Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Ze moeten ergens mee beginnen natuurlijk.
Voor €10,- per maand is het een net aanbod qua games.
Kan niet wachten tot er een abo komt van €50,- p/m met toegang tot alle games, zonder rotatie en een week eerder spelen ala netflix :9~

Zie trouwens dat ze eindelijk de pingtest op de xbox hebben aangepast naar de dichtsbijzijnde Azure servers, geen 200+ ms latency meer :+
200+ms? Heb jij DSL ofzo??

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bullet NL

Die 200+ms kwam omdat de test server ver van Nederland was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:16:
@Bullet NL

Die 200+ms kwam omdat de test server ver van Nederland was.
Ojah? ;-) Duhhh, Mensen met fatsoenlijk internet haalden +/- 150ms op Ierland.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Een fantasy schrijver tweet dat een xbox game misschien wordt gebaseerd op een boek van hem. https://twitter.com/Mark__Lawrence/status/871647547898691586

Meteen ook even wat schaamteloze reclame, wil je alles volgen rond om de E3, kijk dan in het E3 topic Het E3 2017 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:24:
Eerst had ik ook een 100+ms en sinds vandaag 20ms.

En dat met dezelfde situatie, dus ze zijn heel wat aan het verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:24:
[...]

Volgens mij was die eerst toch op East US of zo? Misschien zelfs even West US. Success met je glasvezel om die onder de 150ms te krijgen dan :+

Gister trouwens mn Xbox even anders aangesloten op netwerk. Vreemd genoeg lijkt ie wat te wisselen met Open NAS. Overdag is ie moderate. In de avond is ie Open. 8)7

Trouwens weer wat Rainbow Six Siege aan het doen. Blijft toch wel een gave shooter, maar jammer dat ik eigenlijk nooit iemand heb om mee te doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2017 14:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 5 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Volgens mij was die eerst toch op East US of zo? Misschien zelfs even West US. Success met je glasvezel om die onder de 150ms te krijgen dan :+

Gister trouwens mn Xbox even anders aangesloten op netwerk. Vreemd genoeg lijkt ie wat te wisselen met Open NAS. Overdag is ie moderate. In de avond is ie Open. 8)7

Trouwens weer wat Rainbow Six Siege aan het doen. Blijft toch wel een gave shooter, maar jammer dat ik eigenlijk nooit iemand heb om mee te doen.
In between coop games speel ik het wel eens met anderen (meestal terrorist hunt + rescue). Blijft een gaaf spel al is het tempo altijd wel even wennen vergeleken met andere shooters. Hoop dat er een keer een update komt waar ik het aantal vijanden kan instellen op ander nivo zonder timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Wat mij nu niet duidelijk is, is of die Scorpio nou gewoon weer een XBO refresh is, of dat we het echt als een next-gen console mogen beschouwen. Xbox Two zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:57

Louw Post

Cerenas

Kaap schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 06:40:
Wat mij nu niet duidelijk is, is of die Scorpio nou gewoon weer een XBO refresh is, of dat we het echt als een next-gen console mogen beschouwen. Xbox Two zeg maar :+
Volgens mij mag je het wel als refresh/upgrade beschouwen. Het is nu toch gewoon x86 met een aangepast Windows 10, dus zoveel verschil zal er niet meer zijn zoals tussen/met de vorige consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Kaap schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 06:40:
100% zeker gewoon een upgrade net als de PS4 Pro. Dit om lifecycle van de huidige console iets te verlengen. Daarnaast blijft de vraag staan of de huidige generatie consoles niet de laatste in zijn soort zal zijn en/of er een ander klimaat gaat ontstaan door deze type upgrades. Zeker naar Xbox gekeken gaan ze steeds dichter naar een omgeving toe die vergelijkbaar is met de PC. Wat dat betreft zou ik het niet heel erg vinden als de volgende Xbox zowel console games als PC games kan afspelen zonder afbreuk te doen aan de console gamer. Maar dat is een hele andere discussie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Daarnet Forza Motorsport 6 (Ten Year Anniversary Edition) op de kop getikt bij NedGame voor 28 euro. Voor die prijs kon ik hem zeker niet laten liggen! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4L2nF0HrtVEzL9izHZUmI4a2/medium.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 06-06-2017 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Heb daar ook al heel wat uurtjes in zitten momenteel. Blijf dat een erg toffe serie vinden :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de 500GB FH3 bundle gekocht via Amazon.de voor iets minder dan 180 euro. :) Eens kijken welke games ik verder nog moet gaan scoren op termijn. :) Heb voorlopig ook nog wat BC X360 games die ik nog moet spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wom schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:31:
Heb daar ook al heel wat uurtjes in zitten momenteel. Blijf dat een erg toffe serie vinden :)
Op naar deel 7 dit jaar ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Ben ook een groot fan van de Forza Motorsport/Horizon-serie en speel de games al sinds het eerste deel op de Xbox. :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Ik ben op het moment bezig met de laatste 2 achievements in FM6... nog 100 raceuren voor de boeg oid... :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:47:
Ben ook een groot fan van de Forza Motorsport/Horizon-serie en speel de games al sinds het eerste deel op de Xbox. :*) _/-\o_
Wilde eigenlijk al een tijdje FH3 voor PC en een X1 controller voor PC halen, dus nu heb ik er voor zo'n €80 extra een console bij, dat kon ik niet laten. :P Maar veel exclusives zijn er niet zo te zien. -O- De meeste games zijn tegenwoordig ook wel beschikbaar op PC zo te zien? De X360, die ik ook heb (gehad, net verkocht want heb straks toch BC), had een stuk meer exclusives ten opzichte van PC. Iemand hier tips voor games die ik echt moet scoren die niet op PC te krijgen zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Day 1 purchase hier.

