Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07

Winkiller

De Mopperpot

Rossi46 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:50:
[...]

Even heel gechargeerd gezegd zijn de huidige (die-hard) gamers knettergek.
_O- d:)b :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:50:
[...]

Even heel gechargeerd gezegd zijn de huidige (die-hard) gamers knettergek.

Als je bekijkt hoeveel games er tegenwoordig beschikbaar zijn en hoeveel tijd je daar in kan steken, dan is het bijna onmenselijk om dat ook daadwerkelijk allemaal te doen.

Heeft iemand daadwerkelijk zoveel tijd beschikbaar en klaagt 'ie over de prijzen van games, dan raad ik hem aan om wat meer te gaan werken dan alleen maar te gamen :+ Of ga eens gezellig met mensen wat anders doen :)

Zogezegd is de huidige tijd voor games inderdaad erg goed (behalve dat ik er van baal dat bijna alles tegenwoordig "open wereld" moet zijn). Er is ontzettend veel beschikbaar tegen zeer schappelijke prijzen. Behalve tijdens release inderdaad. Maar waarom zou je altijd een game tijdens release willen kopen?
Ik koop alleen MP spellen die ik met anderen wil spelen bij release. Alles wat SP is, wacht maar rustig tot het 30 kost. Alleen voor een Halo of Deus Ex wil ik wel een uitzondering maken.

Gelukkig is het spel der spellen zoo tycoon nu in de MS store (fysiek) voor 8 euro beschikbaar. Dat zijn de prijzen!

Er zit een Achievement in voor 1000 drollen opruimen. Ik zie een nuttig tijdverdrijf.

Om mijn verhaal over wachten op goede prijzen direct onderuit te halen: Cities Skylines heb ik even gespeeld. Besturing is verbazingwekkend goed. Alles zit strak in elkaar. Enige suffe is dat je de tijd niet kan versnellen. Denk dat ik het daardoor niet veel ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:11:
[...]
Om mijn verhaal over wachten op goede prijzen direct onderuit te halen: Cities Skylines heb ik even gespeeld. Besturing is verbazingwekkend goed. Alles zit strak in elkaar. Enige suffe is dat je de tijd niet kan versnellen. Denk dat ik het daardoor niet veel ga spelen.
Huh? Versnellen moet toch gewoon kunnen? Zit ook in de PC versie in ieder geval. Overigens hoor ik dat de controls wel prima zijn, maar toch prefereer ik de PC versie bij dit soort games. En dan heb je nog de grote hoeveelheid mods en addons op PC met een ook lagere prijs.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:44:
[...]

Huh? Versnellen moet toch gewoon kunnen? Zit ook in de PC versie in ieder geval. Overigens hoor ik dat de controls wel prima zijn, maar toch prefereer ik de PC versie bij dit soort games. En dan heb je nog de grote hoeveelheid mods en addons op PC met een ook lagere prijs.
@exactor it Ontbreekt het weer aan skills?! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het betalen voor online is dan wel halve oplichterij, als je toch niet op de gratis games zit te wachten. Maar de sales van psn en xbox gaan die van steam voorbij. Meeste games zijn na 9-12 maanden al 15-20 euro. Na 2 jaar soms al onder de 10 euro. Deus ex vorige week zelfs voor 7,50 gekocht bij de media markt. Het was vooral het eerste jaar van de ps4 en xbox one dat prijzen van games erg hoog bleven, maar die tijd is nu voorbij.

En mensen die slechte dlc, season passen vooruit bestellen en micro transactions doen zich vooral zelf te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Nieuwevolger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:22:
En mensen die slechte dlc, season passen vooruit bestellen en micro transactions doen zich vooral zelf te kort.
Ik heb echt geen zin om te wachten tot de season pass voor bijv. Forza Motorsport goedkoper wordt. Dan koop ik 'm liever full-price, zodat ik meteen kan spelen als de nieuwe content uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is natuurlijk je goed recht. :) Echter zie ik soms mensen aangeven dat DLC een vervelend verdienmodel is en dat DLC vaak veel te duur is. Voor die mensen is er een prima alternatief, namelijk wat langer wachten. :P
Het betalen voor online is dan wel halve oplichterij, als je toch niet op de gratis games zit te wachten. Maar de sales van psn en xbox gaan die van steam voorbij. Meeste games zijn na 9-12 maanden al 15-20 euro. Na 2 jaar soms al onder de 10 euro. Deus ex vorige week zelfs voor 7,50 gekocht bij de media markt. Het was vooral het eerste jaar van de ps4 en xbox one dat prijzen van games erg hoog bleven, maar die tijd is nu voorbij.

Ik ben al 11 jaar Gold member en ben er altijd zeer te spreken over geweest. Vergelijk Xbox live maar eens met de gratis online services van Nintendo of de online services van Sony toen dit nog gratis was. Nu met de gratis games (zowel bij PSN als bij Live) maakt het de deal nog beter. Mompelt iets over de positieve gevolgen van de concurrentie tussen MS en Sony.... :+

[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadeel van dat wachten op een goede prijs is dat je zo'n beetje altijd in je eentje zit te spelen.
Maatje van mij doet dat ook en begint dan te zeuren dat er niemand te vinden is die samen wil spelen.....nee duh, de wereld draait gewoon door jongen !!
Dan liever 3 tientjes meer betalen en voluit van een spel genieten.
Ik snap dat niet iedereen zich dit kan veroorloven, een krantenwijk is ook best vermoeiend natuurlijk en moet je gewoon niet willen :+

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 01-05-2017 17:46 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:39:
[...]

