De tweede controller wordt automatisch toegevoegd bij je bestelling.timmie271 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:05:
Die van BOL heeft bij mij maar 1 controller volgens de link??
Zou haast mn original xone gaan vervangen:O
Is al lang m'n bedoeling, probleem is dat ze nog stééds geen zwart model hebben.mfneed schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:56:
Zou haast mn original xone gaan vervangen:O
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Was deze geen optie dan?SinergyX schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:06:
[...]
Is al lang m'n bedoeling, probleem is dat ze nog stééds geen zwart model hebben.

Verwijderd
Xbox Game Pass Launches June 1 With 100+ Games; Early Access For Gold Members Starts Today
Zo even checken.
Zo even checken.
Die schijnt erg te vinden en leverbaar te zijn... Coachman zoekt er ook al de hele tijd naar, maar kan hem ook niet vinden voor een redelijke prijs..
Gamertag: timmie271
Hmmm was destijds vanuit UK of Duitsland te koop geloof ik. Zie ze nu alleen in de US staan, maar dat zal uiteindelijk wel te duur worden met invoerrechten iddtimmie271 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:33:
[...]
Die schijnt erg te vinden en leverbaar te zijn... Coachman zoekt er ook al de hele tijd naar, maar kan hem ook niet vinden voor een redelijke prijs..

Vreemd idd.quorumz schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:14:
[...]
heb ik ook last van gehad, zelfs alles aan uit gezet, vanaf mijn fritzbox naar 1e switch, 2e switch, xbox uit. soms het gevoel dat mijn 2e xbox in de weg zat met eventuele firewall rules of wanneer die heeft aangestaan. volgens mij dat in combi met een harde reset leek te helpen.
heb zelf nu het probleem dat xbox geen games of apps meer start en alleen een keiharde reset helpt en wat dan op valt is dat het elke keer gebeurd als halo wars 2 een update heeft....hoezo vaag
Opvallende bij mij ook is, dat als het weer 's niet werkt, wifi netwerken niet eens zichtbaar zijn en bekabeld netwerk wordt ook niet gedetecteerd. Het lijkt er dus echt op dat na ontwaken van standby bepaalde netwerk processen/services gewoon niet gestart worden.
Het is geen grote ramp, want na een herstart werkt alles weer. Maar het vervelende alleen is dat ik mijn Nvidia Shield via de HDMI-in doorgelust heb en middels de IR-blaster mee opgestart/afgesloten wordt en bij een restart van de Xbox one dat hele riedeltje dus ook herstart wordt.
Lijkt mij vetVerwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:01:
Xbox Game Pass Launches June 1 With 100+ Games; Early Access For Gold Members Starts Today
[video]
Zo even checken.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tot dat je de games ziet. Pfff. Daar ga ik geen €10,- per maand voor betalen. Met dan ook nog het 'risico' dat ze een game uit het programma verwijderen waar je zelf nog middenin zit.
Mijn inziens moeten er veel betere games in komen om aantrekkelijk te zijn.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Mwa, ik denk dat wij gewoon niet echt de doelgroep zijn... Er zitten best coole games tussen, maar niet de nieuwste nee en de meeste er in die ik cool vind die heb ik ook zelf al. Als je niet veel gamet dan ga je de kosten er ook weer niet uit halen en kun je beter de games die je graag wil spelen in een sale kopen. Volwassenen die wel veel gamen zijn waarschijnlijk ook weer geneigd om zelf een collectie op te bouwen.Rossi46 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:29:
[...]
Tot dat je de games ziet. Pfff. Daar ga ik geen €10,- per maand voor betalen. Met dan ook nog het 'risico' dat ze een game uit het programma verwijderen waar je zelf nog middenin zit.
Mijn inziens moeten er veel betere games in komen om aantrekkelijk te zijn.
Voor wie het mogelijk wel interessant kan zijn is de groep bestaande uit ouders die een console kopen voor de kids. Die kids hoeven dan niet zelf games te kopen maar je betaalt gewoon een vast bedrag per maand en de kids hebben zat te spelen. Ze hebben nog geen bestaande collectie, dus het aanbod in deze service is dan al een stuk aanlokkelijker. Of dat werkelijk zo uitpakt weet ik niet, misschien willen kids wel alleen maar call of duty, I don't know... Maar dat is de groep waar ik me wel kan voorstellen dat het interessant is.
Gamertag: FinrazielNL
Line up is een beetje telleurstellend op halo 5 na, vooral heel veel oude (360) games, schiet ook niet op dat van sommige games de 360 versie beschikbaar is ipv de remaster. Dan liever ea acces, minder games, maar die zijn wel een stuk relevanter.
Fallout 4 heeft een gratis weekend ter promotie van de korting van de season pass:
https://bethesda.net/en/a...ox-and-steam-free-weekend
Je hebt in elk geval nergens zoveel keuze als bij Xbox!Nieuwevolger schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:10:
Line up is een beetje telleurstellend op halo 5 na, vooral heel veel oude (360) games, schiet ook niet op dat van sommige games de 360 versie beschikbaar is ipv de remaster. Dan liever ea acces, minder games, maar die zijn wel een stuk relevanter.
Hmm... Speedrun?Martinspire schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 23:55:
Fallout 4 heeft een gratis weekend ter promotie van de korting van de season pass:
Je weet dat ik het over die xbox game pass heb, op halo 5 en mad max zijn de games van gratis ps plus niveau. Vindt de games die je bij games with gold heb gekregen de laatste tijd beter.harrytasker schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 00:00:
[...]
Je hebt in elk geval nergens zoveel keuze als bij Xbox!
Verwijderd
Speel Overwatch® gratis van 26-29 mei op PlayStation® 4, Xbox One en PC. Meer info vind je hier:
https://playoverwatch.com/en-us/free-trial