Als mn 4k monitor nou ook eindelijk eens binnen kwam (lg 32ud99)...

Ik hoop a.s. zondag te horen dat hij 350-399 kost en in september uit komt, als de prijs achterlijk hoog is schieten ze zichzelf (alweer) in de voeten.. Niet dat ik 'm dan niet aanschaf ofzo :P

Ik zit in ieder geval met smart te wachten op a.s. zondag en ga dit zeker live kijken. E3 is elk jaar weer een feest, het is voor mij wat het WK is voor voetbalfans.

[ Voor 14% gewijzigd door aevitas1 op 07-06-2017 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Verwacht eerder Oktober / November ( gezien hun Holiday 2017 plan ) en ergens tussen 400 en 500, 350 is te dicht bij de One S ( of ze moeten die droppen naar onder de 200 ) en ze hebben al vaak de woorden premium console gebruikt en daarmee een premium prijs.

Veel meer dan 400 gaat ook niet want verwacht is dat de ps4 Pro zal zakken naar 350 op Scorpio release dus 400 of 449 is veel meer aannemelijk.
350 zou wel een goede zet zijn want dan zit je net boven de Switch prijs en rond de ps4 Pro prijs maar je console is het beste ( toch in hardware gebied ) en de prijs is dan ook geen argument voor potentiele kopers maar dan moet MS waarschijnlijk onder de prijs verkopen en al hun winst halen uit xbox live/game pass/games ( wat nu ook al grotendeels zo is maar denk dat 350 toch wel makkelijk 100 euro onder de kost is om een Scorpio in elkaar te zetten )

Achja we zien het zondag avond wel, ook benieuwd naar de looks en prijs, niet de ver boven 400 euro en waarschijnlijk Maandag een pre-order plaatsen in de GM :)
Als er iets meer te zien is dan Sea of Thieves en Crackdown 3.

[ Voor 24% gewijzigd door Katmi op 07-06-2017 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Xbox heeft op facebook als eerste reactie geplaatst.

We're taking this E3 to the "max"! 😎

Ik kijk hier ongelooflijk naar uit. Heb zowat alles gelezen over de Xbox Scorpio (want zo gaat ie neem ik aan uiteindelijk wel heten)

Ergens hoop ik op een aankondiging van: Ninja Gaiden, Gears, toch een nieuwe Halo (al hebben ze gezegd, dat we er nu geen hoeven te verwachten), 2 nieuwe AAA ip's of meer, Project Gotham, Tombraider en een nieuwe Splintercell. Het liefst veel exclusieve games want dat zullen ze nodig hebben.

Ze hebben als ik me niet vergis een paar maanden geleden gezegd, dat deze E3 zo goed als volledig in het teken van games staat. Aangezien DF al zo goed als alle tech details bekend heeft gemaakt.

+ Stiekem hoop ik op een prijskaartje van 499 dollar/euro. Mocht ie minder gaan kosten, steken ze wel een dikke middelvinger naar Sony op.

Aangezien ik nu hier op vakantie ben, hoop dat ik de press conference hier in Miami in een bioscoop, of MS store kan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aevitas1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 00:44:
[...]

Day 1 purchase hier.

Als mn 4k monitor nou ook eindelijk eens binnen kwam (lg 32ud99)...

Ik hoop a.s. zondag te horen dat hij 350-399 kost en in september uit komt, als de prijs achterlijk hoog is schieten ze zichzelf (alweer) in de voeten.. Niet dat ik 'm dan niet aanschaf ofzo :P

Ik zit in ieder geval met smart te wachten op a.s. zondag en ga dit zeker live kijken. E3 is elk jaar weer een feest, het is voor mij wat het WK is voor voetbalfans.
Haha, ik neem ook al een dag vrij zodat ik alles mooi kan zien en ook nog even kan uitslapen. Alleen die van Sony kijk ik later (ik werk dinsdag in de ochtend thuis en heb tegelijkertijd toch een hele saaie presentatie via Lync dus dan zetten we gewoon de opgeslagen stream aan op een andere monitor) :P

Ik ben erg benieuwd. Hoop vooral op veel nieuwe games en niet alleen wat er al bekend was van eind dit jaar. Want MS heeft wat goed te maken. Ze hebben gewoon een achterstand op goede exclusives en moeten Scorpio gebruiken om dit te fixen.