Als je tegenwoordig gewoon bewust bent over het kopen van games hoeft het helemaal niet zoveel te kosten. Behalve natuurlijk als je ze op de release dag wilt hebben. Maar je kunt ook wachten op de wekelijkse sales, de recente spring sales, of the game of the year edition waarin vaak alle DLC zit opgenomen.

Ik ben van mening dat console gaming voor een bewuste koper die van zichzelf niet op elke releasedag de nieuwste games en DLC moet aanschaffen, niet eerder zo voordelig uit kan zijn dan nu . En om een discussie als hiervoor te voorkomen over de teloorgang van MS.... :+ ik heb geen cijfers, het is een gevoel.
Dit! Gamen is zooooooo veel goedkoper geworden met alle sales etc. Ik hoef vrij weinig games op release te hebben dus dan is de hobby erg betaalbaar! (wel voor het volle pond mariokart voor de switch gehaald 8)7 maar af en toe een beetje gek doen mag ook, en als je een beetje gelukt hebt wordt die game over 2 jaar een select titel en 50% cheaper....dat gaat voor de ps4 en xb1 toch wel stukkie sneller doorgaans).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook een groot voorstander van langer wachten en alles in sales kopen, maar ik moet wel toegeven dat ik daar ook een nadeel in ontdekt heb. Ik speel uiteindelijk lang niet alles dat ik koop. Op het moment dat het in de sale is voel je enige druk om het te kopen want je weet niet wanneer het weer in de sale zal zijn (althans zo ervaar ik het), terwijl als je bereid bent retail prijzen te betalen dan kun je een game kopen op het moment dat je deze werkelijk wil gaan spelen. Door dit effect ben ik eigenlijk weer een stuk minder voordelig uit dan dat ik mezelf voorhoudt (al ziet het er natuurlijk ook wel tof uit zo'n library met 100+ games :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:44:
[...]

https://forum.paradoxplaz...is-skylines-xbox.1015814/

Zit er toch echt niet in. Helaas. Controls werken wel echt prima overigens. Werkt intuïtief en logisch. Alleen je One steeds een uur laten draaien zonder dat jij iets hoeft te doen. Meh. Dan speel ik wel een telltale game.

Toch geen verspild geld overigens. Heb er wel plezier van gehad en koop graag iets vernieuwends of anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:44:
Nadeel van dat wachten op een goede prijs is dat je zo'n beetje altijd in je eentje zit te spelen.
Maatje van mij doet dat ook en begint dan te zeuren dat er niemand te vinden is die samen wil spelen.....nee duh, de wereld draait gewoon door jongen !!
Dan liever 3 tientjes meer betalen en voluit van een spel genieten.
Ik snap dat niet iedereen zich dit kan veroorloven, een krantenwijk is ook best vermoeiend natuurlijk en moet je gewoon niet willen :+
Aan de andere kant: de tijd van samen spelen met schreeuwende apen met de Skillz van een schreeuwende aap heb ik achter me gelaten. De hoeveelheid krachttaal en gegooi met ziektes is ook als je met tweakers speelt verrassend hoog.

Hoewel de jump puzzle in Destiny wel hilarisch was met een Dude die daar 2 uur over deed terwijl de andere 5 wachtten. :) Net als de Got live lan party met oa Martinspire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Aan de andere kant: de tijd van samen spelen met schreeuwende apen met de Skillz van een schreeuwende aap heb ik achter me gelaten. De hoeveelheid krachttaal en gegooi met ziektes is ook als je met tweakers speelt verrassend hoog.

Hoewel de jump puzzle in Destiny wel hilarisch was met een Dude die daar 2 uur over deed terwijl de andere 5 wachtten. :) Net als de Got live lan party met oa Martinspire!
Nog steeds een van de grappigste momenten in online coop! _/-\o_ En een geduld dat iedereen had! Inclusief de jumper in kwestie. Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:46:
Dat is natuurlijk je goed recht. :) Echter zie ik soms mensen aangeven dat DLC een vervelend verdienmodel is en dat DLC vaak veel te duur is. Voor die mensen is er een prima alternatief, namelijk wat langer wachten. :P
Ik loop hier tegen het probleem aan dat in de praktijk de DLC (of eigenlijk de season passes) zelden in de aanbieding gaan... zoals ik al eens eerder aanhaalde is met een aanbieding Deus Ex Digital Deluxe versie zelfs goedkoper dan de Season Pass. Daar zit ik dan met mijn fysieke, toen goedkopere versie tijdens de release... en dit geldt voor meer season passes (watch dogs 1 bv en batman is vorige keer voor het eerst goedkoper geweest (hoewel ik die in usa al voor de helft kon halen) Nadeel van wachten is ook dat je compleet uit het spel bent en je al vast met 10tallen andere games bezig bent (moet nog dlc van watch dogs 1 en just cause 3 bv nog steeds afmaken)

Daarentegen voel ik me bij Forza Horizon 3 genaaid door de Ultimate editie te halen en dan nog voor een expansion pass te moeten betalen (en niet te vergeten zelfs het Porsche pack niet eens gratis is.. wat een waste of money is dit geweest)

En in het algemeen lijken deluxere versies ook nog eens nep praatje.. (yeah uiteindelijk doe je het in mass effect het voor de gouden skin voor je wagen want binnen een poep en een scheet heb je betere gear aan, deluxe versies bf1 en titanfall.. you tell me :9~ )

Season passes voor Lego games is wel uitmelken want die hoeveelheid zat wel standaard in Lego Marvel Superheroes...