https://playoverwatch.com/en-us/free-trial

Ik bedoel je kan kiezen tussen EA Access en Xbox Game Pass.Nieuwevolger schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 08:54:
[...]
Je weet dat ik het over die xbox game pass heb, op halo 5 en mad max zijn de games van gratis ps plus niveau. Vindt de games die je bij games with gold heb gekregen de laatste tijd beter.
Beam wordt Mixer.
Met Multi-streams en 4k!
http://www.windowscentral.com/beam-rebranded-mixer
https://blog.mixer.com/
Met Multi-streams en 4k!
http://www.windowscentral.com/beam-rebranded-mixer
https://blog.mixer.com/
[ Voor 53% gewijzigd door harrytasker op 25-05-2017 16:05 ]
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:53
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
The Culling, gamepreview beschikbaar op 2 juni.
Get Even is een maand uitgesteld ivm de aanslag in Manchester (zou morgen uitkomen)
Vind het prima, morgen volle focus op Rime
[YouTube: https://youtu.be/mrQINQ-Jxmo]
Get Even is een maand uitgesteld ivm de aanslag in Manchester (zou morgen uitkomen)
Vind het prima, morgen volle focus op Rime
[YouTube: https://youtu.be/mrQINQ-Jxmo]
[ Voor 54% gewijzigd door justifire op 25-05-2017 23:54 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Net als Fallout 4 is ook Overwatch gratis te spelen komend weekend: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20793052 Vanaf 20.00 kun je hem downloaden.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2017 12:55 ]
Die RiME schijnt heel goed te zijn inderdaad. Ben benieuwd!justifire schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:47:
[video]
Vind het prima, morgen volle focus op Rime![]()
[video]
Ik ben zelf ook wel enthousiast geworden over Sexy Brutale.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
De muziek in RiME weet in ieder geval meteen de juiste sfeer te creërenBbfreak schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:31:
[...]
Die RiME schijnt heel goed te zijn inderdaad. Ben benieuwd!
Ik ben zelf ook wel enthousiast geworden over Sexy Brutale.
[video]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hoe vet is dit als je een lobby ziet te vullen met 16 Tweakers die per 4 een Mixer-coop-stream doen...justifire schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 23:47:
[video]
Denk dat ik deze wel even ga spelen alhoewel de graphics een beetje simpel lijken te zijn.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

zo lang er maar weer coop in zit.... ga zo door Ubisoft..
De knoop maar doorgehakt.
Voor €228,- de One S gekocht met Forza Horizon 3 en een gratis One S Recon Tech Special controller.
Ben benieuwd naar het verschil tov de "oude".
Gelukkig staat meerendeel van de spellen op de externe schijf, scheelt weer downloaden
Voor €228,- de One S gekocht met Forza Horizon 3 en een gratis One S Recon Tech Special controller.
Ben benieuwd naar het verschil tov de "oude".
Gelukkig staat meerendeel van de spellen op de externe schijf, scheelt weer downloaden
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vandaag mijn headset ontvangen Trust gxt 322. Bij normaal gebruik waarbij de controller met de xbox verbonden is er een goede verbinding. Vanavond even boven op de pc via streaming gespeeld. Ik sluit dan de controller via micro USB aan op de pc, en de headset via de minijack. Maar nu lijkt ik geen gebruik te kunnen maken van de microfoon. Klopt dit?
Werkt dit wel als ik de Wireless adapter zou gebruiken? Of werkt de microfoon sowieso niet als deze niet direct op de xbox is aangesloten?
Werkt dit wel als ik de Wireless adapter zou gebruiken? Of werkt de microfoon sowieso niet als deze niet direct op de xbox is aangesloten?
Wel netjes dat de Xbox netflix app wel HDR ondersteuning heeft. Afgelopen woensdag heb ik een nieuwe tv gekocht en wilde een serie testen in HDR. Blijkt dat de PS4/PS4pro nog geen ondersteuning biedt voor HDR.
Dan maar op mijn xbox one s
- quorumz
- Niet online