Overigens ga ik hem waarschijnlijk ook meteen halen, maar kan het ook zomaar zijn dat als ze echt de bal mis slaan ik misschien naar Sony verhuis als die wél een kickass presentatie heeft met veel nieuwe shit.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 07-06-2017 07:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb die maandag avond tentamen en die ochtend moet ik verplicht op school zijn, dinsdag ochtend heb ik ook een verplichte les, maar denk maar niet dat het mij gaat stoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remmetje
Ik ben echt bang voor Microsoft dat ze een alles of niets show neer moeten zetten en zeer agressief in hun prijsstelling moeten worden met hun Scorpio om niet letterlijk aan alle kanten voorbij te worden gelopen door de concurrentie.

Nintendo heeft op dit moment de wind in de rug en heeft eigenlijk weinig moeite nodig om door te pakken. Sony heeft veel hardware uitgebracht en in tegenstelling tot Microsoft hebben ze wel first-party titels afgeleverd waar men op zat te wachten. Bij Microsoft is het allemaal maar magertjes en ook games waar men volgens mij wel op zat te wachten (Scalebound) wordt out-of-the-blue geannuleerd.

Don't get me wrong hier jongens, ook ik ben fanatiek Xbox gamer. Maar een platform waar je volledig en enkel afhankelijk bent van third party titels zal het gewoon niet overleven. Zeker niet nu Sony ook nog eens mega marketing deals heeft gesloten voor games als Destiny 2, SW BF2, CoD WW2 en RDR2. Dit vergroot enkel de zichtbaarheid van Sony en de onzichtbaarheid van Microsoft.

Laten we in ieder geval hopen op een show die ons weer prikkelt om enthousiast te worden voor aankomende Xbox games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:11
Ik hoop het inderdaad. Ik heb veel meer met een Xbox dan met een een PlayStation. Helaas zie in om me heen vooral mensen die een PS halen en hoor ik weinig over een Xbox.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Remmetje schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:41:
Ik ben echt bang voor Microsoft dat ze een alles of niets show neer moeten zetten en zeer agressief in hun prijsstelling moeten worden met hun Scorpio om niet letterlijk aan alle kanten voorbij te worden gelopen door de concurrentie.

Nintendo heeft op dit moment de wind in de rug en heeft eigenlijk weinig moeite nodig om door te pakken. Sony heeft veel hardware uitgebracht en in tegenstelling tot Microsoft hebben ze wel first-party titels afgeleverd waar men op zat te wachten. Bij Microsoft is het allemaal maar magertjes en ook games waar men volgens mij wel op zat te wachten (Scalebound) wordt out-of-the-blue geannuleerd.

Don't get me wrong hier jongens, ook ik ben fanatiek Xbox gamer. Maar een platform waar je volledig en enkel afhankelijk bent van third party titels zal het gewoon niet overleven. Zeker niet nu Sony ook nog eens mega marketing deals heeft gesloten voor games als Destiny 2, SW BF2, CoD WW2 en RDR2. Dit vergroot enkel de zichtbaarheid van Sony en de onzichtbaarheid van Microsoft.

Laten we in ieder geval hopen op een show die ons weer prikkelt om enthousiast te worden voor aankomende Xbox games!
Laten wij hopen dat Microsoft weer oude namen van stal haalt.

TopSpin
Project Gotham Racing

:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Mars18 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:09:
[...]

TopSpin
Project Gotham Racing

Ik hoop eerlijk gezegd op juist goede (en vooral leuke) nieuwe titels. Ik ben bijvoorbeeld best een beetje jaloers op de PS4 bezitter met een game zoals Horizon Zero Dawn. Lijkt mij echt een geweldige singleplayer ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik maak me zorgen dat de show langer dan 2 uur gaat duren en dus pas na 01:00 s'nachts is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Wanneer komt er eens een mooie actie, ik wil een Xbox. |:(

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:44:
Ze moeten met een zwarte Xbox One S uit gaan komen.. snap echt niet waarom ze nog steeds geen zwart model hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:44:
Gisteren een One S met FH3 gescoord voor €179,12. :) Die bundle komt regelmatig onder de 200 euro langs bij amazon.de. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:49:
[...]

Gisteren een One S met FH3 gescoord voor €179,12. :) Die bundle komt regelmatig onder de 200 euro langs bij amazon.de. :)
Nieuw? :o Zo ja, weet je welke verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Nieuw? :o Zo ja, weet je welke verkoper?
Nieuw ja, en gewoon van Amazon zelf. Prijs is er nu niet meer, maar hij komt regelmatig onder de €200 voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:50:
[...]

Nieuw ja, en gewoon van Amazon zelf. Prijs is er nu niet meer, maar hij komt regelmatig onder de €200 voorbij. :)
Thanks, zal 't in de gaten houden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:52:
[...]

Thanks, zal 't in de gaten houden. 8)
Mocht je dicht bij de duitse grens wonen, MM Duitsland heeft de bundel nog voor €186. https://www.mediamarkt.de...one-konsolen-2227205.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:53:
[...]