Uiteindelijk blijft het een gok en zolang het nog lukt om in andere landen het toch nog wat goedkoper te krijgen is die best te nemen... sniper elite 4 deluxe pre-order is zijn geld bv dik waard echt een pareltje (vergeleken met zat en deel 3) en hitler op 7 manieren neerschieten is en blijft leuk..

maar ik blijf ouwehoeren, ik ga gamen :)

[ Voor 4% gewijzigd door quorumz op 01-05-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nee joh, anders kunnen ze niet praten over wat ze gekocht hebben, er moet toch wat te praten zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Sorry !! :>
Je bedoelt toch niet cheytac toevallig ? :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:33:
[...]

Sorry !! :>
Je bedoelt toch niet cheytac toevallig ? :P
Volgens mij wel! Hij had iets van Ajax of Amsterdam in zijn profiel. Was echt hilarisch (overigens op een positieve manier. Iedereen bleef erin en de beste man is het uiteindelijk gelukt.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:44:
Wat is daar mis mee ? ik vind het zelfs leuker dan die klootviolen die het expres voor anderen verkloten online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Niks mis met in je eentje in een server van battlefield te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nieuwevolger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:55:
Niks mis met in je eentje in een server van battlefield te zitten.
Grappenmaker, lekker rustig toch ? Ik heb live en plus maar sinds 2015 niet meer online gespeeld.
Ik gebruik de abonnementen voor de gratis games, welke overigens beter zijn bij Xbox dan PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:45:
[...]

Wat is daar mis mee ? ik vind het zelfs leuker dan die klootviolen die het expres voor anderen verkloten online.
Is een nadeel, maar zeg niet dat er iets mis mee is hoor, speel 95% van mijn spellen solo.
Gaat mij eigenlijk ook meer om dat bij release meerdere mensen tegelijk spelen en je daar dus lekker over kan ouwehoeren / achievementshoeren :+
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:41:
[...]

Volgens mij wel! Hij had iets van Ajax of Amsterdam in zijn profiel. Was echt hilarisch (overigens op een positieve manier. Iedereen bleef erin en de beste man is het uiteindelijk gelukt.)
:Y 020
Gouwe gast, enkel dat springen hè _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:38:
[...]

daar dus lekker over kan ouwehoeren / achievementshoeren :+
Aha okay, kan ook belangrijk zijn als dat belangrijk is voor je, voor mij in elk geval niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op zondag 30 april 2017 @ 00:13:
Als ik Microsoft was zou ik een dikke zak met geld neer leggen bij Valve.
Half Life 3 exclusief op Xbox en PC, play anywhere, kijken of dat een beetje wil verkopen O-)
Als ik Microsoft was, of iig een groot aandeel houder, dan zou ik Satya Nadella keihard de deur uit schoppen. Zolang hij aan het roer is bij MS ligt de focus alleen maar op Azure/Cloud en Office 365. Hij heeft zelf al eerder uitspraken gedaan dat hij niks heeft met de hele Xbox divisie. Windows Phone 10 heeft hij ook eigenhandig de nek omgedraaid. Zo lang hij CEO is van MS hoef je op gaming gebied eigenlijk niks te verwachten. Ja het blijft draaien, er zullen nieuwe consoles zoals de Scorpio op de markt komen, maar qua marketing en nieuwe ontwikkelingen op game gebied zal MS altijd achterblijven op Sony zolang hij aan het roer staat.

Serieus, ik ben die vent echt spuug en spuug zat.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zo gek is het niet hoor, echt flink cashen uit de console markt gaat microsoft toch niet zo snel gebeuren met de keiharde concurrentie van Sony. Kan je er wel mee doorgaan door er geld tegen aan te gooien, maar het moet ook een keer wat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Need for Speed voor € 6,- in Taiwan..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:03
Hoe zit het met de betaling en is het steeds in Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kona en The Witness mogen plaatsnemen op de backlog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:09:
[...]

Goede aankopen! :) Puzzel ze! Ik zou aanraden om zo min mogelijk een guide te gebruiken voor The Witness.
Backlog he. Ik speel toch alleen maar Fifa. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Heb de demo van Prey gespeeld. Zat er al helemaal in, dus vond het jammer toen ik alle gebieden verkend had. Maar de tering, de 'scarefactor' is echt wel groot met die Mimics. Ben niks meer gewend geloof ik :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:20
Is Forza Motorsport 5 nog steeds de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb laatst voor mijn zoon Fifa 16 aangeschaft voor 6 hele euro's :P
Hij wil het ook graag tegen mij spelen. Mogelijk dat ik dan ook nog wel ik de sp in ga duiken als me dat bevalt....en heel misschien zelfs online (heh indien dat nog kan natuurlijk).
Dat is heel wat voor mij als fifa hater (in de begin tijd vond ik het oude sensi veel leuker om te spelen, en daarna had pro evo mijn voorkeur........uiteindelijk gestopt met voetbal games na pes2005 of 6......pes12 en 15 kort geprobeerd maar beiden konden me niet meer bekoren)

Voor deel 17/18 hoop ik op mijn nog aan te schaffen xb1 via ea access aan te kunnen sluiten later dit jaar. Of iig mijn zoon ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
haaibaa2 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:00:
[...]

Is Forza Motorsport 5 nog steeds de moeite waard?
Ik zou zelf voor Forza 6 gaan, die is veel uitgebreider en heeft ook nacht en regen maar met Forza 5 is niets mis als je gewoon wat wilt racen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Lekker Ventje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:54:
[...]

Ik zou zelf voor Forza 6 gaan, die is veel uitgebreider en heeft ook nacht en regen maar met Forza 5 is niets mis als je gewoon wat wilt racen.
Blijft jammer dat er zo weinig tracks in Forza zitten. En alle uitbreidingen bevatten vrijwel ook alleen maar auto's...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ter info. Op reddit staat het er vol mee maar er is blijkbaar iets mis met de update servers. Error 0x8b0550033 met de mooie melding dat er iets mis is met de update.