nu moeten die "luie" ontwikkelaars van plex de xbox app eens updaten zodat die het ook kan inc ultra hd hevc mkvsSmeldor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:20:
Wel netjes dat de Xbox netflix app wel HDR ondersteuning heeft. Afgelopen woensdag heb ik een nieuwe tv gekocht en wilde een serie testen in HDR. Blijkt dat de PS4/PS4pro nog geen ondersteuning biedt voor HDR.
Ik kon van de week de verleiding met het vakantiegeld in m'n achterzak niet weerstaan om een xbox one te kopen. Ik heb de 500GB met FH3 erbij gekocht met wat kortingsbonnen bij de wehkamp. Nu zag ik dat Red dead redemption backwards compatible is. Kan ik die gewoon in de store kopen of is het aan te raden om een andere site te kopen en wat kost dat spel nu nog?
Op disc ben je ergens tussen de 10 en 20 Euro kwijt op Marktplaats (zowel particulier als zakelijk).mike30 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:42:
Kan ik die gewoon in de store kopen of is het aan te raden om een andere site te kopen en wat kost dat spel nu nog?
Geen idee wat 'ie in de Store kost maar over het algemeen vind ik installeren via internet sneller/fijner dan vanaf disc. Heb voor de One maar 3 games op disc gekocht en daarna eigenlijk alleen maar digitaal, zowel grote releases als kleine/gratis games.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hij is er toch alleen voor de xbox 360 als fysieke disc zeg maar? Die slikt m'n xbox one toch niet?MAX3400 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:48:
[...]
Op disc ben je ergens tussen de 10 en 20 Euro kwijt op Marktplaats (zowel particulier als zakelijk).
Geen idee wat 'ie in de Store kost maar over het algemeen vind ik installeren via internet sneller/fijner dan vanaf disc. Heb voor de One maar 3 games op disc gekocht en daarna eigenlijk alleen maar digitaal, zowel grote releases als kleine/gratis games.
Je kan gewoon een 360 disc kopen en in je One stoppen, die heb je sowieso nodig in je drive om te kunnen spelen of je koopt een digitale versie.mike30 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:54:
[...]
Hij is er toch alleen voor de xbox 360 als fysieke disc zeg maar? Die slikt m'n xbox one toch niet?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Voor de installatie maakt het niet uit bij een 360 bc game, die wordt hoe dan ook via internet binnen gehaald, de one kan de game niet vanaf disc installeren. De disc moet er alleen in zitten voor verificatie, tenzij je hem digitaal koopt natuurlijk.
Oftewel; mits de game backwards compatible is (check hier de lijst met alle games) dan kun je gewoon de X360 disc in je X1 stoppen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Bij je geluid instellingen even controleren of de juiste microfoon als default ingesteld staat. Ik liep hier ook tegenaan met de PS4 controller.rened80 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:52:
Vandaag mijn headset ontvangen Trust gxt 322. Bij normaal gebruik waarbij de controller met de xbox verbonden is er een goede verbinding. Vanavond even boven op de pc via streaming gespeeld. Ik sluit dan de controller via micro USB aan op de pc, en de headset via de minijack. Maar nu lijkt ik geen gebruik te kunnen maken van de microfoon. Klopt dit?
Gewoon al je discs een voor een erin stoppen krijg je vanzelf wel een melding of ie wel of niet kan installerenRossi46 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:12:
Oftewel; mits de game backwards compatible is (check hier de lijst met alle games) dan kun je gewoon de X360 disc in je X1 stoppen
Mooie samenvatting van wat te verwachten valt op de E3 voor Microsoft https://www.windowscentra...s-xbox-e3-2017-conference
Heel benieuwd of we nog zowel exclusive als non exclusive verrassingen gaan krijgen. Ik wordt gek als cyberpunk 2077 op duikt.
Heel benieuwd of we nog zowel exclusive als non exclusive verrassingen gaan krijgen. Ik wordt gek als cyberpunk 2077 op duikt.
Daar kijk ik dus enorm naar uit!Nieuwevolger schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:18:
Ik wordt gek als cyberpunk 2077 op duikt.
Gaat nog een eeuwigheid duren haha
Daar ben ik eingelijk ook wel benieuwd naar ondanks dat ik iedere keer weer de naam vergeet
Ik heb liever een geweldig goed spel van een kleine studio waar ik wat langer op moet wachten, dan een veredelde 'expansion' van € 69 van een grote studio. Grote studio's kunnen een voorbeeld nemen aan CD Projekt! 😎
Nou vandaag Injustice (de eerste) en RDR gehaalt. Prima spellen en voor 24 euro totaal geen slechte koop. Wilde de eerste injustice eens uitproberen om te kijken of het type fighter me aansprak. Ben normaal niet zo van het superhero genre. Maar moet zeggen dat ik dit wel errug leuk vind. The Green Lantern en The Green Arrow vind ik tot nu toe nog het lekkerste spelen.
- quorumz
- Niet online

MS is langzaam met de weekly deals.................
Ik heb injustic ook nog 'liggen' (was ps+ game op ps4), ben zelf meer liefhebber van capcom games, maar de artstyle vind ik wel erg leuk. Ook schijnt de single player mode van injustice echt super te zijn. Alleen daarvoor moet ik het nog een kans geven.mike30 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:07:
Nou vandaag Injustice (de eerste) en RDR gehaalt. Prima spellen en voor 24 euro totaal geen slechte koop. Wilde de eerste injustice eens uitproberen om te kijken of het type fighter me aansprak. Ben normaal niet zo van het superhero genre. Maar moet zeggen dat ik dit wel errug leuk vind. The Green Lantern en The Green Arrow vind ik tot nu toe nog het lekkerste spelen.
10 second ninja DONE
Zijn er al een poosje toch?quorumz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:05:
MS is langzaam met de weekly deals.................
https://mspoweruser.com/w...some-collection-division/
- quorumz
- Niet online

weird, op major nelson liet hij nix zien, zelfs niet op zijn facebook!rscheper schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:19:
[...]
Zijn er al een poosje toch?
https://mspoweruser.com/w...some-collection-division/
thimblewood maar scoren
oh hier nu ook:
https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-30th-2017
[ Voor 15% gewijzigd door quorumz op 30-05-2017 10:29 ]
Ondersteunde de Netflix app op je eigen TV dit niet? Ik neem aan de jouw nieuwe 4K HDR televisie wel een netflix app heeft ingebouwd?Smeldor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:20:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jawel maar ik speel met een 5.1 set en een receiver waardoor ik het wel makkelijk vind dat alles gelijk doorgestuurd wordt.hmr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:25:
[...]
Ondersteunde de Netflix app op je eigen TV dit niet? Ik neem aan de jouw nieuwe 4K HDR televisie wel een netflix app heeft ingebouwd?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Heb Injustice 1 nooit gespeeld, maar Injustice 2 is echt geweldig.Sagat schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:12:
[...]
Ik heb injustic ook nog 'liggen' (was ps+ game op ps4), ben zelf meer liefhebber van capcom games, maar de artstyle vind ik wel erg leuk. Ook schijnt de single player mode van injustice echt super te zijn. Alleen daarvoor moet ik het nog een kans geven.
Ontzettend veel content, nu een week verder en ben nog steeds niet aan multiplayer toe gekomen.
De storymode bevat volgens mij iets van 4 uur aan cinematics (die gelukkig te skippen zijn voor alternatieve playthroughs, ben niet zo van cinematics, op de xbox wil ik gamen, geen film kijken... )
Ben het wel met je eens hoor, naar mijn inziens draait het bij Capcom fighters toch vaak meer om de techniek, waar het bij NRS toch meer draait om de combo's.
Maar is een heerlijke afwisseling om de footsies even in te ruilen voor wat juggling