Mocht je dicht bij de duitse grens wonen, MM Duitsland heeft de bundel nog voor €186. https://www.mediamarkt.de...one-konsolen-2227205.html
Laat dat nou net zo wezen. _/-\o_

Maar eens een winkel zoeken in de buurt. Is het dan niet zo dat het spel Duits is?

[ Voor 5% gewijzigd door SwooX op 07-06-2017 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:49:
[...]

FH3 code of disk? :)

Nevermind, volgens mij lees ik al dat het een code is!

[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 07-06-2017 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nog niet binnen, maar volgens de website:
✓ Forza Horizon 3 Spiele-Download für Xbox One und Windows PC (Karte mit Code in der Box enthalten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:59:
[...]

Heb hem nog niet binnen, maar volgens de website:

[...]
Is het spel wel te redeemen in de Nederlandse store dan? En is het spel dan wel in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:00:
[...]

Is het spel wel te redeemen in de Nederlandse store dan? En is het spel dan wel in het Nederlands?
Ik heb geen idee. :$ Dat is een gokje dat ik genomen heb. :P Maar volgens mij gaan dat soort dingen op basis van regio en niet op basis van land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Een goede tennisgame wordt enorm gemist op dit moment. Virtua Tennis of Top Spin zou ik graag terug zien keren naar de Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Ik heb geen idee. :$ Dat is een gokje dat ik genomen heb. :P Maar volgens mij gaan dat soort dingen op basis van regio en niet op basis van land.
Wanneer komt die van jou binnen, vandaag of later deze week? Ben benieuwd in welke taal je game wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Wanneer komt die van jou binnen, vandaag of later deze week? Ben benieuwd in welke taal je game wordt.
Gisteren besteld, levering op zijn vroegst zaterdag. Word vanuit Duitsland verzonden hé, dus duurt wat langer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:17:
[...]

Die komt in het Russisch :)

Dit kun je gewoon zelf instellen naar het Engels (Nederlands gok ik ook gewoon wegens digitale download). Heb zelf een spel uit de Nordic landen en het hele hoesje is in hun taal maar het spel zelf is gewoon Engels.

Het zou mij echt verbazen als je die alleen maar in het Duits kan spelen... Dat dat vroeger was met discs oké, omdat ze daar geen zin hadden om de andere talen er ook op te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Mars18 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:09:
[...]

TopSpin
Project Gotham Racing

Project gotham Racing 😍😍en crimson sky's , zou zo perfect zijn !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
@Verwijderd Ah oke, zag bij bepaalde aanbieders in Duitsland voor xx uur besteld, morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:24:
@Verwijderd Ah oke, zag bij bepaalde aanbieders in Duitsland voor xx uur besteld, morgen in huis.
Binnen Duitsland ja. :P Naar het buitenland duurt het wat langer natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:25:
[...]

Binnen Duitsland ja. :P Naar het buitenland duurt het wat langer natuurlijk. :P
Oeps, dacht dat ik Nederlands had ingesteld. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wom schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Een goede tennisgame wordt enorm gemist op dit moment. Virtua Tennis of Top Spin zou ik graag terug zien keren naar de Xbox :)
Ja, zal de markt er te klein voor zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mars18 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:32:
[...]

Ja, zal de markt er te klein voor zijn?
In het geval van Top Spin is het team wat er achter zat uiteen gevallen. Licentie van Top Spin ligt ook niet meer bij Microsoft begreep ik. Dat zijn dingen die het allemaal wat lastiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wom schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:53:
[...]

In het geval van Top Spin is het team wat er achter zat uiteen gevallen. Licentie van Top Spin ligt ook niet meer bij Microsoft begreep ik. Dat zijn dingen die het allemaal wat lastiger maken.
Ah oke, maar er is deze huidige generatie helemaal geen serieus tennisspel verschenen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Als het goed is komt er volgens jaar een tennis game uit en daar zit een gedeelte van het team achter van top spin 4.

https://www.google.nl/amp...video-game-ps4-world-tour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Ik zou een verrassing a la 'Rockstar presents Table Tennis' wel weer eens leuk vinden :) Wat een leuke game was dat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:19:
Ik zou een verrassing a la 'Rockstar presents Table Tennis' wel weer eens leuk vinden :) Wat een leuke game was dat.
Eigenlijk alles wat Rockstar produceert is leuk. :Y

/me komt er net achter dat enkele van zijn X360 games geen BC hebben voor de X1. -O- Dat word dus geen Forza 4 en Crackdown 1/2 meer. -O- Binnenkort maar eens op V&A gooien dan denk ik. /me ging er eigenlijk vanuit dat alle X360 games BC waren en heeft dus zijn X360 verkocht ter financiering van de X1. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Er komen nog regelmatig games bij op de BC lijst, dus zou met niet al te snel haasten met ze te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:32:
Er komen nog regelmatig games bij op de BC lijst, dus zou met niet al te snel haasten met ze te verkopen.
True, maar Forza 4 gaat hem denk ik sowieso niet worden gezien de problemen met licenties die verlopen zijn. En de halo's vervang ik denk ik liever voor de MCC. :P De andere games behoud ik denk ik inderdaad. :Y Aan de andere kant, het gaat om 8-10 titels, kan ze net zo goed behouden. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:40:
[...]