Volgens vele niets waar wij iets aan kunnen doen maar misschien wel handig om even te weten.

Edit: ja, ik heb bovenstaand probleem ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Yaz op 02-05-2017 14:06 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:24
Yaz schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:06:
Ter info. Op reddit staat het er vol mee maar er is blijkbaar iets mis met de update servers. Error 0x8b0550033 met de mooie melding dat er iets mis is met de update.

Volgens vele niets waar wij iets aan kunnen doen maar misschien wel handig om even te weten.

Edit: ja, ik heb bovenstaand probleem ;)
Yep, hier ook. Kon er alleen nog in offline modus erop komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het best een goed spel is. Heeft ook wel enige populariteit. :)

Edit: @Sagat als ik me niet vergis zit Fifa 17 al een week of twee in EA Access! Je zoon kan je nog eerder dan verwacht op de broek geven. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:10:
[...]

Omdat het best een goed spel is. Heeft ook wel enige populariteit. :)

Edit: @Sagat als ik me niet vergis zit Fifa 17 al een week of twee in EA Access! Je zoon kan je nog eerder dan verwacht op de broek geven. :)
ja, enige probleem is dat ea access (nog?) niet op de ps4 is ;)
Ik hoop na de zomervakantie een xb1 al dan niet scorpio aan te schaffen. En dan dus ook ea access.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik naar de uren gespendeerd op mijn Xbox kijk, staat FIFA eenzaam bovenaan, speel daar uitsluitend pro clubs zo'n beetje het hele jaar door, zou wat worden als Pro clubs verdwijnt uit Fifa18 :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:22:
[...]

ja, enige probleem is dat ea access (nog?) niet op de ps4 is ;)
Ik hoop na de zomervakantie een xb1 al dan niet scorpio aan te schaffen. En dan dus ook ea access.
Ah OK. Ik lees te snel en te contextgericht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:31:
[...]

Ah OK. Ik lees te snel en te contextgericht. :)
No worries, vanmiddag met de kids even fifa...nah swos gespeeld (op de good old x360) :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen trouwens last (en het lijkt na de laatste update van een paar weken geleden) van een langzaam opstartende dashboard (op de x1s voornamelijk)? Soms blijft het beeld zwart met het laad icoontje. soms gaat het zover dat zelfs updaten van games niet werkt, of dat een game niet wil starten (zelfs de stroom moest er vanaf). Zelfs de melding dat de hd er aan hangt duurt veel langer (ook op mijn normale x1). Weet niet of dat komt door de optie update games en apps (wat niet echt jofel werkt, zelfs nu komt dashboard update tussendoor ipv bij het afsluiten). Als je te snel naar games & apps gaat lijkt het alsof hij de service daar nog voor moet starten en ben je daar aan het wachten (wel dik 120 games geinstallleerd staan en 100+ bij de nog te installeren) Geeft me zo'n, ik zet hem aan en zet koffie gevoel..zuigt best wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:35:
Hebben meer mensen trouwens last (en het lijkt na de laatste update van een paar weken geleden) van een langzaam opstartende dashboard (op de x1s voornamelijk)? Soms blijft het beeld zwart met het laad icoontje. soms gaat het zover dat zelfs updaten van games niet werkt, of dat een game niet wil starten (zelfs de stroom moest er vanaf). Zelfs de melding dat de hd er aan hangt duurt veel langer (ook op mijn normale x1). Weet niet of dat komt door de optie update games en apps (wat niet echt jofel werkt, zelfs nu komt dashboard update tussendoor ipv bij het afsluiten). Als je te snel naar games & apps gaat lijkt het alsof hij de service daar nog voor moet starten en ben je daar aan het wachten (wel dik 120 games geinstallleerd staan en 100+ bij de nog te installeren) Geeft me zo'n, ik zet hem aan en zet koffie gevoel..zuigt best wel
Hier hetzelfde (normale X1)
Het kleine "home-menuutje" werkt lekker snel.
Ga je daar echter buiten (home-community-store etc) dan wordt alles enorm stroperig.
Games&apps is inderdaad een koffiemomentje.
Bij het tabblad updates kan je rustig een cake bakken voor bij de koffie, af laten koelen, aansnijden, slagroom kloppen (lekker op de cake en in de koffie) en op het gemak terug struinen richting de bank hopende dat alles geladen is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:04:
[...]

Hier hetzelfde (normale X1)
Het kleine "home-menuutje" werkt lekker snel.
Ga je daar echter buiten (home-community-store etc) dan wordt alles enorm stroperig.
Games&apps is inderdaad een koffiemomentje.
Bij het tabblad updates kan je rustig een cake bakken voor bij de koffie, af laten koelen, aansnijden, slagroom kloppen (lekker op de cake en in de koffie) en op het gemak terug struinen richting de bank hopende dat alles geladen is :+
Dacht al, wat wordt die Justifire dik zeg. Hier de verklaring. Te veel laadcake en slagroom.

Bij mij werkt het prima. Behalve als ik een spel op de achtergrond hen draaien. Dan loopt het als modder allemaal bij games and apps en de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Hoi iedereen

even snel een vraag waar ik zo snel niet een antwoord op kan vinden. Ik heb een headset die ik gebruik tijdens het gamen met mic. Nu kunnen de mensen waarmee ik in een party zit mij wel horen. Mocht ik niet in een party zitten dan horen mensen mij dus niet. Ik kom er niet uit wat ik eventueel moet veranderen . Iemand enig idee? kan ook via DM als dit te vervuilend :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Kr44nVogel schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:21:
Hoi iedereen

even snel een vraag waar ik zo snel niet een antwoord op kan vinden. Ik heb een headset die ik gebruik tijdens het gamen met mic. Nu kunnen de mensen waarmee ik in een party zit mij wel horen. Mocht ik niet in een party zitten dan horen mensen mij dus niet. Ik kom er niet uit wat ik eventueel moet veranderen . Iemand enig idee? kan ook via DM als dit te vervuilend :)
Hmm, ik zou de party in gaan en dan pas praten zodat ze me kunnen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
LopendeVogel schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:27:
[...]

