Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
[Multi] Injustice 2
Injustice 2

Within the Multiverse ...
Injustice 2 vervolgt het verhaal dat in Injustice: Gods Among Us verteld werd. Het verhaal van een alternatief universum waar Superman - in die wereld een tyran - als dictator boven de wereld zweefde, maar uiteindelijk verslagen werd door een klein team van superhelden dat nog in leven was.

Diezelfde wereld is nu verdeeld en kent nog steeds enkele restanten van het regime dat ooit uitgevoerd werd door Superman. Het is nu aan Batman en zijn bondgenoten om een einde te brengen aan die verdeeldheid en de vrede te herstellen.

Echter, het nieuws dat Superman is verslagen spreidt zich snel uit door het universum ...

Gameplay
De 'core gameplay' van Injustice 2 verschilt niet veel met die van zijn voorganger. Voor NetherRealm Studios zijn vechtgames geen onbekend terein, dus hebben zij ook dit keer ervoor gezorgd dat de gameplay divers en uitdagend genoeg is.

Zo wordt de verhaallijn, in Injustice: Gods Among Us gedoopt tot Story Mode 3.0, gepresenteerd in een combinatie van cutscenes/cinematics en realtime gevechten. Dit zorgt voor een meeslepende ervaring waarbij de speler beter deel uitmaakt van het verhaal.

Daarnaast biedt het spel nog steeds dynamische vechtarena's die kunnen interacteren met de vechters. Ook in dit heeft elk personage zijn eigen unieke Super en is daar nog steeds de Clash.

Helemaal nieuw in Injustice 2 zijn de RPG-elementen die zijn toegevoegd onder de naam The Gear System. Aan het einde van ieder gevecht winnen de spelers experience points en loot waarmee zij hun vechters kunnen voorzien van nieuwe skills, uitrusting en armor om ze sterker te maken.

Een preview van 'The Gear System'.

Who's fighting?
De basisversie van het spel biedt de speler zo'n 25 personages van Batman, Blue Beetle, Reverse Flash tot aan Swamp Thing, Brainiac en Dr. Fate.

Er is aangekondigd dat er vrij snel nieuwe personages worden toegevoegd via DLC.

Een volledige lijst met personages vind je hier: Injustice 2 - Characters

Injusctice 2 - Dr. Fate

Reviews & Gameplay
Sinds de release op 16-05-2017 zijn er al aardig wat recensies verschenen voor het spel, deze vind je hieronder:

Reviews:

Welke versie?
Het spel wordt uitgebracht in drie versies: Standard Edition (€ 59), Digital Deluxe Edition (€ 79) en de Ultimate Edition (€ 103).

Elke editie heeft, naast het basisspel, zijn eigen content. Zo bevat de Standard Edition het personage Darkseid (bij pre-order). Bij de Digital Deluxe Edition krijg je drie extra DLC-personages, een 'premier skin' waarmee je Supergirl kunt transformeren in Power Girl, compleet met nieuwe dialogen, stem en een nieuw uiterlijk. Daarnaast bevat deze versie een 'Single Gear Shader Pack - Defender'.

De Ultimate Edition bevat negen DLC-personages, drie 'premier skins' (Supergirl, Flash en Green Lantern) en twee 'Gear Shader Packs - Defender & Destroyer'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fYNFNVQIwymOf5fNQI7igra9/full.jpg

What to do?
Dit topic is bedoeld om jouw ervaringen met Injustice 2 te delen met mede-gamers, vragen te stellen en elkaar te helpen.

Daarnaast kan dit topic gebruikt worden om kleine evenementen en toernooien op te zetten.

Dus deel je screenshots, Twitch/YouTube-streams, frustraties en bovenal: enjoy! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ha! Top! Ik was al aan het kijken of er een topic bestond. Bedankt!

Heb hem net in de brievenbus gekregen zie ik in de mail kan niet wachten om het te spelen :)

Ben wel benieuwd welke editie de tweakers hebben gehaald. Ik heb zelf de Deluxe Edition voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Rule schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:11:
Ha! Top! Ik was al aan het kijken of er een topic bestond. Bedankt!