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zal ik hier anders iedere dinsdagmorgen dezelfde link neergooien als je hem niet in je favorieten wil zetten ?quorumz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:22:
[...]
weird, op major nelson liet hij nix zien, zelfs niet op zijn facebook!
thimblewood maar scoren
oh hier nu ook:
https://www.trueachieveme...ale-roundup-may-30th-2017

http://xbox-store-checker.com/en/deals-with-gold
- quorumz
- Niet online

oh oh oh:) ook die lopen vaak achter.. kost paar uur voor het updatenjustifire schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:31:
[...]
Zal ik hier anders iedere dinsdagmorgen dezelfde link neergooien als je hem niet in je favorieten wil zetten ?![]()
http://xbox-store-checker.com/en/deals-with-gold
Thimblerwood geval maar voor 10 euro gehaald in Turkije
hoewel..nu tom clancy wildlands DLC uit yeaaahhh
oh en laatste episode walking dead 3 dus als ik nog even +1000 in Mei wil scoren mag ik wel aan de bak
keuzes keuzes
Ben met m'n gamepass begonnen aan Farm simulator 2015, best grappige game
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pfff...
Kwamen nog wat andere dingen tussendoor dus toch nog een beetje rustig aan gedaan met mijn Fallout 4 run dit weekend, ook omdat ik de disc versie van een vriend van me mocht lenen om dan met schijfje er iets langer over te doen (toch nog een lvl 45 melee moordmachine gemaakt in het weekend
).
Goed, free play is afgelopen dus ik denk ik duw het schijfje er in en speel verder. Mooi niet dus, meneer de Xbox gaat het ding los installeren en met 1 Mbps een 2 GB update downloaden, game staat ook twee keer in mijn game lijst nu
Hopen dat ie wel gewoon de savegame pakt, maar dit is nogal stom als je het mij vraagt...
Kwamen nog wat andere dingen tussendoor dus toch nog een beetje rustig aan gedaan met mijn Fallout 4 run dit weekend, ook omdat ik de disc versie van een vriend van me mocht lenen om dan met schijfje er iets langer over te doen (toch nog een lvl 45 melee moordmachine gemaakt in het weekend
Goed, free play is afgelopen dus ik denk ik duw het schijfje er in en speel verder. Mooi niet dus, meneer de Xbox gaat het ding los installeren en met 1 Mbps een 2 GB update downloaden, game staat ook twee keer in mijn game lijst nu