True, maar Forza 4 gaat hem denk ik sowieso niet worden gezien de problemen met licenties die verlopen zijn. En de halo's vervang ik denk ik liever voor de MCC. :P De andere games behoud ik denk ik inderdaad. :Y Aan de andere kant, het gaat om 8-10 titels, kan ze net zo goed behouden. :P
Ik wilde Rayman Legens kopen op mijn X1 voor de coop met mijn vrouw maar vond 29,99 een beetje duur. Toen kwam de BC sale en was de 360 versie maar 3 euro ofzo.
Volgens eurogamer was er nagenoeg geen verschil en na een aantal uurtjes spelen blijkt dit ook het geval. Speelt heerlijk weg met z'n tweeen.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbfreak schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:53:
[...]

Ik wilde Rayman Legens kopen op mijn X1 voor de coop met mijn vrouw maar vond 29,99 een beetje duur. Toen kwam de BC sale en was de 360 versie maar 3 euro ofzo.
Volgens eurogamer was er nagenoeg geen verschil en na een aantal uurtjes spelen blijkt dit ook het geval. Speelt heerlijk weg met z'n tweeen.
BC schijnt inderdaad heel erg goed te werken. :Y Maar dan moeten de games die je wel spelen wel BC compatible zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:55:
[...]

BC schijnt inderdaad heel erg goed te werken. :Y Maar dan moeten de games die je wel spelen wel BC compatible zijn. :P
Enige nadeel met BC is dat de games 30fps zijn. Ik speel veel Battlefield en nu dus vooral Battlefield 1, maar daarvoor dus BF4, BF3 en BFBC2. Battlefield 3 als BC titel heel erg lang naar uit gekeken, net zoals naar Battlefield Bad Company 2, maar als je ze dan speelt op de X1, dan zie je dat het 30fps is. BF1 is 60fps en dat verschil merk je dan echt. Dan ga je toch weer snel terug naar BF1 ondanks dat ik ooit heb gezegd dat ik BF1 zo in de kast zou leggen als BF3 BC zou worden. Nou dat is dus het geval, maar ik blijf BF1 spelen omdat het verschil 30fps vs 60fps te groot is.

Tevens kost het BC programma mij meer dan me lief is. Ik heb nog een X360 staan en een kast vol met 360 games op disc. De meeste titels koop ik nu digitaal als BC titel, zodat ik disc-less kan gamen en ik op den duur die disc versies kan verkopen/wegdoen. Sommige 360 titels speel ik geen eens meer, maar toch koop ik ze digitaal als BC titel...... omdat het kan :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:25:
[...]

Enige nadeel met BC is dat de games 30fps zijn. Ik speel veel Battlefield en nu dus vooral Battlefield 1, maar daarvoor dus BF4, BF3 en BFBC2. Battlefield 3 als BC titel heel erg lang naar uit gekeken, net zoals naar Battlefield Bad Company 2, maar als je ze dan speelt op de X1, dan zie je dat het 30fps is. BF1 is 60fps en dat verschil merk je dan echt. Dan ga je toch weer snel terug naar BF1 ondanks dat ik ooit heb gezegd dat ik BF1 zo in de kast zou leggen als BF3 BC zou worden. Nou dat is dus het geval, maar ik blijf BF1 spelen omdat het verschil 30fps vs 60fps te groot is.

Tevens kost het BC programma mij meer dan me lief is. Ik heb nog een X360 staan en een kast vol met 360 games op disc. De meeste titels koop ik nu digitaal als BC titel, zodat ik disc-less kan gamen en ik op den duur die disc versies kan verkopen/wegdoen. Sommige 360 titels speel ik geen eens meer, maar toch koop ik ze digitaal als BC titel...... omdat het kan :)
Multi platform games speel ik toch in glorious 60+ FPS op mijn PC. :P De X1 komt er alleen voor X1/X360 (mits compatible) exclusives. :P Dus dan heb ik toch geen keuze qua FPS en dergelijke. :P Maar als de X1 je primaire gaming systeem is dan begrijp ik dat die beperking niet zo fijn is inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:02:
[...]

Voor zover ik weet zijn de meeste Xbox (game) codes gewoon wereldwijd geldig, tenzij valuta-gebonden.

Mijn Forza Horizon 3 code komt uit een UK console verpakking met PEGI 3 en USK 6 logo's.
Engelse inwissel instructie op de achterkant met in de kleine lettertjes een verwijzing naar "gelokaliseerde instructies" in het Nederlands (en andere Europese talen zoals Duits).