Heb hem net in de brievenbus gekregen zie ik in de mail kan niet wachten om het te spelen :)

Ben wel benieuwd welke editie de tweakers hebben gehaald. Ik heb zelf de Deluxe Edition voor de PS4.
Heb hier net de Digital Deluxe Edition (inclusief Darkseid) in ontvangst mogen nemen. :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1xaVpnWz0lXeSc3sn9RcaD3v/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b8uSsUrxs2tinWV1RMhCjxRp/medium.jpg
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Digital (UE) hier :)
Zin in!

Handige link voor guides/ acties etc: https://www.reddit.com/r/INJUSTICE/

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2017 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Mijn eerste gevecht als Batman tegen Superman ging al niet zo heel goed. :p

[YouTube: https://youtu.be/gFSgIumffyA]

Maar eerste indruk: awe-some! De vermakelijke story mode lijkt weer de nodige uitdagingen te bieden en grafisch is het spel weer een grote stap vooruit. Moet nog wel even goed in het nieuwe 'Gear System' duiken, want dat heb ik nog niet echt gedaan. :*)

Update: Heb ook meteen even een guild aangemaakt: Gathering of Tweakers (Tag: GoT).

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 18-05-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ziet er wel nice uit ja. Ben benieuwd hoe het erop de PS4 Pro uitziet.

Maar dit is meer een game dat je steeds tegen elkaar vecht? Zit er ook wel echt een verhaal in ofzo?
Of is dit meer 1vs1 en gewoon eigen team samen stelen en dom elkaar afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Grudgie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:58:
Maar dit is meer een game dat je steeds tegen elkaar vecht? Zit er ook wel echt een verhaal in ofzo?
Of is dit meer 1vs1 en gewoon eigen team samen stelen en dom elkaar afmaken :P
Er zit zeker een verhaal in! :) En de nieuwe 'Multiverse Mode' biedt nieuwe gameplay mogelijkheden om op RPG-achtige wijze loot en gear te verzamelen voor de personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Dubbelpost.

[ Voor 97% gewijzigd door Yonix op 18-05-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

Yonix schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:22:
Mijn eerste gevecht als Batman tegen Superman ging al niet zo heel goed. :p

[video]

Maar eerste indruk: awe-some! De vermakelijke story mode lijkt weer de nodige uitdagingen te bieden en grafisch is het spel weer een grote stap vooruit. Moet nog wel even goed in het nieuwe 'Gear System' duiken, want dat heb ik nog niet echt gedaan. :*)

Update: Heb ook meteen even een guild aangemaakt: Gathering of Tweakers (Tag: GoT).
Kan de guild niet vinden op de x1 zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bozznl schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:38:
[...]

Kan de guild niet vinden op de x1 zo te zien.
Strange. Dit is wat ik zie in het guilds menu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z9AHqeBVV6jE6gHrTEnNhqiF/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Yonix schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:47:
[...]

Strange. Dit is wat ik zie in het guilds menu:
[afbeelding]
Nu wel gevonden gezocht op id. Maar geeft me nog geen mogelijkheid om te joinen of iets. Misschien moet ik eerst een bepaald level zijn om te joinen ? Ik ben 5 denk jk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hoe is de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bozznl schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:55:
[...]

Nu wel gevonden gezocht op id. Maar geeft me nog geen mogelijkheid om te joinen of iets. Misschien moet ik eerst een bepaald level zijn om te joinen ? Ik ben 5 denk jk
Hij stond op 'private', my bad. Nu staat hij op 'open' en als het goed is kun je nu wel joinen. :)

@Grudgie: De game is tof! :*) Een mooie voortzetting van hetgeen in het eerste deel opgezet is. Ben nu bij Chapter 3 van het verhaal en heb er al een klein uur in het 'Multiverse' opzitten voor toffe loot.