Hopen dat ie wel gewoon de savegame pakt, maar dit is nogal stom als je het mij vraagt...
Ik heb metal gear nooit veel gespeeld maar als ik hoor dat er cutscenes van richting een uur waren......ja dat hoeft van mij ook niet, maar relatief korte kunnen bijdragen aan de sfeer. Wel fijn dat ze idd skipbaar zijn voor de mensen die er geen zin in hebbenjustifire schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:28:
[...]
Heb Injustice 1 nooit gespeeld, maar Injustice 2 is echt geweldig.
Ontzettend veel content, nu een week verder en ben nog steeds niet aan multiplayer toe gekomen.
De storymode bevat volgens mij iets van 4 uur aan cinematics (die gelukkig te skippen zijn voor alternatieve playthroughs, ben niet zo van cinematics, op de xbox wil ik gamen, geen film kijken... )
Ben het wel met je eens hoor, naar mijn inziens draait het bij Capcom fighters toch vaak meer om de techniek, waar het bij NRS toch meer draait om de combo's.
Maar is een heerlijke afwisseling om de footsies even in te ruilen voor wat juggling
Trouwens een mooie tijd voor FG liefhebbers, naast Injustice2 dus een nieuwe guilty gear, nieuwe tekken, start straks nieuwe marvel, en sf5....nou ja, we krijgen iig meer fighters en veel patches
10 second ninja DONE
Dit.......dit is waarom ik angst heb om mijn diablo 3 disc versie om te wisselen voor digitaal, is niet cool als je savegames daarbij niet werken. Maar ik hoef gelukkig nog maar een paar achievements (ok stiekum trophies) en dan ben ik er ook wel tijdje klaar mee ook. Ga hem dan uitlenen aan een kennis. Das dan wel weer voordeel van cd (ok br'sFinraziel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:51:
Pfff...
Kwamen nog wat andere dingen tussendoor dus toch nog een beetje rustig aan gedaan met mijn Fallout 4 run dit weekend, ook omdat ik de disc versie van een vriend van me mocht lenen om dan met schijfje er iets langer over te doen (toch nog een lvl 45 melee moordmachine gemaakt in het weekend).
Goed, free play is afgelopen dus ik denk ik duw het schijfje er in en speel verder. Mooi niet dus, meneer de Xbox gaat het ding los installeren en met 1 Mbps een 2 GB update downloaden, game staat ook twee keer in mijn game lijst nu![]()
Als de necromancer uitkomt dan wil ik wel weer gaan spelen (dat was mijn favo class in D2!)
10 second ninja DONE
Ik kwam daar dus ook achter met AC unity. Mijn savegame werd enigszins herkend. Hij gaf aan dat ik op 87% game progress zat, maar met geen mogelijkheid kon ik daarmee verder gaan. Moet nu vanaf 0 beginnen..Sagat schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:17:
[...]
Dit.......dit is waarom ik angst heb om mijn diablo 3 disc versie om te wisselen voor digitaal, is niet cool als je savegames daarbij niet werken. Maar ik hoef gelukkig nog maar een paar achievements (ok stiekum trophies) en dan ben ik er ook wel tijdje klaar mee ook. Ga hem dan uitlenen aan een kennis. Das dan wel weer voordeel van cd (ok br's).
Als de necromancer uitkomt dan wil ik wel weer gaan spelen (dat was mijn favo class in D2!)
Dat is eigenlijk wel een crappy systeem als je het mij vraagt.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ja wrijf het er nog maar eens inSagat schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:07:
[...]
Ik heb metal gear nooit veel gespeeld maar als ik hoor dat er cutscenes van richting een uur waren......ja dat hoeft van mij ook niet, maar relatief korte kunnen bijdragen aan de sfeer. Wel fijn dat ze idd skipbaar zijn voor de mensen die er geen zin in hebben
Trouwens een mooie tijd voor FG liefhebbers, naast Injustice2 dus een nieuwe guilty gear, nieuwe tekken, start straks nieuwe marvel, en sf5....nou ja, we krijgen iig meer fighters en veel patches
Guilty Gear en SFV zijn PS exclusives.....
Tekken, meh, heb het 3d terrein al jaren vaarwel gezegd.
Nieuwe Marvel, heb laatst UMvsC3 gekocht maar kan er niet aan wennen, komt waarschijnlijk door het taggen, ben daar absoluut geen ster in.
Maar hey, voorlopig genoeg te genieten met Injustice 2.
Fingers crossed dat MS deze E3 ook eens wat andere fighters aankondigd naast Killer Instinct.
Nieuwe Eternal Champions of zo
Ok, die lage download snelheid heb ik de oorzaak van gevonden... Achteraf wel logisch, maar ik had er helemaal niet bij stilgestaan, maar ga niet proberen te downloaden en tegelijk te streamen, dat werkt dus voor geen meter. Heb de laatste dagen vaker van achter mijn PC gespeeld via de Xbox app het beeld streamend en had er totaal niet over nagedacht dat dat impact kon hebben. Ligt niet aan de netwerk capaciteit, die was er zat en de streamkwaliteit aanpassen had totaal geen effect, maar toen ik de stream helemaal uitzetten schoot hij van 0,5 - 1,5 Mbps zwabberend naar 150 Mbps. Zal dus wel een of andere interne bottleneck zijn, misschien de HDD? Dat ie het beeld daar moet bufferen?
Anyway, game binnen en mijn save game doet het gewoon
Wel is gekeken hoeveel bandbreedte dat streamen vraagtFinraziel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:01:
Ok, die lage download snelheid heb ik de oorzaak van gevonden... Achteraf wel logisch, maar ik had er helemaal niet bij stilgestaan, maar ga niet proberen te downloaden en tegelijk te streamen, dat werkt dus voor geen meter. Heb de laatste dagen vaker van achter mijn PC gespeeld via de Xbox app het beeld streamend en had er totaal niet over nagedacht dat dat impact kon hebben. Ligt niet aan de netwerk capaciteit, die was er zat en de streamkwaliteit aanpassen had totaal geen effect, maar toen ik de stream helemaal uitzetten schoot hij van 0,5 - 1,5 Mbps zwabberend naar 150 Mbps. Zal dus wel een of andere interne bottleneck zijn, misschien de HDD? Dat ie het beeld daar moet bufferen?
Nu weet ik niet of er verschil zit tussen de digitale versie van D3 en de disc versie (heb zelf de UEE op disc), maar bij patches worden de savegames worden gewoon geüpgrade naar de nieuwe versie. Je kan ze dan in de oude, pre-patch versie niet meer spelen, maar aangezien je Xbox toch altijd de laatste versie binnenhaalt is dit geen issue.Sagat schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:17:
[...]
Dit.......dit is waarom ik angst heb om mijn diablo 3 disc versie om te wisselen voor digitaal, is niet cool als je savegames daarbij niet werken. Maar ik hoef gelukkig nog maar een paar achievements (ok stiekum trophies) en dan ben ik er ook wel tijdje klaar mee ook. Ga hem dan uitlenen aan een kennis. Das dan wel weer voordeel van cd (ok br's).
Valt wel mee hoor... Je kan bij het streamen de stats aanzetten en dan zie je live hoeveel bandbreedte het opeet. Op high zat ik zo rond de 8 Mbps, op very high lijkt te toppen op net geen 15 Mbps maar daar zet ik hem al niet op want de One lijkt nogal moeite te hebben met het streamen, ik heb geregeld dat hij even lagt (en zou echt niet aan netwerk mogen liggen, ze zitten allebei wired op een highend linksys router aangesloten met verder eigenlijk geen verkeer van betekenis over het netwerk). Én dat is dus als ik in Fallout 4 rond ga kijken, ik stond gewoon in mijn games&apps naar de queue te kijken. Als ik dat nu doe op low (wat ik ook getest had) dan zakt de verbruikte bandbreedte naar 0,4 Mbps. Zal net iets meer geweest zijn omdat er een tellertje bewoog, maar nee de bandbreedte zat het echt niet intimmie271 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:22:
[...]
Wel is gekeken hoeveel bandbreedte dat streamen vraagtDat is bizar veel vanwege de kwaliteit die het doorstuurt. Niks mis mee, maar een spelletje downloaden op de achtergrond is er niet bij helaas
Ik weet niet wat de xbox app pakt tegenover de xbox. De xbox pakt tot 150mb/s maar de pc pakt tot 18.75mb/s. Omgerekend is dat gewoon hetzelfdeFinraziel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:56:
[...]
Valt wel mee hoor... Je kan bij het streamen de stats aanzetten en dan zie je live hoeveel bandbreedte het opeet. Op high zat ik zo rond de 8 Mbps, op very high lijkt te toppen op net geen 15 Mbps maar daar zet ik hem al niet op want de One lijkt nogal moeite te hebben met het streamen, ik heb geregeld dat hij even lagt (en zou echt niet aan netwerk mogen liggen, ze zitten allebei wired op een highend linksys router aangesloten met verder eigenlijk geen verkeer van betekenis over het netwerk). Én dat is dus als ik in Fallout 4 rond ga kijken, ik stond gewoon in mijn games&apps naar de queue te kijken. Als ik dat nu doe op low (wat ik ook getest had) dan zakt de verbruikte bandbreedte naar 0,4 Mbps. Zal net iets meer geweest zijn omdat er een tellertje bewoog, maar nee de bandbreedte zat het echt niet in
Ehm, doel je nou op het verschil tussen megabit en megabyte of zo?timmie271 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:59:
[...]
Ik weet niet wat de xbox app pakt tegenover de xbox. De xbox pakt tot 150mb/s maar de pc pakt tot 18.75mb/s. Omgerekend is dat gewoon hetzelfdeDus als de xbox app het op de laatste manier laat zien dan trek je hem dus wel aardig vol. Op de 1e manier valt het wel mee inderdaad..
De Xbox en de app laten het in ieder geval op dezelfde manier zien (kbit/mbit):