Gewoon ingewisseld op Nederlands account. Ik speel overigens in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Beetje jammer van BC is dat veel losse Sega titels beschikbaar zijn, behalve de collectie zelf :( (die ik dus heb)

Wikipedia: Sonic's Ultimate Genesis Collection

Btw, als je zoekt op de App "free movies" in de store dan heb je alvast een soort Kodi + Exodus op je One O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:40:
[...]

Yup, als ze over 2-3 jaar niet bij de bc gekomen zijn koop je tegen die tijd wsl voor 20-30 euro een x360, dingen worden dan helemaal massaal gedumpt (of is er misschien al een goede pc emulator die ze kan afspelen, denk dat ik daar voor zou gaan in jouw sitiuatie).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Yup, als ze over 2-3 jaar niet bij de bc gekomen zijn koop je tegen die tijd wsl voor 20-30 euro een x360, dingen worden dan helemaal massaal gedumpt (of is er misschien al een goede pc emulator die ze kan afspelen, denk dat ik daar voor zou gaan in jouw sitiuatie).
Daarom. :) Heb die X360 nu voor een leuk bedrag kunnen verkopen, €60, dus kan over een paar jaar altijd weer een kopen voor een habbekrats net als ik recentelijk met de PS2 heb gedaan die ik heb verkocht in 2010 bij aanschaf van mijn PS3. :) Die games zijn toch niets meer waard dus dat is de moeite van het verkopen niet waard eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sagat schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Voor 60 euro heb je de eennalaatste xbox S inclusief een aantal games :+

Zit zelf nog te twijfelen of ik een doos van 120 xbox 360 games koop voor een leuke prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Ik was ben zoekende. :D

Maar meh, kan ook een halfuur gaan rijden en dan voor €186 inclusief FIFA 17 of FH3. Bedankt voor het meedenken. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
SwooX schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:21:
[...]

Ik was ben zoekende. :D

Maar meh, kan ook een halfuur gaan rijden en dan voor €186 inclusief FIFA 17 of FH3. Bedankt voor het meedenken. :>
Dat kan inderdaad ook! Maar net waar je interesse liggen! ik was ook voor FH3 gegaan ipv minecraft;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SwooX
mfneed schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:22:
[...]

Dat kan inderdaad ook! Maar net waar je interesse liggen! ik was ook voor FH3 gegaan ipv minecraft;)
Minecraft vind ik boring. Maar als dat de enige actie was en je kocht er een spel bij, dan was je alsnog goedkoper geweest dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:07:
[...]

Voor 60 euro heb je de eennalaatste xbox S inclusief een aantal games :+

Zit zelf nog te twijfelen of ik een doos van 120 xbox 360 games koop voor een leuke prijs :P
Ik heb mijn 360S inderdaad net verkocht voor €60, wel zonder games though. Naderhand dus een foutje omdat ik de werking van BC verkeerd had ingeschat, maar verkocht is verkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:29:
[...]

Ik heb mijn 360S inderdaad net verkocht voor €60, wel zonder games though. Naderhand dus een foutje omdat ik de werking van BC verkeerd had ingeschat, maar verkocht is verkocht. :)
Was zelf het plan hier eerst ook, maar wegens het xboxen met mn neef toch maar gehouden :) ook omdat BC pas net in de kinderschoenen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:31:
[...]

Was zelf het plan hier eerst ook, maar wegens het xboxen met mn neef toch maar gehouden :) ook omdat BC pas net in de kinderschoenen stond.
Weet je wat ik eigenlijk niet snap? De X1 draait gewoon x86 en in basis zelfs W10. X360 BC werkt toch via een emulator? Waarom maakt MS die emulator niet beschikbaar voor PC's? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:48:
[...]

Weet je wat ik eigenlijk niet snap? De X1 draait gewoon x86 en in basis zelfs W10. X360 BC werkt toch via een emulator? Waarom maakt MS die emulator niet beschikbaar voor PC's? :?
Omdat ze die hele store dan ook in Windows 10 moeten implenteren. Los van alle verschillende mogelijkheden tot het bouwen van een pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:49:
[...]

Omdat ze die hele store dan ook in Windows 10 moeten implenteren. Los van alle verschillende mogelijkheden tot het bouwen van een pc :)
W10 heeft al wel een store, waarom zou het niet via die bestaande store kunnen? En inderdaad, verschillende specs is wel een issue, maar dat issue heb je toch ook met de andere games die uitgebracht worden op pc, waaronder de games van MS zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:51:
[...]

W10 heeft al wel een store, waarom zou het niet via die bestaande store kunnen? En inderdaad, verschillende specs is wel een issue, maar dat issue heb je toch ook met de andere games die uitgebracht worden op pc, waaronder de games van MS zelf?
Dat bedoel ik dus met die store :)

Klopt. Maar die games zijn ervoor gemaakt en de 360 games/emulator niet. Weet ook niet helemaal hoe die werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:51:
[...]