Hmm, ik zou de party in gaan en dan pas praten zodat ze me kunnen horen.
sorry heb het verkeerd uitgelegd. Ik bedoel dat als ik alleen speel mensen mij niet kunnen horen ingame. Mocht ik in een party zitten dan is het geen probleem.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Kr44nVogel schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:29:
[...]

sorry heb het verkeerd uitgelegd. Ik bedoel dat als ik alleen speel mensen mij niet kunnen horen ingame. Mocht ik in een party zitten dan is het geen probleem.
Ik durf zo niet te zeggen of je dit in je xbox instellingen kan aanpassen, wel weet ik dat je deze optie in het menu van veel games kan vinden.
Zo kan het zijn dat het standaard uitstaat in het spel wat je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:54

Player1S

Probably out in the dark

Zo, gister even nog Mount & Blade: Warband aangeschaft voor €10 in de deals with gold.

Al tijdje, minder legaal, gespeeld op mn laptop. Nu dus maar even aangeschaft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kr44nVogel schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:29:
[...]

Kun je hier instellen https://account.xbox.com/nl-NL/Settings

Of op je console ergens onder privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand die weet hoe het zit met de Wireless Display app voor de Xbox One ? Die zag ik toevallig weer staan tussen de apps, maar die app start wel op, maar sluit dan weer. Wellicht omdat ik niet meer in het preview programma zit. Maar een snelle zoektocht leert mij dat het al weer ergens begin 2015 was dat Microsoft Miracast ondersteuning zou toevoegen op de X1. Maar tot op heden werkt het bij mij nog niet.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
MRE-Inc schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 21:08:
Iemand die weet hoe het zit met de Wireless Display app voor de Xbox One ? Die zag ik toevallig weer staan tussen de apps, maar die app start wel op, maar sluit dan weer. Wellicht omdat ik niet meer in het preview programma zit. Maar een snelle zoektocht leert mij dat het al weer ergens begin 2015 was dat Microsoft Miracast ondersteuning zou toevoegen op de X1. Maar tot op heden werkt het bij mij nog niet.
Heeft lange tijd gewerkt tot de creative update (in preview staat die al,tijden als,bekende bug)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vandaag eindelijk de demo van Prey kunnen spelen. Grafisch niet écht spectaculair en op sommige momenten kakt de framerate wel enorm in elkaar (vooral bij die 'vuur mimics' in de Emergency room) maar toch heb ik eigenlijk wel zin om de full game te kopen :9

Schrok mij toch wel een hoedje met die mimics de eerste keer! Ben er ook nog niet over uit of ik de game op normal of easy zou spelen; vond easy eigenlijk lastig genoeg :$ :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:43

The Chosen One

Zie signature!

Krijg nu "Tv signaal is weggevallen" melding. Logisch gezien ik de setup box heb weggehaald omdat ik toch geen TV (zenders) kijk.
Hoe kan ik gewoon standaard naar het 'home' screen gaan?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
The Chosen One schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 23:57:
Krijg nu "Tv signaal is weggevallen" melding. Logisch gezien ik de setup box heb weggehaald omdat ik toch geen TV (zenders) kijk.
Hoe kan ik gewoon standaard naar het 'home' screen gaan?
Settings -> Power mode & startup -> "On start, go to tv" Uitvinken.

Ik heb de Engelse interface, dus als je NL interface hebt, moet je zelf even vertalen om de menu optie te vinden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 23:25:
Ben er ook nog niet over uit of ik de game op normal of easy zou spelen; vond easy eigenlijk lastig genoeg :$ :+
Ben je niet de enige in hoor :) Loop daar tegen meer games (dishonored 1 de DLC, dishonored 2 en nog een paar games en zo'n slechte gamer ben ik eens 8) )

Moest aan episode 22 van The Big Theory denken (S10) waar ze ouder worden met gamen en verliezen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op zondag 7 mei 2017 @ 09:27:
[...]

Ben je niet de enige in hoor :) Loop daar tegen meer games (dishonored 1 de DLC, dishonored 2 en nog een paar games en zo'n slechte gamer ben ik eens 8) )

Moest aan episode 22 van The Big Theory denken (S10) waar ze ouder worden met gamen en verliezen :P
Het gaat er niet eens zozeer om dat ik ouder word, maar wel dat ik al een stressvol en druk leven heb zonder dat ik gefrutreerd raak van games die te lastig zijn :+

Als ik game, doe ik het voor mijn plezier. En op dit moment haal ik geen plezier aan games die mij forceren continue op alles te moeten laten letten en/of continu mijn dood betekenen :Y

Overigens heb ik de game net voor 49.99 gekocht (Disc version). Was nog goedkoper ook dan digitaal in HK :)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 07-05-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:43

The Chosen One

Zie signature!

Heb bij instellingen 'opstarten' of zo alles op niets gezet (opties niets, aan, schakelen volgens mij?)