Dit is op high, maar in het menu, dat is zeer comprimeerbaar, vandaar lage bandwidth op dat moment.
Overlay onderaan is wat de Windows app aangeeft, beeld zelf is uiteraard de Xbox.
[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 30-05-2017 21:39 ]
Wat ik bedoel is dat ziggo ons 150mb/s "geeft". En de Xbox ook in die snelheden rekent maar de pc deelt het eerst door 8 (daadwerkelijke snelheid) en laat dat zien. Zo bedoel ik hetFinraziel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:39:
[...]
Ehm, doel je nou op het verschil tussen megabit en megabyte of zo?
De Xbox en de app laten het in ieder geval op dezelfde manier zien (kbit/mbit):
[afbeelding]
Dit is op high, maar in het menu, dat is zeer comprimeerbaar, vandaar lage bandwidth op dat moment.
Overlay onderaan is wat de Windows app aangeeft, beeld zelf is uiteraard de Xbox.
Nu met hoofdletters, Xbox laat Mbps zien, PC normaliter MB/sec
Ah dank uSinergyX schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:56:
Nu met hoofdletters, Xbox laat Mbps zien, PC normaliter MB/sec
Ja, dat dacht ik al dat je daar op doelde, maar dat is in dit geval dus niet zo
zie screenshot in mijn vorige post... zowel de Xbox zelf als de Xbox app rekenen in Mbps (megabit per seconde), niet in MB/s (megabyte per seconde).
Om één of andere reden toont mijn Xbox One S geen meldingen (+ pop-up) meer als ik een achievement heb gehaald. Dit staat wel aan in 'instellingen > meldingen'. Via de Xbox-app op mijn smartphone krijg ik wel netjes een melding.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Heb ik een tijdje terug ook even gehad, ging volgens mij over na een reboot. Dat al geprobeerd?Yonix schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 00:14:
Om één of andere reden toont mijn Xbox One S geen meldingen (+ pop-up) meer als ik een achievement heb gehaald. Dit staat wel aan in 'instellingen > meldingen'. Via de Xbox-app op mijn smartphone krijg ik wel netjes een melding.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Is dit nu de pvp dlc ?quorumz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:38:
[...]
oh oh oh:) ook die lopen vaak achter.. kost paar uur voor het updaten
Thimblerwood geval maar voor 10 euro gehaald in Turkije
hoewel..nu tom clancy wildlands DLC uit yeaaahhh
oh en laatste episode walking dead 3 dus als ik nog even +1000 in Mei wil scoren mag ik wel aan de bak
keuzes keuzes
Of is het nog meer onzin zoals de laatste dlc ?

Zal ik Wildlands ook maar weer eens installeren.
Ik heb de Xbox One S niet alleen herstart, maar heb voor de zekerheid tevens een volledige 'power cycle' gedaan. Nu hopen dat het probleem hersteld is.Finraziel schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 06:24:
[...]
Heb ik een tijdje terug ook even gehad, ging volgens mij over na een reboot. Dat al geprobeerd?
Sorry! Had vorige generatie beide consoles (wel x360 als 'main') en nu dan ps4, maar hoop na de grote vakantie weer volledig de console genaratie compleet te hebben door aanschaf van een one. Dus is kijk nooit echt naar op welk platform iets draait. volgens mij zijn de meeste van die games ook op pc wat ook nog een optie is i guess. (bij mij niet, mijn pc heeft al moeite met injustice 1, laat staan nieuwere titelsjustifire schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:21:
[...]
Ja wrijf het er nog maar eens in![]()
Guilty Gear en SFV zijn PS exclusives.....
Tekken, meh, heb het 3d terrein al jaren vaarwel gezegd.
Nieuwe Marvel, heb laatst UMvsC3 gekocht maar kan er niet aan wennen, komt waarschijnlijk door het taggen, ben daar absoluut geen ster in.
Maar hey, voorlopig genoeg te genieten met Injustice 2.
Fingers crossed dat MS deze E3 ook eens wat andere fighters aankondigd naast Killer Instinct.
Nieuwe Eternal Champions of zo
Eternal champions, haha in die tijd had ik inderdaad alleen maar een snes (en amiga) en geen sega dus die nooit gehad, wel af en toe gehuurd, Leuke games (want zelfs de cd versie ook gespeeld geloof ik) maar ook die vond ik destijds minder leuk dan capcom. Zou zeker intresse hebben in een nieuwe versie.
Was dat een grap of heb je serieus iets gehoord van een revival? Ben ondanks de stortvloed aan nieuwe games voornamelijk nu garou mark of the wolves aan het spelen in dit genre