Trouwens, het nieuwe 'Gear Systeem' dwingt je, als het ware, om te investeren in alle personages, want om gear te kunnen gebruiken/dragen moet een personage een bepaald level behaald hebben. Down side: dat kost tijd. Plus side: zo leer je wel elk personage en zijn/haar vechtstyle kennen. :)

Maar goed, stiekem speel ik tot nu toe alleen nog maar met The Flash. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Welke versie heb jij gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Digital Deluxe Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
Heel erg vet! De graphics zijn echt gruwelijk mooi, net als de effecten en facial animations. Het verhaal heb ik nu na een avond goed doorspelen wel uitgespeeld (was om 12 uur snachts klaar). Maar daar houdt het nog niet op. Je kunt characters nog levelen door met ze te vechten in de multiverse.

Dus dat wordt het volgende, een main kiezen en veel gear aan unlocken. Maar ik ben er nog niet uit welke dat moet worden. Alleen Batman is nu lvl 10, een paar lvl 4 en de rest nog lvl 1. Geen idee wie ik moet gaan mainen :D. Wel veel zin in om door te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Rule schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:31:
[...]

Heel erg vet! De graphics zijn echt gruwelijk mooi, net als de effecten en facial animations. Het verhaal heb ik nu na een avond goed doorspelen wel uitgespeeld (was om 12 uur snachts klaar). Maar daar houdt het nog niet op. Je kunt characters nog levelen door met ze te vechten in de multiverse.

Dus dat wordt het volgende, een main kiezen en veel gear aan unlocken. Maar ik ben er nog niet uit welke dat moet worden. Alleen Batman is nu lvl 10, een paar lvl 4 en de rest nog lvl 1. Geen idee wie ik moet gaan mainen :D. Wel veel zin in om door te spelen.
Ik vind m ook vet :*) . Ik merk wel dat ik sinds MKX geen fighter meer heb angeraakt, ik heb nog erg veel moeite om combo's ed onder de knie te krijgen (speel gewoon met een controller). Wordt inderdaad na de story een main kiezen en trainen. Geen spijt van de aankoop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Dit spel is geweldig speel hem sinds zaterdag en nu rang 38 en me Darkseid met allemaal epic gear op lvl 20. Story mode ook 100% gecomplete en ondanks dat die niet al te lang is heb ik er wel van genoten. Als mensen nog sparring partners zoeken op de ps4 kan je gekkethijs toevoegen ben namelijk altijd wel in voor een potje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
the_virus26 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:09:
Dit spel is geweldig speel hem sinds zaterdag en nu rang 38 en me Darkseid met allemaal epic gear op lvl 20. Story mode ook 100% gecomplete en ondanks dat die niet al te lang is heb ik er wel van genoten. Als mensen nog sparring partners zoeken op de ps4 kan je gekkethijs toevoegen ben namelijk altijd wel in voor een potje :D
Vraag, in de tutorial krijg je op een gegeven moment combo's. Daarin zeggen ze 'cancel' de actie en voer een volgende uit. Hoe doe je dat? Ik heb ze maar geskipped want het was mij niet duidelijk hoe ik animation cancel om verschillende acties te combineren. :+

Heb je echt alles unlocked van story? Ik zag dat je terug kunt gaan en als je dan alle scenes hebt gespeeld je een ander einde krijgt. Dus story nog een keertje spelen in de toekomst voor een beter einde lijkt me ook wel tof :9~
Members only: PSN-Username
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 10% gewijzigd door Rule op 19-05-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Rule schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:23:
[...]