Was net met me PS3 bezig, uitgezet, toen TV, ging me xbox ineens aan. Zitten er nog meer opties verborgen of wat?

samsung 49KS7000

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
The Chosen One schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:01:
Was net met me PS3 bezig, uitgezet, toen TV, ging me xbox ineens aan. Zitten er nog meer opties verborgen of wat?
Heb ik af en toe ook last van; Heb ik net m'n Xbox uitgezet, springt 'ie terug aan, en nee, niet om updates te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

(PSN/XBL) Het grote Trophy & Achievement topic

Trophy hunten gaat prima samen met Achievement hunten. Loopt een geinige challenge mocht je je Achievement schoentjes aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 07:42:
De nieuwste games for gold...(met mass effect er al in...)
https://majornelson.com/2...2/?linkId=100000000371851

oh en dat was het dan ook zon beetje...
:X

Jeetje wat een drama. Ik heb de reviews zijdelings een beetje in de gaten gehouden maar het lijkt er niet op dat ze de goede trend van de eerste 3 delen hebben kunnen doorzetten. Ik wilde de game graag hebben, zelfs rond launch. Maar ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb.

Mooi even wachten tot het in de budgetbakken ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:54

Player1S

Probably out in the dark

En toch vind ik hem lang niet zo slecht als sommigen claimen. Er zitten wat vreemde bugs in maar eigenlijk is ie best wel goed.

Ik denk eerder dat Bioware eerder aan de game had moeten beginnen en hem zodoende sneller op ME3 had moeten laten aansluiten.
Zit immers 5 jaar tussen en denk dat daarom de hype rond de serie ook een beetje is gaan liggen en de verwachtingen onrealistisch hoog.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me er ook wel mee vermaakt. Je moet geen Witcher 3 verwachten qua quests of detail, maar het is wel degelijk een interessant verhaal, mooie setting en prima karakters. En er zijn alweer wat patches overheen geweest om de grootste problemen te fixen (al heb ik zelf eigenlijk nergens last van gehad). Voor deze prijs is het geen slechte koop. En als je langer kunt wachten is het altijd wel goedkoper natuurlijk, maar zo slecht als dat sommigen je willen doen geloven is het ook niet. Het was gewoon effe hip om de game te haten, maar dat was eigenlijk helemaal niet terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:51:
Ik heb me er ook wel mee vermaakt. Je moet geen Witcher 3 verwachten qua quests of detail, maar het is wel degelijk een interessant verhaal, mooie setting en prima karakters. En er zijn alweer wat patches overheen geweest om de grootste problemen te fixen (al heb ik zelf eigenlijk nergens last van gehad). Voor deze prijs is het geen slechte koop. En als je langer kunt wachten is het altijd wel goedkoper natuurlijk, maar zo slecht als dat sommigen je willen doen geloven is het ook niet. Het was gewoon effe hip om de game te haten, maar dat was eigenlijk helemaal niet terecht.
ik heb ondertussen al wel 2 glitched achievements grrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier al mensen begonnen met de full-game versie van Prey? En hoe bevalt ie? Van wat ik online zie ziet het er wel vet uit, maar ben benieuwd naar wat first-hand ervaringen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:19
Martinspire schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:51:
Het is een slechte Mass Effect game. Buiten dat is het een prima open world game met wat bugs/glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:43:
Hier al mensen begonnen met de full-game versie van Prey? En hoe bevalt ie? Van wat ik online zie ziet het er wel vet uit, maar ben benieuwd naar wat first-hand ervaringen!
Aparte game. Ik vind het aardig moeilijk, zelfs op normal. Krijg de wat grotere tegenstanders echt niet neer. Verhaal intrigeert tot nu toe. Lees en doorzoek echt alles. Dat had ik voor het laatst bij Deus Ex. Heb een uurtje of 4 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DennusB schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:43:
Vandaag toevallig binnengekregen. Het eerste gedeelte is exact hetzelfde aan de demo, incl. de plaatsing van de mimics, goodies etc. Je kan alleen vanaf het begin in een stuk meet gebieden (duh)

Als je de demo dus recentelijk hebt gespeeld , zijn de eerst 2 uur easy peasy.

Ik vind het een enorm vermakelijke game. Alleen de muziek is onnodig hard en scherp en voegt imo weinig toe. Ik heb de music dan ook maar op 50% staan. Het is niet de mooiste game die de XBO heeft, maar alsnog weet hey een goede indruk achter te laten.
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:11:
[...]

Aparte game. Ik vind het aardig moeilijk, zelfs op normal. Krijg de wat grotere tegenstanders echt niet neer. Verhaal intrigeert tot nu toe. Lees en doorzoek echt alles. Dat had ik voor het laatst bij Deus Ex. Heb een uurtje of 4 gespeeld.
Heb ik ook. Ik heb de demo op easy gedaan, maar dacht voor de fullgame maar voor nornal te gaan. Nu al spijt van :+

Ik gebruik voor de grotere enemies maar explosive cannisters die je overal wel vindt. Daarna, net als bij zombies, je laten zien en flink kabaal maken en ze op die manier aan gort blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:32:
[...]

Vandaag toevallig binnengekregen. Het eerste gedeelte is exact hetzelfde aan de demo, incl. de plaatsing van de mimics, goodies etc. Je kan alleen vanaf het begin in een stuk meet gebieden (duh)

Als je de demo dus recentelijk hebt gespeeld , zijn de eerst 2 uur easy peasy.

Ik vind het een enorm vermakelijke game. Alleen de muziek is onnodig hard en scherp en voegt imo weinig toe. Ik heb de music dan ook maar op 50% staan. Het is niet de mooiste game die de XBO heeft, maar alsnog weet hey een goede indruk achter te laten.

[...]