10 second ninja DONE
Ik heb me laten vertellen dat ik het geval van d3 voor ps4, de digitale en br versie uitwisselbaar zijn. Maar ach, zoals gezegd heb ik mijn meeste playtijd van het spel achter me liggen, dus ik ga maar lekker verder disc jockeyen. Mijn zoon heeft 2 games (fifa 16 en PvZ gw2) die hij speelt en dit zijn beiden ook fysieke games dus dat is wel lastig.halofreak1990 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:01:
[...]
Nu weet ik niet of er verschil zit tussen de digitale versie van D3 en de disc versie (heb zelf de UEE op disc), maar bij patches worden de savegames worden gewoon geüpgrade naar de nieuwe versie. Je kan ze dan in de oude, pre-patch versie niet meer spelen, maar aangezien je Xbox toch altijd de laatste versie binnenhaalt is dit geen issue.
Als ik straks mijn one erbij heb, wil ik ook ea access, dus dan gaat hij maar lekker fifa 17 en pvz op den xbox spelen
Mogelijk als ik de game heb uitgeleend en de necro komt uit EN er is een mooie korting, dat ik dan nog van gedachten verander. Als je een nieuw char begint dan maakt een save ook niet heel veel uit (al hoewel een gem of ease wel verleidelijk is
10 second ninja DONE
Voor de mensen die wildlands hebben. is deze ook te spelen in coop vanaf de bank of alleen online?
Zit erg te twijfelen of deze game zijn geld wel waard is (ook al is die in de sale)
Zit erg te twijfelen of deze game zijn geld wel waard is (ook al is die in de sale)
Verwijderd
Geen splitscreen.mike0001 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:40:
Voor de mensen die wildlands hebben. is deze ook te spelen in coop vanaf de bank of alleen online?
- quorumz
- Niet online

je begint met level 30 en kan 35 worden, je kan 2 extra drones krijgen en je kan je team levellen. dit lijkt weer meer op het orginele gedeeltejustifire schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:13:
[...]
Is dit nu de pvp dlc ?
Of is het nog meer onzin zoals de laatste dlc ?![]()
Zal ik Wildlands ook maar weer eens installeren.
alleen online coop met 4 man. in hoofd verhaal en 2e dlc lopen er 3 ai meemike0001 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:40:
[ Voor 32% gewijzigd door quorumz op 31-05-2017 16:51 ]
Verwijderd
https://forum.paradoxplaz...-3-0-patch-notes.1026190/
Je kunt de tijd versnellen in Cities-Skylines na de nieuwste patch.
Je kunt de tijd versnellen in Cities-Skylines na de nieuwste patch.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Geen nieuwe Eternal Champions, wel in de lijn vanSagat schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:22:
[...]
Was dat een grap of heb je serieus iets gehoord van een revival?
http://forums.shoryuken.c...ements-and-support-thread
Kom maar door, Eternal Champions was geweldig, beetje mix van Street Fighter en Mortal Kombat.
Zou overigens ook wel een nieuwe Darkstalkers of Power Stone willen zien.
Games in het buitenland kopen middels Credit card is dus niet meer mogelijk?
Verwijderd
Hebben ze aardig dichtgezet inmiddels ja.Samplex schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:09:
Games in het buitenland kopen middels Credit card is dus niet meer mogelijk?
Hmmm en met tegoed kaarten van een andere valuta ook? (als in dollars in de US store kopen zeg maar
Verwijderd
Dat kan. Wel een fatsoenlijke VPN nodig tijdens 'redeem key' op Xbox.com voor de meeste landen.PaYnE81 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:52:
[...]
Hmmm en met tegoed kaarten van een andere valuta ook? (als in dollars in de US store kopen zeg maar)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2017 21:22 ]
- quorumz
- Niet online