Zal denk ik meer met licenties te maken hebben... Microsoft heeft meen ik ergens een keer uitgelegd dat voor de meeste games het feit dat de licenties geregeld waren om het op de 360 uit te geven, niet meteen betekende dat het dan ook op de One uitgegeven mocht worden. En denk dan niet alleen aan de rechten op het spel zelf, maar vooral ook de muziek er in, merkrechten of beeltenissen (denk aan auto's in een racegame of echte sporters in een sportspel). Dat moet dan allemaal opnieuw geregeld worden. En dan zouden ze dat ook nog eens voor de PC moeten gaan regelen? Neuh, ik denk dat Microsoft daar gewoon ook niet echt gemotiveerd genoeg voor is om dat ook nog eens er bij te doen, wat zouden ze er precies bij winnen?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:23:
[...]

Zal denk ik meer met licenties te maken hebben... Microsoft heeft meen ik ergens een keer uitgelegd dat voor de meeste games het feit dat de licenties geregeld waren om het op de 360 uit te geven, niet meteen betekende dat het dan ook op de One uitgegeven mocht worden. En denk dan niet alleen aan de rechten op het spel zelf, maar vooral ook de muziek er in, merkrechten of beeltenissen (denk aan auto's in een racegame of echte sporters in een sportspel). Dat moet dan allemaal opnieuw geregeld worden. En dan zouden ze dat ook nog eens voor de PC moeten gaan regelen? Neuh, ik denk dat Microsoft daar gewoon ook niet echt gemotiveerd genoeg voor is om dat ook nog eens er bij te doen, wat zouden ze er precies bij winnen?
Verkopen van BC X360 games via de store? :? Geen idee wat dat oplevert hoor, en of dat uit kan, maar dat zal geld opleveren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:25:
[...]

Verkopen van BC X360 games via de store? :? Geen idee wat dat oplevert hoor, en of dat uit kan, maar dat zal geld opleveren lijkt mij.
Ja, klopt, maar ik betwijfel dat dat erg veel oplevert. Op de One vermoed ik dat het vooral een stukje goodwill is en meerwaarde bieden, voornamelijk omdat ze het zo slecht doen op exclusive gebied en Sony het in veel regio's flink beter doet qua verkopen. Ze moeten toch iets doen om hun fans te vriend te houden.

Edit: Moet wel zeggen, als ze iets zouden doen als red dead redemption op de PC aanbieden... dat zou natuurlijk nog best wel eens goed kunnen verkopen... Tja, ze zullen er vast naar gekeken hebben, ik vermoed dat het uiteindelijk onder de streep toch niet interessant genoeg voor ze is (of het is nog lastiger met licenties dan ik al denk en het gaat gewoon bijna niet).
Kan natuurlijk ook dat ze bang zijn dat als ze het eenmaal uitbrengen dat het binnen no time gekraakt en gepirate is allemaal.

[ Voor 30% gewijzigd door Finraziel op 07-06-2017 18:31 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Volgens MSPoweruser.com staat in de eerste teaser de release date: 13-10-2017 wat op een vrijdag valt. Ook de dag waarop de originele X1 gereleased werd. Speculaties, speculaties, speculaties.....

Filmpje op 0:04 stil zetten.....

Afbeeldingslocatie: https://mspoweruser.com/wp-content/uploads/2017/06/scorpio.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Zou wel leuk zijn, is voor Battlefront 2 en CoD WW2 uitkomen dus dan moet ik niet wachten om die te spelen tot de Scorpio uitkomt maar heb ik die al staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:23:
[...]

Uitgever moet toestemming geven, heeft vrijwel niets met licenties te maken.
In deze tijd van remastered editions brengt dat gewoonweg meer geld in het laatje dan een titel BC maken voor het handje gamers die nog een oud spel zouden willen aankopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ben vooral benieuwd naar de prijs van de Scorpio maar ik denk dat ze die voorlopig niet bekend zullen maken om Sony niet veel wijzer te maken.
Vraag me af wat er aan games te zien zal zijn, zal niet veel zijn naast Sea of Thieves en FM7. Wellicht dat MS ons weet te verrassen, ik mag toch hopen dat ze op gamegebied niet enkel hardwareleverancier gaan worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Prijs ga je zowiezo weten op E3 hoor, is een full console unveiling dus prijs, datum, looks, etc :)
Ze weten bij MS ook dat Sony de prijs zowiezo gaat droppen op de ps4 pro dus een datum geven maar de prijs achterhouden heeft niet veel nut + veel mensen weten ook liever eerst de prijs voor ze pre-orders plaatsen.