Vraag, in de tutorial krijg je op een gegeven moment combo's. Daarin zeggen ze 'cancel' de actie en voer een volgende uit. Hoe doe je dat? Ik heb ze maar geskipped want het was mij niet duidelijk hoe ik animation cancel om verschillende acties te combineren. :+

Heb je echt alles unlocked van story? Ik zag dat je terug kunt gaan en als je dan alle scenes hebt gespeeld je een ander einde krijgt. Dus story nog een keertje spelen in de toekomst voor een beter einde lijkt me ook wel tof :9~

***members only***
Je moet even bij de combolijsten van de characters kijken daar staan ook de cancels tussen en welke combinatie je daarvoor moet gebruiken. De story mode inderdaad alles gedaan had eerst de 2 eindes gepakt maar toen gaf die aan dat ik hem nog niet 100% had afgemaakt. Toen verder gekeken en toen zag ik dat je echt met alle characters de gevechten moet doen dus als je keuze hebt tussen 2 fighters zal je die fight 2x moeten doen om hem compleet te krijgen. Had wel meer verwacht van die 100% dan alleen een trophy eigenlijk :P

je kan ook dit even lezen als je zin hebt gaan ze ook wat dieper in op de cancels https://www.primagames.co...2-how-special-move-cancel

[ Voor 6% gewijzigd door the_virus26 op 19-05-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Tof om te lezen dat jullie je zo vermaken met het spel! :*)

Moet toegeven dat ik een beetje blijf plakken in 'The Multiverse'. Het is gewoon té leuk om daar de verschillende uitdagingen aan te gaan opzoek naar de beste loot. :D Maar goed, die story mode speelt zichzelf niet. ;)

Hier nog wat screens van de Xbox One S-versie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P9eF2YViTkAbra7psEyXabIN/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PjlT6iEBpRo3OgAtCJF9poF4/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IxQR6eeED4nf6LA0yp5bwcu5/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HKoZZj8ZXu4w16TQ5BVQcy1j/medium.png

En Darkseid is toch ook wel awesome hoor! 8)
[YouTube: https://youtu.be/ML-k9LDOH_Y]
Combo's zijn niet voor mij weggelegd. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Yonix schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:35:

En Darkseid is toch ook wel awesome hoor! 8)
[video]
Combo's zijn niet voor mij weggelegd. :P
Kleine tip als je die move van darkseid dat die naar beneden komt vanuit de lucht en op je hoofd gaat staan meter burnt klapt dat mannetje de lucht in en kan je met een simpele 2 x y hem terug laten komen met die laser waardoor je nog een down forward y kan doen. Als je die down forward y niet burnt dan pak je zo ongeveer 35 procent damage en als je die meter burnt kan je zelf ongeveer 43% in 1x pakken terwijl de combo eigenlijk best simpel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
the_virus26 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:33:
[...]

Kleine tip als je die move van darkseid dat die naar beneden komt vanuit de lucht en op je hoofd gaat staan meter burnt klapt dat mannetje de lucht in en kan je met een simpele 2 x y hem terug laten komen met die laser waardoor je nog een down forward y kan doen. Als je die down forward y niet burnt dan pak je zo ongeveer 35 procent damage en als je die meter burnt kan je zelf ongeveer 43% in 1x pakken terwijl de combo eigenlijk best simpel is ;)
Kijk, dat zijn handige tips! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:39
Poeh ik speel eigenlijk nooit een fighting game en ik vind dit op normal al behoorlijk pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Het lijkt wel of Batman zijn vechtstijl/skill set in dit deel een aardige 'overhaul' heeft ontvangen. Ik kan mij herinneren dat zijn vechtstijl in 'Gods Among Us' best wel lomp en langzaam aanvoelde, maar nu is het één van mijn favoriete personages door o.a. zijn snelheid, brute kracht en mogelijkheid om makkelijk combo's te maken! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Yonix schreef op zondag 21 mei 2017 @ 11:22:
Het lijkt wel of Batman zijn vechtstijl/skill set in dit deel een aardige 'overhaul' heeft ontvangen. Ik kan mij herinneren dat zijn vechtstijl in 'Gods Among Us' best wel lomp en langzaam aanvoelde, maar nu is het één van mijn favoriete personages door o.a. zijn snelheid, brute kracht en mogelijkheid om makkelijk combo's te maken! :*)
Dat komt omdat ze de movement speed omhoog hebben gegooid. De movement speed is nu ongeveer hetzelfde als mortal kombat x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
[video]