Werkt prima (visa of paypal) in o.a. Turkije, Singapore, Rusland (daar zit toch het gros van de goedkoopste)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Daarnaast werkt het met credits (o.a. Brazilie) ook prima zonder vpn.quorumz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:30:
[...]
Werkt prima (visa of paypal) in o.a. Turkije, Singapore, Rusland (daar zit toch het gros van de goedkoopste)
Turkije is overigens het nieuwe Singapore, scheelt zo maar 50-60% met Nederland
Rusland werkt bij mij niet meer met een CC... wel spijtig gezien een neppe CC heb en er dus eerst geld op moet zetten.quorumz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:30:
[...]
Tips? Het werkte voorheen altijd eigenlijk maar opeens niet meer.
Nu kan ik wel het geld laten terugstorten maar heb liever een goedkope game
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Staat in dit topic ergens een guide, werkt probleemloos.Famous schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 00:14:
[...]
Rusland werkt bij mij niet meer met een CC... wel spijtig gezien een neppe CC heb en er dus eerst geld op moet zetten.
Tips? Het werkte voorheen altijd eigenlijk maar opeens niet meer.
Nu kan ik wel het geld laten terugstorten maar heb liever een goedkope game
Rusland ondersteund volgens mij ook paypal dan heb je zelfs geen CC nodig.
En anders even tegoed halen in de Russische MS store (creditcard vereist) en verzilveren op je Russische account, kan je gewoon alles mee kopen in de Russische xbox store.
Cool! had ik niets van meegekregen! moet zeggen dat ik zo nu en dan eventhubs check en nog in een facebook groepje zit, maar verder weining nieuws meekrijg.justifire schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:42:
[...]
Geen nieuwe Eternal Champions, wel in de lijn van![]()
http://forums.shoryuken.c...ements-and-support-thread
Kom maar door, Eternal Champions was geweldig, beetje mix van Street Fighter en Mortal Kombat.
Zou overigens ook wel een nieuwe Darkstalkers of Power Stone willen zien.
Er is ook een discord van de nl fgc, maar die check ik nauwelijks tot vrijwel nooit.
Darkstalkers gaat het wsl niet worden (op korte termijn dan), paar jaar terug was die opnieuw gereleased op 360/ps3 en afhankelijk van het succes zou er dan een nieuwe game komen, volgens mij is die target niet gehaald.
Power stone heb ik zelf nooit begrepen, heb ik nog liggen op de dreamcast. Misschien nog is goede kans geven als (ooit) mijn retro hoekie/gameroom klaar is. Daar is wel ook redelijke fanbase fan, en natuurlijk een relatief nice fg vanuit birds eye view en mp en wapens/pick ups, en daardoor wel interesanter dan de standaard 2d/3d fighters. Zou me idd niet verbazen als die ooit nog is een re-release krijgt. Nieuwe game zou nog leuker zijn, maar mogelijk te riskant?
10 second ninja DONE
Redeem via de Xbox app werkte anders nog primaVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:04:
[...]
Dat kan. Wel een fatsoenlijke VPN nodig tijdens 'redeem key' op Xbox.com voor de meeste landen.
Via pc of telefoon (weet niet of het ook kan via de telefoon, maar dacht van wel)?Martinspire schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:18:
[...]
Redeem via de Xbox app werkte anders nog prima
Heb je eigenlijk ook giftcards voor Turkije?
Verwijderd
Vreemd. Bij mij niet. Al moet ik zeggen dat ik sowieso weinig meer snap van de regio in de App. Af en toe NL, af en toe VS maar hij springt wanneer hij zin heeft naar VK.Martinspire schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:18:
[...]
Redeem via de Xbox app werkte anders nog prima
3 voor 50 op sommige spellen bij Bol.com. De filter laat PS 4 spellen zien maar voor bijna alles is ook de XBO versie verkrijgbaar:
https://www.bol.com/nl/ra...6/index.html?name=3444347
Tekken 7 is uit
woooo.
Hoewel ik nog lang niet klaar ben met injustice 2 MOET tekken hier ook direct in de collectie komen.. voor old times sake.
GT: The Bozzz88
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hell yeah !

Have fun, ik sla even over

Leuke actie.Notna schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:55:
3 voor 50 op sommige spellen bij Bol.com. De filter laat PS 4 spellen zien maar voor bijna alles is ook de XBO versie verkrijgbaar:
pff ik heb zojuist GamePass even geprobeerd, maar de library met games is nogal teleurstellend. Deze zal echt uitgebreid moeten worden wil ik hier 10€ per maand voor neerleggen...
Is er al iets gezegd over de frequentie waarmee games toegevoegd gaan worden?
edit: al gevonden, maandelijks wordt de bibliotheek aangepast dus.
Wat ik niet goed begrijp is waarom er zo weinig 360 games tussen staan. Alsof die nog zo'n omzet genereren. Hiermee had MS de library al danig kunnen uitbreiden.
Wat ik niet goed begrijp is waarom er zo weinig 360 games tussen staan. Alsof die nog zo'n omzet genereren. Hiermee had MS de library al danig kunnen uitbreiden.
[ Voor 31% gewijzigd door SirLenncelot op 04-06-2017 15:38 ]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ik hb ook de 14 dat trial. Voornamelijk omdat ik sacred 3 nog wilde spelen. En Defensie grid 2 (al heb ik die al elders)SirLenncelot schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:35:
pff ik heb zojuist GamePass even geprobeerd, maar de library met games is nogal teleurstellend. Deze zal echt uitgebreid moeten worden wil ik hier 10€ per maand voor neerleggen...
Verder zijn er ook weinig games die mij bekoren. Wellicht af en toe eens een maandje. Net als ea access eigenlijk.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ze moeten ergens mee beginnen natuurlijk.SirLenncelot schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:35:
Voor €10,- per maand is het een net aanbod qua games.
Kan niet wachten tot er een abo komt van €50,- p/m met toegang tot alle games, zonder rotatie en een week eerder spelen ala netflix
Zie trouwens dat ze eindelijk de pingtest op de xbox hebben aangepast naar de dichtsbijzijnde Azure servers, geen 200+ ms latency meer
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 04-06-2017 21:11 ]
Inderdaad, geen jaarabbo of iets dergelijks, gewoon per maand opzeggen. Voor iemand die net een XboxOne heeft gekocht een ideale start. En volgens mij zit er bij elke One een trial voor 14 dagen Gold, dus kan je GamePass ook meteen 14 dagen gratis activeren...justifire schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:04:
[...]
Ze moeten ergens mee beginnen natuurlijk.
Voor €10,- per maand is het een net aanbod qua games.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.