Heb ik ook. Ik heb de demo op easy gedaan, maar dacht voor de fullgame maar voor nornal te gaan. Nu al spijt van :+

Ik gebruik voor de grotere enemies maar explosive cannisters die je overal wel vindt. Daarna, net als bij zombies, je laten zien en flink kabaal maken en ze op die manier aan gort blazen.
Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben. Speel hem ook maar op easy, moet het wel leuk blijven vinden en zelfs op easy is je suit zo aan gort of rond zweeft en er iemand achter je zweeft en poef dood..
(ervaar dat bi dishonored ook op die manier).. ondanks dat het spannend is en je eigenlijk wil genieten van het avontuur speel je het veel te gestresst (en niet zoals een resident evil)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Git gud ! :+
Speel hem op de een na laatste moeilijkheid.
Best pittig als je kogels op zijn, je geen medikits meer hebt en al je psi verbruikt hebt en dan continue ge-oneshot wordt door een van de 3 phantoms die je zelfs door de muur weten te raken.
Maar heb er een oplossing voor gevonden -spoiler !!-
http://xboxclips.com/Just...91-47f4-9c2d-9ea0cfdad9da
Verwacht de mainstory vanavond uit te spelen (tik momenteel de 28 uur aan)
Ondanks dat ik het regelmatig frustrerender vond dan alle ergernissen in Dark Souls (want DS is hard maar rechtvaardig, prey heeft echt bullshit stukken met te veel oneshot enemies terwijl je zelf 0 damage doet), is het echt een briljante game, aanrader !!
Continue het Half Life / Portal gevoel, en dat is een goed teken d:)b

Ragnar : Son of Kattengat ? :P

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 10-05-2017 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:31
Sinds enkele dagen in bezit van een Xbox One S.
Een mooi apparaatje, alleen irritant dat zodra ik de Xbox aanzet vanuit standby dat hij iedere keer aangeeft dat er geen TV signaal is.
Verder kijk ik ook geen TV via de Xbox, hebben meer mensen hier toevallig last van ? En kan dit worden uitgeschakeld ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:44:
Git gud ! :+
Speel hem op de een na laatste moeilijkheid.
Best pittig als je kogels op zijn, je geen medikits meer hebt en al je psi verbruikt hebt en dan continue ge-oneshot wordt door een van de 3 phantoms die je zelfs door de muur weten te raken.
Maar heb er een oplossing voor gevonden -spoiler !!-
http://xboxclips.com/Just...91-47f4-9c2d-9ea0cfdad9da
Verwacht de mainstory vanavond uit te spelen (tik momenteel de 28 uur aan)
Ondanks dat ik het regelmatig frustrerender vond dan alle ergernissen in Dark Souls (want DS is hard maar rechtvaardig, prey heeft echt bullshit stukken met te veel oneshot enemies terwijl je zelf 0 damage doet), is het echt een briljante game, aanrader !!
Continue het Half Life / Portal gevoel, en dat is een goed teken d:)b

Ragnar : Son of Kattengat ? :P
[video]
Mag hopen dat de graphics nog in een Alpha fase zijn :X

Maar verder; Rome in een Vikings jasje? Lekker hoor :9 Heerlijk die Viking muziek door de speakers knallen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Rime zag ik volgens mij 2 jaar geleden een keer bij een E3 compilatie van Sony. Dat sfeertje trok me meteen al. Ben erg benieuwd naar het spel :). Deze week een paar games op 100% uitspelen en dan me misschien storten op Prey.

-Layers of Fear is trouwens wel een aanrader. Ook al jaagt het me de stuipen op het lijf.... Deze game was een tijdje geleden gratis bij Games with Gold.

-Little Nightmares is ook een aanrader. Eén achievement zal wel lastig zijn, namelijk uitspelen binnen 1 uur zonder deaths... Ik voel de frustratie al komen :P

-Snake Pass blijft een aanrader. Echt een van de leukste games van de afgelopen tijd. De controls zijn echt geniaal bedacht :) Je voelt je echt badass soms in deze kinderlijk ogende game.

-Guns Gore and Cannoli was ook wel grappig. Zat volgens mij ergens in de aanbiedingen van afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:17:
Ja Rime zag ik volgens mij 2 jaar geleden een keer bij een E3 compilatie van Sony. Dat sfeertje trok me meteen al. Ben erg benieuwd naar het spel :). Deze week een paar games op 100% uitspelen en dan me misschien storten op Prey.

-Layers of Fear is trouwens wel een aanrader. Ook al jaagt het me de stuipen op het lijf.... Deze game was een tijdje geleden gratis bij Games with Gold.

-Little Nightmares is ook een aanrader. Eén achievement zal wel lastig zijn, namelijk uitspelen binnen 1 uur zonder deaths... Ik voel de frustratie al komen :P

-Snake Pass blijft een aanrader. Echt een van de leukste games van de afgelopen tijd. De controls zijn echt geniaal bedacht :) Je voelt je echt badass soms in deze kinderlijk ogende game.

-Guns Gore and Cannoli was ook wel grappig. Zat volgens mij ergens in de aanbiedingen van afgelopen weken.
Layers of Fear is zeker goed mits je van spanning houdt :P
En door de verschillende verhaallijnen / eindes ook interessant om vaker door te lopen.
Perception (release 30 mei) is trouwens van dezelfde ontwikkelaar.

G, G & C is één van mijn miskopen geweest, zag er leuk uit maar vind het echt ruk spelen.

Net Injustice 2 in mijn mandje gegooid, spel nr. 5 deze maand :X
Kunnen ze de goede games niet een beetje uitsmeren over het jaar ipv alles in 1 maand te releasen ?
En ja ik weet het, maar begin niet over wachten want dan mis je de pre-order bonussen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Mag hopen dat de graphics nog in een Alpha fase zijn :X

Maar verder; Rome in een Vikings jasje? Lekker hoor :9 Heerlijk die Viking muziek door de speakers knallen oOo
Prey graphs zien er behoorlijk goed uit en oogt (godzijdank) heel wat beter dan dishonored waar alles vaag blijft (natuurlijk opzettelijk die schilderachtige stijl)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:42:
[...]