Gister begonnen met Robin en echt leuke potjes mee gehad tegen een maatje van me. Nu snel zorgen dat Robin op level 20 komt want dit zou best wel is me nieuwe main kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Ik ben erg aan het spelen met de AI settings voor je AI characters. Dit maakt het zó veel draaglijker om gear te grinden als je nog iets anders moet doen thuis.. Kun je je character lekker door laten vechten zonder iets te hoeven doen. Je wordt er wel lui van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Rule schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:23:
Ik ben erg aan het spelen met de AI settings voor je AI characters. Dit maakt het zó veel draaglijker om gear te grinden als je nog iets anders moet doen thuis.. Kun je je character lekker door laten vechten zonder iets te hoeven doen. Je wordt er wel lui van :P
Hoe zit dat dan precies? Die spelen online verder, zoals Drivatars bij Forza?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
Yonix schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Hoe zit dat dan precies? Die spelen online verder, zoals Drivatars bij Forza?
Nee, je kunt bij je gear settings de onderste twee layouts kiezen die zijn specifiek voor AI. Daarin kun je ook de playstyle bepalen voor de AI (computer gestuurd). Als je dan de multiverse in gaat kies je als layout een van die twee AI layouts. Dan gaat de computer vanzelf spelen. Einde van de match druk je een keer op X en gaat die automatisch naar de volgende. Ideaal als je een multiverse event hebt van 12 fights terwijl je eigenlijk nog andere dingen wilt doen. Je character verdient nog gewoon XP en items zoals je normaal zou doen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Rule schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:22:
[...]

Nee, je kunt bij je gear settings de onderste twee layouts kiezen die zijn specifiek voor AI. Daarin kun je ook de playstyle bepalen voor de AI (computer gestuurd). Als je dan de multiverse in gaat kies je als layout een van die twee AI layouts. Dan gaat de computer vanzelf spelen. Einde van de match druk je een keer op X en gaat die automatisch naar de volgende. Ideaal als je een multiverse event hebt van 12 fights terwijl je eigenlijk nog andere dingen wilt doen. Je character verdient nog gewoon XP en items zoals je normaal zou doen. _/-\o_
Nice! I did not know that. _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Yonix schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:46:
[...]

Nice! I did not know that. _/-\o_ 8)
Tip, stel ze in als Counter 30 Rush 20 Combo 10. Volgens mij draai ik die nu, bijna niet te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DRUxsEYnZlQJWMg57H0kwErY/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
video

Nieuwe DLC character Red Hood reveal trailer. Echt super vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
the_virus26 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:56:
video

Nieuwe DLC character Red Hood reveal trailer. Echt super vet :D
Erg gaaf inderdaad! Zit qua vechtstijl bij Batman en Robin in de buurt, wat natuurlijk niet gek is. :P Stiekem hoop ik dat Nightwing en Batgirl in de toekomst ook toegevoegd gaan worden, want die vond ik in Injustice: Gods Among Us ook érg goed! Erg gaan geruchten dat Azrael misschien uit zal maken van toekomstige DLC, maar dat is enkel gebaseerd op speculatie. Batwoman zou ook gaaf zijn, bedenk ik me nu! :D The Multiverse-modus biedt de mogelijkheid om een scala aan nieuwe, toffe characters toe te voegen aan het roster via DLC en ik heb daar geen problemen mee. _/-\o_

Ik merk nu dat ik volop op Batman zit. Die van mij is alweer even level 20 en ik ben nu vooral opzoek naar toffe Epic-gear voor diverse (AI) loadouts. 8) Maar goed, gelukkig dwingt The Multiverse je ook om, zo nu en dan, andere characters naar level 20 te brengen i.v.m. bepaalde gevechten. :)

Door het bovenstaande krijgt de Story-modus weinig liefde van mij en dat is wel jammer, want hij is goed! Misschien dat ik die gewoon in een avond er doorheen moet knallen. Zo gepiept. :)

