken van standby.

Het lijkt erop dat de netwerkkaart helemaal niet initialiseert, want zelfs met een fixed IP en zowel draadloos als bedraad, speelt dit probleem. Het maakt ook niet uit of ik IP instellingen wijzig, connection tests doe, etc etc...pas na een herstart van de console heb ik weer connectie.

Het kan denk nog 2 dingen zijn:

1. Er gaat iets mis gaat met arp/mac tabellen op mijn switch
2. De Xbox one is buggy

Ik neig naar optie 2, want ik heb verder met alle andere apparaten geen problemen; laptops, PC's, Shield TV, Synology, telefoons etc allemaal probleemloos verbinding, zowel bedraad als draadloos.

Nu heb ik er een Mikrotik switchje tussen zitten, dus wellicht als ik een keer zin heb dat ik een pcap trace maak zodat ik wellicht wat wijzer word. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit bij meer mensen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
AmonTobin schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:22:
Zijn er hier mensen die ook last hebben van de Xbox one die na standby (met power-mode: instant-on) geen netwerk hebben? Dit gebeurt denk 50% van keren na het ontwaken van standby.

Het lijkt erop dat de netwerkkaart helemaal niet initialiseert, want zelfs met een fixed IP en zowel draadloos als bedraad, speelt dit probleem. Het maakt ook niet uit of ik IP instellingen wijzig, connection tests doe, etc etc...pas na een herstart van de console heb ik weer connectie.

2. De Xbox one is buggy

Ik neig naar optie 2, want ik heb verder met alle andere apparaten geen problemen; laptops, PC's, Shield TV, Synology, telefoons etc allemaal probleemloos verbinding, zowel bedraad als draadloos.

Nu heb ik er een Mikrotik switchje tussen zitten, dus wellicht als ik een keer zin heb dat ik een pcap trace maak zodat ik wellicht wat wijzer word. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit bij meer mensen speelt.
Een keer wireless verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:09:
[...]

_O-

Niet normaal meer. Wat dachten ze bij MS "ja, nu hebben we een interessante deal, dit gaat storm lopen!" :?
Idd rare actie haha. Wil fable overigens wel op de x1! Haal hem wel een keer voor 5-15 in de budgetbak of online. Erg goede herinneringen aan fable, was voor mij destijds aanleiding om een xbox in huis te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
harrytasker schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 00:13:
[...]

Een keer wireless verbinden?
Dat heb ik al geprobeerd, zei ik al in mijn post:

"want zelfs met een fixed IP en zowel draadloos als bedraad, speelt dit probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmonTobin schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 23:22:

2. De Xbox one is buggy

heb ik ook last van gehad, zelfs alles aan uit gezet, vanaf mijn fritzbox naar 1e switch, 2e switch, xbox uit. soms het gevoel dat mijn 2e xbox in de weg zat met eventuele firewall rules of wanneer die heeft aangestaan. volgens mij dat in combi met een harde reset leek te helpen.

heb zelf nu het probleem dat xbox geen games of apps meer start en alleen een keiharde reset helpt en wat dan op valt is dat het elke keer gebeurd als halo wars 2 een update heeft....hoezo vaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BulkAlert! Xbox One S incl. GTA V en gratis tweede controller voor €233:

https://www.bol.com/nl/p/...i-consoles-ps4xb1_1_35881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:01:

Bij MM voor 6 euro meer een extra controller erbij dacht ik.. Wel met FIFA 17

Die van BOL heeft bij mij maar 1 controller volgens de link??

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 24-05-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:01:

WTF straks krijg je dingen gratis bij 3 pakjes boter in de super :P

Microsoft stock aan het dumpen voor Scorpio release?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ja bizar he, ook bij MM een 2e controller en FIFA er bij, kost de kale xbox eigenlijk maar 120 euro ofzo.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 82 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.