Prey graphs zien er behoorlijk goed uit en oogt (godzijdank) heel wat beter dan dishonored waar alles vaag blijft (natuurlijk opzettelijk die schilderachtige stijl)
Ik doelde op de stijl van de Ancestors trailer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sincery schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 12:36:
Sinds enkele dagen in bezit van een Xbox One S.
Een mooi apparaatje, alleen irritant dat zodra ik de Xbox aanzet vanuit standby dat hij iedere keer aangeeft dat er geen TV signaal is.
Verder kijk ik ook geen TV via de Xbox, hebben meer mensen hier toevallig last van ? En kan dit worden uitgeschakeld ? :)
Dat is idd een instelling. Normaal moet je dat zelf aanzetten. Raar dat hij dit bij jouw uit zich zelf zegt. Waar de tv mogelijkheid precies zit, weet ik niet. Wou alleen bevestigen dat je de oplossing onder Settings moet zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:51:
[...]

Dat is idd een instelling. Normaal moet je dat zelf aanzetten. Raar dat hij dit bij jouw uit zich zelf zegt. Waar de tv mogelijkheid precies zit, weet ik niet. Wou alleen bevestigen dat je de oplossing onder Settings moet zoeken.
Bedankt voor je reactie. Iemand heeft mij zojuist geholpen met dit kleine probleem.
Het zit inderdaad in de instellingen bij TV en Opstart instellingen. Het is een vakje dat je aan en uit kunt vinken.
Bij deze is het in ieder geval opgelost. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sincery schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:57:
[...]

Bedankt voor je reactie. Iemand heeft mij zojuist geholpen met dit kleine probleem.
Het zit inderdaad in de instellingen bij TV en Opstart instellingen. Het is een vakje dat je aan en uit kunt vinken.
Bij deze is het in ieder geval opgelost. :)
Mooi zo! Veel plezier met je nieuwe spellendoos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:42:
[...]

Wordt alleen helemaal gestoord van de framedrops.
Beeld staat soms helemaal stil en veranderd in een diafilm.
Lekker in een ruimte met 8 rondvliegende/rennende vijanden die overal projectiles doorheen schieten.
Heb na 50 keer het laadscherm gezien te hebben de xbox maar even uit gezet.
Volkomen kansloos zulk programmeerwerk :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Vanmiddag wat games op de pre-order gezet:
• Destiny 2
• Injustice 2
• Tekken 7

Stiekem hoop ik dat Destiny 2 een 'Play Anywhere' titel gaat worden, want Destiny op de PC lijkt mij echt geweldig! :*) Echter, ik heb daar een hard hoofd in, als ik de geluiden uit community mag geloven. Daarnaast spelen vrienden van mij meer games op de Xbox. #FirstWorldProblems :p

Naast dat kijk ik wel onwijs uit naar de nieuwe Injustice en Tekken. Eindelijk weer wat toffe vechtgames! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders opgevallen dat de aankondiging van Microsoft voor de Scorpio veranderd is van Kerstdagen naar Binnenkort beschikbaar?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Nog steeds Holiday 2017 op de US pagina , ook wel coming soon op de Duitse en UK site maar ik zou me er niet teveel in verdiepen, kan ook zijn dat de console gepland staat voor begin November ofzo dus dat kunnen ze ook ''soon'' vinden.

Volgens Phil Spencer ligt de Scorpio op schema tot nu toe, maar of ze daarmee meteen een quarter gaan vervroegen denk ik niet.
Heb liever ook dat hij pas in November ofzo komt, want voor red dead redemption 2 of cod WW2 uitkomen zie ik niet meteen iets dat ik momenteel meteen op een Scorpio wil spelen.

Zullen het wel zien op E3 binnen 4 weken, zal wel dik Scorpio themed zijn maar zou hem nu niet meteen in Juli verwachten tenzij MS een bombshell surprise dropt op E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:57:
Iemand anders opgevallen dat de aankondiging van Microsoft voor de Scorpio veranderd is van Kerstdagen naar Binnenkort beschikbaar?
Waarschijnlijk omdat ie niet tijdens onze kerst zit, maar al eerder (November oid). Dan zou de tekst niet meer kloppen. Holiday in de VS rekent meestal ook Thanksgiving mee en Black Friday. Dat hebben we hier niet en ook geen naam voor. Al zou "eind 2017" beter zijn dan "binnenkort" imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:57:
Europese launch naar 2018 dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 07:46
shoombak schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 06:30:
[...]

Europese launch naar 2018 dus :+
Met als excuus dat de spraak geen Nederlands aan kan >:)
Want dat kan die inmiddels wel al? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Trouwens, in welke power setting staat jullie Xbox One? Mijn Xbox One S staat in stand-by, maar ik heb het idee dat hij soms niet lekker uit stand-by wil komen - apps die crashen, tiles die niet geladen worden, langzaam menu etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yonix schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:28:
Trouwens, in welke power setting staat jullie Xbox One? Mijn Xbox One S staat ij stand-by, maar ik heb het idee dat hij soms niet lekker uit stand-by wil komen - apps die crashen, tiles die niet geladen worden, langzaam menu etc.
Low, oftewel gewoon uit. Ik heb niet zo ene moeite met gameupdates om die te installeren als ik de XBO aanzet. Gaat toch netjes met 160 Mb/s.

En console updates gaan tegenwoordig als je de console uitzet, dus ook daar geen last (meer) van.

Pagina: 1 ... 81 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.