Ondertussen eerst nog wat events in The Multiverse 'clearen' voor 'Diamond Mother Boxes'. :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Muya8kaPNkx54kbAfwnkCHt4/medium.png
Wat een luxe: mijn Batman (AI) hard aan het werk, zodat ik fijn kan multitasken. ;) Heeft mij toch 9 Diamond-boxes opgeleverd. _/-\o_

Let op:
The Gathering of Tweakers Guild op de Xbox One is hard opzoek naar leden! Meld je aan. 8) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 29-05-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zo, de story mode is complete en ik heb genoten! Erg gaaf gedaan allemaal! :*)

[YouTube: https://youtu.be/-bdJlP3hiyY]

Nu maar eens wat characters gaan levelen en dan verder in The Multiverse. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Nu 6 characters op lvl 20 en dat zijn Darkseid, Captain Cold(Mr freeze), Bane, Robin, Aquaman en Scarecrow. Nu de afgelopen dagen bezig met ranked matches en het gaat aardig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Eerste update wordt nu uitgerold: https://community.wbgames...ne-Update/m-p/1538553#M13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Bronze Mother Boxes now cost 5000 Credits & Silver Mother Boxes now cost 10000 Credits

5 keer duurder dan voorheen. Dat is er toch wel wat over. Ik ben nog steeds op zoek naar die cat call voor een trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Aegir81 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 00:26:
[...]

Bronze Mother Boxes now cost 5000 Credits & Silver Mother Boxes now cost 10000 Credits

5 keer duurder dan voorheen. Dat is er toch wel wat over. Ik ben nog steeds op zoek naar die cat call voor een trophy.
DIt komt omdat je lvl 20 gear kunt verkopen voor 1000-1100 credits.. Dit zorgde ervoor dat je infinite lootboxes kreeg als je alle chars lvl 20 waren.. Zat er dik aan te komen deze change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
The ultimate tease ... :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UWr1qfLzEei655bJAEmh4CCN/medium.jpg

Is het al 13 juni? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Zo! Wat een toffe storymode :-) Binnenkort nog maar een keer, en voor de ander kiezen om te kijken of dat het einde beïnvloedt.

Is er hier animo voor een (zeer casual) PS4 GoT guild? Dan maak ik er later dit weekend ff eentje aan.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
TTHEEBO1 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:05:
Zo! Wat een toffe storymode :-) Binnenkort nog maar een keer, en voor de ander kiezen om te kijken of dat het einde beïnvloedt.
Je kunt in de story mode ook gewoon de hoofdstukken kiezen en het andere karakter kiezen nadat je de game uitspeelde. Maar het verhaal is voor een vechtgame inderdaad best onderhoudend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Iemand al als Red Hood kunnen spelen? :)

Heb de DLC hier nog niet binnen (Deluxe-edition).

[ Voor 39% gewijzigd door Yonix op 13-06-2017 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Yonix schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 13:30:
Iemand al als Red Hood kunnen spelen? :)

Heb de DLC hier nog niet binnen (Deluxe-edition).
Ja mee kunnen spelen maar vind Sub Zero een stuk beter die hebben ze echt heel tof gemaakt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
the_virus26 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Ja mee kunnen spelen maar vind Sub Zero een stuk beter die hebben ze echt heel tof gemaakt 8)
Daar ga ik dit weekend maar eens aan de slag! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Ik wil Injustice 2 kopen voor de ps4 om met de Turtles te knokken die als DLC te downloaden zijn. Maar bij welke versie hoef ik die niet apart te kopen? Ik weet dat ze standaard bij de Legandary editie zitten.

Bij de Deluxe krijg je 3 dlc personages en bij Ultimate edition 9 maar mag je die zelf kiezen? Hoe it het wanneer je de game van iemand over koopt; kan je die extra karakters dan nog wel downloaden of zijn de codes dan opgebruikt of zit je vast aan de karakters die iemand anders al gedownload heeft?
En dan is er nog de PS hits versie is dat gewoon de standaard versie zonder dlc karakters of met?

:?
Pagina: 1