Ik heb ook nog geen pre-order staan bij GM ofzo omdat ik de prijs afwacht, maar als die meevalt sta er ik er meteen Maandag om 1 te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik hoop op €399 en op een leuke inruilactie bij Game Mania omdat ik twee XBox One's om te ruilen heb. En dat ze ook in het zwart te krijgen zijn want wit past echt niet in mijn interieur.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nu begint het interessant te worden (lees ook de 2e post) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1387273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
justifire schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:29:
Ik gok een meijer of zes met als goedkoop alternatief de Xbox One S
Hoop wel dat ik mijn kinect er nog op aan kan sluiten, wil niet meer zonder.
Dan zijn ze €200 duurder dan Sony met de Pro en aangezien die niet al te geweldig verkoopt zal MS met de Scorpio geen hoge verkoopaantallen gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
399 zou wel heel nice zijn, met pre order voorschot in de GM is het dan nog maar 360-370 euro op launch ( ja ik weet wel dat je die 20-30 euro ook betaald in the end, maar binnen een maand of 4 voel je die toch niet meer :P )

600 gaat nooit gebeuren, ze hebben al 100x gezegd '' Scorpio will not be priced outside of normal console prices '', 499 zal het max zijn als ze hun prijs willen herhalen van de One launch die toen een Kinect erbij had, maar gezien de Kinect er niet meer bij zit en die prijs dus wegvalt lijkt 399-449 meer en meer logischer te klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:29:
Ik gok een meijer of zes met als goedkoop alternatief de Xbox One S
Hoop wel dat ik mijn kinect er nog op aan kan sluiten, wil niet meer zonder.
Ben je camgirl of nog niet over op een reguliere Mic? :+

Echt jammer dat de kinect alleen een microfoon, dat actief luistert, is tegenwoordig. Als je FRU, Just Dance en Alien ziet had het qua games zo veel potentie. Dat is nog los van de briljante exposities die ze hadden met VR woestijnen en zeeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Katmi schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:38:
lijkt 399-449 meer en meer logischer te klinken.
Schat ik ook. Ze kunnen gerust 449 vragen aangezien hij veel krachtiger belooft te zijn dan zijn tegenhanger.
Doen ze er van mij part nog een 3 maanden Gold en een maand Gamepass bij "to sweeten the deal".
Als de Pro zeg met 50 euro omlaag gaat is het verschil nog steeds "maar" 100 euro en dat is voor een console die als "premium" wordt aangeprijsd nog niet verkeerd lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:30:
[...]

Ja, klopt, maar ik betwijfel dat dat erg veel oplevert. Op de One vermoed ik dat het vooral een stukje goodwill is en meerwaarde bieden, voornamelijk omdat ze het zo slecht doen op exclusive gebied en Sony het in veel regio's flink beter doet qua verkopen. Ze moeten toch iets doen om hun fans te vriend te houden.

Edit: Moet wel zeggen, als ze iets zouden doen als red dead redemption op de PC aanbieden... dat zou natuurlijk nog best wel eens goed kunnen verkopen... Tja, ze zullen er vast naar gekeken hebben, ik vermoed dat het uiteindelijk onder de streep toch niet interessant genoeg voor ze is (of het is nog lastiger met licenties dan ik al denk en het gaat gewoon bijna niet).
Kan natuurlijk ook dat ze bang zijn dat als ze het eenmaal uitbrengen dat het binnen no time gekraakt en gepirate is allemaal.
RDR voor PC zou ik, ook al is de game al jaren oud, onmiddellijk full price €60 voor neerleggen. :Y

Trouwens, krijg je met die 14 dagen XBL gold die in bundles zit ook games for gold? :? Dan bewaar ik hem mooi totdat daar leuke titels inzitten. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:03:
[...]

RDR voor PC zou ik, ook al is de game al jaren oud, onmiddellijk full price €60 voor neerleggen. :Y

Trouwens, krijg je met die 14 dagen XBL gold die in bundles zit ook games for gold? :? Dan bewaar ik hem mooi totdat daar leuke titels inzitten. :P
Denk het wel, maar dan heb je bij xone alsnog gold nodig om ze te kunnen spelen :+
Bij de 360 heb je er geen gold voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Denk het wel, maar dan heb je bij xone alsnog gold nodig om ze te kunnen spelen :+
Bij de 360 heb je er geen gold voor nodig :)
Say what? -O- Dus zodra je gold verloopt kan je de games with gold niet meer spelen? -O- Well that sucks. -O- Ik was niet van plan om een gold abbo te behouden namelijk, speel nooit online dus daarvoor betalen is zinloos in mijn situatie en het is maar een side exclusive console dus om nou elk jaar gold te kopen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:18:
[...]

Say what? -O- Dus zodra je gold verloopt kan je de games with gold niet meer spelen? -O- Well that sucks. -O- Ik was niet van plan om een gold abbo te behouden namelijk, speel nooit online dus daarvoor betalen is zinloos in mijn situatie en het is maar een side exclusive console dus om nou elk jaar gold te kopen. :/
Hebben ze ingevoerd bij de One. Maar heb er zelf (en vele anderen) geen last van wegens het hebben van gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:20:
[...]

Hebben ze ingevoerd bij de One. Maar heb er zelf (en vele anderen) geen last van wegens het hebben van gold :)
Als ik er primair op zou gamen zou gold het wel waard zijn voor games with gold volgens mij, maar voor alleen de exclusives? Ik denk het niet persoonlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:23:
[...]

Welke exclusives doel je op ?! :+
Halo, Forza Motorsport... Zijn er nog meer exclusives?

Pagina: 1 ... 84 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.